Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2015

Τέσσερα χρόνια μετά

Ένα μικρό φωτογραφικό αφιέρωμα για τη χτεσινή επέτειο της 20ής Οκτώβρη.


Ένας απλός διαδηλωτής έχει έρθει με τη βαριοπούλα του. Εγώ πιστεύω ότι είναι οικοδόμος και ήρθε κατευθείαν μετά από τη δουλειά.


Αυτός πάλι ήρθε κατευθείαν για δουλειά. Μαζί με τα σύνεργα της δουλειάς του. Πχ ένα γκλομπ.


Αυτός πάλι έχει έρθει με τη ζώνη του. Ζόνα ρόσα, κι έτσι...




Τίποτα δεν είναι όμως σαν τη συλλογική δουλειά. Σκέτη απόλαυση



Αν δεν ήταν τόσο σοβαρά τα πράγματα, δε θα ήθελες κι εσύ να κάνεις ένα ηλίθιο λογοπαίγνιο, πχ "το αίμα κυλάει, εκδίκηση ζητάει" και για "φλογερούς επαναστάτες";


Αυτόν το σφο, δεν το χάσαμε, όπως τον Κοτζαρίδη. Αλλά ξέρεις το ΠΑΜΕ δεν είπε τίποτα για το κράτος, τα ΜΑΤ, τα χημικά, στοχοποίησε μόνο τα παιδιά, δηλαδή το παρακράτος, κτλ...






Και μην ξαναπεί κανείς πως τα παιδιά ήθελαν να βάλουν φωτιά και να κάψουν ζωντανά, αν μπορούσαν, τους Κουκουέδες, γιατί το ψέμα έχει κοντά ποδάρια. Ενίοτε και καμένα...


Κάτι μου λέει, εν τω μεταξύ, πως αυτό το μπουφάν PROODOS που φοράει ο τύπος, δεν είναι της αριστεράς και της προόδου, αλλά σεκιουριτά. Αλλά τέτοιοι είμαστε, παντού θεωρίες συνωμοσίας εξυφαίνουμε.



Κάπου στο βάθος, εν τω μεταξύ, κάνει σε διάφορα πλάνα την εμφάνισή του, ένας κοστουμαρισμένος τύπος με πέτρα. Λες δηλ να μην απέργησε εκείνη τη μέρα; Αποκλείεται...


Τα ΜΑΤ παρακολουθούν το ματς. Δεν έχει έρθει ακόμα η ώρα να επέμβουν βλέπεις...



Τα παιδιά μας πετάνε ευγενικά κι έναν άδειο πυροσβεστήρα, γιατί τους έχουν μάθει ότι είμαστε πυροσβεστικό κόμμα ελλάδας και εξάλλου δεν τους αφήσαμε να μπούνε και στη βουλή, αυτό που το πας;



Αλλά είναι προφανές ότι βαράνε μόνο τα "ΚΝΑΤ" έτσι; Όχι τον άμαχο πληθυσμό.

Ίσως αντικρούσει κάποιος ότι το αφιέρωμα είναι μονόπλευρο και δε μας δείχνει τι ακολούθησε.


Μα αυτό ακριβώς είναι το θέμα. Τι ακριβώς είχε προηγηθεί κι ακολούθησαν όλα τα υπόλοιπα. Και γιατί μετά οι σύντροφοι της περιφρούρησης πέρασαν αγριεμένοι στην αντεπίθεση χωρίς να χαριστούν σε κανέναν...



36 σχόλια:


  1. https://www.youtube.com/watch?v=ON-BoxVZ4-U


    http://leninreloaded.blogspot.gr/2015/02/2011.html


    Σ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ο κουστουμαρισμενος -εμαθα απο φιλους- οτι το επομενο διαστημα επισκεπτοταν την πλατεια περιστεριου τα απογευματα στη "πλατεια", με fiat panda και σχαρα ποδηλατου πισω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εκεινη τη μερα να θυμησω ψηφιζοταν το μεσοπροθεσμο .Την προηγουμενη ενας εξαλος λαος περικυκλωσε τη Βουλη ,προπηλακισε βουλευτες ,αλλοι φυγαδευτηκαν απο το λαγουμι της βουλης προς τον Εθνικο κηπο κλπ .Η κυβερνηση την αλλη μερα (20 του μηνα) βασιζεται σε μια ισχνη πλειοψηφια 155 και αν επαναλαμβανονταν ως την ψηφιση η μαζικοτητα των διαδηλωτων της προηγουμενης μερας ειναι πιθανο καποιοι βουλευτες να τρομαξουν και το μεσοπροθεσμο ΝΑ ΜΗΝ ΨΗΦΙΣΤΕΙ . Απιθανο ισως αλλα ποτε δεν ξερεις ...Εκει ερχεται το ΠΑΜΕ να εξασφαλισει μαζικοτητα .Και μαζικοτητα σημαινει ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΟΥΝ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ , να ξεθαρρευει κοσμος ολο και περισσοτερος ως το βραδυ και να κατεβαινει στην διαδηλωση-συγκεντρωση . Την ωρα που χτυπαν τα "μπαχαλα" της ασφαλειας το ελικοπτερο κανει λογο για 500.000 διαδηλωτες και το CNN για 700.000 .Απο Ομονοια και οπου αλλου συρρεει ολο και περισσοτερος λαος που ΔΕΝ ΑΚΟΥΕΙ για "ΦΑΣΑΡΙΕς" απο τα καναλια απ το πρωι ....Ειναι φανερο ποιος δεν ηθελε 1,5 εκ.λαο εξω απο τη Βουλη στις 12 το βραδυ !! Ποιες θα ηταν οι πολιτικες εξελιξεις αν ΔΕΝ ψηφιζοταν το μεσοπροθεσμο κεινο το βραδυ ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δολοφονική και παρακρατική η επίθεση των αναρχοφασιστών, αλλά μάθαμε και κάτι άλλο εκείνη τη μέρα. Ότι η Παπαρήγα μίλησε με τον επικεφαλής των ΜΑΤ και του είπε ότι δε χρειάζεται να επέμβουν, όπως και έγινε. Αυτά για το σκληρά αντικαπιταλιστικό ΚΚΕ που δίνει και διαταγές στα ΜΑΤ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ RF77 Κάτι μου λέει πως σε περίπτωση που ερχόταν τα ΜΑΤ εσύ και πολύ άλλοι δεν θα σταματάγατε για δεκαετίες να λέτε για άγαστη συνεργασία ΜΑΤ-ΚΝΑΤ. Η ουσία είναι ότι δεν θα γινόταν για κανένα λόγο να κοπεί η πορεία στα δύο να περάσουν τα ΜΑΤ τόσο για ιδεολογικούς όσο και πρακτικούς λόγους. Το όργιο καταστολής δεν θα είχε προηγούμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστος. Εδω συνεχιζουν τα ψεματα για τοτε, που να ειχαν και να "πατησουν" καπου.

