Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2015

Την έχουμε μεγαλύτερη

Ε λοιπόν, για τα δεδομένα των αναθεωρητών, οφείλω να ομολογήσω πως η συγκέντρωση της ομόνοιας είχε αρκετό κόσμο, όπως φαίνεται. Βέβαια.. η πλατεία ήτανε άδεια (και τρελός απ' τα σημάδια) βάση σχεδίου, για να φαίνονται γεμάτοι οι γύρω δρόμοι, χωρίς πολύ μπιρσίμ. Και πιθανότατα σήμερα είδαμε το αποκορύφωμα της δυναμικής που μπορεί να καταγράψει στους δρόμους η ελπίδα που έρχεται, λίγα 24ωρα προτού γίνει εξουσία (απογοήτευση και ιδιώτευση). Αλλά δεν υπάρχει λόγος να μειώσουμε το γεγονός και τη σημασία του. Για συγκέντρωση των αναθεωρητών, η παρουσία του κόσμου ήταν μαζική. Ίσως η μεγαλύτερη που έχει διοργανώσει ποτέ το κόμμα της κουμουνδούρου.

Ξέρεις λοιπόν τι είναι να βρίσκονται την ίδια ώρα στους δρόμους οι κομμουνιστές κι ένα κόκκινο ποτάμι να πλημμυρίζει το σύνταγμα και να σε αφήνει στη σκιά του; Ξέρεις τι είναι να βρίσκεσαι ένα βήμα πριν το μέλι της κυβέρνησης, να μεθάς από το άρωμά του μιλώντας για μέρες του 81', ραντεβού με την ιστορία κι άλλα τινά παρόμοια, αλλά να βλέπεις την πλάτη ενός κόμματος που προσπαθείς να απορροφήσεις εκλογικά και να λεηλατήσεις με εκβιαστικά διλήμματα τη βάση του, για να το βάλεις στο περιθώριο και να το εξαφανίσεις; Να επαίρεσαι για το ρεύμα που έχεις (όχι του λαφαζάνη, το εκλογικό) και να σε γειώνουν απότομα... "αυτοί που ξέχασαν να πεθάνουν" και που "έχουν μείνει στον περασμένο αιώνα";



Και εδώ γραπτός σύνδεσμος

Δεν αντέχεται τέτοιο κάζο. Συνεπώς, πώς να μην ωρύεται στη δικομματική ο πουλάκης, ότι το κουκουέ χτυπάει και υπονομεύει την ελπίδα που έρχεται, βοηθώντας τη δεξιά;
Οι οποίοι δεξιοί βέβαια μας τσουβαλιάζουν όλους μαζί, με το φτωχό τους το μυαλό (λες και οι άλλοι που έχουν θεωρητικά περισσότερο, δεν κάνουν το ίδιο ανόητο τσουβάλιασμα), και έζησαν σήμερα τον απόλυτο τρόμο (μετά τα τρομολαγνικά σενάρια για το ευρώ) βλέποντας τα σύνορα της σκομπίας, ομόνοια και σύνταγμα, να εαμοκρατούνται από ερυθροφρουρούς για ένα βράδυ, σαν εικόνα από τα προσεχώς και τις διώξεις που θα ζήσουν. Γιατί δεν καταλαβαίνουν πως ο σύριζα του σύγχρονου "και εις τη λαοκρατίαν πιστεύομεν" είναι από το δικό τους μετερίζι, για να εξασφαλίσει ακριβώς τη δική τους εξουσία. Και πως δεν κατεβήκαμε όλοι χτες για να πανηγυρίσουμε τις δηλώσεις του ντράγκι ή κάτι παρόμοιο. Αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα εν όψει της κάλπης.

Θα μου πεις, εσύ απολίθωμα γιατί χαίρεσαι; Επιβεβαιώσατε πως την έχετε μεγαλύτερη και κάτι έγινε; Έμαθες κάτι που δεν ήξερες, κάτι καινούριο κι ελπιδοφόρο;
Από μία άποψη, όχι. Το κουκουέ εδώ και μερικά χρόνια διοργανώνει αναμφισβήτητα και με διαφορά τις μεγαλύτερες εκλογικές (και όχι μόνο) συγκεντρώσεις πανελλαδικά, κινητοποιεί τον περισσότερο κόσμο, παρά τις διακυμάνσεις της εκλογικής του απήχησης και της δουλειάς με τον κόσμο, -η οποία όμως αποδεικνύεται πως έχει πιο μόνιμα χαρακτηριστικά σε αυτό το κομμάτι όπου έχει φτάσει και στο οποίο απευθύνεται.

Αλλά ναι, έχει μια σημασία να το επαναλαμβάνουμε και να το τονίζουμε. Γιατί εάν την επαύριο των εκλογών έρθει ένα μέτριο εκλογικό αποτέλεσμα για το κόμμα, θα βγει σεργιάνι το χαφιεδότσουρμο (αυτοί που αποτελούν το μεταβατικό κορμό και την κυβέρνηση με κορμό σύριζα και λίγη μαρξίζουσα πασπαλισμένη άχνη ζάχαρη για γαρνίρισμα) και θα ωρύεται για το κόμμα, την ηγεσία, την κατάντια, τον κατήφορο χωρίς τέλος, την καταστροφή και πάει λέγοντας.


Οπότε ναι, έχει μια σημασία να το τυπώσουμε και να θυμηθούμε αυτό που μπορεί να έχει πραγματική αξία από μια προεκλογική περίοδο για τους κομμουνιστές. Την οργάνωση, τη μαζική παρουσία και τη συμμετοχή του κόσμου. Και από αυτήν την άποψη, αν θέλετε -που έλεγε και η αλέκα, που τώρα λέει έλειψε σε κάποιους, άλλο που αν την ξανάβλεπαν στις κεντρικές εκδηλώσεις (γιατί ήταν μάχιμη έτσι κι αλλιώς ως επικεφαλής του επικρατείας και σε αυτήν την καμπάνια) θα ρώταγαν πότε επιτέλους θα την αλλάξει το κουκουέ, κι αν θα τη βαλσαμώσει να μην του πάθει τίποτα...
Από αυτήν την άποψη λοιπόν, όπως έλεγα, ναι ρε φίλε/σφε αναγνώστη. Στο δρόμο την έχουμε μεγαλύτερη (τη δύναμή μας). Και θα την κάνουμε ακόμα μεγαλύτερη, χωρίς πλαστικά σημαιάκια, τεχνητά βοηθήματα (κάμερες, σκηνοθεσίες, κτλ) κι άλλα εφέ για την χόρταση του αποχαυνωμένου τηλεοπτικού κοινού. Στο δρόμο θα γίνουμε ακόμα περισσότεροι..


Υγ: ωραίο συγκεντρωμένο (από διάφορες πηγές) φωτορεπορτάζ μπορείτε να δείτε (εφόσον έχετε λογαριασμό στο τουίτερ) στο προφίλ του σφου με το προσωνύμιο tourloubouki
2: κι όπως λέει κι ένας άλλος σφος τουιτεράς


Κι άντε και συνεργαζόμασταν. Την Αυγή δεν τη σκέφτεστε; Που θα έπρεπε να σβήσει τόσα σφυροδρέπανα; Ταλαιπώρια...


