Kάθε φορά στις εκλογές
κατεβαίνουν διάφορα νούμερα που δίνουν έναν ευχάριστο τόνο δροσιάς και
γραφικότητας στην αναμέτρηση. Αλλά στις τελευταίες εκλογές το κακό παράγινε. Και
δε μιλάω για τον τζήμερο του δημιουργία
ξανά («πολιτική χωρίς τους πολιτικούς») που έχει περάσει τα όρια της γραφικότητας
και γίνεται πλέον επικίνδυνος. Ούτε για το θρυλικό «παμε στο γσεεπ» που κόπηκε μπαμπέσικα από το πρωτοδικείο στα
προκριματικά των εκλογών του μάη, ή άλλες παραδοσιακές αξίες όπως τους φίλους του ανθρώπου, το χαρίζω οικόπεδα –ανανεωτική δεξιά,
ανανεωτικό πασόκ, κτλ.
Μιλάω κυρίως
για αυτούς που ψάρευαν εκλογική πελατεία στα θολά νερά της κρίσης, πλασάροντας
ένα δήθεν αντιστασιακό προφίλ για να παζαρέψουν από καλύτερες θέσεις τη
μετεκλογική τους στάση. Ο καμμένος για τους αγανακτισμένους δεξιούς, η καμένη
εξ αρχής υποψηφιότητα της κατσέλη για τους πασόκους, ο κουβέλης για τους εστέτ
αριστερούς, ο τσίπρας για τους ντούρους αντιμνημονιακούς που θέλουν κυβέρνηση, η
χρυσή αυγή για την πάνω πλατεία και για την κάτω ο καζάκης. Που έγινε όμως υπερ-πλατειακός
κι έφερε τα πάνω-κάτω στο σκηνικό του αντιμνημονιακού χυλού, συμμαχώντας με τον
παπαθεμελή –κι αφού πρώτα είχε χαλάσει η κολεγιά με τον καμμένο.
Η τελευταία
συνεργασία ήταν κι η πλέον γραφική, με την επωνυμία «όχι», αλλά κι αυτή που
απασχόλησε περισσότερο έναν δικό μας –με την ευρεία έννοια- κόσμο. Εδώ όμως προκύπτει
εύλογα το ερώτημα: από πού κι ως πού θεωρείται δικός μας ο καζάκης;
Μια πιθανή
εξήγηση είναι το πέρασμά του από το κουκουέ, μέχρι το δεύτερο μισό της δεκαετίας
του ενενήντα. Τότε όμως ήταν ένας άσημος συνεργάτης του τμήματος οικονομίας της
κετουκε, χωρίς την φήμη που απέκτησε αργότερα. Κι έκτοτε μεσολάβησαν δέκα και
πλέον χρόνια, που έμεινε στην αφάνεια, πριν αρχίσει να εξαργυρώνει τα παλιά του
κομματικά ένσημα, για το χτίσιμο της πολιτικής του καριέρας.
Μήπως τότε
επειδή αρθρογραφεί στο ποντίκι, που το διαβάζουν από συνήθεια αρκετοί
αριστεροί; Αυτό οπωσδήποτε συνέβαλε στην αναγνωρισιμότητά του, αλλά δε
δικαιολογεί το ντόρο γύρω από το όνομά του στους «κύκλους μας». Αλλού πρέπει να
αναζητήσουμε τα αίτια.
Ο καζάκης είναι
εκκολαπτόμενος τηλεαστέρας, παιδί της κρίσης χρέους, που με την πάροδό της ασκούσε
αυξανόμενη γοητεία στο απλό κοινό και σε οργανώσεις της πλην λακεδαιμονίων
αριστεράς. Αν όμως αυτό (απ)έδειχνε κάτι δεν ήταν η μαρξιστική επάρκεια της ανάλυσης
του καζάκη, αλλά η θεωρητική ανεπάρκεια των εν λόγω οργανώσεων. Οι οποίες
υιοθέτησαν αυτούσια την ανάλυση και το μεταβατικό πρόγραμμα των αριστερών
οικονομολόγων, για να καλύψουν τα δικά τους κενά και να «τη βγουν μαρξιστικά»
στη «μονόχνοτη» ορθοδοξία, που έμεινε
στις κλασικές αναλύσεις των κλασικών κι έχασε το τρένο των εξελίξεων. Ενώ για
ένα διάστημα ανήγαγαν τον καζάκη σε θεωρητικό τους αγκιτάτορα σε θέματα κρίσης,
περιφέροντάς τον στις εκδηλώσεις τους από πόλη σε πόλη.