      Διαγραφή
  6. https://www.youtube.com/watch?v=MvRPrxgtS0k

    Ενα απο τα πιο ενδεικτικα βιντεο εκεινης της ημερας που δυσκολα μπορεις να το δεις ολοκληρο (40 λεπτα!) χωρις να οργιστεις.

    Λεπτομερεια: Στο 19.10 λεπτο, ενας μπαχαλος εντελως απροκλητα σηκωνει και πεταει υπουλα τεραστια κομματια πετρες προς το ΠΑΜΕ. Ενας μουσατος κυριος, που προσπαθει να ηρεμισει το πληθος, τον παιρνει χαμπαρι και πανω στην αγανακτιση του για την ηλιθια πραξη του νεαρου τον σταματαει με τα δυο του χερια. Εκεινη τη στιγμη, ενα σχεδον δολοφονικο χτυπημα απο ροπαλο καταληγει με δυναμη στο κεφαλι του.
    Τοσο μισος ρε ; Τοση ανανδρεια ;Ειναι ευτυχημα πως δεν ειχαμε αλλα θυματα εκεινη τη μερα, πραγματικα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @RF77: Ηλία εσύ;

    https://www.youtube.com/watch?v=OiGn8Sd6RaE

    Από το 4:00 και μετά.

    Ijon Tichy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ενας στην τεταρτη απο το τελος φωτο μοιαζει με τον κορωνακη:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν υπήρχε ποτε και δεν θα υπάρξει ποτε καμια περιπτωση να επιτρέψουμε σε κατασταλτικούς μηχανισμούς του αστικού κράτους , που συνεργάζεται με αυτους τους παρακρατικούς να επέμβει. Καταλαβες φιλαράκι που ήρθες να κανεις προβοκατσια Με αυθάδεια που διακρίνει τους αστούς και τα τσιράκια τους.

    Το οτι εξωκοινοβουλευτική, "αναρχικοί", ματ και αδωνις υιοθέτησαν την ιδια ρητορεία "το παμε φυλάει τη βουλη" αποδεικνύει το ποσο ίδιοι ειναι ολοι τους.

    το να μας ψευτοκαταγγελεις οτι η παπαρηγα δεν ηθελε τα ματ, σημαινει οτι εσυ την ήθελες...μηπως εισαι και ο ιδιος ματ φιλε;

    Νταν Αι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εκείνη την μέρα φάνηκε η όψη του ίδιου νομίσματος.
    [αναρχικοι] και ΚΚΕ έπαιξαν τον ρόλο του νταβατζή του κινήματος.
    Το κίνημα είμαι εγώ έλεγε-κ λέει- το ΚΚΕ και δεν περνάει κανένας.Δεν φάγανε πόρτα μόνο οι μπάχαλοι φίλτατοι..σωματεία πήγανε να περάσουν κ δεν...
    Απ την άλλη οι [αναρχικοί] έχοντας αποθεώσει την βία , το μόνο που ξέρανε τοτε
    -τώρα απλά δεν υπάρχουν- ηταν ντού ακόμα και στο ντουβάρι....
    Ξέρανε και οι δύο τι θα γίνει απο τις προηγούμενες μέρες.΄Οσο για τα περι προβοκατόρων...Στον μπλάκ μπλόγκ όποιος πετα καλύτερα μπαίνει πρώτος..άλλωστε στο γενικό χάος που πρεσβεύουν τους βολεύει.Το αν είχαν μπει ασφαλίτες ποσώς ενδιαφέρει τα λούμπεν στοιχεία..Το ποιος φταίει;μεγάλη κουβέντα.Εννοείται καταδικάστέα η φονική πρακτική των <>..
    Προσωπικά για μένα η ηγεσία του ΚΚε ήθελε να αποδείξει -κ το πέτυχε- οτι δεν βγαίνει κάτι με την μετωπική-κοινή παρουσία στον δρόμο.πάμε μόνοι πάλι...
    Οι <[αναρχικοί] πάλι μη έχοντας τον όρο πολιτική ευθύνη στο dna πέσανε στη λούμπα.
    Απλα συναγωνιστές του ΚΚε οι [αναρχικοί] ήταν αναβαθμισμένοι.πέρασε η εποχη του ροπαλου-κράνους..Το θέαμα έκανε το αστικό κράτος να ξεκαρδιστεί..
    Απο κάποιον που τα έβλεπε και θλιβόταν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χέστηκαν για το ασφαλιστικό, τις περικοπές συντάξεων, μισθων τους επιπλεον φορους και το ξεπουλημα λιμανιων αεροδρομιων κλπ. το μαγαζακι τους να είναι καλα και ειναι ετοιμες να δωσουν κάθε αλλοθι σε κάθε αστικη κυβερνηση σε κάθε υπηρετη των αφεντικων