59 σχόλια:

  1. Για μένα, πολύ σημαντική παράμετρος είναι, η "παρουσία" 1.246 παρακολουθητών την ώρα που μιλούσε ο Γραμματέας στο γιουτούμπι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σφυροδρέπανε η φωτογραφία σου είναι αρκετά "στρογγυλεμένη" μπορώ να πω. Και η ΝΕΡΙΤ έπαιρνε τα πλάνα από αρκετά χαμηλά. Παλιά το Σύνταγμα ξεχείλιζε σε μεγαλύτερο πλάτος και το θυμόμαστε όλοι.

    Εμένα ως κομμουνιστή σε καμία περίπτωση δεν με εκφράζει η κουβέντα αυτή στην οποία μπήκες, ούτε διαμορφώνω το κριτήριο μου με βάση αυτό. Αλλά να μην λέμε και ψέματα.

    Καλή δύναμη την επόμενη μέρα σε αυτούς που θέλουν να πάνε κόντρα στο ρεύμα, όσοι και όπου και αν είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αααχ!!!
    Φχαριστήθηκε η καρδιά μου!!!
    Πάμε. Όπως μας εξέπληξαν δυσάρεστα τα αποτελέσματα του Ιούνη του ΄12, έτσι μπορεί να μας εκπλήξουν, ευχάριστα αυτήν τη φορά, τα τωρινά αποτελέσματα.
    Μιλήστε, αυτές τις δύο μέρες, με όλους τους γνωστούς σας. Υπάρχουν πολλά περιθώρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ούτε εμένα διαμορφώνει το κριτήριό μου, αλεπού. Δε νομίζω να λέω κάτι τέτοιο. Και δεν καταλαβαίνω τι εννοείς, γράφοντας "μη λέμε και ψέματα".
    Η φωτογραφία δεν είναι δική μου, τη βρήκα στο διαδίκτυο, μαζί με πολλές άλλες, και είναι γενικό πλάνο, για να τα πιάσει όλα, πώς θα μπορούσε δηλ να είναι παρμένη από χαμηλά; Εν πάση περιπτώσει, μπορεί να μη θεωρείς αυτή τη φωτό αντιπροσωπευτική. Μπορείς λοιπόν να μας παραθέσεις κάποια άλλη που είναι πιο αντιπροσωπευτική κατά τη γνώμη σου. Αλλά τα ψέματα που λες, πώς ακριβώς προκύπτουν;

    Φάρε, ευτυχώς που υπήρχε και το γιου-τιούμπι, που λες κι εσύ, αλλιώς θα περιμέναμε να το δούμε κονσέρβα. Αν κάποιος πιστεύει πως τα κανάλια θα "έριχναν" το σύριζα, για να δείξουν εμάς, όπως εννοούσε δηλ, αν κατάλαβα καλά, ο πουλάκης, ήταν γελασμένοι. Εγώ απορώ βέβαια γιατί δεν φωνάζει ο σύριζα και για τους δυνάμει συμμάχους του, τους ανεξελ, που είχαν και αυτοί σήμερα προγραμματισμένη συγκέντρωση. Δεν είναι και αυτοί στο κόλπο δηλ, για να υπονομεύσουν την ελπίδα; Μόνο το κκε είναι;

    Κολοκοτρώνη, εγώ κρατάω μικρό καλάθι και δεν ξεγελιέμαι από την εικόνα τους δρόμους. Αν αποφάσιζαν αυτοί, θα είχαμε αυτοδυναμία.
    Μακάρι βέβαια να κάνω εγώ λάθος και να έχεις δίκιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "Καντε συγκεντρωση την ιδια μερα και ωρα με το κκε" μας λεγανε. "θα τους σκισουμε" μας λεγανε.

    Φαρε, την ωρα που παρακολουθουσα εγω ηταν κοντα στους 1800 (και μου φανηκαν καπως λιγοι πρεπει να πω). Το νουμερο οπως καταλαβαινεις μπορει να πηγε και πολυ πιο κατω και πολυ πιο πανω.

    Εμενα παλι απολιθωμα, με εκφραζει απολυτα η κουβεντα στην οποια μπηκες, γιατι εχει πλακα και, ενω εμεις την κανουμε κατα βαση με αυτο το κριτηριο, αυτοι που μυγιαζονται την παιρνουν πολυ στα σοβαρα.

    sniper



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κολοκοτρωνης.Ητανε πολυ καλη η συγκεντρωση σημερα αισιοδοξο μυνημα για τους αγωνες που ερχονται.Δεν ητανε εκπληξη το αποτελεσμα του Ιουνη του 2012.Κουβαλουσαμε κοινοβουλευτικες αυταπατες απο το παρελθον και ητανε λογικο να εκδηλωθουνε απο την στιγμη που η αστικη ταξη επαιξε το χαρτι του οπορτουνισμου.Ειμαστε σε πολυ καλο δρομο χρειαζεται υπομονη να συνεχισουμε να επενδυουμε στους νεους και πανω απο ολα επαγρυπνηση ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν ειναι μονο προεκλογικα, αλλα κυριως στην καθημερινοτητα που βλεπεις αυτο το φαινομενο.
    Ειτε μιλαμε για πρωτομαγιατικη συγκεντρωση, ειτε για οποιαδηποτε απεργιακη ειτε πολιτικη το ΚΚΕ διατηρει τα ηνια στο να παρακινει , εμπνεει και οργανωνει κοσμο στο δρομο.
    Οφειλω να αναγνωρισω οτι και ορισμενα αρκετα μικροτερα κομματα(πχ ΚΚΕ(μλ),ΜΛΚΚΕ) αναλογικα με το μεγεθος τους παντα ειναι 'υπαρκτα' στο δρομο εν αντιθεσει με την 'ελπι(ελπιζω με γιωτα να το γραφω σωστα και οχι με ηττα...)δα' του συριζα.

    btw υπηρχε κοσμος και σε μη φωτισμενα σημεια του συνταγματος, δειγμα οτι ξεπερασε καπως τις προσδοκιες του κομματος το μεγεθος του κοσμου

    Ειχα παντως την ιδια 'απορια' η συγκεντρωση των ανελ...εγινε αβαβα κοκοκο απο τον πουλακη και τον συριζα...φαινεται δεν ενοχλουσε αυτο...η' να υποθεσω η προχθεσινη συγκεντρωση των δυο ΜΛ εγινε για να σαμποταρει προφανεστατα και περαν πασης αμφιβολιας την μεγαλειωδη συγκεντρωση τησ ρημαδ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή φάνηκε η συγκέντρωση (δε πήγα λόγω εργασίας). Ισχύει πάντως αυτό που λες Απολίθωμα για τις συγκεντρώσεις σήμερα. Παλιά μπορείς να πεις ότι ήταν ένας σημαντικός δείκτης. Τώρα όλοι πλην ΚΚΕ δε θέλουν κόσμο στο δρόμο. Μαντρωμένους στο σπίτι τους και στο μυαλό τους θέλουν, και φαίνεται να το πετυχαίνουν εδώ και χρόνια. Θα δείξει. Καλή δύναμη για τώρα και για μετά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εντάξει, για κεντρική προεκλογική συγκέντρωση του ΚΚΕ δεν ήταν ιδιαίτερα μεγάλη, συγκρινόμενη βεβαια και με των προηγούμενων αναμετρήσεων.
    Ο κόσμος ήταν συγκεντρωμένος στο κάτω μέρος του συνταγματος και κάποιοι λίγοι παραταγμένοι στο μέσον της πλατείας.

