Το τι έχει σούρει όλες αυτές τις μέρες στον αγροτόκοσμο ο κυβερνητικός εσμός και ο κραταιός διαδικτυακός του μηχανισμός είναι γνωστό και χιλιομασημένο: επιδοτήσεις, καγιέν, μπούκοβο, συντεχνία, φοροφυγάδες, άξεστοι, χωριάταροι και ακροδεξιοί. Γενικώς οι αγρότες τ' άκουγαν ταυτόχρονα γιατί αρνούνταν να καθίσουν στο τραπέζι του διαλόγου, αλλά κι επειδή τα έχουν κάνει πλακάκια από πριν και κατεβαίνουν για το θεαθήναι, πολλές φορές από τα ίδια άτομα, που δανείζονταν επιχειρήματα κατά περίπτωση, από κει κι από εδώ (σαν το βουλευτή στο χωριό).
Κάποιοι αναρχικοί του τουίτερ (δηλ του κώλου, γιατί οι λογαριασμοί στο τουίτερ είναι σαν τις κωλοτρυπίδες, κι ο καθένας μπορεί να έχει έναν ή και περισσότερους καμιά φορά, για να κάνει αλλαξοκωλιές και προπαγάνδα), όπου -εκεί κι αν- είσαι ό,τι δηλώσεις, ξένιζαν με τον εθνικό ύμνο και τις ελληνικές σημαίες, σα φετιχιστές που εκλαμβάνουν τη μορφή για περιεχόμενο. Αλλά οι αγρότες απέδειξαν σε διάφορους κλεφτοπολεμιστές, με πέτρες και κουκούλες, τι πάει να πει πραγματική σύγκρουση με τις δυνάμεις καταστολής και πώς μπορείς ακόμα και να τους πάρεις στο κυνήγι, όπως έκαναν στο "Αστερίξ στην Κορσική" οι ντόπιοι με τους Ρωμαίους.
Κάποιοι άλλοι ανακάλυψαν τη χαμένη γοητεία της ιδεολογικής καθαρότητας ή προχωρούσαν σε συμψηφισμούς, για να νομιμοποιήσουν το δικό τους συναγελασμό με τους φασίστες και τους ελληνοσούπερμαν των πλατειών, προ πενταετίας. Με τη διαφορά πως τότε ήταν ένα ασκέρι-συνονθύλευμα, κάτι σαν ακομμάτιστοι-αλκοολικοί που στη μέθη της αμεσοδημοκρατίας ξεχνούσαν την πολιτική τους ταυτότητα: είμαι ό,τι φαίνομαι, σαν την ηλικία μου. Ενώ εδώ είναι ένας κλάδος που αγωνίζεται και διεκδικεί, είκοσι μερόνυχτα στα μπλόκα και όχι μόνο Κυριακές και απογεύματα, που δεν πειθαρχεί πολύ εύκολα και κουβαλά εμφανώς τις αυταπάτες του, αλλά μαθαίνει να συντονίζεται και να οργανώνεται, σπάζοντας εδραιωμένες αντιδραστικές αντιλήψεις χρόνων.
Με άλλα λόγια, διαπαιδαγωγείται, κι αυτή είναι η ειδοποιός διαφορά από τις όποιες πλατείες. Χώρια ότι εδώ οι φασίστες δε βρίσκουν βήμα, αλλά τους παίρνει σηκωτούς η περιφρούρηση.
Το θέμα δεν είναι αν οι αγρότες δικαιώνουν ή όχι τα (εν πολλοίς απλοϊκά και ανόητα) στερεότυπα που μπορεί να 'χει στο μυαλό του ο κάθε μπαρουτοκαπνισμένος αντάρτης πόλης. Αλλά να δώσουμε το χέρι μας σε όποιον σηκώνεται και να το βοηθήσουμε να μείνει όρθιος, χωρίς να προεξοφλούμε την πτώση του.
Η κυβέρνηση πάλι δεν είχε τέτοιους προβληματισμούς και αντιμετώπισε τους αγρότες καθαρά σαν ζώα (μέχρι να τους μαντρώσει στο τραπέζι του διαλόγου, να παζαρέψουν τους όρους της σφαγής τους). Τους έλουσε με χημικά στο Χαϊδάρι (γιατί τελείωσαν τα βάγια) όπου η δημοτική αρχή ετοιμαζόταν για την υποδοχή τους, κράτησε με το έτσι θέλω κάμποσους εγκλωβισμένους, μακριά από το κέντρο της Αθήνας, αναγκάζοντας κάποιους να φτάσουν εκεί με τα πόδια, περπατώντας καμιά δεκαριά χιλιόμετρα! Τους κορόιδευε, με τα αστυνομικά όργανα της (κυρίαρχης) τάξης και τους έκανε κύκλους, γιατί τους θεωρεί ηλίθιους, τους βάφτισε χρυσαυγίτες για να τους ψεκάσει με κάποιο πρόσχημα ανερυθρίαστα. Έβαλε τους ασφαλίτες να σκαρώσουν φτηνές προβοκάτσιες. Πόνταρε στον κοινωνικό αυτοματισμό που καλλιεργούσε συστηματικά τις τελευταίες μέρες.
Αλλά ηττήθηκε κατά κράτος από άποψη ουσίας κι εντυπώσεων, με τη μαζική κάθοδο των αγροτών από κάθε γωνιά της Ελλάδας, ακόμα και από τα προπύργια της ΝΔ, που είχαν αυτά διαρροές, αντί να καταφέρουν να διασπάσουν το αγωνιστικό μέτωπο.
Στην πλατεία Βάθη, έξω από του Υπουργείο, ένας κοψοχέρης αγρότης (γιατί έχει και τα όριά της η πλάκα πως αυτοί που κατέβηκαν είναι ακροδεξιοί και φασίστες, ειδικά για τους Θεσσαλούς και τους Κρητικούς), έλεγε σε μια κάμερα την περιπέτειά του και κατέληξε για τους κυβερνητικούς πως είναι μεγάλες πουτάνες.
Η λέξη που έψαχνε στην πραγματικότητα είναι "μεγάλοι πασόκοι", από τους πιο γλιτσερούς του είδους, με όλη τη γκάμα από το σοσιαλδημοκρατικό οπλοστάσιο. Με τη διαφορά πως στο ΠαΣοΚ και την παλιά σοσιαλδημοκρατία μπορεί να συναντούσες κάποια τίμια, αξιόλογα στοιχεία, ενώ εδώ όχι. Είναι σχεδόν όλοι άθλια υποκείμενα, με έμμισθο προσωπικό συμφέρον.
Από τη χτεσινή γεμάτη μέρα, που θα τη θυμόμαστε για καιρό, ξεχωρίζω για σχολιασμό τρία σημεία-σκηνικά.
-Τη στιγμή που μπήκαν στην Ομόνοια τα τρακτέρ, με τον Μπούτα κι άλλους σφους να αποθεώνονται σα ροκ-σταρ σε συναυλία, που ανεβαίνουν στη σκηνή, τις κόρνες πατημένες να ακούγονται δαιμονισμένα, τα μάτια δακρυσμένα, τα πνευμόνια να γεμίζουν αέρα και να βγάζουν αλαλαγμούς, πολεμικές ιαχές, άναρθρες κραυγές και επιφωνήματα άγριας χαράς: Εεεεε - Ααααα... Πανζουρλισμός, ενθουσιασμός, φλόγα που καίει και δύσκολα περιγράφεται ή μεταδίδεται, σε όποιον δεν ήταν μπροστά, αυτόπτης μάρτυρας, σαν τον Τραμπάκουλα με τη μαγκούρα του.
-Κατσούνα ρε χαμένε, α χαμένε. Κατσούνα λέμε.
-Το μεσημεριανό σόου των επιστημόνων (γιατρών, δικηγόρων, κτλ) με τη μουσική διαμαρτυρία "οι γραβάτες τραγουδούν για το ασφαλιστικό", μια κόκκινη γραβάτα φορεμένη στο μικρόφωνο, τη χoρωδία του ΔΣΑ (ένα φωνήεν κι ένα σύμφωνο Βαρσοβίας μακριά από τον ΔΣΕ) κι ένα κοστουμαρισμένο ασπρομάλλη να κάνει το μαέστρο, να γυρνάει προς το κοινό και να το ζει λες και ήταν ο Μίκης Θεοδωράκης.
Σώπα όπου να 'ναι θα ανεμίσουν οι γραβάτες.
Μόνο "πολεμάμε και τραγουδάμε" που δεν είπανε.
Και στο καπάκι, ο πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου να χαιρετά και να υποκλίνεται σε κάποιον που είχε τη γαλανόλευκη σημαία της Μάνης, Νίκη ή Θάνατος. Κι ύστερα μου λες για τους αμόρφωτους αγρότες...