Έτσι όμως του
εξασφάλισαν προσωπικό ακροατήριο, τρέφοντας ακόμα περισσότερο το υπερτροφικό εγώ
του. Κι επιτρέποντας στον πρόσφατο συνεδριακό απολογισμό του επαμ να αναφέρει: Ξεκινήσαμε με την υποστήριξη των ομιλιών του συναγωνιστή Δημήτρη Καζάκη, που τρέχει να μεταφέρειτις θέσεις του ΕΠΑΜ από άκρο σε άκρο της επικράτειας και δια μέσου αυτών των μικρών κατ’ αρχή εκδηλώσεων, που ολοένα γίνονταν μεγαλύτερες και πιο μαζικές,να εγγράφονται καινούργια μέλη, να προσεγγίζονται καινούργιοι φίλοι του μετώπου και αυτοί να συγκροτούν καινούργιους πυρήνες, καινούργια κύτταρα οργάνωσης στη κοινωνική βάση.
Στην ουσία ο
καζάκης παρουσιάζεται περίπου σαν ιησούς, που διέτρεξε την ελλάδα από άκρη σε
άκρη, για να διακηρύξει τη διδασκαλία Του, κερδίζοντας πιστούς και μαθητές ή κάνοντας
ίσως πότε-πότε και κάνα θαύμα.
Ο καζάκης
αξιοποίησε αυτή την προβολή και την καλλιεργούμενη προσωπολατρία, για να
φτιάξει το δικό του προσωπικό μέτωπο, και να εκδώσει το χωνί, την εφημερίδα του νέου εαμ. Η κορυφαία καλτ στιγμή της εφημερίδας
ήταν η δημοσκόπηση με την ερώτηση: ποιος
πιστεύετε ότι είναι ο υπεύθυνος για την πολυδιάσπαση της αριστεράς; Κι οι
πιθανές απαντήσεις δεν ήταν κόμματα: δημαρ, κουκουέ, σύριζα. Αλλά πρόσωπα:
παπαρήγα, τσίπρας, κουβέλης, κτλ. Περιττό να σημειώσω ότι η αλέκα σάρωσε και
βγήκε πρώτη με αυτοδυναμία. Κάτι κοντά στο 60%.
Η κατοπινή εξέλιξη
των πραγμάτων ήταν νομοτελής. Το νέο εαμ αποδείχτηκε προσωποκεντρικό μέτωπο
γύρω από τον αρχηγό του. Τα δημοκρατικά αιτήματα γύρω από το χρέος έδωσαν τη
θέση τους σε χυδαίες επιθέσεις κατά του κουκουέ και το χουντικής έμπνευσης
κάλεσμα να αναλάβει η αριστερά μαζί με το στρατό να συλλάβουν τους δωσίλογους (!).
Η καταγγελία του «οικονομίστικου» πνεύματος των εργατικών αγώνων, στην υποβάθμιση
του ταξικού πόλου και τη διάχυσή του σε ένα πατριωτικό μέτωπο. Κι ο «αντιιμπεριαλιστικός»
ζήλος με την άρνηση του χρέους και της ευρωζώνης εξατμίστηκαν για να καταλήξουν
ως φυσική τελική συνέπεια στο πατριωτικό φλερτ με τον καμμένο και τον εθνικό
γάμο με την αναγέννηση του παπαθεμελή στο ρόλο του εδες.
Η ανακοίνωση αυτής
της συνεργασίας έκανε μερικούς αριστερούς να πέσουν από τα σύννεφα με την
επιλογή του λαϊκού ηγέτη κι άλλους να αναστενάξουν με ανακούφιση γιατί το θεώρησαν
αυτογκόλ που μείωνε τη διεισδυτικότητα και την επιρροή του στην εκλογική τους βάση.
