tag:blogger.com,1999:blog-81787152277490965.post9116650244001593053..comments2024-03-19T22:28:03.451+02:00Comments on Σφυροδρέπανο: Η ανάκρισηΜπρεζνιεφικό απολίθωμαhttp://www.blogger.com/profile/14138727204732083869noreply@blogger.comBlogger6125tag:blogger.com,1999:blog-81787152277490965.post-35157178472146547182014-04-11T22:44:35.211+03:002014-04-11T22:44:35.211+03:00Εκπληκτική παράσταση από ένα σύνολο εκπληκτικών ηθ...Εκπληκτική παράσταση από ένα σύνολο εκπληκτικών ηθοποιών !<br /><br />Και το έργο ;<br /><br />Πραγματικά ΓΡΟΘΙΑ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑΧΙ !<br /><br />Θα έπρεπε να το δει όλος ο κόσμος.<br /><br />Για να μάθει ...<br />Και να διδαχθεί ...<br />faroshttps://www.blogger.com/profile/14029702259056291327noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-81787152277490965.post-68449062248716643992014-04-11T17:54:15.341+03:002014-04-11T17:54:15.341+03:00και το εργο ειναι εξαιρετικο και η αναρτηση ΣΕ ΕΥΧ...και το εργο ειναι εξαιρετικο και η αναρτηση ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-81787152277490965.post-50716191866869293772014-04-11T11:52:44.804+03:002014-04-11T11:52:44.804+03:00Κι εγώ πού να βρω λόγια να σε ευχαριστήσω για τα δ...Κι εγώ πού να βρω λόγια να σε ευχαριστήσω για τα δικά σου..Μπρεζνιεφικό απολίθωμαhttps://www.blogger.com/profile/14138727204732083869noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-81787152277490965.post-42294203749048236342014-04-11T09:19:15.143+03:002014-04-11T09:19:15.143+03:00Ακριβώς αυτά τα λόγια έψαχνα για να εκφραστώ για τ...Ακριβώς αυτά τα λόγια έψαχνα για να εκφραστώ για το έργο! ΕυχαριστώSingularityhttps://www.blogger.com/profile/10305967486496511256noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-81787152277490965.post-30767652433396022812014-04-11T00:54:06.054+03:002014-04-11T00:54:06.054+03:00Δεκτή η ένσταση άγη. Όντως εκεί λειτουργεί η ταύτι...Δεκτή η ένσταση άγη. Όντως εκεί λειτουργεί η ταύτιση μάλλον παρά η αποστασιοποίηση. Θεωρώ όμως -μπορεί να κάνω και λάθος, δεν ξέρω- πως το ζητούμενο της αποστασιοποίησης είναι αυτό το ταρακούνημα κι η ενεργοποίηση που περιγράφω σε αυτή την παράγραφο -κι η οποία δε νομίζω να ξεθυμαίνει με το τέλος του έργου και να μη βρίσκει έμπρακτη συνέχεια στην καθημερινή ζωή.Μπρεζνιεφικό απολίθωμαhttps://www.blogger.com/profile/14138727204732083869noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-81787152277490965.post-32033717064674123972014-04-10T19:59:53.568+03:002014-04-10T19:59:53.568+03:00Πολύ καλό και με πολλή τροφή για σκέψη.
Και μια έ...Πολύ καλό και με πολλή τροφή για σκέψη.<br /><br />Και μια ένσταση για την παράγραφο:<br />"Ίσως λοιπόν το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα της τεχνικής αυτής, ακόμα και αν δεν αποδιδόταν στο υψηλότερο επίπεδο ή δεν απευθυνόταν σε κοινό με θεατρική παιδεία και καλλιέργεια, να ήταν σε κάποια θέατρα της σοβιετικής επαρχίας, όπου όσοι ενσάρκωναν το ρόλο πχ του καπιταλιστή ή του κουλάκου, μόλις και μετά βίας γλίτωναν τις επιθέσεις και το λιντσάρισμα από τους εξαγριωμένους θεατές, που έπαιρναν πολύ στα σοβαρά αυτό που έβλεπαν και σχεδόν κυριολεκτικά τη φράση «πάρε την υπόθεση (του έργου) στα χέρια σου»."<br /><br />Αυτή η αντίδραση είναι μάλλον συνέπεια όχι της αποστασιοποίησης αλλά της κλασικής τεχνικής της ταύτισης όπου ο ρόλος "ταυτίζεται" με τον ηθοποιό, ο θεατής ταυτίζεται με τον πρωταγωνιστή, η παράσταση της πραγματικότητας με την πραγματικότητα κλπ. <br />Τέτοιες αντιδράσεις έχουν επιβιώσει και στα πολύ πρόσφατα χρόνια με τους τηλεοπτικούς ήρωες κάποιων σήριαλ να δέχονται στο δρόμο επικρίσεις για την συμπεριφορά τους στο έργο κλπ.<br />Αντίθετα, όσο έχω καταλάβει, στοιχείο της τεχνικής της αποστασιοποίησης είναι η με διάφορες μορφές έμφαση στο γεγονός ότι πρόκειται για ηθοποιούς που υποδύονται ένα ρόλο, ότι πρόκειται για παράσταση ενώ "η ζωή είναι αλλού", επίσης το "σπάσιμο" της συναισθηματικής ταύτισης θεατή - θεατρικού προσώπου κλπ. Πράγματα δηλαδή που λογικά θα απέτρεπαν τέτοιες αντιδράσεις. <br /> AGIShttps://www.blogger.com/profile/00491621085214877383noreply@blogger.com