Εμείς δε θέλουμε ένα καρβέλι. Θέλουμε όλο το γαμημένο το φουρνάδικο.
Ατάκα βερμπάλα εαακίτη κι επικολυρικό κλείσιμο που κέρδισε τη συνέλευση μαζί με το χειροκρότημα και τις επευφημίες του πλήθους. Κάτι τέτοια τα έχουν ψωμοτύρι. Ο κόσμος βλέπει το τυρί, αλλά δε βλέπει τη φάκα-εαακ και την ενιαία πανεπιστημιακή. Προικοθήρες ψήφων κι εντυπώσεων, κλέβουνε απ’ τις ανυποψίαστες μάζες ό,τι πολυτιμότερο έχουν. Την κριτική τους ικανότητα. Ο λόγος σου με χόρτασε και το ψωμί σου φάτο.
Ναι, αλλά ήταν για καλό σκοπό, που αγιάζει τα μέσα (μέσα στο αγιάζι του καπιταλισμού) υπηρετώντας τη διαλεκτική σκοπού-μέσου. Στην αλήστου μνήμης εποχή του μαϊούνη και των κοινών πλαισίων.
Κοινά πλαίσια; Κανάς φούρνος θα γκρεμίστηκε. Και παραλίγο κι εμείς μαζί του. Φτάσαμε στο χείλος, ώσπου αλλάξαμε τακτική.
Και μετά, πήγε κι έπεσε στο γκρεμό και καλά κρασά. Καλός φούρναρης ήτανε.
Σαράντα χρόνια φούρναρης, απ’ το 68 που ιδρύθηκε, η οργάνωση έχει φάει ψωμί κι αλάτι στα αμφιθέατρα με το εξωκοινοβούλιο. Να φτύνουμε αίμα να βγει μια συνέλευση και να έρχονται να μας παίρνουν τη μπουκιά ψωμί μέσα από το στόμα. Οπότε εμείς τους λέμε ότι το αλείφουν με βούτυρο για την αντίδραση και κάνουν μέτωπο με τους βουτυρομπεμπέδες της πασπ.
Στις συνελεύσεις με τα κοινά υπήρχε καταμερισμός εργασίας. Εμείς λέγαμε τα βαριά πολιτικά για την πάλη των τάξεων που παραμένει ιστορικά αδικαίωτη και αυτοί ξεσηκώνανε τα πλήθη με ατάκες για τη γιαννάκου και τους πραίτορες. Κι ύστερα από κάθε συνέλευση είχαν όλα τα κορίτσια στα πόδια τους (με ψωμάκια ή χωρίς) και θα μπορούσαν, αν ήθελαν, να γίνουν κανονικοί προικοθήρες.
Τακτική σημαίνει να μεταχειρίζεσαι ευέλικτα όλα τα μέσα. Για την υπόθεσή μας ακόμα και με το διάολο θα συμμαχήσουμε. Πόσο μάλλον όταν φοράει πράντα με (διαόλου) κάλτσα δικτυωτή κι είναι πρόθυμος για όλα. Εξ ου και συμμαχία των προθύμων.
-Είσαι για ένα κοινό πλαίσιο; -Ναι, αλλά να το δούμε ευέλικτα. Όχι σκέτη κατάληψη και ξερό ψωμί.
Δεύτερο και πιο σημαντικό επίπεδο ανάγνωσης είναι η εργατιά.
Ο πεινασμένος καρβέλια ονειρεύεται. Αλλά χρειάζεται να ρίξουμε ταξική μαγιά -όχι για να του φουσκώσουν τα μυαλά, αλλά- για να αποκτήσει ταξική συνείδηση. Πέρα από τους αγώνες για τους μισθούς και το ρηχό συντεχνιακό πνεύμα. Να του εξηγήσουμε ότι για ένα κομμάτι ψωμί δε φτάνει μόνο η δουλειά. Έχει τους νόμους της αυτή η ιστορία.
Αλλιώς εύκολα μπουκώνεται με μια μπουκιά ψωμί και νιώθει εργατική αριστοκρατία (με τον ανδρέα χόρτασε ο έλληνας ψωμί). Κι απ’ το ψωμί-παιδεία-ελευθερία, το γυρνάει στο ψωμί-ελιά και κώτσο βασιλιά. Ή στο ξερό ψωμί και παοκ. Το ζην και το ντεμέκ ευ ζην.
Το ψωμί παραμένει σταθερό σημείο αναφοράς. Κι ο αγώνας γι’ αυτό η βασική κινητήρια δύναμη της ιστορίας.
Οι εργάτες φωνάζουν για ψωμί. Οι έμποροι φωνάζουν γι' αγορές. Οι άνεργοι πεινούσαν. Κι ο φούρναρης; Είναι δικός μας ή με τους απέναντι; Σύμμαχο στρώμα ή αφεντικό;
Τέσσερα πόδια καλό, δύο κακό. Κι αυτός με τα τρία αμφιταλαντεύεται. Η ζωή τον γονατίζει και τον φέρνει αντικειμενικά πλάι στα τετράποδα που έχουν κοινά συμφέροντα. Αλλά η δύναμη της συνήθειας τον σπρώχνει να σκέφτεται σαν όρθιο δίποδο και να (ανα)γεννά κάθε στιγμή τον καπιταλισμό. Στο τέλος μένει βέβαια με τα τρία, τον τρώνε τα δίποδα στη ζούγκλα της αγοράς και προλεταριοποιείται.
