Στοιχηματικές
εκτιμήσεις
Μα όχι
πες μου τώρα, είναι ο τζόγος θέμα που αφορά τους κομμουνιστές; Όχι, δεν είναι.
Και θέλω να πιστεύω πως ισχύει για (σχεδόν) όλους μας και στην πράξη. Αλλά εδώ αφενός
δε στοιχηματίζουμε με χρήματα κι αφετέρου μιλάμε για ένα εκλογικό πανηγυράκι,
που χωρίς τη συμμετοχή των κομμουνιστών θα ήταν εφάμιλλο της γιουροβίζιον (όπου
όλοι δίνουν 12άρι στο σύριζα) και σηκώνει μια αντίστοιχα ελαφριά προσέγγιση, με
πατατάκι, προγνωστικά και τριπλές παραλλαγές, σαν κι αυτή που δίνει εδώ, με σαφήνεια και ίσες αποστάσεις αστρολόγου το μάο.
Προσωπικά
λοιπόν αυτή η εκλογική αναμέτρηση μου θυμίζει αρκετά τις εκλογές του 09’, όπου
το πασοκ του γαπ εξασφάλισε διψήφια διαφορά έναντι του βασιλιά ήλιου και ευρεία
κοινοβουλευτική πλειοψηφία, για να τα αλλάξει όλα και να βουλιάξει η χώρα. Ο σύριζα
μοιάζει πολύ με το πασόκ του 09’ και φαίνεται να επαναπατρίζει, κατά μία έννοια,
τους ψηφοφόρους του, οι οποίοι είχαν σκορπίσει στο ενδιάμεσο, τα χρόνια του
μνημονίου –που τώρα πια, δεν το θυμάται και δεν το αναφέρει κανείς. Έτσι το μόνο
ενδιαφέρον που υπάρχει είναι αν ο σαμαράς θα ξεπεράσει το αρνητικό ρεκόρ διαφοράς
του ζώντος καραμανλή, ου μην και του ράλλη (δε θέλω ου μην). Και το αν ο σύριζα
θα δυσκολευτεί να πιάσει αυτοδυναμία, που μπορεί υπό προϋποθέσεις να συμβεί μόνο
σε μία οκτακομματική βουλή, που θα ανέβαζε το όριο κοντά στο 38%. Και πάλι όμως,
το ενδεχόμενο δεύτερων εκλογών πρέπει μάλλον να αποκλειστεί, εφόσον θα είναι
μες στη βουλή και οι ανελ, για να σχηματίσουν κυβέρνηση και να παίξουν με το
τρενάκι –όχι δηλ πως δε θα υπήρχε περιθώριο συνεννόησης και με τους υπόλοιπους.
Παρεμπιπτόντως,
η αυτοδυναμία που χρειάζεται ο σύριζα (ο οποίος παίρνει αδιαμαρτύρητα το μπόνους
των πενήντα εδρών, που έλεγε πως θα καταργήσει) ορίζεται με βάση το ποσοστό των
κομμάτων που μένουν εκτός κοινοβουλίου, για να πιάσει τις υπόλοιπες 101 έδρες
που απαιτούνται από τις άλλες 250 που μοιράζονται κάπως αναλογικά. Και που
μεταφράζονται σε ποσοστό 40%, όχι επί του συνόλου, αλλά επί των ποσοστών των
κομμάτων, που καταφέρνουν να περάσουν το όριο του 3%. Με οκτακομματική βουλή
και 5% εξωκοινοβούλιο πχ, ο σύριζα καλείται να ξεπεράσει το 38%. Με 10% εκτός
βουλής, ο πήχης της αυτοδυναμίας πέφτει κοντά στο 36, κοκ. Σε αυτόν το σύνδεσμο
μπορείτε να βρείτε ένα χρήσιμο και ενδιαφέρον εργαλείο, για να κάνετε πιο
ακριβείς υπολογισμούς, να παίξετε με τις δικές σας εκτιμήσεις και σκοτώσετε ευχάριστα
τον χρόνο σας με μπόλικο, εκλογικό πατατάκι.
Προτού
μπει στην τελική ευθεία η προεκλογική περίοδος, τα δύο επιθυμητά σενάρια έμοιαζαν
να είναι ή μια αυτοδυναμία του σύριζα ή ένα αρκετά χαμηλότερο ποσοστό, που θα
τον ανάγκαζε να συνεργαστεί με ποτάμι, πασόκ και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις,
για να πέσουν μια ώρα αρχύτερα οι μάσκες. Με άλλα λόγια είτε γκολ στο γάμα, είτε
άουτ στο γάμο του καραγκιόζη. Όχι όμως δοκάρι-παρατρίχα, για να τους λείπουν πχ
μόνο οι έδρες του κουκουέ και να επικαλούνται την ιστορική ευκαιρία που μας βροντοχτυπάει
την πόρτα, αλλά εμείς παριστάνουμε τους κουφούς.
Σήμερα έχει
κυλήσει αρκετό νερό στο αυλάκι κι η κυβέρνηση σύριζα, με τη μία ή την άλλη μορφή,
αυτοδύναμη ή συνεργασίας, έχει κλειδώσει. Το παιχνίδι των δημοσκόπων ήταν να
παρουσιάζουν ως ντέρμπι με μικρή διαφορά τις εκλογές, για να αυξήσουν την πόλωση,
μειώνοντας τις διαρροές και να ανοίξουν την ψαλίδα μόλις μερικές μέρες πριν την
κάλπη, για να πιάσουν κάπως το αποτέλεσμα και να μη φανούν τελείως αναξιόπιστοι.
Η νδ φαίνεται
να τα έχει παρατήσει και παρουσιάζει σημάδια αποσύνθεσης, χωρίς να είναι καν σε
θέση να περιορίσει σε διαχειρίσιμα επίπεδα την ήττα της. Το οποίο μπορεί να
δρομολογήσει άμεσα εσωκομματικές εξελίξεις στη συγγρού (ντόρα, βορίδης ή μήπως
επαναφορά του βασιλιά ήλιου;), προσφέροντας ζεστό, μετεκλογικό πατατάκι. Ενώ
καθιστά δύσκολη μια ασφαλή πρόβλεψη για την επιρροή που θα καταγράψει και πώς
αυτή με τη σειρά της θα επηρεάσει τα ποσοστά άλλων δυνάμεων –χρυσαυγίτες, ανελ,
ακόμα και του ποταμιού.
Η τρίτη
θέση μπορεί να δίνει ακόμα λιγότερα κι από την τρίτη θέση της ελληνικής Α1 –τα περί
τρίτης εντολής είναι φαιδρότητες για.. εξωτερική κατανάλωση- αλλά είναι σαφώς πιο
ενδιαφέρουσα από.. στοιχηματικής άποψης. Αν και αρχικά πίστευα πως η εικόνα
μονομαχίας για το βάθρο μεταξύ κεντροναζί και νεοναζί είναι εν μέρει πλαστή για
να φτιάξει κλίμα και πως η τηλεοπτική φούσκα του θεοδωράκη σταδιακά θα
συρρικνωνόταν, δεν πρέπει ποτέ να υποτιμάμε την απολιτίκ ανωριμότητα μιας μεγάλης
μερίδας ψηφοφόρων, που πιστεύουν μάλιστα πως στηρίζουν κάτι φρέσκο, διαφορετικό,
ριζοσπαστικό, κτλ. Ειδικά οι αυθεντικοί φασίστες μπορεί να μην έχουν τη δυναμική
που κατέγραψαν στις ευρωεκλογές και κάποιοι.. λεβέντες οπαδοί τους να φοβούνται
ή να ντρέπονται να εκδηλωθούν ανοιχτά, αλλά αυτό δε σημαίνει κιόλας πως θα
ρίξουν κάτι άλλο στην κάλπη.
Οι ανελ
φαίνεται να ανατρέπουν τα αρχικά δεδομένα (πώς όμως άραγε; με το σποτάκι για το
τρένο;) και να μπαίνουν για μια τελευταία αποχαιρετιστήρια φορά στη βουλή, οπότε
μένει να δούμε αν θα χρειαστεί να γίνουν συνοδηγοί στο τρένο της χαράς. Ενώ το
κιδησο μπορεί να μας δώσει ένα μικρό θρίλερ για να κυλήσει ευχάριστα η βραδιά.
Από τους
μικρότερους που μένουν εκτός βουλής κατά πάσα βεβαιότητα, δεν περισσεύει κανένα
δάκρυ, παρά μόνο άφθονα σπαρταριστά γέλια, για τις στυμμένες λεμονόκουπες του
καρατζαφέρη και του κουβέλη, που το έχουν ρίξει στις γραφικότητες και την αναζήτηση
ελεημοσύνης. Εδώ είμαστε… ου-ου καλέ… ή μην αφήσετε το σύριζα να κυβερνήσει μοναχούλης
του, να κυβερνήσει με τους ανελ, εδώ είμαστε… Ναι αλλά όχι για πολύ ακόμα.
Και το
κουκουέ;
Ούτε αυτή
η πρόβλεψη είναι ιδιαίτερα εύκολη. Πολλοί σφοι αισιοδοξούν για ένα αποτέλεσμα-έκπληξη,
αντλώντας ελπίδες κι από τη μεγάλη συγκέντρωση της πέμπτης στο σύνταγμα. Μακάρι
να πέσουν μέσα, να γίνει ό,τι λένε και να διαψευστεί η δική μου.. συγκρατημένη
απαισιοδοξία. Ωστόσο προσωπικά προτιμώ να κρατάω μικρό καλάθι, κι ό,τι παραπάνω
έρθει, καλοδεχούμενο. Τα βασικά δεδομένα είναι ότι α. δύσκολα μπορεί να
ξεπεραστεί το αποτέλεσμα των ευρωεκλογών και πως β. αν το ρεύμα του νέου πασόκ
παρασύρει τους ταλαντευόμενους κι αναποφάσιστους –που πάνε κλασικά με το πρώτο
κόμμα, λες και έχουν να πάρουν κι αυτοί κάτι από τη νίκη του- σε μια ξέφρενη κούρσα
προς την αυτοδυναμία, δε γίνεται να μην επηρεάσει και τη δική μας απήχηση, καθώς
δε μιλάμε πια για συνθήκες πόλωσης, αλλά… μόνωσης, δηλ μονόπλευρης πίεσης προς συγκεκριμένους
χώρους, του δικού μας συμπεριλαμβανομένου.
Αν λοιπόν
στις περυσινές ευρωεκλογές κινηθήκαμε στον αστερισμό του έξι –έκτη θέση με 6%,-
τώρα θα μπορούσαμε να έχουμε κάτι αντίστοιχο με βάση το πέντε: πέμπτη θέση με
5%. Ενώ σε απόλυτο αριθμό ψήφων, ο πήχης μπαίνει κάπου κοντά στις 300 χιλιάδες.
Θα
επαναλάβω λοιπόν μια εκτίμηση που είχαν διατυπώσει παλιότερα εδώ ο σεχτάρ και ο
άναυδος, αν θυμάμαι καλά, ότι δηλ θα είναι ικανοποιητικό οτιδήποτε πάνω από τον
ιούνιο του 12’ –του 4,50% και των 277 χιλιάδων. Ενώ προσωπικά θα πανηγυρίσω
οποιοδήποτε ποσοστό ξεκινάει με το ψηφίο 5 μπροστά.
Στον επίλογο,
θα κάνουμε και μια μικρή αναφορά στην ανταρσυα, που έχει σχετικά παρόμοια πορεία
–σε διαφορετική κλίμακα βέβαια- και διακυμάνσεις-τάσεις με την εκλογική απήχηση
του κόμματος. Και παρά την εκτός τόπου και χρόνου εκτίμηση του μπομπολικού
δελαστίκ πως αν έχει ρεύμα η.. αριστερά, θα ωφεληθούν εκλογικά όλοι οι χώροι της
(!;), δύσκολα θα συγκρατήσει έστω το ποσοστό που είχε στις ευρωεκλογές –όπου
μπορεί να προστεθεί και το 0,2% του αλέκου, για το οποίο κόντεψε να αυτοδιαλυθεί
ως μετωπικό σχήμα. Αν και έχει μάλλον μεσομακροπρόθεσμες βλέψεις για τις προσεχείς
εξελίξεις και μπορεί μάλλον να αντέξει ένα ακόμα μέτριο (ως κακό) αποτέλεσμα.
Τα
παραπάνω λοιπόν μπορούν να συνοψιστούν ως εξής.
Σύριζα με
36% και πάνω, αυτοδύναμος σε επτακομματική βουλή. Και σε συνεργασία με ανελ, εφόσον
μπει το κιδησο.
Νδ να
ψιλοκαταρρέει και να μένει πίσω με διψήφια διαφορά.
Τρίτη θέση
για τους φασίστες, λίγο πάνω από το 7% και τους κεντροφασίστες του θεοδωράκη.
Το κόμμα
στον αστερισμό του 5: πέμπτη θέση, λίγο κάτω από το 5%.
Προσπερνάμε
για πρώτη φορά στα χρονικά το πασόκ, που παλεύει να περάσει το 4% και ξεπερνά οριακά
τους ανελ, που είναι κοντά στο 3,5%. Ενώ ο γαπ κινείται στο όριο της εισόδου,
αλλά μένει μάλλον εκτός.
Η δημαρ
δε βρίσκει ούτε την ψήφο της και μένει κάτω από τη μονάδα, το λαος παίρνει μια
μικρή ώθηση λόγω αποσυσπείρωσης της νδ, αλλά δεν του φτάνει. Και η ανταρσυα παίρνει
κάτι παραπάνω από μισή ποσοστιαία μονάδα (ας πούμε ένα 0,6%, αν και ποτέ δεν
μπορείς να είσαι σίγουρος).
Τα υπόλοιπα
θα τα δούμε μες στη μέρα, καθώς οι κάλπες είναι γκαστρωμένες, αλλά το παιδί που
θα βγει είναι τερατογένεση, με πολλά χέρια, ώστε να περισσεύουν αρκετά για τους
κοψοχέρηδες της αυριανής μέρας.
Κλείσιμο
με τη μουσική επένδυση των εκλογών από τον μπατμανίδη.
Και αν θέλετε
μπορείτε να ακούσετε με αρκετή καθυστέρηση (σαν μπαγιάτικη κονσέρβα) την εκπομπή,
που είχαμε αναφέρει και σε μια παλιότερη ανάρτηση.
"τριπλές παραλλαγές, σαν κι αυτή που δίνει εδώ, με σαφήνεια και ίσες αποστάσεις αστρολόγου το μάο."
ΑπάντησηΔιαγραφήMao: "μεταφορά αγωνιστών από επαρχία, εξαιρετική διαρρύθμιση του χώρου και τοποθέτηση του πλήθους είναι πλεονεκτήματα που είχε το ΚΚΕ"
"Εκπλήξεις; Το ΚΚΕ επανέφερε τη διακριτική χρήση ελληνικών σημαιών"
Μπαίνουν ισάξια δίπλα στο "στελέχη της ΝΔ στα ψηφοδέλτια του ΚΚΕ".
Κάποιοι μπήκαν ήδη στο μετερίζι και χτίζουν τον... νέο Συριζα.
ΓΜ
Και σκεφτόμουνα να σου μηνύσω να κάνεις αυτή την ανάρτηση για το σημερινό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛοιπόν, αν κρίνω από την εικόνα, (τώρα μόλις γύρισα από τα τμήματα), η ΝΔ πάει για συντριβή! Ψυχή ζώσα, ένας άνθρωπος, μια αφίσσα, μια κονκάρδα βρε αδερφέ...
Τα ίδια και όλοι οι υπόλοιποι....
Μόνο το Κόμμα υπάρχει απέξω, και οι φερέλπιδες της "αβιστεβής κυβέβνησης", που μάλλον εμάς πλέον φοβούνται (=οτι δε θα καταφέρουν να μας σβήσουν...).
Αν υπάρξει αποχή εμάς μας ευνοεί γιατί έχουμε μεγάλη συσπείρωση (είναι το πιο δαγκωτό) και ασφαλώς τους φερέλπιδες κυβερνήτες, κατα τα ειωθότα.
Είμαι περίεργος για τα αυγά, γιατί μέχρι τώρα λέγαμε πως θα ξαναμπούνε στο μεγάλο μαντρί, αλλά με την εικόνα, που παρουσιάζεται, πιο μαντρί... Αρα έχουνε πολλές πιθανότητες να ...πάρουν την τρίτη εντολή, που μάλλον δεν θα υπάρξει, ούτε καν και δεύτερη, προς ανακούφιση της δημοκρατικής ευαισθησίας των φαρισαίων μας. Μια του κλέφτη, δυό του κλέφτη, όμως....