    Ορίστε μια συγκέντρωση μεγάλη και ολίγον ...οπορτουνιστική:
    https://www.youtube.com/watch?v=HPY3UhWfC0I

    Η συγκριση με τον Συριζα ειναι σαν να κλέβεις εκκλησία. Ποτε ο Συριζα δεν επένδυσε σε γερό κομματικό μηχανισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Βιγιαρεάλ, δεν ξέρω πώς κάνεις με τόση ευκολία συγκρίσεις μεταξύ δύο τόσο διαφορετικών χώρων (σύνταγμα, πεδίο του άρεως) (χωρίς να πιάσω καν την άσκοπη σύγκριση που κάνεις στο βίντεο με τελείως διαφορετικές εποχές), αλλά εγώ θα πρόσθετα πως η συγκέντρωση ήταν και πολύ μικρή κιόλας. Απογοητευτικά μικρή. Και ο κόσμος στην πλατεία δεν υπήρχε καν. Ήταν κέρινα ομοιώματα. Όλη η συγκέντρωση σαν τα χωριά ποτέμκιν ήτανε. Όλοι και όλοι δέκα κνίτες, που τρέχανε όπου πήγαινε η κάμερα, για να φαίνονται πάντα πολλοί. Και έβαζαν και μάσκες στο ενδιάμεσο, για να μη φαίνεται πως είναι οι ίδιοι.

    -Παρεμπιπτόντως, δείτε και αυτό, που έβαλε ο poe. Έχει ενδιαφέρον.

    https://poexania.wordpress.com/2015/01/23/%CE%B2%CF%81%CE%B5%CE%AF%CF%84%CE%B5-%CF%84%CE%B9%CF%82-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%AD%CF%82-%CE%B1%CE%BC-%CE%B4%CE%B5/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 10.56 ΟΙ συγκρισεις παντα γινονται με ομοια πραγματα σε ιδιες εποχες.Εσυ κανεις ακριβως το αναποδο φερνεις συγκριση με αλλη εποχη πριν η αστικη ταξη κανει αναπαλαιωση του Αστικου Πολιτικου σκηνικου απσυροντας το Πασοκ και στην θεση του εφερε τον οπορτουνισμο.προφανως θα ηθελες να ειμαστε εμεις στην θεση του συριζα ως οπορτουνιστικο αναχωμα εχοντας διαλυση ιδεολογικα το ΚΚΕ. Ευχαριστουμε δεν θα παρουμε ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ yellow submarine
    "Ποτε ο Συριζα δεν επένδυσε σε γερό κομματικό μηχανισμό."
    Όσα δεν φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια. Για να επενδύσεις, πρέπει να έχεις και ο ΣΥΡΙΖΑ, όπως παλιότερα ο ΣΥΝ και το ΚΚες, ποτέ δεν είχαν κόσμο που έχει διάθεση να δώσει κάτι, να δεσμευτεί στην υπόθεση του γενικότερου συμφέροντος και να θυσιάσει κάτι γι αυτό.
    Δημοκρατικός κόσμος, εν τάξει, υπο την ευρεία έννοια της λέξης, αλλά μέχρις εκεί.
    Οι ΣΥΡΙΖΑίοι δεν χαλάνε τη ζαχαρένια τους για το κόμμα. Συνεπώς, πως να φτιάξουν γερό κομματικό μηχανισμό?

    λαθραναγνώστης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @yellow submarine
    "Ποτε ο Συριζα δεν επένδυσε σε γερό κομματικό μηχανισμό"!!!!!
    Τι μας λές; Ο κομματικός μηχανισμός του ΣΥΡΙΖΑ κάνει ακριβώς αυτό που έκανε και αυτός του ΠΑΣΟΚ και τίποτα αλλά:καλλιέργεια αυταπατών,
    ρουσφετάκια, εκβιασμούς, εξαγορά συνειδήσεων, συκοφαντίες, κατινιές και αντικομμουνισμό.Αλλωστε ενα τμήμα του κομματικού μηχανισμού του ΠΑΣΟΚ μετακόμισε στο ΣΥΡΙΖΑ μεταφέροντας και την τεχνογνωσία.
    kk-1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Παπουτσωμενος Γατος23 Ιανουαρίου 2015 στις 6:45 μ.μ.

    Iσχυρους κομματικους μηχανισμους στην Ελλαδα εχουν το ΚΚΕ και η ΝΔ,και μεχρι σχετικα προσφατα και το ΠΑΣΟΚ,το οποιο εχει ακομα ισχυροτερο μηχανισμο απο τα περισσοτερα κομματα,αν και ειναι υπο διαλυση.

    Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν ειχε ποτε την ιδεολογια και την ιστορια του ΚΚΕ,ουτε ηταν σε θεση να κανει τα ρουσφετια που εκανε ο πρωην δικομματισμος,για να μπορεσει να χτισει μηχανισμο και φανατικους οπαδους,αν και πολυ θα το θελε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ναι, δεν το διατύπωσα σωστά.

    Ο Σύριζα δεν μπορεί να φτιάξει κομματικό στρατό παρα μόνο ευκαιριακά ανεμοσκορπίσματα γιατι ενώ έχει την εμπειρία (πρώην στελέχη ΚΚΕ από το 91) δεν έχει μια συγκολλητική ουσία, όπως μια συγκεκριμένη ιδεολογική βάση.

    Αλλά από το 2007 φτιάχνει νέους "φίλους" και "συμπαθούντες" ενώ έχει κάνει αξιόλογο εισοδισμό στον αναρχικό/αντιεξουσιαστικό χώρο.

    Ζουμε σε μια εποχή που σχεδόν όλοι οι κομματικοί μηχανισμοί ρευστοποιούνται γιατί τα κόμματα παρασύρονται από την κρίση.

    Το ΚΚΕ αντέχει για την ώρα αλλά ακόμα ένα κακό εκλογικό αποτέλεσμα και θα στριμωχτει, αφου λεηλατείται από δυο οπορτουνιστικούς σχηματισμούς, και προς τα δεξιά (ΣΥΡΙΖΑ) και προς τα ...δεξιά (Ανταρσύα).

