Τρίτη 26 Μαΐου 2009

Ένα καμένο μεσημέρι


Πρόλογος: ο τίτλος είναι ενδεικτικός για όσα ακολουθούν.
Όποιος κάνει το λάθος να τα πάρει τοις μετρητοίς είναι άξιος της μοίρας του. Τα μισά από αυτά είναι τελείως ασόβαρα. Δε λέω ποια για να υπάρχει σασπένς.


Τα παπαγαλάκια εσχάτως είναι της μόδας, αλλά το δικό μας, του κρεμλίνου, πήγε στη μαμά πατρίδα ως ναύτης.
Γι' αυτό κι εμείς βρήκαμε παρηγοριά στον κοσμοναύτη γιούρι κακάριν.
Που αν δεν ήταν ο βατικιώτης θα με είχε στην αγία τριάδα με τους αγαπημένους του γραφιάδες, πίσω από δελαστίκ και παπακωνσταντίνου.
Αν αρχίσω να γράφω κι εγώ στο πριν, έχω ελπίδες.

Της μόδας είναι και το σοσιαλισμός ή βαρβαρότητα.
Το οποίο είπε πρώτος (προσθέτοντας τη φράση σε μία χώρα) ο σύντροφος με το μουστάκι για τις γνωστές τροτσκιστικές διοικητικές μεθόδους, συσπειρώνοντας γύρω του τη βάση του κόμματος και τη συντριπτική λαϊκή πλειοψηφία.
Στο καπάκι απέδειξε ότι είναι ψευτοδίλημμα, γιατί μπορούν κάλλιστα να συνδυαστούν. Κι απ' το να έχεις μόνο το δεύτερο στον καπιταλισμό, καλύτερα να τα συνδυάσεις.
Εν παρόδω, ο γιούρι κακάριν είναι της άποψης πως πρέπει να αρχίσω να λέω την αλέκα συντρόφισσα με το μουστάκι. Που και πλάκα και βάση έχει, αλλά κάπου δε μου κολλάει.

Έτσι δημιουργικά περάσαμε το μεσημέρι μας με τον γιούρι κακάριν καίγοντας σαν άπονοι εμπρηστές τα μυαλά μας. Μόλις άναψαν όμως τα πνεύματα, ο γιούρι έπαιξε πυροσβεστικό ρόλο τιμώντας το παρελθόν του στην οργάνωση.
Στιγμές δημιουργικού μαρξισμού από το κάμπινγκ του μέλλοντός μας στα χανιά.

Στα οποία παρεμπιπτόντως θα είναι το άλλο σάββατο για τις αναιρέσεις ο μήτσος από το φυσικό! Οι πιστοί αναγνώστες του μπλοκ και το προσωπικό του φαν κλαμπ ετοιμάζουν πυρετωδώς την υποδοχή του.
Στις εδώ αναιρέσεις θα είναι ο σοβιετικός κυριούλης -με υπαρκτό τον κίνδυνο να πει πράγματα που δεν θα πολυαρέσουν στους οικοδεσπότες του.
Αλλά δεν θα είμαι εκεί για να το ζήσω. Εκτός κι αν δεχτεί η νιφάδα να πάμε στους χαΐνηδες. Αλλιώς, πολιτικά, δε μου πάει καρδιά.

Σε κάποια φάση η κουβέντα πήγε στις σεξουαλικές ανωμαλίες και στο πώς θα τις αντιμετωπίζουμε στο σοσιαλισμό.
Σκέφτηκα να πω θα απονεκρώνονται, το οποίο είναι απάντηση πασπαρτού, από το κράτος και τις εμπορευματικές σχέσεις, μέχρι τους αντιφρονούντες και τα γυράδικα.
Αλλά δεν πρόλαβα να πάρω σειρά κι έτσι το κράτησα για το μπλοκ.
Πέρα από τρόπο έκφρασης, το μπλοκ συνιστά έμμεση ομολογία κοινωνικού ελλείμματος. Κι επίσης κακής επικοινωνίας με τους συντρόφους. Οπότε το ρίχνουμε στα υποκατάστατα.

Ο γιούρι κακάριν μας ανέλυε μια ακραία περίπτωση κτηνοβασίας που είχε ακούσει. Για την ακρίβεια πτηνοβασίας. Όπου οι πτηνοβάτες πήγαιναν με κότα και την κρίσιμη στιγμή την αποκεφάλιζαν για να αυξήσουν με τους επιθανάτιους σπασμούς της την ηδονή...

Αν σε αυτό το σημείο υπάρχουν αναγνώστες που κλείνουν αηδιασμένοι τη σελίδα μπροστά τους και θα κάνουν πολύ καιρό να την ξανανοίξουν, τους καταλαβαίνω απόλυτα.
Κι εγώ προς στιγμήν σκέφτηκα ότι δεν ήθελα να ξαναδώ τον γιούρι κακάριν μετά από όσα ωραία μας διηγήθηκε.