-Και τέλος η απώθηση (το λες και τσάκισμα) των (εμφανώς) χρυσαυγιτών, που αρχικά το έπαιζαν εκπρόσωποι μπλόκου, για να πάρουν νταβατζιλίκι το λόγο, κι αφού γκρίνιαζαν για το καλλιτεχνικό πρόγραμμα, "τα πεθαμενατζίδικα που μας βάλατε" και το Μαργαρίτη ("αν ήθελα να τον ακούσω, πήγαινα στα μπουζούκια"), ανέβηκαν προς το τέλος στην εξέδρα, χωρίς μικρόφωνο. Αλλά η περιφρούρηση τους σκέπαζε με συνθήματα, κι αφού δεν έπαιρναν από φωνές, τους πήρε και τους κατέβασε, παραμάζωμα.
Αλλά τις πιο ωραίες στιγμές και το πιο παλλαϊκό συλλαλητήριο δεν το ζήσαμε ακόμα. Όλοι στους δρόμους, όλοι στον αγώνα!
Κάποιοι αναρχικοί του τουίτερ (δηλ του κώλου, γιατί οι λογαριασμοί στο τουίτερ είναι σαν τις κωλοτρυπίδες, κι ο καθένας μπορεί να έχει έναν ή και περισσότερους καμιά φορά, για να κάνει αλλαξοκωλιές και προπαγάνδα), όπου -εκεί κι αν- είσαι ό,τι δηλώσεις, ξένιζαν με τον εθνικό ύμνο και τις ελληνικές σημαίες, σα φετιχιστές που εκλαμβάνουν τη μορφή για περιεχόμενο. Αλλά οι αγρότες απέδειξαν σε διάφορους κλεφτοπολεμιστές, με πέτρες και κουκούλες, τι πάει να πει πραγματική σύγκρουση με τις δυνάμεις καταστολής και πώς μπορείς ακόμα και να τους πάρεις στο κυνήγι, όπως έκαναν στο "Αστερίξ στην Κορσική" οι ντόπιοι με τους Ρωμαίους.
Κάποιοι άλλοι ανακάλυψαν τη χαμένη γοητεία της ιδεολογικής καθαρότητας ή προχωρούσαν σε συμψηφισμούς, για να νομιμοποιήσουν το δικό τους συναγελασμό με τους φασίστες και τους ελληνοσούπερμαν των πλατειών, προ πενταετίας. Με τη διαφορά πως τότε ήταν ένα ασκέρι-συνονθύλευμα, κάτι σαν ακομμάτιστοι-αλκοολικοί που στη μέθη της αμεσοδημοκρατίας ξεχνούσαν την πολιτική τους ταυτότητα: είμαι ό,τι φαίνομαι, σαν την ηλικία μου. Ενώ εδώ είναι ένας κλάδος που αγωνίζεται και διεκδικεί, είκοσι μερόνυχτα στα μπλόκα και όχι μόνο Κυριακές και απογεύματα, που δεν πειθαρχεί πολύ εύκολα και κουβαλά εμφανώς τις αυταπάτες του, αλλά μαθαίνει να συντονίζεται και να οργανώνεται, σπάζοντας εδραιωμένες αντιδραστικές αντιλήψεις χρόνων.
Με άλλα λόγια, διαπαιδαγωγείται, κι αυτή είναι η ειδοποιός διαφορά από τις όποιες πλατείες. Χώρια ότι εδώ οι φασίστες δε βρίσκουν βήμα, αλλά τους παίρνει σηκωτούς η περιφρούρηση.
Το θέμα δεν είναι αν οι αγρότες δικαιώνουν ή όχι τα (εν πολλοίς απλοϊκά και ανόητα) στερεότυπα που μπορεί να 'χει στο μυαλό του ο κάθε μπαρουτοκαπνισμένος αντάρτης πόλης. Αλλά να δώσουμε το χέρι μας σε όποιον σηκώνεται και να το βοηθήσουμε να μείνει όρθιος, χωρίς να προεξοφλούμε την πτώση του.
Η κυβέρνηση πάλι δεν είχε τέτοιους προβληματισμούς και αντιμετώπισε τους αγρότες καθαρά σαν ζώα (μέχρι να τους μαντρώσει στο τραπέζι του διαλόγου, να παζαρέψουν τους όρους της σφαγής τους). Τους έλουσε με χημικά στο Χαϊδάρι (γιατί τελείωσαν τα βάγια) όπου η δημοτική αρχή ετοιμαζόταν για την υποδοχή τους, κράτησε με το έτσι θέλω κάμποσους εγκλωβισμένους, μακριά από το κέντρο της Αθήνας, αναγκάζοντας κάποιους να φτάσουν εκεί με τα πόδια, περπατώντας καμιά δεκαριά χιλιόμετρα! Τους κορόιδευε, με τα αστυνομικά όργανα της (κυρίαρχης) τάξης και τους έκανε κύκλους, γιατί τους θεωρεί ηλίθιους, τους βάφτισε χρυσαυγίτες για να τους ψεκάσει με κάποιο πρόσχημα ανερυθρίαστα. Έβαλε τους ασφαλίτες να σκαρώσουν φτηνές προβοκάτσιες. Πόνταρε στον κοινωνικό αυτοματισμό που καλλιεργούσε συστηματικά τις τελευταίες μέρες.
Αλλά ηττήθηκε κατά κράτος από άποψη ουσίας κι εντυπώσεων, με τη μαζική κάθοδο των αγροτών από κάθε γωνιά της Ελλάδας, ακόμα και από τα προπύργια της ΝΔ, που είχαν αυτά διαρροές, αντί να καταφέρουν να διασπάσουν το αγωνιστικό μέτωπο.
Στην πλατεία Βάθη, έξω από του Υπουργείο, ένας κοψοχέρης αγρότης (γιατί έχει και τα όριά της η πλάκα πως αυτοί που κατέβηκαν είναι ακροδεξιοί και φασίστες, ειδικά για τους Θεσσαλούς και τους Κρητικούς), έλεγε σε μια κάμερα την περιπέτειά του και κατέληξε για τους κυβερνητικούς πως είναι μεγάλες πουτάνες.
Η λέξη που έψαχνε στην πραγματικότητα είναι "μεγάλοι πασόκοι", από τους πιο γλιτσερούς του είδους, με όλη τη γκάμα από το σοσιαλδημοκρατικό οπλοστάσιο. Με τη διαφορά πως στο ΠαΣοΚ και την παλιά σοσιαλδημοκρατία μπορεί να συναντούσες κάποια τίμια, αξιόλογα στοιχεία, ενώ εδώ όχι. Είναι σχεδόν όλοι άθλια υποκείμενα, με έμμισθο προσωπικό συμφέρον.
Από τη χτεσινή γεμάτη μέρα, που θα τη θυμόμαστε για καιρό, ξεχωρίζω για σχολιασμό τρία σημεία-σκηνικά.
-Τη στιγμή που μπήκαν στην Ομόνοια τα τρακτέρ, με τον Μπούτα κι άλλους σφους να αποθεώνονται σα ροκ-σταρ σε συναυλία, που ανεβαίνουν στη σκηνή, τις κόρνες πατημένες να ακούγονται δαιμονισμένα, τα μάτια δακρυσμένα, τα πνευμόνια να γεμίζουν αέρα και να βγάζουν αλαλαγμούς, πολεμικές ιαχές, άναρθρες κραυγές και επιφωνήματα άγριας χαράς: Εεεεε - Ααααα... Πανζουρλισμός, ενθουσιασμός, φλόγα που καίει και δύσκολα περιγράφεται ή μεταδίδεται, σε όποιον δεν ήταν μπροστά, αυτόπτης μάρτυρας, σαν τον Τραμπάκουλα με τη μαγκούρα του.
-Κατσούνα ρε χαμένε, α χαμένε. Κατσούνα λέμε.
-Το μεσημεριανό σόου των επιστημόνων (γιατρών, δικηγόρων, κτλ) με τη μουσική διαμαρτυρία "οι γραβάτες τραγουδούν για το ασφαλιστικό", μια κόκκινη γραβάτα φορεμένη στο μικρόφωνο, τη χoρωδία του ΔΣΑ (ένα φωνήεν κι ένα σύμφωνο Βαρσοβίας μακριά από τον ΔΣΕ) κι ένα κοστουμαρισμένο ασπρομάλλη να κάνει το μαέστρο, να γυρνάει προς το κοινό και να το ζει λες και ήταν ο Μίκης Θεοδωράκης.
Σώπα όπου να 'ναι θα ανεμίσουν οι γραβάτες.
Μόνο "πολεμάμε και τραγουδάμε" που δεν είπανε.
Και στο καπάκι, ο πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου να χαιρετά και να υποκλίνεται σε κάποιον που είχε τη γαλανόλευκη σημαία της Μάνης, Νίκη ή Θάνατος. Κι ύστερα μου λες για τους αμόρφωτους αγρότες...
