Πέμπτη 27 Ιουλίου 2017

Αρκεί να μην είναι ΚΚΕ

Πριν από δύο χρόνια, συμπληρώνονταν πενήντα χρόνια από τα Ιουλιανά και ο κυριακάτικος Ρίζος είχε δημοσιεύσει ένα σπάνιο και συγκλονιστικό φωτογραφικό ντοκουμέντο, που παραδόθηκε από μια σφισσα στο ιστορικό αρχείο του ΚΚΕ, με το χτυπημένο Σωτήρη Πέτρουλα να ψυχορραγεί στα χέρια ενός διαδηλωτή, που βρέθηκε δίπλα του. Λίγες μέρες αργότερα, η κε του μπλοκ είχε ετοιμάσει ένα σχετικό θέμα, με κάποιες πληροφορίες για τον άλλο διαδηλωτή που απαθανατίζεται να κρατάει τον Πέτρουλα (έντιμο στοιχείο της Ένωσης Κέντρου και μετέπειτα του ΠαΣοΚ), σε μια σελίδα που τώρα φυτοζωεί στα χέρια του καπηλευτή της, σαν άταφος νεκρός, και δε χρειάζεται να της δίνουμε κλικ, χωρίς λόγο. Το θέμα κυκλοφόρησε σε ένα δικό μας περιορισμένο μικρόκοσμο, χωρίς να πάρει πολύ μεγάλη έκταση.

Λίγες μέρες πριν, στην επέτειο της δολοφονίας του Πέτρουλα, και δύο χρόνια μετά από εκείνον τον Ιούλιο -όταν κάποιοι έπεσαν σε κατάθλιψη διαρκείας, που κρατάει μέχρι σήμερα- μια ιστοσελίδα που απευθύνεται στο ευρύτερο βαρυπενθούν αριστεροχώρι και κυκλοφορεί ως ένθετο με το "Δρόμο της Αριστεράς" (αλήθεια τι να γίνεται η μαοϊκή ψυχή της ΚΟΕ;), πήρε αυτούσιο εκείνο το δημοσίευμα του Ρίζου, χωρίς να προσθέσει το παραμικρό, και κατάφερε να το κάνει viral, με θερμές αντιδράσεις για το ιστορικό ντοκουμέντο που... "έφερε στο φως".

Δεν το αναφέρω με παράπονο (δυστυχώς έτσι λειτουργεί το διαδίκτυο), αλλά ως διαπίστωση. Το ευρύ κοινό μπορεί να ενθουσιαστεί με κάτι που είναι σχετικό με το ΚΚΕ (ή το αρχείο του ή την ιστορία του ή κάποια δράση του ή κάποιο μέλος, στέλεχός του ή... ή... ή...), αρκεί να μην το αναφέρει το ίδιο του κόμμα, να μην το προβάλουν τα δικά του μέσα-όργανα, και τέλος πάντων να αποσυνδεθεί με κάποιον τρόπο απ' αυτό, κι αν είναι δυνατόν να μπει αντιπαραθετικά προς αυτό (τόσο το καλύτερο σε αυτήν την περίπτωση).

Τα αντανακλαστικά που δημιουργεί σε μια μερίδα (θεωρούμενου κι αυτοαποκαλούμενου) προοδευτικού κόσμου αυτό το κόμμα είναι: α) σε αδιανόητο βαθμό αρνητικά, β) μεθοδικά και συστηματικά καλλιεργημένα, γ) σχεδόν εξαρτημένα (κι ούτε καν ενδιάμεσα ή ουδέτερα) και δ) στα όρια του αντικομμουνισμού. Κι η ουσία του πράγματος δεν αλλάζει ιδιαίτερα με το αντεπιχείρημα πως η αντιπαράθεση στο ΚΚΕ δεν ταυτίζεται με τον αντικομμουνισμό, εφόσον αυτός απορρέει ακριβώς από το είδος της πολεμικής και τον τρόπο που γίνεται, με εντυπωσιακές ομοιότητες προς τους κατεξοχήν πολιτικούς φορείς του ωμού και χυδαίου αντικομμουνισμού.

Κατ' επέκταση, όποιος σταμπάρεται ως "κουκουές", αντιμετωπίζει ένα τείχος προκατάληψης και κρίνεται με βάση αυτήν. Σπανίως μπορεί να το υπερβεί και να απευθυνθεί με ίσους όρους σε αυτό το κοινό, που θεωρητικά είναι κοντά μας και συμφωνεί σε κάποια βασικά ζητήματα, όπως το ρατσισμό, το κοινωνικό κράτος -αν και τελικά, δεν είναι τόσο απλό, όσο φαίνεται με μια πρώτη ανάγνωση. Οι εξαιρέσεις Κουκουέδων με ευρύτερη απήχηση, που επιβεβαιώνουν το γενικό κανόνα, είναι μάλλον μετρημένες στα δάχτυλα: τα σκίτσα του Ζάχαρη, κάποια κείμενα του Μπογιόπουλου -ιδίως από τη στιγμή που δεν αρθρογραφεί στο Ριζοσπάστη- και τελευταία ο Πελετίδης.

Ότι ο "Πέλε" είναι μια συμπαθέστατη φυσιογνωμία με ευρύτερη απήχηση, μπορεί να το διαπιστώσει κανείς εύκολα από τα ποσοστά του κόμματος στην Πάτρα, είτε στις εθνικές εκλογές, είτε ακόμα πιο εμφατικά στις Περιφερειακές Εκλογές, που διεξάγονται την ίδια ακριβώς μέρα με τις δημοτικές αλλά παρουσιάζουν μεγάλη απόκλιση. Ή κι από απλές, αυθόρμητες εκδηλώσεις του κόσμου, όπως αυτό το τιτίβισμα του -κάθε άλλο παρά δικού μας- Νίκου Παπαδογιάννη (της γνωστής πορτοκαλί μασονίας των μπασκετικών δημοσιογράφων), που αναρωτιέται αν έχουν δικαίωμα να ψηφίσουν Πελετίδη οι δημότες άλλων πόλεων...

Δε μιλάμε όμως για αυθόρμητες εκδηλώσεις κι ανυποψίαστους.
Στην περίπτωση των Συριζαίων που ενθουσιάζονται προς στιγμήν με την εναντίωση του Πελετίδη στο "φιλανθρωπικό χάπενινγκ" του Πατούλη και του Σκάι, επικρατεί η λογική "ό,τι δεν μπορείς να πολεμήσεις -και το έκαναν βρώμικα και επίμονα- αγάπησέ το", αλλά περίμενέ το στη γωνία για να το χτυπήσεις στην πρώτη στραβή.

Στην περίπτωση του αριστεροχωρίου, υπάρχει ένας αφηρημένος ενθουσιασμός, που φλερτάρει με τον ψυχικό διπολισμό και συμπυκνώνεται στη λογική: "ο Πελετίδης τα σπάει, αλλά το Κουκουέ μου την σπάει". Η οποία αποκόπτει το πρόσωπο από το σύνολο που τον ανέδειξε και το πολιτικό στίγμα του, για να τον εκθειάσει ξεχωριστά, ανεξάρτητα από την πολιτική του ιδιότητα, και να καταλήξει στο μικροαστικό κλισέ κριτήριο: "τα πρόσωπα έχουν σημασία" -πάνω από κοινωνικές και πολιτικές δυνάμεις.

Παρεμπιπτόντως, αυτήν ακριβώς τη λογική στηλίτευε οργισμένος ο Πελετίδης στο προηγούμενο Δημοτικό Συμβούλιο, αναφερόμενος στα αντιπολιτευτικά τερτίπια των "ανεξάρτητων υποψήφιων" που είναι με το χωροφύλακα, τον αστυφύλακα, την κυβέρνηση, αλλά... πάνω από όλα με τον αγώνα!

Για να κλείσουμε, όπως αρχίσαμε: μια είδηση από τον 902 για τις δράσεις της δημοτικής αρχής της Πάτρας θα πάει άπατη στις... διαδικτυακές αγορές, ακόμα κι αν την προωθήσουν συντονισμένα όσοι σφοι έχουν παρουσία στα social media. Η ίδια είδηση για τον Πελετίδη -σαν πρόσωπο πάντα- από ένα μέσο του αριστεροχωρίου έχει πολύ καλές πιθανότητες να γίνει viral, σαν τη φωτογραφία του Πέτρουλα.

