Νοέμβρης του 1973.
Αυτός που έγραψε τους στίχους, έμεινε κοντά μας, έφυγε μακριά μας και τώρα ενδεχομένως να μας ξαναπλησιάζει, χωρίς να νιώθει καμία ανάγκη να σταθεί αυτοκριτικά πρωτίστως στον εαυτό του.
Αυτοί που δεν ερωτεύτηκαν τη χρονολογία, αλλά τον αγώνα, κάνουν τα πάντα για να τον συνεχίσουν στις σημερινές συνθήκες, μακριά από μουσειακές προσεγγίσεις, που εξυμνούν πάντα το παρελθόν, για να θάψουν το παρόν και το μέλλον.
Και από την άλλη, τα σταγονίδια που νοσταλγούν εκείνη τη χρονολογία από την ανάποδη και κάνουν τα πάντα για να αποδείξουν πως η χούντα μπορεί να τελείωσε το 74', αλλά η δημοκρατία τους βρωμά ολοένα και περισσότερο γύψο.
Αυτός που έγραψε τους στίχους, έμεινε κοντά μας, έφυγε μακριά μας και τώρα ενδεχομένως να μας ξαναπλησιάζει, χωρίς να νιώθει καμία ανάγκη να σταθεί αυτοκριτικά πρωτίστως στον εαυτό του.
Αυτοί που δεν ερωτεύτηκαν τη χρονολογία, αλλά τον αγώνα, κάνουν τα πάντα για να τον συνεχίσουν στις σημερινές συνθήκες, μακριά από μουσειακές προσεγγίσεις, που εξυμνούν πάντα το παρελθόν, για να θάψουν το παρόν και το μέλλον.
Και από την άλλη, τα σταγονίδια που νοσταλγούν εκείνη τη χρονολογία από την ανάποδη και κάνουν τα πάντα για να αποδείξουν πως η χούντα μπορεί να τελείωσε το 74', αλλά η δημοκρατία τους βρωμά ολοένα και περισσότερο γύψο.
Νομίζω τα όσα γίνονται αυτό το διάστημα και ειδικά την τελευταία βδομάδα προμηνύουν μια ζορικη πορεία για την επέτειο του Πολυτεχνείου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΝΔ πατώντας πάνω στη "λαϊκή εντολή" που ενέκρινε το δόγμα "νόμος και τάξη" και παντωντας πάνω στην έντονη συντηρητικοποίηση έως και φασιατικοποιηση όχι αμελητεου κομματιού της κοινωνίας έχει δώσει την εντολή ότι κινείται να τσακίζεται επιδεικτικά.
Θεωρώ ότι αυτή τη φορά το έργο μηχανισμών που επιδιώκουν κάθε χρόνο το να μη γίνει η πορεία προς την πρεσβεία θα είναι εξαιρετικά εύκολο ως προς το σκέλος να γίνουν εκτεταμένα επεισόδια μιας και μυρίζει μπαρούτι και είναι αρκετοι που τους είχαμε χάσει τα χρόνια του ΣΥΡΙΖΑ αλλά τώρα δείχνουν ας το πούμε αυξημένο ενδιαφέρον.
Μέσα σε αυτούς είναι και οι κλασσικοί πολιτικά τυφλοί από τον ευρύτερο χώρο του εξωκοινοβουλιου αλλά και κόσμος που έχει ευαισθησίες και καλά κάνει σε ζητήματα καταστολής και δημοκρατικών ελευθεριών.
Θεωρώ ότι πρέπει να είναι έτοιμο το κόμμα ώστε να αποκρούσει την όποια προσπάθεια να χτυπηθεί η πορεία ή να εμποδιστεί να φτάσει στην πρεσβεία των ΗΠΑ.
Γενικά δεν πρέπει να επιτραπεί να σπάσει ο τσαμπουκας ενός κόσμου από την καταστολή που δείχνει μια διάθεση κινητοποίησης.
Υγ. Λέτε με αυτά και με κεινα να εχουμε καμία νεκρανάσταση του φοιτητικού κινήματος? Νομίζω ότι οι τελευταίες κινητοποιήσεις είχαν μια αξιοπρεπή και ανεβασμένη μαζικότητα σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν. Μακάρι.
ratm
Έδειξε κάποια αντανακλαστικά το φοιτητικό κίνημα αλλά δεν ελπίζω.Την πορεία θα την εξαφανίσουν τα μμε και θα επικεντρωθούν σε τίποτα μολότωφ ή φαπες με τα ΜΑΤ.Για να παίξει η πορεία στα μμε και πρέπει να ασχοληθούν και οι υπόλοιποι καναπεδάτοι μικροαστοί πρέπει να γίνουν πράγματα και θαματα. Δηλαδή να φτάσει στην πρεσβεία και να παίξει και κάτι συμβολικό εκεί μπογιές ή κάτι άλλο που θα φέρει σε δύσκολη θέση την κυβέρνηση. Αυτά κάθε χρονιά έπρεπε να συμβαίνουν και όσο ήταν ο φιλιαμερικανικος συριζα πάνω αλλά
ΔιαγραφήPRGRE
Είναι δυνατόν η ΚΝΕ να είναι απών από το χθεσινό συλλαλητήριο; Και αν το κάλεσμα ήταν από ανταρσία κλπ η ΚΝΕ ως η πιο μαζική και οργανωμένη νεολαία ΘΑ έπρεπε να είναι πρώτη στις εξελίξεις και να ηγεμονεύει. Και αφού εκ του αποτελέσματος δεν είχε τα αντανακλαστικά να κάνει πρώτη κάλεσμα, έπρεπε να κατεβεί,διότι αυτοί που συμμετείχαν δεν ήταν μόνο οι εξωκοινοβουλευτικοί αλλά και πολλοί φοιτητές που ήθελαν να αντιδράσουν στον αυταρχισμό και την αστυνομοκρατία. Ήταν από τα μεγαλύτερα συλλαλητήρια των τελευταίων ετών, σε επίπεδο φοιτητικού κινήματος, που μέσα στη μαυρίλα που ζούμε,φάνηκε πως υπάρχει ελπίδα...
ΑπάντησηΔιαγραφήυ.γ Η μη κάλυψη του συλλαλητηρίου από 902 και Κατιούσα είναι μικρότητα... Είναι τραγικό να φοβόμαστε τους ανύπαρκτους της εξωκοινοβουλευτικης αριστεράς και να ετεροπροσδιοριζομαστε.
ΠΑΦΚΑ
Εγώ πάντως ξέρω ότι ένα μικρό κομμάτι του συλλαλητηρίου ήταν κόσμος του ΜΑΣ και της ΠΚΣ σιγουρα δεν ήταν μεγάλη η συμμετοχή αλλά αυτό ίσως να οφείλεται και στο ότι υπήρχε και η πανελλαδική συνδιάσκεψη του ΜΑΣ.
ΔιαγραφήΔεν ξέρω υποθέσεις κάνω. Και σκόρπια πραγματα που μου τα συζήτησα με φιλους.
Από κει και πέρα νομίζω και ο 902 και η Κατιούσα ειχαν αναφορά στο συλλαλητήριο και στα όσα γίνονται στην ΑΣΟΕΕ και η ΚΝΕ έχει παρέμβει και με δράσεις και με ανακοίνωση.
Ότι πρέπει να παρθούν πρωτοβουλίες και να βελτιώσει τα αντανακλαστικά της ώστε να έχει την πρωτοβουλία κινήσεων και ηγεμονία στο κίνημα η ΚΝΕ συμφωνώ. Σε αυτό θα κριθούν όλοι.
ratm
Το πιο δύσκολο έως και αδύνατο είναι να προβλέψει κανείς το μέλλον.Το πιο εύκολο και το πιο συνετό είναι να προσπαθήσει να φτιάξει μια ψηφίδα του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα σταγονίδια κάνουν το παιχνίδι τους. Άλλοι λένε για να φχαριστήσουν τους ψηφοφόρους τους που φοράνε για καταστολή άλλοι λένε πως υπάρχει ατζέντα κλιμάκωσης. Επειδή δεν είμαι μάντης και στην τελική το αποτέλεσμα ίδιο παραμένει ανεξαρτήτως κινήτρου αυτό που μπορώ να κάνω είναι να φωνάξω για τους φονιάδες των λαών έξω από την πρεσβεία του σατανικά καλού κράτους των ΗΠΑ. Θα είμαστε δυο θα είμαστε τρεις θα είμαστε χίλιοι δεκατρείς; Το καλό θα ήταν να είμαστε εκατό χιλιάδες τρεις στα μπλοκ του ΚΚΕ
PRGRE
ΠΑΦΚΑ, μακάρι να μας πλήρωνε κάποιος, να μη χρειαζόταν να κάνουμε άλλα πράγματα στη ζωή μας για να ζήσουμε, και να μπορούσαμε να πιάσουμε τα πάντα στην Κατιούσα -και να περίσσευε χρόνος για να ανανεώνεται πιο τακτικά και το Σφυροδρέπανο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς δεν υπάρχει τέτοιος και αν υπήρχε, πάλι δε θα τα προλαβαίναμε όλα, συνεπώς βάζουμε προτεραιότητες, και κάποια τα χάνουμε κιόλας ή δεν τα αξιολογούμε σωστά ή απλώς δεν μπορούμε να τα πιάσουμε ή πρέπει να μπουν άλλα και δε χωράνε όλα ή... χίλια δυο πράγματα. Και φυσικά στο τέλος την πληρώνει το μπλογκ, εδώ και πολλούς μήνες.
Αν έπαιρνα ως κακοπροαίρετο το σχόλιο, θα σου απαντούσα ότι είναι μικρότητα να το λες αυτό για την Κατιούσα, τη στιγμή που έχει παίξει διάφορες πρωτοβουλίες των ΕΑΑΚ, και μάλιστα κάνοντας κάποιους συντρόφους να μας βλέπουν με μισό μάτι, γιατί τάχα κλείνουμε το μάτι στον οπορτουνισμό.
Και είναι δυο φορές μικρότητα, όταν την ίδια ακριβώς μέρα είχαμε καλύψει την πρωινή πορεία στην ΑΣΟΕΕ.
Και μετά θα συνέχιζα σχολιάζοντας πως η Κατιούσα δεν είναι 902, ούτε θέλει να γίνει, ούτε θέλει να την συνδέουν και να την μπλέκουν, συνεπώς πρέπει να αποφεύγεται να μπαίνουν μαζί συνδετικά, ακόμα και παραθετικά, για να μην υπάρχουν συγχύσεις, που κάποιοι σκόπιμα τις καλλιεργούν.
Παρόλα αυτά, δε θεωρώ κακοπροαίρετο το σχόλιο, ούτε τον προβληματισμό στο κυρίως μέρος του. Την τελευταία περίοδο πάντως, το ΜΑΣ είναι συνεχώς στον δρόμο, σηκώνει το θέμα του ασύλου, σηκώνει και το θέμα της ΑΣΟΕΕ ή της σύλληψης του φοιτητή -χωρίς να ανήκει στις γραμμές του και είναι ζήτημα πόσοι θα το έκαναν αυτό για έναν Κνίτη- καλεί πάλι σε συλλαλητήριο. Δίνει βάρος ενάντια στην καταστολή, αλλά δεν αναλώνεται μόνο-κυρίως στο αντι-κατασταλτικό.
Κατανοώ την κριτική, αλλά είναι άδικη στο σημείο που αμφισβητεί ότι είναι στην πρωτοπορία των εξελίξεων.