-Και τέλος η απώθηση (το λες και τσάκισμα) των (εμφανώς) χρυσαυγιτών, που αρχικά το έπαιζαν εκπρόσωποι μπλόκου, για να πάρουν νταβατζιλίκι το λόγο, κι αφού γκρίνιαζαν για το καλλιτεχνικό πρόγραμμα, "τα πεθαμενατζίδικα που μας βάλατε" και το Μαργαρίτη ("αν ήθελα να τον ακούσω, πήγαινα στα μπουζούκια"), ανέβηκαν προς το τέλος στην εξέδρα, χωρίς μικρόφωνο. Αλλά η περιφρούρηση τους σκέπαζε με συνθήματα, κι αφού δεν έπαιρναν από φωνές, τους πήρε και τους κατέβασε, παραμάζωμα.
Αλλά τις πιο ωραίες στιγμές και το πιο παλλαϊκό συλλαλητήριο δεν το ζήσαμε ακόμα. Όλοι στους δρόμους, όλοι στον αγώνα!
https://www.youtube.com/watch?v=Q9KG_hIFEjU
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΗΜΕΡΑ ΛΑΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ !!!
Συγκινητικό το σύνθημα «εργατιά, αγροτιά μια φωνή και μια γροθιά». Αφού λοιπόν εργάτες και αγρότες είμαστε όλοι μια φωνή και μια γροθιά γιατί να μην έχουμε ένα κοινό ταμείο για όλους και κοινούς φορολογικούς κανόνες; Γιατί το κίνημα των μπλόκων ζητάει 3.000€ αφορολόγητο για τα παιδιά των αγροτών και δεν ζητάει το ίδιο και για τα παιδιά των μισθωτών;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίσαι σίγουρη urtica rubra; Γιατί σε πρωινό σήμερα είδα δηλώσεις του Τζέλλα να καλεί και τους μισθωτούς να παλέψουν μαζί για το αφορολόγητο.
ΔιαγραφήΠραγματικά φοβερές και μοναδικές στιγμές από κάθε άποψη, μέσα σε καπνούς, βροντερά συνθήματα, μουσική και βροχή (μας έσπασε τα νεύρα αυτή η βροχή)!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι πάμε παρακάτω!
Ιβάν Τζόνι
@ Rubra κοίτα όμως που το κάνει... https://www.youtube.com/watch?v=z-VzYdTL68M
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί το κίνημα των «μπλόκων» (των αγροτών, δεν κινητοποιούνται τα μπλόκα τα ίδια) αφορά τους αγρότες, ενώ το κίνημα των εργατών αφορά τους εργάτες (τους «μισθωτούς», λες και χαρακτηριστικό τους είναι ότι μισθώνονται, όχι ότι δουλεύουν), των αυταπασχολουμένων τους αυταπασχολουμένους κλπ. Μέσα από τη συμμαχία αυτών των μορφών εργαζομένων (τη Λαϊκή Συμμαχία, που λέμε) προβάλλουν όλα τα αιτήματα όλων των εργαζομένων για όλους και ο τρόπος με τον οποίον αυτά θα ικανοποιηθούν. Οι εργαζόμενοι δεν θα μαλώσουν μεταξύ τους για το ποιός θα πεθάνει λιγότερο, αλλά θα συμμαχήσουν γιανα μην πεθάνει κανείς, για να ικανοποιούνται οι ολοένα διευρυνόμενες ανάγκες τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓμ τις αποφάσεις της τελευταίας στιγμής, χάσαμε μεγάλο πατιρντί.
Το ότι πρόκειται για ξεσηκωμό ενάντια σε φορολογικό-ασφαλιστικό από όλους δεν φαίνεται να χωράει στο μυαλό μερικών, κι έτσι δεν πρόλαβε να γραφτεί το άρθρο κι έσκασε από κάτω κωμικοτραγικό, μπανάλ κι εκτός πραγματικότητας επιχείρημα "ναι, αλλά για την μαρφίν δεν λέτε τίποτα". Δοκίμασε την είδηση με τους μπουζουκόβιους αγρότες καλύτερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήIjon Tichy
Σας το ειπα. Ο Ελληνας ξεφτιλας ζηταει απο τους αγροτες να βγαλουν το φιδι απο την τρυπα. Σε συζητηση που ειχα με μεσοαστο, εχει την ιδια ελπιδα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπραβο ruba. Μπραβο οπορτουνια.
Μπραβο σαπιλα ξεφτιλα. Καθιστε στα αυγα σας. Αυριο θα ζητανε για σας οχταωρο. Μ αυτο το πλευρο να κοιμαστε.
Τα μαθαμε. Τα ξερουμε. Σασ καταλαβαινουμε. Το κκε φταει, το παμε φταει, οι αγροτες φταινε. Η ψηλη μας μυτη ποτε.
σαπορ τουτουρκι
Δοκιμασε με αμυγδαλιες την αλλη φορα ... γινονται φυλλο και φτερο αν τις τιναξεις ..με τα χερακια σου
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγκλονιστικη ή είσοδος των τρακτερ και στο Συνταγμα με τη σημαια με τον Μαρινο Αντυπα να ανεμιζει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟρισμενα παραλειπομενα
ΑπάντησηΔιαγραφή1. εντυπωσιακη ηταν η απουσια από τα συλλαλητηρια της εξωκοινοβουλευτικης αριστερας οπου παραβρεθηκαν τα πανω της οι σημαιες της και μερικες δεκαδες μονο οπαδων της (με τον λαφα να καμαρωνει σαν γυφτικο σκεπαρνι). Η απουσια αυτή είναι ενδεικτικη της αδιαφοριας/αποστροφης που νιωθουν για κάθε ταξικο αγωνα. Η δραση τους επικεντρωνεται κυριως σε αγωνες που εχουν να κανουν με τα ανθρωπινα δικαιωματα και οικολογικες ανησυχιες.
2. ενώ η περιφρουρηση αποχωρουσε καποιος εντρομος εφαγε την τουμπα της ζωης του γλυστρωντας στο μαρμαρο ενώ ετρεχε φωναζοντας ερχονται ερχονται
3. ο μανιαδακικος αγωνας και οι πετροπουλοκαλαματιανοαραβανηδες τιμουνε το ονομα τους συκοφαντωντας στην κρισιμη ωρα της μαχης το ΚΚΕ και τους αγροτες. Τσιρακια του συριζα (εμισθος τουλάχιστον ο ενας από αυτους).
Κοκκινη τσουκνιδα λες πολλα και ειναι αμαρτια.......
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαιζεις κακοφορμισμενο παιχνιδακι και στο τελος τελος αντε και τα λοιπα....
το μαγαζακι που πιστευες οτι βρηκες για να κανεις τσουληθρα μαλλον δεν ειναι εδω........
ΥΓ φιλτατε μπεζνιεφικε εγω το ειδα ή παρανομισα...αν και χτες το ειδα...ονειρα πουλια μου ταξιδιαρικα κι ενας αγγελος εξαγγελος που εσφαλλε μαλλον ενα στα τρια κουβαλώντας ακριτα και πάιζοντας εν προκειμένω μάλλον από έλλειψη φυσιογνωμισμού...Κ ημουν σιγουριος γαμώτο...
ξεπλαίνομαι....
λαθος αναρτηση
http://www.palo.gr/eidhseis-ellada/twra-sto-syntagma-organwmeno-mploko-twn-koymoynistwn-xtypise-alithnioys-agrotes-sto-syntagma/14094315/ (το βαζω απο παλο καθως απο στοχο τοπ κοψανε λόγω λαθους- υπαρχει το screenshot)
επαναληψη στο ορθο - μάλλον
http://www.stoxos.gr/2016/02/blog-post_698.html
πιστευω ξεπλύθηκα
ΠΑΜΜΕΓΓΙΣΤΟΣ ΕΡΜΗΣ, ΤΗΣ ΛΑΘΟΛΟΓΙΑΣ
@Urtica Rubra
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαλακία, ούτε λάσπη δεν σε αφήνουν να πετάξεις με την ησυχία σου πια...
Ιβάν Τζόνι
Παρεμπιπτόντως, η πρόταση "Η λέξη που έψαχνε στην πραγματικότητα είναι "μεγάλοι πασόκοι", από τους πιο γλιτσερούς του είδους, με όλη τη γκάμα από το σοσιαλδημοκρατικό οπλοστάσιο. Με τη διαφορά πως στο ΠαΣοΚ και την παλιά σοσιαλδημοκρατία μπορεί να συναντούσες κάποια τίμια, αξιόλογα στοιχεία, ενώ εδώ όχι. Είναι σχεδόν όλοι άθλια υποκείμενα, με έμμισθο προσωπικό συμφέρον." είναι μεγάλη αλήθεια. Έχω την εντύπωση όμως ότι ούτε έχει γίνει κτήμα μας ούτε διατρέχει τη λογική και την παρέμβαση για τον χαρακτήρα της κυβέρνησης και των κυβερνώντων. Θα έπρεπε όμως να είναι έτσι, και γιατί είναι εύστοχη πολιτικά, αλλά και για την όσο γίνεται μεγαλύτερη διαφοροποίηση από αυτούς, τους "αριστερούς" καθώς μάλλον δεν αργεί ο καιρός που θα ξαναγυρίσουν στο 3-4% (και αν)και θα τους βρίζει όλος ο κόσμος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγρότες, στην προσπάθειά τους να ξεκινήσουν επανάσταση και να διαψεύσουν την Αλέκα, 4 χρόνια μετά, ότι στην επανάσταση δεν θα σπάσει ούτε τζάμι.....