Μαντεύοντας ωστόσο τη φρίκη στα πρόσωπά μας βιάστηκε να προσθέσει ότι το διάβασε στο έψιλον. Και μετά από αυτό σιγουρεύτηκα ότι μεγαλύτερη ανωμαλία απ' το να διαβάζει κανείς ελευθεροτυπία δύσκολα βρίσκεις.
Ελπίζω μόνο μετά από αυτό να μην χάσαμε αναγνώστες. Κερδίζοντας στη θέση τους ανώμαλους πάσης φύσης (αναγνώστες του έψιλον και γενικότερα).

Κι όμως όλα αυτά ξεκίνησαν από το θέμα της οικογένειας και των έμφυλων σχέσεων. Που μπορεί να γίνει άκρως ενδιαφέρον και σοβαρό αν δε μπλεχτούν αλτουσεριανοί ή αναγνώστες του έψιλον στη συζήτηση.

Στην αρχή πχ λέγαμε για το παράδειγμα των σοβιετικών.
Που χωρίς να ξεκινάν από πολύ μικροί τις σεξουαλικές τους εμπειρίες ωρίμαζαν γρήγορα και παντρεύονταν σχετικά νέοι. Κυρίως γιατί ένιωθαν κοινωνικά ασφαλείς ώστε να το κάνουν.
Εκτός κι αν το έκαναν για να παίρνουν προνόμια κι επιδόματα. Δημόσιοι υπάλληλοι ως το μεδούλι.
Πιο πιθανό είναι να έπαιζαν ρόλο και τα δύο. Όχι όμως με την ίδια βαρύτητα.

Αφού αναλύσαμε μαρξιστικά κι ενδελεχώς τις έννοιες μονογαμία, μονογαμία κατά διαστήματα, μονοφιλία, πολυφιλία και μονοκτηνοβασία στην χώρα της ελευθερίας (όπου κάποια δίποδα ζώα θέλουν να κατοχυρώσουν το δικαίωμά τους να παντρεύονται κανονικά ζώα) ο βενιαμίν έκανε εντυπωσιακό φινάλε με ένα σύνθημα που είδε κάποτε σε έναν τοίχο και το οποίο σε ελεύθερη απόδοση έλεγε τα εξής:
Στο κρεβάτι του γάμου πεθαίνει ο έρωτας, χάνεται η παρθενιά και γεννιέται η μάνα. Λευτεριά στις νοικοκυρές.

Μείναμε άφωνοι με την πολιτική βαθύτητα του συνθήματος.
Ο γιούρι κακάριν αναρωτιόταν ποιος ανέλαβε την ευθύνη για αυτή την ομορφιά.
-Τι υπογραφή είχε; Νοικοκυρές σε απόγνωση;
Και στο καπάκι συνειρμός.
Στον απέναντι τοίχο σύνθημα:
Στηρίζουμε-ψηφίζουμε ΚΚΕ.
Υπογραφή: νοικοκυραίοι σε απόγνωση.

Ο συνειρμός βασικά είναι δικός μου, αλλά τον χρεώνω στον γιούρι για να αναλάβει αυτός το πολιτικό κόστος της προβοκάτσιας.

Κι αμέσως καινούριος συνειρμός σχετικός με ανωμαλίες.
Που για να μην τον χρεώσω κι αυτόν στον γιούρι κακάριν τον παρουσιάζω σε μορφή υποθετικού διαλόγου, όπου συμμετέχουν:
α. κάφρος αναρχικός χωρίς αναστολές (ηθικές και ποινικές).
β. ρομαντικός ορθόδοξος σύντροφος, στοιχείο ηθικό και παραδοσιακό.

Α: -Σοσιαλισμός ήταν αυτό που είχανε στη ρωσία; (σ.σ: αυτοί δεν την αναφέρουν ποτέ ως σοβιετία). Σκατά περνούσε ο κόσμος εκεί πάνω.
Β: -Μια χαρά ζούσε ο κόσμος. Κι εγώ εκεί θα προτιμούσα να ζω.
Α: -Δηλ, κοπρολαγνεία; Οκ, εγώ είμαι ανοιχτός στα βίτσια των άλλων.

Η πραγματικότητα ωστόσο ξεπερνάει τη φαντασία.
Ποιοι νοικοκυραίοι σε απόγνωση και πράσινα άλογα...
Η πιο καλτ ομάδα στήριξης του κόμματος υπάρχει κι έχει όνομα.
Κάπα κάπα ύψιλον...
Δαγκώνομαι από ζήλεια που δεν είμαι ιδρυτικό μέλος.