Τουλάχιστον οι δεύτεροι δε βρέθηκαν στη δυσάρεστη θέση να πρέπει να
απολογηθούν, όπως οι πρώτοι. Κακώς βέβαια. Γιατί φέρουν αμφότεροι εξίσου μεγάλο
μερίδιο ευθύνης για την «αριστερή νομιμοποίηση» της καζακιάδας σε μεγάλο
κομμάτι του κόσμου.
Το θέμα δεν είναι
να διαφωνείς με τις πολιτικές επιλογές του καζάκη, υιοθετώντας όμως σχεδόν
αυτούσιο το βασικό πολιτικό του σκεπτικό. Ούτε αντιστοίχως να γίνει μιααυτοκριτική για την «έλλειψη εγρήγορσης» χωρίς ουσιαστική και έμπρακτη πολιτική
αυτοκριτική. Το θέμα επίσης δεν είναι να διαχωρίσεις τη θέση σου από τον καζάκη
όταν συμμαχεί με αστούς πολιτικούς και περνάει φανερά στο δικό τους στρατόπεδο.
Ή όταν ο ανυπόφορος βοναπαρτισμός του συγκρούεται με τις αντοχές των άλλων
θυμίζοντας το μπάτσο πέτρο φιλιππίδη στους απαράδεκτους. Σκασμός εγώ μιλάω! Ούτε καν να τον χλευάσουμε τώρα που δε θα
κατέβει στις εκλογές και μοιάζει προς το παρόν ξοφλημένος, ενώ τον κράζει ακόμα
και ο γραφικός παπαθεμελής για οικονομική ασυνέπεια.
Το ζήτημα είναι
να διαβλέψεις τον κίνδυνο. Να μην αφήσεις το πολιτικό σου κριτήριο να θολώσει από
λαοπλάνους ρήτορες. Να μη μπεις στον πειρασμό να τους χρησιμοποιήσεις για
μικροπολιτικούς και ευκαιριακούς σκοπούς. Να εξοπλιστείς εν τέλει θεωρητικά,
για να αποτρέψεις ή να αποκρούσεις τον κίνδυνο μελλοντικών καζάκηδων.
Επίλογος
Ειδικά για μία
περίπτωση κάποια γεγονότα θα ήταν σχεδόν ξεκαρδιστικά, αν στην πραγματικότητα
δεν ήταν μάλλον θλιβερά. Ακολουθώντας αυτόν το σύνδεσμο (στο βουνό) μπορείτε
να δείτε μια κριτική πρώην μελών του ομίλου (που στην ουσία δεν υφίσταται
πλέον) και να πάρετε μια ιδέα για τις εξελίξεις στα ενδότερα της ΛτΙ και του «βαζιουλινισμού».
Περιττό να επισημανθεί με ποιους συμφωνεί η κε
του μπλοκ.
Η αντικαπιταλιστικη αριστερα αναμενει σε αναμμενα καρβουνα τον επομενο γκουρου της οικονομιας που θα παρουσιασει το πιο νεο πιασαρικο χιτ, για να χουμε να πορευομαστε τον επομενο χρονο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό που θα έπρεπε κατά την άποψή μου να σε εκπλήξει, δεν είναι τόσο το "πατριωτικό" έναντι του "ταξικού" στην πλατφόρμα Καζάκη - ΕΠΑΜ.
ΑπάντησηΔιαγραφή(Για μένα τέτοιο ζήτημα δεν υφίσταται, αφού ούτε ο καζακικός "εθνικισμός" είναι εθνικισμός ούτε η κνίτικη "ταξικότητα" είναι ταξικότητα).
Είναι το γεγονός ότι ένας τύπος που ήταν στο "κόμμα" μέχρι ΚΑΙ το 2000 τουλάχιστο (ο Θύμιος Παπανικολάου του ορθοξοφασιστικού και ταυτόχρονα τροτσκιστικού(!) Ρεσάλτο λέει ότι το 2000 που είχε κατέβει με το "ΚΚΕ" ο Καζάκης ήταν μέλος στο "κόμμα"), που έγραφε και στην "Εργατική Πολιτική" της ΚΟ Ανασύνταξη που τότε δεν υπήρχε σαν οργάνωση εν έτι 2001, που έγραφε μέχρι και στον προσυνεδριακό του 18ου Συνέδριου του "ΚΚΕ", άρα ήταν στον "ευρύτερο χώρο" (για τις κολιγιές του με ΑΝΤΑΡΣΥΑ γράφεις μόνος σου), είναι τόσο πολιτικά συγγενής και έτοιμος να συνεργαστεί όχι απλά με αστούς ή ρεφορμιστές, αλλά με ΠΑΤΗΜΕΝΟΥΣ ΣΩΒΙΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ.