Το σύστημα κάνει τη δουλειά μας, ανοίγοντας τα κλειστά επαγγέλματα. Αυξάνει τη συγκέντρωση των μέσων παραγωγής και τη δυνατότητα άμεσης απαλλοτρίωσης των απαλλοτριωτών. Διαλύει τις συμμαχίες του και τις καθιστά δικές μας σύμμαχους (ή έστω ευμενώς ουδέτερες).
Το σύστημα αυτό έφαγε τα ψωμιά του και μας πετάει ψίχουλα για να επιζήσουμε. Αυτοί που αρπάνε το φαΐ απ’ το τραπέζι κηρύχνουν τη λιτότητα. Ο κοσμάκης ψωμολύσσαξε και είπε το ψωμί ψωμάκι.
Θεριεύει όμως ο γίγαντας τώρα λαός. Δεν το λες και ψωμωμένο το κίνημα, αλλά βρίσκεται στην ανάρρωση. Ανακτά δυνάμεις κι ετοιμάζεται για τη ρεβάνς. Την τελευταία φορά μας πήρανε τη μπουκιά μέσα από το στόμα. Αλλά έχει πολύ ψωμί ακόμα η υπόθεση.
Υγ: Όποιος σύντροφος αναγνώστης έχει εκείνη την εικόνα από το δεκέμβρη και το φούρνο στα εξάρχεια με το σύνθημα εξέγερση και ξερό ψωμί παρακαλείται να παραθέσει το σύνδεσμο (με το βουνό), για να καταχωρηθεί στην ανάρτηση.
Υγ2: χρόνια πολλά στο εεκ
Ομολογώ ότι δεν μπόρεσα να παρακολουθήσω τον ειρμό της σκέψης σου ως το τέλος, αλλά και η ΚΝΕ έχει δείξει ευελιξία σε new age επικοινωνιακά συνθήματα από το "η αντίσταση είναι ο δικός μας μονόδρομος" μέχρι το "έχουμε αγώνες αύριο" του Κραουνάκη. Προτείνω για το μέλλον το σύνθημα "¨Ολοι οι cool τύποι είναι στο ΜΑΣ. Τυχαίο; δεν νομίζω. Γράψου τώρα!". ¨
ΑπάντησηΔιαγραφή¨Αλλα συνθήματα σχετικά με το κείμενο:
Σε αυτό τον κόσμο όσοι είναι ΜΑΣ τρώνε βρώμικο ψωμί
Είσαι με ΜΑΣ ή με τους άλλους;
Στα ΕΑΑΚ πυρπόλησαν το ρύζι κ.τ.λ
" Να φτύνουμε αίμα να βγει μια συνέλευση και να έρχονται να μας παίρνουν τη μπουκιά ψωμί μέσα από το στόμα. "
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωπα ρε παιδί μου...
Επειδή απ ότι έχω καταλάβει δεν είσαι εμπαθής σα χαρακτήρας, ξανασκέψου αυτό που έγραψες.
Σίγουρα τα ΕΑΑΚ δεν κάνουν παρέμβαση με την ίδια ποιότητα και ποσότητα σε όλες τις σχολές, αλλά όχι και ότι η ΚΝΕ ξεσκίστηκε ποτέ για να βγούν συνελεύσεις και καταλήψεις.
Τότε (Μάη-Ιούνη) η ΚΝίτισσα στη σχολή μου έλεγε στέλνετε τον κόσμο σπίτι του για την κατάληψη...
Τώρα (εδώ και 2 χρόνια μετά Θ.Π.) δεν μπαίνουν καν στη συνέλευση ή μπαίνουν με βαριά καρδιά...
Η κε του μπλοκ δέχεται ερωτήσεις για ερμηνευτικά σχόλια και διευκρινίσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είναι θέμα εμπάθειας, αλλά παραστάσεων. Πιστεύω ότι η οργάνωση έφτυσε αίμα για να αναδείξει έγκαιρα το θέμα της μπολώνια, αλλά δεν είχε σωστή στάση/τακτική όταν αυτό ήρθε τελικά στο προσκήνιο. Έκανε όλη την προεργασία αλλά στην κρίσιμη στιγμή δεν ήταν στο ύψος των περιστάσεων.
"Κι ύστερα από κάθε συνέλευση είχαν όλα τα κορίτσια στα πόδια τους (με ψωμάκια ή χωρίς) και θα μπορούσαν, αν ήθελαν, να γίνουν κανονικοί προικοθήρες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈλα τώρα, διακρίνω μια εμπάθεια...
Όχι ρε συ. Η δική μου σχολή γυναικο-κρατούνταν, δεν είχαμε ποτέ εαακίτη κι εγώ τότε κοιτούσα μόνο κνίτισσες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι βιωματικό σχόλιο, αλλά από τις ζωές των άλλων (συντρόφων).
http://users.otenet.gr/~adiakos/eaakites/eaak03.htm
http://www.greekbooks.gr/books/logotehnia/mairo-psomi.product
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαύρη ζάχαρη-Μαύρο ψωμί-Μαύρη ζωή
Τωρα που ξανάρχεται το ζήτημα της Μπολόνια (και όχι αποκλειστικά αυτό) η ΚΝΕ θα κάνει κοινά πλαίσια;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΙδού η απορία της οποίας εν πολλοίς η απάντηση είναι πολύ πιθανό να κρίνει και την έκβαση της μάχης...