Βλέπεις Νίκας; Είναι καλό.
Βλέπεις Κουκουέ; Κάπου βρωμάει η δουλειά... Πιάσε τη μύτη σου και σήκωσέ την ψηλά, αριστοκρατικά, με περιφρόνηση για τους δογματικούς παλαιοημερολογίτες. Κι αν βρεθείς στην ανάγκη να παραδεχτείς και να προβάλεις κάποιον από αυτούς, φρόντισε να το κάνεις μακριά από κόμματα, καλούπια και πολιτικές ταυτότητες (όπως τότε, στις πλατείες). Αν μάλιστα μπορείς να φέρεις το συγκεκριμένο πρόσωπο σε αντιπαράθεση με το κόμμα του, τόσο το καλύτερο. Η περίπτωση του Μπογιό -που έχει δώσει κι αυτός βέβαια μερικά πατήματα- είναι χαρακτηριστική. Και είναι ζήτημα χρόνου να αρχίσουν τα λατρεμένα κλισέ "βάλτε τον Πελετίδη ΓΓ να ξεκολλήσετε από το 5%. Αλλά δεν το κάνετε γιατί φοβάστε να κυβερνήσετε..."

Υγ: όλα τα παραπάνω αφορούν τα εμπόδια και τις δυνατότητες στο δικό μας μαζικό άνοιγμα. Αλλά αυτό είναι το θέμα μιας άλλης ανάρτησης...

39 σχόλια:

  1. Δύσκολα θα ξεχάσω πως πριν τις εκλογές του Γενάρη "αριστερά" φοιτητούδια διέδιδαν(στα μουλωχτά) ανακοίνωση της ΠΑΣΚΕ του ΕΚ Πάτρας, η οποία προειδοποιούσε τον Πελετίδη για τις απολύσεις που θα ΄φερνε στο δήμο, κι ότι θα έβρισκε το ΕΚ απέναντί του. Γλείφτε τώρα, λες και θα ξεφύγετε απ΄την πολιτική ανυποληψία, σκουλίκια!

    Φορθ Σπούτνικ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επειδή όλα αυτά ισχύουν, αν θέλουμε να φερουμε κόσμο κοντά μας πρέπει να μην παρουσιαζομαστε εξ αρχης κατακοκκινοι. Ειδικά στο πεδίο της μπλογκοσφαιρας, αλλιώς ο κίνδυνος ειναι να αλληλοδιαβαζομαστε κ να αλληλοσυγχαιρουμε ενας τον αλλον. Εξαρτάται λοιπόν ποιο είναι το ζητούμενο. Ενα μπλογκ μπορει να κάνει Ιστορικές, διεθνής, γεωπολιτικες αναλύσεις, κριτικές τέχνης αν θέλει η οτιδήποτε άλλο στα πλαίσια των θέσεων του χωρίς να αναφέρει οτι η θεση Α που έχει το κομμα ειναι κ η μονη σωστη (γιατί οντως είναι). Έτσι θα εχει ΠΟΛΥ μεγαλυτερο κοινό και οταν η συνθήκη η το θέμα το επιβάλλουν (οταν αναφερθει σε κομματα κ συγκεκριμενες πολιτικες δυναμεις)τοτε είναι η στιγμή να τους ξεσκεπασεις όλους,ενω τονίζεται παράλληλα η ωριμοτητα κ η εντιμοτητα της θεσης του ΚΚΕ(γιατι τέτοια θα ειναι). Εκει θα εμφανιστούν αμέσως οι γνωστές αντιδράσεις αλλά η δουλειά θα εχει γίνει. Επανάληψη του μοτιβου αυτου σε τακτα διαστήματα κ εχει γίνει η καλυτερη δουλειά. Το κοινο θα επηρεάζεται πιο εύκολα αν έχει προγμενως συμφωνησει σε αλλες αναλύσεις (που οπως ειπαμε δεν θα έχουν στιγμα ΚΚΕ).Στην αντιθετη περίπτωση που βλέπει Μ-Λ σφυροδρεπανα κτλπ απλως δεν μπαίνει στον κόπο να επηρεαστεί εκτος αν είναι πια στα πρωταρχικα στάδια της ενασχόλησης του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να μην παρουσιαζομαστε κατακοκκινοι και να μην είμαστε πολύ ΚΚΈ, δηλαδή πασοκ,συριζα, Λαφαζάνης, ζωή,κα... ευχαριστώ δεν θα πάρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάντως δεν είναι καλό να "κρύβεσαι" επειδή ο κόσμος είναι "εκπαιδευμένος" να μη θέλει ΚΚΕ. Έτσι κι αλλιώς οι αντιδράσεις που λες, στην υποψία και μόνο συμφωνίας με θέσεις του ΚΚΕ, ήδη εμφανίζονται. Επίσης, όπως έχουν γράψει κι άλλοι δε διαβάζουν μόνο όσοι σχολιάζουν εδώ.

    Τώρα για τα "βάλτε γραμματέα τον/την..." και "καλά τα λέει ο/η τάδε, ΑΛΛΑ..." είναι παλιά "γραμμή". Αν αυτός/αυτή που θέλουν τάχα,βγει ΓΓ, κάποιο "κουσούρι" θ'ανακαλύψουν και πάλι απ' την αρχή. Θέμα χρόνου κάτι να βρουν και στο Πελετίδη. Μιας και αναφέρεις το Μπογιόπουλο, όσοι τον "αγάπησαν" κάποια στιγμή, γρήγορα τον "ξε-αγάπησαν" όταν έγραψε πράγματα που δε τους άρεσαν π.χ. για το δημοψήφισμα. Προφανές το γιατί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 1) Το φαινόμενο να έχει το κόμμα μέλη ή συνεργαζόμενους με μεγάλη προσωπική δημοφιλία,
    που να ξεπερνά αυτήν του κόμματος, υπήρχε από πριν το Β παγκόσμιο πόλεμο. Ξεκινά μάλλον
    από τότε που ιδρύθηκε το κόμμα. Επίσης πέρα από την κεντρική πολιτική σκηνή εμφανίζεται
    και σε τοπικό επίπεδο (ένας δημοφιλής συνδικαλιστής ή δημοτικός σύμβουλος π.χ.).

    2) Αντιμετωπίζεται με δύο τρόπους. Αν ο δημοφιλής μείνει κοντά στο ΚΚΕ, τότε του γίνεται
    συνεχής πόλεμος φθοράς. Αν φύγει τότε λένε: "Το ΚΚΕ τρώει τα παιδιά του".

    3) Ο δημοφιλής που έχει φύγει παίρνει επαίνους από παντού για το πόσο ανοιχτόμυαλος είναι.
    Δεν ξέρει που να πρωτοεξαργυρώσει τα αγωνιστικά του ένσημα.

    4) Τυχαίνει ο σημερινός γ.γ. να είναι αρκετά δημοφιλής σε προσωπικό επίπεδο. Θυμάστε όταν
    είχε πρωτοεκλεγεί που οι ελευθεροτυπίες τον στολίζανε: αυστηρός, άγνωστος έξω από τον περισσό, σκληρός, αγέλαστος κ.λ.π. Πλέον καταγράφεται 2ος σε δημοφιλία πολιτικός αρχηγός.
    Όταν κάποια μέρα χρειαστεί να αναλάβει κάποιος άλλος γ.γ. να μου το θυμηθείτε θα λένε:
    "Στη θέση του Δημήτρη με το ζεστό χαμόγελο, που χόρευε ζεϊμπέκικο, που ήταν λαϊκός αγωνιστής, μας φέρανε αυτόν τον...

    5) Και ο Ιησούς Χριστός να γινόταν μέλος του ΚΚΕ θα λέγανε: σε στάβλο γεννήθηκε, 30 χρονών και ακόμα με τους γονείς του μένει, ούτε στη δουλειά του μπαμπά του δεν έχει προκόψει, στρατό δεν έχει πάει, γυναίκα και παιδιά δεν έχει , όταν μεγαλώσει θα καταλάβει πως είναι η ζωή και θα αλλάξει κόμμα.

