Παρασκευή 24 Μαρτίου 2017

Το ξύλο βγήκε απ' το αμφιθέατρο

Στο ραδιοφωνικό Fight-Club, θα έπαιρναν επίσημο ύφος, για να πουν με φωνή τέσσερα: αυτά καλό είναι να μη γίνονται. Και το Λαϊκό Στρώμα θα έκανε γραπτή βαρυασήμαντη παρέμβαση: "θλίβομαι". Για να προσθέσει αμέσως μετά: "καταδικάζω". Μόνο που στην πραγματικότητα, ούτε θλίβεται, ούτε καταδικάζει κάποιον άλλο, παρά τους αντίπαλους -κι ας τους αγαπάει λιγάκι- γιατί είναι "πρώτος στα ξύλα, πρώτος στον αγώνα" ή τέλος πάντων κάπου κοντά στα μετάλλια.

Ναι αλλά τι ακριβώς έγινε -και καλό θα ήταν να μην...;
Η δική μας εκδοχή -όπως την κατάλαβα μιλώντας με σφους και φίλους- λέει εν συντομία πως η κόντρα ξεκίνησε από το μαθητικό συλλαλητήριο στο Υπουργείο και μια παράλληλη κίνηση των Εαακιτών που βρέθηκαν εκεί (με αποφάσεις φοιτητικών συλλόγων, όπως λέει η δική τους πλευρά) και μπήκαν μέσα, προκαλώντας μια μικρή ένταση. Την επόμενη μέρα το ΜΑΣ έβγαλε ανακοίνωση-καταγγελία για τα γεγονότα και τη στάση της/των ΕΑΑΚ, που μοιράστηκε στις σχολές από τα μέλη του, προκαλώντας τις αντιδράσεις των ΕΑΑΚιτών. Τα πράγματα ξέφυγαν στο Πολυτεχνείο, όπου η/τα ΕΑΑΚ έχουν γενικά τους συσχετισμούς, αλλά το ΜΑΣ είχε πάει συντονισμένα και είχε σαφώς το πάνω χέρι -κάτι που εκφράστηκε και στο αποτέλεσμα.
Από ό,τι έμαθα, ευτυχώς δεν υπήρξαν σοβαροί τραυματισμοί.

Για να είμαι ειλικρινής, θυμήθηκα συνειρμικά την κλασική ιστορία σε κάθε γειτονιά, όπου κάποιοι τραμπουκίζουν τον μικρό της παρέας, κι αυτός φωνάζει το μεγάλο του αδελφό, για να καθαρίσει -όχι όμως το μεγαλύτερο αδελφό του (ΠΑΜΕ), όπως καταγγέλλουν οι άλλοι, που θα έγερνε δραματικά την πλάστιγγα.
[Και τώρα ένα σύνθημα που όλους μας ενώνει, έρχονται οι οικοδόμοι (2).]

Την εκδοχή της/των ΕΑΑΚ μπορείτε να τη βρείτε εδώ, στην ανακοίνωση που έβγαλαν σχετικά με τα γεγονότα (αν και είμαι σχεδόν σίγουρος ότι το κείμενο είχε ανέβει σε μια διαφορετική πρώτη εκδοχή και άλλαξε στη συνέχεια).
Δεν είμαι σίγουρος αν θα απαντήσει το ΜΑΣ με κάποια ανακοίνωση, αλλά μπορεί να πέφτω και έξω. Αν το έκανε όμως και ήθελε να τους τρολάρει, θα μπορούσε να πει ότι ήταν η κακιά στιγμή και πως τους την πέσαμε, γιατί τους περάσαμε για Κνίτες. Πέρυσι στο Πολυτεχνείο, που τους επιτέθηκαν στα καλά καθούμενα οι μαύροι, αυτό έπιασε σαν δικαιολογία, και έβγαλαν μια σχετικά ήπια ανακοίνωση καταγγελίας.

Αντιθέτως, σε αυτήν την ανακοίνωση, χώρεσαν ένα ολόκληρο κατηγορητήριο για την ΚΝΕ (και όχι ΜΑΣ ή ΠΚΣ).
Ότι στοχοποιεί, τραμπουκίζει, λασπολογεί, διασπά το κίνημα, με κεντρικό σχεδιασμό (που είναι όπως ξέρουμε βασική σχέση παραγωγής στο σοσιαλισμό). Κι επίσης γράφουν τα εξής: μαφιόζικο καρτέρι, παρακρατικό τρόπο, προφίλ ασφαλίτη, κομματικό στρατό, χυδαίο σεξισμό. Έωλη γραμμή, τροχοπέδη των αγώνων, κατασταλτικός μηχανισμός, υπεύθυνη αντιπολίτευση, σπέρνει απαισιοδοξία.

Μετά από αυτά είναι απορίας άξιο γιατί μιλάνε για διασπαστές του κινήματος (κάτι που νομίζω πως έχει αφαιρεθεί στη δεύτερη εκδοχή του κειμένου) και θέλουν κοινή δράση με ασφαλίτες, μαφιόζους, κατασταλτικούς μηχανισμούς, και άτομα που εμπίπτουν στο κοινό ποινικό δίκαιο, όπως προκύπτει από την ανακοίνωσή τους...

Αυτό το τελευταίο είναι από τα πιο αξιοπερίεργα σημεία της ανακοίνωσης. Προσωπικά θα μπορούσα να καταλάβω (να καταγγέλλονται -εν μέρει και να γίνονται) απ-αλλοτριωτικές πράξεις που αφορούν κράνη, κοντόξυλα, ακόμα και τις οργανωτικές των απέναντι (στα πλαίσια της "(αντι)κατασκοπίας"). Όταν όμως καταγγέλλεις πολιτικά τον άλλο ότι σου έκλεψε χρήματα, τσάντες, κτλ, σαν λωποδύτης, μου φαίνεται αδιανόητη χοντράδα -τουλάχιστον μέχρι να αποδειχτεί το αντίθετο.

Περνάμε τώρα από το ειδικό στο γενικό κάδρο της υπόθεσης.
Η ετεροτοπία είναι ένα μέρος όπου επικρατούν ιδιαίτεροι, ειδικοί κανόνες, σε σχέση με τον υπόλοιπο κόσμο. Όσο και αν τονίζαμε ως φοιτητές, σε κάθε ευκαιρία, πως τα πανεπιστήμια δεν ζουν σε γυάλα, ξεκομμένα από την κοινωνία -εκφράζοντας βασικά την αγωνία μας να σπάσουμε τη γυάλα και αυτήν την τάση- ο φοιτητικός συνδικαλισμός δεν έχει παραμείνει ανεπηρέαστος από αυτήν την κατάσταση, αναπτύσσοντας δικά του ήθη κι έθιμα. Όπως λέει κι ένας σφος (που δεν αγαπά τις γάτες, τους λύκους και κάθε μη παραγωγικό ζώο που δεν τρώγεται): στα πανεπιστήμια μπορείς να δεις και να ακούσεις τις μεγαλύτερες καφρίλες και παπάντζες, που υπάρχουν. Και πολλά μη παραγωγικά -ακόμα- ζωάκια, που δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι θα ενταχθούν στην παραγωγή με το πτυχίο τους, θα πρόσθετα εγώ.

Το φοιτητικό κίνημα δεν ακολουθεί ακριβώς-πάντα την καμπύλη και τις εξάρσεις του εργατικού-λαϊκού κινήματος (γι' αυτό μπορεί να βρίσκεται σε μακάριο λήθαργο ενώ ο κόσμος καίγεται, ή να καλύπτει την ανεπάρκεια των άλλων τμημάτων, παίζοντας πρωτοπόρο ρόλο κατά καιρούς). Δέχεται την επίδραση της γενικής κινηματικής παρακμής, αλλά την εκφράζει με οξυμένες μορφές κι έντονα εκφυλισμένο τρόπο, ανά περιπτώσεις. Και μπλέκει συχνά-πυκνά την πολιτική αντιπαράθεση με την καφρίλα και με αντίστοιχα επεισόδια.

Υπάρχουν φορές που τα αμφιθέατρα θυμίζουν κερκίδες, οπαδικούς συνδέσμους και την παράπλευρη κόντρα τους, πέρα από τις αθλητικές αναμετρήσεις. Η βασική διαφορά είναι πως συνήθως οι οπαδοί καμαρώνουν για τις αντίστοιχες νίκες τους ("το ξύλο στη Δράμα ήταν άλλο πράγμα..." "και τρέχατε, και τρέχατε..." "στην τουαλέτα είχε ουρά..."), ενώ στους φοιτητές οι παρατάξεις-οργανώσεις κρατάνε πολιτικό πολιτισμό (ακόμα και αν είναι πολιτικοί χούλιγκαν, από τη γενέτειρα πόλη του Ροβεσπιέρου, που έσπειρε την επαναστατική τρομοκρατία), θεωρητικοποιούν το ξύλο ή προσπαθούν να ρίξουν την ευθύνη στον εκάστοτε απέναντι. Εδώ -σε αντίθεση με τον ιμπεριαλιστικό πόλεμο, ως συνέχεια της πολιτικής- παίζει ρόλο ποιος έκανε την αρχή, κι αν βρισκόταν σε άμυνα ή στην επίθεση.

Μια άλλη διαφορά είναι πως οι συνδεσμίτες δίνουν πολλές φορές ραντεβού θανάτου για να χτυπηθούν χωρίς κανόνες, μέχρι τελικής πτώσης. Ενώ στα φοιτητικά-πολιτικά ξύλα (με εξαίρεση τις μεθόδους και το δολοφονικό εξοπλισμό των μαύρων) τα πράγματα φτάνουν μέχρι το νοσοκομείο για μερικά ράμματα -ή και σοβαρότερες περιπτώσεις- θυμίζοντας κάπως τους Γαλάτες που πλακώνονται μεταξύ τους κι εκτονώνονται, όσο δεν ασχολούνται με τους Ρωμαίους.

Τα παραπάνω είναι διανθισμένα με χοντροκομμένες, σατιρικές νότες, αφενός γιατί δεν μπορεί να τα πάρει σοβαρά κανείς, κι αφετέρου για να διασκεδάσουν κάπως τον απόηχο και τις εντυπώσεις κι όχι επειδή διασκεδάζουν την κε του μπλοκ, παρά τη φαιδρότητά τους. Κι επειδή το κείμενο είναι γεμάτο με αθλητικές αναφορές, θα μιλήσω για την ομάδα μου. Και για την περιφρούρηση που στην αργκό των απέναντι μπορεί να την ακούσεις κι ως μπαλέτο. Κάτι που μας θυμίζει, παρεμπιπτόντως, πως το ποδόσφαιρο είναι -ή έχει χαρακτηριστεί ως- το μπαλέτο της εργατικής τάξης.

Το μπαλέτο λοιπόν είναι πολιτική έννοια και πρωτίστως αμυντική, αν και κάποιες φορές η καλύτερη άμυνα είναι η επίθεση. Κι όταν προσπαθούν να σε τραμπουκίσουν, για να σε τρομοκρατήσουν και να κάμψουν τη δράση σου, πρέπει να είσαι σε θέση να απαντήσεις, να επιβάλεις την παρουσία σου με κάθε τρόπο. Ακόμα και με τίμιο ξύλο (κατά το "δίκαιοι πόλεμοι" του Βλαδίμηρου), που -ενάντια στους συνειρμούς που γεννά- δείχνει ότι δεν πας με το σταυρό στο χέρι.

Από την άλλη, αυτό που πρέπει να περιφρουρηθεί και να προστατέψεις, δεν είναι μόνο η φυσική, πολιτική σου παρουσία, αλλά και η εικόνα που περνάει προς τα έξω για εσένα και γενικότερα: για το πανεπιστήμιο, το άσυλο, τους συνδικαλιστές, το κίνημα.
Δεν είναι τυχαίο πχ πως το "πρώτο θέμα" έπιασε εξ αρχής την είδηση και φρόντισε να την προβάλει, ενισχύοντας τα κλασικά κυρίαρχα στερεότυπα.
Και είναι δική μας ευθύνη (δική μας, με την έννοια ότι δεν περιμένω κάτι από τους άλλους, ούτε και με ενδιαφέρουν) να αποφεύγουμε τις μπανανόφλουδες που εντείνουν-οδηγούν (σ)τον εκφυλισμό.

115 σχόλια:

  1. Δεν νομίζω πως μπορεί να γίνει σύγκριση όσον αφορά το τι στάση έχουν για τα ξύλα το μας (ή η πκσ για τους παλιότερους) και η/τα εαακ. Οι δεύτεροι ζουν και αναπνέουν μόνο για αυτά, αυτές είναι κι οι εμπειρίες που τους μένουν όταν τελειώσει το φοιτητιλίκι, γιατί από πολιτική ζύμωση κτλ χέστα κι άστα.

    Τώρα για την ανακοίνωση, αυτή λέει πάρα πολλά, ειδικά αν συγκριθεί με την περσινή μετά το ξύλο από τους ούγκανους (κάποιοι εκ των οποίων είχαν βρεθεί μπλεγμένοι και σε άλλη υπόθεση μετέπειτα κατηγορούμενοι ως μπράβοι επί της ουσίας που κάνουν πεσίματα σε οπαδικούς συλλόγους κατά παραγγελία κτλ) που ήταν στα πλαίσια του "αντίο κι ευχαριστώ για τα ψάρια". Δείχνει ποιό είναι το ποιόν του χώρου και πού έχει καταντήσει (όχι ότι βρισκόταν ψηλά ποτέ του, αλλά πλέον μιλάμε για 100ο υπόγειο και παρακάτω).

    Ijon Tichy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πρέπει να βρίσκεται σε μεγάλη κρίση ο ..."χώρος"!
    Δείτε κι αυτό εδώ:
    https://seisaxthia.wordpress.com/2017/03/22/%CF%83%CF%85%CE%B3%CE%BA%CE%BB%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%BA%CE%AC%CE%BB%CF%85%CF%88%CE%B7-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%B2%CE%B5%CE%B2%CE%B1/

    ....και συναφή σχόλια στην "pandiera"!

    Kαι, λες, καλά, αυτά, που καταγγέλλει (ζούμε στον αστερισμό των καταγγελιών γενικώς, περί αυτού σε επόμενο σχόλιο...), ο Ραχιώτης, τώρα τα ανακάλυψε;!;!
    Προφανώς, όχι, απλά παίζανε κάποιες "ισορροπίες" η κάποια "σενάρια" (από βυζαντινές ραδιουργίες οι αριστεροχωρικοί, τύφλα νάχει η ....Αννα η Κομνηνή!), που φαίνεται αυτή την εποχή ανατρέπονται.

    Οπότε οι προβοκάτσιες ερμηνεύονται πολύ εύκολα. Σάμπως κι ο ...Ερντοκάν(!!), το ίδιο δεν κάνει; Εξαγωγή εσωτερικών προβλημάτων για περίσπαση της προσοχής.
    Εμένα, μου φαίνεται πολύ περίεργη αυτή η συστέγαση ΜΑΣ-ΕΑΑΚ σε κοινή εκδήλωση, έστω και κάτω από τον μανδύα μαζικών φορέων. Για τα ΕΑΑΚ εννοώ. Πιθανόν κάποιοι την ήθελαν και κάποιοι (τρότσκες, πασόκοι κλπ.) όχι, οπότε μπήκαν μέσα για να την τινάξουν στον αέρα, και μετά ..."είδατε, που σας τα λέγαμε";

    Η σύγκριση με το ...αντίστοιχο περσινό ξύλο από τα "μαυράκια" σπάει κόκκαλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πληροφορίες μου λένε ότι οι ΕΑΑΚιτες μέσα σε 2 μέρες εκαναν πιο πολλες λαλακιες απο ποτε.
    Στο μαθητικο συλλαλητηριο πηγαν να κανουν ντου στο υπουργιο (ντου σε ανοιχτες πορτες αφου η ασφαλεια του υπουργιου πλα τους ανοιξε!) αλλα η πλειοψηφια των μαθητων δεν ακολουθησε αφου την ιδια ωρα ηταν ηδη αντιπροσωπια τους στο δρομο για να συναντησει τον υπουργο ο οποιος πηρε την πασα απο τα φιλαρακια των ΕΑΑΚ και εδιωξε την αντιπροσωπια των μαθητων με προσχημα το ντου στο υπυργιο.
    Μετα οι ΕΑΑΚιτες θεωρησαν εξυπνο να βριζουν και να σπρωχνουν μαθητες που δεν τους ακολουθουσαν. Τους αποκαλουσαν προβαρα , κνιτες, οτι ειναι με το ΜΑΣ(οι μαθητες δεν ηξεραν καν τι ειναι το ΜΑΣ!)
    Αφου καταφεραν να φερουν ολους τους μαθητες απεναντι τους ακομα και αυτους που αρχικα τους ακολουθησαν και να τους χαρισουν στην ΚΝΕ(τελικα οντως μας αγαπανε)
    Την αλλη μερα πηγαν για την ισοφαριση της βλακειας τους αλλα εισεπραξαν αλλα 2 γκολακια.
    Απο τη μια πηγαν να επιτεθουν και τις αρπαξαν. Απο την αλλη γελαει απ'οσο μαθαινω γελανε και τα τσιμεντα στο ΕΜΠ με την ανακοινωση για τους κνιτες πορτοφολαδες....

    ratm

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και πότε έλειψαν οι εσωτερικές αντιφάσεις/προβλήματα στο "χώρο"; Μπορεί να είναι και ατυχής η συσχέτιση λοιπόν. Δεν είναι η πρώτη φορά που γίνονται ανάλογα περιστατικά ούτε η πρώτη φορά που βρίσκονται στον ίδιο χώρο/εκδήλωση/παράσταση/διαμαρτυρία ΜΑΣ-ΕΑΑΚ.