Δεν είμαι εχθρός,ούτε προβοκάτορας ,νομίζω πως φαίνεται. Αυτό που λέω είναι πως πρέπει να βελτιωθούν τα αντανακλαστικα μας. Δεν γίνεται να κατεβαίνει άσχετος κόσμος στο δρόμο και να λείπουμε . Επίσης όπως είδαμε το προηγούμενο διάστημα με την πορεία για την επίσκεψη του αμερικάνου Πομπέο και το ανέβασμα της μαχητικότητας,ήμασταν στην επικαιρότητα για ένα μήνα. Ακόμη γράφουν για το σταλινικό ΚΚΕ κλπ. Δεν λέω να φετιχοποιήσουμε την σύγκρουση με τις δυνάμεις καταστολής και να αφήσουμε σε δεύτερη μοίρα την δουλειά στους χώρους εργασίας. Αλλά ο συνδυασμός της μαχητικής αντιπολίτευσης απέναντι στον αυταρχισμό της Ν.Δ δημιουργώντας γεγονότα βοηθά και την δουλειά στους χώρους εργασίας και στα πανεπιστήμια και παντού. Και δείχνει ποιος είναι η πραγματική αντιπολίτευση. Πρέπει να δημιουργούμε γεγονότα και να είμαστε στην επικαιρότητα, να επιδιώκουμε την αντιπαράθεση με τα τσιράκια της αστικής τάξης τους γεωργιαδιδες, τους πρετεντερηδες και το Σκα'ι', έτσι θα ανεβαίνει και η αγωνιστική διάθεση του κόσμου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είπα σε καμιά περίπτωση να παίζεται ΕΑΑΚ κλπ. Αυτό που είπα είναι ότι το χθεσινό συλλαλητήριο δεν ήταν μόνο ΕΑΑΚ κλπ ήταν μαζικό,οπότε έπρεπε να καλυφθεί... Έχεις δίκιο λάθος μου που συνέδεσα Κατιούσα και 902.
ΠΑΦΚΑ
https://amp.newsbomb.gr/kosmos/story/1030067/tromos-asteroeidis-kineitai-pros-ti-gi-anisyxia-sti-nasa
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι αστοί ακόμα και με τον Αρμαγεδώνα έχουν το νου τους στο πως θα μαζέψουν κλικ. Σε σημείο που σκέφτομαι πως αν ήταν να πέσει στη γη καταστροφικός αστεροειδής από χρυσάφι, αυτοί θα σκοτώνονταν μεταξύ τους για το ποιος θα τον εκμεταλλευτεί πρώτος.
Προλεκαλτ
Αυτό το τσίρκο που χρησιμοποίησε την επέτειο του πολυτεχνείου για να παίξει το αντιπολιτευτικό του παιχνίδι, ξευτιλίζοντας την επέτειο. Και όλα τα μέσα αναμεταδίδουν φωτογραφίες του Τσίπρα από την πορεία, ενώ οι χιλιάδες κόσμου του ΚΚΕ δε προβάλλονται πουθενά. Δεν θα έπρεπε,εκτός από τις αποδοκιμασίες που άκουσαν χθες από τον κόσμο μας, να βγει και το κόμμα ανεβάζοντας τους τόνους και να τους ξεφτιλίσει , με επίσημη ανακοίνωση, στα τηλεοπτικά πάνελ και όπου αλλού τους βρίσκει; Νομίζω πως θα μας φάει ο καθωσπρεπισμός. Και η λογική που λέει ότι όλα αυτά είναι δευτερεύοντα θέματα και δεν αναλωνόμαστε σε τέτοιου είδους αντιπαραθέσεις και έτσι περιμένουμε να έρθουν οι μεγάλες στιγμές που τότε θα βγούμε με όλες τις δυνάμεις μας...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΦΚΑ
Πολύ καλή ομιλία του Μάκη Παπαδόπουλου ακούστε τη και δώστε βάση από το 20' λεπτό και μετά...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.902.gr/eidisi/politiki/207509/egkainiastike-i-sygklonistiki-ekthesi-prototypoy-arheiakoy-ylikoy-video-foto
ΠΑΦΚΑ
Το κόμμα έχει καθήκον να αποβλακώσει τα λαϊκά στρώματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να γίνει αυτό πρέπει να είναι ανελαιηρο απέναντι στα καθεστοτικα ΜΜΕ.
Δεν πρέπει να μένει αναπάντητη η λογοκρισία εις βάρος του ΚΚΕ όταν το ΚΚΕ ξεσκεπαΖει την σημερινή αντιπαράθεση παροδια.
Είναι σαν να δέχονται οι κομμουνιστές τη φίμωση τους σαν φυσικό φαινόμενο.
Ξαποβλακωσει τα λαϊκά στρώματα
ΑπάντησηΔιαγραφή"“Russia will perceive Mrs. Añez as Bolivia’s leader, but only until the elections,” Russia’s Deputy Foreign Minister Sergei Ryabkov was quoted as saying."
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.themoscowtimes.com/2019/11/14/russia-recognizes-bolivias-interim-leader-as-violence-continues-a68178
Η Ρωσία συνεχίζει τον αντιιμπεριαλιστικό αγώνα. Τελικά ο σούπερ ατσάλινος ήταν πολύ διορατικός. Από το Σουδάν μέχρι την Βολιβία δικαιώνεται παντού. Κρίμα να μην τον ακούσουμε.
Προλεκαλτ
ο 'σοσιαλισμός' του μοραλες ειχε σαν αποτελεσμα ο ιδιος να την κοπανησει ασμενως απο τη χωρα και η 'σοσιαλιστικη' αστυνομια και στρατος που για 13 χρονια διοικουσε να δολοφονουν και να ανοιγουν τα κεφαλια των υποστηρικτων του
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναυδε, θα ήθελα να ήξερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓινεται αυτοκριτική στα ΚΚ Χιλης, Βολιβίας, Βενεζουελας;
Ειναι σαν να μην τους ακουμπούν τα αποτελέσματα των τραγικών επιλογών τους.ειναι τόσο μεγάλη η οπορτουνιστική τύφλωση η ειναι τελείως διαβρωμένα.
Το σχολιο του Αναυδου, περιγράφει σε λιγες γραμμες ολη την παθογένεια και παθολογία αυτου του χώρου που αυτοαποκαλείται Κομμουνιστικη Αριστερά εν ετει 2019: Μηδεν αναπτυξη θεωριας, μηδεν δραση, εγκλωβισμος στην τυποποιημένη, ακινδυνη και εντέλει αδιάφορη διαχείριση και κατεύθυνση του Εργατικου Κινήματος ΑΛΛΑ με απειρα αυστηρή και θρασύτατη κριτικη στον αγωνα, στην αντίσταση ή στην αντίδραση των αλλων λαων σε κοινωνικο ή πολιτειακο επίπεδο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο σχολιο αυτό δεν αφορα φυσικά ένα άτομο, αλλα καταδεικνύει μια ολοκληρη τοξικη διαθεση που επικρατει σε ένα χωρο που λεει ότι υποστηρίζει του αδυναμους αυτου του σαπιου κοσμου.
Αντεξα τα σχολια παλιοτερα για τους Κουρδους, οι οποιοι , όπως ελεγαν οι σοφοι, δεν επρεπε να βοηθηθουν από κανενα, να μην εχουν κανενα συμμαχο και οπλα, αλλα να πολεμήσουν μονοι εναντίων ολων για να «σωθουν». Αντεξα τα … «ευφυή» σχολια για τα Κιτρινα Γιλεκα με τη δηλητηριώδη κριτικη ότι «δεν θα αντέξουν», ότι «είναι μια φουσκα»… από ανθρωπους που εχουν βολευτει στις κινητοποιησεις «ντουφεκιες στο αερα» και τους «επετειακους περιπατους».
Τωρα ακουω από όλα τα, υποτίθεται, αντιιμπεριαλιστικα κοκκινα σαιτ ,σχεδον να χαιρονται για την φυγη του Μοραλες και την σφαγη στον λαο που ακολουθησε από τα αμερικανικα συμφεροντα, γιατι ετσι θα «βγαλουν συμπερασματα» οι Βολιβιανοι.
Ε ποσο να αντέξει κανεις τοση υποκριτικη νουθεσία, από καποιους που στη χωρα τους δεν μπορουν ουτε ένα απλο νομοσχέδιο να σταματήσουν;
Αλλα για τον υπολοιπο κοσμο και αυστηρη κριτική εχουν και επαναστατικες συμβουλες δινουν με τη σεσουλα. Αυτές οι νοσηρες ιδεοληψιες, όχι μονο δεν καταληγουν σε αφυπνιση και επανασταση, αλλα αποτελουν πυλωνα αντιδρασης σε κάθε μικρη ή μεγαλη παρεμβαση που κανουν οι αδικημενοι σε ολο το κοσμο και δεν εχει κομμουνιστικο προσιμο.
Μήπως ήρθε η στιγμή να κοιταχθούμε λιγο στον καθρέπτη πριν εξαντλούμε ολη την επαναστατική ρητορικη στις ενέργειες αλλων λαων; Απο ποιο βημα και ποιά αγωνιστικη επιτυχία λέμε σε αλλους λαους πως και γιατι να αντιδράσουν;
Υγ.Τι Μοραλες, τι αμερικανοκίνητη χούντα, για καποιους υπερεπαναστατες εδω γυρω...
Υγ. Και κατι για τα δικα μας, Το έγραψα τον Αυγούστου του 2019 και το ξαναγραφω: τη διαφορα ΣΥΡΙΖΑ –Δεξιας τωρα θα την δειτε.
Υγ. Η λογικη «καλυτερα Αδωνις και Μπογδανος παρα οι οπορτουνες συριζαιοι» δεν εκθετει τον Συριζα αλλα αυτους που το εκφραζουν. Την επιδραση αυτης της τακτικης, θα τα δειτε στα αποτελεσματα των επομενων εκλογων…
lefty
Είναι κρίμα πραγματικά να μην μαθαίνουν από την εμπειρία τους στην Λατινική Αμερική. Κρίμα όχι μόνο για τους εκεί λαούς, αλλά για όλους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα "διαβολικά καλά" συριζοτρολ πάλι, δεν είναι καθόλου κρίμα.
lefty αφού είσαι ΣΥΡΙΖΑίος, λύσε μου μια απορία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧτες 25/11/19 31 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, μεταξύ των οποίων και ο πρώην Υπουργός παιδείας Ν. Φίλης κατέθεσαν σχετική Ερώτηση στο πλαίσιο του Κοινοβουλευτικού Ελέγχου προς τους Υπουργούς Παιδείας & Θρησκευμάτων και Οικονομικών ζητώντας την παρέμβασή τους ώστε να μην αποκλειστούν οι υποψήφιοι από το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ 3ΕΑ/2019 για την ειδική αγωγή "λόγω μη καταβολής του ευτελούς ποσού του παραβόλου".
Αφού το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ 3ΕΑ/2019 τον διοργάνωσε ο πρώην Υπουργός Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ, ο Κ. Γαβρόγλου το Μάη του 2019, γιατί δεν φρόντισε να μην υπάρχει το "ευτελές" παράβολο και "τα διάφορα τεχνικά προβλήματα, ασάφειες και δυσλειτουργίες του συστήματος";
lefty
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατι μας δουλεύεις με τέτοιο τροπο ρε ΠΑσοκο;
Δεν εχει τεράστιες ευθύνες η σοσιαλδημοκρατια της Βολιβίας που μετα 12 χρονια ο φασισμος κάνει περίπατο;
Πόσες σφαγές ακόμη χρειάζονται για να σταματήσει η απάτη των σταδίων;
Φασιστικός ο στρατος, φασιστική η αστυνομία, ενδυναμωμένοι οι ομιλοι μιας φασιστικής, ρατσιστικής αστικής ταξης,
άοπλος, παραμυθιασμενος με αυταπατες για σοσιαλισμό του 21 αιώνα, λαος.
Η ΤσιπροΦωφο της Χιλης με τη στήριξη του ΚΚ των χιλίων σταδίων της απάτης, δεν άλλαξε ουτε γράμμα απο το φασιστικό Σύνταγμα του σφαγέα Πινοσέτ που αυγατενει τα κέρδη των μονοπωλιων και ματώνει τον λαο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈτοιμη η συμμαχία της απάτης να βοηθήσει άλλη μια φορα την αστικη τάξη να διαχειριστεί την λαικη οργή αν η καταστολή δεν εχει αποτέλεσμα.
Ερωτηματολόγιο προς αντιεξουσιαστές και λοιπούς συνοδοιπόρους από τον Φάρο
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://faros.wordpress.com/2019/11/20/αντιεξουσιαστές
17-57
Υ.Γ. lefty η σοσιαλδημοκρατία του 21ου αιώνα πήγε άκλαυτη. Όπως άκλαυτες και η θεωρίες σε στυλ Πουλατζά για τον ""ουδέτερο""" ρόλο του κράτους.