    https://soshalkidiki.wordpress.com/2015/10/21/%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CE%AD%CE%B3%CE%B1%CF%81%CE%BF-%CE%BC%CE%B1%CE%BE%CE%AF%CE%BC%CE%BF%CF%85-%CE%BF%CE%B9-%CE%B3%CF%85%CE%BD%CE%B1%CE%AF%CE%BA%CE%B5%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-sos-%CF%87%CE%B1/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χωρίς πλάκα πάντως, το παραμύθι ότι τότε το ΠΑΜΕ περικύκλωσε τη Βουλή για να την προστατέψει από τον λαό, ακόμα την λένε κάποιο. Στη δουλειά μου, το λένε και οι ΣΥΡΙΖΑίοι χωρίς ντροπή!

    Υ.Γ Ο Θηβαίος δήλωσε σε πρωινάδικο ότι μια πενταμελής οικογένεια μπορεί να φάει ψωμί και παξιμάδι (όχι το σκατό τους - δεν έφτασε μέχρις εκεί)για να τραφεί. Δεν χρειάζεται να τρώνε κάθε μέρα αρνί!
    http://www.enikos.gr/lifestyle/347756,8hvaios-Mia-5melhs-oikogeneia-mporei-na-faei-paximadia-kai-elia-BINTEO-.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ωραία και πονηρούλικη εξίσωση ανώνυμε 10:44, για να μη χρησιμοποιήσω άλλο επίθετο που ταιριάζει καλύτερα. Όπως κάτι ατάκες του Παπαδημούλη για κρανοφόρους και κουκουλοφόρους (ή κάπως έτσι)...Η "ενότητα" και τα "μέτωπα" από την άλλη,σύντομο και κακό ανέκδοτο.

    Όσο και να λέτε για κλειστούς δρόμους και εισόδους-εξόδους κτλ, θα ξαναλέμε πως δεν εμποδιζόταν κανείς προς τη Βουλή, (σάμπως ήθελαν να μπουν,από τα ψέματα του αιώνα) δε θα βαρεθούμε να το επαναλαμβάνουμε. Δε θα αναλύσω το λυσσαλέο μίσος που εκφράστηκε ποικιλοτρόπως προς το μπλοκ του ΠΑΜΕ, από όλα τα "κινηματικά" "χρὠματα και σχέδια".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. εκεινη την ημερα και συριζεοι κτυπησαν το μπλοκ του ΠΑΜΕ πετωντας πετρες, προστετυοντας τους αναρχοφασιστες απο το νοτυ του ΠΑΜΕ στο τελος. Καθε μικροαστικο κινημα στην ελλαδα το ενωνει ο αντικομμουνισμος πανω από ολα. Τους εργατες και την εξουσια τους τους φοβουνται και μισουν περισσοτερο απο την εξουσια των αφεντικων (και καλα κανουν πολλοί από αυτους)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. +1 @Άναυδος

    @ Ανώνυμος 10:44

    Συναγωνίζεσαι σε χυδαιότητα τον RF77 και παίρνεις κεφάλι. Γιατί δεν λες με ποιο σωματείο ήσουνα και σε έδιωξε το ΠΑΜΕ; Από την ώρα που αντιλήφθηκες ότι πρόκειται για εγκληματική πρακτική, τι έκανες; Και τι ακριβώς εννοείς ότι το ΚΚΕ ήξερε για την εγκληματική επίθεση από πριν; Kατέβασε τον κόσμο του για να τον δώσει βορά στους εγκληματίες; Oτι κατέβηκε με στόχο να παίξει ξύλο και να κερδίσει τις εντυπώσεις και να φρενάρει την ορμή του μετωπικού κινήματος; Αυτού του κινήματος δηλαδή πού όπως και η αφεντιά σου έχουν την πολιτική ευθύνη στο dna τους; Εδώ ντρέπεσαι να πεις τι πρεσβεύεις; Δεν είναι μετωπικό αυτό που θέλετε, χυλός είναι για να μπείτε μέσα και να κρύψετε τη γύμνια σας.

    Β.Δ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. βρισκομαστε μπορστα στην κατασκευη ενος μυθου ομοιου με εκεινους για το Κατυν, για το Λιμο της Ουκρανιας, τον αιμοσταγη Σταλιν, τις σφαγες του ΕΑΜ κλπ. Ακομη και αυτοπτες μαρτυρες ερμηνευουν την αντικειμενικη πραγματικοτητα με τα γυαλια του χρονιου αντικομμουνισμου. Το αδιαμφησβητιτο γεγονος οτι οι κομμουνιστες δεχτηκαν απροκλητη επιθεση απο ενα τσουρμο αναρχοφασιστων, χαφιεδων συριζεων λουμπεν κλπ αδυνατουν να το δουν

    Χαλασμενα ματια και μυαλια απο τη χρονια δοση αντικομμουνισμου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Παπουτσωμένος Γάτος22 Οκτωβρίου 2015 στις 5:41 μ.μ.

    Συμφωνω Αναυδε.Εκ των υστερων πλαστηκε ο μυθος οτι ο στοχος της πορειας ηταν να μπει στη Βουλη,και το ΠΑΜΕ εμποδισε τους διαδηλωτες.

