αλλά να μην το βρίσκεις σχεδόν ποτέ...
Όσοι έχουν ψύχωση με τη δικαίωσή τους, την αναζητούν εναγωνίως, με κάθε τρόπο. Πχ λέγοντας τα πάντα και τα αντίθετά τους, ή θα βρέξει ή θα χιονίσει ή καλό καιρό θα κάνει, σαν τριπλή παραλλαγή στο ΠΡΟ-ΠΟ. Αλλά αν βάλεις πολλές τριπλές, το κόστος του δελτίου ανεβαίνει σε δυσθεώρητα ύψη (και βάρη για την τσέπη), οπότε πρέπει να έχεις εναλλακτική. Κάτι σαν το βιβλίο του Σοπενάουερ, με τον τίτλο της ανάρτησης, που βρίσκει τεράστια απήχηση σε ένα κοινό συνηθισμένο στην κοινωνική αδικία και την αφηρημένη επίκληση της δικαιοσύνης, που κάνει ελάχιστα πράγματα για να βρει το δίκιο του, αλλά τα πάντα για την προσωπική του επιβεβαίωση.
Το βασικό πρόβλημα είναι ότι οι περισσότεροι ακολουθούν το παράδειγμα του Μωάμεθ από την παροιμία με το βουνό. Και δεν τους ενδιαφέρει να μοχθήσουν ή να μελετήσουν (αυτό ειδικά τους φαίνεται βουνό) για να φτάσουν αυτοί στην αλήθεια, αλλά να τους έρθει αυτή στο πιάτο, να έρθει στα (σοφά) λόγια τους και να προσαρμοστεί ευέλικτα στις ιδέες τους.
Κι επειδή η πραγματικότητα είναι μεν πολύπλοκη κι αντιφατική, αλλά δεν είναι χυλός για να παίρνει το σχήμα μιας συνείδησης, το πρόβλημα περιπλέκεται από τις συνειδήσεις που πλανώνται πλάνην οικτράν, αλλά αρνούνται να πλανηθούν, δηλ να μετακινηθούν, παραμένουν γαντζωμένες στην πλάνη τους και εχθρεύονται οποιονδήποτε της/τους εναντιώνεται και δε συμφωνεί πως πετάει ο γάιδαρος. Οπότε θέλει γαϊδουρινή υπομονή για να γίνει σοβαρή πολιτική συζήτηση με τα συγκεκριμένα άτομα, καθώς περιστρέφεται διαρκώς γύρω από ένα κόλλημα, σαν σκυλί που το έχουν δέσει σε πάσσαλο κι αλυχτάει χωρίς σκοπό.
Η αλήθεια και η προσέγγισή της δεν είναι κάποιο κληρονομικό χάρισμα, αλλά απαιτεί μεθοδικότητα, αναλυτική ικανότητα και τα κατάλληλα ερμηνευτικά εργαλεία. "Ψέματα να πω; Υπάρχει το σύστημα" (μέθοδος), όπως έλεγε και το σλόγκαν μιας παλιάς διαφήμισης. Αν οι κομμουνιστές επιβεβαιώνονται συνεχώς στις εκτιμήσεις τους (με την έννοια της επαλήθευσης και όχι του σας-τα-λεγάκια, που κουνά επιτιμητικά το δάχτυλο), είναι γιατί βασίζονται σε αυτά τα εργαλεία, και όχι γιατί είναι καφετζούδες, σαν τους πολιτικούς τους αντιπάλους, που ποντάρουν στην ευπιστία του κόσμου. Αυτοί σου ζητάνε ένα χαρτονόμισμα (ή ένα ψηφοδέλτιο) για να διαλυθεί το σύννεφο, ενώ οι δικοί μας σου λεν καθαρά πως έρχεται θύελλα και σου διαλύουν το συννεφάκι με τις αυταπάτες για εύκολες, κοινοβουλευτικές λύσεις από τα πάνω, που θα έρθουν σα δώρο από τον ουρανό (αντί να εφοδεύσουμε εμείς σε αυτόν), σαν όλους όσους πέφτουν από τα σύννεφα με την προδοσία (εντός κι εκτός εισαγωγικών) του τρίτου μνημονίου, τον περασμένο Αύγουστο.