¨Οταν στην Βιλαρίμπα πρώτο μαγαζί γωνία έχουν λύσει τα προβλήματα του σοσιαλισμού στο Βιλαμπάχαλο ακόμα τον τρίβουν!
ΑπάντησηΔιαγραφή"ο σκοπός αγιάζει τα μέσα" ήταν το επιχείρημα της καθοδήγας κνίτισσας στη σχολή μου όταν τη ρώτησα για τη συγκυβέρνηση με τη νδ. εννια δεκαετίες αγώνας και θυσία και τα ξεπουλη΄σατε για τρία υπουργεία, που λένε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτη δική σας επανάσταση που δε θα σπάσει τζάμι όπως λέτε, να εξορίσετε τους κοινοπλαισίτες. Αηδιαστικοί περίεργοι τύποι που κάνουν κάτι που λέγεται σύνθεση ή έστω, ένα βήμα πίσω πριν πάει όλος ο κόσμος σπίτι του.
εκφυλισμένες λοιπον οι γενικές συνελεύσεις και χούι των εαακ. την ίδια άποψη έχει και η δαπ. βέβαια, όταν μιλάει η δαπίτισσα, δε φεύγουν με τη μία τριάντα άτομα αλαλάζοντας "ωχ". η κνίτισσα όμως, έχει και αυτό το χάρισμα. εκτός από τη λαϊκότητά της.
η άλλη με τις χαζές απορίες για το μανιφέστο
Μου φαινεται θα σκανάρω και κάτι φυλλάδια ΠΣΚ, Αγώνα, Συσπειρωσεων & ΠΑΣΠ του 88-89 για το Μααστριχτ :-)
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν εννοούσα εσένα (για το μανιφέστο και τις 'χαζές' ερωτήσεις). Μάλλον σε μπερδεύεις με κάποια άλλη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα περί υπουργείων και τζαμαρίας στερούνται σοβαρότητας. Τον οκτώβρη πάντως δεν πρέπει να έσπασαν πολλά τζάμια (το πολύ να έσπασε κανένα από τους κανονιοβολισμούς του αβρόρα). Το κουκουέ δεν πήρε κανένα υπουργείο -αφού αυτό φαίνεται να είναι το πιο σημαντικό για σένα- και δεν έκανε 'συγκυβέρνηση' με τη νδ. Μπράβο, καιρό είχαμε να το πιάσουμε το 89. Πάντα ζωντανό κι επίκαιρο.
Συλλεκτικό το κομμάτι του πι-πι. Αν έχεις κι άλλα τέτοια ανέβασέ τα. Τα μαργαριτάρια από το υλικό αυτό ποιον θα αφορούν; Το κόμμα της περιόδου του πορίσματος, ή τη νεολαία του πατρός γράψα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΒασικά θέλω να ψάξω λίγο καλύτερα για να βρω το πλαίσιο της κατάληψης που έκανε το '87 στη σχολή μου ο (ενιαίος ακόμα) Αγωνας μαζί με Συσπειρώσεις, Αντεξουσιαστές και .... την ΔΑΠ-ΝΔΦΚ με αίτημα τον αφοπλισμό της αστυνομίας :-)
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα με βάζεις Χαρίδημε σε πειρασμό να σκανάρω ένα τεύχος του Σχολιαστή του '89 που έχει ένα μεγάλο αφιέρωμα με λεπτομέρειες για τη ρήξη στην ΚΝΕ με αναδρομή από την ίδρυση της. Αλλά θα μας κατηγορεί μετά δικαίως ο Σφυροδρέπανος ότι είμαστε κολλημένοι στο παρελθόν. Άλλωστε το ΚΚΕ μας καλεί να ψηφίζουμε με κριτήριο τα τελευταία 20 χρόνια μόνο, απο κει και κάτω τα άλλα έχουν παραγραφεί πολιτικά προφανώς
ΑπάντησηΔιαγραφήααα όλα κι όλα. υπήρχαν και σχολές που κι εμείς τους τρώγαμε τις γκομενες κι ας χάναμε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΛέει τα 20 τελευταία για να υπάρχει κριτήριο σύγκρισης με το ναρ ;) Εγώ είμαι περήφανος και για τα προηγούμενα εβδομήντα που ήταν συνυφασμένα με την σοβιετία.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://sfyrodrepano.blogspot.com/2009/01/blog-post_14.html
Πολύς κόσμος του χώρου μοιάζει να είναι κολλημένος στο έτος ένα από αυτά τα είκοσι. Κανένα πρόβλημα κι εμένα μ' αρέσουν τα 80'ς.
Το αφιέρωμα επιβάλλεται να το σκανάρεις και να το δώσεις στο λαό τροφή για σκέψη και κατανάλωση.
