Στο πεζοδρόμιο της στουρνάρη ο κόσμος βαρούσε ενέσεις σε δημόσια θέα. Αλλά εμείς πηγαίναμε για πιο σκληρά πράγματα. Την τριήμερη συνδιάσκεψη της οκδε σπάρτακος. Όπου, αν κατάλαβα καλά, η πρώτη μέρα είναι ανοιχτή σε όλους, όπως κάνουμε εμείς στο συνέδριο.
Μπαίνοντας στο γκίνη με μιάμιση ώρα καθυστέρηση προλάβαμε την εισήγηση του οικοδεσπότη (μια χαρά το πήγαμε) που μιλούσε για την ανταρσύα, τον δημοκρατικό συγκεντρωτισμό (δσ1) και τις διασπαστικές συγκεντρώσεις (δσ2). Η πρώτη υποδιαίρεση δεν είναι ακόμα ώριμο να εφαρμοστεί όσο υπάρχει η δεύτερη. Θα ωριμάσει όταν πάρουνε τους συσχετισμούς για ενωτικές συγκεντρώσεις (εσ με τη γσεε) γιατί έχουμε και μια στρατηγική να υπηρετήσουμε (το ενιαίο μέτωπο των τροτσκιστών).
Αυτή είναι η διαλεκτική του δσ1. Όχι με αυτή τη διατύπωση, αλλά αυτό εννοούσε ο οικοδεσπότης.
Στο τέλος του δρόμου μας περίμεναν σοφές απαντήσεις στα σκοτεινά υπαρξιακά της ανταρσύα: αυτοτέλεια αντί διάχυσης, οργανώσεις αντί για τάσεις, διπλή κάρτα μέλους και μοντέλο ομοσπονδίας.
Οι συριζαίοι που μίλησαν στη συνέχεια είπαν ότι η ίδια ακριβώς κουβέντα περί δομής γίνεται και στο σύριζα. Κάτι σαν κάλεσμα –στην οκδε και γενικώς- να αφήσουν το σύριζα του εξωκοινοβουλίου και να έρθουν στον αυθεντικό, όπου υπάρχει ψωμί και για τις συνιστώσες.
Εμένα πάλι μου θύμισε την κουβέντα για το σχέδιο ανάν.
Ομοσπονδία ή συνομοσπονδία; Επαναστατική μειοδοσία και ξεπούλημα στο σεκ; Ή μήπως διαίρει και βασίλευε δια της ενώσεως με το ναρ διαιτητή κι επικυρίαρχο;
Μέχρι πρόσφατα πάγια θέση ήταν η διζωνική, δικοινοτική ομοσπονδία με αυτοτέλεια του κεκτημένου του μερα, βάση των ψηφισμάτων του οηε. Αλλά οι ηγεσίες επέβαλαν τεχνητά κι από τα πάνω την ένωση και την πασπάλισαν με επίκληση στη θέληση της βάσης, της οποίας το Όχι φοβήθηκαν και γι’ αυτό απέφυγαν δημοψηφίσματα κι ολομελειακές διαδικασίες.
Αυτό όμως δε θα περάσει έτσι!
Να ανοίξει τώρα ο φάκελος της κύπρου (και στην εξεταστική να μπει ο γιος του κάππου)!
Με τη βάση ενάντια στις βάσεις του γκαργκάνα.
Μέρα ενιαίο ανεξάρτητο.
Για να μπουν κι οι ανένταχτοι στην εξίσωση, είπε ο σπαρτακιστής, πρέπει να προεικάζεται η αυτενέργεια κι η αυτοοργάνωση στις δομές της ανταρσύα. Βασικά δηλ να μην έχει δομές. Μόνο δομιστές και αλτουσεριανούς δομομαρξιστές.
Μια οργάνωση νέου τύπου πρέπει να έχει στοιχεία από την κοινωνία του μέλλοντος. Αυτοθυσία και συντροφικότητα πάνω απ’ όλα. Αλλά ως διαμεσολάβηση δε μπορεί να είναι ακριβής μικρογραφία της. Έχει δομές, ιεραρχία κι έναν τύπο γραφειοκρατίας (νέου τύπου). Αλλιώς γίνεται ένα με το κίνημα και δεν έχει λόγο διακριτής ύπαρξης (που για κάποιους αντάρτες είναι υπό συζήτηση).
