Μετά το λουτρό αίματος, το λουτρό βλακείας. Τα δημοσιογραφικά κλισέ ακούγονται ακόμα πιο... υπέροχα σε τέτοιες κρίσιμες περιστάσεις. Η νύχτα του Αγίου Βαρθολομαίου, η 11η Σεπτέμβρη της Γαλλίας, κι άλλα τινά παρόμοια. Που εκτός από μια πιθανή, γενκή σύγχυση, που εκτονώνεται καταφεύγοντας συνήθως σε εύκολα, κλισέ σχήματα, επιβεβαιώνει τη βαθιά επίδραση της κυρίαρχης ιδεολογίας, που τρυπώνει από την πίσω πόρτα σε αυτά τα κλισέ κι αναπαράγεται "αυθόρμητα" κι ασυνείδητα: τρομοκρατία, καθεστώς, σύγκρουση πολιτισμών και μια σειρά άλλες, "καθημερινές φράσεις".
Αυτό που είναι εύκολο να προβλέψει κανείς είναι η ανόητη, απλοϊκή στάση που καλλιεργείται από τα ΜΜΕ, που όσο πιο ισοπεδωτική είναι, τόσο πιο εύκολα ριζώνει και γίνεται αποδεκτή στη μεση λαϊκή συνείδηση. Κι η πολιτική αξιοποίηση των γεγονότων, που θα είναι πολύπλευρη και σε μια σειρά επίπεδα: ισλαμοφοβία, καχυποψία απέναντι σε πρόσφυγες και μετανάστες (που έρχονται στην Ευρώπη υπηρετώντας τάχα κάποιο γενικό σχέδιο), τρομοϋστερία, ανοχή ή αποδοχή έκτακτων μέτρων και κατασταλτικών μεθόδων, όπως η παρουσία στρατού στους δρόμους -για το καλό μας. Εξάλλου, όσοι είναι αθώοι δεν έχουν να κρύψουν τίποτα!
Ας προσπαθήσει να φανταστεί κανείς πχ τι μέτρα ασφαλείας θα παρθούν (για την αναπνοή μας) στο Πολυτεχνείο ή εν όψει της επίσημης επίσκεψης Κέρι, εφόσον γίνουν κάποιες αντι-ιμπεριαλιστικές συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας. Ο οποίος κέρι βρίσκεται στη Βιέννη, για να κλείσει μια συμφωνία για το Συριακό κι αυτό είναι μόλις ένα από τα πολλά συνδετικά νήματα στο κουβάρι των αντιθέσεων, μαζί με το θάνατο ενός από τους επικεφαλής του Ισλαμικού Κράτους, που εικάζεται πως εξαϋλώθηκε από τη συντριπτική ρίψη βομβών στο κρησφύγετό του και τους 43 νεκρούς της Βηρυττού -που δε φαίνεται να συγκλονίζουν στον ίδιο βαθμό την κοινή γνώμη του δυτικού κόσμου.
Όσο απρόβλεπτες κι αν είναι, στις τελικές τους λεπτομέρειες οι εξελίξεις κι η αλυσίδα που μπορεί να πυροδοτήσουν, δεν ειναι πολύ δύσκολο να διακρίνει κανείς τη γενική κατεύθυνση, εφόσον διαθέτει τα κατάλληλα, μεθοδολογικά εργαλεία. Όπως η 11η Σεπτέμβρη δεν ήταν η μέρα που άλλαξε τον κόσμο, αλλά το έναυσμα για μια γενικευμένη, μπεριαλιστική επίθεση στην ευαίσθητη και στρατηγικής σημασίας περιοχή της Μέσης Ανατολής, έτσι και τα χτεσινά γεγονότα είναι ένας ακόμα κρίκος στην αλυσίδα των εξελίξεων που ρίχνουν λάδι στη φωτιά του πολέμου και μπορούν να σταθούν αφορμή για γενικευμένη πολεμική σύρραξη, που θα απλωθεί αστραπιαία.
Τι πόλεμος θα είναι αυτός; Το γνωστό ιδεολόγημα του Χάντιγκτον για τη σύγκρουση πολιτισμών, που θα αντικαθιστούσε τον ψυχρό πόλεμο, με τη λογική πως εφόσον δεν υπάρχει αντίπαλο δέος, θα έπρεπε να εφευρεθεί ένα υποκατάστατό του, είναι ίσως το επικρατέστερο κλίμα των ημερών. Ο πολιτισμός και τα "δημοκρατικά ιδανικά" της ιμπεριαλιστικής Δύσης, που ξεζουμίζει και σφαγιάζει τους λαούς για τα κέρδη της, αλλά σοκάρεται, όταν η φρίκη χτυπάει την πόρτα της κι εμφανίζεται εντός των τειχών, ως αναπόφευκτη συνέπεια, που επιστρέφει στην αιτία που τη δημιούργησε. Απέναντι στο σκοταδισμό των σκουρόχρωμων φανατικών, που εξαπολύουν χωρίς ιερό και όσιο, ιερό πόλεμο ενάντια στους αλλόθρησκους, τον άμαχο πληθυσμό και την πολιτιστική κληρονομιά, με τα αρχαιολογικά της μνημεία (η πολιτισμένη λευκή φυλή προφανώς δεν κατέστρεψε ποτέ τέτοια).
Πώς απελευθερώθηκαν όμως αυτές οι δυνάμεις; Ποιος τις εξοπλίζει και τις βοηθά στο έργο τους; Αυτό παραμένει άλυτο αίνιγμα για την κυρίαρχη αφήγηση.
Στον αντίποδα, υπάρχει η ανάγνωση, που κατά κάποιον τρόπο αναπαράγει το παραπάνω σχήμα από την ανάποδη. Ο τρόμος κι η φρίκη μεταφέρεται στην καρδιά του Παρισιού, σε πολύ κεντρικά σημεία κι εκδηλώσεις, με τον πολύ ισχυρό συμβολισμό που μπορεί να έχει για το γαλλογερμανικό άξονα του ευρωνατοϊκού ιμπεριαλισμού, η επιλογή του χτυπήματος στον ποδοσφαιρικό αγώνα μεταξύ των ποδοσφαιρικών τους ομάδων.
Οι λαοί της Ευρώπης θεωρούνται συνένοχοι και συνυπεύθυνοι για τα ιμπεριαλιστικά εγκλήματα των κυβερνήσεών τους, για τη δική τους εγκληματική απάθεια κι όσο δεν αντιδρούν, είναι καταδικασμένοι να γίνουν μέρος του προβλήματος, με τέτοιου είδους ενέργειες, μέχρι να αποφασίσουν να το λύσουν. Οι λαοί της Ανατολής και τα ένοπλα τμήματά τους χρησιμοποούν δικαιολογημένα κάθε πρόσφορο μέσο ενάντια στους ιμπεριαλιστές -και τη Γαλλία, που συμμετέχει στην επέμβαση στη Συρία.
Μια προσέγγιση που αγνοεί πλήρως το ρόλο και την εμπλοκή των μεγάλων δυνάμεων και των μυστικών τους υπηρεσιών, το ρόλο του ισλαμικού κράτους και της λεγόμενης αραβικής άνοιξης, με δυο λόγια την αλληλοδιαπλοκή των ιμπεριαλιστικών συμφερόντων. Η "δημοκρατική Δύση" είναι αυτή που όπλισε το χέρι των τζιχαντιστών και είναι σαν το μάγο που αδυνατεί να ελέγξει τις δυνάμεις που απελευθέρωσε.
