...κουκουέ όμως ένα.
Στην χώρα των πέντε θαλασσών και των δύο πολιτικών κάτι ηρωικοί γαλάτες που έπεσαν μικροί στην χύτρα με τους μπολσεβίκους αντιστέκονται ακόμα στην παξ ρομάνα και τη νέα τάξη πραγμάτων. Ψάχνοντας στο οικογενειακό τους δέντρο αδελφά κόμματα και μακρινούς συγγενείς για να μεταδώσουν το μικρόβιο της ελληνικής ιδιαιτερότητας.
Ας δούμε τα αποτελέσματα, όπως καταγράφονται στον κυριακάτικο ρίζο και στα μηνύματα των 48 για το συλλαλητήριο του κόμματος. Πρόκειται για 48 (που στην πορεία έγιναν 59 και συνεχίζουμε) εργατικά και κομμουνιστικά κόμματα που θέλουν όταν μεγαλώσουν να γίνουν κουκουέ.
Τα 48 παρατίθενται με (αγγλική) αλφαβητική σειρά. Δεν παίρνουν θέση στο θέμα της άγρας, αλλά όπως μας λέει ο ρίζος αναδεικνύουν μεταξύ άλλων τη μόνη προοπτική της πάλης των λαών, για τη ρήξη με τη στρατηγική του κεφαλαίου, την ανατροπή του καπιταλισμού και την οικοδόμηση του σοσιαλισμού-κομμουνισμού.
Για να δούμε.
Πρώτο εμφανίζεται το κκ αζερμπαϊτζάν με ένα σκέτο σφυροδρέπανο, χωρίς λόγια. Ένα εικόνισμα χίλιες λέξεις. Σήμα κατατεθέν.
Στο μήνυμά του μεταξύ άλλων μας λέει ότι στηρίζει την ταξική πάλη, τη λαϊκή εξουσία και το σοσιαλισμό. Για εμάς η λαϊκή εξουσία είναι ο σοσιαλισμός, αλλά για τους συμμάχους μας μπορεί να είναι κάτι άλλο κι οι αζέροι σύντροφοι παλεύουν και για τα δύο για να είναι μέσα σε κάθε περίπτωση.
Οι σύντροφοι από το αλγερινό κκ στηρίζουν έντονα τον αγώνα μας και παρουσιάζουν μια πιο αλέγκρα, ζεβρέ εκδοχή του εικονίσματος σε ασπρόμαυρο φόντο με έμφαση στη διαλεκτική και την ενότητα των αντιθέτων. Επειδή όμως στη ζωή δεν είναι όλα άσπρο μαύρο βάζουν και μία τρίτη διάσταση που μπορεί να εκτιμηθεί συνολικά μόνο με ειδικά 3D γυαλιά.
Φανερή η επίδραση από το πέρασμα του ραφαηλίδη και τη σουρεάλ διάθεσή του.
Λίγο πιο κάτω το κκ αυστραλίας πέρα από τον έναστρο ουρανό όπου μια μέρα θα εφοδεύσουμε δίνει στο σήμα του μια ιδιαίτερη εκδοχή σφυριού με αντεστραμμένη απόληξη που μάλλον δε θα ήταν πολύ πρακτική στην καθημερινή ζωή.
Αμέσως μετά ένα λιτό μήνυμα μας πληροφορεί για την ύπαρξη του κκ στυρίας (αυστρία) με το στοιχείο της έκπληξης να προκύπτει βασικά από την ύπαρξη της (ποιας;) στυρίας και δευτερευόντως από το ότι διαθέτει και κκ. Το οποίο ωστόσο δεν πρέπει να συγχέεται με το κκ συρίας που αναφέρεται πιο πάνω. Κι αυτό με τη σειρά του με το συριακό κκ που έχει το ίδιο ακριβώς σήμα με διαφορετικό χρώμα.
Συριακό ΚΚ (δεν πρέπει να συγχέεται με το ΚΚ Συρίας)
Κάτι που μας εισάγει στο μαγικό κόσμο του λαϊκού μετώπου ιουδαίας.
Αν έχετε εξαντλήσει το θέμα επί ελληνικού εδάφους (αν και είναι βασικά ανεξάντλητο) το εξωτερικό σας προσφέρει νέο πεδίο δόξης λαμπρό. Ποια είναι η διαφορά του δανέζικου κκ από το κκ στη δανία; Εμείς με ποιον είμαστε; Και γιατί δεν υπάρχει και κκ δανίας; Δεν είναι ένα κενό που πρέπει να καλυφθεί;
Λάβαρο του δανέζικου κκ
Γιατί το κκ ινδίας (μαρξιστικό) βάζει μόνο το μ στην παρένθεση; Αυτό κατηγορεί την κυβέρνηση για ανοχή στους μαοϊκούς που εξελίσσονται σε συμμορίες ληστών που τρομοκρατούν τον κόσμο, όπως κάνει το κκ ινδίας ή διατηρεί καλύτερες σχέσεις με το κκι(μ-λ); Υπάρχουν άραγε και σκέτα κκ(λ); Αν όχι να βάζαμε μπρος με τον Υ του Γκράνμα να φτιάξουμε ένα;
Εκεί που γίνεται όμως το έλα να δεις (του κλίμοφ) είναι στη γαλλία, όπου υπάρχουν το γαλλικό κκ, η ένωση επαναστατών κομμουνιστών γαλλίας κι ο πόλος για την κομμουνιστική αναγέννηση που στο σήμα του έχει ένα ανάποδο σφυροδρέπανο και την αφοπλιστική επιγραφή: ειλικρινά κομμουνιστές!
Μα τον μαρξ και τον λένιν.
Και να φανταστείς λείπει το παλαιόθεν ρεφορμιστικό κκ γαλλίας. Είναι τρελοί αυτοί οι γαλάτες.
Κάποιοι άλλοι σύντροφοι ιντερνάσιοναλ έχουν διαλέξει να κάνουν μια καινούρια αρχή και να το δείξουν στο όνομά τους, καθότιν στον χώρο μας ό,τι δηλώσεις είσαι. Πχ το νέο κκ βρετανίας και το νέο κκ ολλανδίας. Αυτό θα πει κόμμα νέου τύπου.
Ωστόσο το νέο κκ βρετανίας έχει πολύ δύσκολο έργο απέναντι στο παραδοσιακό κκβ.
Δεν είναι μόνο ότι το κκβ αριθμεί λιγότερα μέλη απ' ό,τι το κκ ινδίας επί βρετανικού εδάφους. Είναι και το σφυροπερίστερο που κοσμεί το σήμα του με το περιστέρι της ειρήνης να αντικαθιστά το δρεπάνι.
Ειρηνική συνύπαρξη και ξερό ψωμί.
Τι άλλο ξεχωρίζει;
-Η κρβένα ζβέζντα (κόκκινο αστέρι) ως σταθερό σημείο αναφοράς σε όλα τα σλάβικα κκ.
-Το κλιπ αρτ σήμα του κκ λουξεμβούργου που μάλλον δεν είχε λεφτά για κάτι καλύτερο.
-Το λιβανέζικο κκ που το σήμα του κινειται στη λογική της τρίλιζας.
Κερδίζουμε όταν βρούμε τρία σφυροδρέπανα.
-Το σοβιετικής αισθητικής σήμα του ενιαίου κκ γεωργίας.
-Το σαφές σύνθημα στη σημαία του ιορδανικού κκ.
Τα υπόλοιπα αραβόφωνα το έχουν ευτυχώς και στα αγγλικά για να βγαίνει μια άκρη.