Τι αποχωρήσαντες ΛΑΟΣτζήδες αντιμνημονιακοί, τι εμφυλιοπολεμικές ακροδεξιές ενώσεις αποστράτων, τι ο έτοιμος για εισβολή στη Δημοκρατία της Μακεδονίας σκοταδιστής της Θεσσαλονίκης Παπαθεμελής, τι κολιγιές με φασιστοΚαμμένους, δεν υπάρχει οχετός με βοθρολύματα με τον οποίο να μην συνευρέθηκε και στον οποίο να μην κολύμπησε ο τυχοδιώχτης αυτός.
Και καλά ρε φίλε, θα μου πεις δικαίως, δηλαδή θα απολογούμαι εγώ σαν κνίτης ή φιλοκνίτης για τον καθένανε που πέρασε από το "ΚΚΕ";; Δηλαδή εσύ σα μαοϊκός απολογείσαι για τη Μπήλιω ή τον Τσουκάτο;;
Δεν εννοώ αυτό. Με γεια του με χαρά του να φύγει κάποιος από ένα αριστερό κόμμα και να πάει να γίνει φασίστας. Σε φύση και κοινωνία, γίνονται τα πιο απίθανα πράγματα. Αλλά αν πράγματι το κόμμα από το οποίο έφυγε είναι πια στον αντίποδά του, αυτός πρέπει να το χτυπάει με πιο μεγάλη λύσσα κι από το ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ. Όπως π.χ. έκανε ο Γεωργαλάς της χούντας και μέντορας του Καμμένου, που όταν έγινε φασίστας έγινε αντικομμουνιστής όσο δεν έπαιρνε, ή ο Μανωλέας του παλιού ΚΚΕ που έγινε γερμανοτσολιάς και τον έφαγε δικαίως η ΟΠΛΑ το '43.
Ο Καζάκης όμως ενώ πήγε με τον οχετό, το "ΚΚΕ" το χτυπάει μόνο για το ότι δεν μπαίνει στο "πατριωτικό" του μέτωπο. Δε το χτυπάει δηλαδή για κακό, αριστερό, διεθνιστικό, επαναστατικό αλλά για το ότι δεν πάει μαζί του κατά των "τοκογλύφων" και των "προδοτών", που είναι η ΕΕ, οι πασοκονουδούδες και οι φιλελεύθεροι.
Άρα ο Καζάκης, ενώ είναι με τον οχετό, θεωρεί το "ΚΚΕ", την ΑΝΤΑΡΣΥΑ, το ΣΥΡΙΖΑ κλπ. φίλιες δυνάμεις, που απλά από σεχταρισμό ή λάθος εκτίμηση, από φόβο, από γραφειοκρατισμό, δεν πάνε μαζί του "κατά του οχτρού".
Επίσης και η βάση των κομμάτων αυτών καθόλου δε θεωρεί τον Καζάκη ακροδεξιό, φασίστα και τυχοδιώχτη ψεύτη, αλλά "συγγενή" πολιτική περσόνα, σίγουρα καλύτερη από τους "ΠΑΣΟΚ-ΝΔ που μας πεινάνε". Αυτό στην πολιτική ορολογία λέγεται φαιο-"κόκκινη" πολιτική συνείδηση... Αυτήν που φτιάχνει και ο Τσίπρας λέγοντας ότι με τη Ρωσία έχουμε "κοινό ορθόδοξο πολιτισμό", δήλωση που αριστερός άνθρωπος όχι απλά δε θα την έκανε, αλλά θα του σηκωνόταν η τρίχα κάγκελο...
Ο ιδρυτής και ιθύνων νους των φίλων του ανθρώπου Σταμούλης (γνωστός στα Εξάρχεια και ως "Ο Άνθρωπος") απεβίωσε πρόσφατα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάει, μας τελείωσε ο Καζάκης, κανείς δεν ασχολείται μαζί του..
