Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2019

Δελτίο Κομινφόρμ Σεπτεμβρίου - Οκτωβρίου

Ο μήνας της ΔΕΘ, όπου κορυφώνεται το ταξίδι του Φεστιβάλ και εξορίζονται όσοι εύχονται καλό χειμώνα. Και αρχίζει ο αγώνας ενάντια στη δική μας βαρυχειμωνιά, ενδεχομένως με κάποια απότομη κορύφωση και πριν από το Φεστιβάλ, ίσως την πρώτη απεργία επί κυβέρνησης Μητσοτάκη. Γιατί αν το αστικό κράτος έχει συνέχεια, το ίδιο γίνεται με την ταξική πάλη και τους κομμουνιστές...

Ο λόγος στη βάση και τη βάση του μπλοκ, για σχόλια, ειδήσεις, κυτίο παραπόνων κτλ



65 σχόλια:

  1. Αγωνιστικές καλησπέρες και ευχές για έναν καλό μήνα.
    Μας περιμένει δύσκολη φάση και σηκώνουμε ευθύνες πολλές.
    Η Πολιτική ατζέντα στην κοινωνία έχει συντηρητικοποιηθεί για τα καλά. Μπορεί η συμμορία της Χ.Α. να είναι εν διαλύσει όμως πλέον οι ιδέες της και η επιρροή τους στα κοινωνικά στρώματα προκαλεί έντονη αποφορά.
    Στο πεδίο των μαζικών αγώνων δεν υπάρχει τίποτα εκτός ΚΚΕ! Ο ΣΥΡΙΖΑ οργανωτικά και μαζικά είναι ένα ανέκδοτο και μάλλον έτσι θα πάει για μεγάλο διάστημα. Συνεπώς καλούμεθα να σηκώσουμε το "σταυρό" των κοινωνικών αντιστάσεων.
    Ένα κλικ παραπάνω σε ανοίγματα σε κοινωνικούς χώρους που δεν πολυκοιτάζαμε δεν θα έβλαπτε. (Κοινωνικοί χώροι ιδιαίτεροι και ευάλωτοι).
    Να ευχηθώ καλό Φθινόπωρο με υγεία και δύναμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά στον ΣΥΡΙΖΑ για τις 3 του Σεπτέμβρη.


    Προλεκαλτ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Για όσους έχετε τουίτερ και το χάσατε, μια υπέροχη ιστορίας "φιλανθρωπίας" και ανεπίσημης κοινωνικής πολιτικής από τις ηπα:

    https://twitter.com/Panthers/status/1170099076970504192

    Πιτσιρικάς 12χρονος από φτωχή οικογένεια κουρεύει γκαζόν να μαζέψει κανα φράγκο μπας κι έχει να πληρώσει να πάει πανεπιστήμιο σε 6-7 χρόνια. Είναι οπαδός των panthers, τον μυρίζονται τα τσακάλια του δημοσιοσχεσίτικου τμήματος της ομάδας, και τι κάνουν; Βάζουν έναν χορηγό (lowes - τεράστια αλυσίδα με είδη σπιτιού κτλ) και τον προπονητή...να του αγοράσουν καλύτερη μηχανή του γκαζόν. Δείτε το βίντεο, ούτε οι monty pythons (που έκαναν κάτι τέτοια παρ'ότι κάποιοι από αυτούς ήταν δεξιοί όσο δεν πάει) δεν θα σκέφτονταν κάτι σαν αυτό. Πού είναι οι εξωγήινοί σου με τα πυρηνικά ρε μαλάκα ποσάδα; Δεν πάει άλλο η κατάσταση.

    Ijon Tichy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ένα μεγάλο μπράβο στον Μπάμπη Ζ που έγραψε σε ένα σχόλιο το σύνολο από τις κινηματογραφικές κριτικές που είχε γράψει ο Β.ΡΑΦΑΗΛΙΔΗΣ για τον υπερπροβεβελημένο ακριβώς για τις πολιτικές -ας μου επιτραπεί ο όρος- "παπαριές" του "αριστερού" κ.Γαβρά

    http://www.katiousa.gr/politika/g-for-gavras-kai-gianis-i-avastachti-elafrotita-ton-astikon-politikon-paignion/#comment-3768

    Όποιος δεν γουστάρει τους "σταλινικούς" του ΚΚΕ κύριε Γαβρά μου, τότε απλά σκουπίζει τις πατούσες του εκάστοτε τυχοδιώκτη που έχει κατηγορηθεί επίσημα ακόμα και ως υπάλληλος χρηματιστηριακών ομίλων χωρίς ποτέ να το διαψεύσει.

    17-57

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 06:30πμ Χώρος Εργασίας.

    -Κανένας: Τίποτα.

    -Συνάδελφος:Η τεχνολογία γάμησε τους εργαζόμενους...
    -Εγώ:#γμ$$%##%&@#€&(Όχι σήμερα.Μη το κάνεις αυτό)
    -Λεγε ρε.
    -#%€&@%%#@#&%#@(Θα το μετανιώσω...)
    -Άντε ρε.
    -............@#€##€€#@%-%#@
    Δηλαδή οτι δεν σκάβουμε με τσάπες και οργώνουμε με τρακτέρ είναι κακή εξέλιξη;
    -Όχι καλή είναι αλλά μείωσε τις θέσεις εργασίας.
    -Να λιώσουμε τα τραχτέρ να φτιάξουμε τσάπες τότε.Θα σκάβουμε όλη μέρα για λίγα γραμμάρια σιτάρι ο κάθενας.Μηδέν ανεργία.
    -Οχι.Η τεχνολογία κάνει πιο εύκολη και γρήγορη τη δουλειά αλλά μειώνει τις θέσεις εργασίας.
    -Αν μεταξύ των μελών μιας οικογένειας ή μερικών συνεταιρισμένων εργαζομένων ένας εφεύρισκε ένα μηχάνημα που μείωνε το χρόνο εργασίας στο μισό για ίδιο αποτέλεσμα τότε όλοι θα εργαζόταν τις μισές ώρες καθημερινά για ίδιες απολαβές.Αυτή η τεχνολογία θα ήταν καλή ή κακή;
    -Καλή.
    -Η ίδια εφεύρεση αν την ειχε ένας εργοδότης;
    -Θα μείωνε στη μέση το προσωπικό.
    -Άρα θα ήταν κακή;
    -Ναι.
    -Δηλαδή η ίδια εφεύρεση στη μία πείπτωση είναι καλή και στην άλλη κακή;Ενώ το αποτέλεσμα αντικειμενικά είναι η μείωση ανθρώπινου κόπου.Καταλαβαίνεις την αντίφαση.Έτσι;
    -Ναι.
    -Άρα; Καταλαβαίνεις ότι το πρόβλημα δεν είναι η τεχνολόγια ως τέτοια αλλά αν είναι ιδιοκτησία όλων ή ιδιοκτησιά μερικών.
    -Αυτά που λες είναι πολύ μπερδεμένα.Εγώ αυτό που ξέρω είναι οτι η τεχνολογία μας έχει γαμήσει.
    ...
    -Και η οργάνωση...;
    -Ποια οργάνωση;
    -Τίποτα,γάμα το.(I hate to say I told me so,but I told me so...)

    WrongTendency







    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σωκρατικός διάλογος.

    Προλεκαλτ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οι πρώτοι Έλληνες αεροπειρατές ήταν ΕΠΟΝιτες

    […]

    Οι υπόλοιποι τέσσερις περιπλανήθηκαν σε διάφορες σοσιαλιστικές χώρες κατά την διάρκεια και το πέρας του εμφυλίου πολέμου. Αυτοί ήταν: […] και ο Αντώνης Βογιάζος 18 ετών. Ο τελευταίος σπούδασε στην Σοβιετική Ένωση σκηνοθεσία και επαναπατρίστηκε μετά την μεταπολίτευση. Μετάφρασε […] συγγράμματα γύρω από τα καλλιτεχνικά ρεύματα της μετεπαναστατικής Ρωσίας προσφέροντας πολύτιμες μεταφράσεις γύρω από αυτά τα θέματα.

    […]

    (http://www.katiousa.gr/istoria/oi-protoi-ellines-aeropeirates-itan-eponites/)

    Ναι, ναι, κυρία «Κόκκινη Ματριόσκα», ο Αντώνης Βογιάζος πρόσφερε «πολύτιμες» υπηρεσίες για την «πληροφόρηση» γύρω από «τα καλλιτεχνικά ρεύματα της μετεπαναστατικής Ρωσίας» του παρακάτω στιλ (πρβ. Σοσιαλισμός και Κουλτούρα. Προβληματισμοί και ρεύματα στη μετεπαναστατική Ρωσία (1917–1932). Εισαγωγή, επιλογή, μετάφραση, σημειώσεις Αντώνης Βογιάζος. Τόμος Α΄ Η κρατική και κομματική κριτική. «Θεμέλιο», Αθήνα 1979, σελ. 314):

    […] Μετά την επίθεση του Στάλιν εναντίον του ο πολυγραφότατος Μπέντνι θα παραμείνει ουσιαστικά στο περιθώριο, με αραιές μόνο εμφανίσεις στον τύπο. […] αναφέρεται ότι ο Στάλιν δανειζόταν βιβλία από την πλούσια βιβλιοθήκη του Μπέντνι, που ήταν μανιώδης βιβλιοσυλλέκτης, και όταν ο τελευταίος εξέφρασε σε γνωστούς του τη δυσφορία του γιατί ο Στάλιν άφηνε λεκέδες στα βιβλία που του δάνειζε, αυτό έγινε γνωστό στον πανίσχυρο ήδη αρχηγό του Σοβιετικού κράτους και προκάλεσε την οργή του.[…]

    Προτού πλέξουμε το εγκώμιο ενός πάλαι ποτέ ΕΠΟΝίτη αγωνιστή που εξελίχθηκε σε εμετικό προπαγανδιστή του πιο πρωτόγονου αντικομμουνισμού (με πράγματι πολύτιμες υπηρεσίες στην αστική τάξη και το μονοπωλιακό κεφάλαιο), διαβάζουμε και κάνα βιβλίο του, έτσι για να ξέρουμε τι γράφουμε…

    Άγρυπνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Παπουτσωμενος Γατος14 Σεπτεμβρίου 2019 στις 6:46 π.μ.