    Σε κάθε περίπτωση, η ταχύτητα, η ευρύτητα, το "πάθος", τα περί ταγμάτων και ληστών που σε χρόνο dt γεμίζουν τα social δείχνουν τις πολιτικές προτεραιότητες. Ανάλογη στάση στα γεγονότα στο ΠΕΚ αλλά και τον Οκτώβρη του 11. Και φυσικά σε πλήρη διάσταση με τη σιγή ιχθύος όταν πρόκειται για μια απεργία.

    Α.Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν μπορώ να διαφωνήσω, Α.Κ (47;) για την γονιδιακή αντιφατικότητα ενός βασικά ελευθεριακού μικροαστικού χώρου, του οποίου η αέναη κρίση είναι ο τρόπος ύπαρξης. Τόσα "εγώ" μαζεμένα, κάπως πρέπει να εκτονώνονται.
    Χωρίς να αυτοθεωρούμαι ειδικός στα φοιτητικά (πέρασαν και τα χρόνια...), νομίζω όμως πως η τωρινή τους κρίση (η, η κοινή συνισταμένη των αενάων κρίσεών τους) σχετίζεται άμεσα πια με το ΚΚΕ. Πιστεύω, πως οι αλλαγές στο ΚΚΕ, που σχηματοποιήθηκαν από το 17ο Συνέδριο και μετά, όταν άρχισαν να υλοποιούνται πολιτικά, προκάλεσαν κρίσεις στον περίγυρο και ειδικότερα στους αμέσους αντιπάλους του, τους "κοντινούς". Στο "φοιτητικό" εκδηλώνονται πάντα οι απόηχοι των διεργασιών, που συμβαίνουν στην κοινωνία. Δεν είναι "φοιτητικό" ζήτημα, αλλά ευρύτερα πολιτικό, και αφορά τη σχέση του εξωκυνοβουλίου με το ΚΚΕ.
    Παρά τις άπειρες αντιφάσεις του αυτός ο "χώρος" συντηρούσε με νύχια και με δόντια έναν υπαρξιακό/συνεκτικό μύθο, "Εμείς είμαστε αριστερά του συστημικού ΚΚΕ", που τον κράταγε ζωντανό και του έδινε πολιτική αξία (για την α.τ., μην ξεχνιώμαστε). Με ορόσημο το 2012, αυτός ο μύθος άρχισε να καταρρέει, για λόγους, που ο καθένας καταλαβαίνει, αφού όλοι μας τα ζήσαμε. Αν καλά θυμάμαι, και από εδώ είχα εκφράσει την άποψη, περισσότερο διαισθητική τότε, τους το είχα πεί σε κάποιο σχόλιο, ότι η άνοδος του τΣύπριζα στην Κυβέρνηση θα γινόταν ο Γολγοθάς τους. Η χαριστική βολή(;) ήταν το "ΟΧΙ" στο δημιοψήφισμα, σαν επιστέγασμα της πολιτικής στήριξης, που (φορσέ...) δώσανε στην ΠΦΑ.
    Δεν έπεσα και πολύ έξω και νομίζω, πως αυτά, που εκτυλίσσονται τώρα είναι ακριβώς αυτό.
    Η ταξική πολιτική του ΚΚΕ θα εξυγιάνει τον χώρο της Αριστεράς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. https://www.facebook.com/dkoutsoumpa/posts/1891400611139977?pnref=story

    "Είμαι στέλεχος της ΑΝΤΑΡΣΥΑ,ανεβάζω μια μαλακία,συνοδευόμενη από δακρύβρεχτο-που'ναι τα χρόνια,ωραία χρόνια-disclaimer,ανάβω φωτιές,μόλις δω ότι θα υπάρξει αντίλογος από φιλοΚΚΕδες και αφού μου κοτσάρουν βιντεάκι,θυμάμαι κάτι κοινωνικές υποχρεώσεις,κλείνω σχόλια και αφήνω να υπάρξει ενδοΑΝΤΑΡΣΥΑκός διάλογος όπου όλοι συμφωνούμε σαν αυτιστικοί για το πόσο αντικινηματικό είναι το ΚΚΕ,ενώ η ψευτιά συνεχίζει να δεσπόζει αγέρωχη σαν ένα ακόμα κάστρο του Γκεμπελισμού.Κάπου χώνω και ένα «μίλησα με μαθήτρια που ήταν εκεί»(να φανταστώ "μαθήτρια" σαν τους "αλληλέγγυους" στην Λέσβο).Παρ'όλα αυτά θα συνεχίσουμε να καλούμε το ΚΚΕ σε κοινή δράση,γιατί YOLO.Που και που θυμάμαι να καταγγείλω το ΚΚΕ και το ΠΑΜΕ για «σταλινισμό»,όπως τον εννοούμε εμείς οι της επαναστατικής αριστεράς[sic] τέλος πάντων".

    Νιώθω τον εγκέφαλο μου να λιώνει από τόση συμπυκνωμένη διαλεχτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν ξέρω πλέον για ποιές εσωτερικές αντιφάσεις μιλάμε. Αυτές που εξατμίζονταν μπροστά στις προοπτικές της "εργατικής κυβέρνησης" (που θα ερχόταν κανα δίωρο μετά την αριστερή έτσι για το φασιοναμπλυ λέιτ) και στον υπέρ πάντων δημοψηφισματικό αγώνα του καμμένου, ή αυτές που εξωτερικεύτηκαν ώστε ένα κομμάτι του "χώρου" να γίνει συνιστώσα του λαφαζάνη και ένα άλλο να διαφωνεί ζητώντας ωστόσο πολιτικά μέτωπα με τον λαφαζάνη;

    Ας το πάρουμε απόφαση, η οακκε δεν παίζει πια μόνη της μπάλλα στον χώρο του εξωκοινοβουλευτικού καρναβαλιού.

    Ijon Tichy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Σεχτάρ

    Και 47 και Τ34 ότι γουστάρεις.

    Έτσι όπως το θέτεις τώρα θα συμφωνήσω. Σαφώς και είναι ευρύτερα πολιτικό το θέμα. Απλά το παράδειγμα Ραχιώτη δεν νομίζω καν να έχει φτάσει στα αυτιά ούτε της ελάχιστης μερίδας των εαακιτών. Ούτε ακόμα ακόμα και όσων είναι οργανωμένοι σε κάποια γκρούπα καθώς αυτές οι γκρούπες με το ζόρι και αν συνεδριάζουν ποτέ. Το βασικό πρόβλημα σήμερα είναι ότι μέσα σε αυτούς τους χώρους βρίσκεται κόσμος που δεν μπορεί να συμφωνήσει ούτε στα εντελώς βασικά (αυτά τα "εγώ" που λες), με αποτέλεσμα κάτι τέτοιο να μεταφράζεται σε πλήρη αδράνεια. Απουσία από το κίνημα, μακριά από τις σχολές κτλ. Η φτώχεια, τα προβλήματα, τα άγχη, η έλλειψη αξιοπρέπειας κτλ παραμένουν όμως. Μόνη σύγκλιση και διέξοδος το αντι-ΚΚΕ (όταν προκύψει) άντε και καμιά μανούρα με κάνα καθηγητή. Όπως είπα, το ότι άμεσα, ταχύτατα και μαζικά αντιδρούν σε κάτι τέτοια (ιντερνετικά έστω οκ) δείχνει ανθρώπους σε αναμμένα κάρβουνα που περιμένουν το «κάτι» που θα συμβεί. Η ταξική πολιτική του Κόμματος διακρίνεται ήδη ποιοτικά θα έλεγα στο χώρο της φοιτητικής νεολαίας. Το ποσοτικό παραμένει σαφώς ζητούμενο.

    @skatopsyxos

    Όντως μακράν πιο επικίνδυνη και ύπουλη ακόμα και από το βόθρο του Παπανικολάου.

    Α.Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Νομίζω είναι η επίθεση που κάποτε θα γινόταν ενόψει συνεδρίου. Έχουν πάρει φωτιά τα φεησμπούκ με τις αναπαραγωγές των εαακίτικων γελοιοτήτων.

    Φορθ Σπούτνικ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συνεχίζοντας τη σύγκριση με τους οπαδούς του ποδοσφαίρου, εγώ θα έλεγα ότι εαακιτες θυμίζουν τους Αγγλους χούλιγκαν που εκλαιγαν επειδή δεν κάθησαν οι Ρώσσοι να φάνε ξύλο. Όλα τα προηγούμενα χρόνια είχαν συνηθίσει να κοροϊδεύουν, να επιτίθενται , να ξυλοκοπούν χωρίς απάντηση. Όταν έλαβαν την απάντηση που τους άρμοζε ,άρχισαν τα κλάματα..

    Σκουπιδοτενεκές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ο Σαραφιανός, (που κατηγορεί ο Ραχιώτης - άλλο πολιτικό λαμόγιο κι αυτός, τεσπα) είναι ο δεύτερος από αριστερά, στην ιστορική φωτό:
    http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=456918

    Ετσι, για να μην ξεχνάμε τις όμορφες στιγμές του κινήματος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. "Νομίζω είναι η επίθεση που κάποτε θα γινόταν ενόψει συνεδρίου."

    Ας πούμε ένα κομμάτι της. Φυσικά θα το αναπαράγουν στους φοιτητές για μήνες, αλλά νομίζω ότι θα σκαρφιστούν και άλλες ακραίες ιστορίες που υποτιμούν την νοημοσύνη μας για να συντηρούν την επίθεση.

    "Το βασικό πρόβλημα σήμερα είναι ότι μέσα σε αυτούς τους χώρους βρίσκεται κόσμος που δεν μπορεί να συμφωνήσει ούτε στα εντελώς βασικά"

    Πάντα υπήρχε ζήτημα στο να κατακτηθεί ένα επίπεδο συμφωνίας σε αυτές τις γκρούπες τώρα το θέμα έχει ξεφύγει αφού τα ντοκουμέντα τους κρύβουν κάτω από το χαλί στοιχειώδη ζητήματα για να μην δικαιώσουν το κκε. Το ναρ ειδικά νομίζω όμως ότι ζορίζεται ακόμα και στο θέμα της ταυτότητας του. Ζορίζεται επειδή τα τελευταία 5 χρόνια έχει καταρρεύσει τελείως ο κύριος πυλώνας με τον οποίο συσπειρώναν ένα κόσμο στο αντι-κκε: το περίφημο 89' που το "ρεφορμιστικό" κκε θα επαναλάβει. Τελικά βρέθηκαν οι ναρίτες αγκαλιά με τους ανελ στα συλλαλητήρια του 15' και το κκε να είναι "σεχταριστικό". Πόσα να αντέξει ο κόσμος τους;

    Ο.Χ.Ε.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η ανακοίνωση της ΝΚΑ ξεκαθαρίζει τα πράγματα: Απέναντι στις απολίτικες αντικομμουνιστικές καφρίλες των ΚΝΕ/ΚΚΕ σε ΑΕΙ-ΤΕΙ και μαθητές, ΔΕΝ τσιμπάμε: Υπερασπίζουμε το φοιτητικό/σπουδαστικό και μαθητικό κίνημα από τον τραμπουκισμό ΚΚΕ/ΚΝΕ, διευρύνουμε το μέτωπο αγώνα στη νεολαία εναντίον των καπιταλιστικών αναδιαρθώσεων, της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ και της ΕΕ, συμβάλλουμε σε περαιτέρω ηγεμονία των δημοκρατικών διαδικασιών βάσης στο κίνημα της νεολαίας, με μέτωπο στους παραγοντισμούς, τους τραμπουκισμούς και το «άλλα λέω στα λόγια και άλλα κάνω στην πράξη, των ΚΚΕ/ΚΝΕ»:

    http://nka.gr/content/%CF%8C%CF%87%CE%B9-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B5%CE%BC%CF%86%CF%8D%CE%BB%CE%B9%CE%BF-%CE%B5%CE%BD%CF%84%CF%8C%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%BF%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%BC%CE%B9%CE%B1-%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CF%87%CE%AE-%CF%83%CE%B5-%CF%80%CF%81%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CE%B2%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%BD%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AD%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85

    αυτόπτης μάρτυρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μας πεισατε, "παναγιτσες".
      Καλα, δε το συζητω αυτο που προσαπτετε τα δικα σας χαρακτηριστικα σε ΚΚΕ-ΚΝΕ.

      Διαγραφή
  14. δεν εχω ιδεα τι συνεβη στα αει αλλα ειμαι βεβαιος οτι το δικιο βρισκεται με το ΜΑΣ προσωπικα πιστευω οτι μερικες φαπες ισως βοηθησουν να ξυπνησουν τα κινηματικα γιουσουφακια του συριζα αλλα αυτη ειναι επαναλαμβανω προσωπικη αυστηρα γνωμη

    μου κανει εντυπωση ομως στην ανακοινωση της νκα οτι την κινητοποιηση δεν την εκαναν μαθητες και φοιτητες αλλα μελη της ΚΝΕ και αλλων αντικαπιταλιστικων οργανωσεων τετοιο καπελωμα δεν αντεχεται και τετοια αντιληψη για το κινημα ειναι καταστροφικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μα...μα..."ΕΑΑΚ-ΒΙΑ-ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ"; Οχι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Η ανακοίνωση της ΝΚΑ δεν αναφέρεται σε ληστείες και κλοπιμαία (τσάντες, κινητά, χρήματα κλπ) όπως οι άλλες ανακοινώσεις που έχουν κυκλοφορήσει.
    Σημαίνει αυτό διαφοροποίηση της ΝΚΑ στο συγκεκριμένο; Δεν το θεωρεί σημαντικό ζήτημα για να αναφερθεί; Μήπως αντιλαμβάνονται ότι η συκοφαντία έχει όρια;

    Ας μας πει ο αυτόπτης.

    Α.Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Kάποιος να τους σφυρίξει στο αυτί, πως ό,τι λένε, ...μπορεί να χρησιμοποιηθεί εναντίον τους!
    Αυτό, που ομολογούν ότι κατέβηκαν σε κινητοποίηση της ...."ΚΝΕ και άλλων αντικαπιταλιστικών οργανώσεων"(!), με σκοπό, προφανώς, να ...την μπολιάσουν με τα ...."επαναστατικά" τους χαρακτηριστικά(!!), είναι όλα τα λεφτά.
    Αν είχαν λίγη τσίπα, και στοιχειώδες αριστερό ένστικτο, έστω και για τον τουλάχιστον έναν και μοναδικό μη ενταγμένο κομματικά μαθητή, που πιθανόν να υπήρχε στην κινητοποίηση δεν θα το έγραφαν αυτό!
    Είναι οι ίδιοι, που κατεβαίνουν στις πλατείες ...."χωρίς κομματικές ταμπέλες"!!!

    Ξεμωραμένα αντικομμουνιστικά-μικροαστικά σούργελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. "αυτόπτης μάρτυρας"...Όπως λέμε "τον παρακολουθούσα"...
    "συμβάλλουμε σε περαιτέρω ηγεμονία των δημοκρατικών διαδικασιών βάσης στο κίνημα της νεολαίας, με μέτωπο στους παραγοντισμούς, τους τραμπουκισμούς και το «άλλα λέω στα λόγια και άλλα κάνω στην πράξη, των ΚΚΕ/ΚΝΕ»"!!!!!!
    Μετάφραση: το πρόβλημα μας είναι το ΚΚΕ και η ΚΝΕ, η ισχυρή παρουσία τους στο κίνημα! Όχι στο "κομματοποιημένο" κίνημα (δηλαδή όχι στο ΚΚΕ), ζήτω ένα κίνημα...που θα σέρνεται πίσω από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ (Γιατί ως γνωστόν πήρε 35% στις εκλογές)!
    Θα μπορούσε να τα γράφει ακόμα και η Χρυσή Αυγή!
    Δεν πειράζει παιδιά...ΞΥΔΑΚΙ!!!!! Το πήραν το μαθηματάκι τους και είναι σε πανικό!!!!!
    kk-1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. KNE/KKE ή ΚΚΕ/ΚΝΕ ρε μεγαλε ? Εχει σημασια για το ποιον καλειται σε ειδυλιο και κοινα μετωπα
    τα οποια καλεσματα να υποθεσω οτι τωρα τα αποσυρρεται ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Απ'τα μυαλά που μας έδωσαν το : "Στις εκλογές αποτυπώθηκε ρεύμα κομματικής οικοδόμησης"

    Φορθ Σπουτνικ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. https://www.reddit.com/r/greece/comments/612ude/%CE%BE%CF%8D%CE%BB%CE%BF_%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%BE%CF%8D_%CF%86%CE%BF%CE%B9%CF%84%CE%B7%CF%84%CF%8E%CE%BD_%CE%BA%CE%BD%CE%B5%CE%B5%CE%B1%CE%B1%CE%BA_%CF%83%CF%84%CE%B7_%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%AE/


    Καλά κρασιά "αυτόπτη".Και αυτόν που καταθέτει την μαρτυρία δεν τον κόβω και ιδιαίτερα φιλικό προς το ΚΚΕ.Ξεφτίλες ΕΑΑΚίτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αξίζει να σημειωθεί ότι το μόνο που έχουν ως επιχείρημα όλοι οι "αυτόπτες" είναι ο λόγος τους και οι ανακοινώσεις τους. Πράγματα που έχουν μηδενική αποδεικτική αξία.
    Φυσικά η ανακοίνωση σχεδόν όλων των σχολείων του Πειραιά περιγράφει τα ίδια "ανυπόστατα" σκηνικά που είχε η ανακοίνωση του ΜΑΣ και βάζει σε σκέψεις και τον πιο καλοπροαίρετο.

    http://www.mathites.gr/?p=1885

    Ισχύει φυσικά αυτό που λέει και ο ΑΚ ότι η νκα κεντρικά δεν αναφέρεται στις πιο σοβαρές κατηγορίες που κάνουν τα σχήματα για την κνε. Θεώρησε ότι δεν αξίζουν αναφορά; Θεώρησε ανυπόστατες τις κατηγορίες και "άδειασε" τα σχήματα; Θεώρησε κραυγαλέα αντίφαση να κατηγορεί για κλέψιμο πορτοφολιών αυτούς που καλεί σε ενότητα; Αλλη μια ανακοίνωση του εξωκοινοβουλίου που δημιούργησε περισσότερα ερωτήματα για την στάση του από όσα απάντησε.