    Η δυνατότητα για γερό κομματικό μηχανισμό που συνεπαγει μεγάλες κομματικές συγκεντρώσεις και γενικότερα αυτό που λέμε "δρόμο" ειναι εσωτερική υπόθεση ενός κόμματος και συναρτάται με την συγκυρία, την ιστορικότητα ενός κόμματος, την επιτυχημένη ( ή όχι) διαχείριση των εσωκομματικών ζητημάτων, το ξύπνημα του κομματικότητας και της ευθύνης, την διαχείριση του συναισθήματος κτλ. Σϊγουρα επηρεάζει, συμβολικά, τους συσχετισμούς για την "ηγεμονία" στο κίνημα. Δεν ξέρω αν σήμερα αυτο ισχύει στο βαθμό που ίσχυε παλιότερα.

    Δεν πιστεύω ότι αφορά ευρύτερο κόσμο όμως. Δεν έχει φανει, απο το 91 και μετά τουλάχιστον.

    ΥΓ. φυσικά δεν συγκρίνω το 1989 με το σημέρα. Καμία αντίρρηση. Απλά είπα: να μια μεγάλη ΜΕΓΑΛΗ συγκέντρωση (και νομίζω η τελευταία πριν τις καταρρεύσεις και το μετέπειτα μπάχαλο). Μετά από λίγο καιρό δεν έμεινε τίποτα όρθιο. (Πολύ διδακτικό)










    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ο ΣΥΡΙΖΑ είχε γύρω στα 15 χιλιάρικα κόσμο.

    Συμφωνα με τα πλάνα η συγκέντρωση του ΚΚΕ πρέπει να είχε λίγο λιγότερογ (γύρω στα 12-15 χιλιάδες άτομα, ένα κομμάτι της πλατείας, το κάτω μέρω της πλατείας και τα γύρω).

    Από τα μικρότερα κόμματα της αριστεράς, η ΑΝΤΑΡΣΥΑ είχε γύρω στα 1000 άτομα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Για την ΑΝΤΑΡΣΥΑ θέλω να διορθώσω τον αποό πάνω σύντροφο: ΤΟ θέατρο ΔΙΑΝΑ χωρά 1.500 άτομα (θέσεις). Είναι ένα απο τα μεγαλύτερα θέατρα. Οι θέσεις ήταν γεμάτες και υπήρρχε ασφυκτικά κόσμος στους διαδρόμους και στο φουαγιε του θεάτρου.

    Οπότε, η συγκέντρωση της ΑΝΤΑΡΣΥΑ πρέπει να είχε 1.800 ίσως και 2.000 κόσμο.

    Για τις άλλες δυνάμεις της Αριστεράς ψιλοσυμφωνώ. 15+ χιλιάδες για τον ΣΥΡΙΖΑ, γυρω στα 12.000 για το ΚΚΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Το θέατρο ΔΙΑΝΑ έχει 500 θέσεις.Με ένα γκουγκλάρισμα το βρίσκεις.Είναι όντως από τα μεγάλα θέατρα αλλά δεν είναι κ ΗΡΩΔΕΙΟ.
    Από εκεί κ πέρα αν ο ΣΥΡΙΖΑ είχε 15000 έτσι όπως ήταν στημένη η εξέδρα κ στο πλάτος που απλώθηκε ο κόσμος ευτυχώς που δεν είχαμε θύματα.
    Στο Σύνταγμα από την άλλη αν είχε 12000 τότε τι συζητούσαμε για τις μεγαλειώδεις απεργίες κλπ.
    Όχι ότι έχει σημασία.ΣΥΡΙΖΑ αυτοδύναμος κλπ.Κουβέντα να γίνεται

    mariori

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. συνεχίζοντας την σκέψη μου κυρίως εξ αφορμής το απίστευτο: "την έχουμε μεγαλύτερη", πρέπει να δουμε τα εξής.

    Μετά την διασπαση του 1991 και τις ανατροπές στις σοσιαλιστικές χώρες, ενώ οι δυνάμεις του ΚΚΕ στον συνδικαλιστικό κίνημα μειώθηκαν, εν τουτοις η παρουσία και η δράση πολλών αγωνιστών απέτρεψαν την κατάρρευση και το Κόμμα συνολικά έπεισε ότι η ανασυγκρότηση του κομμουνιστικού κινήματος ειναι εφικτή κόντρα στην μοιρολατρεία και τις διάφορες Κασσανδρες.
    Έτσι το ΚΚΕ διατήρησε τις δυνάμεις του σε μαζικά εργατικά συνδικάτα και στους αγρότες ενω αγωνιστές του ήδη ήταν στο πόδι από την εποχή της ΕΑΣ (1992).
    Στηγν συνέχεια το κόμμα πρωταγωνίστησε τόσο σε εργατικές κινητοποιήσεις όσο και σε ευρύτερα γεγονότα όπως το Γιουγκοσλαβικό.
    Έτσι ο κόσμος έμαθε να εμπιστεύεται ξανα το ΚΚΕ, γιατί είχε να του δείξει τον άλλο δρόμο, την ίδια ακριβώς εποχή που ο ΣΥΝ με τιμονιέρη τον Κωνσταντόπουλο ζουσε μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας παρέα με τους εκσυγχρονιστές στα σαλόνια.
    Η ηγεμονία του ΚΚΕ στον χώρο της αριστεράς ήταν αδιαμφισβήτητη.

    Αυτή ειναι μια δυναμική ισορροπία όμως. Δεν μπορείς να την αφήσεις για πολύ, θέλει διαρκώς πετάλι, επαγρύπνηση, αισθητήριο, πρέπει να αφουγκράζεσαι τις λαϊκές μάζες διαρκώς, να τις σέβεσαι και τα προβληματά τους να ειναι και δικά σου προβλήματα.
    Οι σημερινές (μεγάλες) συγκεντρώσεις του ΚΚΕ ειναι ο απόηχος εκείνων των γεγονότων και καταστάσεων μαζί με ό,τι εξέφραζε και εκφράζει το ΚΚΕ στα 96 χρονια του βεβαια. Δεν είναι ανεξήγητο φαινόμενο αλλά μια φυσική ρόη των πραγμάτων.

    Όταν αφεθεί το ΚΚΕ να λεηλατηθεί (εκλογικά) από τις τυχοδιωκτικές δυνάμεις, μοιραία και οι μεγάλες συγκεντρώσεις θα γίνουν μικρές και η ελπίδα θα σβήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σκέφτηκα να βάλω το σχόλιο κατευθείαν στα ανεπιθύμητα όπου και ανήκει. Γιατί σου λέει ο βιγιαρεάλ, δεν προκάλεσα αρκετά με το χτεσινοβραδινό, ώστε να ασχοληθούν όλοι μαζί μου, κάτσε να γίνω λίγο πιο προκλητικούλης.
    Αλλά είναι τόσο ανόητα προβοκατόρικο που καρφώνεται από μόνο του και γίνεται διασκεδαστικό. Έχουμε ανάγκη λίγα χαμόγελα αυτές τις ώρες, λίγο πριν την αυριανή μέρα.
    Κίτρινο υποβρύχιο, σε ευχαριστούμε πολύ για τις γόνιμες συζητήσεις και το κύκνειο άσμα σου στο μπλοκ. Καλή τύχη με το επόμενο ψευδώνυμό σου, φρόντισε να μην το κάψεις και αυτό τόσο γρήγορα, όπως τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανεπρόκοπε και ανεπάγγελτε Βασιλάκη για σένα δουλεύω.
    Αν τα πάει σκατά το Κόμμα, θα χάσεις την αντιμισθία σου σου ως "κόκκινος μπλόγκερ" κα θα σε κόψει η πείνα χοντρούλη.

