Σάββατο 24 Ιουνίου 2017

Δύο κείμενα για την Ηριάννα Β. Λ.

Ή μάλλον, για την ακρίβεια, ένα κείμενο για την Ηριάννα και ένα για όσους ασκήθηκαν στο αγαπημένο τους χόμπι, πατώντας πάνω στην υπόθεσή της (κάποιοι θα το πουν αντικουκουεδίλα, εγώ θα το πω αντικομμουνισμό, και ναι, θεωρώ ότι ταυτίζονται).

Σήμερα η Ηριάννα, αύριο ποιος;

Αναδημοσιεύεται από την Κατιούσα

Θα μπορούσε να είναι η λογική του παραλόγου, αλλά είναι απλώς η λογική του συστήματος. Η καταπολέμηση της τρομοκρατίας απαιτεί την τρομοκράτηση των τρίτων, που είναι αθώοι κι αμέτοχοι. Μέχρι αποδείξεως του εναντίου, θα έλεγε κανείς. Αλλά ακόμα κι αν δεν αποδειχτεί τίποτα, αυτά είναι ψιλά γράμματα για την ελληνική δικαιοσύνη.

Μια 29χρονη κοπέλη ζει εδώ και αρκετά χρόνια -αλλά ιδιαίτερα τις τελευταίες μέρες- έναν εφιάλτη χωρίς τέλος και την τιμωρία των δικαστικών αρχών, επειδή αρνήθηκε να χωρίσει το σύντροφό της, που θεωρούνταν ύποπτος για συμμετοχή στη “Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς”. Ο σύντροφός της τελικά αθωώθηκε, αλλά η ίδια τιμωρείται διότι δε συνεμορφώθη προς τας υποδείξεις της έδρας και στέλνεται για “σωφρονισμό” στις φυλακές της Θήβας!

Η Ηριάνα Β. Λ. είναι υποψήφια διδάκτωρ της Φιλοσοφικής στο ΕΚΠΑ κι επιστημονική συνεργάτιδα σε διάφορα πανεπιστημιακά προγράμματα. Μέχρι πριν λίγο καιρό περνούσε πολλές ώρες της ημέρας της στο Πανεπιστήμιο, διδάσκοντας στο Διδασκαλείο Ελληνικής Γλώσσας. Αλλά στις αρχές του μήνα καταδικάστηκε σε 13 χρόνια κάθειρξη και οδηγήθηκε στις φυλακές της Θήβας, εξαιτίας μιας δίκης που δεν απέδειξε σε κανένα σημείο την ενοχή της και πήρε μια φανερά άδικη απόφαση, με ανύπαρκτους μάρτυρες και στοιχεία. Πλέον συνεχίζει αναγκαστικά τη μελέτη της στο κελί της.


Για το χρονικό της υπόθεσης, δανειζόμαστε κάποια στοιχεία από το διαδικτυακό ψήφισμα για τη συλλογή υπογραφών που ζητούν την απελευθέρωσή της, όπου εξιστορούνται τα βασικά γεγονότα.

Στις 14 Μαρτίου 2011 η Αντιτρομοκρατική έκανε έφοδο στο σπίτι του φοιτητή ΕΜΠ και φίλου της Ηριάννας, Κωνσταντίνου. Εκείνο το βράδυ στο σπίτι κοιμόταν και η Ηριάννα, τότε φοιτήτρια Φιλοσοφικής. Προσάγεται στη ΓΑΔΑ όπου δίνει προανακριτική κατάθεση, οικειοθελώς DNA, αποτυπώματα και την ίδια μέρα αφήνεται ελεύθερη.

18 Νοέμβρη 2011. Σύμφωνα με την κατάθεση ενός «μάρτυρα» που δεν ξαναεμφανίζεται ποτέ στο εξής, ούτε στο δικαστήριο, ανακαλύπτονται όπλα που δεν έχουν χρησιμοποιηθεί πουθενά σε χώρο του ΕΜΠ στου Ζωγράφου.

11 Ιανουαρίου 2013. Συλλαμβάνεται η Ηριάννα και κατηγορείται ως μέλος της ΣΠΦ και για οπλοκατοχή, με βάση ένα χαμηλής ποσότητας και κακής ποιότητας δείγμα DNA σε γεμιστήρα εκτός όπλου, από τα ευρήματα στο ΕΜΠ, ενάμισι χρόνο μετά την υποτιθέμενη ανακάλυψή τους κι ενώ το DNA της Ηριάννας είναι στα χέρια της αστυνομίας εδώ και δύο χρόνια. Γίνεται εξονυχιστική έρευνα στο σπίτι και το αυτοκίνητό της, αλλά δε βρίσκεται το παραμικρό ενοχοποιητικό στοιχείο. Η φοιτήτρια αφήνεται ελεύθερη με περιοριστικούς όρους, κι αργότερα ζητάει την άρση της για να μπορέσει να παρουσιάσει στο εξωτερικό κάποιες δημοσιεύσεις της, στο πλαίσιο των σπουδών της.

Ο σύντροφός της, Κωνσταντίνος, παραπέμπεται σε δίκη ως μέλος της ΣΠΦ, με μοναδικό στοιχείο τη φιλική του σχέση με δύο μέλη της οργάνωσης. Με πρόταση του εισαγγελέα Σωτήρη Μπάγια και με απόφαση του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων, ο Κωνσταντίνος αθωώνεται αμετάκλητα. Αλλά η ίδια οδηγείται σε δίκη, στην οποία δεν υπάρχει κανένα επιβαρυντικό στοιχείο εναντίον της, κανένας μάρτυρας κατηγορίας και το μόνο στοιχείο είναι ένα χαμηλής ποσότητας και κακής ποιότητας δείγμα DNA. Όταν ζήτησε να γίνει επανέλεγχος του δείγματος σε πιστοποιημένο εργαστήριο, η απάντηση της αστυνομίας ήταν πως το δείγμα είχε τελειώσει! Συνεπώς δεν υπάρχει καμία περίπτωση ταυτοποίησης και καταρρέει το μοναδικό στοιχείο στο οποίο βασίζεται η κατηγορία.

Παρόλα αυτά, το δικαστήριο την καταδικάζει σε 13 χρόνια κάθειρξη, χωρίς ελαφρυντικά. Στις 17 Ιουλίου έχει οριστεί δικάσιμος για να επανεξεταστεί η υπόθεση, αλλά η Ηριάννα πρέπει να παραμείνει φυλακισμένη μέχρι την εκδίκαση της έφεσης, που δεν έχει ανασταλτικό χαρακτήρα.


Όπως σημειώνεται και στο ψήφισμα η Ηριάννα είναι κάποιος από εμάς κι η αδικία στο πρόσωπό της είναι αδικία εναντίον όλων μας. Ο καθένας θα μπορούσε να είναι στη θέση της. Εξάλλου, η “ανεξάρτητη δικαιοσύνη” δεν κάνει διακρίσεις, στα χρόνια του τρομονόμου και δεν ασχολείται με αποδείξεις, μαρτυρίες και περιττές λεπτομέρειες. Το μόνο φίλτρο που χρησιμοποιεί είναι η ταξική, κοινωνική θέση κι η πολιτική σκοπιμότητα. Σαν τον ιστό της αράχνης, που τσακώνει μόνο τα μικρότερα έντομα…


Η Ηριάννα, η ΚΝΕ και η “γενική κατακραυγή”

Αναδημοσιεύεται από την Κατιούσα

Η σημερινή ανακοίνωση της ΚΝΕ για την άδικη καταδίκη και φυλάκιση της Ηριάννας Β. Λ. θα μπορούσε υπό άλλες συνθήκες να περάσει κι απαρατήρητη. Η ανακοίνωση καταγγέλλει το γεγονός και σημειώνει το αυτονόητο για τη συλλογική διέξοδο απέναντι στο πλέγμα νόμων και μηχανισμών καταστολής.
Το μόνο που θα μπορούσε να πει κανείς -αν ήθελε οπωσδήποτε να βρει κάτι- είναι ότι θα μπορούσε να έχει βγει και νωρίτερα, και πως χρειάζονται καλύτερα αντανακλαστικά σε τέτοιες περιπτώσεις.