Είμαι περίεργος και για τους αριστερούς του δεξιού οπορτουνισμού, τους κρυφοπασόκους του ανταρσύα. Προχτές με εντυπωσίασαν οι δηλώσεις Χάγιου, που σηματοδοτούν κατά την γνώμη μου ένα μεγάλο αντίο στο wannabe-κομμουνιστικό ναρ. Φαίνεται βαρέθηκαν να κυνηγούν την χίμαιρα και αποφάσισαν ν' αλλάξουν ακροατήριο (=target group στα νεο-χιπστερικά). Παρατάνε την ισχνή κομμουνιστορεπή τάση τους και στρέφονται δεξιά, στην μεγάλη δεξαμενή των ....απογοητευμένων "αριστερών" του τσύριζα, πιάνοντας αξιωματικά την πρώτη θέση για το κατεπείγον επόμενο αριστερό ανάχωμα, τώρα, που ο τσύριζας πήρε σειρά να καεί κι αυτός στην πυρά των "μεταρρυθμίσεων".
Κάτι θα τσιμπήσει και το Κόμμα άν κάτι αξιόλογο είχε απομείνει σ' αυτό το χώρο, κι αυτοί θα μπούνε επι τέλους σε μια σειρά επαγγελματικής αποκατάστασης, τώρα, που κανονικά θάπρεπε ήδη να έχουν βγεί στη σύνταξη.
Αειντε, να νοικοκυρευτούμε όλοι....
Τα έρμα τα μου-λου, (που συμφωνώ με τον γάτο, είναι ό,τι σοβαρότερο μπορούσες να βρείς στον εξωχώρο) θα πεθάνουν σαν κακιωμένες στρίγγλες γεροντοκόρες.
(Που στα γεράματα γίνανε και ...λεσβίες!).
Ναι, το Μαο είναι από τις αρνητικές εκπλήξεις αυτών των εκλογών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣεχτάρ, όντως η δική μας ψήφος είναι πιο τσιμενταρισμένη. Την αποχή πάντως -όχι αυτών που δεν μπορούσαν να πάνε στον τόπο καταγωγής τους να ψηφίσουν, αυτοί είναι αρκετοί, αλλά των ωχ μωρέ αδερφέ, δε βαριέσαι- δεν πρέπει νάναι τόσο ψηλή, όσο τις δύο τελευταίες φορές. Εκτός κι αν ανατραπεί αυτή η εικόνα στη συνέχεια..
Με κάθε επιφύλαξη μεταφέρω κι εσείς μπορείτε να δείτε τα παρακάτω. Σίγουρα δεν είναι πλήρως αξιόπιστα, σίγουρα μπορεί ως ένα βαθμό να φτιάχνουν κλίμα και σε κάθε περίπτωση είναι δείγμα από έξιτ πολ, που δεν πέφτουν πάντα μέσα (ακόμα και μετά την πλήρη επεξεργασία του δείγματος), αλλά δείχνουν σαφώς κάποιες τάσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://fimotro.blogspot.gr/2015/01/7-tv.html
http://nonews-news.blogspot.gr/2015/01/blog-post_5981.html
Τα έξιτ πολ δείχνουν άνετη αυτοδυναμία ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ πολύ πίσω. Στα τσακίδια κιόλας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤωρα πιο δυνατό ΚΚΕ, γιατί πάλι αυτοί θα παλεύουν για το λαό
Μπαλοτελης
Το ΚΚΕ θα ξεπεράσει εύκολα το 4.5 % του 2012 και θα φτάσει κοντά στο αποτέλεσμα των ευρωεκλογών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα έξιτ πολ δεν τα θεωρώ αξιόπιστα, ότι αποτέλεσμα και αν δώσουν στις 7.00
Επιμένω στις εκτιμήσεις μου
http://kke4ever.blogspot.com/2015/01/red-star_25.html
χωρίς να αποκλείω μια μεγάλη ήττα της ΝΔ με ποσοστό που θα κάνουν το Σαμαρά να παραιτηθεί από σήμερα βράδυ.
Πρόχειρη extrapolation, στα όρθια, δίνει για το ΚΚΕ μια αύξηση ~+20% σε σχέση με τον Ιούνιο '12.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν επαληθευτεί στη συνέχεια, τότε μιλάμε για καθαρή νίκη, με ανοιχτές σημαίες, στον πιο βρώμικο πόλεμο, που αντιμετώπισε το εργατικό κίνημα στην Ελλάδα, με επίκεντρο το Κόμμα του.
Τρούληδες διαλέχτε γκουλάγκ!
Συντροφοι μεγαλη βραδια. Μιλαμε για θριαμβο με τετοια αντικομμουνιστικη λυσσα αφηστε τα Βαριδια να φανε τα συκωτια τους ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυσκολευόμουν να πιστέψω ότι θα πέφταμε κάτω από το 5%, αλλά είναι αλήθεια ότι τα τελευταία εικοσιτετράωρα είχε πέσει ένα κλίμα συγκρατημένης απαισιοδοξίας όπως έγραψε πετυχημένα ο σφυροδρέπανος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελικά φαίνεται να είμαστε και λίγο παραπάνω, που για μένα αν επιβεβαιωθεί είναι αναμφισβήτητα θετικό, μένει να δούμε και τις ψήφους σε απόλυτο αριθμό.
Δυστυχώς το μπλογκ επιβεβαιώθηκε για τη δυναμική του παραπόταμου των αστών (αν και βλέπω τώρα ότι με βάση την εκτίμηση του Υπες δεν απέχουμε και τραγικά), για το φασισταριό προσωπικά δεν εξεπλάγην, πίστευα ακράδαντα ότι ένα ποσοστό των δήθεν αναποφάσιστων ήταν σιωπηρά αβγά.Τα δύσκολα είναι μπροστά μας, αλλά είμαστε από καλή στόφα.
Amor omnia vincit
Μια χαρά μου φαίνονται τα αποτελέσματα, από αύριο πατάμε ξανά γκάζι να θάψουμε τους οπορτουνιστές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒάρκιζα, 20ο συνέδριο, Τασκένδη και 91 από την ανάποδη να τους κάνουμε.
ΓΜ
Τα αποτελεσματα σε γενικες γραμμες ηταν ικανοποιητικα,χωρις χωρος για πανηγυρισμους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτις εκ ανταρσιομαρς Κασσανδρες,θα πω ο,τι ειχα πει τοτε με τις εκλογες στην Καισαριανη:Καλοφαγωτο κοριτσια.
Στους υπολοιπους αγιστεγους,αυτους απο το συριζα δλδ,τα λεμε απο βδομαδα.Απο τοτε θα φανει η μποχα αλλωστε.Σημερα πανηγυριστε,το αξιζετε.
Στο δικό μου εκλογικό κέντρο τα πράγματα ήταν ελαφρώς διαφορετικά. Ο Σύριζα πέτυχε βέβαια σημαντικό μέγεθος, αλλά η ΝΔ ήταν διπλάσια, και το μόνο πράγμα που απασχολούσε τους εκλογείς ήταν αν χρειάζεται να μπει σταυρός στον Καραμανλή ή αν εκλέγεται αυτόματα ως πρώην πρωθυπουργός. Κατά τα λοιπά, ίσχυε ό,τι παντού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσον αφορά το αποτέλεσμα, ένας σύντροφος είπε κανα δεκάλεπτο πριν κλείσουν οι κάλπες ότι και 0,1% παραπάνω από τό 2012 να πάρει το κόμμα, είναι νίκη. Νομίζω αυτό υπερκαλύφθηκε και με το παραπάνω, αν και πρέπει να πω ότι θεωρούσα το 6,5 σίγουρο. Δεν πειράζει. Μου αρκεί που θα κλείσει (;) το στόμα των τουίξ.
Τελευταίο και κλείνω: Ήταν σοκαριστική η αυταρέσκεια των Συριζαίων εκλογικών αντιπροσώπων, που φέρονταν από το πρωί σαν το πεντάχρονο που έχει γενέθλια και ανυπομονεί να του φέρουν την τούρτα για να πέσει με τα μούτρα σαν κακομαθημένο, πραγματικά κωμικοτραγική, καθώς επίσης και η υποκρισία (γελούσαν και τα μουστάκια τους) με την οποίαν «στενοχωριούνταν» για την αναμενόμενη άνοδο της ΧΑ. Νομίζω ότι θέλει προσοχή το τελευταίο.
Αυτά που διαβάζω για θριάμβους κτλ τα θεωρώ υπερβολές, εκ των πραγμάτων κάτι τέτοιο δεν μπορεί να υπάρξει για τους κομμουνιστές σε αστικές εκλογές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα σχολιάσω και κάτι ήσσονος σημασίας (για την ώρα): το ρεπορτάζ του μαο μόνο ίσες αποστάσεις δεν κρατάει. Γίνεται ξεκάθαρο ότι από την συγκέντρωση του κκε δεν πέρασαν καν, φρόντισαν να πουν για αυτήν μόνο ένα κάρο ηλίθια (και μειωτικά) κλισέ, ενώ η κάλυψή τους για την συγκέντρωση των συριζαίων είναι όσο γραφική δεν πάει. Από τους μη συριζαίους που τους κάλεσαν, την επανάληψη της λέξης "ελπίδα" 50 φορές, τις "συγκινητικές στιγμές" που ζήσανε κτλ.
Είχαν δώσει δείγματα και παλιότερα, τώρα φαίνεται να προσπαθούν να ξεπεράσουν σε αυριανισμό και το "βαθύ κόκκινο". Είδα και εκείνο τον σύντομο διάλογο που είχες μαζί τους στο τουίτερ Απολίθωμα, όπου ήσουν υπερβολικά ευγενικός κατά την άποψή μου, καθώς αφού τα ορφανά του κουρή μας έδωσαν το τρομερό ρεπορτάζ για τα στελέχη της νδ στο κκε, τώρα πάνε να βγουν κι από πάνω λέγοντας ότι τους επιβεβαίωσε η λιάνα (με δήλωση για πρώην πασόκους -- που καλό θα ήταν να δούμε την ακριβή της διατύπωση). Διαστρέβλωση λόγων και γεγονότων κατ'εξακολούθηση, χώρια το ότι υπάρχει το δημοσιευμένο καταστατικό για την διαδικασία ένταξης πρώην στελεχών άλλων κομμάτων στο κκε (που παίρνει χρόνο και έχει αρκετές απαιτήσεις).
Ijon Tichy
Τελικά με τη μαρς τι έγινε, φαγώθηκε όλη στο πολ του LR και στην κάλπη πετάξανε το χαρτί της συσκευασίας;
ΑπάντησηΔιαγραφήAmor omnia vincit
Και αφού πάτησα την αποστολή, παρατηρώ το εξής (ενσωμάτωση 47,36%). Ο ΣΥΡΙΖΑ εκτοξεύθηκε μεν, όμως η ΝΔ είχε πολύ μικρή πτώση (μόλις 1,33%, 1 έδρα, υπολογίζοντας το μπόνους που έχασε). Η δε ΧΑ είχε απειροελάχιστη πτώση (0,58%, 1 έδρα)· πτώση και όχι άνοδο, ούτε καν διατήρηση. Το ΠΑΣΟΚ φυσικά τσακίστηκε, αν και μόνο η παραμονή του στη Βουλή μετά από τρεις αντιλαἰκές κυβερνήσεις συνιστά γι' αυτό αντικειμενική νίκη, δοθείσης και της διάσπασης. Επίσης η ΑΝΤΑΡΣΥΑ κέρδισε ελάχιστα από τον Αλαβάνο όπως αναμενόταν, αλλά ο ΛΑΟΣ συνεχίζει να χάνει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπομένως, σε ό,τι αφορά το μέλλον της ΝΔ, αναθεωρώ τη σκέψη μου για ανάδειξη Καρατζαφέρη, διατηρώ την εκτίμησή μου για χρήση του χαρτιού της Ντόρας μόνο για κωλοσκούπισμα και για δυνατότητα παραμονής του Σαμαρά στην ηγεσία (αντιλαϊκή κυβέρνηση για 2,5 χρόνια και έχασε 1%; σιγά). Βορίδης ίσως, και βέβαια Καραμανλής πιθανό, αλλά δεν βλέπω αντικειμενική φθορά του Σαμαρά.
Πολλά συγχαρητήρια, ένα μεγάλο προσωπικό ευχαριστώ και απέραντος σεβασμός σε όλους τους ανθρώπους που πάλεψαν για το ΚΚΕ σε αυτή την εκλογική μάχη η οποία ήταν πραγματικά εξαιρετικά δύσκολη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο αποτέλεσμα (σύμφωνα την εκτίμηση), δεδομένων των συνθηκών, είναι ικανοποιητικό και πάνω από αυτό που περίμενα το τελευταίο διάστημα. Νιώθω ότι δίνει την απαραίτητη ένεση ηθικού για τις μάχες του μέλλοντος.
Πιστεύω ότι αξίζει να σημειωθεί τόσο η υποεκτίμηση του πρώτου exit poll σε σχέση με το ποσοστό που φαίνεται να παίρνει το ΚΚΕ (παραδόξως η εκτίμηση που έδωσε ο Μαραντζίδης στο ΣΚΑΪ ήταν πιο σωστή), όσο κυρίως ο απίστευτα βρώμικος ρόλος ορισμένων δημοσκοπήσεων των τελευταίων ημερών. Χαρακτηριστικά αναφέρω τη marc και το Γεράκη που είδα ότι έδινε τις τελευταίες ημέρες ότι το 1/4 των ψηφοφόρων του ΚΚΕ στις ευρωεκλογές, πήγαινε ΣΥΡΙΖΑ. Δεν είναι καθόλου ασήμαντο το ζήτημα, ίσως να πρέπει να ληφθούν και κάποια μέτρα έναντι αυτών των τύπων. Ήταν ίσως από τις πιο βρωμικές προεκλογικές περιόδους και το ΚΚΕ άντεξε γερά αποδεικνύοντας ότι έχει αρχίσει τάση επανασυσπείρωσης σε πολύ πιο γερές βάσεις. Ξυδάκι σε κάποια καλόπαιδα.
Μπορεί να είναι στη τρίτη θέση η ΧΑ αλλά να μην ξεχνάμε ότι στις ευρωεκλογές είχε πάρει 8.92% (το ποσοστό της είναι κάτω και από το αντίστοιχο 2012). Η πτώση της μάλιστα συμβαίνει με τη ΝΔ να αποτυγχάνει εκλογικά κάτι που ποιοτικά έχει νομίζω τη σημασία του.
ρα
ΥΓ. Μεγάλη κουβέντα ο τζόγος και το τι συμβαίνει στη πράξη σφυροδρέπανε.
Ρα, το έλεγα κι εγώ προ ολίγου σε ιδιωτική συζήτηση, ότι ο κομμουνιστοφάγος Μαραντζίδης και τα βαρόμετρα του ΣΚΑΪ ήταν από τα ελάχιστα που έπιασαν το ποσοστό του ΚΚΕ σε προεκλογική δημοσκόπηση, ήδη πριν το exit poll, θα έλεγα με αρκετή συνέπεια σε όλη την προεκλογική περίοδο, τους άλλους τους θυμόμαστε για τα 4,4 και 4,1 που δίνανε εδώ και μέρες, αλλά ίσως τελικά αυτό να λειτούργησε συσπειρωτικά για μας, όπως -εικάζω-λειτούργησαν και για τον Καμμένο τα χαμηλά δημοσκοπικά ποσοστά. Το λέω γιατί παίχτηκε εν μέρει και παιχνίδι από την ανάποδη, θυμίζω την Αυγή που πριν καμιά εβδομάδα μας έδινε 7% με προφανή σκοπό τη λεηλασία ψήφων από αμφιταλαντευόμενους.
ΑπάντησηΔιαγραφήAmor omnia vincit
Ενσωμάτωση 66,12% (και κλείνω, το υπόσχομαι): Η διαφορά ΣΥΡΙΖΑ-ΝΔ έπεσε οριακά *κάτω* από τις οκτώ μονάδες. Τεράστια, σύμφωνοι, αλλά δεν είναι 12 που δήλωνε αυτάρεσκα ο Συριζαίος και του 'λεγα να ηρεμήσει. Η συγκυβέρνηση σε πχ 1-1,5 χρόνο παραμένει πολύ πιθανή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρειάζεται προσοχή το ΚΚΕ, γιατί δείχνει να υπήρξε διαρροή προς τον σύριζα, ιδίως από τα αποτελέσματα της επαρχίας, π.χ. Σάμου. Υπάρχει ακόμη μεγάλο πρόβλημα στην εκλαϊκευση της γραμμής του στα μέλη/οπαδούς του που είναι ευάλωτα στην ρεφορμιστική προπαγάνδα, για αυτό και οι διαρροές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ήταν πιο συμπαγείς οι γραμμές του το αποτέλεσμα θα ήταν πολύ καλύτερο, αλλά κυρίως θα φαινόταν αυτό στο εργατικό κίνημα.
Θετική πάντως η έκβαση αυτής της μάχης και θασ γίνει ακόμη πιο θετική αν εντοπιστούν οι αδυναμίες.
Τελικά είχε δίκιο ο Δελαστίκ που έλεγε ότι θα τσιμπήσουν κάτι τις το ΚΚΕ και η ΑΝΤΑΡΣΥΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ μεγαλύτερη τρολιά της ιστορίας θα είναι να κάτσει η μπίλια στο 150. Και τότε να δούμε πόσα απίδια παίρνει ο σάκος πουλιόπουλά μου:)
Κριτίας, ο εκ των Κασσιτερίδων νήσων ορμώμενος.