    Αλλα που μυαλό Βασιλάκη... Για φούντο πάνε οι εργοδότες σου. Κανα 3.7% για τώρα και εκτός βουλής αν έχουμε επαναληπτικές εκλογές.

    -yellow submarine-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ξεφτιλίσου κι άλλο Βιγιαρεάλ.
    Το κάνεις υπέροχα από μόνος σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πραγματικα σε απογνωση οι οπορτουνιστικες δυναμεις ολων των αποχρωσεων Αυτο το ενδιαφερον τους να μην λεηλατηθει το κομμα απο το ανταριζα ειναι πολυ συγκινητικο αλλα δεν πειθει κανεναν.Ειναι η απογνωση απο το οτι το ΚΚΕ δεν λυγισε τον ιουνη του 2012 οταν η αστικη ταξη επαιξε το χαρτι του οπορτουνισμου και την προβοκατσια με το 15ο συνεδριο. πιστεψανε οι Φουκαραδες οτι θα λυγισουμε επειδη θα χαναμε ψηφους λογο των αυταπατων που υπηρχανε πριν το 1991 και για δεκαετιες στις συνηδεισεις οπαδων μας.Αποτυχανε να γινουμε σαν τα μουτρα τους και τωρα Σκουζουνε.Ειναι μεγαλη νιλα να φτανει ο οπορτουνισμος στην βρυση χωρις τον τιτλο του κομματος Ας τους να Γαυγιζουνε απολιθωμα.ΟΙ φουκαραδες νομιζουνε οτι βρεχει αχαχαχαχαχα ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Σε ευχαριστώ που το ανέβασες.

    Ο καθένας έχει την τιμή του Βασιλάκη. Αρκετοι βολεύονται με ένα μικρό κομματικό αντιμίσθιο ενώ υπάρχουν και άλλοι που το ζηλεύουν.

    Σας προειδοποιήσαμε. Με χίλια ψευδώνυμα με χίλια σχόλια. Ακόμα και ότι θα χάσετε την "αποζημιωσή" και το ρουσφετάκι σας εσείς οι "ανιδιοτελείς" κόκκινοι μπλόγκερς (ηλεκτρονικό φραξιονισμό το λέμε για τους κακούς;)

    Από αύριο βράδυ θα ειναι ημέρα σφοδρών εξελίξεων. Το ΚΚΕ θα καταρρεύσει εκλογικά από την πρώτη κιόλας εκλογική αναμέτρηση και ξέρεις ποιοι θα την πληρώσουν; Εσείς, Απολιθωμένε. Οχι ο Γοντικας και ο Μαίλης. Αυτοι την αντιμισθία τους (πολλαπλάσια από την δική σου) τους την έχουν εξασφαλίσει άλλα κέντρα.


    Γαία πυρι μιχθείτω, βασιλάκη, που λες...

    Ες αύριον!










    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τι ωραίοι οι "καλοπροαίρετοι"...
    όλα για το κίνημα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Συντριπτικά επιχειρήματα.
    Από πού να ξεκινήσει κανείς; Από το Βασιλάκη; Από το χοντρούλη (σε αυτό ειλικρινά με έφαγες λάχανο); Από την αντιμισθία, που το 'χετε μάλιστα και σίγουρο, γκαραντί ρε παιδί μου, και το αναπαράγετε ανά διαστήματα; Από το ότι τα πάντα θα κριθούν από την κάλπη; Ή μήπως από το ότι περιμένετε πώς και πώς ένα κακό αποτέλεσμα, για να βγάλετε την χολή σας και να δρομολογηθούν "ραγδαίες εξελίξεις"; Συνεχίστε το πολιτικό στριπτίζ για τους λίγους που δεν έχουν πάρει πρέφα τι είστε και τι πρεσβεύετε. Είναι πράγματι απολαυστικό.
    Εμπρός στον αγώνα για την αλλαγή, από αύριο με καινούρια ψευδώνυμα.
    Βενσερέμος, βενσερέμος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Συντροφοι δειξτε λιγο ελεος.Τους φυγανε τα βρακια και σκουζουνε. Μας προειδοποιησανε κιολας να γινουμε σαν τα μουτρα τους αχαχαχαχαχα Μεγαλος καημος μεγαλη πικρα τοσα χρονια φραξιονισμος και υπονομευτικη δουλεια ολα σμπαραλια τη θα πουνε τωρα στα αφεντικα τους που θα τους βαλουνε χερι. Ξερετε τη ειναι να υπαρχει ΚΚΕ μετα το 1991 και μαλιστα να εχει αποκαταστησει τα επαναστατικα του χαραχτηριστικα.αχαχαχαχαχα Γαυγιστε οσο θελετε αχαχαχαχα ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τα 10-12.000 που μάζεψε το ΚΚΕ στην προεκλογική του συγκέντρωση στην Αθήνα, αντανακλούν τα μέλη του ΚΚΕ στην Αττική μαζί με κάποιες επιρροές. Δεν είναι κάτι παραπάνω από αυτό.

    Ο ΣΥΡΙΖΑ με τα 17-18.000 που μάζεψε, δεν έκανε δα και καμμιά τρομερή συγκέντρωση! Σε σχέση με τα 5-7.000 κόσμου που είχε μαζέψει τον Μαϊούνη του '12 είναι σαφώς καλύτερα και αντανακλά ως τάση, την παραπέρα εκλογικό του άνοδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Παπουτσωμενος Γατος24 Ιανουαρίου 2015 στις 6:41 μ.μ.

    Μια η ναριτισσα που μας ειπε ασχημους και φλωρους,μια ο σαμπμαρινος που μας λεει χοντρους.

    Απολιθωμα πρεπει να ρετουσαριστουμε ρε.Πλυσιμο,ξυρισμα,αδυνατισμα,μανικιουρ,πεντικιουρ κλπ.Ειδες ο Τσε που ειναι ομορφοπαιδο,εγινε μπλουζακι.

    Θελω και η δικη μου μαπα να ειναι σταμπα πανω απο σφριγηλα στηθη νεαρων μαρξιστοπουλων σε μερικα χρονια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. 6.08 Και αφου δεν ειναι κατι παραπανω απο αυτο τη σε νοιαζει και στεναχωριε σαι.Εγω στην θεση σου θα πανηγυριζα ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ δεν στεναχωριέμαι καθόλου για τα 10-12.000 κόσμου που μάζεψε το ΚΚΕ.