-Τα δοσίλογης ρωμαϊκής αισθητικής δαφνοστεφανωμένα σφυροδρέπανα σε σήματα όπως αυτό του ισραηλινού κκ.
-Το τανγκράμ στο σοσιαλιστικό κόμμα του (κύβου του) ρούμπιξ που αφήνει υποψίες για κινεζόφιλη παρέκκλιση.
-Το ιρανικό τουντέχ. Ρόδο και ξίφος. Αστερίξ τεύχος 22.
-Η μεξικάνικη απάντηση (λαϊκό σοσιαλιστικό κόμμα του μεξικού) στα γιάνκικα γεράκια.
Σαν τον αετό φτερούγαγε στη στράτα
τον καμαρώνει η γειτονιά στα παραθύρια
-Οι μαγιάρικοι ομόκεντροι κύκλοι στα όρια των παραισθήσεων που στοχεύουν στην καρδιά του συστήματος.
Ο γουλιέλμος τέλλος και το τέλος της ιστορίας
-Το κκ μακεδονίας γιατί υπάρχει η αρχή του αυτοπροσδιορισμού.
-Τον σπάρτακο στο σήμα του κεκρ (κομμουνιστικό εργατικό κόμμα ρωσίας).
Υπονοούμενο για τους καουτσκιστές και τον σοσιαλσωβινισμό του κουκουρό.
-Το σκα-πε λογότυπο στα σκανδιναβικά κκ. Το φινλανδικό έχει επιπρόσθετα κάτι σαν δίδυμους πύργους.
Το σουηδικό δείχνει απλώς ένα γρανάζι. Το ίδιο δείχνει και το τούρκικο κόμμα εργασίας (εμεπ) ενώ κι οι καλοί τούρκοι του τεκαπε (που δεν αναφέρονται στο ρίζο) έχουν ως σήμα το γραναζόσφυρο.
Η ετε είναι εδώ, το μέλλον ξεκίνησε.
Εξάλλου: χωρίς εσένα γρανάζι δε γυρνά
εργάτη μπορείς χωρίς αφεντικά.
Η κορυφή όμως ανήκει ασυζητητί στους σμαραγδένιους συντρόφους.
Μηνύματα αλληλεγγύης έστειλαν το κόμμα εργατών της ιρλανδίας και το κκ ιρλανδίας με ένα προλετκαλτ αισθητικής σήμα που παντρεύει τον ανατέλλοντα ήλιο με το σφυροδρέπανο.
Πασόκ-κουκουέ-λαός στην εξουσία.
Αναρωτιέμαι τι άποψη να έχουν για το διεθνιστικό σύνθημα: εδώ υπάρχει παμε, δεν είναι ιρλανδία...
Όπως θα 'λεγε κι ο σύντροφος οβελίξ...
-Είναι τρελοί αυτοί οι κομμουνιστές!
Δεν θέλω να σε στεναχωρήσω αλλά τα φιλαράκια της Αλέκας είναι καθαρά μπρεζνιεφικά χρουτσοφικά σχήματα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια πραγματικά κομμουνιστά κόμματα όπως το Κ.Κ. Ινδίας (Μαοϊκό) ή το Κ.Κ.ΝΕΠΑΛ (Μαοϊκό) κουβέντα στον Περισσό και στα Κνιτόπουλα γιατί χαλάνε την σούπα...Άλλωστε τα αδελφά κόμματα του "Κ"ΚΕ σε αυτές τις δύο χώρες, παίζουν με μεγάλη επιτυχία τον ρόλο των ταγματασφαλιτών...
Όσο αφορά το ψευτόTKP που αναφέρεις και για καλό, επειδή σου αρέσει και το ξάψιμο μάθε για πόσες δολοφονίες στο παρελθόν πραγματικών κομμουνιστών του TKP M-L ευθύνεται...
Τώρα για κάτι παρακμιακά σε δημοκρατίες της πρώην Σοβιετικής Ένωσης παρακαλάνε τον Πούτιν να πάει να τους καταλάβει...
Οι ταγματασφαλίτες του Ιράκ δεν έστειλαν μήνυμα; Πώς θα ανοίξει ο δρόμος ρε αδέλφια για την Λαϊκή Εξουσία του Περισσού χωρίς την φωτεινή μαρξιστική σκέψη τους;
Ρε γαμώτο και εγώ ετοίμαζα το νέο μου ποίημα να ανεβάσω και εσύ μου βάζεις τα ξενέρωτα για τους φίλους τους Μαϊλη...
Που 'σαι ρε Απολιθωμένε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα σε δούμε ποτέ??
Μια παρατήρηση για το "Το ίδιο δείχνει και το τούρκικο κόμμα εργασίας (εμεπ) ενώ κι οι καλοί τούρκοι του τεκαπε (που δεν αναφέρονται στο ρίζο) έχουν ως σήμα το γραναζόσφυρο."
Ο Ρίζος ανέφερε ότι γράφει τους "χαιρετισμούς" που απέστειλαν όλα τα κόμματα πλην των 4 που οι αντιπρόσωποι τους μίλησαν στη συγκέντρωση (μεταξύ αυτών και του ΤΚΡ)... :p
σόρρυ αλλά θα το βάλω, τόσο κόπω έκανα να το γράψω...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑχός βαρύς ακούεται, πολλές προτάσεις πέφτουν.
Μήνα σε KΟβα ρίχνονται, μήνα στα γραφεία ;
Ουδέ σε KΟβα ρίχνονται, ουδέ μεσ ΄τα γραφεία .
Η Αλέκα κάνει πόλεμο με Κνίτισσες και Κνίτες.
Αμερικανιά την πλάκωσε στου Περισσού τον πύργο.
Αλέκα, ρίξε τ’ άρματα, Αλέκα, παραδώσου.
Το Σύριζα νεπροσκύνησε και τούρκεχεν η Κιάφα,
κι εσύ εισαι σκλάβα Γιάνκηδων, σκλάβα Καραμανλίδων.
Το Σύριζα κι’ αν προσκύνησε κι’ αν τούρκεψεν η Κιάφα,
η Αλέκα αφέντες Γιάνκηδες δεν έκαμε, δεν κάνει.
Ρίζο στο χέρι νάρπαξε, Κνίτες, στελέχη κράζει.
Σκλάβες Αμερικάνων μη ζήσωμε, παιδιά μ’, μαζί μου ελάτε.
Και τα φυσέκια ανάψανε, κι’ όλοι φωτιά γενήκαν.
Που το ειδες ρε συ το ξιφος στο ΚΚ Ιραν? Απ' τον Αστεριξ ξυγκι πας να βγαλεις. Ενα κοτσανι με αγκαθια εχει μονο. Ροδο και ροδο ειναι. Ενα ροδο κομμενο στα δυο. Και το skP στη Σκανδιναβια(?) υποπτο. Μπας και ακουνε ska-p εκει πανω? Τελικα το καλυτερο σημα ειναι του ΚΚ Command and Conquer: Red Alert.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο τελευταιο τραγουδι που βαλαμε χτες στις εκλογες ηταν Lamb of God "walk with me in hell". Οταν ρωτησα ενα φιλο μου πώς του φαινεται για φιναλε, μου ειπε: "Προφητικο".
Θα 'γραφα κι εγω ενα ποιημα για την Αλεκα, το ΚΚΕ, την ΚΝΕ, τα ΚΝΑΤ (χαχα), το ΠΑΜΕ και θα ψηνομουν πολυ να με παρακαλανε να το ανεβασω. Αλλα δε θελω.