Με Καμμένο μέσα τα ξέρουμε τα απίδια.Και συναντιέται κ με Σταύρο την Τρίτη.Μην αγχώνεσαι
ΑπάντησηΔιαγραφήmariori
Ναι καλά όλα αυτά Γιάννη Τ., αλλά όταν είχες κόσμο δικό σου να σου λέει "ναι, το ξέρω ότι θα κάνω μ***** και είναι όπως τα λέτε, έτσι την πάτησε κι ο πατέρας μου από παιδί στο κόμμα το '81 με τον Ανδρέα, αλλά να φύγουν" εκεί είχες πια να κάνεις μάχη με τον πιο αταβιστικό ανορθολογισμό, καμία εκλαϊκευση δεν έφταιγε. Εξάλλου πού τα είδες τα πανηγύρια, ικανοποίηση νιώθουμε, όχι ενθουσιασμό, είπαμε τα μεγάλα ζόρια τώρα έρχονται.
ΑπάντησηΔιαγραφήAmor omnia vincit
Ο Δελαστίκ διόλου απίθανο να ΜΗ ψήφισε ΑΝΤΑΡΣΥΑ, αλλά όπως θα έλεγε: "ε,εντάξει τώρα...".
ΑπάντησηΔιαγραφήΈννοια σας και μην ανησυχείτε. Πήρατε φόρα και ξεράσατε τόσα που δε γίνεται να ξεχαστούν. Διδακτική προεκλογική περίοδος.
Κριτίας, ελπίζω να το λες ειρωνικά για την επαλήθευση του Δελαστίκ, αλλιώς είσαι εκτός τόπου και χρόνου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατά τη γνώμη μου, ικανοποιητικό το μέχρι τώρα αποτέλεσμα του ΚΚΕ. Ιδιαίτερα σε περιοχές με βαρύνουσα σημασία (Β Αθηνών, Β Πειραιώς) είχαμε άνοδο και αρκετά υψηλότερα ποσοστά από το μέσο όρο.
Για τα αυγά έχω να πω ότι παίξανε καλή μπαλίτσα στο επικοινωνιακό κομμάτι (μας κρατάνε στη φυλακή γιατί μας τρέμουν, και δε συμμαζεύεται..). Θετικό γεγονός ότι στο σχολείο που ήμουνα αντιπρόσωπος τις ψήφους τους τις πήραν κυρίως από κάτι σκατόγερους, δηλωμένους δεξιούς-βασιλικούς-φασίστες.
Ανταρσύα-Μαρς και πάλι απογοήτευση. Υποθέτω ότι θα έχουν ενδιαφέρον οι εξελίξεις στο Μετωπο τις επόμενες μέρες..
Inspector
Ρε παιδια δειξτε λιγο ελεος για τον ανθρωπο καιγεται να δει το Ανταριζα κυβερνηση. ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ.μα να ψηφισει ΚΚΕ και η Τροτσκιστρια Σαριγκουλη αχαχαχαχαχαχαχα.Κουραγιο Καουτσκι αυτο το ποτηρι θα το πιεις ολοκληρο. Μακαρι να κατσει η Μπιλια στο 150 αχαχαχαχαχα ας κανει δευτερες εκλογες αχαχαχαχαχα ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήAmor, να πανηγυρίσουμε, γιατί όχι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα πάρουμε άδεια από κανέναν;
Μπορούμε και να πανηγυρίζουμε χωρίς να χάνουμε την επαφή με την πραγματικότητα και την ψύχραιμη ανάλυση. Για άλλους είναι δύσκολα αυτά.
"...Ο Δελαστίκ διόλου απίθανο να ΜΗ ψήφισε ΑΝΤΑΡΣΥΑ..."
ΑπάντησηΔιαγραφήΜ'αρέσει που αφήνεις και κάποιες πιθανότητες ρε zoot, αφού μας το έκανε ταληράκια το ότι θα το ρίξει συριζα δαγκωτό ο ακροδεξιός σεισμολόγος διεθυντής του πριν.
Η ανταρσυα ό,τι ψήφους πήρε τις πήρε από ξεκάρφωτους (σαν τον λεβέντη ένα πράμα, που ίσως ξαναβάλει μπρος το κανάλι 67 και αρχίσει να λέει ιστορίες για τα υπουργεία που του προσέφερε ο τσίπρας), γιατί οι δικοί της αλλού το έριξαν.
Ijon Tichy
Είδες; Με φάγαν οι αβρότητες με τα "σοκολατένια" συριζοειδή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ρεφορμιστική Αριστερά του ΣΥΡΙΖΑ πέτυχε μια μεγάλη νίκη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ κομμουνιστική αριστερά, τελικά πήρε κάτι από την εκλογική αριστερή στροφή ενός μεγάλου τμήματος της κοινωνίας, της εργατικής τάξης και του λαού. Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ διπλασιάζει σχεδον το πολύ χαμηλό 0,3% σε 0,6% σε σχέση με τις εκλογές του ιουνίου '12.
Οι ψήφοι της προέρχονται από ένα μικρό ρεύμα ριζοσπαστικοποίησης του λαϊκού και του εργατόκοσμου που δεν εγκρίνουν την δεξιά στροφή του ΣΥΡΙΖΑ. Η συνεργασία ΑΝΤΑΡΣΥΑ-ΜΑΡΣ δείχνει ότι έγινε ένα μικρό διακριτό βήμα στην προσπάθεια συμβολής στην οικοδόμηση ενός κοινωνικού και πολιτικού μετώπου ρήξης και ανατροπής.
Το κκε με το 5,4% έχει 0,9% σχεδόν μια μονάδα άνοδο, σε σχέση με το 4,5% των εκλογών του Ιουνίου '12.
Ψευδώνυμο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έχει πλάκα πλέον αυτό με την "κομμουνιστική" ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Είναι ίδιου επιπέδου με κάτι τέτοια:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://news.yahoo.com/alexis-tsipras-greek-che-guevara-cusp-power-142224734.html
Τι καταπίνει αμάσητα ο πλανήτης...
ορειβάτης
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝΤΑΡΣΥΑ-ΜΑΡΣ: Πρώτη Ανακοίνωση για τα εκλογικά αποτελέσματα
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.antarsya.gr/node/2898
ορειβάτης
Ήδη συριζαίοι κατηγορούν το ΚΚΕ που "τους έσπρωξε" στους ανελ. Ότι το φλερτ ήταν παλιό ή τη Ραχήλ δεν τα κοιτάνε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαντεύω ότι το ΚΚΕ θα φέρει εντός εβδομάδας νομοσχέδια πχ για εργασιακά, ο συριζα θα κάνει την πάπια και όλοι αυτοί οι ριζοσπάστες θα έχουν πάλι να λένε ότι η κυβέρνηση δεν είναι έτοιμη, ότι με τη νδ δεν κάναμε έτσι, ότι θέλουμε να τους ρίξουμε αλλά αυτοί έχουν χρέος στη χώρα και άλλα τέτοια.
ΓΜ
Ορειβάτη 2:28,
ΑπάντησηΔιαγραφήΑρκετά πιο προσεκτική αυτή τη φορά η ανακοίνωση του ανταρσύα-μαρς , αποφεύγει χοντρές πατάτες («αριστερή κυβέρνηση», «κατσαρόλες» κλπ.) και βέβαια αποφεύγει και τα δύσκολα, δηλαδή μια βασική εκτίμηση: Κέρδισαν η έχασαν οι δυνάμεις της εργασίας στην αντίθεσή τους με την εξουσία του Κεφαλαίου;
Η «εκλογική νίκη» του τσύριζα είναι άλλα λόγια ν’ αγαπιόμαστε, όσο αφήνει αδιευκρίνιστο αυτό: Τι είναι ο τσύριζα; Ασε που με ποσοστό 36.4% και 149 έδρες η εκλογική νίκη είναι τόσο «καθαρή» όσο καθαρό είναι και το βρώμικο μπόνους των 50 εδρών.
Για το θέμα του φασισμού και πως πολεμιέται από το εργατικό κίνημα ας το αφήσουμε κατά μέρος γιατί έχει επανειλημμένα θιχτεί εδώ, σημειώνοντας μόνο επιγραμματικά πως οι ακτιβισμοί είναι ο χειρότερος τρόπος, ας είναι και «μετωπικοί». Αν είναι να κάνουμε βλακείες, τουλάχιστον ας μην τις κάνουμε …μετωπικά, μπας και σωθούνε και μερικοί!
Η καναλικά σιγονταρισμένη εκλογική άνοδος του τσύριζα αποπροσανατόλισε το εργατικό κίνημα και σίγουρα λεηλάτησε τις όποιες κομμουνιστικές δυνάμεις, δείχνοντας ότι η ταξική πάλη έχει σκληρύνει και ο αντίπαλος δε συγχωρεί χαλαρότητες και ανεπάρκειες, πόσο μάλλον λάθη. Δε θάπρεπε ούτε ο ανταρσύα να εφησυχάζει – απορώ!
Για άλλη μια φορά εντοπίζεται σαν πανάκεια ο «μετωπισμός» και υποτιμάται ο ιδεολογικός-πολιτικός προσανατολισμός για την ανάπτυξη της λαϊκής αντεπίθεσης. Οσο βολοδέρνει ο ανταρσύα (και πολλοί άλλοι) π.χ. στα τενάγη του αγοραίου αντισοβιετισμού και μάλιστα χωρίς διαχωριστικές γραμμές από την αστική προπαγάνδα, δεν πρόκειται να εξελιχτεί σαν κομμουνιστική δύναμη και βέβαια υπονομεύει το εργατικό κίνημα. Ο «μετωπισμός» είναι προκάλυμμα της αμφιταλάντευσης, των ερωτοτροπιών με την ΓΣΕΕ και τον τσύριζα στο μαζικό κίνημα, του γυρίσματος της πλάτης στο κοινωνικό μέτωπο. Το μέτωπο μπορεί να είναι αποτελεσματικό εργαλείο μόνο στα χέρια των πολιτικά και ιδεολογικά αδιάλλακτων δυνάμεων, εκείνων δηλαδή, που ξέρουν τι θέλουν, και γι αυτό ακριβώς μπορούν να κάνουν σωστές συμμαχίες. Το μέτωπο δε θα διαμεσολαβηθεί από καιροσκόπους και δεν είναι αυτοσκοπός. Θα περίμενα μιαν αξιολόγηση της συμμαχίας με τον ….Αλαβάνο(!;!;), όπως και με τους ποικίλους τροτσκίζοντες, αλλά πολλά ζητάω….
Κομμουνιστικό κίνημα με γλέζους, αλαβάνους και τρότσκες, απλά δεν νοείται.
Στα θετικά η διατύπωση πρόθεσης «ενίσχυσης της κοινωνικής απαιτητικότητας» (αν ερμηνεύω σωστά τα περίεργα ιδιόλεκτα…) και τα περί «μη ανοχής» και «περιόδου χάριτος», σε αντίθεση με τα προχτεσινά του Χάγιου περί «κατσαρολών». Μένει να δούμε στην πράξη τι θα γίνει…
Αυτά, έτσι, επι ποδός, και καθόλου διεξοδικά.
Η στάση τους και η λύσσα τους δε πρέπει να παραβλεφθει και να ξεχαστεί. Στις δηλώσεις και τις ανακοινώσεις μπορούν να πουλάνε όση τρελίτσα θέλουν. Μπορούν να μας προσάψουν ό,τι τους κατέβει και γουστάρουν, το ήθος τους αυτό είναι. Η πλάκα όμως κάποτε τελειώνει. Τόσο στη ζωή, όσο και στο ίντερνετ.
ΑπάντησηΔιαγραφή1.38 Δεν χρειαζεται κανενα πολιτικο Μετωπο ουρας στον Τσυριζα για την σωτηρια του Καπιταλισμου. Ενισχυση της Λαικης συμμαχιας για Αλλαγη ταξης στην εξουσια. Τα υπολοιπα ειναι για να εχουμε καπιταλισμο για παντα ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκτος απο το ποσοστο της ΧΑ,παρατηρησα κατι αλλο πολυ ανησυχητικο.Οι ψηφοι ΝΔ,ΠΑΣΟΚ,ΚΙΔΗΣΟ ειναι μολις 300.000 πιο κατω απο οτι ηταν τον Ιουνιο του '12.Αν προστεθουν οι ψηφοι του Ποταμιου,που σε μεγαλο βαθμο εχει νοημα πολιτικο αυτη η προσθεση,τοτε εχεις ΠΑΣΟΚ + ΝΔ του 12=ΠΑΣΟΚ+ΝΔ+ΚΙΔΗΣΟ+ΠΟΤΑΜΙ του 2014.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠου σημαινει οτι παρα την καταστροφη των μεσαιων στρωματων αυτα τα 5 χρονια,εχεις ακομα ενα συμπαγες αστικο μπλοκ 2.500.000 ανθρωπων.Το οποιο αφου δε μετακινηθηκε αυτην την περιοδο,δυσκολα θα μετακινηθει και στο μελλον.
Αυτα τα 2,5 εκ. ειναι σιγουρα πολυ παραπανω απο το αθροισμα των μεγαλων και μεσαιων αστικων στρωματων,και δεν μπορει να εξηγηθει ο αριθμος αυτος μονο απο το χαμηλο πολιτικο επιπεδο και την κυβερνητικη προπαγανδα.
Πρεπει να εκτιμησουμε ποσο μεγαλη τελικα ηταν η καταστροφη των μικροαστων στην Ελλαδα αυτα τα χρονια,και ποια νηματα συνδεουν ακομα πολλους μικροαστους με το κεφαλαιο και τα αστικα κομματα.Ειναι πολυ κομβικο σημειο.
Η ΧΑ εχασε 40.000 ψηφους,υπαρχουν ομως ακομα 400 χιλ. περιπου που ειναι πληρως αποκτηνωμενοι και αποβλακωμενοι πολιτικα,και ειναι τελειως ΟΚ με το αιμα εργατων στα χερια τους,αρκει να σωσουν το οικοπεδακι τους και το μαγαζακι τους.Και σε αυτην την περιπτωση,το επικοινωνιακο κομματι δεν εξηγει τελειως τη σταθεροτητα της ΧΑ.Εδω και αρκετους μηνες,η αρνητικη διαφημιση εχει μετατραπει σε καθολου διαφημιση,ενω η ιδια θελοντας και μη,εχει σταματησει τους διαφορους ''ακτιβισμους'' της.
Εάν και εφόσον η κυβέρνηση που θα προκύψει λαμβανει φιλολαϊκά μέτρα ΚΑΙ κάτω από την πίεση του εργατικού και λαϊκού κινήματος, τα μέτρα αυτα θα τα στηρίζουμε και θα παλεύουμε για να πάει το εργατικό και λαϊκο κίνημα ακόμα παραπέρα τις διεκδικήσεις του. Υπό αυτή την λογική, σε ενδεχόμενες κινητοποιήσεις κατσαρόλας, θα είμαστε εναντίον τους και στο δρόμο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕάν αυτή η κυβέρνηση κκάνει συμβιβασμούς -που θα κάνει- εμείς θα είμαστε απέναντι.
Και τα 2 παραπάνω δεμένα με την τατκική της αντικαπιταλιστικής ανατροπής που έχουμε ως ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Αυτά θα κάνουμε και με αυτά συμφωνώ
ορειβάτης
Το αποτελεσμα του ΣΥΡΙΖΑ ηταν ικανοποιητικο - για μας δηλαδη,γιατι οι ιδιοι δε νομιζω να χαρηκαν και πολυ. Δεν υπαρχουν αλλα περιθωρια για ψεμματα. Οι ΑΝΕΛ δυσκολα μπορει να αποτελεσουν αλλοθι για την αποτυχια τους,οπως θα μπορουσε το Ποταμι,ή η ΔΗΜΑΡ (RIP),γιατι ειναι καραμπινατο αντιμνημονιακο κομμα (για τη μαζα).
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ διαφορα ΣΥΡΙΖΑ-ΝΔ δεν μου εκανε μεγαλη εντυπωση,περιμενα ομως να προεκυπτε απο ηττα της ΝΔ περισσοτερο,παρα απο νικη του ΣΥΡΙΖΑ.Δλδ περιμενα ενα 30-21,οχι 36-27.Ειναι μεγαλη επιτυχια της ΝΔ που ειχε τοσο μικρη φθορα.Ακομα και ο Α.Παπ. απο το '81 στο '85,περισσοτερο ειχε χασει.
Σε αυτες τις εκλογες τελειωσε,αν δεν ειχε τελειωσει ηδη,ο μυθος της μετωπικης αριστερας.Η εξ.αρ. (ωραιο ονομα για το επομενο μετωπο θα ηταν αυτο) μαζεψε το αστρονομικο ποσοστο του...0,85%,ενω το 0,7 της ΑΝΤΑΡΣΥΑ περσυ,και το 0,2 του Αλαβανου,μεταφραστηκε σε ενα 0,6% οταν κατεβηκαν μαζι.