Σε αυτό το σημείο ο μέσος σύντροφος προσπαθεί να θυμηθεί από το όνομα-ζώα-φυτά μια χώρα που να αρχίζει από ύψιλον. Οι πιο ψαγμένοι σφοι καταλήγουν στο κκ υεμένης.
Όπως στη θεολογική που χρόνια τώρα ένα ψώνιο κατεβάζει μόνος στις εκλογές την καταπληκτική κίνηση φοιτητή (κκφ) και μια σφισσα το πέρασε για κκ φινλανδίας.

Αλλά το κάπα κάπα ύψιλον σημαίνει άλλο πράγμα.
Κίνηση για την κριτική υποστήριξη του κκε. Που είναι μίλια μπροστά ως κίνηση από αυτές για την ανασύνταξη, την ανασύνθεση και την ανακύκλωσή του.
Το κόμμα έχει στραβά, αλλά με σωστή κριτική μπορεί να τα αλλάξει.
Κι ας μου τραγουδούσε ο σύντροφος τις προάλλες στην πορεία:
Καληνύχτα απολίθωμα, το κόμμα αυτό ποτέ δεν θα αλλάξει...
Ξέρω ότι κατά βάθος το εννοεί, αλλά δεν το πιστεύει.

Η κίνηση αυτή λοιπόν αποτελείται από τρεις ανθρώπους(!) απ' τον χώρο του κινηματογράφου (τόσοι τουλάχιστον υπογράφουν το ιδρυτικό της κείμενο) που έρχονται να συνταχθούν με το κόμμα με τις διαφωνίες τους, τα σκουλαρίκια τους κτλ.
Αλλά ο γιώργος ρούσης (που υπό άλλες συνθήκες θα μπορούσε να είναι κι ιδρυτικό μέλος της κίνησης) (μας έκανε όμως την καρδιά περιβόλι με το κείμενό του για την ανταρσύα στην ελευθεροτυπία) (και δεν χρειάζεται να είναι κανείς κκε για να τον ξενίσει αυτή η κίνηση) λέει ότι ακόμα και σε αυτό το κόμμα αντέδρασε αρνητικά.
Τι έκανε δηλ; Τους κατηγόρησε για ροπή προς τον αστισμό;

Ξεφύγαμε όμως. Επιστροφή στον γιούρι κακάριν.
Που επειδή ο άβερελ άργησε να φέρει το πριν την κυριακή μου είπε ότι δεν είχε τίποτα πολύ ενδιαφέρον. Μόνο ένα κείμενο του μπιτσάκη που έλεγε για τον τρίτο πόλο της αριστεράς και τις συνεργασίες, αλλά κινούνταν στα γνωστά, δεν είχε κανά μαργαριτάρι.
Βέβαια εσύ μπορεί να έρθεις αύριο και να μου πεις ότι έχει, είπε στο τέλος.
Κάτι ήξερε, αλλά μου το έφερνε λάου-λάου.

Το επόμενο βράδυ διάβασα την ανάλυση. Πιο σοβαρή από άλλες φορές, αλλά είχε και κάποια ερωτήματα για το σοσιαλισμό που προτείνουμε τα οποία με προβλημάτισαν:
-Τι θα γίνει με την κοινωνικοποίηση (όχι κρατικοποίηση των μέσων παραγωγής);
-Τι θα γίνει με τον κίνδυνο αναπαραγωγής του αστικού καταμερισμού εργασίας (...);


Δεν ξέρω τι ακριβώς εννοεί με αυτό το τελευταίο και τι έχει υπ' όψιν ως σοσιαλιστικό καταμερισμό εργασίας.
Αλλά αν φτάσουμε σε μια κοινωνία με κοινωνικοποιημένα μέσα παραγωγής, χωρίς καταμερισμό εργασίας (ο οποίος αναπόφευκτα παραμένει ως αστικό κατάλοιπο όσο υπάρχουν τάξεις), τότε αυτή η κοινωνία είναι η αταξική.
Ποια είναι λοιπόν η διαφορά της σοσιαλιστικής κοινωνίας από τον κομμουνισμό;
Κι αν ήταν τελικά τόσο απλό να προτείνουμε κάτι που να υπερβαίνει τις αντιφάσεις αυτές γιατί δεν το σκεφτήκαμε νωρίτερα να πάμε μια ώρα αρχίτερα με τους αναρχικούς που κι αυτοί το ίδιο πάνω-κάτω λένε;

Λίγο πιο κάτω το κείμενο λέει (και πολύ σωστά) ότι η κομμουνιστική θεωρία του μέλλοντος δεν είναι ο σταλινισμός, ο μαοϊσμός ή ο τροτσκισμός.
Πριν καν κλείσει την πρόταση όμως, σπεύδει να μας πει εντός παρενθέσεως ότι δε βάζει τον στάλιν στην ίδια μοίρα με τις άλλες προσωπικότητες.
Το αυτό ισχύει και δι' ημάς υποθέτω, αλλά από την ανάποδη.
Ο γιούρι κακάριν όμως είχε προλάβει ήδη να φύγει.
Νόμιζε ότι θα τη γλιτώσει έτσι...