άντε πορεία με τον συριζαίο αρχηγό-πελατάκο του Κούλη μπροστά μέχρι το σύνταγμα. Όπως πρότειναν παλαιότερα σε αντίστοιχες περιπτώσεις στελέχη του ΠΑΣΟΚ για το τέλος των πορειών σε σντιπολεμικά συλλαληρήρια (Γιουγκοσλαβία -Ιράκ)
Κράτος και επανάσταση . Λένιν. Διαχρονική αξία
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάει η θεωρία του Πουλατζά. Πήρε την θέση που της αξίζει. Στα σκουπίδια
17-57
lefty αφιερωμενο
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.youtube.com/watch?v=4YyelpyeSfY
ratm
Αντε και να δεχτούμε οτι ο Μοράλες δεν ήθελε ριζικές αλλαγές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ηταν καν μαρξιστής. Μια λιγότερο ρατσιστική πολιτική εναντια στην ινδιάνικη πλειοψηφία ήθελε, κάποιο μετριασμό της ακραίας φτωχιας επεδίωκε.
Γνώριζε ομως οτι η φασιστική ντόπια άρχουσα τάξη και ο αμερικανικός ιμπεριαλισμος δεν ανέχονταν ουτε αυτό.
Γιατι δεν έκανε το μίνιμουμ.
Γιατι δεν κούνισε ουτε το μικρό του δάχτυλο 12 χρονια πρόεδρος με 60% να βάλει ενα μικρό συνταγματικό εμπόδιο στο στρατο και την αστυνομία για την επιβολή πραξικοπήματος;
Ουτε αυτό δεν έκανε. Με δυο εκατομμύρια δολάρια, ενα στον αρχηγό της αστυνομίας και ενα στον ΓΕΣ, έκαναν το πραξικόπημα.
Ειναι για κλάματα.
Φάρσα, παρωδία που επαναλαμβάνεται και καταλήγει σε λουτρό αίματος καθε φορα.
Ο Μοραλες σοσιαλδημοκρατης ειναι, δεν εχω απαιτησεις. Ηδη εκανε παρα πολλα για τα δεδομενα του χωρου που ανηκει. Οπως δεν εχω απαιτησεις απο τους Μαδουρους και αλλες αντιστοιχες περιπτωσεις. Το θεμα ειναι τι κανουν οι κομμουνιστες οι οποιοι εδω και δεκαετιες ειναι οι ουρες των μαδουρομοραλες και δεν εχουν πρακτικα καμια αυτονομη δραση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτον Μοράλες συνέβει αυτου που περιγραφει και ο δημοσιογράφος για τον Συριζα:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.news247.gr/synentefxeis/fampian-perie-syriza-tsipras-piran-tin-kyvernisi-ochi-exoysia.7539307.html
Θα μπορούσαν Μοράλες και Τσίπρας να διαμορφώσουν μια άλλη ατζεντα διακυβερνησης, ξεκινώντας απο το στρατό και την αστυνομία; Σιγουρα, αν είχαν και τη βοήθεια ή έστω τη κριτική στήριξη όλων των αριστερών και κομμουνιστικών πόλων σε κατεύθυνση αναδιοργάνωσης της κοινωνίας.
Δεν υπήρχε αυτή η πίεση απο τα αριστερά στην Βολιβία και σίγουρα δεν υπήρχε και στην Ελλάδα, οπου ολημερίς και οληνυκτίς, το χωσιμο και το κραξιμο στην κυβερνηση Τσιπρα ξεκινούσε απο Ακροδεξια και ΝΔ παίρνοντας σκυτάλη ΚΚΕ και εξωκοινοβούλιο. Το μόνο ζήτημα ήταν να φύγει όσο το δυνατό πιο σύντομα η κυβέρνηση( της λεγόμενης ΠΦΑ,συντομογραφία που χρησιμοποιουσαν όλοι οι αντιπαλοί της για να την μειώσουν).
Αποκορυφωμα, η σταση του ΚΚΕ στο παγιο αιτημα για εξοδο απο ΕΕ, οπου την κρίσημη στιγμη που ο Συριζα ακροβατούσε στη δραχμη και το αντίο στην ΕΕ, οχι μονο δεν συνέπλευσε αλλα αντίθετα έβαλε χαλινάρι στο ριζοσπαστισμο με το περίφημο «Είμαστε υπερ της αποδέσμευσης από την ΕΕ, αλλά με εργατική εξουσία και σοσιαλισμό».
Ποιο είναι το δίδαγμα απο τα δυο παραδείγματα; Οτι οταν τα ΚΚ μένουν μακρια απο την σοσιαλδημοκρατια «για να μην μολυνθούν», οταν δεν παρεμβαίνουν δυναμικά και κυρίως όταν της επιτίθονται χωρίς κάποιο συγκεκριμένο,καλύτερο σχέδιο αλλα με ανεδαφικές διεκδικησεις, τότε ο λαός ούτε σοφότερος γίνεται, ούτε πιο ριζοσπαστικός. Αντίθετα, γυρνάει την πλάτη στους μαξιμαλιστές και ετοιμάζεται για την χειρότερη δεξιά που έχει γνωρίσει.
Το πρόσφατο μάθημα της Βολιβίας, της Χιλής, της Ελλάδας δεν αποτελεί προβληματισμό για την σοσιαλδημοκρατία μόνο, αλλά και για την στάση των ΚΚ. Γιατι η λυσσαλεα επίθεση σε προοδευτικές κυβερνήσεις, δεν φέρνει τίποτα παραπάνω προοδευτικό, παρα μόνο τη συντηρικοποίηση.
Και αν διαφωνεί κανένας για το «προοδευτικές κυβερνήσεις», ας σκεφτεί την αστυνομία στα εξάρχεια και παντου, πριν και μετά τις εκλογες, όπου τα λίγα προοδευτικά στοιχεία απομακρυνθηκαν με συνοπτικες διαδικασίες και ήρθε η κανονικότητα της βίας - γλυκά το λεω.
lefty
Συριζοτρόλ απλά.
ΔιαγραφήΠαπουτσωμένος Γατε
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ΚΚΒ πούλησε καποτε τον Τσε και εδω και 12 χρονια παραμυθιαζε το λαο με τα σοσιαλδημοκρατικά παραμύθια.
Το ΚΚΧ ποτάμια αίματος με τη Unitat Popoular. Θα περίμενε κάποιος σαν ίχνος σοβαρότητας μετα απο τέτοια καταστροφή, μια σοβαρή αναλυση, αυτοκριτική, σοβαρά συμπεράσματα και δουλεια για την ανασύνταξη των ταξικών δυνάμεων.
Τίποτα απ όλα αυτα. Όλα έγιναν σωστά.
Συνεργασία με τους σοσιαλιστές που εφάρμοσαν την πολιτική που χάραξε ο Πινοσέτ.
Έχουν κάποια σχεση τα κομματα αυτα με τον Μαρξ και τον Λένιν;
Τα παρακάτω λόγια δυστυχώς δεν έχουν υποθει απο το ΚΚ Χιλης.
“Στο Σαντιάγκο, στης σφαγής τα χρόνια, πέσαν πολλοί
και πού να βρεις ονόματα
Και με μια λέξη — να ποια είναι η Χιλή –
κάποιος που ταινία γυρίζει τη σκηνή του φόνου τουΑχ,
η δύναμη βγαίνει απ’ τις γροθιές
κι όχι από πρόσωπα καλοσυνάτα –
από στόμια βγαίνει η δύναμη
κι όχι από τα στόματαΣύντροφοι γνωστό αυτό –
ήταν, είναι, και μένει αληθινό.
Κι αυτή είναι η πικρή αλήθεια της Unidad Popular
Αυτό το φιλμ μάθημα ας μας γίνει.
Είδα τη δουλειά των στρατιωτών
το μακέλεμα
Είδα σκηνές που όλοι γνωρίζουν
– το λαό να τρέχει στο λιθόστρωτο
για να σωθεί
Και τα τουφέκια να σαρώνουνε τους δρόμους
και προλετάριους να ξαπλώνονται νεκροί
είδα τις σφαίρες να ξεσκίζουν τα παιδιά
και τις γυναίκες να ρίχνονται πάνω στους νεκρούς
Αχ,
η δύναμη βγαίνει απ’ τις γροθιές
κι όχι από πρόσωπα καλοσυνάτα –
από στόμια βγαίνει η δύναμη
κι όχι από τα στόματα
Σύντροφοι γνωστό αυτό –
ήταν, είναι, και μένει αληθινό.
Κι αυτή είναι η πολύτιμη αλήθεια της Unidad Popular”
Δηλαδή η "προοδευτική κυβέρνηση Τσίπρα" ήταν στο στόχαστρο του ιμπεριαλισμού και πήγε να γίνει πραξικόπημα, όπως συντελείται στη Βολιβία και πήγε να γίνει επανειλημμένα στη Βενεζουέλα, με κύρια ευθύνη του αμερικάνικου ιμπεριαλισμού. Σωστά;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι λε ρε παιδί μου; Ο Πάιατ το ξέρει αυτό; Ας φροντίσει κάποιος να τον ενημερώσει, γιατί αυτός έλεγε επί διακυβέρνησης Σύριζα πως οι σχέσεις των δύο χωρών είναι ιστορικά στο καλύτερο σημείο τους. Πώς του επιτρέπετε να λέει τέτοιες ανακρίβειες και να σας εκθέτει;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟχι, ο Τσιπρας δεν συγκρινεται με τον Μοραλες, οταν ο τελευταιος ειχε για δεκαετιες την εξουσια. Αυτο που συγκρινα ειναι την απουσια συμμαχικων δυναμεων που θα μπορούσαν να αναγκαστούν οι κυβερνήσεις να στρίψουν το τίμόνι πιο αριστερά και οχι να ζητούν την πτώση της κυβερνησης μαζι με τη πλειοψηφία των Μέσων Παραπληροφόρισης.
Επίσης ο Συριζα δεν είχε να αντιμετωπίσει τις ΗΠΑ αλλά τον αγαρμπο επεμβατικό ρολο της ΕΕ με αιχμή του δόρατος την Γερμανία του Σοιμπλε. Πολύ ευκολα ξενιέται απο πολλους τι έγινε την εποχή του Thisisacoop, μαλλον επειδη δεν συμφερει στο αφηγημα.
Οσο για την σχέση ΗΠΑ-Ελλάδας (και οχι ΗΠΑ-Συριζα!) στα χρόνια της κρίσης,να το συζητήσουμε αν θέλετε αλλά βάζοντας στο τραπέζι και τη διάσταση των ελληνοτουρκικών σχέσεων εκείνη τη περίοδο, που συνεχίζεται μέχρι τώρα. Αυτο έγραψα και πριν: Απαιτήσεις για ανεδαφικές διεκδικήσεις απο κομματικούς οργανισμούς που δεν κυβερνουν - ή δεν θελουν να κυβερνήσουν, ειναι εύκολες και ανέξοδες. Το ζήτημα είναι εάν ο αριστερός πόλος έπαιξε στα κρίσιμα χρονια προοδευτικό ρόλο για τα λαικά στρώματα ή απλά - με την πρόφαση των μαξιμαλιστικών θεσεων - μπηκε στην ουρά της ανίδρασης για να πέσουν οσο το δυνατόν πιο γρήγορα οι «ζαιοι» (ορολογία ακροδεξιών και «γνήσιων» αριστερων).
ΥΓ. Την (οχι και τόσο κρυφή)ανακούφιση που βγήκε ο Κούλης στις εκλογές, απο φίλους και ψηφοφόρους του ΚΚΕ, δεν θα την ξεχάσω ποτέ. Ούτε και άλλοι πολλοί θα την ξεχάσουν.
lefty
Ούτε το 222 ξεχνιέται (ένα παράδειγμα μόνο), κι ας πουλάτε όση τρέλλα θέλετε.
ΔιαγραφήΚαλά, με τα "δύο άκρα" σοκαρίστηκα, χεχεχε...
