Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2014

Η κρυφή γοητεία της Χρυσής Αυγής...*

... έχει συνεπάρει τα καλύτερα παιδιά. Εις εξ αυτών ο Τζιμάκος, ο οποίος έσπασε την σιωπή του, νεύρα, αρχίδια, στομάχια και διάφορα άλλα, περιδιαβαίνοντας από Σεφερλή μέχρι Ελληνοφρένεια, για να προωθήσει τη νέα του παράσταση, κομμάτι του πλάνου για την αποπεράτωση του 10ου ακινήτου του συμπαθούς καλλιτέχνη (μας ενημέρωσε ότι έχει 9, όχι 97 όπως ο Νταλάρας).

Ο Τζίμης γνωστός για την αναρχική του σκέψη (αν και δήλωσε χίπης, αλλά αυτό είναι το λιγότερο) αφού προώθησε την παράστασή του στο κοινό του Σεφερλή (που με τα χρόνια έχει ταυτιστεί με το δικό του;) δεν δίστασε -τουλάχιστον στην Ελληνοφρένεια- να μας παρουσιάσει και το ιδεολογικό του Μανιφέστο.

Κάτι ανάμεσα σε αγανακτισμένο, πατενταρισμένο χρυσαυγίτη και με την ευκολία του νέο-απολιτίκ ψηφοφόρου του ποταμιού, με λίγο από ράδιο αρβύλα και την ευκολία να αναμασούν όλα τα κλισέ της ιστορίας.

Παράδειγμα φανταστικής συζήτησης:
-Ποιο είναι το πρόβλημα των ελληνικών πανεπιστημίων;
-Τα κόμματα. Τα πανεπιστήμια είναι γεμάτα αφίσες. Οι νεολαίες δεν μπορούν να βγάλουν ούτε κοινά αποτελέσματα στις εκλογές.
-Ποιο είναι το πρόβλημα του συνδικαλισμού στην Ελλάδα;
-Τα κόμματα και τα μέλη τους, που εκτρέπουν τους εργαζόμενους από τους πραγματικούς τους σκοπούς και τους στρατεύουν πίσω από τη γραμμή του κόμματός τους.
Οι συγκεκριμένοι, φανταστικοί (ή όχι και τόσο διάλογοι), καταλαμβάνουν τη δεύτερη θέση στην άτυπη λίστα με τα κλισέ του αιώνα, μετά το «βαθμούς και εντυπώσεις μοιράστηκαν οι δύο ομάδες σε έναν αγώνα που δεν διεκδικούσε δάφνες ποιότητας».

Ας τα πάρουμε, όμως με τη σειρά, για να μη χαθεί ο εμετός του Τζίμη Πανούση μέσα στην αηδία που προκάλεσε ακόμα και στους οικοδεσπότες της εκπομπής, με τον Θύμιο Καλαμούκη, να ζητά ειλικρινά συγγνώμη από τους ακροατές του.

Ο Τζιμάκος, ούτε λίγο ούτε πολύ αναμάσησε όλα τα κλισέ περί κρίσης «τα μνημόνια μας κατέστρεψαν», «ξεπούλησαν τον τόπο» και άλλα τέτοια όμορφα, όμως έκανε τη διαφορά, τοποθετώντας στη θέση του κύριου υπεύθυνου, το ΚΚΕ!!!
Ε, ναι. Γιατί σου λέει ότι δεν έπρεπε (μαζί με το ΣΥΡΙΖΑ και τη ΔΗΜΑΡ), το Κόμμα να συμμετέχει στην «κομματική χούντα», που ο πρώτος παίρνει 50 έδρες μπόνους. Ενώ με απλή και άδολη αναλογική -συμπληρώνω εγώ- η αστική δημοκρατία, ΓΑΜΑΕΙ.
Και με συνοχή σκέψης, διπολικού Χρυσαυγίτη σε (παγκόσμια καπιταλιστική οικονομική) κρίση, κάλεσε το ΚΚΕ να κάνει την αυτοκριτική του γιατί έφτασε το κίνημα στο 4%. (????).
Η αποκρυπτογράφηση του μηνύματος Πανούση, καταλήγει στο ότι το ΚΚΕ που ούτε λίγο ούτε πολύ, είναι ολόκληρο το κίνημα, δεν έπρεπε να συμμετέχει στις εκλογές ή αφού θέλει ντε και καλά να συμμετέχει να έχει ποσοστά μεγαλύτερα του 4%. Σαφές.
Δεν κώλωσε όμως ο Τζιμάρας (το «Τζιμάκος» είναι λίγο πια για τον τιτάνα της επαναστατικής σκέψης). Μας έδωσε έτοιμο το σχέδιο της επανάστασης και δεν μένει παρά να το ακολουθήσουμε. Τι να κάνουμε; (ρωτάει ο Λένιν). «Να πάμε έξω από τη βουλή, να τη φτύσουμε και να τη μουτζώσουμε» απαντάει ο Τζίμης (και έπειτα να κρατήσουμε την αναπνοή μας, μέχρι να φύγουν συμπληρώνω εγώ). «Πως δεν το σκέφτηκα;» τιτλοφορεί το νέο του πόνημα ο Βλαδίμηρος, που αισθάνθηκε τα κόκκαλα του να τρίζουν στο μαυσωλείο, μάλλον από το κρύο της ρώσικης πρωτεύουσας.
Ο μεγάλος σατυρικός, δήλωσε ακόμα την πίστη του στο λαό και με την ίδια συνοχή σκέψης που επέδειξε σε όλη την κουβέντα, κάλεσε το ΚΚΕ με όρους προβάτων σε μαντρί, να κατεβάσει 1 εκατομμύριο κόσμο στο δρόμο. Μάλιστα ο μεγάλος, ξεσπάθωσε και αποκάλυψε στο πανελλήνιο, ότι οι συνδικαλιστές του ΚΚΕ είναι μισθοφόροι των εργοδοτών και καταπιέζουν τους εργαζόμενους που είναι έτοιμοι να ξεχυθούν στους δρόμους ακολουθώντας το επαναστατικό σχέδιο του Τζίμη. Ακόμα ότι ο γιός του, έπρεπε να γραφτεί στην ΚΝΕ για να πάρει τα βιβλία του στο πανεπιστήμιό του.
Ερώτηση. Τελικά τι έκανε ο γιός του με τα βιβλία; Ενέδωσε στον εκβιασμό των ΚΚΕδων και έγινε μέλος ή αναγκάστηκε να αγοράσει όπως όλοι οι συμφοιτητές του τα συγγράμματα από κάποιο βιβλιοπωλείο, γιατί τα περισσότερα δεν διανέμονται από τα ιδρύματα; (εκτός ίσως από το Ανιάτων).

Σταχυολογώντας τα υπόλοιπα που με την ίδια συνοχή ξέρασε αράδιασε ο Τζίμης:
- Μας ενημέρωσε ότι ο αριστερός κάνει αυτοκριτική, χωρίς προφανώς να κάνει τη δική του
- Κάλεσε το ΚΚΕ να δώσει τον Περισσό στους άστεγους, όχι όμως να δώσει ο ίδιος τα ακίνητά του
- Έδωσε νέο νόημα στην τυμβωρυχία διατεινόμενος πως ο Μπελογιάννης έλεγε όσα λέει και εκείνος (ε, ναι) 
- Δικαιολόγησε το ότι έχει αποψάρα για όλα που δεν μπορεί να αμφισβητηθεί από κανέναν με το ότι η οικογένειά του, πέθανε στον αγώνα, στις εξορίες και τις φυλακές.
- Χαρακτήρισε σταλινικό το ΚΚΕ, την ίδια ώρα που αναπολούσε τις μέρες που γραμματέας του κόμματος ήταν (ναι, ναι, αυτός που περιμένατε) ο Ζαχαριάδης.

Και κάπου εκεί, η τρικυμία έγινε τσουνάμι. Ούτως ή άλλως, το ξεκαθάρισε ο Τζιμάκος λίγο αργότερα, όταν μας ενημέρωσε ότι μοναδική λύση για την Ελλάδα, είναι ένας πατριώτης (sic) πολιτικός. Που θα έρθει μόνος του, χωρίς κόμματα; Μήπως θα φέρει παρέα και τίποτα τανκς, ρε Τζίμη; Όχι τίποτα άλλο, αλλά να ξέρουμε, να βγάλουμε μόνοι μας τα εισιτήρια για το Blue Star Giaros.

Έκλεισε αυτή τη συνέντευξη, που σε αξία μπορεί να συγκριθεί μόνο με τα κείμενα των «κλασσικών» (Μαρξ, Ένγκελς, Λένιν, Γκέμπελς, Γεωργαλάς κ.α.), λέγοντας ότι οι Αργεντίνοι απαλλάχτηκαν από το δικό τους μνημόνιο, όταν έδιωξαν από τις συνελεύσεις τους τα κόμματα.