    @WrongTendency

    Σε μερικες δεκαετιες κατι τετοιους θα τους βλεπει η ανθρωποτητα οπως βλεπει σημερα τους υποστηρικτες της επιπεδης Γης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ενα ενδιαφέρον κειμενο απο το FB του Γιάννη Κουτζουράδη, που αποδεικνυει για άλλη μια φορα το "Που 'σουνα νιότη που 'λεγες πως θα γινόμουν άλλος" για πολλούς που πέρασαν απο το «καμίνι του Ριζοσπάστη» - για να θυμηθούμε και μια ατάκα καποιου που φωτογραφιζεται παρακάτω (ενω ο τρίτος της παρέας είχε περάσει μεχρι και απο τον Οδηγητή...)
    -----------
    Μια ιστορία προσωπικης πίκρας, που για τους περισσότερους εδώ μέσα δεν έχει καμια σημασία, αλλά για αρκετούς έχει, πιστεύω, ενδιαφέρον. Ήθελα να τη γράψω από περισυ, που συμπληρωθηκαν 30 χρόνια απ αυτήν, αλλά είχα αποφασισει να μην αναφέρω κάτι. Απέκτησε όμως ξαφνικά ένα είδος επικαιρότητας, οπότε, είπα, θα το διαπραξω.
    .......................................................
    Πριν 31 χρόνια λοιπόν διαγράφτηκα απ το ΚΚΕ. Ήταν και παραμένει ένα συναισθηματικο τραύμα για μένα, αξεπέραστο. Είχα πάρει μέρος, για πρώτη και φυσικά τελευταία φορά, στη συνεδρίαση μιας οργάνωσης, στην οποία δεν με γνώριζε κανείς. Μίλησα και είπα πως θεωρώ δίκαιη τη διαγραφη μου, εφόσον είχα παραβει απόφαση της οργάνωσης στην οποία ανήκα, την κομματική οργάνωση του Ριζοσπάστη. Αλλά έπρεπε εκείνη να επιληφθεί. Θυμάμαι πολύ καλά, πως έκλεισα την ομιλία μου λέγοντας πως θα παραμείνω δρων αριστερός, πως δεν θα στραφώ ποτέ εναντίον του Κόμματος - και το τηρησα. Χωρίς να δυσκολευτώ, αφού παρά τις κατά καιρούς επιμέρους πολιτικές διαφωνίες μου, ιδεολογικά δεν απομακρυνθηκα ποτέ. Συμπλήρωσα όμως πως έχω ισχυρές αμφιβολίες ότι θα συμβεί το ίδιο με τους τρεις συντρόφους που εμπλέκονταν στην υπόθεση. Κρατείστε το αυτό.
    Είχα παει στον "Ρ" το 79, όντας ήδη δημοσιογράφος, με απόφαση του Π. Γ, του Κόμματος και με μισθό λιγότερο από το μισό των μέχρι τότε απολαβων μου. Στέλεχος από την πρώτη ημέρα, αλλα γρηγορα συγκρούστηκα με τη διεύθυνση - δεν θ αναφερθώ σε τεθνεωτες - για θέματα της εφημερίδας. Πριν περάσουν τρία χρόνια, συναντηθηκα με τον Χαριλαο, εξεθεσα τους λόγους και ζήτησα να απαλλαγώ. Αρκετές ημέρες μετά, με ξανακαλεσε, μου είπε πως εξεταστηκε το θέμα μου και μπορούσα μετά τις εκλογές του 81 να αποχωρήσω. Χωρίς να μου ζητηθεί, προσφέρθηκα να γράφω μια σελίδα πολιτικών σχολίων κάθε Κυριακή, με τίτλο "Εφ όλης της ύλης", πράγμα που έκανα ανελλιπώς για 6 χρόνια. Κι όταν αποφασίστηκε το εγχείρημα του "Ριζου της Δευτέρας" μου ζητήθηκε να αναλάβω μέλος της τριμερους ομάδας έκδοσης, πραγμα που επίσης έκανα. Και τα δύο αυτά χωρίς την παραμικρή αμοιβή. Παράλληλα, είχα την ευθύνη για τα συνδικαλιστικα στην ΕΣΗΕΑ. Και ξαφνικά, δυό στελέχη της οργάνωσης του "Ρ"μου ανακοινώνουν πως πρέπει να προετοιμάσω έναν τρίτο, πολύ νεαρό και παντελως άσχετο με τα συνδικαλιστικα, να με διαδεχθεί. Με αιτιολογία πως δεν εργάζομαι πλέον στην εφημερίδα. Υπακουσα, αλλά διαφοροποιηθηκα συμμετέχοντα σε άλλη παράταξη στην ΕΣΗΕΑ, με επικεφαλής τον και φιλο μου Γ. Βότση. Την συνέχεια την έχετε ήδη διαβάσει.
    Ο επιλογος τώρα. Απ τους τρεις εμπλεκομενους, δεύτερης δημοσιογραφικης διαλογής τοτε, κατά γενική ομολογια: ο πρώτος έγινε εξ απορρητων μεγαλομιντιαρχων, χειριζομενος υποθέσεις τους δεκάδων εκατομμυρίων. Ο δεύτερος, εξελίχτηκε σε μαντροσκυλο τηλεοπτικών σταθμών, που μαστιγωνε για χρόνια τους εργαζομενους, με προτίμηση βεβαίως στους πιο αδύναμους. Και ο τρίτος, ανακοινώθηκε χθες, είναι ο εκλεκτός της ημιακροδεξιας κυβερνησης, για να διευθύνει το ΑΠΕ.
    Η τότε πρόβλεψη μου, επιβεβαιωθηκε και για τους τρεις. Πιστέψτε με, δεν νοιώθω, πάντως, διόλου δικαιωμένος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ Χρήστος Γ.

    Αυτά τα γράφει ο κ. Γιάννης Κουτζουράδης ποντάροντας στο γεγονός ότι η νεότερη γενιά δεν ξέρει τι κουμάσι εστί ο "φίλος" του (εδώ ισχύει το "άμα έχεις τέτοιους φίλους, τι τους θέλεις τους εχθρούς") Γ. Βότσης. Κανονικό ψάρεμα στα θολά νερά! Βρε ουστ από δω που θα μας μιλήσει για "δικαίωση" και "μη δικαίωση"... Υπήρξε αντιΚΚΕ προβοκάτσια από την αλήστου μνήμης "Ελευθεροτυπία" στις δεκαετίες του ’70 και του ’80, στην οποία να μην είχε πρωτοστατήσει ο "φίλος" του;

    Μνήμων ουκ αμνήμων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ο νέος διευθυντής του ΑΠΕ ως γνωστον ειναι ο Ευτύχης Παλλήκαρης που αν προσπαθήσει να ψάξει κανείς το βιογραφικό του, ούτε καν καταδέχεται να αναφερθεί στον Ριζοσπάστη, ούτε φυσικά στον Οδηγητή.

    Γνωστή τακτική απο...αναθεωρητές που χωρίς τον Ριζο δεν θα τους διάβαζε ούτε η μάνα τους

    Εμείς που είμαστε νεότεροι καλό είναι να μαθαίνουμε για τους πολιτικούς γενίτσαρους για να έχουμε το νου μας, τύπου Τάκη Θεοδωρικάκο, Δήμο Βερύκιο και "η αγάπη για το χρήμα σε κανει Παύλο Τσίμα"

    Lazos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πάντως πιστεύω πως καλύτερα να μην χρησιμοποιεί κάποιος το ότι πέρασε απ'τον ριζοσπάστη, σαν κάποιο αγωνιστικό παράσημο.
    Να ναι καλά το ίντενετ που μαθαίνουμε τι κουμάσι είναι ο φίλος του δικαιωμένου. Μια αναζήτηση στον ρίζο θα σας πείσει!


    Απέργα με τις ώρες που μπορείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το ότι έχει περάσει με τόση ευκολία η σάρα η μάρα και το κακό συναπάντημα από θέσεις ευθύνης από την ΚΝΕ και τον Ριζοσπάστη με ξεπερνά και δεν μπορώ να το χωνέψω. Έχουν γίνει κολλέγια αντικομμουνισμού.

    Κάτι ξέρει ο Κιμ και κόβει κεφάλια μόλις κάποιοι προδώσουν το κόμμα των εργατών. Αλλά για τους φιλελεφτ κουκουέδες του δημοκρατικού σοσιαλισμού η Λαϊκή Δημοκρατία της Κορέας δεν είναι καλό παράδειγμα για τους κομμουνιστές.

    Red button

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Lazos
    Δεν είναι ανάγκη να αναδημοσιεύεις παπαριές αναρχοειδούς μορφής ΣΥΝΘΗΜΆΤΩΝ της εποχής των aganaktistas που επανέλαβε ο "Πιτσιρικος" για τον Τσίμα. Άλλο πολιτικός ταξικός αντίπαλος, και άλλο παπαριές.

    Ο Θωδωρικάκος είναι τουλάχιστον πολιτικά έντιμος στο ότι ποτέ δεν έχει μιλήσει αρνητικά για το ΚΚΕ. Ασχολήθηκε επαγγελματικά με τις δημοσκοπήσεις, άλλαξε η ταξική συνείδηση του, και αυτό είναι προσωπικό του θέμα. Ναι μεν έφυγε από το ΚΚΕ αλλά δεν το έπαιξε επαναστάτης.

    Σε αντίθεση με πολλούς άλλους που όχι απλά πήγαν απέναντι αλλά έβριζαν και έλεγαν ψέμματα για το ΚΚΕ και το έπαιζαν και επανασταταράδες.
    Κάποιος που ξεκίνησε με το ΚΚΕ δεν υπογράφει συμβόλαιο πως μια ζωή ΚΚΕ θα είναι ΚΚΕ. Ούτε κάποιος εργάτης που παλιά ψήφιζε ΝΔ θα του απαγορευτεί να συνδικαλίζεται με το ΠΑΜΕ ή να ψηφίζει ΚΚΕ. Με την λογική σου και η Κανέλη έπρεπε να παραμένει δεξιά και μετά το 1996.

    Ο Βερύκιος είναι ένας απλός δείκτης. Τι γράφει ή τι λέει; Τότε κατά 80% η πραγματικότητα είναι ακριβώς η αντίθετη. Ποιος ασχολείται μαζί του;

    @Red button
    Κάτσε λίγο ήρεμα ρε "άγριε" με Indymediako νικ .
    α) Κουκουέδες φιλελεφτ δεν υπάρχουν.
    β) Ο Κιμ δεν "κόβει κεφάλια". Ρώτησε και την Φρασκίγσκα Μεγαλούδη που ήταν εκεί τόσα χρόνια για τις λαλακίες που γράφουν κατά καιρούς οι Δυτικοί για την Λ.Δ.Κορέας. Αν δεν σου κάνει υπάρχει και άρθρο για όσους "αναστήθηκαν" από τον Κιμ ενώ οι Δυτικοί τους είχαν για σκοτωμένους από σκυλιά, γάτες, παπαγάλους, κορμοράνους βοτανικού ή περσικού κόλπου, κλπ κλπ

    http://laikhexousia.blogspot.com/2017/04/2.html

    @Μνήμων ουκ αμνήμων
    Δεν χρειάζεται καν μνήμη για την "Ελευθεροτυπία". Θα μπορούσε να γραφτεί διπλωματική εργασία από υποψήφιο προπτυχιακό ή μεταπτυχιακό σε πολιτικές επιστήμες με τίτλο "Η "Ελευθεροτυπία" και η συμβολή της στην διάδοση του αντικομουνισμού". Υλικό στο internet μπόλικο κουράγια και διάθεση να έχει.

