Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012

Πριν χτυπήσει το κουδούνι

Αν οι πορείες για τη χιροσίμα και το ναγκασάκι στη ντάλα του αυγούστου ενδείκνυνται για να μετρηθούν οι αποφασισμένοι που έμειναν πίσω να φυλάνε θερμοπύλες, αυτές του σεπτέμβρη για τη διεθνή έκθεση είναι το πρώτο αγωνιστικό κάλεσμα της καινούριας σεζόν, περίπου όπως όταν ανοίγουν τα σχολεία και γίνεται ο αγιασμός. Ο οποίος δε βοηθά και πολύ δηλαδή αν δεν έχεις δασκάλους και βιβλία, παρόλα αυτά γίνεται ανελλιπώς τέτοια μέρα κάθε χρόνο.


Εμείς πάλι έχουμε τους δικούς μας επώνυμους κι ανώνυμους αγίους του κινήματος και ελλείψει ορθόδοξης θρησκευτικής πίστης βρίσκουμε λέει υποκατάστατα, θεοποιώντας πότε τις αντικειμενικές συνθήκες, που περιμένουμε με ευλάβεια να ωριμάσουν, και πότε τον υποκειμενικό παράγοντα και τις ιδιότητες της εργατικής τάξης – η γνωστή ρετσινιά που μας κόλλησαν για τη μεσσιανική αντίληψη του προλεταριάτου και της κοινωνικής αποστολής Του, που μόνο αυτό μπορεί να εκπληρώσει βάσει της θέσης του στην κοινωνία και την παραγωγή.

Αυτή η πρώτη συγκέντρωση κυλάει χωρίς πολλή συγκέντρωση στα μαθήματα και τα συνθήματα, με χαλαρό κλίμα και μερικές κοπάνες σημειωμένες στο απουσιολόγιο. Μιλάς συνεχώς με το διπλανό σου, ανταλλάσσετε νέα και εμπειρίες από το καλοκαίρι και το τσουρούφλισμα που θα ‘ρθει μες στο καταχείμωνο. Κάθε χρονιά με λιγότερο μαυρισμένα κορμιά και περισσότερες μαύρες σκέψεις, σαν το μαυροπίνακα και τη μαύρη μας τη μοίρα με όσα μας ετοιμάζουν.

Μια πρώτη συνάντηση με αφορμή την έκθεση που θυμίζει αγιασμό και συνήθως γίνεται κοντά στην 11η σεπτέμβρη, που πέρασε στην ιστορία ως η μέρα που άλλαξε τον κόσμο. Οπότε μαζευόμαστε σα σχολιαρόπαιδα και σκεφτόμαστε το θέμα της δικής μας έκθεσης, όπως στο σκέφτομαι και γράφω που είχαμε παλιά: Πώς θα καταφέρουμε κεμάλ να αλλάξουμε πραγματικά αυτόν τον κόσμο;


Θέλω να αλλάξω τον κόσμο, αλλά δεν ξέρω τι να κάνω, τραγουδά υπνωτισμένος ο κόσμος στους ρυθμούς της γνωστής διαφήμισης. Ο λαός παραμένει όμηρος του πολιτικού αναλφαβητισμού που του έχουν επιβάλει. Νιώθει οργή αλλά δεν ξέρει πως να την εκφράσει, κομπιάζει. Δεν έχει μάθει να σκέφτεται μόνος του, δανείζεται έτοιμα, αλεσμένα κλισέ από τα τηλεοπτικά δελτία που του γανιάζουν το μυαλό και υποκαθιστούν την πρωτότυπη σκέψη. Δεν ξέρει πως να γεμίσει τη σελίδα της ιστορίας που έχει μπροστά του, φοβάται μην ξεπεράσει το όριο λέξεων, αντί για το όριο σκέψεων που του έχουν φορέσει σα χαλινάρι και αγνοεί τις απαγορευμένες έννοιες που κάνουν τζιζ: απεργία, ταξική πάλη, ιμπεριαλισμός, κλπ.

Πρέπει λοιπόν να του μιλήσουμε απλά στη γλώσσα του. Χωρίς πολλά κομματικά κλισέ που είναι το εύκολο καταφύγιο για να μην εκτεθούμε με προσωπικές κρίσεις και πρωτοβουλίες. Με έμπνευση, φαντασία και αυθόρμητη σκέψη. Αλλά και με ένα βασικό σχέδιο για σκελετό, για να μην είμαστε χύμα στο κύμα και κάνουμε μουτζούρες και προχειροδουλειές.

Να του μάθουμε να σκέφτεται κριτικά και ποιητικά, να γίνει ποιητής του νέου κόσμου και πλαστουργός της νιας ζωής.

Αν όλα τα παιδιά της γης δίναν σφιχτά τα χέρια
Άσπρα και μαύρα στη σειρά και στήνανε χορό
Δυο χρυσαυγίτες θα ΄ρχονταν με πέτρες και λοστάρια
Και τρύπες στα κεφάλια τους θα ανοίγανε θαρρώ

Να του μιλήσουμε χωρίς πομπώδεις φράσεις – μακρινάρια, με περικοκλάδες και πολλά στάδια που αναλώνονται σε μεταβατικές σάλτσες, χωρίς να μπαίνουν ποτέ στο ψητό. Αλλά ούτε και με απλοϊκά σχήματα, τσιτάτα και συνθήματα, αρκεί να βγαίνει ένα γενικό νόημα και να συνεννοούμαστε. Γιατί ο υποβιβασμός της γλώσσας υποβιβάζει τη σκέψη συνολικά και τη φέρνει στο επίπεδο του χρυσαυγίτη ούγκαλου που γράφει σε άπταιστα greeklish για την τιμή της πατρίδας του και βγάζει άναρθρες κραυγές: egerthito.

Να σκεφτούμε χωρίς επαναστατικές ονειρώξεις και υποθετικά ραντεβού για το καυτό φθινόπωρο που έρχεται με τα πάγια έξοδα για σχολικά και για θέρμανση και θα μας βρει όλους στους δρόμους όπου θα γίνεται χαμός. Χωρίς παραμυθάκια με εύκολες λύσεις και αίσιο τέλος, όπου επιστρέφουν όλοι στο 2009, στο προ κρίσης βιοτικό επίπεδο και ζουν ευτυχισμένοι.
Να του μιλήσουμε χωρίς έτοιμες συνταγές και απαντήσεις. Την ιστορία τη γράφουν οι λαοί και δεν υπάρχει λυσάρι για να αντιγράψουν τη λύση και να ξεμπερδεύουν χωρίς αγώνα.