Το προβλημα λοιπον δεν ειναι να προστεθει στο 5 του ΚΚΕ (που και αυτο ακομα ειναι μικρο ποσοστο) ενα 0,τοσο,αλλα να ενωθει οσο το δυνατον μεγαλυτερο κομματι της εργατικης ταξης,κατω απο το κομμα της.
Και εδω ερχομαι στο ΚΚΕ.Ειναι πολυ σημαντικο που αντεξε την πιεση αυτα τα 2 χρονια,και επαναπατρισε 60.000 ψηφους απο τον Ιουνιο.Μαζι ομως με τα ψεμματα για τον ΣΥΡΙΖΑ,τελειωνουν και τα ψεμματα για το ΚΚΕ.Πλεον,οι περισσοτερες αυταπατες και τα περισσοτερα χαρτια των αστων εχουν καει ή εχουν αρχισει να καιγονται.Με κυβερνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ,το ΚΚΕ ειναι το μονο κοινοβουλευτικο αντιμνημονιακο κομμα που δεν εχει κυβερνησει.
Που σημαινει οχι οτι φυσικα πρεπει να διεκδικησει την κυβερνηση το ΚΚΕ,αλλα πλεον για ο,τι γινει ειμαστε περισσοτερο υπευθυνοι οι ιδιοι απ'οτι ημασταν πριν 2 χρονια ας πουμε.Οχι πως δε θα υπαρξουν και αλλα χαρτια,και αλλες αυταπατες,θα ηταν και ουτοπικο να περιμεναμε κατι τετοιο.Αλλα τα περιθωρια ελιγμων εχουν μειωθει σημαντικα.
Η κριση ειναι μεγαλη ευκαιρια να ριζοσπαστικοποιηθει ο λαος.Αν πεταξει το πουλακι,και αρχιζει να πεταει σιγα σιγα,χαιρετα μου τον πλατανο.Σε συνθηκες ομαλες,μην περιμενετε πολλα περα απο διατηρηση δυναμεων και αντε να βαρεσουμε κανενα 8αρι παλι το πολυ πολυ.
Θα ηθελα να μας δωσει ο ορειβατης εναν ορισμο του τι ειναι κινητοποιηση κατσαρολας, καθως και ποιες δυναμεις θεωρει οτι εκαναν, κανουν ή θα κανουν ενδεχομενως τετοιες κινητοποιησεις στο μελλον.
ΑπάντησηΔιαγραφήsniper
Πάνω σ αυτα που λέει ο ΠΓ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο νο 1 ζητούμενο της επόμενης μέρας για το ΚΚΕ ειναι η απο καλύτερες θέσεις προσπάθεια για ανασύνταξη του Λαϊκού Κινήματος.
Αυτό ομως αποτελεί ταυτόχρονα κατα την άποψη μου και το νο 1 πρόβλημα της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ.Δεν καλλιέργησε τυχαία ο ΣΥΡΙΖΑ τη λογική της ανάθεσης και των μειωμένων απαιτήσεων.Θα προσπαθήσει παραπέρα να υπονομεύσει αγώνες που αναπόφευκτα θα ξεσπά σουν το επόμενο διάστημα.Ο τρόπος που θα διαχειριστεί το ΚΚΕ τις νέες συνθήκες που θα διαμορφωθούν ειναι ενα κρίσιμο και σύνθετο ζήτημα.Παρολο που υπάρχει εμπειρία απο παλιότερες πρακτικές του ΠΑΣΟΚ θα επιστρατευτούν και καινούργια κόλπα.Το προγραμμα και οι αποφάσεις του συνεδρίου αποκτούν μεγάλη σημασία για την επόμενη μέρα και ειναι ενα όπλο που μπορεί και πρέπει να αξιοποιηθεί.
Φαντάζομαι οτι ξαναδιαβάζοντας το σημερα κάποιοι να διαπιστώσουν οτι οι κριτικές παρατηρήσεις η ακόμα και οι διαφωνίες τους δεν μπορει να ειναι ίδιες.
Μια μικρή αλλά απαραίτητη διόρθωση. Η ΧΑ δεν είχε πάρει 8,92% στις ευρωεκλογές του 2014 όπως έγραψα αλλά ακόμα μεγαλύτερο ποσοστό. Είχε πάρει 9.4%.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ εκδήλωση του ΣΕΦ και η ανοιχτή συγκέντρωση (πιστεύω ότι θα έπρεπε να γίνουν ανοικτές συγκεντρώσεις και σε άλλες πόλεις) στο Σύνταγμα σίγουρα βοήθησαν πολύ. Επίσης να πω ότι είμαι σίγουρος ότι ο Κουτσούμπας σε debate θα τα πήγαινε περίφημα-ίσως σε επόμενες εκλογές να πρέπει να υπάρξει περισσότερη πίεση ώστε να διεξαχθεί.
Από ότι βλέπω το ΠΑΣΟΚ σε ολόκληρη τη Θεσσαλία δεν παίρνει πλέον καμιά έδρα. Δεδομένων και κάποιων άλλων αποτελεσμάτων στη συγκεκριμένη περιφέρεια, έχω τη διαίσθηση (δεν έχω σχέση με τη περιοχή για να έχω κάτι περισσότερο από απλή διαίσθηση) ότι εκεί το κόμμα μπορεί να τα πάει πάρα πολύ καλά στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα και να κερδίσει νέο κόσμο στις τάξεις του που θα έρθει για να μείνει.
ρα
Το αποτελεσμα ειναι θετικο γιατι.
ΑπάντησηΔιαγραφή1) Ηρθε σε συνθηκες πολωσης και με ενα κομμα πρωην οπορτουνιστικο και νυν σοσιαλδημοκρατικο να εχει ρευμα και να φτανει πανω απο 36%. Ενα κομμα που οι μισες οργανωμενες δυναμεις του προερχονται απο δικη μας διασπαση και που αυτο το εκανε να εισχωρει στις παρυφες του κομματος και να επηρεαζει αυτον τον κοσμο. Ο ΣΥΡΙΖΑ εχει πιο μεγαλη εισχωρηση στον δικο μας κοσμο ακομα και απο το πολθ πιο ριζοσπαστικο ΠΑΣΟΚ του 81. Γιατι οι συριζαιοι σε μεγαλο βαθμο ηταν πρωην συντροφοι. Οι πασοκοι οχι. Επιπλεον το 81 το κομμα ειχε πολλαπλασιες οργανωμενες δυναμεις, ηταν 1η δυναμη στο εργατικο κινημα και στους φοιτητες και ετσι απεκρουσε το συντριπτικο ρευμα του ΠΑΣΟΚ. Σημερα η κατασταση ειναι πολυ διαφορετικη γιατι ξερουμε ολοι οτι μεσολαβησε το 89-91...
2) Το αποτελεσμα ειναι θετικο γιατι οι οποιες απωλιες ειχε προς το ΣΥΡΙΖΑ το κομμα αναπληρωθηκαν απο νεες ψηφους, κοσμο προερχομενο εκλογικα απο ΠΑΣΟΚ,ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ.
3) Ειναι θετικο γιατι φαινεται οτι το κομμα πηρε πολυ υψιλα ποσοστα στις νεες ηλικιες. Νομιζω μεγαλυτερα της ΧΑ και ισως να ειναι μονο πισω απο τον ΣΥΡΙΖΑ στις νεους.
4)Ειναι θετικη η αυξηση σε σχεση με το 2012 στα μεγαλα αστικα κεντρα στα οποια και ειχαμε χασει πολλες δυναμεις.
5) αρνητικο απο ολες τις αποψεις το ποσοστο της ΧΑ.
6) αρνητικο το οτι εχουμε ακομα στις παρυφες μας και δει σε περιοχες καλες για εμας κοσμο ευαλωτο στα διλημματα που δεν εχει λυμενα ζητηματα κυβερνησης και αστικου κρατους.
7) Αυτο που θεωρω σημαντικο ειναι οτι ο κοσμος που εριξε ΚΚΕ ξεπερασε εναν ορυμαγδο αυταπατων και εκβιασμων. Πιο συνειδητη ψηφος ακομα και απο τον Ιουνη του 2012 που καποιοι ψηφισαν απο κεκτυμενη ταχυτητα και ειναι αυτοι ενα μερος αυτων που καταγραφοντουσαν ως διαροες μας προς ΣΥΡΙΖΑ στις δημοσκοπησεις. Αποψη μου ειναι οτι και σεναριο δευτερων εκλογων να παιζοταν το ΚΚΕ αντε να εχανε 0,5-1 μοναδα. Προς θλιψη κατι ρεταλιων γνωστων και μη εξαιρετεων που ολη η ζωη τους πλεον ειναι να περιμενουν απωλιες του ΚΚΕ.
ratm
συνεχεια
ΑπάντησηΔιαγραφήΠλεον ολο το βαρος μας πρεπει να πεσει στην ανασυνταξη του κινηματος και την ισχυροποιηση του ΚΚΕ. Ερχονται δυσκολες μερες με σκληρες μαχες. Αν καποιος νομιζει οτι απλα ο ΣΥΡΙΖΑ θα απογοητευσει και ο κοσμος θα γινει ΚΚΕ ειναι μακρια νυχτωμενος. Ο απογοητευμενος ειτε παει σπιτι του, ειτε εκφασιζεται ειτε παει σε νεες αυταπατες μικροαστικες. Παντως οι απογοητευμενοι δεν γινονται κομμουνιστες. Οσοι παμε με το ΚΚΕ απο την οποια θεση παμε γιατι εχουμε ορεξη για αγωνα και ζωη, γιατι πιστευουμε οτι ο κοσμος μπορει να αλλαξει , γιατι το λεει η καρδουλα μας στον ενα ή στον αλλο βαθμο , γιατι μαθαμε να παλευουμε και η συνηθεια ειναι ατιμο πραγμα... Γιατι εχουμε ονειρα και αναγκες που δεν παιρνουν σκοντο...Γιατι εμεις δε ζουμε με 400 ευρω. Γι'αυτο οποιον ξερουμε που με αυταπατες πολλες ή λιγες το ριξε ΣΥΡΙΖΑ να τον βαλουμε χθες κιολας στον αγωνα, να του πουμε οτι δεν πρεπει να απογοητευτει απο τις νεες διαψευσεις των προσδοκιων του.
Να εχουμε επιχειρηματολογια που να παταει στην πραγματικοτητα. πχ το ΚΚΕ εχει μιλισει για πιθανοτητα μικρης ανακαμψης της καπιταλιστικης οικονομιας. Αυτη φαινετσαι δυσκολη για την ωρα μιας και οι χωρες τις ΕΕ μπαινουν σε υφεση και επηρεαζουν και την Ελλαδα αλλα η αναιμικη βραχυχρονη ανακαμψη πριν τη νεα κριση ισως ερθει καποια στιγμη. Αυτο σημαινει 1 οτι θα πατησει στα υπαρχοντα συντριμια και στα νεα που εχουν δρομολογηθει αλλα 2 θα επιχειρηθει να προβληθει η αντιμετωπιση ακραιων φαινομενων φτωχιας ως σωτηρια και αριστερη "επανασταση" το προγραμμα της ΔΕΘ εξαλλου με τα σισιτια σε 300.000 κοσμο προσπαθεια του καπιταλισμου για καταπολεμηση ακραιας φτωχιας ειναι. Τι θελω να πω? Οτι αν η καπιταλιστικη οικονομια περασει (πραγμα δυσκολο προς το παρον) σε τετοια φαση θα ειναι εκτος τοπου και χρονου να προπαγανδιζουμε πχ νεα περικοπη στον κατωτατο μισθο. Το λεω γιατι εχω δει σε πολλους φιλους μου αυτη την ταση υπερβολης που δεν παιρνει υποψη της τις αναλυσεις του κομματος.
Χρειαζομαστε καρδια και μυαλο , ελπιδα και δυναμη που ελεγε και το σποτ μας.
ratm
Υγ. Τελικα το μεταβατικο προγραμμα φοβερο. Ειχε 0,35 η Ανταρσυα, 0,2 ο Αλαβανος και πηραν και τα φιδια που εκτρεφαμε και εφτασαν ολοι μαζι το 0,6!
ο ανθρωπος το λεει ξεκαθαρα.Οποιος αντιδρασει στην εξαθλιωση που θα συνεχιστει και θα μεγαλωσει θα θεωρηθει διαδηλωση κατσαρολα και θα τον χτυπησουν τα φασιστικα ταγματα εφοδου του ανταριζα.Αυτο ειναι το καταντημα για το καθε ναυαγιο.Για το ΚΚΕ το αποτελεσμα ειναι θετικοτατο.Λιθαρακι στους αγωνες που εχουμε μπροστα.61000 καινου ργιες συνειδησεις ηρθανε διπλα μας. Η καλυτερη επενδυση για το ΚΚΕ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπάντηση προς τα παιδάκια που βρίζουν:
ΑπάντησηΔιαγραφήα. Διαδηλώσεις κατσαρόλας: Διαμαρτύρεται στον δρόμο ή -λιγότερο πιθανό- εξεγείρεται τμήμα των μεσαίων κ ανώτερων στρωμάτων κλπ, εξαιτίας ενός φιλολαϊκού νομοσχεδίου; Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ θα είναι με σαφήνεια ΕΝΑΝΤΙΟΝ των δράσεων αυτών και θα παλεύει να ΜΗΝ πέσει η κυβέρνηση από τα δεξιά. Αντιθέτως, στο μέτρο των δυνάμεών της η ΑΝΤΑΡΣΥΑ θα προσπαθεί να στρέφει προς τα αριστερά τις κοινωνικές εξελίξεις.
β. Οπισθοχωρεί η κυβέρνηση και δεν υλοποιεί φιλολαϊκα νομοσχέδια τα οποία έμπρακτα να βελτιώνουν στο εδώ και τώρα την θέση της εργατικής τάξης και του λαού. Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ θα πρωτοστατήσει -όπως πάντα το κάνει- στους εργατικούς και λαϊκούς αγώνες. Με οργανωμένες λαϊκές συνελεύσεις στις γειτονιές και την ταξική ανασυγκρότηση του εργατικού κινήματος.
γ. Η Λέσχη φίλων ΠΑΝ στέλνει στον μέγα δάσκαλο, την μοναδική αυθεντία του μαρξισμού-λενινισμού-σταλινισμού-ΠΑΝισμού τον τιτανοτιτάνα ΠΑΝ, τους θερμούς της αγωνιστικούς χαιρετισμούς, μαζί με ένα μπουκαλάκι αντίδοτο στο δηλητήριο της οχιάς. Γιατί από την πολύ του λύσσα, δάγκωσε την γλώσσα του και αυτοδηλητηριάστηκε!
ορειβάτης
2η πιο αναλυτική Ανακοίνωση της ΚΣΕ ΑΝΤΑΡΣΥΑ
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Το σημερινό αποτέλεσμα των εκλογών αποτελεί μα βαριά ήττα για τις αντιδραστικές κυβερνητικές δυνάμεις ΝΔ κι ΠΑΣΟΚ. Ο λαός καταδικάζοντας τις δυνάμεις αυτές, μαζί με όλες τις δυνάμεις που πήραν μέρος στην επίθεση (ΚΙΔΗΣΟ, ΔΗΛΑΡ, ΛΑΟΣ), αναδεικνύοντας τον ΣΥΡΙΖΑ σε πρώτο κόμμα εκδηλώνει την αγανάκτησή του απέναντι στην βαρβαρότητα της επίθεσης, το ξεπέρασμα του φόβου, την απόφαση του να φύγουν όσοι μας έφεραν μέχρι εδώ, να γυρίσει σελίδα.
2. Εξαιρετικά αρνητικό αποτέλεσμα αποτελεί η τρίτη θέση της εγκληματικής συμμορίας της ΧΑ, που δείχνει ότι απέναντι στις φασιστικές ιδέες και πρακτικές απαιτείται διαρκές μέτωπο, πάλη όχι μόνο για να καταδικαστούν ισόβια οι ναζί αλλά και να ξηλωθούν τα στηρίγματά τους στην αστυνομία και στο κράτος συνολικότερα. Μάχη για να ξεριζωθεί το φασιστικό και ρατσιστικό δηλητήριο από τις γειτονιές, τα σχολεία, τους χώρους δουλειάς.
3. Το αποτέλεσμα της πολιτικής συνεργασίας ΑΝΤΑΡΣΥΑ ΜΑΡΣ είναι θετικό. Υπήρξε διπλασιασμός σε σχέση με τις εκλογές του Ιούνη του 2012. Το αποτέλεσμα της πολιτικής συνεργασίας αντανακλά την επίδραση του άλλου δρόμου της ρήξη και της σύγκρουσης με το χρέος, το ευρώ, την ΕΕ, τις δυνάμεις του κεφαλαίου, που άλλωστε είναι πιο σημαντική από αυτό που καταγράφεται εκλογικά. Αποτύπωσε την διαμαρτυρία και την προειδοποίηση ενός αριστερού κόσμου απέναντι στη δεξιά στροφή του ΣΥΡΙΖΑ. Η πολιτική συνεργασία έδωσε πρόσθετη δυναμική στο εκλογικό αποτέλεσμα και δίνει ώθηση στην προοπτική συνέχισης και εμβάθυνσης του εγχειρήματος. Συνολικά το αποτέλεσμα μας δίνει τη δύναμη να συνεχίσουμε να παρεμβαίνουμε με μεγαλύτερη αποφασιστικότητα και την επόμενη μέρα.