    Βέβαια αν θα πάρει πτυχίο ή μεταπτυχιακό είναι αλλού παπά ευαγγέλιο μιας και οι αριστεροί της Παντείου και του γενικά του ακαδημαϊκού χώρου των πολιτικών επιστημών φαίνεται να είναι κατά συντριπτική πλειοψηφία αντιΕΣΣΔ.

    17-57

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πάντα εμφανίζεται ένα τρολλάκι μέρες του φεστιβάλ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ψάχνω ρε παιδιά από τα σούπερ επαναστατικά σβεοδ και σβμκο μία απόφαση για απεργία, μία ανακοίνωση για το αναπτυξιακό έστω. Μέχρι και η ΠΑΣΚΕ θα φύγει απ'τον Παναγόπουλο, τα "παιδιά" οι τελευταίοι πιστοί του.

    Απέργα με τις ώρες που μπορείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Το ΠΑΜΕ διαθέτει και θεατρικό τμήμα για τις απεργίες. Άλλοι είναι σκέτα θέατρα Απέργα

    https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=mSEcQvuIVLs

    Το ΣΕΚ, η γνήσια - true αριστερή συνείδηση της πασοκάρας τι έγινε; Πρότεινε καμία απεργία διαρκείας;

    17-57

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αφιερωμένο προς αυτά που υπηρέτησε ο κ.Τσακνής πρώην προέδρου της ΕΡΤ με Σύριζα. ο οποίος πρόσφατα θυμήθηκε πως κάπου - κάπως κάποτε είχε περάσει και από την ΚΝΕ. καμία αυτοκριτική δεν έκανε και φυσικά γιατί να κάνει; Η σχολή τρελίτσας άλλα μηλιού φαίνεται να επεκτείνεται

    https://www.youtube.com/watch?v=IAYW0NysCJ8

    "Ξεγέλασες τα φεστιβάλ με δυο κλεμμένα ακόρντα
    πως η ανάπτυξη έρχεται με πολυεθνική
    κι όλα τα λόγια Τζήμερων, ήταν δικά σου λόγια
    και ήθελες μια ΜιΚιΟ πιο παραγωγική.

    Έκοβες δικαιώματα απο εργαζομένους
    γιατί με το σοσιαλισμό είχες λογαριασμούς
    τις διαλέξεις του TEDx τράβλιζες νικημένος
    του μνημονίου μαθητής τ******** στους θεσμούς.

    Τι ζήλεψες τι τα 'θελες του Σόμπλε τα βίτσια
    έτσι κι αλλιώς ο κόσμος πια παντού είναι φιλελές
    διεκδικούσες θαύματα με τοκοχρεολύσια
    και παραισθήσεις όσων ζούν σε πολυεθνικές.

    Και μια βραδιά που ντύθηκες η Θάτσερ της σελήνης
    κι άρχισες επιδόματα εσύ να καταργείς
    μένουμε ευρώπη έλεγες χωρίς ευρώ τον πίνεις
    φέρε προαπαιτούμενα ν'αξιολογηθείς."


    17-57

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τώρα που χρεοκόπησε η ταξιδιωτική εταιρεία Thomas Cook θα πρότεινα να την αναλάβει η ηγεσία της GSEE Tours μαζί με τους κάποιους άλλους, κάποιους του πρώην ΔΣ της ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ και να φτιάξουν ένα τουριστικό πρακτορείο Νο1.
    Θα έχoυν και εμπειρία και καλό πρόγραμμα περιηγήσεων σε Καλαμάτα Ρόδο με τελική κατάληξη σε μπουζουκτζίδικο στην Σαλόνικα κατά προτίμηση Κιάμο. Να μάθει από πρώτο χέρι και ο Άγγλος τουρίστας το Greece by Night ρε αδελφέ
    ΟΟΟΟΠΑΑΑΑΑΑ.

    17-57

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Όταν ακόμα και ο πρώτος βόθρος δεν έχει τίποτα μεμπτό να πει για τα στελέχη και τον ΓΓ, είναι μια ηθική νίκη απέναντι σε λαμογια και αριστερούς τύπου Παπαδημούλη και σια που μπήκαν στην πολιτική πλούσιοι και βγαίνουν πολυ πλουσιότεροι.

    Ακόμα και την Κουνεβα ρε ζαιοι την χαλασατε

    https://www.protothema.gr/politics/article/929349/kke-o-koutsoubas-ameivetai-me-800-euro/

    Lazos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Άλλα πράγματα πρεσβεύει η Αχέντ Ταμίμι και άλλα η Γκρέτα Τούνμπεργκ
    έκαστος εφώ ετάχθη (στα αρχαία ήμουν σκράπας μπορεί να το γράφω και λάθος)

    Lazos( 26 Σεπτεμβρίου 2019 - 9:24 μ.μ. ) άλλο η πολιτική κριτική και άλλο οι "προσωπικοί χαρακτηρισμοί". Η πολιτική κριτική τους "πονάει" περισσότερο γιατί έχει μεγαλύτερη διάρκεια και βάθος.

    Π.χ. πολιτική κριτική για Σύριζα και μεσιέ Παπαδημούλη.
    Τι έκανε ο Σύριζα για τα 65ωρα της Συνθήκης της Σέρκας; Τα ψήφισε, δεν τα ψήφισε ας μας πουν.
    https://www.rizospastis.gr/story.do?id=7798953
    https://www.rizospastis.gr/page.do?publDate=11/6/2017&pageNo=13

    Μετά από τις αντιδράσεις αφού άλλαξαν θέση έγραψαν έτσι για "ξεκάρφωμα" και ένα "όχι στο ελαστικό 65ωρο". Ναι φταίει ο Κούλης που τα βρήκε σχεδόν έτοιμα από τον προηγούμενο σε μία εργασιακή "κατάσταση" που "ψήνονταν" μεθοδικά εδώ και κοντά μία δεκαετία

    17-57

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αξιολογότατο Κείμενο του Σεχτάρ για το 1989-1991 και όχι μόνο

    Μια απάντηση στην Εφ.Συν.και τον Κωστόπουλο
    http://laikhexousia.blogspot.com/2019/09/blog-post_26.html

    17-57

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Την Παρασκευή 27/9 ήταν "Πανελλήνια ημέρα σχολικού αθλητισμού". Έτσι δεν έγιναν μαθήματα στα σχολεία, αλλά διάφορες αθλητικές δραστηριότητες. Στο σχολείο που εργάζομαι (και στα περισσότερα από τα σχολεία της πόλης) αρκετοί μαθητές συνεννοήθηκαν να κατέβουν σε πορεία
    για την κλιματική αλλαγή στα πλαίσια του "Fridays for Future - Greece". Τους δόθηκε η
    δυνατότητα να κάνουν ενημερώσεις σε όλα τα τμήματα του σχολείου σε ώρα μαθήματος. Επίσης
    να συντονιστούν με μαθητές άλλων σχολείων μέσα στο σχολείο μας. Σιωπηρά θα σβηστούν οι
    απουσίες της ημέρας. Αρκετοί εκπαιδευτικοί συνόδευσαν τα παιδιά στην πορεία. Μετά τα παιδιά
    έγιναν δεκτά με επαίνους από τοπικούς πολιτικούς, αυτοδιοικητικούς, παράγοντες της Ε.Ε. και επιχειρηματίες. Τα τοπικά ΜΜΕ κάλυψαν αναλυτικά και επαινετικά το γεγονός!

    Φανταστείτε τώρα σε μια κινητοποίηση της ΕΕΔΥΕ, σε μια απεργία, σε μια μαθητική διεκδίκηση,
    για να μην βάλω πιο "σκληροπυρηνικές" καταστάσεις, όπως π.χ. μερικοί ΚΝίτες να διακινούν Οδηγητή ή φυλλάδια! Ποια είναι η αντιμετώπιση σε ένα σχολείο; Οι ΚΝίτες ούτε να πατήσουν στο πεζοδρόμιο απέναντι από το σχολείο δεν είναι ανεκτό για να μην "μολύνουν" τους μαθητές με τις "περίεργες" ιδέες τους.

    Υπάρχουν λοιπόν κινητοποιήσεις "ευλογημένες" από το σύστημα και άλλες που είναι απαγορευμένες δια ροπάλου. Μαντέψτε ποιες είναι επικίνδυνες για το σύστημα και ποιες είναι "Business as usual".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Παρατηρώ τελευταία μια πύκνωση αναφορών και άρθρων στο κομματικό τύπο και σε πιο περιφερειακά σαιτ, για τον διάχυτο αντικομμουνισμό σε παγκόσμιο επίπεδο και δεν εννοώ μόνο με αφορμή το αντικομμουνιστικό ψήφισμα του ευρωκοινοβουλίου.
    Στη Πολωνία αυτό,στην Εστονία το άλλο,ο Πρετεντέρης το παράλλο κτλπ.
    Άναρωτιέμαι,αλήθεια τι χρησιμότητα έχει όλο αυτό,που απευθύνεται,τι μπορεί να καταφέρει.
    1)Για τους ίδιους τους αντικομμουνιστές η "αποκάλυψη" του αντικομμουνισμού τους δεν νομίζω ότι θα τούς κάνει να ντραπούν και να μην το επαναλάβουν.Δεν το κρύβουν,δεν τους ενοχλεί,δεν αποτελεί μομφή για αυτούς.
    2)Για τους ουδέτερους η μομφή προς τους αντικομμουνιστές με την κατηγορία του αντικομμουνιστή,δεν μειώνει η αυξάνει το επίπεδο αξιοπιστίας τους."Και εσείς είστε αντικαπιταλιστές" θα πουν.Για αυτούς σημασία θα είχε η αποκάλυψη της του ψέματος της αντικομμουνιστικής προπαγάνδας όχι η "αποκάλυψη" της ανοιχτής ταυτότητας της πηγής της,δηλαδή των ανοιχτά αντικομμουνιστών ως αντικομμουνιστές.
    3)Για τους κομμουνιστές,εκτός από την ενημέρωση όλο αυτό μάλλον έχει σαν αποτέλεσμα τη διάχυση ηττοπάθειας και τη πτώση του ηθικού."Μας κυνηγάνε","είναι παντού","έχουν όλα τα πόστα".Αλήθεια όλα αυτά δεν είναι γνωστά; Τι προσφέρει όλη αυτή η άμυνα,το κλαψούρισμα η αυτοθυματοποίηση,σε ποιον κάνουμε έκκληση να μας λυπηθεί και να μας συμπονέσει;Ζητάμε "αστική ευγένεια" πολιτικής αντιπαράθεσης ιδεών(σε αντίθεση με το χυδαίο αντικομμουνισμό) από ποιους;Απο τους πολιτικούς απογόνους των εμπνευστών των εκτελέσεων,των ξερονησίων,των ναπάλμ?
    Θα αναζητούμε ερείσματα στο παραμύθι της αστικής δημοκρατίας;
    Ο αντικομμουνισμός είναι παραπροϊόν της κύριας ιδιότητας των φορέων του.Της καπιταλιστικής τους ταυτότητας.
    Ως τέτοιοι πρέπει να αντιμετωπίζονται και ως τέτοιους δεν έχει νόημα να τους "καταγγέλουμε" πουθενά.Μόνο να τους νικήσουμε μπορούμε.Αυτή είναι η καταγγελία.Και για να γίνει αυτό θέλει επίθεση.Στο σάπιο συστημά τους,στιε πράξεις και στα ψέμματά τους,όχι στη ταυτότητά τους.
    Η 23η Αυγούστου και το Σύμφωνο μη Επίθεσης δεν απαντιέται με άμυνα.Απαντιέται με επίθεση και Συμφωνία του Μονάχου.Τα δήθεν εκατομύρια νεκρών,απαντιούνται με τα πραγματικά εγγλήματα του ιμπεριαλισμού,με τα 4 εκατομμύρια νεκρούς ινδούς στη Βεγγάλη,το 1 εκατομμύριο νεκρούς κομμουνιστές στην Ινδονησία,με τη φτώχια και τους θανάτους από πείνα παντού στο καπιταλιστικό κόσμο κτλπ.
    Κατά τη γνώμη μου η αυριανή επέτειος της Συμφωνίας του Μονάχου έπρεπε να έχει μεγαλύτερο ρόλο(βιβλία,αφιερώματα,εκδηλώσεις,σποτ,ημερίδες,αφισοκολλήσεις,μεγάλη κεντρική εκδήλωση κτλ)στην αντιμετώπιση της εξίσωσης κομμουνισμού-ναζισμού.Αύριο,ας κάνουμε τουλάχιστον ότι περνάει από το χέρι μας ο καθένας ατομικά.