ΑπάντησηΔιαγραφήΤης μοδός είναι τώρα ο Τζίζεκ.
Διαβασα (λίγο διαγώνια είναι αλήθεια) το τελευταίο λίνκ (foithtikokinhma) που δίνει ο διαχειριστής του σάιτ στο κείμενό του. Δεν ήξερα λεπτομέρειες (πέρα από το ότι ο κ. Πατέλης είχε αναδειχτεί στην ΚΕ του ΕΠΑΜ και είχε αποχωρήσει λίγο πριν τις 6/5). Αυτό που μού "βγήκε" διαβάζοντας το κείμενο ήταν η λέξη "κρίμα"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΗθικό δίδαγμα: η παραγωγή επαναστατικής θεωρίας, ο εμπλουτισμός του μαρξισμού-λενινισμού, ΔΕΝ μπορεί να γίνει έξω (και πολύ περισσότερο σε αντίθεση) από το Κόμμα της εργατικής τάξης. Και αυτό ανεξάρτητα από προθέσεις.
Προχωράμε!
Μπαίνοντας στο Blog σου μετά από καιρό,βλέπω ότι δεν έχεις αλλάξει καθόλου.Κιτριανιάρης όπως πάντα,μπράβο Βασιλάκη.Από το προηγούμενο άρθρο που κατηγορείς τους συντρόφους του Ναρ για χασισοπότες μέχρι αυτή την ανάρτηση.Κουτσομπολιά,ίντριγκες,''βρωμιές'' σε αυτό συνίσταται η ύπαρξή σου.Η δημοσιογραφία στα καλύτερά της.Ξέθαψες μέχρι και ένα κείμενο κάποιων ανεκδιήγητων τύπων,αυλοκολάκων του Καζάκη που πήγαν να στήσουν μπίζνα με πυραμίδα μέσα στο Επάμ και έγραψαν μια ασφαλίτικη χυδαιότητα ενάντια στον Πατέλη.Διαλυτικό στοιχείο όπως τότε που ήσουν στο κκε,το κόμμα πιστεύω δεν έχει ανάγκη τέτοιους υποστηρικτές...Κομμουνιστική ηθική και συντροφική κριτική πάνω απόλα.'Αντε ρε και με δουλειά στην Αυριανή ή στο μακελειό του Χίου.Ντρέπομαι και για τον ένα,δύο καφέδες που ήπια μαζί σου.Γιώργος Π.
ΑπάντησηΔιαγραφή@comgpaga nomizw apo to na kaneis trollies kalo einai na apantiseis me epixeirimata. To keimeno grafei sigkekrimena pragmata, opws kai to allo keimeno sto foit. se auta apanta
ΑπάντησηΔιαγραφή@anonymous anonymous
ΑπάντησηΔιαγραφήΓι' αυτό το συμπέρασμα σου είναι σα διαγώνιος πίνακας. Γεμάτο άσσους στη διαγώνιο και οπουδήποτε αλλού μηδενικά.Δοκίμασε σε παρακαλώ το βουστροφηδόν διάβασμα. Πραγματικά αναρωτιέμαι αν θα καταλήξεις στο ίδιο συμπέρασμα. Τότε το συμπέρασμά σου θα ναι ανεξάρτητο της διαδρομής αλλά μάλλον και του κειμένου.
Συντηρητικά παιδία.
Το Επαμ με ολες τις αδυναμιες του (προσωποκεντρισμος και πολυς ''κατιμας'' απο στελεχη)συνδυαζει ιδανικα το ταξικο με το εθνικο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε χωρα εξαρτημενη και σχεδον υπο διεθνη ελεγχο οπως ειναι η Ελλαδα ''πουρος'' ταξικος αγωνας δεν υπαρχει.
Μερικοι αριστεροι νομιζουν οτι ζουν στο Λουξεμβουργο η στην Γερμανια και οχι στην ψωροκωσταινα οπου τα μνημονια θα ισοπεδωσουν το 95 τα εκατο του κοσμου .
Εχουμε αποικιοκρατια εδω και η αποικιοκρατια οπως ξερουμε εξοντωνει οχι μονο οικονομικα αλλα κ και φυσικα του ιθαγενεις......
Θοδωρος διχως δικανο....
