«Θα
πας αράν το βράδυ;» ήταν η πιο συχνή
ερώτηση που άκουγες να απευθύνουν ο ένας στον άλλον. Το ωραίο της υπόθεσης
είναι πως κανείς τους δεν είχε ιδιαίτερα καλή άποψη (από πολιτική άποψη) για τη
συμμαχική οργάνωση, και θα πήγαιναν αργά το βράδυ για τη συναυλία των social
waste, που για μένα θα ήταν (social waste) of time,
και θα με έκαναν να νιώθω σαν γριά εξήντα χρονών στο ιβανώφειο, μουσικό παιδί
της μεταπολίτευσης γαρ. Και αν ακόμα ξεπερνούσα την προκατάληψη απέναντι στο
είδος συνολικά, γιατί θεωρητικά δεν πρέπει να είμαστε αρνητικοί στις νέες
μορφές που πιάνουν το σφυγμό της νεολαίας και στέλνουν το δικό σου κοντά στο
μηδέν, θα σκόνταφτα σε εκείνη την αθλιότητα που έχουν γράψει για το βελουχιώτη
και το κόμμα που έχει μάθει να χάνει και να προδίδει –ρώτησε και τον πλουμπίδη.
Έλα ρε φίλε, σοβαρά; Μωρέ αφάζα και πάλι αφάζα, αν είναι έτσι.
Αλλά
τι πλάκα θα ‘χει εφόσον δεν πας στις πολιτικές συζητήσεις από νωρίς, να
ακούσεις και τον πι-πι, που στην ουσία αραν είναι ο άνθρωπος, με την πρότασή
του για αριστερό μέτωπο –και γιατί να μη συμμετέχει και η δημάρ δηλ, είναι και
αυτή μια αριστερή γωνιά, και δη του εξωκοινοβουλίου. Άσε τη σημειολογία με το
ιβανώφειο, όπου είχε κάνει την πρώτη, νομίζω, αρχηγική εμφάνιση κι ομιλία του ο
τσίπρας, τότε που νόμιζαν πως είχε έρθει η ώρα τους, αλλά έμειναν τελικά στο
4,5%. Είχαν καβαλήσει ήδη όμως το καλάμι κι είχαν βγάλει προσωποκεντρική και
όχι πολιτική αφίσα, φάτσα-κάρτα η μουτσούνα του ηγέτη, που πουλούσε τρελά σαν
καινούριο προϊόν (αν κι όχι ιδιαίτερα επαναστατικό). Αυτά τότε βέβαια, γιατί
σήμερα που είναι κόμμα εξουσίας γεμίζουν ίσα και με το μισό αλεξάνδρειο, όπως
στην προεκλογική τους. Σα να λέμε δηλ, ένα ιβανώφειο. Δηλ όσο περίπου η αράν,
που δε γέμισε μεν το ιβανώφειο, αλλά δεν ξέρεις από τι θέσεις μπορεί να μιλάει
σε επτά χρόνια από σήμερα κι αν θα γεμίζει κι αυτή το μισό αλεξάνδρειο.
Το
ίδιο πρωί είχε γίνει και το συλλαλητήριο για τις σκουριές στην χαλκιδική, που
είχε αρκετό κόσμο κι ανάμεσά τους ένα μπλοκ του παμε. Αλλά θα μπορούσε να είναι
και περισσότερος, αν δεν ήταν τόσο αποθαρρυντικός ο καιρός, με βροχή και λίγο
αέρα. Κι ίσως αυτός να ήταν ο λόγος που τον κουράκη, με το μη αεροδυναμικό του
κότσο, τον έπαιρνε προς τα πίσω ο άνεμος της αλλαγής και προσέγγιζε το μπλοκ της ανταρσυα
που ακολουθούσε.
Παραφράζοντας
λοιπόν ένα τσιτάτο του ραφαηλίδη για το κόμμα, θα λέγαμε πως το ρεύμα είναι
ένας απίθανος, πολυσυλλεκτικός χώρος, όπου μπορείς να βρεις τα πάντα, ακόμα και
σταλινικούς! Οπαδούς του ααδμ (που δεν εφαρμόστηκε λέει ποτέ στην πράξη ή
εγκαταλείφτηκε γρήγορα) και ενός ενδιάμεσου σταδίου, που μπορείς να το πεις και
μεταβατικό, αλλά όχι με την τροτσκιστική έννοια, όσο με τον τρόπο που το
περιέγραφε το παλιό πρόγραμμα: ένα σύντομο διάστημα, όπου θα γείρει σύντομα η
(γιουγκο)πλάστιγγα προς τη μία ή την άλλη πλευρά. Τίμια, μπερδεμένα
κουκουνάρια, που συζητάς ευχάριστα μαζί τους, αντιμετωπίζοντας τα ίδια γνωστά
ερωτήματα.