    Φυσικα ποτε δεν εχει γινει πορεια με αυτο το σκοπο,ουτε πριν,ουτε μετα απο εκεινη την μερα,αλλα αυτο δεν απασχολει τους προπαγανδιστες του καθεστωτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Παπουτσωμένος Γάτος22 Οκτωβρίου 2015 στις 5:42 μ.μ.

    Εκεινη η μερα ηταν μια νεα Μαρφιν,και σε αντιθεση με την πρωτη,το εργατικο κινημα δεν μπορεσε να την ξεπερασει μεχρι στιγμης.
    Θαυμαστα τα εργα του ''χωρου''.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. metalheart158
    Επί της ουσίας δεν μου χετε απαντήσει σε τίποτα. Η Παπαρήγα αποφάσισε αν θα επέμβουν τα ΜΑΤ λες και είναι επικεφαλής τους. Αυτό καυτηριάζω, όχι το ποια ήταν η απόφαση (να επέμβουν ή όχι). Μπορείς να μου εξηγήσεις πως τα ΜΑΤ δέχονται να παίρνουν εντολές από το σκληρό και αταλάντευτα αντικαπιταλιστικό ΚΚΕ;

    Ijon Tichy
    Τον κασίδα τι μας τον έβαλες, για να θυμηθούμε ότι μέχρι αυτό το περιστατικό και τη δολοφονία Φύσσα συμμετείχατε ξεδιάντροπα στα πάνελ με τους ναζιστές;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Την απάντηση που ζητάς την έδωσε η Αλέκα εκείνο το βράδυ στον Τριανταφυλλόπουλο όπου έκανε τηλεφωνική παρεμβαση.Μπες στο youtube,πάτησε Παπαρήγα Τριανταφυλλόπουλος και θα στο βγάλει.Εγώ τότε ήμουν εκτός ΠΑΜΕ.Από εκείνη τη μέρα άρχισα να παρακολουθώ σοβαρά το ΚΚΕ γιατί μόνο οι Κκεδες είπαν την αλήθεια για εκείνη τη μέρα. Ήταν η αφορμή..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καργιόλα Παπαρήγα!
    Πάλι εσύ κανόνισες κι απόψε να μας αποκλείσουν οι κλούβες από το Σύνταγμα!
    RF77, Θεέ, μαζί σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Tα ΜΑΤ βασικά επενέβησαν εκείνη τη μέρα. Επενέβησαν για να σώσουν τους συνεργατες τους τη στιγμή που κινδύνευαν να περικυκλωθούν, να απομονωθούν και να χάσουν τις κουκούλες τους. Δυστυχώς, τα ΜΑΤ κατάφεραν τελικά να τους σώσουν. Ας ελπίσουμε την επόμενη φορά αυτά τα σκυλιά να μην είναι τόσο τυχερά

    ρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. εντάξει ρε παιδιά αλλά ο τύπος με την ζωνη (ζόνα ρόσα και έτσι) είναι ο πιο "αθώος" την ζώνη του έβγαλε ούτε ρόπαλα ούτε πέτρες ούτε μολότωφ (καλά αυτό κι αν ήταν το πιο απαράδεκτο στην όλη φάση) χύμα ήταν
    Πάντως εδώ να πούμε ότι πέσιμο σε μέρος μιας συγκέντρωσης είναι πέσιμο στο ίδιο το κίνημα
    Η αναρχία ήταν λάθος και λειτούργησε μόνο προβοκατόρικα, άσε που πέθανε και ένας άνθρωπος, το καρδιακό δεν ήταν μόνο από τα δακρυγόνα, ήταν και από την σύγχυση. Αν δεν γινόταν το μπάχαλο δεν θα πεθαινε και αυτό είναι το μόνο βέβαιο.
    Τώρα αν το παμε ήταν σωστό ή λάθος τι να πω, δεν ξέρω.
    Ίσως να μπορούσε να χειριστεί τον αποκλεισμό διαφορετικά
    Από την άλλη και η αναρχία θα μπορούσε να αφήσει και το κκε να κάνει το κομμάτι του, δεν παιζόταν και η επανάστα εκείνη την ημέρα, δηλαδή έλεος
    Η χειρότερη μέρα όλης της πενταετίας 2010-2015
    και το κκε δεν κάνει και αυτό ένα ντου προς τα πάνω της πλατείας να γουστάρουμε όλοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Exουν εξηγηθει ΟΛΑ ,εχουν απαντηθει ΟΛΑ σχετικα με το τι συνεβει τοτε και ορισμενοι σφυραν αδιαφορα και μαδαν μαργαριτες ακομα !!!! Εγω ξαναρωταω : Αν το βραδυ της ψηφισης ηταν απ εξω 1 κι 1,5 εκ. κοσμος ΠΟΣΑ βρακια βουλευτων θα ηταν χεσμενα πριν ψηφισουν ???? Τι θα σημαινε να μην περασει το μεσοπροθεσμο? Πτωση κυβερνησης και τουμπα οι εξελιξεις απο τον αρχικο τους σχεδιασμο ,με τη σφραγιδα του λαικου κινηματος !!!Ο Λαος θα ειχε μια τεραστιας σημασιας ΝΙΚΗ που θα εβαζε σε αλλα πλαισια την συνεχεια για το εργατικο και λαικο κινημα ! Ηταν ζητημα ζωης και θανατου γι αυτους ! Και μην ξεχνμαε εκεινη η μερα ηταν ΑΠΕΡΓΙΑ !
    Ποιος θα ειχε αποτρεψει να δρασουν τα μπαχαλα και να απομαζικοποιησουν μια τετοια τεραστια συγκεντρωση την ωρα της ψηφου ?? Ποιος θα τους ειχε χαλασει τα σχεδια ???
    Σκεφτειτε λιγο πολιτικα ορισμενοι γιατι θα τρωτε αμασητα τα κλισε που σας πεταν οι Μανδραβεληδες , οι Τριανταφυλοπουλοι και οι Αλαφουζοι μια ζωη ...και δεν μιλω για ξεφωνημενους προβοκατωρες σχολιαστες που κανουν μπαμ απο μακρυα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. το θεμα των "ντου" ,ή εργατια vs ΜΑΤ ....για τους γνωριζοντες εχει λυθει απο παλια ΚΑΙ ΞΕΡΟΥΝΕ ....ποιος νικαει ,απλα καποιοι πουθεναδες νομιζουν οτι εργατικο κινημα ειναι παιχνιδακια "κλεφτες κι αστυνομοι " της γειτονιας ...ή ξυλικι γηπεδικων μαμουχαλων οπαδων