Ο Μοράλες ήταν στην κυβέρνηση για τρεις θητείες. Ο Τσίπρας δε συγκρίνεται μαζί του όχι γιατί δεν εκλέχτηκε ξανά και ξανά, αλλά για τα πεπραγμένα της κυβέρνησής του -ή όσα δεν έκανε- και τη σχέσης της με τα μεγάλα ιμπεριαλιστικά κέντρα, που δυσκολεύονταν να κρύψουν την προτίμησή τους στον ΣΥΡΙΖΑ, εκτός κι αν ξεχάστηκε τόσο εύκολα πχ η τελευταία επίσκεψη της Μέρκελ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχεις δίκιο, βέβαια, όταν σημειώνεις ότι μιλάμε για τη σχέση του ελληνικού κράτους -ως εκπροσώπου της αστικής του τάξης- και όχι του ΣΥΡΙΖΑ ειδικά με τις ΗΠΑ, την ΕΕ και όχι μόνο -τη λέξη "ιμπεριαλισμός" δεν την λέτε πλέον ούτε για πλάκα. Αν αποδεικνύει κάτι αυτό, είναι τη συνέχεια του αστικού κράτους και των κυβερνήσεών του, "προοδευτικών" και μη, καθιστώντας κενά νοήματος όσα λες στη συνέχεια περί "αριστερού, προοδευτικού πόλου" και εντελώς φαιδρά τα περί πραξικοπήματος κατά της κυβέρνησης Τσίπρα.
Κατά τα άλλα, κανείς λογικός άνθρωπος δεν μπορεί να είχε αγωνία -συνεπώς ούτε κι ανακούφιση ή το αντίθετο- για τις εκλογές του Ιουλίου, όπου ο νικητής είχε κριθεί πριν καν ανοίξουν οι κάλπες. Και κανείς κομμουνιστής δεν μπορεί να ανακουφίστηκε βλέποντας τη μεγάλη αύξηση του δικομματισμού, που ανακτά σταδιακά τα παλιά ποσοστά του. Πρέπει να κάνεις λίγο αληθοφανείς τους χαρακτήρες που εφευρίσκεις, αν θες να γίνεσαι πιστευτός.
Μην ψάχνεις να βρεις φανταστικούς ψηφοφόρους που παροικούν μόνο στη φαντασία σου. Μπορείς αντ' αυτού να ασχοληθείς με διάφορα Συριζοτρόλ που εκφράζουν αγνό μίσος για τον Πρωτούλη, επειδή αντέδρασε στο φασιστικό λόγο του Τζήμερου. Ή με τον βουλευτή σας που είδε φως και μπήκε σε ένα μνημόσυνο για ΠΑΟτζήδες της Κατοχής. Κι ύστερα συζητάμε περί ακροδεξιάς και ντροπής, που ποιος την έχασε για να την βρείτε εσείς.
Υγ: έλεος λίγο με τον μπαμπούλα των ελληνοτουρκικών σχέσεων. Είδαμε πόσο καλά λειτούργησε η ασπίδα του ΝΑΤΟ και το 74' στην Κύπρο. Σταματήστε να αντιγράφετε πια τον πολιτικό λόγο του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ.
Όσο για τις συμμαχίες που αναζητάς, μπορείς να δεις στην πράξη το αποτέλεσμα και τα όριά τους στην περίπτωση της Βενεζουέλας και του ΚΚ Βενεζουέλας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓρήγορα "μηδένισε το κοντέρ" κι άρχισαν νέα παραμύθια. Είναι και η ανασυγκρότηση, οπότε έχουν βάλει καλά καλά "μπρος" στο παπατζιλίκι. Επειδή έχουν πάρει φόρα και λένε διάφορα, είμαι σίγουρος πώς κι αυτοί αντίστοιχα θα λειτουργούσαν σήμερα, ίσως να ψευτοτρέναραν και να έκαναν τίποτα "βαφτίσια" στην καταστολή και τον αυταρχισμό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΓ:Λίγοι φροντίζουν για το "αριστερό" προφίλ του ΣΥΡΙΖΑ όσο η ΝΔ. Τόσο ως αντιπολίτευση όσο κι ως κυβέρνηση.
Καλά lefty πηγαίνετε τώρα να διαμαρτυρηθείτε στον Παϊατ γιατί ο τελευταίος σας έφτυσε και υποδέχθηκε με διθυραμβικά σχόλια τη ΝΔ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝοιώθετε σαν τις απατημένες συζύγους. Μόνο που ο Σύριζα ήταν είναι θα είναι η "εξωσυζυγική" σχέση του Κεφαλαίου. Το Κεφάλαιο για να κάνει την δουλειά του προτιμάει τα γνήσια αστόπαιδα που δεν ντρέπονται να το δηλώνουν και όχι τα αστόπαιδα που το έπαιζαν επαναστάτες σαν τους γιαλατζί αριστερούς του Σύριζα( κατά Καίσαρης - αθλητικογράφος) που απλά τους χρησιμοποιούν για μία φορά και μετά τους πετούν σαν στημένες λεμονόκουπες.
Φτωχή η σοδειά με τα νέα 8.000 e-μέλη (12.000 εγγραφές-4.000 παλιοί ) αντί για τα 150.000 νέα μέλη που ήταν ο αρχικός στόχος. Αλλά μην φοβάστε. Η θεία Φώφη και η Πασοκάρα θα σας (ξανα)σώσει. Με τίμημα να πεταχτούν τα περισσότερα από τα παλιά μεσαιομεγαλοστελέχη του Σύριζα στα σκουπίδια. Μην κερδίσει ο Κούλης και τις επόμενες εκλογές αυτή την φορά με double score. 7 χρόνια στο Θιβέτ όπως και ο τίτλος γνωστής ταινίας, 7 χρόνια χωρίς καρέκλα. Αυτός είναι ο λόγος της "παρέμβασης" σου. Για αυτά ανησυχείτε.
Στα εκεί που δεν πιάνει μελάνι, έχουν γραμμένα στον Σύριζα τόσο την Βενεζουέλα που την ξεπούλησαν όταν συντάχθηκαν με το ψήφισμα της ΕΕ για ανατροπή Μαδούρο αλλά με "ήπιο" τρόπο μέσω "εκλογών"τόσο και για την Βολιβία. Όσα κάνουν οι ΗΠΑ δεν είναι διαβολικά καλά όπως άλλωστε δήλωσε δημόσια και ο Τσίπρας μπροστά στον Τραμπ;
17-57
" ΥΓ:Λίγοι φροντίζουν για το "αριστερό" προφίλ του ΣΥΡΙΖΑ όσο η ΝΔ. Τόσο ως αντιπολίτευση όσο κι ως κυβέρνηση."
ΑπάντησηΔιαγραφήΜέχρι και σταλινικούς έβγαλαν οι ΝΔδες zoot horn rollo τους Πουλατζάδες. Ο οποίος μόλις άκουγε πως στην ΕΣΣΔ έχουν σοσιαλισμό έβγαζε σπυριά.
Επίσης δεν καταλαβαίνω τι δουλειά έχει μία έντιμη σοσιαλδημοκρατία αλλά δυστυχώς σοσιαλαδημοκρατία σαν του Μοράλες με το αιωνίως κρυφό Δεξιό ΠΑΣΟΚ και "γιαλατζί" σαν τον Σύριζα. Ο Σύριζα ήξερε επίσημα από το 2013 πως θα υπογράψει μνημόνια όταν έδινε "εξετάσεις" περνάει-κόβεται μπροστά στον Καθηγητή Στουρνάρα της Ττε άλλα παρίστανε το "αντιμνημονιακό" κόμμα.
17-57
Για τα πασοκικά επιχειρήματα του Lefty να θυμίσω πως το ΠΑΣΟΚ του ΓΑΠ κατηγορούσε το ΚΚΕ ως "αριστερό ψάλτη" λίγο πριν ψηφίσει το 1ο μνημόνιο. Εξάλλου μαζί με την ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ ψήφισε ο Σύριζα το 3ο μνημόνιο με φιλική συμμετοχή από το Ποτάμι. Έχουν πολλά κοινά και ένα μνημόνιο να τους ενώνει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο για το θα έβγαινε ο Κούλης το είχαν παραδεχθεί έμμεσα στελέχη του Σύριζα ως κυβερνητικό κόμμα τόσο στη Βουλή όσο και στα Τηλεοπτικά Πάνελ. Το τελικό σκορ δεν ήταν σίγουρο.
Αν δεν ήταν η Φώφη να δώσει το φιλί της ζωής στον Σύριζα με την έντεχνη υποχρέωση προς μη συμμετοχή Βενιζέλου στο ψηφοδέλτιο, θα μετρούσαν double score από τον Κούλη. Τώρα που δεν θα υπάρχουν μετακλητοί να δούμε ποιος θα τους ξαναεπιστρέψει στις καρέκλες .
Λογικό να δίνει πάσες η ΝΔ προς Σύριζα. Τέτοιο "πελάτη" που θα ξαναβρεί η Δεξιά.
17-57
@ratm ( video 27 Νοεμβρίου 2019 - 12:23 μ.μ. )
ΑπάντησηΔιαγραφήΠως κινούνται οι Συριζαίοι στην Πορεία; Σαν ξεψυχισμένοι.
" Ο Σύριζα δεν είναι, κόμμα των εργατών, είναι τα τσιράκια, των αφεντικών". Σύνθημα προς το τέλος του video. Έγραψε
17-57
" Υγ: έλεος λίγο με τον μπαμπούλα των ελληνοτουρκικών σχέσεων. Είδαμε πόσο καλά λειτούργησε η ασπίδα του ΝΑΤΟ και το 74' στην Κύπρο. Σταματήστε να αντιγράφετε πια τον πολιτικό λόγο του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ."
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα έχουν άλλο πολιτικό λόγο οι Συριζαίοι Απολίθωμα; μία ζωή απομιμήσεις
17-57
Γελάνε και τα τσιμέντα με την σύγκριση Μοράλες-Τσίπρα από τους υπερασπιστές του Τζήμερου. Όσο για το πραξικόπημα στην Βολιβία, ναι γίγαντα, οι κομμουνιστές "χαίρονται", που κριτικάρουν το ότι έπρεπε να έχει χώσει στην φυλακή τα ναζισταριά κι όχι να τους έχει διοικητές του στρατού και της αστυνομίας (κι ο Boron που δεν είναι ακριβώς κουκουές, από τα μυαλό του τα έβγαλε και τα λέει), οι κολλητοί του Πάιατ το πήρατε κατάκαρδα. Τράβα τώρα να πάρεις κανα καφέ σε ένδειξη συμπαράστασης στο νέο σου πουλέν, δεν περιμένουμε και πολλά από το κόμμα του Κουίκ, της Κουντουρά, του Τζουμάκα και του Μπίστη.
ΑπάντησηΔιαγραφήIjon Tichy
Να δούμε zoot horn rollo τι παραμύθια θα ξαναφουρνίσουν ο Lefty και η παρέα του όταν και η ίδια η "σια" διαψεύδει τα αντικομμουνιστικά τερατολογήματα της πολιτικής παρέας της σχολής της ανανεωτικής μεν γιαλατζί δε "αριστεράς" του συγκυβερνήτη Καμμένου
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν η ίδια η CIA αποδομεί τον μύθο των γκουλάγκ
24-10-2019
Άρα και το μύθο για τα «εκατομμύρια των εκκαθαρίσεων του Στάλιν».
http://www.katiousa.gr/epikairotita/zitaei-kai-ta-resta-o-mpogdanos-eksodiko-stin-ellinofreneia-gia-to-charaktirismo-roufianos/
Οι πουλατζάς καστοριαδής είναι πλέον οριστικά πολιτικά νεκροί. Να ζήσουν να τους θυμούνται και να τους κάνουν που και που κανένα πολιτικό μνημόσυνο.
17-57
Ο Μπίστης όμως διαφέρει από τους προηγούμενους. Δηλώνει εδώ και χρόνια αναθεωρητής. Εντιμος οπορτουνιστής και εδώ και πάρα πολύ καιρό σοσιαλδημοκράτης Ijon.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈβγαλε και βιβλίο με τίτλο "Προχωρώντας και αναθεωρώντας". Διαθέσιμο και σε όλα τα καλά παλαιοπωλεία του Μοναστηρακίου
17-57
Για την έντιμη σοσιαλδημοκρατία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτον Αλλιέντε είχαν κάνει δύο φορές πραξικόπημα. Την πρώτη ο Αλλιέντε κατά κάποιο τρόπο "συγχώρεσε" τους επίδοξους πραξικοπηματίες. Την δεύτερη ήρθε ο Πινοσέτ. Τον οποίο βάση μίας ημιντοκυμοντερίστικης ταινίας για την τότε Χιλή ο Αλιέντε φαίνεται να τον ρώτησε λίγες μέρες πριν το πραξικόπημα: "Ποια θέση έχει ο στρατός για τα πολιτικά πράγματα"; Για να πάρει την απάντηση: "O στρατός στηρίζει την κυβέρνηση και το σύνταγμα".