    ARGIE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και εγω να πω την αληθεια παω με το σφυρι και το δρεπανιστο χερι
    και εδω στα blog και στην προσωπικη μου ζωη
    παρολα αυτα εχω παρατηρησει οτι αν σε μια κουβεντα δεν πω οτι ειμαι κκε(επειδη δεν θα προκυψει λογος να το πω) και δεν πω κατι πολυ κκεδιστικο(πχ η εργατικη ταξη πρεπει να παρει τα μεσα παραγωγης) η αποδοχη των οσων λεω ειναι πολυ μεγαλυτερη.
    Παντως γενικα δεν μπορω να ακολουθω αυτη τη μεθοδο γιατι δεν μου ταιριαζει... συνηθως δλδ, σε πολιτικες κουβεντες λεω -η φαινεται ξεκαθαρα- οτι ειμαι ΚΚΕ μεσα στο πρωτο δεκαλεπτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κανένας λόγος να κρυβόμαστε για να γίνουμε αρεστοί.
    Όσοι έχουν μεγαλώσει στην αντικκεδίλα, θα έρθει η ώρα που δεν θα μπορούν παρά να παραδεχτούν το λάθος τους.
    Τώρα είναι μόνο ο Πελέ και ο Μπογιό, πριν λίγα χρόνια δεν ήταν ούτε αυτοί. Αύριο θα είναι περισσότεροι, και δεν θα μπορεί κανένας πια να διαχωρίσει τους κομμουνιστές από το ΚΚ, όσο και αν προσπαθεί!

    Το να κρυβόμαστε σημαίνει το να παίζουμε το παιχνίδι εντυπώσεων των αστών και των μικροαστών.
    Το να μην κρυβόμαστε, πράγμα που μερικές φορές γίνεται και αυθόρμητα, είναι ο μόνος τρόπος να κάνουμε τους άλλους να ξεκολλήσουν από την αντικκεδίλα. Επίσης είναι και ο μόνος τρόπος εμείς οι ίδιοι να ξεπεράσουμε τις δυσκολίες του να δείχνουμε ανοιχτά το ποιοι είμαστε, γιατί τελικά μόνο έτσι μπορεί να λειτουργεί ένας πραγματικός κομμουνιστής.

    Ιβάν Τζόνι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η υποστήριξη που προσφέρουν στο ΚΚΕ οι φίλοι και οι οπαδοί του, αλλά και τα ίδια τα πολιτικά καθήκοντα που έχουμε ως τέτοιοι, δεν μπορούν να είναι τα ίδια σε όλους τους χώρους. Όμως, ενώ ο προβληματισμός που βάζει το Απολίθωμα είναι γόνιμος, δεν μπορεί να μας οδηγεί σε λογικές 'αυτολογοκρισίας' για να μην τρομάξουμε τον κόσμο. Πρέπει απλά να μάθουμε να δρούμε και να μιλούμε με τον κατάλληλο τρόπο ανάλογα με το χώρο ευθύνης/ δράσης μας. Για μένα, χαρακτηριστικό παράδειγμα προς μίμηση αποτελεί ο Γιώργος Μαργαρίτης. Ο Μαργαρίτης είναι δηλωμένος κομμουνιστής, υποψήφιος επικρατίας με το Κόμμα και παρεμβαίνει τακτικά στο δημόσιο λόγο. Το κύρος και η δημοφιλία του πηγάζουν από το επιστημονικό του έργο. Το έργο αυτό, ενώ φυσικά επηρεάζει και επηρεάζεται από τις πολιτικές απόψεις του Μαργαρίτη, δεν είναι στενά κομματικό. Το δίδαγμα εδώ νομίζω πως είναι ότι ο κομμουνιστής, για να κάνει το πολιτικό του καθήκον, πρέπει να είναι άριστος και στην επαγγελματική του ιδιότητα. Αυτό φυσικά δεν αφορά μόνο τους διανοούμενους, καλλιτέχνες κ.ο.κ αλλά και όλα τα μέλη και φίλους του Κόμματος που δρουν άμεσα μέσα στις γραμμές της εργατικής τάξης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η αντιμετωπιση του ΚΚΕ από συγκεκριμενη μεριδα κοινου γινεται με βαση τα στερεοτυπα που δεκαετιες αντικομμουνιστικης προπαγανδας εχουν σφηνωθει για τα καλα στα μυαλα τους

    Συνεπως όταν τους μιλας για το συγκεκριμενο προβλημα χωρις να αναφερεις την ταυτοτητα σου η ότι η λυση που προτεινεις είναι η λυση του ΚΚΕ πολλές φορές σε ακουν πιο ευκολα και συμφωνουν μαζι σου. Αν αναφερεις το Κομμα τοτε αντιδρουν με βαση τα στερεοτυπα που κουβαλανε και πρεπει να απαντησεις σε ερωτηματα συκοφαντιες αιωνων και η μπαλα χανεται όπως και η ουσια της κουβεντας

    Αυτή είναι η χρησιμοτητα της αστικης προπαγνδας που υψωνει τειχη στα μυαλα του κοσμακη που εντελει αρνειται το προφανες εξαιτιας των σκουπιδιων που τον εχουν ταισει. Αυτή είναι και η δυσκολια που θετει στην προπαγανδα μας ο εχθρος Ανεκτιμητο συμμαχο σε αυτό εχουν ολες τις παραλλαγες της ‘αριστερας’ και αναρχιας των μικροαστων και των ριψασπιδων που εχυσε και αυτή τονους λασπης στο Κομμα το σοσιαλισμό και την ιστορια του κομμουνιστικου κινηματος λάσπη που της έδωσε μεγαλύτερη ισχυ η επικληση ότι και αυτοι αριστεροι, αναρχικοι, αντικαπιταλιστες κλπ είναι

    Μαγικη λυση δεν υπαρχει υπάρχει όμως το πλαισιο στο οποιο πρεπει να κινηθουμε
    - Δεν κρυβουμε ποιοι ειμαστε και ποιος είναι ο στρατηγικος μας σκοπός
    Ποτε κ πως θα ορισουμε το ποιοι ειμαστε και τι θελουμε και τι θα πουμε εκει χρειαζεται ευελιξια

    Αν νομιζουμε ότι με 3-5 συζητησεις θα πεισουμε ειμαστε βαθια γελασμενοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Παπουτσωμενος Γατος28 Ιουλίου 2017 στις 2:53 μ.μ.

    Στο διαδικτυο οι αριστεροχωριτες ειναι δυο ειδων:α)μελη αριστερων οργανωσεων που πιθανον εχουν αναλαβει το κομματι της διαδικτυακης προπαγανδας

    β)φιλοι-ψηφοφοροι τετοιων οργανωσεων

    Και στις δυο περιπτωσεις ο διαλογος ειναι χαμενος κοπος.

    Στην πρωτη περιπτωση ειναι φανερο το γιατι.
    Στην δευτερη περιπτωση, κατα 99% ο αλλος θα ειναι φοιτητουδι το πολυ 25 χρονων, που υποστηριζει αυτην την οργανωση λογω παρεων και lifestyle. Ετσι συμπεριφερεται η πλειοψηφια των φοιτητων αλλωστε.

    Ειναι σχεδον απιθανο ο απεναντι σου να χει γνωση της ιστοριας και της θεωριας του μαρξισμου και του κομμουνιστικου κινηματος. Η εμπειρια μου λεει πως ελαχιστοι απο αυτους διαβαζαν.

    Επιπλεον, μιλαμε για ενα πολυ μικρο κομματι της κοινωνιας οταν εκει εξω υπαρχουν εκατονταδες χιλιαδες ανθρωποι στην παραγωγη χωρις κομματικα συμφεροντα. Το να κατσεις να πεισεις μια μικρη μεριδα φοιτητων ειναι χασιμο χρονου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Παπουτσωμενος Γατος28 Ιουλίου 2017 στις 2:58 μ.μ.

    Συμφωνω παντως με τον Διονυση.

    Ειναι καλυτερο να δωσεις στον αλλο να δει καποιες αληθειες απο μαρξιστικο πρισμα

    Αυτο φυσικα να γινεται παραλληλα με την κλασικη ανοιχτη δουλεια του κομματος.

    Απλως δεν ειναι πρακτικο να προσπαθεις να προσεγγιζεις τον καθενα οπως θα προσεγγιζε ενας συνδικαλιστης του ΚΚΕ εναν συναδελφο του στην δουλεια.

    Καθε περισταση εχει τους δικους της κανονες. Πχ σε μια νεα γνωριμια με ενα ατομο αν φανεις εξ αρχης σαν ιεραποστολος του ΚΚΕ το χασες το παιχνιδι.

    Αν του δωσεις μια περιγραφη των προβληματων του απο την δικη μας σκοπια (για αρχη) σε συνδιασμο με hard data απο κοινως αποδεκτες πηγες (και οχι απο τον Ρ), τοτε θα σε δει με καλυτερο ματι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΡΥΒΟΜΑΣΤΕ.

    ΤΟ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ.

    ΑΝ ΠΑΜΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ΙΣΤΟΡΙΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΕΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ, Ο ΣΥΝΟΜΙΛΗΤΗΣ ΜΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΑΝ ΤΟΥ ΑΠΟΚΡΥΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΜΑΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ.

    ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΘΑ ΤΟΥ ΛΕΜΕ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΥΚΟΥΕΔΕΣ.

    ΕΛΑ ΣΕ ΑΠΕΡΓΙΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΑΡΩΤΙΕΤΑΙ ΤΙ ΚΟΜΜΑ ΕΙΜΑΣΤΕ;

    ΤΙΜΙΑ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ. ΟΠΩΣ ΕΞΗΓΕΙΤΑΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΠΑΝΤΟΥ.

    ΘΕΡΣΙΤΗΣ

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. "Συνεπως όταν τους μιλας για το συγκεκριμενο προβλημα χωρις να αναφερεις την ταυτοτητα σου η ότι η λυση που προτεινεις είναι η λυση του ΚΚΕ πολλές φορές σε ακουν πιο ευκολα και συμφωνουν μαζι σου. Αν αναφερεις το Κομμα τοτε αντιδρουν με βαση τα στερεοτυπα που κουβαλανε και πρεπει να απαντησεις σε ερωτηματα συκοφαντιες αιωνων και η μπαλα χανεται όπως και η ουσια της κουβεντας"!

    Ο καθένας μας έχει πολλά βιώματα και με διαφορετικούς ανθρώπους...Πάντως επιτρέψτε μου να πώ ότι στην πλειοψηφία όσων έχω γνωρίσει με παρόμοια στάση ενάντια στο ΚΚΕ, τα στερεότυπα ενάντια στο ΚΚΕ ήταν πάντα το άλλοθι για να κρύψουν την απαράδεκτη στάση τους.
    Προσωπικά πάντως ποτέ δεν με εμπόδισε η φανερή στήριξη μου στο ΚΚΕ να συζητήσω, να ακουστώ και να φέρω κοντά άλλους ανθρώπους. Με βοηθάει η καθημερινή μελέτη του "Ρ" και της ΚΟΜΕΠ, ο "902", η συνδικαλιστική ενασχόληση, το ότι βοηθάω το κόμμα σε εξορμήσεις, η τακτική αξιοποίηση προκηρύξεων του σε γνωστούς και φίλους στη γειτονιά και στη δουλειά και φυσικά το ότι φροντίζω να είμαι συνεπής στις επαγγελματικές υποχρεώσεις μου, αλλά και στα καθημερινά...Ετσι τουλάχιστον δεν έχει κανείς να μου προσάψει τα στερεότυπα για το ΚΚΕ. Ή τουλάχιστον είναι αναγκασμένοι να μην τα επικαλούνται μπροστά μου. Άλλωστε με γνωρίζουν και τους γνωρίζω...γνωρίζουμε τα χνώτα ο ένας του άλλου! Και με ξέρουν όλοι σαν τον ΚΚΕ στο χώρο του, παρά το ότι είμαι οπαδός. Φροντίζω πάντως να μην περιορίζω τα ζητήματα στην περιγραφή προβλημάτων. Όταν λοιπόν μπαίνουμε στο διαταύτα...τότε διαφωνούμε ή συζητάμε επί της ουσίας!
    kk-1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γίνονται πάντως και κάποιες ατυχείς κινήσεις ακόμα κι από πεπειραμένους, όπως για παράδειγμα ήταν κατά την ταπεινή μου γνώμη το ότι ο Γιώργος Μαργαρίτης κλήθηκε από το The Athens Review of Books και δέχτηκε να σχολιάσει την εφετειακή δικαστική απόφαση εναντίον του περιοδικού για το γνωστό δημοσίευμα που επέσυρε τη μήνι και τη μήνυση του Ν. Κοτζιά (δες The Athens Review of Books 77 (Οκτώβριος 2016), σελ. 14–15). Κι αυτό όχι γιατί αυτά που είπε σχετικά με το ζήτημα δεν ήταν σωστά, αλλά γιατί χάθηκαν μέσα στον αντικομμουνιστικό ορυμαγδό των δηλώσεων των υπολοίπων και μάλλον δεν έγιναν και τόσο αντιληπτά, τουλάχιστον από τον κόσμο που δεν γνωρίζει καλά το Μαργαρίτη και τις θέσεις του Κόμματος (ίσως απ’ αυτόν τον κόσμο να ήταν και παρεξηγήσιμα). Μεταξύ ενός καραμπινάτου αντικομμουνιστή πρώην —εδώ θυμήθηκα και το Βασίλη το Ραφαηλίδη που δεν ήξερε ποιος είναι χειρότερος: ένας πρώην κομμουνιστής ή ένας φασίστας— κι ενός φανατικού και κατ’ επάγγελμα φερέφωνου του αντικομμουνισμού όπως είναι αντίστοιχα ο υπουργός Εξωτερικών και το συγκεκριμένο περιοδικό δεν μπορεί να διαλέγει κανείς: κι ο ένας και το άλλο πρέπει να καταδικάζονται απερίφραστα.

    Διοτίμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. «Οι κομμουνιστές θεωρούν ανάξιό τους να κρύβουν τις απόψεις και τις προθέσεις τους».

    Έγραφαν κάποτε κάποιοι καημένοι, άγνωστοι και αφανείς...

    Πρώτη παρατήρηση: ένας από τους διακηρυγμένους στόχους του Κόμματος είναι η ισχυροποίησή του και η συμπόρευση της εργατικής τάξης και του λαού μαζί του (ακόμα και όταν δεν υπάρχει πλήρης συμφωνία σε όλα). Πως ακριβώς θα εμπιστευτεί ο άλλος το Κόμμα και θα συμπορευτεί μαζί του όταν όσοι υποτίθεται το στηρίζουν φοβούνται να αποκαλύψουν την δική της συμπόρευση με αυτό;

    Δεύτερη παρατήρηση: Πότε θεωρούν ορισμένοι ότι είναι η «κατάλληλη» στιγμή για να αποκαλύψουν την ταυτότητα, τους σκοπούς και τις προθέσεις τους;
    -Συνάδελφε, ξέρεις, τόσο καιρό που μιλάμε και τα λέμε ωραία εε να εγώ είμαι ΚΚΕ και τώρα πρέπει να καταλάβουμε και κάτι μέσα παραγωγής παρέα με κάτι γραφικούς ΚΚΕδες που τόσο καιρό κάνω ότι δεν τους ξέρω...

    Τρίτη παρατήρηση: Τα στερεότυπα δεν πρόκειται να σπάσουν ποτέ άμα πηγαίνουμε με τα νερά τους. Θεωρώ προτιμότερο να σε δει ο άλλος στην αρχή με σκεπτικότητα ή και με έχθρα και στη συνέχεια να σε εκτιμήσει για τη στάση και τη συνέπειά σου από το να εκτιμήσει κάτι που δεν αντιπροσωπεύεις εξαρχής.

    Τέταρτη παρατήρηση: Η ιντερνετική σφαίρα είναι παραπλανητική. Πόσα και πόσα είναι τα παραδείγματα ιντερνετικής απήχησης («χτυπήμαατα», likes, viral κτλ) και όταν έρχεται η ώρα της δράσης οι ίδιες φίρμες δεν μπορούν να κινητοποιήσουν ούτε τον εαυτό τους;

    Πέμπτη παρατήρηση: «hard data από κοινώς αποδεκτές πηγές (και όχι από το Ρ)». Πρόσφατα κάποιος μου ζήτησε πληροφορίες σχετικά με το φασισμό και τη σοσιαλδημοκρατία αλλά να μην είναι λέει του Κόμματος. Του είπα να αφήσει τα σάπια, να διαβάσει τα ενδιαφέροντα άρθρα στην ΚΟΜΕΠ, να ελέγξει και τις πηγές που περιγράφονται αναλυτικά άμα θέλει. 2 μέρες μετά συζητούσαμε τις απορίες του. Άλλωστε δεν χρειάζεται νομίζω να τονίσω εδώ τους στόχους που έχει θέσει το Κόμμα σχετικά με τα έντυπά του και τα άλλα μέσα προπαγάνδας.

    Έκτη παρατήρηση: Πολλοί ίσως συγκρατούνται από τη δεδομένη πραγματικότητα για καζούρα ή και απομόνωση αν αποκαλύψουν την ταυτότητά τους. Όμως πρέπει να πάμε κόντρα σε αυτό. Να μη φοβόμαστε να εκτεθούμε, να εκπαιδευτούμε σε αυτό. Δεν υπάρχουν περιθώρια και πολυτέλειες για να κρυβόμαστε ή να γίνεται το "λάου-λάου" τελικά αδράνεια.