Αν υπάρχει κάτι δύσκολο, αυτό δεν είναι να ερμηνεύσουμε ή να προβλέψουμε τις εξελίξεις αλλά να αλλάξουμε τη ροή τους. Κι αυτό δε θα γίνει ποτέ, όσο οι λαοί παραμένουν εγκλωβισμένοι στη μία ή την άλλη εκδοχή της σύγκρουσης πολιτισμών και δε βάζουν στο στόχαστρό τους το σύστημα που γεννάει τον πόλεμο, όπως το σύννεφο τη βροχή. Το δύσκολο είναι να αλλάξουμε τους καταθλιπτικούς, διεθνείς συσχετισμούς και τις καταστροφικές συνέπειες ενός συστήματος που σαπίζει και τρέφεται από τις σάρκες μας, για να ξανανιώσει, απειλώντας να μας παρασύρει μαζί του, στο γκρεμό, εφόσον δεν απαλλαγούμε εγκαίρως απ' αυτό.
Αυτό που είναι εύκολο να προβλέψει κανείς είναι η ανόητη, απλοϊκή στάση που καλλιεργείται από τα ΜΜΕ, που όσο πιο ισοπεδωτική είναι, τόσο πιο εύκολα ριζώνει και γίνεται αποδεκτή στη μεση λαϊκή συνείδηση. Κι η πολιτική αξιοποίηση των γεγονότων, που θα είναι πολύπλευρη και σε μια σειρά επίπεδα: ισλαμοφοβία, καχυποψία απέναντι σε πρόσφυγες και μετανάστες (που έρχονται στην Ευρώπη υπηρετώντας τάχα κάποιο γενικό σχέδιο), τρομοϋστερία, ανοχή ή αποδοχή έκτακτων μέτρων και κατασταλτικών μεθόδων, όπως η παρουσία στρατού στους δρόμους -για το καλό μας. Εξάλλου, όσοι είναι αθώοι δεν έχουν να κρύψουν τίποτα!
Ας προσπαθήσει να φανταστεί κανείς πχ τι μέτρα ασφαλείας θα παρθούν (για την αναπνοή μας) στο Πολυτεχνείο ή εν όψει της επίσημης επίσκεψης Κέρι, εφόσον γίνουν κάποιες αντι-ιμπεριαλιστικές συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας. Ο οποίος κέρι βρίσκεται στη Βιέννη, για να κλείσει μια συμφωνία για το Συριακό κι αυτό είναι μόλις ένα από τα πολλά συνδετικά νήματα στο κουβάρι των αντιθέσεων, μαζί με το θάνατο ενός από τους επικεφαλής του Ισλαμικού Κράτους, που εικάζεται πως εξαϋλώθηκε από τη συντριπτική ρίψη βομβών στο κρησφύγετό του και τους 43 νεκρούς της Βηρυττού -που δε φαίνεται να συγκλονίζουν στον ίδιο βαθμό την κοινή γνώμη του δυτικού κόσμου.
Όσο απρόβλεπτες κι αν είναι, στις τελικές τους λεπτομέρειες οι εξελίξεις κι η αλυσίδα που μπορεί να πυροδοτήσουν, δεν ειναι πολύ δύσκολο να διακρίνει κανείς τη γενική κατεύθυνση, εφόσον διαθέτει τα κατάλληλα, μεθοδολογικά εργαλεία. Όπως η 11η Σεπτέμβρη δεν ήταν η μέρα που άλλαξε τον κόσμο, αλλά το έναυσμα για μια γενικευμένη, μπεριαλιστική επίθεση στην ευαίσθητη και στρατηγικής σημασίας περιοχή της Μέσης Ανατολής, έτσι και τα χτεσινά γεγονότα είναι ένας ακόμα κρίκος στην αλυσίδα των εξελίξεων που ρίχνουν λάδι στη φωτιά του πολέμου και μπορούν να σταθούν αφορμή για γενικευμένη πολεμική σύρραξη, που θα απλωθεί αστραπιαία.
Τι πόλεμος θα είναι αυτός; Το γνωστό ιδεολόγημα του Χάντιγκτον για τη σύγκρουση πολιτισμών, που θα αντικαθιστούσε τον ψυχρό πόλεμο, με τη λογική πως εφόσον δεν υπάρχει αντίπαλο δέος, θα έπρεπε να εφευρεθεί ένα υποκατάστατό του, είναι ίσως το επικρατέστερο κλίμα των ημερών. Ο πολιτισμός και τα "δημοκρατικά ιδανικά" της ιμπεριαλιστικής Δύσης, που ξεζουμίζει και σφαγιάζει τους λαούς για τα κέρδη της, αλλά σοκάρεται, όταν η φρίκη χτυπάει την πόρτα της κι εμφανίζεται εντός των τειχών, ως αναπόφευκτη συνέπεια, που επιστρέφει στην αιτία που τη δημιούργησε. Απέναντι στο σκοταδισμό των σκουρόχρωμων φανατικών, που εξαπολύουν χωρίς ιερό και όσιο, ιερό πόλεμο ενάντια στους αλλόθρησκους, τον άμαχο πληθυσμό και την πολιτιστική κληρονομιά, με τα αρχαιολογικά της μνημεία (η πολιτισμένη λευκή φυλή προφανώς δεν κατέστρεψε ποτέ τέτοια).
Πώς απελευθερώθηκαν όμως αυτές οι δυνάμεις; Ποιος τις εξοπλίζει και τις βοηθά στο έργο τους; Αυτό παραμένει άλυτο αίνιγμα για την κυρίαρχη αφήγηση.
Στον αντίποδα, υπάρχει η ανάγνωση, που κατά κάποιον τρόπο αναπαράγει το παραπάνω σχήμα από την ανάποδη. Ο τρόμος κι η φρίκη μεταφέρεται στην καρδιά του Παρισιού, σε πολύ κεντρικά σημεία κι εκδηλώσεις, με τον πολύ ισχυρό συμβολισμό που μπορεί να έχει για το γαλλογερμανικό άξονα του ευρωνατοϊκού ιμπεριαλισμού, η επιλογή του χτυπήματος στον ποδοσφαιρικό αγώνα μεταξύ των ποδοσφαιρικών τους ομάδων.
Οι λαοί της Ευρώπης θεωρούνται συνένοχοι και συνυπεύθυνοι για τα ιμπεριαλιστικά εγκλήματα των κυβερνήσεών τους, για τη δική τους εγκληματική απάθεια κι όσο δεν αντιδρούν, είναι καταδικασμένοι να γίνουν μέρος του προβλήματος, με τέτοιου είδους ενέργειες, μέχρι να αποφασίσουν να το λύσουν. Οι λαοί της Ανατολής και τα ένοπλα τμήματά τους χρησιμοποούν δικαιολογημένα κάθε πρόσφορο μέσο ενάντια στους ιμπεριαλιστές -και τη Γαλλία, που συμμετέχει στην επέμβαση στη Συρία.