Τελικά, για ποιο πράγμα, ακριβώς, αποτελεί παράδειγμα η Αργεντινή; Για το πέρασμά της στο σοσιαλισμό; Στην αναρχία; Σε τι ακριβώς; Τι έδιωξαν στα αλήθεια οι Αργεντίνοι; Σε τι ωφέλησε το βιοτικό επίπεδο της εργατικής τάξης της χώρας; Ψιλά γράμματα, όλα αυτά για τον Τζιμάκο.

Θα πίστευα ότι δεν μπορεί να συγχωρήσει στους ΚΚΕδες το Χημείο του '79. Ότι κάποιος δικός μας τον χτύπησε και του έχει μείνει μανιάτικο, όμως αυτό το ύφος του ξερόλα με το οποίο εκφέρουν τις μεγαλειώδεις (και συνήθως αυτοαναιρούμενες) παπάρες τους οι «αριστεροί» καλλιτέχνες και διανοούμενοι, παίρνει μορφή. χιονοστοιβάδας (λίγα κλισέ ακόμα).

Θέλουν προφανώς να ξεπλύνουν
1. Την αποχή τους από την -όποια- πάλη του λαού, με μεγαλόστομα κατηγορώ που δεν έχουν την παραμικρή αξία.
2. Την παντελή έλλειψη κατανόησης της κατάστασης, με επαναστατικές κορώνες, που όμως σταματάνε στη βουλή και τα «να έρθει ΕΝΑΣ πατριώτης πολιτικός.
3. Το ότι δεν έχουν ανοίξει ένα γαμημένο βιβλίο, γιατί το ΒΗΜΑ, ο Πρετεντέρης, το Μεγκα, ο Πάγκαλος και άλλοι πολλοί, τους έχουν δώσει μασημένη τροφή, την οποία αναπαράγουν, την ίδια ώρα που φτύνουν τους εμπνευστές της.

Αλλά τι λέω, εδώ ο Τζιμάρας όχι μόνο συμμετείχε στην κινητοποίηση της 5ης Μάη του 2010, αλλά είδε και τον ασφαλίτη με το κατσαβίδι να σπάει την τζαμαρία της Μαρφίν. Και γιατί δεν πήγες μάρτυρας ρε, να ξεμπερδέψουν και οι άνθρωποι που τους τραβολογούσαν στα δικαστήρια και -προφανώς- ήταν αθώοι, πέραν πάσης αμφιβολίας;

Τζίμη (όπως και με τον Βασίλη), «Ραντεβού στους δρόμους». Εμείς, βέβαια, με τα πόδια και πίσω από πανό. Εσείς, με το αυτοκίνητο στον πρώτο παράλληλο, να ρωτάτε εκνευρισμένοι γιατί είναι πάλι κλειστοί οι δρόμοι και δεν μπορείτε να φτάσετε στο λογιστή σας, να δείτε τι σκατά θα κάνετε με αυτόν τον ΕΝΦΙΑ. Κυρ-Παντελήδες.

Ρένα Μπουεναβεντούρα Δουρου-τι

*με το σημερινό κείμενο, που έχει την χαρά να φιλοξενεί η κε του μπλοκ, εγκαινιάζεται (γιατί θέλω να πιστεύω πως θα υπάρχει και συνέχεια) η συνεργασία με τη ρένα μπουεναβεντούρα δουρου-τι. Κάθε καλόπιστη ή παραληρηματική παρατήρηση-προσθήκη στα σχόλια, ευπρόσδεκτη.

58 σχόλια:

  1. Οταν είδα την υπογραφή από κάτω, ησύχασα λέγοντας ότι ο Σφυροδρέπανος δεν έχασε το συγκαταβατικό και λεπτό του χιούμορ.
    Συμφωνώ όμως μέχρι κεραίας ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κάτι παραπάνω από ωραίο. Απολαυστικότατο. Μανώλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και επειδή το είδα μόλις τώρα...

    http://ethnikismosblog.wordpress.com/2014/10/16/%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BF-%CF%84%CE%B6%CE%B9%CE%BC%CE%B7%CF%83-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%B7%CF%83-%CE%B5%CE%BD%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%BF%CE%BD-%CF%84%CE%B7%CF%83-%CE%B1%CF%81%CE%B9/

    Ρένα Δούρου-τι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Παπουτσωμενος Γατος17 Οκτωβρίου 2014 στις 7:27 μ.μ.

    Με την κριση αποδειχθηκε (αν δεν ειχε φανει ηδη) οτι πολλοι απο αυτους τους ''προοδευτικους'' καλλιτεχνες,χρησιμοποιουσαν την οποια πολιτικη τους ταυτοτητα σαν πλατφορμα διαφημισης σε ενα συγκεκριμενο κοινο,και πιθανον σαν πηγη εμπνευσης για την τεχνη τους.

    Πλεον,η μοδα του προοδευτικου περασε,τη θεση του εχει παρει ο απολιτικ που τα κατακρινει ολα και τιποτα δεν εχει να πει,που γειτνιαζει επικινδυνα με το φασιστα,και ολοι αυτοι οι καραγκιοζηδες εβγαλαν την μασκα τους,αφηνοντας τη μποχα και τη δυσωδια που εκρυβαν,να αναδυθει.

    Αν δεν ειχε φανει ηδη απο τη δεκαετια του '90,η ρηχοτητα του μεταπολιτευτικου ριζοσπαστισμου,φανηκε την τελευταια 5ετια.

    Η κατασταση στην διανοηση και την τεχνη ειναι να την κλαις,δε μιλαει σχεδον κανεις,και οποιος μιλαει λεει κοινοτυπιες,μαλακιες και συχνα αντικομμουνιστικες πιπες.Ισως να ναι καλυτερα ετσι,να ναι λιγοι και καλοι μαζι μας,και οχι ο καθε μαιντανος για να παρει κυρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν κατάλαβα γιατί η κυρία Δουρού-τι κάνει θέμα τα καμώματα και τις δηλώσεις του φασιστοειδούς με το όνομα Τζίμης Πανούσης. Το ίδιο και γνωστός μπλογκερ που αυτοπροσδιορίζεται ως λενινιστής.

    Κυρία Δουρού-τι, κύριε Αντώνη, ουδεμία έκπληξη πρέπει να νιώθετε για τον απλό λόγο ότι ο Τζίμης Πανούσης πάντα φασίστας ήταν. Αν έχετε άλλη γνώμη, λυπάμαι πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @anonymous anonymous

    Καλά, ας μην διαφωνήσω (που θα διαφωνήσω), αλλά τελοσπάντων πρόκειται για έναν τύπο, που προσπαθεί να τη βγει στο ΚΚΕ από τα αριστερά και υπάρχει κόσμος (τσέκαρε τα σχόλια στην ελληνοφρένεια) που όντως τον ακούει και θεωρεί ότι μας ξεμπροστιάζει κιόλας. Γι αυτό και ασχολήθηκα.

    @ spiral architect
    Σε καταλαβαίνω απόλυτα και συγγνώμη για το ύφος, ήταν παραληρηματικό. Εγώ η ίδια μάλιστα παρακάλεσα τον οικοδεσπότη να σουλουπώσει λίγο το κείμενο, ώστε να είναι ευανάγνωστο για τους θαμώνες του μπλοκ, αλλά αρνήθηκε.

    Ρένα Δουρού-τι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δε χρειάζεται να παίρνει κανείς στα σοβαρά το Τζιμάκο. Γελοτοποιός είναι και σαν τέτοιο πρέπει να τον αντιμετωπίζουμε.

    Άλλωστε, από το σχόλιο του για το γιο του, που έπρεπε να μπει στην ΚΝΕ για να πάρει βιβλία, καταλαβαίνουμε ότι απλά τρολάρει.

    Τέλος το να βάζει κανείς τον Παπακωνσταντίνου (αυτόν δεν εννοεί ο συγγραφέας γράφοντας "Βασίλης";) είναι μεγάλη απρέπεια. Ο Βασίλης έχει προσφέρει πολλά στο κόμμα σε δύσκολες εποχές και η σημερινή του κριτική δεν έχει καμιά σχέση με του Τζιμάκου.