Κι αφού τελειώσουμε με την έκθεση να προχωρήσουμε και στα υπόλοιπα. Από τα απλά μαθήματα πολιτικής οικονομίας της κοα και του κηλαηδόνη, μέχρι την τέχνη της επανάστασης και τον ιστορικό υλισμό, που όπως έλεγε ο ένγκελς αντιστοιχεί σε ανώτερα μαθηματικά και όχι σε απλές αλγεβρικές εξισώσεις πρώτου βαθμού.

Ας δούμε όμως το παράδειγμα ενός αιώνια έφηβου κι αιώνια αρχάριου μαθητή που κατέγραψε τις εντυπώσεις του από τη φετινή δεθ.

Η προσυγκέντρωση ήτανε στο λιμάνι. Λύσαμε πρώτα τα χωροταξικά κι εν συνεχεία κατευθυνθήκαμε προς την Αριστοτέλους, για να ενωθούμε με τους υπόλοιπους.

Το κουδουνάκι του κουλουρτζή
Τη μουσική και τις ομιλίες τις διέκοπτε το κουδουνάκι των κουλουρτζήδων, που ήταν σαν καμπανάκι που χτυπάει για εμάς, για τον τελικό γύρο κι όσα θα ακολουθήσουν. Μίλησαν πολλοί και διάφοροι, ο κόσμος περίμενε την Αλέκα για το φινάλε, αλλά η φωνή από τα μεγάφωνα μας αιφνιδίασε: ακολουθεί πορεία από τους δρόμους…

Η πορεία
Η πορεία ξεκινά από την Αριστοτέλους και μέσω Νίκης και Αγίας Σοφίας φτάνει στην Τσιμισκή με κατεύθυνση προς τα ανατολικά. Εκεί ξεκίνησε ένα γρήγορο βάδην, στα όρια του τροχάδην και ενώ έτρεχες, προσπαθούσες να καταλάβεις το λόγο. Το υποψιαζόσουν λίγο παρακάτω, που σταματούσε η πορεία, με τη βοήθεια των κινητών και των ζωντανών μεταδόσεων από το ραδιόφωνο.

Μετωπική στην Τσιμισκή
Πάνω στην Τσιμισκή από τη μία οι διαδηλωτές του Π.Α.ΜΕ. κινούμενοι προς τα ανατολικά και από την άλλη η Α.Κ., ένα μπλοκ που αντιτίθεται στην δημιουργία μεταλλείων χρυσού και κάποιοι άλλοι κινούμενοι προς τα δυτικά. Μετά από λίγη ώρα η πορεία συνεχίστηκε με κατεύθυνση Δ.Ε.Θ.

Μάπα το καρπούζι
Στην πλατεία της ΧΑΝΘ, μπροστά στην Δ.Ε.Θ. αγρότες της ΠΑ.ΣΥ. πέταξαν στο οδόστρωμα καρπούζια, που μεταφέρονταν επί τούτου με αγροτικό στην κεφαλή της πορείας. Κι εφόσον οι πίσω δεν έβλεπαν τι κάνουν οι μπροστά, περνώντας ύστερα από τον χώρο, στην εξέλιξη της πορείας και μέχρι να καταλάβουν τι είχε γίνει, περνούσε στιγμιαία από το μυαλό ότι τα καρπούζια είναι μέρος του ντεκόρ, ή εικαστική παρέμβαση κάποιου δημιουργού που ήθελε να περάσει το δικό του μήνυμα.

Νέα συνάντηση
Όση ώρα περνούσε η πορεία του Π.Α.ΜΕ. από την πλατεία της ΧΑΝΘ, στη Νικολάου Γερμανού (από Λευκό Πύργο προς Δ.Ε.Θ.) υπήρχε άλλο μπλοκ διαδηλωτών (με συγκεχυμένες πληροφορίες για την ακριβή του ταυτότητα. Άλλοι έλεγαν πως ήταν οι υπόλοιποι της συγκέντρωσης της Καμάρας κι άλλοι πως ήταν το κομμάτι της συγκέντρωσης απ’ το Άγαλμα Βενιζέλου που μετά το Υπουργείο κατευθύνθηκε στο Βελλίδειο. Είχε πέσει και η νύχτα στην πόλη του Παλέρμο…

Τα βήματα στην Μανώλη Ανδρόνικου
Αφού η Νικολάου Γερμανού ήταν κατειλημμένη, το ΠΑΜΕ επιχείρησε ελιγμό «Γράμμος-Βίτσι» και πέρασε στην Ανδρόνικου, που ίσως ήταν πρώτη φορά ανοιχτή σε «εγκαίνια ΔΕΘ». Ύστερα βγήκαμε στη Λεωφόρο Νίκης μέσω της Μεγάλου Αλεξάνδρου, τη διασχίσαμε και φτάσαμε στο λιμάνι, όπου μας περίμεναν τα αστικά λεωφορεία για το Φεστιβάλ της ΚΝΕ.
Ηθικό δίδαγμα; Ήταν οπωσδήποτε μεγάλη πορεία. Αν όχι σε κόσμο, σίγουρα σε χρονική διάρκεια και απόσταση.

Και η Αλέκα;
 Η Αλέκα δε μίλησε στην Αριστοτέλους, αλλά τέθηκε επικεφαλής της πορείας και μίλησε αργότερα στο Φεστιβάλ. Υπήρξαν όμως και κάποια μικροπροβληματάκια, καθώς η φουρνιά από τα σουβλάκια που βγήκε κατά τη διάρκεια της ομιλίας είχε ψιλοαρπάξει, κάτι που αποδίδεται στο ότι οι σύντροφοι ψήστες είχαν απορροφηθεί από το περιεχόμενο και όσα έλεγε η ΓΓ.

Το Φεστιβάλ
Όσον αφορά το Φεστιβάλ, οι πρώτες νότες της Λιζέτας συνέπεσαν με την προκαθορισμένη ώρα αναχώρησης, οπότε μένει ένα πολύ μεγάλο κενό, που καλύφθηκε εν μέρει με τους λουκουμάδες με μέλι, που τα έσπαγαν κι είχαμε λαϊκό προσκύνημα. Την ώρα της αναχώρησης έφταναν στον χώρο ο Πασχαλίδης και ο Θηβαίος, που μπήκαν στο χώρο με τα αυτοκίνητά τους, ενώ οι μουσικοί έφτασαν λίγα λεπτά αργότερα, ποδαράτοι και κουβαλώντας τα όργανά τους.

