Μισό αιώνα μετά το πραξικόπημα των συνταγματαρχών, έφυγε ο Στάθης Ψάλτης, αλλά άφησε πίσω του την αθάνατη ατάκα "Κούλα μ' ακούς; Πολύ κωλόπαιδο ο Κυριάκος", που συνδέεται αυτόματα με το μικρό Μητσοτάκη. Ο οποίος ήταν από μικρός Μητσοτάκης και αντιστασιακός κατά της χούντας, από το Παρίσι όπου και διέμενε ως βρέφος, βιώνοντας την πολιτική εξορία με τον πιο σκληρό κι απάνθρωπο τρόπο: το κρασί παλιό, το χαβιάρι μαύρο, το γάλα συμπυκνωμένο, κοκ.
Αλλά ο Ψάλτης συνδέθηκε βασικά (καλησπέρα σας) με τη χρυσή δεκαετία με τις βάτες και την εποχή του ΠαΣοΚ, που ξεκίνησε όμως με τον Καραμανλή, την ένταξη της χώρας στην ΕΟΚ και τη σχετική προλεκάλτ ταινία "ζεις στην ΕΟΚ, μάθε για την ΕΟΚ", από όπου παίρνω το παρακάτω απόσπασμα.
Ο Ψάλτης και το ΚΚΕ (με το Βογιατζή και πάλι στο συντροφικό ρόλο) τα έλεγαν από τότε. Από κομμουνιστική κι από τρελό μαθαίνεις την αλήθεια. Κι ο τρελός (είμαι, ό,τι θέλω κάνω) αυτός έζησε αρκετά για να προλάβει κάτι ροζ πασόκους στην (αριστερή) κυβέρνηση και τα παλιά συντροφάκια τους να εγκαλούν το κόμμα, γιατί λέει στηρίζει το ευρώ και την ΕΕ μέχρι την επανάσταση.
-Κούλα με ακούς; Δεν είναι μόνο ο Κυριάκος το πρόβλημα...
Έχοντας ταυτιστεί με τη συγκεκριμένη δεκαετία όσο λίγοι, ο Ψάλτης είναι καταδικασμένος να τον θυμούνται και να τον κρίνουν με βάση τη συμπάθεια και τη γνώμη του καθενός για αυτά τα χρόνια.
Κάποιοι τον θεωρούσαν ανυπόφορο δείγμα της αισθητικής του ΠαΣοΚ και της βιντεοκασέτας, αν και νομίζω πως συγχέουν τις φτηνές και πρόχειρες παραγωγές που κυριάρχησαν στο τέλος της δεκαετίας, με τις μεγάλες επιτυχίες του ΣΨ, που συμπυκνώνουν άριστα το πνεύμα της εποχής τους και γι' αυτό συγκαταλέγονται στις κλασικές στιγμές του ελληνικού σινεμά, κατά τη γνώμη μου. Η οποία όμως μπορεί να επηρεάζεται από τα παιδικά μου χρόνια, όταν και έπαιζαν συνέχεια αυτές οι ταινίες στην τηλεόραση. Κι είναι λίγο σοκαριστικό να συνειδητοποιείς με τραγικό τρόπο την οριστική απώλεια της παιδικής ηλικίας και πως δεν πρόκειται να ξαναρθεί.
Για την ιστορία πάντως: βιντεοκασέτα είναι πχ "ο εραστής" με τη Χριστίνα Παππά, όπου πουλάνε τη δική της ομορφιά και το δικό του όνομα. Οι ταινίες του Δαλιανίδη (Βασική Καλησπέρα σας) και του Χαρτοματζίδη είναι κινηματογραφικές παραγωγές -ανεξάρτητα από τη γνώμη που έχει ο καθένας για αυτές- και η διαφορά γίνεται αντιληπτή με την πρώτη ματιά, από την ποιότητα της εικόνας. Επίσης, βιντεοκασέτες ήταν και μερικές ταινίες του Τσάκωνα (Η Μεγάλη Απόφραξη, Κλασική Περίπτωση Βλάβης), που στην πορεία έγιναν-θεωρήθηκαν κλασικές.