Αν το κουκουέ επιδίωκε
την ενότητα της αντικαπιταλιστικής αριστεράς (ή μήπως της αντιιμπεριαλιστικής;
εδώ σε θέλω μάστορα) δε θα έπαιρνε μαζί του και το εξωκοινοβούλιο, για να το αφομοιώσει
και να μην υπάρχει καν σε μερικά χρόνια, ή να είναι καταδικασμένο στην αφάνεια,
εφόσον έμενε έξω από αυτό το μετωπικό σχήμα;
Κάτι
σαν αυτό που έκανε κι ο σύριζα δηλ, πριν από δέκα χρόνια, με κοε, δεα, κτλ, για
να επιβιώνει εκλογικά, ξεπερνώντας οριακά το 3%; Ή αυτό που έκανε εκλογικά η ανταρσυα
με τον αλαβάνο; Πόσο τίμιο όμως είναι να επιδιώκεις μια τέτοια συμμαχία για να
καταπιείς έναν χώρο –κι όχι απλά για να ηγεμονεύσεις- ή με βασικό στόχο τα
εκλογικά κουκιά;
Θα δεχόταν ποτέ το
παμε ναρίτες στις συγκεντρώσεις του;
Γιατί
(νο1), κατεβαίνει το κουκουέ ως κόμμα στο παμε και τις απεργίες;
Και
γιατί νο2: θα ερχόταν δηλ ποτέ το ναρ; Και γιατί δεν το έκανε την 1η
νοέμβρη με τα σωματεία που ελέγχει-επηρεάζει; Αντιμετώπισε κανένα πρόβλημα ή
θέμα καπελώματος κάποιο σωματείο από όσα έκαναν τελικά τότε το βήμα και συμμετείχαν στην
κινητοποίηση;
Γιατί
το ρεύμα έκανε το συντονισμό πρωτοβάθμιων, ενώ υπήρχε ήδη το παμε; Και από την
άλλη, γιατί να προχωρήσει σε μια τέτοια συνεργασία, εφόσον φοβάται μην το
καταπιούν και να μη μείνει πρώτο στο χωριό, να καταπίνει αυτό μικρότερους συγχωριανούς;
Εξάλλου, αν το ααδμ περιελάμβανε και πολιτικές συμμαχίες, αυτές εκφράζονταν όμως
πρωτίστως σε κινηματική βάση, πχ στο παμε. Τι νόημα έχει μια μετωπική συμμαχία
με εκλογικό χαρακτήρα, που δεν εκφράζεται ενιαία σε κανένα άλλο ζήτημα –καλή
ώρα σαν αυτές του εξωκοινοβουλίου;
Πώς
να μην υπάρχει λοιπόν δικαιολογημένη καχυποψία; Εδώ δεν καταφέραμε να σπάσει σε
ένα απλό μπλοκ, πόσο μάλλον για πιο σοβαρά διακυβεύματα (σόρι, επίδικα ήθελα να
πω).
Αν γινόταν ένα τέτοιο
μετωπικό σχήμα, θα αναπτυσσόταν μια διαφορετική δυναμική, που θα έπειθε και θα
κινητοποιούσε πολύ περισσότερο κόσμο, που σήμερα μένει μακριά από το προσκήνιο,
αμήχανος κι απογοητευμένος.
Δεν
είμαι πολύ σίγουρος αν θα αντιστρεφόταν η βασική φορά των εξελίξεων. Άσε που
αργά ή γρήγορα θα έμπαινε το κομβικό ζήτημα της κυβέρνησης, της συμμετοχής ή
της (δια)κριτικής στήριξης σε μια αριστερή κυβέρνηση, κτλ. Πέρα από αυτό όμως,
το ζήτημα δεν είναι να ενωθούμε εγώ κι εσύ, ακόμα κι αν συμφωνούσαμε στη γενική
κατεύθυνση. Αλλά να πείσουμε τη συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου, που
παραμένει ανοργάνωτη, έξω από τα σωματεία, το ζωντανό κίνημα (που πάσχει
εσχάτως από νεκροφάνεια), κτλ.
