Είδαμε
πολλά κι ακούσαμε διάφορα σε αυτές τις εκλογές, δεν έχω παράπονο. Αυτό που έλειψε όμως ήταν μια
επιστολή διαμαρτυρίας δυσαρεστημένων μελών και στελεχών του σύριζα –τι, μόνο
εμείς θα έχουμε τέτοιους; Η οποία θα μπορούσε να είναι κάπως έτσι.
Αναγκαζόμαστε
να γράψουμε αυτή την ανοιχτή επιστολή, θορυβημένοι από τη σταθερή, σταδιακή
-πλην όμως ραγδαία επιταχυνόμενη μετά τις εκλογές της 6ης μάη- διολίσθηση του
μετωπικού μας σχήματος σε θέσεις συστημικές και διαχειριστικές, υπεύθυνης αντιπολίτευσης
που δίνει εξετάσεις και ζητά διαπιστευτήρια, όχι από το λαό που της έδωσε
δύναμη, αλλά από το κατεστημένο και τις δυνάμεις του, που έβαλαν το λαό στη
γωνία και μας έφεραν ως εδώ.
Αναγκαζόμαστε
επίσης να μην υπογράψουμε επώνυμα αυτή την επιστολή εξαιτίας ενός ιδιότυπου
συγκεντρωτισμού σταλινικού τύπου που επικρατεί εσχάτως στις τάξεις του σύριζα
και στοχοποιεί κάθε «παρεκκλίνουσα» διαφορετική άποψη, διότι παίζει τάχα το
παιχνίδι του αντιπάλου και της αντίδρασης. Επισείει το μπαμπούλα της δεξιάς για να καταπνίξει κάθε
κριτική στάση απέναντι στις κεντρικές πολιτικές κινήσεις κι επιλογές της
ηγεσίας, θυμίζοντας πρακτικές του παρελθόντος, βγαλμένες κατευθείαν από το
χρονοντούλαπο της ιστορίας.
Απευθυνόμαστε
ανοιχτά σε κάθε προοδευτικό πολίτη, κάθε σκεπτόμενο αριστερό και ριζοσπάστη,
κομμουνιστή ή δημοκράτη που ανησυχεί για τις εξελίξεις και την αρνητική τροπή
των πραγμάτων. Χτυπάμε καμπανάκι κινδύνου και προειδοποιούμε:
-για
την ταχεία σοσιαλδημοκρατική μετάλλαξη του σύριζα, και την απόπειρα μετεξέλιξής
του στο δεύτερο πυλώνα του νέου διπολισμού στο πολιτικό σύστημα.
-το
παιχνίδι με τον ομπάμα και τα αμερικανικά συμφέροντα. Τα πολιτικά εγκώμια στον
ολάντ και το νέο άνεμο αλλαγής που πνέει στην ευρώπη. Τον εξωραϊσμό της
ευρωζώνης και την επιμονή στο "ευρωπαϊκό κεκτημένο", όπως καθορίστηκε από τη
συνθήκη του μάαστριχτ. Την επικίνδυνη τακτική του μικρότερου κακού, της
επιλογής του «καλού ιμπεριαλιστή», του σοσιαλφιλελεύθερου προέδρου έναντι του
κλασικού νεοφιλελεύθερου, κτλ.
-για
την επιχειρούμενη εσπευσμένη μετατροπή του μετωπικού σχήματος σε ενιαίο κόμμα,
από τα πάνω, χωρίς ουσιαστική συζήτηση και δημοκρατικές διαδικασίες βάσης, η οποία επιφέρει ένα καίριο πλήγμα στη δημοκρατική πολυφωνία και τον εξ ορισμού
πολυτασικό χαρακτήρα του συνασπισμού της ριζοσπαστικής αριστεράς.
-για
τις σταλινικές μεθόδους εναντίον των πάλαι ποτέ σταλινικών της κοε, με το
φωτομοντάζ της σημαίας με το σφυροδρέπανο, στο πρωτοσέλιδο της αυγής,
που έρχεται προς επίρρωση όσων λέγαμε παραπάνω.
Την
ίδια στιγμή ωστόσο αυξάνονται και πληθύνονται εντός του σύριζα οι ορφανές,
πασοκογενείς φωνές, που βρήκαν καταφύγιο στις γραμμές μας και δίνουν τον τόνο
στον επίσημο πολιτικό λόγο μας, βρίσκοντας δυστυχώς πάτημα στη συνεχιζόμενη
ασάφεια της πολιτικής και των εξαγγελιών μας για το μνημόνιο, τις
κρατικοποιήσεις, το χρέος κτλ. Οι αλλοπρόσαλλες και άκρως αντιφατικές
τοποθετήσεις των εκπροσώπων μας επί μιας σειράς θεμάτων, χωρίς διευκρινίσεις
και διορθωτικές δηλώσεις, δίνουν το ελεύθερο σε συντηρητικές μεσοβέζικες
απόψεις, να παρουσιάζονται συνολικά ως θέσεις του μετωπικού σχήματος, χωρίς να
λογοδοτούν σε κανέναν.
Αυτή
η εκδοχή της αριστεράς καταλήγει να δυσφημεί τον όρο, με τον ίδιο τρόπο που το
κάνει και η δημοκρατική αριστερά του κουβέλη. Πηγαίνοντας πίσω από τα συνθήματα
του πασόκ του ανδρέα, αλλά κρατώντας ακέραια τη δημαγωγία του, που είναι
πρότυπο για κάποια ηγετικά μας στελέχη, και τις ανέξοδες επικλήσεις στην
αριστερά, για να ψαρεύουν ψήφους από τη μεγάλη δεξαμενή της, ή στην ενότητά της,
που με δική μας πολλές φορές ευθύνη δεν έχει πιάσει ρίζες στην κοινωνία, στο
συνδικαλιστικό κίνημα, στην αυτοδιοίκηση –με πιο χαρακτηριστικό το παράδειγμα
της ικαρίας και την υπογραφή μειωμένων συλλογικών συμβάσεων από δυνάμεις μας
στο εργατικό κίνημα.
Ο ρεαλισμός του εφικτού σκοτώνει το ρεαλισμό
της επιδίωξης του αδύνατου για τον οποίο μιλούσε στην εποχή του ο τσε γκεβάρα.
Εμείς όμως, όλοι όσοι παλεύουμε μέσα από τις γραμμές του σύριζα και της
ριζοσπαστικής αριστεράς, αγωνιζόμαστε για να αλλάξουμε την κοινωνία και την ζωή
μας, αλλάζοντας κοινωνικό σύστημα, και όχι για να αλλάξουμε το σύστημα και να το εξανθρωπίσουμε με
μικρές μεταρρυθμίσεις και διαφοροποιήσεις χωρίς ουσία.