Όλοι οι ομιλητές έβαλαν θέμα υπέρβασης των δομών της ανταρσύα. Την οποία ο καθένας εννοεί διαφορετικά, αλλά δεν έχει (ακόμα) τους συσχετισμούς να την επιβάλει και στους υπόλοιπους. Μόνο δύο εξ αυτών είπαν πως το ζήτημα της δομής είναι πρώτα απ’ όλα πολιτικό.
Με άλλα λόγια η δομή υπηρετεί το πολιτικό περιεχόμενο, δεν το δημιουργεί. Το βασικό πρόβλημα της ανταρσύα δεν είναι ότι η συμμαχία κλείστηκε από τα πάνω ερήμην της βάσης, αλλά η συγκολλητική βάση πάνω στην οποία κλείστηκε.
Αλλά η δομή έχει μια σχετική αυτοτέλεια. Κι αυτό δε φαίνεται να μας απασχολεί ιδιαίτερα.
Ο δσ1 σημαίνει δημοκρατία στη συζήτηση, ενότητα στην πράξη. Κι αυτό δεν αλλάζει ως αρχή αν παίξουμε λίγο με το δίπολο και τη δομή. Κάθε εποχή πρέπει να φτιάχνει το δικό της καλούπι.
Μετά τον εισηγητή έπαιξε μια διεθνιστική νότα του αλέξ κριβίν, καλεσμένου απ’ το γαλλικό νουβό παρτί, που όπως μας είπε άργησε λόγω χιονοθύελλας, αλλά δε φταίει το νουβό παρτί γι’ αυτό (γαλλικό, αντικαπιταλιστικό χιούμορ).
Μας είπε ότι πριν λίγα χρόνια, αν κάποιος δήλωνε αντικαπιταλιστής στη γαλλία τον έλεγαν τρελό ή γέρο. Εμείς εδώ τον λέμε σεκίτη.
Αρχικά, λέει, ήταν 140 άτομα σε όλη τη γαλλία, τώρα όμως αριθμούν 8 χιλιάδες μέλη που πληρώνουν τακτικά τις συνδρομές τους. Παρηγοριά στον σπαρτακιστή μάλλον. Αλλά είναι ζήτημα αν φτάνουν τα 140 τα μέλη της οκδε σπάρτακος στην ελλάδα.
Μας εξήγησε τη θετική σημασία της εκλογικής ανόδου των πρασίνων κι ότι δεν πρέπει να θεωρούμε χαμένη τη σοσιαλδημοκρατία, ειδικά στην ελλάδα που διατηρεί οργανικές σχέσεις με την εργατική τάξη.
Κι έκλεισε μιλώντας για την ελληνική ανορθογραφία, την ιδιαιτερότητα της ελλάδας που αποτελεί το λασκαρισμένο (sic) κρίκο στην αλυσίδα του ευρωπαϊκού καπιταλισμού.
Αναρωτιέμαι πόσοι καταλάβαιναν εκεί μέσα ότι η περίφημη αυτή ιδιαιτερότητα συνδέεται βασικά με το «σταλινκό» κκ που έμεινε σταθερό και δε μεταλλάχτηκε. Ότι τα διάφορα νουβό παρτί ευδοκιμούν ακριβώς εκεί που χρεωκόπησαν τα παραδοσιακά κκ (παραλίγο κι εδώ, αλλά ευτυχώς δεν). Κι ότι οι έλληνες είναι πολύ τυχερoί που δεν έχουν να διαλέξουν μεταξύ ενός τυπικού κι ενός εναλλακτικού σύριζα (όπως στη γαλλία).
Ο μόνος ανένταχτος που μίλησε ήταν ο παπαδάκης (δικηγόρος, υποψήφιος της ανταρσύα) που πιο πολύ ως προσωπικότητα πήρε το λόγο, παρά ως ανένταχτος.
Μίλησε κι αυτός για την υπέρβαση, υπέρ ενός συσπειρωσιακού μοντέλου με αιρετούς κι ανακλητούς και αυτοαναίρεση των οργανώσεων.