4. Το αμέσως ερχόμενο χρονικό διάστημα ο ΣΥΡΙΖΑ θα δοκιμάσει από θέσεις κυβερνητικής ευθύνης την πολιτική που επιδιώκει «ανακούφιση» του λαού, μέσα στο πλαίσιο των συνθηκών της Ευρωζώνης και της ΕΕ. Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ επιμένει ότι χωρίς παύση πληρωμών στο χρέος, χωρίς ρήξη με την ΕΕ και το ευρώ, χωρίς εθνικοποίηση των τραπεζών και των μεγάλων επιχειρήσεων με εργατικό έλεγχο, η ελπίδα του εργατικού κινήματος και του λαού δεν θα δικαιωθεί. Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ χωρίς καμιά αναμονή και περίοδο χάριτος, θα συμβάλλει στην εργατική και λαϊκή αντεπίθεση, θα παλέψει για να επιβληθούν φιλολαϊκά μέτρα, να ξηλωθούν τα μνημόνια, να συνδεθούν οι αγώνες με το πρόγραμμα της αντικαπιταλιστικής ανατροπής, στο πλαίσια της λογικής της αριστερής, εργατικής και λαϊκής αντιπολίτευσης.
5. Η ΚΣΕ της ΑΝΤΑΡΣΥΑ χαιρετίζει τις συντρόφισσες και τους συντρόφους, τις φίλες και τους φίλους της ΑΝΤΑΡΣΥΑ-ΜΑΡΣ που έδωσαν με αυταπάρνηση την μάχη. Θα αποτιμήσει με συλλογικό και συντροφικό τρόπο το αποτέλεσμα και την εμπειρία κι θα χαράξει τα επόμενα ενωτικά βήματα, επιμένοντας στο δρόμο της μετωπικής συνεργασίας των δυνάμεων και των αγωνιστών που αναζητούν την Αριστερά της ρήξης και της ανατροπής. Θα παρέμβει οργανωμένα με ακόμα μεγαλύτερη αποφασιστικότητα στην νέα περίοδο των οξυμένων πολιτικών και κοινωνικών μαχών που ανοίγεται μπροστά μας.
ορειβάτης
ορειβατη
ΑπάντησηΔιαγραφήη ανταρσυα θα διαδηλωσει σημερα για τη δεξοα στροφη Συριζα να συνεργαστει με ΑΝΕΛ ? η θα θεωρηθουμε κατσαρολαμανεις οσοι νομιζουμε οτι δεν νογαται αριστερα αυτη που συνεργαζεται με την ψεκασμενη δεξια
οι πολες σοκολατες βλαπτουν
Επειδή ορειβάτη αυτά που γράφεις για τους αγώνες της ανταρσυας που είναι πάντα μπροστάρης κτλ είναι το λιγότερο γραφικά (για να μην πω τίποτα χειρότερο -- το τι κάνετε στους χώρους δουλειάς, όπου υπάρχετε δλδ, είναι γνωστό), εγώ θα θεωρήσω τεράστιο θετικό βήμα από πλευράς σας το να σταματήσει να γράφει ακροδεξιές μαλακίες ο Δελαστίκ (αν τον σουτάρετε κι από διευθυντή του πριν θα σας βγάλω και το καπέλο), εκεί βάζω τον πήχυ σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήIjon Tichy
Τα πραγματα ειναι απολυτα ξεκαθαρα.οποιος αντιδρασει μπροστα στο εγκλημα που θα ακολουθησει θα θεωρηθει κατσαρολα απο τα Φραικοπς του Χαγιου.Αυτη αλλωστε ειναι η δουλεια του η προστασια του καπιταλισμου με αριστερη Προβια.Για τους Εθνικιστες Ανελ μουγκα. Οπως και για το σημερινο Αισχος στην καισαριανη Θα περασετε καλα απο εδω και περα ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλη η ανακοίνωση της ΑΝΤΑΡΣΥΑ και αυτά που γράφει ο ορειβάτης είναι αναπαραγωγή του χιλιοπαιγμένου έργου που σήμερα πασάρει το Λαφαζαναίικο:
ΑπάντησηΔιαγραφήβγαίνουμε στους δρόμους για να κρατάμε στον ίσιο δρόμο τον ΣΥΡΙΖΑ και την κυβέρνηση του. Που σημαίνει θα βγαίνουμε στον δρόμο για να στηρίζουμε τα δήθεν φιλολαίκά μέτρα που θέλει να πάρει, αλλά δήθεν δεν τους αφήνουν από την Ε.Ε. Και μετά θα βγαίνουμε να στηρίζουμε την κύβέρνηση για να μην την ανατρέψουν οι ακροδεξιοί κλπ κλπ κλπ.
Δυστυχώς ορειβάτη το έργο το έχουμε ξαναδεί. Ήδη το οργανώνει το Λαφαζαναίκο για να δίνει το αναγκαίο "αριστερό" άλλοθι. Και φυσικά όταν το ΚΚΕ και το ΠΑΜΕ θα οργανώνουν λαϊκές κινητοποιήσεις,θα βγαίνουν τα γνωστά παπαγαλάκια να ταυτίσουν το ΚΚΕ με την "αντίδραση". Θα το κατηγορούν για τα "μαξιμαλιστικά" του που δήθεν θα υπονομευουν την προσπάθεια της "αριστεράς" και δήθεν υποβοηθούν την άνοδο της Χρυσής Αυγής.Ότι δήθεν θα διασπούμε το κίνημα γιατί δεν θα πηγαίνουμε με τον νέο κυβερνητικό συνδικαλισμό αντάμα. Για σου Πουλατζα με τις ιδέες σου!!!!
ΌΧΙ ορειβάτη, ευχαριστούμε, αλλά δεν θα πάρουμε! Το παραμύθι σας το έχουμε ξανακούσει. Καλό, αλλά δεν έχει δράκο!
kk-1
H Λέσχη φίλων ΠΑΝ κάνει έκκληση για να μαζευτούν όσο περισσότερα αντιλυσσικά εμβόλια! Μετά την οχιά, τώρα δάγκωσαν τον ΠΑΝ και τα λυσσασμένα σκυλιά των Φραϊκο(ρ)πς (αχ Δάσκαλε εγώ να σε διορθώνω πρέπει;) του Χάγιου και της ΑΝΤΑΡΣΥΑ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΑΝΤΑΡΣΥΑ θα συμβάλλει α. στην συγκρότηση εργατικής/λαϊκής αριστερής αντιπολίτευσης απέναντι σε κάθε υποχώρηση ή/και αντιλαϊκή πολιτική της νέας κυβέρνησης.
ΑπάντησηΔιαγραφήβ. Στην υπεράσπιση -απέναντι στην αστική αντίδραση/αντεπίθεση- κάθε φιλολαϊκού μέτρου που θα λαμβάνει η νέα κυβέρνηση. Με τον στόχο να βαθαίνει συνεχώς το περιεχόμενο αυτών των μέτρων προς όφελος της εργατικής τάξης και του λαού.
γ. Όλη αυτή η τακτική υποτάσσεται στον στόχο της συγκρότησης του μετώπου ρήξης και ανατροπής, κοινωνικών και πολιτικών δυνάμεων για την αντικαπιταλιστική ανατροπή.
ορειβάτης
@Σεχταρ
ΑπάντησηΔιαγραφή''Για άλλη μια φορά εντοπίζεται σαν πανάκεια ο «μετωπισμός» και υποτιμάται ο ιδεολογικός-πολιτικός προσανατολισμός για την ανάπτυξη της λαϊκής αντεπίθεσης. Οσο βολοδέρνει ο ανταρσύα (και πολλοί άλλοι) π.χ. στα τενάγη του αγοραίου αντισοβιετισμού και μάλιστα χωρίς διαχωριστικές γραμμές από την αστική προπαγάνδα, δεν πρόκειται να εξελιχτεί σαν κομμουνιστική δύναμη και βέβαια υπονομεύει το εργατικό κίνημα. Ο «μετωπισμός» είναι προκάλυμμα της αμφιταλάντευσης, των ερωτοτροπιών με την ΓΣΕΕ και τον τσύριζα στο μαζικό κίνημα, του γυρίσματος της πλάτης στο κοινωνικό μέτωπο. Το μέτωπο μπορεί να είναι αποτελεσματικό εργαλείο μόνο στα χέρια των πολιτικά και ιδεολογικά αδιάλλακτων δυνάμεων, εκείνων δηλαδή, που ξέρουν τι θέλουν, και γι αυτό ακριβώς μπορούν να κάνουν σωστές συμμαχίες. Το μέτωπο δε θα διαμεσολαβηθεί από καιροσκόπους και δεν είναι αυτοσκοπός. Θα περίμενα μιαν αξιολόγηση της συμμαχίας με τον ….Αλαβάνο(!;!;), όπως και με τους ποικίλους τροτσκίζοντες, αλλά πολλά ζητάω….''
Και οχι μονο αυτα,υπαρχουν πολυ πιο πεζοι λογοι που οι δυναμεις του εξωκοινοβουλιου εχουν κανει την εννοια του μετωπο,φαρμακο για πασα νοσο και μαλακια (κυριως μαλακια).
Εφοσον το καθενα απο αυτα τα κομματα απο μονο του,κινεται σε δεκαδικα ποσοστα,η τακτικη του να κατεβουν ολα μαζι μπας και μπουν στη βουλη,ειναι ευλογη.Κατι τετοιο εκαναν οι συνιστωσες του ΣΥΡΙΖΑ πριν 10 χρονια,και σημερα βρεθηκαν στη βουλη.
Αν ηθελαν πραγματικα την ενοτητα,δε θα διασπαζοντουσαν σαν αμοιβαδες καθε λιγο και λιγακι,ουτε θα καναν μετωπα-παρωδιες με 3242 συνιστωσες,τασεις και αρχηγισκους.Αμα θες ενοτητα κυριε,κανε ενιαιο κομμα.Ειναι λες και αυτες οι οργανωσουλες εχουν ως αυτοσκοπο,να αυτοδιασπωνται την μια μερα,και να καλουν σε ενοτητα τις οργανωσεις απο τις οποιες διασπαστηκαν,την αλλη μερα.
Ομως,η εκλογικη τακτικη της εξωκοινοβουλευτικης αριστερας,ελαχιστα απασχολει το ΚΚΕ,πολυ περισσοτερο το λαο.
Θα δωσω μια συμβουλη προς τους φιλους μας:O Γκλετσος πηρε 1,7%,περιπου το 3πλασιο απο ΑΝΤΑΡΣΥΑ-ΜΑΡΣ.Σκεφτειτε μπας και κατεβειτε μαζι τους στις επομενες,παιδι του ΑΑΔΜ ειναι και αυτος σαν τον Αλαβανο.
Ορειβατης. Απαιτειται ενισχυση της Λαικης συμμαχιας για την ανατροπη του καπιταλισμου. ολα τα υπολοιπα παραμυθια για μετωπα ειναι αβαντα στον καπιταλισμο οπως εγινε παντα ΕΑΜ ΕΔΑ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό άλλους βλέπω λύσσα εγώ πάντως, με συνέχεια και φόρα από τη προεκλογική περίοδο (βαθύ κόκκινο,μαο κτλ)...
ΑπάντησηΔιαγραφήη αληθεια ειναι οτι η τυχοδιωκτικη και σεχταριστικη σταση της ανταρσυας που επεμενε σε αυτονομη καθοδο ενω ειχε τοσα κοινα με τον συριζα ηταν ο αποφασιστικος παραγοντας που ο συριζα δεν κατεκτησε την αυτοδυναμια και κατεληξε να κυβερνα με τον Καμμενο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε την αυτονομη καθοδο της εστρεψε δεξια το τιμονι του Συριζα. Η ιστορια τετοια λαθη δεν τα ξεχνα.
Μερικές απαντήσεις:
ΑπάντησηΔιαγραφήα. Η μετωπική λογική είναι αναγκαία για τη συγκέντρωση πολιτικών και κοινωνικών δυνάμεων με στόχο την αντικαπιταλιστική ανατροπή και την εργατική εξουσία/δημοκρατία. Αυτή την λογική την υπηρετεί η ΑΝΤΑΡΣΥΑ όχι χωρίς αντιφάσεις, αλλά την υπηρετεί.
β. Εάν η τακτική της ΑΝΤΑΡΣΥΑ δεν απασχολεί το ΚΚΕ, ας μην ασχολούνται οι του ΚΚΕ με την ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Είναι απλό!
γ. Η Λέσχη φίλων ΠΑΝ αφιερώνει στον μέγα Δάσκαλο το κάτωθι στιχούργημα: "Ούτε ΕΑΜ, ούτε ΑΝΤΑΡΣΥΑ, τώρα με τον ΠΑΝ χτίζουμε ιστορία"!
6.45 Η Μετωπικη λογικη ειναι απαραι τητη για τον εγκλοβισμο του λαου σε οπορτουνιστικα σχηματα ωστε να σωθη ο καπιταλισμος.οπως εγινε με το ΕΑΜ την ΕΔΑ και τον συνασπισμο.Δεν υπαρχει παραδειγμα χωρας που η εργατικη ταξη να πηρε την εξουσια.Παντα θα εχουμε επαγρυπνηση στα οπορτουνιστικα αναχωματα. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο διορθώνω: "Ούτε ΕΑΜ, ούτε κι ΑΝΤΑΡΣΥΑ, τώρα με τον ΠΑΝ φτιάχνουμε ιστορία"! Το ρήμα "φτιάχνω", σαφώς και είναι πιο σωστό από το ρήμα "χτίζω" ιστορία.
ΑπάντησηΔιαγραφήβ. Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ ως μέτωπο της κομμουνιστικής και αντικαπιταλιστικής Αριστεράς, δεν θα μπορούσε ποτέ να ενσωματωθεί στον ΣΥΡΙΖΑ, για αυτό και δεν ενσωματώθηκε ως τα τώρα και ούτε πρόκειται. Θα συνεχίσουμε όμως να επιδιώκουμε την κοινή δράση στο εργατικό/λαϊκό κίνημα και με τις δυνάμεις του ΚΚΕ ΚΑΙ με τις δυνάμεις του ΣΥΡΙΖΑ -οι οποίες θα αρνούνται έμπρακτα τους περιορισμούς και τις παλινωδίες της κυβέρνησης-, βάσει του προγράμματός μας. Του αντικαπιταλιστικού μεταβατικού προγράμματος.
"Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ θα συμβάλλει α. στην συγκρότηση εργατικής/λαϊκής αριστερής αντιπολίτευσης απέναντι σε κάθε υποχώρηση ή/και αντιλαϊκή πολιτική της νέας κυβέρνησης"(;;;;;;).
ΑπάντησηΔιαγραφή"Υποχώρηση" από τι ρε παιδιά; Δηλαδή με λίγα λογια λέτε ότι το πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ έχει φιλολαϊκά μέτρα που οι "κακοί" δεν θέλουν να τον αφήσουν να τα πάρει. Και εμείς, ο λαός, πρέπει "μαχητικά" να παλεύουμε να μας δοθούν τα ψίχουλα για να προχωρήσει η καπιταλιστική ανάπτυξη.
Και να λέμε και "ευχαριστώ" από πάνω!!!!
Μπράβο ΑΝΤΑΡΣΥΑ, ποιό ΠΑΣΟΚ πεθαίνεις!
Ρε, λίγο ΤΣΙΠΑ δεν έχετε! Μόνο ΤΣΙΠΡΑ!
Κατά τα άλλα ορειβάτη επιβεβαιώνεις αυτά που έγραψα παραπάνω!
kk-1
6.52 Ουρα το τσυριζα στο εργατικο κινημα και αβανταδορος του στην διαχειρηση του καπιταλισμου οπως και σε δημους.Μπορεις να επιδιωκεις οτι θελεις.Ετσι κανει παντα ο καπιταλισμος μεσο των αναχωματων του. Πες μας κατι και για τις ανατροπες στην ΕΣΣΔ και για τον Σοσιαλισμο που γνωρισαμε. εχει ενδιαφερον θα γελασουμε αχαχαχαχαχα ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήαγαπητέ κκ1, αφού βάζεις την φρασούλα όλη, κατάλαβέ την και όλη! Απέναντι σε κάθε υποχώρηση Η/ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΑΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην το τραβάς από τα μαλλιά, γιατί δεν προκύπτει!
ορειβάτης
"...Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ ως μέτωπο της κομμουνιστικής και αντικαπιταλιστικής Αριστεράς, δεν θα μπορούσε ποτέ να ενσωματωθεί στον ΣΥΡΙΖΑ..."