Παρόλα όσα επιμένουμε αριστερά. Καλούμε σε κριτική εκλογική στήριξη του σύριζα στις 17
ιούνη, για να προχωρήσει στα απαραίτητα μέτρα σωτηρίας του λαού και των
ασθενέστερων κοινωνικών στρωμάτων και τη σύγκρουση με τα μεγάλα συμφέροντα. Ή
αλλιώς να κυβερνήσει ως ένα ακόμα αστικό κόμμα και να φανεί μία από τα ίδια,
χάνοντας την εμπιστοσύνη του κυρίαρχου ελληνικού λαού, για να χάσει κι αυτός με
τη σειρά του τις δικές του αυταπάτες, σύμφωνα με το ακαταμάχητο σκεπτικό του συντρόφου αθερίδη.
Καλούμε
τον ελληνικό λαό να βρεθεί στις επάλξεις, αμέσως μετά τις εκλογές, αφενός για
να βάλει φρένο στις χειρότερες μέρες που έρχονται, κι αφετέρου για να πάρει την
κατάσταση στα χέρια του και να «τιμωρήσει» τη διγλωσσία και τον οπορτουνισμό
της ηγεσίας του σύριζα, τις καταστροφικές επιλογές της και το εμπόριο ελπίδας,
με αντάλλαγμα τις καρέκλες της εξουσίας.
Εντάξει,
χρειάζεται λίγη δουλειά ακόμα, ένα χτένισμα του κειμένου, εντρύφηση στα
εσωτερικά του σύριζα (που αντικειμενικά δεν έχουν τόσο ενδιαφέρον) και μερικές φράσεις ακόμα, σήμα-κατατεθέν του χώρου, αλλά
το βασικό κορμό τον έχουμε. Το μόνο που λείπει είναι να ανοίξουμε ένα
λογαριασμό στη γκουγκλ κι ένα καινούριο ιστολόγιο, κι έδεσε το γλυκό.
Στην
πραγματική ζωή βέβαια δύσκολα θα δούμε τέτοια επιστολή. Αφενός γιατί στο σύριζα
μπορεί να λέει ο καθένας το μακρύ του και το κοντό του με το αζημίωτο. Αφετέρου
όμως (κι αυτό είναι πιο σημαντικό) γιατί η γλίτσα του κυβερνητισμού είναι η πιο
στέρεα, συγκολλητική ουσία που μπορεί να καταστήσει συμπαγή και μονολιθικό
ακόμα και τον πολιτικό χυλό του συνασπισμού.
Το πάθος για την εξουσία είναι
δυνατότερο από τη διαφωνία.
Είναι προφανές πως παρακολουθείς τα e-mail που ανταλάσουμε με τον ΡΟΕ, και πρόλαβες να δημοσιεύσεις το κείμενο που ετοιμάζαμε σαν υδριτική διακύρηξη του εκκολαπτόμενου μπλογκ "ΝΕΑ νέα σπορά". Σου το φυλάω αυτό...
ΑπάντησηΔιαγραφή-Εχουμε βέβαια στα σκαριά και ένα ανάλογο μπλογκ για την ΑΝΤΑΡΣΥΑ (τον τίτλο ψάχνουμε ακόμη...), όπου με τις γνώσεις σου για τον χώρο θα μπορούσες να παίξεις σημαντικό ρόλο...
Επί του παρόντος είμαστε στο στάδιο που ψάχνουμε γιο στελέχους του ΝΑΡ που να στρατολογήσουμε (εν ανάγκη με δωροδωκία) στην ΚΝΕ, για το "πρώτο αίμα"
Μήπως να σκεφτούμε και τη δημιουργία μιας Ο.Α.ΣΥΡΙΖΑ;;;
ΑπάντησηΔιαγραφή(Οργάνωση για την Ανασυγκρότηση του Συνασπισμού της Ριζοσπαστικής Αριστεράς)
@Ανώνυμος 6 Ιουλίου 2012 2:29 μ.μ.:
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνάντια στον ρεφορμιστικοοπορτουνιστικοσοσιαλδημοκρατικοϊμπεριαλιστικοφασιστικό ρωσόδουλο [<"-Σ-">]ΥΡΙΖΑ, θα εννοείς...
Τα δεκαεφτά εκατομμύρια ευρώ της κρατικής επιχορήγησης, το εθιμικό δίκαιο του "70-30" (70% η κυβέρνηση, 30% η αντιπολίτευση) από τις διάφορες μίζες και οι ισχυρές προσδοκίες για μελλοντική κυβέρνηση ειναι αρκετά για να μην υπάρχουν "διαφωνούντες". Θέλετε και άλλα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυτυχώς ξέφυγες για λίγο από τις θεολογικές συζητήσεις για τον σοσιαλισμό και αγγίζεις ένα ζητημα με έναν τρόπο καθαρά ρωμέικο:
"Αφού μου ψόφησε η κατσίκα, να ψοφήσει και του γείτονα!"
Οι της ΝΕΑΣ νεας σπορας του TRASH ειναι ρεφορμιστες και παλαιοκομματικοι. Δεχομαι προτασεις για δημιουργια μπλογκ με την επωνυμια "ντιπ για ντιπ νεα σπορα (ειμαστε στους καρπους που δεν επεσαν ακομα)". Σε γενικες γραμμες θα ειμαστε ΚΚΕ, αλλα το ψαχνουμε και με Κουβελη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο παρόν κείμενο είναι αναδημοσίευση:
ΑπάντησηΔιαγραφή- Από την ΙΣΚΡΑ;
- Από το site της ΕΟΣ;
- Από το left:
- Από την "Μαρξιστική φωνή":
- Από (κρυφή) επιστολή του Παπαδημούλη προς τον Τσίπρα που έπεσε στα χέρια σας;
Δυστυχώς τέτοια κείμενα δεν "βγαίνουν" από μέλη και φίλους του ΣΥΡΙΖΑ, λόγω του συγκεντρωτικού συγκεντρωτισμού που έχει αυτό το σταλινικό κόμμα.