Από την άλλη, κάποιοι δηλώνουν στα προφίλ τους "βαθύτατα συγκινημένοι", στο πνεύμα της εποχής, αν και δεν υπήρξαν ποτέ μεγάλοι θαυμαστές του Ψάλτη. Κάτι που συμβαίνει είτε γιατί αυτό επιτάσσει η μόδα-δικτατορία των ΜΚΔ (social media) είτε γιατί αποχαιρετάμε πένθιμα τα 80'ς που αργοπεθαίνουν και τους εμβληματικούς εκπροσώπους τους (Ψάλτης, Κηλαηδόνης και θα πάρουν κι άλλοι σειρά).
Τα 80'ς αργοπεθαίνουν και μας φαίνονται καλύτερα, γιατί εκτιμάμε αυτό που είχαμε μόλις το χάσουμε, με την εξιδανικευτική λειτουργία της νοσταλγίας για ό,τι μένει φυλακισμένο στη μνήμη, μακριά από τη φθορά και τις αντιφάσεις της πραγματικότητας. Βασικά (καλησπέρα σας) όμως γιατί λειτουργεί καταλυτικά η σύγκριση με όσα ακολούθησαν και ζούμε τώρα, που είναι χειρότερα σε μια σειρά επίπεδα -από την κρίση της συλλογικότητας, μέχρι οικονομικούς δείκτες, όπως το πραγματικό εισόδημα κι η ανεργία, με δυο λόγια τις προοπτικές για να ζήσουμε και να ευημερήσουμε- και είναι να σου σηκώνεται η τρίχα.
Αν προσπαθήσει κανείς να το δει ψύχραιμα κι αποστασιοποιημένα, ο Ψάλτης είχε μεγάλο ταλέντο -άσχετα από τους ρόλους στους οποίους το σπατάλησε- και κωμική φλέβα που την καλλιέργησε στα βιωμάτά του στη βιοπάλη (οικοδομή, καράβια -που είναι μεγάλο σχολείο) και την επαφή του με τον απλό, καθημερινό άνθρωπο, που ήταν και το κοινό του. Όλα αυτά δοσμένα πάντα με υπερβολή, μια αριστοφανική αθυροστομία, έντονες φωνές και κινήσεις, που για κάποιους γίνονταν ένας αφόρητος θόρυβος χωρίς λόγο, εξίσου ενοχλητικός με την ταλαιπωρημένη του χαίτη, που έμεινε ως το τέλος, σύμβολο μιας άλλης εποχής, μαζί με το σωματότυπο και την ξερακιανή φιγούρα που καθιέρωσε.
Σε όλα αυτά, το υποκειμενικό στοιχείο συνυπάρχει με το αντικειμενικό, έρχεται να πατήσει πάνω του σαν ιδεολογία που άλλοτε στρεβλώνει την πραγματικότητα κι άλλοτε την εμπλουτίζει, και στο τέλος της μέρας είναι αδύνατο να διαχωρίσεις το ένα από το άλλο, για να καταλάβεις που ξεκινά η αλήθεια και πού ο μύθος.
Είναι αφοριστικό και λάθος να πούμε πως δε βγαίνουν πια σπουδαίοι κωμικοί. Αλλά είναι βάσιμο να πούμε ότι η κοινωνική εξέλιξη αφαιρεί κάποια στοιχεία από τον πλούτο του ανθρώπινου είδους (για να προσθέσει καινούρια), εξαλείφει κάποιους τύπους ανθρώπων, μετασχηματίζει ριζικά τις σχέσεις που τους καθορίζουν, κι αυτό δεν μπορεί παρά να αποτυπωθεί και στους σύγχρονους κωμικούς, που δεν έχουν τόσο ανεπτυγμένη την επαφή με τον κοινό και τη μαγεία που μπορούν να αναπτύξουν σε αυτή τη σχέση.