Παντως ο Μαο θα ειχε εισβαλλει καμια διακοσαρια φορες στη "Δημοκρατια της Μακεδονιας" μεχρι σημερα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορώ κι εγώ να σε αποκαλέσω γιωργάκη, αλλά δεν ξέρω τι θα εξυπηρετούσε πέρα από την άγρα εντυπώσεων. Παραμένεις σταθερά φαιοκόκκινος, τότε προς την αναρχία, τώρα με διαφορετικό τρόπο, πολύ πιο επικίνδυνο. Θα έπρεπε να σε προβληματίσει ότι οι βρωμιές και οι ίντριγκες βγήκαν στην επιφάνεια από παλιούς σου συντρόφους επαμίτες και εσύ τους τις ανταποδίδεις. Η συντροφικότητα στα καλύτερά της. Στο κόμμα δεν πέρασα ποτέ και τους ομίλους δε νομίζω να τους διέλυσα εγώ. Η αυριανή στηρίζει σύριζα και ο χίος αντιμνημόνιο σε στιλ καζάκη. Πιστεύω ότι θα είχες περισσότερες πιθανότητες από μένα. Μισή ντροπή δική μου κι η άλλη μισή στην κίνα βρίσκεται. Εκεί μάλλον την χάσατε προ πολλού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ουσία ωστόσο παραμένει. Διαβάστε συμπληρωματικά στην ανάρτηση από το φοιτητικό κίνημα και το εξής σχόλιο
http://foithtikokinhma.blogspot.gr/2012/05/t.html?showComment=1338921731584#c6203841409150743013
-Υγ: για τον.. τζίζεκ πιθανότατα σε επόμενη ανάρτηση
Το Επάμ κάνει την προσπάθειά του... όχι για το ΕΠΑΜ σαν κόμμα αλλα για τις θέσεις του που είναι μελετημένες και δεν απέχουν πολύ απο το ΚΚΕ σε ότι αφορά την έξοδο απο την ΕΕ και την Ευροζώνη... Υπάρχουν όμως και οι διαφορές..
ΑπάντησηΔιαγραφήΚ.Μ τρολλιά είναι εν γένει το κειμένο σας,ο μόνος λόγος συγγραφής είναι να έχετε κάνα σχόλιο σαν και αυτό που κάνω τώρα και να δημιουργηθεί βαβούρα.Να υπάρξετε ετεροπροσδιοριζόμενοι από τον Πατέλη .Αν θέλετε να παράξετε θεωρία δε νομίζω ότι σας εμποδίζει κανένας.Το έργο του Βαζιούλιν ανήκει στην ανθρωπότητα σαν κάθε επιστημονική εργασία,ούτε copyright ούτε τίποτα.Υπάρχει ελεύθερο εδώ για όποιον ενδιαφέρεται. http://www.ilhs.tuc.gr/gr/li.htm. Για να μη μακρηγορώ,στην ιδρυτική του ομίλου των Χανίων αναφέρεται συγκεκριμένα ότι δεν υπάρχουν πάση φύσεως αποκλεισμοί βάση κομματικών κριτήριων,βασίζονται στην αρχή της ανεξιγνωμίας κ.τ.λ.Eκτός αν η παραπάνω ιδρυτική ισχύει για όλους τους άλλους εκτός από τον Πατέλη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλώ λοιπόν κάθε συναγωνιστή που θέλει να μελετήσει μαρξισμό,να αφομοιώσει κριτικά ,να αναπτύξει την κοινωνική θεωρία στον 'Ομιλο Αθήνας που συμμετέχω και λειτουργεί κανονικότατα.Τα παραπάνω είναι η μόνη καταστατική αρχή που έχουμε,για αυτό μίλησα με τέτοια γλώσσα στον Βασίλη τον σφυροδρέπανο.Σαν δημοσιογράφος είναι απαράδεκτο να διαδίδει τέτοια ψέμματα.Συζήτηση με όρους αποστασίας προδοσίας για θέματα ομίλων δεν γίνεται.Πραγματικά τα αρχικά μου συναισθήματα ήταν απογοήτευση για το κείμενο σας τώρα πραγματικά μόνο γέλιο.Δε μπορώ να μπω σε συζήτηση να υπερασπίσω τον Πατέλη,για το ποιος είναι πρωτοπόρος στον θεωρητικό αγώνα,ποιος ηθικά είναι ανώτερος σε συνθήκες γενοκτόνιας του ελληνικόυ λαού με τη στάση του.Υπεράσπιση σημαίνει ότι θα ήμουν σε άμυνα.Το παραληρηματικό σας κείμενο,οι χαρακτηρισμοί προδότης,.τα ''μυστικά'' που βγάζετε στη φόρα,η κάθε είδους λάσπη τύπου μιντεκίδων δείχνει ποιος έχει ανάγκη να απολογηθεί για την απραξία του σε κάθε επίπεδο.Καλή συνέχεια κληρονόμοι του Βαζιούλιν(sic), ελπίζω να τα καταφέρετε καλύτερα από τον Πατέλη.Με το δημόσιο ξεκατίνιασμα βάλατε ήδη ένα λιθαράκι στον αγώνα για τον κομμουνισμό.