    Τέλος, τα παραπάνω δεν σημαίνουν ότι πας σε μια παρέα και πριν κάτσεις λες "Γεια σας είμαι ΚΚΕ χαίρομαι πολύ για τη γνωριμία". Νομίζω γίνεται κατανοητό απ΄όλους.

    Συμφωνώ και με τις κατακλείδες του Άναυδου και Ιστρολλικού. Η υπομονή πρέπει να είναι βασικό μας εργαλείο ακόμα και εν μέσω των χειρότερων κρίσεων.

    Α.Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ο αντικομμουνισμός των "μορφωμένων", "κουλτουριάρηδων", "αριστερών" μικροαστών είναι κάτι το ασύλληπτο. Όταν τον πρωτοείχα διαπιστώσει με είχε τρομάξει. Μετά τον συνήθισα. (με την έννοια ότι εξηγείται, όπως τα λέει το άρθρο, και μπορεί και πρέπει να καταπολεμηθεί, με υπομονή και σθεναρή στάση). Γιάννης Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πελετίδης.
    Μικροαστισμός στην Συριζέικοαριστερούλικη Version. Χέρι που δεν μπορείς να "δαγκώσεις", "φίλα" το

    Μετά από 4 μνημόνια , πάνω κάτω έχει φανεί ποιοι θα είναι μια ζωή με "αυταπάτες" και ποιοι όχι. Το πολύ καλό είναι πως η νεολαία 16 - 25 στρέφεται προς το ΚΚΕ.

    Πιο εύκολα κερδίζονται έντιμοι δεξιοί εργάτες( υπάρχουν παραδείγματα σε κατά τόπους Λαϊκες Συσπείρωσεις ) παρά "αριστεριστές". Αν και από τους τελευταίους ένα ποσοστό που κυμαίνεται από 0,2 έως 0,5% του εκλογικού σώματος μπορεί να κερδηθεί, ειδικά αν είναι εργάτες ή χαμηλόμισθοι εργαζόμενοι του ιδιωτικού τομέα.

    17-57

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΑΥΤΟ ΤΟ "ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΕΙΜΑΙ ΚΚΕ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο Α.Κ".

    ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΜΙΑ ΑΛΗΘΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΟΥ ΣΥΝΕΒΗ ΕΔΩ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ. ΚΙ Ο ΠΟΕ ΤΗΝ ΞΕΡΕΙ.

    ΠΑΕΙ ΕΝΑΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΣ ΣΤΟ ΚΚΕ ΣΕ ΜΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ. ΩΣ ΠΩΛΗΤΗΣ. ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΛΕΕΙ ΣΤΟΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟ:

    ΕΙΜΑΙ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΣ ΣΤΟ ΠΑΜΕ!!

    Ο ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΙΧΕ ΡΩΤΗΣΕΙ. ΑΥΤΟΣ ΤΟ ΕΙΠΕ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΕ ΤΙ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥ.

    ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΠΛΑΚΑ. ΣΥΝΕΒΗ ΣΤΑ ΑΛΗΘΕΙΑ. ΟΔΙΟΣ ΤΟ ΕΙΧΕ ΔΙΗΓΗΘΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ. ΤΟ ΚΡΑΞΙΜΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΦΑΕΙ ΔΕΝ ΛΕΓΕΤΑΙ.

    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΟΤΑΝ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ΠΑΜΕ ΣΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΝΑ ΠΡΟΣΛΗΦΘΟΥΜΕ ΔΕΝ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΑΝΗΚΟΥΜΕ ΣΤΟ ΠΑΜΕ.

    Η ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΤΙΦΑΣΚΩ ΝΑ ΤΟ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΣΤΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΜΑΣ. ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΗΘΙΝΟ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟ.

    ΕΠΙΣΗΣ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΚΕ ΚΙ ΕΛΠΙΖΩ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΝΑ ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΩ ΚΑΠΙΤΑΛΟΣΚΥΛΑ.

    ΔΕΝ ΚΡΥΒΟΜΑΣΤΕ. ΤΟ ΣΦΥΡΙ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟ ΔΡΕΠΑΝΙ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ.

    ΘΕΡΣΙΤΗΣ

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Επρεπε να τους ζητησει και το σχοινι που θα τους κρεμμασει θερσ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Παπουτσωμενος Γατος28 Ιουλίου 2017 στις 10:41 μ.μ.

    ''Πέμπτη παρατήρηση: «hard data από κοινώς αποδεκτές πηγές (και όχι από το Ρ)». Πρόσφατα κάποιος μου ζήτησε πληροφορίες σχετικά με το φασισμό και τη σοσιαλδημοκρατία αλλά να μην είναι λέει του Κόμματος. Του είπα να αφήσει τα σάπια, να διαβάσει τα ενδιαφέροντα άρθρα στην ΚΟΜΕΠ, να ελέγξει και τις πηγές που περιγράφονται αναλυτικά άμα θέλει. 2 μέρες μετά συζητούσαμε τις απορίες του. Άλλωστε δεν χρειάζεται νομίζω να τονίσω εδώ τους στόχους που έχει θέσει το Κόμμα σχετικά με τα έντυπά του και τα άλλα μέσα προπαγάνδας.''

    Εδω δεν συζηταμε την αξια της ΚΟΜΕΠ ή του Ρ που ειναι δεδομενη, αλλα πιστευω αυτα τα 2 μεσα (ειδικα το πρωτο) απευθυνονται σε ατομα που ειναι ηδη φιλοι και μελη.

    Προτιμω να τον παραπεμψω σε μια μη κομματικη πηγη που επιβεβαιωνει τα λεγομενα μου και δεν υπαρχει αμφιβολια μεροληψιας, παρα να μου πει οτι το ταδε το γραφει ο Ρ επειδη ετσι συμφερει το ΚΚ.

    Αλλωστε ευκολα μπορει να δει κανεις τοσο στον Ρ οσο και στην ΚΟΜΕΠ, οτι οι συντακτικες τους ομαδες παραπεμπουν και αυτες συχνα σε αστικες πηγες, πραγμα λογικο γιατι ζουμε σε εναν κατα βαση αστικο κοσμο ακομα.

    Ο αλλος θα εμπιστευτει καλυτερα το κομμα και τα μεσα του αν δει 1, 2, 5 φορες οτι αυτα που λεει επιβεβαιωνονται (σαν δεδομενα, οχι σαν συμπερασματα φυσικα) και απο ''αντικειμενικες'' αστικες πηγες και οτι το ΚΚΕ δεν λεει τα δικα του.


    Εχουν αλλαξει οι εποχες απο τοτε που ηταν ο Μαρξ, ή ακομα και προ του '90. Εχει γινει μεγαλο πισωγυρισμα και εχουν κανει τον κοσμο να απεχθανεται καθε μορφη συλλογικοτητας και ιδεολογιας. Πιο παλια ο αλλος ταυτιζοταν πιο ευκολα με μια ιδεα ή κομμα.

    Οποτε πρεπει και η δουλεια να προσαρμοστει σε αυτο το χαμηλοτερο επιπεδο με προοπτικη να το ανεβασει.

    Οπως ειχα ξαναγραψει προσφατα για μενα υποδειγμα τετοιου ειδους δουλειας ειναι το ιστολογιο Cogito Ergo Sum, το οποιο χωρις να χρησιμοποιει κομμουνιστικη ορολογια και πηγες, φτανει σε κομμουνιστικοτατα συμπερασματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Θεωρώ ότι η χρήση των κομματικών και αστικών μέσων πρέπει να διαφέρει κατά περίπτωση και να είναι πρωτότυπη.

    Για αυτό πιστεύω ότι τις αστικές πηγές δεν πρέπει να τις χρησιμοποιούμε για να θάψουμε τις αντίστοιχες των κομματικών μέσων αλλά για να τις αναδείξουμε με επιπλέον αποδεικτική αξία.

    Δηλαδή όταν εγώ βρήκα στον 902 μία είδηση που ενδιέφερε ένα φίλο μου αλλά όχι φίλο του κόμματος αυτό που σκέφτηκα ήταν να στείλω την αρχική είδηση του ρόιτερς που αναδημοσίευε ο 902 και μετά να του συζητήσω ότι τέτοια θέματα που σε απασχολούν το κκε δεν τα αφήνει να πέσουν κάτω, έχει θέση και για τις βαθύτερες αιτίες που οδηγούν σε ένα τέτοιο φαινόμενο και σου στέλνω την είδηση από κομματικό μέσο για να δεις και το πολιτικό σχόλιο του κκε. Ετσι (για αυτόν) ήταν πιο εύκολο και κάθισε και συζήτησε επ'αυτού του πολιτικού σχολίου. Φυσικά μαγικές συνταγές δεν υπάρχουν, αλλά πουθενά δεν πρέπει να καταλήγουμε να κρύβουμε τις προθέσεις μας και την θεματολογία του Ρ.