    WrongTendency

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Παπουτσωμενος Γατος30 Σεπτεμβρίου 2019 στις 7:38 π.μ.

    Συμφωνω με τον WrongTendency. Ο χαρακτηρισμος ''αντικομμουνιστης'' ενω ειναι σωστος, σε επιπεδο προπαγανδας δεν μας προσφερει κατι γιατι δεν ειναι πως ο αντιπαλος το κρυβει οτι ειναι αντικομμουνιστης, ουτε η πλειοψηφια του κοσμου το θεωρει κατι κακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  26. Στις σωστές παρατηρήσεις για τον αντικομμουνισμό, θα πρέπει να μπει και μια άλλη διάσταση στο θέμα: δεν επιασε την ΕΕ αντικομμουνιστικη υστερία μονο για ιστορικούς λόγους αλλά τα ψηφίσματα αυτά εντάσσονται στο πλαίσιο κυρώσεων κατά της Ρωσσίας - με τις ευλογίες του ΝΑΤΟ φυσικά.

    Αυτο δεν σημαίνει οτι ο Πούτιν ειναι φιλοκομμουνιστής, αλλά ειναι αρκετά πονηρός να διατηρεί τα σύμβολα της ΕΣΣΔ για πρεστίζ και στις παρελάσεις για να μπαίνει στο μάτι της Αμερικής αλλά και να ικανοποιεί μεγάλο μέρος του ρωσικου λαού. Αν λοιπόν η ΕΕ καταφέρει να απαξιώσει τα επιτεύγματα της ΕΣΣΔ, κατά ένα τρόπο πλήττει και τον Πούτιν και αυτο ακριβώς θέλουν να πετύχουν οι Βορειοατλαντιστές με πρόσχημα και την καταδίκη του Ναζισμού, που δεν έχουν κόλλημα να υποστηρίζουν όταν τους φαίνεται χρήσιμος - βλεπε Ουκρανία, Πολωνια κ.α.

    Lazos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμφισβητώ ότι ο Πούτιν δεν είναι φιλοκομμουνιστής θεωρώ ότι είναι σε κάποιο βαθμό νοσταλγός της Σοβιετικής Ένωσης και της παγκόσμιας ισχύς που είχε(που δεν τον κάνει απαραίτητα σοσιαλιστή)και είμαι σίγουρος ότι δεν είναι αντικομμουνιστής.

      Είναι απλοϊκό να τον πούμε πονηρό. Μεγάλος ηγέτης είναι δεν θα ήταν και πονηρός;

      Ισχύει ότι θέλει να έχει μαζί του τους Ρώσους που νοσταλγούν τη Σοβιετική Ένωση αλλά έχει στην ατζέντα του αυτή την πολιτική γιατί το μέλλον δείχνει μια συμμαχία των Ρώσων και των Κινέζων απέναντι στη ναυτική υπερδύναμη της εποχής μας τις ΗΠΑ.

      Δύο χώρες με κοινό σοσιαλιστικό παρελθόν που σήμερα ξεκάθαρα έχουν περάσει στο αντίπαλο στρατόπεδο είναι εξαιρετικά πιθανό στο μέλλον να αντιπαρατεθούν άμεσα και χωρίς αντιπροσώπους όπως στην Συρία.

      Δυστυχώς αυτό μας έχει μείνει μόνο μετά το 1990 κάποιες πρώην σοσιαλιστικές χώρες που κρατούν τα κομμουνιστικά σύμβολα αλλά με τον σοσιαλισμό δεν έχουν καμία σχέση. ΛΔΚΙΝΑΣ ΡΩΣΙΑ ΚΟΥΒΑ ΛΔΚΟΡΕΑΣ ΒΙΕΤΝΑΜ χωρίς να τις βάζω όλες στο ίδιο καλάθι

      Το ρεμάλι

      Διαγραφή
  27. Πολύ σωστά τα τελευταία σχόλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @WrongTendency
    Αν εμείς θεωρούμε τον αντικομμουνισμό ως κάτι φυσιολογικό που όλοι σχεδόν το αποδέχονται ή το ανέχονται και δεν έγινε και κάτι αν βγαίνουν ανοιχτά να υποστηρίξουν αντικομμουνιστικές αντιλήψεις διάφοροι αστοί πολιτικοί έχουμε χάσει το παιχνίδι. Είδες ή διάβασες την απάντηση Κυμπουρόπουλου της ΝΔ σε διάφορους που του την έπεσαν επειδή ψήφισε λευκό; Δεν ξέρω αν πιέστηκε από κάτι ή λόγω συγκυρίας έχει τέτοιες απόψεις ένας εκλεγμένος με ένα δεξιό κόμμα, αλλά αφού ακόμα κι αυτός μπορεί να υπερασπιστεί την ΕΣΣΔ και να λέει πως είναι απαράδεκτο να εξισώνεται με τους ναζί νομίζω είναι ρεαλιστικό κι εμείς να μην το αποδεχόμαστε ως κανονικότητα. Για αυτόν και όχι μόνο το λόγο είναι ανάγκη να καταγγέλλονται και να ποινικοποιούνται όλες οι κραυγές αντικομμουνισμού όχι απλά σαν μια ακόμα αστική αντίληψη, αλλά σαν ένα ακραίο ρεύμα που θα το κοντράρουν μόνο οι οπαδοί και τα μέλη του ΚΚΕ, αλλά και κόσμος που δε γουστάρει το ψέμα και τη διαστρέβλωση να γίνονται κυρίαρχα. Γενικά η λογική εμάς μας διώκουν επειδή είμαστε κομμουνιστές, είμαστε απομονωμένοι και χαιρόμαστε γι'αυτό περισσότερο σε αμφιθεατρικό αριστερισμό μου κάνει και όχι σε σπάσιμο της ηττοπάθειας. Δε θα τους παραχωρήσουμε και τα παραμικρά ψίχουλα δημοκρατίας κι ελευθερίας που απέμειναν στις κοινωνίες.

    Η απάντηση Κυμπουρόπουλου: https://www.iefimerida.gr/politiki/o-kympoyropoylos-se-doxiadi-gia-toys-aspondyloys-toy-leykoy

    πασοκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ναι ναι, μπορεί να'ναι φιλοκομμουνιστής ο Πούτιν.
    https://www.bbc.com/news/world-europe-41809659
    https://metro.co.uk/2008/08/05/russians-pay-tribute-to-solzhenitsyn-349481/

    Διαφοροποιήθηκαν κάποιοι λόγω του ότι θέλουν να έχουν σχέσεις με την Ρωσία. Γι'αυτό κι ο Κυμπουρόπουλος εξισώνει τους "δύο ολοκληρωτισμούς" και τους καταδικάζει εξίσου, αλλά "20 εκατομμύρια νεκροί κλπ"

    Μας έμειναν και κάτι συναντήσεις της κινέζικης πρεσβείας με ΧΑ, να τις βάλω;

    Απέργα με κλπ

    ΥΓ1 Μα απλά αναφέρονται μαζί, δεν μπαίνουν στο ίδιο τσουβάλι Βιετνάμ και Κίνα, αφού η δεύτερη συμμετείχε στον πόλεμο του Βιετνάμ στο πλάι των Αμερικάνων.
    ΥΓ2 Εγώ νόμιζα ότι απ'το '91 μας έμεινε το συμπέρασμα ότι όποιος κουνάει σημαία με σφυροδρέπανο μπορεί να θέλει και τον χαμό μας.
    ΥΓ3 Πως πάνε τα πανηγύρια για την αντιμπεριαλιστική είσοδο της Βόρειας Μακεδονίας στο ΝΑΤΟ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Απέργα εμένα μου φτάνει ο Κυμπουροπουλος να μην υποστηρίζει τον αγοραίο αντικομμουνισμό είτε υπάρχει οικονομικό νταραβέρι όπως λες (λογικά θα το χεις ψάξει ) είτε όχι. Και θα μου έφτανε αν και ο μέσος δεξιός είχε την ίδια στάση που δεν την έχει. Είναι γνωστό ότι κι η Γερμανία θέλει καλές σχέσεις με τη Ρωσία στο ενεργειακό, ξέρεις αν έκαναν κάτι αντίστοιχο οι ευρωβουλευτές της;

    πασοκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Σε ό,τι αφορά τις τελευταίες μέρες μαζί με την σημερινή κινητοποίηση,για άλλη μια φορά, τα αντανακλαστικά και οι αντιδράσεις πολλών και διαφόρων μίλησαν από μόνα τους. Όχι τίποτε άλλο, αλλά θίγονται κι εύκολα μετά οι ατιμούτσικοι.

    Να κάνει καμία "δράση" ο "Ρουβικωνας" να έχουν να λένε κάτι τα κανάλια, γιατί από ΠΑΜΕ ότι δείξει σήμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  32. 'Ενα παλιότερο κείμενο κάποιων:

    Τίτλος

    Orthodox…tigers? Τους «φορείς» του εθνικιστικού κλίματος οργάνωσε ο διαβόητος Arkan. Μάλιστα ήταν και εκείνος ο οποίος επέλεξε την μετονομασία σε «Delije» (γενναίοι), των έως τότε (αυτό)αποκαλούμενων «Γύφτων» του «Μαρακανά».