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα λέω και τα ξαναλέω, μεγάλοι κωμικοί. Δεν ήρθε η ελπίδα που έγραψε το μαο ρε γίγαντα; Σας έφυγε η αγωνία για την αυτοδυναμία ή αυτά τα γράφεις τίγκα στις ιδρωτίλα; Με τον λεβέντη που έχει και αριστερό παρελθόν θα γίνει το μέτωπο να ξανανοίξει το κανάλι 67 (που θα γίνει το πραγματικό κανάλι της αριστεράς, όχι σαν τον 902 που πήγε στις οφσορ); Με τον τόλια τον γκλέτσο που τον έφαγαν οι στρεβλώσεις του ααδμ που λέει κι ο στρατηγός; Ο Δελαστίκ ξέρει να παίζει με τρενάκια ή όχι; Ο Μπιτσάκης;
Τέλος πάντων, έχεις εδώ τον παναγιώτη να ασχολείσαι, ίσως σφυρίξω και στο LR να βάλει κανά πολλ, να'χεις κάτι να ξεσκάς όσο ακονίζεις τα λεπίδια της "αριστερής πίεσης".
Ijon Tichy
Για τις χώρες του λεγόμενου "υπαρκτού σοσιαλισμού":
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε εξαίρεση το ΕΚΚΕ (το οποίο έχει ως σημείο καμπής το '56), οι υπόλοιπες συνιστώσες της ΑΝΤΑΡΣΥΑ συγκλίνουν στην αντίληψη πως στην ΕΣΣΔ και τις άλλες λαϊκές δημοκρατίες, η εξέλιξη των καθεστώτων του λεγόμενου "υπαρκτού σοσιαλισμού", ήρθε σταδιακά σε αντίθεση με τον σοσιαλισμό. Τα καθεστώτα αυτά παρέμειναν ταξικά και μετά την εκδίωξη/ανατροπή της αστικής τάξης, αφού αναδείχθηκε σε νέα κυρίαρχη/άρχουσα τάξη, η κομματική/κρατική γραφειοκρατία.
Παρ´όλες τις κατακτήσεις της σε Παιδεία, Υγεία, Στέγη και δουλειά, η εργατική τάξη παρέμεινε καταπιεζόμενη και κυριαρχούμενη από την κομματική/κρατική γραφειοκρατία. Η κατάρρευση των καθεστώτων αυτών την τριετία 1989-1991, οδήγησε στην καπιταλιστική παλινόρθωση σε αυτές τις χώρες.
Σε γενικές γραμμές αυτή είναι η αντίληψη της μεγάλης πλειοψηφίας των αγωνιστών της ΑΝΤΑΡΣΥΑ.
ορειβάτης
Η Καθε κυβερνηση ειναι αντιλαικη στο συνολο της απο την στιγμη που τα μεσα παραγωγης τα εχουνε οι Καπιταλιστες ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ λέσχη φίλων ΠΑΝ, την τελευταία στιγμή, ΑΠΕΤΡΕΨΕ μέλος της ΑΝΤΑΡΣΥΑ από το να χαρίσει στον Ijon Tichy, ένα ιδρωμένο μπλουζάκι από μέλος της ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Ο οπορτουνιστικά δηλητηριασμένος ιδρώτας που έχει ποτίσει το μπλουζάκι, θα είχε εξοντώσει τον Ijon Tichy ΑΝ δεν προλάβαινε η Λέσχη μας!! Ετερο αρνητικό αποτέλεσμα, το αδυνάτισμα της φωνή του μεγάλου μας δάσκαλου ΠΑΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήορειβάτης που ΑΓΡΥΠΝΑ
Αυτη ακριβως την αντιληψη εχει και ο καπιταλισμος για την ΕΣΣΔ περιεργο για να ειναι συπτωση.η ΕΣΣΔ οσο στην εξουσια ητανε οι Μπολσεβικοι οικοδομουσε σοσιαλισμο με την εργατικη ταξη στην εξουσια. Απο το 20ο Συνεδριο με την επικρατηση του οπορτουνισμου ξεκινησε συνειδητα σταδικη πορεια προς τον Καπιταλισμο με εφαρμογη νομων του. Με ολοκληρωση των ανατροπων το 1991.Αρα μιλαμε καθαρα για αντεπαναστατικη δυναμη στην υπηρεσια του καπιταλισμου ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφή«β. Εάν η τακτική της ΑΝΤΑΡΣΥΑ δεν απασχολεί το ΚΚΕ, ας μην ασχολούνται οι του ΚΚΕ με την ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Είναι απλό!»
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί, ποιος ασχολείται μαζί σας; Εσείς μας έχετε γαζώσει εδώ πέρα, στην αρχή δήθεν από συντροφική σκοπιά, μετά εξόφθαλμα αντικομμουνιστικά, όπως το παρακάτω:
«Τα καθεστώτα αυτά παρέμειναν ταξικά και μετά την εκδίωξη/ανατροπή της αστικής τάξης, αφού αναδείχθηκε σε νέα κυρίαρχη/άρχουσα τάξη, η κομματική/κρατική γραφειοκρατία. […] η εργατική τάξη παρέμεινε καταπιεζόμενη και κυριαρχούμενη από την κομματική/κρατική γραφειοκρατία.»
Άρα τι θες τώρα;
Εξόχως χιουμοριστικό το σχόλιό σου άγρυπνε ορειβάτη δεν λέω, και το όλο κόνσεπτ της λέσχης φίλων ΠΑΝ σκίζει (οργανωθήκατε καλά στο "βαθύ", είναι και το μόνο μέτωπο που έχει πετύχει μέχρι στιγμής), αλλά προτιμώ τις πολιτικές σου αναλύσεις, δες τον ορίτζιναλ ορειβάτη πώς προσφέρει αγνό κι αμόλυντο το χιούμορ, τώρα για μας λέει για τον υπαρκτό, μετά θα μας πει για τον ολοκληρωτικό καπιταλισμό, μετά για τον ανολοκλήρωτο (δεν υπονοώ τίποτα, ξέρω πολύ καλά τι ματσό άντρακλες είστε εκεί στην ανταρσυα) κτλ. Θα το σπρώξω πιο πολύ για το πολλ να μην σας φάει η βαρεμάρα τώρα που έρχεται και εξεταστική (και θα πέσει λίγο το "κίνημα").
ΑπάντησηΔιαγραφήIjon Tichy
ΥΓ: Το μπλουζάκι το θέλω, θα το πάρω το ρίσκο. Να τσιμπήσω κι εγώ λίγη από την ριζοσπαστική ιδρωτίλα του "πιο ριζοσπαστικού κομματικού της ελληνικής κοινωνίας". Δώσ'το στον ΠΑΝ, κι αν μπορείς βάλε και κάπου το ποίημα από εδώ:
http://mao.gr/autodionamia/
Απολίθωμα, είναι κάποιο είδος σκληραγώγησης να αποκτήσουμε ανοσία στις τρολλιές παντός είδους; Αλλιώς δεν εξηγείται.
ΑπάντησηΔιαγραφή@ορειβατης
ΑπάντησηΔιαγραφή''β. Εάν η τακτική της ΑΝΤΑΡΣΥΑ δεν απασχολεί το ΚΚΕ, ας μην ασχολούνται οι του ΚΚΕ με την ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Είναι απλό!''
Ασχολειται το ΚΚΕ,οσο παρουσιαζετε αυτην την τακτικη,ως τακτικη του κομμουνιστικου κινηματος,και οχι ως τακτικη εκλογικης επιβιωσης του Δελαστικ,του Μπιτσακη και της υπολοιπης τρελοπαρεας,οπως ειναι στην πραγματικοτητα δλδ.
''Για τις χώρες του λεγόμενου "υπαρκτού σοσιαλισμού":
[...]
Σε γενικές γραμμές αυτή είναι η αντίληψη της μεγάλης πλειοψηφίας των αγωνιστών της ΑΝΤΑΡΣΥΑ.''
Δηλαδη:
-στηριζετε καθε χαζοχαρουμενο κινημα που εχει υπαρξει του στυλ Δεκεμβρης του '08,αγανακτισμενοι,πατατες κλπ,αλλα το πρωτο εργατικο κρατος σας ξυνιζει γιατι ηταν δηθεν ταξικο.
-βλεπετε νικες και ρηξεις εκει που δεν υπαρχουν αλλα η πρωτη νικηφορα εφοδος στον ουρανο ειναι κατι οχι μονο ασημαντο,αλλα και αρνητικο γεγονος για σας.
Κατα τα αλλα ειναι το ΚΚΕ ηττοπαθες,οταν συκοφαντειτε την μεγαλυτερη και πιο μακροχρονια νικη της Ε.Τ. πανω στην αστικη.
Σαν κατι γραφικους που γκρινιαζανε το 04 οταν πηρε η εθνικη το Γιουρο,γιατι παιξαμε αντιποδοσφαιρο,δεν μας αξιζε και το λουρι της μαιμους.
Και μη μου πεις οτι στηριζετε το '17,αλλα οσα ακολουθησαν οχι.Γελανε και τα πενταχρονα.
Εγώ από τις ανακοινώσεις της ανταρσύα δεν κατάλαβα, στα σωματεία όπου είναι μαζί με τον σύριζα θα βάζει θέμα για "απεργίες διαρκείας" και "να πέσει η κυβέρνηση" για να πιέσει για θετικά μέτρα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΉ συνολικά θα έχει ρόλο εθελοντών ΜΑΤ;
ΓΜ
Προσέχτε, στην δεύτερη έκδοση(!) της πολιτικής εκτίμησης ΑΝΤΑΡΣΥΑ: «Ο λαός καταδικάζοντας τις ( «αντιδραστικές» στην αμέσως προηγούμενη φράση, Σ.σ.,) δυνάμεις αυτές…» και «…αναδεικνύοντας τον ΣΥΡΙΖΑ…» «…εκδηλώνει….την απόφασή του….να γυρίσει σελίδα»
ΑπάντησηΔιαγραφήΌμως παρακάτω, παράγραφος 3, διαπιστώνει «…δεξιά στροφή του Σύριζα»!
Με λίγα λόγια, και για να το ξετυλίξουμε, οι φωστήρες του ανταρσύα εκτιμούν πως …ο λαός καταδικάζει τους αντιδραστικούς και θέλει να γυρίσει σελίδα ….επιδοκιμάζοντας τον …δεξιόστροφο Σύριζα!
Φαίνεται, πως δεν ήταν μόνο του Χάγιου η σχιζοφρένεια. Είναι γνώρισμα όλου του καθοδηγητικού απαρατ του τάχατες «αντι-Ζολώτα» πολιτικού κόμματος, ρεύματος, μετώπου κλπ., κλπ.
Συγκρίνετε τώρα αυτά τα σχιζοφρενικά με την παρ.2 της ανακοίνωσης της ΚΕ/ΚΚΕ εδώ:
http://kokkiniepithesi.blogspot.gr/2015/01/blog-post_63.html
και θάχετε μια καλή εικόνα της σχέσης της πολιτικής ανάλυσης με το …τσίρκο!
Ανταρσυόπουλα, όσο περισσότερα λέτε τόσο περισσότερο τα σκατώνετε. Αστε το, το ρημάδι!
Ορειβάτες, αφού επιμένετε να κάνετε καριέρα σαν Freikorps του Τσύριζα, ώρα σας καλή!
----------------------------------------
Το πότε ήταν «αριστερός» ο Σύριζα του Μάαστριχτ, των βομβαρδισμών και του Ανάν, για να μπορεί να κάνει …. «δεξιά στροφή»(!), το σχολίασαν άλλοι σ. εδώ, δεν έχω τίποτε να προσθέσω.
1. Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ θεωρεί ως τιτάνια την προσπάθεια των λαών και των εργατικών τάξεων στον 20ο αι., για την ανατροπή του καπιταλισμού και την οικοδόμηση του σοσιαλισμού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘεωρούμε ότι η Οκτωβριανή επανάσταση δημιούργησε το πρώτο εργατικό κράτος -μετά την Κομμούνα του 1871- στον κόσμο. Σταδιακά όμως, η κομματική/κρατική γραφειοκρατία τόσο για αντικειμενικούς όσο και για υποκειμενικούς λόγους, άρχισε να υποκαθιστά την εξουσία των εργατικών συμβουλίων, με την δική της.
Τα υπόλοιπα τα ανάρτησα παραπάνω, οπότε υπάρχουν και είναι στην κρίση του αναγνώστη.
2. ΤΑΤΑΤΑΑΑΑΑ!!!! Η Λέσχη φίλων ΠΑΝ με ανακοίνωσή της ΑΝΑΚΥΡΗΣΣΕΙ ΕΠΙΤΙΜΟ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ -μετά τον ραν ταν πλαν, τον κιμ γιονγκ ουγκ κλπ- ΚΑΙ τον Παπουτσωμένο γάτο!!!! Καταγγέλλει τις ορδές χαζοχαρούμενων εργατών, ανέργων, νέων και μικροαστών που έχουν μαζευτεί έξω από την φωλιά του παπουτσωμένου γάτου και του πετάνε ντομάτες! Θεωρεί ότι όλα αυτά συμβαίνουν γιατί αυτοί οι χαζοχαρούμενοι δεν έχουν καταλάβει την φωτεινή σκέψη του μεγάλου μας ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΠΑΝ!
3. Για την ΑΝΤΑΡΣΥΑ τα είπε ο μέγας Δάσκαλος ΠΑΝ: "αίρχωντε τα φαηκοπς του Χάγειου". Τι άλλο να προσθέσουμε;
ορειβάτης
ταρατατζουμ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΈκτακτο ανακοινωθεν: Ο σύντροφος Ντένις ο τρομερός έχασε τον μοναδικό φίλ που εμπιστεύονταν, τον αδερφικό του φίλο, τον αυτοκόλλητο σύντροφο: Τον Σεχτάρ τον -επίσης- τρομερό!!!!!!
Πληροφορίες της Λέσχης φίλων ΠΑΝ, λένε ότι ο Σεχτάρ ο τρομερός έχει πιαστεί στα δίχτυα της φοβερής, γοητευτικής όσο και ύπουλης πρακτόρισσας της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, ΜΑΤΑ ΧΑΓΙΟΥ! Η Μάτα Χάγιου είναι 27 χρονών όμορφη, σατανική και αριστερή οπορτουνίστρια από κούνια.
Η Μάτα Χάγιου είναι το άλτερ έγκο του άλλου Χάγιου: αυτού που διοικεί τα φαηκόπς της ΑΝΤΑΡΣΥΑ και που ανακάλυψε -τα φαηκόπς πάντα- ο μέγας Δάσκαλος ΠΑΝ!!
Η Λέσχη φίλων ΠΑΝ παρακαλεί θερμά όσους γνωρίζουν κάτι για την τύχη του άτυχου συντρόφου μας σεχτάρ, να επικοινωνήσουν με τον μέγα Δάσκαλο.
1. Σεχτάρ τρομερέ ΤΙ δεν καταλαναίνεις; Ο λαός ψήφισε ΣΥΡΙΖΑ γιοτί ελπίζει και θέλει όντως -ο λαός- να γυρίσει σελίδα στην ζωή του και να βελτιωθεί. ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΨΗΦΙΣΕ ΣΥΡΙΖΑ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν δεν ψήφισε σεχτάρ για αυτο ο λαός τον ΣΥΡΙΖΑ, θα πρέπει να μας πεις ΓΙΑΤΙ ψηφισε ΣΥΡΙΖΑ!
Για ψάξτο γιατί έχεις μπερδέψει μπούτια και σπάλες μου φαίνεται σεχτάρ τζιέριμ!!
2. Αφού διαπιστώσει την αυτονόητη αυτή αλήθεια, η ΑΝΤΑΡΣΥΑ λέει και το άλλο: Ο ΣΥΡΙΖΑ που αυτόν εμπιστεύτηκε η εργατική τάξη και ο λαός σε αυτή την περίοδο, έχει κάνει δεξιά στροφή. ΤΙ πάλι ΔΕΝ καταλαβαίνεις φίλε μου Σεχτάρ τρομερέ;
ορειβάτης
Εχω μια απορια για τον Ανταρσυωτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι αγανακτησμενοι δεν ηταν κινητοποιησεις κατσαρολας?
Τα συνθηματα τους "οι 300 στο Γουδι", "εξω τα κομματα" , "εξω τα συνδικατα" , οι σημαιες με το δικεφαλο αετο( οχι της ΑΕΚ οι αλλες) τι ηταν?
Οι τοτε κινητοποιησεις δεν ηταν που εριξαν την σοσιαλδημοκρατικη κυβερνηση του ΠΑΣΟΚ και εφεραν μια τρικομματικη με ΝΔ-ΠΑΣΟΚ και το εθνικιστικο ΛΑΟΣ υπο τον δωτο τραπεζιτη πρωθυπουργο?
Ποια η σταση της ΑΝΤΑΡΣΥΑ τοτε? Γιατι τοτε κραζετε το ΚΚΕ για την ορθοτατη σταση του τοτε?