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.enikos.gr/society/370219,Agrotes-espasan-peripoliko-sto-Dafni--FWTO-TWRA.html
ε, οχι και ελειπε
ΑπάντησηΔιαγραφήολη η εξωκ.
http://content-mcdn.imerisia.gr/filesystem/images/20160212/engine/newego_LARGE_t_1101_54632925_type12128.jpg
για δειτε τον Καρλ Μαρξ(ακη) τι προκήρυξη κρατάει απ'
τα άγρια χαράματα στο Πειραιά.
οποιος το βρει, παιρνει δώρο τη τελευταία
πράξη του δράματος το '57 στη ψευτο-ολομέλεια της ΚΕ
του ΚΚΣΕ ενάντια στην "αντικομματική ομάδα", δηλαδή
ενάντια στους σταλινικούς που πήγαν να πάρουν επιτέλους
το κομμα πίσω από τους ρεβιζιονιστές αλλα τους υπονόμευσε
ο στρατάρχης...Ζούκοφ απειλώντας με πραξικόπημα και εκτελέσεις.
ο Ζούκοφ θα σας αποκαλύψει το μυστικό.
semi crazy
υγ: τσουκνίδες...και αφορολόγητο. το 12.000 ξέρω-ξερω
ήταν βαρυ για κοψο-χέριασμα το Γενάη.
Νext-time Λαε που θα σε ταϊσει
...ξανά πρόγραμμα θεσσαλονίκης και Παναγιώτη Σωτήρη :-)
(επι ...προσωπικου)
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλα ρε ημιτρελλε quinto ,της "Κοντρα " ειναι !
μια και δεν μπορειτε να καλυψετε ουτε μισο καταπελτη σε καμμια απεργια ναυτεργατων μοιρασατε προκυρηξεις οταν αυτος κατεβηκε
Φροντισε τωρα αυτο που κερδιζω να ειναι απο καμμια σοβαρη εκδοση ....Ουτε απο την wikipedia ,oυτε καμμια του ...καραμπελια
@ΓΙΩΡΓΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΆκουσα στο βίντεο τον εκπρόσωπο των αγροτών να λέει πράγματι αφορολόγητο για όλους. Άλλο όμως μία τηλεοπτική συνέντευξη και άλλο τα επίσημα αιτήματα των αγροτών. Αν η κυβέρνηση αποφασίσει να υποχωρήσει και να δώσει το αφορολόγητο στους αγρότες και όχι σε όλο το λαό, το αγροτικό κίνημα θα φύγει από τα μπλόκα και θα πει θριαμβεύσαμε. Η κυβέρνηση θα μετακυλίσει το κόστος στα συνήθη υποζύγια (μισθωτούς και συνταξιούχους) και όλα ωραία και καλά (εκτός αν πιστεύεις πως όσα χάσει από τη φορολογία αγροτών θα τα πάρει από το μεγάλο κεφάλαιο).
Τώρα βέβαια θα μου πεις το αγροτικό κίνημα για τους αγρότες αγωνίζεται, ας αγωνιστούν οι εργαζόμενοι για τους εαυτούς τους. Με συγχωρείς αλλά όσο λάθος θα μου φαινότανε να βγαίνουν οι βαμβακοπαραγωγοί (ή οι αγρότες της Κρήτης) και να λένε αφορόγητο 12χιλιάδες για εμάς τους βαμβακοπαραγωγούς, εμείς αυτούς εκπροσωπούμε, οι υπόλοιποι αγρότες ας αγωνιστούν για τους εαυτούς τους, άλλο τόσο λάθος μου φαίνεται και αυτή η λογική.
Από την άλλη οι ναυτεργάτες διεκδικούν αυτόνομο ΝΑΤ, οι αγρότες αυτόνομο ΟΓΑ, οι ελεύθεροι επαγγελματίες αυτόνομο ταμείο κλπ. Αν είμαστε όλοι «εργατιά, αγροτιά μια φωνή και μια γροθιά» (και ελεύθεροι επαγγελματίες προσθέτω εγώ) τότε γιατί να μην έχουμε ένα κοινό ταμείο με κοινούς κανόνες για όλους; Πως θα είμαστε μια φωνή και μια γροθιά όταν ο κάθε κλάδος έχει δικό του ταμείο;
τι να κερδίσεις εσύ, εσύ
ΑπάντησηΔιαγραφήτο ξέρεις...δεν πιάνεσαι...(θα σου χαρίσω
2 άλλες μπροσούρες,αμα σε πετύχω ποτέ απο κοντά, ξέρεις ποιες)
κοκκινη τσουκνιδα....κοκκινη τσουκνίδα.
....
....
οταν οι δάσκαλοι φώναζαν 1400 ευρω ο κατώτατος μισθος τους
καποιοι κουνούσαν το δάκτυλο: και τι θα γινει
με μας που παίρνουμε 700...
οταν οι καθηγητάδες μας (στα εδρανα)-με τον μπρεζίνσκι
προλάβαμε μια καλή απεργία, το 2003-4 θα ήταν- ζητούσαν
να ενταχθούν τα επιδόματα στο μισθό τους...
καποιοι ούρλιαζαν, μαθημα ρε, μάθημα, χαραμοφάηδες,
σικε απεργίες κάνετε
όταν έκοβαν τις προσλήψεις στο δημόσιο και απειλούσαν
με μεταφορές προσωπικού και απολύσεις..,
πολλοι εργάτες βροντοφώναζαν, επιτέλους, καλά να πάθουν οι
"χαραμοφάηδες"
και τώρα στην εφορία ΝΑ μια ούρα με το συμπάθειο,
οσο για το ΙΚΑ, αστο άπιαστο ονειρο να βρεις το χαρτακι
στις 4 τα ξημερώματα για να βγάλεις βιβλιάριο
, εκτος και αν πληρώσεις τη μαφία.
οταν οι διοικητικοι σε ΕΚΠΑ και ΕΜΠ καναν απεργίες..
οι ιδιες μαλακίες
τώρα που ο βασικος σύμμαχος του εργάτη, ο τελευταίος
ιστορικα ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ αστος (με την γιακωβινικη έννοια)
-σύμφωνα με τον Λένιν, ας ξεστραωβωθούνε επιτέλους οι
τσουκνίδες που παριστάνουν και τις κόκκινες- ξεσηκώνεται....
και τι θα γινει με εμάς....
λέγεται και διαίρει και βασίλευσε, και κοινωνός
αυτοματισμος και κοινωνικος κανιβαλισμος ενίοτε...
ΡΕ ΤΣΟΥΚΝΙΔΕΣ...βάλτε το καλά στο μυαλό σας
ο πιο κρατικοδίαιτος απ' ολους ειναι ο καπιταλιστής
(κρατικές εγγυήσεις, κρατικο χρέος, αναπτυξιακος νόμος, κρατικές
επιδοτήσεις στους αγρότες που καταλήγουν στη τσέπη του)
και κάθε βράδυ στις 8 έχει βάλει τα εξίσου κρατικοδίαιτα τσιράκια
να σου κάνουν πλύση εγκεφάλου, είτε μέσω της ΥΕΝΕΔ-ΕΡΤ
είτε των ιδιωτικών -που στο μέλλον θα εκπέμπουν απο
τη Κύπρο-.
. ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΑ.
semi-crazy
υγ:
τι θα γινει ρε λακαμα μπρεζίνσκι
θα στειλεις ποτέ το μειλ σου στον
μπρεζνιεφικο ή θα μακακίζεσαι με τσουκνίδες
και δη... κοκκινες
:-)
απ' τα παραλειπόμνα
ΑπάντησηΔιαγραφήτης χτεσινής βραδιάς με το μάτι
ενος άγρυπνου...μικροαστού
που μισοτελειώνει το ...πονημά του...
Σκηνή 1) μοίρασμα προκήρυξης
στη πάνω πλατεία του Συντάγματος. Ε, φιλαράτσι, ποτε
θα κατλάβετε μπρε, οτι ολοι πρέπει να 'μαστε
ένα, μακριααα απο κομματα. --αυτος τελικά
την πήρε την προκήρυξη και την διάβασε μετά από κουβεντούλα,
έπρεπε πρώτα να του βρισω 100 φορες το Σύριζα στη διάλεκτό του :-)--
ο πιο αμίλητος της παρέας, στο τέλος το ξεφουρνίζει, βρε φέρε
10 για προσάναμμα, θα μας χρειαστόυν οταν θα ψήνουμε λουκάνικο...