Κι αυτή ακριβώς η επέτειος, που πέρασε στα ψιλά (εν μέσω θρησκευτικής κατάνυξη και σκυλοκαβγά για τα τηλεοπτικά πλάνα) είναι η αφορμή για τις παραπάνω σημειώσεις. Γιατί το ΚΚΕ έχει βασικά κατακτήσει την τέχνη να έχει σχεδόν πάντα δίκιο, σε όλα όσα έλεγε (και προειδοποιούσε) πχ για την ΕΕ, την αριστερή κυβέρνηση, το δημοψήφισμα, κοκ. Το ζητούμενο όμως είναι πώς θα μεταδώσει την αλήθεια στις μάζες, για να γίνει υλική δύναμη. Κι είναι αυτές ακριβώς οι δυσκολίες να πει κανείς την αλήθεια (όπως σημείωνε ο Μπρεχτ, που για τη σημειολογία του πράγματος, πέθανε 14 Αυγούστου, την ίδια μέρα που ψηφιζόταν το μνημόνιο και κάποιοι αποστασιοποιήθηκαν όψιμα αλλά κάθε άλλο παρά μπρεχτικά από το Σύριζα) που αποτελούν την τέχνη της πολιτικής.
Το θέμα λοιπόν δεν είναι να έχεις δίκιο, αλλά πώς θα το βρεις. Γιατί η αλήθεια, κι ετυμολογικά να το πάρεις, προϋποθέτει την άρνηση της λήθης, κάτι εξ ορισμού πολύ δύσκολο για μια κοινή γνώμη, που τη βομβαρδίζουν με προπαγάνδα κι άχρηστες πληροφορίες για να νιώθει σαν χρυσόψαρο στη γυάλα, και να μην αποκτήσει ποτέ ιστορική μνήμη. Κι επειδή ένα σημαντικό μέρος του λαού, που αγαπά τις αυταπάτες του, μισεί αυτόν που του λέει την αλήθεια, σαν τους αγγελιοφόρους των κακών μαντάτων, αυτόν που τον καλεί σε ξεσηκωμό και αφύπνιση, όπως το ξυπνητήρι, που μας λέει την πικρή αλήθεια για την ώρα, αντί να μας πει ένα γλυκό ψέμα, να αποκοιμηθούμε. Πχ "όχι μέχρι το τέλος".
Κι αν για εμάς νόμος είναι το δίκιο του εργάτη, το δίκιο μιας ολόκληρης τάξης, που υφίσταται την εκμετάλλευση, καταλαβαίνει κανείς πόσο δύσκολο είναι να το βρει. Γιατί κανείς δεν αμφισβητεί (στα λόγια) πως το έχει, άλλο αν κάποιοι εξ ημών μαθαίνουν να λατρεύουν το βιαστή-εκμεταλλευτή τους και να τον ευγνωμονούν.
Κανείς δεν πρόκειται να μας χαρίσει τίποτα, αν δεν το διεκδικήσουμε.
Κι αυτό δεν πρόκειται να γίνει δια της νόμιμης (συνταγματικής) ή της δικαστικής οδού, αλλά μόνο αν κινήσουμε εμείς να βρούμε το βουνό -ου μην και να ανέβουμε σε αυτό με ένοπλες ομάδες...
Όσοι έχουν ψύχωση με τη δικαίωσή τους, την αναζητούν εναγωνίως, με κάθε τρόπο. Πχ λέγοντας τα πάντα και τα αντίθετά τους, ή θα βρέξει ή θα χιονίσει ή καλό καιρό θα κάνει, σαν τριπλή παραλλαγή στο ΠΡΟ-ΠΟ. Αλλά αν βάλεις πολλές τριπλές, το κόστος του δελτίου ανεβαίνει σε δυσθεώρητα ύψη (και βάρη για την τσέπη), οπότε πρέπει να έχεις εναλλακτική. Κάτι σαν το βιβλίο του Σοπενάουερ, με τον τίτλο της ανάρτησης, που βρίσκει τεράστια απήχηση σε ένα κοινό συνηθισμένο στην κοινωνική αδικία και την αφηρημένη επίκληση της δικαιοσύνης, που κάνει ελάχιστα πράγματα για να βρει το δίκιο του, αλλά τα πάντα για την προσωπική του επιβεβαίωση.
Το βασικό πρόβλημα είναι ότι οι περισσότεροι ακολουθούν το παράδειγμα του Μωάμεθ από την παροιμία με το βουνό. Και δεν τους ενδιαφέρει να μοχθήσουν ή να μελετήσουν (αυτό ειδικά τους φαίνεται βουνό) για να φτάσουν αυτοί στην αλήθεια, αλλά να τους έρθει αυτή στο πιάτο, να έρθει στα (σοφά) λόγια τους και να προσαρμοστεί ευέλικτα στις ιδέες τους.