    https://www.youtube.com/watch?v=tmfg8Bwq_f4

    https://www.youtube.com/watch?v=gTvyhZYOO8A

    https://www.youtube.com/watch?v=NcbrXB-oD7o

    ΤΟ ΞΕΡΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ !!! γι αυτο ετοιμαζουν ευρωστρατους και γιουροπολ κλπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. για όσους ενδιαφέρονται στις 16/10/2011, στο κυριακατικο βημα του δ.ο.ψυχαρη δημοσιευτηκε το παρακάτω:

    Η Αλέκα διασώζει το Κοινοβούλιο
    Μόνο τα δύο πρώτα κεφάλαια του µνηµονίου είναι αµιγώς «ελληνικά». Πρόκειται για τη «νοµική εισαγωγή» την οποία συνέταξαν οι καθηγητές κκ. Ευ. Βενιζέλος και Χ. Παµπούκης σε ένα γραφείο του πέµπτου ορόφου στο επί της λεωφόρου Μεσογείων υπουργείο Περιβάλλοντος. Σε αυτό το ηλικίας µόλις 10 ετών κτίριο, µε τον αρχιτεκτονικό σχεδιασµό που αποπνέει την... αισιοδοξία της ένταξης στην ΟΝΕ, πολλά κυβερνητικά στελέχη βρήκαν κρησφύγετο εκείνη την ηµέρα. Το κέντρο της Αθήνας ήταν απροσπέλαστο λόγω των δακρυγόνων και των επεισοδίων που κατέληξαν το ίδιο απόγευµα στη δολοφονία τριών νέων ανθρώπων στο υποκατάστηµα της Marfin στην οδό Σταδίου.
    «Θα γίνουµε Αργεντινή. Θα µπουν µέσα και θα µας σκοτώσουν» φώναξε ο κ. Θ. Πάγκαλος όταν πληροφορήθηκε τον θάνατο των τριών υπαλλήλων. Βρισκόταν στη Βουλή και δίπλα του οι βουλευτές που τον άκουσαν πάγωσαν, πιστεύοντας ότι ο όχλος θα εισβάλει και θα τους λιντσάρει. Είχαν υπολογίσει χωρίς την... κυρία Αλέκα Παπαρήγα! Η γενική γραµµατέας του ΚΚΕ, µονίµως καχύποπτη και προνοητική, είχε δώσει αυστηρές εντολές στην οµάδα περιφρούρησης του ΠΑΜΕ. Οι γεροδεµένοι κοµµουνιστές, αντί να καταλάβουν τα (πρώην) Ανάκτορα, υπάκουσαν και τα προφύλαξαν εµποδίζοντας τον «συνασπισµό» ακροαριστερών και παρακρατικών να σπάσουν τον αστυνοµικό κλοιό από την πλευρά του Μνηµείου του Αγνωστου Στρατιώτη. Για µία ακόµη φορά το ΚΚΕ έσωσε την αστική δηµοκρατία...

    http://www.tovima.gr/opinions/article/?aid=426141

    στις 19/10 ο κόσμος ήταν καταφανώς περισσότερος, μια που οι εβέδες δεν άνοιξαν τα μαγαζιά τους. οι δυνάμεις του Παμε αν και βρέθηκαν στο ίδιο σημείο με αυτό στο οποίο δέχτηκαν επίθεση στις 20, αποχώρησαν τελικά πρός την αμαλίας επιτρέποντας στους εκούσιους και ακούσιους πολιτικούς υπαλλήλους του αστικού (παρα)κράτους να προσποιούνται οτι θα περάσουν το σιδερένιο φράχτη στα λουλουδάδικα και θα μπούν στη βουλή. οι ένστολοι συνάδελφοι τους, με το γνωστό από το μπάσκετ σύστημα 4 γωνίες, διαλυσαν ακόμα μια συγκέντρωση ως όφειλαν... παρεπιπτόντως η... “φυγή” απο το λαγούμι του εθνικού κήπου που αναφέρει κάποιος σχολιαστής συνέβη τον ιούνιο του 2011
    στις 20/10 φυσικά δεν υπήρχαν 500 ή 700 χιλ διαδηλωτές. τόσοι δεν υπήρξαν ποτέ στην αθήνα την περίοδο της κρίσης. το παμε πράγματι έκανε ότι μπορούσε για να μην διαλυθεί η συγκέντρωση και “πληρώθηκε” σε... μάρμαρο από το αστικό (παρα)κράτος το οποίο κυριολέκτικά έβγαλε το άχτι του για τον ενάμιση χρόνο κινηματικής πρωτοπορίας και δράσης των κομμουνιστών και των συμμαχων τους στα ταξικά σωματεία
    όσο για τις πολιτικές εξελίξεις που θα μπορούσαν να είχαν συμβεί εκείνη την ημέρα, όπως ευστοχα αναρωτίεται κάποιος φίλος παραπάνω, ας μήν ξεχνάμε πως συνέβησαν...
    περίπου 20 ημέρες μετά, η ίδια βουλή, έδωσε ψήφο εμπιστοσύνης στην “υπηρεσιακή” κυβέρνηση Παπαδήμου, η οποία στις 12/2 ψήφισε το 2ο μνημόνιο.
    υγ: άσχετο(;) αλλά τον ίδιο Φεβρουάριο ιδρύθηκε ο “εργατικός αγώνας”