Παρόλα αυτά, κάποιοι βρήκαν αφορμή για σπέκουλα κι εντυπωσιοθηρία. Αρχικά έχτισαν το αφήγημα πως η Πανσπουδαστική καταψηφίζει στις σχολές το ψήφισμα για την Ηριάννα, μαζί με τις πιο σκοτεινές, αντιδραστικές δυνάμεις της ελληνικής κοινωνίας. Προφανώς έπαιρναν και κάποια πραγματικά γεγονότα για να βασιστούν, αλλά το περίεργο ήταν πως τα πρακτικά διαφόρων Δ.Σ. -που εμφανίζονταν ως τεκμήρια- παρουσιάζονταν αποσπασματικά. Όπως φάνηκε εκ των υστέρων, ήθελαν απλά να αποκρύψουν τη δική τους στάση-ψήφο σε άλλα ζητήματα. Όπως πχ το καταπληκτικό επιχείρημα της αρνητικής ψήφου στο διήμερο για το μεγάλο αντι-ιμπεριαλιστικό διήμερο (του ΠΑΜΕ και άλλων εργατικών οργανώσεων των Βαλκανίων) στη Θεσσαλονίκη, επειδή πέφτει μες στην εξεταστική!

(Σημειώνω παρενθετικά πως στο φοιτητικό συνδικαλισμό μπορεί να συναντήσει κανείς -στην καλύτερη- άγνοια και -στη χειρότερη- μερικές από τις πιο εξωφρενικές ατάκες όλων των εποχών. Κι αυτό δεν το λέω συμψηφιστικά, αλλά σε κάθε περίπτωση, δεν είναι το θέμα μας).

Σήμερα, μετά την ανακοίνωση της ΚΝΕ, το τροπάριο άλλαξε. Και λέει πως η… καθολική κατακραυγή στα Social Media ανάγκασε την ΚΝΕ να αναδιπλωθεί και να αλλάξει τη θέση της. Κούνια που τους κούναγε…

Δεν το λέω για να τσουβαλιάσω, αλλά η αναλογία με τους #παραιτηθείτε (που πίστεψαν πως τα διαδικτυακά like αντιστοιχούν σε ένα πραγματικό ζωντανό κίνημα κι οδηγήθηκαν, έτσι, σε φιάσκο ολκής) είναι εντυπωσιακή. Όποιος μπερδεύει τον ίσκιο του με το μπόι του και τον εικονικό, διαδικτυακό μικρόκοσμο με την πραγματική ζωή, φλερτάρει πάντα με τα όρια της γραφικότητας και του εξευτελισμού. Συνήθως γιατί εκλαμβάνει τα πάντα ως αποτέλεσμα της δικής του διαδικτυακής “δράσης”. Η… ιντερνετική κατακραυγή και τα πέντε “like” ή “fav” που μάζεψε το οργισμένο τους ποστ, είναι που ανάγκασε τους Κνίτες σε άτακτη υποχώρηση και… αλλαγή της αρχικής του θέσης.
Έτσι είναι, αν έτσι νομίζετε.


Το βασικό δυστυχώς είναι πως το “αντι-ΚΚΕ” εξακολουθεί να πουλάει, πολύ περισσότερο από την ευαισθητοποίηση για αυτή καθαυτή την υπόθεση της 29χρονης κοπέλας και τον εφιάλτη στον οποίο την καταδίκασε το αστικό κράτος κι οι “ανεξάρτητες” δικαστικές του αρχές.

Αν πάντως αυτή η αντι-ΚΚΕ αφήγηση τράβηξε, έστω κι από σπόντα, την προσοχή κάποιων και βοήθησε εμμέσως να γίνει ευρύτερα γνωστό το θέμα, κι αυτό κέρδος είναι, από μία και μόνο άποψη…

73 σχόλια:

  1. Αντι να τα βαζετε με την ελληνικη δικαιοσυνη θα μπορουσατε να κατεβασετε ενα νομοσχεδιο που να μην επιτρεπει να γινεται αδικη κριτικη στο κκε. Ο εχθρος ειναι ο καπιταλισμος και οχι η δικαιοσυνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Όπως φάνηκε εκ των υστέρων, ήθελαν απλά να αποκρύψουν τη δική τους στάση-ψήφο σε άλλα ζητήματα. Όπως πχ το καταπληκτικό επιχείρημα της αρνητικής ψήφου στο διήμερο για το μεγάλο αντι-ιμπεριαλιστικό διήμερο (του ΠΑΜΕ και άλλων εργατικών οργανώσεων των Βαλκανίων) στη Θεσσαλονίκη, επειδή πέφτει μες στην εξεταστική!"

    Έλα μωρέ που να πάνε; Έχει onfederation cup στην τηλεόραση και ημιτελικό στο μπάσκετ γυναικών.
    Ούτε του χρόνου θα συμμετέχουν σε παρόμοιες πρωτοβουλίες γιατί εκτός από τον Ιμπεριαλισμό υπάρχει και το Μουντιάλ στη Ρωσία.

    Τώρα αν ο κάθε αριστεριστής κάνει περίπου τα διπλά χρόνια(και σε αρκετές περιπτώσεις και βάλε) από τα μίνιμουμ σε μία σχολή, ε΄αυτό είναι γιατί θέλει να μαθαίνει σε βάθος τα μαθήματα της σχολής του.

    Με την ευκαιρία καλή επιτυχία στις κοπέλες(σοβαρά το γράφω)

    17-57

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή επιτυχία στις κοπέλες. Καλή επιτυχία στην εθνική μπάσκετ γυναικών.

    17-57

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οπως εχει πει και ο Καρλ Μαρξ ανθελληνα, "αμα σου αρεσει, αμα δεν σου αρεσει τα κουβαδακια σου..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σωστά! Το είχε πει και ο Μαρξ.
    Η δικαιοσύνη είναι τυφλή και αταξική......!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Aυτο το ειχε πει ο Ενγκελς.
    Ο Μαρξ ειχε πει οτι ενα φαντασμα υπεριπταται της ευρωπης και το ονομα αυτου ειναι joot horn rollo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Α ναι. Συγνώμη τα μπέρδεψα.
    Φαντάσματα....δικαιοσύνη..... Τι Παπάγος τι Πλαστήρας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είμαστε στο 2017, έχουμε εδώ και 200 χρόνια μηχανισμούς πτήσης φαντασμάτων. Και ποιος απολαμβάνει όλα αυτά τα αγαθά; Για ποιόν παράγουμε;

    Φορθ Σπούτνικ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πως έλεγαν εκείνο τον βουλευτή του Πασοκ, ηθοποιό, που έλεγε παρόμοιες εξυπνάδες σαν του "Ανθέλληνα" μέσα στη Βουλή αλλά ψήφισε το πρώτο μνημόνιο;
    Η οποιαδήποτε κριτική στο ΚΚΕ είναι πάντα δίκαιη, ειδικά από όσους ψήφισαν ή έβαλαν "πλατούλα" στα μνημόνια.
    Ωραία ανέκδοτα για να περνά και η ώρα

    17-57

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αμπερ αλέρτ:
    "Εξαφανίστηκαν" οι δεκάδες χιλιάδες διαδηλωτές του ΠΑΜΕ από TV, Radio και σελίδες ενημέρωσης. Μάλλον είπαν να μην ταράξουν το διάβασμα των αριστεριστών που έχουν και εξεταστική

    17-57

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Στην Ελλάδα περιμένουμε την "αυτοδιάλυση" του ΝΑΤΟ.
    Στην Ελλάδα η Ελληνική Κυβέρνηση των Σύριζα ΑΝΕΛ είναι πρόθυμη να δώσει και άλλη βάση

    Άρα τα παρακάτω δεν μπορεί να γίνονται στην Ελλάδα.
    https://twitter.com/hashtag/pame24june?src=hash

    17-57

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι είναι 3,8 δις € δαπάνες προς στο ΝΑΤΟ μπροστά στα συγχαρητήρια του Τραμπ προς στην Ελληνική Κυβέρνηση των Σύριζα-Ανέλ; Τίποτα.