Κι
αν εξαιρέσεις, το λαϊκό στρώμα, που λέει μεταξύ ασόβαρου κι αστείου ότι είναι μεταξύ 15ου και 19ου συνεδρίου, δηλ με το 17ο,
δηλ μεταξύ αριστερού ααδμ και δεξιάς λαϊκής συμμαχίας, το ζητούμενο προς
κατάκτηση παραμένει να γίνουμε πρωτοπόρα και μαζικά στοιχεία στον χώρο δράσης
μας. Δηλ ξέρεις εσύ κάποιον που πριν έπειθε αβέρτα και συσπείρωνε κόσμο, αλλά σήμερα
δεν το κάνει, γιατί στένεψε η γραμμή ή γιατί έπαψε να πείθει τους άλλους με
αυτά που λέει;
Και γιατί έχει αλλάξει
τόσο θεαματικά το κοινό κι η θεματολογία του μπλοκ και δεν ασχολείται πια τόσο
με το εξωκοινοβούλιο αλλά στοχοπροσηλώνεται σε αμιγώς κουκουέ θέματα;
Α,
σας ευχαριστώ πολύ που μου κάνετε αυτή την ερώτηση. Γιατί δεν υπάρχουν πια οι
ίδιοι ψυχικοί δεσμοί κι οι ίδιες παρέες –όχι στην ίδια ποσότητα τουλάχιστον. Και
γιατί δεν υπήρχε λόγος να ασχολούμαι συστηματικά με έναν χώρο που δε νιώθω τόσο κοντά
μου πολιτικά (για να μου απαντάνε: κράζεις; θαυμάζεις). Και η απόσταση αυτή μεγάλωσε τα τελευταία χρόνια, που οι
μεταβατικές γέφυρες στο κενό ήρθαν να προστεθούν στις αντισοβιετικές αναλύσεις
του ναρ που γνωρίσαμε για το σοσιαλισμό που γνωρίσαμε. Και γιατί το ναρ που
γνωρίσαμε δεν είναι πια το ίδιο, ούτε κι ακριβώς ενιαίο, αλλά τέτοιο δεν ήταν
ποτέ, και δεν το έκρυβε.
Ο
χρόνος μπορεί να λειάνει γωνίες, διατυπώσεις, αλλά όχι τη σκέψη μας. Εγώ
βλέποντας τη δική μου από μέσα, την καταλαβαίνω καλύτερα και τη θεωρώ ενιαία κι αδιαίρετη, και ας
καταλαβαίνω πως κανείς δεν μένει ακίνητος στον χρόνο χωρίς να εξελίσσεται. Αλλά
αν τα προηγούμενα χρόνια έφεραν ένα γερό ταρακούνημα, αφυπνίζοντας πολλές
συνειδήσεις και έναν κόσμο που ήθελε να μυρίσει τα πάντα και χωνόταν παντού με
ζήλο κουταβιού, σήμερα το τοπίο ξεκαθαρίζει, καθώς καταλαγιάζει η μνημονιακή
άμμος, και δεν υπάρχουν περιθώρια για χαρούμενες ουρές (του σύριζα και της
ένωσης κέντρου), ανέξοδα κινηματίστικα γαβγίσματα, χωρίς στρατηγική στόχευση
και αυταπάτες για μεσοβέζικες λύσεις με χορτάτους σκύλους και ολάκερες πίτες
κερδών που μεγαλώνουν, αφήνοντας για εμάς τα ψίχουλα. Μπορείς να ξεκινήσεις
τουλάχιστον από μια καλύτερη περιφρούρηση από τους μαύρους, τους ταμ-ταμ-ταμ,
να μην είναι μπάτε σκύλοι αλέστε το μπλοκ σου, ως ένα πρώτο βήμα καλής θέλησης.
Και για τα υπόλοιπα βλέπουμε.
Και
τελικά το ιβανώφειο; Θα πας αράν;
Χωρίς παρέα, δε νομίζω. Νο παρέα, νο πας
αράν. Και ούτω πως προέκυψε κι ο τίτλος της σημερινής ανάρτησης.
Σου έκανε καλό το ταξίδι, μπράβο για το κείμενο.
ΑπάντησηΔιαγραφήJamás se pasarán!