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. σφε Ζούκωφ συμμερίζομαι το πάθος σου αλλά νομίζω οτι πρέπει και εσύ να σκεφτείς λίγο περισσότερο πολιτικά...
    Ακριβώς επειδή όπως λές υπαρχουν πράγματα που γνωρίζει και το σύστημα δεν φαντάζομαι να πιστεύεις πως θα ξημέρωνε μέρα που θα κατέβαιναν στο κέντρο ένα εκατ. διαδηλωτές αβρόχις ποσί... και μάλιστα εν αγνοία της αστικής τάξης...
    οχι κλούβες, όπως σήμερα(χθες), αλλά... τεθωρακισμένα και στρατό θα είχε στους δρόμους να εμποδίζουν την προσέλευση ενώ το βουλευτήριο θα το έβλεπες με το... μακαρόνι. Αντίθετα είναι πολύ βολική για τους αστούς αυτή η “στοχοποίηση” του κοινοβουλίου
    Αν οι δυνάμεις του παμε ήθελαν να παραμείνουν στο κέντρο και να καλέσουν επιπλέον κόσμο να κατέβει, μετά μάλιστα από την δολοφονία, μπορούσαν να το κάνουν. άλλωστε άντεξαν στην δολοφονική επίθεση και κινήθηκαν συντεταγμενα πρός την ομόνοια όπου και ανακοινώθηκε ότι υπήρξε νεκρός διαδηλωτής. θα μου πείς “μα υπήρχαν ένα σωρό τραυματίες στα νοσοκομεία κλπ”. Φυσικά και υπήρχαν και λογικό είναι να έπαιξε και αυτό ρόλο στο να τελειώσει η συγκεντρωση.
    Τωρα ότι οι βουλευτές που θα φοβούνταν να ψηφίσουν... μια χαρά το ψήφισαν το 2ο μνημόνιο με τον παπαδήμο. οι ίδιοι ήταν...
    Στα υπόλοιπα για του κλέφτες και αστυνόμους κλπ έχεις δίκιο, τί να λέμε τώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πολύ σωστά υπένθιμίζεις την αλληλουχία των γεγονότων ad στο 2:57. Για τον ΕΑ καθόλου άσχετο, ήρθε κι έδεσε που λένε.
    Ο RF77 και οι όμοιοι του δε πρόκειται να πάρουν απάντηση όταν προσπαθούν να σε πείσουν ότι ο ήλιος ανατέλλει από τη δύση, ότι 1+1=50 κτλ.
    Με όσα "αλφάδια" κι αν υπογράφουν σε αφίσες και τοίχους,όσους κάδους κι αν καίνε,όσα στέκια ανοιγοκλείνουν, ό,τι και να κάνουν τέλοσπάντων, η 20/10/2011 είναι η ταφόπλακά τους, γιατί αυτή ήταν η επιλογή τους πάνω απ'όλα.
    Ήταν περίοδος που αναπτυσσόταν μια δυναμική, κι αυτοί απλά τα έδωσαν όλα, μαζί με κράτος και..."κινήματα" για να τη διακόψουν. Δε ξέρουμε ποια μπορεί να ήταν η εξέλιξη (προς Ζούκωφ και ad), ούτως ή άλλως οι διάφοροι "χώροι" φρόντισαν να μη μάθουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Α ρε αναρχοαυτόνομο αυγό, συνεχίζεις το ποιηματάκι που σου έμαθαν στον λαϊκό σύνδεσμο (έδωσα το ορίτζιναλ στο λινκ, να καμαρώσουμε τους συναγωνιστές σου) και πας να μου το παίξεις και "αντιφά" τρομάρα σου. Χειρότερος κι από τους "αναρχικούς" του τουίτερ που χέζονται από την χαρά τους κάθε φορά που την πέφτουν τα γαμοφασισταριά στο κκε σε βουλή (κι εκεί τους "νομιμοποιούν" μάλλον) και όπου αλλού. Έτσι είναι, στο νετ "αντιφα" και στον δρόμο χέρι-χέρι, όπως ακριβώς και με τα φιλαράκια σου τους ματάδες, που σε λίγο κάποιες αναρχικές γκρούπες θα συναντιούνται στην γαδα να γλιτώνουν και τα μεταφορικά.