Εμείς φύγαμε ευτυχώς με τα πούλμαν που μας έφεραν, αλλά μας έκοψαν πάνω στο καλύτερο, κι ενώ είχαμε το δάχτυλο στη μαρμίτα με το μέλι. Άιντε και του χρόνου.


Παρατηρήσεις – Διορθώσεις
Δεν υπήρχε λόγος να μιλήσει η αλέκα. Το κάλεσμα ήταν του παμε , όχι του κκε. Σφιχτός δωρικός λόγος και ρεαλιστική περιγραφή με ελάχιστες ιδεαλιστικές παρεκκλίσεις. Θα μπορούσες να πεις περισσότερα για την ομιλία της γγ και τον κόσμο στο φεστιβάλ αν δε σε είχαν απορροφήσει τα σουβλάκια. Βαθμός λίαν καλώς.


Τι άλλο έπιασαν οι κεραίες της κε του μπλοκ αυτό το τριήμερο;
Στην αθήνα το κάλεσμα της πορείας δε γινόταν από το παμε, αλλά από ενώσεις συνταξιούχων και συνδικάτα, χωρίς να υπάρχει κάποιος προφανής – σε εμάς τουλάχιστον- λόγος.

Στην πάτρα, τη μετακόμιση του φεστιβάλ στον χώρο των τει γιατί στο κάστρο κατά μία εκδοχή μας ζήτησαν λεφτά και για τις πρόβες και κατά μία άλλη μας είπαν να μην ψήσουμε σουβλάκια για να προστατέψουμε το χώρο. Μα γίνεται φεστιβάλ χωρίς σουβλάκια; Ο κόσμος πάντως έμεινε πιστός και ακολούθησε το φεστιβάλ και στα τει που είναι εκτός πόλης. Το αφιέρωμα στον τσιτσάνη με το μαργαρίτη, που το διεκπεραίωσε με 4-5 τραγούδια και μετά έκανε πρόγραμμα με τα δικά του λέγοντας τώρα θα πάρει φωτιά η πίστα. Την ομιλία του σοφιανού που ήταν πολύ καλή αλλά με δραματικούς σχεδόν τόνους για τα οικονομικά του κόμματος: θα περάσουμε δύσκολες μέρες και ίσως χρειαστεί να προβούμε σε ενέργειες που δε θέλουμε, (σήμερα καταλάβαμε όλοι τι εννοούσε).

Στη θεσσαλονίκη το μεστό λόγο της αλέκας που είχε αρκετά ζουμερά σημεία, όπως αυτό για πασοκ και συριζα που μαλώνουν μεταξύ τους για τη διακήρυξη της 3ης σεπτέμβρη και κατέληγε στο θυμόσοφο συμπέρασμα: πιασ’ το αυγό και κούρευτο. Την παρουσία-έκπληξη του μουζουράκη στη μαθητική σκηνή, ως απλός θεατής. Και τους κατσιμιχαίους να τα χώνουν στους μικροαστούς που νομίζουν ότι αν γράφεις τραγούδια για πρεζόνια, τότε είσαι κι εσύ πρεζόνι.

Bonus track μια σύνθεση των μέγα και dj rico (από τους νεβμα) με στίχο έκπληξη και τίτλο που τα λέει όλα: στα όπλα!
Κοίτα να δεις που όσο περνά ο καιρός (μου) γίνονται τελικά όλο και πιο συμπαθείς.
Λέξεις για την καρτέλα: ιμπεριαλισμός, μωρομάνα, υπερσυσσώρευση, κοινωνικοποίηση, αποδέσμευση

31 σχόλια:

  1. Έγκυρες πληροφορίες από την Πάτρα μου είπαν ότι όταν τραγούδησε αυτό σπάσανε τα τέλια!
    (και άρπαξαν επίσης σουβλάκια)

    Αφιερωμένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εχουμε πολύ δουλειά μπροστά μας. Η κατάσταση είναι δύσκολη, αλλά απαιτείται πριν απ' όλα πίστη στο Κόμμα, την εργατική τάξη και την κοσμοθεωρία μας. Πίστη όχι θρησκευτικού χαρακτήρα βέβαια, αλλά συνειδητοποίηση ότι έχουμε όλα τα εφόδια για ν' αλλάξουμε αυτόν τον κόσμο που όπως έλεγε κι ο Χαρίλαος "είναι άδικος, πρέπει ν' αλλάξει, και θ' αλλάξει".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η δεύτερη συνάντηση ήταν με την πορεία της Καμάρας(πρωτοβάθμια,ναρ κτλ)με πρώτο το πανό των εργαζόμενων στη βιομηχανική μεταλλευτική.Μπροστά από αυτούς ήταν σκόρπιοι καμιά 20αρια πιτσιρικάδες οι οποίοι δεν έχασαν την ευκαιρία να επιτεθούν-φραστικά- στη δική μας περιφρούρηση,φωνάζοντας μάλιστα και το σύνθημα "χωρίς εσένα γρανάζι δε γυρνά εργάτη μπορείς χωρίς αριστερά"

    Ενδιαφέρουσα ήταν η συζήτηση της Παρασκευής με θέμα τις δομές κοινωνικής αλληλεγγύης,με εισηγήτρια την Ελπίδα Παντελάκη η οποία-μέσες άκρες-είπε ότι το κόμμα έχει μια γενική προσέγγιση στο θέμα αυτό αλλά οι μορφές που τελικά θα πάρουν είναι ένα ανοιχτό ζήτημα και αναζητούνται ιδέες και πρωτοβουλίες από τα κάτω

    Τέλος,ένιωσα για άλλη μια φορά να δικαιώνεται η προτίμηση μου προς τα λουκάνικα αντί για σουβλάκια.Στην ίδια τιμή,πολύ πιο νόστιμα και χορταστικά(χωριάτικα και στα κάρβουνα,όχι βραστά όπως γίνεται συνήθως στο ναρ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγνώμη που χρησιμοποιώ το μπλοκ σου για να διαφημίσω το δικό μου. Είμαι απλά σαστισμένος με αυτά που βλέπω γύρω μου, έκατσα κι έγραψα κάτι, μπορεί να είναι απλοϊκό, ίσως και παραλήρημα, αλλά φοβάμαι...

    Σήμερα έκλεισε και ο 902. Το περίμενα, και το είχα υποστηρίξει κιόλας, αφού δε μπορεί να συντηρηθεί, και όλη μέρα παίζει τηλεμάρκετιγκ, ούτε τα ίδια τα στελέχη δεν τον βλέπουν. Αλλά σήμερα έκλεισε. Στεναχωρήθηκα διαβάζοντας την ανακοίνωση.

    http://skorpialogia.wordpress.com/2012/09/11/%CF%86%CF%84%CE%B1%CE%AF%CF%89-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B8%CE%B1-%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CF%8E%CF%83%CF%89/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αναρχομαρξιστομαοϊκοτιτοϊκοσταλινικός11 Σεπτεμβρίου 2012 στις 6:40 μ.μ.