Είναι αφοριστικό και λάθος να πούμε πως δε βγαίνουν πια σπουδαία κωμικά έργα -έτσι κι αλλιώς κι αυτά του 80' είναι εντελώς αμφιλεγόμενα και για κάποιους θεωρούνται η αρχή της παρακμής.
Είναι όμως βάσιμο να πούμε πως οι σημερινές σειρές, παραστάσεις, κοκ, βασίζονται πολύ λιγότερο στον ανθρώπινο παράγοντα, τους ηθοποιούς, τους αυθόρμητους αυτοσχεδιασμούς τους, και χάνουν το στοιχείο της θεατρικότητας, παρουσιάζοντας ένα άρτιο τεχνικά μεν, αλλά μάλλον αποστειρωμένο αποτέλεσμα, χωρίς ενδιαφέρον, ανθρώπινους χυμούς και διαχρονικότητα.
Είναι ίσως στα όρια της ιδεοληψίας η αγάπη προς το ρετρό, πολιτικά και καλλιτεχνικά, η προτίμηση στον ήχο του βινυλίου, κλπ. Αλλά είναι αντικειμενικές οι συγκρίσεις με το μίζερο παρόν, καθώς κι η συμπίεση του ψηφιακού ήχου, που πνίγει διάφορες νότες και ήχους, για να χωρέσει την πληροφορία σε ένα αρχείο.
Κι αυτή η συμπίεση σε όλους τους τομείς της σύγχρονης ζωής -που δεν έχει καμιά σχέση με τον περίφημο συμπυκνωμένο πολιτικό χρόνο, που επικαλούμαστε στις αναλύσεις μας- είναι το κλειδί της νοσταλγίας και της εξιδανίκευσης παλιότερων δεκαετιών, όπου μπορεί να μην κοιμόμασταν με ανοιχτές πόρτες -όπως λένε τα χουντικά σταγονίδια κι οι πολιτικοί τους απόγονοι- αλλά είχαμε πιο πολλές πόρτες ανοιχτές για το μέλλον (που έκλεισαν στα μούτρα μας, αλλά αυτό δεν το ξέραμε τότε) και πιο ανοιχτά μυαλά, που δε συμπιέζονταν και δεν έμπαιναν τόσο εύκολα σε καλούπια (αργότερα μπήκαν και πολύ εύκολα, αλλά ούτε αυτό το γνωρίζαμε τότε).
Μπόνους η ανακοίνωση του κόμματος που λέει την αλήθεια, χωρίς υπερβολές και κολακείες.
Ο Στάθης Ψάλτης υπήρξε ένας ταλαντούχος και ιδιαίτερα δημοφιλής ηθοποιός. Το ΚΚΕ εκφράζει τα συλλυπητήριά του στην οικογένεια και τους οικείους του Στάθη Ψάλτη.
Υστερόγραφο: στενοχωρέθηκα. Πάω να φάω ένα σουβλάκι με τζατζίκι...
Μεγαλη αληθεια αυτο που λες για τις παραστασεις και τις σειρες. Κατι αντιστοιχο συμβαινει και με τραγουδιστες/συγκροτηματα, τυποποιηση κι απελπισμενη αναζητηση της πετυχημενης "συνταγης", λιγοτερη προσωπικοτητα-ιδιαιτεροτητα. Οχι πως δεν υπηρχε και σε προηγουμενες εποχες, αλλα σημερα ειναι κατασταση πιο εντονη απο ποτε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπο την αλλη εχεις και τις χιπστεριες με τα βινυλια, που ο αλλος σκαει 20ρικο και βαλε για να το εχει και να μη τ'ακουει, κι αλλα τετοια.
Μπερδεμενες εποχες.