    17-57

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Επιτέλους, 16 βουλευτές του τΣύριζα, όλο το αριστεροχώρι, το ΚΣ της ΚΝΕ και ο Αγγελάκας(!) μια φορά "ενωμένοι" για την "Ηριάννα". Και το κομμουνιστοχώρι έτοιμο να διαλυθεί από μιαν απλή χρηματοδότηση της Πρεσβείας.
    Που να δείτε και όταν θα φέρει ο τΣύριζας το νέο Σύνταγμα, με τις μεταμοντέρνες καινοτόμες αμερικανιές!
    Η Αντίδραση παίζει μπάλα μόνη της, με τον διαιτητή και την εξέδρα δική της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σε παω σεχταρ, κι ας εισαι σταλινας οσο δεν παιρνει. Μη μασας αγορι μου με δημοκρατικα δικαιωματα και μπουρδες. Αυτα ειναι ο φερετζες του πουστη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Η ανακοίνωση του Γραφείου του ΚΣ της ΚΝΕ με βρίσκει σύμφωνο. Σύμφωνο επίσης με βρίσκει και το σημείο της ανάρτησης ότι θα έπρεπε να έχουν επιδειχθεί καλύτερα αντανακλαστικά, ώστε να μην υπάρχει κανένα περιθώριο να παίζεται το "έργο": "αφού είδατε την κατακραυγή, το αλλάξατε".

    Μια ερώτηση, μόνο, γιατί δεν κατάλαβα λιγάκι το σχόλιο του Σεχτάρ του Τρομερού (αυτοσαρκασμός ή αυτοέπαινος;;;) (2:39μμ): δηλαδή το ΚΣ της ΚΝΕ κατά την άποψή σου δεν έπρεπε να βγάλει την ανακοίνωση; Έπρεπε να λέει η ανακοίνωση κάτι άλλο που δε λέει; Λέει κάτι περισσότερο που ΔΕΝ έπρεπε να λέει; Τι από όλα, γιατί μπερδεύτηκα.

    Πονηρίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Στο νέο σύνταγμα θα διατρανώνεται η πίστη στην ΕΕ αλλά για τους αριστεριστές ( ή καλύτερα "αριστεριστές";) δεν έχει καμία σημασία όταν δια του "στρίβειν δια του αραβώνος" της εξεταστικής δεν συμμετέχουν σε πορείες κατά του ΝΑΤΟ γιατί είναι πολύ μελετηρά παιδιά με μέσο όρο την κοντά στην 8ετία φοίτηση σε ΑΕΙ-ΑΤΕΙ των 4 ετών. Θα τους νοιάζει η ΕΕ; Εκτός από τον Ιμπεριαλισμό, υπάρχει και η εξεταστική.

    Το παλιό-με μορφή νέου-με κομμάτια από το εξωτερικό σύνταγμα που ετοιμάζονται να φέρουν θα έχει και την άμεσοδημοκρατία των ψηφισμάτων.
    Τα δημοψηφίσματα δεν θα αφορούν οικονομικά ή δημοσιονομικά μέτρα(η πίστη στην ΕΕ, στον καπιταλισμό ). Από τα μέχρι στιγμής που βλέπουν το φως της δημοσιότητας θα είναι οτιναναι με αυστηρές προϋποθέσεις για να μην γίνει "και καμία στραβή". Γράφω από τα μέχρι στιγμής γιατί γενικά οι συριζαίοι είναι πολύ καλοί στο "κρυφτούλι"προθέσεων. Π.χ. το πρόσφατο του υπουργού για την ΠΟΕ-ΟΤΑ που σταμάτησε χθες μέσω ΣΚΑΙ που κατά τα άλλα δεν θα έκανε συζήτηση στον ΣΚΑΙ. Γενικά μιλώντας το "κρυφτούλι" προθέσεων όταν έχουν σχεδόν αποφασίσει για οποιωδήποτε θέμα τον "κορμό", ιδιότητα που "κληρονόμησαν" από το ΠΑΣΟΚ με τόσα στελέχη του παλιού καλού ΠΑΣΟΚ που οδήγησε την χώρα στον υπερδανεισμό, στο σύριζα σε θέσεις που δεν είναι νο1 σε δημοσιότητα.

    Ότι του φανεί του κάθενος θα μπορεί να μπαίνει ως αίτημα με 100.000 υπογραφούλες σε διαδικασία για δημοψήφισμα. Το οποίο αίτημα θα το βλέπει η Βουλή. Αρκεί στο αίτημα να μην ζητηθούν αυξήσεις σε μισθό, υγεία, παιδεία,δημοσιονομικά θέματα π.χ. καταργήσεις μνημονών, και θέματα προσανατολισμού της χώρας π.χ σαν την αλλαγή σε λαϊκή δημοκρατία, έξοδο από την ΕΕ και ΝΑΤΟ κ.α.

    Το αμεσοδημοκρατικό σύνταγμα δεν φαίνεται να δίνει περισσότερη δημοκρατία σε άλλες χώρες π.χ στην Σουηδία με τρια δημοψηφίσματα τον χρόνο ένα φασιστοειδές μόρφωμα εκλογικά πήρε κοντά στο 14% . Ούτε π.χ. στην Ελβετία είναι πολύ προοδευτική η κατάσταση που αποφάσισαν να μην εργαστούν 2 ώρες λιγότερες την εβδομάδα. Σε άλλες χώρες, νομίζω και στην Ελβετία αν και δεν είμαι σίγουρος 100%, έχουν γίνει αντιδραστικά δημοψηφίσματα για μετανάστευση.

    Το παλιό, με την μορφή νέου, σύνταγμα θα είναι η νέα "πλατούλα" που θα βάλουν ό ό,τι δηλώνουν ό,τι είναι σύμφωνα με τον αυτοπροσδιορισμό τους . Άμα σπάσει η "παρθενιά" π.χ. στα μνημόνια, έγια μόλα έγια λέσα όλα μπαίνουν μέσα. Πόσο μάλλον όταν θα εκπληρώνονται τα γνήσια οράματα "ελεύθερης λαϊκής δημοψηφισματικής βούλησης" των αριστερο-αναρχο-αντιεξουσιαστο-something παρόμοια ή αρκετά κοντά με τα οράματα των "λαϊκών ηγετών" όπως Giorgos Παπανδρέου και Αλέξη για αμεσοδημοκρατία

    17-57

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Η ΚΝΕ δε χρειάζεται να ετεροπροσδιοριστεί από το τι κάνει ο Αγγελακας. Η απόφαση για την Ηριάννα ήταν απαράδεκτη και σαθρή. Ανεξάρτητα από το γιατί το έκανε το αστικό κράτος -σίγουρα όχι επειδή φοβάται την «επαναστατική» δράση των ΠτΦ- δεν μπορεί να καταδικάζονται άνθρωποι με φασιστικές μεθοδεύσεις και οι κομμουνιστές να μην αντιδρούν επειδή θα λένε τα ίδια με τα ΕΑΑΚ.

    Η απόφαση των μελών της ΠΚΣ δεν ήταν παράλογη δεδομένου του ότι όντως υπήρχαν λίγα στοιχεία και μόνο στο ίντερνετ, οπότε αν αποδεικνυόταν ότι όντως ήταν μέλος ή κάτι τέτοιο θα βρισκόταν εκτεθειμένη η ΚΝΕ. Σίγουρα, έπρεπε να υπάρξουν πιο γρήγορες αντιδράσεις, αλλά τα ΕΑΑΚ λόγω της κινηματικής και οργανωτικής τους ανυπαρξίας θα κάνουν την τρίχα τριχιά για να την μπουν στην ΚΝΕ, ώστε να συσπειρώσουν κόσμο πάνω στην αντιΚΚΕδίλα και πλέον αντιδρούν σε αυτά σε χρόνο dt. Ας πούμε ποιο είναι το πολιτικό συμπέρασμα από το ότι δεν ψηφίστηκε υπέρ σε αυτό το ψήφισμα; Ότι αδιαφορούμε για τέτοια φαινόμενα; Καλά είναι για το ψάρωμα πρωτοετών, αλλά σε όσους ξέρουν έστω και λίγο την ΚΝΕ δε θα βρει πρόσφορο έδαφος. Ας πούμε, είναι πολύ πιο σοβαρή πολιτικά η στάση απέναντι στο διήμερο:

    1. Δείχνει ότι είναι αυτό ακριβώς που κοροϊδεύουν: Όπως λένε πως εμείς στηρίζουμε μόνο ό,τι κάνει το ΠΑΜΕ, αυτοί θα στηρίξουν οτιδήποτε κάνει ο κάθε καραγκιόζης εκτός από το ό,τι οργανώνουν τα ταξικά σωματεία και ΕΚ που συσπειρώνονται στο ΠΑΜΕ. Ουσιαστικά, το κάλεσμα για συμπόρευση είναι απλά λόγια του αέρα και επικοινωνιακά παιχνίδια αφού πουθενά δε δείχνουν τέτοια διάθεση, καταψηφίζουν τις δράσεις μας ή πρωτοστατούν στο σαμποτάρισμά τους. Δείχνουν την αμηχανία που προκαλεί στους μικροαστούς η πρωτοπόρα δράση της εργατικής τάξης.