Κάνε κάτι να βρείς τα πλαίσια για το Μάαστριχτ...Έχεις ανεβάσει πολύ τον δείκτη ενδεχόμενου γέλιου...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε συγχωρείτε αγαπητό απολίθωμα (λόγω αντικειμένου λατρεύω τα απολιθώματα, κι εσείς με τον αυτοχαρακτηρισμό σας με προβληματίζετε κάπως...), αλλά έχω πολλά χρόνια τώρα μια απορία. Πώς γίνεται και όταν μια γραμμή των απέναντι δεν αποδίδει, να μιλάμε για προδότες και οπορτουνιστές ενώ όταν συμβαίνει το ίδιο με μας να λέμε ότι "δεν σταθήκαμε στο ύψος των περιστάσεων"?
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε φιλαρακι,διαβαζω το blog σου εδω και καιρο και η αληθεια ειναι πως εγω αντιθετα με αλλους σε βρισκω τρομερα εμπαθη (ανα στιγμες) οσον αφορα τα ΕΑΑΚ,σε σημειο που αρχιζω να πιστευω πως ο λογος μαλλον δεν ειναι πολιτικος αλλα προσωπικος...υπαρχουν σημεια του αρθρου σου που μαλλον δεν θα τολμαγες να πεις σε ατομα αμα ησουν σε κοινη παρεα με εαακιτες... αναφερομαι σε αυτα που λες για μετωπα με το πασοκ,λαικισμους-βερμπαλισμους,κοριτσακια...ακου φτυνατε και αιμα να βγουνε συνελευσεις...η οτι κλεβουν απο τις μαζες την κριτικη τους ικανοτητα(!?!?!?!?!?!?!?!) και ειναι προικοθηρες ψηφων¨(@#$^%@^%!$%#@~<>")
ΑπάντησηΔιαγραφήΔε φταινε τα ΕΑΑΚ για την πολιτικη ανεπαρκεια (εως ανυπαρξια) που παρουσιαζει η πκσ σε κρισιμες στιγμες για το φοιτητικο και νεολαιιστικο κινημα (μαης-ιουνης,δεκεμβρης κλπ)με αποτελεσμα καθε φορα να τρεχει να μαζεψει τα σπασμενα της και να λασπολογει χυδαια προς πασα κατευθυνση...ουτε φταινε τα ΕΑΑΚ που (ειτε σας αρεσει ειτε οχι)ειναι η μοναδικη δυναμη στα πανεπιστημια με γραμμη ικανη να γεννησει,να τραβηξει και να γιγαντωσει κινητοποιησεις (ΜΕ πολιτικο κοστος για αυτη,αντιθετα απο οσες παπατζες περι του αντιθετου ακουγονται...)
Ξεκολληστε οσο προλαβαινετε(αν προλαβαινετε πλεον),παρτε και καναν καθρεφτη να κοιταχτειτε και μετα ασχοληθειτε με μας...μεχρι τοτε,ξυδακι...
Μην παρεξηγηθεις,μπορει ολα αυτα που λεω να ειναι απλα θεμα παραστασεων και βιωματων...
Υ.Γ:Απ'οτι φαινεται,πονεσανε πολυ οι 100.000 ψηφοι...
Φιλαράκο των 8.51 αν δεν έχεις χιούμορ τότε κλέβεις από τον εαυτό σου την κριτική ικανότητα! Αυτά για τα μέτωπα με το ΠΑΣΟΚ είναι όντως ξυδάτα, άλλα όμως που λέει είναι με αγάπη.
ΑπάντησηΔιαγραφήY.Γ: Remember, remember the 100.000 of November.
Δε θεωρούμε κανέναν προδότη, εκτός από τους αποδεδειγμένους τέτοιους που πέρασαν στην άλλη όχθη, γιατί έτσι θα χάναμε τις αιτίες και την ερμηνεία των γεγονότων. Ο οπορτουνισμός είναι πολιτική κατηγορία κι υποδηλώνει τον καιροσκόπο. Δεν είναι να τη μοιράζεις με το τσουβάλι, ούτε και να τη φείδεσαι εκεί που χειάζεται.
ΑπάντησηΔιαγραφή-
Αν απαντούσα εγώ δεν θα το έκανα με πολλή ηρεμία και χιούμορ, γι' αυτό θα κρυφτώ πίσω από την απάντηση του πάκου. Υπάρχει μια θεωρία που λέει ότι τη λέμε σε αυτόν που αγαπάμε. Δε θα έλεγα ότι ισχύει στην περίπτωσή μας, αλλά υπάρχει και μια τέτοια πτυχή.
Εάν σε τσατίζουν αυτά που διαβάζεις, μπορείς να κρατήσεις το ξίδι, αλλά το καλύτερο θα ήταν να μη διαβάζεις το μπλοκ. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του. Να οξύνει τα πνεύματα τεχνητά για να κερδίζει αναγνώστες.
Στη θέση σου μπορεί κι εγώ το ίδιο να πίστευα για την εμπάθεια. Αν με ήξερες, ίσως άλλαζες γνώμη (θά'χες κι άλλα βιώματα). Μπορεί και όχι, κανένα πρόβλημα, έτσι κι αλλιώς οι παραστάσεις συνεχίζονται.