    Άλλο ένα άψογα λογοτεχνικά συνδεδεμένο χρονολόγιο, αγαπητό απολίθωμα, αλλά η φυσική ροπή μου προς την αμφισβήτηση, ακόμα και την εσωτερική αμφισβήτηση προς τον ίδιο μου τον εαυτό, με αναγκάζει να ανεβάσω τους τόνους. Λοιπόν, για να τελειώσει το θέμα προς όλους τους κνιτες ή συμπαθούντες ή επιρροές του κόμματος: σταματήστε να κάνετε τα πικρά γλυκά, πείτε ότι ήταν λάθος να πάμε παρακάτω. Επίσης όποιος διαφωνεί με την παρουσία των γκοιν θρου στο φεστιβάλ δεν είναι σύριζα για να τσουβαλιάζετε και να γίνεται αντικείμενο χλευασμού με διάφορα ανεδαφικά επιχειρήματα του στυλ εσείς φέρνετε το Μουζουράκη ή οποιονδήποτε άλλο καραγκιόζη. Η αλήθεια είναι ότι τόσο οι ΝΕΒΜΑ όσο και οι γκοιν θρου, για αλλού κινήσανε και αλλού η ζωή τους πήγε, δηλαδή το ξεκίνημα τους, το οποίο λίγοι γνωρίζουν, όντως είχε κάτι το "αντισυστιμικό" ή "ανατρεπτικό" αν θέλετε και πράγματι μπορεί κάποιοι εξ αυτών να είναι αγνοί, ταξικά συνειδητοποιημένοι, αγωνιστές που για βιοποριστικούς λόγους αναγκάστηκαν να παρεκκλίνουν τις στρατευμένης πορείας τους και να κατρακυλήσουν στο βούρκο του λαιφ σταϊλ. ΑΛΛΑ εδώ δεν μιλάμε για παρέκκλιση ή μίνι κατρακύλισμα, μιλάμε για πλήρη αφομοίωση και στροφή 360 μοιρών και ενδεχομένως για απώτερο σκοπό κάποιων να απομυζήσουν κέρδη (όχι οικονομικά προφανώς) από αυτό το πράγμα. Εκτός βέβαια αν δεχτούμε πως ο "επικεφαλής" του συγκροτήματος, που έφερνε τις κάμερες του σταρ στο γάμο του και έκανε ολόκληρο σόου, ενώ παράλληλα έκανε και μπίζνες με εταιρίες στο αμέρικα, ξαφνικά έγινε ένας αγνός προλετάριος στρατευμένος για το κοινό καλό ενάντια σε αστούς και αντεπαναστάτες... Υ.Γ.1 Ξέχασα τα πάρτι της δαπάρας Υ.Γ.2 Θεωρώ πως άνθρωποι που με τον τρόπο τους και στο βαθμό που μπορούσαν έχουν συμβάλλει στην απολιτικοποίηση της νεολαίας ΔΕΝ έχουν θέση στο φεστιβάλ της ΚΝΕ. Συγγνώμη αν κούρασα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωραίο κομμάτι, αν και η δύναμή του οφείλεται στο μουσικό θέμα των dire straits 'brothers in arms'..Βέβαια και οι στίχοι μας εκφράζουν :)

    Bill

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αναρχοκλπ...
    Οι τύποι είναι όντως γελοίοι, αν και προσωπικά είμαι περίεργη τι θα παίξουν και αν αυτό σηματοδοτεί ότι θέλουν να επιστρέψουν στις ρίζες τους. Κέρδος να έχουν αποκλείεται αφενός γιατί δεν πληρώνονται, αφετέρου γιατί το κοινό που τους ακούει δεν είναι μάλλον επιρροές της κνε. Ζημιά μπορεί να έχουν γιατί καλώς ή κακώς το φεστιβάλ σήμερα δεν είναι διαβατήριο για καριέρα και ούτε το κκε είναι η απόλυτη μόδα. Αν ήθελαν άλλα κέρδη θα πήγαιναν στο φεστιβάλ νέων συριζα να είναι και με την κυβερνώσα αριστερά.
    Για το ποιοι τώρα πρέπει να είναι σε αυτού του είδους τα φεστιβάλ είναι μεγάλη κουβέντα. Όλοι έχουν αμαρτίες. Και ακόμα και η αγία τριάδα των φεστιβάλ της κνε (που από αυτούς ευτυχώς έμεινε ο τσακνής μόνο) έπαιζαν στις συναυλίες για τον εθελοντισμό, έκαναν δηλώσεις, με χορηγό κόκα κόλα και στο φεστιβάλ του 04 ήταν κανονικά. Και μάλιστα χειροκρότησαν και το σύνθημα, πρωταγωνιστές στη ζωή όχι εθελοντές στην υποταγή. Ο κατσιμίχας είχε πει καλά λόγια για το γιωργάκη, η φαραντούρη είναι του χυτήρη η γυναίκα, ο μικρούτσικος ήταν υπουργός του πασοκ, ο μητροπάνος έπαιζε με τη ζήνα και ναι ο μουζουράκης madάνθρωπος είναι επίσης.Ακόμα κι ο θανάσης είχε παίξει στους οικολόγους πράσινους. Από όλα αυτά τι μένει; Ότι πρέπει να αναστήσουμε το λοίζο, τον ξυλούρη και τη sosa για διεθνή συμμετοχή. Μάλλον δύσκολο.

    mariori

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αναρχο.........σταλινικε, σε προηγουμενο ποστ ησουν πολυ διαλεκτικος κι εδω απαιτεις απο το κκε να πει οτι εκανε λαθος και τελος? Τερμα η διαλεκτικη, μονο αφορισμοι απο δω και περα?