η συντροφισσα αλεκα τι ειδους συναντηση ειχε με τον σαμαρα?
ΑπάντησηΔιαγραφήμηπως θα φερουν απο κοινου τον σοσιαλισμο?
δεν σας ξαναψηφιζω,ειστε τραγικοι λεμε
Εσύ δηλαδή που αντιλαμβάνεσαι την στήριξη σε ένα κομουνιστικό κόμμα ως ψήφο στης εκλογές τη είσαι???
ΑπάντησηΔιαγραφήτο λέω αυτό φίλε μου γιατί αν είχες έρθει σε μια απεργιακή φρουρά, αν είχες κατεβεί σε μια πορεία αν είχες διάβαση μια φορά ριζοσπάστη, αν είχες παρακολούθηση μια ομιλία δεν θα ήσουν τόσο εβεστιτος με την συνάντηση Αλέκας-Σαμαρά και σίγουρα δεν θα έλεγες αυτή την αηδία περί ψήφου γιατί δίστιχος υπάρχουν αρκετά κκ που θα ένιωθαν μεγάλη πίεση για να μην χάσουν ψήφους το κκε ώμος δεν είναι από αυτά.
πέρα από τον Βόλγα δεν υπάρχει γη,
η ιστορία γράφετε με πάλη ταξική!!!
Ανωνυμε, μετα απο αυτο το λαμπρο σκεπτικο που μας παρεθεσες για το Σαμαρα και την Παπαρηγα, δεν εχεις ιδεα ποσα ΚΚ παλευουν να σε ΧΑΣΟΥΝ απο ψηφοφορο τους....Δεν ξερω αν εισαι τραγικος (λεμε), αλλα σιγουρα βρισκεσαι σε πολυ καλο δρομο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαιδιά του ΚΚΕ, πτώση 0,5% για την ΚΝΕ/ΠΚΣ σε ΑΕΙ - ΤΕΙ, και πτώση της ΔΑΣ/ΚΚΕ 0,5% στις αρχαιρεσίες του ΕΚΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας παραθέτω τα αποτελέσματα του ΕΚΑ:
ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΝΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΤΟ ΕΚΑ
2007 2010 έδρες
ΠΑΣΚΕ 35.59% 38.87% (11) 12
ΔΑΣ/ΠΑΜΕ 28.70% 28.14% (9) 9
ΔΑΚΕ 25.17% 19.55% (8) 6
ΑΥΤΟΝ. ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ 7.62% 8.77% (3) 3
ΑΓΩΝ. ΤΑΞΙΚΗ ΕΝΟΤ. 2.4% 4.27%(Ο) 1
(αντικ. αριστερά)
ΕΡΓΑΣ-ΤΑΞΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ Ο 0.4%
Παιδιά, αυτή είναι η πραγματικότητα...
Ρίζο, εξαρτάται από τη διαμεσολαβήτρια Χ. που από σήμερον είναι εργαζόμενο κορίτσι στον ιερό βράχο της ακρόπολης και μπορούμε να την έχουμε σύνδεσμο για να κρεμάμε ό,τι θέλουμε μέχρι να λήξει η σύμβασή της. Απ' ό,τι έμαθα όμως κι εσύ έχεις λιγότερο χρόνο πια, αντικειμενικά κι ανεξάρτητα από τη θέλησή σου -που πλέον την ορίζει κάποια άλλη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈλα ρε κάσπερ, γίνε λίγο ποιητικός. Ρόδο κι αγκάθι που συμβολίζει ένα μικρό ξίφος.
Αντε καλα, γινομαι. Για χαρη του Αστεριξ. Ροδο κι αγκαθι που συμβολιζει ενα μικρο ξιφος. Κι ακουω και Guns and Roses. Ψεματα λεω, δεν ακουω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι, Ανωνυμε δυστυχως αυτα ειναι τα αποτελεσματα. Αν και η καταγραφη του συσχετισμου δυναμεων ειναι ενα μικρο κεφαλαιο μονο και εχω την εντυπωση οτι βλεπεις αλλες αιτιες απ' αυτες που βλεπουμε εμεις.
Σύντροφοι,
ΑπάντησηΔιαγραφήτην προηγούμενη Κυριακή στη ΝΕΤ, στην εκπομπη της Έλενας Κατρίτση έδωσε συνεντευξη ο Χρόνης Μίσσιος!!!!!
Ξέρει κανείς τίποτα περισσότερο?
ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΚΑ? (στο site ERT δε βρηκα κατι)
Το βασίλειό μου για ένα link!!!!!!!!!!!
σ.φ Απολίθωμα
ΑπάντησηΔιαγραφή1)"Η ετε είναι εδώ, το μέλλον ξεκίνησε."
τί είναι η ετε;(ΕπιστημονικοΤεχνικήΕπανάσταση;) καμιά εξηγηση λινκ στην ΜΣΕ;
2)Τα μεγάλα πνεύματα συναντιόνται
Μία ανάρτηση(-υπερπαραγωγή) με τα σήματα όλων των ΚΚ που στήριζουν το ΚΚΕ, ετοιμάζω από τις 15 μάη Πριν ακόμα κυκλοφορήσει ο Κυριακάτικος Ρίζος με τις εικονες, έψαξα ένα-ένα τα site των 52 ΚΚ και εργατικών κομμάτων για λογότυπα.
Μετά τη διεύρυνση σε 59 βέβαια και μην έχοντας ολοκληρώσει την διαψδικτυακή έρευνά μου, σκέφτομαι κάτι διαφορετικό, κάτι σαν προμετωπίδα όπου θα παρελαύνουν όλα τα κόμματα.
3)@όλους(και τους "κομμουνισταράδες" σχολιαστές)
τα κόμματα που δεν έχουν σφυροδρεπανο στο σήμα τους ή ονομάζονται "σοσιαλιστικά" ή εργατικά, δεν είναι απαραίτητα λόγω ιδεολογίας.
Παράδειγμα το LSP("σοσιαλιστικό κόμμα λετονίας") ονομάζεται λόγω κωλύματος στη χώρα του τίτλου Κομμουνιστικο.
το TKP επίσης λόγω της απαγόρευσης των συμβόλων έχει το γρανάζι.
περισσότερες πληροφορίες
Καλά ρε Γιαννάκη, γιατί αν έχουν σφυροδρόπενο θα τους έκανε και κομμουνιστικά...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι το "Κ"ΚΕ έχει σφυροδρέπανο, δεν μου λέει κάτι αυτό...