Λοιπόν, επειδή βρισκόμαστε σε προεκλογική περίοδο, όλα τα κείμενα πρέπει να έχουν εκλογικό χαρακτήρα.
Να καταλήγουν στο γιατί ψηφίζουμε γιούρι κακάριν και σε πρόταση για βιογραφικό.

Ήδη στην τρέχουσα ψηφοφορία τα ατοπήματα είναι αλλεπάλληλα.
Δεν είναι μόνο που ο γιούρι κακάριν έχει μόλις μία ψήφο (πιθανότατα τη δική του). Σα να μην έφτανε αυτό ο ηρωικός μάκης πέτσας βρίσκεται μπροστά στο φάσμα της πρώτης του εκλογικής ήττας.

Πρέπει να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας. Να κάνουμε μαζικό, στοχευμένο άνοιγμα στις επιρροές μας.
Δεκατρείς και σήμερα, να μην πάει ούτε μία χαμένη.
Αλλιώς θα αναγκαστούμε να κάνουμε εκλογο-μαγειρέματα.
Κι επειδή αυτά δεν ταιριάζουν στο ήθος μας σκέφτομαι να στείλω τους δύο πρώτους σε δεύτερο γύρο, κατά το μοντέλο των δημοτικών, για μάχη μέχρι τελικής πτώσης. Ίδωμεν...

27 σχόλια:

  1. Ρε φίλε δεν είσαι μέλος του ΚΚΕ ,ποιος σου δίνει το δικαίωμα να μιλάς εκ μέρους του ?Το έχεις παρακάνει ,άσε τα μας ,το κόμμα κτλ.Να μιλάς για τον εαυτό σου.Ψάχνω πως να σε χαρακτηρίσω γραφικό,προβοκάτορα ή καπηλευτή ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Ανώνυμος

    Το απολίθωμα δεν ειναι μέλος του κομματος και αυτο του δίνει την δυνατότητα να λεεί οτι λεεί εκπροσωπόντας τον εαυτό του και οχι το κόμμα.

    Κριτικη σε αυτα που λεεί μπορει να κάνει οποιοσδηποτε αλλά οι χαρακτηρισμοί-ατυχείς κατα τη γνώμη μου- δεν νομίζω οτι βοηθουν κανέναν.

    «δε θα πετάξουμε το παιδί στον υπόνομο μαζί με τα απόνερα του μπάνιου.»

    Αλλά ούτε θα κρατήσουμε τα απόνερα από φόβο μήπως πετάξουμε και το παιδί!...
    Κίνηση για την Κριτική Υποστηριξη του Μπρεζνιεφικού απολίθωματος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμε, κι εγώ δε συμφωνώ με όλους τους συνειρμούς του απολιθώματος, π.χ. αυτό με τους "νοικοκυραίους σε απόγνωση" είναι αποτυχημένο, αλλά και οι δικοί σου χαρακτηρισμοί δεν είναι πιο πετυχημένοι...
    Γενικά, θα ήταν πιο χρήσιμο να επικεντρώσουμε σε λογικά (αντ-)επιχειρήματα. Ως κριτίας, δε θα μπορούσα κι εγώ να λείψω από την ΚΚΥ Μπρεζνιεφικού απολιθώματος:) Μήπως πρέπει να διεκδικήσω πνευματικά δικαιώματα και από την ΚΚΥ ΚΚΕ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δηλώνω και γω παρών στην ΚΚΥ Μπρεζνιεφικού απολιθώματος.Άλλος ένας και θα είμαστε πολυπληθέστηερη της ορίτζιναλ ΚΚΥ.
    @Ανώνυμος
    Ο απολίθωμας ποτέ δεν έκρυψε ότι μιλάει εκπροσωπόντας την πάρτη του και ότι δεν είναι οργανωμένος. Αν νιώθει ότι είναι κοντά στο κόμμα και αν το πονάει, δεν το βρίσκω καθόλου παράλογο να χρησιμοποιεί και πρώτο πρόσωπο. Το κατακριτέο είναι το ανάποδο, να μην το νιώθουν δικό τους οι οργανωμένοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αιτούμαι ένταξης στις γραμμές της ΚΚΥ του Μπρεζνιεφικού απολίθωματος.