    Ο.Χ.Ε.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τελικά, γιατί η ΚΝΕ/ΚΚΕ έκανε αυτές τις αντικομμουνιστικές αλητείες; Η απάντηση απλή: Διότι παρόλο που η ΚΝΕ/ΚΚΕ έκανε αλυσίδες για να μην επιτρέψει την είσοδο στο Υπουργείο αντιπροσωπείας μαθητών/φοιτητών και το ξεβράκωμα του υπουργού, τελικά αντιπροσωπεία μαθητών/φοιτητών μπήκε στο Υπουργείο.

    Αυτό η ΚΝΕ/ΚΚΕ δεν το ανέχτηκε. Δεν ανέχτηκε δλδ το μαθητικό, φοιτητικό, σπουδαστικό κίνημα να έχει ριζοσπαστικές θέσεις, και να θέλει να ξεβρακώσει το Υπουργείο. Αν μάλιστα συνδυάσουμε τα παραπάνω με τα εσωτερικά προβλήματα αποδοχής της κεντρικής γραμμής «επαναστατικά λόγια και κοκοκό στην πράξη» εντός ΚΚΕ/ΚΝΕ, έχουμε την απάντηση στο γιατί επέλεξαν τις αντικομμουνιστικές καφρίλες το ΚΚΕ και η ΚΝΕ.

    Ψυχραιμία, αποκρούουμε αυτές τις αντικομμουνιστικές επιδρομές των ΚΚΕ/ΚΝΕ, δεν προσχωρούμε στον ενδοκινηματικό εμφύλιο που επιδιώκουν ΚΚΕ/ΚΝΕ, υπερασπιζόμαστε τις δημοκρατικές διαδικασίες βάσης του μαθητικού και του φοιτητικού/σπουδαστικού κινήματος. Με μέτωπο εναντίον της κυβέρνησης, της ΕΕ και του κεφαλαίου.

    μέλος της ΝΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο υπουργός έγινε καπνός μέσα στον χαμό που δημιουργήσατε. Τα γράφει και η ανακοίνωση των μαθητών αυτά που ούτε κκε είναι ούτε δικοί σας.

      Ο.Χ.Ε.Π.

      Διαγραφή
  24. Να γιατί κάνανε τις αντικομμουνιστικές τους καφρίλες ΚΚΕ/ΚΝΕ:

    ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 22/3
    ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΠΟ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ, ΑΙΓΑΛΕΩ, ΖΩΓΡΑΦΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

    Σήμερα, Τετάρτη 22/3, μια σειρά φοιτητικών συλλόγων, μετά από αποφάσεις των Γενικών μας Συνελεύσεων, πραγματοποιήσαμε μαχητική κινητοποίηση στο Υπουργείο Παιδείας μαζί με τους μαθητές.

    Είναι κοινά αντιληπτό ότι η επίθεση που δεχόμαστε βαθαίνει διαρκώς στα σχολεία, στις σχολές μας όσο και συνολικά στην εκπαίδευση. Εξίσου δυσχερής κατάσταση επικρατεί σε ολόκληρη την κοινωνία, αφού η κυβέρνηση ιεραρχεί ψηλότερα την αποπληρωμή του χρέους και την πάση θυσία υποταγή στους δανειστές από τις ανάγκες της κοινωνικής πλειοψηφίας. Υπό αυτό το πρίσμα επιβάλαμε τη μαζική παρουσία στο εσωτερικό του υπουργείου όλων των φοιτητών και των μαθητών που βρέθηκαν στη σημερινή κινητοποίηση, για να καταθέσουμε τα αιτήματά μας. Όπως φάνηκε μόνο έτσι κατέβηκαν οι ‘’εξωτερικοί συνεργάτες’’ του Υπουργείου. Με τοποθετήσεις από το σύνολο των φοιτητικών συλλόγων, κάναμε σαφές πως το φοιτητικό κίνημα έχει πάγια αιτήματα για τα οποία δεν συνδιαλέγεται, δεν κάνει βήμα πίσω και θα συγκρουστεί με τα σχέδια του υπουργείου και της κυβέρνησης που τσακίζουν την εκπαίδευση και την προοπτική μας .

    Συγκεκριμένα, ζητήσαμε απαντήσεις για το ζήτημα της υποχρηματοδότησης συνολικά για την εκπαίδευση , του δάνειου 138 εκατομμυρίων από την Ευρωπαϊκή τράπεζα επενδύσεων για το όποιο δεν έχει γίνει γνωστό τίποτα για τους όρους με τους οποίους δόθηκε σε 9 ιδρύματα και για τα ζητήματα που αφορούν τις εστίες. Επίσης, απαιτήσαμε απαντήσεις για το ζήτημα των επαγγελματικών δικαιωμάτων (από τη διδακτική επάρκεια και τις κλάσεις στους μηχανικούς μέχρι τη συνολική απορρύθμιση των επ. Δικαιωμάτων που είναι υπό “διαβούλευση”) και το ποια είναι η κατεύθυνση του υπουργείου για αυτά καθώς και για τις αλλαγές συνολικά στα προγράμματα σπουδών που γίνονται σε μια σειρά από σχολές και επιβάλουν αλυσίδες, ECTS, και διάσπαση του κύκλου σπουδών σε Bachelor και Master.

    Από την πλευρά των μαθητών θίχτηκαν τόσο τα ζητήματα των επαναληπτικών εξετάσεων, των μειώσεων των εισακτέων, των τεράστιων κενών στις αίθουσες όσο και το ζήτημα της Μαθητείας στα ΕΠΑΛ και της κατάργησης των ειδικοτήτων. Έγινε ξεκάθαρο από φοιτητές και μαθητές ότι δεν πρόκειται να αποδεχτούμε να δουλεύουμε με το 75 % του πενιχρού κατώτατου μισθού όπως περιγράφεται από το πρόγραμμα της Μαθητείας (στο οποίο εντάσσονται και οι Πρακτικές Ασκήσεις σχολών) και απαιτούμε βασικό μισθό με πλήρη εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα

    Απέναντι σε όλα αυτά, η τοποθέτηση των εκπροσώπων του υπουργείου για άλλη μια φορά ήταν για τα περισσότερα ανύπαρκτη ενώ σε όσα μας απάντησαν η τοποθέτηση τους μόνο με την λέξη θράσος μπορεί να χαρακτηριστεί. Ο συνεχής χλευασμός προς τους ανήλικους μαθητές και τους φοιτητές δείχνουν ακριβώς το τι ‘’Παιδεία’’ θέλει να φτιάξει το Υπουργείο και η Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ. Άλλωστε ενδεικτική είναι και η φιέστα που προγραμμάτιζαν Γαβρόγλου, Φορτσάκης, Διαμαντοπούλου που ματαιώθηκε μετά από τις αποφάσεις των φοιτητικών συλλόγων και καθηγητών της δευτεροβάθμιας. Το θα κάνουμε τα πάντα για τα παιδιά μας για να σπουδάσουν και να βρουν αξιοπρεπή δουλεία δε μας καλύπτει όχι μόνο επειδή δεν είναι πολιτική τοποθέτηση, αλλά και επειδή η ‘’κοινωνική πολιτική’’ του ΣΥΡΙΖΑ δείχνουν με το πιο ξεκάθαρο τρόπο πώς αντιμετωπίζονται οι νέοι εργαζόμενοι και άνεργοι σήμερα.

    ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...

    ένας αυτόπτης μάρτυρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ....

    Το δεν έχουμε λεφτά για να φτιάξουμε σχολεία, να προσλάβουμε καθηγητές και να φτιάξουμε εστίες τη στιγμή που εγκρίνονται κονδύλια από τον ΕΛΚΕ για να φτιαχτούν εργαστήρια και εκατομμύρια φεύγουν για να ξεπληρώσει η χώρα τους ‘’δανειστές’’ και να ενισχύσει τους ντόπιους τραπεζίτες δεν απαντάει στο ερώτημα και επιτέλους κάποτε πρέπει να σταματήσει από τους κέρβερους της αναδιάρθρωσης και των εργοδοτών. Τέλος το πιο φοβερό είναι ότι οι εκπρόσωποι του υπουργείου περίμεναν να τους πούμε και ευχαριστώ γιατί όπως ειπώθηκε χαρακτηριστικά για τις μειώσεις των εισακτέων ότι αυτά που τους ζητούσαν τα τμήματα να κάνουν (δηλ. 50% μείωση) θα ήταν σφαγή αλλά αυτοί σαν <> κυβέρνηση έκαναν ένα μικρότερο .

    Οι μαθητές όσον αφορά τις επαναληπτικές εξετάσεις πετύχαμε μια μεγάλη νίκη . Με τις κινητοποιήσεις και τις καταλήψεις μας καταφέραμε να πιέσουμε το Υπουργείο με αποτέλεσμα να δεσμευτεί για την επαναφορά των επαναληπτικών που όμως θα διεξαχθούν αυτή τη φορά τον Σεπτέμβρη. Παρ ολα αυτά συνέχιζαν και συνεχίζουν να κρύβονται πίσω απο το νομικό κομμάτι και είχαν το θράσος να μας κατηγορήσουν για άγνοια όταν θέσαμε κι άλλα σημαντικά ζητήματα της παιδείας, όπως αυτό της μαθητείας, της προσαρμογής δηλαδή των μαθητών ήδη από το λύκειο στο μοντέλο του σύγχρονου εργαζόμενου.

    Τέλος ως Συντονιστικό Μαθητών Αττικής που κι εμείς συμμετείχαμε στην πορεία της 22/3 μαζί με τους φοιτητικούς συλλόγους (οπως ειχαμε κανει και στις 6/3 στα Προπυλαια) όπου προσπαθήσαμε και καταφέραμε να μπούμε στον χώρο του Υπουργείου όλοι μαζί ως αγωνιζόμενοι μαθητές και φοιτητές που αντιμετωπίζουμε κοινά και όχι ξέχωρα προβλήματα. Μπήκαμε μέσα και θέσαμε τα αιτήματά μας χωρίς να περιμένουμε να μας εκπροσωπήσουν άλλοι. Μπήκαμε και επιβάλαμε να ακουστεί η φωνή μας χωρίς καμία διάθεση συνδιαλλαγής με το σύστημα που μας χαντακώνει και τους εκπροσώπους του.

    Οι φοιτητές και οι μαθητές ξέρουν καλύτερα από όλους ποια είναι τα προβλήματα τους και δεν τους πείθουν τα παραμυθάκια της κυβέρνησης που έχει το θράσος να μας λέει ότι δεν ξέρουμε τι μας γίνεται. Όλο το προηγούμενο διάστημα βρεθήκαμε στον δρόμο, αυτό δεν θα σταματήσει μέχρι να κατακτήσουμε τα δίκαια αιτήματα μας. Να το ξέρει καλά η κυβέρνηση και οι σύμμαχοι της ότι η νεολαία δεν θα υποταχθεί στα μνημόνια τους ,στο ευρωπαϊκό όνειρο τους που διαλύουν το παρόν και το μέλλον της. Όσο και να προσπαθούν να μας φιμώσουν ΜΑΤ, κυβερνήσεις και ΜΜΕ θα διαβούμε το μόνο δρόμο που ξέρουμε. Το δρόμο της ρήξης και της ανατροπή απέναντι σε αυτούς που δυσχεραίνουν τις ζωές μας γιατί μόνο έτσι μπορούμε να νικήσουμε και να ζήσουμε όπως μας αρμόζει.


    ένας αυτόπτης μάρτυρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέρω ότι βρίσκεστε σε σύγχηση και οι δυό σας, αλλά προσπάθηστε να απαντήσετε επί της ουσίας στις καταγγελίες των μαθητών.

      Οπως επίσης και στο γιατί η νκα δεν αναπαράγει τις κατηγορίες για τους πορτοφολάδες. Αδειάζει τα σχήματα;

      Ο.Χ.Ε.Π.

      Διαγραφή
  26. Τελικά το να βγαίνει συκοφαντική ανακοίνωση της/των ΕΑΑΚ (να γράψω μήπως ΕΑΑΚ/ΑΝΤΑΡΣΥΑ, για να ισοφαρίσω το ΚΝΕ/ΚΚΕ; Αλλά θα έπρεπε να πούμε και ΕΑΑΚ/ΛΑΕ/ΑΝΤΑΡΣΥΑ για να είμαστε ακριβείς) που μιλάει αναπόδεικτα και συνεπώς θρασύτατα για κλοπές είναι αντικομμουνιστική καφρίλα; Είναι αντικομμουνιστική αλητεία;
    Να ρίχνεσαι σε έναν τέτοιο επικοινωνιακό πόλεμο προς άγρα εντυπώσεων στα social media, να μιλάς με συνθήματα κι εξυπνακίστικες ατάκες "φέρτε πίσω τα κλεμμένα" και "δε συνομιλούμε με κλέφτες", να επιστρατεύεις σε αυτό και "σοβαρούς" ενήλικες συνδικαλιστές που φέρονται σαν 20χρονα, και μετά να βγαίνει μια ανακοίνωση που τα μαζεύει και τα αποσιωπά στα μουλωχτά όλα αυτά... είναι ή όχι αντικομμουνιστική καφρίλα και αλητεία;
    Το να βάζεις μια κασέτα με ανακοινώσεις και να μην απαντάς καν στα ερωτήματα που σου βάζουν, αλλά να καλείς τον άλλο να απολογηθεί, είναι από το νέο κομμουνιστικό ήθος που έχει κατακτήσει η νΚΑ; Η "ειρηνική συνύπαρξη" πολλών απόψεων στο εσωτερικό της έχει ως όρο και προϋπόθεση να μην ακούς καν τι λέει ο άλλος, για να πεις μόνο τα δικά σου;
    Να υπάρχει βίντεο που κυκλοφορεί ευρέως και δείχνει μαντράχαλους να προπηλακίζουν μαθητές, και να κάνεις λόγο για κοινή πορεία μαθητών-φοιτητών, έχει την παραμικρή επαφή με την αλήθεια και τα πραγματικά γεγονότα;

    Όσο για τις διάφορες σοβαροφανείς ερμηνείες εξηγήσεις (γιατί τα έκανε όλα αυτά το ΜΑΣ;)
    (για να συσπειρώσει τον κόσμο και τις διαρροές του
    γιατί η γραμμή της είναι έωλη και δεν πείθει κόσμο
    γιατί θέλει να αποκομίσει μικροπολιτικά, εκλογικά οφέλη
    γιατί έρχεται το συνέδριο του κόμματος)
    είναι τόσο καταγέλαστες μες στη σοβαροφάνειά τους, που μόνο μία απάντηση αξίζει: καθρεφτάκι.
    Υπάρχει άλλωστε το εξής δεδομένο. Η συνοχή του ΜΑΣ ή της ΚΝΕ δεν απειλήθηκε ποτέ σοβαρά, ακόμα και στις χειρότερες περιόδους της σπουδάζουσας. Δεν κατέβηκε ποτέ με δύο διαφορετικά σχήματα στην ίδια σχολή, δεν έπαιξαν ποτέ ξύλο μεταξύ τους οι σφοι, κοκ.
    Η συνοχή του χυλού της/των ΕΑΑΚ/ΛΑΕ/ΑΝΤΑΡΣΥΑ είναι τόσο αραιή, που μόνο ένα γερό συγκολλητικό μπορεί να τη συγκρατήσει: τα εξαρτημένα αντανακλαστικά και η φτηνή αντικουκουεδίλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Υπερωρίες φουλ απ' τα "εξαπτέρυγα".
    Είναι κι οι μέρες τέτοιες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ωραίος ο "αυτόπτης μάρτυρας".

    Μας ποστάρει:


    ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 22/3
    ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΠΟ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ, ΑΙΓΑΛΕΩ, ΖΩΓΡΑΦΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

    Και καλά, οτι οι μαθητές πήραν θέση ας πούμε για το ζήτημα και είναι κατά της ΚΝΕ. Μόνο που είναι αρκετά ανίκανος να συντάξει μια απλή πρόταση. "Κινητοποίηση ΚΑΙ μαθητών"; Κάνω ένα γκουγκλάρισμα και βρίσκω το αρχικό κείμενο. Τι λέει αυτό;

    ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΦΟΙΤΗΤΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΜΕΤΑΛΛΕΙΟΛΟΓΩΝ, ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ, ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ, ΣΕΜΦΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 22/3
    ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΠΟ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ, ΑΙΓΑΛΕΩ, ΖΩΓΡΑΦΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
    http://www.alfavita.gr/arthron/ekpaideysi/syllogoi-foititon-kai-mathites-gia-ti-sygkentrosi-exo-apo-ypoyrgeio-paideias

    Δηλαδή οι ΕΑΑΚίτες βγάλαν μια ανακοίνωση και προσθέσαν ένα "και μαθητών μπλαμπλα" και έρχεται ο άλλος και μας το πλασάρει με κοπτοραπτική σαν αποδεικτικό στοιχείο. L-O-L

    Απορώ αν είναι τόσο ηλίθιος ο ίδιος ή νομίζει οτι απευθύνεται σε τόσο ηλίθιους.