    Κριτίας, ο εκ των Κασσιτερίδων νήσων ορμώμενος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Ρένα Δουρου-τι 17 Οκτωβρίου 2014 - 8:33 μ.μ.:

    Αν επιτρέπετε πόσων χρονών είστε; Ρωτώ, γιατί με αυτά που γράφετε είναι φανερό πως είστε νέα σε ηλικία και συνεπώς νέα και στο κομμουνιστικό κίνημα. Σάς πληροφορώ λοιπόν ότι ήδη από τα μέσα της δεκαετίας του 80 υπήρχαν άρθρα στον "Οδηγητή" με θέμα τον Πανούση, στα οποία ο ίδιος χαρακτηριζόταν ως φασίστας και οι απόψεις που πρόβαλε με τη "σάτιρά" του χαρακτηρίζονταν ως φασιστικές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ο τζιμακος κανει ανοιχτο αντικομμουνι σμο. Αυτο βεβαια δεν σημαινει οτι καποιος αλλος που κανει υπουλο αντικομ μουνισμο ειναι λιγοτερο επικυνδινος επειδη καποτε στηριζε το κομμα και ταχα μου σημερα κανει δηθεν κριτικη. αυτος ειναι ο πιο πολυ κυνδινος ο δηθεν φιλος ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ anonymous anonymous
    Την εκτίμηση ότι είμαι νέα σε ηλικία, την παίρνω σαν κομπλιμέντο. Κοντοζυγώνω τα πρώτα "άντα". Όμως δεν καταλαβαίνω. Οκ, δεν θυμάμαι τους οδηγητές του '80. Όμως ο Πανούσης δεν απευθύνεται μόνο σε εκείνους που τους έχουν διαβάσει.
    Απευθύνεται και σε παιδιά που είναι σήμερα 20 χρονών και δεν έχουν την καλύτερη άποψη για μας, γιατί έτσι έμαθαν από τους "πρώην" γονείς τους και από τα ΜΜΕ.

    Από τέτοια οικογένεια προέρχομαι και η ίδια άλλωστε

    @ Κριτίας
    Και έλεγα δεν θα βρεις κάτι να διαφωνήσεις; Έθιξα τον Β. Παπακωνσταντίνου που έχει προσφέρει τόσα στο Κόμμα... Δεν περίμενα ότι θα το δω και αυτό γραμμένο.
    Κριτία, βάλ' το ζήτημα όταν θα γραφτεί ο τρίτος τόμος της ιστορίας του κόμματος. Να αποκατασταθεί ο Β. Παπακωνσταντίνου.

    Ρένα Δουρού-τι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πόνεσε πολύ ρε ο Τζιμάκος και δε του το χα... Η λύσσα σας είναι τελικώς ανάλογη της απήχησης που είχε ο ρηχός μεν, αντιψευτοαριστερός δε λόγος τουτ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. [...Ο εξορκισμός δια της γελοιοποίησης ήταν εξαιρετικά επικερδής υλικά και ψυχικά-συμβολικά για τους φορείς του: έξαφνα, ήταν εφικτό να είσαι πιο αριστερός από το ΚΚΕ και να μην κινδυνεύει η ζωή σου. Και όχι μόνο να μην κινδυνεύει, αλλά να ανταμείβεται από την αναπτυσσόμενη show biz της χώρας. Ήταν γλυκό να βγάζεις λεφτά, να κερδίζεις φήμη και να περνιέσαι για αριστερότερος των κομμουνιστών, πιο ριζοσπάστης από αυτούς, λιγότερο κομφορμιστής από αυτούς. Γλυκό και εύκολο. Όλο και πιο εύκολο. Αφού το ΚΚΕ είναι συστημικό, τότε όλοι όσοι το αφήσαμε πίσω ή δεν το ακουμπήσαμε ποτέ είμαστε "αριστεροί" και "εναλλακτικοί" και μπορούμε ταυτόχρονα να είμαστε δημοφιλείς, πλούσιοι και επιτυχημένοι. Αφού το ΚΚΕ είναι συστημικό, τότε όλα επιτρέπονται!.....]

      Ειναι ευκολο μικροαστουλη να το παιζεις πιο αριστερος απο το ΚΚΕ εκ του ασφσλους και χορτατος...ε?

      Διαγραφή
  12. O Πανούσης προσπαθεί να εκφράσει την πρόσκαιρη κάθε φορά άποψη των μαζών για να πάρει τη συμπάθειά τους (και τα λεφτά τους στα μαγαζιά του). Το χιούμορ με τα απολιτίκ και τα αντικομμουνιστικά κλισέ είναι πιο κρύο και απο το νότιο πόλο πλέον. Ρένα Δουρού-τι εσύ έπρεπε να πας στην Ελληνοφρένεια για να ακούσουμε και κανά καλό αστείο.. Διαμαντής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ρε "αντι' ναζιστη αντε τραβα στη τρυπα σου.

    Giorgio Lazer

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χαιρετίζω τη Ρένα για το κείμενό της με το οποίο συμφωνώ και στο ύφος και στην ουσία, εύχομαι δε να έχουν και συνέχεια οι αναρτήσεις της.

    Καλά Άσιμε, εσύ την "έκανες" νωρίς.
    Δεν είδες που οι χατζηαβάτες αποδείχτηκε ότι πάντα σκουλήκια ήτανε.

    Μέσα στη βλακεία μου νόμιζα ότι ο πάντα αντιπαθής σε μένα Πανούσης είχε αρχικά κάποιες ομοιότητες με τον Άσιμο (με τον οποίο τους χωρίζουν λιγότερο από 5 χρόνια ως προς το έτος γέννησης). Νόμιζα ότι κατά κάποιο τρόπο ο Πανούσης ήταν ένα κακέκτυπο του Άσιμου (και το να είσαι έστω και κακέκτυπο του Άσιμου δεν είναι λίγο πράγμα). Μεγάλο λάθος. Ο Άσιμος και έλεγε και έκανε μεγάλες μαλακίες αλλά ταλέντο είχε και τουλάχιστον δεν ήταν σκατάς. Ο Πανούσης αποδείχτηκε ότι ούτε το ένα δέκατο από το ταλέντο του Άσιμου δεν είχε αλλά κυρίως αποδείχτηκε ότι σκατάς ήτανε πάντα και σκατάς παραμένει.

    Πανούση, το μόνο που έχεις παραπάνω από τον Άσιμο είναι ακίνητα. Ο Άσιμος έμεινε και θα μένει. Εσύ θα ψοφήσεις και μόνο τα ακίνητά σου θα μείνουν πίσω από εσένα. Ποιός Νταλάρας ρε κακομοίρη; Εσύ τον ξεπέρασες το Νταλάρα στο χώρο σου.

    ρα

    ΥΓ1. Κακώς η ελληνοφρένεια τον είχε καλεσμένο. Απολύτως δεκτή η συγγνώμη αλλά κακώς τον κάλεσαν. Και δεν το βάζω καθόλου πολιτικά το ζήτημα. Το ζήτημα με τη περίπτωση Πανούση είναι ηθικό.
    ΥΓ2. Συμφωνώ στο περί φασισμού με τον anonymous anonymous διαφωνώ όμως ότι δεν πρέπει να γίνει θέμα. Τίποτε δε πρέπει να μένει αναπάντητο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Παπουτσωμενος Γατος18 Οκτωβρίου 2014 στις 12:16 μ.μ.

    Ο Ασιμος ηταν και αυτος αντιΚΚΕ,αλλα ηταν τοσο ιδιορρυθμη η προσωπικοτητα του,που του το συγχωρεις.Ο Πανουσης ειναι σαφως πιο υστεροβουλος,δεν υπαρχει καν συγκριση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. το κείμενο της Ρένας Δουρου-τι (ψευδώνυμο και αυτό!) είναι απαίσιο, υβριστικό, πολύ χαμηλού επιπέδου. Δεν αποστομώνει τον Τζίμη Πανούση γιατί το υβρεολόγιο ποτέ δεν μπορεί να είναι απάντηση.

    Δεν θα σχολιάσω τα όσα είπε ο Πανούσης γιατί δεν είναι αυτό το πραγματικό ζήτημα. Ο καθένας μπορεί να κάνει κριτική όση γουστάρει και να λιβελλογραφεί όσο θέλει.

    Η καλύτερη απάντηση δεν είναι να χαρακτηρίζεις τον Πανούση ως Χρυσαυγίτη (ελάχιστα πειστικό για το ευρύτατο κοινό του) αλλά με τα έργα σου να αποδειχνεις ότι έχει άδικο γιατί το ΚΚΕ έχει κάνει σημαντική δουλειά εδώ και εκεί και ορίστε τα αποτελέσματα. Αποτρέψαμε αυτό, πετύχαμε εκείνο, ξαναέρχεται κόσμος στα σωματεία, η εργατική τάξη αρχίζει να ξανασυγκροτείται ως αυτη που θα έπρεπε να είναι, κτλ κτλ

    Τα βρισίδια και οι κατινιές δεν είναι απάντηση στην κριτική ακόμα και αν είναι υβριστική.