Κ.Μ τρολλιά είναι εν γένει το κείμενό σας,ο μόνος λόγος συγγραφής είναι να έχετε κάνα σχόλιο σαν και αυτό που κάνω τώρα και να δημιουργηθεί βαβούρα.Να υπάρξετε εν ολίγοις ετεροπροσδιοριζόμενοι από τον Πατέλη ή τον Βαζιούλιν που θεωρείτε τον εαυτό σας κληρονόμο (sic).Αν θέλετε να παράξετε θεωρία δε νομίζω ότι σας εμποδίζει κανένας.Το έργο του Βαζιούλιν ανήκει στην ανθρωπότητα σαν κάθε επιστημονική εργασία,ούτε copyright ούτε τίποτα.Υπάρχει ελεύθερο εδώ για όποιον ενδιαφέρεται.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.ilhs.tuc.gr/gr/li.htm. Για να μη μακρηγορώ στην ιδρυτική του ομίλου των Χανίων αναφέρεται συγκεκριμένα ότι δεν υπάρχουν πάση φύσεως αποκλεισμοί βάση κομματικών κριτηρίων,βασίζονται στην αρχή της ανεξιγνωμίας κ.τ.λ.
Και αυτό ισχύει και για όποιον θέλει να έρθει οποιονδήποτε θέλει να μελετήσει μαρξισμό,να αφομοιώσει κριτικά και γιατί όχι να αναπτύξει,αυτή την αρχή τηρούμε και στον 'Ομιλο Αθήνας που συμμετέχω.Είναι βασικά και η μόνη ''καταστατική αρχή'' που κάποιος μπορούσε να παρεκλίνει.Τώρα αν κάποιος θέλει να κάνει συζήτηση με όρους αποστασίας προδοσίας εγώ δε μπορώ να συμμετέχω.Αυτή η ορολογία συνάδει με εχθρούς που πουλιούνται στον αντίπαλο,πόλεμο,αντίπαλα στρατόπεδα κ.τ.λ,ασφαλίτες δε ξέρω γω τι.Αν νόμιζετε ότι είναι έγκλημα κάποιος να προσπαθεί να βοηθήσει στη μετωπική συσπείρωση του λαού στη σημερινή Ελλάδα,τι να πω.Δε μπορείτε να καλείτε σε συζήτηση με τέτοιους όρους και αυτό ισχύει και για τους συγγραφείς του κειμένου και για το Βασίλη τον Σφυροδρέπανο που κάνει αντιπαράθεση με όρους μιντεκίδων,για αυτό το λόγο και παρενέβηκα.