Κι άφησε σπόντα για την απουσία των μουλάδων και τους κενούς νοήματος διαχωρισμούς, ειδικά από τη στιγμή που τρώνε ξύλο από τους σταλινικούς του κκε. Δεν ξέρω αν έβαλε μέσα και την κοε που δεν την άφησαν οι αντι-σταλινικοί να μιλήσει στο σπόρτιγκ.
Μετά πήραν το λόγο με αλφαβητική σειρά οι οργανώσεις, αλλά την αραν την έριξαν και την έβαλαν δεύτερη μετά την αρας. Αυτές οι δύο κι ο ναρίτης εκπρόσωπος, κάναν λόγο για όσμωση με τις μάζες, τα κινήματα και τις κινήσεις πόλεων. Το τελευταίο ειδικά το πρόφεραν με ευλάβεια, σα να μιλούσαν για αντάρτικο πόλεων.
Εν τω μεταξύ μια μυστήρια μορφή με παλαιστινιακό έκοβε βόλτες γύρω από το προεδρείο.
Εκεί είναι που συνειδητοποίησα ότι το αρκτικόλεξο ανταρσύα κινδυνεύει να έχει την τύχη του εαακ. Το ορθόδοξο είναι η ανταρσύα. Αλλά οι αλτουσεριανοί, έλεγαν το ανταρσύα κι οι συριζαίοι ο ανταρσύα, που με συγκίνησε πολύ γιατί μου θύμισε το απολίθωμας του σήφη σταλινάκη. Τουλάχιστον υπάρχει συμφωνία στον αριθμό. Προς το παρόν.
Μένει να δούμε τι σημαίνει το καθένα και τι πολιτικό σκεπτικό κρύβει πίσω του. Κι ο τύπος με το παλαιστινιακό συνέχιζε να κόβει βόλτες.
Την πιο σωστή τοποθέτηση την έκανε ένας σταλινικός. Δηλ ο εκπρόσωπος του εκκε.
Να προχωρήσει η ανταρσύα, αλλά χωρίς βιασύνες και κουκουλώματα.
Αυτό είναι. Ούτε κουκούλες, ούτε γραβάτες. Η βαριά ανάλυση του ελαφρού για το δεκέμβρη αποκτά άλλο βάθος και νόημα.
Ποιος τον ακούει όμως; Μια ζωή με τις κουκούλες πάνε οι αντάρτες.
Ναι, αλλά παλιότερα το εκκε είχε σχέσεις με κάτι τούρκους που αποδείχτηκαν χαφιέδες, μου είπε ο διπλανός. Κι έτσι γνώρισα τον αβράμη, που ελπίζω να μη με περάσει για χαφιέ μετά από αυτό το κείμενο.
Την ίδια στιγμή ήταν φως φανάρι πως ο μυστήριος κάτι τρωγόταν να κάνει.
Ο αβράμης είναι οικοδόμος απ’ την τουρκία και ζει αρκετά χρόνια στην ελλάδα. Πρώτα στο σεκ, στη διάσπαση με τη δεα, ώσπου διαφώνησε με το σύριζα κι έφυγε στην οκδε σπάρτακος μαζί με άλλους συντρόφους που κάθονταν στη γωνία και μου τους έδειξε. Κάτι σαν το ενιαίο μέτωπο ιουδαίας από τη ζωή του μπράιαν.
Ο αβράμης είχε όρεξη για κουβέντα και με βομβάρδισε με πληροφορίες.
Για τον κερκυραίο κομμουνιστή ανανεωτή που ήταν κάποτε υποψήφιος με το κόμμα στην άλφα αθήνας και βγήκε να μιλήσει με την κανέλλη σε συγκέντρωση στο κολωνάκι.
Για έναν πρώην σύντροφό του που πήγαινε πάντα με τη γραμμή και τον φώναζαν ναιναίξ.
Και για μια φορά που ήθελε [ο ίδιος] να μιλήσει απλά κι αντί για προλαλήσαντες είπε, οι σύντροφοι που λάλησαν πριν κι είδε τους γύρω του να πέφτουν κάτω απ’ τα γέλια.
Με ρώτησε αν ήμουν σύντροφος, ζορίστηκα, του είπα μέσες άκρες την αλήθεια (κολλημένος με την πρώην) και μου απάντησε ότι ζηλεύει την οργάνωση που έχει το κόμμα. Η πιο σωστή κουβέντα που άκουσα τόση ώρα εκεί μέσα για εμάς.