Και μη μου πεις για τις συνελευσεις τις "ακομματιστες" της κατω πλατειας κλπ γιατι το ολο "κινημα" τροφοδοτησε ουσιαστικα 3 κομματα. Τη νεα σοσιαλδημοκρατια του ΣΥΡΙΖΑ, τους ακριδεξιους ΑΝΕΛ και τη ναζιστικη Χ.Α.
ratm
Αν εσυ καταλαβαινεις τις ασυναρτησιες που λες τη να πει κανεις Περαστικα σου ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα ανταρσυοτρολλ με το αστείρευτο χιούμορ (όχι σαν τους θείους χαράλαμπους σαν και του λόγου μου) που συχνάζουν εδώ τι άλλο σκοπεύουν να κάνουν στην συνέχεια; Να αντιγράφουν τα μηνύματα άλλων, όπως κάνουν κάτι πιτσιρίκια που επαναλαμβάνουν ό,τι τους λες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤέλος πάντων, ορειβάτη συνέχισε απτόητος με τις αναλυσάρες σου απαντώντας σε όλα τα καυτά ερωτήματα που σου θέτουν, πχ αυτό το τελευταίο με τον κόσμο που ψήφισε αριστερά γιατί αυτό θέλει (ούτε εε, ούτε ευρώ, ούτε νατο, ούτε και καπιταλισμό θέλει), αλλά επί της ουσίας ψήφισε δεξιά γιατί έτσι είναι, θέτει πολύ ψηλά τον πήχυ για τα επόμενα σχόλιά σου. Ίσως πιστέψω κιόλας ότι τελικά εσύ είσαι ένας από τους ελάχιστους που ψήφισαν την ανταρσυα γνωρίζοντάς την κι από προχθές, κι όχι σαν τους άλλους 60000 που το έκαναν γιατί τους τέλειωσε το ζαμπόν, ή γιατί δεν χωνεύουν τα γυαλιά του λεβέντη, την τεστοστερόνη του γκλέτσου, και δεν θέλουν κι οικόπεδα (με τόσο ενφια μαλάκες είναι; λογικό).
Ijon Tichy
Ρε Απολίθωμα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤρελά βραχυκυκλώματα κι αμοκ. Ο άλλος πρέπει να γράφει και να έχει σπασμούς, να βγάζει καπνούς απ'τα αυτιά κλπ. Κάτι σα κακός σε κινούμενα σχέδια.
1. ratm, οι διαδηλώσεις κατσαρόλας έχουν πολιτογραφηθεί, ως οι διαδηλώσεις του δεξιού τμήματος μιας κοινωνίας, εναντίον των πολιτικών αιστερών ή/και ριζοσπαστικών αριστερών κυβερνήσεων (τύπου τσάβες, Αλλιέντε κλπ).
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντιθέτως, το κίνημα των πλατειών, ήταν ένα κίνημα, εναντίον της πολιτικής αστικών κυβερνήσεων της Ελλάδας, της ΕΕ (τρ¨οικα, μνημόνια), κ του ΔΝΤ ενός ακόμα αστικού οργανισμού.
Προφανώς και δεν έχουν σχέση αυτά τα 2 που ανεφερες (κίνημα πλατιεών και διαδηλώσεις κατσαρόλας). Το κίνημα των πλατειών λαϊκό αριστερόστροφο κίνημα ήταν. Είχε και αστικά/δεξιά στοιχεία, είχε και ανοργανωσιά και μπόλικο αυθόρμητο κλπ. Αλλά ήταν ένα αυθεντικό λαϊκό κίνημα της τότε περιόδου.
2. Η εργατική τάξη και ο λαός ψήφισαν ΑΡΙΣΤΕΡΟΣΤΡΟΦΑ, όσο αυτή την χυγκεκριμένη περίοδο που διανύουμε ΕΧΟΥΝ συνειδητοποιησει την κατάσταση. Τιποτα λιγότερο και τίποτα περισσότερο. Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ θεωρεί ΘΕΤΙΚΟ το χτεσινό πολιτικό αποτέλεσμα, απο ΑΥΤΗ την σκοπια. Εχει ΗΔΗ αναλυθεί στην κοινή ανακοίνωση ΑΝΤΑΡΣΥΑ-ΜΑΡΣ και στην ανακοίνωση της ΚΣΕ.
3. zoot horn rollo, Με ανακάλυψες. μην κοιμηθείς απόψε. Θα σε επισκεφτώ στα όνειρά σου. Είμαι ο ΦΡΕΝΤΙ ΚΡΟΥΓΚΕΡ και μην πεις ότι δεν στο πα
Έχω πωρωθεί,και το βραχυκύκλωμα συνεχίζεται...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλέ μου Ορειβάτη, 11:28,
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια συνεννοήσου με τον σύντροφό σου τον ανώνυμο 12:27, που θεωρεί ότι ο λαός φήφισε ΑΡΙΣΤΕΡΟΣΤΡΟΦΑ (!) και βλέπει ΘΕΤΙΚΟ(!) το χτεσινό, κι όχι αόριστα για "να γυρίσει σελίδα" (μπρος η προς τα πίσω;),
ξαναδιαβάστε μετά μαζί την τελευταία τελοσπάντων βέρσιον της εκτίμησης της ανταρσύας,
ευθυγραμμιστείτε όσο μπορείτε
και,
αν θέλετε να μάθετε γιατί, κατά τη γνώμη μου, ψήφισε τσύριζα ο λαός, διαβάστε εδώ:
http://902.gr/eidisi/politiki/60068/anakoinosi-tis-ke-toy-kke-gia-ta-eklogika-apotelesmata
όλο το ντοκουμέντο και ειδικότερα την παρ.2.
Με καλύπτει 100%.
Αειντε, γιατί γκαστρώνει γάϊδαρο στην ανηφόρα η αβελτηρία σας.
Εδώ και 25 χρόνια για σας το λαϊκό κίνημα βαδίζει μονίμως αριστερόστροφα και από νίκη σε νίκη... κατευθείαν για το Νταχάου!
Ειλικρινά δεν ξέρω πως αλλιώς μπορώ να βοηθήσω.
Ονειρα γλυκά, καληνύχτα!
Που'σαι χιουμορίστα, τις κατσαρόλες αλλιώς τις προβάλλατε μέχρι πρότινος (πριν την μαλακία του χάγιου). Κι αυτό γιατί έτσι είχαν βγει στην αργεντινή οι γυναίκες ("μια νύχτα μαγική..." κτλ). Τουλάχιστον τις μαλακίες που γράφεις κάν'τες ψιλοκοπυ-πέιστ (όπως αυτά για την εσσδ, τα κινήματα της πλατείας, της πατατοντομάτας, του γιαουρτιού, της κρεμάλας κτλ, όλα αριστερόστροφα και με την ταξική συνειδητοποίηση των συμμετεχόντων να αγγίζει το άπειρο) από κάπου αλλού να είναι κάπως συμβατές οι δικές σου μαλακίες με αυτές που λέει ο πολιτικός σου φορέας.
ΑπάντησηΔιαγραφήIjon Tichy
1. Γλυκέ μου Σεχτάρ: ΔΕΝ υπάρχει καμμία αντίθεση στα λεγόμενα των ΑΝΤΑΡΣΑΙΩΝ που γράφουν εδώ μέσα. Ξαναδιάβασε τα γραφόμενά μας, διάβασε και τις ανακοινώσεις ΑΝΤΑΡΣΥΑ-ΜΑΡΣ και ΑΝΤΑΡΣΥΑ και θα το διαπιστώσεις!
ΑπάντησηΔιαγραφή2. Ijon Tichy: Η διαδήλωση της κατσαρόλας έχει πολιτογραφηθεί όπως σου είπα. "Μια νύχτα μαγική κλπ": Αναφέρεται στις αριστερόστροφες λαϊκές εξεγέρσεις της Λατινικής Αμερικής που ΕΔΙΩΞΑΝ ΑΣΤΟΥΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥΣ. Ξέρεις, υπάρχουν λαϊκά κινήματα που είναι αντιδραστικά καιι άλλα που είναι δημοκρατικά έως σοσιαλιστικά/κομμουνιστικά. Με τα αυθόρμητα δημοκρατικά λαϊκά κινήματα η ΑΝΤΑΡΣΥΑ ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ την όσμωση σε οργανωτικό, πολιτικό και πολιτισμικό επίπεδο. Αν εσύ τσαντισμένε μου ΚΚΕ ΔΕΝ θες να έρθεις σε όσμωση με αυτά τα κινήματα, οκ! Ασε την ΑΝΤΑΡΣΥΑ να κάνει αυτό που θέλει και κάνε εσύ το δικό σου! Ειδες ποσο απλά είναι τα πράγματα;
Αν θες πάλι κοινή δράση ΚΑΙ με την ΑΝΤΑΡΣΥΑ, οκ! Εδώ είμαστε, να ανοίξουμε την συζήτηση για το αναγκαίο πολιτικό πλαίσιο/βάση.
Επίσης γλυκέ μου σεχτάρ, δεν είναι η ΑΝΤΑΡΣΥΑ που λέει εδώ και 25 χρόνια πως το εργατικό κίνημα πάει από νίκη σε νίκη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΊσα-ίσα λέμε πως το εργατικό κίνημα είναι σε βαθιά κρίση κλπ.
Βρε πυροβολημένε χιουμορίστα, έδωσες τον εξής ορισμό για τις "διαδηλώσεις κατσαρόλας":
ΑπάντησηΔιαγραφή"...οι διαδηλώσεις κατσαρόλας έχουν πολιτογραφηθεί, ως οι διαδηλώσεις του δεξιού τμήματος μιας κοινωνίας, εναντίον των πολιτικών αιστερών ή/και ριζοσπαστικών αριστερών κυβερνήσεων (τύπου τσάβες, Αλλιέντε κλπ)..."
Και σου λέω ότι γράφεις μαλακίες, γιατί αυτόν τον ορισμό τον έβγαλες τώρα από το κεφάλι σου (δεν στέκει ιστορικά, σου είπα τι ισχύει) για να δικαιολογήσεις τις μαλακίες του Χάγιου (που πετάει βέβαια τέτοιες ρουκέτες τακτικά, παλιότερα ήταν το αμίμητο με τον Ορμπάν τον δουνουτοφάγο -- υπάρχει ένας αθέμιτος να τονε πω ανταγωνισμός με τον Δελαστίκ, τώρα μπαίνει κι ο Αλαβάνος στην μέση, γεια σου μωρή τσαχπίνα αριστεροακροδεξιά).
Τέλος πάντων, με αυτά που γράφεις για τα λαϊκά κινήματα και την ανταρσυα βλέπω ότι το γύρισες πάλι στα ανέκδοτα, οπότε δηλώνω ικανοποιημένος και σε αφήνω να παίζεις μπάλλα μόνος σου από δω και πέρα.
Ijon Tichy
"Γλύκα-γλύκα-γλυκιά μου"
ΑπάντησηΔιαγραφήΜη τον ταϊζετε άλλο οι υπόλοιποι.
Εγω παντως τις απαντησεις που ηθελα τις πηρα. Δεν εχω καταλαβει βεβαια αν η ανταρσυα θα γινει ο μπατσος του συριζα ή θα ειναι "απλως" οσο αντικκε ηταν μεχρι σημερα, αλλα δεν πειραζει, μαλλον ουτε η ιδια η ανταρσυα το εχει καταλαβει ακομα. Η πρωτη μεγαλη απεργια θα εχει τρομερο ενδιαφερον. Και απεργιες, ξερετε, δεν κανουν οι συντηρητικοι μεσοαστοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήsniper
2.10 Αν θελεις πραγματικα εδω ειμαστε.Στην λαικη συμμαχια συμμετεχουνε και ανθρωποι χωρις να ειναι Κομμουνιστες. Να παλεψουμε για την ανατροπη του καπιταλισμου μακρια απο οποιαδηποτε κυβερνηση μεσα στον καπιταλισμο.οποτε καλοδεχουμενος ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣταχυολογω και κλεινω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνα με την ανταρσυα:
1) ο Συριζα ηταν αριστερο - ριζοσπαστικο κομμα οταν ψηφιζε Μααστριχτ, Αναν,Μπολονια και στηριζε βομβαρδισμιυς σε Γιουγκοσλαβια που απλα κανει δεξια στροφη.
2) ο Τσιπρας ειναι Αλιεντε. Αυτο μου θυμισε τους Συριζαιους που αντιπαραβαλουν τον ΣΥΡΙΖΑ με το ΕΑΜ και μου δικαιολογουσαν καποιοι τα ανοιγματα σε Τζακρη , Βουδουρη κλπ με το Σαραφη που ηταν απλα δημοκρατης στρατιωτικος οταν μπηκε στον ΕΛΑΣ!!!(εκει κολλαει η παροιμια "εκει που οι καπαιτανεοι κρεμαγαν τα τουφεκια , τωρα κρεμανε οι γυφτοι τα νταουλια")
3) οι αγανακτησμενοι ηταν κινημα αριστερο αρα και τα συνθηματα-αιτηματα τους ηταν αριστερα. Απο δω και στο εξης στα πανο να γραφουμε εξω τα κομματα, εξω τα συνδικατα, οι 300 στο Γουδι, να εψουμε σημαιες της βυζαντινης αυτοκρατοριας κλπ
Οι κατσαρολες που υπηρχαν επισης στην πλατεια ηταν αριστερες κατσαρολες.
4) ως εκτουτου η αντικατασταση ΓΑΠ απο Παπαδημο ηταν αριστερη στροφη και δικαιωση του αγωνα των αγανακτησμενων.
5) το συνολικο εκλογικο αποτελεσμα για την ανταρσυα ειναι θετικο οπως και το 2012 εξαλλου. Ο λαος παει αριστερα. Το οτι η Ανταρσυα βλεπει με το κυαλι εκλογικα το Λεβεντη και τον Γκλετσο ειναι λεπτομερια. Το οτι οι ναζι ειναι 3η δυναμη λεπτομερια, το οτι η ΝΔ εχασε μολις 100.000 ψηφους μετα απο ολα αυτα, το οτι οι κεντροφασιστες του ποταμιου πηραν 6,1% αδιαφορο, το οτι συνολικα τα κομματα της ΕΕ μαζευουν σχεδον 94% δεν εχει σημασια αφου ο ΣΥΡΙΖΑ με 36% δηλωνει αριστερος!
6) ο κοσμος που ψηφισε ΣΥΡΙΖΑ τον ψηφισε γιατι θελει αλλαγη σελιδας! (Το εγραψαν και ΤΑ ΝΕΑ και το ΕΘΝΟΣ εξαλλου, το πε και ο Μαρινακης) Το οτι ο λαικος κοσμος που πηγε στο ΣΥΡΙΖΑ πηγε 1 με βαρια καρδια,2 με αυταπατες οτι μπορει να υπαρξει καλη αριστερη , φιλολαικη κυβερνηση στο εδαφος του καπιταλισμου, οτι η ΕΕ μπορει να αλλαξει και να γινει φιλολαικη και 3 το οτι ο ΣΥΡΙΖΑ ψηφιστηκε ακριβως γιατι εταζε καλυτερες μερες εντος ΕΕ και καπιταλισμου, χωρις συγκρουσεις με τη λογικη της αναθεσης επισης αδιαφορο!
Ο κοσμος εχει συντηρητικοποιειθει και οπως σημειωνε το ΚΚΕ για το αποτελεσμα των ευρωεκλογων του 2014 η ψηφος στον ΣΥΡΙΖΑ δεν συνιστα προοδευτικη ψηφο καθως δινετσι οχι σε ενα κομμα με τα ριζοσπαστικα συνθηματα υου ΠΑΣΟΚ του 74-81 πχ αλλα σε ενα κομμα που εχει κανει σχεδον κοπια τα προγραμματα του εκσυγχρονισμου του Σημιτη και της πρασινης αναπτυξης του ΓΑΠ.
Ακομα και ο Λεβεντης πλεον κανει πιο συγκροτημενη και γειωμενη στην πραγματικοτητα πολιτικη αναλυση απο την Ανταρσυα!
ratm
Υγ. Τι σκατα σημαινει αριστεροστροφη ψηφος???!!!
1. Ijon Tichy: Ο ορισμός των "διαδηλώσεων κατσαρόλας", είναι αυτός που σου έχω πει επανειλλημένα, αλλο αν εσύ έχεις τσίχλα στο κούβιο σου το κεφαλάκι και δεν εννοείς να καταλάβεις αυτή την απλή, απλούστατη αλήθεια.
ΑπάντησηΔιαγραφή2. zoot horn rollo: Γλυκέ μου γιατί τσαντίζεσαι; Εγώ σου φταίω που έχεις την τσίχλα που περίσσεψε από το κεφάλι του παραπάνω, μέσα στο δικό σου κεφαλάκι;
3. sniper: Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ είναι μια δύναμη της κομμουνιστικής Αριστεράς. Και ως τέτια θα καθορίσει την στάση της απέναντι στην κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ. Η στάση της ΑΝΤΑΡΣΥΑ αναλύθηκε παραπάνω σε αυτή την υπέροχη συζήτησή μας! Μπορείς να την διαβάσεις και θα δεις ιδίοις όμμασι πως η ΑΝΤΑΡΣΥΑ δρά με γνώμονα τα συμφέροντα της εργατικής τάξης και του λαού.