    Ούτε στεναχωριέμαι για τα 17-18.000 κόσμου που μάζεψε ο ΣΥΡΙΖΑ, ούτε για τα 1000 τόσα άτομα που μάζεψε η ΑΝΤΑΡΣΥΑ.

    Ο καθένας, ανάλογα με την δράση του, με αυτά που λέει και με αυτά που κάνει, είτε κερδίζει, είτε χάνει. Στον κόσμο, τον λαό, την εργατική τάξη. Κοντός ψαλμός αλληλούϊα. Αύριο βράδυ θα ξέρουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. 7.18 Για 40 χρονια ΠΑΣΟΚ ΝΔ κερδιζανε τις εκλογες σημαινει οτι ειχανε δικιο και το ΚΚΕ Λαθος κατα την γνωμη σου.Επισης ο Χιτλερ με αστικες εκλογες βγηκε σημαινει οτι ειχε δικιο. Η μηπως τα ΚΚ κρινονται απο τις αστικες καλπες.Για να δουμε ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. πραγματικοι γενιτσαροι (και αδυναμοι στην αριθμητικη) μεταξεταστεοι της ταξικης παλης

    τοσο μισος για το κομμα ξενιζει. Οχιες θρεφαμε στον κορφο μας ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αναυδε, (8:18)
    Το όλον πασόκ ήταν πολύ μεγαλύτερο από όσο φαινόταν και όσο νομίζαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Όποιος έχει σωστή αστική τακτική έχει και θετικά αποτελέσματα. Όποιος έχει σωστή επαναστατική τακτική, έχει επίσης θετικά αποτελέσματα.

    Όποιος όμως δεν έχει σωστή τακτική, είτε αστική είτε επαναστατική εργατική, το πληρώνει αυτό. Μετά όμως να μην λέει ότι του φταίνε κάποιοι άλλοι. Ο ίδιος φταίει. Όπερ έδει δείξε, κυριακή κοντή γιορτή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. οχιές, ξε-οχιές, δεν φταίνε αυτές αν και όπως υπάρχουν (για μένα δεν υπάρχουν), αν ένα κόμμα είναι ανίκανο να κερδίσει ευρύτερο κόσμο με το πρόγραμμά του. Μάλλον το κόμμα αυτό φταίει και καλά θα κάνει να το ψάξει, γιατί πάντα μπορείς να πάει ακόμα παρακάτω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. 9.14 Αλλα λογια να αγαπιομαστε.η συμμετοχη του ΚΚΕ στις αστικες εκλογες εχει το νοημα της καλυτερης προβολης των θεσεων του και τα οικονομικα παντα συμφωνα με τον Λενιν. Σωστη Στρατηγικη ειναι σε αντεπαναστατικες συνθηκες η συγκεντρωση δυναμεων για την ενισχυση της λαικης συμμαχιας με στοχο την ανατροπη του καπιταλισμου παντα συμφωνα με τον Λενιν ο οποιος ανετρεψε την αριστερη κυβερνηση Κερενσκι. ολα τα υπολοιπα ειναι παραμυθια για να εχουμε καπιταλισμο για παντα ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Επειδή το κακό έχει παραγίνει τις τελευταίες μέρες και μερικοί απλώς εκλαμβάνουν τα στραβά μάτια εκ μέρους μου ως γενική ανοχή, να πω πως από εδώ και στο εξής, ιδίως για τις επόμενες μέρες, κανένα ανώνυμο σχόλιο δε θα δημοσιεύεται. Όποιος δε διαλέγει τουλάχιστον ένα διακριτό ψευδώνυμο, δε θα βλέπει το σχόλιό του δημοσιευμένο.
    Με την ευκαιρία να ζητήσω συγνώμη και από τον νεόφυτο, γιατί κάποια σχόλιά του τα μπλοκάρει αυτόματα η σπαμοπαγίδα του μπλόγκερ, χωρίς να έχω ικανοποιητική εξήγηση, γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. 9.33 δεν εχουμε να ψαξουμε τιποτα στο Προγραμμα του ΚΚΕ γιατι δεν εχει τιποτα λαθος.οι εκλογικες αυταπατες που ερχονται απο πριν το 1991 δεν χτυπιουνται με καινουργιες Οσο για τις οχιες αν κοιταξεις στον καθρεφτη θα τις δεις Ξυδακι λοιπον ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Έχω μια ιδέα για το τι φταίει, Σφυροδρέπανε, βασικά η google δεν αρέσει το tor. Θα το ψάξω από Τρίτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Παναγιώτη τα "πατερημά" σου, ήταν μόνο για τσιπουράκι και μεζέδες ανάμεσα σε συντρόφια, και λέω ήταν γιατι είναι πολυ κουραστικό να λες τα ίδια και τα ίδια.

    Δεν έχουν καμια αξία για τον ελληνικό λαό, ο οποίος δεν αποδοκιμάζει τις "επαναστατικές" προθέσεις σου και του ΚΚΕ γενικότερα αλλά την πλήρη αδυναμία/ανικανότητα/αδιαφορία του ΚΚΕ να δώσει απάντηση στα λαϊκά προβλήματα.

    Δεν μπορεί να πετάς διαρκώς την μπάλα στην κερκίδα και να θέλεις να σε ψηφίσουν επειδή ...την πετάς στην κερκίδα. Και από πάνω να μιλάς για "εκλογικές αυταπάτες" ενω κατεβαίνεις στις εκλογές εδώ και 40 χρόνια.

    Όπως και να χει αύριο θα γίνει ταμείο. Για όλους.

    Προσωπικά θα λυπηθώ με το κακό αποτέλεσμα του ΚΚΕ. Αλλά αυτά έχει η φύση και η ζωή που συνήθως δίνει προειδοποιήσεις.

    -Γκρανκάσα-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. 10.17 ουτε τσιπουρακια ουτε τιποτε αυτα ειναι ασχετα.Σωστα κατεβαινει το ΚΚΕ στις εκλογες εδω και 40 χρονια. Το προβλημα υπαρχει απο τις κοινοβουλευτικες αυταπατες που υπηρχανε και ερχοντουσαν απο την εποχη της ΕΔΑ που δεν υπηρχε ΚΚΕ.οταν λοιπον για 35 χρονια μεχρι το 1991 κουβαλας αυταπατες ειναι απολυτα λογικο οταν η αστικη ταξη παιζει το χαρτι του οπορτουνισμου το 2012 και σημερα τους παει για διαχειρηστες να υπαρχουνε προβληματα που δεν διορθωνονται με καινουργιες αυταπατες που θα σημαινε καταστροφη. Απαιτειται συνεχιση της Κομματικης οικοδομησης ενισχυση της λαικης συμμαχιας και αντιμετωπισεις του οπορτουνισμου σαν καρκινωμα Για τους Κομμουνι στες δεν υπαρχει ταμειο αυριο για εσας ειναι αλλο θεμα ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Παναγιώτη δεν χρειάζεσαι ως κόμμα την κοινοβουλευτική εκπροσώπηση και την ανάλογη κρατική επιχορήγηση για να πολεμήσεις τον οπορτουνισμό να κάνεις κομματική οικοδόμηση και να πολεμήσεις τις "εκλογικές αυταπάτες". Ειδικά για τις τελευταίες, μάλλον κακό σου κάνουν οι εκλογές. Αν έχεις ανακατωμένο στομάχι, ή σε πειράζει ένα φαγητό, απλά δεν το τρώς. Περιορίζεσαι στο να φας λαπά.