    Ijon Tichy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μερικες σκορπιες αναφορες.
    Καθως εχω πει την προσωπικη μου πειρα απο εκεινες τις μερες. Εξαλλου ημουν στην περιφρουρηση εκεινη τη μερα...
    -στις 20/10 ο κοσμος ηταν λιγοτερος απο την προηγουμενη. Αιτια το οτι οι εβεδες εκλεισαν μονο στις 19/10 και ισως και τα επισοδια της πρωτης μερας να αποθαρυναν αλλους.
    -στις 19/10 ηταν η δευτερη πιο μαζικη κινητοποιηση της 5ετιας η πιο μαζικηνηταν στης 5/5/10 που καηκε η Μαρφιν.
    -φυσικα καμια κινητοποιηση της 5ετιας απ. τις 3 μεγαλες, (μερα της Μαρφιν, 48ωρη του Οκτωβρη, 12/2/12)δεν αγγιξε τις κινητοποιησεις των δεκαετιων μετα τον εμφυλιο και των πρωτων χρονων της μεταπολιτευσης.
    - αυτα για 1εκ κοσμο στους αγανακτιστας ή τα πομποδη των συριζοεφημεριδων για "μεγαλυτερη συγκεντρωση της μεταπολιτευσης" κλπ ηταν να χαμε να λεμε. Η μεγαλυτερη συγκεντρωση της 5ετιας ηταν το πανελλαδικο του κομματος το 2010 που ισως να εφτασε τις 150.000-200.000 καπου εκει ισως να ηταν καινη μαζικοτητα της 5/5/10 και 19/10/11.
    -εκεινη η μερα κατεληξε κομβικη σε ενα ενιαιο σχεδιο χρονων ειδικα απο το 2007 και μετα ξεπαστρεματος καθε προοπτικης ανασυγκροτησης του κινηματος και χτυπηματος του ΚΚΕ.
    - εκεινη η μερα ηταν η ολοκληρωση του Δεκεμβρη του 2008 και του καλοκαιριου των αγανακτιστας.
    - το ποικιλομορφο χτυπημα στο ΚΚΕ πηρε και τη μορφη της βιας, μετα το ψεμα, τη συκοφαντια που στοχευε στο ηθικο κυρος του ΚΚΕ(βλεπε Παγκαλο με Γερμανο κλπ), τη "συστημικη" ΚΝΕ και ΚΚΕ της δηθεν εξεγερσης του 2008, το καλοκαιρι της πλατειας που εμπεδωσε τα παραπανω μαζι με το μικροαστικο μισος για το ταξικο οργανωμενο κινημα.
    -μετα τον Οκτωβρη χαλασε καιντο δικο μας μυαλο, ηρεμια στην παρεμβαση κλπ 1 νεκρος και 70 τραυματιες δεν ειναι κατι που το ξεπερνας ευκολα. Τις επομενες μερες οποιος μου ελεγε εστω και μιση κουβεντα απο την εμετιλα που διοχετευαν απο ακροδεξια μεχρι εξωκοινοβουλευτικα τον εβριζα, πιαστηκα στα χερια με κοσμο που μπορει να μην ηταν κακοπροαιρετος. Δεν ημουν μονο εγω. Ημασταν πολλοι ετσι.
    -επισης πολυς κοσμος παρολο που εβγαλε συμπερασμα και μας προσεγγισε, μαζευτηκε, τρομαξε, ειδε οτι δεν ειναι χομπυ η ταξικη παλη.
    -πολλοι που παλατζαρανε απογοητευτηκαν. Στα ματια τους και στην απειρια τους αυτο που εγινε ηταν "εμφυλιος", τραγικη καταληξη, τρικλοποδια στον εαυτο μας κλπ μη θεωρουμε δεδομενη για αλλους τη συλλογικη πειρα του κομματος, την επαγρυπνηση καιντην πληροφορηση.
    -απο κεινη τη μερα το επομενο χτυπημα ηταν το Φλεβαρη απλα εκει δεν τους καναμε το χατιρι ή και δεν ημασταν στο plan Α τους λογω Ομονοιας. Εκεινη τη μερα οι καταδρομεις καψαν την Αθηνα, ο χυμα κοσμος υπεστει αυτα απο τα οποια το ΠΑΜΕ τον γλιτωσε τον Οκτωβρη καιντο κινημα ηδη ηταν σμπαραλια. Να θυμισω οτι η κετα ψηφισηε του 2ου μνημονιου ηταν Κυριακη. Τις προηγουμενες 2 μερες υπηρχε απεργια. Η συμμετοχη ηταν πολυ μικρη στην απεργια. Δειγμα του οτι το κινημα ειχε ηδη χτυπηθει
    Δεν μπορω να παραβλεψω καλά νγω οτι οταν το κινημα χτυπηθηκε και μαζευτηκε ηρθε η ωρα του κομματος αυτο καθε αυτο. Ιδρυθηκε ο ΕΑ και αρχισε η δουλεια απο διαδικτιο και μεσα κοινωνικης δικτιωσης για το ΚΚΕ, αυτα ενταθηκαν στις διπλες εκλογες και το συνεδριο αλλα παρα το πληγμα που προηενησαν δεν καταφεραν και πολλα. Αναζητουν πλεον μια ρεβανς χαμενη με οπλα τη γελοιοποιηση και την αναθεωρηση του μαρξισμου πατωντας πανω στον αρνητικο συσχετισμο.

    ratm

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τελος σε ολα αυτα κολλησα και το Δεκεμβρη του 2008. Διοτι αν και εκτος 5ετιας ειναι καταλυτης ιδεολογηματων περι αποθεωσης μπαχαλων, "συστημικης ΚΝΕ", μισος για το οργανωμενο και αποθεωσης του αυθορμητου, αποστροφης των νεων για την οργανωμενη παλη, ηταν καταλυτης ωστε στην 5ετια κρισης και μνημονιων ακομα και στη 2ετια που υπηρχε σχετικη ανοδος του κινηματος και αγωνες με συμμετοχη η νεολαια της χωρας να ειναι η μεγαλη απουσα. Το φοιτητικο, το μαθητικο κινημα, οι νεοι εργαζονενοι ή ανεργοι ηταν αυτοι που ελειψαν κσι λειπουν πολυ απο τον αγωνα, αυτοι που εχουν απειρη οργη και αμφισβητουν (δεν ειναι τυχαιο οτι ο ΣΥΡΙΖΑ εκει στηριχτηκε εκλογικα ολα αυτα τα χρονια) και τη σπαταλουν στο facebook, στα γηπεδα, στα ξυδια ή τα μουτζωνουν ολα και την κανουν για τα ξενα.