    2. Είναι έτοιμοι να επαναλάβουν τα ίδια λάθη που έκαναν με Γιουγκοσλαβία, με τη στήριξη των παρδαλών επαναστάσεων και των πάσης φύσεως ανοίξεων με το πρόσχημα του εθνικισμού. Ουσιαστικά, καλούν να μην έχουμε αντιιμπεριαλιστική δράση, γιατί εντάξει μώρε κάνει επέμβαση το ΝΑΤΟ, αλλά ο Μιλόσεβιτς/Ασσάντ/οποιονδήποτε στοχοποιούν οι μεγάλες ιμπεριαλιστικές δυνάμεις είναι ο μεγάλος σφαγέας. Πολύ επικίνδυνο για τις εξελίξεις στην περιοχή να κυριαρχήσει μια τέτοια γραμμή μέσα στο κίνημα.

    πασοκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μάθαμε πως το ΚΚΕ δεν κάνει καμία επεξεργασία ιστορικών δεδομένων, θέσεων, αλλά άγεται και φέρεται από το τι θα γράψουν τα social media. Τα tweet και τα likes άλλαξαν τις θέσεις του ΚΚΕ από τα 2011 για την "ενιαία αριστερά", για να κατέβει στις εκλογές μαζί με τον Σύριζα, για τους αγανακτισμένους, για το δημοψήφισμα, για την περίοδο του Στάλιν, για τον Ιμπεριαλισμό, για την ΕΣΣΔ κ.α.

    Εκτός από τον Ιμπεριαλισμό υπάρχουν "εκδηλώσεις με φρου φρου και αρώματα" για να παραφράσω τον στίχο από τραγούδι δύο αγαπημένων των αριστερο-αναρχο-something, αιωνίων σοσιαλδημοκρατών που ψάχνουν να βρουν την καλή αστική τάξη.

    17-57

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Άμπερ Αλέρτ

    "Εξαφανίστηκε" από TV, RADIO, INTERNET η μεγάλη συγκέντρωση κατά της ανεργίας στη γέφυρα Ρίου -ΑντιΡίου
    http://www.katiousa.gr/koinonia/k-peletidis-eimaste-polloi-mporoume-na-nikisoume-kai-tha-nikisoume-mellon-mas-den-mporei-na-einai-anergia-kai-ftocheia-fotografies/

    Τόσα ΜΜΕ που είναι πρόθυμα για το σερβάιβορ, για την σχέση της κάθε μοντέλας - τηλεπαρουσιάστριας δεν ανέφεραν το παραμικρό. Τι; Και στα και στα ΜΜΕ υπάρχει Ατομική Ιδιοκτησία των μέσων παραγωγής; Ποιος λέει αυτούς τους "αναχρονισμούς" και τις "ιδεοληψίες"; Μόνο διαμαρτυρίες αν το α ή β "μαγαζί" της ενημέρωσης "βαρέσει κανόνι". Τότε θυμούνται πως μπορεί να υπάρχει και κάποιο ΠΑΜΕ, να είναι εργαζόμενοι κλπ. Είπαμε, "δίνε το χέρι σου σε όποιον σηκώνεται". Αλλά αν ο άλλος γουστάρει να κάθεται καθήμενος και αρνείται πεισματικά να δώσει το χέρι του, ε δεν θα του αλλάξει το ΠΑΜΕ την επιλογή του.

    Ο Πελέ(τιδης) παίζει "τρελή μπαλίτσα" και κάνει γκελ και εκτός σε "κοντινές" έδρες.
    http://www.alfavita.gr/arthron/πελετίδης-ο-δήμαρχος-της-πάτρας-που-έκανε-την-κοινωνική-πολιτική-απόλυτη-προτεραιότητα

    Δεν ξέρουμε τι έκαναν οι αντιπολιτευόμενοι στον Δήμο Πάτρας που με βαριά καρδιά ψηφίζουν το "ναι" σε αντίστοιχες πρωτοβουλιές χωρίς να κουνήσουν ούτε το δακτυλάκι τους, αλλά ασχολούνται κυρίως με τις συμβάσεις του Καζάκου που δουλεύει στο ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας αμισθί από τον Φεβρουάριο του 2017 και το ποσό που καταναλώθηκε σε..σάντουιτς και πλαστικά μπουκαλάκια νερό στην μεγάλη πορεία κατά της ανεργίας τον Απρίλιο του 2016. Η πρεμούρα της Κυβέρνησης Σύριζα-Ανέλ να φέρει "απλή αναλογική" από τον πρώτο γύρο στις επόμενες Δημοτικές Εκλογές φαίνεται δικαιολογημένη.

    Με την ευκαιρία, τι γίνεται, αν γίνεται γιατί δεν γνωρίζω, στην Θεσ/κη για την ανανέωση ή μη των συμβάσεων στην τοπική επιχείρηση ύδρευσης; Ρωτώ σοβαρά.

    17-57

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Με κινδυνο να χαρακτηριστω υπερβολικος πιστευω οτι ο βασικος λογος τετιου ειδους αποφασεων ειναι ακριβως για να δημιουργησουν ενταση στο ελλασον ωστε να περασει αβροχοις ποσιν το μειζων
    αναρχοανταρσιολαετζηδες ειναι μανουλες στο να καταπινουν αμασητα τα αστικα δολοματα

    (ισως αυτος να ειναι ο μονος λογος της βαριας ποινης της ηριαννας ενω ο καταρχην υποπτος ο φιλος της αθωωθηκε, της απαγορευσης για το ρωμανο κλπ)

    (το ΚΚΕ για να στηριξει καποιον ορθα περιμενει λιγες επιπλεον πληροφοριες πλην του τι λεει ο ιδιος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αγαπητοί φίλοι, χωρίς να διαφωνώ στο γενικό πνεύμα μαζί σας, επιμένω ότι στο θέμα "Ηριάννα Β.Λ." τα αντανακλαστικά μπορούσαν να είναι λίγο πιο γρήγορα. Το θέμα είχε "τρέξει" κάποιες ημέρες πριν αρχίσουν τα σούρτα-φέρτα στα ΔΣ των φοιτητικών συλλόγων και τα δεδομένα του ήταν λίγο-πολύ γνωστά. Η απόφαση βγήκε την 1/6 και αναδείχθηκε σχεδόν αμέσως από δημοσίευμα του "Documento". Η ανακοίνωση του Γρ. του ΚΣ βγήκε στις 23/6. Στο ενδιάμεσο, κανένα καινούργιο στοιχείο δεν προστέθηκε που να δικαιολογεί τον ισχυρισμό "το ψάχναμε". Ούτε, φυσικά, μπορώ να δεχθώ τις αυναρτησίες περί "αλλαγής στάσης εξαιτίας της κατακραυγής" - μεταξύ άλλων - και για τους λόγους που πολλοί εδώ μέσα έγραψαν. Επομένως, υπάρχει θέμα αντανακλαστικών κατά την άποψή μου και ως εκεί.

    Σε κάθε περίπτωση, όμως, δε στέκομαι σε αυτό, δεν είναι το μείζον. Στέκομαι στο σωστό περιεχόμενο της καταδίκης της απαράδεκτης δικαστικής απόφασης.