    Οι going through ουτε μου αρεσαν, ουτε μου αρεσουν ουτε και θα μου αρεσουν ποτε. Επελεξαν στρατοπεδο ομως σε μια πολυ κρισιμη περιοδο κατα την οποια το κκε βαλλεται ασχημα κι αυτο τους τιμα. Μου αρεσε και η ανακοινωση τους κι εκει καμφθηκαν οι περισσοτερες αντιρρησεις που ειχα σχετικα με τη συμμετοχη τους. Και εκτος αυτου, δε νομιζω οτι αποτελουν καποιο "οριο" που, απο κει και περα "δεν καλουμε". Επισης δεν μου αρεσουν και οι διαφοροι "εντεχνοι" (εντελως ηλιθιος ορος) που καλουμε καθε χρονο και μαλιστα στην κεντρικη σκηνη και η φωλια τους ειναι λερωμενη απ οπου κι αν τους πιασεις, αλλα δεν ειδα ποτε να τιθεται θεμα συμμετοχης τους απο τους διαφορους θεματοφυλακες της "καθαροτητας" του φεστιβαλ. Αν ηταν στο χερι μου θα παιζαμε μονο μεταλ και ρεμπετικα, αλλα για ποιο λογο η αποψαρα μου ειναι σημαντικοτερη απο της πλειοψηφιας? Με τετοιες λογικες αν τις παμε στο τερμα, θα επρεπε να παιζει μονο το συγκροτημα της κνε κι ο αγαθωνας. Και την υπολοιπη ωρα ανταρτικα και σοβιετικα εμβατηρια απο τα μεγαφωνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και απ' όλους αυτούς, αυτόν που βρήκαν να διώξουν μετά από 38 χρόνια Φεστιβάλ ήταν ο Παπακωνσταντίνου. Και μάλιστα όλοι οι κνίτες στη λένε κι από πάνω άμα τους πεις τίποτα!!! Πόσοι χαζομάρα μπορεί να χωρέσει σε ένα πάρκο;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ Αναρχοτετοιε,

    Καλή η αμφισβήτηση αλλα πρέπει να γίνεται σε πιο ουσιώδη θέματα.

    Αύριο έχουν προκυρηχθεί απεργίες σε μια σειρά απο κλάδους που μπορούν να αξιοποιηθούν για την γενική απεργία που προετοιμάζει οι ταξικές δυνάμεις του ΠΑΜΕ.Εσύ πάλι τώρα το να ασχολείσαι με την συμμετοχή των συγκεκριμένων συγκροτημάτων σε ένα φεστιβάλ της ΚΝΕ....... δεν ξέρω κατα πόσο συμβάλλεις με την σειρά σου στο λαικό κίνημα.

    Και όχι εγώ προσωπικά δεν θα κάτσω να κάνω κριτική στους συντρόφους που διοργανώνουν το φεστιβάλ για 3 απλά πράγματα:
    1)Δεν σου αρέσει το εν λόγω είδος μουσικής? Υπάρχουν άλλες δυο μουσικές σκηνές στο φεστιβάλ που μέσες άκρες ικανοποιούν όλα τα (μουσικά) γούστα
    2) Δεν σε συγκινεί η μουσική των εν λόγω συγκροτημάτων? Ούτε και εμένα μου αρέσουν τα συγκεκριμένα συγκροτήματα,όπως δεν με συγκινουν
    και τα τραγούδια του Μαργαρίτή που όμως ένα τραγούδι του τραγουδήθηκε στο φεστιβάλ τηςπάτρας.Εκτός και να θεωρείς το Μαργαρίτη ιδεολόγο τραγουδιστή
    3)Και μη ξεχνας πως πρόκειται για φεστιβάλ νεολαίας που έχει ως στόχο οι φίλοι του ΚΚΕ να έρθουν σε στενότερη επαφή μαζί του και αν πάρουν μια ψυχική(αγωνιστική) ανάταση.

    ΜΠΟΥΜΠΗΣ

    ΥΓ:Απολίθωμα αν μπορείς διέγραψε το προηγούμενο σχόλιο και β΄΄αλε το το συγκεκριμένο.Εντάξει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όποιος δεν έρχεται, τον έδιωξε η κνε, όποιον φέρνει ρίχνει το επίπεδο. Μέχρι πέρσι έλεγαν πάλι βασίλης-τσακνής κλπ; Βάλτε κάτι διαφορετικό. Φέτος λείπει σε όλους. Και πού ξέρεις ότι δεν τον ήθελε η κνε και δεν έγινε το αντίθετο;

    mariori

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αναρχομαρξιστομαοϊκοτιτοϊκοσταλινικός11 Σεπτεμβρίου 2012 στις 11:08 μ.μ.

    Λοιπόν, ένας ένας να προλαβαίνω. Μαριορί ---> Πολύ σωστά λες πως κανένας δεν είναι άγιος και συμφωνώ, αλλά εγώ δεν "αφόρισα" τους γκοιν θρου για το ήθος τους σαν προσωπικότητες, ούτε για τις πολιτικές τους πεποιθήσεις, μίλησα για το στυλ που πλασάρουν εδώ και καιρό στη νεολαία μέσα από τα τραγούδια τους, σε αντίθεση με τα άλλα παραδείγματα που ανέφερες οι οποίοι είναι - ήταν συνεπείς επαγγελματικά. Κατά τα άλλα συμφωνώ, αλλά δυστυχώς δεν έχουμε ανακαλύψει ακόμα το ελιξήριο για να τους αναστήσουμε. Ανώνυμε του 8:47 ---> Η αμφισβήτηση είναι χρήσιμη παντού και στα σημαντικά και στα πολύ σημαντικά. Το αν συμβάλω και με ποιον τρόπο στο λαϊκό κίνημα δεν έχει να κάνει με το δικαίωμά μου να ασκώ κριτική στο εν λόγω θέμα και δεν ξέρω για ποιο λόγω το κόλλησες στο κείμενο σου(ή μάλλον ξέρω, αλλά τεσπα). Ότι υπάρχουν τρεις μουσικές σκηνές το γνωρίζω, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα στρουθοκαμηλίσω, θα πάω εκεί που γουστάρω και δεν θα ασχοληθώ με το θέμα. Δεν θεωρώ τον Τερζή ιδεολόγο και κάτι έχει πάρει το αυτί μου και το μάτι μου, πως γενικά στην Πάτρα το ευτελίζουν λίγο το θέμα, αλλά δεν έχω ιδία άποψη οπότε νίπτω τας χείρας μου. Όσο για την ψυχική ανάταση... άμα είναι να περιμένουμε ψυχική ανάταση εν όψει δύσκολου χειμώνα από γκοιν θρου να τους βάζουμε και πριν τις πορείες... Μη σου πω να παίζουνε λαιβ... Ανώνυμε του 9:01 ---> Έχω αναλύσει διαλεκτικά το θέμα και εδώ και με κνιτες ή μη, φίλους μου. Νομίζω πως δεν χωράει άλλη διαλεκτική στο αν οι γκοιν θρου χωράνε στο φεστιβάλ. Δεν απαιτώ τίποτα απλά ζητάω να μην βιάζεται η λογική μου στα πλαίσια μίας ανούσιας "κομματικής πειθαρχίας". Δεν αφόρισα κανένα πλην του ίδιου του συγκροτήματος. Για τα υπόλοιπα νομίζω σε κάλυψα με την απάντησή μου στη μαριορί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ Αναρχοτέτοιε,

    Ο ανώνυμος του 8:47 ήμουν εγώ με το όνομα ΜΠΟΥΜΠΗΣ που έγραψε και το παρακάτω σχόλιο το ίδιο με κάποια διόρθωση Τέλος πάντων...