    Ραλλού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ραλλού, είναι πολύ ενδιαφέρον αυτό που θέτεις. Λες ότι η κατινιά δεν είναι απάντηση στην κριτική και η κριτική πρέπει να είναι ελεύθερη. Ωστόσο τι γίνεται όταν η κριτική είναι κατινιά; Ύστερα είναι το άλλο. «Κριτική» βγαίνει από το κρίνω, άρα εξ ορισμού ειλικρινά και καλοπροαίρετα θέλει να βελτιώσει κάτι («Σύμφωνοι, αλλά το τάδε σημείο μήπως να γίνει έτσι» και «δεν έχω πειστεί για το δείνα, θέλεις να το συζητήσουμε;»). Το «άει ψόφα, ρε», ανεξαρτήτως διατυπώσεως (και ξέρεις πού το πάω), υπάγεται στο παραπάνω, νομίζεις; Είναι κριτική;

    Η (ας παίξουμε το παιχνίδι) Ρένα στέκεται στην ουσία της «κριτικής», ανεξαρτήτως λεξιλογίου· δηλαδή αν ξέχεζε τον Πανούση στην καθαρεύουσα (εξαφόδευε) θα άλλαζε κάτι; (Πέραν ότι θα ρίχναμε το γέλιο της ζωής μας.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Το ζητούμενο δεν είναι όσα είπε ο πανούσης (αλίμονο, από πού και ως πού) αλλά η απάντηση σε όσα είπε, που ούτε καν τη διάβασες μάλλον (πού ακριβώς λέει χρυσαυγίτη τον πανούση το κείμενο; στην τελική ο κάθε πανούσης χαρακτηρίζεται πρωτίστως από τις πράξεις του). Το τρολάρισμα (στην καλύτερη εκδοχή) του πανούση και η πιστή αντιγραφή της θεωρίας των δύο άκρων είναι (υβριστική μεν αλλά) κριτική, ενώ όποια απάντηση (στην χειρότερη) μιμείται το στιλάκι του είναι κατινιές και βρισίδια. Και όταν ο πανούσης λέει ότι η ηγεσία έφτασε το κίνημα στο 4% -παραδέχεται τουλάχιστον έμμεσα ότι κίνημα=κκε- πρέπει να απαντήσεις σοβαρά (και από πού να το πρωτοπιάσεις;) για να το ανασκευάσεις, κάτι που προφανώς θα έχει πλατειά απήχηση στο ευρύ κοινό του πανούση.
    Ραλλού, υπάρχει σίγουρα ισχυρός ανταγωνισμός, αλλά είχα καιρό να διαβάσω τόσες αρλούμπες μαζεμένες σε τόσο λίγες αράδες. Να 'σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Βιάζομαι να φύγω, αλλά θα το γράψω κι αυτό. Είχα μια καθηγήτρια στο πανεπιστήμιο, εντελώς κυρία, όχι μόνο στα ταγεράκια, αλλά στους τρόπους. Μας ήξερε εκατό άτομα με το μικρό, μας έβγαζε για καφέ κλπ. Σε κάποια φάση ήταν να κάνουμε μια σειρά παρουσιάσεων και δηλώναμε συμμετοχή γράφοντας τα ονόματά μας σε ένα χαρτί κολλημένο στην πόρτα της. Κάποιος έγραψε διπλα σε ένα όνομα «πούστης» (δεν ήταν). Την επομένη δίπλα στον ευγενή χαρακτηρισμό («κριτική»;) ήταν ένα βέλος και γραμμένο «μαλάκας» με τον γραφικό χαρακτήρα της καθηγήτριας. Δεν πέταξε το χαρτί, δεν το αντικατέστησε (έμεινε κολλημένο ώς το τέλος του εξαμήνου), απλά απάντησε ομοειδώς. Και το αλώνι και το σαλόνι είναι εξίσου σημαντικά και σε κάθε άνθρωπο απαντάς στη γλώσσα του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δεν ανεβαίνει το εργατικό κίνημα, άρα φταίει το ΚΚΕ, άρα όσοι το στηρίζετε δε μπορείτε να αντιτείνετε τίποτε στον Πανούση, τουτέστιν αυτός δικαιούται να βρίζει χυδαία όσο θέλει, εσείς γυρίστε και το άλλο μάγουλο μέχρι να πάρει το ΚΚΕ 20% (τόσο δεν έβαλε ως ελάχιστο όριο ο αυτοαποκαλούμενος χίπης;) και να πλημμυρίσουν τα σωματεία κόσμο.Είχαμε και παραλλαγές του μοτίβου (έλα μωρέ, τρολ είναι μόνο)μέχρι ανοιχτή χαιρεκακία (σας κέρασε πόνο ο Τζίμης ο ψευτοαριστερός ε ιεχωβάδες;)και πιθανόν έπεται συνέχεια.

    Το πρόβλημα συνεπώς δε βρίσκεται στη Λουκά της αριστεράς, όπως πετυχημένα ανέφερε ακροατής της εκπομπής, που σε ευρηματικότητα συναγωνίζεται εδώ και χρόνια την αλήστου μνήμης Λάμψη, αλλά στους αυτόκλητους υπερασπιστές του, που -υπό τον μανδύα της έγνοιας για την κομμουνιστική υπόθεση- ενοχοποιούν τον υβριζόμενο και αφήνουν παντελώς στο απυρόβλητο τον υβριστή.

    Και για να τελειώνει το ανέκδοτο, δε χρειάζεται να είσαι ΧΑ για να υιοθετήσεις φασιστική ρητορική, όπως και ο Νταλάρας δε χρειάστηκε-κατά δήλωση του- να ψηφίσει ποτέ, ούτε καν τη γυναίκα του, για να είναι πιο ΠΑΣΟΚ κι απ'τον ήλιο τον πράσινο. Punto e basta.

    Amor omnia vincit

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Το πρόβλημα βρίσκεται στο ότι οι πιο φανατικοί υποστηρικτές της επαναστατικής γραμμής του νέου προγράμματος, αντί να βγουν και να το ζυμώσουν στις μάζες του λαού, πόρτα-πόρτα, σε κάθε γειτονιά, σε κάθε εργασιακό χώρο, στις ουρές των υποκαταστημάτων του ΟΑΕΔ,
    κάθονται και γράφουν κατεβατά σε blogs και ιστοσελίδες, κάνουν διαγωνισμό μεταξύ τους για το ποιος θα ξεσκεπάσει τους περισσότερους οπορτουνιστές και ποιος θα βρει τους περισσότερους χαρακτηρισμούς για να τους προσβάλει. Αντί να ασχοληθούν με το γράψιμο της ιστορίας του παρόντος και του μέλλοντος, νοιάζονται μόνο να ξαναερμηνεύσουν την ιστορία του παρελθόντος, έτσι που να ταιριάξει καλύτερα στα εκάστοτε συμπεράσματά τους.
    Γιατί αυτό άλλωστε επιτάσσει η συνεπής επαναστατικότητα, να χαράζουμε γραμμή βάση δημοσιευμάτων στο ίντερνετ, και να εξαντλούμε τη δράση μας πάλι εκεί, στο ίντερνετ.

    Γι' αυτό δεν ανεβαίνει το εργατικό κίνημα.
    Γιατί οι οπαδοί της πρωτοπορίας του διεξάγουν επαναστατικό πόλεμο στα blogs, αφού κοιμούνται με τη σιγουριά ότι, τώρα πια που απόκτησαν επαναστατικό πρόγραμμα, το προλεταριάτο ως δια μαγείας θα έρθει να τους αναζητήσει και να τους βάλει στο θρόνο του καθοδηγητή.

    - ΣΣΠΨ (Συστηματικός Σχολιαστής με τα Πολλά Ψευδώνυμα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. O Πανούσης ως ιδιαίτερα οξύνους και ταλαντούχος (σαν καλλιτέχνης και σαν τρολ) πέτυχε και αυτή τη φορά το σκοπό του και δεν είναι άλλος από το να δημιουργεί ντόρο γύρω από το ονομά του, με θύμα αυτή τη φορά το ΚΚΕ.

    'Ενα από τα σημαντικότερα ατού του είναι ο αυτοσαρκασμός και αυτό ας το προσέξουμε καλύτερα.
    Αν τον ακόυσατε προσεκτικά είπε κάτι σωστό μέσα σε όλα τα άλλα: ο κριτής είναι το κοινό άρα δεν χωρούν νουθεσίες και απαγορεύσεις για την γλώσσα που θα χρησιμοποιούμε.

    Ποιός μπορεί να διαφωνήσει ότι η καλύτερη απάντηση είναι η ίδια η δουλειά του ΚΚΕ; Υπό αυτή την έννοια δεν χρειάζεται καν απάντηση αφού την απάντηση θα την είχε πάρει από τον ίδιο τον λαό που είναι ο τελικός κριτής και για τον Πανούση (ως ατομικότητα) και για το ΚΚΕ ως (συλλογικό φορέα).