    Πονηρίδης

    ΥΓ1. Εννοείται, η άρνηση των ΕΑΑΚιτών να στηρίξουν το Αντιιμπεριαλιστικό Διήμερο λέει πολύ περισσότερα για το τι είναι ο χώρος αυτός, από χιλιάδες αναλύσεις και άρθρα.
    ΥΓ2. Περιμένω ακόμα μια διευκρίνιση από το "Σεχτάρ τον Τρομερό" για το σχόλιό του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. δηλ το ντοκουμεντο εγινε βιβλος ενα αλητικο κατασκευασμα ειναι και θα καταληξει αυριανη και ζουγκλα ?
    η αποφαση βγηκε οποτε βγηκε και χρειαζεσαι μια αξιοπιστη πηγη για να επιβεβαιωσεις τους ισχυρισμους της κοπελας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καταρχάς, μην τρελαίνεσαι Άναυδε, από την ίδια μεριά είμαστε.

    Το Documento το ανέφερα όχι αξιολογικά, αλλά πληροφοριακά, για να αναδείξω την ημερομηνία και το μέσο μέσω του οποίου βγήκε η είδηση στην επιφάνεια. Δεν είναι θέμα συζήτησής μας η αξιοπιστία αυτού ή του άλλου μέσου, άλλο συζητάμε.

    Θα δεχτώ πολύ ευχαρίστως την άποψή σου αν με διαφωτίσεις (μιας και δείχνεις ότι γνωρίζεις, σχετικά) ποια είναι η ανεξάρτητη πηγή που επιβεβαίωσε/εμπλούτισε/βάλε όποια άλλη καταλληλότερη λέξη θες, τους ισχυρισμούς της κοπέλας, καθώς και ποιος από τους ισχυρισμούς της έχρηζε επιβεβαίωσης (γιατί εδώ μιλάμε για γεγονότα και δικαστικές αποφάσεις, όχι ιδεολογικές προσεγγίσεις και ερμηνείες).

    Εξακολουθώ, πάντως, να θεωρώ ότι δε χρειάζεται να τρελαίνεσαι τόσο. Ακόμα και καθυστερημένα αντανακλαστικά να υπήρξαν, το πράγμα διορθώνεται. Η ανακοίνωση το έλυσε.

    Πονηρίδης

    ΥΓ. Αυτός ο Σεχτάρ θα καταδεχθεί να δώσει κάποια απάντηση; Μήπως θεωρεί απαξιωτικό το ερώτημα; Τον διαβεβαιώνω ότι δεν είναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Παίρνω πάσα από τους προβληματισμούς που έγραψε ο Πονηρίδης και με αφορμή ό,τι έγραψε. Αναρωτιέμαι στα σοβαρά, αλήθεια πόσα ΔΣ Συλλόγων Φοιτητών συνεδρίασαν μέσα σε 23 μέρες και συζήτησαν το θέμα της Ηριάνας...;;; Και εγώ δεν αρνούμαι ότι μπορεί να έγινε άθελα κάποια πατάτα. Όταν έρχεται ένα θέμα που κάποιος δεν γνωρίζει είναι εύκολο να την πατήσει αν δεν το διερευνήσει! Πόσο μάλλον όταν μιλάμε για αποφάσεις ΔΣ.
    Πάντως αν το επιχείρημα των ΕΑΑΚ ήταν ότι δημοσιεύτηκε στο τάδε άρθρο...τότε με συγχωρείτε καλά τους απάντησαν ότι δεν μπορούν να βγάζουν απόφαση στηριγμένοι σε ένα άρθρο ή στην ερώτηση που κατέθεσε ο ΣΥΡΙΖΑ.
    Εγώ πάντως καταλαβαίνω ότι ακόμα και το περιεχόμενο μιας απόφασης είναι ζήτημα.
    Συμφωνώ πάντως σε τέτοιες περιπτώσεις τα αντανακλαστικά πρέπει να είναι πιο γρήγορα και ευαίσθητα.
    Και τέλος πάντων, ρε παιδιά, και απειρία υπάρχει σε νέα παιδιά (δυστυχώς) και ακόμα δυστυχέστερο ό απερίγραπτος εκφυλισμός που υπάρχει στους συλλόγους φοιτητών. Για αυτό χρειάζεται προσοχή. Και αυτό φανερώνει και τη γελοιότητα επιχειρημάτων ενάντια στο ΚΚΕ του τύπου η "ΠΚΣ λέει άλλα"....
    Το να καταψηφίζεις όμως ψηφίσματα για συμμετοχή σε αντιιμπεριαλιστικά διήμερα συνδικάτων με το επιχείρημα της εξεταστικής...μάλλον δείχνει σοβαρό πολιτικό πρόβλημα...Διότι είναι κατανοητό να το καταψηφίσεις γιατί διαφωνείς πολιτικά με το α ή β σκεπτικό ...Αλλά η εξεταστική....ΔΑΠ!
    kk-1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. O δήμαρχος Θεσ/κης, με παλαιότερη στήριξη της ΔΗΜΑΡ, τόνισε για το ΠΑΜΕ με αφορμή την απεργία της ΠΟΕ-ΟΤΑ.

    Με σωματεία που ελέγχονται από το ΠΑΜΕ φαίνεται να έχει πρόβλημα ο μοντέρνος δήμαρχος. "Το ΠΑΜΕ είναι ΚΚΕ". Και προσπαθεί το ΚΚΕ με 4 και 5 και 10 τοις εκατό πόσο είναι να επιβάλει την άποψη του.

    Με το σωματείο των εργαζομένων που ανήκει στην ΠΟΕ-ΟΤΑ, ο δήμαρχος λέει πως έχει καλές σχέσεις, και λέει πως περπατάει μία χαρά. Όταν εμπλέκεται το ΠΑΜΕ αυτοί δεν καταλαβαίνουν τίποτα. Δεν μπορεί το ΠΑΜΕ να εμποδίζει αυτή την κατάσταση. Γιατί το ΠΑΜΕ την εμποδίζει κατά τον Δήμαρχο

    Το ηχητικό στο

    https://www.youtube.com/watch?v=VAQfsRq-Lm4

    Ευχαριστούμε κύριε Δήμαρχε. Μεγαλύτερη διαφήμιση γιοα το ΠΑΜΕ δεν μπορούσε να γίνει!

    Μία απλή ερώτηση: Πότε το ΚΚΕ πήγε στο 10%;

    17-57

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ειναι τοσο πεντακαθαρος ο Σεχταρ (ως συνηθως ) που αδικα περιμενεις περαιτερω διευκρινιση απεχθανεται την βλακεια απ οσο ξερω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. χμμμ... μονο και μονο η επιμονη στο να αναζητας την αιτια για αυτο που εσυ ονομαζεις καθυστερησεις δειχνει οτι δεν ειμαστε τοσο κοντα οσο ισχυριζεσαι Το να θελεις να κανεις τον τιμητη και αυτο δε σου δινει διαπιστευτηρια εγγυτητας μαλλον το αντιθετο

    κατα δευτερο επαγωγικα και μονο
    μια καταδικη ενα δημοσιευμα και ο ισχυρισμος του ενοχου ή 'ενοχου' δεν ειναι αρκετα για να πεισουν το ΚΚΕ/ΚΝΕ για το ποια ακριβως ειναι η αληθεια χρειαζονται μια αξιοπιστη επιβεβαιωση (και υποθετω οτι δεν ειναι και η πρωτη τους προτεραιοτητα) εψαξαν εμαθαν και αποφανθηκαν και δεν εσταξε η ουρα του γαιδαρου παρα μονο γι αυτους που πιανονται απο τετοια ζητηματα για να κανουν την τριχα τριχια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΒΑΛΑΣ ΤΟΥ ΠΑΜΕ
    Καταγγέλλει τη «νεκρανάσταση» σωματείου με εκλογές-παρωδία από την ηγεσία του Εργατικού Κέντρου
    http://www.902.gr/eidisi/ergatiki-taxi/133232/kataggellei-ti-nekranastasi-somateioy-me-ekloges-parodia-apo-tin-igesia

    Παρέμβαση της Κ. Χοροζίδου, προέδρου του Συλλόγου Εργαζομένων ΟΤΑ ν. Θεσσαλονίκης
    https://www.youtube.com/watch?v=gpaCc9EzzUo
    " Απεργία έχουμε. Τι να κάνουμε; Δεν την καταργήσατε ακόμα. Όταν την καταργήσετε να μας το πείτε...Εμείς οι "αδιαλλάκτοι" είμαστε 6 μήνες απλήρωτοι"


    Ποια ανεργία, ποια Ποε-Οτα, Ποια Αμστελ; Μία λύση είναι η υγιεινή διατροφή και η βιολογική ντομάτα.
    https://www.youtube.com/watch?v=6ojHmDVcugY

    Στο 6ο λεπτό. "Τι δεν δείχνει η τηλεόραση; Κουβαλήθηκε κόσμος από όλα τα Βαλκάνια και από όλο τον κόσμο για Αντι-Νατοϊκη και ειρηνική πορεία στη Θεσ/κη και πες μου ποιος είδε μισό πλάνο" .