    Κοίτα μια τελευταία απάντηση σε αυτά που είπες....1) Αν εσύ νομίζεις ότι είναι σημαντικό θέμα η συμμετοχή δυο ας πούμε "εμπορικών" συγκροτημάτων στο φεστιβάλ της ΚΝΕ απο τα μέτρα που πάνε να εφαρμοστούν και που πρέπει να τα εμποδίσουμε ή έστω να τα καθυστερήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο(διότι με τέτοια κατάσταση στο κίνημα το δεύτερο που φαίνεται πιο πιθανό)για να επιβιώσουμε,τότε εσύ αξιολογείς τις προτεραιοτήτες σου......

    2)"άμα είναι να περιμένουμε ψυχική ανάταση εν όψει δύσκολου χειμώνα από γκοιν θρου να τους βάζουμε και πριν τις πορείες... Μη σου πω να παίζουνε λαιβ."
    Απο αυτό μόνο το απόσπασμα φαίνεται ότι δεν έχεις καταλάβει το νόημα του φεστιβάλ.Το φεστιβάλ αποτελεί την αφορμή για να συναντηθούν οι φίλοι και οι οπαδοί του ΚΚΕ(ΠΡΩΤΕΥΟΝ) και όχι τόσο για να ψυχαγωγηθούν(ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΝ).

    ΜΠΟΥΜΠΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αναρχομαρξιστομαοϊκοτιτοϊκοσταλινικός12 Σεπτεμβρίου 2012 στις 3:55 π.μ.

    Κοίταξε να δεις φίλε ανώνυμε ή μπούμπη προφανώς και αξιολογώ τα μέτρα πολύ πιο σημαντικά από τον οποιοδήποτε καραγκιόζη πάει σε ένα φεστιβάλ αν και δεν ξέρω ακόμα πως συνδέεις το ένα με το άλλο(είναι δική σου επινόηση). Επίσης το νόημα του φεστιβάλ δεν θα μου το μάθεις εσύ ούτε κανένας, πηγαίνω από πολύ μικρή ηλικία, και έχω καταλάβει το σκοπό του, επίσης από πολύ μικρή ηλικία. Το εμπορικών γιατί το βάζεις σε εισαγωγικά; Ντρέπεσαι να το πεις;(αν και το εμπορικός είναι το λιγότερο που μπορείς να τους προσάψεις). Ακόμα ο σκοπός σου είναι να αποτρέψεις ή να καθυστερήσεις(;;;) τα μέτρα; Τέλος σε αυτό που είπες. Μιλάς ο ίδιος για ανάταση του ηθικού(;!) στο προηγούμενο σχόλιό σου πριν τον δύσκολο αγωνιστικό χειμώνα και όταν εγώ σου ανταπαντώ, πως αφού είναι για την ψυχολογική ανάταση να τους φέρουμε στις πορείες να τραγουδάνε, μου λες πως δεν έχω καταλάβει το νόημα του φεστιβάλ(;). Για τις προτεραιότητες μου έβγαλες συμπέρασμα μόνος σου(;), όπως επίσης και για τις προτεραιότητες του φεστιβάλ επίσης. Δηλαδή ο σκοπός του φεστιβάλ είναι "να συναντηθούν οι φίλοι και οι οπαδοί του ΚΚΕ(ΠΡΩΤΕΥΟΝ)"(;) Υ.Γ. Ζητάω άμεση παρέμβαση από την κεντρική επιτροπή του μπλογκ αν έχει να προσθέσει κάτι(που θα έχει)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είμαι ο μόνος τελικά που του αρέσουν οι goin through προ φεστιβάλ της ΚΝΕ? να ξέρω δλδ αν θα με πιάσουν μοναξιες στην εν λόγω σκηνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλά ρε συ σφυροδρέπανε, τι απορείς που η αλέκα μίλησε στη συγκέντρωση του ΠΑΜΕ? Εκτός αν δε θυμάσαι ότι δεν είναι η πρώτη φορά...
    Εξάλλου ποια είναι η διαφορά του ΚΚΕ από το ΠΑΜΕ? Στο 18ο Συνέδριο προσδιορίστηκε πως οι συσπειρώσεις στην εργατική τάξη πρέπει να χτίζονται στη βάση του συνόλου της πολιτικής και ιδεολογικής τοποθέτησής μας και το ΠΑΜΕ όντως έχει ως βάση συσπείρωσής του την "κοινωνικοποίηση των μέσων παραγωγής", τη "Λαϊκή εξουσία" (το σοσιαλισμό) κτλ - δηλαδή το σύνολο των πολιτικών στόχων του ΚΚΕ.
    Άρα είναι λογικό να μιλάει η Αλέκα στη συγκέντρωση... Προς τι οι απορίες και η εθελοτυφλία? Ή μήπως νομίζεις ότι η διάκριση της συνδικαλιστικής από την πολιτική και ιδεολογική δουλειά σημαίνει να μιλάνε άλλα πρόσωπα εδώ και άλλα εκεί? Προφανώς και η μεθοδολογική διακριση των κομμουνιστών μεταξύ των τριών λενινιστικών επιπέδων παρέμβασης είναι ζήτημα ουσίας, περιεχομένου. Η ενότητα των τριών σφαιρών δεν αφορά τη συγχώνευσή τους ούτε είναι ζήτημα μίας πράξης, αλλά διαπερνάει την καθημερινή και συνδυασμένη δουλειά των κομμουνιστών και χτίζεται αυτή η ενότητα στην πράξη όχι συγχωνεύοντας βουλησιαρχικά τον οικονομικό με τον πολιτικό αγώνα, αλλά μονάχα στο βαθμό που ανεβαίνουν οι αγώνες της εργατικής τάξης και του λαού και ωριμάζει η συνείδηση και η πολιτικοποίησή του.
    Ψιλά γράμματα όλα αυτά, όμως, για "απολιθωμένους" λενινινιστές, παλαιο-κκέδες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλά όλα αυτά που λες ανώνυμε αλλά η αλέκα δε μίλησε στη θεσσαλονίκη. Διάβασε πιο προσεκτικά, αλλά μάλλον ήθελες να τα πεις και έψαχνες αφορμή. Πάντως το παμε έβγαλε συγκεκριμένους στόχους πάλης εν όψει της νέας χρονιάς. Μια βόλτα από τη σελίδα του ή έστω στο ριζοσπάστη θα μπορούσε να βοηθήσει. Δε λέει λαική εξουσία και τέλος.

    mariori

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @ Αναρχοτέτοιε ,

    Άλλα σου λέω και άλλα καταλαβαίνεις...