Μια προσέγγιση που αγνοεί πλήρως το ρόλο και την εμπλοκή των μεγάλων δυνάμεων και των μυστικών τους υπηρεσιών, το ρόλο του ισλαμικού κράτους και της λεγόμενης αραβικής άνοιξης, με δυο λόγια την αλληλοδιαπλοκή των ιμπεριαλιστικών συμφερόντων. Η "δημοκρατική Δύση" είναι αυτή που όπλισε το χέρι των τζιχαντιστών και είναι σαν το μάγο που αδυνατεί να ελέγξει τις δυνάμεις που απελευθέρωσε.
Αν υπάρχει κάτι δύσκολο, αυτό δεν είναι να ερμηνεύσουμε ή να προβλέψουμε τις εξελίξεις αλλά να αλλάξουμε τη ροή τους. Κι αυτό δε θα γίνει ποτέ, όσο οι λαοί παραμένουν εγκλωβισμένοι στη μία ή την άλλη εκδοχή της σύγκρουσης πολιτισμών και δε βάζουν στο στόχαστρό τους το σύστημα που γεννάει τον πόλεμο, όπως το σύννεφο τη βροχή. Το δύσκολο είναι να αλλάξουμε τους καταθλιπτικούς, διεθνείς συσχετισμούς και τις καταστροφικές συνέπειες ενός συστήματος που σαπίζει και τρέφεται από τις σάρκες μας, για να ξανανιώσει, απειλώντας να μας παρασύρει μαζί του, στο γκρεμό, εφόσον δεν απαλλαγούμε εγκαίρως απ' αυτό.
Η τελευταία σου παράγραφος: ακριβώς αυτό. Πρέπει το ταξικό κίνημα να ξυπνήσει ΤΩΡΑ, να το ξυπνήσουμε οι κομμουνιστές, κι αυτό δεν είναι μικροαστική ανυπομονησία, αλλά επιτακτική, βιολογική (συνολικά για το είδος μας) αναγκαιότητα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝίκος SB
Συμφωνώ με όλα. Δυστυχώς, νομίζω για να αλλάξει το κλίμα της παθητικότητας και της κοινωνικής ανοχής, πρέπει να πονέσουν ακόμα πάρα πολύ οι λαοί για να δούν ότι δεν πάει άλλο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι μακάρι να μην ήταν έτσι, αλλά όπως πριν και κατά την διάρκεια του Α' ΠΠ (που οι τότε συνθήκες ταιριάζουν με τις δικές μας) οι λαοί αντιδραστικοποιήθηκαν στο φούλ, και χρειάστηκαν εκατομμύρια να πεθάνουν για να αλλάξουν τα πράγματα, νομίζω δυστυχώς κάπως έτσι θα γίνει και στην δικιά μας περίπτωση.
Κώστας
el quinto
ΑπάντησηΔιαγραφήφιλε μπρεζνιεφικε
και στην Αλγερία, αποικία της Γαλλίας, αυτά γίνονταν. Εμπαιναν στα μπαρ των γάλλων εποικων και άφηναν βομβες. Τοτε τα έκανε το FLN, που δεν ήταν τζιχαντιστές. Πολλοι νεκροι αμαχοι γάλλοι έποικοι. Ελα μου ομως, που ετσι σιγα-σιγα έσπασε απο τη μια ο φόβος στους αλγερινούς έναντι των γάλλων εποικων και από την άλλη ξεκουμπίστηκαν οι γάλλοι έποικοι (1.000.000) απο την Αλγερία.
Το κακο ειναι οτι οι ιμπεριαλιστές σκοτώνουν μαζικά αθώους στις χώρες της Ανατολής, αλλα εμεις το προσπερνάμε.
Η θρησκεια και ο φανατισμος υποκαθιστουν την ιδεολογία σε αυτες τις χώρες, που δεν υπάρχει πια. Οι φορεις της κομμουνιστικής ιδεολογίας συντρίφτηκαν, ας οψονται οι ρεβιζιονιστές ηγέτες χρουτσοφ και Μπρεζνιεφ (δηλαδη η ρωσσία). Οι παναραβιστές εγιναν σανταατικοι, τα καθεστώτα υποταγής στον ιμπεριαλισμό, ο στρατός, οι χούντες στη Μέση Ανατολή.
Οσο δεν υπάρχει λοιπόν ταξικό-επαναστατικο κίνημα στις μητροπόλεις ΠΟΥ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΕΜΠΡΑΚΤΑ την αλληλεγγύη του σε αυτές τις χώρες και να παλεύει για την ανεξαρτησία τους από τον ιμπεριαλισμό, μέσα στους πληβείους της ανατολής θα επικρατούν αστικά, εθνικιστικά κατ' ουσία (ο φονταμενταλισμος ειναι μια απόχρωση του εθνικισμού) ρεύματα που βάλλουν κατά δικαίων και αδίκων στις μητροπόλεις. Γιατι οι φορεις της ιδεολογίας, διανοούμενοι -ως γνωστόν για μας τους μαρξιστές-λενινιστές, η συνείδηση έρχεται απ' έξω- θα έλκονται από τους φονταμενταλιστές-εθνικιστές και όχι από το μαρξισμό.
Ετσι γινόταν στη Κίνα (και επι Εγκελς, πόλεμος του οπίου, επιθέσεις κινέζων επί δικαιων και αδικων, ο Εγκελς τότε μεμφόταν τους δυτικούς που απαιτούσαν ¨"ιπποτικο πολεμο" από τους κινεζους που δεν ειχαν οπλα, στήριζε ομως τον ξεσηκωμο τους ως πόλεμο υπερ βωμών και εστιών). Και οι ιρλανδοι τα έκαναν πολύ νωρίς, επί Μαρξ και Εγκελς, χτυπούσαν μέσα στη Βρετανία αθώους εργάτες σε συναθροίσεις. Οι Μαρξ-Εγκελς τοτε στη μεταξύ τους βιβλιογραφία μέμφονταν τον αστικό-εθνικιστικό χαρακτήρα των ηγετών του ιρλανδικού κινήματος, που τους οδηγούσε στο να χτυπάνε και αστούς και εργάτες βρετανούς. Ομως δημόσια τοτε ΕΒΑΖΑΝ ΩΣ ΕΙΧΑΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΩΣ ΔΙΕΘΝΙΣΤΕΣ το εξής ζήτημα: ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΤΟΥΣ ΑΠΕΡΓΟΥΣ ΠΕΙΝΑΣ ΙΡΛΑΝΔΟΥΣ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ. Γιατι ήξεραν οτι το χρέος τους ήταν να οδηγησουν τους εργάτες βρετανούς της μητρόπολης να ικανοποιησουν το δικαιο πόθο των ιρλανδών, έτσι θα έσπαγαν μέσα στους ιρλανδούς τη κυριαρχία του αστικου εθνικισμού και θα έβαζαν τις βάσεις για τη δημιουργία επαναστατικου-εργατικου ιρλανδικού κινήματος.
έτσι γινόταν στην Ινδοκίνα (αστος, θρησκόληπτος Χο-Τσι-Μινχ, μέχρι να γινει Χο-Τσι-Μινχ, δηλαδή να γινει πεφωτισμενος λόγω θέσεων Λένιν.). Το Κουομιτάγκ καθώς και τοσα άλλα κινήματα άρχισαν να βλέπουν θετικά τους εργάτες των μητροπόλεων οταν η εργατική εξουσία στη Ρωσσία έτεινε το χέρι της αλληλεγγύης. Οι ρεβιζιονιστές της εποχής στήριζαν την εξάρτηση και τη διατήρηση των αποικιών.