    Αυτό ισχύει για δύο λόγους: 1)η αστική πηγή όσο αξιόπιστη και αν είναι δεν αναδείκνυει τις βαθύτερες αιτίες του φαινομένου που δημοσιεύει (δηλαδή αυτό που εμείς θέλουμε να αναδείξουμε), 2) σκοπός δεν είναι απλώς να πετυχαίνεις μόνο βραχυπρόθεσμα τον στόχο της προσέγγισης, αλλά να διαπαιδαγωγείς/είσαι στην ολοκληρωμένη ανάδειξη του προβλήματος καθημερινά χωρίς αστερίσκους. Ενα γνωστό παράδειγμα για το 2) είναι αυτό που έκανε ο Πελετίδης με την επιστολή στον Πατούλη για την καμπάνια του. Βραχυπρόθεσμα μπορεί να μάζευε και δέκα περισσότερες σακούλες που θα μετρούσαν σε κάποιο κόσμο. Ο Πελέ όμως και ο κάθε κομμουνιστής δεν θέλει να εκμεταλευτεί μία λάθος λογική για βραχυπρόθεσμα οφέλη. Την αναδεικνύει και ακολουθεί τον δικό του δρόμο.

    Τώρα για το πως συστήνεσαι σε κάποιο ξένο δεν είμαι σίγουρος αν τρολλάρετε. Ως κκες θα αναδειχθείς μέσα στην πολιτική κουβέντα και είναι στρεβλό να το αρνείσαι. Στρεβλό επίσης είναι να συστηθείς ως "Γιάννης Ταδόπουλος φίλος του κκε" από το πρώτο δεύτερο. Το να συστηθείς ως κκες σε συνέντευξη δουλειάς στο 95+% των περιπτώσεων σημαίνει ότι δεν θα σε πάρουν. Τι να πω; Αν θεωρεί κάποιος ότι τον παίρνει μαγκιά του που το είπε, αλλά γενικά ο κανόνας μπαίνοντας είναι πως πρώτα απευθύνεσαι πολιτικά στους συναδέλφους σου και μετά στην εργοδοσία και όχι το αντίστροφο.

    Ο.Χ.Ε.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @Παπουστωμένος Γάτος

    " Προτιμω να τον παραπεμψω σε μια μη κομματικη πηγη που επιβεβαιωνει τα λεγομενα μου και δεν υπαρχει αμφιβολια μεροληψιας, παρα να μου πει οτι το ταδε το γραφει ο Ρ επειδη ετσι συμφερει το ΚΚ."

    Μπορώ να το καταλάβω ως τακτική. Όμως, γιατί κάποιος να μην αγοράζει τον "Ρ" που έχει παραπομπές στον "σοβαρό" αστικό τύπο; Με την αγορά ενισχύει εμμέσως οικονομικά το Κόμμα αλλά και ο ίδιος και μαθαίνει και πληροφορείται. Αν δεν έχει τα χρήματα, έστω και για μία φορά την εβδομάδα, υπάρχει ο 902.gr στο Internet. Μη φιλοΚΚΕδες που γνώριζα τον "επισκέπτονταν" στο Internet όταν οι ΣαμαροΒενιζέλοι έκλειναν την ΕΡΤ

    Αντιστρέφω ένα πολύ απλό αστικό ερώτημα: Πέρα από το ΚΚΕ τι άλλο υπάρχει ως διέξοδος και προοπτική;

    Σχεδόν όλοι οι πολιτικοί χώροι και ειδικά αυτοί που προβάλλονταν ως δήθεν ριζοσπαστικοί "ξεβρακώθηκαν" με το Δημοψήφισμα και τα πανηγυράκια που έκαναν για τον 70% "μνημονιακό" που το παίζει θιγμένος όταν ο ίδιος ο Τσίπρας από τις 30/6/2015 , μία εβδομάδα πριν το Δημοψήφισμα, "έφερνε" την δική του πρόταση-μνημόνιο από τον ESM. Ζυγά κερδίζουν, γράμματα χάνουμε αυτό ήταν το Δημοψήφισμα.

    Ο Cogito Ergo Sum έχει τη δική του θεματολογία και το δικό του τρόπο γραψίματος, ο Σφυροδρέπανος την δική του θεματολογία και το δικό του τρόπο γραψίματος. Και τα δύο ιστολόγια στηρίζουν το ΚΚΕ χωρίς να κάνουν "εκπτώσεις"

    Απο αντικομμουνιστική προπαγάνδα άλλο τίποτα.
    Απορώ αν κάποιος από τους μη "κομμουνιστόφιλους" διάβασε τις 13 συνέχειες του Cogito Ergo Sum για τον Καμποτζιανό "φιλαράκο" των ΗΠΑ-Μ.Βρετανίας(μάλλον και αυτές είναι..Σοβιετίες!) γνωστό ως Πολ-Ποτ. Που όλως τυχαίως τον "χρεώνουν"ως "κομμουνιστή"

    Με δικά τους λόγια το 1977

    "Δεν είμαστε κομμουνιστές... είμαστε επαναστάτες, οι οποίοι δεν ανήκουμε στην κοινά αποδεκτή ομάδα των κομμουνιστών τής Ινδοκίνας"

    http://teddygr.blogspot.gr/2017/05/12.html

    http://teddygr.blogspot.gr/2017/05/13.html

    17-57

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. "Αν θεωρεί κάποιος ότι τον παίρνει μαγκιά του που το είπε, αλλά γενικά ο κανόνας μπαίνοντας είναι πως πρώτα απευθύνεσαι πολιτικά στους συναδέλφους σου και μετά στην εργοδοσία και όχι το αντίστροφο."

    Συμφωνώ ΟΧΕΠ.
    Στις μικρές κοινωνίες, φαντάζομαι όπως τα Χανιά που γράφει ο Θερσίτης το τι πιστεύει ο διπλανός και ποιος είναι γίνεται πιο εύκολα γνωστό.
    Αν ο οποιωσδήποτε πάει και πει με το καλημέρα στην συνέντευξη "Κύριε ταδόπουλε είμαι φίλος ή μέλος του ΚΚΕ ή συμμετέχω με το ΠΑΜΕ ", το σχεδόν σίγουρο πως δεν θα προσληφθεί ποτέ. Συν οτι καταλήγει να είναι βλακεία και για τον επόμενο υποψήφιο εργοδότη.

    Να προσθέσω πως η εμπιστοσύνη από και προς τον συνάδελφο "χτίζεται" με το καιρό. Κυρίως απο την στάση στην ικανότητα / συνέπεια στην εργασία, στο συναδελφικό κλίμα που δεν αφήνει στον συνάδελφο "βάρη" εργασίας χωρίς να καταντά και ο ηλίθιος που τα "κάνει όλα και συμφέρει". Επιπλέον η στάση απέναντι σε περίεργα "κολλητηλίκια" με την "είμαστε μία οικογένεια" ατμόσφαιρα της διοίκησης. Αργά η γρήγορα το πως κινείται ο καθένας στον εργασιακό χώρο φαίνεται.

    Λίγοι είναι οι συνάδελφοι που μπορούν να συζητήσουν, λόγω του κλίματος με την κατάσταση της ανεργίας στα ύψη. Ακόμα πιο λίγοι αυτοί που θα πειστούν.
    Σε γενικές γραμμές αξίζει τον κόπο για όσους έχουν αρκετή υπομονή, έστω και για την αμφιβολία που θα αποκτήσουν από προηγούμενες σχεδόν πάγιες αντικομμουνιστικές τους απόψεις. Αν και κυρίως όταν θέλουν να τις ακούσουν.

    "Συνταγές" πάντως δεν υπάρχουν.

    17-57

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ένας όμηρος της μπλογκοσφσιρας.29 Ιουλίου 2017 στις 3:49 μ.μ.

    Ξέρεις τι σημαίνει πεσμεργκα;
    Είναι αυτός που στέκει μπρος το θάνατο. Βλακεία. Τόσο καιρό δεν είδα κανένα να τον κοιτάζει. Όλοι γυρίζουν το βλέμμα.