Θα εξηγήσω απλώς το σκεπτικό με το οποίο γράφω κάποια κείμενα. Έχω τη βασική ιδέα, ας πούμε εδώ ήταν για το ψωμί. Κρατάω σημειώσεις, πώς θα είναι η δομή, ο σκελετός, ο ειρμός κτλ. Στο καπάκι μ έρχονται σκέψεις που δεν κολλάνε άμεσα και προσπαθώ να τις χωρέσω. Είναι κρίμα πχ σε ένα κείμενο για το ψωμί να μη μπει το αγαπημένο κλισέ με το βούτυρο κ την αντίδραση.
Πώς θα μπει όμως; Κάποιες φορές γίνεται με άγαρμπο τρόπο, άλλες φορές όχι. Αυτό το κρίνει ο αναγνώστης. Και δεν έχουν όλοι το ίδιο κριτήριο.
ΟΚ λοιπον,απο την αρχη ξανα...η πρωτη παραγραφος της απαντησης σου ειναι παλι κατι που μαλλον δεν θα το ελεγες σοβαρα σε κανεναν εαακιτη που δεν ξερεις προσωπικα ενωπιος ενωπιω (να τον αποκαλεσεις δηλαδη εμμεσως προδοτη και ανοιχτα οπορτουνιστη)...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο αν διαβαζω το μπλοκ (sic) η οχι ειναι κατι που κανω για παρτη μου και δεν δεχομαι νουθεσιες...δε λεω οτι διαφωνω σε οτι γραφεις,απλα διακρινω μια αφυσικη εμπαθεια για τα ΕΑΑΚ...αν κανω λαθος,επειδη οπως λες δε σε ξερω και προσωπικα,ειναι αλλο θεμα...παρεμπιπτοντως συμφωνω πως δεν εχω αντιληφθει να εχεις σκοπο να προκαλεσεις για να κερδισεις αναγνωστες (ποσους να κερδισεις στην τελικη?) αλλα παρ'ολ'αυτα ενυπαρχει παντα μια δοση (εκνευριστικης) ειρωνιας που καμια φορα ξεφευγει (οπως τωρα) και καταληγει στις μπουρδες σχετικα με κοριτσακια,πασοκ,βερμπαλισμους κλπ...
Τωρα,το κατα ποσο σε ενα κειμενο για το ψωμι (οπως λες),επρεπε στις 6 πρωτες παραγραφους να ασχολεισαι με τα ΕΑΑΚ αποτελει αντικειμενο σκεψης (αν οχι ψυχαναλυσης)
Η αληθεια ειναι πως οταν ξαναδιαβασα το σχολιο μου,μου φανηκε λιγο χοντρο,αλλα οταν το κοιταξα πιο προσεκτικα δεν ειδα κατι που δεν πιστευω πραγματικα, οποτε δεν εχω κανενα προβλημα να με θεωρεις κανα καφρο-κρετινο-απολιτικο εαακιτη που μπηκε στα ΕΑΑΚ για να δερνει ακομα και βουδιστες μοναχους (γιατι μαλλον κατι τετοιο εχεις στο μυαλο σου με το υφος της απαντησης σου),αρκει να μου πεις πως γινεται και ολες οι "αγαρμπες" προσθηκες στα κειμενα σου ειναι παντα προς μια συγκεκριμενη κατευθυνση και αποφευγουν εντεχνως να σχολιασουν-στηλιτευσουν καποιες αλλες...
Για αυτα που ειπα οσον αφορα την ανεπαρκεια-ανυπαρξια της πκς σε κινηματικες περιοδους (εξεταστικη της λαικης οικογενειας...) και τη συστηματικη λασπολογια της προς συντροφους (καμια φορα και πρωην δικους τους),πραγματικα θελω μια απαντηση...εκτος αν δεν εχει νοημα να σχολιαζουμε παθογενειες,παρα μονο αυτες των ΕΑΑΚ και της εξωκοινοβουλευτικης αριστερας που ειναι συνηθισμενοι σε κατι τετοια και τις πιο πολλες φορες τα παιρνουν στην πλακα...
Εν κατακλειδι,θελω να πω πως πιστευω οτι η εμπαθεια που βγαζεις ειναι γιατι α)εχεις το αιωνιο συνδρομο του κνιτη (μα πως γινεται και τα ΕΑΑΚ χωρις κομμα,λεφτα και μηχανισμο να παιρνουν πιο πολυ απο μας στη σχολη?) και β)γιατι σε παιρνει να το κανεις ξεροντας πως η πολιτικη κουλτουρα που κουβαλαει ΚΑΘΕ εαακιτης δεν θα τον αφηνε ποτε να σε βρισει-γιουχαρει-τσαμπουκαλευτει...αντιθετα απο νοοτροπιες αλλων,ετσι?
Υ.Γ:Ειμαι οντως ο 8.51 και οχι κανενας επιδοξος υπερασπιστης του,αν και μαλλον δεν ειμαι μονος...
Υ.Γ.2: Εχω χιουμορ...πραγματικα...
Οκ, η ώρα είναι περασμένη κι οι απαντήσεις νυσταγμένες. Δεν έχει μείνει κανείς τέτοια ώρα να μας διαβάζει, αλλά αύριο πρωί θα δουν της νύχτας τα καμώματα κι όλοι θα σκάσουν στα γέλια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ πρώτη παράγραφος δεν ήταν απάντηση σε σένα, για αυτό έχει ένα τεράστιο κενό από τις υπόλοιπες που ακολουθούν. Λέει ότι κανείς δεν είναι προδότης -εκτός από τους κραγμένους- κι η ρετσινιά του οπορτουνιστή δεν είναι για χόρταση, αλλά την απευθύνεις κατά το δοκούν με συγκεκριμένη ανάλυση. Τα υπόλοιπα είναι σενάρια βγαλμένα από την κοιλιά του φώτη παπούλια.