Ολα τα άλλα περι πρακτόρων ειναι καραγκιοζιλικια, και μας αποπροσανατολιζουν απο αυτα τα βασικά καθηκοντα.
"Από τη μια κάθε γενική καταστροφή είναι κατ’ αρχήν φαινομενικά εξισωτική. Αυτή η αίσθηση της εξίσωσης και της κοινής μοίρας καταπραΰνει τα πάθη, καθησυχάζει τον πανικό που αναμφίβολα βιώνεται καθημερινά και μοναχικά μπροστά στις οθόνες της τηλεόρασης."
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ οργάνωση και η συσπείρωση είναι η δύναμη μας στο καιρό της καταστροφής. Ο πανικός είναι η αίσθηση της ανικανότητας να δράσεις μπροστά σε αυτή. Αυτά προς το παρών. Και αντεπίθεση- εξωστρέφεια- αλληλεγγύη.
Σ.
Πριν καν διαβασω το υπολοιπο, μιας και ειναι στην πρωτη τη γραμμη: "βλακείας" οχι "βλακίας".
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλγερία, Ιρλανδία, Κίνα, Βιετνάμ: Το "κοινό στοιχείο" με το ισισ είναι οτι βάζανε βόμβες.
ΑπάντησηΔιαγραφή"Κατά δικαίων και αδίκων". Μπορούμε να προσθέσουμε και την δραστηριότητα των σιωνιστών, τα ρατσιστικά πογρόμ, τις φασιστικές βόμβες κατά του πλήθους στην Ιταλία. Όλοι αυτοί έβαζαν βόμβες "κατά δικαίων και αδικων".
Και μη γίνει λόγος περι πρακτορων: καραγκιοζιλίκια.
https://die3odos.files.wordpress.com/2015/11/laden-brzezinski1.jpg
https://die3odos.files.wordpress.com/2015/11/holbruk-uck2.jpg
https://die3odos.files.wordpress.com/2015/11/holbruk-uck2.jpg
https://die3odos.files.wordpress.com/2015/11/holbruk-uck2.jpg
https://die3odos.files.wordpress.com/2015/11/holbruk-uck2.jpg
Ή μήπως πλυντήριο;
Αχ αυτή η "Ρωσία".
Μόνο που Αλγερία, Ιρλανδία, Κίνα, Βιετνάμ πάλευαν για την εθνική τους απελευθέρωση, ενώ το ΙΚ παλεύει για την εθνική καταπίεση των χωρών και τη διάλυση κάθε εθνικού χάρτη της περιοχής και για την αναδιανομή της από τα διάφορα ιμπεριαλιστικά κέντρα. Το ΙΚ είναι συστατικό στοιχείο του ιμπεριαλιστικού πολέμου και καμιά σχέση δεν έχει με χώρες που πάλευαν και παλεύουν για την εθνική τους ελευθερία.
Εν κατακλείδι οι υποστηρικτές του "αντιρεβιζιονιστικού" συνθήματος "Ούτε ΝΑΤΟ ούτε Βαρσοβια" έπιασαν μόνο το 50% του πλάνου τους, Το άλλο μισό τούς έχει μείνει στο χέρι και πώς να το διαχειριστούνε... Με καραγκιοζιλίκια ή με παραμύθια της χαλιμάς;
https://youtu.be/Fgcd1ghag5Y
Διόρθωση του φωτογραφικού άλμπουμ περί πρακτόρων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είναι άγνωστο υλικό αλλά όχι και να μας το σβήσουν από τη μνήμη με χαρακτηρισμούς για καραγιοζιλίκια κλπ κλπ.
https://die3odos.files.wordpress.com/2015/11/laden-brzezinski1.jpg
https://die3odos.files.wordpress.com/2015/11/laden-brzezinski2.jpg
https://die3odos.files.wordpress.com/2015/11/laden-brzezinski3.jpg
https://die3odos.files.wordpress.com/2015/11/holbruk-uck1.jpg
https://die3odos.files.wordpress.com/2015/11/holbruk-uck2.jpg
el quinto
ΑπάντησηΔιαγραφήολα στον μπλέντερ κύριε αγη, έτσι; Πας να πάρεις τη ρεβανς από την αντιπαράθεση στο Πολυτεχνειο; Don't worry , δεν θα σου περάσει ούτε εδώ.
Τι ειναι το ISIS για έναν μαρξιστή; Νεφέλωμα, νεφελιμ, πρακτορες, τι; Εγω λέω ξεκάθαρα ειναι ένα αστικο κράτος. Ο εθνικος κορμος του ειναι σουνίτες. Η διοίκηση του κράτους αποτελείται σε μεγάλο βαθμο απο παλιά στελέχη του Μπααθ του Σαντάμ, συν τους αλ-κάιντες του ισλαμικού κράτους που είχαν ηγέτη τον αλ Ζαρκάουι, αυτοι που συγκρότησαν γρήγορα την ισλαμική αντισταση ενάντια στους αμερικανούς στο γνωστό σουνιστικό τρίγωνο για μια δεκαετία. Ολοι αυτοι ειναι εθνικιστές και θέλουν να πάρουν τη ρεβανς απο τους ιμπεριαλιστές αμερικανούς και όσους συμμάχησαν μαζί τους (κυρίως σιίτες του Ιράκ) για να αλλάξουν τους συσχετισμούς στο Ιράκ. Τοσο απλά.
Οταν λοιπόν τους βομβαρδίζει η Γαλλία, θα στέλνουν και δικά τους αποσπάσματα στο Παρίσι και θα "βομβαρδίζουν" κι αυτοι. Που ειναι το περίεργο; ετσι γινόταν πάντα. Οταν ένα κράτος ειναι ανίσχυρο εναντι ενος ισχυρου κρατους, δεν θα χρησιμοποιήσει "ιπποτικά μεσα". Θα βαρέσει εκει που πονάει το άλλο κράτος. Αλλωστε και οι γάλλοι βομβαρδίζουν γειτονιές, μια βομβίτσα δική τους μπορει να σκοτώσει 100 σε ενα αραβικο μαχαλα για πλάκα. Και κανεις δεν δινει σημασία.
Εσυ τώρα πας να μας βγάλεις λάδι την ιμπεριαλιστική επέμβαση της Ρωσσίας στο Αφγανιστάν, για τον έλεγχο της ροής του πετρελαίου προς την Ασία και ειδικά Ν. Κορέα, Ιαπωνία κτλ.. Και ολα αυτά όταν η σοσιαλιμπεριαλιστική Ρωσσία ειχε χάσει την Αιγυπτο απο τον Σανταατ.Αυτη η επέμβαση διέλυσε και τα τελευταία ερεισματα αριστερής ιδεολογίας στους πληβειους της ανατολής. Ηταν το τελειωτικο χτύπημα κατά της αριστεράς, και λειτούργησε θεαματικά υπερ του ισλαμισμού. Για παράδειγμα στη Παλαιστίνη, το Λαϊκο Μέτωπο άρχισε να χάνει κοσμο αβέρτα προς τους ισλαμιστές.