    Στο 12ο λεπτό. . Ευρωπαϊκή Οδηγία 1999/70 - ΕΕ για συμβάσεις
    "Για να αποφευχθεί από την κατάχρηση των συνεχών ανανεώσεων των συμβάσεων η κάθε κυβέρνηση πρέπει να ορίζει Χρόνο και Αριθμό Ανανεώσεων. Finnito la musica, passato la fiesta "
    "Το κόλπο σας είναι να ανακυκλώνεται την ανεργία... Βγήκε η μελέτη από την ΕΕ που λέει Ένας σύγχρονος άνθρωπος σήμερα θα άλλαξει στην πορεία του βίου τουλάχιστον 10 φορές επάγγελμα" .

    ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ ΚΑΤΣΩΤΗ ΣΤΗΝ ΕΡΤ1 για την ΠΟΕ-ΟΤΑ
    https://www.youtube.com/watch?v=dEbsaN2SnU4

    Το "αφήγημα" σας για το "ρόλο του ΚΚΕ" δεν πείθει κανένα κυρία του Σύριζα μιας και Συριζα και ΝΔ εφαρμόζουν πάνω - κάτω την ίδια πολιτική. Οι διαφορές σας είναι ελάχιστες.

    Όταν θα ξαναέχετε παρόμοια "έμπνευση", ρωτήστε και τον αντιπρόεδρο της συγΚυβέρνησης σας με τους ακροδεξιούς ΑΝΕΛ για το "βρώμικο 89". Ρωτήστε τον βουλευτή-ηθοποίο του ΠΑΣΟΚ που για αυτόν το ΚΚΕ "θα έπρεπε να ντρέπεται" , αλλά ψήφισε το 1ο μνημόνιο χωρίςνα ξέρουμε αν ντράπηκε ή δεν ντράπηκε όταν το ψήφισε. Ρωτήστε τον Giorgos Παπανδρέου με παρόμοιες εξυπνάδες κατά ΚΚΕ κατέληξε να γίνει το ΠΑΣΟΚ ο "αριστερός ψάλτης" της ΝΔ.

    17-57

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Απίθανο άρθρο Παναγιώτη Μαυροειδή. Λέει πως η θέση της ΛΑΕ για παναριστερή ενότητα(συν Ζωίτσα) είναι κληρονομιά της θέσης του συριζα για παναριστερή ενότητα και όπως τότε, έτσι και τώρα ο μοναδικός που θ αντισταθεί θα'ναι η ΑΝΤΑΡΣΥΑ.
    Μπράβο είσαι ο καλύτερος!Μπράβο έκανες την τύχη σου!

    Φορθ Σπούτνικ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Άναυδε, με αφήνεις κυριολεκτικά άναυδο...

    ...με την άνεσή σου να ξύνεσαι για καυγά, εκεί που δεν υπάρχει αντίπαλος. Αναρωτιέμαι τι περισσότερο έγραψα εγώ (επί της ουσίας) από τον kk1 για παράδειγμα, που ο άνθρωπος λογικότατα είπε ότι θα πρέπει τα αντανακλαστικά μας να είναι καλύτερα σε τέτοια ζητήματα που "μυρίζουν" αποπροσανατολισμό και προβοκάτσια και, συγχρόνως, είναι τέτοια που δεν μπορείς και να τα αγνοείς για την ίδια την ουσία τους. Ούτε καμία αιτία αναζήτησα για τα όποια αντανακλαστικά (μολονότι θα είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον να το συζητούσαμε κάποια στιγμή), ούτε πολύ περισσότερο υιοθέτησα κάποια ηλίθια "ετυμηγορία" εκείνων που μιλούν για "διόρθωση εξαιτίας της κατακραυγής". Άρα, ναι, στην ίδια πλευρά βρισκόμαστε, όσο και να θες να διαφοροποιηθείς με το στανιό. Τώρα, αν εσύ εκτιμάς ότι όλα έγιναν ακριβώς, με χειρουργική ακρίβεια, όπως έπρεπε, είναι δικαίωμά σου να το πιστεύεις αλλά δε θα βγάλεις και υπόνοια αντιΚΚΕ ρετσινιάς σε όποιον έχει μια διαφορετική εκτίμηση για το timing ενός σωστού, στο περιεχόμενό του, κειμένου. Από εκεί και πέρα δεν έχω διάθεση να το συνεχίσω. Νομίζω ο καθένας έχει βγάλει το όποιο συμπέρασμα ήθελε να βγάλει.

    Η τελευταία φράση αφορά επίσης την άρνηση του Σεχτάρ να εξηγήσει τι ακριβώς ήθελε να πει. Η τελευταία παρέμβαση του Ζούκωφ με διαφώτισε επαρκέστατα.

    Πονηρίδης

    ΥΓ. Έτσι, για επιδόρπιο σας θυμίζω εδώ δυο στιγμές από το όχι και τόσο μακρινό παρελθόν... http://www.rizospastis.gr/story.do?id=2429181 και
    http://www.rizospastis.gr/story.do?id=2429398.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @Φορθ Σπούτνικ

    Κάτι πρέπει να γράψουν. Η φοιτητιώσα νεολαία τους στα Πανεπιστήμια τη μία προβάλλει με αφίσα τον εαυτό της ως Μαχητές(ΕΑΑΚ) εναντίον Διασήμων(ΔΑΠ-ΝΔΦΚ) του Σερβάιβορ για τις φοιτητικές εκλογές.
    Την άλλη έχουν εξεταστική, διάβασμα(μελετηρά παιδιά) και δεν συμμετέχουν ή έστω δεν ψηφίζουν υπέρ για το Διήμερο σε εκδηλώσεις κατά του ΝΑΤΟ.
    Του χρόνου την άνοιξη τους βλέπω μαζί με την ΔΑΠ-ΝΔΦΚ στην Mikoonoooos!
    Με ρυθμό: Νταπ-Ντουπ, Νταπ-Ντουπ.

    Άλλο. Δεν είναι "λουλού". Ξέρει την πιάτσα. Είναι του γιαπιού.
    https://www.youtube.com/watch?v=BJUOLLFcUc8

    17-57

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μίσσας ο νέος προπονητής της Εθνικής Μπάσκετ
    https://www.youtube.com/watch?v=RaaztTz76Yo

    17-57

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Για την συγκέντρωση της ΠΟΑΣΥ στα Εξάρχεια

    http://www.902.gr/eidisi/politiki/133278/shetika-me-tin-programmatismeni-sygkentrosi-tis-poasy-gia-tin-egklimatikotita

    " Το ΚΚΕ θεωρεί οτι η συγκέντρωση αυτή της ΠΟΑΣΥ δεν ωφελεί το λαό και τους κατοίκους της περιοχής. Δεν λύνει κανένα πρόβλημα σχετικά με την αντιμετώπιση της εγκληματικότητας και τα προβλήματα που αυτή δημιουργεί. Γι' αυτό το ΚΚΕ ξεκαθάρισε και στους διοργανωτές ότι δε θα συμμετέχει.."