Αν κάποιος πάρει τοις μετρητοίς όσα γράφονται εδώ μέσα μπορεί να καταλήξει στο συμπέρασμα ότι είμαι εμπαθής με όλο το σύμπαν, το οποίο στην τελική μπορεί και να ισχύει. Δε νουθετώ κανένα για τίποτα. Αλλά αν τσατίζεσαι με την ειρωνεία και συνεχίζεις να διαβάζεις το μπλοκ, αρχίζεις να φλερτάρεις με τα όρια της ομοιοπαθητικής. Οι ειρωνείες αφορούν τους πάντες (προφανώς όχι στον ίδιο βαθμό, αλλά όλους) απλώς ο καθένας μένει σε ό,τι τον αφορά πιο άμεσα. Τώρα αν αυτό είναι πιο ανεκτό στον χώρο σου (κ δεν εννοώ με οργανωτικούς όρους) μπορείς να το διαπιστώσεις από την αντίδρασή σου κι από το τελευταίο σχόλιο σε αυτή την ανάρτηση: http://tsak-giorgis.blogspot.com/2010/08/camping.html Παραδέχομαι ότι ήταν αρκετά ανεκτικοί για να με δεχτούν μαζί τους, αλλά σε βάθος χρόνου έγινα κάτι σαν τον κακοφωνίξ: αξιαγάπητος για παρέα, αρκεί να κρατάει το στόμα του κλειστό. Άσε οπυ οι γνώμες διίστανται για το ταλέντο του.
Λοιπόν επί της ουσίας. Το κείμενο αφορά συνειρμούς με το ψωμί, που ξεκίνησαν από μια ατάκα εαακίτη σε συνέλευση (κι έλαβε κανονικά χώρα στην πραγματική ζωή), οπότε λογικό είναι να μιλάει πολύ και για εσάς.
Για τα 'κοριτσάκια' είχα παραπομπή σε ένα σατιρικό κείμενο ενός κνίτη φίλου, που μάλλον συμπάθεια παρά κόμπλεξ δείχνει. Άσε που ήταν για καλό σκοπό, γιατί τότε είχαμε τα κοινά πλαίσια.
Για τους πασόκους το ανέφερα χωρίς να το υιοθετώ γιατί ήταν κρίμα να πάει χαμένος ο συνειρμός με τους βουτυρομπεμπέδες και το αλειμμένο βούτυρο στο ψωμί της αντίδρασης.
Για τους βερμπαλισμούς, έλα τώρα, μεταξύ μας. Αυτά είναι τα εαακ που γνωρίσαμε κι αγαπήσαμε να μισούμε.
Για τα υπόλοιπα δεν έχω κουράγια, πραγματικά. Αλλά αν έχεις χιούμορ πραγματικά, γράψε αν θέλεις κάτι καλό και θα το βάλουμε σαν αντι-εισήγηση να ανοίξει κουβέντα. Από κάτι δικούς σας που το ζήτησα πιο παλιά, δεν είδα χαΐρι.
Έχουν τρομερή πλακα οι εαακίτες... Νομίζουν οτι η Κνε ασχολείτε και μαζί τους... Με μία οργανωσούλα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι αστείοι.. Αυτή η εμμονή τους δεν είναι τίποτα άλλο από την απόδειξη της δικής τους παραδοχής οτι για την ανυπαρξία τους σε όρους και συσχετισμούς κοινωνίας δεν ευθύνετε η δική τους οπορτουνιστική αντίληψη και δράση αλλά η συκοφαντική δράση της Κνε... Ξεχνάνε άλλωστε οτι μια συγκεκριμένη παράταξη διάλεξε η ίδια να περάσει απέναντι με την προσδοκία να γίνει χαλίφης στη θέση του χαλίφη αλλά αντί για αυτό κατάφεραν να γίνουν ουρά του ΣΕΚ (αουτς... πόνεσε...)...
υ.γ.επειδή θα απαντήσουν για τις 100,000 θύμισε τους πόσο πήρε ο Σάββας μόνος του στις τελευταίες βουλευτικές να ξαναγελάσουμε λίγο...
Ρε 11.58,πες την αληθεια...εισαι μεγαλυτερος απο πρωτοετης?αν ναι, μαλλον θα εχεις διαβασει τριψηφιο αριθμο απο ριζοσπαστες και οδηγητες που σε αρθρα για αει-τει ασχολουνται πιο πολυ με τα ΕΑΑΚ παρα με οτιδηποτε αλλο...αυτα για τους συσχετισμους στην κοινωνια ειναι κριτικη επιπεδου νηπιαγωγειου... που να το παραδεχομασταν κιολας αυτο που λες...και αυτα για τους χαλιφηδες δε μπορουν να σταθουν σε οποιαδηποτε στοιχειωδως σοβαρη κουβεντα,ουτε αναμεταξυ σας.Οσο για τις σαχλαμαρες περι "ουρας του σεκ" (ξεχασες και της γσεε) δεν εχω κουραγιο να απαντησω,πραγματικα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατα τ'αλλα εμεις ειμαστε αστειοι...τουλαχιστον διαβαζουμε και κανα βιβλιαρακι...