Μια ζωη για πράκτορες θα μιλάτε ρε, τα ίδια λέγατε και για τους ταλιμπάν. Γιατι ολα αυτα΄; Γιατι ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΝΟΜΙΜΟΦΡΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ ΣΤΟΝ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΜΟ, όπως ο Φλωράκης έκανε εδώ το 74. Γιατί πάντα θα λέτε οι ΗΠΑ ειναι ΠΑΝΙΣΧΥΡΕΣ, κανεις δενμπορει να τους αντισταθεί, κι οποιος το κάνει μάλλον ειναι ξεστρατισμένος...πράκτοράς τους!! Μαλλον πάει να κάνει αποσταθεροποίηση, ότι γράφατε στη Πανασπουδαστική νο 8 που βρίζατε χυδαία τους επαναστάτες που πυροδότησαν την κατάληψη του Πολυτεχνείου, γιατί εσεις δεν θέλατε, βάζατε μονο στενά φοιτητικά αιτήματα, δεν θέλατε αναμέτρηση με την Χούντα, περιμένατε τις εξελίξεις της φιλελευθεροποίσης, που τις ατενίζατε θετικά. Σας χάλασε οτι το Πολυτεχνείο διέλυσε τη μασκαράτα της φιλελυθεροποίησης.
Αλλωστε ο Φλωράκης το 'χε πει εκ των υστέρων, ΔΕΝ ειχε πρόβλημα με κεντρώες χούντες στη Ν. Αμερική και συγκεκριμένα τη χούντα του Βιντέλα.
Κάνε λοιπόν δηλώσεις νομιμοφροσύνης στους ιμπεριαλιστές πάτρωνές σου.Βγες και εσυ έξω απο τη γαλλική πρεσβεία και πες je suis paris. Ούτε ο πρώτος θα εισαι , ούτε ο τελευταίος.
Μονο μη μας παριστάνεις τον μαρξιστή, δεν εισαι.
Ουτε κι εσυ, οσα κατεβατα και να αραδιασεις...
ΔιαγραφήΤο ΙΚ είναι συστατικό στοιχείο του ιμπεριαλιστικού πολέμου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν αυτό κατά τη γνώμη σου βγάζει λάδι τη Γαλλία, πρόβλημά σου.
Για τις βόμβες της Γαλλίας "δε μιλάει κανείς"; Έτσι είναι αν έτσι σου αρέσει.
Πάντως το ότι "ο άσαντ δε μπορεί να είναι το μέλλον της Συριας", το μοιράζεστε από κοινού με ΙΚ, Ολάντ, Τσίπρα, ΗΠΑ κλπ κλπ.
Τα στιγμιότυπα μπρενζινσκι με μπιν λάντεν, χόλμπρουκ με ουτσεκάδες, και κλίντον σε στιγμές νεοκαισαρισμού, γαργάρα τα. Δε σε βολεύουν. "Καραγκιοζιλίκια".
Χαιρετίσματα στην εξουσία.
ΥΓ Περί αφγανιστάν, αξέχαστη θα μου μείνει η μαοϊκή μπροσούρα της εποχής, που τις επιθέσεις των αντιδραστικών με βιτριόλι εναντίον γυναικών που σπούδαζαν (και επειδή σπούδαζαν) τις εκτιμούσε σαν συνέπεια της "προσβολής των εθνικών συναισθημάτων" από τους "σοσιαλιμπεριαλιστές". Αυτά που επαναλαμβάνεις κι εσύ τώρα.
Καλό ξημέρωμα.
el quinto
ΑπάντησηΔιαγραφήεμένα πάντως αξέχαστη θα μου μεινει η μπροσούρα της Δελαστίκ όταν ήταν στο Περισσο, που έλεγε ότι την "επανάσταση" στο Αφγανιστάν , δηλαδή τη κίνηση των στρατιωτικών που τη βάπτισαν "επανάσταση", την έμαθε ο κοσμος απο τα ραδιόφωνα.
Φαντάζομαι την εγκρίνεις έτσι; βιτριολι έριξαν πολλοί φιλε μου σε γυναίκες, ολοι οι ισλαμιστές έριχναν στα γεννοφάσκια τους, δες π.χ. Χεζμπολάχ στα πρώτα της βήματα.
Αλήθεια ξέρεις τι μαλακιες έλεγαν οι δικοι σου οι ρεβιζιονιστές ηγέτες όταν οι εργάτες του Ιράν έριξαν το Σάχη σε μια απο τις μεγαλύτερες προλεταριακές εξεγέρσεις της Ανατολής; ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΑΠΟΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΗΣΗΣ!!! Τετοιες αλητείες έγραφαν και μετά έβαλαν το Τουντέχ (το ρεβιζιονιστικό πια "Κ"Κ) να στηρίζει τους ισλαμιστές που έπαιρναν τον ένα κυβερνητικό θώκο μετά τον άλλη, τη στιγμή που οι ισλαμιστές έσφαζαν την άκρα αριστερά και τους κοσμικούς ΑΠΟΛΥΤΗ ΞΕΦΤΙΛΑ.
ειναι η λεγόμενη ΡΕΑΛ ΠΟΛΙΤΙΚ των σοσιαλιμπεριαλιστών.
Εδω ειπαμε, ο Φλωράκης στήριζε τη Χούντα του Βιντέλα, αποκαλώντας την κεντρώα.
Εδω λεμε ξεφτιλίστηκε η αριστερά στα μάτια του αραβικου κοσμου, εσύ το χαβά σου με τον Μπρέζνιεφ και τον Γκορμπι και το σύμφωνο της Βαρσοβίας.
Ξέρω ήταν οι πιρουέτες των τάνκς ήταν γλυκύτατες στη Τσεχοσλοβακία το 68!!! Αλητειες. Αλλα τι να περιμένες από πράκτορες των σοσιαλιμπεριαλιστών.
ελα συνέχισε , και εγώ θα σου εξιστορώ ολα τα κατορθώματα των σοσιαλιμπεριαλιστών. Το χειρότερο ειπαμε πιο ήταν: έβαλε ο Χρουτσοφ τους κομμουνιστές της Αιγύπτου να αυτοδιαλυθούν στο κόμμα του Νάσερ γιατί "Ο Νάσσερ οικοδομούσε το σοσιαλισμό"!!! Το αποτέλεσμα ήταν να τους ξεπαστρέψει σε σύντομο χρονικο διάστημα.
ο κατάλογος ειναι τεράστιος. θες να σου πιάσω το Ιράκ και το γλειψιμο στο Κάσεμ, και πως τους ξεπάστρεψε τους μισούς ο Κάσσεμ για πλάκα; Πάλι καλά εκει εγινε διάσπαση και κάποιοι έκαναν αντάρτικο, σηκώνοντας τη κοκκινη σημαία.
Τσίγκλα το, μωρέ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤσίγκλα το!
Μολογάει χωρίς ξύλο!
Όχι πως δεν είναι τρομερά γόνιμα, ενδιαφέροντα και σχετικά με την ανάρτηση όλα αυτά που μας ξεφουρνίζονται εδώ, αλλά για όποιον θέλει να ξεγκαβλώσει, υπάρχει σχετικό νήμα στην ανάρτηση "φωτιά στα σαββατόβραδα". Δε θα έχουμε το ίδιο πανηγύρι του τρελού σε κάθε κείμενο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυζήτηση για τον "επαναστατικό μαοϊσμό" και το "σοσιαλιμπεριαλισμό", στη σχετική ανάρτηση. Όχι εδώ. Κάθε άσχετο σχόλιο, δε θα δημοσιεύεται.