    Ραλλού







    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλώς το προέβλεψα πριν, ένα-ένα βγαίνουν τα χρυσά μου. Μόνο τον Περδίκκη περιμένω, για να βγάλω τα ποπ-κορν.

    Amor omnia vincit

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. για τους οψιμους υποστηρικτες του πανουση να τους θυμισω οτι ο χιτης αυτος εβριζε το ΚΚΕ ηδη απο τα τελη της δεκαετιας του '70 οι μουσικες ταξιαρχιες ηταν τοτε το αγαπημενο συγκροτημα των φρικιων και των αντικομμουνιστων της αριστερας.

    οσο για την ευαισθητη και ανυσηχουσα ραλλου δε νομιζω ότι χρειαζεται να βουλωσουμε το στομα του κάθε πανουση με τα διαπιστευτηρια της δρασης μας. Υπαρχουν αλλα αντικειμενα πολύ πιο προσφορα για το σκοπο αυτό και πολύ πιο επιμορφωτικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΣΣΠΨΣΞΜΞ την είπες κι εσύ ή εσείς...
    Θέλω μπλέ κοκόρι τώρα! Μου λείπει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΡΑΛΛΟΥ. και τον ΧΙΤΛΕΡ ο λαος τον ψηφισε και το ΠΑΣΟΚ το 2009 πηρε 45% παλι ο λαος το ψηφισε. Συμπερασμα. η ψηφος στην αστικη καλπη ειναι αλανθαστο κριτηριο ΜΑΛΙΣΤΑ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Σε ενοχλει πολυ φαινεται οτι απανταμε στον βοθρο και στην λασπη. Δεν πειραζει ομως θα μαθεις οσο για το τσουξιμο περαστικα ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Παπουτσωμένε Γάτε νομίζω ότι υπάρχουν κάποιες επιφανειακές ομοιότητες μεταξύ τους (συνδυασμός μουσικής και θεατρικών στοιχείων στις παραστάσεις τους, σαρκασμός, σάτιρα και πολιτικό σχόλιο επί της επικαιρότητας και άλλα). Εντελώς επιφανειακές όμως όπως αποδείχτηκε. Πραγματικά δε μπορεί να υπάρξει καμιά σύγκριση σε κανένα επίπεδο μεταξύ τους. Ούτε σε καλλιτεχνικό, ούτε σε ανθρώπινο.

    ρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Λογια του Πανουση απο την περσινη ελληνοφρενεια, προς συμπαθουντες του τραγου.

    “όχι σε τέτοια έκταση, φαίνεται ξαφνικά ότι η Ελλάδα έχει 1 εκ φασίστες, νεοφασίστες, δεν ισχύουν αυτά, δηλαδή…να πούμε και τα καλά της οργάνωσης αυτής. Καταρχήν αυτό πού έπρεπε να είχε κάνει το ΚΚΕ και ο Σύριζα, δηλαδή να έχουνε μια κοινωνική παρέμβαση…εεε..έχει αντιγράψει η Χ.Α να πούμε, όλη την κοινωνική πολιτική της Χαμάς.(τον διακόπτει ο Καλαμούκης του λέει, “δεν το κάνει επειδή το πιστεύει”) και συνεχίζει ο Τζίμης. Θα μπορούσε επειδή το πιστεύει η αριστερά να είχε ανοίξει το σπίτι του λαού, να είχε κάνει παιδικούς σταθμούς…”

    “…κάνουν την ίδια δουλειά, από τη μια η Χ.Α είναι οι νταβατζήδες του μεταναστευτικού και…το ΚΚΕ είναι οι νταβατζήδες του εργατικού…υποτίθεται. Έχουνε χωρίσει τις δουλειές τους…”

    Και απο συνεντευξη του εκεινη την περιοδο

    ” Γιατί έχουμε γεμίσει καλάσνικοφ και μπαίνουν παντού και κάποιος πρέπει να κάνει μήνυση στο Σαμαρά που είχε ανοίξει τα σύνορα και γέμισε η χώρα από τους φυλακισμένους της Αλβανίας.”

    “Όσοι υποστηρίζουν τους φασίστες και είναι κυρίως νέοι, το κάνουν μόνο για τους μετανάστες και από αντίδραση. Και από μια πλευρά καλά κάνουν, είναι υγιής αντίδραση με λάθος τρόπο. Σου λέει ο άλλος. δεν θέλω αυτό το κοινοβούλιο, θέλω να μπεί μέσα ένας πιθηκάνθρωπος και να τους αρχίσει στα σκαμπίλια.”

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Δεν σας άρεσε ο Πανούσης δηλαδή ;
    Κλασσική, αναμενόμενη και προβλέψιμη η αντίδραση όλων σας : Μόλις κάποιος κάνει οποιαδήποτε κριτική στο σημερινό κατώτερο των περιστάσεων ΚΚΕ πυρ ομαδόν από όλους.
    Σε αυτά που είπε όμως ο Πανούσης δεν βλέπω να απαντάει κανείς σας.
    Γιατί όμως ?
    Περίεργο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καποιε, μιας και μας κανεις τον καμποσο, εσυ εχεις να πεις τιποτα για το παραπανω μου σχολιο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καθόλου περίεργο κάποιε.

    Μερικοί είναι απασχολημένοι με το να απαγορεύουν σε όσους φοιτητές δεν είναι γραμμένοι στην ΚΝΕ να παίρνουν βιβλία για τις σχολές τους, άλλοι είμαστε απασχολημένοι να πείσουμε τα παιδιά μας να γραφτούν στην ΚΝΕ προκειμένου να πάρουν βιβλία για τις σχολές τους ενώ οι πιο ικανοί είναι απασχολημένοι σε φροντιστήρια από το Σιφωνιό και τον Πουλικογιαννη για να μάθουν να είναι άνθρωποι των αφεντικών στις επιχειρήσεις. Πού να βρεθεί μετά χρόνος για να απαντηθούν μωρέ τα καίρια ερωτήματα του Πανούση φουκαρά κάποιε;

    ρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. 3.19 Ενω αν ειχαμε κανει ενα πολιτι κο μετωπο και μια κυβερνηση μαζι με το ανταριζα θα ειμαστε ανωτεροι των περιστασεων αφου θα ειχε σωθει και ο καπιταλισμος απο την κριση του. Απαντησεις σε ΒΟΘΡΟΥΣ δεν χρειαζε ται ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. 9.26 Τη σχολιο να σου κανει. ο καημος του ειναι γιατι το ΚΚΕ δεν εγινε σαν τα μουτρα τους να διεκδικουνε στελεχη του θεση ΣΥΝΗΓΟΡΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Όταν κάποιος αναφερεται στο παραλήρημα Πανούση ως κριτική που μάλιστα πρέπει να απαντήσουμε,η συζήτηση τελειώνει εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @κάποιος.

    Τί να απαντήσει κανείς σε αυτόν τον 'βόθρο' δια στόματος Πανούση.

    Το μίσος του για το ΚΚΕ, είναι προφανές, απροκάλυπτο και χυδαίο. Τί να συζητήσει κανείς επ' αυτού; Μόνο απαξίωση και περιφρόνηση.

    raven

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @ Poe
    Οτι δεν έχεις βάλει πηγή, και άρα εγώ και ο καθένας μπορεί να πει οτι τα φαντάστηκες αυτά.
    Αν δώσεις πηγή θα απαντήσω.

    @ Ραλλού : Σωστή παρατήρηση

    Προς τους υπολοίπους και προς τον/την ρα :
    Πάλι δεν απαντάτε στα όσα είπε ο Πανούσης.
    Απαντήστε ντε, μπείτε στην ουσία των όσων είπε και αφήστε τον τρόπο με τον οποίο τα είπε.
    Αφήστε την κοτσάνα που είπε για τα βιβλία για την οποία τον κράξαμε και τον κράξανε όλοι.
    Την ουσία να κοιτάτε. Δεν κοιτάτε την ουσία. Ηθελημένα.
    Μη κάνετε σαν να μη καταλαβαίνετε.
    Για να βοηθήσω :
    1) Είστε δηλαδή περήφανοι για την σημερινή εικόνα και ικανοποιημένοι από τα πεπραγμένα του ιστορικού ΚΚΕ ; Από τα αποτελέσματα της δράσης του?
    2) Είστε ικανοποιημένοι από την ηγεσία του και την ΚΕ του ;
    Σας καλύπτει; Ναι ή όχι;
    3) Πιστεύετε πραγματικά οτι ο Πανούσης μισεί ή δεν νοιάζεται με όλη την καλή διάθεση για το ΚΚΕ ;
    4) Στα μάτια μου δεν έπεσε καθόλου μετά την ακρόαση της εκπομπής ούτε ο Πανούσης ούτε και οι συντελεστές της Ελληνοφρένειας.