Κι επειδή η πραγματικότητα είναι μεν πολύπλοκη κι αντιφατική, αλλά δεν είναι χυλός για να παίρνει το σχήμα μιας συνείδησης, το πρόβλημα περιπλέκεται από τις συνειδήσεις που πλανώνται πλάνην οικτράν, αλλά αρνούνται να πλανηθούν, δηλ να μετακινηθούν, παραμένουν γαντζωμένες στην πλάνη τους και εχθρεύονται οποιονδήποτε της/τους εναντιώνεται και δε συμφωνεί πως πετάει ο γάιδαρος. Οπότε θέλει γαϊδουρινή υπομονή για να γίνει σοβαρή πολιτική συζήτηση με τα συγκεκριμένα άτομα, καθώς περιστρέφεται διαρκώς γύρω από ένα κόλλημα, σαν σκυλί που το έχουν δέσει σε πάσσαλο κι αλυχτάει χωρίς σκοπό.
Η αλήθεια και η προσέγγισή της δεν είναι κάποιο κληρονομικό χάρισμα, αλλά απαιτεί μεθοδικότητα, αναλυτική ικανότητα και τα κατάλληλα ερμηνευτικά εργαλεία. "Ψέματα να πω; Υπάρχει το σύστημα" (μέθοδος), όπως έλεγε και το σλόγκαν μιας παλιάς διαφήμισης. Αν οι κομμουνιστές επιβεβαιώνονται συνεχώς στις εκτιμήσεις τους (με την έννοια της επαλήθευσης και όχι του σας-τα-λεγάκια, που κουνά επιτιμητικά το δάχτυλο), είναι γιατί βασίζονται σε αυτά τα εργαλεία, και όχι γιατί είναι καφετζούδες, σαν τους πολιτικούς τους αντιπάλους, που ποντάρουν στην ευπιστία του κόσμου. Αυτοί σου ζητάνε ένα χαρτονόμισμα (ή ένα ψηφοδέλτιο) για να διαλυθεί το σύννεφο, ενώ οι δικοί μας σου λεν καθαρά πως έρχεται θύελλα και σου διαλύουν το συννεφάκι με τις αυταπάτες για εύκολες, κοινοβουλευτικές λύσεις από τα πάνω, που θα έρθουν σα δώρο από τον ουρανό (αντί να εφοδεύσουμε εμείς σε αυτόν), σαν όλους όσους πέφτουν από τα σύννεφα με την προδοσία (εντός κι εκτός εισαγωγικών) του τρίτου μνημονίου, τον περασμένο Αύγουστο.
Κι αυτή ακριβώς η επέτειος, που πέρασε στα ψιλά (εν μέσω θρησκευτικής κατάνυξη και σκυλοκαβγά για τα τηλεοπτικά πλάνα) είναι η αφορμή για τις παραπάνω σημειώσεις. Γιατί το ΚΚΕ έχει βασικά κατακτήσει την τέχνη να έχει σχεδόν πάντα δίκιο, σε όλα όσα έλεγε (και προειδοποιούσε) πχ για την ΕΕ, την αριστερή κυβέρνηση, το δημοψήφισμα, κοκ. Το ζητούμενο όμως είναι πώς θα μεταδώσει την αλήθεια στις μάζες, για να γίνει υλική δύναμη. Κι είναι αυτές ακριβώς οι δυσκολίες να πει κανείς την αλήθεια (όπως σημείωνε ο Μπρεχτ, που για τη σημειολογία του πράγματος, πέθανε 14 Αυγούστου, την ίδια μέρα που ψηφιζόταν το μνημόνιο και κάποιοι αποστασιοποιήθηκαν όψιμα αλλά κάθε άλλο παρά μπρεχτικά από το Σύριζα) που αποτελούν την τέχνη της πολιτικής.
Το θέμα λοιπόν δεν είναι να έχεις δίκιο, αλλά πώς θα το βρεις. Γιατί η αλήθεια, κι ετυμολογικά να το πάρεις, προϋποθέτει την άρνηση της λήθης, κάτι εξ ορισμού πολύ δύσκολο για μια κοινή γνώμη, που τη βομβαρδίζουν με προπαγάνδα κι άχρηστες πληροφορίες για να νιώθει σαν χρυσόψαρο στη γυάλα, και να μην αποκτήσει ποτέ ιστορική μνήμη. Κι επειδή ένα σημαντικό μέρος του λαού, που αγαπά τις αυταπάτες του, μισεί αυτόν που του λέει την αλήθεια, σαν τους αγγελιοφόρους των κακών μαντάτων, αυτόν που τον καλεί σε ξεσηκωμό και αφύπνιση, όπως το ξυπνητήρι, που μας λέει την πικρή αλήθεια για την ώρα, αντί να μας πει ένα γλυκό ψέμα, να αποκοιμηθούμε. Πχ "όχι μέχρι το τέλος".