    Σ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. οι μαθητές κατήγγειλαν πως το ΚΚΕ/ΚΝΕ πήγε να ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙ την είσοδο αντιπροσωπείας μαθητών/φοιτητών στο Υπουργείο Παιδείας. Η προσπάθεια φίωσης/απαφγόρευσης εκ μέρους ΚΚΕ/ΚΝΕ δεν πέρασε.

    Η ΝΚΑ και η ΕΑΑΚ με τις ανακοινώσεις τους, βάζουν τα πράγματα στην θέση τους, όσον αφορά τις προθέσεις και την συμπεριφορά καφρίλας των ΚΚΕ/ΚΝΕ.

    ένας αυτόπτης μάρτυρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΝ ξέρεις να διαβάζεις, η ανακοίνωση που μας κοινοποιείς δεν γράφει τίποτα από αυτα που λες.

      Ο.Χ.Ε.Π.

      Διαγραφή
  30. Πασόκα, ...αυτόπτη μάρτυρα των ιεχωβάδων της νΚΑ,
    στο ξαναλέω, προσέχτε: Ο,τι λέτε, μπορεί να χρησιμοποιηθεί εναντίον σας!
    Κι από προχτές, έχετε εκδώσει 4-5 αντιφατικούς λιβέλους, όλων των ειδών και ...υπογραφών(!), που καθένας πάει να μαζέψει τις πατάτες του προηγουμένου αλλά τα κάνει ακόμη χειρότερα:
    Αλλες σαν ΕΑΑΚ, άλλες σαν νΚΑ και τώρα σαν ....σκόρπιοι "μαθητές"(!) από απροσδιόριστα(!) σχολεία, τάχαμου της δυτικής Ατικής, για ...ξεκάρφωμα(!) ενώ όλη η κοινωνία ξέρει πως από πίσω είστε η ίδια ολιγάριθμη παρέα πουθενάδων, κυρίως από τα ΒΑ/ΝΑ προάστεια!
    Κατσικωθήκατε, καπέλλο (...κλασσικός τροτσκιστικός εισοδισμός!) σε μια κινητοποίηση, που ούτε καταλάβατε πως συγκροτήθηκε, ξεκάρφωτοι, με σκοπό να την προβοκάρετε, γιατί σας έχει κάτσει στο λαιμό και δεν καταπίνεται, πως το πασόκικο "εκκλησίασμά" σας, που άλλοτε σας έδινε το ..."κινηματικό" άλλοθι, τώρα σας έχει χαιρετήσει, και έχετε απομείνει ....ινστρούκτορες ξεβράκωτοι και "στρατηγοί" χωρίς ...φαντάρους!
    Η ταχτική σας, κλασσική πασοκο-αναρχο-αριστερίστικη, γνωστή από δεκαετίες, δεν πιάνει πια γιατί βασικά έχει χρεωκοπήσει οικονομικά και πολιτικά η τάξη, τα κοινωνικά στρώματα, που εκφράζετε.
    Δεν τραβάτε πια, χωνεύτε το, πέρασε η μόδα σας.
    Εντάξει, είπαμε να μας "μπολιάσετε" με τζάμπα επαναστατηλίκι(!), ....αλλά όχι και να μας δείρετε(!) γιατί δε σας παίρνουμε στα σοβαρά!
    Ακούς εκεί, να δέρνετε μαθητές γιατί ...δεν σας ακολουθούν!

    Σούργελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΑΜ, τέτοιον αυτισμό σε (υποτίθεται) διάλογο, έχω να δω από ενημερώσεις κυβερνητικού εκπρόσωπου σε δημοσιογράφους.
    Μεγάλο χάρισμα, μην το αφήσεις αναξιοποίητο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Εντάξει, είναι τόσο ηλίθιος ο ίδιος.



    Σ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Στο υπουργείο ηταν καβαλα στα καγκελα ο ΕΑΑΚιτης. Φωναζε οτι εκπροσωπει τους ΦΣ. Τον ρωταγε ενας απο το ΜΑΣ ποιους συλλογους και απανταγε "αντε γαμησου". Τετοιο ηθος κομμουνιστικο. Μετα πηγαν να σηκωσουν χερι και σε μαθητες πάντα με ηθος...
    Αλήθεια η ΚΝΕ εμποδισε την αντιπροσωπία μαθητών να συναντηθει ή οι Πασοκοι τραμπουκισαν την αντιπροσωπία? Και έπαιξαν τον προστατη του υπουργού δινοντας άλλοθι? Οι μαθητές που τα σχολεία τους ήταν εκει, ( Συγκεκριμένα σχολεια οχι "μαθητες απο Περιστέρι") γιατί τους καταδικασαν αραγε τους ΕΑΑΚιτες?
    Τα αδιέξοδα αλλοι τα εχουν γι'αυτο πηγαν για τραμπουκισμους στη ΣΕΜΦΕ. Βέβαια δεν θυμοντουσαν τι γίνεται οταν σηκωνουν χερι στην ΚΝΕ και μετα βγηκαν κλαψουριζοντας.
    Στο ΕΜΠ αλλοτε καστρο τους καιρο τωρα ψαχνουν και τους δικους τους. Εξάλλου μια ματια και στους διαλογους αναμεσα στα σχηματα της ΑΝΤΑΡΣΥΑ ή για το συνέδριο του ΝΑΡ φαίνεται ποιος έχει αδιέξοδα και υπαρξιακα προβληματα.

    ratm

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Παπουτσωμενος Γατος26 Μαρτίου 2017 στις 4:22 μ.μ.

    Σε ο,τι αφορα τα μπαχαλα που κανουν κατα καιρους τα ΕΑΑΚ, οι ιδιοι οι εαακιτες εχω δει να παραδεχονται οτι τα κανουν για το θεαθηναι και να παρουν προβολη απο τα καναλαια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Στο "ISKRA" του Λαφαμπαναήτ:
    http://www.iskra.gr/%CE%B5%CE%BC%CF%86%CF%8D%CE%BB%CE%B9%CE%B5%CF%82-%CF%83%CF%85%CE%B3%CE%BA%CF%81%CE%BF%CF%8D%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%B5%CE%B1%CE%B1%CE%BA-%CE%BA%CE%BD%CE%B5/
    "Δεν μπαίνουμε στην ουσία της υπόθεσης, άλλωστε δεν την γνωρίζουμε.
    .............................................
    Η ευθύνη γι’ αυτήν τη νοσηρή εξέλιξη βαρύνει, όπως αξιόπιστοι κύκλοι μας πληροφορούν, κυρίως την ηγεσία του ΚΚΕ και τη νοοτροπία που αναπαράγει στη νεολαία του αλλά η ζημιά και η δυσφήμιση απλώνεται σε όλη την Αριστερά."

    Είπαμε: Πάντα φταίει το ΚΚΕ. Κι αν δεν φταίει, φταίει που δεν φταίει!
    ......και κάνει και ζημιά στη .....συνεπή αριστερά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Σφυροδρεπανε σε ποιο βιντεο αναφερεσαι?Μπορεις να στειλεις λινκ?
    Inspector

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Χα! λαθραναγνώστης, 26 Μαρτίου 2017 - 5:41 μ.μ.
    Οχι, που θάλειπε από την χορωδία των ...."αξιοπίστων κύκλων" (νιάου-νιάου on the roof tiles) o ..contra-tenoro, η ...falsetto, μια και μονίμως τραγουδάει φάλτσα ΚΑΙ στην πολιτική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Αντιλαμβάνεστε προφανώς ότι στα ερωτήματα που έβαλα στο 25 Μαρτίου 2017 - 8:25 μ.μ. και τις αντιφάσεις της ανακοίνωσης της νΚΑ μην περιμένετε απάντηση. Ούτε εγώ περιμένω απάντηση γιατί πολύ απλά το στόχο τέτοιων ανακοινώσεων τον έχουμε φάει στη μάπα χρόνια. Και είναι ο εξής απλός:
    Είναι γνωστό ότι ενότητα στη δράση των συγκεκριμένων δυνάμεων δεν υπάρχει. Πολλές φορές, όμως, ακόμα και ο ίδιος άνθρωπος από αυτές τις δυνάμεις άλλα λέει το πρωί άλλα το απόγευμα άλλα το βράδυ. Με την ύπαρξη πολλών "ντοκουμέντων" έχουν τη δυνατότητα να προσεγγίζουν κόσμο ανά περίπτωση. Στο ίντερνετ θα σκούζουν για πορτοφόλια, στις συνελεύσεις θα σκούζουν για το σεχταρισμό του ΚΚΕ με δάκρυα στα μάτια και άμα μιλήσουν με κάναν άνθρωπο θα ψαρέψουν την κατάσταση επί τόπου..
    -Τα μαθες που μας δείρανε και μας έκλεψαν οι Κνίτες στην Αθήνα;
    -Τι λες μωρέ οι Κνίτες δεν είναι κλέφτες.
    -Εε καλά δεν ήμουν και μπροστά, να σου πω, ούτε εμείς το πιστεύουμε αυτό. Η ανακοίνωσή μας δεν γράφει κάτι τέτοιο. Πάντως τέτοια περιστατικά δείχνουν ότι υπάρχει πρόβλημα εκεί μέσα...

    ή σε άλλο σενάριο

    -Τα μαθες που μας δείρανε και μας έκλεψαν οι Κνίτες στην Αθήνα;
    -Ναι τους αλήτες! Τα διάβασα στο τουίτερ!
    -Έτσι! Μου τα είπε εμένα σύντροφος που ήταν μπροστά! Κλεψιμαίικο Κόμμα Ελλάδας τι περιμένεις!!

    Τα ίδια ισχύουν και για την ανακοίνωση της Ισκρα. Μεγάλη μερίδα των εαακ άλλωστε μέσα στη ΛΑΕ είναι. Η αμηχανία του Αυτόπτη-μέλους της νΚΑ-περιφερόμενου από blog σε blog (είδα το ίδιο αρχικό σχόλιο και στην παντιέρα) αποδεικνύει ότι την ενιαία δράση για την οποία καλούν δεν μπορούν να την εφαρμόσουν ούτε σε ένα συνεκτικό παραμύθι.

    Α.Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Τρέχουν και δε φτάνουν τα παιδιά,προτεινόμενο στο βίντεο απο δίπλα είναι ένα με τίτλο "Μαθητές και φοιτητές 22/3" από λογαριασμό με όνομα "Φοιτητικό κίνημα" που προφανώς φτιάχτηκε προχτές κι έχει 2 βίντεο μετά τους προπηλακισμούς.

    Φορθ Σπούτνικ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Αν όντως πάρθηκαν πορτοφόλια, τα πράγματα είναι σοβαρά. Σημαίνει ότι εμφανίστηκαν καινούργιες "μούρες", άγνωστες μέχρι τώρα και ύποπτες. Αν είχαν μυαλό κουκούτσι τα ΕΑΑΚ, δεν θα το έλεγαν δημόσια (η νΚΑ φέρθηκε πιο έξυπνα - μάλλον δασκαλέμένη), γιατί, με δεδομένο ότι οι ΚΝΙτες ούτε κατά διάνοια δεν είναι κλέφτες, το μυαλό μας πάει αλλού. Είναι (ήταν) παραδοσιακή ταχτική του συνδικαλιστικού κινήματος, όχι μόνο στην Ελλάδα, σε περίπτωση που υπάρχουν συμπλοκές και έχουν πάρει μέρος άγνωστα πρόσωπα, να τους παίρνουν τα πορτοφόλια και ότι άλλο έχουν επάνω τους για να εξακριβώνουν τα στοιχεία τους. Πάντως, όταν θα τους τα επιστρέψουν, τους χρειάζεται, ένα μέρος των χρημάτων τους, να τους τα δώσουν σε......κουπόνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βλεπε Γιαννακουλη, περιστατικα με οικοδομους κ.α.;

      Διαγραφή
  41. Είσαι στο φοιτητικό κίνημα,τότε έχεις το δικό σου λογαριασμό στο Γιουτιουμπ!
    Στο σπίτι σου, με ένα κλικ.
    Με την έλευση της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, θα πληρώνω μεσω ΝΑΡ την ΕΥΔΑΠ!
    Φορθ Σπούτνικ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Βλεπω το τουιτερ το σφυροδρεπανου και παρατηρω διαφορα ποντικακια να ψαχνουν να επωφεληθουν...
    Ποιος ταϊζει ποιον, παραμενει ενα ερωτημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Στο Υπουργείο Παιδείας οι Εαακίτες, κτυπώντας δεκαπεντάχρονα, αποπειράθηκαν να εμποδίσουν την αντιπροσωπεία των μαθητών να καταθέσουν τα αιτήματά τους.https://www.youtube.com/watch?v=oGISqwF5oLE
    Οι ίδιοι οι μαθητές αντιστάθηκαν, τους γιουχάισαν αγρίως και οι Εαακίτες την… έκαναν.
    Το ΜΑΣ ως όφειλε κατάγγειλε το γεγονός.
    Στη συνέχεια οι Εαακίτες άρχισαν να κατεβάζουν από τις σχολές (Φυσικό, Πληροφορική, ΣΕΜΦΕ κλπ) τις αφίσες με την συγκεκριμένη καταγγελία, πράγμα στο οποίο αντέδρασαν οι δυνάμεις της ΚΝΕ.
    Ακολούθως στο ΕΜΠ (ΣΕΜΦΕ) μια ομάδα 30 περίπου Εαακιτών επιτέθηκαν σε δύο συντρόφους – μέλη της ΚΝΕ, όπου και έλαβαν, για δεύτερη φορά, την άκρως αποτελεσματική απάντησή τους.
    Μετά από όλα αυτά επέλαυναν στην Πληροφορική του ΕΚΠΑ, βούτηξαν τις ανακοινώσεις του ΜΑΣ από τα τραπεζάκια, κατεβάζοντας παράλληλα τις αφίσες του Συνεδρίου του ΚΚΕ και φωνάζοντας «χαφιέδες, κουκουέδες θα σας σφάξουμε».
    Κορύφωσαν το προβοκατόρικο έργο τους με την καταγέλαστη ανακοίνωση περί πορτοφολιών και τσαντών.

    απο εναν αυτοπτη και αυτηκοο μαρτυρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Επειδή πολλλά λένε διάφοροι τύποι από ΚΚΕ/ΚΝΕ με στόχο να μαζέψουν τα ασυμμάζευτα και να βαφτίσουν το κρέας ψάρι, ορισμένα σχόλια για να βάλουμε ξανά τα πράγματα στη θέση τους:

    α. Η αντιπροσωπεία των φοιτητικών συλλόγων και των σχολείων που αποφάσισε να ανέβει στον υπουργό για να του δώσει τα αιτήματα και να τον ξεβρακώσει, ΕΙΧΕ ΚΑΘΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ. Το να μπαίνει αλσίδα ΚΝιτών στην πορτα για να ΜΕΜΠΟΔΙΣΕΙ την εισοδο αντιπροσωπείας μαθητών/φοιτητών είναι ξεφτίλα. Και προφανώς, ΔΕΝ έχει καμμία ΚΝΕ και κανένα ΚΚΕ δικαίωμα να εμποδίσει κάτι τέτιο. Και καλώς μπήκε τελικά η αντιπροσωπεία μαθητών/φοιτητών.

    β. Ολόσωστα η ανακοίνωση της ΕΑΑΚ μιλά για κλοπή πορτοφολιών από μέλη της ΚΝΕ. Το πρόβλημα το έχει η ΚΝΕ προφανώς που αβαντάρει τέτιες καφρίλες, όπως αβαντάρει και τις λοιπές αντικομμουνιστικές καφρίλες των πεσιμάτων σε κομμουνιστές φοιτητές. Αυτή η πρακτική/νοοτροπία πρέπει να καταδικαστεί από το μαθητικό και το φοιτητικό/σπουδαστικό κίνημα, ως κίνηση εναντίον του. Και ολόσωστα η ανακοίνωση της ΝΚΑ θέτει τις ευρύτερες πολιτικές οριοθετήσεις της οργάνωσης, σε σχέση με τα εν λόγω αντικομμουνιστικά τραμπούκικα πεσίματα.

    γ. Ξαναλέω προς τους συντρόφους/ισσες, φοιτητές, σπουδαστές της ΝΚΑ και της ΕΑΑΚ: Ψυχραιμία, αποκρούουμε αυτές τις αντικομμουνιστικές επιδρομές των ΚΚΕ/ΚΝΕ, δεν προσχωρούμε στον ενδοκινηματικό εμφύλιο που επιδιώκουν ΚΚΕ/ΚΝΕ, υπερασπιζόμαστε τις δημοκρατικές διαδικασίες βάσης του μαθητικού και του φοιτητικού/σπουδαστικού κινήματος. Με μέτωπο εναντίον της κυβέρνησης, της ΕΕ και του κεφαλαίου.

    μέλος της ΝΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς να κάνεις διάλογο και να απαντάς σε αυτά που σου λέμε, αντί να βγάζεις καταγγελτικές βερμπάλες.