Όσο αφορά τους συντρόφους στην Τουρκία και στο Κουρδιστάν...Αυτοί αποκλείεται να έστελναν ποτέ επιστολή στην Αλέκα...
http://www.youtube.com/watch?v=jBOQzVGuDPc&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=yyd44tZ9PlM&feature=player_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=yyd44tZ9PlM&feature=player_embedded
Πέραν της απάντησης του φαντάσματος, είναι εντελώς απαράδεκτο ο ανώνυμος (ΝΑΡίτης;;;) να επιχαίρει για τα αποτελέσματα στο ΕΚΑ και να αποσιωπά το όργιο νοθείας που οδήγησε σε αυτά τα αποτελέσματα, με αποκορύφωμα τη νομιμοποίηση αντιπροσώπων που ψήφισαν με ...επιστολική ψήφο! ΠΑΣΚΕ-ΔΑΚΕ και ΑΥΤ. ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ (τα κολλητάρια σας του ΣΥΡΙΖΑ είναι αυτά) με κοινή τους στάση νομιμοποίησαν τελικά τους αντιπροσώπους αυτούς, παρά το ότι αρχικά είχαν (ορθώς και κάτω από την πίεση των ανιπροσώπων του ΠΑΜΕ) αποφασίσει να τους αποκλείσουν. Αυτό το συσχετισμό εσύ επιδοκιμάζεις και αξιοποιείς στην προπαγάνδα σου. Ο καθένας μπορεί να σε κρίνει...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓενικότερα, αναδεικνύεται ένα ζήτημα που η πρόσφατη Πανελλαδική Συνδιάσκεψη του Κόμματος για το εργατικό κίνημα απάντησε πολιτικά: ο συσχετισμός στα ανώτατα όργανα του συνδικαλιστικού κινήματος ΔΕ θΑ ΑΛΛΑΞΕΙ μέσω αρχαιρεσιών "από τα πάνω", ούτε μπορεί κανείς να ελπίζει ότι η αστικοποιημένη εργατική αριστοκρατία θα αφήσει έτσι απλά και "ήσυχα" με "εκλογικούς" όρους να αμφισβητηθεί η επικυριαρχία της. Ο δρόμος της ολόπλευρης ισχυροποίησης του ΠΑΜΕ ως αντίπαλου πόλου στο εργατικό κίνημα αποκτά σήμερα όλο και πιο στρατηγικά χαρακτηριστικά. Αυτό είναι το συμπέρασμα για το από εδώ και πέρα. Ασφαλώς, ανάλογα με τη συζήτηση θα επανέλθω αν χρειαστεί.
Μαξιμιλιανός
Δεν επιχαίρει κανείς για τα αποτελέσματα. Είναι βέβαια πολύ θετικό η αύξηση της δύναμης της ΑΤΕ, αλλά το πιο βασικό είναι η αύξηση της ΠΑΣΚΕ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαξιμιλιανέ λες πως το εργατικόκίνημα δεν θα αλλάξει "από τα πάνω". Καταρχήν έχεις απόλυτο δίκιο! Αυτά λέει και το ΝΑΡ 20 χρόνια τώρα! Όμως φίλε μαξιμιλιανέ, άλλο το να λές και να παλεύεις για ένα νέο ταξικό εργατικό κίνημα και άλλο στο όνομα αυτής της προσπάθειας, να προσπαθείς να δικαιολογήσεις την πτώση σου στα πρωτοβάθμια σωματεία. Γιατί το νέο ταξικό εργατικό κίνημα (τουλάχιστον έτσι το ονομάζει το ΝΑΡ δεν θα προκύψει ούτε ως παρθενογέννεση, αλλά ουτε και αποκλιεστικά έξω από το παλιό εργατικό κίνημα, στο οποίο άλλωστε και συμμετέχει το ΚΚΕ
1) Brussels Expresses Solidarity with Greece http://www.plenglish.com/index.php?option=com_content&task=view&id=190159&Itemid=1
ΑπάντησηΔιαγραφή2) ρε απαράδεκτε για τουρκία έβαλες τα κωλοοπορτούνια του EMEP και δεν έβαλες τα εντελώς κολλημένα και γαμάτα συντρόφια του TKP που οργάνωσε ο ηρωικός εθνοπροδότης Παπαρήγας? ντροπή σου! http://www.tkp.org.tr/
3) vive la sociale, vive l'internationale
Μια παρατήρηση..
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό που αποκαλείς "κάτι σαν δίδυμους πύργους" στο λογοτυπο του SKP, είναι πολύ απλά φουγάρα εργοστασίων .
@Ανώνυμος ναρίτης
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι χαζό η ανάλυσή σου για το τι συμβαίνει στο κίνημα ν' αρχίζει και να τελειώνει στα δεκαδικά ψηφία ενός εκλογικού αποτελέσματος. (και από πάνω να κατηγορείς τους άλλους για εκλογολαγνεία)
Ειδικά για την περίπτωση της Πανσπουδαστικής στο αποτέλεσμα πρέπει να συνεκτιμηθεί και η σιωπή νεκροταφείου που επικρατεί στα πανεπιστήμια.
Δεν αναρωτήθηκες γιατί ενώ η κοινωνία βράζει οι φοιτητές βρίσκονται σε χειμερία νάρκη;
Γιατί το ΠΑΣΟΚ ανεβαίνει τώρα που πασπίτες θα έπρεπε να ντρέπονται να κυκλοφορούν στις σχολές;
Πού είναι το μεγαλειώδες, νικηφόρο κίνημα της γενιάς του άρθρου 16 (sic);
Έχεις σκεφτεί τι ρόλο μπορεί να έπαιξαν τα τρια ξεσπάσματα των τελευταίων χρόνων στη συντηρητικοποίηση του κόσμου;
Το πρόβλημα στα πανεπιστήμια είναι πολύ ευρύτερο από το όποιο εκλογικό αποτέλεσμα. Και αν νομίζεις ότι η πολιτική σου επιβεβαιώνεται απλώς επειδή έπεσε μισό τοις εκατό η Πανσπουδαστική και ανέβηκαν άλλο τόσο τα ΕΑΑΚ, τότε μάλλον έχεις πρόβλημα αντίληψης.
ΥΓ. Γκρίζα διαφήμιση: το αυριανό φύλλο του οδονητή θα έχει DVD με μεγαλοστέλεχος του ΝΑΡ σε πολύ αποκαλυπτικές στιγμές. Για τα μάτια σου μόνο.
" Έχεις σκεφτεί τι ρόλο μπορεί να έπαιξαν τα τρια ξεσπάσματα των τελευταίων χρόνων στη συντηρητικοποίηση του κόσμου; "
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά,
εσύ έφυγες νωρίς..
Μην επιστρέψεις όμως.
Είσαι επικίνδυνος..
ΚΟΜΜΑΝΤΟ καλή η ειρωνία αλλά θα ήθελα κι εγώ να ακούσω την απάντησή σου στο σχόλιο περί συντηρητικοποίησης. Το ότι στα πανεπιστήμια δεν κουνιέται φύλλο είναι γεγονός. Το ότι ανεβαίνει η παράταξη του κόμματος που έφερε τη χώρα υπό κατοχή (ΠΑΣΠ) είναι επίσης γεγονός. Απεργιακές κινητοποιήσεις γίνονται σχεδόν κάθε βδομάδα με τεράστια συμμετοχή, αλλά ο φοιτητόκοσμος δεν βγάζει άχνα, μάλλον διαβάζει για την εξεταστική του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοια είναι η άποψή σου για την κατάσταση και το πώς συνδέεται με τις κινητοποιήσεις του 2006-07?
γειά σου φίλε Ρασκώληκα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατ'αρχήν η χώρα δεν είναι υπό κατοχή.Αυτή η σταλινική πιπίλα θα πρέπει να σταματήσει επιτέλους. Αποπροσανατολίζει τους εργαζόμενους.Δεν ήρθαν οι ξένοι ιμπεριαλιστές και το ΔΝΤ να μας υποτάξουν.Τα μέτρα έρχονται να αυξήσουν τη κερδοφορία της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ, ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΦΕΝΤΙΚΩΝ.Και έρχονται να σώσουν το ΝΤΟΠΙΟ χρηματιστικό κεφάλαιο με τις χοντρές μπίζνες στα Βαλκάνια.
Η ειρωνεία προς τον τύπο που το Δεκέμβρη είχε κατηγορήσει τον Σάββα ότι πήγε και έπεσε πάνω στους Δελτάδες για να κερδήσει δόξα (δε τα ξεχνάμε αυτά) πήγαινε στη τραγική σύνδεση που έκανε ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ/ΜΑΗΙΟΥΝΗΣ,16,ΔΕΚΕΜΒΡΗΣ. Η φαιδρότητα και ο αηδιαστικός κομματικός πατριωτισμός είναι εμφανή και αρνούμαι να σχολιάσω παιρετέρω.