    Δύσκολο πραμσ να υποσχεσαι μονο δάκρυα και αίμα στους άλλους. Πρεπει να είναι έτοιμοι και αυτοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πολύ καλό άρθρο.
    Αναμενόμενο είναι με τόση αντικομμουνιστική προπαγάνδα , όταν ακούει ο άλλος πως είσαι ΚουΚουέ , όσο σωστός κι αν είσαι –και είσαι επειδή ακριβώς λειτουργείς με βάση τις αρχές , αξίες και τους στόχους του κόμματος- να προσπαθεί να σε αποκόψει από τον πολιτικό σου χώρο.

    Αν περιμένουμε φυσικά να μπει από μόνος του ο κάθε άσχετος να ενημερωθεί από τα επίσημα όργανα του κόμματος (Ριζοσπάστη, κομεπ ή τον 902) για να οργανωθεί, ζήσε Μάη μου. Αυτό μόνο με το μπίρι-μπίρι γίνεται και θέλει υπομονή και χρόνο. Και θέλει να είμαστε καλά διαβασμένοι ,για να μπορούμε να προβάλλουμε επιχειρήματα και παραδείγματα.

    Νομίζω πάντως πως μετά το ξεβράκωμα –πες το και δημοψήφισμα- ακούνε και καταλαβαίνουν περισσότερα και περισσότεροι.

    commy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Παπουτσωμενος Γατος29 Ιουλίου 2017 στις 9:27 μ.μ.

    @ OXEΠ

    ''Για αυτό πιστεύω ότι τις αστικές πηγές δεν πρέπει να τις χρησιμοποιούμε για να θάψουμε τις αντίστοιχες των κομματικών μέσων αλλά για να τις αναδείξουμε με επιπλέον αποδεικτική αξία.''

    Συμφωνω με αυτο, και οσο για το 1) που εγραψες, το εγραψα και γω πριν οτι πρεπει να χρησιμοποιουνται οι πηγες αυτες για τα δεδομενα και μονο. Το συμπερασμα μπορουμε να το διατυπωσουμε και μεις προφορικα ή με παραπομπη σε κομματικη πηγη.

    Σε ο,τι αφορα την κομματικη ή πολιτικη ταυτιση καποιου με το ΚΚΕ, δεν ειπα οτι πρεπει να το κρυβει καποιος, αλλα ουτε και να το κανει σημαια αν δεν εχει βολιδοσκοπησει πρωτα τις διαθεσεις των αλλων.

    Θεωρω προτιμοτερο να κερδισεις τον αλλο πρωτα με τις αποψεις σου και την σταση σου. Ετσι θα δεχθει πιο ευκολα την ενταξη σου.

    Δεν λεω φυσικα να αρνηθει καποιος οτι υποστηριζει το ΚΚΕ αν ερωτηθει αμεσα.

    @17-57

    Δεν ηθελα να υποτιμησω τον Σφυροδρεπανο ή αλλους κοκκινους μπλογκερ με την αναφορα μου. Απλως θεωρω οτι εκ των πραγματων δεν ειναι σε θεση να απευθυνθουν σε ευρυτερο κοινο. Αυτο δεν ειναι κατι κακο απαραιτητα, γιατι ο καθε μπλογκερ μπορει να μην ενδιαφερεται να απευθυνθει σε ευρυτερο κοινο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ΠΓ

      Ναι, η αλήθεια είναι πως μπορεί να σε πήρε και λίγο η μπάλα εκεί γιατί έκανα μία σούμα από αυτά που μάζεψα από την συζήτηση. Επίσης, ήταν και η κακή συγκυρία που μπήκα αργοπορημένα στην συζήτηση καπάκι μετά τα σχόλια σου. Δεν ταυτίζω τους τα διάφορα που είπαν οι σχολιαστές σε καμία περίπτωση.

      @17-57

      Πολύ ωραία η σειρά με την Ινδοκίνα. Πέρασε κάτω από τα ραντάρ μου τόσο καιρό και άξιζε αρκετά.

      Ο.Χ.Ε.Π.

      Διαγραφή
  27. Ναι αλλά η Γαλλία δεν έχει μνημόνιο
    "Γαλλία: Προς 7 δις € πωλούνται τα μεγαλύτερα αεροδρόμια της χώρας Σαλρ Ντε Γκωλ και Ορλί, «για τη μείωση του χρέους» με τα γνωστά επακόλουθα"
    https://twitter.com/mdenaxa/status/890853608568348673

    Μα σίγουρα δεν έχουν και στη Γαλλία μνημόνιο και κάνουν περικοπές(με ή χωρίς πόνο καρδιάς); Κυβερνητική επίθεση στα δικαιώματα ανέργων και νεολαίας
    http://www.902.gr/eidisi/kosmos/135780/kyvernitiki-epithesi-sta-dikaiomata-anergon-kai-neolaias

    Οι Γάλλοι φιλελέδες κάνουν κρατικοποιήσεις αν είναι να πέσουν σε ξένα (Ιταλικά) χέρια . Κανένας φιλελέ συριζαίος θα διαμαρτυρηθεί μεζί με τον ΣΚΑΙ για την έλλειψη του ανταγωνισμού και για το "σοβιετικό κράτος" της Γαλλίας του φιλελέ;
    http://www.efsyn.gr/arthro/kalytera-sto-kratos-para-se-xena-heria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Λίγο "Πόνο" για τους Όψιμους Φαν του Πελετίδη

    TWEEETS ή από TWEEETS
    Κι αυτός ο Πελετιδης ρε παιδί μου,πάει κ κάνει πορείες κ εμποδίζει τους "νοικοκυραίους" να κάνουν τις βόλτες τους. Απίστευτη ταλαιπωρία για να ακουμπήσουν το αντίτιμο και να διέλθουν...ελεύθερα!
    https://twitter.com/pooralexander/status/879030024858370048

    "Ότι δεν φθάνουν ο οπορτουνιστής και η αλεπού τα κάνουν κρεμαστάρια"
    https://twitter.com/giannischa1951/status/891343603494076417


    "Ο Πελετίδης είναι:αριστερός,Πόντιος,Έλληνας,μουστάκιας,καλός άνθρωπος αλλά για κανένα λόγο κομμουνιστής κ μέλος του ΚΚΕ"
    https://twitter.com/sfyrodrepano/status/891358408502382592

    https://twitter.com/Trash2003/status/891340540595326980

    Ο Πελετίδης στο προεδρείο, ανάμεσα σε δύο ΓΓ και το ΠΓ αλλά είναι καλός δήμαρχος για άλλους λόγους
    https://twitter.com/polso_normale/status/847714228467253248

    17-57

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @ΟΧΕΠ
    Για το blog Cogito:
    Καλός "φιλαράκος" των ΑμερικανοΒρετανών ο εθνικιστής Πολ-Ποτ. Μία "χρήση" του ήταν πως "χρεώθηκε" ως κομμουνιστής ενώ ο ίδιος όχι μόνο έλεγε πως δεν ήταν, αλλά αντίθετα έκανε εκκαθαρίσεις στους φιλοΚομμουνιστές και φιλοΒιετναμέζους.

    Έχει και μια συνέχεια στο blog Cogito μετά τις 13 συνέχεις με το Λάος(Καμπότζη χωρίς Βιετνάμ και Λάος δεν γίνεται). Επίσης πολύ καλά και τα ποστ για την εκστρατεία στην Κριμαία του Cogito κ.α.

    @Παπουτσωμενος Γατος
    Για το blog Cogito:
    Διαφορετική θεματολογία χωρίς "εκπτώσεις". Πάντως κάποιοι σε επιμέρους θέματα αν έχουν αλλεργία με το σφυρί και το δρεπάνι είναι ευκολότερο να διαβάζουν το blog Cogito.