Ευχαριστώ, εκ της διευθύνσεως
Ο el quinto στην αρχή του παραληρήματός του ανακάτεψε και τον Μ. Ρόμπερτς και "το μοντέλο του" ισχυριζόμενος μάλιστα ότι το μελετά και το εφαρμόζει και ότι μάλλον είναι κάποιος φουκαράς υποψήφιος διδάκτορας. Εκεί σταμάτησα (δεν άρχισα καν) να παρακολουθώ τι γράφει (πρέπει να ήταν αυτόπτης σε όλες τις σημαντικές στιγμές της παγκόσμιας ιστορίας από τον Νοέμβρη του 73 και μετά) γιατί τυχαίνει να τον ξέρω τον Μ. Ρόμπερτς και να με ξέρει. Πασαλείβει (ο el quinto) τα πάντα χωρίς να ξέρει τίποτα. Αλλά το χειρότερο είναι ότι θριαμβολογεί συνεχώς για το ότι κατατροπώνει τους συνομιλητές του και τους απαξιώνει με αισχρό τρόπο. Νομίζω ότι οι της Κόντρας δεν διακατέχονται από τέτοια αμετροέπεια, το αντίθετο μάλιστα. Ειλικρινά, το μπλογκ γίνεται δυσανάγνωστο πια. Κόψ' τον να ησυχάσουμε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕντυπωση προκαλει το πως παραβλεπουν διαφοροι οτι ΙΚ σημαινει κατασκευασμα των ιμπεριαλιστων. Τοσο πολυ δε φαινεται;
ΑπάντησηΔιαγραφήel quinto
ΑπάντησηΔιαγραφήεχεις δικιο κυριε αγη. πρέπει να τα λέμε ολα. Εσυ ομως δεν τα λες ολα. Ξερεις μια φωτο δεν ισοδυναμει με 1000 αλήθειες. Οι αμερικανοι λογικο να στήριζαν τους ισλαμιστές που πολεμούσαν τους εισβολεις ρώσσους και οι ισλαμιστές να τους ξεναγούν στα στρατόπεδά τους.
Το θέμα ειναι οτι ο Οσαμα Μπιν Λάντεν ευθύνεται για βομβες στο Ριαντ, την πρωτεύουσα της Σαουδικής Αραβίας, σταθερού συμμάχου των ΗΠΑ. Ο Οσάμα λοιπόν ήταν το μαύρο πρόβατο της οικογενείας πετρελαιάδων Λάντεν και επικυρηγμένος στη Σαουδική ΑΡαβία, και ολα αυτά μετά την απομάκρυνηση των Ρώσσων, οταν οι ο ΟΣάμα με άλλους ήθελε να μεταλλαμπαδεύσει την ισλαμιστική εξέγερση σε άλλες χώρες.
Αρα το παραμυθάκι σου κύριε Αγη, δεν έχει δράκο.
Δεν μπορει ο Οσάμα όταν πυρπολούσε το Ριαντ, ή τους δίδυμους πύργους να ήταν πράκτορας των ΗΠΑ, αυτά ειναι για συνωμοσιολόγους της τάξης των νεφελίμ.
Τοσο απλά.
Κατα τα άλλα επειδή σου αρέσει το παινχίδι με τις φώτο
οριστε και Κέρρυ να σνυτρώγει με τον κύριο που υποστηρίζεις στη Συρία, τον κύριο Ασσαντ ΤΟ 2009
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2408805/John-Kerrys-cosy-dinner-Syrias-Hitler-Secretary-State-Assad-pictured-dining-Damascus.html
Xα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχει καλύτερο εκπρόσωπο η Κόντρα!
el quinto
ΑπάντησηΔιαγραφήκυριε Θανάση,
εχεις ΔΙΚΙΟ ειπα ΜΑΛΛΟΝ ειναι κάποιος ΥΔ απο την άποψη οτι το παλεύει αλλα δεν γινονται ευρέως γνωστά τα αποτελέσματα και συμπεράσματά του. αυτο εννοούσα και μπορει να το καταλάβει οποιοσδήποτε.
Κατα τα άλλα, έγραψα πολύ συγκεκριμένα πράγματα για το μοντέλο του Roberts (τη δημοσίευση που διάβασα και ανέβασα και εδω), τα οποία προφανώς δεν εχεις καταλαβει, γι αυτο και δεν τα αναφέρεις. π.χ. οτι χρησιμοποιει το ΑΕΠ ΩΣ ΔΕΙΚΤΗ του κοινωνικά παραγομενου πλούτου, ενω το ΑΕΠ δεν ειναι σύμφωνα με την μαρξιστική μεθοδολογία. Κι αυτο δεν το γραφει ο Roberts, το λεω εγώ και πολλοι άλλοι
(ειμαι σιγουρος οτι θα το γραφει και η ΚΟΜΕΠ)
http://www.komep.gr/2000-teyxos-4/to-aep-ths-xoras-1980-1999-domh-kai-ekseliksh-taseis-kai-symperasmata
αλλα οπως βλέπεις υπάρχουν 2 μετρα 2 σταθμα. η προειδοποίηση της Δεύθυνσης ειναι σε εμένα αλλα σε εσένα αφήνεται να γραφεις διάφορα.
Περιμένω λοιπόν να ξεκαθαρίσεις τις λανθασμένες μου θέσεις επι των παραδοχών του μοντέλου Roberts. Aν ο Roberts ειναι μέλος ΔΕΠ και δεν ειναι ΥΔ. ω τότε ναι έκανα λάθος, να με συγχωρεις, δεν απένειμα σωστα τον τιτλο. Αν πάλι δεν ειναι του πανεπιστημίου, ακόμη καλύτερα (τον προβίβασα :-))
αλλα αυτα ειλικρινα δεν αφορούσαν την κουβέντα μας. Επιπλέον δεν ειπα πουθενά οτι εφαρμόζω το μοντέλο Roberts, ειπα οτι ειναι ενδιαφέρον να μελετηθει το μοντελο με τις συγκεκριμένες παραδοχές οσον αφορα τον υπολογισμο της πτωτικής τάσης του ποσοστού κέρδους. εγινα αντιληπτος κύριε Θανάση;
Για να σε δω , τωρα, τι θα πεις. Μιλα ξεκαθάρα. Γιατι σε βλέπω απλως να μην λες τιποτα.
el quinto
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι κύριε Θανάση, προφανώς
δεν χρειάζεται να εχεις ζήσει καποια πράγματα για να τα ξέρεις.
Στη προκειμένη περίπτωση (Πολυτεχνείο 73 που σας πόνεσε)
υπάρχει ξέρεις το πόνημα του 76, εσεις τα γράφετε, υπάρχουν βέβαια και μαρτυρίες αγωνιστών της άκρας αριστεράς. Ψάξε να τις βρεις.
Οσον αφορά το Τουντέχ το κομμουνιστικό κομμα Ιράν (μετά ρεβιζιονιστικο), το κομμουνιστικό κόμμα Αιγύπτου και Ιράκ, ω υπάρχουν έξοχα βιβλία, μπροσούρες, χιλια δυο. Αλλα ειπαμε εγώ εχω φάει προειδοποίηση από τη διεύθυνση. Εσυ μπορεις ανετα να λες οτι θες.
el quinto
ΑπάντησηΔιαγραφή1) για το κομμουνιστικό κόμμα του Ιράκ
http://musingsoniraq.blogspot.gr/2014/07/a-history-of-iraqi-communist-party.html
καλο για αρχή.