Συντηρητικοποίηση δεν βγαίνει ως συμπέρασμα από τις εκλογές. Εκτός αν εσύ βλέπεις ως συντηρητικοποίηση του φοιτητόκοσμου την πτώση της ΠΚΣ και τα 700 κουκιά πάνω της ΠΑΣΠ. Διαφωνώ. Η κατάσταση είναι όπως πάντα. Τα ίδια λιμνάζοντα νερά όπως και πριν το Μαηιούνη και το 16. Δεν μπορείς να προκρίνεις τις διαθέσεις ειδικά των φοιτητών από τα εκλογικά αποτελέσματα. Τις δύο τελευταίες δεκαετίες τα αποτελέσματα είναι τραγικά για την αριστερά. Και όμως.. θες να σου απαριθμήσω τα κινήματα στον χώρο των πανεπιστημιων αυτή την περίοδο...??
Αυτή η εκλογολαγνεία της ΚΝΕ είναι που την έκανε να είναι απούσα σχεδόν σε όλα από αυτά τα κινήματα.
Ας μην ξεχνάμε: oι 70.000 που ψήφισαν τις παρατάξεις φέτος δεν αποτελούν ούτε το 1/5 των φοιτητών/σπουδαστών των ελληνικών πανεπιστημίων.
Αυτός που νίκησε για ακόμη μια φορά είναι η αποχή.
Μην υποτιμάς την αποχή.
Επίσης το ότι ο φοιτητόκοσμος δε βγάζει άχνα πως το συμπεραίνεις? Ένα μεγάλο μέρος των διαδηλωτών στις τελευταίες κινητοποιήσεις είναι φοιτητές και νεολαίοι. Προφανώς και πρέπει να κλιμακωθεί η παρουσία -διότι η μάχη είναι κυρίως της γενιάς μας- αλλά όχι κι ότι δε βγάζει άχνα..
ο κομμάντο πλησιάζει στο θέρος
Κομμαντο βρισκομαστε στην εποχη της παγκοσμιοποιησης του Κεφαλαιου. Δεν εχει τοση σημασια αν τα νεα μετρα ερχονται να σωσουν το ντοπιο Κεφαλαιο ή να στρωσουν το δρομο προς το ξενο (που εν μερει αυτο κανουν). Και δε φανταζομαι να νομιζεις οτι το ΚΚΕ ασχολειται με διλημματα και ψευτοδιπολα τυπου ντοπιο κεφαλαιο-ξενο κεφαλαιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠραγματικα αυτο που θα σου πω μπορει και να μην το πιστεψεις, αλλα στην ΚΝΕ δεν ειμαστε και τοσο εκλογολαγνοι οσο νομιζεις. Και περισσοτερο θυμωνουμε με την αποχη, παρα με τις χιλιες ψηφους που πεσαμε. Η οποια αποχη ΚΟμμαντο δεν ειναι ασχετη με τη διαμορφωση συνειδησεων. Ειναι συντηρητικοποιηση σαφεστατη. Συμβαινει εδω και εικοσι χρονια? Ναι. Εχουμε ευθυνες? Τεραστιες. Αλλα ειναι συντηρητικοποιηση. Το γεγονος οτι οι φοιτητες αδιαφορουν, καποιον συμφερει. Η αποχη ευνοει αυτους που δεν θελουν να αλλαξουν τα πραγματα. Εκτος αν πιστευεις οτι ενα πολυ μεγαλο μερος αυτων που δεν ψηφισαν, γοητευτηκαν απο το αντιεκλογικο καλεσμα της αναρχιας. Και, αν και ραδιοαρβυλα, θα σου πω οτι σε αρκετα τμηματα στη Θεσ/νικη, οι πασπιτες ελεγαν σε φοιτητες οτι, αν ειναι να μην ψηφισουν πασπ να μην ψηφισουν τιποτα ή το πολυ πολυ να ψηφισουν δαπ. ΠΚΣ ποτε.
Αυτο που σου ειπε ο οικοδομος και τον παρεξηγησες, ηταν οτι με ορισμενες κινητοποιησεις των τελευταιων ετων, το φοιτητικο κινημα με τις πραξεις του απεκοψε τους δεσμους του με την εργατικη ταξη. Και με τις παρα μα παρα πολλες προβοκατσιες που συνεβησαν, μεγαλο μερος του κοσμου εκατσε τελικα στην πολυθρονα του και λουφαξε. Εχει ευθυνη ο μικροαστος γι' αυτο? Ναι. Εχουν ευθυνη οι φοιτητες για τις προβοκατσιες και την τριαλαρι τριαλαρο προσεγγιση του αγωνα? Ακομα μεγαλυτερες.
Ποτέ οι αγώνες δεν ευθύνονται για την συντηρητικοποίηση του κόσμου...
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ έλλειψη πολιτικής προοπτικής είναι που οδηγεί τον κόσμο στην όποια περεταίρω συντηρητικοποίηση..
Έτσι έγινε πάντα συναγωνιστές. Από τον εμφύλιο (όπου ΔΕΝ ήταν ο αγώνας που δόθηκε, αλλ΄λα η ήττα του '49 που οδήγησε στο να συσπειρώσει πλατιά στρώματα αργότερα η αντίδραση), τα Ιουλιανά το '65 (όπου πάλι η έλλειψη σοσιαλιστικής προοπτικής και η πολιτική ουράς στην ΕΚ εκ μέρους της ΕΔΑ όδηγησε πλατιά στρώματα στον Παπανδρέου) το Πολυτεχνείο του'73 κλπ κλπ.
Έτσι και οι αγώνες του φοιτητικού κινήματος το 06 - '07 όχι μόνο καλώς έγιναν, αλλά οδηγήσαν και σε προσκαιρες αλλά σημαντικές νίκης (ματαίωση συνταγματικής αναθεώρησης, απόσυρση του άρθρου 16, καθυστέρηση της καπιταλιστικής αναδιάρθρωσης στον χώρο της Παιδείας). Αρκεί αυτό;
Φυσικά και όχι. Η ΕΑΑΚ προσπάθησε και προσπαθεί, γιατί ΕΧΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ, για μέτω πο ΠΑΙΔΕΙΑΣ-ΕΡΓΑΣΙΑΣ. Το κατάφερε αυτό; Σαφώς και όχι. Ηταν όμως μέσα στο κίνημα αυτό, βοήθησε στην πολιτικοποίηση του και στον εργατικό προσανατολισμό του.
Ποιοι αγωνες ρε συ Ανωνυμε (που εισαι ο Επιμονος αλλα εμεις σε καταλαβαμε, ετσι νιανιανια)? Ο αγωνες ετσι γενικα? Η ελλειψη πολιτικης προοπτικης που ειναι υπευθυνη για ολα τα δεινα ειναι ασχετη με τους αγωνες? Ασχετη με τον τροπο που πολεμαμε?
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυντηρητικοποιηση μια χαρα ερχεται απο τους αγωνες. Και ειναι αποτελεσμα της πολωσης που δημιουργειται κατα τη διαρκεια τους. Που πρεπει να ειναι συνεχεις, αλλα αυτο ειναι αλλη πονεμενη ιστορια. Οσο καλυτερα δινονται οι αγωνες μας, τοσο μικροτερο θα ειναι το ποσοστο συντηρητικοποιησης, το οποιο θα προερχεται σχεδον αποκλειστικα απο ανθρωπους που θα αντιδρουν ετσι κι αλλιως σε οποιαδηποτε προοδευτικη αλλαγη, επηρεασμενοι στο φουλ απο την αστικη προπαγανδα.