Α,και ο Σαββας πηρε 4,500 ψηφους περιπου.Μσγκια του και μπραβο του,εμεις δεν εχουμε κανενα προβλημα,εσυ?
Που να ημουν και ναριτης δηλαδη...
Tα πράγματα είναι απλά όσον αφορά τα νούμερα...
ΑπάντησηΔιαγραφή2009Ε : ΚΚΕ / ΑΝΤΑΡΣΥΑ = 19,51
2009Β : ΚΚΕ / ΑΝΤΑΡΣΥΑ = 20,90
2010Π : ΛΑΣΥ/ ΑΝΤΑΡΣΥΑ = 6,08
Φίλε η αντιπαράθεση αυτή τείνει να γίνει ατέρμονη.το μόνο που θα σου πω(μιας κ η κουβέντα προσωποποιήθηκε )είναι οτι αφού έχεις διαβάσει ο ίδιος τόσα πολλα υλικά του ΚΚΕ, θα έπρεπε να έχεις καταλάβει οτι δεν είναι κείμενα για τα εαακ αλλά για τον οπορτουνισμό, δεξιό ή αριστερό, ως ιδεολογικοπολιτική έκφανση του συστήματος, μέρος της οποίας θεωρεί (ορθά για μένα, λαθεμένα για σένα) οτι είναι και τα εαακ...Αυτή δεν είναι,Απολίθωμα, και η διαλεκτική συνέχεια εξέτασης πολιτικών γεγονοτων?,της σχέσης αιτίου κ αιτιατού? Μπορεί κ να κάνω λάθος...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι κάτι ακόμα..Ο μόνος λόγος, Απολίθωμα, που έγραψα το Υ.Γ."επειδή θα απαντήσουν για τις 100,000 θύμισε τους πόσο πήρε ο Σάββας μόνος του στις τελευταίες βουλευτικές να ξαναγελάσουμε λίγο..." (και ξαναγέλασα...)είναι για να επιβεβαιώσουν οι ίδιοι την άποψη μου για τους "όρους κοινωνίας".Αντικατοπτρίζουν τα κάθε φορά εκλογικά αποτελέσματα τις πραγματικές διεργασίες και προβληματισμούς που αναπτύσονται κάθε φορά στην κοινωνία? Δηλαδή όποιος ψήφισε εεκ είναι αμέσως υπέρ της πολιτικής του πλατφόρμας οπότε "μαγκιά του" ή είναι κ άλλοι οι λόγοι που κάποιοι ψήφισαν έτσι? Αυτό δεν ισχυριζόμαστε αλλωστε κ για τα κόμματα "εξουσίας"? Οι συσχετισμοί και οι όροι κοινωνίας (ευτυχώς για ΜΑΣ...) μετριούνται στο δρόμο κ στις κατ'ιδίαν συζητήσεις..
Αυτοί που εχουν διαβάσει και "κανένα βιβλιαράκι"( μα τι μετριοφροσύνη...) βέβαια μπορούν να έχουν άλλη γνώμη απο εμάς τους "απαίδευτους" στην διαλεκτικη ερμηνεία των πραγμάτων...
Υ.Γ.αν σου απαντούσα οτι νιώθω πρωτοετής ενω δεν είμαι,προ πολλού δε, θα ήσουν καλυμένος..???
Φίλε η αντιπαράθεση αυτή τείνει να γίνει ατέρμονη.το μόνο που θα σου πω(μιας κ η κουβέντα προσωποποιήθηκε )είναι οτι αφού έχεις διαβάσει ο ίδιος τόσα πολλα υλικά του ΚΚΕ, θα έπρεπε να έχεις καταλάβει οτι δεν είναι κείμενα για τα εαακ αλλά για τον οπορτουνισμό, δεξιό ή αριστερό, ως ιδεολογικοπολιτική έκφανση του συστήματος, μέρος της οποίας θεωρεί (ορθά για μένα, λαθεμένα για σένα) οτι είναι και τα εαακ...Αυτή δεν είναι,Απολίθωμα, και η διαλεκτική συνέχεια εξέτασης πολιτικών γεγονοτων?,της σχέσης αιτίου κ αιτιατού? Μπορεί κ να κάνω λάθος...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι κάτι ακόμα..Ο μόνος λόγος, Απολίθωμα, που έγραψα το Υ.Γ."επειδή θα απαντήσουν για τις 100,000 θύμισε τους πόσο πήρε ο Σάββας μόνος του στις τελευταίες βουλευτικές να ξαναγελάσουμε λίγο..." (και ξαναγέλασα...)είναι για να επιβεβαιώσουν οι ίδιοι την άποψη μου για τους "όρους κοινωνίας".Αντικατοπτρίζουν τα κάθε φορά εκλογικά αποτελέσματα τις πραγματικές διεργασίες και προβληματισμούς που αναπτύσονται κάθε φορά στην κοινωνία? Δηλαδή όποιος ψήφισε εεκ είναι αμέσως υπέρ της πολιτικής του πλατφόρμας οπότε "μαγκιά του" ή είναι κ άλλοι οι λόγοι που κάποιοι ψήφισαν έτσι? Αυτό δεν ισχυριζόμαστε αλλωστε κ για τα κόμματα "εξουσίας"? Οι συσχετισμοί και οι όροι κοινωνίας (ευτυχώς για ΜΑΣ...) μετριούνται στο δρόμο κ στις κατ'ιδίαν συζητήσεις..