    Εγώ απλώς λέω ότι είναι ανούσιο να συζητάμε για αυτό το θέμα.Ένα θέμα το οποίο ουσιαστικά το ξεκίνησε η εφημερίδα αυγή...ξέρεις της ροζ αριστεράς.....και στο οποίο αν δεν το ξεκινούσε(είτε ο ΣΥΡΙΖΑ είτε κάποιος άλλος) πιστεύω πως ελάχιστη σημασία θα δίνονταν....

    Επίσης η ίδια η ΚΕ του ιστολογίου σου είχε δώσει σε λινκ την απάντηση των συγκροτημάτων που ήταν δημοσιευμένη στο ριζοσπάστη,η οποία δεν αναφερόταν μόνο στους συριζαιους αλλα και σε κάθε καλοπροαίρετο που είχε αντιρρήσεις για την συμμετοχή τους(στους οποίους συμπεριλαμβάνομαι και εγώ).Αν δεν σε ικανοποιεί τώρα ούτε στο ελάχιστο η απάντηση τους...Μπορείς κάλλιστα να απευθυνθείς στα οργανωμένα μέλη του κόμματος και να ζητήσεις απαντήσεις.Αλήθεια το σκέφτηκες αυτό?

    Το φεστιβάλ ΚΝΕ-Οδηγητή είναι ένα πολιτιστικό φεστιβάλ(που έχει συγχρόνως και πολιτικό χαρακτήρα)και διοργανώνεται κάθε χρόνο απο την Κομμουνιστική Νεολαία Ελλάδος(ΚΝΕ).Σκοπός του φεστιβάλ είναι να αναδειχθεί η πολιτιστική πρόταση του ΚΚΕ για τα λαϊκά και εργατικά στρώμματα,καθώς και για την νεολαϊα που ανήκει σε αυτά τα στρώμματα.Ιδιαϊτερα το φετινό φεστιβάλ έχει μεγάλη σημασία,αφού η συγκεκριμένη εκδήλωση γίνεται περίπου 2,5 μήνες μετά την μεγάλη εκλογική ήττα του κόμματος,το οποίο συνεχίζεται να βάλλεται απο παντού.Για αυτό και η επιτυχία του στην Αθήνα θεωρείται ένας σημαντικός στόχος.Επίσης στο φεστιβάλ αυτό πέρα απο τα οργανωμένα μέλη της ΚΝΕ ή του ΚΚΕ αποτελεί σημείο συνάντησης και για οπαδούς ή φίλους ή τέλος πάντων επιρροές του ΚΚΕ και της ΚΝΕ,οι οποίοι έχουν την δυνατότητα να σφίξουν τους δεσμούς τους με το κόμμα,δηαλδή το ΚΚΕ.

    Εντάξει, "βετεράνε" φίλε του κόμματος? Περνάω τις εξετάσεις?

    Και κάτι τελευταίο...Εγώ πότε δεν σε έθιξα για τις γνώσεις για το φεστιβάλ.Απο αυτά που έγραψες σε έκρινα και μάλιστα τηρώντας και τις ανάλογες αποστάσεις(για αυτό και σου έγραψα το ρήμα φαίνεται)

    όσο για τα μέτρα έκρινα απο την κατάσταση του κινήματος το οποίο, αν δεν αποκτήσει άμεσα πολιτικά χαρακτηριστικά(το πως θα τα αποκ΄τησει είναι μεγάλη κουβέντα) φυσικά και δεν θα μπορέσει να αποτρέψει τα μέτρα....αλλά στην καλύτερη να τα καθυστερήσει.

    ΜΠΟΥΜΠΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αναρχομαρξιστομαοϊκοτιτοϊκοσταλινικός12 Σεπτεμβρίου 2012 στις 4:09 μ.μ.

    Και αφού έφαγα γιούχα, πως ασχολούμαι με ανούσια θέματα, ας περάσουμε σε ποιο σοβαρά. Γιατί μπορεί η Αλέκα να μην μίλησε τώρα στο Π.Α.ΜΕ η και να μην έχει μιλήσει ποτέ σε συγκέντρωση του, αλλά το πρόβλημα είναι αλλού. Το Π.Α.ΜΕ τον τελευταίο καιρό έχει χάσει αρκετές δυνάμεις που είχε στους χώρους εργασίας και ένας λόγος αυτής της εξέλιξης είναι η λειτουργία του σαν "κομματικό παράρτημα" του Κ.Κ.Ε, κάτι που αντιτίθεται και στο ιδρυτικό του πρόγραμμα. Δεν μπορείς να μιλάς για πανεργατικό μέτωπο και ταυτόχρονα να λειτουργείς με ελιτίστικη νοοτροπία έχοντας την απαίτηση να σε ακολουθήσει ο κόσμος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αναρχομαρξιστομαοϊκοτιτοϊκοσταλινικός12 Σεπτεμβρίου 2012 στις 5:02 μ.μ.

    Δεν λες άλλα και καταλαβαίνω άλλα, απλά άλλα έλεγες πριν και άλλα τώρα, έτσι όπως το έθεσες τώρα συμφωνώ με δύο παρατηρήσεις όμως, το θέμα για τους γκοιν θρου το συζητάω μόλις ανακοινώθηκε και όχι όταν έβγαλε το θέμα η Αυγή, που δεν με ενδιαφέρει στο κάτω κάτω τι λέει. Διάβασα τις απαντήσεις που βγήκαν τόσο από την Κ.Ν.Ε, όσο και από τους ίδιους και απευθύνονταν στους συριζαίους, κατά κύριο λόγο, με τους ίδιους να κάνουν μια μίνι απολογία που κάποιον που γνωρίζει το βίο και την πολιτεία τους δεν θα τον επηρέαζε, ούτε κατά το ελάχιστο στην άποψή του. Όπως και να χει φίλε μου, έτσι όπως το έθεσες στο τελευταίο σχόλιο σου συμφωνώ. Υ.Γ. Δεν είμαι "βετεράνος" φίλος του κόμματος, μειράκιον είμαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μερικές επιλεκτικές κι αργοπορημένες απαντήσεις.
    Φρέσκιε σημερινέ ανώνυμε, καλύτερα να κάνουμε όλοι μαζί κλου το κεφάλι μας, να το βάλουμε κάτω από μια βρύση να ξελαμπικάρει, και να ξαναδιαβάσουμε το κείμενο: η αλέκα ΔΕΝ μίλησε στη συγκέντρωση του παμε. Βέβαια υπάρχει και ο χρυσός κανόνας της δημοσιογραφίας, μην αφήσεις ποτέ μια μικρή λεπτομέρεια να σου χαλάσει μια ωραία ιστορία. Οπότε δεν χρειάζεται κι αφορμή για να πει κανείς τα δικά του.