    Όλα αυτά ειναι εσωτερικά προβλήματα του ΚΚΕ και δεν αφορούν κανέναν άλλον εκτός από τα στελέχη του, αντε και τους πιστούς οπαδους.

    Ο λαός όμως έχει τα δικά του προβλήματά και με βάση αυτά πορεύεται. Σωστά ή λάθος, λειτουργικά ή όχι, η ιστορία θα το κρίνει.

    Αυτό σου λέω λεβέντη μου.

    -Γκρανκάσα-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. 11.19 Τα προβληματα του λαου με τον καπιταλισμο στο Ιμπεριαλιστικο σταδιο και με θετικο διεθνη συσχετισμο υπερ του δεν προκειται να λυθουνε απο καμμια κυβερνηση με τους καπιταλιστες στην εξουσια. Θα λυθουνε μονο οταν η εργατικη ταξη παρει την εξουσια. τα παραδειγματα με το ΕΑΜ το 1944 την Χιλη 1973 και τοσα αλλα δειχνουνε το δικιο του ΚΚΕ.Στις εκλογες σωστα συμμετεχουμε και τα λεφτα ασφαλως χρειαζονται αλλα δεν ειναι αυτοσκοπος.Οποιοδηποτε πολιτικο σχημα με τον οπορτουνισμο εχει αποδειχθει καταστροφικο. 26 γεναρη ο καπιταλισμος θα ειναι εδω και τα χειροτερα ερχονται χρειαζεται ισχυρη Εργατικη Λαικη Αντιπολιτευ ση που μονο το ΚΚΕ μπορει να κανει.Κοιτα τη εγινε στην κυπρο με το ΑΚΕΛ και τη τραγωδια γινεται στην Βενεζουελα για 15 χρονια. Δεν κανουμε βημα πισω απο την Στρατηγικη αυτη οτι και να γινει ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Με τα σχόλια χωρίς ψευδώνυμο είπες θα κάνεις κάτι Απολίθωμα, με αυτά που έχουν δεν θα γίνει τίποτα; Γιατί τις απειλές τις είδες (έτοιμα είναι ήδη 1000 ψευδώνυμα και 1000 σχόλια μας είπαν) και τώρα βλέπεις και τα πρώτα αποτελέσματα (αύριο ακόμη χειρότερα, και στο επόμενο διάστημα τρις χειρότερα -- μαζί με τα αυτονομημένα ματ και την αυτονομημένη δικαιοσύνη).

    Ijon Tichy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Προς όλους τους κακόψυχους κιοτήδες μικροαστούς, που χαίρονται προκαταβολικά, επειδή (έτσι νομίζουν) ...αύριο θα γίνει ...ταμείο!
    Πως θα διαλυθεί, επιτέλους το ΚΚΕ, αυτός ο κακός δαίμονας που στοιχειώνει τα προδοτικά όνειρά τους!
    Οχι, αγόρια μου!
    Το "ταμείο" τώχει φροντίσει η άρχουσα τάξη από καιρό, για την πάρτη της.
    Με αρωγούς-καραγκιόζηδες τους μικροαστούς και τους πολιτικούς τους εκφραστές: Εσάς δηλαδή!

    Δεν τρώμε χόρτο.
    Ξέρουμε πως αυτό το κακοστημένο πανηγυράκι είναι σικέ. Αλλά έχουμε τις άμυνές μας. Εχουμε και πλαν-Β, γιατί το ΚΚΕ είναι Κόμμα παντός καιρού.
    Ταμείο θα κάνουν από Δευτέρα και εξής οι ΚΟΨΟΧΕΡΗΔΕΣ.
    Δεν θα πετύχει ούτε αύριο τους στόχους του το ΜΑΥΡΟ ΜΕΤΩΠΟ.
    Και από Δευτέρα θα κατεβάσει αναγκαστικά τις προεκλογικές μάσκες του.
    Εκεί να δείτε ....ΤΑΜΕΙΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ναι, πολυ θα λυπηθείς κι εσύ, φαίνεται από το ύφος σου. Σα να σου κύλισε ένα δάκρυ μπροστά στην οθόνη...
    Απ'όλες τις μεριές, άλλος λέει να ψηφίσουμε το ΣΥΡΙΖΑ για να βγει αυτοδύναμος και να επιβιώσουμε, άλλος μας λέει να γίνουμε εξωκοινοβουλευτική από θέση αρχής. Πείτε μας να το δαλύσουμε γενικώς για να μη ταλαιπωρείστε με τις μακροσκελείς εισαγωγές. Μιλήστε ανοιχτά για μια φορά.

    Πραγματικά μνημειώδης προεκλογική περίοδος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ρε παιδιά, μην τσακώνεστε...

    Εγώ, να σας πω την αλήθεια, έχω μπερδευτεί και ρωτάω αν μπορεί κανείς να με βοηθήσει να καταλάβω τι σκ@@τά συμβαίνει...

    Τελικά υπάρχει ραγιαδισμός ή όχι ως πολιτική κατηγορία για τους κομμουνιστές; Σύμφωνα με τον ΓΓ της ΚΕ, ο ΣΥΡΙΖΑ είναι ο "νέος ραγιαδισμός", τα "μαργαριτάρια της υποταγής στην ΕΕ και το ΝΑΤΟ". Μήπως αθωώνει τη ντόπια αστική τάξη ο σύντροφος και πάθουμε κανα κακό;;;

    Αμ το άλλο; Δυο φορές, μια στο Φάληρο και μια στο Σύνταγμα, να σου πάλι εκείνη η "μείωση της εξάρτησης από τα διεθνικά μονοπώλια". Τελικά, είναι εξαρτημένη χώρα η έρμη η Ελλαδίτσα ή δεν είναι; Που'σαι Λιόση να το ακούσεις...

    Και το πράγμα έχει και συνέχεια. Για "υπεράσπιση της εδαφικής ακεραιότητας της πατρίδας μας" (sic) έκανε λόγο ο "Κούτσι" (όπως βλέπω ότι τον αποκαλούν μερικοί) στις ομιλίες του. Μολύνθηκε απ'το μικρόβιο του σοσιαλσοβινισμού κι αυτός ή τελικά υπάρχουν και δίκαιοι πόλεμοι στην εποχή του ιμπεριαλισμού;;; Δυστυχία μας...