Κι αν για εμάς νόμος είναι το δίκιο του εργάτη, το δίκιο μιας ολόκληρης τάξης, που υφίσταται την εκμετάλλευση, καταλαβαίνει κανείς πόσο δύσκολο είναι να το βρει. Γιατί κανείς δεν αμφισβητεί (στα λόγια) πως το έχει, άλλο αν κάποιοι εξ ημών μαθαίνουν να λατρεύουν το βιαστή-εκμεταλλευτή τους και να τον ευγνωμονούν.
Κανείς δεν πρόκειται να μας χαρίσει τίποτα, αν δεν το διεκδικήσουμε.
Κι αυτό δεν πρόκειται να γίνει δια της νόμιμης (συνταγματικής) ή της δικαστικής οδού, αλλά μόνο αν κινήσουμε εμείς να βρούμε το βουνό -ου μην και να ανέβουμε σε αυτό με ένοπλες ομάδες...
"Ψέματα να πω; Υπάρχει το σύστημα"
ΑπάντησηΔιαγραφήΈτσι ακριβώς.
( η καλύτερη ατάκα διαφήμισης ελληνικής μαζί με κάποιες του Παπαδόπουλου (χένινγκερ, ευρώ) και της Τρέμη ("από εμάς εξαρτάται" -σχόλιο για την κρίση, σε διαφήμιση για το δελτίο) )
Όσα λες επιβεβαιώνονται στις πωλήσεις βιβλίων που προσφέρουν έτοιμη φιλοσοφική και κοινωνικοπολιτική σκέψη, π.χ.:
Ο εκατοντάχρονος. Χιούμορ σε συνδυασμό με βορειοευρωπαϊκή σοσιαλδημοκρατική θεωρία των δύο άκρων, κατάλληλο να βάλεις δυο παππουδάκια σαν τον Κουβέλη να το παρουσιάσουν με στόμφο και αγάπη για τον άνθρωπο, τύπου φιλοζωία. Ξεδιάντροπη αναμασημένη προπαγάνδα ευρωκομμουνιστικής - σοσιαλδημοκρατικής σχολής.
Βιβλία του Γιάλομ. Μιλάμε για λογοτεχνικά σκουπίδια (γραφή λυκείου, βαριά τελειόφοιτου πανεπιστημίου) που αναλύουν δήθεν την σκέψη του Σοπενάουερ, του Σπινόζα κλπ. μέσα από τα μάτια... ναζί κάποιες φορές.
Και αυτά πουλάνε με τρέλα!
σαπόρ τουτούρκι
Σήμερα οι αυτοδιαχειριζόμενου ξεφτίλες της ΕΦ συν δημοσιεύουν ολοσέλιδη την εσωτερική επιστολή της Cosco στους εργαζόμενους του ΟΛΠ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι καλές ιδιωτικοποιήσεις θέλουν και την αριστερή προπαγάνδα τους
Ειναι καλη η ιδιωτικοποιηση και επωφελης. Αλλα και να μην ειναι το κανουμε με βαρια καρδια για να σωθει η χωρα. Και να μην το κανουμε με βαρια καρδια, τουλαχιστον κλεινουμε τα τσοντοκαναλα και ζηταμε τις γερμανικες αποζημιωσεις. Και ακομα και αυτα να μην υπαρχουν σκεψου πως υπαρχει η κακια δεξια και αν δεν εισαι μαζι μας εισαι μαζι τους.
ΔιαγραφήΕχουν απο μια παπατζα για καθε ακροατηριο.
Ο.Χ.Ε.Π.
Για την Ελευθεροτυπια μιλαμε.
ΔιαγραφήΔεν ξέρω αν τους δίνω ιδέες, αλλά απορώ πώς και δεν το έχουν πιάσει ακόμα ως επιχείρημα υπεράσπισης.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.thetoc.gr/diethni/article/h-kouba-idiwtikopoiei-to-aerodromio-tis-abanas
Πέραν αυτού, δεν ξέρω σε ποιο βαθμό ισχύει η είδηση και πόσο έγκυρη είναι. Που είναι και το πιο ουσιαστικό της υπόθεσης.
http://en.granma.cu/cuba/2016-08-04/french-firms-granted-concession-to-expand-havanas-jose-marti-airport
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο κομματι περι ανακαινισης που αναλαμβανει γαλλικη εταιρια ευσταθει σιγουρα.