Οταν ομως δεν υπαρχει πολιτικη προοπτικη που λες κι εσυ, οταν δεν υπαρχει συνδεση του φοιτητικου κινηματος με την εργατικη ταξη (στην προκειμενη περιπτωση που συζηταμε), οταν οι λεξεις "περιφρουρηση", "οργανωση", "προβοκατσια" ειναι ταμπου για εμας, οταν αφηνουμε τη νοοτροπια του αντεξουσιαστη να κανει κουμαντο, τοτε αυτοι ειναι αγωνες δοσμενοι με κακο τροπο. Και περναει στην απεναντι οχθη μεγαλυτερο κομματι του κοσμου.
Αυτο το απλο λεμε. Αν τωρα εσυ καταλαβες οτι μεμφομαστε τους ιδιους τους αγωνες και οχι τον τροπο τοτε ενταξει, εχουμε προβοσκιδα, μεγαλα αυτια και ζουμε στην αφρικανικη σαβανα.
Πως καταφεραμε και βγηκαμε παλι εκτος θεματος του ποστ, ενας Σταλιν ξερει.....
Η ανάρτηση αυτή θίγει μια πλευρά της ασθένειας που εκδηλώνεται στο παγκόσμιο και έντονα στο ελληνικό εργατικό κίνημα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ασθένεια αυτή που τα συμπτώματα της είναι απύθμενο μένος, εχθρότητα, μίσος κατά του συντρόφου με άλλη πολιτική άποψη αντί της επικέντρωσης στο στόχο που είναι κοινός για όλους, η αποτίναξη δηλαδή του καθεστώτος
του κέρδους, ιδιοκτησίας, ατομισμού κ.τ.λ. έχει ένα όνομα, ΕΓΩΚΕΝΤΡΙΣΜΟΣ και δεν είναι προνόμιο των κομμουνιστών όπου γής αλλά ιδιότητα σχεδόν όλων των διπόδων στα οποία ανήκουμε.
Η κάθε ομάδα, κόμμα, οργάνωση είναι απόλυτα πεπεισμένη πως είναι κάτοχος της απόλυτης επαναστατικής αλήθειας και κατά συνέπεια ο νούς και ο λογισμός της επικεντρώνεται στο πως θα χλευάσει, εξευτελίσει, πολεμήσει τις άλλες τέτοιες.
Αυτό ισχύει για όλους καθ' όλους τους δυνατούς συνδυασμούς και συνεχίζεται με θέρμη μέχρι τελικής πτώσης ΟΛΩΝ ΜΑΖΥ κάτω από τα χειροκροτήματα των δαιμόνων της Ολιγαρχίας.
Θα παρακαλούσα να μην δεχθώ επιθέσεις επαναστατικής "καθαρότητας" από βαθείς γνώστες του Μαρξισμού.
Προφανώς η κάθε ομάδα επαναστατών, και καλά κάνει, επιδιώκει να εμβαθύνει στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της.
Άλλο αυτό και άλλο το κακό χάλι του "επαναστατικού" αλληλοσπαραγμού.
Γιατί δηλαδή για τους αναρχικούς ο μεγαλύτερος και πιό μισητός εχθρός είναι το Κ.Κ.Ε. και άν μπείς στο Indymedia θα διαβάσεις ποταμούς χολής και ομοίως για το Κ.Κ.Ε. πρόκεινται για αλήτες προβοκάτορες.
Γιατί δηλαδή, θα μας καθόταν στο λαιμό αν σε Δίκη αναρχοαυτόνομου τρέχαν για συμπαράσταση μερικές χιλιάδες Κνιτών, ή σε απόλυση ΚΚέδων εργατών αντίστοιχα εκατοντάδες μέλη του ΑΝΤΑΡΣΥΑ.
Αλλά ΟΧΙ. Περισσότερο χαιρόμαστε με τα βάσανα των πολιτικών μας "εχθρών" παρά με το γενικότερο χάλι της κοινωνίας και του Κινήματος.
Οδηγείται η πατρίδα μας και όλος ο Πλανήτης σε μεσαίωνα (ακόμα είμαστε στην αρχή, θα δείτε απίθανες φρίκες) και άμα κατεβούν 150.000 χιλιάδες στα 5.000.000 να πάνε ΒΟΛΤΑ από Ομόνοια σε Σύνταγμα παριστάνουμε τους
ενθουσιασμένους.
Άς βγάλει η κυβέρνηση 3 μονάδες Λ.Ο.Κ. εφ' όπλου λόγχη και θα δείτε που θα πάει αστραπιαία το 95% των μαχητικών διαδηλωτών.
Το κίνημα είναι στα σπάργανα και αν και όποιος ειλικρινά ενδιαφέρεται, άτομο, ομάδα ή ηγεσία κομματική πρέπει να δράσει συναγωνιστικά και όχι ανταγωνιστικά με τους άλλους συντρόφους.
Ακόμη και τις χαζομάρες του ΣΥΝ/ΣΥΡ δεν πρέπει να τις διώκουμε.
Ο Λένιν είπε "πηγαίνουμε χωριστά χτυπάμε μαζύ".
Βέβαια εκτός από πολιτική συνειδητότητα απαιτείται και ΗΘΟΣ και ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ.
Για σκεφτήτε πια θα ήταν η τύχη των Ζηνόβιεφ-Κάμενεφ που κατήγγειλαν δημόσια την Μπολσεβίκικη εξέγερση δια του Τύπου, στην Ελλάδα ?
Διαπόμπευση, εκτέλεση με εξευτελιστικό τρόπο.
Στο κόμμα των Μπολσεβίκων ?
Παραμονή στο Πολιτικό Γραφείο.
Τι οπορτουνιστής ο Λένιν ε ?
μπορει να βρεθει ενας σοβαρος ανθρωπος που να μην κοιμαται αγκαλια με το καδρο του μουστακια να μου πει τι στο διαολο ειχαν να πουν ο σαμαρας
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι η παπαρηγα?
διμιτροφ(γιγας στους γιγαντες που λεει και το ασμα)το κομμα σου παρακαλουσε σαν ξαναμμενη σκυλα για ψηφους την προεκλογικη περιοδο ενθεν κακειθεν επισημαινοντας την αναγκη να βγουν οσο περισσοτεροι βουλευτες.λεω κατι λαθος?
σταλινικο φαντασμα βγαλε το στομα σου απο το βυζι της αλεκας(να βυζαινες την καφανταρη να πω ενταξει)και δωσε μου μια απαντηση σαν ανθρωπος και οχι σαν αγαμητη υστερω.τι ειχαν να πουν ρε?δωστε μια αντρικεια απαντηση.μπορειτε?
Τι λες ρε Απολιθωμένε??
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Χ. στις είπε αυτές τις αηδίες?? :p
Σήμερα το βράδυ μπορεί να είμαι θησείο... Αν μπορείς στείλε μνμ!
από Ανώνυμο 5:33 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒλέπετε φίλοι πως ΑΜΕΣΩΣ επαληθεύθηκα από τον επόμενο Ανώνυμο?
Απύθμενο ΜΙΣΟΣ, ΧΟΛΗ και χυδαία φρασεολογία.