Αλέξανδρος
Το ΚΚΕ Απο τον Φλεβαρη του 1949 πριν τελειωσει ο Αγωνας του ΔΣΕ ξεκινησε την Επιπονη προσπαθεια σε τρομερες συνθηκες για την διορθωση του Προγραμματος του. Καταργουσε την Θεωριτικοποιηση του Ελιγμου με τα Λαικα Μετωπα του 1935 και χαρακτηριζε την επερχομενη Επανασταση σαν Σοσιαλιστικη. Το 1953 αφου ειχε εγκριθει απο τις Κ.Ο ηρθε το σχεδιο Προγραμματος. Τους υποχρεωσανε να το αποσυρουνε απο το ΚΚΣΕ Χρουτσοφ και να φερουνε το Παλιο το 1955 με το Πογκρομ στην Τασκενδη σε εξελιξη. 2ος Τομος σελ. 315 μεχρι 318. Πολυ καλη αναρτηση μπραβο.Θα μου επιτρεψεις εκτος θεματος να θυμισω την σημερινη επετειο. 63 χρονια απο την εκτελεση των Συντροφων Μπατση Αργυριαδη Καλουμενου Μπελογιαννη που του αρνηθηκανε την υποψηφιοτητα στην ΕΔΑ προκειμενου να γλιτωσει την εκτελεση. ΑΘΑΝΑΤΟΙ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήχαιρετίσματα και αλληλεγγύη από τον ααδμιστη ναρίτη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ αλέξανδρε, αλλά αυτό που λες έχει και αντίστροφη ανάγνωση. Ότι πριν το ταξίδι, άστα να πάνε δηλ :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΔε βλέπω την άμεση σύνδεση της ανάρτησης με το σχέδιο προγράμματος του 53' παναγιώτη, αλλά καλά κάνεις και θυμίζεις την επέτειο, όποιος θέλει μπορεί να δει ένα μικρό, άτυπο αφιέρωμα που τρέχει στο Ατέχνως για τον μπελογιάννη και τους σφους του.
Ααδμιστή ένα θα σου πω μόνο. Για να πιάσουμε τα επίπεδα οργάνωσης που έχεις μάθει και σου αρέσουν, το κείμενο πέρασε κι εγκρίθηκε από επιτροπή λογοκρισίας -τροτσκοπασοκικής υφής.
Απολιθωμα. Οπως το λες ειναι αμεση συνδεση η Αναρτηση με το Προγραμμα του 1953 δεν εχει.Το ανεφερα για να προλαβω τα Καλοπαιδα με το γνωστο παραμυθι. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΘεωρώ λοιπόν πως με αυτή τη νιοστή επανάληψη του σχετικού σημείου, το έχουμε πει προληπτικά για όλο τον επόμενο χρόνο και δεν χρειάζεται να το αναφέρουμε ξανά. Κι αν τυχόν δεν το έχει εμπεδώσει κάποιος, θα τον παραπέμπουμε σε αυτή την ανάρτηση, για να το θυμηθεί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν θα χωρίσω με την κομσομόλ και θα μείνω για πάντα νέος, λέγαν οι σοβιετικοί. Το ίδιο θα μπορούσαμε να πούμε και για το εξωκοινοβούλιο. Χωρίς εαακ δεν γίνονται γκουλάγκ, μα και χωρίς εαακ δεν γίνεται sfyrodrepano.
ΑπάντησηΔιαγραφήκδ
Φυσικά και δε γίνεται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣφυροδρέπανο χωρίς εαακ, ψάρι χωρίς ποδήλατο.
Απολιθωμα.Δεκτη η παρατηρηση σου δεν υπαρχει κανενα προβλημα. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠιστεύω ότι ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ως σταχανοβίτης σχολιαστής αξίζει να έχει την τιμητική του:
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνα αρθρο-παραγγελιά για αυτο το ρημάδι το σχέδιο προγραμματος του 1953 του Ζαχαριάδη να το τρίβει κάθε φορά στα μορα των εχθρών του σοσιαλισμού.
Πέρα από την πλάκα το σχέδιο έχει πολύ ενδιαφέρον. Νομίζω πως το έχω ολόκληρο σε μια έκδοση επίσημων κειμένων της Σ.Ε.