Ο.Χ.Ε.Π.
Για ποιο λόγο είπαμε πρέπει να είναι "κρατικά" τα λιμάνια και τα αεροδρόμια στον Καπιταλισμό;
ΑπάντησηΔιαγραφήΛέων
Εν τάξει Λέων, να μην είναι κρατικά, αλλά αν κάποιος επιχειρηματίας θέλει δικό του λιμάνι ή αεροδρόμιο, να το φτιάξει μόνος του, με δικά του κεφάλαια. Ούτε κρατική επιδότηση, που σημαίνει χρήματα των φορολογουμένων και οπωσδήποτε, ούτε παραχώρηση υπαρχόντων λιμανιών και αεροδρομίων (και άλλων υποδομών), που επίσης έχουν φτιαχτεί με χρήματα του λαού, ως κρατικές υποδομές και επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘέλεις κύριε ιδιωτικό αεροδρόμιο? Ο.Κ. Αγόρασε τη γή, στίσε το αεροδρόμιο, εξασφάλισε τις παροχές, εξασφάλισε τους δρόμους για την πρόσβαση σε αυτό, εξασφάλισε τις πιστοποιήσεις.....και όλα αυτά φυσικά, με ίδια κεφάλαια! Και φυσικά, τα κέρδη θα φορολογούνται κανονικά!
Να δούμε τότε, πόσα απίδια πιάνει ο σάκος!
Η ερώτηση πάει αντίθετα, προς την κυβέρνηση που στηρίζεις:
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί ιδιωτικοποιείτε τα λιμάνια;
Μετάφραση: ποιος κερδίζει από την ιδιωτικοποίηση;
Οι εργάτες του λιμανιού; Με τις εργασιακές συνθήκες γκέτο που ισχύουν στο λιμάνι όπου πάτηε ιδιώτης;
Η εργατική τάξη γενικότερα;
Μήπως οι... επενδυτές; "Καπιταλιστές".
Γελοίος και πάλι ο Λέων.
Υποτιμητικός προς τη νοημοσύνη μας όπως όλο το συνάφι του.
Ξεπουλημένο τομάρι, προκαλείς αηδία.
σαπόρ τουτούρκι
Χαρη του κανεις που συγχυζεσαι.
ΔιαγραφήΛαθραναγνώστη απαντάς λάθος, δλδ στην λογική τι συμφέρει το κράτος σαν μεσάζοντα -εισπράκτορα-λογιστή των τοκογλύφων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ απάντηση είναι μία:
Θέλουμε όσο το δυνατόν περισσότερα δικαιώματα (εργασιακά, δημοκρατικά, ασφαλιστικά κλπ) μέσα στον καπιταλισμό.
Αν αυτό μας το εξασφαλίζει ο κρατικός μηχανισμός κατά περιόδους (δλδ μας το παραχωρούν οι καπιταλιστές παροδικά) τότε είναι αποτέλεσμα αγώνων της ε.τ. στο σύνολό της. Παλιότερα και παγκοσμίως, δλδ ακουμπούσαμε στην πλάτη της ΕΣΣΔ και ζητούσαμε ασφάλιση και υγεία και λιμάνια και σχολεία - ως αυτονόητες κατακτήσεις.
Τώρα έχουμε τη γενιά των αϊτών (ατάκα Καρατζαφέρη).
Και την γενιά των λεόντων (κρυφοφασιστών).
σαπόρ τουτούρκι
"Για ποιο λόγο είπαμε πρέπει να είναι "κρατικά" τα λιμάνια και τα αεροδρόμια στον Καπιταλισμό; "
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα, ....γιατί το απαγορεύει η "αντιμονοπωλιακή νομοθεσία", και ο ...."ελεύθερος ανταγωνισμός", χα, χα, χα!
Δε μας χέζετε ρε νταλάρες....
Ολοι φυλακή θα πάτε, και οι οπαδοί!
Εκεί μέσα θα καταλάβετε τι πα να πεί "Καπιταλισμός,που σαπίζει".
Και θάναι "ντάλα μεσημέρι".