      α. http://www.mathites.gr/?p=1885
      Καμία ανακοίνωση μαθητικών οργάνων δεν μιλά για καμία αλυσίδα κνιτών ή ότι άλλο στο υπουργείο. Ξαναποστάρω τι λένε οι μαθητές 15 σχολείων μπας και δεήσεις να απαντήσεις επί της ουσίας στις κατηγορίες τους για τραμπούκους που θέλανε να μπούνε στο υπουργείο με το έτσι θέλω φωτογραφίζοντας την δραση της/των εαακ. Εντωμεταξύ αυτό που υποστήριζετε δεν το γράφει ούτε στην δεύτερη ανακοίνωση που αναδημοσιεύσε ο Α.Μ.

      β.Δηλαδή οι "ευρύτερες πολιτικές οριοθετήσεις της οργάνωσης" δεν επηρεάζονται από τα ακραία "γεγονότα" που υποστηρίζετε ότι έγιναν; Καλείτε σε ενότητα τους κατά τα άλλα πορτοφολάδες και όλα οκ; Η ερώτηση είναι σαφέστατη εδώ και δεν απαντάτε.

      γ. "υπερασπιζόμαστε τις δημοκρατικές διαδικασίες βάσης του μαθητικού και του φοιτητικού/σπουδαστικού κινήματος."

      Προειδοποίησε πρώτα. Μην τα γράφεις απότομα αυτά και πνιγούμε με το πρωινό από τα γέλια.

      Ο.Χ.Ε.Π.

      Διαγραφή
    2. Αν κατακαβαμε καλα εκει στο ΠΑΣΟΚ λέτε οτι θελατε να πάει στον υπουργό αλλη αντιπροσωπία και δηθεν δεν την αφησε η ΚΝΕ.
      1.Αυτη η αντιπροσωπια "φοιτητών και" μαθητων"" ποιους Φ. Σ. Εκπροσωπουσε, ποια μαθητικα συμβουλια ή εστω σχολεια και ποιος την ορισε? Η μονη απάντηση σε αυτές τις ερωτήσεις ηταν "αντε γαμησου" απο τον πιθηκα πανω στο κάγκελο που το παιζε Ραχηλ και Ζωιτσα ενω του χαν ανοιξει για να μπει μεσα η ασφάλεια του υπουργείου!
      2. Aπο ποτε οι αντιπροσωπίες πάμε για συναντηση καλωντας σε ντου και βριζοντας την τεράστια πλειοψηφία που δεν τις ακολουθούσε?
      3. Ποτε έγιναν τα ΕΑΑΚ κομκουνιστες? Σαν το Κατρουγκαλο και σεις. Και απο ποτε το κονμουνιστικο ηθος λεει τραμπουκιζω μαθητες, την πεφτω σε φοιτητές με αφορμή ανακοινωση και όταν τις μαζευω τους καταγγελω κιολας?!
      Τελος τα χουλιγκανιλικια ειδικα στο ΕΜΠ διαχρονικα ποιοι τα κανουν? Αληθευει οτι μελος του ΚΣ της ΚΝΕ που ήταν εκει ειπε να ληξει το θεμα μετα την πρωτη συγκρουση αλλα τα ΕΑΑΚ θεωρώντας εκεινη τη στιγμή οτι τα "παιρνει" οχι μονο δεν θελησαν να ληξει αλλα τον χτυπησαν?

      Για να τελειωνουμε περα απο πολιτικοι απατεωνες και αλητες. Πέρα απο διαχρονικο στηριγμα του ΠΑΣΟΚ παλια και τωρα του ΣΥΡΙΖΑ, περα απο ψευτες ειστε και θρασηδειλοι και φλωρακια του κερατα.
      Σαν χαρακτηρες και σαν συμπεριφορά. Και αυτο δεν παει προφανώς σε παιδια που ψηφιζουν ή μπάνουν στο ψ/δ σας για στήριξη αλλα στον στενο πυρηνα της πασοκοηγεσιας σας. Θα μιλισετε εσεις για χουλιγκανιλικια που πριν 2-3 χρόνια παλι στο ΕΜΠ χτυπησατε κνιτες και οταν μαζεύτηκαν οι υπόλοιποι κνιτες η ατάκα του επικεφαλής σας ηταν "ή. Φεύγετε ή σας τρέχουμε"?
      Οι χουλιγκαν τουλάχιστον οταν τις μαζευουνε δεν καταγγελουνε μετα ουτε κλαινε σαν παιδακια.

      ratm

      Υγ. Δεν πειράζει οπως πατε σύντομα στο παλιό σας καστρο το ΕΜΠ θα ειστε ειδος υπο εξαφάνιση. Και δεν το λεω τραμπουκικα. Πολιτικα το λέω. Ξερουν και οι πετρες οτι εχετε χασει κοσμο και χανετε και φέτος. Εξ'ου και ο πανικος και οι απελπιδες προσπαθειες να συσπείρωσετε μέλη σας στελνοντας τα να φανε ξυλο ενω φταιτε κιολας. Ήδη φανηκε η μειωση δυναμεων σας απο περισι και θα φανει και φετος. Το ξέρετε και το ξερουμε οποτε τζαμπα γραφετε για δηθεν αδιέξοδα της ΚΝΕ. Απελπισμένους ψαχτε στον καθρέφτη σας...

      Διαγραφή
  45. "Κομμουνιστές φοιτητές" λέει, άλλο που ούτε ζωγραφιστό δε τον θέλουν, λεπτομέρειες θα μου πεις.
    Επίσης φαίνεται από τη "ψυχραιμία" σας η πατάτα που κάνατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Μετα τα ψυχολογικα και τα υπαρξιακα του χωρου τα τελευταία χρόνια που επεσαν απο το συννεφακι της ροζ αριστερης κυβέρνησης τωρα εχουνε περασει στο στάδιο της σχιζοφρένειας....
    Αυτα παθαινεις οταν συναγελαζεσαι με ψεκασμενους ΕΠΑΜιτες και Λαφαζαναιους.
    Εγω λεω να αφησετε παιδια στην άκρη για λιγο την αναζητηση του νεου επαναστατικου υποκειμενου και να ψαξετε κανένα ψυχαναλυτη.

    ratm

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Βρε "μέλος της ΝΚΑ", έχετε ή σου έχουν γράψει ένα κείμενο και το περιφέρεις αυτούσιο από μπλογκ σε μπλογκ? Γράψε και κάτι πιο πρωτότυπο........
    Και μια απλή ερώτηση. Γιατί δεν πάει σήμερα, για παράδειγμα, η "αντιπροσωπεία μαθητών/φοιτητών" να "ξεβρακώσει" τον υπουργό? Η ΚΝΕ και το ΜΑΣ, δεν γούστραραν βρε παιδάκι μου να δουνε τον Γαβρόγλου ξεβράκωτο. Τέτοιο βίτσιο.....
    Αν ήταν η Αναγνωστοπούλου, η "πουτάνα του Νότου",κάτι γίνονταν, αλλά τον Γαβρόγλου.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ψιτ εαακιτη δεν πείθεις ούτε 15χρόνο για αυτό και τους τραμπουκιζατε .Η πφα και η δφα σας εχουν κανει τα μυαλα πουρε .

    Giorgio Lazer

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. "Μπήκαμε μέσα και θέσαμε τα αιτήματά μας χωρίς να περιμένουμε να μας εκπροσωπήσουν άλλοι". : Όταν η πλειοψηφία των μαθητών και των φοιτητών δεν τους ακολουθεί, είναι απλά...τραμούκοι ΚΚΕ/ΚΝΕ! Όταν αυτοί, ΕΑΑΚ/ΑΝΤΑΡΣΥΑ, μπαινουν να κάνουν κάτι γιατί διαφωνούν με την πλειοψηφία που δεν τους ακολουθεί, είναι μαθητές και φοιτητές (το ακομμάτιστο που λέγαμε) που δεν περιμένουν να τους εκπροσωπήσουν άλλοι! Κλασική ΣΥΡΙΖΑική!!!!!!
    kk-1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Να τους χαίρονται οι μανάδες τους...


    ΑΡΙΣΤΕΡΙΣΤΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΝ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ «ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΩΝ» ΚΑΙ «ΑΡΤΙΑ ΕΞΟΠΛΙΣΜΕΝΩΝ» ΤΑΓΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΟΥ ΤΟΥ ΚΚΕ… ΝΑ ΕΠΕΜΒΕΙ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ! -- https://ethnikismos.net/2017/03/26/%ce%b1%cf%81%ce%b9%cf%83%cf%84%ce%b5%cf%81%ce%b9%cf%83%cf%84%ce%b5%cf%83-%ce%ba%ce%b1%cf%84%ce%b1%ce%b3%ce%b3%ce%b5%ce%bb%ce%bb%ce%bf%cf%85%ce%bd-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%cf%85%cf%80%ce%b1%cf%81%ce%be-2/

    ... άντε και καλά σφιχταγκαλιάσματα βρε!

    ςομυνώμΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οποιος νομιζε οτι η ιστορία ότι δήθεν τους εδειραν εξωφοιτητικοι, εξοπλοσμενοι, πορτοφολαδες κλπ ηταν απλα μια ανωριμοτητα, ή μια βλακεια τους ή μια πασοκικου ειδους ακομα συνδικαλια τους ηταν απλά αφελης.
      Ξερουν καλά τι κανουν και που το πανε. Ολοκληρους πρωην υπουργους εχουν πλεον πολιτικους προϊστάμενους τα παιδιά. ΠιΛαφ και δε συμμαζεύεται... Ξερουν πολυ καλα τι κάνουν και που το πανε... Οταν αυτοι πηγαινανβτο ΚΚΕ γυρνουσε ομως για τριτη φορα...


      ratm

      Διαγραφή
  51. μέλος της ΝΚΑ
    Δυστυχως για σας υπαρχει το βιντεο οπου φαινονται στελεχη σας να προπυλακιζουν τους μαθητες
    ΞΕΦΤΥΛΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. οι ναριτες εχουν κανει την τριχα τριχια ουτε λιγες δικαιολογημενες φαπες με αξιοπρεπεια δεν μπορουν να φανε και βγαινουν κλαιγοντας για ενδοαριστερο εμφυλιο και αλλα τραγικα κλπ.
    προβλεπω η επομενη ανακοινωση των εαακανταρσυαναρ να καταγγελει μελη του ΜΑΣ που τους πεφτουν τα ψιχουλα απο τις τυροπιτες που τρωνε η μαρσαρουν προκλητικα τα μηχανακια τους (και μολυνουν τον περιβαλλοντα χωρο δινοντας αλλοθι στη κυβερνηση συριζανελ κλπ κλπ)

    παρανοικοι μιροαστοι που ο κοσμος καιγεται και αυτοι απλως χτενιζονται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. "Πασόκοι, που δεν ξέρουν να χάνουν".
    Η αγαθή εκδοχή.
    Αλλά υπάρχει και άλλη, που συμπυκνώνει πείρα δεκαετιών:
    Μικροαστοί αφρολυσσασμένοι αντικομμουνιστές, που τους αξιοποιεί με μαεστρία το βαθύ αστικό κράτος για να καταστείλει το εργατικό κίνημα. Αφήνοντας τα τάγματα εφόδου για εφεδρεία εσχάτης ανάγκης.
    Το βράδι της Δευτέρας 8/12/2008, δεν απαντήσαμε στην πρόκληση των χαφιέδων στην Ομόνοια, γιατί ο συσχετισμός δεν ήταν ευνοϊκός. Ταχτική υποχώρηση. Τους αφήσαμε να σπάνε τα δικά τους τζάμια, σαν τις σκυλλούδες, που "σπάνε κούπες".
    Την 20/11/2011 στην Μεγ. Βρεττάνια, κάναμε το επόμενο βήμα, πληρώνοντας με ~70 τραυματίες και έναν νεκρό, αλλά πολιτικά νικήσαμε "στα σημεία". Ταχτική νίκη.
    Τώρα, εν όψει του Συνεδρίου, που συμπέφτει με το 4ο Μνημόνιο, προσπαθούν να αναχαιτίσουν το εργατικό κίνημα με προβοκάτσιες, μπας και διεγείρουν τα αντικομουνιστικά αντανακλαστικά της μικροαστικής, παραδοσιακά αντικομμουνιστικής, "σιωπηρής πλειοψηφίας", που ...παραέχει λουφάξει! Τους βλέπω κι εδώ να καταγράφουν άλλη μια ταχτική ήττα, που θα δυσκολέψει ακόμη το Μνημόνιο.
    Οταν το εργατικό κίνημα το παίζει ταξικά, τους τηγανίζει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Η στημένη αντικομμουνιστική καφρίλα των ΚΚΕ/ΚΝΕ, αποδεινύεται πόσο καφρίλα είναι:

    α. Από το γεγονός πως η ΚΝΕ/ΚΚΕ πήγε να εμποδίσει αντιπροσωπεία μαθητών/φοιτητών να ανέβει στο Υπουργείο και να επιδόσει ψήφισμα ξεβρακώνοντας τον Υπουργό. Εβαλε αλυσίδα στην πόρτα (εξ ου και τα σπρωξίδια) αλλά τελικά η αντιπροσωπεία μαθητών/φοιτητών μπήκε στο Υπουργείο. Ρωτώ λοιπόν: Από πότε η ΚΝΕ/ΚΚΕ έχει το δικαίωμα να εμποδίζει αντιπροσωπεία από μαθητές και φοιτητές να μπουν στο Υπουργείο Παιδείας και να επιδίδουν ψηφίσματα αιτημάτων και ξεβρακώματος του Υπουργείου;

    β. Η μαφιόζικη πρακτική της κλοπή τσαντών/πορτοφολιών και ταυτοτήτων από κομμουνιστές και αριστερούς φοιτητές την οποία πραγματοποίησαν μέλη των ΚΚΕ/ΚΝΕ από πότε έγινε νοοτροπία και πρακτική των κομμουνιστών;

    γ. Εννοείται πως το κίνημα πρέπει να ξεβράσει αυτές τις λογικές των ΚΚΕ/ΚΝΕ με ψυχραιμία, αποφασιστικότητα και περαιτέρω εμπέδωση των δημοκρατικών διαδικασιών βάσης.

    μέλος της ΝΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε μεγαλε πας καλά? 10 σχολια τα ιδια και τα ιδια. Σου απαντάμε στα καταριπτουμε ολα, σου βάζουμε ζητήματα και συ αυτισμος εκεί.
      Σε βαρεσαν στο κεφάλι οι κνιτες και σαλεψες ωρε?

      ratm

      Διαγραφή
  55. Βρε μέλος της νΚΑ μας τα είπες κ μας τα ξαναείπες. Σου παρέθεσαν σχόλιο τύπου που ήταν μπροστά κ δεν είναι σε καμία περίπτωση φιλοΚΚΕ,σου παρέθεσαν την ανακοίνωση των σχολείων, σου παρέθεσαν βίντεο,σου παρέθεσαν την ίδια την ανακοίνωση της οργάνωσής σου που δε μιλάει για κλοπές αλλά εσύ συνεχίζεις.Ακόμα κ με μια απλή βόλτα στα σόσιαλ φαίνεται τελικά ότι οι κλοπές ήταν τελικά η απώλεια ενός κράνους.
    Είπαν διάφοροι τη δική τους μαρτυρία για το γεγονός αλλά όχι η δική σου είναι ισχυρότερη.
    Δε σε προβληματίζει καν το γεγονός ότι ο εθνικισμός έβαλε την ανακοίνωση των ΕΑΑΚ.Κ μάλιστα σε περίοδο δίκης της ΧΑ που όλες οι ερωτήσεις στη δίκη για το Πέραμα ήταν για ΚΝΑΤ κλπ.
    Είναι προφανές ότι έπεσε ξύλο,ότι μπορεί να έπεσε κ πολύ ξύλο αλλά η βασική διαφορά (για το ΕΜΠ) είναι ότι αυτή τη φορά δεν το έφαγαν οι κνίτες.Πριν 2 χρόνια στους ναυπηγούς που το "αποτέλεσμα" ήταν διαφορετικό τι έπρεπε να κάνει η ΚΝΕ;Γιατί ούτε τότε είχε βγάλει ανακοίνωση στο ίντερνετ.
    Θα μπορούσατε να βγάλετε την ανακοίνωσή σας στις σχολές (όπως έκανε κ το ΜΑΣ την Πέμπτη) κ να απασχολήσει αυτό το γεγονός μόνο το μικρόκοσμο του πανεπιστημίου,όπως γινόταν πάντα πριν την εποχή των υπέροχων σόσιαλ μίντια.Γιατί νομίζεις ότι το ΜΑΣ δεν έβγαλε την ανακοίνωση της Πέμπτης ηλεκτρονικά;Γιατί στο ρεπορτάζ του 902 για την κινητοποίηση δεν υπήρχαν αυτά τα γεγονότα;Γιατί αυτά είναι ασήμαντα μπροστά στην ίδια την κινητοποίηση.
    Κ για να τελειώνουμε.Αυτά είναι προφανές ότι καλό είναι να μη γίνονται κ δε βοηθούν ούτε το φοιτητικό,ούτε το οποιοδήποτε άλλο κίνημα αλλά οκ μην πέφτουμε κ από τα σύννεφα κ συμπεριφερόμαστε σα να μην έχουν ξαναγίνει.

    mariori

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Κουρδιστοί αντιΚΚΕδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. α. Μάθετε να μετράτε. Ελάχιστα σχόλια έχω κάνει, λιγότερα από 10 προφανώς.

    β. Επαναλαμβάνεστε ΚΚΕδφες συνεχώς. Τα ίδια και τα ίδια. Οι ίδες ανερμάτιστες σκουξιές και συκοφαντίες για το ΝΑΡ, τη ΝΚΑ, την ΕΑΑΚ, την ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Και πάντα -μα πάντα!- η ίδια υστερική διάθεση που σας πιάνει ήδη από την εφηβική σας ηλικία. Χωρίς επιχειρήματα, μα με μπόλικη διάθεση να μετατρέψετε το άσπρο σε μαύρο κατά το κομματικίδιο συμφέρον σας.