    Στον 3ο αγώνα με τον Παναθηναϊκό, αυτόν που έγινε στο ΣΕΦ, πήγα με φίλους. Απέναντι, ένα τεράστιο πανό στα Σερβικά και –ευτυχώς- ένας από την παρέα ήξερε κάτι λίγα και προσπάθησε να το μεταφράσει και για μας τους υπολοίπους: «Hκαρδιά των ηρώων ζει για πάντα» ή κάτι τέτοιο θα το μετέφραζα παιδιά…. Ποιών ηρώων ρε; Έχει γούστο να εννοούν τον Μλάντιτς (μόλις είχε συλληφθεί)! Δεν ήταν η πρώτη φορά που έβλεπα Σέρβικα πανό στο ΣΕΦ ή το Καραϊσκάκη. Συνήθως όμως ήταν οπαδικά και αναφέρονταν στη σχέση «αδελφοποίησης», όπως την αποκαλούν, μεταξύ των φανατικών οπαδών του Ερυθρού Αστέρα «Delije» (γενναίοι), και των δικών μας εδώ, της Θύρας 7: τα περίφημα “OrthodoxBrothers” (λες και οι οπαδοί της …Παρτιζάν ή του …ΠΑΟ και του ΠΑΟΚ είναι… καθολικοί ή μουσουλμάνοι! Ή λες και ο Ολυμπιακός ή ο Ερυθρός Αστέρας είναι «θρησκευτικά κλαμπ» με αποκλειστικά «ορθοδόξους» φιλάθλους…). Ετούτο όμως το πανό δεν ήταν οπαδικό, ήταν πολιτικό και –μαζί με άλλο ένα τουλάχιστον πανό που αν δεν κάνω λάθος είχα δει στο ματς με τη Ρεάλ στο ΣΕΦ και αναφέρονταν στον επίσης εθνικιστή IvaneBogdanov- κατά τη γνώμη μου, ήταν και επικίνδυνο. Η σχέση μεταξύ των συγκεκριμένων γκρουπ φανατικών οπαδών Ολυμπιακού και Ερυθρού Αστέρα δεν είναι καινούρια. Ξεκίνησε το 1986 με αφορμή ένα αγώνα μεταξύ του ΠΑΟ και του Ερυθρού Αστέρα στο ΟΑΚΑ, στον οποίο βρέθηκαν και οπαδοί του Ολυμπιακού για να υποστηρίξουν τους Γιουγκοσλάβους, ακόμα τότε, ενάντια στον «κοινό εχθρό». Η σχέση αυτή ενισχύθηκε και στη ρεβάνς, με μέλη της Θύρας 7 να ταξιδεύουν στο Βελιγράδι, αλλά και τα επόμενα χρόνια με αμοιβαίες επισκέψεις στο «Μαρακανά» και το Καραϊσκάκη, το ΟΑΚAή τη Ριζούπολη, όπου αγωνίστηκε κατά καιρούς ο Ολυμπιακός. Στο προσκήνιο όμως, η σχέση αυτή επανήλθε πρόσφατα, με μέσο διάδοσης συγκεκριμένη μερίδα του Ολυμπιακού Τύπου, η οποία και ανέλαβε να την προπαγανδίσει.

    Έκτοτε, οι επισκέψεις των «Delije» στον Πειραιά γίνονται «πρωτοσέλιδα», ενώ φανέλες του Ερυθρού Αστέρα αλλά και μπλουζάκια «Θύρα 7- Delije– OrthodoxBrothers» άρχισαν να εμφανίζονται όλο και πιο συχνά στο Καραϊσκάκη και το ΣΕΦ. Το πρόβλημα όμως δεν είναι αυτό, ούτε ότι μερίδα οπαδών και τύπου αποφάσισαν ξαφνικά να εξασκηθούν στην «οπαδική διπλωματία». Το πρόβλημα παίρνει ανησυχητικές προεκτάσεις όταν «εντέχνως» λαμβάνει πολιτική διάσταση, ειδικότερα όταν ο Σερβικός εθνικιστικό-θρησκευτικός φανατισμός βρίσκει εκφραστές στον Πειραιά – με πρόσχημα την «αδελφοποίηση» των «OrthodoxBrothers» . Σύμφωνα με σχετικό αφιέρωμα της εφημερίδας «Γαύρος», τα συνεκτικά στοιχεία τα οποία αντιλαμβάνονται τα μέλη της Θύρας 7 και των Delijeείναι …τα κοινά χρώματα (!), η κοινή …θρησκεία( ; )κ.α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  33. Εκείνο όμως που οι εμπνευστές αυτής της αδελφοποίησης δεν μας αναφέρουν, είτε από άγνοια, είτε από επιλογή, είναι το γεγονός ότι τα «Ορθόδοξα αδέρφια» τους, οι Delije, υπήρξαν (και προφανώς παραμένουν) ένα από τα βασικότερα μέσα διάδοσης του Σερβικού εθνικισμού, καθώς και «πηγή» από την οποία αντλούσε ο διαβόητος Arkan τις επίσης διαβόητες «Τίγρεις» του κατά τη διάρκεια του Γιουγκοσλαβικού εμφυλίου. Οι «Delije» λοιπόν, ονομασία μάλιστα την οποία επέλεξε ο ίδιος ο Arkan, έγιναν οι «στρατολόγοι» ενός από τους πιο διαβόητους εγκληματίες των Βαλκανίων, στο όνομα –και τότε- της Ορθοδοξίας και του Σερβικού εθνικισμού. Μάλιστα, ο χαρακτηριστικός χαιρετισμός με τα τρία δάχτυλα που υιοθετούν οι οπαδοί (και ορισμένοι παίχτες) του Ερυθρού Αστέρα, υπήρξε επίσης σύμβολο του Σερβικού Εθνικισμού και συχνά –όπως αναφέρει και ο FranklinFoerστο βιβλίο του “HowSoccerExplainstheWorld”- ήταν και η χειρονομία στην οποία εξαναγκάζονταν να προβούν Κροάτες και Βόσνιοι πριν το βιασμό, ή την εκτέλεσή τους από Σερβικές παραστρατιωτικές ομάδες. Το γήπεδο του Ερυθρού Αστέρα μάλιστα, ήδη από τα τελευταία χρόνια της Γιουγκοσλαβίας είχε μετατραπεί σε πεδίο έκφρασης του Σερβικού εθνικισμού (όπως αντίστοιχα το Καμπ Νου του Καταλανικού στα χρόνια του Φράνκο, αλλά και σήμερα ακόμα), ενώ δεν ήταν λίγες οι φορές που εμφανίζονταν πανό με Σέρβο-ορθοδόξους Αγίους (!), ή συνθήματα του τύπου «Η Σερβία δεν είναι Γιουγκοσλαβία» στο «Μαρακανά». Τους «φορείς» αυτού του εθνικιστικού κλίματος ανέλαβε να οργανώσει ο διαβόητος Arkan. Μάλιστα ήταν και εκείνος ο οποίος επέλεξε την μετονομασία σε «Delije»(γενναίοι), των έως τότε (αυτό)αποκαλούμενων «Γύφτων» του «Μαρακανά», τους «στρατιωτικοποίησε» καθιερώνοντας επίσης το «ξυρισμένο κεφάλι» και την αποχή από το ποτό, ενώ τους εκπαίδευσε και στη χρήση όπλων στο στρατόπεδο εκπαίδευσης των Τίγρεων –προσφορά της Κυβέρνησης- στην Κροατική πόλη Erdut.

    Όλα αυτά είχαν σαν αποτέλεσμα τη δημιουργία της πιο διαβόητης παραστρατιωτικής οργάνωσης των Βαλκανίων, με βάση της τα “OrthodoxBrothers” των δικών μας εδώ της Θύρας 7 και με δράση πλούσια σε δολοφονίες, βασανισμούς, βιασμούς, μαζικούς τάφους, και πάνω από 2000 νεκρούς Κροάτες και Βοσνίους- μουσουλμάνους, άνδρες και γυναίκες. Και όλα αυτά, στο όνομα της Ορθοδοξίας και του Σερβικού εθνικισμού, που τόσο περήφανα «φιλοξενούμε» στο Καραϊσκάκη και το ΣΕΦ τελευταία… Η συνεργασία μεταξύ των ομάδων του Ολυμπιακού και του Ερυθρού Αστέρα, αλλά και η «φιλική σχέση» μεταξύ Θύρας 7 και Delije, δεν είναι εξ’ ορισμού κατακριτέα. Όταν όμως στο όνομα αυτής της σχέσης, γίνεται και ο Ολυμπιακός μέσο διάδοσης θρησκευτικού και εθνικιστικού φανατισμού, ειδικά στην εποχή την οποία ζούμε, τότε το όλο πράγμα γίνεται –το λιγότερο- ανεύθυνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προς τι όλο αυτό;

      Διαγραφή
    2. Εδώ ο κόσμος καίγεται και μας λες για τα οπαδικά δύο επιχειρήσεων μιας Ελληνικής και Σερβικής

      Να σοβαρευτούμε λίγο η ανεργία μας πνίγει όσοι δουλεύουν το κάνουν για ψίχουλα κοινωνική πρόνοια υγεία παιδεία όλα στον πάτο. Η ψεύτικη αριστερά των συριζαιων πασόκων ψεκασμένων έφεραν την παρέα του Καρατζαφέρη και το τσίρκο του Μητσοτάκη

      Και εμείς τι κάνουμε; Ας βάλουμε προτεραιότητες να δούμε πως θα δράσουμε με το ΠΑΜΕ το ΚΚΕ οι φοιτητές με το ΜΑΣ έρχεται το Πολυτεχνείο νέες απεργίες ίσως

      Μην αποπροσανατολιζόμαστε


      Το ρεμάλι

      Διαγραφή
  34. ..Να κάνει καμία "δράση" ο "Ρουβικωνας" να έχουν να λένε κάτι τα κανάλια, γιατί από ΠΑΜΕ ότι δείξει σήμερα...
    Zolt horn
    Και πριν αλεκτωρ ....Ρουβικωνας με βαριοπούλες.
    Ειναι τραγικοί.
    Την ώρα της διαδήλωσης ο ενικός του Χατζηνικολαου ασχολείται με ανθρωποφάγους.
    Μέσα Μαζικής αποχαύνωσης και ραγιαδισμού.
    Κίνηση ματ στα ΜΑΤ και καλη συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είμαστε και τίποτε μάντεις, είναι εξαιρετικά προβλεψιμοι σε κάποια πράγματα.