4. ratm: Το σωστό θα ήταν να παραδεχτείς πως ο Λεβέντης και ο Γκλέτσος κάνουν πολύ πιο συγκροτημένη ανάλυση από...Εσένα! Μόλις κέρδισες επάξια το χρυσό βατόμουρο στην αναλυτική σκέψη 2014. Μπράβο!! ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, μπορείς ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ!
BY THE WAY, όταν η ΑΝΤΑΡΣΥΑ τονίζει πως ο κόσμος ψήφισε ΣΥΡΙΖΑ για αλλαγή σελίδας, εμπεριέχει 2 πράγματα: Την βαριά καρδιά του "να φύγουν τα λαμόγια και βλέπουμε" και την ελπίδα αλλά με χαμηλές προσδοκίες του "να κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ έστω και τα μισά και καλά είμαστε". Εάν σε αυτές τις διαπιστώσεις της ΑΝΤΑΡΣΥΑ διαφωνείς, μάλλον έχεις πατατάκια στον εγκέφαλο.
Φιλιά σε όλους και καλό απόγευμα!
ορειβάτης
αλλη μια αποδειξη οτι η ελλειψη οξυγονου στα μεγαλα υψομετρα προκαλει ανεπανορθωτες βλαβες στον εγκεφαλο
ΑπάντησηΔιαγραφήη ερωτηση παραμενει γιατι η ανταρσυα δεν κατεβηκε εψες στο συνταγμα να εμποδισει τη δεξια στροφη του Συριζα να συνεργαστει με τους ακροδεξιους ανελ ?
ΟΡΕΙΒΑΤΗ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά που γράφεις για την ανακοίνωση της ΑΝΤΑΡΣΥΑ είναι οι δικές σου απόψεις. Όμως αυτό είναι και το ουσιαστικό στην ανακοίνωση της ΑΝΤΡΣΥΑ, όπως και κάθε οπορτουνιστή:
να διατυπώνει κάτι με αμφισημίες που χωρούν όλους και τα πάντα, αλλά στην ουσία και στην πράξη εννοούν το εντελώς αντίθετο από αυτό που φαίνεται. Έτσι είναι και η ανακοίνωση της για τα εκλογικά αποτελέσματα, με αντιφατικές φράσεις, εξυπνα διατυπωμένες για να κρύβουν την ουσία και να αρέσουν ταυτόχρονα στους από "αριστερά".
Και μην σκίζεις τα ρούχα σου για "τις διαδηλώσεις κατσαρόλας": Ευκολά βαφτίζονται οι λαϊκές διαδηλώσεις "διαδηλώσεις κατσαρόλας" με το να αιωρείται κάποιος δήθεν φασιστικός κίνδυνος που απειλεί να ρίξει την "αριστερή κυβέρνηση". Και μετά αρχίζουμε το παραμύθι της ενότητας για να μην ξαναέρθει η "δεξιά"! Αρκεί να κοιτάξεις πολύ πρόσφατα τι έγινε στη Βραζιλία γαι να το καταλάβεις αυτό...Αλλά και στη Γαλλία πριν λίγα χρόνια κλπ κλπ
kk-1
Γιατί άναυδε την πλατεία συντάγματος την είχε ΗΔΗ κλείσει το ΚΚΕ. ΑΝ δεν εμφανίστηκε το ΚΚΕ, είναι δικό του πρόβλημα και πρέπει αυτό να ρωτήσεις!!
ΑπάντησηΔιαγραφήορειβάτης
Σταματήστε να κοροϊδεύετε άνθρωπο με σοβαρό πρόβλημα υγείας, δεν είναι σωστό (γιατί η κρίση όντως τους έχει τσακίσει τους ψυχασθενείς και το λέω πολύ σοβαρά αυτό).
ΑπάντησηΔιαγραφήIjon Tichy
Δηλαδή, ορειβάτη, λίγο πολύ κατηγορείς το ΚΚΕ ότι φταίει εκείνο γιατί δήθεν "αναγκάστηκε" ο ΣΥΡΙΖΑ να συνεργαστεί με τους ΑΝΕΛ, ενώ το ΚΚΕ έπρεπε να τον "πιέζει" από "αριστερά", δλαδή να συμμετείχε ή να στήριζε εκείνο στην κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ!!!!! Θα είναι, όμως, πιο τίμιο να μιλάς καθαρά για το τι πιστεύεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟρειβάτη με δύο φράσεις μας είπες όλα αυτά που λέει το Λαφαζαναίικο του ΣΥΡΙΖΑ, το ΜΑΡΣ του Αλαβάνου, ο αντικομμουνιστικός "Εργατικός Αγώνας" και οι κρυφοΣΥΡΙΖΑιοι της "Νέας Σποράς" και η ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Όλο το σκυλολόι δηλαδή
kk-1
1. Ijon Tichy, σε ευχαριστώ πολύ-πολύ που νοιάζεσαι για την υγεία μου! Σε πληροφορώ ότι όποτε διαβάζω σχόλιό σου, α. Φυτρώνουν και άλλα μαλλιά στην κεφαλή μου, β. Μαυρίζουν τα υπάρχοντα άσπρα μου μαλλιά, και γ. Η επιδερμίδα ξανανιώνει! Οπότε, συνέχισε έτσι!
ΑπάντησηΔιαγραφή2. Η Λέσχη φίλων ΠΑΝ νιώθει την ανάγκη να ευχαριστήσει ακόμα μια φορά δημόσια τον kk-1 για τις ύστερες μάχες που δίνει ενάντια στο σκυλολόϊ των ΑΝΤΑΡΣΥΑ, ΑΝΤΑΡΣΥΑ ΜΑΡΣ, ΑΛΑΒΑΝΟΥ, ΛΑΦΑΖΑΝΗ, ΑΝΤΙΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟΥ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ, ΚΡΥΦΟΣΥΡΙΖΑΙΙΚΙΑΣ ΝΕΑΣ ΣΠΟΡΑΣ, ΣΑΡΟΥΜΑΝ, ΣΑΟΥΡΟΝ, ΓΑΪΟΥ ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΚΡΑΣΣΟΥ, TERMINATOR 1, 2, και 3, ΤΖΕΝΤΑΪ και όλων των υπόλοιπων που αμφισβητούν τον ΕΝΑ και ΜΟΝΑΔΙΚΟ λόγο τους ενός και ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΜΕΓΑ ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΜΑΣ ΠΑΝ!!!
3. kk-1: Ως διαδηλώσεις κατσαρόλας ΔΕΝ μπορούν να νοηθούν οι εργατικές διαμαρτυρίες που θα πιέζουν τον ΣΥΡΙΖΑ να κάνει περαιτέρω βήματα ριζοσπαστικοποίησης της πολιτικής του (όπου τα κάνει), ή που θα βρίσκονται στον αντίποδα του ΣΥΡΙΖΑ όταν θα εφαρμόζει -αν και όπου- αντιλαϊκές πολιτικές. Και αυτό διότι οι εργατικές και λαϊκές διαμαρτυρίες ενώ θα κάνουνμ τα παραπάνω, ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ θα ορθώνουν μέτωπο εναντια στην ΣΥΤΗΜΙΚΗ και ΔΕΞΙΑ εκστρατεία των αστικών ΜΜΕ, της ακροδεξιάς κλπ. Εύχομαι να το κατανοείς αυτό -δεν είναι δα και τρομερά δύσκολο πια.
ορειβάτης
http://fadomduck2.blogspot.gr/2015/01/blog-post_16.html#more
ΑπάντησηΔιαγραφήΣ.
Ναι,ναι ορειβάτη...οκ...μέσα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο κέιμενο από το blog του Fadom καταλήγει στα πιο σημαντικά: Τί θα κάνει από δω και μπρός η ΑΝΤΑΡΣΥΑ στο συνδικαλιστικό/εργατικό χώρο εκεί που συνεργαζότανε με τον ΣΥΡΙΖΑ. Θα ακούμε πάλι για απεργίες διαρκείας να ρίξουμε την κυβέρνηση, μιας και μια μέρα απεργίας "είναι τουφεκιά στον αέρα"? Θα αποχωρήσουν απο τις συνεργασίες που έχουν? Μπααα. Θα παραμείνουν εκεί, προσπαθώντας να τους ξεχειλώσουν τους γιακάδες από το τράβηγμα προς τ'αριστερά. Και αύριο μεθαύριο, με την πολιτική όσμωση που θα κάνουν, θα προσπαθήσουν να καλύψουν τον "ορφανό" χώρο αριστερά του ΣΥΡΙΖΑ, συνεργαζόμενοι με τα πρωτοπόρα (γκουχ γκουχ) τμήματά του. Άλλωστε το άρθρο το σημερινό του Δελαστίκ είναι ως λιβανηστήρι καλύτερο και απο άρθρο της Αυγής! Θα έχουν πρόοβλημα οι αντρσυάδες... Με τόσες διαφορετικές φωνές, όχι μόνο διπλή προσωπικότητα θα αποκτήσουν, αλλά τουλάχιστον τριπλή!
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε τι διαβαζουμε ρε? Ο Δελαστικ εχει φτιαξει σχολη!
ΑπάντησηΔιαγραφή"...που θα πιέζουν τον ΣΥΡΙΖΑ να κάνει περαιτέρω βήματα ριζοσπαστικοποίησης της πολιτικής του..." Δηλαδη ειναι ηδη ριζοσπαστικο κομμα ο ΣΥΡΙΖΑ και μας μενει το περαιτερω...
"που θα βρίσκονται στον αντίποδα του ΣΥΡΙΖΑ όταν θα εφαρμόζει -αν και όπου- αντιλαϊκές πολιτικές..."
Αν και οπου εφαρμοζει αντιλαικες πολιτικες! Μπορει και να μην εφαρμοσει τετοιες δηλαδη. Μαλλον ο καπιταλισμος γινεται ανθρωπινος τελικα και η ΕΕ φιλολαικη...
Αληθεια τωρα με τετοια διατρητη επιχειρηματολογια - ευχολογιο και τοσο ενδωματωμενη λογικη στο καπιταλιστικο συστημα πως απορειτε στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ που ολοι σας αντιμετωπιζουν σαν τον εξωκοινοβουλευτικο Λαφαζανη?
ratm
Καλέ Απλέ Στρατιώτη, να σου πώ κάτι σαν τροφή για σκέψη και δράση: Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ θα κάνει αριστερή εργτική/λαϊκή αντιπολίτευση στην κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ. Αναλύθηκε παραπάνω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό που θα θελα εδώ να συμπληρώσω, είναι το εξής: Το ΑΝ και ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΟΡΟΥΣ θα ζητήσουμε ανατροπή της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ, α. ΔΕΝ είναι της παρούσης και β. ΑΠΑΙΤΕΙ έμπρακτα βήματα στην οικοδόμηση των λαϊκών και εργατικών οργάνων άσκησης πολιτικής (λαϊκές συνελεύσεις και εργατικά συμβούλια). Αυτό σημαίνει "ανατροπή από τα κάτω και από τα αριστερά".
Εδώ θα μετρηθεί και η ΑΝΤΑΡΣΥΑ και το ΚΚΕ και όλοι οι υπόλοιποι κομμουνιστές και αριστεροί.
ορειβάτης ήδη με πολλαπλά κεφάλια (σαν την λερναία ύδρα ένα πράγμα, ε ΠΑΝ ΑΚΟΥΣ);;
"Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ θα κάνει αριστερή εργτική/λαϊκή αντιπολίτευση στην κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ"
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό.
Η ανταρσυα θα ειναι ο αβανταδορος του τσυριζα στην κοινη προσπαθεια τους για την σωτηρια του καπιταλισμου απο την κριση του. Ακου λεει κομμουνιστες στην ανταρσυα αχαχαχαχαχα ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκομα και το τελευταιο πρεζακι-συνδεσμιτης ξερει οτι πρεπει να πανηγυριζει οταν η ομαδα του σηκωνει τσου λου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτη η απλη αληθεια,που θα την καταλαβαινε ακομα και ο Τακης Τσουκαλας,δεν ειναι και τοσο απλη στο χωρο της αγιστεγας,απ'οτι φαινεται.
Ο ανταρσιωτης λοιπον,στις νικες της εργατικης ταξης πανω στον καπιταλισμο,ανακαλυπτει κρατικους καπιταλισμους,και ταξικα καθεστωτα!Αυτη ειναι η ''αντικαπιταλιστικη'' αριστερα.
Πρεζακι-ανταρσιωτης σημειωσατε 1.
Ο κοινοβουλευτικός κρετινισμός στο αποκορύφωμά του...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορεί μέτρα να μη σταματάμε, διέξοδο από την κρίση να μην προτείνουμε, το κίνημα να μην το ανασυγκροτούμε, ο οπορτουνισμός, η σοσιαλδημοκρατία και ο φασισμός να δυναμώνουν, το κόμμα να μικραίνει, αλλά εμείς του 5,5% τη λέμε σε αυτούς του 0.65%...
Στόχος της ΜΑΡΣ ήταν σε αυτές τις εκλογές, ιδωμένες ως μια σημαντική πολιτική μάχη, να ακουστεί όσο δύναται να ακουστεί, ο λόγος της αντιΕΕ και αντιΝΑΤΟ, διαγραφής χρέους κοκ διεξόδου από την κρίση, ως μια παρακαταθήκη για το αύριο, όταν οι αντιφάσεις του ΣΥΡΙΖΑ θα αρχίσουν να φαίνονται. Επίσης, μετρηθήκαμε λίγο στο ποιοι είναι αυτοί που πραγματικά δεν έχουν αυταπάτες για το ΣΥΡΙΖΑ (ότι κάτι θα καταφέρει...), αλλά ούτε και για το ΚΚΕ (ότι θα αλλάξει...).
Ομολογουμένως δεν είμαστε και πολλοί ακόμη! χαχα
Πιστεύω ότι το ~1.5 που τσίμπησαν ΚΚΕ, ΑΝΤΑΡΣΥΑ-ΜΑΡΣ κτλ από τις προηγούμενες εκλογές, αντί να χάσουν και αυτά που είχαν λόγω της πόλωσης είναι ένα θετικό αποτέλεσμα. Παραμένει ωστόσο το ΚΚΕ ο κύριος υποδοχέας της αντιΕΕ-αντιΝΑΤΟ ψήφου διότι:
1. φραστικά τους επιτίθεται και έχει και κάποια πρόσβαση στα ΜΜΕ
2. παραδοσιακά ο κόσμος το έχει ταυτίσει με κάτι τέτοιο,
3. φυσικά για ιστορικούς λόγους (ιστορικοί δεσμοί, συναισθηματικοί σε μεγάλο βαθμό),
4. δεν έχει γίνει αντιληπτό από αρκετό από τον κόσμο του ΚΚΕ ότι πρακτικά δεν κάνει τίποτα ενάντια στην ΕΕ και στο ΝΑΤΟ, και όποιος το αντιλαμβάνεται αυτό, το αντιλαμβάνεται στρεβλά, δηλ. ως "γιατί το ΚΚΕ δεν συμμαχεί με το ΣΥΡΙΖΑ και δε θέλει να κυβερνήσει".
Στην ουσία, ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ διαμορφώνουν ένα ασφυκτικό τοπίο για την ΑΝΤΑΡΣΥΑ-ΜΑΡΣ. Μόνο μέσα στους αγώνες μπορεί αυτό να σπάσει. Αλλά θα πρέπει οι συναγωνιστές της ΑΝΤΑΡΣΥΑ να μπουν πιο ενεργά στους κοινωνικούς αγώνες και να περιορίσουν την "αντικαπιταλιστική" ρητορεία που καταλαβαίνουν μόνο οι ίδιοι και δεν αγγίζει καθόλου το λαό...
Περδικούλα πλουμιστή πιο αντί-αντικαπιταλιστής δεν υπάρχει από σένα... Νομίζω γνωρίζεις στοιχειώδη άλγεβρα έτσι; ;-)
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα το ότι το ΚΚΕ μικραίνει στερείται σοβαρότητας και ως τέτοιο καλώ τους πάντες να αντιμετωπίσουν αυτό και τον φορέα του.
ΡΓ
Απαντάω εκ των υστέρων σε κάτι δευτερεύον και άσχετο με τη συζήτηση που άνοιξε, που μπορεί και να μην το δει ο ijon, αλλά ας είναι. Εκείνος ο διάλογος που είδες ijon, μπορώ να πω πως δε με εκφράζει ακριβώς. Ή τέλος πάντων, εγώ θα τον έκανα διαφορετικά
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο τουίτερ δε γράφω μόνο εγώ, αλλά κυρίως ο συνδιαχειριστής του μπλοκ, που το έχει περισσότερο στο κυνήγι της άμεσης ατάκας.