2) για Τουντεχ άρχισε με αυτό
http://www.iranchamber.com/history/tudeh/tudeh_party03.php
3) για Αιγυπτο εδω:
https://books.google.gr/books?id=exg5q1-KXJAC&pg=PA107&lpg=PA107&dq=egyptian+communist+party+nasser&source=bl&ots=eD6I9A02Ie&sig=0wZOcqUKwveRkHUTYaOBsAN-eTw&hl=el&sa=X&ved=0CEoQ6AEwB2oVChMI5aXGjfiSyQIVRZMsCh1SuAk1#v=onepage&q=egyptian%20communist%20party%20nasser&f=false
4) Ο Μπους στη Βαβυλώνα, Τάρικ Αλι περιγράφει τις διάφορες φάσεις του αγώνα των κομμουνιστών, αλλα καραδοκει πάντα η τροτσκιστική ματιά, ειδικά στα της Παλαιστίνης.
@αγη
ΑπάντησηΔιαγραφήντροπη σου που δεν μπορεις να καταλαβεις οτι ολοι οι λαοι εχουν το δικαιωμα στην επανασταση εκτος απο τους αφγανους. Ειναι στη μοιρα τους ο βασιλιας (νταουτ) και οι μουλαδες οι μουτζαχεντιν οι ταλιμπαν κλπ. Και η οποια αστικοδημοκρατικη επανασταση με σοσιαλιστικη κατευθυνση εκει ειναι υποκεινουμενη
el quinto
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι επειδη κάποιοι δεν διαβάζετε ουτε καν τις ανακοινώσεις του κόμματός σας, εδω:
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΚΕ ΤΟΥ ΚΚΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ
Σε ανακοίνωσή του για τις πολύνεκρες επιθέσεις στο Παρίσι,
το Γραφείο Τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ σημειώνει:
«Το ΚΚΕ καταδικάζει τις πολύνεκρες επιθέσεις στο Παρίσι και εκφράζει τα συλλυπητήριά του στις οικογένειες των θυμάτων και την αλληλεγγύη του στο γαλλικό λαό, που θρηνεί εκατοντάδες θύματα.
Η ιστορία έχει αποδείξει ότι τέτοιου είδους τρομοκρατικές επιθέσεις ρίχνουν "λάδι στη φωτιά" και αξιοποιούνται από όσους σχεδιάζουν πολεμικές ιμπεριαλιστικές επεμβάσεις και νέα μέτρα καταστολής σε βάρος των λαών. Γι' αυτό και οι λαοί πρέπει να είναι σε ετοιμότητα για επικίνδυνες εξελίξεις»
υπάρχει καμια αναφορά στα βομβαρδιστικά του γαλλικού ιμπεριαλισμού; Μπα!
Αρα κυριε αγη, μην την ψάχνεις τη δουλειά, τα ιδια παντελάκη μου, τα ιδια παντελή μου.
Κίντο, επιβεβαιώνοντας όσα σου έγραψα σε άλλο νήμα περί πεντάχρονου, κι εγείροντας σοβαρές υποψίες πως εκεί ακριβώς παραπέμπει και το νέο σου παρανόμι, δε σχολιάζεις για να πεις κάτι ή να πείσεις κάποιον, αλλά για να ξεβρακώνεις, να ρουμπώνεις, να αποστομώνεις, να γκαβλώνεις με τον εαυτό σου, να τον αυτοεπιβεβαιώνεις. Σοβαρέψου και μάθε να συζητάς, αν υποθέσουμε δηλ ότι έχεις τέτοιο σκοπό. Αλλιώς μπορείς να μαζέψεις τα κουβαδάκια σου για να πας σε άλλη παραλία, να βρεις συνομήλικά σου και να ξεβρακώνεστε όσο θέλετε, σωρεύοντας οργόνη. Γίνε άνθρωπος, ενηλικιώσου, αλλά όχι εις βάρος του μπλοκ και του κόσμου που το παρακολουθεί (και όχι, δε νομίζω να τον κερδίζεις, όσο και αν φαντασιώνεσαι πως είσαι ο Ρόκι στην καρδιά του σοσιαλιμπεριαλισμού και εντός ολίγου το μοσχοβίτικο κοινό, θα φωνάζει ρυθμικά το όνομά σου).
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυστάσεις προς σφους αναγνώστες, σε άλλη φάση, σε άλλο νήμα. Δεν ανοίγω διμέτωπο.
Για τη μαοϊκή μπροσούρα ---> απάντηση: βιτριόλι έριχναν κι άλλοι
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια την συμμαχια ΗΠΑ με Λάντεν και ουτσεκα -----> Ήταν ξεναγήσεις, ο οσάμα πυρπόλησε, δεν ήταν πράκτορας, στο κάτω κάτω ο κέρι γευμάτισε και με τον άσαντ ("που υποστηρίζεις" ---> σίγουρα απέναντι στον Κέρι "τον υποστηρίζω", και απέναντι στον Ολάντ, τον Τσίπρα, την Αγγλία, τη Σαουδική Αραβία, το Κατάρ, την Τουρκία, το ΙΚ, όχι όμως "τον Άσαντ", αλλά την εθνική ύπαρξη της Συρίας και το δικαίωμά της να μη μετατραπεί σε Ιράκ και Λιβύη από τους ιμπεριαλιστές και τους "ξεναγούς" τους).
Για το ότι το ΙΚ είναι συστατικό στοιχείο του ιμπεριαλιστικού πολέμου -----> αντιπερισπασμός με μπαράζ αναφορών σε τουντεχ, βιντέλα, τσεχοσλοβακία, αίγυπτο και ιρακ.
Ας παραμείνουμε λίγο στο τουντέχ: Το κόμμα αυτό καλώς ή κακώς μεταξύ 79-83 κριτικά
συμπορεύτηκε (και δεν ξέρω αν ειναι η σωστή λέξη) με μια μαζική εθνική-λαΪκή επανάσταση στην οποία κυριάρχησε και την εξέφρασε το θρησκευτικό-αντιδραστικό-αστικό στοιχείο. Ήταν όμως μια μεγάλη λαϊκή επανάσταση και μέσα στα πλαίσιά της αυτά (της μαζικότητας, λαϊκότητας, του εθνικοαπελευθερωτικού χαρακτήρα) το τουντέχ ακολούθησε αυτή την τακτική έως τη στιγμή που βρέθηκε στην παρανομία και τις διώξεις.
Έρχεσαι τώρα και χαρακτηρίζεις με τα χειρότερα λόγια αυτή την τακτική του τουντέχ και, ταυτόχρονα, την "αντιγράφεις" και την υιοθετείς απέναντι σε ΙΚ και όλα τα συναφή, τη στιγμή που αυτά εξόφθαλμα κανέναν (ούτε το παραμικρότερο ίχνος) προδευτικό χαρακτήρα δεν έχουν, τη στιγμή που στο εθνικό ζήτημα, στο κοινωνικό, σε οποιοδήποτε είναι φορείς της ιστορικής αντίδρασης και μάλιστα της πιο βαθιάς, τη στιγμή που εξόφθαλμα είναι φανερή η υποστήριξη που έχουν δεχτεί από τις πιο επιθετικές δυνάμεις του ιμπεριαλισμού κι από περιφερειακές αντιδραστικές δυνάμεις, τη στιγμή που ο ρόλος τους είναι εξόφθαλμα οργανικός στα ιμπεριαλιστικά σχέδια "αναδιαμόρφωσης" του χάρτη της "μεγάλης μέσης ανατολής".