Πέρα από την πλάκα (που καλώς γίνεται), το θέμα με τους ιντερνετικούς προβοκάτορες έχει παραγίνει. Σήμερα, διάβασα ένα μακροσκελές "θεωρητικόν μακαρόνιον" στον "Εργατικό Αγώνα" για τις ευθύνες των ηγεσιών των εργατικών κομμάτων γενικά (το "παίζουν" και σοβαροί θεωρητικοί οι άθλιοι) που, βεβαίως-βεβαίως, καταλήγει σε κάλεσμα ανατροπής της ηγεσίας του ΚΚΕ. Τόση κομμουνιστική ηθική έχουν αυτοί οι κύριοι που δεν υπογράφουν με τα ονόματά τους, αλλά με ψευδώνμα. Τι φοβάστε κύριοι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚι όμως η πραγματικότητα έρχεται να σας διαψεύσει. Η δημιουργία της ΟΑ-"Σ"ΥΡΙΖΑ πλησιάζει:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://xronika05.blogspot.gr/2012/07/blog-post_1989.html
Σύμφωνα με το καταστατικό η διατύπωση άποψης στο ΚΚΕ είναι ανεμπόδιστη κι όποιος την εμποδίζει πρέπει να έχει καταστατικές κυρώσεις. Επίσης, το καταστατικό πουθενά δεν λέει ότι όποιος έχει διαφορετική γνώμη από την καθοδήγηση παραγκωνίζεται και δεν επιτρέπεται να είναι σε στελεχικές θέσεις. Στην καταστατική θεωρία, η μειοψηφική άποψη είναι σεβαστή και πρέπει να της δίνονται οι δυνατότητες, με κομματικό τρόπο, να γίνει άποψη πλειοψηφική. Στην πράξη, ισχύει το ανάποδο.
ΑπάντησηΔιαγραφήπολύ γνωστοί είναι εκεί στον εργατικό αγώνα, δεν μπορούν να κρυφτούν πίσω από ψευδώνυμα. Όλοι οι "θεωρητικοί" των σταδίων και της εθνικής ανεξαρτησίας, όλοι οι παραγοντίσκοι που παλιότερα το παίζαν στελέχη στο Κόμμα, πολλά φουσκωμένα εγώ μαζεμένα στον ίδιο χώρο. Ο καθένας από δαύτους θεωρεί ότι είναι τουλάχιστον ο επόμενος κλασσικός του μαρξισμού... Όσοι γνωρίζουν πρόσωπα και καταστάσεις καταλαβαίνουν...
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο και να θέλουν να παρουσιαστούν ως οι εκπρόσωποι και "κληρονόμοι" του πραγματικού ΚΚΕ, δεν έχουν και δεν μπορούν να έχουν σχέση με το ΚΚΕ. Η έπαρση, ο εγωκεντρισμός και η υποτίμηση της συλλογικής σκέψης και δράσης χαρακτηρίζουν μικροαστούς διανοουμενίσκους και όχι κομμουνιστές.
Τώρα μόλις διάβασα το τελευταίο "πόνημα" των εν λόγω "κυρίων"... Απλά επιβεβαιώνουν την άποψη μου για αυτούς. Χυδαίοι...
@Ανώνυμος 7 Ιουλίου 2012 7:15 π.μ.:
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι που ξέρεις εσύ τι γίνεται στην πράξη εντός του ΚΚΕ;
...και μην ακούσω κανένα "έχω περάσει και εγώ...", γιατί θα ζητήσω ΚΟΒ και ονοματεπώνυμο για να το τσεκάρω...
το ότι οι απαντήσεις στα κείμενα του εργατικού αγώνα είναι χαρακτηρισμοί κ μόνο χωρίς κανένα επιχείρημα δείχνει την ηλιθι@τητα που σας διακρίνει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιος να συγκριθεί μαζί σου μεγάλε κομμουνιστή και κληρονόμε Ανώνυμε 12.08.
"Στην καταστατική θεωρία, η μειοψηφική άποψη είναι σεβαστή και πρέπει να της δίνονται οι δυνατότητες, με κομματικό τρόπο, να γίνει άποψη πλειοψηφική."
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε τι όρους ακριβώς μετριέται η μειοψηφική και η πλειοψηφική άποψη; Με όρους φράξιας μήπως; Ο καθένας με τα όπλα που του ταιριάζουν. Οι παραγοντίσκοι με το σκοτάδι και τη λάσπη.
@ανώνυμο (7 Ιουλίου 2012 7:15 π.μ.)
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομίζεις ότι δεν καταλάβαμε πως η παράγραφος που μάς μοστράρεις είναι copy-paste από το τελευταίο άρθρο του "εργατικού αγώνα"; Γιατί δεν αναφέρεις ευθαρσώς την πηγή σου; Νομίζεις ότι είμαστε ηλίθιοι;
Κατόπιν όλων των ανωτέρω, προτείνω την δημιουργία ενός site με τίτλο "Left-21Cent" για την ανάδειξη του σοσιαλισμού του 21ου αιώνα. Σαν βασικοί συνεργάτες μπορεί να είναι ο σ.Παπαδημούλης, η σ.Δούρου, ο σ.Μηλιός, ο σ.Ραφτόπουλος και ο σ.Κουρουπλής και έκτακτοι συνεργάτες για να συνεισφέρουν με την βαθιά πολιτική και φιλοσοφική τους σκέψη, ο Γ.Τράγκας και ο γνωστός αντιεξουσιαστής ΓΑΠ. Ο τελευταίος απορώ πως δεν έχει ενταχθεί ακόμα οργανωτικά στον ΣΥΡΙΖΑ. Εκτός και αν περιμένει να δημιουργηθεί νέο κίνημα από τους διαφωνούντες με την ηγεσία γενικά και τον Τσίπρα ειδικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος τον "Ανώνυμο" συγγραφέα αυτού του σχολίου:
ΑπάντησηΔιαγραφή"πολύ γνωστοί είναι εκεί στον εργατικό αγώνα, δεν μπορούν να κρυφτούν πίσω από ψευδώνυμα. Όλοι οι "θεωρητικοί" των σταδίων και της εθνικής ανεξαρτησίας, όλοι οι παραγοντίσκοι που παλιότερα το παίζαν στελέχη στο Κόμμα, πολλά φουσκωμένα εγώ μαζεμένα στον ίδιο χώρο. Ο καθένας από δαύτους θεωρεί ότι είναι τουλάχιστον ο επόμενος κλασσικός του μαρξισμού... Όσοι γνωρίζουν πρόσωπα και καταστάσεις καταλαβαίνουν...
Όσο και να θέλουν να παρουσιαστούν ως οι εκπρόσωποι και "κληρονόμοι" του πραγματικού ΚΚΕ, δεν έχουν και δεν μπορούν να έχουν σχέση με το ΚΚΕ. Η έπαρση, ο εγωκεντρισμός και η υποτίμηση της συλλογικής σκέψης και δράσης χαρακτηρίζουν μικροαστούς διανοουμενίσκους και όχι κομμουνιστές."