    17-57

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. TWEEETS ή από TWEEETS

    Δεν πήραν είδηση τι γινόταν!
    https://twitter.com/gioumi/status/890967168048869376

    "Άμα δεν έχεις Στάλινγκραντ κ Κουρσκ, ανακαλύπτεις "θρίαμβο" στην άτακτη φυγή της Δουγκέρκης..."
    https://twitter.com/Trash2003/status/891565284120776704

    " Ισχύει κ γ σήμερα αυτό.Θα φταίει η "ξύλινη" γλώσσα "«Να μην πάρουν οι εργάτες προκηρύξεις τ ΚΚΕ.Για κανέναν λόγο…»" "
    https://twitter.com/G_Efi_/status/891340885321023488

    17-57

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Η απόφαση του Αρείου Πάγου
    Νέα απόφαση βάζει στο στόχαστρο το δικαίωμα της επίσχεσης εργασίας
    http://www.902.gr/eidisi/ergazomenoi-symmahia/135257/nea-apofasi-vazei-sto-stohastro-dikaioma-tis-epishesis-ergasias

    ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ
    Τροπολογία του ΚΚΕ για να θεωρείται βλαπτική μεταβολή των όρων εργασίας η καθυστέρηση δεδουλευμένων
    http://www.902.gr/eidisi/voyli/135988/tropologia-toy-kke-gia-na-theoreitai-vlaptiki-metavoli-ton-oron-ergasias-i

    Να η ΤΡΟΠΟΛΟΓΊΑ του ΚΚΕ αλλά επειδή είναι του ΚΚΕ μάλλον μακριά ε; Άντε ψηφίστε την λοιπόν χωρίς προσκόμματα. Μετά μην λέτε πως "το ΚΚΕ δεν κάνει τίποτα τα περιμένει όλα στον σοσιαλισμό"

    17-57

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  32. https://twitter.com/sfyrodrepano/status/892086928400678912

    " O Υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, Νίκος Παππάς και η Υπουργός Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Έφη Αχτσιόγλου, θα κάνουν αποδεκτή κατά το πρώτο της μέρος την τροπολογία του ΚΚΕ με θέμα: «Μη καταβολή των αποδοχών των εργαζομένων και βλαπτική μεταβολή των όρων εργασίας». "
    https://left.gr/news/dekti-i-tropologia-toy-kke-vlaptiki-metavoli-i-kathysterisi-katavolis-ton-dedoyleymenon

    Ποιος ο λόγος που δεν έγινε δεκτή ολόκληρη η τροπολογία αλλά μόνο κατά το πρώτο μέρος;

    17-57

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Μία νέα ιστορία για το σύστημα ΕΡΓΑΝΗ

    "..Ειδικότερα με τροπολογία που κατέθεσε η Υπουργός Εργασίας κυρία Αχτσιόγλου, ζήτησε εξαιρέσεις συγκεκριμένων κατηγοριών εργαζομένων - από τη μηνιαία ηλεκτρονική και απόλυτα διαφανή καταγραφή όλων των εργαζόμενων από το σύστημα “ΕΡΓΑΝΗ” - με το πρόσχημα κλαδικών ιδιαιτεροτήτων.."

    http://newpost.gr/politiki/621334/g-broytshs-oi-la-kistes-toy-syriza-kshlwnoyn-thn-erganh

    Κάτι ποιο συγκεκριμμένο;

    17-57

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αρκεί να μην είναι ΚΚΕ.
    Οι αθάνατες Πασοκιές που όλοι λατρεύουν να μισούν: Τροποποίηση στην Τροπολογία του ΚΚΕ

    Χρήστος Κατσώτης:
    Δεν δεχόμαστε αντιδραστικές τροποποιήσεις στην τροπολογία του ΚΚΕ (AUDIO)
    http://www.902.gr/eidisi/politiki/136138/den-dehomaste-antidrastikes-tropopoiiseis-stin-tropologia-toy-kke-audio

    17-57

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. «Μυστικά και ντοκουμέντα» της Δεξιάς σύμφωνα με τον γνωστό Δημοσιογράφο
    http://www.efsyn.gr/arthro/mystika-kai-ntokoymenta-tis-dexias
    Βέβαια, σύμφωνα με κάποια σχόλια πιο κάτω, τα «Μυστικά και ντοκουμέντα» της επάρατου Δεξιάς γράφεται πως είχαν δημοσιευτεί νωρίτερα. Δεν γνωρίζω για το θέμα

    Αυτή όμως είναι μία Αθάνατη Πασοκιά τύπου σημερινού "ευρωσκεπτικιστικού" ρεύματος για το Μάαστριχ που ψήφισαν όλοι ( πλην Λακεδαιμονίων ) και με τα δύο χέρια.

    "◾ Στην ομιλία του στη Βουλή (28.7.1992) για τη Συνθήκη του Μάαστριχτ με τίτλο «Η Ελλάδα, η Ευρώπη, το Μάαστριχτ, η ΟΝΕ», όπου «προφητικά, με διορατικότητα και οξυδέρκεια διατυπώνει τα προβλήματα και τα διλήμματα, που θα αντιμετωπίσει τόσο η Ευρώπη όσο και η Ελλάδα στην πορεία προς την ΟΝΕ και στις διαδικασίες οικονομικής, πολιτικής και αμυντικής ενοποίησής της».

    Στην ομιλία αυτή, ο Παπανδρέου είχε δηλώσει ότι «με δεδομένο ότι το ΠΑΣΟΚ θα ψηφίσει την κύρωση της Συνθήκης του Μάαστριχτ […]
    έχουμε χρέος να περιγράψουμε και να προβάλλουμε ορισμένες κρίσιμες πτυχές της. Όμως το ΠΑΣΟΚ δεν πρόκειται να πει στο Λαό μόνο τα αναμενόμενα οφέλη, ούτε να ωραιοποιήσει την εικόνα. Αντίθετα πρέπει να τονίσει με ειλικρίνεια το κόστος αυτής της προσαρμογής. […]

    Αυτή η στρατηγική της Γερμανίας αποτελεί έναν αγώνα για τη δημιουργία σφαιρών επιρροής, που μας πάνε πίσω περίπου έναν ολόκληρο αιώνα. Παραμένει, βέβαια, πάντα το ερώτημα, σε όλη αυτή την πορεία, εάν πορευόμαστε προς μία “Ευρωπαϊκή Γερμανία” ή προς μία “Γερμανική Ευρώπη”. […]

    Στο πλαίσιο της ΕΟΚ σοβεί πάντα η σύγκρουση Βορρά και Νότου. Και αυτό γιατί η Ενιαία Αγορά όταν απουσιάζει κάθε άλλη ουσιαστική πολιτική σύγκλισης και συνοχής πολύ υψηλότερου επιπέδου οξύνει τις αντιθέσεις. Οξύνει τις ανισότητες, όχι μόνο ανάμεσα σε κράτη – μέλη, αλλά ανάμεσα και σε περιοχές – περιφέρειες, οι οποίες είναι καθυστερημένες και σε άλλες που είναι προχωρημένες. […]

    Στην Ευρωπαϊκή πρόκληση δεν χωράει παρά μόνο μία σθεναρή και θετική απάντηση. Ναι, θα συμμετάσχουμε ενεργά και ισότιμα στο ευρωπαϊκό γίγνεσθαι. Δεν υπάρχει πράγματι εναλλακτική πορεία, παρά μόνο η περιθωριοποίηση της Χώρας μας, όσα και αν είναι τα εμπόδια που στέκονται στο δρόμο μας. Η Συνθήκη του Μάαστριχτ απλώς αποτελεί για μας ένα εισιτήριο σε ένα δύσκολο και άνισο αγώνα»."

    Πέφτουν ΟΧΕΠ οι ΣυριζοΠασοκοι και μάλιστα με πάταγο αφήνοντας μεγαλύτερο κενό στα "αριστερά" τους από όσο νομίζουμε. Αλλιώς προς τι η παρέμβαση;

    17-57

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Μαζεύτηκαν κάποια δημοσιεύματα και σχόλια για το στέγαστρο και τον Δήμο της Πάτρας

    Μία αποστομωτική απάντηση
    http://www.katiousa.gr/koinonia/apostomotiki-apantisi-tou-dimou-patreon-stin-ekstrateia-psevdous-kai-parapliroforisis-meta-tin-katarrefsi-tou-ktiriou/

    και
    «Απειλεί» την ανάπλαση του θαλασσίου μετώπου της Πάτρας ένα υπόστεγο! Θα κριθεί διατηρητέο ή θα γκρεμιστεί; (12/03/2017 Πριν 5 μήνες)
    http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/432841

    17-57

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ώστε ο Μπογιόπουλος ''έχει δώσει πατήματα''...Διαβλέπω αναπαραγωγή δημοσιευμάτων αστικών φυλλάδων, κάτι το οποίο κατά τα άλλα ξορκίζουμε. Κοίτα, ρε, πόσο επιλεκτική είναι η υπεράσπιση των κομματικών μελών από κάποιους φανατικούς, κατά τα άλλα, φιλοκομματικούς. Λοιπόν, για να τελειώνουμε: Ο Μπογιό είναι κ.μ. Να σέβεσαι την ιδιότητα αυτή και να μη διαχωρίζεις έμμεσα τα κ.μ σε άσπρα και μαύρα πρόβατα.

    Τάσος Κρητικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥ

Η κε του μπλοκ είναι ανοιχτή σε κάθε σχόλιο που προσπαθεί να προσθέσει κάτι στην πολιτική συζήτηση
Αρκεί να έχει κάποιο διακριτό ψευδώνυμο ως υπογραφή.