    Αντίθετα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1) περηφανος για το ΚΚΕ ειμαι. Αν εννοεις ικανοποιημενος οχι. Ουτε το ιδιο το ΚΚΕ λεει οτι ειναι ικανοποιημενο ή τελειο. Αλλα ειναι προφανες οτι εγω μιλαω για αλλες αδυναμιες του ΚΚΕ και συ για αλλες.
      2)ισχυει οτι και στο 1. Το ΚΚΕ ειναι ενα σωμα και ετσι το αντιμετωπιζω. Οτι αδυναμιες εχει η ΚΕ αντανακλουν και στη βαση.
      3)Οχι. Ο Πανουσης ειναι ενας ακριβοπληρωμενος αντικομμουνιστης που εκανε καριερα συκοφαντωντας και βριζοντας το ΚΚΕ. οχι σημερα αλλα σε ολη την πορεια του. Και το ΚΚΕ του 40 και το ΚΚΕ του 70 και του 80 τα λοιδορησε και συκοφαντησε δεκαετιες τωρα πολλακις. Μηπως ετρεφε μεγαλυτερο σεβασμο στο Φλωρακη που ηταν και μπαρουτοκαπνισμενος?
      4)συμφωνω. Δεν περιμενα τιποτε αλλο απο τον Πανουση. Οι συντελεστες της ελληνοφρενειας με εξεπληξαν με την υπομονη τους...

      ratm

      Διαγραφή
  38. Μεσα στα αρθρα υπαρχουν και τα σχετικα λινκ των συνεντευξεων για τους απιστους θωμαδες.

    http://poexania.wordpress.com/2013/02/21/%CF%84%CE%B6%CE%AF%CE%BC%CE%B7%CF%82-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CF%8D%CF%83%CE%B7%CF%82-%CF%84%CE%B1-%CE%B4%CF%85%CE%BF-%CE%AC%CE%BA%CF%81%CE%B1/

    http://poexania.wordpress.com/2013/02/18/%CE%B7-%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CF%81%CE%BF%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%83%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%AE-%CE%BC%CF%8C%CE%BB%CF%85%CE%BD%CE%B5-%CF%84%CE%BF%CE%BD/

    Περιμενω απαντηση τωρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Η ουσία των λεγομένων του Πανούση ειναι η ουσία της πάνω πλατείας. Να βρεθεί ένας πατριώτης, δεν ανέχομαι να τους πληρώνω (κνίτες και φασίστες), όλοι είναι ίδιοι κλπ. Να πάμε όλοι έξω από τη βουλή κ να κρατήσουμε την αναπνοή μας ξέρω γω. Εγώ καταλαβαίνω τα ψυχολογικά τραύματα που του έχει αφήσει η περιφρούρηση :) αλλά πλέον εχει αλλάξει επίπεδο.
    Και όσον αφορά την ηγεσία κλπ σε σχέση με τον Ζαχαριάδη, σε άλλη κουβέντα και αν βόλευε τον (όποιο) Πανούση θα έλεγε για την ΟΠΛΑ που τους έσφαζε όλους,για τη Βάρκιζα κλπ κλπ.

    mariori

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. 10.44 Ειμαστε πολυ περηφανοι για την δραση του ΚΚΕ και του ΠΑΜΕ οπως επισης και για την ηγεσια που κρατησε γερο τιμονι το 2012 τωρα οτι εσενα σε ποναει ουτε μας νοιαζει ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. @Poe Τώρα μάλιστα, να σου απαντήσω , αν και το υφάκι σου είναι υπεροπτικό και εριστικό, αφού με χαρακτηρίζεις με επίθετα - Σε έβρισα εγώ ;
    Είναι η άποψή του και την είπε. Τι δε κατάλαβες; Προς τι ο πανικός σας δε καταλαβαίνω όμως. Σε πρόσβαλλε προσωπικά μήπως εσένα Poe; Αλλά τι ζητάω; Εδώ δεν έμαθες να σέβεσαι τον συνομιλητή σου, θα σεβαστείς διαφορετικές απόψεις όπως του Πανούση;
    Και ναι, σε αυτό που λέει για το χαστούκι έχει δίκιο, όσο και αν το παίζεις σοκαρισμένος στο παραλήρημά σου: Η Λιάνη γιατί δεν έκανε μήνυση στον Κασιδιάρη και αντ΄ αυτού αρκέστηκε μόνο σε δηλώσεις?

    @11:19 π.μ. Η αλήθεια είναι οτι έχεις δίκιο κατά ένα ποσοστό σε αυτό. Αυτή ήταν, μετά τα βιβλία η 2η μεγαλύτερη κοτσάνα που πέταξε αλλά, ενταξει, κανένας δεν είναι τέλειος.
    Είπε και άλλα όμως.

    @ Ο/Η chemist 10:25 π.μ.
    " Όταν κάποιος αναφερεται στο παραλήρημα Πανούση ως κριτική που μάλιστα πρέπει να απαντήσουμε,η συζήτηση τελειώνει εδώ.
    20 Οκτωβρίου 2014 - 10:25 π.μ. "
    Αυτό προφανώς το εννοείς για το άρθρο ου σχολιάζουμε, έτσι; Αφού δεν είναι άξιο απάντησης το παραλήρημα του Πανούση γιατί κουράζεστε τζάμπα και γράφετε ολόκληρα άρθρα ή απαντήσεις στα λεγόμενά του;

    @11:35 π.μ
    Εντάξει αν το εννοείς έχεις χάσει κάθε επαφή με την πραγματικότητα. Γερά το τιμόνι; Αφού είσαι και περήφανος για την σημερινή μιζέρια που εκπέμπει η ηγεσία του ΚΚΕ λήγει εδώ η συμμετοχή μου στην κουβέντα σας.

    Οποιαδήποτε κριτική στο ΚΚΕ την βαφτίζετε προβοκατόρικο σχόλιο, κτλ.
    Δεν σας ανησυχεί αυτό καθόλου; Ειλικρινά.
    Και κάτι τελευταίο : Είναι δυνατόν να χαρακτηρίζετε απολιτίκ τον Πανούση;

    Να χαίρεστε και τον αρχηγό σας που ακούει Πάολα στις καλές του, με τον πρωϊνό του καφέ. Μετά βάζει πιο βαριά "άσματα". Fact. Αμφιβάλλετε ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. @ κάποιος
    Αναφορικά με το σχόλιό σου, της 20/10/2014, 10.44 πμ.

    Σου ζήτησε κανείς από εμάς να μας βοηθήσεις να καταλάβουμε? Και μάλιστα μας θέτεις και αριθμημένες ερωτήσεις να απαντήσουμε; Μήπως θα μας βάλεις και βαθμό; Τί πατερναλισμός του χειρίστου είδους είναι αυτός;
    Γιατί υποθέτεις, ότι δεν καταλάβαμε. Εγώ πχ κατάλαβα αλλά έπεσα από την καρέκλα μου από τα γέλια και τώρα δεν προκάμω να απαντήσω. Με πονάει η μέση μου...
    raven

    raven

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Λεπτομερείς απαντήσεις σε άτομα σαν τον Πανούση, είναι σαν να ρίχνεις μαργαριτάρια στα γουρούνια.

    λαθραναγνώστης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. 1.39 και βεβαια ειμαι περηφανος για το ΚΚΕ και για την ηγεσια του. Μιζερια θα ητανε αν ειχαμε κανει πολιτικο μετωπο με τον οπορτουνισμο και να ειχαμε μπει σε κυβερνηση με τους καπιταλιστες στην εξουσια. η πραγματικοτητα λεει οτι εχουμε καπιταλισμο που εξαθλιωνει τον λαο και πρεπει να παρουμε τα μεσα παραγωγης στα χερια μας. ολα τα αλλα ειναι κολπακια αστικης διαχειρησεις. ΧΑΡΙΣΜΑ ΣΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Θυμίζω:
    "...το Κόμμα μοιράζει κρατικό οξυγόνο/
    τρεις μήνες το χρόνο/
    στα μέλη του μόνο/..."