Πάντως, το κατηγορητήριο (ένα από τα πολλά κατηγορητήρια) που θα τους απευθυνθεί, σε όλους αυτούς και θα στείλει στο "κλουβί" τους διάφορους "λέοντες", που λέει και ο Σεχτάρ, αυτό θα είναι:
ΑπάντησηΔιαγραφήΌτι μεθόδευσαν και παραχώρησαν δημόσια περιουσία, που δημιουργήθηκε με χρήματα του Ελληνικού λαού, σε ιδιώτες.
Το ΚΚΕ έχει μεν δίκιο αλλά ο δρόμος που υποδεικνύει εμπεριέχει και πολλές θυσίες τις οποίες ο κόσμος δεν θέλει ή δεν είναι έτοιμος να κάνει ακόμα και πάει με τη λογική του κάτσε να δούμε μπας και την περάσουμε έτσι και βλέπουμε. Αυτή όμως είναι η πραγματικότητα και δεν μπορείς να την παρουσιάσεις αλλιώς. Αυτός είναι και ένας βασικός λόγος που δεν ανεβαίνει το εκλογικό ποσοστό και όχι ότι κάνει κάποιο λάθος όπως λένε συνέχεια σε εκπομπές που υπάρχει κάποιος εκπρόσωπος λες και δεν υπάρχει τίποτα πιο ενδιαφέρον να ρωτήσεις κάποιον που προτείνει αυτό που προτείνει από το ποσοστό και αν θα συνεργαστεί με το σύριζα ή τη λαϊκή ενότητα. Οι τελευταίες ερωτήσεις είναι τόσο άνευ νοήματος και γίνονται τόσο συχνά που είναι λόγος να αλλάξεις κανάλι.
ΑπάντησηΔιαγραφήμαλλον ο λεον πιστευει οτι με κρατικα αεροδρομια και λιμανια ερχεται πιο κοντα ο σοσιαλισμος
ΑπάντησηΔιαγραφήανδρεα ζεις το λεοντα οδηγεις
Δεν καταλαβαίνετε όλοι εσείς το ευφυέστατο σχέδιο που θέλει να έχεις ως στρατηγικό στόχο την κατάργηση της ιδιωτικής ιδιοκτησίας στα μέσα παραγωγής αλλά στην καθημερινότητα σου στον καπιταλισμό να τίθεσαι υπέρ της ιδιωτικοποίησης των πάντων, γιατί στον καπιταλισμό ζούμε στην τελική κι αυτά ζητάνε οι κεφαλαιοκράτες για να κάνουν το σύστημα να δουλέψει καλύτερα (για τους ίδιους). Αχ, τιμημένη ΟΑΚΚΕ, τα λες τόσο καιρό και πού να ακούσουν οι ρωσόδουλοι. Στην τελική να κι η Κούβα κτλ (υπάρχουν βέβαια διαφορές ανάμεσα στο ρεπορτάζ του granma και σε αυτά που διαβάζουμε αλλού, αλλά δεν βαριέσαι).
ΑπάντησηΔιαγραφήIjon Tichy
Το πράγμα θυμίζει όλο και περισσότερο indymedia....Όλα τα λεφτά ο αιώνιος σπουδαστικάριος σαπόρ τουτούρκι. Δεν γαμιέται, περαστικοί είστε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛέων
Που πήγε το "επίπεδο"...αχ και βαχ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό πού ακριβώς είμαστε περαστικοί; Σάμπως περάσαμε ποτέ από τον χώρο στον οποίον ανήκεις (συριζα, νδ, πασοκ ή δημιουργία ξανά ή και στην δεξιά υποπλατφόρμα της αριστερής πλατόρφμας του πιλαφ ξέρω γω -- μικρή σημασία έχει σε ποιό από όλα αυτά βρίσκεσαι); Εκτός κι αν είσαι πεπεισμένος ότι είσαι κομμουνισταράς, οπότε καλή τύχη στην επόμενη συνεδρία.
ΑπάντησηΔιαγραφήIjon Tichy
Έτσι, έτσι. Σωστά με κόβεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚ εγώ σε κόβω απ την ντοπιολαλιά της μαλακίας. Αναγνωρίζω τα σημάδια της.
Απ το μαλακιστάν είπαμε;
σαπόρ τουτούρκι
Έγραψε ο σπουδαστικάριος που τον δούλευε ο ξάδερφος από το χωριό για τον φόρο, από τον οποίο φόρο ατσάλωσε ακόμα περισσότερο την βεβαιότητα για την αναγκαιότητα του Σοσιαλισμού....
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμπλήρωσε ο μελλοντικός χρυσαυγίτης που καμαρώνει γιατί δεν έχει διαβάσει ποτέ του, ένα κλικ πριν γράψει για θολοκουλτουριάρηδες....