    ratm

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Προσωπική μαρτυρία: όταν άρχισαν να πετούν τα μάρμαρα, βρισκόμουν με την παρέα μου στο ύψος των λουλουδάδικων, τότε τα "καλόπαιδα" που βρίσκονταν κοντά μας και προσπαθούσαν να μας διασπάσουν με τα λόγια(σε υπηρεσία, όπως σε κάθε πορεία) εξαφανίστηκαν και ενσωματώθηκαν με αυτούς που ανέβηκαν από μοναστηράκι. Ανάμεσά μας υπήρχαν και καρότσια με μωρά. Στη γωνία της πανεπιστημίου ο κόσμος είχε πιάσει έναν από αυτούς (αρχικά) και η περιφρούρηση τον έσωσε (κακώς, για μένα προσωπικά) αλλιώς θα τον είχαν σκοτώσει.. Δε θα κάνω πολιτική ανάλυση, το κόμμα τα έχει καλύψει. Ένα μεγάλο ευχαριστώ μόνο, στους συντρόφους της περιφρούρησης.

    Β.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Η ιδια η αντικατασταση του Πρωθυπουργου απο τον Παπαδημο μετα απο λιγο δειχνει τον πανικο του συστηματος ,κατι που δεν ειχε ξαναγινει απο την μεταπολιτευση και μετα (μονο το παλατι τα εκανε ετσι στεγνα αυτα) .Στις 19-20 επαιξε τα ρεστα του, μετα την Μαρφιν . Αυτο που επιδιωκε το κομμα ηταν να βοηθησει τον λαο να ανοιξει ρωγμες ,να ξεθαρρεψει και να "ξεβοφηθει" και διαδηλωνοντας να ασκησει οση μεγαλυτερη πιεση μπορουσε σε μια καταρρεουσα κυβερνηση .Και αυτο που βοηθα να γινει αυτο ειναι να ΜΗΝ μπορουν να δρουν οι μπαχαλακηδες - ασφαλητες ,που συντεταγμενα απο το 75 και μετα ΔΙΩΧΝΑΝ κοσμο απο πορειες και συλλαλητηρια .Γι αυτο και ανακοινωσε επισημα τον ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ γυρω γυρω της Βουλης την μερα της ψηφισης.Αυτο τους χαλασε τα σχεδια και λυσσαξαν . Την ωρα που χτυπησαν ακουγα εναλλαξ 902 και Σκαι που ειχε το ελικοπτερο .Και οι δυο ανεφεραν την διαδηλωση να καλυπτει ολο το Συνταγμα ,ολη την Σταδιου και Πανεπιστημιου ως Ομονοια και οτι κοσμος εβγαινε συνεχεια απο τον ηλεκτρικο ,ο 902 ανεφερε πως το CNN μιλαγε για 700.000 λαο και ο Σκαι για 500.000.Ο Λαος με την βοηθεια του κομματος που απετρεψε απο το πρωι να παιζουν τα καναλια "επεισοδεια" ξεθαρρευε και κατεβαινε μαζικα ,το βραδυ κανεις δεν ξερει ποσοι θα ειμασταν ή πως θα μετραγε αυτο εντος της Βουλης .Αυτο ,ανεξαρτητα απο τι θα γινοταν τελικα και αν θα περναγε ή οχι ,ηταν η επιδιωξη του κομματος ,και μαλλον ΚΑΤΙ θα ηξερε .... με βαση τον πανικο καποιων βουλευτων την προηγουμενη !!( ad τα λαγουμια και τα μπουκαλια στα αυτοκινητα των βουλευτων καθως φευγαν ηταν στις 19 την προηγουμενη)

    ΥΓ και μια απαντηση σε οσους μετρανε το "επαναστατικομετρο" τους με βαση τις "συγκρουσεις " με την Αστυνομια : Πριν φτασεις τον μικροαστο-εργατη να συγκρουεται οργανωμενα και αποφασισμενα σαν στρατος με το συστημα ,ΠΡΕΠΕΙ να τον μαθεις να ξεκιουνιεται απο τον καναπε ,να συμμετεχει στα συλλογικα του "σχολεια" (συνδικατα τα λεμε) και να κανει -εστω - ωραιες "παρελασεις" μετρωντας την δυναμη του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΥΓ 2 Αποδειξη οτι αρκετος κοσμος καταλαβε ΤΙ ΕΓΙΝΕ εκεινη τη μερα και τι επιδιωξε το κομμα ηταν και το 8,5% που πηραμε στις πρωτες εκλογες το 12.Οχι βεβαια μονο αυτο ,αλλα το "Παμε φυλαγε την Βουλη " ηταν μονιμο μοτο ολου του αντικκε μπλοκ και κυριαρχουσε ως τις εκλογες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. http://www.protothema.gr/politics/article/125615/-meso-toy-ethnikoy-khpoy-drapeteysan-oi-boyleytes/
    Πέρα όμως απο το χρονολογικό μέρος... Τι θεωρείτε πιο πιθανό: ότι κινδύνευσαν ή οτι ταίριαζε στην συνολική αγανακτισμενοιστορία, τις μούντζες και την συνειδητή στοχοποιηση του βουλευτηριου και του πολιτικού προσωπικού;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥ

Η κε του μπλοκ είναι ανοιχτή σε κάθε σχόλιο που προσπαθεί να προσθέσει κάτι στην πολιτική συζήτηση
Αρκεί να έχει κάποιο διακριτό ψευδώνυμο ως υπογραφή.