Με όσα γράφεις δείχνεις να γνωρίζεις αυτούς τους "κυρίους". Γιατί δεν μας τους λες κι εμάς να τους προσέχουμε; Αλλιώς παίζεις κι εσύ το παιχνίδι τους (αυτό της ανωνυμίας) και μάλιστα στη χειρότερη μορφή του: "εμείς που ξέρουμε", "τι να σας πούμε τώρα;".
Ε, λοιπόν, επειδή εμείς δεν κυκλοφορούμε πια στον Περισσό για να ξέρουμε, για πες μας ποιοι είναι αυτοί που περιγράφεις χωρίς να κατονομάζεις. Γιατί εμένα (μετά από 3,5 δεκαετίες στο χώρο) το μυαλό μου πήγε έτσι στα γρήγορα σε καμιά 30αρια τύπους που ταιριάζουν στη γενικόλογη περιγραφή σου.
Προστάτεψε τους.
Γνωστοί είναι αυτοί του εργατικού αγώνα. Απλά δείτε ποιο βιβλίο διαφημίζουν και συνδέστε κάποια αρχικά με ονόματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν χρειάζεται να κυκλοφορείς στον Περισσό για να τα γνωρίζεις αυτά...
βιβλίο για την εξάρτηση π.χ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα το κάνουμε πιο λιανά;δεν χρειάζεται...
Και όσο για τον εξυπνάκια των 12.08, αν θέλει να βρει "κομμουνισταράδες" ας πάει στον "εργατικό αγώνα". Θα βρει πολλούς...
Όσο για μένα, την προσωπική μου άποψη έβαλα για πολλούς που γνώριζα. Και δεν χρειάζεται να είσαι μέλος του ΚΚΕ για να καταλάβεις τι είναι ο καθένας.
"Ανώνυμε". Εμένα μου αρέσει να μιλάω στα ίσα κι όχι με μισόλογα. Μάλλον εννοείς τον Βασίλη τον Λιώση γιατί το δικό του βιβλίο έχει διαφημίσει ο Ε.Α. Αν συμβαίνει αυτό, τότε εγείρονται μερικά ερωτήματα:
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Γιατί ο Β.Λ. να μην υπογράφει τα κείμενα με το όνομα του αλλά να διατηρεί μια ιστοσελίδα που γράφει ανώνυμα μόνο για να διαφημίζει το βιβλίο του;
2. Αποκλείεται ο Ε.Α. να διαφήμισε το βιβλίο χωρίς να το γνωρίζει ο συγγραφέας του; Ξέρεις σε πόσα μπλογκς συμβαίνει αυτό; Ακόμα και στο δικό μου (σχεδόν παροπλισμένο) μπλογκ υπάρχει προβολή του συγκεκριμένου βιβλίου που το διάβασα, το θεώρησα αξιόλογο και το πρότεινα όπως έχω κάνει και με άλλα (τον Καπιταλισμό του Μπογιόπουλου και το βιβλίο για τον Ζαχαριάδη που επιμελείται άλλος δημοσιογράφος του Ρ). Αυτό σημαίνει ότι ο "Αμετανόητος" είναι ο Λιώσης ή ότι εγώ είμαι ο Ε.Α.; Μη χάσουμε και το μέτρο. Ούτε να ποινικοποιήσουμε το διάβασμα.
Σχετικά με τα αρχικά που αναφέρεις. Πρόσεξα τα αρχικά "Δ.Κ." και "Δ.Δ." Τα πρώτα ταιριάζουν σε μερικούς που ξέρω:
Δημήτρης Κουτσούμπας
Δήμος Κουμπούρης
και κάμποσοι ακόμα.
Για τα άλλα δεν πάει κάπου το μυαλό μου.
Έχεις κάτι πιο συγκεκριμένο;
ΥΓ: Αν εννοείς το πρόσωπο που ανέφερα, μπορώ να καταλάβω τον χαρακτηρισμό "θεωρητικοί των σταδίων". Δεν καταλαβαίνω όμως γιατί τον αποκαλείς "εκπρόσωπο και "κληρονόμο" του πραγματικού ΚΚΕ";
Η ηγετική ομάδα, όμως, είχε διαμορφώσει από νωρίς τους όρους χρεοκοπίας του κόμματος τους οποίους και επισφράγισε στις αρχές του 2009 με τις αποφάσεις του 18ου Συνεδρίου. Μέσα στην καρδιά της κρίσης, συγκάλεσε ένα συνέδριο που αντί να μιλά για την κρίση και τα καθήκοντα του ΚΚΕ στην κρίση, προσπαθούσε να υπονομεύσει το επίσημο πρόγραμμα του κόμματος, να αλλάξει όποιο θετικό βήμα είχε γίνει στο παρελθόν. Στη βάση των αποφάσεων αυτού του Συνεδρίου, η ηγετική ομάδα έσυρε το κόμμα μακριά από την οργάνωση των μαζών στη βάση των προβλημάτων τους και το ανάγκασε να μιλάει διαρκώς για σοσιαλισμό (Λαϊκή Εξουσία) την ώρα που ο λαός ζητούσε δουλειά και ψωμί. Δηλαδή έλεγε στο λαό: «Θέλεις να φας; Δώσε μας την εξουσία. Αλλιώς πέθανε της πείνας». Ανάμεσα στο ψωμί του λαού και στο Σοσιαλισμό δεν υπήρχε κανένα μεταβατικό στάδιο
ΑπάντησηΔιαγραφήαποσπασμα απο την τελευταια δημοσιευση του ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ
@ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΣ (7 Ιουλίου 2012 6:13 μ.μ.):
ΑπάντησηΔιαγραφήΜήπως, λέω μήπως, τα αρχικά "Δ.Κ." ταιριάζουν και στο ονοματεπώνυμο "Δημήτρης Καλτσώνης";
Προς αποφυγήν παρεξήγησης, δεν κάνω κυνήγι μαγισσών. Τον κ. Καλτσώνη τον είχα γνωρίσει πριν παρα-παρα πολλά χρόνια όταν ήμαστε και οι δύο νεαροί ΚΝίτες στη Σπουδάζουσα Αθήνας και στην Αχτίδα ΑΕΙ-ΤΕΙ της ΚΟΑ. Μετά λόγω των μεταπτυχιακών σπουδών μου στο εξωτερικό χαθήκαμε. Γνωρίζω όμως ότι δεν είναι στο Κόμμα εδώ και λίγα χρόνια. Δικαίωμά του! Όπως και δικαιώμά του είναι ακόμα και να περάσει σε ανοιχτή αντι-ΚΚΕ δράση (βλέπε το συναγελασμό του με τον άθλιο υβριστή του ΚΚ Μαυρουδέα). Δικαίωμα όμως και των κομμουνιστών είναι να κρίνουν αυστηρά τις απόψεις του.