Είμαι σίγουρος πως αν βρισκόμασταν face to face με τον εν λόγω Ανώνυμο θα ορκίζονταν με όλους τους τόνος υπέρ του πιό γνήσιου Σοσιαλισμού κ.τ.λ. κ.τ.λ.
Αλλά από Σοσιαλιστικό ΗΘΟΣ, τρόπο του φέρεσθαι έτη φωτός μακράν.
Ανωνυμε των 5:33 εχεις δικιο σ' αυτα που λες για την ηθικη, αλλα το κινημα και το μετωπο δεν ειναι το παν. Εχουν επωθει χιλιαδες φορες εδω μεσα αυτα, απλα να σου πω οτι με τους αναρχικους δεν εχουμε κοινο εχθρο. Ουτε με το ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ. Βαριεμαι τωρα να επεκταθω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν η κυβερνηση κατεβαζε τα ΛΟΚ οπως λες, αυτο θα ηταν το ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ενος μαχητικου επαναστατικου κινηματος που θα πηγαινε να παρει την εξουσια και οχι η αφορμη για να ενωθουν ολοι οι αριστεροι και να ξεχασουν ως δια μαγειας τις διαφορες τους.
Για τα κακα της Ανωνυμιας στο ιντερνετ, εγω πιστευω οτι κατα καιρους ολοι εχουμε βγαλει και καλυτερο και χειροτερο εαυτο εδω μεσα απ' αυτο που ειμαστε στην πραγματικη ζωη μας. Τι να κανουμε, αυτο θα συνεχιζει να υφισταται.
Προς τον Ανωνυμο των 6:15:
1) Απαντηση αγαμητης υστερως: "ΤΙ ΕΙΠΕΣ ΜΩΡΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΠΑΡΗΓΑ? ΕΕΕΕΕΕ? ΤΡΙΧΑ ΤΡΙΧΑ ΘΑ ΣΤΟ ΒΓΑΛΩ ΤΟ ΜΑΛΛΙ ΣΟΥ ΤΣΟΥΛΑ!!! ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΡΙΝΓΚ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕΣ, ΕΓΩ ΘΑ ΤΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΠΡΩΤΗ ΜΩΡΗ!!! ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ! ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΜΩΡΗ!!!"
2)Αντρικεια απαντηση: "Ο Σαμαρας και η Παπαρηγα συναντηθηκαν και μιλησαν για το πως θα κατεβασουν δαπιτες και κνιτες στο δρομο για να ερθουν στο σπιτι σου και να σε ΓΑΜΗΣΟΥΝ!"
Βρε αει τραβα να βοσκησεις καναν αναρχοαυτονομο που απαιτεις και απαντησεις καημενε..... ΚΟιτα ρε κατι ατομα που μπαινουν σ΄ενα μπλογκ, φτιαχνουν με το μυαλο τους (το ποιο?) μια σουπερ ερωτηση σεναριο συνομωσιολογιας και μετα θελουν και απαντησεις. Κι αμα τους παρεις στο ψιλο και τους δουλευεις νομιζουν οτι επιβεβαιωθηκαν κι ολας... Βρε ουρτ.... Και να σαι και ευχαριστημενος που εστω και ενας εδω μεσα ασχοληθηκε μαζι σου.
φιλε ανωνυμε απο πανω το ζητημα δεν ειναι να απευθυνομαι με αβροτητα εγω,
ΑπάντησηΔιαγραφήαλλα το τι κανει η γενικη γραμματεας του κομμουνιστικου κομματος.ειναι απειρως πιο σημαντικο πως να το κανουμε.
και κανεις λαθος,δεν σηκωσα καμια σημαια ιδεολογικης καθαροτητας.απλα μου την δινουν οι ταλιμπαν καθε ιδεολογικης προελευσης.ζητανε στηριξη
και συστρατευση και μολις πεις κατι για το ΚΟΜΜΑ(που ειναι πανω και απο την ιδια τους την μανα)
λενε τα ασπονδυλα τους.ποτε δεν απαντανε σε αυτο που τους ρωτας.
τους ζηλευω ομως,μακαρι και εγω να μπορουσα να παρεμενα ετσι πεισματικα στον ιδιοκοσμο μου.
πολυ ομορφο το κειμενο που εγραψες πιο πριν.χαιρετω
"2)Αντρικεια απαντηση: "Ο Σαμαρας και η Παπαρηγα συναντηθηκαν και μιλησαν για το πως θα κατεβασουν δαπιτες και κνιτες στο δρομο για να ερθουν στο σπιτι σου και να σε ΓΑΜΗΣΟΥΝ!"
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλα λω εγω πως οχι απλα δεν ντρεπεστε,αλλα καβλωνετε κιολας με το 89.η συμμαχια με την δεξια φαινεται σας προκαλει σεξουαλικη διεγερση.χαχα
Από Ανώνυμο 5:33 μ.μ. πρός Σύντροφο Φάντασμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαθόλου δεν αναφέρομαι σε κανένα είδος μετώπου, αλλά στην ευρύτερη Επαναστατική Αλληλεγγύη που απαιτείται. Έχω γνωρίσει ανθρώπους από τον Α/Α χώρο, και όχι μόνο, που είναι γνήσιοι επαναστάτες. Άλλο το θέμα του πολιτικού προσανατολισμού.
Το παράδειγμα των ΛΟΚ το έβαλα για να καταδείξω το ολοφάνερο πως δηλ. το εργ. κίνημα συνολικά, αλλά και η κύρια αυτού συνιστώσα το Κ.Κ.Ε. βρίσκονται σε νηπιακή φάση και δεν έχουν την ικανότητα να αντιπαραταχθούν με έστω μικρές πιθανότητες επιτυχίας στην Άρχουσα Τάξη. Έχουμε πολύ δρόμο να διανύσουμε.
Επίσης πουθενά δεν υποστήριξα πως οι ανεξάρτητες πολιτικές φυσιογνωμίες των οργανώσεων δέον όπως εξαφανισθούν για την απόκρουση του κοινού αντίπαλου.
Θυμίζω το γνωστό σχηματικό του Μάο πως υπάρχουν συμφιλιωτικές αντιθέσεις στα πλαίσια του Λαού και ΜΗ συμφιλιωτικές αντιθέσεις μεταξύ Λαού και Ιμπεριαλισμού.
Ακόμη μία φορά. Οι Ζηνόβιεφ-Κάμενεφ τι ήταν ? προδότες ή επαναστάτες ηγέτες του Κόμματος ? Και κατά συνέπεια η πρακτική του Λένιν στο συγκεκριμένο ζήτημα ?
Κοιτάξτε συναγωνιστές, ο ΕΓΩΚΕΝΤΡΙΣΜΟΣ και η ΑΛΑΖΟΝΙΑ είναι κακοί σύμβουλοι σε όποιο ανθρώπινο πλάσμα, ας είναι και ο εντιμότερος και σοφότερος επαναστάτης.
Και σύ προηγουμένως παρασύρθηκες και χρησιμοποίησες σχεδόν την ίδια γλώσσα με τον ανώνυμο χυδαίο υβριστή.
Θα μπορούσες π.χ. να του εξηγήσεις συνοπτικά και κόσμια το ερώτημα που με χυδαίο τρόπο έβαλε, ή να μήν απαντήσεις καθόλου.
Υ.Γ.
Δημοσίευσα ανώνυμα γιατί δεν έχω λογαριασμό Google, ούτε διεύθυνση URL.