Delaunay
"στα μούτρα" των εχθρων του σοσιαλισμού
ΑπάντησηΔιαγραφήDelaunay
ο μεσιες Λεωνίδας Οικοινομάκης των social waste ήτω ένας εκ των ομιλιτών και καράφλιασε ψιλό των Πέτρο Παπακωνσταντίνου με τα λεγόμενα του. Σχετικά με το κομμουνιστικό ραπ στο rank πρώτος έρχεται ο κύριος Μέγας,ύστερα ο Τοτέμης και τέλος ο τίμιος αφάζα
ΑπάντησηΔιαγραφή8.34 Λοιπον για πες μας τωρα ο Τολιατι με την Στροφη στο Σαλερνο οι Γαλλοι και οι Δικοι μας εδω τις εντολες του Σταλιν εκτελουσανε η την Γραμμη του Ευρωκομμου νιστικου δρομου για το Ειρηνικο περασμα εχω μεγαλη περιεργεια. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήέμαθα για την λογοκρισία και διαφωνώ κάθετα.
ΑπάντησηΔιαγραφή"Δηλ ξέρεις εσύ κάποιον που πριν έπειθε αβέρτα και συσπείρωνε κόσμο, αλλά σήμερα δεν το κάνει, γιατί στένεψε η γραμμή ή γιατί έπαψε να πείθει τους άλλους με αυτά που λέει"
με εντελώς άλλα χαρακτηριστικά παραμβένεις στον κόσμο όταν δείχνεις στον κόσμο την "ενότητα" του κόσμου του αντικαπιταλιστικού-αντιιμπεριλιστικού κινήματος,και αλλιώς όταν βγαίνεις στον κόσμο με το "εμείς οι συνεπείς" και την γραμμή του 19ου που λέει έλα συμφώνησε μαζί μου και κάναμε κίνημα κτλ.
"Θα δεχόταν ποτέ το παμε ναρίτες στις συγκεντρώσεις του;"
εκεί θα ήταν το καθήκον των κομμουνιστών και του ααδμ,να ξεμπροστιάσει όσους δεν έρχονται σε μέτωπο με αυτό(γιατί υπήρχε μια περίοδος που το έξωκοινοβούλιο έκλεινε το μέτωπο σε όλες τις πτώσεις),αλλά για να κοιτάξουν τα δικά τους οργανωτικά οφέλη μένουν εκτός αυτού του μετώπου.Και με τα σωστά χαρακτηριστικά όσες οργανώσεις
συμφωνούσαν θα είχαν και τον δικό τους χώρο παρέμβασεις,αλλά και θα κάνανε καλό στο κίνημα σε μια σωστή βάση που θα έμπαινε από το πάμε η και το κκε.
στα υπόλοιπα,χαίρομαι που μετέφερες αυτούσια αυτά που είπα.και χάρηκα διπλά με την συζήτηση που κάναμε.
ααδαμιστής
12.23 H Στρατηγικη του ΚΚΕ ειναι ιδια απο το 15ο το 1996 Εχει καταργησει τα Πολιτικα Μετωπα και την συμμετοχη σε κυβερνηση μεσα στον Καπιταλισμο. Μιλαγε για ΑΑΔΜετωπα παλης μεσα στο κινημα δηλαδη για Κοινωνικη Συμμαχια. Στο ΠΑΜΕ μπορεις να ερθεις οποτε θελεις οπως κανουνε και πολλοι αλλοι ανθρωποι που δεν ειναι κομμουνιστες Μεσα απο εκει θα φρεναρουμε τα χειροτερα που ερχονται και θα παλψουμε για την ανατροπη του καπιταλισμου. Αν αυριο φτιαχτουνε μικροαστικα κομματα που θελουνε μπορουνε να συμμετεχουνε μεσω των μελων τους οπως και το ΚΚΕ. Αυτη ειναι η στρατηγικη του ΚΚΕ. αυτα που εσυ λες ητανε το Παλιο προγραμμα του κομματος απο το 1973 μεχρι το 1991 με καταστρεπτικα αποτελεσματα Ευχαριστω χορτασαμε τοτε δεν θα παρουμε ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣαραντακος.Το 1996 αλλαξε το Προγραμμα ως προς τα Πολιτικα Μετωπα και το θεμα της συμμετοχης σε κυβερνηση. Εμεινε μονο το ονομα ΑΑΔΜ στην ουσια ομως μιλουσε για Κοινωνικη Συμμαχια.Οπως ομως καταλαβαινεις χρειαζοτανε συνολικη μελετη της ιστοριας και των αιτιων για τις ανατροπες και αυτα σε καμμια περιπτωση δεν μπορουσε να γινει σε μια μερα. Μεσα στην 3η Κ.