Και κάτι γενικότερο: όλοι όσοι φεύγουν από το ΚΚΕ και γλυστρούν στην πολεμική εναντίον του, ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ να λένε ότι δήθεν "νοιάζονται για το Κόμμα". Για τον απλό λόγο, ότι αν νοιάζονταν θα ήταν *μέσα* στο Κόμμα και δεν θα το πολεμούσαν.
@ Anonymous anonymous είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο Δημήτρη τον Καλτσώνη τον θυμάμαι τότε που ήταν συνεργάτης τμημάτων της ΚΕ και του Ρ. Έχω από χρόνια χάσει τα ίχνη του κι εκπλήσσομαι που μαθαίνω πως δεν είναι στο Κόμμα.
Συμφωνώ με όσα λες για το δικαίωμα όλων να κρίνουν όλους με τα ίδια κριτήρια. Το μόνο που έχω να σχολιάσω είναι μια φράση σου αφοριστική για κάποιους που βρέθηκαν έξω από το ΚΚΕ και πιστεύεις πως
"....αν νοιάζονταν θα ήταν *μέσα* στο Κόμμα και δεν θα το πολεμούσαν".
Υπάρχουν κι αυτοί που νιάζονται κι επένδυσαν στο Κόμμα όλη τη ζωή τους. Όμως, αυτοί που εκπροσωπούν το Κόμμα στη συγκεκριμένη περιοχή (κάπου στη Δ. Πελοπόνησο) επέλεξαν να χαϊδεψουν τα αυτιά εξωκομματικών, να ανεχθούν την άθλια συμπεριφιρά τους σε κ.μ. κι όταν εκείνα αντέδρασαν και ζήτησαν να αποκατασταθεί η τιμή του κομμουνιστή δηλαδή η τιμή του Κόμματος βρέθηκαν απέξω με συνοπτικές διαδικασίες. Ξέρω πως δεν φταίει το ΚΚΕ γι αυτό αλλά οι συγκεκριμένοι τοπικοί καρεκλοκένταυροι. Ωστόσο, μην είσαι τόσο αφοριστικός γι αυτούς που βρέθηκαν έξω από το Κ. Κάποιοι από αυτούς δεν το επιδίωξαν.
Μ' αυτό το σημείωμα τελειώνω την επικοινωνία μαζί σου. Υποσχέθηκα στον ευατό μου ποτέ να μη δώσω από το διαδίκτυο αφορμές να χτυπηθεί το ΚΚΕ. Κι αν συνεχίσω αυτή την κουβέντα, μπορεί, άθελα μου, να συμβεί.
ΥΓ: "Την τιμή κανένας δεν μπορεί να σου την αφαιρέσει.
Την τιμή μπορείς μονάχα να τη χάσεις".
(Νίκος Ζαχαριάδης)
Ο Πέτρος ο Χαρκοβίτης ποιος είναι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι ευθύνες της ηγεσίας του Κόμματος είναι τεράστιες και καθίστανται ακόμη πιο σοβαρές από τη στιγμή που συνεχίζει να αρνείται να τις αναγνωρίσει και να τις παραδεχτεί, από τη στιγμή που ενοχοποιεί, ασυλλόγιστα και ακατανόητα, τις ίδιες τις λαϊκές και εργαζόμενες μάζες, τα μικροαστικά στρώματα, γιατί έπεσαν «θύματα των αυταπατών τους» και της «διαχειριστικής λογικής» της Νέας Δημοκρατίας και του ΣΥΡΙΖΑ!
ΑπάντησηΔιαγραφήαποσπασμα απο τη ΝΕΑ ΣΠΟΡΑ
Ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων, μιλώντας στην εκπομπή «Αποκαλύπτω» του Κ. Χαρδαβέλλα, πρότεινε να κοπούν τα «προνόμια της πολιτικής ελίτ» και να περιοριστούν σταδιακά οι σπατάλες, ώστε η χώρα να ξαναβγεί στις αγορές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα στηρίξουμε όποιον ακολουθήσει αυτή την πολιτική, προσέθεσε ο κ. Β. Λεβέντης.
Μας ελειψες Βασιλη Λεβεντη
"Το ΚΚΕ έχασε μεγάλο μέρος των δυνάμεών του λόγω της αντιενωτικής πολιτικής του και της σεχταριστικής στάσης πολιτικής απομόνωσης και αδιαφορίας που επέδειξε στην αντιμετώπιση των άμεσων και τεράστιων προβλημάτων της εργατικής τάξης και του λαού καθώς και της ταύτισής του με την κινδυνολογία του συστήματος. Επίσης, η ηγεσία του ΚΚΕ, εγκλωβίστηκε σε μια ανάλυση ,που δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, σύμφωνα με την οποία ο εγχώριος και ο ευρωπαϊκός αστισμός θα επιχειρούσε την διαμόρφωση μιας νέας συναίνεσης με τα λαϊκά στρώματα μέσα από ένα νέο είδος σοσιαλδημοκρατικής διαχείρισης και αντιτάχθηκε στη δυναμική του αιτήματος για κυβέρνηση της αριστεράς. "
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκτιμηση ΣΥΡΙΖΑ για το ΚΚΕ
Άσχετο: Στο αντιρατσιστικό συλλαλητήριο της Νίκαιας συμμετείχε και χαιρέτησε ο Μπενετάτος; Ξέρουμε τι παίζει; Με δικιά του πρωτοβουλία πήγε η έχουμε αλλαγή στον τρόπο αντιμετώπισης του ΚΚΕ σε τέτοιες πρωτοβουλίες;
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www1.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=6934854&textCriteriaClause=%2B%CE%9D%CE%99%CE%9A%CE%91%CE%99%CE%91
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως φαίνεται δεν ήταν με δική του πρωτοβουλία.
mariori
ωραίο post!
ΑπάντησηΔιαγραφήτώρα σχετικά με τις ανακοινώσεις "μελών και στελεχών" στο ΝΣ και ανεξάρτητα από το ποιός κρύβεται πίσω απο την "κουρτίνα"- κουκούλα, νομίζω πως κύριοτερο στόχο είχαν να υιοθετηθεί η συγκεκριμένη επιχειρηματολογία από ένα κόσμο που έψαχνε με αγωνία μια σοβαρή δικαιολογία προκειμένου να "ιδεολογικοποιήσει" την επιλογή να μην ψηφίσει το Κομμουνιστικό Κόμμα
@Aνώνυμος 8 Ιουλίου 2012 12:00 π.μ + mariori
ΑπάντησηΔιαγραφήAλληλούια Αλληλούια
δόξα σοι!!!!!!!