    Απολύθωμα το "νοικοκυραίου σε απόγνωση" ήταν κορυφαίο! έχω να γελάσω έτσι από το αξέχαστο και αμίμητο "Ο Σάββας ήταν κομμουνισταράς"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πάνω στα νεκροσέντονα του γάμου βιάστηκε η παρθένα και έγινε μάνα.

    Λευτεριά στις νυκοκοιρές...(δλδ στο 50 τοις εκατό του επαναστατικού υποκειμένου όπως υποννούσε ο Κνίτης της σχολής μου προσπαθόντας να αιτιολογίσει από συνεπή επαναστατική σκοπιά την στάση του ΚΚΕ τον Δεκέμβρη χιχι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ρε συ ανώνυμε, τον πρόλογο στο κείμενο γιατί λες να τον έβαλα; Τέλος πάντων.

    Πώς θα κάνουμε έτσι μέτωπο ρε σύντροφε;
    Κι άντε εμένα, και προβοκάτορα να με πεις, δε θα μου αλλάξεις γνώμη. Μπορεί όμως να την αλλάξεις σε έναν τρίτο που σε διαβάζει και είναι κοντά στο κόμμα.

    Θέλει ανεκτικότητα και χιούμορ σύντροφε.
    Και δε σου λέω ότι έχω εγώ.
    Το χιούμορ είναι πετυχημένο αν περιγράφει την πραγματικότητα. Εγώ παίζει να έχω κακή αίσθηση χιούμορ κι ακόμη χειρότερη επαφή με την πραγματικότητα γύρω μου.
    Το θέμα δεν είναι αυτό. Το θέμα είναι πώς το αντιμετωπίζεις.

    Αν ο άλλος με πει σταλινικό, επαυξάνω ότι αφήνω μουστάκι κι έχω γεωργιανή προφορά. Αν μου πει για τους νοικοκυραίους εγώ βάζω από δίπλα σε απόγνωση. Κι αν με ρωτάει τι να διαλέξει για να με χαρακτηρίσει ανάμεσα στο γραφικός, προβοκάτορας ή καπηλευτής, θα του πω, μέσα είσαι και στα τρία, δεν ξέρω κι εγώ ποιο να διαλέξω...

    Το θέμα είναι να ξεχωρίζεις την καλή προαίρεση. Αν δεν το κάνεις σε μένα, μπορεί κάπου να φταίω κι εγώ. Μπορεί όμως κι όχι...

    Και κάτι ακόμα, να το συζητήσουμε αν θες καλοπροαίρετα.
    Μου λες "δεν είσαι μέλος του ΚΚΕ ,ποιος σου δίνει το δικαίωμα να μιλάς εκ μέρους του;"
    Ήμουν όμως μέχρι πρόσφατα στην οργάνωση. Και ξέρεις πώς έμπαινε το ζήτημα τότε; Είσαι μέλος της κνε, ποιος σου δίνει το δικαίωμα να μιλάς εκ μέρους της, συνολικά;
    Είτε γράφεις στο ίντερνετ, είτε πας σε μια εκδήλωση πχ για τον κάππο και πεις δυο πράγματα, με ποιο δικαίωμα το κάνεις; Συνεννοήθηκες με κανέναν; Ή μήπως εκθέτεις την οργάνωση;
    Κι εκεί δεν έχει να μιλάς για τον εαυτό σου. Γιατί ο κνίτης είναι τέτοιος παντού και εκπροσωπεί την οργάνωση σε ό,τι κάνει.
    Εσύ λοιπόν που είσαι μέλος, γράφεις εκ μέρους του κόμματος;
    Σόρι, αν το θεωρείς προβοκατόρικο το ερώτημα, αλλά με προβληματίζει ειλιρινά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εκπροσωπώντας κατά βάση τον εαυτό μου και τα απόνερα δηλώνω βαθύτατα συγκινημένος από τη συγκρότηση της νέας κίνησης, η οποία από τη φύση της είναι ανοιχτή προς όλους. Δηλώνω δε, διπλά συγκινημένος από τον σηφοσταλινικό χαρακτηρισμό "απολίθωμας" που με σημάδεψε από την πρώτη ματιά. Επί της ευκαιρίας θα ήθελα να σας βεβαιώσω ότι στις ευρω-εκλογές ο απολίθωμας θα στηρίξει το κόμμα.

    -χρήστο είσαι προβοκάτορας. Διαγράφεσαι από την κκυ του μπ.α.
    -κριτία στην άλλη την κκυ να δούμε πώς θα μπούμε.