Δ υπηρχε εντονη ιδεολογικη διαπαλη αναμεσα στα ΚΚ και ειναι και αυτο προς μελετη για την αλλαγη της σωστης θεσης για Ιμπεριαλιστικο πολεμο και πως ο Ελιγμος Θεωριτικοποιηθηκε. Εχοντας διαβασει την 3η συνδιασκεψη του 1950 με τον απολογισμο για ολα αυτα βγαινει το Συμπερασμα οτι αλλαξε η Στρατηγικη της 6ης ολομελειας το 1934 απο τους Σιαντο Παρτσαλιδη Νεφελουδη οπως και τα γραμματα του Ζαχαριαδη. Επισης υπαρχουνε μαρτυριες απο συγκρατουμενους του στο Νταχαου για το τη ελεγε για τους Αγγλους και τον χαραχτηρα του πολεμου. Και σε καθε περιπτωση η επιστροφη του και η δημιουργια του ΔΣΕ τα λεει ολα. Οτι αλλαζει στα κειμενα του ΚΚΕ εχει να κανει με πριν το 1991 και δεν μπορουσανε να αλλαξουνε ολα μεσα σε μια μερα.Και βεβαια μην ξεχναμε το πως επιβληθηκανε αυτες οι αποψεις στο ΚΚΕ με την 6η ολομελεια του 1956 σε κατασταση παρανομιας και πολιτικης προσφυγιας δηλαδη με το Ζορι. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε πρόλαβε περίπου ο Νίκος Σαραντάκος ως προς την ουσία αλλά η αφορμή είναι μια άλλη πτυχή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΝΑΓΙΩΤΗ το σχέδιο προγραμματος του 1953 το έχεις διαβάσει; Ολόκληρο; Τι φαντάζεσαι ότι γράφει;
Νίκο Σαραντάκο, για ποιο ιστορικό φυλλάδιο μιλάς; Μπορω να το βρω στο ιντερνετ;
Delaunay
7.05 Δεν φανταζομαι τιποτα.Και βεβαια το εχω διαβασει καταργει την θεωριτικοποιηση του Ελιγμου Δηλαδη τα Πολιτικα Μετωπα και το θεμα της κυβερνησης μεσα στον Καπιταλισμο. Και μιλαει για Σοσιαλιστικη Επανασταση. 2ος τομος ιστοριας 1949 1968 σελ. 315 μεχρι 318 Επισης να σε ενημερωσω οτι στο 1ο τομο 1918 1949 δεν υπαρχει γιατι βρεθηκε στο αρχειο οταν ο τομος ειχε κυκλοφορησει. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο σχέδιο προγράμματος του 53' είναι εκτός θέματος κι ομολογώ πως δε με ενδιαφέρει να φιλοξενήσω σε αυτή ειδικά την ανάρτηση μια τέτοια συζήτηση. Κρατήστε τις ορέξεις σας για κάποια άλλη φορά.
ΑπάντησηΔιαγραφήLyrical Dainja, κάτι πήρε και το δικό μου αυτί για όσα είπαν οι δύο ομιλητές πλην πι-πι (ο δήμαρχος χαλανδρίου ήτο ο άλλος) αλλά είναι αρκετά δύσκολο να καραφλιάσεις τον πι-πι. Αφενός γιατί έχει αφάνα, τη δεύτερη πιο σεβαστή μετά του σάββα στον χώρο, αφετέρου γιατί λέει και ο ίδιος πολλές 80'ς ατάκες: δικέ μου, με καράφλιασες..
Ααδ(α)μιστή (χωρίς άλφα καλύτερα, γιατί ως ααδαμ, παραπέμπει στο φύλλο συκής του οπορτουνισμού, που καλύπτει την πολιτική γύμνια του;)
Συνήθως σε αυτά (λέω πως) είμαι τίμιος. Αλλά δεν κρατούσα και τα πρακτικά, οπότε κάθε διόρθωση δεκτή
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝίκο Σαραντάκο σε ευχαριστώ. Και εννοείται δεν θα διαβάσω τίποτα άλλο από το ιστολόγιό σου μηπως κολλήσω οπορτουνισμό. :)
ΑπάντησηΔιαγραφήDelaunay
Ο Afaza με τον Μέγα είναι στο ίδιο συγκρότημα, τους Rebellion Connection. Ερχονται με νέο δίσκο την πρωτομαγιά. Νομίζω πρέπει να στηριχτεί.