    Κατά τα άλλα
    Ευπρόσδεκτη η ροπή στην αμφισβήτηση αλλά α. ας παραμείνουμε ψύχραιμοι, χωρίς να ξοδεύουμε βέλη σε οικείους και β. μια στροφή 360 μοιρών απλώς μας φέρνει στο ίδιο ακριβώς σημείο με ένα εντυπωσιακό άξελ από το καλλιτεχνικό πατινάζ.

    Ευπρόσδεκτη και η διαφήμιση φιλικών μπλογκ. Το θέμα του 902 είναι όντως στενάχωρο και μάλλον θα το πιάσουμε αύριο. Σήμερα πάντως ασχολήθηκε ακόμα και ο πιτσιρίκος..

    Επίσης η κε του μπλοκ συμμερίζεται τη ροπή του γρηγόρη στα λουκάνικα, και το ενδιαφέρον του για το θέμα που εισηγήθηκε η παντελάκη. Θέλω να δω κι από κοντά πώς θα το πιάσει στο φεστιβάλ της αθήνας, γιατί η κομεπ είχε μερικά σημεία που ίσως αφήσουν διαφορετική αίσθηση στον αναγνώστη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Η αναφορά μου στην εισήγηση της Παντελάκη ήταν αρκετά ασαφής.Στάθηκα μόνο στο σημείο μου που έκανε εντύπωση,θεωρώντας αυτονόητες τις θέσεις του κόμματος για τη συμμετοχή εταιριών στην προσπάθεια αυτή,για την αυτοδιαχείρηση των επιχειρήσεων(αναφέρθηκε και από κάποιον συνδικαλιστή το παράδειγμα της βιομ.μεταλ. στη συζήτηση που ακολούθησε) και για το ότι δε νοείται αλληλεγγύη ξεκομένη από την ταξική πάλη.Ζήτησε προτάσεις για την αξιοποίηση όλου του δυναμικού των σωματείων ιδιαίτερα στους τομείς που εμφανίζονται τα μεγαλύτερα προβλήματα όπως η υγεία και η παιδεία και ανέφερε τη λειτουργία φροντιστηρίου από εκπαιδευτικούς του ΠΑΜΕ(δε θυμάμαι σε ποια περιοχή)Κάτι αναλογο,είπε,θα μπορούσε να συμβεί και με τους γιατρούς ή τους φαρμακοποιούς αλλά ακόμη και με ηλεκτρολόγους ή υδραυλικούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Για τον 902 είναι μεν στενάχωρο αλλά ίσως είναι η αρχή ενός καινούργιου καλύτερου ταξιδιού. Πιστεύω ότι στο διαδίκτυο μπορεί να γίνει πολύ καλή δουλειά. Να σημειώσω ότι δικαιώνεται ο Κάππος που είχε πει κάποια πράγματα τη μακρινή εκείνη εποχή που αποφάσιζαν για την "ελεύθερη τηλεόραση".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αναρχο....σταλινικε, οσον αφορα τα περι διαλεκτικης αναφερομουν σ' αυτο που ειπες για το κλεισιμο του 902 και οχι στους going through. Τωρα οσον αφορα το συγκροτημα, νομιζω το θεμα εχει γαμηθει, ψοφησει και σαπισει, δεν εχω να πω κατι αλλο απο την πλευρα μου.

    Ο Ανωνυμος των 9:01

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αναρχομαρξιστομαοϊκοτιτοϊκοσταλινικός13 Σεπτεμβρίου 2012 στις 1:16 π.μ.

    WTF??? Δεν αναφέρθηκα ποτέ στο κλείσιμο του 902 φίλε μου, μάλλον παρανόησες, αν θες και έχεις όρεξη ξαναδιάβασε το σχόλιο και θα καταλάβεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. αυτό πάλι πώς εγηγείται?
    http://www.youtube.com/watch?v=6F4PIcHHFkE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αναρχο......σταλινικε μαλακια μου, χωρις να το δω δευτερη φορα νομισα πως οταν ελεγες "πειτε οτι ηταν λαθος να παμε παρακατω" αναφεροσουν στο κλεισιμο του 902 για καποιο λογο. Μαλλον εμπλεξα δυο ή και παραπανω σχολια μαζι.

    Ανωνυμος 9:01

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μια μικρή, ελαχιστότατη ένσταση, ως προς το τραγούδι το οποιό για μένα τυχαίνει να έχει ιδιαίτερη σημασία για εντελώς προσωπικούς και παντελώς άσχετους με την διαφήμιση λόγους.
    Γιατί “'till there ‘re no rich no more”??? Θα προτιμούσα «'till there ‘re no poor no more”! Το πρόβλημά μας δεν πρέπει να είναι ο πλούτος αυτός καθεαυτός. Δεν θέλω να είμαστε όλοι φτωχοί. Θέλω να έχουμε όλοι, όλες μας τις ανάγκες καλυμένες, αυτό είναι πλούσιος κατά τα δικά μου κριτήρια.
    Ακόμα I ‘d love to change the world!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Δεκτή η ένσταση. Κι όπως έλεγε κι ο βλαδίμηρος όταν τον ρωτούσαν γιατί ταξιδεύει στην πρώτη θέση, στόχος μας είναι να καταργήσουμε την τρίτη θέση, όχι την πρώτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Θεωρώ ότι ο Λένιν ήταν λάθος στο συγκεκριμένο σημείο. Βέβαια ίσως το έκανε για να κατανοήσουμε ότι ουδείς τέλειος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥ

Η κε του μπλοκ είναι ανοιχτή σε κάθε σχόλιο που προσπαθεί να προσθέσει κάτι στην πολιτική συζήτηση
Αρκεί να έχει κάποιο διακριτό ψευδώνυμο ως υπογραφή.