Και παρόλο που του ‘χα πει –στρογγυλεμένη έστω- την αλήθεια ένιωθα πως θα ‘βγαινε απ’ τη γωνία κάποιος απ’ τους προλαλήσαντες να πει τρεις φορές κικιρίκου.
Οι εργασίες της συνδιάσκεψης έκλεισαν με ένα διάγγελμα του μυστήριου που ήθελε να κλείσουν ταβέρνα για το μεσημεριανό διάλειμμα της δεύτερης μέρας.
Από την αρχή τρωγόταν να την πει...
Πέτυχα έναν εστιακό και βγήκαμε σφαιράτοι για καθαρό αέρα. Στο πεζοδρόμιο μόνιμο ντεκόρ οι προλαλήσαντες με τις ενέσεις.
Καλά εσείς λαλήσατε νωρίς. Αλίμονο σε όσους μένουν πίσω...
Υγ: το σνομπ των τελευταίων ημερών, οφείλεται σε έλλειψη πρόσβασης στο δίκτυο. Αυτές οι γραμμές γράφονται από ίντερνετ καφέ και μ’ έχει πιάσει το τσιγγούνικό μου για τα γαμησιάτικα που χρεώνουν.
Οπότε δικά μου σχόλια από βδομάδα μάλλον. Μπορείτε όμως να μιλάτε μεταξύ σας. Σφυροδρέπανο κονέκτινγκ πιπλ.
Γελάσαμε πάλι, το "ενιαίο μέτωπο ιουδαίας από τη ζωή του μπράιαν" ήταν όλα τα λεφτά :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρόνια πολλά.
μ' αρέσει το στυλ σου. Κι ότι έχεις διαλεκτική διάθεση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ μυστήριος πάντως είναι ο Γιάννης ο Φελέκης. Για τσέκαρε λίγο την ιστορία του.
ΚΑΤΑΓΓΕΛΩ ΑΝΟΙΧΤΑ ΤΟ ΑΠΟΛΙΘΩΜΑ ΠΟΥ ΤΟ ΛΙΓΟΣΤΟ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ ΑΦΙΕΡΩΝΕΙ ΣΤΗ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΤΩΝ ΤΥΧΑΙΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΕΥΤΥΧΑΡΟ ΠΟΥ ΤΑ ΕΙΠΕ ΩΣ ΕΧΟΥΝ.
ΑπάντησηΔιαγραφήμηπως ομως ειναι ακριβως η ελληνικη ιδιαιτεροτητα που "εσωσε" το "σταλινκο" κκ?
ΑπάντησηΔιαγραφήGiorgos, και το κκε και μεις απ'τα έτοιμα τρώμε..απλά οι πρώτοι κράτησαν τ'όνομα(γραμμένο με αίμα κ εξορίες)
ΑπάντησηΔιαγραφήμ[παγουδο και ο Αναγνωστάκαρος τα είπε ως έχουν..αλλά ο Απολίθωμας προτιμάει την Αθήνα και μάλλον έχει σοβαρούς λόγους..
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήκομμάντο, ήταν παρών στην αθήνα, τα λαγωνικά μας τον είδαν. να μιλήσει.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=115088
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν η εξέγερση του Δεκέμβρη είχε, με την παρουσία της εργατικής τάξης και των συμμάχων της, προσλάβει ταξικό χαρακτήρα, είναι βέβαιο ότι πολύ σύντομα θα αποκαλύπτονταν και θα αποβάλλονταν οι προβοκάτορες και η τεράστια αυτή ενέργεια των νέων θα μπορούσε να οδηγήσει σ' ένα ελληνικό 1871».
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΟΛΟΙ!
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!!
σε ειδαμε πάντως να κρατάς σημειώσεις στην εκδήλωση της νεολαίας της "σοβαρής συνιστώσας" για τον εμφυλιο
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν θα λαλήσεις τιποτε για εκεί?
Αυτοί, οι παπάδες
ΑπάντησηΔιαγραφήτα λένε καλύτερα απο το κκε ..
Απίστευτο...
και μάλλον είναι και ΚΚΕ..