Ειπαμε υπάρχει πολιτική καθυστέρηση στην ύπαιθρο, οχι ομως οτι αυτο
θα εμποδίσει εναν πραγματικο κοκκινο, οταν γνωρίζει
οτι οι μπολσεβίκοι στα πρώτα χρόνια έτρωγαν ξύλο με μαγκούρες
συνεχώς στην ύπαιθρο γιατι κοπανούσαν τον πατερούλη τσάρο.
Σκηνή 2) Ομόνοια! Οι Λειβαδίτες και Θηβαίοι περιμένουν τους θεσσαλούς.
φτάνουν τα πρώτα τραχτέρ... πανζουρλισμός!!! Τα κινητά ολα να παίρνουν
βιντεο. Σφυρίγματα βουκολικά...χαμος! Που να τα δείτε αυτα, εσεις ήσασταν ήδη
στο ΠΑΜΕ για Σύνταγμα.
Σκηνή 3) Εχω δίπλα μου μια ξανθια εξαρχειώτισα (πολιτικά παλιά την ήξερα
για αναρχικιά, τώρα δεν ξέρω τι ειναι), βλεπει τα τρακτέρ και αρχίζει να μου λέει
ότι αυτά ειναι πανάκριβα και σιγουρα...θερίζουν κιολας. Εγώ προσπαθώ
να της εξηγήσω ότι οι θεριστικές μηχανές, ειναι κάτι τεράστια θεριά
με κυλινδρικές γκουμούτσες μπροστά, με το ονομα κομπίνα (που να τις έλεγα
για την προωτοπορία της ΕΣΣΔ τη δεκαετία του 30 με τις κομπίνες με ερπύστριες). Αυτα που βλέπει
μπορει να ειναι ακριβά λόγω ιπποδύναμης (δεν θα έστελναν και τα τελευταίας τεχνολογίας θα κόστιζε η βενζίνη πανάκριβα, ασε που δεν θα έφταναν ποτέ)
αλλα...δεν θερίζουν, στην καλύτερη
δέχονται "αλέτρι" για όργωμα.
και...η εξαρχειώτικη ατάκα: εγώ ξέρω απο άλλες κομπίνες...
χωρις να θέλω να πω κατι κακό για τη τσακπινιά αυτή, μου φάνηκε λίγο αστεία η τοποθέτησή της
,ισως διότι μικρος περνούσα τα καλοκαίρια κατω απ' τον Ολυμπο. Απ' την άλλη
νομίζω ότι διέκρινα τον αυτοσαρκασμό μιας κάστας ανθρώπων της πόλης, που θέλουν να παλαίψουν,
εχουν και καλή προαίρεση, αλλα τα πάντα τα κρινουν... εμπειρικά και πάντα
επιφυλακτικά και οταν εμφανιστει ο πραγματικος κινδυνος,
είναι πραγματικά σαν αρνιά απέναντι σε λύκο.
semi crazy...
υγ: ρε συ
..τσουκνίδα...
να δώσει η κυβέρνηση το πλήρες αφορολόγητο στους αγρότες
χωρίς να το αυξήσει σε άλλους; Αυτά ούτε ο ανηψιός του Βοναπάρτη
δεν τα έκανε :-) Αυτοσχεδιάζεις.... τρελά.
Μαλλον δεν το έχεις καταλάβει,,,οι νεκροι της κυβέρνησης
δεν κλάνουν πια...;-)...τους τέλειωσε η αγροτιά. ΘΑ δούμε
τι άλλα σκατά θα βρουν για εναλλακτική..
Κοντρα.
Διαγραφή"Aυτο ακριβως τιποτε αλλο."
Πράγματι μεγαλειώδης η κινητοποίηση και μου δίνει την εντύπωση ότι θα αφήσει σημαντικές παρακαταθήκες. Η απομόνωση των φασισταριών είναι επίσης θετικό στοιχείο, αλλά υπάρχει κίνδυνος να κερδίσουν και αυτοί κάποιον κόσμο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια το εξωκοινοβούλιο συμφωνώ με τον Άναυδο. Ήταν εκεί με κάτι σκόρπιες σημαίες και φυλλάδια στην είσοδο του μετρό, αλλά καμία σχέση με τις 'δυναμικές' παρουσίες τους σε άλλες συγκεντρώσεις.
Urtica, κατ αρχήν ΝΑΙ, περιμένω και αγωνίζομαι, η κυβέρνηση να πάρει απ το μεγάλο κεφάλαιο όσα "χάσει" απ τη φορολογία των αγροτών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεύτερον. ΝΑΙ πρέπει ολόκληρη η εργατική τάξη, αυτοαπασχολούμενοι, αγρότες κλπ και όχι οι μεμονωμένοι κλάδοι, να διεκδικούν ταυτόχρονα. Αυτό προσπαθεί να πετύχει η "Κοινωνική Συμμαχία". Η ανάγκη όμως για ταυτόχρονη διεκδίκηση, δεν σημαίνει ότι "ή όλοι ταυτόχρονα ή κανένας". Απ όπου μπορεί να γίνει κάποια αρχή, δίνουμε τη μάχη και καλούμε και τους υπόλοιπους.
Η λογική για τα "αυτόνομα ταμεία" ,διαχρονικά ,είναι ζήτημα που βάζουν δεξιοπασοκοσυριζαίοι και χρυσαυγίτες. Έτσι κι αλλιώς είναι μεγάλη πασοκιά να το ανακατεύεις με το αφορολόγητο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελικά σας δίδαξε καλά η αυριανή.Πότε όμως θα μάθετε πως δεν είστε στις πλατείες να απευθύνεστε σε χαχόλους;
Αποτέτοιος
@Λαθραναγνώστης
ΑπάντησηΔιαγραφήΛες ότι θέλεις όλοι οι κλάδοι να διεκδικούν ταυτόχρονα. Δεν φτάνει όμως να διεκδικούν την ίδια χρονική στιγμή, πρέπει να έχουν και κοινά αιτήματα. Είναι δυνατόν όμως να είμαστε όλοι «μια φωνή και μια γροθιά» και να ζητάμε άλλο ταμείο οι ναυτεργάτες, άλλο οι ελεύθεροι επαγγελματίες, άλλο οι αγρότες κλπ; Γιατί είναι αίτημα του κινήματος ο διαχωρισμός των ναυτεργατών, βιομηχανικών εργατών, αυτοαπασχολούμενων, αγροτών κλπ σε κατηγορίες και όχι τα ενιαία ασφαλιστικά δικαιώματα; Δεν καταλαβαίνεις ότι δεν μπορείς να αγωνίζεσαι για το διαχωρισμό του λαού σε ξεχωριστά ταμεία και ταυτόχρονα να ζητάς τη λαϊκή ενότητα; Αν υπήρχε ένα ενιαίο ταμείο για όλους, δεν θα κοίταζε με μισό μάτι η μία κοινωνική ομάδα τις διεκδικήσεις της άλλης. Θα αγωνιζόμασταν όλοι μαζί για τις κοινές μας συντάξεις και τις κοινές μας εισφορές.
@Urtica Rubra
ΑπάντησηΔιαγραφή1) δεν ειναι "καποιος" εκπροσωπος των αγροτων ειναι ΠΑΣΥτης (σαρξ μια με το ΠΑΜΕ ) αν σου λεει κατι....
2) αυτο που σου φαινεται οτι καθε ενας διεκδικει τα "δικα " του ειναι η πλαστη εικονα που εχει η λογικη σου .Στην πραξη ΟΛΟΙ απο κοινου διεκδικουμε το ιδιο πραγμα : Τις εισφορες που διναμε και δινουμε και τις κατακλεψε το μεγαλο κεφαλαιο ! Φερτε πισω τα κλεμμενα δλδ ...αν το εχεις ακουστα .Αρα η μια φωνη και μια γροθια ΘΑ ΕΡΘΕΙ νταλλα μεσημερι ΟΤΙ ΚΙ ΑΝ ΚΑΝΟΥΝ . Θα μου πεις εισφορες ως το 85 δεν διναν οι αγροτες ΝΑΙ αλλα ως τοτε αυτοι ζουσαν την χωρα (και οι 150.000 ναυτικοι με τους μισθους τους σε δολλαρια) μια και τους περναν το προιον οι βιομηχανοι -μεταποιητες και το εξαγαν ( συναλλαγμα επισης ) .Κι αν εβαλε ο παπατζης εισφορες ηταν γιατι ειχε ερθει ο ερωτας της ΕΟΚ και αλλαζαν τοτε τα κοζα μπροστα στο μακελειο που φερναν οι Βρυξελλες ΚΑΙ στον αγροτικο τομεα (30 % αγροτες ειχες τοτε - σημερα μολις 8% και παει για περαιτερω συρρυκνωση )
@ semi crazy...