Αποχώρησε η Παπαρήγα από τη Βουλή, λόγω αδιαθεσίας
ΑπάντησηΔιαγραφήΜικρή αδιαθεσία ένιωσε η γενική γραμματέας του ΚΚΕ Αλέκα Παπαρήγα που την ανάγκασε, μετά την επίσκεψη της στο ιατρείο της Βουλής και τη σύσταση του γιατρού ότι χρειάζεται ξεκούραση, να αποχωρήσει από τη συζήτηση των προγραμματικών δηλώσεων.
..................................
Συσταση της ΝΕΑΣ ΣΠΟΡΑΣ
Αλεκα πρεπει να αποσυρθεις γενικως.
Καιρος ειναι να ξεκουραστεις.
" Μικρή αδιαθεσία ένιωσε η γενική γραμματέας του ΚΚΕ Αλέκα Παπαρήγα που την ανάγκασε, μετά την επίσκεψη της στο ιατρείο της Βουλής και τη σύσταση του γιατρού ότι χρειάζεται ξεκούραση, να αποχωρήσει από τη συζήτηση των προγραμματικών δηλώσεων"
ΑπάντησηΔιαγραφήΕτσι γινοταν και στην παλαι ποτε κραταια Σοβιετικη Ενωση.
Τα προεορτια μιας αντικαταστασης στην ηγεσια ξεκιναγαν ......παντα με καποιο προβλημα υγειας.
Στην περιπτωση της Αλεκας η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ δρομολογειται με ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ δικη της ΕΠΙΛΟΓΗ.
Αδυνατει η ΓΓ να σηκωσει το βαρος της ογκουμενης κατακραυγης απο τον κοσμο του ΚΚΕ ( μελη και κυριως οπαδους )
Σε λιγο αυλαια για την Αλεκα
ΝΕΑ ΣΠΟΡ... Απειθαρχια
Η Αλέκα σας γαμάει όλους τσουτσέκια...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα τι καταπληκτικοι μαστορες που ειστε ορισμενοι στις θεωριες συνωμοσιας... Προσχημα λετε η αδιαθεσια της Παπαρηγα, ειναι τα προεορτια της αντικαταστασης της, στο κατω κατω "ετσι" κανανε και στη Σοβιετικη Ενωση. Ειστε πραγματικα πολυ πονηρεμενοι, μπραβο σας. Μεχρι φυσικα να σας πουνε οτι ο Εργατικος Εγωνας και η Νεα Σπορα εχουν χαφιεδιστικο-ασφαλιτικο ρολο. Εκει ξαφνικα οι θεωριες συνωμοσιας καταρρεουν, καθως μιλαμε για αγνους κομμουνιστες που θελουν το καλο του κομματος και του εργατικου κινηματος. Η αστειοτητα και η βλακεια σας δεν εχουν ορια.
ΑπάντησηΔιαγραφήTrash, KGB is still watching you. Αλλά όπως δείχνει κι αυτό που πόσταρε ο 2310net η πραγματικότητα ξεπερνά τη φαντασία. Για τον τίτλο που ψάχνεις η πρότασή μου είναι: επαναθεμελίωση της ανταρσύα. Μπορούμε να κάνουμε και δύο μπλοκ για να καταγγέλλουμε ο ένας τον άλλο ως προβοκάτορα. Μπορεί σχετικά να αξιοποιηθεί κι η πρόταση του cos.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάτι ακόμα. Εδώ και μερικές μέρες, για λόγους τεχνικά ακατανόητους προς την κε του μπλοκ, τα σχόλια δεν εμφανίζονται ως διαλεκτικά δεμένα άνευ λογοκρισίας όπως πριν. Οπότε αν συνεχίσουν οι βλακείες ή τα άσχετα με την ανάρτηση σχόλια, η κε του μπλοκ θα βρεθεί στη δυσάρεστη θέση να τα διαγράψει. Ή να τα εγκρίνει με μεγάλη χρονική καθυστέρηση, ώστε να μην τα δει κανείς πρακτικά.
Το άρθρο του Εργατικού Αγώνα για το ρόλο της ηγεσίας του ΚΚΕ με βρίσκει στην ουσία του σύμφωνο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι μια οξυδερκής ανάλυση για την αποτυχία του ΚΚΕ μετα το 1990, ανάλυση που δεν ακολουθεί την πεπατημένη.
Υπάρχουν όμως δύο σημεία. Το πρώτο είναι ότι παρά τις σοβαρότατες ευθύνες της ηγεσίας του ΚΚΕ που αναλύονται εναργώς,
το πρόβλημα είναι ΚΑΙ ο κορμός και η βάση του ΚΚΕ που μετά το 1991 αποψιλώθηκε από τα καλύτερα στελέχη και οργανά της, που είτε
έγιναν ... επιχειρηματίες είτε πήγαν στον ΣΥΝ. Αυτό που απέμεινε ως ΚΚΕ ήταν ο στελεχιακός "κατιμάς" εκτός σχετικά λίγων εξαιρέσεων που τα επόμενα χρόνια αποχώρησαν ή διαγράφτηκαν ή παραγκωνίστηκαν εντελώς.Το ολοφάνερο θεωρητικό αλλά και πρακτικό έλλειμμα του ΚΚΕ φαίνεται δια γυμνού οφθαλμού.
Η πραγματικότητα αναλύεται από το ΚΚΕ με θεολογικού περιεχομένου ερμηνείες που απευθύνονται σε ένα μικρό σώμα "πιστών" του Περισσού, και στην καλύτερη περίπτωση συνοδεύονται από γραπτά του Λένιν γραμμένα πριν από έναν αιώνα (Βλέπε και σημερινό (08/07) Ριζοσπαστη για να "αποδειχτεί" η αξία των αναλύσεων και προφητείων του Περισσού.
Το δεύτερο σημείο είναι ότι παρά την καλή, σε πολλά σημεία ανάλυση, απουσιάζει τελείως η πρόταση. Τί πρέπει να κάνουν οι κομμουνιστές; Φοβάμαι ότι το ΚΚΕ αλλά και η κομμουνιστογενής αριστερά έχει βρεθεί σε ένα μεγάλο αδιέξοδο ήδη απο το 1991 όσο και αν προσπάθησαν να κάνουν πως δεν το βλέπουν. Το αδιέξοδο είναι ολοφάνερο πια. Τόσο που ο Περισσός άλλαξε την αποκρουστική για πολλούς, "δικτατορία του προλεταριάτου" με το αόριστο "λαϊκή εξουσία". Είναι κατανοητή η στάση του ΚΚΕ ως ένα σημείο.