    Ήδη από την δεκαετία του '80 ο αντικομμουνισμός του Πανούση είχε φασιστικές αναφορές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΚΑΠΟΙΕ

    Ο ΠΑΝΟΥΣΗΣ ΕΙΠΕ: ΤΙ ΚΝΙΤΗΣ ΤΙ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΗΣ. Ν’ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΑΝΩ Σ’ ΑΥΤΟ;
    ΝΑ ΒΓΕΙ Ο ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑΣ ΜΕΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΟ CD THΣ ΠΑΟΛΑ (ΚΑΙ ΕΝΩ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΓΙΑ ΥΦΑΚΙ) ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ «ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΙΤΤΕΣ»

    ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΠΕΡΙΣΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΜΕΙ ΠΑΙΔΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ.
    ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ Η Κ.Ε.
    «ΝΑΙ ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙΣ ΜΕΓΑΛΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕ, ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΛΟΥΚΕΤΑΡΟΥΝΕ»
    «ΘΑ ΑΚΟΥΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΦΩΤΕΙΝΟ ΣΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ, ΕΣΕΝΑ ΜΕΓΑΛΕ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗ ΠΑΝΟΥΣΗ ΠΟΥ ΚΑΙ ΤΑ 9 ΣΟΥ ΑΚΙΝΗΤΑ ΤΑ ΔΙΑΘΕΤΕΙΣ ΣΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ»
    ΚΑΙ ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΑΡΧΕΙΟ ΔΩΡΟ ΣΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ.

    ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΖΗΤΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΟΥΣ ΟΥΤΕ ΒΕΒΑΙΑ ΔΙΝΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ.

    ΤΡΕΛΑ ΠΟΥΛΑΕΙ Ο ΤΥΠΑΚΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΟΣ.

    ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΩΤΗ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ;
    ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ Ο ΤΖΙΜΑΚΟΣ. Ο ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΩΣΕΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ.
    ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΣΤΟΝ ΑΡΧΙΜΑΛΑΚΑ ΑΥΤΟΝ;
    ΑΣΕ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΙΟΛΑΣ ΣΤΟΝ 902 ΣΤΟ ΛΙΓΟ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ.

    ΕΔΩ: http://www.902.gr/eidisi/apopseis-sholia/53236/panoysis-apo-nafthalini

    Ν’ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΚΕ – ΠΟΥΤΙΝ. ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΦΙΛΑ ΠΡΟΣΚΕΙΜΕΝΟΙ. ΤΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΜΠΟΧΑ ΟΑΚΚΕ;

    Ο ΑΡΛΟΥΜΠΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΕ ΤΟ ΚΚΕ ΩΣ ΣΤΑΛΙΝΙΚΟ. ΛΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΓΙΑ ΜΑΣ.
    ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΟΝ ΣΥΝΤΡΟΦΟ ΣΤΑΛΙΝ.
    ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΕ ΩΣ ΣΤΑΛΙΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΤΟ ΛΟΙΔΩΡΗΣΕ.

    ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΔΟΞΑΣΕ ΤΟ ΚΚΕ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΖΑΧΑΡΙΑΔΗ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΣΤΑΛΙΝΙΚΟ.

    ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ ΤΟ ΚΚΕ;

    Σ’ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΡΑΛΗΡΗΜΑ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΧΥΔΑΙΟΑΤΗΤΑΣ.

    Ο ΠΑΝΟΥΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΡΧΙΚΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΩΤΗ ΠΟΛΙΤΙΚΟ.

    ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΣΧΑΤΩΣ. ΔΙΟΤΙ ΜΕΧΡΙ ΧΤΕΣ ΑΛΛΑ ΕΛΕΓΕ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ.
    ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΡΧΙΚΟΣ.

    ΔΕΝ ΕΝΑΙ ΚΑΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΝΤΑΛΑΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ 97 ΑΚΙΝΗΤΑ. ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΔΙ ΤΟΥ ΛΑΟΥ, ΜΟΝΟ 9. ΙΣΑ ΙΣΑ ΤΑ ΒΓΑΝΕΙ ΠΕΡΑ.

    ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΕΣ ΜΑΤΑΙΑ ΤΟΥ ΕΛΕΓΑΝ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ.

    ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΙΕΣΗΣ ΨΕΛΛΙΣΕ ΓΙΑ ΑΥΞΗΜΕΝΑ ΔΙΟΔΙΑ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΕΞ’ ΑΙΤΙΑΣ ΜΠΟΜΠΟΛΑ.

    ΜΟΝΟ ΥΒΡΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ. ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΜΕΣΩ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΟΥΤΕ ΛΕΞΗ.

    ΚΑΛΑ ΤΟΥ ΠΑΝΕ ΟΤΙ ΜΑΛΛΟΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΒΣΕΙ ΑΛΛΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ.

    ΑΥΤΑ ΕΙΠΕ ΕΝΝΟΟΥΝΤΑΙ.

    ΣΩΠΑ ΡΕ ΣΟΒΑΡΑ;

    ΑΠΟ ΠΟΙΟΝ ΕΝΝΟΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΟ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΕΙ ΚΟΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΝ ΤΟΝ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟ ΚΑΤΑ 95 ΤΟΙΣ ΕΚΑΤΟ;

    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΟΣΩΝ ΕΙΠΕ. ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΣΥ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ, Η ΜΠΟΡΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΚΟΥΣΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΙ ΕΙΠΕ.

    ΔΙΟΤΙ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΖΗΤΑ ΝΑ ΧΤΥΠΗΘΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΟΛΑ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΚΥΡ ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΘΛΙΨΗ.

    ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΚΚΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΚΕ. ΜΠΟΧΑ ΟΑΚΚΕ.
    ΑΛΛΑ ΨΕΥΤΟΚΚΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΚΛΕΨΕΙ ΤΗΝ ΣΦΑΓΙΔΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑ.

    ΤΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΤΟ ΚΚΕ ΠΑΝΩ Σ’ ΑΥΤΟ;

    ΟΤΑΝ ΑΝΑΣΤΗΘΕΙ Ο ΜΠΕΛΟΓΙΑΝΝΗΣ Η Ο ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ ΟΙ ΣΤΑΛΙΝΙΚΟΙΙ ΘΑ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ.

    ΤΩΡΑ ΚΟΜΜΑ ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΕΙΠΕ Ο ΜΑΠΑΣ.

    ΚΑΙ ΤΙ ΕΚΦΡΑΖΕΙ Ο ΠΑΝΟΥΣΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΤΟΣΟ ΜΑΖΙ ΤΟΥ;

    ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΤΟΥ, ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΤΑΛΑΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΝΟΜΑ ΤΟΥ;

    ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ.

    ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΚΟΜΜΑΤΑ ΜΗΝ ΒΡΕΙΣ ΜΠΕΛΑ ΕΙΠΕ Ο ΤΖΙΜΑΚΟΣ.
    ΒΡΕ Ο ΚΑΚΟΜΟΙΡΟΣ ΓΙΑ ΛΥΠΗΣΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ.

    ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΥΜΝΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΑΜ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΦΤΙΑΧΤΗΚΕ ΜΕ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΤΟΥ ΚΚΕ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΑΛΛΑ ΚΟΜΜΑΤΑ.

    ΜΑΚΡΙΑ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΧΟΥΝΤΑ.

    ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΟ ΤΟ ΚΚΕ.

    ΥΜΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ Η ΟΠΟΙΑ ΞΑΝΑΠΤΩΧΕΥΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΒΙΟΤΙΚΟ ΕΠΕΙΠΕΔΟ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΝΑΔΙΡ.

    ΚΑΙ Ο ΚΑΗΜΟΣ ΤΟΥ ΕΝΑΣ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ.
    ΕΤΣΙ ΘΑ ΘΕΛΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
    ΟΦΕΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΤΑΞΗ – ΜΗΔΕΝ.

    ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΝΟΥΣΗΣ. ΕΝΑΣ ΧΥΔΑΙΟΣ ΑΝΤΙΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ.

    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΗΤΑΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΣΑΦΕΣΤΑΤΟ.