    γ. Το περιβόητο βίντεο απο το υπουργείο αγαπητοί μου, δείχνει σπρωξίδια, γιατί άραγε; Εμποδίζετε ως ΚΝΕ/ΚΚΕ, την αντιπροσωπςεία μαθητών/φοιτητών να μπει στο υπουργείο και να ξεβρακώσει τον υπουργό. Με πιο δικαιωμα αγαπητοί; Μήπως προσληφθήκατε στην σεκιούριτι του υπουργείου; Τα σπρωξίδια λοιπόν αγαπητοί, γινήκανε ακριβώς γιατί η ΚΝΕ/ΚΚΕ εμπόδισε την αντιπροσωπεία μαθητών/φοιτητών να μπει στο υπουργείο. Παρόλαυτά, η αντιπροσωπεία μπήκε -όπως και είχε ΚΑΘΕ δικαίωμα- στο υπουργείο.

    δ. Και καλά, διαφωνείτε με την τακτική της ΕΑΑΚ. Θα μπορύσατε να βγάλετε ανακοίνωση και εφόσον εκτιμάτε πως έχετε δίκιο, να δικαιωθείτε. ΟΟΟΟΧΙ!! Με ΠΡΟΣΧΗΜΑ τα σπρωξίδια, η ΚΝΕ/ΚΚΕ στήνει ένα μαφιόζικου αντικομμουνιστικού τύπου πέσιμο, στους κομμουνιστές της ΕΑΑΚ, το οποίο ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ και ΚΛΟΠΗ πορτοφολιών, ΤΑΥΤΟΤΗΤΩΝ και ΧΡΤΗΜΑΤΩΝ. Τα οποία μέχρι αυτή την στιγμή, ΔΕΝ έχουν επιστραφεί.

    ΕΤΣΙ έχουν τα πράγματα, και η έλλειψη -μέχρι στιγμής- ανακοίνωσης από την ΚΝΕ, έ, όσο και να το κάνεις, κάτι δηλώνει!

    ΥΓ.: Οι ανακοινώσεις της ΕΑΑΚ και της ΝΚΑ βάζουν τα πράγματα στη σωστή τους διάσταση.

    Μέλος της ΝΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Προφανώς αγσπητοί ΚΚΕδες, όχι μόνο ΔΕΝ έχετε καταρρίψει τπτ από αυτά για τα οποία σας καταγγέλει η ΕΑΑΚ και η ΝΚΑ, αλλά πετάτε ο ένας μετά τον άλλον, με φοβερή υστερία, την μπάλα στην εξέδρα.

    Μέλος της ΝΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Δεν έβγαλε ανακοίνωση το ΜΑΣ την Πέμπτη;Εξαιτίας αυτού δεν υπήρχα οι πρώτες αντεγκλήσεις;Δεν είδες τη μαρτυρία του άσχετου; Να την ξαναβάλω.Δεν έβγαλαν τα σχολεία του Πειραιά;Σοβαρά τώρα;Τα διαβάζεις τα σχόλια ή απλά λες την αποψάρα σου.
    Στο βίντεο μέσα στο υπουργείο που φαίνονται κάποιοι φοιτητές να σπρώχνουν μαθητές (ξεχωρίζουν όσο να πεις) δεν είναι εαακίτες αυτοί;Δεν τους ξέρεις;
    Για τη μαρτυρία του άσχετου απολίτικου από το ΣΕΜΦΕ έχεις να πεις κάτι;Ξαναδές

    https://www.reddit.com/r/greece/comments/612ude/%CE%BE%CF%8D%CE%BB%CE%BF_%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%BE%CF%8D_%CF%86%CE%BF%CE%B9%CF%84%CE%B7%CF%84%CF%8E%CE%BD_%CE%BA%CE%BD%CE%B5%CE%B5%CE%B1%CE%B1%CE%BA_%CF%83%CF%84%CE%B7_%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%AE/

    10 διαφορετικοί άνθρωποι σου έχουν πει 10 διαφορετικά πράγματα.Εγώ όντως μάζεψα τι σου έχουν πει.Μάλλον τα έγραφα υστερικά.Ενώ εσύ με τα κεφαλαία εδώ κ εκεί απλά μας πείθεις.Με το ΔΕΝ εγώ συγκλονίστηκα.

    mariori

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Τσαντισμενοι βελισσαρατοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ρε φίλε, δεν χρειάζεται να πω τα παραπάνω επιχειρήματα, που είπαν οι άλλοι και προκύπτουν και από την κοινή λογική. Πληροφοριακά, οι δεξιά στο βίντεο (όλοι οι ενήλικες δηλαδή) είναι Ναρίτες από τη σχολή μου, τους ξέρω και προσωπικά, δεν πρόκειται όμως να δώσω σε ποια σχολή μην με λες και ασφαλίτη (πάλι). Για ΕΝΑ πράγμα αναρωτιέμαι αυτές τις μέρες. Εντάξει να πεις μια μαλακία στα κούφια, έχω ακούσει μεμονωμένα άτομα να λένε φίδια πάμπολλες φορές. Ολόκληρη οργάνωση που και καλά πάει για επανάσταση, ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ να τσαμπουνάτε ανοιχτά ότι σας έδειραν τόσο όσο λέτε και σας πήραν ΚΑΙ τα πορτοφόλια;;; Εγώ θα ντρεπόμουν να λέω τέτοιες παπαριές ανοιχτά ακόμα κι αν δεν τα είχε βγάλει ο καθοδηγητής μου από το στομάχι του, όπως ισχύει στην περίπτωσή σας.

    ιβάν ντράγκο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Η εικόνα, που σημάτισε ένας άσχετος, όχι τόσο από τις φειδωλές ανακοινώσεις των μαθητών και του ΜΑΣ, όσο από τον ποταμό των απανωτών των αριστεροχωρικών (...μένει ακόμη η ...Ζωϊτσα!):
    Το ΜΑΣ οργάνωσε μιαν ακόμη πλατειά κινητοποίηση μαθητών, που ήρθαν και καμπόσοι φοιτητές, όχι πολλοί, κυρίως ναρ-εαακίτες, για να καλύψουν το έλλειμμά τους στο μαθητικό. Οι εκπρόσωποι των μαθητών ανέβηκαν να επιδόσουν στον υπουργό το αίτημά τους και ο λαός έμεινε κάτω φωνάζοντας συνθήματα.
    Οι ναρίτες αυτοδιορίστηκαν "αντιπρόσωποι" (του εαυτού τους, Ο.Κ.) και σκέφτηκαν να καπελλώσουν την κινητοποίηση ...παραβιάζοντας τις ανοιχτές πύλες του υπουργείου (κάθε ομοιώματα, με τα "αγαλματάκια ακούνητα" του "Μαύρου Δεκέμβρη", τελείως συμπτωματική), για ..."να γίνει λίγο μπάχαλο", να κάνουμε "ντου" και ...."να σπάσει ο ...ρεφορμισμός του ΜΑΣ"! Να ξυπνήσουμε τα κοιμισμένα πρόβατα, βρε αδερφέ!
    Το γνωστό υπαρξιακό σύμπλεγμα του αριστεροχωρικού, να αποδείξει ότι είναι πιο ...κομμουνιστής, από τους κομμουνιστές, που είναι συμβιβασμένοι.
    Κάλεσαν τους μαθητές να χέσουν τους εκπροσώπους τους και να τους ακολουθήσουν ανεβαίνοντας μαζικά, όλοι στον υπουργό. Επανάσταση Λαέ!
    Οι μαθητές καθοδηγημένοι από το ΜΑΣ δεν είχαν τέτοια πλάνα, διαφώνησαν, πήγαν να τους εμποδίσουν, όπως έπρεπε, γιατί οι συγκεντρώσεις δεν είναι ανοργάνωτες ούτε "αυθόρμητες" στο έλεος του κάθε προβοκάτορα. Αλλο, που δε θέλανε οι Εαακίτες - άνοδος του κινήματος θα πεί να πλακώνει ο λαός στο ξύλο τους ...κνίτες(!), ως γνωστόν. Επεσε λίγο σπρωξίδι, όπως δείχνουν τα βίντεα, (που δεν μας έδειξαν οι εαακίτες) και τελικά τους άφησαν να περάσουν, έτσι κι αλλιώς τα ...πρόβατα(!) δεν ακολουθούσαν τους "επαναστάτες", παρά το ...βρισίδι που έφαγαν για να ξυπνήσουν.
    Ξεφούσκωσε προς το παρόν εκεί το πράγμα, με τους Εαακίτες να έχουν ανεβάσει πίεση διαπιστώνοντας ότι δεν περνάει πια η μπογιά τους.
    Την άλλη μέρα το ΜΑΣ έβγαλε ανακοινώσεις καταδικάζοντας αυτά τα καουμποϋλίκια, και εκεί έγινε ....το "έλα να δείς" (όχι του Κλίμωφ)!
    Τα ...επίλεκτα frei-korps των εαακ αμολύθηκαν (εδώ υπάρχει ερώτημα προετοιμασίας-δεν είναι τόσο γρήγορα τα συνήθη αμεσοδημοκρατικά αντανακλαστικά του χώρου...) να σκίζουν αφίσσες σα λυσσασμένοι να ωρύονται με ανακοινώσεις (διαφωτιστικώτατες, για όποιον ξέρει να τις "διαβάζει") και να ξύνουνται για καυγά και ξύλο!
    Είπαμε, οι μικροαστοί έχουν νοοτροπία αφεντικού. Διχτατορία του Μικροαστικαριάτου.
    Φαίνεται, όμως, πως και οι "άλλοι" τους έχουν μάθει πια και τους την είχαν "στήσει" με αποτέλεσμα να φάνε της χρονιάς τους.
    Γι αυτό και αλλάξανε το βιολί, και το γυρίσανε στην (γνωστή και δοκιμασμένη) κλάψα για τα ΚΝΑΤ στον προνομιακό γι αυτούς χώρο των ΜΜΕ.

    Το ηθικόν δίδαγμα της ιστορίας: Δεν επιτρέπεται στους κουκουέδες να οργανώνουν τον Λαό, με πλατειές κινητοποιήσεις. Το πολύ, που τους επιτρέπουμε, καθόσον δημοκρατικοί, είναι να διαδηλώνουν μόνοι τους.
    O Λαός είναι ιδιοκτησία μας, και τη License την έχουμε δώσει στους appointed to her Majesty the Bourgoisie, στους ...εακκίτες και Λοιπές Αριστερές Δημ. Δυνάμεις (λΑΔΔυ).

    Οπου κάνω λάθος διορθώστε με.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Κομμουνιστές της ΕΑΑΚ χαχαχαχα κλάμα! Με τέτοιες μπούρδες θα πιστέψω ότι μας κάνει πέσιμο ο Δελαστίκ εδώ πέρα.
    Πάντως θέλω να πιστεύω, από τα άτομα που ξέρω τουλάχιστον, ότι δεν είναι όλοι οι νεοναρίτες σαν κι αυτόν εδώ. Μας καλεί κιόλας να πάρουμε την αποψάρα του ως θέσφατο, αλλά ξέρουμε τα εξής:
    1) Υπήρχαν μαθητές που έχουν πάρει μέρος με απόφαση των 15μελών τους στην κινητοποίηση και καλούν σε περικύκλωση του ΥΠ μέσω της ΣΕΜΑ και του Συντονιστικού Πειραιά και τα άλλα σχολεία
    2) Στο υπουργείο έπεσαν σπρωξίδια από τα ΕΑΑΚ στους μαθητές και περιορίστηκαν οι ΕΑΑΚιτες από το να μπουν και να μπαχαλέψουν/ ξεβρακώσουν τον υπουργό όπως το θέτεις
    3) Βγήκε η ανακοίνωση στο mathites.gr από τα 15μελή σχολείων που συμμετείχαν στη κινητοποίηση όπου καταγγέλλουν "τη στάση μικρής μερίδας φοιτητών που μπουκάρανε με το «έτσι θέλω»"
    Άρα σύμφωνα με σένα αυτοί που βλέπεις στο βίντεο οι οποίοι σε εμπόδισαν είναι ΚΝΕ/ΚΚΕ μεταμφιεσμένοι σε 16χρονα. Ασχολίαστο. Πάντως η αντιπροσωπία φοιτητών/μαθητών που υποτίθεται τραμπουκίστηκε είναι τα ΕΑΑΚ, άρα ποιοι μαθητές; Όχι πως υπήρχε αμφιβολία ότι η κατάσταση ήταν κάτι άλλο, αλλά για να ξεκαθαρίζουμε κιόλας...
    Βρίσκεστε σε πανικό γιατί από όλο αυτό αποκαλύφθηκε ο ρόλος σας στο κίνημα, πώς συμπεριφέρεστε όταν δεν μπορείτε να φορέσετε το καπέλο σας πάνω στους αγώνες. Φάνηκε ποιους έχετε στο στόχαστρο για τραμπούκισμα...Και το πιο γελοίο είναι ρε ξεφτίλες που πήγατε και χαλάσετε την κινητοποίηση των μαθητών που απέσπασε κατάκτηση. Κάνατε χάρη στο Γαβρόγλου να σηκωθεί να φύγει.
    Τώρα αν είναι κομμουνιστικό ήθος να κατηγορείς για μαφιόζους, πορτοφολάδες κλπ μέλη της ΚΝΕ πες μου εσύ. Αλλά ποιος το χασε για να το βρείτε εσείς; Όσο είχατε το αποτινάξατε από πάνω σας με κομπασμό, είναι γελοίο να προσπαθείτε να βγείτε και πιο κομμουνισταράδες από πάνω γιατί αν χαρακτήριζαν τους δικούς σου έτσι πριν 10 χρόνια θα το θεωρούσαν βρισιά.

    Σταλινικός Φιλελεύθερος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ούτε για μια ...αξιόπιστη προβοκάτσια δεν είναι ικανοί!
    Στις 24/3/2017 η ISKRA της ΛΑΕ απλά ''φιλοξένησε'' την καταγγελία των ΕΑΑΚ περί ...κνιτών πορτοφολάδων και τσαντάκηδων... αναφέροντας μάλιστα τότε: ''Παραθέτουμε την ανακοίνωση των ΕΑΑΚ που στρέφεται κατά των πρακτικών της ΚΝΕ στο Πολυτεχνείο. Δεν μπαίνουμε στην ουσία της υπόθεσης, άλλωστε δεν την γνωρίζουμε'': http://www.iskra.gr/%CE%B5%CE%BC%CF%86%CF%8D%CE%BB%CE%B9%CE%B5%CF%82-%CF%83%CF%85%CE%B3%CE%BA%CF%81%CE%BF%CF%8D%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%B5%CE%B1%CE%B1%CE%BA-%CE%BA%CE%BD%CE%B5/
    Απόψε όμως (27/3/2017) το ..σκέφτηκαν καλύτερα και έβαλαν ανακοίνωση των ''Νέων της ΛΑΕ'' που ...θυμήθηκαν ότι δέχτηκαν και αυτοί επίθεση (παρέα με ΕΑΑΚ-ΑΝΤΑΡΣΥΑ) απο τους κνίτες-πορτοφολάδες...
    Και μάλιστα τουτοι εδώ το χοντραίνουν ακόμα περισσότερο...
    Μιλάνε για ...σοβαρά τραυματίες και ...εισαγωγές στο νοσοκομείο ''συντρόφων/ισσων των ΕΑΑΚ, της ΛΑΕ, της ΑΝΤΑΡΣΥΑ και άλλων φοιτητών.''http://www.iskra.gr/%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CE%BB%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%BD%CE%AD%CF%89%CE%BD-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%BB%CE%B1-%CE%B5-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B9%CF%82-%CF%80%CF%81%CF%8C/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. τρικυμια εν κρανιω στο αριστεροχωρι προβλεπεται καταποντισμος στις σχολες πολλαπλασιος του -4000 ψηφους που ηταν περσυ ε ρε γλεντια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Στην πορεία είχατε φέρει τους ιπτάμενους ελέφαντες του ΚΚΕ και αντί για τις αύρες των μπάτσων φάγαμε τις προβοσκιδιές των ελεφακνάτ!

    Beat this motherfuckers κουκουέδες!
    Αποδείξτε ότι δεν είχατε φέρει ελέφαντες ιπτάμενους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. συγνωμη αλλα αν το ΜΑΣ βαρεσε και λαετζηδες να αγιασει το χερι του
    καθε φαπα σε συριζεο (ανεξαρτητως ταμπελιτσας και στατους στο φ/μπ, πρωην-νυν) ειναι μια πραξη πολιτισμου οι ανταρσιοεακιτες τι φυρευαν μαζι με αυτα τα τσουτσεκια δεν πιστευω να ψηνουν παλι μετωπο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Παρατηρώ τα συνήθη δεκάδες σεντόνια των ΚΚΕ/ΚΝΕ, την υστερία τους, τα μονότονα επαναλαμβανόμενα υστερικά λογια. Και καταλαβαίνω την γύμνια των ΚΚΕ/ΚΝΕ και την καφρίλα που τους διακατέχει ΚΑΙ στα σχόλια που γράφουν. Είναι Η ΙΔΙΑ αντικομμουνιστική καφρίλα, με το μαφιόζικο πέσιμο στους κομμουνιστές φοιτητές της ΕΑΑΚ. Μια απλή ανάγνωση αυτών των σχολίων, πείθει και τον πλέον δύσπιστο.