Ο ανέντιμος σοσιαλδημοκράτης θα χαράξει τον δρόμο προς της προδοσία του λαού.
Ο έντιμος σοσιαλδημοκράτης παρά τις αγαθές προθέσεις θα χαράξει τον δρόμο προς την ήττα του λαϊκού κινήματος. Δεν μπορεί να κάνει διαφορετικά είναι στην φύση της πολιτικής που υπηρετεί.
17-57
@17-57
ΑπάντησηΔιαγραφή"Ο ανέντιμος σοσιαλδημοκράτης θα χαράξει τον δρόμο προς της προδοσία του λαού.
Ο έντιμος σοσιαλδημοκράτης παρά τις αγαθές προθέσεις θα χαράξει τον δρόμο προς την ήττα του λαϊκού κινήματος. Δεν μπορεί να κάνει διαφορετικά είναι στην φύση της πολιτικής που υπηρετεί."
Πες οτι έτσι είναι τα πράγματα.
Τι κάνει τότε ενα Κομ.Κομμα;
Τάσσεται αντίκρυ της νόμιμης κυβέρνησης και προσπαθεί να τη ρίξει;
Εχθρός μας η Ρωσία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό λεει ο κύριος πολιτικός εκπρόσωπος της αστικής ταξης τη στιγμή που η λυκοσυμμαχια σιγονταρη τις πειρατικές ορέξεις της Τουρκικής αστικής ταξης.
Αστικη τάξη η τάξη της προδοσίας και οι προδότες αστικοί πολιτική.
Επίθεση να μη μπορουν να σταθούν πουθενά τα καθαρματα.
Ειναι θέμα που καίει ακόμη και τους πιο καναπεδατους.
Θα χρειαστεί να γίνει.
ΑπάντησηΔιαγραφήσιγοντάρει Πολιτικοί
ΑπάντησηΔιαγραφήη 'νομιμμη' κυβερνηση των αφεντικών δεν είναι νομιμη για την εργατικη ταξη
ΑπάντησηΔιαγραφήσυνηθως μια σοσιαλδημοκρατικη κυβερνηση τυπου τσαβες, μοραλεσ κλπ αντικειμενικα ειναι μια προδοσια της επαναστασης
βασικη προυπόθεση ειναι ότι η εργατικη ταξη έχει συρθει πισω απο μικροαστικα ή και αστικα συμφεροντα
Η σοσιαλδημοκρατία μας τελείωσε Χανιώτη(1 Δεκεμβρίου 2019 - 11:46 π.μ.).
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα παραμυθάκια τελείωσαν και όπως λέει το γνωστό ανέκδοτο με την κόλαση τα κεφάλια μέσα.
Η δεξιά θα πηγαίνει δεξιότερα και η σοσιαλδημοκρατία θα υιοθετεί παλαιότερες θέσεις της "μετριοπαθούς" με πολλά εισαγωγικά δεξιάς. Και όσο πιο δεξιά πηγαίνει η δεξιά τόσο πιο δεξιά θα πηγαίνει και η σοσιαλδημοκρατία. Εποχή του Ιμπεριαλισμού γαρ.
Πλέον δεν διαφέρει σε πολλά η Σοσιαλδημοκρατία με την Δεξιά. Ειδικά η Ευρωπαϊκή Δεξιά είναι μέρος της Δεξιάς σε σημείο που ή συγκυβερνούν ή το σκέφτεται.
https://faros.wordpress.com/2019/12/04/στον-συριζα-δεν-ανατριχιάζουν
Η σοσιαλδημοκρατία της Λατινικής Αμερικής κράτησε όσο το πετρέλαιο και το φυσικό αέριο είχαν υψηλές τιμές. Ο Τσάβες ο οποίος λίγο πριν τα τέλη της ζωής του διόριζε ή / και κατέβαζε σε εκλογές πρώην δεξιούς σε πόστα και αξιώματα. Παρά τις προειδοποιήσεις του ΚΚ Βενεζουέλας. Ο Τσάβες δεν ξαπόστειλε στο πυρ το εξώτερο τους πραξικοπηματίες του 2002 γιατί του το απαγόρευσε το Κεφάλαιο. Που όλοι οι πραξικοπηματίες κατά "μυστήριο τρόπο" ή το έσκασαν για τις ΗΠΑ (στρατιωτικοί) ή δέχθηκαν ποινές χάδια π.χ. κατ οίκον περιορισμό π.χ. στον πραξικοπηματία πρόεδρο των βιομηχάνων της Βενεζουέλας. Για να επανέλθουν δριμύτεροι με τον Γκουαιδό. Εμ βέβαια τι ήταν ο Τσάβες; Κομμουνιστής ήταν σαν τον Τσε ή τον Κάστρο για να ξαποστείλει τους πραξικοπηματίες;
Η σοσιαλδημοκρατία της Λατινικής Αμερικής "συνέβαλε" στην ήττα του αντάρτικου και στον συμβιβασμό σε βάρος του στην Κολομβία, στην δεξιά στροφή της Κούβας και στην ολική επαναφορά της ακροδεξιάς / δικτατόρων. Κατασυκοφάντησε με τα έργα της τον σοσιαλισμό.
Έγινε βρώμικη με τα οικονομικά σκάνδαλα (σαν τον Λούλα της Βραζιλίας που αποδείχθηκε μεγάλη νούλα) για να έρθουν μετά οι βραζιλιάνοι ακροδεξιοί που με περίσσιο θράσος λένε πως έχουν "καθαρά χέρια".
Οι υπηρεσίες της σοσιαλδημοκρατίας ανεκτίμητες. Μόνο που το Λατινοαμερικάνικο Κεφάλαιο πλέον δεν τις έχει ανάγκη. Την δουλειά της την έκανε και τώρα πετιέται από τα αφεντικά στα σκουπίδια.
17-57
Υ.Γ.
"Νόμιμη" (με πολλά εισαγωγικά) ήταν και η σοσιαλδημοκρατική Κυβέρνηση του Κερένσκι. Δεν ήταν όμως νόμιμη στην συνείδηση των λαών της τότε Ρωσικής αυτοκρατορίας. Και όπως αποδείχθηκε, τα χειμερινά ανάκτορα καταλήφθηκαν σχεδόν χωρίς να σπάσει τζάμι. Αμάν αυτός ο Λένιν σαν δεν ντρέπεται να μην σέβεται την σοσιαλδημοκρατική Κυβέρνηση Κερένκσι
"Πόνεσαν" τα λόγια του Πρωτούλη στο Περιφερειακό και υπάρχουν "παρενέργειες"
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://o-dromos.blogspot.com/2018/10/blog-post_32.html
17-57
@17-57
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνταξει, δεν ειναι καλο παραδειγμα αυτο που εφερες για την νομιμοτητα, γιατι εξισου ευκολα ανατραπηκαν και οι σοσιαλιστικες κυβερνησεις το '89-'91. Επισης βρισκω εκφρασεις του τυπου ''οι συνειδησεις των λαων κλπ'' αφηρημενες και ισως ιδεαλιστικες.
Η ουσια ειναι μια: την εξουσια την παιρνεις οποτε εχεις την δυνατοτητα να το κανεις. Η νομιμοτητα ειναι κατι που δημιουργειται εκ των υστερων και εχει αξια μονο σε προπαγανδιστικο επιπεδο. Η εξουσια ειναι καθαρα θεμα ισχυος οχι νομιμοτητας, συνειδησεων κλπ.
Το '17 ημασταν πιο δυνατοι εμεις, το '89 εκεινοι. Τοσο απλα.
@Χανιωτης
Εξαρταται απο τις συνθηκες. Αν μπορεις να τους ριξεις και να παρεις την εξουσια, τοτε εννοειται οτι θα το κανεις. Αλλιως στηριζεις στα οποια θετικα και ασκεις σκληρη κριτικη στα αρνητικα.
Σιγουρα δεν γινεσαι ουρα και δεν τους δινεις λευκη επιταγη.
Επίσης όπως μου υπενθυμίζει σε άλλο blog ο Παναγιώτης, η σοσιαλδημοκρατική κυβέρνηση του Γεωργίου Παπανδρέου που πίστευε και την "λαοκρατία" και αιματοκύλησε την Αθήνα, ήταν "νόμιμη".
ΑπάντησηΔιαγραφήΆρα βάση λογικής ΧΑΝΙΩΤΗ η αστικά αλλά όχι λαϊκά νόμιμη κυβέρνηση του 1944 μάλλον έπραξε το "σωστό" και το ΚΚΕ μάλλον θα έπρεπε να βαράει παλαμάκια στα Δεκεμβριανά για "έργο" της.
17-57
@ Παπουτσωμενος Γατος
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο "αφηρημένο" που επικαλείσαι στις συνειδήσεις ήταν ο έλεγχος των Σοβιέτ και η κατάληψη των Χειμερινών Ανακτόρων με μία κανονιά από το "Αβρόρα". Οι δεκάδες χιλιάδες κομμουνιστών και του λαού που έδωσαν και τη ζωή τους μεταξύ 1905-1922
Ο Χανιώτης είναι άλλο "φρούτο" Γάτε
Οι συνειδήσεις είχαν σφυρηλατηθεί πολλά χρόνια από το 1905 γάτε. Με πολλές διώξεις. Πολλοί έδωσαν την ζωή τους καο του Κόμματος και του Λαού μεταξύ 1905-1922. Που το είδες το "ιδεαλιστικό" και "αφηρημένο" γάτε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Χανιώτης είναι από τους "απέναντι" εκφράζοντας τις αγωνίες της σάπιας σοσιαλδημοκρατίας. Μπήκε να δει μπας και βρει κανένα αφελή
Ελπίζω το παράδειγμα της αστικά νόμιμης αλλά όχι λαϊκα΄νόμιμης κυβέρνησης των Δεκεμβριανών στα 1944 του Γεωργίου Παπανδρέου του Α να είναι πιο κατανοητό.
17-57
Να βλέπεις στα κανάλια να εκπροσωπεί την (σε λίγο καιρό ενωμένη) Σοσιαλδημοκρατία ο … Παπαχριστόπουλος. Ανεκτίμητες οι αξίες της αναβαπτισμένης κεντροαριστεράς.
ΑπάντησηΔιαγραφή17-57
Γάτε
ΑπάντησηΔιαγραφήσου θυμίζω πως όταν ο Γκόρμπι άφησε τις τιμές των τροφίμων στην "ελεύθερη αγορά" στα 1985 έγιναν πολύ μεγάλες διαδηλώσεις και πήρε πίσω το μέτρο της "φιλελευθεροποίησης".
Να σου θυμίσω πως στο Δημοψήφισμα πριν την ανατροπή του σοσιαλισμού η συντριπτική πλειοψηφία από τον κόσμο από όλες τις σοσιαλιστικές δημοκρατίες σε ποσοστό 70% ήταν υπέρ της συνέχισης της ΕΣΣΔ. Δημοψήφισμα δεν έγινε σε μόλις 4 που οι κρυφοαστοί επικεφαλής τους είχαν σχεδόν αποφασίσει να φύγουν.