    "..Η πρωτοβουλία και οι θέσεις που έχει η ηγεσία της ΠΟΑΣΥ, δεν αντιμετωπίζουν το πρόβλημα. Αντίθετα συγκαλύπτουν τις αιτίες που γεννούν και αναπαράγουν την εγκληματικότητα, καθώς και τον κατασταλτικό χαρακτήρα της αστυνομίας. Προωθεί τις λογικές συνεργασίας των πολιτών με την αστυνομία, που οδηγούν σε επικίνδυνα φαινόμενα όπως προαναφέρεται.

    Αυτές οι θέσεις και οι πρωτοβουλίες της ηγεσίας της ΠΟΑΣΥ δεν ωφελούν ούτε τους απλούς αστυνομικούς, γιατί αποπροσανατολίζουν από τις πραγματικές αιτίες.

    Είναι γνωστό ότι το ΚΚΕ δεν ταυτίζει τους απλούς αστυνομικούς και ιδιαίτερα αυτούς που προέρχονται από φτωχές λαϊκές οικογένειες, με τον κατασταλτικό ρόλο και προσανατολισμό της αστυνομίας.

    Υποστηρίζουμε ότι έχουν δικαίωμα να παλεύουν και να διεκδικούν λύσεις στα προβλήματά τους και όχι να στρέφονται ενάντια στο λαό."

    17-57

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανθέλληνα, «μάθατε πως …… , και πλακώσατε κι οι γύφτοι;»
    Πονηρ(ουλ;)ίδη,
    Μην κουράζεσαι, το ξου της κνε έχει καθοδήγηση, η δικιά μου περισσεύει.
    Για τα υπόλοιπα, μάλλον σε ζηλεύω. Ζεις ευτυχισμένος στον κόσμο σου, όπου όλα είναι όπως φαίνονται, η όπως τα βλέπετε οι «δημοκρατικές» ξέρω-γώ «αριστερές» δυνάμεις. Και μια και δεν ξύνομαι και για καυγά, ….το παρακάτω θεώρησε ότι δεν απευθύνεται σε σένα, οπότε ….άστο!
    ------------------------------------------------------------------------

    Πολύ ενδιαφέρον αυτό εδώ:
    «Κοιτώντας πίσω από ορισμένα εγκληματικά χτυπήματα στη Βρετανία»
    Eπίσης η τρέχουσα σειρά του Cogito Ergo Sum, από όπου σταχυολογώ ενδεικτικά:
    «…το πρωτοφανές σχέδιο να χρησιμοποιηθεί η αριστερά για να χτυπηθεί ο κομμουνισμός…» , που λανσάρισε ο Τρούμαν, και έκτοτε αποτελεί ακρογωνιαία λίθο της ταξικής πάλης για την Αντίδραση,
    Και …Την νύχτα της 21ης προς την 22α Νοεμβρίου 1928 …... Τελικά, οι τριάντα στρατιωτικοί συλλαμβάνουν τους πράκτορες της ασφάλειας επειδή παρεμπόδισαν το έργο τους, τους κλειδώνουν σε μια αποθήκη και μεταφέρουν τα κιβώτια με το όπιο σε κοντινό κτήριο της Γαλλικής Παραχώρησης. Το περιστατικό αυτό, που δείχνει ανάγλυφα τα ασαφή και επικαλυπτόμενα όρια μεταξύ νόμου και παρανομίας,
    Θυμηθείτε και το περιστατικό με το βανάκι της Κυψέλης, όπου εν ολίγοις, η (απληροφόρητη;) ΕΛΑΣ συνέλαβε την ..CIA(!), αλλά η υπόθεση κουκουλώθηκε σε dt! (Eκκρεμεί ένα βιβλίο, που θάγραφε σχετικά, ο τότε ΥπΕσ …Παπαθεμελής!)
    Yπάρχουν κι άλλα, που δεν προβάλλει η κατευθυνόμενη «επικαιρότητα» των παπαγαλακίων: Παληότερα,, πάνε κάτι χρόνια, έρχονταν στο φως της δημοσιότητας (κατά λάθος;) κάτι περίεργα …οπλοστάσια, στα Μεσόγεια θυμάμαι εγώ αλλά και αλλού, που …εξίσου μυστηριωδώς εξαφανίζονταν σαν να μην συνέβαινε τίποτε! Μην πάει το μυαλό σας σε «κόκκινες προβιές» κλπ….. Που ν' αρχίσεις και που να τελειώσεις.
    Οι «υπηρεσίες», νόμιμες και μη, πάντα έχουν προβλήματα συντονισμού, και δε λείπουν και οι εσωτερικές κόντρες, καθώς και τα ξεκαθαρίσματα λογαριασμών, οι παραδειγματικές τιμωρίες των «απειθών», το «κάψιμο» των ατύχων κλπ. Αυτό, που πρέπει να ενδιαφέρει το ταξικό κίνημα είναι να επωφεληθεί από τα άπλυτα, που έρχονται στη φόρα, και όχι να ….στοιχηθεί(!) σε αυτές τις κόντρες, υποστηρίζοντας την …..»δημοκρατική»(!) (τρομάρα μας) πλευρά. Γιατί η Αντίδραση είναι τρομερά ευέλικτη, να αξιοποιεί οποιοδήποτε μέσο, ακόμη και εσωτερικές κόντρες της, για να μας «τυλίξει» σε προβοκάτσιες.
    Τι θέλω, να πω, συνοπτικά: «Οποιος ανακατεύεται με τα πίτουρα, τον τρών’ οι κότες».
    Το πάθημα του Πι-πί (Π. Παπακωνσταντίνου) και όχι μόνο αυτουνού, με την ..."Λιβυκή Επανάσταση" είναι πολύ χαρακτηριστικό.
    Αυτά, σαν οδηγός για τους ξέμπαρκους. Οι οργανωμένοι παίζουν σε άλλα επίπεδα, που δεν μπορώ εγώ να κρίνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. "Λέει πως η θέση της ΛΑΕ για παναριστερή ενότητα(συν Ζωίτσα) είναι κληρονομιά της θέσης του συριζα για παναριστερή ενότητα και όπως τότε, έτσι και τώρα ο μοναδικός που θ αντισταθεί θα'ναι η ΑΝΤΑΡΣΥΑ".
    Το άλλο με τον Τοτό...το ξέρετε;;;;;
    Εν τω μεταξύ...σε πλειάδα εργατικών σωματείων, ΑΝΤΑΡΣΥΑ και ΛΑΕ συνεργάζονται σε κοινά ψηφοδέλτια. Και όπου δεν κατεβαίνουν μαζί λένε σχεδόν τα ίδια!!!!! Για σου ρε Μαυροείδή γίγαντα....Που η ΑΝΤΑΡΣΥΑ δεν έχει γραμμή παναριστερής ενότητας και έχει μόνο η ΛΑΕ. Ναι, για αυτό έκρινε σαν θετικό γεγονός την νίκη του ΣΥΡΙΖΑ στις εκλογές του Γενάρη του 2015!!!!!
    kk-1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Εργασία μέσω λάικς, με μπικίνι, χωρίς "ιδεοληψίες" και "κωλύματα" του σοσιαλιστικού παρελθόντος. «Μις Ενέργεια 2017» . Το έπαθλο της νικήτριας ήταν να εργαστεί στον πυρηνικό σταθμό ως μαθητευομένη για δύο εβδομάδες.
    https://twitter.com/tvxs/status/879781106085744641

    άλλο ένα (τί άλλο;) φιλοσύριζα άρθρο
    http://tvxs.gr/news/i-apopsi-mas/ependyontas-kai-sta-skoypidia
    "Παρόλα αυτά, η πλειοψηφία της ΠΟΕ - ΟΤΑ απέρριψε την πρόταση. Οι συνδικαλιστές, που πρόσκεινται στο ΚΚΕ και την Λαϊκή Ενότητα, την καταψήφισαν. Ενώ οι συνδικαλιστές της ΝΔ άλλαξαν στάση. Ενώ ήταν «κατά» της απεργίας ψήφισαν «λευκό», με αποτέλεσμα να μην περάσει η κυβερνητική πρόταση.
    Η στάση της ΝΔ είναι εξηγήσιμη: μετά την αποτυχία της επένδυσης στον Σόιμπλε και τις πρόωρες εκλογές, επενδύει τώρα στη δυσοσμία και τα σκουπίδια, αδιαφορώντας για την εικόνα της χώρας, που κατά τα άλλα τη θέλει ευρωπαϊκή.
    Αλλά οι συνδικαλιστές της αριστεράς; Δεν έχουν ακούσει τα στελέχη της ΝΔ που τάσσονται υπέρ της παραχώρησης της συγκομιδής των απορριμμάτων σε ιδιώτες; Δεν βλέπουν ότι στρέφουν την κοινή γνώμη εναντίον τους διευκολύνοντας την ΝΔ και τα σχέδια της; "
    Μάλλον αυτοί δεν άκουσαν για τις χιλιάδες απολύσεις στην καθαριότητα όταν λήξουν οι συμβάσεις