Ο στάθης ψάλτης παίζει τον ρόλο του πεθαμένου από χτες. Εμείς το κοινό του όπως κάναμε πάντα μέχρι τώρα, περιμένουμε να τον δούμε, τι γκριμάτσες θα κάνει, τι ατάκες θα πει, πόσο γέλιο, γέλιο μέχρι δακρύων θα μας βγάλει. Όμως τι έκπληξη! Το κοινό του πάλι έχει μάτια δακρυσμένα. Λείπει όμως το γέλιο, όπως λείπει και η ζωή μέσα από τον ηθοποιό που μας το χάριζε. Όσο ο ηθοποιός ήταν ζωντανός τα δάκρυα που μας έρχονταν στα μάτια ήταν από το γέλιο και η κοιλιά πονούσε και άλλα μέρη του σώματος ίσως, αν πέφταμε και χτυπούσαμε μεθυσμένοι από τον φανταστικό κόσμο στον οποίο μας οδηγούσε βγάζοντάς μας από την άσχημη καθημερινότητά μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ καλλιτέχνης για να φέρει την επιτυχία χρειάζεται να είναι τρισδιάστατος όχι μόνο στον χώρο ως φυσική παρουσία που έχει κάποτε μια αρχή και ένα τέλος όπως χτες για τον στάθη, αλλά κυρίως τρισδιάστατος στον χρόνο: προς το παρελθόν με σεβασμό στους καλλιτέχνες και τους ανθρώπους του πνεύματος που παρέδωσαν την σκυτάλη του πολιτισμού στους σύγχρονους ηθοποιούς και καλλιτέχνες γενικότερα, προς το παρόν με γνώση του εαυτού του κυρίως ώστε να είναι πραγματικός όταν υποκρίνεται και να μην υποκρίνεται τον πραγματικό άνθρωπο και τέλος προς το μέλλον η υστεροφημία του να τρέφει την ελπίδα και την αγάπη του λαού για έναν καλύτερο κόσμο όπως εκείνον που μας ταξίδευε με τον παιδικό αυθορμητισμό του ο στάθης ψάλτης.
Ποτε δεν μου αρεσαν οι ταινιες του ψαλτη και για καποιο λογο τον αντιπαθουσα κιολας οταν ημουν μικρος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνταξει μετα καταλαβα οτι αντιπαθουσα τους ρολους του που ως παιδι δεν μπορουσα να καταλαβω τη διαφορα μεταξυ του ηθοποιου και του ανθρωπου.
Παντως στεναχωρηθηκα που πεθανε γιατι παροτι ποτε δεν αλλαξα γνωμη για τις ταινιες του, σιγα σιγα τον ιδιο τον συμπαθησα...και οχι τωρα που πεθανε αλλα εδω και 5-6 χρονια.
Συμπαθέστατος ο Ψαλτάκος. Δεν είχε έπαρση στο βλέμμα και δεν έβγαινε να κάνει τον καμπόσο στο γυαλί, ούτε σύχναζε στα μεσημεριανά και νυχτερινά τηλε-κωλάδικα, ούτε τηλε-κριτή τον θυμάμαι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛες για καράβια κι εγώ ξέρω πως ταξίδευε με μεγάλη παρέα (θίασο;) με καράβι μέσα στο 17. Για δουλειά ή για διακοπές, δεν έχει σημασία. Καράβι και αυτό κάτι μας λέει.
Μόνο θυμηθείτε πόσοι "λαϊκοί" καλλιτέχνες χρυσαυγίτισαν ανοιχτά και συγκρίνετε τα βλέμματα αυτών των ανθρώπων με του Ψάλτη:
Σφακιανάκης
Γονίδης
Γαϊτάνος
Πλούταρχος
Πετρόχειλος (σύμβολη βιντεοκασέτας κι αυτός)
Βέρτης
Ελένη Λιάσκα
Τι έχουν κοινό σαν παρουσίες και στα βλέμματά τους;
Αποπνέουν βλακεία ή έπαρση ή και τα δύο μαζί.