    Υγ: Αφήστε όλους τους συνειρμούς να ανθίσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γειά σου, ΓιώργοΔημήτρη, χαθήκαμε.
    Είχα δουλειές...
    Καλά ζούσαμε όλοι μας που δεν είμασταν αντικαθεστοτικοί...
    Αλήθεια σου λέω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θα ήθελα να το αναλύσουμε πιο πολύ, το ποια είναι η διαφορά του σοσιαλισμού με τον κομμουνισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εντελώς περιληπτικά μπορώ να πω τα εξής.
    Ο σοσιαλισμός είναι μεταβατική περίοδος με αντιφάσεις. Πολλές δυνάμεις ωστόσο τείνουν να τον αντιλαμβάνονται ως "μικρό κομμουνισμό χωρίς αντιφάσεις" κι εκλαμβάνουν τις τελευταίες (γραφειοκρατία, εμπορευματικές σχέσεις,κ.ά) ως τεκμήριο για τη μη ύπαρξη πραγματικού σοσιαλισμού στη σοβιετία.
    Τυπικό δείγμα αντι-διαλεκτικής σκέψης σε μεγάλο κομμάτι της αριστεράς σήμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Στηρίζω - ψηφίζω Κ.Κ.Υ του Μπ.α. Ανώνυμε: απ' την σκοπιά της επανάστασης το απολίθωμα είναι το νέο λογοτεχνικό υποκείμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Απολίθωμα, να υποθέσω πως η αφίσα είναι προϊόν του ανατρεπτικού χιούμορ σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όχι. Προϊόν της ανατρεπτικής αλληλογραφίας με τον ρούση. Αυτός μου έστειλε τη φωτό.
    Αν προσέξεις έχει σκεπάσει άλλη αφίσα σεκίτικης αισθητικής και παλαιοπασοκικής συνθηματολογίας που είναι από κάτω.
    Άρα σίγουρα είναι δικοί μας...

    Το παρδαλό έψιλον με έχει προβληματίσει όμως (όπως και το μέσα).
    Τι θέλει να πει ο ποιητής;
    Και τι έχει να πει το παρδαλό κατσίκι για αυτό;

    Υγ: ¡Visca el Barça!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ειμαι καλοπροαίρετος άνθρωπος και θελω να πιστευω οτι η άλλη ΚΚΥ (οχι η ΚΚΥ Μπ. α.) πραγματικά θέλει να βοηθήσει.
    Παρολα αυτα νομιζω οτι άθελα τους -ειμαι καλοπροαίρετος λεμε- μεγαλύτερη ζημιά και μπέρδεμα κάνουν παρα βοήθεια δίνουν.

    Και εξηγώ:
    Δένουν τις ευρωεκλογές και το αποτέλεσμα του κόμματος με την "προόπτικη της μεγάλης αριστεράς", αυτο είναι που χρειάζεται σήμερα;
    Ειναι αυτο που παλευει το Κόμμα και χρειάζεται ο λαός μας σήμερα; Νομίζω πως όχι
    Η γραμμη του Κόμματος για την δημιουργία του μετώπου και της λαϊκής συμμαχίας, στην οποια υποτάσσεται και η δουλειά των ευρωεκλογών ειναι αυτη που απαιτείται να διαδοθεί και να πέρνει σάρκα και οστά μέρα με την ημέρα.

    Ο καθένας μπορεί να έχει την δικη του αντίληψη για τις επιλογές του κόμματος και φυσικά να τις κρινει κλπ κλπ αλλά οταν θέλεις να βοηθήσεις σε μια μάχη νομίζω οτι η πιο σωστη προσέγγιση,κατα την γνώμη μου, ειναι οτι πας και πιανεις το Κόμμα και του λες : "Κοιταξτε θέλω να βοηθήσω, μπορεί να μην συμφωνω σε όλα μαζί σας οπως και εσεις δεν συμφωνείτε σε όλα μαζί μου αλλά θα σας στηριξω"
    Κάθεσε και κουβεντιάζεις πως και με πιο τρόπο θα μπορουσες να βοηθήσεις.
    Ουτε μωρά ουτε απόνερα, αυτα ειναι για μετα.

    Την αφισα πρώτη φορα την βλέπω αλλά αντανακλα την αντίληψη αυτων των ανθρώπων -όπως μπορω να την καταλάβω- για αλλαγές στο πολιτικό σκηνικό πάντα στα πλαίσια του αστικού κοινοβουλευτικού συστήματος , οι ιδιοι μιλανε για "κατεδάφιση του διεφθαρμένου πολιτικού σκηνικού της μεταπολίτευσης"
    και για "αλλαγές σε όλα τα κόμματα".

    Τέλος αφου αλληλογραφείτε με τον Ρούσση μεταφερετε του την άποψη ενος Μικροαστού που τον εκτιμά και τον διαβάζει και που περίμενε περισσότερα απο την παρέμβαση του στον προσυνεδριακό, οτι ο εκνευρισμός και η τσατίλα δεν ειναι καλός σύμβουλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Όταν ξαναμιλήσουμε θα του το μεταφέρω.