ρε quinto μην φανταστεις οτι δεν σε παιρνω στα σοβαρα ,το αντιθετο θα ελεγα .Πολυ σοβαρα σε βλεπω μια και εισαι μαστορας στην διαλυτικη δουλεια .Και μια και ανεφερα ενα εξαρχιωτικο παλιο ονομα ....ξερεις αυτοι οι "ινστρουχτωρες" των παλιων μπαχαλων των εξαρχειων ηταν μανουλες στην καθοδηγηση και την κατηχηση των πιτσιρικαδων με τα μαυρα εκει ...ωσπου τους πιαναν οι εμβροντητοι πιτσιρικαδες εννιοτε πισω απο τις κλουβες να μιλανε με κατι κλαραδες και τους εφευγε η μαγκια ! Δεν υπηρχαν και κινητα τοτε και οταν αλλαζαν τα "πλανα" μονο δια ζωσης μπορουσαν να δοθουν οι νεες εντολες ...ατιμη τεχνολογια !!
( ναι ειχα κανει κι ενα φεγγαρι εξαρχεια στα εφηβικα μου χρονια πριν το ΕΚΚΕ ...ειμαι λιγο πιο παλιος απο σενα στο κουρμπετι ...αλλα θα ισιωσεις κι εσυ )
Μα, άμα άλλες εισφορές έχουν πληρώσει οι μεν και άλλες οι δε, πως είναι δυνατόν ΞΑΦΝΙΚΑ να δημιουργηθεί κοινό ταμείο? Όπως άλλωστε λέει και ο Ζούκωφ, ΚΑΤ ΑΡΧΗΝ, όλοι παλεύουμε να δώσουν πίσω τα κλεμμένα. Από κει και πέρα, υπάρχουν και άλλα βήματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο συνταξιοδοτικό, όπως και όλα πλέον τα σοβαρά ζητήματα, δεν είναι δυνατόν να λυθούν με δίκαιο τρόπο μέσα στο καπιταλιστικό σύστημα που, ακόμα περισσότερο λόγω κρίσης, οι εγγενείς αντιφάσεις του, έχουν εκτοξευτεί στα ύψη.
Κομμάτια του εξωκοινοβουλίου έχουν δηλώσει εναντίον των κινητοποιήσεων. Οι μουλάδες το γράψανε ορθά κοφτά στο "κατηγορώ" τους εναντίον κκε και μπούτα. Βέβαια θα μου πεις ακόμη κι αν στήριζαν όλοι τους, σάμπως έχουν και καμία επαφή με τον αγροτόκοσμο; Πολλοί από τους εξωκοινοβουλευτικές το μόνο που ξέρουν για τους αγρότες είναι τα στερεότυπα των αστικών μμε για τους ξύστες με τις καγιέν κτλ. Πώς να συμμετέχουν δλδ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάποιοι δε το πάνε ακόμη παραπέρα, η κινητοποίηση αυτή ήταν για να ξεφουσκώσει το κίνημα και να πάει σπίτι του ο κόσμος. Ο Μπούτας ήταν ο κακός της υπόθεσης που τα έκανε πλακάκια με τους μπάτσους για τους δικούς του, αλλά ο κόσμος (που δεν ήταν και τόσος πολύς) δεν κατέβηκε γιατί οι μπάτσοι είχαν εντολή να τον δείρουν (μάπα ο Μπούτας τελικά), ενώ όλο αυτό ήταν και αποπροσανατολιστικό γιατί υπάρχει το θέμα της εμπλοκής του νατο στο αιγαίο και δεν μπορούν οι αγρότες να αποπροσανατολίζουν, που πολλοί από αυτούς είναι δεξιοί και έφτιαξαν περισούσια με τον φραπέ στο χέρι, αλλά δεν μασάνε κουτόχορτο και στην συγκέντρωση ο κουτσου γιουχαΐστηκε (όχι, δεν ήταν τα αυγά που φύγαν κακήν κακώς, λάθος είδατε), και άλλα ωραία από τον χρυσαυγιτομαλάκα Καζάκη. Ανοίξτε μόνο με σακούλα για εμετό δίπλα:
http://www.donotlink.com/framed?852646
Ijon Tichy
@Urtica Rubra
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ συγκεντροποιηση και στο "μη μισθολογικο κοστος" οπως θελουν να το αποκαλουν οι δικοι σου, παει τη δουλεια ακριβως εκει που το λες. Δε χρειαζεται να το φερουμε εμεις και να το διεκδικουμε. Ειναι η ταση της οικονομιας. Της αγορας (sick). Πρωτο κρατουμενο.
Δευτερο. Στον καπιταλισμο, ο καταμερισμος εργασιας ειναι τετοιος αναγκαστικα, ωστε υπαρχει διαφορετικη αμοιβη σε καθε κλαδο, ακομα και για ιδιες εργατοωρες και ιδιο φορτο εργασιας. Οποτε αναγκαστικα προκυπτει διαφορετικη ασφαλιστικη εισφορα για τον καθενα και διαφορετικο ταμειο. Και παλι, δεν ειναι δικη μας επιλογη αυτο. Ειναι το σταδιο στο οποιο βρισκεται η οικονομια και τα επαγγελματα.
Τριτο. Που προκυπτει απο τα 2 πρωτα. Αν στον καπιταλισμο υπαρχουν διαφορετικες εισφορες του καθε κλαδου, εμεις πρεπει να διεκδικουμε ΙΣΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΕ ΥΓΕΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΙΣΟΤΙΜΟ ΠΕΤΣΟΚΟΜΜΑ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ΚΑΙ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΛΥΨΗΣ. Το ενα ενιαιο ταμειο που θελουν αυτοι, ειναι στην κατευθυνση του δευτερου σκελους, στο πετσοκομμα. Το ενα αυτο ταμειο που θελουν, ειναι και στην κατευθυνση να αρπαξουν αποθεματικα, οπως κανανε ηδη με υγιεστατα ταμεια (ναυτικων, δημοσιογραφων), να τα δοσουνε στις τραπεζες, και κατοπιν οι ιδιοι μονοπωλιακοι ομιλοι (τραπεζες-ασφαλιστικες) να πλασαρονται ως μοναδικη "βιωσιμη λυση" για συνταξη - υγεια, με την ιδια ευκολια που ο Λεβαντόφσκι πλασάρει στο μονότερμα.
Μην πιάσω τον βανΝίστελροϋ και τον Ντανιέλ Μπατίστα.
Κατάλαβες προβοκάτορα, της εργοδοσίας αρτίστα;
σαπορ τουτουρκι
Urtica Rubra, κοινωνικος αυτοματισμος ειν΄ ο πατερας σου;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπισης Urtica Rubra μια ερωτηση που μου αρεσει να την κανω, διπλη ερωτηση
ΑπάντησηΔιαγραφήεσυ ποιον πολιτικο χωρο υποστηριζει... αν θες μου απαντας
και τι ψηφισες στις 2 τελευταιες εκλογικες αναμετρησεις... αν θες μου απαντας
@Ανώνυμος (σαπορ τουτουρκι) 14 Φεβρουαρίου 2016 - 5:56 μ.μ
ΑπάντησηΔιαγραφήΈστω τέσσερις συμπολίτες μας, ένας δημόσιος υπάλληλος, ένας βιομηχανικός εργάτης, ένας αγρότης και ένας δικηγόρος. Έστω πάλι ότι όλοι αυτοί έχουν εργαστεί τα ίδια χρόνια (π.χ. 35) και ότι είχαν κάθε χρόνο όλοι το ίδιο εισόδημα (π.χ. 15.000€). Για εμένα το σωστό είναι όταν θα βγουν στη σύνταξη, να έχουν πληρώσει όλες τις ίδιες εισφορές και να πάρουν την ίδια σύνταξη. Εσύ διαφωνείς με αυτό ή πιστεύεις πως πρέπει κάποιος από αυτούς να πάρει μεγαλύτερη συντάξη και αν ναι ποιός; Ανα διαφωνείς μπορείς να μου κάνεις μια κατάταξη των τεσσάρων ως προς το ποιος πρέπει να έχει καλύτερους όρους;
Με χαρά μου βλέπω ότι συμφωνείς πως πρέπει να έχουν ίσα δικαιώματα σε υγεία, ασφάλιση, δηλαδή θεωρείς απαράδεκτο να πηγαίνει ο εργάτης στο νοσοκομείο και να του λένε θα σε βάλουμε σε θάλαμο Γ' κατηγορίας επειδή είσαι του ΙΚΑ, και στο δικηγόρο να λένε θα σε βάλουμε σε θάλαμο Α΄κατηγορίας γιατί είσαι του ταμείου δικηγόρων (δεν ξέρω αν τα παραδείγματα είναι 100% ακριβή, αλλά ξέρω ότι υπάρχουν διαφορές μεταξύ των ταμείων). Γιατί λοιπόν αφού συμφωνείς στους κοινούς κανόνες ως προς την υγεία-ασφάλιση, δεν θες και ένα ταμείο με κοινές εισφορές/συντάξεις για όλους;
Δεν διαφωμω εγω.ως.προς την ανταλλακτικη αξια καθε εμπορευματος. Δεν την καθοριζω εγω. Ειναι απο μονη της διαφορετικη. Οπως 1 κιλο φετα αξιζει περισσοτερο απο 1 κιλο χοιρινο, ετσι και ενα οχταωρο οδοκαθαριστη (υγειονομικη υπηρεσια σε απορριματοφορο διπλα στον καρκινο) ειναι πιο φθηνα απο οχταωρο γιατρου ελεγκτη (υγειονομικη υπηρεσια σε καρεκλα).