Ισχύει κάτι τέτοιο για τον Ψάλτη; Φάνηκε ποτέ βλάκας ή ψώνιο;
Μην ξεχνάμε και τον γεμάτο έπαρση Μπέζο.
http://www.iefimerida.gr/news/56034/%CE%BC%CF%80%CE%AD%CE%B6%CE%BF%CF%82-%CF%84%CE%BF-%CF%87%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%8D%CE%BA%CE%B9-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%AC%CF%81%CE%B7-%CF%83%CF%85%CE%BC%CE%B2%CE%BF%CE%BB%CE%AF%CE%B6%CE%B5%CE%B9-%CF%8C%CF%84%CE%B9-%CF%87%CF%84%CF%85%CF%80%CE%AC%CE%B5%CE%B9-%CE%BA%CE%AC%CF%84%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B5%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF
"Μπορεί; Δεν μπορεί!" , που έλεγε και στο τέρμα καλτ προεκλογικό της ΔΗΜΑΡ.
https://m.youtube.com/watch?v=o-LxksOLCpM
https://m.youtube.com/watch?v=H9sjRIB53Ek
Και μια σκέψη ακόμα. Πες πως πήραμε τα όπλα και φιλοξενούμε θίασο στο σύνταγμα για να γελάσουμε. Απλά και λαϊκά. Με ποιον θα γελούσαμε, με τον Μπέζο με το ύφος χιλίων καρδιναλίων ή με τον Ψάλτη;
Ναι γιατι το διπολο ειναι ψαλτης ή μπεζος. Δεν υπαρχουν αλλες επιλογες. Ενας ολοκληρος θεατρικος πλουτος ειναι ανυπαρκτος. Σοβαρευτειτε. Σαπιλα εκπροσωπουσε ο ψαλτης την κυριαρχη κουλτουρα μιας ελλαδας εχθρικης σε οτι εκπροσωπει ενας κομμουνιστης. Και ηξερε τι εκανε και το εκανε γιατι τον πληρωνε καλα ολο αυτο. Καμμια συμπαθεια.
ΑπάντησηΔιαγραφήKung fu Benny
Ναι, Benny, έτσι όπως τα λες.
ΔιαγραφήΣαμπλιμιναλ μεσετζες κ ετσι.
Άμα το πας στο βίντεο αργά αργά δεν φαίνεται τίποτα. Με την ψηφχιακή τεχνολογία φανερώθηκε ο ρόλος του Ψάλτη. Κάθε 3 frames έχουμε ένα τέταρτο με την σημαία του ΠΑΣΟΚ και διάφορα συνθήματα.
Πράχτωρ. Συνειδητός πράχτωρ.
Αυτο καταλαβε ο αλλος...
ΑπάντησηΔιαγραφήσε επιρρωση οσων ειπε ο "σαπορ" να προσθεσω μονο πως ο Ψαλτης ειχε βρει σπιτι και αποκατεστησε 14 οικογενειες χωρις ποτε να το πενευτει και ο ιδιος βεβαια να πεθανει κυριολεκτικα στην ψαθα ...
ΑπάντησηΔιαγραφή@ Kung fu Benny "Σοβαρευτειτε"
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην ιντριγκάρεις για να ανοίξεις νέα συζήτηση με ψευτοδίπολο.
Απλά συμπαθούμε τον Ψάλτη που μαζί με τον Μουστάκα εκπροσώπησαν για πολλούς από εμάς μία σχεδόν άγνωστη εποχή που την μαθαίνουμε το καλοκαίρι στις επαναλήψεις των 80'ς.
Όταν ο Ψάλτης ανέβασε το θεατρικό «Το ημερολόγιο ενός τρελού» του Γκογκόλ αρκετοί από τον καλλιτεχνικό χώρο τον σνόμπαραν. Κατέληξε σε εμπορική αποτυχία και η παράσταση κατέβηκε πρόωρα. Από ότι λέγεται(νομίζω realfm; ), ο Γεωργουσόπουλος είχε πολύ καλή γνώμη για το υποκριτικό ταλέντο του Ψάλτη.
Θέλει μεγάλο ταλέντο να κάνεις τον κοσμάκη να γελά για δεκαετίες σε κινηματογράφο, επιθεώρηση. Σε τραγωδίες και σε δραματικούς ρόλους είχε παίξει με επιτυχία. Ένας πολύ καλός κωμικός μπορεί να παίξει πολύ καλά ΚΑΙ σε δραματικούς ρόλους.Για το αντίθετο δεν υπάρχουν παραδείγματα.