ΑπάντησηΔιαγραφήτί θέλει να πει ο ποιητής με τον συγκεκριμμενο τίτλο?
ΑπάντησηΔιαγραφή-Θα το τσεκάρω για τον φελέκη imwrong, αν θέλεις γράψε κι εσύ λεπτομέρειες.
ΑπάντησηΔιαγραφή-Γιώργο, αυτό ακριβώς σκεφτόμουν όταν το έγραφα, χαίρομαι που το σκέφτηκε κάποιος. Και γι' αυτό τσαντίζομαι με την ανάλυσή μας περί 89 και δύο κέντρων που αλληλοτροφοδοτούνταν.
Αλλά φαντάσου και να μην είχε σωθεί πόσα θα ακούγαμε εις βάρος του.
-Πέραν των δεκεμβριανών, όπου θέλω μάλλον να γράψω κάτι γενικό με αφορμή και την εκδήλωση του ναρ, έχω να γράψω ακόμα για μια του ομίλου για τρεις τέσσερις του κόμματος με ειδικό αφιέρωμα στον κύριλλο που με ενθουσίασε και μία για τη διδώ σωτηρίου με την άλκη ζέη. Όλα αυτά μόνο από τον περασμένο μήνα.
Δεν ξέρω αν θα βρω χρόνο και διάθεση.
-Το παμε παπάδων προβάλλει ως άμεση ανάγκη και ώριμο τέκνο της οργής. Ενάντια στην ξεπουλημένη και συμβιβασμένη αρχιεπισκοπή.
-Σύντομο ιστορικό.
Το 83 το πασοκ υπογράφει με τις ηπα πενταετή επέκταση της συμφωνίας για παραμονή των βάσεων. Αλλά είναι τόσο παπατζήδες που πείθουν τον κόσμο ότι στο τέλος της πενταετίας οι βάσεις φεύγουν κι έτσι βγαίνουν στο δρόμο πωρωμένοι πασόκοι να πανηγυρίσουν την επέκταση της συμφωνίας! Ο χαρούλης γράφει εμπνευσμένα το άσμα φεύγουν οι βάσεις που μένουν (που φεύγουν που μένουν...).
Οι βάσεις εύκολα γίνονται υπερβάσεις (που φορέθηκε πολύ στη συνδιάσκεψη ως έννοια).
Το μεγαλυτερο προβλημα σφε απολιθωμα δεν ειναι η μετατροπη των βασεων σε υπερβασεις, αλλα ο εκφυλισμος ολων των προηγουμενων σε.. προσβασεις, του οποιου (εκφυλισμου) οι ζυμωσεις γινονται στις μετα-την-οξυνση-της-παλης περιοδους της δικτατοριας του φοιτηταριατου. Εκει να δεις τις στελεχαρες αποκομματων και διαφορων τυπων ηγετισκους (σταλινοειδεις, τροτσκοειδεις, μαοειδεις, γκεβαροειδεις και πασης φυσεως κομμουνιστικης αναφορας, ο καθενας οπως ταιριαζει στο χαρακτηρα του) να μετατρεπονται σε στελεχαρες του ημι-δημοσιου, και την παλη για απελευθερωση των παραγωγικων δυναμεων να μετατρεπεται σε παλη για απελευθερωση της παραπανω θεσουλας απο τον κατεχοντα για να την αρπαξουμε εμεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΓ: Γιατι ρε γαμωτο συμβαινουν αυτα; Στη λεκτικη επαληθευση ακριβως απο κατω, η λεξη που πρεπει να πληκτρολογησω για να δημοσιευσω το σχολιο ειναι... "pringr". Οχι συγγνωμη δηλαδης, αμα κανω το συνειρμο τωρα εγω θα φταιω; Διατιθεται screenshot για τους απιστους!