      Διαγραφή
  35. Το βιογραφικό του Πομπέο στην wikipedia:

    https://en.wikipedia.org/wiki/Mike_Pompeo

    Ενδεικτικά μαθαίνουμε ότι πρόκειται για θερμό υποστηρικτή του Ισραήλ και της Σαουδικής Αραβίας, υπέρμαχο της πολιτικής των βασανισμών, πολέμιο των εκτρώσεων, αρνητή της κλιματικής αλλαγής, σκατάνθρωπο που πήγε στο Γκουαντανάμο για να ειρωνευτεί απεργούς πείνας μέσα στα μούτρα τους για να τους πει χοντρούς, μέλος της NRA κτλ κτλ. Φυσικά δεν περιμένει και πολλά κανείς από έναν ακροδεξιοταλιμπάν ρεπουμπλικάνο πρώην διοικητή της CIA. Κι ούτε είναι να κάνει συγκρίσεις με τους ανάλογους υπεξ επί Ομπάμα πχ, όπου οι διαφορές είναι επιπέδου Τσίπρα-Μητσοτάκη, υποστηρικτές των ίδιων ακροδεξιών γερακίσων πολιτικών είναι, απλά ο Πομπέο δηλώνει "είμαι σκατάνθρωπος κι είμαι περήφανος για αυτό" (πρόσφατα όταν ο Ομπάμα άσκησε κριτική στον Τραμπ για το μεταναστευτικό του επισημάνθηκε ότι είναι αυτός που έχει το ρεκόρ απελάσεων κι απλώς δήλωσε ότι δεν θέλει να τον θυμούνται ως τέτοιον).

    Ijon Tichy

    ΥΓ: Μιας και είδα ότι άνοιξε το κουτάκι με τις φιλελέ μαλακίες τύπου "αφού είσαι κομμουνιστής μην χρησιμοποιείες το κινητό", ας πει κάποιος στους μπετόστοκους ότι με βάση την λογική τους οι ίδιοι θα έπρεπε να έχουν πλέον μόνο νοκια 3310 για να παίζουν φιδάκι και τίποτα άλλο, μιας και η πλειοψηφία των χρήσεων ενός κινητού σήμερα απαιτεί την χρήση δορυφόρων, στην ανάπτυξη των οποίων πρωτοπόρα ήταν η ΣΕ (με χίλιους δυο τρόπους, ακόμη και σήμερα με τα σογιούζ την βγάζουν στον δδσ). Ξέρω ότι θα δημιουργηθούν πολλοί άσχημοι συνειρμοί, όπως το ότι "ούτε την τσόντα μου δεν με αφήνουν να δω οι γκωμμουνησταί", αλλά ντάξει, τόσα καλσόν ξόδεψαν όλοι αυτοί σε βουλγαρίες κτλ, έχουν τις αναμνήσεις τους τουλάχιστον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Τώρα το πρωί, στο κανάλι Αλαφούζου, ο γνωστός φέρελπις βουλευτής/ποιητής της κακιάς ώρας/εναλλακτικοφασίστας αναπαράγει ρουφιανιλίκια του τουίτερ σε βάρος μέλους του ΚΚΕ (πόσοι είναι βλαμμένοι/καμμένοι κι απλά γράφουν μπούρδες, και πόσοι είναι βαλτοί/έμμισθοι/επιδοτούμενοι/"μποτοβοσκοι" στον βόθρο αυτό θα είχε ενδιαφέρον να μπορούσες να δεις). Μάλιστα "παίζει" και με την καταγωγή του συγκεκριμένου μέλους, για να ερεθίσει καταλλήλως το ακρωατήριο. Οι άλλοι στο πάνελ, εννοείται συγκαταβατικοί, ζητούν από το ΚΚΕ να "πάρει μέτρα", βλέπε να δώσει "στεγνά". Έχουν δεδομένο ότι θα παρέμβει η "δικαιοσύνη" κτλ. Λίγο ήθελαν να πουν ότι οι ματάδες κρατούσαν λουλούδια,λευκά σημαιάκια, ότι ερχόντουσαν ειρηνικά κτλ.

    Να δούμε τώρα τι θα ετοιμάσουν οι διάφοροι "φορείς" για Πολυτεχνείο (και νωρίτερα).
    Έχω φανταστεί διάφορα, περιμένω να δω αν θα πέσω μέσα ή έξω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Τους πείραξε πολύ η δράση του ΠΑΜΕ και αυτο φαίνεται:
    Aνακοίνωση έβγαλε η ΕΡΤ εναντίον δημοσιογράφου της με αφορμή σχόλια του σε φωτογραφίες, στην σελίδα του στο fb, από την πορεία του ΠΑΜΕ το Σάββατο στην αμερικανικη πρεσβεία και τα επεισόδια με τα ΜΑΤ.
    «Η ελευθερία του λόγου δεν είναι ασφαλώς μόνον κατοχυρωμένη, αλλά και αυτονόητη για όλους τους εργαζομένους της ΕΡΤ και τους δημοσιογράφους της. Εξίσου αυτονόητη είναι, όμως, και η ανάγκη όσοι εργάζονται στην ΕΡΤ να έχουν -εν γένει στο δημόσιο λόγο τους- αυξημένη ευαισθησία στους κανόνες της δημοσιογραφικής δεοντολογίας, γνωρίζοντας ασφαλώς ότι εργοδότης τους είναι όλοι οι Έλληνες πολίτες και όχι μόνον όσοι τυχόν συμφωνούν με τις προσωπικές τους απόψεις.» αναφέρει η ανακοίνωση της ΕΡΤ και καταλήγει:
    «Ως εκ τούτου είναι απαράδεκτες και απολύτως καταδικαστέες ακραίες εκφράσεις που χρησιμοποίησε στέλεχος της ΕΡΤ, απαξιώνοντας το κράτος δικαίου, και υπονομεύοντας έτσι την ουδετερότητα, την αμεροληψία και το κύρος της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης».

    Τώρα γιατί η ΕΡΤ βγάζει ανακοίνωση για σχόλια που έγραψε δημοσιογράφος της στο Fb και πως αυτά που δημοσιεύτηκαν στην προσωπική του σελίδα στο fb υπονομεύουν την ουδετερότητα, την αμεροληψία και το κύρος της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης μόνο οι νέοι ένοικοι του Ραδιομεγάρου μπορουν να το εξηγήσουν.

    Είχε προηγηθεί ανάρτηση του δημοσιογράφου Νίκου Αγγελίδη (περί αυτου ο λόγος) στην οποία -απαντώντας σε απειλητικά σχόλια εναντίον του- ανέφερε:
    «"Ο ελληνικός λαός σε πληρώνει για να κάνεις σωστά τη δουλειά σου..." γράφουν μεταξύ άλλων σε site που με έκανε θέμα - πρωτοσέλιδο μάλιστα, επειδή υποστήριζω τη δράση και τους αγώνες του ΠΑΜΕ.
    Φαίνεται πως για αυτούς η δουλειά μου είναι να είμαι ένας γραβατωμένος παλιάτσος και να αποθεώνω όσους έχουν κάνει πλιάτσικο στον τόπο μας με συνέπεια... και συνέχεια μέσα από το πέρασμα των χρόνων.
    Φαίνεται πως δημοσιογράφος σημαίνει ΜΟΝΟ να κάνεις τεμενάδες στους αφεντάδες που έχουν περάσει ληστρικά από τον τόπο μας, κατασπαράζοντας με τη βοήθεια των ντόπιων συνεργατών τους κάθε έννοια ηθικής και αξιοπρέπειας...
    Αυτός ο λαός όμως, έχει μάθει, τουλάχιστον σε ένα κομμάτι του, να αντιστέκεται. Να μην ξεχνάει, να μην υποδουλώνεται, να αντιμάχεται στο άδικο...
    Στα μηνύματα μου, με τόνο χιουμοριστικό πάντα... προσπάθησα να αναδείξω την απάντηση των παλικαριών του ΠΑΜΕ, στα χημικά και τις επιθέσεις από το πουθενά, την απάντηση στην απαγόρευση των διαδηλώσεων και των απεργιών, την απάντηση σε όλους όσοι μας περνούν ΟΛΟΥΣ για κουτορνίθια ή ξεπουλημένους...
    Στην δουλειά μου είμαι πάντα συνεπής, όπως ήμουν συνεπής και στα δυο χρόνια αγώνα για την επαναλειτουργία της ΕΡΤ. Με αυτό και μόνο ως γνώμονα, στέλνω λοιπόν μήνυμα στους απειλούντες ότι χασκογελάω με τις ¨"φοβέρες" τους... Γιατί δεν είμαι σαν τα μούτρα τους, να παίρνω εντολές και να εκτελώ κατά παραγγελία τα ρεπορτάζ...
    Είμαι πολίτης αυτού του τόπου, είμαι πολίτης αυτού του κόσμου και δικαίωμα μου, αναφαίρετο, είναι να υποστηρίζω ότι θέλω πολιτικά, πολύ περισσότερο δε από τη στιγμή που την πολιτική μου άποψη και ταυτότητα, δεν την έχω χρησιμοποιήσει ούτε μισή φορά στην επαγγελματική μου ιδιότητα για να επηρεάσω κόσμο...
    Σε ότι αφορά λοιπόν τους απειλούντες και τους παρακινητές τους, ενδεχομένως και εντός του εργασιακού μας χώρου, έχω να πω, πως φόβο αισθάνονται μόνο οι δειλοί. Και εγώ όπως είδατε δεν είμαι με τους δειλούς και τους προσκυνητές, αλλά με τους άλλους που δεν το βάζουν κάτω και μάχονται στα πεζοδρόμια των αγώνων για μια κοινωνία ανθρώπινη...
    Κλείνοντας να σημειώσω πως είναι τιμή μου που είμαι μέλος του ΠΑΜΕ Τύπου και ΜΜΕ, όπως τιμή μου είναι που είμαι κομμουνιστής.»

    Lazos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Το ΚΚ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑΣ φαντάζομαι θα ανέβηκε μετά τη συνεργασία με τους Πορτογάλους πασοκους και συριζαιους.

    Τι όχι; Μεγάλη έκπληξη
    Άραγε κρατάμε επαφές με αυτό το κόμμα; Παλιά ήταν υποδειγματικό κριμας


    Το ρεμάλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Παπουτσωμενος Γατος9 Οκτωβρίου 2019 στις 8:22 π.μ.

    Κατα την γνωμη μου το Κομμα εχει ξοδεψει πολυ ενεργεια αλλα και πολιτικο κεφαλαιο με το αγαλμα Τρουμαν περσυ και φετος.

    Το ζητημα της στενοτερης συνεργασιας Ελλαδας-ΗΠΑ και η εγκατασταση νεων ΝΑΤΟικων βασεων ειναι σοβαρο, ομως η οξυνση των αντιδρασεων εκ μερος του Κομματος ειναι ακαιρη σε αυτην την συγκυρια, γιατι δεν απασχολει τον κοσμο αμεσα ακομα.

    Ειναι σωστο να γινονται διαμαρτυριες και ενημερωσεις-καταγγελιες μεσω των μεσων του Κομματος αλλα ειναι φαουλ κινησεις οπως οι μπογιες και το ξυλο με τα ΜΑΤ. Θα ειχε πολυ περισσοτερο νοημα να εμφανιζε το Κομμα τετοιο δυναμισμο στους πλειστηριασμους ή τοτε που ψηφιζονταν τα μνημονια.

    Το Κομμα βρεθηκε στην θεση να τσακωνεται με Μπογδανους και μπατσους ενω καποια μελη του ισως κινδυνευουν με διωξεις για ενεργειες με μηδαμινο αποτελεσμα.