Ο Ψάλτης ήταν κριτικός προς τους αγανακτισμένους. Δεν έκανε τηλεόραση σαν κάποιους άλλους με καθημερινές επαναλήψεις από το πρωί ως το βράδυ, ούτε πήρε εκπομπή στην ΕΡΤ με διόλου ευκαταφρόνητο αντίτιμο, ούτε στήριξε τη ΔΗΜΑΡ της «Σταδιακής Απαγκίστρωσης από τα Μνημόνια το 2018» με λόγια Κουβέλη.
Με υπογραφή για τo Sfyrodrepano.blogspot
Υ.Γ.
«Κούλα με ακούς; Πολύ κωλόπαιδα οι Κνίτες» όπως γράφτηκε στο παρόν ιστολόγιο σε ένα ποστ της Ρένας Ντουρου-τι που έκανε θραύση από το πολύ γέλιο.
" Ο Ψάλτης ήταν κριτικός προς τους αγανακτισμένους."
ΑπάντησηΔιαγραφήΚρατώ επιφύλαξη ως προς αυτό γιατί δεν είμαι σίγουρος.
Με υπογραφή για τo Sfyrodrepano.blogspot
zappIT.gr
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.youtube.com/watch?v=JG2HO3V1gMM
« Την άνεση την οικονομική αυτή που λέτε την οικονομική δεν την είχα ιδαίτερα. Είχα το πείσμα να κάνω κάτι καλύτερο..
(..)Πάρα πολύ δύσκολα. Μια εποχή –δεν θέλω να πω ονόματα- έπαιζα σε κάποιο θέατρο μία παράσταση και ήμουν εκπληκτικός και ο πρωταγωνιστής είχε πει ό,τι: "όλους θα σας διώξω, αλλά τον Στάθη θα τον κρατήσω". Ήταν Χριστούγεννα κατέβασε το έργο. Τελικά κράτησε όλους τους άλλους και έδιωξε εμένα.
Και ήταν μία από τις πιο άσχημες στιγμές της ζωής μου. Γιατί εκείνη την εποχή είχε γεννηθεί η κόρη μου και της έδινα νερό και ζάχαρη αντί για γάλα για έξι μήνες. Ήταν πολύ δύσκολη εποχή. Και μάλιστα είχα βάλει και μία σκάλα δίπλα από την πολυκατοικία για να μη με βλέπει ο θυρωρός γιατί δεν είχα να του δώσω τα κοινόχρηστα. (..)Και έμπαινα από το παραθυράκι για να μην με βλέπουν. Πέρασα πάρα πολύ δύσκολα. Κυνηγήθηκα πάρα πολύ. Από σπουδαίους και μεγάλους ηθοποιούς. Ενώ είχα νούμερο έβγαινα μου το κόβανε και έβγαινα στο φινάλε για την υπόκλιση. Την μία φορά με είχαν διώξει πάλι. Τότε γεννούσε η γυναίκα μου και κάναμε έρανο..
(..)Καμία. Έμαθα μέσα από αυτά, έγινα δυνατό. Έμαθα, πώς να το πω, να αγαπάω περισσότερο τους ανθρώπους»
@ Γκεόργκυ Ζούκωφ
Είχε βοηθήσει αρκετό κόσμο και δεν το πρόβαλε
Με υπογραφή για τo Sfyrodrepano.blogspot
http://www.provo.gr/documenta_athens_workers_text_
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε με υπογραφή αυτά τα περί φτώχειας τα είχε πει σαν να ήταν από τη ζωή του αλλά σε άλλη συνέντευξη είπε ότι ήταν μέρος ενός ρόλου και ότι είχε πει την ατάκα από το ρόλο του και ότι δεν ήταν πραγματικοττα. Άμα σχολασω θα σου βρω το βίντεο να το ανεβασω
ΑπάντησηΔιαγραφή@Poe
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε Poe,
13 χρονών στα καράβια δεν πηγαίνει ο γιος πλούσιου ή έστω κάπως ευκατάστατου ή μικρομεσαίου .