    Σωστοί οι προβληματισμοί για την ορίτζιναλ κκυ, αλλά στο κείμενο στήριξης που διάβασα εγώ δε λένε τέτοια πράγματα απ' όσο θυμάμαι.
    Εσύ πού ακριβώς τα διάβασες;

    Όπως και να 'χει, το να έρθουν με τις διαφωνίες τους για μένα σημαίνει και να τις προβάλλουν, όποιες κι αν είναι.
    Κριτική υποστήριξη, πάει να πει να και κριτική, όχι μόνο υποστήριξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Έχουν και blog.

    Το μέλλον θα δείξει για το ποιόν της κίνησης. Εξ' αρχής ας τους δούμε καλοπροαίρετα. Μικροαστέ, δεν υπάρχει πρόβλημα να μας στηρίζουν ομάδες ανθρώπων που έχουν τις αυταπάτες τους. Τμήματα της κριτικής τους μπορεί να είναι χρήσιμα.

    Η αφίσα όμως και μένα δε μου έκανε καλή εντύπωση, γι' αυτό ρώτησα το απολίθωμα μήπως είναι κάποια πλάκα.
    Καταρχήν τι είναι αυτό το παρδαλό έψιλον; Με παραπέμπει σε κάτι απροσδιόριστα ΣΕΚίτικο. Έπισης τι είναι αυτό το "Ψήφος Αλλαγής μέσα-έξω"; Το ψήφος αλλαγής παραπέμπει στο ΠΑΣΟΚ του 80 και το τότε σύνθημα του κόμματος ότι χωρίς το ΚΚΕ δε γίνεται αλλαγή. Επίσης το "μέσα-έξω" σε τι αναφέρεται; Μέσα κι έξω από τι; Την Ελλάδα; Το κόμμα; Επίσης το μέσα είναι παρδαλό, το έξω κόκκινο. Τι θέλει να πει ο ποιητής;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. "sifisstalinakis είπε...
    @Ανώνυμος
    Ο απολίθωμας ποτέ δεν έκρυψε ότι μιλάει εκπροσωπόντας την πάρτη του και ότι δεν είναι οργανωμένος. Αν νιώθει ότι είναι κοντά στο κόμμα και αν το πονάει, δεν το βρίσκω καθόλου παράλογο να χρησιμοποιεί και πρώτο πρόσωπο. Το κατακριτέο είναι το ανάποδο, να μην το νιώθουν δικό τους οι οργανωμένοι..."

    Συμφωνώ και επαυξάνω.

    "Μπρεζνιεφικό απολίθωμα είπε...
    Μου λες "δεν είσαι μέλος του ΚΚΕ ,ποιος σου δίνει το δικαίωμα να μιλάς εκ μέρους του;"
    Ήμουν όμως μέχρι πρόσφατα στην οργάνωση. Και ξέρεις πώς έμπαινε το ζήτημα τότε; Είσαι μέλος της κνε, ποιος σου δίνει το δικαίωμα να μιλάς εκ μέρους της, συνολικά;
    Είτε γράφεις στο ίντερνετ, είτε πας σε μια εκδήλωση πχ για τον κάππο και πεις δυο πράγματα, με ποιο δικαίωμα το κάνεις; Συνεννοήθηκες με κανέναν; Ή μήπως εκθέτεις την οργάνωση;
    Κι εκεί δεν έχει να μιλάς για τον εαυτό σου. Γιατί ο κνίτης είναι τέτοιος παντού και εκπροσωπεί την οργάνωση σε ό,τι κάνει."

    Επίσης συμφωνώ απολύτως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κι εμένα μου έχει κάνει μεγάλη εντύπωση αυτή η αφίσα. Τον Καλατζόπουλο βέβαια θα τον ξέρετε όλοι, είναι εξαιρετικός άνθρωπος, πολυτάλαντος, συνδικαλιστής του κόμματος στους ηθοποιούς, πολιτιστικό στέλεχος στη μπρεζνιεφική εποχή, για μετά δεν ξέρω. Αυτό το "αλλαγή μέσα και έξω" προφανώς θα εννοεί "μέσα στο κόμμα και έξω από αυτό". Κατά τα άλλα, δεν έχω δει κριτική να εκφράζεται, μόνο υποστήριξη, όχι ότι αυτό είναι κακό.

    Προς το παρόν εγώ θα συνεχίσω να υποστηρίζω κριτικά τον Σύριζα.

    Και τον Απολίθωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Φονικός συνδυασμός (υποστήριξης).