    ΘΕΡΣΙΤΗΣ

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  47. «Ο ΝΕΟΦΑΣΙΣΤΑΣ»

    ΚΑΝΩ ΒΟΥΤΙΑ ΣΤΟ ΒΟΘΡΟ ΤΟΥ ΠΑΝΟΥΣΗ

    ΤΙ ΑΝΤΙΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ

    ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ

    ΤΩΝ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΜΕΝΩΝ ΤΣΑΡΛΑΤΑΝΟΣ

    ΑΚΙΝΗΤΑ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ 9

    ΖΕΙ ΦΤΩΧΕΙΑ ΚΑΙ ΦΡΙΚΤΗ ΚΑΚΟΜΟΙΡΙΑ

    ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΝΤΑΛΑΡΑ ΕΣΥ ΜΙΣΕΙΣ

    ΒΡΕ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΘΕΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ;

    ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΩΣ

    Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ

    ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΕΘΑΜΕΝΟΙ

    ΚΑΙ Ο ΛΑΟΣ ΕΣΕΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ

    ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΦΩΣ

    ΠΑΡΙΩΤΗΣ ΜΙΚΡΟΑΣΤΟΣ ΚΙ ΑΝΑΡΧΙΚΟΣ

    ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΗΣ

    ΑΛΛΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΑΠΛΑ ΟΑΚΚΙΤΗΣ

    ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ ΑΛΛΑ

    ΘΗΤΕΙΑ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΕΞ ΟΨΗΣ

    Η ΜΑΓΙΚΗ Η ΛΕΞΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΑΟΣ

    ΠΟΥ ΑΝΟΡΓΑΝΩΤΟΣ ΘΑ ΒΡΕΙ ΤΟ ΦΩΣ

    ΘΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ

    ΚΑΙ ΕΠΙ ΤΗΣ ΓΗΣ Ο ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ

    ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΤΑΙΕΙ ΜΟΝΟ Ο ΠΕΡΙΣΣΟΣ

    ΚΙ ΑΘΩΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ

    ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΦΩΣ

    Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ

    ΘΕΡΣΙΤΗΣ

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Θερσίτη, και λοιποί,
    Χαρά στο κουράγιο σας, να ασχολείστε με ΚΑΤΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ!
    Εγώ, απλά ...παραδίνομαι!
    Η άμεση απάντησή μας θα είναι η 1η Νοέμβρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΣΕΧΤΑΡ. η απαντηση σιγουρα θα ειναι 1η νοεμβρη αλλα και ο καθε καραγκιοζης χρειαζεται μια απαντηση ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Καποιε, σε στεναχωρησε το "απιστοι θωμαδες;" πολυ ευθικτος εισαι, απορω πως αντεχεις το καυστικο και γεματο βομωλοχιες χιουμορ του πανουση...

    Παντως το φασιστικο του παραληρημα δεν δειχνει να σε πειραζει μιας και δεν βλεπω να το σχολιαζεις αρνητικα.
    Και που να πιασουμε και το μικροαστικο του παραληρημα, αλλα αυτο μαλλον ειναι ψιλα γραμματα...
    Τοση χαρα σου εδωσε που κατηγορει το ΚΚΕ ωστε δεν εχεις κακο λογο να πεις ουτε για τα φασιστικα του.

    Οσο για το αν με προσβαλε προσωπικα, δεν θα ελεγα οτι με προσβαλε γιατι για να με προσβαλει θα επρεπε να πει κατι που να ευσταθει, ο Πανουσης μονο αρλουμπες ελεγε. Παρολα αυτα ριχνει τα σκατα του στον πολιτικο φορεα που με εκπροσωπει και ετσι ειναι σαν να τα βαζει και με εμενα τον ιδιο...

    Και ξερεις κατι, υπαρχει χοντρη διαφορα μεταξυ του να κανεις σατυρα και του να εισαι σατυρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. @Κάποιος

    Σου απαντώ. Όχι μόνο είμαι ικανοποιημένος με την ηγεσία και την πορεία του κόμματος, αλλά από το 09-10 που έβαλα λίγο μυαλό, είμαι κοντά στο κόμμα.

    Με τις εκλογές του '12 δε, σε συνδυασμό με το ότι δεν έπεσε στη λούμπα του ΣΥΡΙΖΑ και ειδικά από το 19ο και μετά, με τα μπούνια ΚΚΕ - ΤΟ ΠΙΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ.

    Υ.Γ.: ΣΥΡΙΖΑ, το πιο θρασύτατα υποτιμητικό για τη νοημοσύνη κόμμα "της αριστεράς".
    Υ.Γ.2: ΑΝΤΑΡΣΥΑ, εκεί που αρχίζει η "κυβέρνηση της αριστεράς" σταματούν οι αντιμονοπωλιακές και αντιευρωπαϊκές κορώνες.

    Πώς σου φαίνονται όλα αυτά;


    τσαφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. τσαφ. Εισαι πολυ σκληρος τωρα του εκανες την καρδια περιβολι. δεν του ειπες για συνεργασια με τον οπορτουνι σμο για να χαρη ο ανθρωπος ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Με αφορμή το σχόλιο του τσαφ να πω ότι παρατηρώ, όχι χωρίς κάποια συγκίνηση και κάποια έκπληξη, πως οι περιπτώσεις ανθρώπων που έχουμε έρθει κοντά-όσο μπορεί,όπως μπορεί και από διαφορετικές πιθανότατα κατευθύνσεις ο καθένας-στο ΚΚΕ τα τελευταία χρόνια, τελικά δεν είναι τόσο σπάνιες όσο αρχικά νόμιζα.

    ρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Προσπερνώντας τις "αποκλειστικές πληροφορίες"=γελοιότητες που σέρβιρε ο "κάποιος", θα σταθώ στη Πάολα για να δηλώσω με θράσος το εξής: Αν κάποιος κρίνει τη Πάολα αυστηρά φωνητικά αφήνοντας στην άκρη όλα τα υπόλοιπα (πράγμα καθόλου μα καθόλου εύκολο ομολογουμένως) τότε κατά τη γνώμη μου θα βρει μια λαϊκή φωνή αξιώσεων. Πολλών αξιώσεων για την ακρίβεια. Αν ήταν διατεθειμένη να δοκιμάσει να πει μόνο κάποια επιλεγμένα τραγούδια (πχ κάποια της Βιτάλη, του Βαρδή, του Άκη Πάνου, του Κραουνάκη και κάποια άλλα) θα την πρότεινα-αν κάποιος με ρώταγε-για το φεστιβάλ. Η πλάκα είναι ότι εντελώς διαισθητικά πιστεύω ότι θα δέχονταν και μάλιστα θα έρχονταν με αρκετό φιλότιμο. Θα ήταν πιστεύω ενδιαφέρον και ένα ντουέτο της με τη Μαρία την Κώτη από τους Χαϊνιδες (αν βέβαια αυτή δέχονταν), την Ασλανίδου και κάποιους άλλους/ες - αν και μάλλον θα πρόκειται τότε για καταστάσεις εντελώς επιστημονικής φαντασίας.

    Μιας και ανέφερα όμως για επιστημονική φαντασία, θα πρόσθετα ότι αν η Βίσση θα ήθελε, έστω για μια βραδιά, να θυμηθεί τα νιάτα της και να τιμήσει τη πραγματικά τεράστια φωνή της, θα πρότεινα και σε αυτή να έρθει σε φεστιβάλ. Και για να ξεπεράσω και κάθε όριο φαντασίας, αυτήν θα ήθελα να την ακούσω και σε κανένα ντουέτο με τη μεγάλη Σωτηρία Λεονάρδου.

    Και για να σκάσουν οι "κάποιοι", χωρίς κόμπλεξ
    https://www.youtube.com/watch?v=ZrM3319vcwQ&spfreload=10

    ρα

    ΥΓ. Είναι λίγο μπελάς καμια φορά αυτό το να αποδείξουμε ότι δεν είμαστε ρομπότ, υποθετω όμως ότι είναι απαραίτητο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. jacob

    Ρενα να αγιασει η πενα σου πολυ ωραιο το κειμενο.Μετα την κατιουσα ονειρευομαι την μερα που α τον γιαουρτωσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Οχι, έχω πολλά για να κλάψω αλλά και να οργιστώ.
    Δε μούλειψε ο ξαφνικός θάνατος ενός χαρακτηριστικά δύσωσμου νεοελληνικού "τίποτε",
    φαφλατά, λιγδιάρη, παρτάκια, τζαναμπέτη, θεομπαίχτη ...μπακάλη της αθλιότητας, που ούτε πρόσθετε ζώντας, ούτε αφαιρεί απερχόμενος από τον βόθρο, που ανήκε, και σπεκουλάριζε για την ολιγόνοη απληστία του.
    Εκείνο, που με απογοητεύει είναι πως σήμερα, με όσα συμβαίνουν, εξακολουθούν να υπάρχουν "Μπογιόπουλοι" που ελπίζουν(;...) ακόμη σε ό,τι πιο χαμερπές έχει να δείξει η κοινωνία, που ζούμε.
    Οχι, ρε Νίκο, υπάρχουν και κάποια όρια.
    Εμένα σβήσε με από τον κατάλογο αυτών, που "είναι τίμιοι(!) για να τον αναγνωρίσουν".

    Στον αντίποδα υπάρχει ο χαρακτήρας του Κατράκη στο "Ταξίδι στα Κύθηρα", κι εγώ σ' αυτόν μένω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥ

Η κε του μπλοκ είναι ανοιχτή σε κάθε σχόλιο που προσπαθεί να προσθέσει κάτι στην πολιτική συζήτηση
Αρκεί να έχει κάποιο διακριτό ψευδώνυμο ως υπογραφή.