Αυτή σου την αντίφαση πώς την εξηγείς;
"συλλυπητήρια ... στις οικογένειες των θυμάτων και ... αλληλεγγύη .. στο γαλλικό λαό"
ΑπάντησηΔιαγραφή"...τέτοιου είδους τρομοκρατικές επιθέσεις ρίχνουν "λάδι στη φωτιά" και αξιοποιούνται από όσους σχεδιάζουν πολεμικές ιμπεριαλιστικές επεμβάσεις και νέα μέτρα καταστολής σε βάρος των λαών. Γι' αυτό και οι λαοί πρέπει να είναι σε ετοιμότητα για επικίνδυνες εξελίξεις..."
Συλληπητήρια και αλληλεγγύη στο γαλλικό λαό για τα δεινά που υφίσταται προς χάρη των ιμπεριαλιστικών επεμβάσεων και των νέων μέτρων καταστολής.
Σωστό είναι.
Το λάθος θα ήταν αν αυτή η επίθεση αντιμετωπιζόταν σαν "απάντηση" στα γαλλικά βομβαρδιστικά κι όχι σαν παράγοντας κλιμάκωσης της ιμπεριαλιστικής επέμβασης.
Διότι, κουίντο, όταν κανείς, και εν προκειμένω το ΙΚ, είναι συστατικό, οργανικό στοιχείο των ιμπεριαλιστικών ανταγωνισμών, οι ενέργειές του δεν αποτελούν απάντηση στον ιμπεριαλιστικό πόλεμο αλλά μέρος του ιμπεριαλιστικού πολέμου.
el quinto
ΑπάντησηΔιαγραφήρε συ μπρεζνιεφικε, εγώ υποκριτής δεν ειμαι. εσυ εισαι. Τι παει να πει γράφω για να ρουμπώσω. Εγραψα κάποια πράγματα οσον αφορά το κειμενό σου. Ούτε πήγα να σε ρουμπώσω, ούτε τιποτα. Σε πείραξε ο χαρακτηρισμος καραγκιοζιλίκια για ορισμένα από τα πρακτορολογικά χαρακτηριστικά του κειμένου σου (μερικα υπαρκτα);
_____
αναφέρομαι εδω:
Μια προσέγγιση που αγνοεί πλήρως το ρόλο και την εμπλοκή των μεγάλων δυνάμεων και των μυστικών τους υπηρεσιών, το ρόλο του ισλαμικού κράτους και της λεγόμενης αραβικής άνοιξης, με δυο λόγια την αλληλοδιαπλοκή των ιμπεριαλιστικών συμφερόντων.
_________
Ηθελες ορθότερο πολικά χαρακτηρισμο; Προφανώς και δεν ειναι αυτο το πρόβλημα. Δεν νομίζω αλλωστε οτι εσυ κι άλλοι συνομιλητές εδώ ακολουθούν αυτή την τακτική. Διαλογο κωφών ακολουθούν και μπινελικώνουν. ετσι απλα, να ειμαστε ειλικρινεις. Τον Κώστα στο άλλο θρεντ του έχουν γράψει τις ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΑΗΔΙΕΣ. Αλλα εκει δεν υπάρχει πρόβλημα :0.
Διαλογο κωφών δεν ακολουθώ εγω κύριε μπρεζνιεφικέ. Κι αυτο δεν αρέσει σε πολλούς. Δεν λέω ότι είσαι εσύ ένας απ' αυτούς, εσύ απλώς πιέζεσαι :-). Σου λένε , κοφτον, κοφτον, θα μας χάσεις απο πελατεια μπλογκόσφαιρας. Και ξέρεις αυτο δεν το θέλω ούτε εγώ :0.
Αλλωστε με ένα απλο γκουγκλάρισμα: Πανσπουδαστικη νο 8, τελευταία βδομάδα βγάζει:
https://www.google.gr/?gws_rd=ssl#q=%CE%A0%CE%B1%CE%BD%CF%83%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%B4%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE+%CE%BD%CE%BF+8&tbs=qdr:w
Φωτιά στα ....Σαββατόβραδα...
ασε που μπορεις να γκουγκλάρεις και: el quinto Πανσπουδαστική νο 8
αρα οντως σας πονεσε :0, μην ξεχνάς , δικτυα σπούδαξα.
Αφου γράφω λοιπόν κάτι που δεν αφορά καν τον Περισσό , πετάγονται οι αλλοι και αρχιζουν την επίθεση. Κι εγώ τώρα τι πρέπει να κάνω, να την κάνω με ελαφρά; Να μην απαντήσω. Να απαξιώ; Χαζομάρες.
Πηγαδάκι ανοιγουμε και κουβεντιάζουμε.
Τέσπα προφανώς μου δειχνεις το δρομο της εξόδου...δικαιωμά σου, στην τελική δικο σου ειναι το μπλογκ. Εσυ φιλοξενεις.
Θανκς για τη φιλοξενία
Γεια χαρά!
"Άρα όντως σας πόνεσε"! Πεντάχρονο μέχρι τέλους... Και κάνεις κι ότι δεν καταλαβαίνεις από πάνω
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν πειράζει, δώσε λίγο πόνο κι αλλού. Άσε μας να αναρρώσουμε από τα απανωτά χτυπήματα (στη λογική πρωτίστως). Καλή τύχη και πάντα έτσι, σεμνός κι αυτάρεσκος
Ο κουίντος φεύγει "θιγμενος", αλλά στην πραγματικότητα τρέχει να μαζέψει τα πράγματα στους χώρους του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈλειψε για λίγο, απασχολημένος εδώ πέρα καθώς ήταν, κι άρχισαν τα λάθη, χάθηκε κάθε συντονισμός.
https://athens.indymedia.org/post/1551394/
Κι όχι τίποτα άλλο αλλά βγάλαν και ανακοίνωση καταδίκης οι διάφορες ρεβιζιονιστικές και τροτσκιστοζηνοβιεφικές σέχτες.
Τρέχα, κουίντο, να βάλεις τα πράγματα στη θέση τους, να στρέψεις τους "συντρόφους" ενάντια στον κοινό εχθρό. Τράβα τους τ' αυτί για το "λάθος". Άρκετά ρήγματα δημιούργησες εδώ. Νέες ΣΥΓΚΥΡΙΕΣ, νέα καθήκοντα.
Εφόσον κλείνει η συζήτηση, δεν έχει νόημα να προσθέτουμε υστερόγραφα. Δεν είναι και τίμιο, κατά μία έννοια, αφού δε θα υπάρξει απάντηση. Το γράφω και για το Ρα σε άλλη ανάρτηση, και ως γενικό σχόλιο, όχι σε κάποιον συγκεκριμένα
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΚ. Συγγνώμη αλλά δεν είχα καταλάβει ότι κόβεται εντελώς. Σβήσ'το αν μπορείς μιας και συμφωνώ ως προς την εντιμότητα που πρέπει να υπάρχει σε τέτοιες περιπτώσεις
ΑπάντησηΔιαγραφήρα