Αυτοί που εχουν διαβάσει και "κανένα βιβλιαράκι"( μα τι μετριοφροσύνη...) βέβαια μπορούν να έχουν άλλη γνώμη απο εμάς τους "απαίδευτους" στην διαλεκτικη ερμηνεία των πραγμάτων...
Υ.Γ.αν σου απαντούσα οτι νιώθω πρωτοετής ενω δεν είμαι,προ πολλού δε, θα ήσουν καλυμένος..???
Φίλε η αντιπαράθεση αυτή τείνει να γίνει ατέρμονη.το μόνο που θα σου πω(μιας κ η κουβέντα προσωποποιήθηκε )είναι οτι αφού έχεις διαβάσει ο ίδιος τόσα πολλα υλικά του ΚΚΕ, θα έπρεπε να έχεις καταλάβει οτι δεν είναι κείμενα για τα εαακ αλλά για τον οπορτουνισμό, δεξιό ή αριστερό, ως ιδεολογικοπολιτική έκφανση του συστήματος, μέρος της οποίας θεωρεί (ορθά για μένα, λαθεμένα για σένα) οτι είναι και τα εαακ...Αυτή δεν είναι,Απολίθωμα, και η διαλεκτική συνέχεια εξέτασης πολιτικών γεγονοτων?,της σχέσης αιτίου κ αιτιατού? Μπορεί κ να κάνω λάθος...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι κάτι ακόμα..Ο μόνος λόγος, Απολίθωμα, που έγραψα το Υ.Γ."επειδή θα απαντήσουν για τις 100,000 θύμισε τους πόσο πήρε ο Σάββας μόνος του στις τελευταίες βουλευτικές να ξαναγελάσουμε λίγο..." (και ξαναγέλασα...)είναι για να επιβεβαιώσουν οι ίδιοι την άποψη μου για τους "όρους κοινωνίας".Αντικατοπτρίζουν τα κάθε φορά εκλογικά αποτελέσματα τις πραγματικές διεργασίες και προβληματισμούς που αναπτύσονται κάθε φορά στην κοινωνία? Δηλαδή όποιος ψήφισε εεκ είναι αμέσως υπέρ της πολιτικής του πλατφόρμας οπότε "μαγκιά του" ή είναι κ άλλοι οι λόγοι που κάποιοι ψήφισαν έτσι? Αυτό δεν ισχυριζόμαστε αλλωστε κ για τα κόμματα "εξουσίας"? Οι συσχετισμοί και οι όροι κοινωνίας (ευτυχώς για ΜΑΣ...) μετριούνται στο δρόμο κ στις κατ'ιδίαν συζητήσεις..
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτοί που εχουν διαβάσει και "κανένα βιβλιαράκι"( μα τι μετριοφροσύνη...) βέβαια μπορούν να έχουν άλλη γνώμη απο εμάς τους "απαίδευτους" στην διαλεκτικη ερμηνεία των πραγμάτων...
Υ.Γ.αν σου απαντούσα οτι νιώθω πρωτοετής ενω δεν είμαι,προ πολλού δε, θα ήσουν καλυμένος..???
Ο blogger του "ΕΑΑΚΙτες, ζουν αναμεσα μας", θεσσαλονικιος ειναι η αθηναιος?
ΑπάντησηΔιαγραφήΒαριεμαι να συμμετεχω στην αντιπαραθεση εαακ-κνε μαλλον γιατι σε αντιθεση με τους περισσοτερους απο σας (και παει και στις 2 πλευρες) εχω βαρεθει να το κανω σε eal life φαση στη σχολη...Πάντως παραδεχτείτε οτι σας εχει λειψει ο φοιτητοσυνδικαλισμος και ο ενας στον αλλον γι αυτο καθεστε και τα λετε ιντερνετικα! Θα απαντήσω (με χιουμορ φυσικα) μόνο στο θέμα που σχολίασα και πριν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπολιθωμα εμένα ο αρχικνίτης μου άρεσε αλλά ήταν παντρεμένος όπως όλη σας με μια κνίτισσα από τη σχολή...
Σαλονικέζος και φίλος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό είναι το πρόβλημα. Τρώμε τα καλύτερα χρόνια της ζωής μας με σφισσες από την οργάνωση και μετά έχει περάσει η μπογιά μας.
Εκ των υστέρων μου ήρθε κι ένας συνειρμός με το φουρνέλο. Κι έτσι που το σκέφτομαι ο μόνο τρόπος να χωρέσει θα ήταν να πω, ότι έλεγε ένας εαακίτης κάτι βερμπαλοειδές κι έβαζε φουρνέλο στην κουβέντα ή την έκανε φουρνέλο. Και με αυτό θα έκανα μετά φουρνέλο τα σχόλια και θα ήμουν στην ίδια κατηγορία με αυτόν που σατίριζα.