    Αγαπητοί της ΚΝΕ/ΚΚΕ σπαταλάτε τόσο χρόνο, γράφετε σεντόνια, για να ΜΗΝ απαντήσετε τελικά, σε τίποτα. Ο δε Σεχτάρ ο παλαβός, γράφει και ψέμματα όταν μιλά για σκίσιμο αφισών από την ΕΑΑΚ.

    α. Λέτε για το ότι εθνικιστική ιστοσελίδα, αναπαρήγαγε τις ανακοινώσεις της ΕΑΑΚ και της ΝΚΑ, και μας κατηγοράτε για.... τροφή που δίνουμε στον εθνικισμό! Δεν δίνει τροφή αυτός που την πέφτει με μαφιόζικο αντικομμουνιστικό τρόπο σε κομμουνιστές, φταίει αυτός που καταγγέλει αυτές τις πρακτικές! Μα καλά γιατί είστε τόσο κομματικώς ντοπαρισμένοι;

    β. Εμποδίζετε αντιπροσωπεία μαθητών/φοιτητών να ανέβει στο υπουργείο. Ποιός σας έδωσε αυτό το δικαίωμα; Κανείς φυσικά, αλλά εσείς, έτσι, είπατε να το λάβετε αυτοδικαίως. Θα μπορούσατε να βγάλετε ανακοίνωση εάν και εφόσον νομίζετε πως έχετε δίκιο, και άμεσα η πραγματικότητα να σας επιβεβαιώσει (εφόσον πιστεύετε πως έχετε δίκιο). Αλλά, είπαμε: ΟΧΙ! Προτιμήσατε να προχωρήσετε σε αυτές τις αντικομμουνιστικές μαφιόζικες πρακτικές.

    μέλος της ΝΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Αμ το άλλο; Αυτό που λέτε αγαπητοί των ΚΚΕ/ΚΝΕ πως ήρθαμε απρόσκλητοι στην μαθητική/φοιτητική συγκέντρωση; Μα καλά πόσο άγνοια πρέπει να έχετε. Διαβάστε την ανακοίνωση των σχολικών σχημάτων του ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ που καλούσε στην συγκέντρωση/πορεία στις 22 Μαρτίου:

    http://anypotaxtos-mathitis.gr/anakoinwseis/2689/

    μέλος της ΝΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Εκτός των αλλων καταγέλαστων περι ...κνιτων πορτοφολάδων και τσαντακηδων -που γελάνε ακόμα και τα τουβλα- ας μας εξηγήσουν τουλαχιστον καποια πραγματα: Και ενταξει, ας υποθεσουμε ότι τα ονοματα των ''δραστων'' δεν τα γνωριζουν.... Δεν γνωριζουν ούτε τα ονοματα των ''θυματων''; '' Η επίθεση αυτή κατέληξε σε σοβαρούς τραυματισμούς και εισαγωγές στο νοσοκομείο συντρόφων/ισσων των ΕΑΑΚ, της ΛΑΕ, της ΑΝΤΑΡΣΥΑ και άλλων φοιτητών.''... Ονοματα ΠΟΙΟΙ και ΠΟΙΟ νοσοκομειο? Ασε που οταν διακομιζονται στα Επειγοντα τραυματιες απο καυγαδες, το νοσοκομειο ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ να καλεσει την αστυνομια... Ακομα και οταν προκειται για επιπολαια τραυματασμενους που αφου παρουν τις πρωτες βοηθειες μπορουν να πανε σπιτι τους... Πολυ δε περισσοτερο αφου -κατα τα λεγομενα τους- επροκειτο για σοβαρα τραυματισμενους που κατεληξαν σε εισαγωγη και νοσηλεια στο νοσοκομειο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Έχει βγει ανακοίνωση από την Πέμπτη για τα του Υπουργείου αλλά το μέλος νΚΑ δεν προλαβαίνει.Έχει να πατήσει caps lock κ να γράψει για υστερία.

    mariori

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. @μέλος νΚΑ,
    Είμαι σίγουρος...;Δεν έχεις και καμιά επαφή με το κίνημα!!!!
    Έλα, παραδέξου το!!!!
    "Κομματικώς ντοπαρισμένοι"!!!!!!!! Για σαχλαμαρίτσες οπορτουνιστή καλοβολεμένου καθηγητάκου... κόβω τις ατάκες! Θα μπορούσε να το γράφει και νεοδημοκράτης και πασόκος και ΣΥΡΙΖΑιος! Ή ξανά και πάλι τα ΚΝΑΤ και οι σταλινικοί του ΚΚΕ...Βρέ ποιός τα λέει, ποιός τα λέει;;;;;; Γνωστό το παραμύθι!
    Έχεις και ψιλά τη μύτη καθως φαίνεται....
    Ποιό μαφιόζικο τρόπο ρε μεγάλε...Στα ίσια και αντρίκια τις φάγατε και τώρα κλαίτε σαν χήρες! Αλλά αυτό είναι που σας ενοχλεί...Παίφτει το image στις γκομενίτσες του ΕΜΠ, έχετε και δύναμη στο ΕΜΠ....Οπότε τι να πείτε, ότι τις φάγατε, εσείς νταβαρντισμένοι επαναστάτες που τρώτε ατσάλι και σπάτε βράχους με ένα φύσημα;;;; Μόνο μαφιόζικα χτυπάνε εσάς τους πολύ ματσό...που πάτε σαν κλεφτοκοτάδες, αλλά στους εγασιακούς χώρους είσαστε στρατιωτάκια αμίλητα και απεργοσπάστες! Σιγά τα αίματα....
    Αφήστε το ρε παλικάρι μου αυτό με τα νοσοκομεία. Παλιό το κόλπο...Θυμάμαι κάτι ΟΝΝΕΔίτες κάποτε που αφού τραμπούκιζαν, τις έτρωγαν όπως έπρεπε και μετά γύριζαν με γάζες στο κεφάλι από σχολή σε σχολή και το έπαιζαν "θύματα" (εννοείται μούφες, το πολύ πολύ να είχαν καμιά μελανιά). Το ωραίο είναι ότι τις έτρωγαν από κοπέλες και καταντούσαν στο τέλος καταγέλαστοι στη σχολή!
    Υ.Γ. Καλά ρε φωστήρα...ποιός κατηγόρησε ότι πήγαν απρόσκλητοι οι δικοί σου;;;; Εσείς δηλώνετε ότι δεν αναγνωρίζετε σαν εκπροσώπους των μαθητών την αντιπροσωπεία των εκλεγμένων από τα σχολεία!!!!!
    kk-1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Το ωραίο είναι που παρατηρεί σεντόνια,μονότονα υστερικά λόγια κτλ, τα δικά του βλέπει βασικά, μάλλον δε τον έχουν κουρδίσει σωστά.
    Όπως έχουν γράψει και κάποιοι θα ήθελα να δω τις αντιδράσεις, αν "ανέβαζε" ΚΚΕ φασιστική ιστοσελίδα. Κακός χαμός 1000% και για χρόνια μετά.

    Φαινόμενα του "αντιμνημονίου" που έμεινε μπουκάλα κι είναι σε απελπισία, μέχρι να του δώσουν "στηρίγματα" όταν θα βολέψει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. @μέλος της νΚΑ.
    Πρώτον: Συνεχώς, αυτοπροσδιορίζεσαι(στε) σαν "κομμουνιστές". Σε λίγο, θα το πιστέψετε κιόλας!
    Δεύτερο: Για ποιά υστερία των ΚΝΕ/ΚΚΕ μιλάς? Αν κάποιοι κάνουν σαν υστερικοί, αυτοί είστε εσείς που θυμίζετε κάτι υστερικά "πεκινουά" που γαβγίζουν σαν τρελαμένα από τα μπαλκόνια κάποιων πολυκατοικιών, μόλις βλέπουν να περνάει από κάτω κάποιο άλλο σκυλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. @ μέλος της νΚΑ
    Από τον Νοέμβρη του 11, τότε που σας εμποδίσαμε να καταλάβετε τη Βουλή, η Βουλή έμεινε αφύλαχτη, περιμένοντας σαν "πουτάνα του Νότου" να την πάρετε.....κι ακόμα περιμένει. Τι έγινε? Ξεκαυλώσατε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Συνεχίζεται το σήριαλ της υστερικής αντίδρασης των ΚΚΕ/ΚΝΕ, που επειδή δεν μπορούν να καλύψουν με άλλον τρόπο τα μαφιόζικα αντικομμουνιστικά χτυπήματα στους κομμουνιστές/τριες φοιτητές της ΕΑΑΚ, χυδαιολογούν διαρκώς. Δεν πειράζει comrades! Βρίστε/χυδαιολογήστε κιάλλο, για να διαβάζουν οι αναγνώστες και να βλέπουν στην πράξη την αντικομμουνιστική καφρίλα σας τόσο όταν χτυπάτε μαφιόζικα και κλέβετε πορτοφόλια (ταυτότητες και χρήματα), όσο και όταν αντιπαρατίθεστε λεκτικά.

    Από το πόρταλ της αντικαπιταλιστικής/κομμουνιστικής Αριστεράς "Παντιέρα", αλίευσα και κάτι επίσης τραγικά προβοκατόρικο, εκ μέρους του ΠΑΜΕ/ΚΚΕ αυτή την φορά. Πρόκειται για το εξής: "...Σχετικά με την κλήση σε απολογία και τα ασύστολα ψέματα σε βάρος του εκπροσώπου της στο Δ.Σ. του Συνδικάτου Επισιτισμού-Τουρισμού
    Αλγεινή εντύπωση προκαλεί e-mail που στάλθηκε από την πλειοψηφία του Δ.Σ (που πρόσκειται στο ΠΑΜΕ) στο συνάδελφο μας , εκπρόσωπο της ΛΑΤΖΑ , καλώντας τον στην επόμενη συνεδρίαση της Κεντρικής Διοίκησης σε απολογία κατασκευάζοντας εναντίον του συκοφαντικές κατηγορίες.
    Το αξιοπερίεργο είναι πως η ενέργεια αυτή έγινε λίγες μέρες αφού σαν ΛΑΝΤΖΑ, με αφορμή το τελευταίο θανατηφόρο ατύχημα στα Mikel, καλέσαμε το Συνδικάτο να προχωρήσει σε έκτακτο ΔΣ προκειμένου να αναλάβουμε δράσεις και έμπρακτες πρωτοβουλίες , τόσο γύρω από το συγκεκριμένο περιστατικό, όσο και γενικότερα σε σχέση με τα θανατηφόρα εργατικά ατυχήματα στον κλάδο....".

    http://pandiera.gr/%CE%B4%CE%B7%CE%BB%CF%89%CF%83%CE%B7-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CF%89%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%83-%CE%BB%CE%B1%CF%84%CE%B6%CE%B1/

    Αν προσθέσουμε την άθλια πρακτική των ΚΚΕ/ΚΝΕ μόνο το τελευταίο δεκαπενθήμερο, όπως: α. Την άρνηση υπογραφής κειμένου συμπαράστασης στο δίκτυο ελεύθερων φαντάρων-Σπάρτακος, β. Το μαφιόζικο πέσιμο σε φοιτητές της ΕΑΑΚ, γ. Το πέσιμο στους ταξικούς συνδικαλιστές του συνδικάτου επισιτισμού, κάτι πολύ άσχημο μυρίζει στο ΚΚΕδοχώρι....

    μέλος της ΝΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. προσεξε γιατι υπαρχει το βιντεο απο το Υπουργειο
    Θες να αρχισουμε να το επεξεργαζομαστε και να λεμε και ονοματα ΕΑΑΚιτων που δειχνει πεντακαθαρα ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Του έστειλαν mail κ αυτό είναι πέσιμο;Αν ήθελαν να του την πέσουν θα μπορούσαν να τον κράξουν δημόσια με ανακοίνωση ή στην επόμενη συνέλευση κ μάλιστα χωρίς καν να τον προειδοποιήσουν αλλά δεν το έκαναν.Του έστειλαν προσωπικό mail κ τον κάλεσαν στο ΔΣ.Γιατί;Τι μας κρύβουν;

    Σοβαρά τώρα λες τα ίδια κ τα ίδια,δεν έχεις απαντήσει σε τίποτα κ συνεχίζεις να μιλάς για υστερία,χυδαιολογία,μαφιόζικο αντικομμουνισμό.Ελπίζω να μη μιλάς έτσι σε φοιτητική συνέλευση.Ή βασικά αν μιλάς έτσι,θα σου είναι πολύ εύκολο.Τα ίδια κ τα ίδια μέχρι να πάρεις πτυχίο.

    Τους κνίτες κατηγορούν για κασέτα αλλά βλέπω ότι άλλοι τους έχουν ξεπεράσει προ πολλού.

    mariori

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. «Την άρνηση υπογραφής κειμένου συμπαράστασης στο δίκτυο ελεύθερων φαντάρων-Σπάρτακος»

    Πέμπτη 16 Μάρτη 2017
    Συκοφαντίες και αντικομμουνισμός

    http://www.rizospastis.gr/story.do?id=9277529

    «(..)Συκοφαντίες και αντικομμουνισμός
    « (..) Όμως στους φοιτητικούς Συλλόγους κατέθεταν ψήφισμα και απαιτούσαν να ψηφιστεί ότι «κάθε άνθρωπος που δεν υποτάσσεται στο μαύρο και το βουβό της καταπίεσης και της εκμετάλλευσης είναι μέλος της ΕΑΣ (σ.σ. «Επιτροπή Αλληλεγγύης Στρατευμένων»)»

    Τι είναι αυτά που λέτε; Καπέλωμα; Προς Θεού όχι! Αυτά τα κάνει μόνο το ΚΝΕ - ΚΚΕ!

    Αν πω ό,τι άργησαν δύο εβδομάδες. Που είναι οι παλιές καλές εποχές που οτιδήποτε αντιΚΚΕ γίνονταν viral σε λίγες ώρες! Κόπωση; Σημεία των καιρών; Δεν πίνουν ισοτονικά;

    Κούλα με ακούς; Πολύ κωλόπαιδα οι ΚΝίτες
    http://sfyrodrepano.blogspot.gr/2015/11/blog-post_66.html

    Με υπογραφή για τo Sfyrodrepano.blogspot

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Τέτοια κλάψα δεν αντέχεται
    Ήρωες τα παιδιά του ΜΑΣ
    Η κλαψομο&@&ση γεροντική ασθένεια του αριστερισμου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Οικογενειακή φωτογραφία με τον Τσίπρα λίγο μετά τις πρώτες εκλογές του 2012.
    Όλη η οικογένεια.
    Πείτε τσιιιζζ!
    http://1.bp.blogspot.com/-E6BvkMeTL84/VEiy5798h-I/AAAAAAAAC0E/Z6RlBEaiMeY/s1600/%25CE%25B1%25CE%25B3%25CE%25AF%25CE%25B1%2B%25CE%25BF%25CE%25B9%25CE%25BA%25CE%25BF%25CE%25B3%25CE%25AD%25CE%25BD%25CE%25B5%25CE%25B9%25CE%25B1%2B%25CE%25BA%25CE%25AC%25CE%25B4%25CF%2581%25CE%25BF.jpg

    Και μπροστά στη Βουλή την Βαρουφάκεια περίοδο της Διαπραγμάτευσης
    http://3.bp.blogspot.com/-n5ZJZObAPoY/VYkk6vmL4TI/AAAAAAAADpM/HBOtVJGr-uA/s320/CIHeG6MW8AAGzun.jpg

    Γ.Ρούσσης: Δεν κόβουμε ψήφους από τον ΣΥΡΙΖΑ, από το ΚΚΕ κόβουμε!
    http://fadomduck2.blogspot.gr/2015/01/blog-post_65.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Μετάφραση - αποδελτίωση μέλους της νΚΑ

    *επίθεση στους κομμουνιστές φοιτητές της ΕΑΑΚ = μιλάμε για τους true κομμουνιστές, τους ναρίτες των ΑΕΙ. Είμαστε οι μπέμπηδες του κομμουνισμού, υπό την προστασϊα της γενικής συνδικαλοπατερόφατσας Δέσπως Κουτσούμπας. Είμαστε ο ανθός της ελληνικής νεολαίας.

    *αντιπροσωπεία φοιτητών/μαθητών = μας εκλέξανε κύριοι! Τι ποιοι μας εκλέξανε; Αυτοί που μας δώσανε το κάθε δικαίωμα; Ποιοι μας το δώσανε; Τα καθοδηγητικά μας όργανα μέσα από δημοκρατικές διαδικασίες. Νε τι;

    *εμποδίσατε = μόνοι μας τα φάγαμε (τα σούτια)

    *φέρτε πίσω τα κλεμμένα = θέλουμε να φάμε κι άλλα σούτια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Ακόμα μια ανούσια σεντονιάδα από τους ΚΚΕ/ΚΝΕ. Με τα ίδια σχόλια, με πεταγμα της μπάλας στην εξέδρα (δι)αχρονικά.

    α. Από πότε ακούστηκε πως η πλειοψηφία του ΔΣ ενός σωματείου (εν προκειμένω το ΠΑΜΕ/ΚΚΕ) καλεί σε....απολογία την μειοψηφούσα παράταξη στο ΔΣ (εν προκειμένω της ταξικής εργατικής κίνησης "ΛΑΝΤΖΑ"); Ποιός σας έδωσε το δικαίωμα αγαπητοί στο να καλείται σε....απολογία μέλη του ΔΣ για το αν απέργησαν (που απέργησαν αλλά αυτό είναι άλλο θέμα); Νέα -γραφειοκρατικά/προβοκατόρικα- ήθη για το συνδικαλιστικό εργατικό κίνημα, από το ΠΑΜΕ/ΚΚΕ. Πάλι θα αναφέρω το ότι οι διαφορές αυτές λύνονταν πάντα και σωστά, με ανακοινώσεις καταγγελίας και με πολιτική ήττα της χ ή της ψ αντίληψης στις συνελεύσεις (ή/και στις αρχαιρεσίες) των σωματείων.