Με υπογραφή για τo Sfyrodrepano.blogspot
Νομίζω πως όντως είχε πάρει πολύ καλές κριτικές στο "ημερολόγιο ενός τρελού". Δυστυχώς σε γενικές γραμμές το κοινό που πήγαινε να δει Γκόγκολ στο θέατρο δεν πήγαινε να δει Ψάλτη, και το κοινό που έβλεπε Ψάλτη δεν πήγαινε να δει Γκόγκολ. Έκανε κι άλλες προσπάθειες με σοβαρούς ρόλους στο θέατρο αν δεν κάνω λάθος που ανεξαρτήτως κριτικών νομίζω πως εμπορικά δεν τα πήγαν και τόσο καλά αναγκάζοντάς τον να επιστρέφει στους τυπικούς του ρόλους. Είναι μάλλον (και δυστυχώς) ένα συνηθισμένο φαινόμενο κάποιοι ηθοποιοί να εγκλωβίζονται σε κάποιους ρόλους, ανεξαρτήτως του αν έχουν την δυνατότητα για κάτι εντελώς διαφορετικό (κι ο Ψάλτης πιστεύω πως είχε τέτοιες δυνατότητες).
ΑπάντησηΔιαγραφήIjon Tichy
Εγω σου λεω για το συγκεκριμενο
ΑπάντησηΔιαγραφή"Και ήταν μία από τις πιο άσχημες στιγμές της ζωής μου. Γιατί εκείνη την εποχή είχε γεννηθεί η κόρη μου και της έδινα νερό και ζάχαρη αντί για γάλα για έξι μήνες. Ήταν πολύ δύσκολη εποχή. Και μάλιστα είχα βάλει και μία σκάλα δίπλα από την πολυκατοικία για να μη με βλέπει ο θυρωρός γιατί δεν είχα να του δώσω τα κοινόχρηστα. (..)Και έμπαινα από το παραθυράκι για να μην με βλέπουν. Πέρασα πάρα πολύ δύσκολα. Κυνηγήθηκα πάρα πολύ. Από σπουδαίους και μεγάλους ηθοποιούς. Ενώ είχα νούμερο έβγαινα μου το κόβανε και έβγαινα στο φινάλε για την υπόκλιση. Την μία φορά με είχαν διώξει πάλι. Τότε γεννούσε η γυναίκα μου και κάναμε έρανο.."
Ψαχνοντας για το βιντεο που σου λεω επεσα πανω σε αυτο πυο στο τελος απαγγελει βαρναλη
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.youtube.com/watch?v=zy2c5QyNjww
Η εκπομπη ηταν αυτη αν δεν κανω λαθος
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.antenna.gr/minisites/ta-karntasians/watch/ta-karntasians-05-05-2015
αλλα για καποιο λογο την εχουν κατεβασει
είχε πει ο Ρανσιέρ το 2002.
ΑπάντησηΔιαγραφή« Votez escroc, pas facho ». Choisir l’escroc pour éviter le facho, c’est mériter l’un et l’autre. Et se préparer à avoir les deux.
Jacques Rancière
"Όταν επιλέγεις τον απατεώνα για να γλιτώσεις από το φασίστα, τότε άξίζεις και τον ένα και τον άλλο. Και ετοιμάσου να τους φας στη μάπα και τους δυο."
@Γκεόργκυ Ζούκωφ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ένας «θα απελευθερώσει την εργασία». Η άλλη κληρονόμησε το κόμμα του πατέρα της ο οποίος ιδεολογικά ήταν κοντά σε αυτούς που έγραψαν το «η εργασία απελευθερώνει».
Ο «νεοκομουνιστής» χωρίς «απαρχαιώμενα σύμβολα» σαν το σφυροδρέπανο είναι μεταξύ του «Τι Παπάγος τι Πλαστήρας» και του «Απόφαση μέσω ρίαλ ντιμοκρασι και e-πλατφόρμας»
Με υπογραφή για τo Sfyrodrepano.blogspot
@Poe - 9:02 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛειτουργεί. Κοίταξε το μπράουζερ σου.