"Αναρωτιέμαι πόσοι καταλάβαιναν εκεί μέσα ότι η περίφημη αυτή ιδιαιτερότητα συνδέεται βασικά με το «σταλινκό» κκ που έμεινε σταθερό και δε μεταλλάχτηκε. Ότι τα διάφορα νουβό παρτί ευδοκιμούν ακριβώς εκεί που χρεωκόπησαν τα παραδοσιακά κκ (παραλίγο κι εδώ, αλλά ευτυχώς δεν)"
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχεις φοβέρες αναλύσεις. Συνέχισε έτσι. Ευτυχώς που έχουμε τη σταλινική κουράδα που λέγεται ΚΚΕ τα ωραία γραφεία στον Περισσό και έσενα το απολίθωμα. Γιατί ως γνωστόν η ιδιαιτερότητα της ελλάδας προκύπτει από το ΚΚΕ ! Αυτό έκανε το εκπαιδευτικό κίνημα αυτό έκανε το Δεκέμβρη. Ευτυχώς που έχουμε το ΚΚΕ να μας λέει πως στην εξέγερση δεν θα σπάσει τζάμι.Ευτυχώς που έχουμε το ΚΚΕ και μαθαίνουμε μαρξισμό-λενινισμό. Ευτυχώς που έχουμε τα μπαμπόθρεφτα του εμπειρισμού που κλαίνε ακόμα για "αγώνες και θυσίες" . Ευτυχώς που το κόμμα έχει ακόμα λεφτά και στέλνει τα επαγγελματικά στελέχη του σε χώρους δουλειάς. Ευτυχώς που κρατάμε την παράδοση και συνεχίζεται το όνομα όπως επί 7 δεκαετίες. Ευτυχώς που υπάρχει και το ΚΚ Κίνας. Ευτχώς που υπάρχει και το μούσι του Κάστρο επί μισό αιώνα.
Αυτό θα πει "ιδιαιτερότητα" ! Να μην καταλαβαίνεις τι είναι καθυστέρηση και να το βαπτίζεις θετική "ιδιαιτερότητα" . Σε στυλ οκ σκατά είναι το κόμμα αλλά δεν έχουμε άλλο με αυτό θα μείνουμε. Μήπως δεν άκουσες καλά και αντί για "ιδιαιτερότητα" είπε μαλάκυνση εγκεφάλου ; Διότι με τα κριτήρια σου πιο ιδιαίτερη και από την ιδιαίτερη Ελλάδα είναι η Λαοκρατική Βόρεια Κορέα.
Μπρεζνιεφικό απολίθωμα έχεις σκεφτεί να αφήσεις το ΚΚΕ και να παίρνεις τακτικά (αντί για τις συνεδριάσεις στις ΚΟΒ) σε γραμμή ψυχολογικής υποστήριξης ; Διότι φαίνεται ίδια ανάγκη θα σου κάλυπτε. Μετά μπορείς να βάζεις να ακους μελοποιημένο Ρϊτσο για να ντοπάρεσαι ηθικά και να σου θυμίζει τον ηρωϊκό παππού και γιαγιάκα που ήταν στο ΕΑΜ ή στον ΔΣΕ.
Ξαναγύρισες! Μου είχες λείψει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα που το λες, αυτό ακριβώς είπε, μαλάκυνση. Αλλά εγώ είμαι βαρήκοος, σαν τα στελέχη στο διήγημα του χάκκα.
Η γιαγιά μου ήταν βασιλικιά, το 86 που ήμουν τριών χρονών κάναμε συμφωνία να με βαφτίσουν κι αυτή να ψηφίσει το κόμμα. Αμφιβάλλω ότι το 'κανε, αλλά εμένα το όνομα μου έμεινε. Αν όντως το έκανε είναι ηρωίδα απ' τις λίγες κι από κει κρατά η ηρωική μου σκούφια.
Κοβα δεν έχω και γι' αυτό άνοιξα αυτό το μπλοκ. Δίπλα στον τίτλο, αν δεις, έχω γράψει ψυχοθεραπεία.
Όποτε χρειάζεσαι, πέρνα να τα λες να εκτονώνεσαι...
-Η κε του μπλοκ αναλαμβάνει πάσα ευθύνη για τους συνειρμούς του αναγνωστικού κοινού.
Οποιαδήποτε σύμπτωση με γεγονότα και πρόσωπα της πραγματικότητας, είναι νομοτελειακή κι αναπόφευκτη.
Ζητω το Eθνος,
ΑπάντησηΔιαγραφήζητω το Kομμα,
ζητω τα Kαινουργια μας επιπλα...
http://www.youtube.com/watch?v=dgJhtrJBT0g
@ επιπλα: ο δικος σου παππους που ητανε΄?
ΑπάντησηΔιαγραφή