    Το ότι το ΠΑΜΕ/ΚΚΕ καλεί σε απολογία την ΛΑΝΤΖΑ, είναι άλλη μια επικίνδυνη γραφικότητα εκ μέρους του ΠΑΜΕ/ΚΚΕ.

    β. Από πότε μάλιστα, οι...προβοκατόρικες "κατηγορίες" πετιούνται έτσι και ας είναι ψεύτικες αλλά δεν πειράζει προκειμένω να ντοπαρουμε τα μέλη μας;

    γ. Στα του υπουργείου έχετε πάρει πολλάκις την απάντηση, αλλά θα την ξαναπάρετε σε δύο γραμμές: Δεν σας έχει δώσει κανένας το δικαίωμα αγαπητοί ΚΚΕ/ΚΝΕ, στο να βάζετε φέϊς κοντρόλ εί είδει σεκιούριτι, στα υπουργεία. Αν διαφωνείτε με μια πολιτική πρακτική, βγείτε καταγγείλτε την, και αντιμετωπίστε την πολιτικά στις συνελεύσεις των συλλόγων, των σωματείων κλπ και στις αρχαιρεσίες αυτών. Το να υιοθετείται ολοένα και περισσότερα μέσα στα χρόνια μαφιόζικου αντικομμουνιστικού τύπου πρακτικές είναι ένα και ένα, για την περαιτέρω συκοφάντηση του κομμουνισμού.

    μέλος της ΝΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Quiz: Αν κάποιος είναι μαφιόζος-αντικομμουνιστής τότε εσύ γιατί να θες ενότητα με αυτόν;

      Ο.Χ.Ε.Π.

      Διαγραφή
  84. Ξανακουρδίστηκε κι ήρθε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Για το άλλο ψεύδος που διακινούν στις σχολές και τα σχολεία οι ΚΚΕ/ΚΝΕ σχετικά με την ΑΡΝΗΣΗ ΚΚΕ/ΚΝΕ στο να υπογράψουν κείμενα συμπαράστασης στο δίκτυο φαντάρων - Σπάρτακος και στον Νίκο Αργυρίου που διώκεται από το ελληνικό αστικό κράτος:

    Λένε οι ΚΚΕ/ΚΝΕ πως αρνήθηκαν να υπογράψουν το ψήφισμα, επειδή στο ψήφισμα αναγράφονταν ότι "...κάθε άνθρωπος που δεν υποτάσσεται στο μαύρο και το βουβό της καταπίεσης και της εκμετάλλευσης είναι μέλος της ΕΑΣ (σ.σ. «Επιτροπή Αλληλεγγύης Στρατευμένων...".

    Μιλάμε πως είστε απίστευτοι διαστρεβλωτές και τυφλοί! Το συγκεκριμένο απόσπασμα, ΔΕΝ ήταν ποτέ και σε κανένα ψήφισμα! Το κόπιαρε η ΚΝΕ/ΚΚΕ από άλλη εντελώς άσχετη με το ψήφισμα ανάρτηση της ιστοσελίδας του δικτύου Σπάρτακος που αφορούσε την δίωξη του δικτύου! Το εν λόγω ψήφισμα ΠΟΥ Η ΚΝΕ/ΚΚΕ ΑΡΝΗΘΗΚΕ να υπογράψει είναι αυτό:

    http://diktiospartakos.blogspot.gr/2017/03/nokia.html

    Κάνετε αντικομμουνιστικές καγκουριές και υιοθετείτε προβοκατόρικες πρακτικές, αλλά η πραγματικότητα σας αποκαλύπτει και διαψεύδει τις ανακοινώσεις ΚΚΕ και ΚΝΕ.

    μέλος της ΝΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρεις να διαβάζεις ούτε τα bold του τίτλου τώρα; Ψήφισμα αλληλεγγύης από συνδικατο ενέργειας και από το σωματείο εργαζομένων της nokia. Ο Ρ αναφέρεται σε ψήφισμα αλληλεγγυής που κατέβηκε σε φοιτητικούς συλλόγους. Μου αρέσει που το ποστάρεις και δυο φορές μην τυχόν και δεν την δούμε την πανέξυπνη παπάτζα σου πάλι.

      Ο.Χ.Ε.Π.

      Διαγραφή
  86. το ψήφισμα που κατέβηκε σε σωματεία, φοιτητικούς/σπουδαστικούς συλλόγους, σχολεία το οποίο αρνήθηκε να υπογράψει το ΚΚΕ/ΚΝΕ και εδώ (προφανώς όπως θα διαπιστώσει ο κάθε αναγνώστης, δεν έχει καμία σχέση με το ψέμα που ανακοινώσατε αγαπητοί)!

    http://diktiospartakos.blogspot.gr/2017/03/21.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. @ zoot horn rollo

    Πρέπει να σκεφτεί την επόμενη αντιΚΚΕ χαζομαρίτσα και υπερήφανος να αναγγείλει στους δικούς του "Είδατε τους την είπα στους ΚΚΕδες "

    Με υπογραφή για τo Sfyrodrepano.blogspot

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Νομίζω είναι ιδεολογική παρέκκλιση να λες ΚΚΕ/ΚΝΕ, αντί για ΜΑΣ/ΚΝΕ, όταν στο ίδιο σχόλιο λες ΠΑΜΕ/ΚΚΕ.

    Επίσης, βρήκα την αρχική μορφή της ανακοίνωσης των/της ΕΑΑΚ(ΛΑΕ/ΑΝΤΑΡΣΥΑ/ΝΑΡ), που δεν έχω καταλάβει γιατί άλλαξε σε κάποια σημεία, αλλά τη βάζω εδώ για να την έχω πρόχειρη και να την ξαναβρώ, όταν χρειαστεί.

    http://syspeirosiaristeronmihanikon.blogspot.gr/2017/03/blog-post_32.html?spref=fb

    Υγ: όχι στην τρομοκρατία των μέιλ, κάτω τα χέρια από τους τρομοκρατηθέντες παραλήπτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Υπερωρίες κάργα όλοι σας αυτές τις μέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  90. https://raseaakasoee.wordpress.com/2017/03/21/%CE%B1%CF%80%CF%8C%CF%86%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B9%CE%BE%CE%B7%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%86%CF%83-%CE%B1%CF%83%CE%BF%CE%B5%CE%B5-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B4/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Συνήθως δεν σχολιάζω το «υπεραριστερο φοιτηταριάτο» μιας και είναι συνήθης η ιδεολογική πορεία του μετά το πτυχίο και την εισαγωγή του στην Παραγωγή.

    Από το «ΠΡΙΝ» ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΟΙ- ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ «ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ»
    http://prin.gr/?p=12811
    και στο αριστεροχώρι
    http://pandiera.gr/καμία-καταδίκη-στο-κίνημα-μέσα-και-έξω-2

    «(..)Οι συλλογικότητες όμως του μαζικού κινήματος των εργαζομένων και της νεολαίας, έλαβαν το μήνυμα. Ήδη, κάθε σωματείο εργαζομένων, κάθε φοιτητικός σύλλογος, κάθε συλλογικότητα γειτονιάς, κάθε άνθρωπος που δεν υποτάσσεται στο μαύρο και βουβό μέλλον της καταπίεσης και της εκμετάλλευσης, είναι μέλος της Επιτροπής Αλληλεγγύης Στρατευμένων. Και κάθε ένας από εμάς είναι και θα είναι ένας αγωγός διεκδίκησης και διάδοσης των δικαιωμάτων των στρατευμένων, των εργαζομένων, των ανέργων, της νεολαίας, και μεταναστών. Ούτε βήμα πίσω. Όλοι και όλες την Τρίτη 21 Μαρτίου 2017 στο 7o Τριμελές Εφετείο.»

    Όχι καπέλο. Προς θεού. Καγγουριές του ΚΝΕ/ΚΚΕ(Το ΜΑΣ δεν το έμαθαν ακόμα)
    Λοιπόν θα τοποθετηθείτε αν ο «Ρ» τα διαστρέφει ή λέει ψέματα ή είναι τυφλός στο
    http://www.rizospastis.gr/story.do?id=9277529

    Με υπογραφή για τo Sfyrodrepano.blogspot

    ΥΓ. Επειδή το μάτι μου έπεσε σε κάτι «πορτοφόλια», πέρα του προφανέστατου ψέματος, την ΧΟΝΤΡΑΔΑΣ που ούτε δεξιοί δεν τα πιστεύουν, κάτι για το λινκ που ακολουθεί το
    «Κούλα με ακούς; Πολύ κωλόπαιδα οι ΚΝίτες» σχόλιο 8:16 μ.μ.

    Ποια η στάση των νεολαίων απέναντι στην επίθεση κατά μελών αριστερών πολιτικών οργανώσεων έξω από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο;
    Για πείτε μας, τα «παιδιά» που την «έπεσαν» κατηγορήθηκαν και για κάτι άλλο; http://www.rizospastis.gr/story.do?id=8794991

    Ή και σε αυτό ο «Ρ» τα διαστρέφει ή λέει ψέματα ή είναι τυφλός;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Πάλι σεντονιάδα οι ΚΚΕ/ΚΝΕ σε μια απελπισμένη προσπάθεια να δικαιολογήσουν τις επικίνδυνες γραφικότητες στις οποίες επιδίδονται σε βάρος κομμουνιστών, τις τελευταίες βδομάδες.

    Και φυσικά, πάλι ψέμματα από τους ΚΚΕ/ΚΝΕ. Πρόσφατο κρούσμα, αυτά που γράφουν διάφοροι ΚΚΕ/ΚΝΕ πως άλλο ψήφισμα αλληλεγγύης προτάθηκε από το δίκτυο φαντάρων Σπάρτακος στα εργατικά σωματεία, και άλλο σε ΑΕΙ-ΤΕΙ.

    Αλλά είναι τόσο κομματοικίδια οι ΚΚΕ/ΚΝΕ! Αγαπητοί μου το ψήφισμα που κατέβηκε σε σωματεία και στα ΑΕΙ-ΤΕΙ εκ μέρους του δικτύου φαντάρων Σπάρτακος, είναι ΤΟ ΙΔΙΟ. Οπότε, είστε off και σε αυτό.

    μέλος της ΝΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Και το -ΕΝΑ- ψήφισμα που προτάθηκε από το δίκτυο φαντάρων Σπάρτακος σε εργατικά σωματεία, δημοτικές κινήσεις, φοιτητικούς/σπουδαστικούς συλλόγους, σχολεία, είναι αυτό:

    http://diktiospartakos.blogspot.gr/2017/03/21.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Και το -ΕΝΑ- ψήφισμα που προτάθηκε από το δίκτυο φαντάρων Σπάρτακος προς εργατικά σωματεία, δημοτικές κινήσεις, φοιτητικούς/σπουδαστικούς συλλόγους, σχολεία, είναι αυτό, ΚΑΙ ΔΕΝ περιέχει την φράση που προβοκατόρικα και από ΑΛΛΗ ΑΝΆΡΤΗΣΗ κότσαρε ο ριζοσπάστης και το ΚΚΕ/ΚΝΕ:

    http://diktiospartakos.blogspot.gr/2017/03/21.html

    μέλος της ΝΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. https://raseaakasoee.wordpress.com/2017/03/21/%CE%B1%CF%80%CF%8C%CF%86%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B9%CE%BE%CE%B7%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%86%CF%83-%CE%B1%CF%83%CE%BF%CE%B5%CE%B5-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B4/

    αν είσαι τυφλός οκ συγγνώμη κιόλας.Αν απλά μπαίνεις για να ξεδώσεις κ δε σε νοιάζει τι σου λένε οι άλλοι κ πάλι συγγνώμη.Μη σου χαλάσουμε το χόμπι.Αν όμως δεν είσαι κάτι από τα δύο απλά ξεκόλλα κ διάβασε τι σου λένε.

    mariori

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. μέλος κλπ....
    Καλά, θεωρείς ότι μεταξύ εσένα και του "Ρ", θα πιστέψουμε εσένα?
    Ούτε στα πιο τρελά σου όνειρα!
    Άντε παιδάκι μου.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Αν του ρίξεις νερό βραχυκυκλώνει και σκουριάζει πιο μετά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Από το ίδιο σάιτ που δόθηκε παραπάνω, το αφισάκι:

    https://raseaakasoee.wordpress.com/2017/03/26/%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%BD%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AD%CF%82-%CE%AE-%CE%B2%CE%B1%CE%B8%CE%B9%CE%AC-%CF%83%CF%85%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%AF/

    Θυμίζω ότι όλη η υπεράσπιση των αυγών στην δίκη έχει να κάνει με κνατ κτλ. Δεν τις αναπαρήγαγαν έτσι τις παπάτζες σας (αλήθεια τι έγινε με τα πορτοφόλια είπαμε; τα έχασαν οι εαακίτες αλλά τα βρήκαν οι της νκα;), αλλά όταν πάρουν και την αφίσα για πάρτη τους θα σας φταίει πάλι η κνε. Τραβάτε τώρα για μέτωπα με τον καζάκη, να αρχίσετε σιγά σιγά να μοιράζετε και την ελεύθερη ώρα μαζί με το πριν.

    Ijon Tichy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Η θέση του ΚΚΕ ήταν και είναι Ξεκάθαρη επί της συγκεκριμένης δίωξης
    «Το ΚΚΕ και η Νεολαία του είναι κατηγορηματικά και έμπρακτα αντίθετα στον αυταρχισμό και την ποινικοποίηση των καταγγελιών και των διεκδικήσεων των φαντάρων. Δεν βάζουν ως προϋπόθεση την πολιτική συμφωνία για να καταδικάσουν τη συγκεκριμένη δίωξη που είναι απαράδεκτη και η κυβέρνηση έχει την ευθύνη να την σταματήσει.»
    http://www.rizospastis.gr/story.do?id=9277529

    Ο «Ρ» γράφει και το απαίτησαν να ψηφιστεί η επίμαχη παράγραφος

    «(..)Ήδη, κάθε σωματείο εργαζομένων, κάθε φοιτητικός σύλλογος, κάθε συλλογικότητα γειτονιάς, κάθε άνθρωπος που δεν υποτάσσεται στο μαύρο και βουβό μέλλον της καταπίεσης και της εκμετάλλευσης, είναι μέλος της Επιτροπής Αλληλεγγύης Στρατευμένων.»

    Αν το «ΠΡΙΝ»-ΠΑΝΤΙΕΡΑ ακόμα και το Δίκτυο με δημοσιεύσεις τους ήδη από τον Δεκέμβριο του 2016 σε σχετική ανακοίνωση έχουν την επίμαχη παράγραφο, και το ΤΠΕΡαριστερό φοιτηταριάτο τώρα ισχυρίζεται πως δεν μπήκε στο ψήφισμα που κατέβηκε, (παρά τα όσα γράφει ο «Ρ» για την απαίτηση να μπει), και τα φοιτητικά "παιχνιδάκια" , να τα βρείτε μεταξύ σας στο «οικογενειακό διπλό» που θα ακολουθήσει. Στα εσωτερικά σας ο «Ρ» δεν επεμβαίνει.

    Αν πάλι, το μόνο που σας ενδιαφέρει η προσπάθεια για «λέκιασμα» του ΚΚΕ(!) και δεν σας ενδιαφέρει η δίωξη του συντρόφου σας, το αφήνουμε στην κρίση του κόσμου που ξέρει και καταλαβαίνει ασχέτως αν δεν το ψηφίζει.
    Το ΚΚΕ δεν περιμένει «πολιτική συμφωνία» και δίνει την συμπαράσταση του στον διωκόμενο, όπως σε άλλους διωκόμενους όπως είναι η πάγια θέση του.

    Με υπογραφή για τo Sfyrodrepano.blogspot

    Υ.Γ.
    Πέμπτη 30 Μάρτη 2017
    Καταγγελία για αντικομμουνιστικά κηρύγματα στο ΚΕΝ Καλαμάτας
    Με επιστολή τους φαντάροι από το Κέντρο Εκπαίδευσης Νεοσυλλέκτων Καλαμάτας καταγγέλλουν ότι στελέχη της διοίκησης καλύπτουν εθνικιστικά συνθήματα και κάνουν αντικομμουνιστικά κηρύγματα
    http://www.rizospastis.gr/story.do?id=9296291

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Και από άλλη αντικομμουνιστικη πηγη οι ναριτες ειχαν λερωμενη τη φωλια τους (γι αυτό βγηκαν ψευδολογουντες μετα)

    (…)Δεν θα μπορούσαμε να παραλείψουμε πως οι προσπάθειες αυτές έφτασαν σε σημείο ΝΑΡίτης φοιτητής να φωνάζει επιτακτικά σε μαθητή της συγκέντρωσης πως επειδή είναι ηλίθιοι θα τους πουν αυτοί τι θα κάνουν(δηλ. οι ΝΑΡίτες), χωρίς καμία ντροπή, ανοιχτά στον κόσμο της συγκέντρωσης. Τα ίδια πρόσωπα με ίδια στάση είχαμε εντοπίσει και στην πορεία στις 6/3 (…)

    https://athens.indymedia.org/post/1571467/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥ

Η κε του μπλοκ είναι ανοιχτή σε κάθε σχόλιο που προσπαθεί να προσθέσει κάτι στην πολιτική συζήτηση
Αρκεί να έχει κάποιο διακριτό ψευδώνυμο ως υπογραφή.