Κάποια πράγματα που γοήτευαν κάποτε το κοινό των φοιτητικών αμφιθεάτρων, όπως ο σοσιαλισμός, σήμερα είναι απλώς εκτός εποχής. Δεν νομίζω ότι υπάρχει καμία πραγματική διάθεση σήμερα για την "οικοδόμηση του σοσιαλισμού" απλώς μια νοσταλγία, που την βλέπω σε αυτό το πολύ ωραίο μπλογκ που έχει το σπάνιο πλεονέκτημα να διαθέτει έξυπνο χιούμορ και αυτοσαρκασμό.
Αντίστοιχη νοσταλγία έχουν κάποιοι εναπομείναντες υπερήλικες που πολέμησαν κατα του ΔΣΕ για τον βασιλιά Κωνσταντίνο...
Ευτυχώς εν χριστώ κι εν βλαδίμηρω αδερφοί, οι σοφές αναλύσεις του ίκαρου μας δείχνουν το δρόμο. Την πρόταση και την προοπτική. Ακούστε Τον και δε θα βγείτε χαμένοι..
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν οι αναλύσεις του ΚΚΕ είναι θεολογικές (εννοώντας μάλλον χριστιανικές), αυτές του υιού μου προσιδιάζουν στα παραληρήματα που πέφτουν οι ακόλουθοι διάφορων "αιρέσεων" μετά τη χρήση παραισθησιογόνων ουσιών...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπεζνιεφικο Απολιθωμα
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο υφος των αναλυσεων της πολιτικης επικαιροτητας στο sfyrodrepano καμια σχεση δεν εχει με την ορολογια και την προσεγγιση που συναντα κανεις διαβαζοντας το ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ.
Λογος ρεων , οξυδερκεια , τολμηρες προσεγγισεις και ευστοχοι παραλληλισμοι.
Ομως στα σχολια και με τη δικη σου ευλογια και σε πολλα με δικη σου υπογραφη επικρατει υφος ταλιμπαν .αφοριστικος λόγος και ενιοτε και απαραδεκτος.
Γιατι ;
γιατι κλανει το γατι
ΑπάντησηΔιαγραφήΘέλοντας να τονίσω το σφυροδρεπανιάτικο πνεύμα καταυέτω το κείμενο του σ/φου Π. Δαμέλ που απαντάει στο αρχικό του ερώτημα. Μετεκλογικό μεν κι ο σ/φος είναι ΑΝΤΑΡΣΥΑ πλέον αλλά έχει μια αξία http://dosepasa.wordpress.com/2012/07/06/%CE%BA%CE%B9-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CF%87%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%AD%CF%84%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CF%83%CF%85%CF%81%CE%B9%CE%B6%CE%B1-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CF%87%CE%AC%CE%BD%CE%B5%CE%B9/
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπιτρέψτε μου να προσπεράσω όλη τη συζήτηση ( με εξαίρεση τα πρώτα σχόλια του Trash τον οποίο ενημερώνω πώς αντιγράφει την τακτική της υπο ίδρυσης Πολ-Ποτικής Ομάδας για την Επαναθεμελίωση του Κομμουνιστικού Κινήματος της Ελλάδας ΠΟΕΚΚΕ εν συντομία) και να ρωτήσω το εξής
ΑπάντησηΔιαγραφή- Αν κάποιος απο εμάς προωθήσει το κείμενο του απολιθώματος με τίτλο " δήλωση οπαδων,μελων και στελεχων του ΣΥΡΙΖΑ" θα φταίει?
Αποκαλυψεις Γεροντα Παισιου
ΑπάντησηΔιαγραφή- «Όταν ο τουρκικός στόλος ξεκινήσει να κατευθύνεται κατά της Ελλάδος και φθάσει στα έξι μίλια, πράγματι θα καταστραφεί. Θα είναι η ώρα που θα έχουν τα κόλλυβα στο ζωνάρι τους. Αλλά, αυτό δε θα γίνει από εμάς. Αυτό είναι το θέλημα του Θεού. Το «Εξαμίλι» θα είναι η αρχή του τέλους…..Μετά θα αρχίσουν όλα τα γεγονότα, που θα καταλήξουν στο να πάρουμε την Πόλη…. Την Πόλη θα μας τη δώσουν….. Θα γίνει πόλεμος μεταξύ Ρωσίας και Τουρκίας. Στην αρχή, οι Τούρκοι θα νομίσουν ότι νικάνε, αλλά αυτό θα είναι η καταστροφή τους. Οι Ρώσοι, τελικά, θα νικήσουν και θα πέσει η Πόλη στα χέρια τους. Μετά θα την πάρουμε εμείς…… Θα αναγκασθούν να μας τη δώσουν…»
- Οι Τούρκοι «θα καταστραφούν. Θα σβήσουν από το χάρτη, διότι είναι ένα έθνος, το οποίο δεν προέκυψε από την ευλογία του Θεού. Από τους Τούρκους το 1/3 θα πάει από όπου ξεκίνησαν, στα βάθη της Τουρκίας, το 1/3 θα σωθεί, διότι θα έχει εκχριστιανισθεί και το τελευταίο 1/3 θα σκοτωθεί στον πόλεμο αυτόν….»
Σιγά ρε, τώρα μάθατε οτι θα αντικατασταθεί η Αλέκα; Το οτι εδώ και 2 συνέδρια θέλει να αποσυρθεί και μενει κάτω απο τη πίεση της ΚΕ δεν το ξέρετε; Τι είναι η Αλέκα, αρούρι σαν εσάς απλά να την κάνει στα δύσκολα; Κάτω απο την ηγεσία της δεν ήταν που το κόμμα έμεινε όρθιο της πτώσης του Υπαρκτού; Που ατσαλώθηκε; Που γιγαντώθηκε; Που ρίζωσε ακόμα πιο βαθιά στην ελληνική κοινωνία και εργατιά; Kρίνετε εξ ιδίων τα αλλότρια. Που με το που πήρε μια απόφαση που δεν σας καλάρεσε αρχίσατε τον ανένδοτο ενάντια "στην ηγεσία". OFWGKTA
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://ekk-org.blogspot.com
ΑπάντησηΔιαγραφήΤρίτη, 10 Απριλίου 2012
Γιατί και πάλι ΑΝΤ.ΑΡ.ΣΥ.Α.;
Το Επαναστατικό Κομμουνιστικό Κόμμα (Ε.Κ.Κ.) που ιδρύθηκε μέσα στις φλόγες του Δεκέμβρη του 2008, από ανένταχτους αριστερούς, κομμουνιστές, πρώην μέλη του “Κομμουνιστικού Συνδέσμου – Εργατική Εξουσία”, του “Ξεκινήματος” και του “Εργατικού Επαναστατικού Κόμματος”, καλεί τους συντρόφους του για μια ακόμη εκλογική αναμέτρηση, σε υπερψήφιση του μετωπικού σχήματος της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς “Αντικαπιταλιστική Αριστερή Συνεργασία για την Ανατροπή – ΑΝΤ.ΑΡ.ΣΥ.Α.” ως μια ελάχιστη βοήθεια ενός ελπιδοφόρου εγχειρήματος στο χώρο της ελληνικής εκτός των τειχών Αριστεράς.