Υ.γ.: Τελικά γιατί να είναι "κρατικά" καταλήξαμε;
Λέων(και δεν γίνεται πιο σίγουρο το μέλλον σας)
Τωρα και σε μεντιουμ.
ΔιαγραφήΛέων, δεν ξέρω ποιος είναι ο χρυσαυγίτης, αλλά το επόμενο τέτοιο σχόλιο (επιπέδου χρυσαυγίτη) θα πάει κατευθείαν στο σκουπιδοτενεκέ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤον αδικεις, ειναι σοβαρος,διαβασμενος και κυριως με επιπεδο+μαντικες ικανοτητες. Οχι σα μερικους μερικους...
ΔιαγραφήΠήρε κάμποσες απαντήσεις γιατί είναι εναντίον των ιδιωτικοποιήσεων οι κομμουνιστές, παρ'όλα αυτά ξαναρωτάει όπως κάθε σωστό τρολλ που θέλει να επανέρχεται στο ίδιο θέμα με το μοτίβο "δεν μου απαντάτε σε τίποτα". Κλείνει κιόλας και με απειλή "θα σας εναξαφανίσωμεν", η οποία θα ήταν για γέλια καθ'ότι σε μπλογκ είμαστε, αλλά βλέπεις υπάρχει κι εκείνο το περιστατικό με τους παμίτες της ζώνης που βρέθηκαν με ανοιγμένα κεφάλια στο νοσοκομείο (που ήταν κι είναι εναντίον της ιδιωτικοποίησης των λιμανιών) από τους ομοϊδεάτες του λέοντος (στο συγκεκριμένο ζήτημα τουλάχιστον).
ΑπάντησηΔιαγραφήIjon Tichy
ΤΙ. (τελεία)
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΑΛΑΚΙΕΣ. (μαλακίες είπα)
ΕΙΝΑΙ. (τελεία)
ΑΥΤΕΣ. (τελεία)
Εγώ τα εννοώ και ας μην δημοσιευτούν. Τα σχόλια του λέοντα είναι μαλακωδέστατα. Και τα 3. Είναι τόση η συσσώρευση μαλακίας σε τρία σχόλια, τέτοια η συμπύκνωση, που γεννιέται εδώ μια νέα πχιότητα. Λεόντιος μαλακία, όχι απλά μαλακία.
σαπόρ τουτούρκι
Το αστειο ειναι οτι ο Λεων σχολιαζει μια φορα στους τρεις μηνες και ρωταει καθε φορα την ιδια ερωτηση. Μετα τρωει μια ευστοχη απαντηση στο δοξα πατρι και αρχιζει τα βρισιδια. Αλλα ενταξει οποιος τον πει προβοκατορα ειναι "περαστικος".
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ.Χ.Ε.Π.
Σαπόρ, δεν ξέρω, αλλά θέτεις ένα πολύ σοβαρό επιστημονικό θέμα:
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυνανίζονται οι Λέοντες?
Τα πρόσφατα δεδομένα, συνεπικουρούν θετικά. Το άγνωστο είναι το πως.
Ως τώρα:
ΑπάντησηΔιαγραφή1) τα κρατικά αεροδρόμια και λιμάνια είναι όαση και βήμα προς τον Σοσιαλισμό...Άναυδος
2) τα αεροδρόμια και λιμάνια είναι φτιαγμένα με του λαού λεφτά, δεν έχουν καμιά δουλειά να τα διαχειρίζονται κεφαλαιοκράτες, προτιμάμε να τα διαχειρίζονται κυβερνήσεις των κεφαλαιοκρατών για κάποιο λόγο...Λαθραναγνώστης
3)....δεν έχει, κάπου θα το έχει πει ο Κουτσούμπας αλλά δεν διαβάζω ούτε Ριζοσπάστη, γενικά δεν διαβάζω, αυτά τα κάνουν οι οπορτουνιστές που ψηφίζουν μνημόνια.
Λέων(χαλαρά...)
μα κι εμεις περιμενουμε τα φωτα του λεοντα για το θεμα
ΑπάντησηΔιαγραφήΌ,τι του φανεί του λωλοστεφανή.
ΑπάντησηΔιαγραφήzoot horn rollo(τουλάχιστον το παραδέχεσαι,δε το κάνουν πολλοί να ξέρεις...)
Εδὠ πιάστηκε από μια απλή παραδοχή δική μου περί διαβάσματος και κατάρτισης, (μάλιστα καμαρώνω κιόλας λέει, που το είδε...) κι έφτιαξε ολόκληρο σενάριο.