Όπως πολλές διαδηλώσεις εργαζομένων έγιναν τόσο στην ΕΣΣΔ όσο και σε πρώην Λαϊκές Δημοκρατίες για επιστροφή στις σοσιαλιστικές σχέσεις παραγωγής σχεδόν ένα με δύο χρόνια μετά την ανατροπή του σοσιαλισμού
Αυτά τα μαθήματα περί λαϊκής - εργατικής νομιμότητας σε αντιπαράθεση με την αστική
Όπως ακριβώς θα ξέρεις οι ταξικές διαφορές δεν καταργούνται στον σοσιαλισμό αλλά παίρνουν άλλη μορφή. Η αστική τάξη υπάρχειμε την μορφή στρώματος αν και ξεδοντιασμένη από τα μεγαλύτερα και περισσότερα μέσα παραγωγής. Κατανοητό το μίσος των αστών για τον Στάλιν με την Κολλεκτιβοποίηση
17-57
κοπι-πέιστ
ΑπάντησηΔιαγραφή⭐national acrobat
@tyxaiosna1917
" · 6 Δεκ 2019
Το κράτος είναι ο μόνος τρομοκράτης εκτός αν στην κυβέρνηση είναι ο ΣΥΡΙΖΑ, εκτός αν τους τρομονομους τους εφαρμόζει ο ΣΥΡΙΖΑ, εκτός αν τα ΜΑΤ παίρνουν εντολή από κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ να δέρνουν συνταξιούχους,εκτός αν ο ΣΥΡΙΖΑ εγκαινιάζει καινουριες βάσεις του ΝΑΤΟ, εκτός αν
⭐national acrobat
@tyxaiosna1917
η κυβέρνηση που έχει μετατρέψει σε ιδιώνυμο αδίκημα τις κινητοποιήσεις ενάντια στους πλειστηριασμούς είναι του ΣΥΡΙΖΑ.
Όλα τα καθάρματα δουλεύουνε μαζί εκτός αν υπουργοί του ΣΥΡΙΖΑ πάνε μαζί με φασίστες στο Καστελόριζο, εκτός αν αυτός που συγκυβερναει με τους ΑΝΕΛ είναι ο ΣΥΡΙΖΑ "
https://twitter.com/tyxaiosna1917/status/1202909653635600384
"Αφιερωμένο σε κⒶποιους που θυμούνται πολλά (και εφευρίσκουν ακόμα περισσότερα εννοείται) για τον ΔΕΚΕΜΒΡΗ του 2008 αλλά δεν θυμούνται καν πως ο δολοφόνος του Αλέξη είναι ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ από το 2019 με βάση τον ΠΚ που ψήφισε ο ΣΥΡΙΖΑ και διατηρεί η ΝΔ."
https://twitter.com/tyxaiosna1917/status/1202909658308128769
Η ωμή αλήθεια είναι ότι στην Ευρώπη τέτοιου είδους "καλοπροαίρετη" σοσιαλδημοκρατία έχει τελειώσει εδώ και πολλές πολλές δεκαετίες. Δεν πιστεύω ότι με τα δείγματα γραφής της υπάρχουν περιθώρια ανοχής.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάλι ζωντάνεψαν οι "τζαμάδες" και οι πολυποίκιλοι νεοπασόκοι στην πλάτη του δολοφονημένου Γρηγορόπουλου. Ποντάρουν σε κόσμο με κοντή μνήμη και όχι μόνο. Ας μην τους χαριζόμαστε ούτε στο ελάχιστο.
ΥΓ: Ένα ιδιαίτερα δραστήριο και χυδαίο συριζοτρολ που "παίζει" τελευταία, έχει διατελέσει "ατσάλινος" ή είναι ιδέα μου;
ΑπάντησηΔιαγραφή@17-57
H επικρατηση μιας επαναστασης, ενος πραξικοπηματος ή μιας αντεπαναστασης εξαρταται απο πολλους παραγοντες. Το ιδιο και το αν θα ανατραπει ενα καθεστως και πως.
Η λαικη βουληση ειναι ενας απο τους παραγοντες αλλα οχι ο μονος και συχνα ουτε ο καθοριστικος. Συνηθως καθοριστικη ειναι η ωμη ισχυς της μιας πλευρας. Πολλες φορες εχουμε δει αντιδραστικα καθεστωτα να επικρατουν και να μακροημερευουν γιατι ειχαν τα σωματα ασφαλειας με το μερος τους. Αλλωστε στο μεγαλυτερο κομματι της ανθρωπινης ιστορια υπηρχαν και υπαρχουν καθεστωτα που δεν ειναι δημοφιλη αλλα παραμενουν γιατι ο λαος δεν ειναι αρκετα δυνατος να τα ανατρεψει.
Οποτε το να λεμε οτι ολα εξαρτωνται απο τις συνειδησεις των λαων ειναι υπεραπλουστευση και ειναι ενα επιχειρημα που μπορει να χρησιμοποιησει η αλλη πλευρα (και συχνα το κανει) και να πει οτι ο καπιταλισμος υπαρχει ακομα επειδη τον θελει ο κοσμος ενω εσας οχι για αυτο δεν υπαρχει σχεδον καμια σοσιαλιστικη χωρα πλεον.
Σιγουρα ακουγεται πιο ωραιο προπαγανδιστικα να λεμε οτι μια επανασταση μπορει να επικρατησει αποκλειστικα οταν το θελησει ο λαος αλλα σε πρακτικο και ιστορικο επιπεδο αυτο ειναι μονομερες και λαθος.
Δεν ξέρω τι καταλαβαίνεις ή τι δεν καταλαβαίνεις Γάτε. Μάλλον θα είμαι αρκετά πρακτικός για ιδεαλιστής με τόσα ιστορικά παραδείγματα που ανάφερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ κύρια προϋπόθεση είναι η ύπαρξη ενός Κομμουνιστικού Κόμματος με όλη την σημασία της λέξης. Δεν είναι η μόνη, είναι η κύρια. Π.χ. στην Χιλή έχουν ένα ΚΚ που σέρνεται πίσω από την φούστα της Χιλιανής Φώφης. Χωρίς σωστή καθοδήγηση από χέρι και χαμένος ο εκεί αγώνας.
Δεν κρίνονται με τα ίδια κριτήρια επαναστάσεις και ανετπαναστάσεις.
Oι σκλάβοι που θέλουν να σπάσουν τις αλυσίδες τους με τα αφεντικά που θέλουν να τις βάλουν.
Ακόμα και ο Ανεμοδούρης αντιΣταλινικός Λέοντας ο Τρότσης το έγραφε.
17-57
H "κοντή μνήμη" zoot σε μια εποχή που υπάρχουν μηχανές αναζήτησης σαν το google μάλλον τους εκθέτει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤόσο που ξέχασαν τις κολεγιές με φασιστοειδή και ακροδεξιούς(1).
Τόσο που "ξέχασαν" πως τον Δεκέμβριο του 2008 μετά την δολοφονία Γρηγορόπουλου παραλίγο να σκοτωθεί μαθητής της ΚΝΕ στο Περιστέρι.
Ξεφτιλίστηκαν όσο δεν πάει άλλο. Και τους ετοιμάζουν οι αστοί ως πλαν Β -τουλάχιστον για ένα μέρος του ΣυριζοΠασοκ- συγκυβέρνηση με την Δεξιά.
Αναμενόμενη η νεκρανάσταση των "τζαμάδων" που ψήφισαν μνημονιάκια και με τα δύο τα χεράκια αγκαλιά με ακροδεξιούς και φασιστοειδή στην ίδια πλατεία. Και έκαναν τον μακάκα όταν τα ΜΑΤ που θα καταργούσε ο Σύριζα χτυπούσαν επί Τζίφρα συνταξιούχους, έσπαγαν τα κεφάλια φοιτητών στο άγαλμα Τρούμαν ή έριχναν δακρυγόνα σε ευθεία βολή.
Ή επί κυβερνησάρας του Σύριζα κάνοντας τα στραβά μάτια σε φασιστοειδή που πήγαιναν να στήσουν σκηνικά στις προβλήτες της cosco τις μέρες των απεργιών που δεν τους βγήκαν λόγω της οργάνωσης των εργαζομένων και την στήριξη του ΠΑΜΕ.
Ποιος δεν θυμάται την μνημειώδη δήλωση Σκουρλέτη προς τα τέλη του 2012 όταν απλήρωτοι εργαζόμενοι των Ναυπηγείων μπούκαραν στο Πεντάγωνο, περί "χαλαρής αντιμετώπισης" από τον Σαμαρά με καμία 10αρια σπασμένα κεφάλια χέρια και με πάνω από 20 συλλήψεις εργατών;
17-57
(1)Σάββατο 27 Απρίλη 2019 - Κυριακή 28 Απρίλη 2019
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ Σελίδα 12 ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Εκεί που το αφήγημα του ΣΥΡΙΖΑ περί "αντι-ακροδεξιού μετώπου" γίνεται θρύψαλα
https://www.rizospastis.gr/story.do?id=10311316
Υ.Γ. Η πρακτική του ξεγυμνώματος είναι μια ευρέως διαδεδομένη πρακτική της Ισραηλινής αστυνομίας και στρατού απέναντι σε Παλαιστίνιους.
Γιατί ψευτοδιαμαρτύρεστε τάχα μου δήθεν κύριοι του Σύριζα για το περστατικό στα Εξάρχεια;
Τόσα κομπρεμί κάνατε -όπως και ΠΑΣΟΚ και ΝΔ- με το Ισραήλ.
Σε σημείο που ούτε τολμάτε να πάτε μία πορεία έξω από την Ισραηλινή Πρεσβεία ως αξιωματική αντιπολίτευση όπως στις 17/11/2012. Μόνο το ΚΚΕ πήγε εκεί.
Οι της Συριζοπαρέας ( συριζοπασοκοι - αναρχικοί - αριστεροχώρι) την "κάνατε" με "ελαφρά πηδηματάκια" άλλοι για την ΜΠΥΡΟεμπαναζσταζι στην Καλλιδρομίου.
Πέμπτη 1 Μάρτη 2018
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ
Εστειλε τα ΜΑΤ να χτυπήσουν κινητοποίηση ενάντια στους πλειστηριασμούς
Απρόκλητη επίθεση με χημικά και γκλομπς ενάντια σε μέλη συνδικάτων και Λαϊκές Επιτροπές
https://www.rizospastis.gr/story.do?id=9732847
17-57
Τετάρτη 24 Απρίλη 2019
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΥΡΙΖΑ - ΝΔ
Το 'να χέρι νίβει τ' άλλο στην επίθεση στα ΑμεΑ
Με αφορμή τις απαράδεκτες δηλώσεις του αναπληρωτή υπουργού Υγείας, Π. Πολάκη, ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ σήκωσαν ένα ακόμα πεδίο ψεύτικης αντιπαράθεσης, στο πλαίσιο της οποίας μάλιστα προσπαθούν να εντάξουν και έναν καβγά για το ποιος τάχα προστατεύει καλύτερα τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία (ΑμεΑ).
https://www.rizospastis.gr/story.do?id=10307060
Έργα ημερών Σύριζα
ΑπάντησηΔιαγραφή"(..) Στις 11 Ιανουαρίου 2019, την αντίδραση των υπουργείων Προστασίας του Πολίτη και Παιδείας, καθώς και του ΣΥΡΙΖΑ, προκάλεσαν οι χειρισμοί της Αστυνομίας στη διαδήλωση των δασκάλων, κατά την οποία τραυματίστηκε μια πολίτης, αλλά και ο βουλευτής του ΚΚΕ Γιάννης Δελής. Η πολιτική προϊσταμένη της ΕΛΑΣ, Όλγα Γεροβασίλη, χαρακτήρισε «πολιτικά επικίνδυνες» και «αντιδημοκρατικές» τις ενέργειες των αστυνομικών των ΜΑΤ που «χτύπησαν στα τυφλά» κατά τη διαδήλωση των εκπαιδευτικών, στη διασταύρωση Βασ. Σοφίας και Ηρώδου του Αττικού: «Θεωρώ απαράδεκτες και πολιτικά επικίνδυνες τις σημερινές ενέργειες κάποιων ανδρών των ΜΑΤ, οι οποίοι χτύπησαν στα τυφλά συγκεντρωμένους διαδηλωτές με δακρυγόνα και χειροβομβίδες κρότου-λάμψης, με αποτέλεσμα να μεταφερθούν στο νοσοκομείο τραυματισμένοι ο βουλευτής του ΚΚΕ Γιάννης Δελής και η Θοδώρα Δριμάλα, μέλος του ΔΣ της ΔΟΕ και στέλεχος του ΠΑΜΕ» είχε δηλώσει τότε η κυρία Γεροβασίλη. "
https://www.ethnos.gr/ellada/17011_himika-se-diadiloseis-mia-istoria-me-polla-politika-dakrya
Κόπι - πέιστ
ΑπάντησηΔιαγραφήgrigoris georgatos
@Trash2003
Ακολουθήστε Ακολουθήστε τον χρήστη @Trash2003
Περισσότερα
" Όταν οι αριστεροδεξιοί κυβερνήτες κ συγκυβερνήτες μας κάνανε τα κομπερμί με το Ισραηλινό απαρτχάιντ, ήταν μακρυά από την πόρτα μας.