Γιατί ΑΝΤ.ΑΡ.ΣΥ.Α;
Όπως είχαμε επισημάνει και στις προηγούμενες βουλευτικές εκλογές του 2009, υποστηρίξαμε τότε και υποστηρίζουμε και τώρα την ΑΝΤ.ΑΡ.ΣΥ.Α.
Γιατί επιδιώκουμε την ενότητα της πολυδιασπασμένης-κατακερματισμένης ριζοσπαστικής/αντικαπιταλιστικής αριστεράς σε ένα μετωπικό σχήμα που δεν αναιρεί τη διαφορετικότητα των συλλογικοτήτων που την απαρτίζουν όπως γίνεται σε άλλους σχηματισμούς (π.χ. ΣΥΡΙΖΑ)
ΑΥΤΗ Η ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΞΙΚΗ ΦΩΝΗ ΜΑΣ ΕΛΕΙΨΕ ΟΛΟΥΣ
"Ανακάλυψα" εντελώς τυχαίαιαιαιαιαιαιαιαιαία, το παρακάτω μπλογκ κριτικής στηριξης του ΣΥΡΙΖΑ. Μόλις βάλει και μέηλ επικοινωνίας, όσοι πιστοί προσέλθετε...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://aristeritheasi.wordpress.com/
Trash δεν ξέρω ποιος το έφτιαξε αλλά είναι εντελώς προβοκατόρικο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε το να ανεβαίνουν ψευδείς πληροφορίες,
αν το διαβάσει κόσμος θα λένε για προσπάθεια συκοφάντησης των μελών στελεχών του Συριζα...
Είναι μανούλες στο επικοινωνιακό...
Ειδικά τώρα που έχουν αέρα στα πανιά τους μπορεί να αρχίσουν να νομίζουν ότι γίνεται οργανωμένη προσπάθεια για να μην γίνει κυβέρνηση ο συριζα
..εγώ ένα έχω να πω..ως παλιός συμπαθών του ΣΥΝ,που κάποια στιγμή σκέφηκα να τον ψηφίσω και να τον στηρίξω γενικότερα και να συμπορευτώ,βρίσκω ότι το συγκεκριμένο κείμενο, κι ας γράφτηκε με χιουμοριστική διάθεση,εκφράζειπολύ καλά τα συναισθήματα και τις σκέψεις μου.Μάλιστα θα ήταν και μια καλή αφορμή για συζήτηση μεταξύ απαγοητευμένων ΣΥΡΙΖαίων! Υπο αυτήν την έννοια απογοητεύομαι που οι γνωστοί άγνωστοι κουκουεδολόγοι,με την γνωσή επαγγγελματική τους συνείδηση,έστρεψαν πάλι την κουβέντα αλλού και δεν άφησαν να συζητηθεί το κείμενο επι της ουσίας..
ΑπάντησηΔιαγραφήTrash γράψε λάθος....
ΑπάντησηΔιαγραφήΜετά πρόσεξα ότι είναι τρολιά
Λενιν
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΑ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΚΑΙ Ο ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΣΜΟΣ
Οι κομμουνιστές βουλευτές πρέπει μέσα στη Βουλή να μιλάνε σε γλώσσα που να την καταλαβαίνει κάθε εργάτης, κάθε τσοπάνης, κάθε πλύστρα, ώστε το Κόμμα να μπορεί να τυπώνει τους λόγους του σε φυλλάδια και να τα σκορπάει και στις πιο μακρινές γωνιές του τόπου.
....................................
Ακριβως οπως μιλαει η ΑΛΕΚΑ
Αντεπίθεση του λαϊκού κινήματος ή εξαθλίωση των λαϊκών στρωμάτων είναι το δίλημμα που θέτει το ΚΚΕ για τις εκλογές της 17ης Ιουνίου, όπως τόνισε η Αλέκα Παπαρήγα κατά την παρουσίαση των προτάσεων του κόμματος για την ανάπτυξη.
«Το δίλημμα δραχμή ή ευρώ που θέτει ΠΑΣΟΚ και ΝΔ και το μνημόνιο ή αντιμνημόνιο που θέτει η ΣΥΡΙΖΑ είναι πλαστό», ανέφερε η γενική γραμματέας του ΚΚΕ υπογράμμισε ότι «το ερώτημα είναι πώς θα βρεθεί ο λαός την επόμενη ημέρα των εκλογών».
Και να αδελφε μου που μαθαμε να κουβεντιαζουμε ησυχα , ησυχα κι ΑΠΛΑ
κυριως απλα
Συμφωνώντας επί της ουσίας με το σχόλιο του προτελευταίου ανώνυμου για τους κουκουεδολόγους και για την τόσο προβλέψιμη αλλαγή του θέματος, οφείλω μια απάντηση και στον ανώνυμο που με ρωτάει για τον εκφυλισμό των σχολίων. Κι εγώ ψάχνω την απάντηση στο γιατί, αν κι η διαλεκτική προσέγγιση θα μας έλεγε ότι κάθε ανάρτηση έχει και τους σχολιαστές που της αξίζουν. Έχοντας αυτό ως τροφή για προβληματισμό, μια πρώτη κριτική προσέγγιση λέει ότι τα κείμενα ωριμάζουν πρώτα μέσα μου και βγαίνουν όταν είναι έτοιμα στην επιφάνεια, ενώ τα σχόλια είναι άμεσες απαντήσεις, προσφέρονται για συνδικαλιές και πολλές φορές είναι απλώς προϊόν νεύρων, για τα οποία ευθύνεται κι η φύση του μέσου ως ένα βαθμό.
ΑπάντησηΔιαγραφή