    Ακομα και σαν συμβολικη ενεργεια δεν εχει αντικρυσμα γιατι 9 στους 10 ελληνες δεν ξερουν καν ποιος ειναι ο Τρουμαν και περισσοτεροι γνωριζουν το ονομα Τρουμαν ως τον ρολο του Τζιμ Καρει στην γνωστη ταινια παρα ως προεδρο των ΗΠΑ. Δεν το λεω με διαθεση τρολλαρισματος, ετσι ειναι.

    Δεν κανω κριτικη απο θεση αρχης, ενα επαναστατικο κομμα αναγκαστικα θα πρεπει να συγκρουστει με την καταστολη του αστικου κρατους, πρεπει να επιλεγει ομως ποτε και πως θα δωσει τις μαχες του γιατι δεν εχει την πολυτελεια να αναλωνεται σε διαφορα μετωπα χωρις νοημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Κρατήστε την "αλληλεγγύη" του τύπου "καλά να πάθετε" από γνωστούς και λιγότερο γνωστούς, όταν θα ζητούν "ενότητες", "μέτωπα", θα κλαίγονται για "σεχταρισμούς" και τα σχετικά.
    Η "Ελευθεροτυπία" πάλι, κλασσικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. @Το ρεμάλι: Κάποτε είχε πει κάτι η Αλέκα Παπαρήγα σχετικά με το ΚΚ Πορτογαλίας, δεν θυμάμαι πότε ακριβώς,στο περίπου έλεγε πώς τις επιλογές που κάνει θα τις βρει μπροστά του με άσχημο τρόπο. Αλλά τι να ξέρει μωρέ κι αυτή η Αλέκα..."απολιθωμένη","100 χρόνια πίσω","απομονωμένη","άσχημη","κοντή","βάλτεγραμματέατονΜπογιόπουλοκιεγωθασαςψηφίσωάλλοπουσαςλεωψέμματα" κ.ο.κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. @zoot horn rollo 29 Οκτωβρίου 2019 - 1:01 μ.μ. 9 Οκτωβρίου 2019 - 12:51 μ.μ.

    Μπα. Σε περίπτωση που ΓΓ θα ήταν ο Μπογιόπουλος θα έλεγαν/έγραφαν πως:
    O Μπογιόπουλος είναι Σταλινικός(αυτό βέβαια είναι τιμητικό),
    Παρέκαμψε κομματική ιεραρχία για να γίνει ΓΓ,
    Είναι "πνευματικό παιδί" ή της Παπαρήγα ή του Γόντικα ή του Χάλβατζη ή οποιουδήποτε θα έβγαζε η φαντασία τους,
    Πως το βιβλίο του "Είναι ο Καπιταλισμός ηλίθιε" ήταν σε στενή συνεργασία με στελέχη για προώθηση κομματικού προφίλ,
    Πως εργάζεται εκτός Ριζοσπάστη με αποστολή να "μολύνει" με κομμουνιστικές ιδέες τα "φιλελεύθερα" ΜΜΕ και τα τόσα όμορφα που κάνουν copy-paste από την Ελευθεροτυπία.
    Και μετά από κανένα χρόνο οι ίδιοι που θα τον ήθελαν ΓΓ θα έλεγαν "Μα καλά αυτόν βρήκατε για ΓΓ; Αλλάξτε τον"!

    Πάντως λύσσαξαν με το ΠΑΜΕ γιατί δεν πολυπροχωράνε τα πράγματα στο εργασιακό/συνδικαλιστικό όπως μπήκαν φουριόζοι παρά το μεγάλο ποσοστό των πρόσφατων εκλογών και ένα Σύριζα παρά τα τουιτέρια να έχει πετάξει λευκή πετσέτα στα πόδια του Κούλη.

    Για το ΚΚ Πορτογαλίας ναι το θυμάμαι που το είχε πει η Αλέκα μάλλον το 2013 ή 2014. Η πορεία του προβλέψιμη. Εκεί καταλήγει το μία ζωή μπαλάτζα άλλα Πορτογαλίας.

    Η "αλληλεγγύη" του τύπου "καλά να πάθετε" γίνεται ακριβώς γιατί μέσα στον μικρόκοσμο το εξωκοινοβούλιο βαράει διάλυση . Ενώ στον Σύριζα θα τους φύγει κόσμος λόγω μερτζινγ με το ΠΑΣΟΚ της Φώφης για ένα νέο δεξιότερο ΠΑΣΟΚ.
    Προβάλουν το αριστερό ποτάμι του 70% "καλού μνημονιακού" και υπογραφέα (20/02/2015)της πλήρους αναγνώρισης του ελληνικού χρέους και πληρωμής του προς τους δανειστές στο ακέραιο και στην ώρα του Βαρουφάκη ως χώρο υποδοχής δυσαρεστημένων από το μερτζινγκ.
    Το νέο αριστερό ΠΑΣΟΚ θα αργήσει να δημιουργηθεί και προσωρινά καλύπτονται τα "πολιτικά κενά" με "μπαλώματα" και στρακαστρούκες τύπου ένθερμων διαδηλωτών στον προαύλιο χώρο με την άδεια της Προέδρου της Βουλής και χειροκροτητών του μνημονίου-δημοψηφίσματος Τζίφρα γνωστών και ως ρουβι(κονί)τσων.

    @Ρεμάλι
    ο Πούτιν είναι δηλωμένος αντικομμουνιστής. Όπου τύχει βρίζει τον άλλο Βλαδίμηρο τον Λένιν. Δεν μπορεί να κάνει το ίδιο με τον Στάλιν γιατί υπάρχει η ιστορική μνήμη ενός λαού(μερικοί παππούδες ζουν ακόμα) που τσάκισε τον φασισμό με απώλειες 20-25.000.000 νεκρούς και καμία 10.000.000 τραυματίες. Σχεδόν κάθε οικογένεια στις χώρες της πρώην ΕΣΣΔ έχει τουλάχιστον ή ένα τραυματία ή νεκρό πρόγονο από τους ναζί και τους συνεργάτες τους.

    17-57

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το ήξερα πως έβριζε τον Λένιν. Το κακό είναι πως το ΚΚΡΟ έχει σοσιαλδημοκρατική γραμμή που δεν συγκινεί τον κόσμο και δεν υπάρχει σοβαρός αντίπαλος για τον Πούτιν που φτιάχνει μέχρι και κόμματα κράχτες με δικούς του ανθρώπους για να αυξήσει την συμμετοχή στις εκλογές.

      Η Αλέκα το είχε πει την έβλεπε την δουλειά. Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, Πορτογαλία δυστυχώς δεν έχουν Κομμουνιστικά Κόμματα. Σε Ιταλία και Ισπανία τουλάχιστον γίνεται μια προσπάθεια για μια νέα αρχή.

      Το ρεμάλι

      Διαγραφή
  43. Θέλω μία δημοσιογραφική γεωστρατηγική αυθεντία σαν τον Βερύκιο να αναλύσει το πολιτικό τέλος του Ερτογάν όπως περίπου με έμμεσα λόγια το παρουσίαζε εδώ και καιρό.

    17-57

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ξύλο έπεσε και σε πλειστηριασμούς αυτές τις μέρες, ενώ ξύλο πέφτει και σε λιμάνια, εργοστάσια, σουπερμάρκετ κτλ που έχει κινητοποιήσεις κάθε βδομάδα και δεν βγαίνουν στα κανάλια. Καλά για την μπαρούφα του "μηδαμινού αποτελέσματος" τι να πω, το λες κιόλας λες και πήγαν να κάνουν σόου και τους θυσίασε το κόμμα σαν ιφιγένειες, λες και δεν ήταν πράξεις αυτοάμυνας αυτά που έγιναν με τους ματάδες ενώ στην πορεία δίπλα είχε πιτσιρίκια.

    Πολύς κόσμος δεν ξέρει καν ποιός είναι ο Πομπέο, να κάθεται και να μην λέει τίποτα και για αυτόν. Χώρια το ότι η περιοχή βράζει εδώ και καιρό και τώρα έχουμε και την τελευταία κίνηση του "πάνσοφου" βαψομαλλιά προέδρου, οπότε το άγαλμα πρέπει να τρώει μπογιές μέχρι να έρθουν κι οι βαριοπούλες, καθώς κι οι νάπαλμ που ήρθαν εδώ έγλημα πολέμου ήταν (ασχέτως αν για τον συγκεκριμένο είναι πταίσμα εν συγκρίση με τα υπόλοιπα).

    Πέραν των άλλων αποδείχθηκε και πόσο μεγαλώνει μέρα-μέρα ο βόθρος των μκδ, η νδ από την πολλή λιγούρα πρέπει να έχει βάλει σε φεκ και τα κατοικίδια οπαδών της. Αν συνεχίσουν έτσι ίσως έχουμε 2η περίοδο τύπου χοντροκαραμανλή με σκάνδαλα να βγαίνουν κάθε βδομάδα.

    Ijon Tichy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. @ΠΓ
    δεν ελεγχεις ποτε θα κλιμακωθει μια συγκρουση και θα παρει απροβλεπτες διαστασεις
    λιγες μπογες σε ενα αγαλμα απο μια ειρηνικη διαδηλωση δεν ειναι κατι φοβερο
    η ασύμμετρη απαντηση των μπατσων φερνει μια δυναμικη αντιδραση (ορθα κατα τη γνωμη μου)
    οι φωτο ειναι ενας ανεξελεγκτος παραγοντας
    το ρουφιανιλικι των δεξιων τους ξεβρακωνει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. "Η "αλληλεγγύη" του τύπου "καλά να πάθετε" γίνεται ακριβώς γιατί μέσα στον μικρόκοσμο το εξωκοινοβούλιο βαράει διάλυση ."

    Βασικά γίνεται γιατί κάποιος κόσμος μπορεί να είδε με καλό μάτι τη στάση των διαδηλωτών και να λοξοκοιτάει προς ΚΚΕ μεριά. Ε, τότε είναι που σπεύδουν οι τύποι αυτοί για να προλάβουν "καταστάσεις".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Παπουτσωμενος Γατος10 Οκτωβρίου 2019 στις 2:07 μ.μ.

    @Ijon Tichy

    ''Καλά για την μπαρούφα του "μηδαμινού αποτελέσματος" τι να πω, το λες κιόλας λες και πήγαν να κάνουν σόου και τους θυσίασε το κόμμα σαν ιφιγένειες, λες και δεν ήταν πράξεις αυτοάμυνας αυτά που έγιναν με τους ματάδες ενώ στην πορεία δίπλα είχε πιτσιρίκια.''

    Οι μπογιες δεν ηταν αυτοαμυνα, ηταν συνειδητη προαποφασισμενη ενεργεια συμβολικου χαρακτηρα. Αλλο αποτελεσμα περα απο το να τραβιουνται σε δικαστηρια οι συμμετεχοντες και να εγκαλουν το ΚΚΕ διαφοροι Μπογδανοι δεν βλεπω. Αδιαφορους αφησε τους παντες εκτος απο την βαση του Κομματος.