Τώρα που τα ΜΑΤ υιοθετούν τις ισραηλινής τεχνογνωσίας τακτικές, ξεβρακώματος κ δημόσιου εξευτελισμού των συλληφθέντων, είναι αργά για δάκρυα. "
https://twitter.com/Trash2003/status/1203274558314336256
@17-57
ΑπάντησηΔιαγραφή''Η κύρια προϋπόθεση είναι η ύπαρξη ενός Κομμουνιστικού Κόμματος με όλη την σημασία της λέξης''
Το ΚΚ ειναι μια απο τις προυποθεσεις, αλλα δεν ειναι η μονη ουτε ειναι πανακεια.
''Δεν κρίνονται με τα ίδια κριτήρια επαναστάσεις και ανετπαναστάσεις.
Oι σκλάβοι που θέλουν να σπάσουν τις αλυσίδες τους με τα αφεντικά που θέλουν να τις βάλουν. ''
Την αποτελεσματικοτητα μιας επαναστασης ή ενος πραξικοπηματος συζηταμε. Στην πρακτικη δραση προκυπτουν πολυ συγκεκριμενα προβληματα που δεν λυνονται με τσιτατα και γενικολογιες.
Παπουτσωμένε Γάτε όμοιο σημαντικός παράγοντας είναι η προσωπικότητα των ηγετών μιας επανάστασης, αντεπανάστασης ή ενός Κομμουνιστικού Είδαμε τι έγινε στη Βάρκιζα πχ. Το έλλειμμα σε ηγετικές φυσιογνωμίες με διορατικότητα είναι ακόμα χειρότερο από την έλλειψη στρατιωτικής ισχύος.
ΔιαγραφήΕδώ έπεσε ολόκληρη Σοβιετική Ένωση σαν τραπουλόχαρτο. Μια υπερδύναμη με πυρηνικό οπλοστάσιο αλλά με ηγέτες κατώτερους των περιστάσεων μετά τον Στάλιν.
να ρωτησω τωρα εγω ο αφελης
ΑπάντησηΔιαγραφήολοι αυτοι οι ρεκτες του brexit που εβλεπαν σε αυτο την αντικαπιταλιστικη διαθεση των μαζων και κατηγορουσαν το ΚΚΕ που ελεγε οτι brexit remain ηταν μια ενδοαστικη κοντρα πως βλεπουν την νικη των τορρις? αλλη μια νικη του κινηματος ?
Το ΚΚΕ φταίει που δεν συνεργάστηκε με τον Κορμπιν, χάθηκε άλλη μια ιστορική ευκαιρία κτλ.
Διαγραφή@Jack Barsky
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι η ηγεσια μετραει πολυ φυσικα. Δε θα απεδιδα εκει την ανατροπη της ΕΣΣΔ αλλα σιγουρα σε πολλες περιπτωσεις εχει μεγαλο ειδικο βαρος το ποιος ή ποιοι ειναι στο τιμονι.
Μετα και τα γεγονοτα στο Κουκάκι με την εισβολή και σύλληψη των ιδιοκτητών των σπιτιών, έχει μείνει κανείς να πιστεύει οτι δεν έχουμε μια ήπια μορφή δικτατορίας και αστυνομοκρατίας;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠήραν θαρρος και κάτι φασιστάκια στα νησια υποδοχης σαν τον δήμαρχο Ανατολικής Σάμου και ετοιμάζουν πογκρομ σε προσφυγες. Ποιός θα τους σταματήσει; Ο Άδωνις ο Βορίδης ή ο Αβραμόπουλος;
Για να μην ανοίξουμε το θέμα με την απεργία στο Μετρό που λύσσαξαν οι δεξιοφυλλάδες να αποτελέσει αφορμή να ξηλωθούν όλα τα εργατικά δικαιώματα και να εκμηδενίσουν τις απεργίες οριστικα. Το χαρτί του κοινωνικού αυτοματισμού μια χαρά παίχτηκε
Αλλα τι λέω...ξέχασα....για μερικούς εδώ αλύγιστους, ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ το ίδιο πράγμα είναι.
Το ίδιο ακριβώς.
Να πείτε αυτα και στους κυρίους της οδού Ματρόζου και σε ολη την εξωκοινοβουλευτική αριστερά και τους προοδευτικούς ανθρώπους να δούμε τι θα σας απαντήσουν.
lefty
Απλά: άσε μας ρε συριζοτρολ...
ΔιαγραφήΧάσαμε τον Κουίκ ,την Κουντουρά και το μπάρμπα Αλέκο το Φλαμουραρη που τους είχαν σταματήσει τόσα χρόνια.
ΔιαγραφήΗ περίπτωση σου μεγάλε είναι ανίατη.Τετοια μαλακινση μόνο συριζαιος θα μπορούσε να είχε.
Το χειρότερο για σένα είναι ότι μάλλον πες πες πιστεψες ο ίδιος τις παπατζες σου.
ratm
Λέφτυ, είναι πολύ έξυπνο όταν ξεμένεις από επιχειρήματα να εξαφανίζεσαι, και να εμφανίζεσαι μετά από μερικές μέρες, θεωρώντας ότι έχει χαθεί η σειρά, για να πεις περίπου το ίδιο, αλλά δεν έχεις να κάνεις με χρυσόψαρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι εκκενώσεις καταλήψεων ξεκίνησαν επί ΣΥΡΙΖΑ. Θα ήθελες να μας πεις αν στο συγκεκριμένο διαπιστώνεις κάποια ουσιαστική ποιοτική διαφορά;
Να απαντήσω επίσης ως ατσάλινος -αν και αυτό εδώ μέσα άλλοι το έχουν κερδίσει ως προσωνύμιο, χωρίς να περιμένω βέβαια να παρακολουθείς το ιστολόγιο συστηματικά- με κάτι που έγραψα στην Κατιούσα πρόσφατα.
http://www.katiousa.gr/apopseis/mipos-i-deksia-katevazei-ton-kosmo-ston-dromo-i-nea-mpatsokratia-kai-oi-palies-aploustefseis/
Δεν υπάρχουν δηλαδή διαφορές μεταξύ των δύο κομμάτων εξουσίας; Ας απαντήσουμε ευθέως. Ναι, υπάρχουν διαφορές. Όχι, δεν αφορούν την ουσία και τον στρατηγικό πυρήνα. Εκεί τα δύο κόμματα μοιάζουν σα δύο σταγόνες νερό. Πάντα υπήρχαν και ακόμα υπάρχουν διάφορες αποχρώσεις της ίδιας πολιτικής μεταξύ των δύο πόλων, ακόμα και στο εσωτερικό των ίδιων των κομμάτων. Ποτέ και πουθενά δεν υπήρξε κι ούτε θα υπάρξει στην ιστορία περίπτωση στρατηγικής απόκλισης, που να έφερε μια ουσιαστική αλλαγή σε κυβερνητικό επίπεδο. Αν κάποιοι δεν μπόρεσαν να βγάλουν στοιχειώδη συμπεράσματα από τις εξελίξεις των τελευταίων χρόνων (“αριστερή κυβέρνηση” και τρίτο μνημόνιο), τότε τόσο το χειρότερο για την πραγματικότητα. Έλα όμως που αυτή δεν μπορεί να αλλάξει -ιδίως με ψευδαισθήσεις και αυταπάτες.
Και κάτι επιπρόσθετο, ειδικά ως προς το ζήτημα της καταστολής. Είναι αστείο να πιστεύει κανείς πως η ΕΛ.ΑΣ. δεν έχει το δικό της σχετικά αυτόνομο σχεδιασμό, που δε διακόπτεται ούτε αλλάζει ουσιαστικά από την εναλλαγή αστικών κυβερνήσεων στο τιμόνι της χώρας. Το αστικό κράτος έχει συνέχεια και αυτό αφορά πρωτίστως τα όργανα και τους μηχανισμούς καταστολής που διασφαλίζουν την κυριαρχία του. Αυτό αφορά επίσης το σχεδιασμό και τις επιδιώξεις της ΕΛ.ΑΣ. για το “άβατο” των Εξαρχείων, που όσο κάποιοι το “υπερασπίζονται ηρωικά”, τόσο καταφέρνουν να απομονωθούν από τη στήριξη της ευρύτερης κοινωνίας -που δεν την αφορά άμεσα τι συμβαίνει στην περιοχή ή σχηματίζει γνώμη μέσω των δελτίων ειδήσεων- ή ακόμα και των ίδιων των κατοίκων της περιοχής. Αλλά αυτό το σημείο χρήζει περαιτέρω ανάλυσης…
η ματροζου ειχε εκκενωθεί και επι Συριζα τον Μαρ 2018
ΑπάντησηΔιαγραφήο Ζακ ποτε δολοφονηθηκε και ποιος κυβερνουσε ?
το ΜΑΣ ποιος το περιποιήθηκε καταλλήλως στο αγαλμα του Τρουμαν πριν 2 χρονια ?
ξυλο επι συριζα ξυλο επι νδ
η διαφορα ειναι οτι η νδ δεν φωναζε οταν τα ματ επρατταν το καθηκον τους επι συριζα ενω ο ζυριζα σκουζει τωρα ενω πριν δεν ετρεχε καστανο
αρα νδ=συριζα=νδ=συριζα και στην καταστολη
Lefty, εσύ κοιτάς το δέντρο και δεν βλέπεις αυτόν που έριξε τον σπόρο και καλλιέργησε το έδαφος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρολεκαλτ
Όλα τα βλέπει.
ΔιαγραφήΓάτε αν δεν υπάρχει σοβαρό ΚΚ όλες οι άλλες προϋποθέσεις αυτόματα ακυρώνονται. Η ύπαρξη σοβαρού ΚΚ είναι η Νο1 συνθήκη για την ανατροπή. Συντρέχουν και άλλες προϋποθέσεις, αλλά χωρίς την 1η δεν γίνεται τίποτα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒλέπε Χιλή. Δεν θα γίνει τίποτα δεν πάει να γυρίσει ο ήλιος ανάποδα. Η γραμμή του ΚΚ Χιλής είναι το λιγότερο λανθασμένη. Δεν έμαθε τίποτα ούτε από την σοσιαλδημοκρατία του 21ου αιώνα ούτε από την έλλειψη αποφασιστικότητας(στην ουσία επιλογής ενός εκ των δύο δρόμων πολιτικής ή με το κεφάλαιο ή με τους εργάτες) της κυβέρνησης του έντιμου Αλιέντε.
@Jack Barsky
Προς Απάντηση η απάντηση του Στάλιν απέναντι σε έναν βιογράφο του που τον απεικόνιζε ως περίπου ημίθεο. Λογική που ο Στάλιν απέρριπτε ως εσέρικη:
"Οι λαοί κάνουν τους ήρωες όχι οι ήρωες τους λαούς" έγραφε στο γράμμα του ο Μουστάκιας
Η ΕΣΣΔ δεν κατέρρευσε. Ο Σοσιαλισμός ανατράπηκε. Υπάρχει διαφορά.
@Lefty
"Εγώ λέω ότι άλλαξαν και καλά έκαναν στο συγκεκριμένο τομέα. Αυτό σημαίνει ότι, με την εξαίρεση του Κομμουνιστικού Κόμματος, διαμορφώνεται σε αυτήν την αίθουσα, για πρώτη φορά, τουλάχιστον από τα χρόνια της Μεταπολίτευσης, μια πλατιά διακομματική συμμαχία, η οποία θεωρεί τη σχέση μας με τις Ηνωμένες Πολιτείες σχέση με μεγάλο βάθος, σχέση στρατηγικής σημασίας"
Κυρ. Μητσοτάκης, στη Βουλή.
Τρελό πάρτι στους twitterαδες με τις δηλώσεις Ραγκούση για τον Τσίπρα πριν λίγα χρόνια .