Δεν έχω πρόβλημα να στείλω τα πλήρη μου στοιχεία αν αλλιώς ζητηθούν
Ο ρίζος αποκαλύπτει η κε του μπλοκ καταγγέλλει: το πρόβλημά τους το σφυροδρέπανο.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www1.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=5662129
-Αν τυχόν ενδιαφέρει κανέναν η κε του μπλοκ γράφει μεταξύ άλλων και εδώ: http://www.metropolisradio.gr/rapto/champions-league.
Με εντελώς διαφορετικό προσωνύμιο και (να τολμήσω να πω αντρίκεια;)θεματολογία.
-Δηλώνω γοητευμένος απ την ανάλυση του κομάντο για τους σταλινικούς κ τον αντι-ιμπεριαλισμό. Μια ματιά στους χώρους που μιλάν για τέτοια κατοχή αρκεί για να αλλάξει κάθε προσέγγιση της έννοιας σταλινικός, ακόμα και σε όσους τη δέχονται ως δόκιμη.
Τι εγινε Ανωνυμε? Πανω απο την οθονη του υπολογιστη σου περιμενες βρε μπαγασα να δεις ποτε θα απαντησω? Ρεκορ αντιδρασης εσπασες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαντως, σοβαρα τωρα (οσο σοβαρα μπορει να μιλησει κανεις μαζι σου) κουρασες. Δοκιμασα τα παντα για να σε αποθαρρυνω απο το να ασχοληθεις κι αλλο μαζι μου και καθε προσπαθεια μου απετυχε οικτρα. Με το καλο σε πηρα, τιποτε. Με το κακο, παλι τιποτε. Μεχρι και την απαντηση που ΗΘΕΛΕΣ να λαβεις σου εδωσα επι λεξη για να με αφησεις ησυχο (κι ουτε που κοιταξες παρακατω) και παλι τιποτε. Μολις ειδες αυτο που ηθελες, αρχισες να πανηγυριζεις σα τους παικτες της Ιντερ πριν λιγο. Σου δωσαν βρε καημενε την απαντηση στο πιατο κι εσυ νομισες οτι την εκμαιευσες.... Πραγματικα, ουτε για τρολ δεν κανεις.....
Οποτε λοιπον, τρομοκρατημενος, μονο ενα οπλο εχω να χρησιμοποιησω πλεον και η τρυφερη μας σχεση λαμβανει οριστικο και αμετακλητο τελος. ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΠΕΦΤΕΙΣ! ΔΕΝ ΣΟΥ ΚΑΘΟΜΑΙ!!!
Α και κατι αλλο: ξερεις πως λεγεται αυτος που γελαει μονος του με τα δικα του αστειακια.......
Ανωνυμε των πεντεμιση: Δεν σου ζητησε κανεις τα στοιχεια σου ρε φιλε κι ουτε προκειται να το κανει. Γιατι, εμεις δηλαδη επωνυμα γραφουμε? Σε αυτα που ειπα για την ανωνυμια απαντουσα σε προηγουμενο σχολιο σου στο οποιο ανεφερες οτι ησουν σιγουρος πως η συμπεριφορα του παραπανω ανωνυμου θα ηταν διαφορετικη face to face. Ισως ναι, ισως και οχι. Μπορει να ειναι ετσι αυθορμητος και στην πραγματικη ζωη, κανεις δεν μπορει να ξερει.
Οσο για τα υπολοιπα, σου ειπα πανω κατω τι πιστευω. Ειναι αργα και δεν μπορω να επεκταθω κι αλλο. Ας το κανει καποιος που δεν βαριεται τοσο να μιλαει σοβαρα μεσω ιντερνετ. Παντως σ' αυτο που ειπες για τους ΛΟΚ, δεν απαντουσα στο παραδειγμα αυτο καθεαυτο, αλλα στη συλλογιστικη σου την οποια θεωρησα λανθασμενη. Και μετα απ' αυτο ελπιζω να καταλαβες και το πνευμα μου.
Παντως, μακαρι να ειχαν κι αλλοι το ηθος που φαινεται τουλαχιστον οτι εχεις.
Απολίθωμα με απο-γοητεύεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Ραφαηλίδης θα κατέκρινε μετά σταλινικής σφοδρότητος τις καινούργιες σου ασχολίες.
Σύντροφε Φάντασμα ήσουν στην καταμέτρηση του φιλολογικού??
Κομμαντο οχι δεν ημουν. Σπουδαζω στις θετικες επιστημες και εκτος αυτου δεν εχω παει σχεδον ποτε σε καταμετρηση, γιατι?
ΑπάντησηΔιαγραφήΒασιλη Κρικιτς, το μελλον σου στην αθλητικογραφια προβλεπεται λαμπρο. Γρηγορα προκοψε και ελα στον ΑΡΗ της καρδιας σου.
σταλινικο φαντασμα εχω φηνταρει την σελιδα και μπορω να ειδοποιηθω για νεα μηνυματα που αναρτωνται.δεν πανηγυρισα σαν τους παικτες της μισητης ιντερ,ουτε χαρηκα,και ουτε σκοπος μου ηταν να ασχοληθεις συγκεκριμενα εσυ μαζι μου.εγω περιμενα μια υπευθυνη απαντηση ως προς το κωλοτριψιμο της κοντοχοντρης
ΑπάντησηΔιαγραφήμε τον αρχηγο του κατεξοχην φιλελευθερου αστικου κομματος.η απαντηση που εξελαβα ηταν η δηλωση σου πως τα απανταχου κκ παλευουν για να με χασουν απο ψηφοφορο τους.
και καλα ασε με εμενα.σε εσας,τα μελη του κομματος πως δικαιλογηθηκε?τι εχουν να πουν μια γραμματεας ενος κομμουνιστικου κομματος με τον αρηχο ενος αστικου κομματος?δηλαδη εσας σας φαινεται λογικο?
Νόμισα, προς στιγμήν, πως σε εντόπισα. Τί να πεις. Πλησιάζει το θέρος και έχω γίνει αλαφροϊσκιωτος. Είσαι και συ φάντασμα..
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεκατετράχρονε Ανώνυμε,
όχι και κοντόχοντρη η Αλέκα! Κλασσικός μεσογειακός τύπος γυναίκας. Από την Τουρκοκρατία ως το 2010 αυτήν ξέρουμε, αυτήν εμπιστευόμαστε. Αν εσύ γουστάρεις Τζούλιες τράβα Σκανδιναυία.
Νάτα-νάτα...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www1.rizospastis.gr/page.do?publDate=23/5/2010&id=12128&pageNo=20&direction=1
Η συντρόφισσα μπέτι από το κκ στη δανία. Χαρακτηρίζει την εε διακριτική (sic) δικτατορία του κεφαλαίου, κάνει κριτική στα δύο κόμματα που εφαρμόζουν τις βουλές της και λέει: Ενα λαϊκό ρητό στη χώρα μας λέει ότι ακούνε την «Hismasters voice» πριν ακόμη συγκροτήσουν τις προτάσεις.
Αυτό θα πει λαϊκή θυμοσοφία!
Άμα το λαϊκό ρητό έχει μέσα χιζ μάστερς βόις (που λένε και στο χωριό μου) άστα να πάνε μπέτι.
Ξέρετε τι απέγινε ο προπονητής του παοκ μετά την αποχώρησή του; Μήπως επέστρεψε στα καρπούζια του στο εξωτικό εστορίλ; Γνωρίζετε άραγε πώς λέγεται ο υπουργός οικομομικών της πορτογαλίας;
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www1.rizospastis.gr/page.do?publDate=23/5/2010&id=12128&pageNo=25&direction=1
Διαβάστε τον σύνδεσμο (με το βουνό) και θα πάρετε απαντήσεις...