    Ευχαριστώ πάντως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. http://efhbos.wordpress.com/2009/05/27/rounti_rinalndi_1/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ο Ρούντι Ρινάλντι στον Έφηβο

    Κάντε μια ερώτηση στον Ρούντι Ρινάλντι.

    http://efhbos.wordpress.com/
    2009/05/27/rounti_rinalndi_1/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εκ μέρους της ορίτζιναλ ΚΚΥ, ευχαριστώ τον Απολίθωμα,τον Σαραντάκο, τον Μικροαστό, τον Κριτία και όλους όσοι είχαν την καλωσύνη να ασχοληθούν και να σχολιάσουν έτσι, αλλιώς κι αλλιώτικα. Μερικές εξηγήσεις -αχρείαστες νά'ναι: Δεν είμαστε μόνο οι τρεις που υπογράφουμε, αλλά ούτε και χιλιάδες-μη φανταστείς. Περισσότεροι απ'όσους νομίζει και λιγότεροι απ'όσους φοβάται όποιος πρέπει να φοβάται.Αν δεν έχετε κάτι καλύτερο να κάνετε (και αν δεν το έχετε ήδη κάνει), διαβάστε το blog μας. Η συζήτησή σας πολύ ενδιαφέρουσα και με χιούμορ χρήσιμο. ΚΑΛΑΤΖΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εμείς ευχαριστούμε, καταρχήν για την επίσκεψη και κυρίως για την ανοχή στο χιούμορ (η οποία πάνω απ' όλα φανερώνει κατά βάθος καλή προαίρεση και συμπάθεια).
    Προσωπικά περιμένω περισσότερες πρωτοβουλίες, εξηγήσεις και βασικά κριτική (η οποία έλειπε από το πρώτο κείμενο στο μπλοκ) από την ΚΚΥ. Η κριτική υποστήριξη είναι πραγματικά οξυγόνο που λείπει από τον χώρο μας όσο λίγα πράγματα.
    Για τα περί φόβου, ισχύει μάλλον αυτό που έβαζε προεκλογικά το κόμμα: μην τους φοβάσαι, φόβισέ τους εσύ. Ελπίζω μόνο να μην τα πάρει κανείς τοις μετρητοίς...

    Καλή δύναμη, καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Κύριε Καλατζό,


    Καταρχήν να πω οτι προσωπικά θεωρώ καλοπροαίρετη την κίνηση σας.

    Παρόλα αυτά και επειδή ως γνωστόν ο δρόμος προς την κόλαση είναι στρωμένος με τις καλύτερες προθέσεις θα πρέπει να προσέξετε ορισμένα πράγματα.

    Η αντίληψη που προβάλετε -όπως τουλάχιστον την καταλαβαίνω εγώ- είναι αντίληψη που το Κόμμα έχει αφήσει πίσω του απο τις αρχές τις δεκαετίας του 90.

    Η πολιτική συμμαχιών του -όπως πάλι την καταλαβαίνω εγώ- έχει σαν βάση της την συμμαχία πρώτα σε κοινωνικό-κινηματικό επίπεδο και η οποία στην συνέχεια μπορεί να εκφραστεί και σε συμμαχία "κορυφών" όπως πχ μια εκλογική συμμαχία.

    Πρόκειται για τελείως διαφορετική αντίληψη και είναι σίγουρο οτι η κίνηση σας, με την σημερινή μορφή, θα αντιμετωπίσει την αντίδραση του Κόμματος.

    Το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να έλθετε σε επαφή με το Κόμμα και να κουβεντιάσετε -εαν δεν το έχετε κάνει ήδη-, οι πόρτες του Περισσού είναι περισσότερο ανοικτές από όσο μερικοί νομίζουν.

    Είμαι σίγουρος οτι έτσι μαζί με το Κόμμα θα βρείτε την χρυσή τομή.

    να πω οτι αυτές είναι προσωπικές μου εκτιμήσεις και φυσικά δεν εκπροσωπώ το Κόμμα

    Μικροαστός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Νομίζω μικροαστέ θα ήταν καλύτερα να άφηνες το σχόλιο κατευθείαν στο μπλοκ του καλατζό.
    Αν απαντήσει στις δικές σου ερωτήσεις, θα ακολουθήσω με μια ντουζίνα δικές μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μα εγω δεν το εγραψα για να απαντήσει :p
    απλως έγραψα την γνωμη μου τι πρέπει να κάνουν αν δεν θέλουν η κινηση τους να περασει στην index librorum prohibitorum του Κομματος για τα καλά...
    θα το μεταφέρω όμως και στο blog τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥ

Η κε του μπλοκ είναι ανοιχτή σε κάθε σχόλιο που προσπαθεί να προσθέσει κάτι στην πολιτική συζήτηση
Αρκεί να έχει κάποιο διακριτό ψευδώνυμο ως υπογραφή.