ΑπάντησηΔιαγραφή4η μαλακία και συνεχίζει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαλαρός.
Ντούρασελ.
σαπόρ τουτούρκι
Λέων, αν μου έκανες τη χάρη να μην ερμηνεύεις τα λόγια μου.......
ΑπάντησηΔιαγραφήΒασικά, δεν γράφω για να απαντήσω σε σένα, αλλά γι αυτούς που μας διαβάζουν χωρίς να συμμετέχουν. Εσύ, απλά κάνεις την μαλακισμένη ερώτηση. Κάποιος πρέπει να παίξει το ρόλο του μαλάκα.......
Ρε έμπλαστρο αφού κανείς δεν σου απαντάει σοβαρά αφού όλοι ξέρουν ότι ρωτάς για να τρολλαρεις...αλλιώς θα μας διαφώτιζες με τις επεξεργασίες της γκρουπας σου έστω με την δική σου σοφία και μόνο. Κατά τα αλλα διαστρεβλώνεις και παραλείπεις απαντησεις- μα πόσο καλός μαθητής του Σοπενχάουερ πια!!! Σε κάθε τέτοιο ζήτημα πάντως το ΚΚΕ δεν κάλεισε επιστροφή στις ...ΔΕΚΟ αλλά στην ανατροπή αυτού του κράτους και στην οικοδόμηση αλλου- ακριβώς γιατί το κράτος είναι των αστών. Εσείς που λέτε ότι είναι αιώνιο αυτό το κρατος (δευτερα παρουσία κτλ) πως το προτιμστε το λουκούμι ιδιωτικό 'η δημόσιο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜανουηλ
Εκτός από σοβαρές ερωτήσεις, καταλαβαίνεις και τέλεια τις απαντήσεις που παίρνεις. Ο Άναυδος πχ αυτό ακριβώς σου είπε που έγραψες, το ίδιο και ο λαθραναγνώστης (γιατί οι κομμουνιστές ως γνωστόν τις όποιες μάχες δίνουν εντός του καπιταλιστικού κράτους τις δίνουν ώστε αυτό να είναι ακόμη καλύτερο καπιταλιστικό κράτος -- και εδώ βγαίνεις τετ-α-τετ και ρωτάς γιατί να μην δουλεύουν άμεσα οι κομμουνιστές για τους κεφαλαιοκράτες, κολοσσός).
ΑπάντησηΔιαγραφήIjon Tichy
Ιδιωτικα πρεπει να ειναι ! Για πηγαινουν οι επιβατες με ενα σκασμο λεφτα να βγαλουν εισητηριο και να βλεπουν του κωλου τους τηνβ τρυπα στον καπιταλισμο
ΑπάντησηΔιαγραφήΩς γνωστον (απο την σχετικη ΟΑΚΚΕδικη αναλυση), οτι συμφερει την αστικη ταξη, συμφερει και τους εργατες. Αρα οι επιχειρησεις 'κοινης ωφελειας' ειναι οτι συμφερει τους αστους. Στρατηγικη του κεφαλαιου διεθνως ειναι η μειωση των κρατικων ελλειματων, μεσω και των ιδιωτικοποιησεων. Επειδης ομως η ελλας ειναι (αλληλο)εξαρτημενη καπιταλιστικη μεσου επιπεδου (μετρια δηλαδη), στα πλαισια αυτα ΠΩΛΕΙ (ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΧΑΡΙΖΕΙ) την υποδομη της σε μια κρατικη (εε;) εταιρια καπιταλιστικης ανωτερου επιπεδου χωρας της Ιταλιας, η οποια ομως εχει μεγαλυτερο χρεος απο το ελληνικο. Σοβαρα τωρα, εχω λαθος;
ΑπάντησηΔιαγραφήΛεοντα, αν ησουν χρηστης των υποδομων αυτων, τι θα προτiμουσες, να ειναι κρατικα ή ιδιωτικα; Ta νοσοκομεια ή τα σχολεια, πχ, τα προτιμας κρατικα ή ιδιωτικα;
ΑπάντησηΔιαγραφήυ.γ. εχει καμμεια σχεση το ψευδωνυμο σου με το γνωστο εμπλαστρο; Γιατι με τον αλλο Λεοντα (τον μεγαλο) αποκλειεται να εχεις οποιαδηποτε σχεση.
Στο Leftη μπαινει ενας περιεργος, πεταει μια μαλακια και μετα περιμενει σοβαρες απαντησεις.