    Επίσης θα ήθελα να μου διευκρινίσετε αν τελικά υπάρχει ή δεν υπάρχει η Αριστερά. Γιατί ο Κούτσι προχθές απευθύνθηκε "σε όσους η καρδιά τους επιμένει να χτυπά αριστερά, αγωνιστικά". Τελικά, υπάρχει ρε παιδιά αυτή η ρημάδα η Αριστερά ή μήπως το τελευταίο "άπαρτο κάστρο", η ΚΕ του ΚΚΕ, γονάτισε μπροστά στους "γεωγραφικούς διαχωρισμούς από τον καιρό της γαλλικής επανάστασης";;;

    Και, τελικά, ένα κομβικό ερώτημα: την κωλοτούμπα τη μαθαίνεις στην πορεία, ή πρέπει να 'χεις καλά γονίδια από γεννησιμιού σου για να προκόψεις στην ενόργανη;;;

    Ρε, κρατάτε και καμιά πισινή, λέω γω... Μήπως και δείτε καμία εξέλιξη που δεν την περιμένετε και ...να δω που θα βρεθούν τρύπες για να κρυφτεί ένας κόσμος...

    Κλαυσίγελως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ijon, τα χειρότερα που αφήνω είναι αυτά που είναι εναντίον μου. Από τα υπόλοιπα αφήνω βασικά όσους εκτίθονται φανερά με τη λύσσα τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. 12.21 Κατανοητος ο πανικος σου.Ο Στοχος να γινει το ΚΚΕ σαν τα μουτρα σας απετυχε.Απο αυριο θα πρεπει να πειτε στην αστικη ταξη γιατι δεν τα καταφερατε.Αυτο ειναι το καταντημα για τον καθε προδοτη το ΚΚΕ θα ειναι εδω με την στρατηγικη του διπλα στον λαο για την ανατροπη του καπιταλισμου Χαρα μου ειναι να βλεπω τα λουλουδια που πεταξαμε εξω να Σκουζουνε. Χτυπεισου κατω οσο θελεις αυτο το γλεντι δεν το χανουμε με τιποτα ΧΑΧΑΧΑΧΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Παροξυσμικές καταστάσεις. ΚΚΕ να μη ψηφίσει ο κόσμος κι όπου θέλει ας πάει η ψήφος, το βασικό ζητούμενο.
    Βαράνε τρελές υπερωρίες απόψε. Να το κοιτάξεις το πράγμα Απολιθωμα. Ίσως έφτασε στο απροχώρητο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Δεν ξέρω πάντως αν έχει νόημα αυτό. Δεν είναι ότι δεν τους ξέρουμε, ούτε ότι δεν τους ξέρει κι ο κόσμος, τα'χουμε δει χίλιες φορές τα υποβρύχια, τις γκρανκάσες, τους μπότσμαν, τους κλαυσίγελους, τους σαλαμαλάκουρες, τα κοκκόρια (αφήνω έξω πέρδικες, ψεκασμένους και άλλα ξωτικά, ίδιοι στόχοι άλλη ψυχοπάθεια) κτλ. 2 ψευδώνυμα μέχρι στιγμής και 4 σχόλια, και μετράμε. Θα μπουκώσει από μαλακία το μπλογκ σήμερα κι αύριο. Όποτε μυρίζονται ευκαιρία ότι τώρα είναι το τάιμινγκ για να διαλύσουν το κόμμα οι δρακουμέλ της συμφοράς, δίνουν σόου, αλλά το ξέρουμε απ'έξω το έργο και δεν έχει καν πλάκα πλέον.

    Ijon Tichy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ναι, δεν έχετε άδικο. Πήραμε αρκετή γεύση χολής. Δεν έχει μάλλον νόημα να δοθεί συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ούτε είναι τυχαίο σε ποια ανάρτηση, με ποιο θέμα διάλεξαν να χτυπήσουν και να μυγιαστούν από τη σχετική αναφορά για το χαφιεδότσουρμο που θα βγει σεργιάνι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Λοιπον καλο βραδυ σε συντροφους και φιλους καλη δυναμη για την αυριανη μερα σε οποιο ποστο ειναι ο καθενας Κεφι και δυναμη.Ευτυχως δεν ειμαστε στο 1981 με το 17% Το ΑΑΔΜ και τις δημοκρατικες δυναμεις.Ειμαστε εδω ορθιοι με την Στρατηγικη μας μπροστα Μπαινουμε σε νεα εποχη θα τους αντιμετωπισουμε οπως τους αξιζει Πολυ συντομα θα τους φτυνουνε ολοι αυτοι που τους πιστεψανε. Ριχνουμε Δαγκωτο ΚΚΕ τιμαμε τους ηρωες μας Σταλιν Ζαχαριαδη Καλουμενο Βαβουδη Τατακη και τοσους αλλους με τον ορκο οτι ποτε ποια βαρκιζα καλο βραδυ και για τους αλλους Ξυδι και Χολη ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Καλό ξημέρωμα Παναγιώτη,
    Ijon, Zoot, Κάπταιν
    και όσοι άλλοι κρατάτε ακόμη.
    Αύριο ξυπνάμε νωρίς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Σεχτάρ ο Τρομερός ήταν το "Σ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Συντροφοι καλο βολι αυριο. Η μαχη αυτη τελειωνει στις 7 το απογευμα.
    Απο Δευτερα ξεκινανε οι επομενες.
    Οσο για τα ρεταλια που εγραψαν το ταμειο για αυτους εχει γινει ηδη. Και εχουν καταδικαστει απλα στο να ριχνουν τις βρωμιες τους ανωνυμα στο διαδικτιο.
    Βεβαια απο το να γραφουν επωνυμα οπως η περσονα του ΜΑ που πηγε να απαντησει στην ΚΟΜΕΠ και προκαλεσε απλα γελωτα καλυτερα ετσι γι'αυτους...

    ratm

    Υγ. Κλαυσιγελοι και λοιποι, μαζευτειτε γιατι και η υπομονη εχει ορια και αν τα μελη του κομματος εχουν κομματικη πειθαρχια την οποια εκμεταλευεστε σκατιαρηδες, υπαρχουμε και εμεις που ως μη οργανωμενοι δεν δεσμευομαστε απο το καταστατικο....κανονιστε γιατι αλλο καλπη αλλο δρομος. Στο δρομο υπαρχει μονο ΚΚΕ και ο δρομος εχει και πραγματικες φαπες....με τετοιες ισως μαθετε να μετρατε γιατι τους 7-8000 μαξιμουμ του ΣΥΡΙΖΑ στην Ομονοια τους βγαλατε 17.000 για να γινουν περισσοτεροι απο τους 12-13000 που ειχε το ΚΚΕ στο Συνταγμα.


    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥ

Η κε του μπλοκ είναι ανοιχτή σε κάθε σχόλιο που προσπαθεί να προσθέσει κάτι στην πολιτική συζήτηση
Αρκεί να έχει κάποιο διακριτό ψευδώνυμο ως υπογραφή.