    Στα λιμανια και τους πλειστηριασμους καλως πεφτει ξυλο γιατι εκει πιανει τοπο. Δεν ειναι ολες οι περιπτωσεις ιδιες, πρεπει να ξερεις ποτε να συγκρουστεις και γιατι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. https://www.zarpanews.gr/kriti-trochaio-me-ntelivera-xespa-i-mana-egkyos-i-gynaika-toy-tha-zisei-na-to-megalosei/

    Για τις ευθύνες της επιχείρησης, η Μαρίνα Παπαδάκη μάς είπε: «Τι φταίνε κι αυτοί οι άνθρωποι; Τους στέλνουν να κάνουν ένα μεροκάματο του πόνου. Βρέξει-χιονίσει, ένα μεροκάματο του πόνου. Και περιμένει παιδί. Η γυναίκα του μπήκε στον έκτο μήνα. Λογάριασε τώρα αν το παιδί μου γίνει καλά. Αν το παιδί μου θα περπατήσει. Αν το παιδί μου θα μπορέσει να ταΐσει τη γυναίκα του και το παιδί του»…

    ΕΤΣΙ. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ.

    ΟΥΤΕ ΟΤΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ Η ΚΙΝΗΔΥΝΕΥΟΥΝ ΝΑ ΠΕΘΑΝΟΥΝ Η ΝΑ ΜΕΙΝΕΟΥΝ ΑΝΑΠΗΡΑ ΔΕΝ ΞΥΠΝΑΝΕ ΟΙ ΜΙΚΡΟΑΣΤΟΙ.

    ΘΕΡΣΙΤΗΣ

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. "Οι μπογιες δεν ηταν αυτοαμυνα, ηταν συνειδητη προαποφασισμενη ενεργεια συμβολικου χαρακτηρα."

    Σε αυτές τις πορείες διαμαρτυρίας είναι λογικό να γίνονται και συμβολικές ενέργειες. Ποια θα ηταν δηλαδή η ορθή ενέργεια, αν όχι συμβολική; να μπουκαρουμε στη πρεσβεία κρατώντας ομήρους;

    Ειλικρινά το ρωταω, τι αλλο παρα μια συμβολική ενέργεια μπορεί να υποστηρίξει το κίνημα αυτή τη στιγμή;

    Lazos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. http://agonaskritis.gr/%ce%ad%ce%bd%cf%84%ce%b1%cf%83%ce%b7-%ce%ba%ce%b1%cf%84%ce%ac-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%cf%80%ce%b1%cf%81%ce%bf%cf%85%cf%83%ce%af%ce%b1%cf%83%ce%b7-%cf%84%ce%bf%cf%85-%cf%80%cf%81%ce%bf%ce%b3%cf%81%ce%ac/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. https://instanews.gr/84501/ellada/kopike-apo-ton-psychiatro-o-agapi-mono.html

    to βαζω εδω επειδη το κατιουσα ειχε ασχοληθει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Παπουτσωμενος Γατος11 Οκτωβρίου 2019 στις 2:06 μ.μ.

    @Lazos

    Η διαφωνια μου ειναι οτι αυτη η ενεργεια οχι μονο αποτυγχανει τον σκοπο της αφου δεν προβληματιζεται κανεις γυρω απο αυτο το θεμα περα απο την βαση του κομματος, αλλα θετει σε κινδυνο τα μελη του ΚΚΕ και του ΠΑΜΕ.

    @Αναυδος

    Αναυδε, ηταν αναμενομενη η απαντηση των ΜΑΤ μετα τις μπογιες. Και τα μελη του ΚΚΕ αν εβλεπαν καποιον να βανδαλιζει αγαλμα του Βελουχιωτη ή του Μπελογιαννη θα τον αρχιζαν στις γρηγορες. Λογικο ειναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Μέγιστη κομπίνα πάει να γίνει με την ψήφο των αποδήμων, να δούμε πότε θα παγιώσουν και το σύστημα "Δημοκρατικοί-Ρεππυμπλικάνοι".
    Οι άλλοι πάλι άρχισαν να το παίζουν μικροί,άβγαλτοι,αφελείς κτλ. "Μηδενίζουν το κοντέρ" ολοταχώς για νέες απατεωνιές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Δεν λέμε κάτι διαφορετικό zoot horn rollo( 10 Οκτωβρίου 2019 - 1:16 μ.μ. ).
    Τις διαρροές προς τα εκεί "ανησυχούν". Με τις παλαιότερες διαρροές προς τον Σύριζα δεν είχαν πρόβλημα. ένας πανεπιστημιακός της ΑΝΤΑΡΣΥΑ είχε δηλώσει πως "κόβουν" ψήφους από το ΚΚΕ και καθόλου από τον Σύριζα.
    Βοήθησε που βγήκε αυτό το bogdano style και αυτόματα αρκετοί πήραν το μέρος ΠΑΜΕ


    Συμφωνώ(10 Οκτωβρίου 2019 - 1:16 μ.μ.). Ακόμα και τα δέντρα του Central Park αν ξεχυλώσουν τα κριτήρια του "εκλέγειν" θα ψηφίζουν όπως ψήφιζαν προ μηνών της Φαρκαδόνας στον "συνδικαλισμό".
    Περιττό να γράψω πως οι Πασοκοι ("αριστερό" Ποτάμι+Κιναλ+Σύριζα+μεγάλο μέρος από εξωκοινοβουλιο με 70% καλό μνημόνιο) στηρίζει ελπίδες στις ψήφους από το εξωτερικό μπας και αυτό το "ενοχλητικό" ΚΚΕ επιτέλους μείνει εκτός Βουλής. Βέβαια τα αποτελέσματα στις ευρωεκλογές τους διαψεύδουν.

    17-57

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. 17-57 ένα "αμερικανάκι" (από Αμερική ή "ντόπιο" δεν έχει σημασία), ήδη εξέφρασε τον ευσεβή του πόθο. Κοίτα, από "επιθέσεις φιλίας" και "ενότητες" ελαφρώς καλύτερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ναι λέμε μόνο η βάση του κόμματος ασχολήθηκε με το άγαλμα του Τρούμαν, ο χαμός που έγινε δεν προβλημάτισε κανέναν. Ανάλογες δράσεις γίνονται εν τω μεταξύ σε τοπικό επίπεδο συνέχεια, πχ στην πάτρα οι φοιτητές ανοίγουν τακτικά τα διόδια της γέφυρας παρά το ότι τους τρέχουν στα δικαστήρια, και καλώς το κάνουν για χίλιους δυο λόγους, και η τοπική κοινωνία το εκτιμάει. Αλλά για να τα λες αυτά μάλλον δεν έχεις ιδιαίτερη επαφή με το κόμμα σε επίπεδο δράσεων.

    Όσο για τον "αμερικάνο" τι να πεις, μάλλον είναι ντεφορμέ ο παππάς λόγω έλλειψης καρέκλας κι επικρατεί αλαλούμ, κωλοτούμπα νο. 1234976234.

    Ijon Tichy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Παπουτσωμενος Γατος19 Οκτωβρίου 2019 στις 5:32 μ.μ.

    @Ijon Tichy

    Το ξυλο που επεσε συζητηθηκε οχι η ιδια η δραση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Όχι μονό η επιστολική αλλά και η ηλεκτρονική ψήφος όπως αυτή που σχεδιάζουν για τα σωματεία zoot( 17 Οκτωβρίου 2019 - 2:45 μ.μ. ).

    Επίσης να εξεταστεί το ζήτημα της ψήφους ως προς την διπλή υπηκοότητα. Τι σημαίνει και Αμερικανική και Ελληνική υπηκοότητα ταυτόχρονα; Για να πάρει κάποιος την αμερικάνικη υπηκοότητα τον ρωτούν πως αν η «πρώην» χώρα του έρθει σε πόλεμο με την Αμερική τότε ποιου μέρος παίρνει. Και η «σωστή» απάντηση για την αμερικάνικη υπηκοότητα είναι φυσικά με την Αμερική. Άρα με ποια λογική θα ψηφίζει κάποιος της διασποράς π.χ. με αμερικάνικη υπηκοότητα όταν δυνητικά μέσα από όχι και τόσο απίθανες γεωπολιτικές καραμπόλες μπορεί να πάρει το μέρος των ΗΠΑ και κατά της Ελλάδας; Όλος ο πλανήτης είδε για πότε και στο άψε σβήσε οι ΗΠΑ παραμέρισαν τους Κούρδους παρά την τόσα χρόνια συμμαχία.

    Ας σκεφτόμαστε πιο υποψιασμένα πριν πλημμυρίσουμε με νέα ελληνικά ΑΦΜ με κατοικοεδρεύοντες στο εξωτερικό. Οι δεξιοί (φανεροί και κρυφοί σαν το ΠασοκοΣύριζα θα πρόσθετα) είναι ικανοί για όλα αν δεν τους ελέγχεις: Από την νοθεία του….λαδιού μέχρι την νοθεία…εκλογών άλλα 1961 όπως έγραφε ο Συγχωρεμένος Βασίλης Ραφαηλίδης στο γνωστό βιβλίο του για την Κωμικοτραγική Ιστορία της Ελλάδας.

    17-57

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. "συντροφικά" εξωκοινοβουλευτικά "καρφάκια"

    https://antigeitonies3.blogspot.com/2019/10/blog-post_13.html

    "(..)Αποτελεί σημαντική θετική εξέλιξη το ότι τελικά η πορεία συνεχίστηκε προς την αμερικάνικη πρεσβεία, από ένα σημαντικό αριθμό αγωνιστών, απ’ το ΚΚΕ(μ-λ) και την ΑΝΤΑΡΣΥΑ, μέλη του ΕΕΚ, μαζί και με έναν αριθμό κούρδων διαδηλωτών που ακολούθησαν, φωνάζοντας συνθήματα αλληλεγγύης στον κουρδικό λαό και ενάντια στους αμερικάνους φονιάδες. Ενώ θεωρούμε αρνητική τη στάση των δυνάμεων που δεν ακολούθησαν, (Μ-Λ ΚΚΕ, ΟΚΔΕ, ΠΑΚΣ, αναρχικές ομάδες), κλείνοντας τα πανό τους και στερώντας τη δυνατότητα να δοθεί μια ακόμη πιο μαζική απάντηση στους αμερικάνους φονιάδες. Μια απάντηση που ταυτόχρονα δεν θα έδινε καμιά λαβή στα διάφορα ντόπια εθνικιστικά κηρύγματα."

    Αυτά είναι τα ωραία που λέει και ο Μπασιάς στο "Πέτα την Φριτέζα"

    17-57

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥ

Η κε του μπλοκ είναι ανοιχτή σε κάθε σχόλιο που προσπαθεί να προσθέσει κάτι στην πολιτική συζήτηση
Αρκεί να έχει κάποιο διακριτό ψευδώνυμο ως υπογραφή.