Λειτουργεί. Γύρω στο 43ο λέπτο Poe.
«Αυτό με το Οικονομικό βγήκες και είπες και εσύ κάτι(..)Το μάζεψες λίγο μετά»
Δεν αναφέρει το Συγκεκριμένο αλλά για μονόλογο στο Θέατρο και τη «διαχρονική πείνα γενεών» που παρεξηγήθηκε
Με υπογραφή για τo Sfyrodrepano.blogspot
http://www.protothema.gr/life-style/Gossip/article/673096/deite-ton-teleutaio-monologo-tou-stathi-psalti-gia-tin-ellada-tis-krisis-/
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΨΑΛΤΗΣ ΠΑΝΤΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΣΠΑΓΕ. ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΟΠΟΥ ΤΟΝ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΡΟΛΟ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΑΤΑ.
ΤΟ ΒΑΣΙΚΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΛΑ ΝΑ ΑΓΑΠΗΘΟΥΜΕ ΝΤΑΡΛΙΝΓΚ ΠΛΑΙΣΩΝΟΝΤΑΙ ΚΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟΥ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ.
ΤΩΡΑ ΤΑ ΠΕΣΤΑ ΒΡΩΜΟΣΤΟΜΕ, ΤΑ ΡΑΚΟΣ ΝΟ 14 ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΣΙΧΑΜΑ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΙΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΤΑΜΤΑΚΟΥ ΣΥΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ.
Σ' ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΜΟΝΟΛΟΓΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ. ΖΗΤΑ ΤΟΥΣ ΑΞΙΟΥΣ ΗΓΕΤΕΣ ΜΑΛΛΟΝ.
ΕΠΙΚΑΛΕΙΤΑΙ ΤΟΝ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ. ΠΟΙΟΝ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ ΡΕ ΨΑΛΤΗ; ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΕΔΙΩΞΕ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΚΑΙ ΚΡΑΤΗΣΕ ΤΟΥΣ ΚΟΤΣΑΜΠΑΣΗΔΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥΣ;
ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΟΜΩΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΕΡΗΦΑΝΗ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ, ΠΑΝΤΑ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ, ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΗΧΗΣΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΘΗΚΕ.
ΘΕΡΣΙΤΗΣ
ΓΕΙΑ ΣΑΣ
@ΘΕΡΣΙΤΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναφερόμαστε σε κάτι πολύ συγκεκριμμένο. Σε απόσπασμα α για την προσωπική του φτώχια σε μία περίοδο της ζωής του. Ο Πόε δεν γράφει κάτι από το κεφάλι του, αλλά δεν το βρήκα.
Συμφωνώ πως δεν ήταν μόνο ο Ψάλτης. Όλη η γενιά των ταινιών των 80'ς ήταν την εποχή μετά την χούντα και με το σοσιαλίζων ΠΑΣΟΚ στην εξουσία.
Με υπογραφή για τo Sfyrodrepano.blogspot
Με υπογραφή για τo Sfyrodrepano.blogspot
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΚΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΣΟΚΟ-ΠΟΕ.
ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΤΙ. ΑΝ ΛΕΣ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΦΤΩΧΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΕ ΠΙΣΤΕΥΩ. ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑ ΣΕ ΑΥΤΟ.
ΘΕΡΣΙΤΗΣ
ΓΕΙΑ ΣΑΣ
πασοκο να πεις το σοι σου εσυ καταγεσαι απο πασοκους
ΑπάντησηΔιαγραφήπατσαουρι
Εμενα κκε ηταν παντα και εγω και οι προγονοι μου
πατσαουρι
Για την ακριβεια απο εναν πασοκο:)
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαντως το βιντεο του ψαλτη που εχεις βαλει που κανει την παρουσιαστρια τηλεπαιχνιδιου θελει απιστευτο κουραγιο για να καταφερεις να το δεις ολοκληρο. Βλεποντας το θυμαμαι με εικονες γιατι μου την εσπαγε οταν ημουν μικρος.
ΑπάντησηΔιαγραφή