ΑπάντησηΔιαγραφήOFWGKTA
Κι αφού πέταξε εδώ μια ακόμη μπαρούφα ο καθεστωτικός πλέον ειδικός επί κκε στα κόκκινα μπλογκς (εμ, με τι θα κάθεται να ασχολείται; με το ποιός θέλει να πουλήσει τον ολπ και ποιός όχι στην κυβέρνησή του; με τους εργάτες που διαλύει οικονομικώς και που και που μπουζουριάζει η κυβέρνησή του; με τα ακροδεξιά κολλητηλίκια του κόμματός του που έκανε τις απόψεις της χα επίσημη γραμμή του; όχι φυσικά, με τα ορθογραφικά του σεχτάρ θα ασχοληθεί), να σου και στην πρώτη σελίδα της εφ.συν. η "αποκαθήλωση" του ζαχαριάδη από το κκε, διά χειρός του ενός και μοναδικού φώτη παπούλια (ο σβέρκος του κόκκινου είναι καλύτερος πρέπει να πω):
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.efsyn.gr/arthro/otan-i-istoria-toy-kke-xanagrafetai
Δεν είστε απλώς αγράμματοι εκεί στον συριζα, ούτε απλώς απατεώνες που καταλαβαίνετε ό,τι θέλετε, είστε θλιβεροί και για πολύ μα πάρα πολύ φτύσιμο (μην πω και ξύλο).
Ijon Tichy
Αργύρη ανάργυρε, ευχαριστούμε πολύ για τις γόνιμες επισημάνσεις και την υπενθύμιση του επιθέτου μου, αλλά δε θα πάρουμε. Γιατί δε βρίσκεις εσύ καλύτερα μια σινιορίνα να ασχοληθείς;
ΑπάντησηΔιαγραφήIjon (3/8:08),
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς το δούμε με κατανόηση. Οταν ο Σαραντάκος κάνει ορθογραφικές παρατηρήσεις, σημαίνει κάτι από τα δύο: Η πως συμφωνεί επί της ουσίας αλλά δε θέλει να σου πολυδώσει και αέρα, η, πως διαφωνεί, αλλά πάλι δε θέλει να το πεί και την "κάνει" διά της ....γραμματικής.
Σε μένα πάντως οι ορθογραφικές παρατηρήσεις είναι ευπρόσδεκτες, ιδίως όταν είναι συγκεκριμένες (για να μαθαίνουμε και κάτι). Γιατί, ως γνωστόν, ένας καλός σταλινικός πρέπει να είναι και στην γραμματική (εκτός από την γραμμή) κέρβερος.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛυρικ οχι και τριτος ο Αφαζα ρε συντροφε.Ο τυπος μεσα σε ενα χρονο εκανε οτι δεν καταφεραν οι αλλοι δυο τοσα χρονια με ποιηση ο ενας και τρολιες ο αλλος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ. Την Πρωτομαγια θα πεσουν τσιμεντα και θα σβησουν ολοι οι οπορτουνες απ το χιπ χοπ
Υ.Γ. 2 Μπαλαντα του Χημειου μονο
Αυτό ήταν το νόημα του σχολίου μου γίγαντα, όχι αυτά που μας έγραψες για τον ζαχαριάδη και τα όσα ακολούθησαν στην εφ.συν., το έπιασες, κι είναι επειδή δεν μπορώ να αντιπαρατεθώ μαζί σου, ακριβώς ναι, μας έχεις ταπώσει όλους εδώ μέσα στο επίπεδο της πολιτικής αντιπαράθεσης, βέέέέβαια. Ακόμη θυμάμαι την πρώτη φορά που σχολίασα αυτά που έγραψες (τότε για τον ρίζο), όπου μου είπες ωραία και όμορφα ότι τα λέω καλά και συμφωνείς ότι διαφωνείς, από τότε σε τρέμω. Συνέχισε να πιστεύεις ότι απευθύνεσαι σε χαζούς ρίχνοντάς το μονίμως στην τρελή, θες να μου μιλήσεις και πολιτικά, νούμερο, μόνο για προβοκάτσιες της κακής ώρας είσαι ικανός, και αυτό κάνεις και εδώ για πολλοστή φορά. Γύρνα τώρα στα ορθογραφικά σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήIjon Tichy
"Αγανάκτησαν" τα παιδιά...
ΑπάντησηΔιαγραφή