ΔιαγραφήΟποτε λαθος ερωτηση απευθυνεις.
Ειναι σα να με ρωτας: πρεπει να υπαρχει πορνεια;
ΑΠΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ
Τι θελεις; να κανω αγωνα για τη διαφορετικη αξια του καθε οχταωρου μεσα στον καπιταλισμο; Και αυτο θα λυθει με συγχωνευσεις και ξεκληρισμα αποθεματικων???? Ειναι σα να λες, να λυθει η πορνεια και η ανισοτητα εν γενει με ξεκληρισμα ολης της εθνικης περιουσιας και συγχωνευση τραπεζων. Σα να λες οτι τα μνημονια λυνουν την ανισοτητα.
Ξεκολλα. Στα εκανα ηδη απο πριν πολυ λιανα και κανεις παλι στημενη ερωτηση. Δε θα πας με τιποτα την κουβεντα εκει που θελεις. 1+1=2 για ψηφοφορο κκε. Οχι στα μνημονια ειναι οχι στα μνημονια. Δε μιλας με χαπατο που χαφτει δημιουργικη αναδιαπραγμαυευση και κουραφεξαλα. Και απο ΠΑΣΟΚ πηγε ΣΥΡΙΖΑ και τωρα ΛΑΕ.
ΚΚΕ
Ξανα
Κ Κ Ε
Αναγκαστικα σε παραπεμπω σε προβληματισμους ανθρωπων με οσο να ναι αρκετες εμπειριες στα θεματα που θιγεις. Αλλες εποχες, αλλος τροπος σκεψεις.
Διαγραφή"Η κατάργηση της αντίθεσης ανάμεσα στην πόλη και το χωριό, ανάμεσα στην πνευματική και τη σωματική εργασία και η εξάλειψη των διαφορών ανάμεσά τους"
"Η εμπορευματική παραγωγή στο σοσιαλισμό"
"Ο νόμος της αξίας στο σοσιαλισμό"
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΣΣΔ
Ι. ΣΤΑΛΙΝ
Δε σ αρεσει ο ΣΤΑΛΙΝ;
ΤΣΕ ΓΚΕΒΑΡΑ
https://erodotos.wordpress.com/2011/02/20/tse-guevara-essd/
Ψιλα γραμματα...
Δε σ αρεσει ο ΤΣΕ ΓΚΕΒΑΡΑ;
Μαρξ. Το κεφαλαιο...
....ζητηματα που δεν ελυσε ο σοσιαλισμος θα τα λυσει ο ουρα με συγχωνευσεις και προβοκατορικες ερωτησεις... Ελα χριστε και παναγια! Θα μας κανει να πιστεψουμε αυτος
"Γιατί λοιπόν αφού συμφωνείς στους κοινούς κανόνες ως προς την υγεία-ασφάλιση, δεν θες και ένα ταμείο με κοινές εισφορές/συντάξεις για όλους;"
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατι ο λυκος δεν φυλαει καλα τα προβατα ...τους κλεβει μαλλι και γαλα και μετα τα τρωει ...ΓΙ ΑΥΤΟ .Τα προβατα σαν μια γροθια μπορουν να μοιραζουν τα αγαθα τους γιατι τα ζωντανα αυτα εχουν σαν αρχη " Aπό τον καθένα ανάλογα με τις ικανότητές του, στον καθένα σύμφωνα με τις ανάγκες του "...αρκει να ξεπατωθει ο λυκος ...ΓΙ ΑΥΤΟ
Urtica Rubra, έφτιαξες μιαν οιονεί ....αταξική κοινωνία(!), και μας ρωτάς αν συμφωνούμε να την ...χαλάσουμε! Αστεία πράγματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόνος σου απέδειξες, ότι το "ένα Ταμείο, εδώ και τώρα" μόνο με επιχειρήματα πλήρους αποσύνδεσης από την πραγματικότητα, δηλαδή μόνο με Μεταφυσική, μπορεί να υποστηριχτεί!
Εχασες, με αυτογκόλ από τα αποδυτήρια, που θάλεγε και μια διαταραγμένη ψυχή εδώ.....
Στην ταξική κοινωνία, ακόμη και στα πρώτα χρόνια του Σοσιαλισμού, οι κοινωνικές αντιθέσεις, και πολύ περισσότερο οι ανταγωνιστικές, δε σβήνονται με βολονταρισμούς, που αναπαραγάγουν τις αντιθέσεις και τις ανισότητες-αδικίες σε μείζονα κλίμακα.
Υπάρχουν διαφορετικής αξίας εργατικές δυνάμεις, άρα δύσκολα θα βρείς γιατρό και εργάτη, που νάχουν το "ίδιο εισόδημα" (υποθέτω θα εννοείς την ίδια αμοιβή μίσθωσης της εργατικής δύναμης, γιατί το εισόδημα είναι άλλο πράμα).
Επειτα, από όσα κατάλαβα, η Ασφάλιση γεννήθηκε από την ανάγκη να προστατευτούν οι προλετάριοι, και όχι οι ...εισοδηματίες! Η Ασφάλιση αφορά την Εργασία.
Παρακάτω, το κριτήριο, που σιωπηλά θέλεις να θέσεις εκτός συζήτησης, είναι το ότι η ασφάλιση πρέπει να προσδιορίζεται από τις εισφορές. Αυτό δεν στέκει. Πολύ απλά: Κάποιος, μπορεί να δουλεύει σαν σκύλος, 18 ώρες την ημέρα, και να μην πληρώνεται καθόλου καλά, του παίρνουν δηλαδή πολλή υπεραξία, οπότε δεν έχει περιθώρια να πληρώνει και μεγάλες εισφορές. Αντίθετα, κάποιος άλλος, πληρώνεται πολύ καλύτερα για την ίδια εργασία (χρόνο-αξία) και έχει την δυνατότητα να πληρώνει μεγαλύτερες εισφορές. Mε ποιά λογική ο πρώτος θα πρέπει να πάρει λιγότερη σύνταξη (ας περιοριστούμε στην σύνταξη για λόγους σαφήνειας);
Το δικαίωμα στην Ασφάλιση θεμελιώνεται στην Εργασία(*) και όχι στις Εισφορές!
Θα μου πείς, ωραία, δηλαδή αυτός, που πλήρωνε εισφορές ήταν "κορόϊδο"; Απάντηση: "Κορόϊδα" (δηλαδή εκμεταλλευόμενοι) ήταν και οι δύο, αλλά με διαφορετικούς τρόπους. Γιατί και η ασφαλιστική εισφορά μια μορφή υπεραξίας είναι, σε τελευταία ανάλυση.
Τέλος, πάντων η ουσία είναι, όπως σου απάντησαν και οι προηγούμενοι φίλοι, ότι το αλαλούμ που επικρατεί στην αγορά εργασίας, καθόλου τυχαίο, επιχειρείται να αξιοποιηθεί από αυτούς, που το δημιούργησαν, με πονηρούς "εξισωτισμούς" για να υπηρετηθούν, τώρα, οι ίδιοι σκοποί που υπηρετήθηκαν με το ίδιο αυτό αλαλούμ, τον καιρό, που δημιουργήθηκε, δηλαδή η διαίρεση των εργαζομένων και η εξουδετέρωση της ταξικής τους αντίστασης. Τώρα, τους έπιασε ο πόνος για την "ισότητα" στην βάση της ανισότητας...., και, εννοείται, πάντα προς τα κάτω!
[(*) Και, ελλείψει τούτης, στην πρόθεση εργασίας, δηλαδή στα χρόνια της αναγκαστικής ανεργίας.]
------------------
Με την ευκαιρία, έχω κι εγώ μια κοινωνιολογική περιέργεια να μάθω ποιά πολιτική έκφραση σε προσεγγίζει περισσότερο.
Τα ιδια με αλλο τροπο του λεω. Μεταφυσικη σκεψη για να δικαιολογησει τα αδικαιολογητα, την εξισωση προς τα κατω. Θα μας κανει να πιστεψουμε.
ΔιαγραφήΙΣΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΡΕ
ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΕΧΟΥΝΕ
ΟΧΙ ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
ΝΤΡΟΠΗ ΡΕ
@Urtica Rubra Κοίταξε φίλε με το φανταστικό ενιαίο σου ταμείο που το έχεις κάνει σύνθημα και τελικό σκοπό ενάντια στα πραγματικά αιτήματα των αγροτών. Ασφαλιστικά και συνταξιοδοτικά ταμεία δεν υπήρχαν πάντα στην ιστορία. Δεν υπήρχαν πάντα ούτε στην "αιώνια" αγαπημένη σου κεφαλαιοκρατία. Στην αυγή της υπήρχαν μεμονωμένοι εμπορευματοπαραγωγοί -έτσι πρόβαλαν και οι εργάτες πριν την οργάνωση και την πάλη τους- που έπρεπε για την πάρτυ τους να φροντίσουν τα γεράματα και την ασθένειά τους που όπως και τώρα ήταν συχνότερα, φριχτότερα και πρωιμότερα μεταξύ των εργατών.Προφανώς όμως για τους εργάτες η ασθένεια ή το γήρας σημαίνει ολοκληρωτική απώλεια του κατεχόμενου από αυτούς μοναδικού εμπορεύματος της ικανότητας προς εργασία. Από την άλλη όμως η απώλεια της ικανότητας προς εργασία και η ασθένεια δεν σημαίνει άμεση απώλεια της δυνατότητας μετάδοσης ασθενειών ή βιαιοπραγίας προς την ευγενή τάξη των ιδιοκτητών-παραγωγών. Είναι επίσης μια προβλέψιμη κατάσταση από την πλευρά του εργάτη και φυσικά στόχος της οικονομικής πάλης των εργατών, αλλά και προβλέψιμη από την πλευρά της καλής κοινωνίας. Έτσι η πάλη των εργατών ανά κλάδο καταρχήν όπως προχωρούσε και η οργάνωση σε εργατικούς συνδέσμους ή συνδικάτα έφερε νίκες των εργατών στο επίπεδο της ασφάλισης. Ας δούμε όμως τι κερδισαν πραγματικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι γνωστό ότι οι εργάτες διατηρούν ζωντανή με την εργασία τους όλη την αξία των μέσων παραγωγής του αφεντικού και προσθέτουν σε αυτή νέα αξία με την εργασία τους. Από τη συνολική νέα αξία αποσπούν μόνο το μισθό τους που για την οικονομία της συζήτησης περιλαμβάνει τυχόν "εργοδοτικές" και εργατικές ασφαλιστικές εισφορές και τον καθαρό μισθό του εργάτη. Συνεπώς όχι μόνο παρήγαγαν νέα αξία για το αφεντικό αλλά πλήρωσαν και τις συντάξεις και την ασφάλεια της προηγούμενης εργατικής γενιάς, όπως και τις φιλανθρωπίες του καπιταλιστή στις κατά τοπους ΜΚΟ και εκκλησίες, που συνεπώς δεν κόστισαν τίποτα στο κάθε ένα αφεντικό και στον εκάστοτε υπουργό οικονομικών που πολύ πιθανόν να είναι δικηγόρος αν και εξ' ορισμού δημόσιος υπάλληλος. Οι δικές τους εισφορές εξανεμίστηκαν ήδη πλήρωσαν τη ζωή και την ασφάλεια της προηγούμενης εργατικής γενεάς και μπορούν να αναμένουν ότι θα έχουν ασφάλεια και σύνταξη μόνο αν η επόμενη εργατική γενεά υποστεί τη ευχάριστη διαδικασία εργασίας που υπέστησαν οι ίδιοι. Η παραπάνω διαδικασία προϋποθέτει βέβαια μια ομαλή αέναη απλή αναπαραγωγή της κεφαλαιοκρατίας όπως την ονειρεύεσαι αλλά που στην πραγματικότητα είναι γεμάτη κρίσεις, χρεοκοπίες, ανεργία φτώχεια αλλά και διευρυμένη αναπαραγωγή αύξηση της παραγωγικότητας της εργασίας αποταμιεύσεις και κερδοσκοπικές ευκαιρίες. Νέες ευκαιρίες εκμετάλλευσης των εργατών με τις δικιές τους αποταμιεύσεις σε τράπεζες και ασφαλιστικά ταμεία, αλλά και χρεοκοπίες ασφαλιστικών εταιριών, κρατών και ταμείων και πέταγμα στο δρόμο συνταξιούχων ανήμπορων και ασθενών.
Συνοψίζοντας λοιπόν οι κατακτήσεις της ασφάλισης στον καπιταλισμο πάνε ιστορικά χέρι χέρι με την οργάνωση των εργατών, τοπικά, κομματιαστά, ανά χώρο εργασίας και κλάδο και γενικεύτηκαν και συστηματοποιήθηκαν στον καπιταλισμό μόνο μετά τη νίκη του κομμουνισμου σε μεγάλο τμήμα του πλανήτη. Και με την ήττα του ξηλώνονται γενικά και συστηματικά σε όλο τον καπιταλιστικό κόσμο.
Προύποθέτεις ότι όλος ο εργαζόμενος κόσμος αντιλαμβάνεται τον εαυτό του ως τάξη και είναι έτοιμος να αγωνιστεί ως τάξη, προϋποθέτεις δηλαδή το ανώτερο επίπεδο οργάνωσης της εργατικής τάξης. Εσύ όμως γκρινιάζεις που δεν το έχουμε, και λες ότι αν το είχαμε, εσύ θα ήθελες να εξαντληθεί στο αίτημα κοινού ασφαλιστικού ταμείου και όχι στην ανατροπή της κεφαλαιοκρατίας και του σάπιου ως τη ρίζα ασφαλιστικού της συστήματος. Συγχώρεσέ με αλλά είναι αστείο. Είναι όμως αναμενόμενο όταν κάποιος με την εμπειρία του υπαρκτού σοσιαλισμού έχει δει πρωτόγνωρα επίπεδα οργάνωσης των εργατών στην ιστορία να νομίζει ότι αυτά μπορούν να ξεπηδήσουν από το πουθενά για να υλοποιήσουν τη φτωχή του ιδέα.O tempora o mores.
@vankas έγραψες...
ΑπάντησηΔιαγραφήμεστά και νοικοκυρεμένα !!
@Vankas
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαραθέτω τα λόγια σου: «Προύποθέτεις ότι όλος ο εργαζόμενος κόσμος αντιλαμβάνεται τον εαυτό του ως τάξη και είναι έτοιμος να αγωνιστεί ως τάξη, προϋποθέτεις δηλαδή το ανώτερο επίπεδο οργάνωσης της εργατικής τάξης. Εσύ όμως γκρινιάζεις που δεν το έχουμε, και λες ότι αν το είχαμε, εσύ θα ήθελες να εξαντληθεί στο αίτημα κοινού ασφαλιστικού ταμείου και όχι στην ανατροπή της κεφαλαιοκρατίας και του σάπιου ως τη ρίζα ασφαλιστικού της συστήματος.»
Δεν προϋποθέτω την ενιαία ταξική συνείδηση, αλλά ναι θα ήθελα να υπάρχει. Τώρα το ότι αν υπήρχε εγώ θα ήθελα να εξαντληθεί στο αίτημα κοινού ασφαλιστικού ταμείου είναι δική σου θέση που δεν προκύπτει από τα λεγόμενά μου.
Εγώ λέω το εξής απλό, ότι το να υποστηρίζει το κίνημα π.χ. άλλο ταμείο για τον τραπεζοΰπάλληλο και άλλο για τον βιομηχανικό εργάτη, δεν βοηθάει στη δημιουργία ενιαίας ταξικής συνείδησης, αλλά στο να εμπεδώσει την εντύπωση στον τραπεζοΰπάλληλο ότι είναι κάτι διαφορετικό με ξεχωριστά συμφέροντα από τον βιομηχανικό εργάτη και αντίστροφα.
Το οτι υπαρχουν διαφορετικες εισφορες, διαφορετικα ταμεια και συνταξεις, αυτο ειναι γεγονος. Το πώς προεκυψε αυτο σου το ειπαμε χοντρικα. Δεν μπορω ομως εγω να ζητησω πχ απο τον ναυτικο να παρει την ιδια συνταξη με εμενα και ας εχει δωσει πολυ περισσοτερα στο ταμειο του. Δεν μπορω επισης να υποστηριζω την αυγχωνευση του ταμειου του ναυτικου με το δικο μου και το ρουφηγμα των αποθεματικων απο τις τραπεζες. Θα τον αδικουσα. Θα συμμετειχα στην αρπαγη.
ΔιαγραφήΣτην παρουσα χρονικη στιγμη, με αυτους τους ορους γινεται η συγχωνευση, με συρρικνωση συνταξεων προς τα κατω και με ξεπουλημα των αποθεματικων. Και δεν μπορουμε να στηριξουμε κατι τετοιο οι εργατες για ενα αλλο τμημα εργατων.
Οσο για την αποκτηση ταξικης συνειδησης, που δε γεννιεται αυτοματα, αυτη δεν αποκτιεται επειδη καποιος φτωχυνε απο κοινου με καποιον αλλον, ουτε επειδη εχει απο κοινου ενα ταμειο. Αν ηταν ετσι θα επρεπε τα κομμουνιστικα κομματα να κανουν παταγο στην Ινδια.