ΝΔ για Α.Τσίπρα:
https://www.protothema.gr/politics/article/958062/nd-gia-sunedeuxi-tsipra-opos-elege-o-kipouros-ragousis-otan-ton-epikrineis-einai-san-na-kleveis-ekklisia/
https://www.thepresident.gr/2019/12/23/nd-gia-a-tsipra-opos-elege-o-kipoyros-ragkoysis-otan-ton-epikrineis-einai-san-na-kleveis-ekklisia/
Για πόσο ακόμα lefty θα ξεφτιλίζεστε στο πολιτικό πεδίο; Ο Κούλης σπάει πλάκα μαζί σας, αν το έχετε καταλάβει. Σας αφήνει που και που να βάζετε κανένα γκολάκι για να σας βάζει άλλα πέντε. Τέτοιο "πέλάτη" που θα τον ξαναβρεί η Παλιά Δεξιά.
Η Νέα εξευρωπαϊσμένη Δεξιά είναι εδώ και χρόνια ο Σύριζα για την ακρίβεια το ΠασοκοΣύριζα. Ειδάλλως προς τις οι κατά καιρούς εκκλήσεις των στελεχών του Σύριζα προς την "σοβαρή δεξιά" και οι τόσοι ύμνοι προς τον Καραμανλή τον 1ο τον επονομαζόμενο ως "εθνάρχη" από τα 2011-2012;
@ratm ( 20 Δεκεμβρίου 2019 - 1:52 μ.μ. )
Μην πεις όμως στην κυρία του Σύριζα που εμφανίστηκε στην χθες το πρωί στην ΕΡΤ πως έχει Κουικ και Κουντουρά γιατί την είδα πως επέμενε σε αντιδεξιό μέτωπο. "Μηδένισε το κοντέρ" και πάνε για άλλα όπως γράφει και ο zoot.
17-57
Και ο Χρυσοχοϊδής ήταν υπουργός του ΠΑΣΟΚ τότε που ο Σύριζα μιλούσε για "Προοδευτική Συμμαχία" ή " Συμμαχία των Προοδευτικών Δυνάμεων" ή κάπως έτσι λίγο πριν ή λίγο μετά έρθει ο ΓΑΠ στο μακρινό 2009.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://el.wikipedia.org/wiki/Κυβέρνηση_Γεωργίου_Α._Παπανδρέου_2009
Μάλλον και ο σημερινός υπουργός Προ.πο κατά Τσίπρα θα μπορούσε δυνητικά να αποτελέσει και αυτός μέρος της "Προοδευτικής Συμμαχίας" ή κάνω λάθος ρε lefty;
17-57
@ Μπρεζνιεφικό απολίθωμα
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα, Καλά Χριστούγεννα (καθυστερημένα!) και Καλή Χρονιά (έγκαιρα!)!
Γι’ άλλη μια φορά υποπίπτει η Συντακτική Επιτροπή (ή όπως αλλιώς ονομάζεται το υπεύθυνο αυτό όργανο που ελέγχει ή δεν ελέγχει τις αναρτήσεις) της КΑΤЮΣΑ σε σοβαρό σφάλμα όχι βέβαια ουσίας (ευτυχώς!), αλλά τύπων θα έλεγα, το οποίο ναι μεν δεν σημαίνει και το τέλος του κόσμου (εννοώ μεταφορικά!), αλλά οπωσδήποτε δείχνει αδυναμία ελέγχου του ρεπορτάζ από τις πηγές του πρωτοτύπου, πράγμα κατά βάση απαράδεκτο στην καλώς εννοούμενη δημοσιογραφική δεοντολογία…
Διορθώνω λοιπόν.
Η ομιλία του Βλαντίμιρ Πούτιν (http://www.katiousa.gr/politika/diethni/poutin-gia-symfono-molotof-rimpentrop-o-stalin-de-synantithike-apeftheias-me-to-chitler-oi-evropaioi-igetes-to-ekanan-afto/), στην οποία έκανε αποστροφή ιστορικού περιεχομένου αναφορικά με το λεγόμενο Σύμφωνο Μόλοτοφ–Ρίμπεντροπ, δεν έγινε «πριν λίγες μέρες» «στο Ανώτατο Ευρασιατικό Οικονομικό Συμβούλιο στο Λένινγκραντ», αλλά στις 24 Δεκεμβρίου, αντιπροχθές δηλαδή, στην Μόσχα, στην Διευρυμένη Συνεδρίαση (расширенное заседание) του Συμβουλίου του Υπουργείου Άμυνας της Ρωσικής Ομοσπονδίας (Коллегия Министерства обороны Российской Федерации) και μάλιστα επρόκειτο για το κλείσιμο (Завершающее выступление) που έκανε στην εν λόγω συνεδρίαση υπό την ιδιότητά του ως Ανώτατου Διοικητή των Ενόπλων Δυνάμεων της Ρωσικής Ομοσπονδίας (Верховный Главнокомандующий Вооруженных Сил Российской Федерации). Πού, πότε και πώς έχει στην συγκεκριμένη περίπτωση την σημασία του.
Περισσότερα για τους ή και τις ρωσομαθείς εδώ: http://www.kremlin.ru/events/president/news/62401
Και πάλι Καλές Γιορτές σ’ όλους κι όλες σας!
Άγρυπνος
https://www.huffingtonpost.gr/entry/o-poetin-apanta-se-osoes-kateyoroen-ten-essd-yia-semfonia-me-ton-chitler-prin-ton-v-paykosmio-polemo_gr_5e046cfae4b0843d360337fb?3l&utm_source=News247&utm_medium=huffpost_homebig&utm_campaign=24MediaWidget&utm_term=Pos1
ΑπάντησηΔιαγραφήO Πουτιν μπορεί να ειναι καπιτάλα του κερατά αλλα μαλάκας δεν είναι. Ξέρει να χρησιμοποιεί τους θριάμβους της ΕΣΣΔ υπέρ του
Μπομπαν
Πράγματι, παίζει πολύ πονηρή "μπάλα" σε ό,τι αφορά το αίσθημα του ρωσικού λαού.
Διαγραφή@ Μπρεζνιεφικό απολίθωμα
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι για να μην αδικώ υπερβολικά την Συντακτική Επιτροπή της КΑΤЮΣΑ χρονιάρες μέρες που είναι σημειώνω κι ένα καταπληκτικό «μαργαριτάρι» του ΑΠΕ-ΜΠΕ σχετικά με την περί ης ο λόγος ομιλία του Βλαντίμιρ Πούτιν, «μαργαριτάρι» που αναπαρήγαγε άκριτα, «άνετα» και σωρηδόν το σύνολο του νεοελληνικού τύπου, διαδικτυακού και μη. Λέει λοιπόν η ανταπόκριση του ΑΠΕ-ΜΠΕ πως ο Πούτιν στην ομιλία του αναφέρθηκε και στην έκθεση του Πολωνού Πρέσβη στο Βερολίνο «προς τον Πολωνό υπουργό Εξωτερικών Μπέκου». Ποιος είναι όμως αυτός ο Πολωνός υπουργός Εξωτερικών «Μπέκου»; Πρόκειται βέβαια για τον τότε (δεκαετία του 1930) Πολωνό υπουργό Εξωτερικών Γιούζεφ Μπεκ (Jósef Beck, 1894–1944), «Μπέκου» Πολωνός υπουργός Εξωτερικών δεν υπάρχει. Αλλά από πού το ’βγαλε αυτό το όνομα, το «Μπέκου», το ΑΠΕ-ΜΠΕ; Είναι απλό. Ο Πούτιν είπε επί λέξει στην ομιλία του: «… και κατόπιν αυτό [δηλ. ότι ο Χίτλερ σχεδίαζε να εξοντώσει τους Εβραίους της Ευρώπης] το κατέγραψε [εννοεί τον Πολωνό Πρέσβη στο Βερολίνο] στην έγγραφη αναφορά του στον Υπουργό Εξωτερικών της Πολωνίας, στον κύριο Μπεκ …» [… а потом это записал в своей докладной бумаге Министру иностранных дел Польши господину Беку …]. Το «Μπέκου» [«Беку»] είναι στα ρωσικά η δοτική του επωνύμου «Μπεκ» [«Бек»] που τα αστοιχείωτα σαΐνια του ΑΠΕ-ΜΠΕ μην έχοντας ιδέα για ιστορικά πρόσωπα και πράγματα και χωρίς μπουν στον κόπο ν’ ανοίξουν κάνα βιβλίο για να ξεστραβωθούν, μετέτρεψαν σε ονομαστική με αποτέλεσμα ο «Μπεκ» να γίνει «Μπέκου»! Και στην συνέχεια ακολούθησε η εξίσου αστοιχείωτη σωρηδόν αναπαραγωγή… Αυτό είναι το επίπεδο του νεοελληνικού τύπου, επίπεδο αγραμματοσύνης κι ασχετοσύνης, επίπεδο που μου θυμίζει το βιβλικό «τυφλοί οδηγοί τυφλών» (Κατά Ματθαίον 15, 14)…
Καλή Χρονιά σ’ όλους κι όλες σας!
Άγρυπνος
@ Μπομπαν
ΑπάντησηΔιαγραφή26 Δεκεμβρίου 2019 - 2:33 μ.μ.
@ zoot horn rollo είπε...
27 Δεκεμβρίου 2019 - 7:09 π.μ.
Χέρι που δεν μπορείς να δαγκώσεις, φίλα το λέει μία αστική παροιμία.
Δεν μπορεί να "δαγκώσει" την αντιφασιστική νίκη των λαών με πρωταγωνιστή την ΕΣΣΔ και για αυτό ο μίστερ Βλαδίμηρος "γλύφει" πάνω στην εποχή με τον Στάλιν ΓΓ. Σημάδι αδυναμίας της ρώσικης αστικής τάξης.
Η ρώσικη αστική τάξη δεν έχει παραδόσεις νικών, η μνήμη των παππούδων και των γιαγιάδων είναι ακόμα ζωντανή, μεγάλη μερίδα του κόσμου νοσταλγεί την ΕΣΣΔ, μέρος από τα αρχεία της εποχής με Στάλιν ΓΓ έχουν αναπαραχθεί στα ιντερνέτια σε βαθμό που Αμερικανοί σχεδόν αντισταλινικοί ιστορικοί να "δικαιώνουν" αρκετές από τις επιλογές του ΚΚΣΕ της εποχής με Στάλιν ΓΓ.
Παράλληλα στους εορτασμούς κάνει ό,τι μπορεί για να αλλοιώσει το νόημα της αντιφασιστικής νίκης των λαών, π.χ. επιτρέποντας σε φασίστες, μάλλον νοσταλγούς των μαυροεκατονταρχιτών του Τσάρου,να παρελάσουν με τον Κέλτικο σταυρό σήμα που χρησιμοποιεί και η χ.α.
Κατά τα άλλα μία χαρά βρίζει τον Λένιν και τους μπολσεβίκους ο μίστερ Βλαδίμηρος ο του ξανθού γένους ορμώμενος.
Χρόνια πολλά, αγωνιστικά. Και όλοι να συμβάλουν όσο και όπως μπορούν με υπομονή και επιμονή. Δύσκολα χρόνια περιμένουν το ταξικό εργατικό κίνημα στην Ελλάδα. Θα έρθουν πολλές μπόρες που θα μοιάζουν με άλλες εποχές του "παρελθόντος". Ήδη "ζυμώνονται" από την δήθεν "φιλελεύθερη" διανόηση "ιδέες" που μοιάζουν ακροδεξιού περιεχομένου. Το θετικό είναι πως και ο ταξικός αντίπαλος πλέον δεν πείθει και δεν μπορεί να ξανακάνει πολιτικές μανούβρες με κόμματα μίας χρήσης και νέα νέα πασοκ στυλ Σύριζα. Μόλις τώρα άρχισαν(είμαστε λίγο μετά την αρχή των πραγμάτων) αλλά στο τέλος θα έρθει μία ωραία Λαϊκή Εξουσία άντε σε καμιά δεκαετία και λίγο παραπάνω.
17-57
Ο Θάνος Μικρούτσικος στην πιο δύσκολη στιγμή της ζωής του στάθηκε ακλόνητα δίπλα στο ΚΚΕ. Κρίμα που δεν πρόλαβε να προσφέρει και άλλα στο Κόμμα. Ο αγώνας για μια σοσιαλιστική Ελλάδα συνεχίζεται.
ΑπάντησηΔιαγραφήCuban Grecian