Yup you got us, το ζήτημα είναι να κάνουμε θόρυβο διότι έτσι κάναμε πάντα… θόρυβο! Γιώργο Π. γνωρίζεις πάρα πολύ καλά την επίθεση που δέχονταν πάντα οι όμιλοι την κριτική ότι δεν συμμετέχουν στους αγώνες κλπ. Είναι πραγματικά κρίμα που το αναπαράγεις. Δεν θα κάθομαι να δίνω βιογραφικά κάθε φορά που γίνεται η ίδια (βαρετά επαναλαμβανόμενη θα έλεγα) κατηγορία. Επίσης βλέπω ότι έχει υιοθετηθεί πλέον ολόκληρη η «Καζακική» αντιμετώπιση, ότι διαχωρίζεται από εμένα (ανεξαρτήτως πολιτικών επιχειρημάτων)…. βολεύει τον εχθρό! Επιχειρήματα στον εχθρό δεν έχουμε δώσει πάντως. Ούτε δημόσιο ξεκατίνιασμα βλέπω από μεριάς μας (αυτά άλλοι τα κάνανε), ούτε «μυστικά». Απλώς και ξεκάθαρος διαχωρισμός (αργοπορημένος είναι η αλήθεια, γιατί αν το βγάζαμε όταν πραγματικά φύγαμε τότε πέραν του ότι θα μπορούσαμε να είχαμε δικαιωθεί για πράγματα που ούτως ή άλλως προειδοποιήσαμε ανοικτά αλλά όχι δημόσια, θα είχαμε προχωρήσει ποιο γρήγορα και σε αυτά που κάνουμε), όπως τόσοι άλλοι σε τόσες τις συλλογικότητες – με πολιτικούς όρους έστω και με πολεμική.
ΑπάντησηΔιαγραφή@compaga
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό όσο γνωρίζω κύριε παρακολουθούσατε τον όμιλο Χανίων. Κινούσασταν συνεπώς με άνεση και στα τρια επίπεδα κατανόησης του μαρξισμού(sic). Επειδή κάτι τέτοιο δεν μας είναι ορατό παρακαλείστε να διαβάσετε τη μπροσούρα του Λένιν "Η προλεταριακή επανάσταση και ο αποστάτης Κάουτσκυ" και να επαναλάβετε τους ισχυρισμούς σας προκειμένου να αποδείξετε την πλήρη σας έλλειψη αρχών κύριε. Αν είχατε φροντίσει να γνωριστείτε με τα γραπτά του Κάουτσκυ θα ξέρατε ότι ακόμα και μετά από αυτή τη μπροσούρα ορθώς χαίρουν σημαντικής εκτίμησης.
Αν τα είχατε κάνει όλα αυτά θα μπορούσατε να αρθρώσετε ένα επιχείρημα εναντίον μας και πιστέψτε με υπάρχουν.
Αν...
Νέα φουλ και μ' απ' όλα ανάρτηση στη Νέα Σπορά... Χοντρή κριτική στο ΣΥΡΙΖΑ και στην τακτική του ΚΚΕ...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://neaspora.blogspot.gr/
Ανώνυμε,6 Ιουνίου 2012 9:18 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεξιοσυμβιβαστική, (η ρεφορμιστική, η μικροαστική, η τριάντα-χρόνια-καθυστερημένη) εκτός τόπου και χρόνου ανοικονόμητη (σε έκταση) αρλουμπολογία, μυρίζει νομενκλατούρα σοσιαλισμού της παρακμής, κοινώς "χρουστσωφισμού", και βρυκολακιασμένο "εδαϊτισμό". Μούχλα.
Τέρμα.
Κάντε κόμμα, να σας καμαρώσουμε!
Αν είναι ο ΣΥΡΙΖΑ πίσω από τη νέα σπορά όπως είπε η Παπαρήγα μπράβο τους δεν τους το χα
ΑπάντησηΔιαγραφή@Ανώνυμος (6 Ιουνίου 2012 9:18 μ.μ.):
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην είδα κι εγώ την ανάρτηση στο εν λόγω λαθρόβιο σάιτ. Όντως υπάρχει κριτική στο ΣΥΡΙΖΑ. Όμως αυτή η κριτική είναι η "σάλτσα" για να καταπιούν οι αναγνώστες πιο εύκολα το "ψητό", δηλ. την υπονόμευση του ΚΚ.
Αν κάποιος με κατηγορήσει για συνωμοσιολογία θα του πω το εξής: ποιός ήταν αυτός που πρωτο-έθεσε το ζήτημα της δήθεν αθέτησης από το ΚΚ του προγράμματός του; Ο κ. Τσίπρας ήταν, λίγες μέρες πριν τις 6/5. Αποψη που αναπαρήχθη αμέσως από σημαντικό μέρος των αστικών media και κατόπιν από τους "κυρίους" που κρύβονται πίσω απο το λαθρόβιο σάιτ.