    Άλλη μία φορά εμπέδωση, αυτή τη φορά για τους TV χωρίς σύνορα, από το ηχητικό που "εξαφανίστηκε" από τα μμε στον λόγο του κατά ΠΑΜΕ και ΚΚΕ.
    https://www.youtube.com/watch?v=VAQfsRq-Lm4

    Ζητούμαι δουλειά. Μας μιλούν για την ανάπτυξη με απολύσεις. Το δίκιο είναι με τους εργαζόμενους, τους δημιουργούς. Ποιος καθαρίζει; Ποιος χτίζει αυτή την πόλη; Ένας άλλος δήμαρχος, της Πάτρας, σε απλό κατανοητό λόγο
    https://www.youtube.com/watch?v=2ZJuSKM6tiU

    17-57

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Γενικά καλό είναι να είμαστε ψιλιασμένοι ότι τίποτα δεν πετάει άκυρα η αστική τάξη, υπάρχει κάποιος σχεδιασμός, κάποια σκοπιμότητα. Αλλά, στην συγκεκριμένη περίπτωση γιατί να μας νοιάζει τι κάνει ο Αγγελακας και τα ΕΑΑΚ; Γενικά, είναι μία υπόθεση που ακουμπάει όλη την κοινωνία και υπάρχει μαζική κατακραυγή και μάλλον την έχει εκτιμήσει και το Κόμμα ως τέτοια:
    http://www.902.gr/eidisi/koinonia/133260/kyma-diamartyrias-gia-tin-katadikastiki-apofasi

    Το βασικό βέβαια είναι αυτό που λέει η μάνα της: «αυτό που συμβαίνει στην Ηριάννα μπορεί να συμβεί στον οποιοδήποτε. Σε εμένα, σε εσένα, στους φίλους σας, στους συγγενείς, στους πάντες».
    Αν αύριο μεθαύριο μας στερήσουν πάλι τη νομιμότητα και κλείνουν μέσα όσα άτομα απλώς έχουνε σχέση με κομμουνιστές, δε θα περιμένουμε την ανάλογη στήριξη του κόσμου; Ένας κόσμος που θα έβλεπε στάση αδιαφορίας από το ΚΚΕ τώρα δε θα έλεγε στα αρχίδια μας εκείνη τη στιγμή; Μία τέτοια στάση χρησιμοποιείται και θα χρησιμοποιηθεί προβοκατόρικα. Στο κάτω-κάτω δεν είμαστε (όχι μόνο, αλλά και) δημοκρατική δύναμη; Τους κομμουνιστές πρέπει να τους νοιάζουν όλα τα ανθρώπινα προβλήματα και να δίνουν λύσεις και απαντήσεις με στόχο και προοπτική τον σοσιαλισμό.

    πασοκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. http://www.902.gr/eidisi/politiki/132145/ayrio-paraskeyi-i-diki-tis-m-altiparmakidoy-stelehoys-tis-kne-sygkentrosi-sta

    "Έγκλημα" γιατί συζητούσε έξω από το σχολείο με τους μαθητές για την οργάνωση και το περιεχόμενο των μαθητικών κινητοποιήσεων που ήταν προγραμματισμένες εκείνη τη μέρα σε μια σειρά πόλεις της χώρας, όπως και στο Κιλκίς, διακινώντας την ανακοίνωση της Συντονιστικής Επιτροπής των Μαθητών. Η εργαζόμενη και μεταπτυχιακή φοιτήτρια της ΚΝΕ έχει την "ατυχία" να μην έχει Likes στα FB και κυρίως να είναι κομμουνίστρια άρα ποιος νοιάζεται για ένα "κομούνι";

    Διώκεται με κατηγορητήριο που εξομοιώνει οποιοδήποτε κάλεσμα σε αγωνιστικές κινητοποιήσεις με πρόσκληση σε διάπραξη εγκλήματος ή πλημμελήματος. Με τη συγκεκριμένη δίωξη να γίνεται με βάση νόμο της μετεμφυλιακής Ελλάδας του 1951. Το κράτος των αστών έχει συνέχεια, και ας ψηφίζουν από τις επόμενες εκλογές οι μαθητές από τα 16.
    https://www.youtube.com/watch?v=znL_xQkU5Z8

    Αναβλήθηκε η δίκη της. Είχε προηγηθεί μαχητική συγκέντρωση συμπαράστασης
    https://www.youtube.com/watch?v=ypHAhgHH_6Q

    17-57

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ασχετο, αλλά οξύνεται και άλλο η κατάσταση στην Βενεζουέλα. Χάνεται η μπάλα πια.

    http://m.902.gr/eidisi/kosmos/133330/elikoptero-epitethike-enantion-toy-anotatoy-dikastirioy-sto-karakas

    Στο κείμενο. Τα κείμενα στήριξης και οι αρχικές τοποθετήσεις που κατατέθηκαν ήταν πολύ ασαφείς. Ουτε το πολιτικό ζητούμενο δεν ήταν καθαρό. Η δημοσίευση στην αυγή για παράδειγμα που γνώριζα άφηνε απ'έξω αρκετά σημεία της δίκης που αιτιολογούσαν την μεροληπτική στάση του δικαστηρίου (η ερώτηση της έδρας γιατί δεν χώρισε το υπόδικο σύντροφό της ήταν κατάπτυστη και ενδεικτική).

    Η όποια επιφυλακτική στάση των φοιτητών της πκσ σε κάποια δσ ήταν εν μέρει δικαιολογημένη και εν μέρει φάουλ. Η δε εαακ παρά την στάση της στο ζήτημα του διημέρου προσπαθεί να κρυφτεί πίσω από την καταδίκη μίας γυναίκας και αποδεικνύει άθελα της πόσο υποκριτική στάση έχει και στα δύο ζητήματα. Εχοντας όμως περάσει από φοιτητής που συμμετείχε (με την εαακίτικη έννοια του όρου) στο δσ θεωρώ εκτός πραγματικότητας την θέση ότι αν υπήρχε από πριν θα γνώριζαν την επίσημη ανακοίνωση της κνε για ένα μεμονωμένο περιστατικό και θα την αξιοποιούσαν εκείνη την στιγμή. Στην τελική υπάρχει ένα ορισμένο επίπεδο προπαρασκευής και προετοιμασίας που μπορείς να περιμένεις από 20χρονους.

    Επειτα είναι και το άλλο. Το κκε μιλάει για κίνδυνο περιφερειακού ή μεμονωμένου ιμπεριαλιστικού πολέμου. Η πιθανότητα η κεντρική ηγεσία να μην έχει σταθερή επαφή για κάθε ζήτημα με κάθε μέλος, φίλο ή και τοπική οργάνωση είναι πιο αυξημένη από ποτέ στην μεταπολιτευτική ιστορία. Η συλλογή πληροφοριών για κάθε ζήτημα δεν "τραβάει" σαν στρατηγική μακροπρόθεσμα. Απαιτείται βαθιά κατανόηση της κοσμοθεωρίας από την ίδια την βάση, ώστε να μπορούμε να την εξειδικεύσουμε στο ειδικό και μην πιανόμαστε στον ύπνο. Θεωρώ δε το παραπάνω ως το πιο σημαντικό συμπέρασμα που εξάγεται από το 20ο συνέδριο. Υπό αυτό το πρίσμα μπορεί να κρίνει αυστηρά κάποιος και το κκε κεντρικά. Στο αν έχει πετύχει να γίνει "κόμμα παντός καιρού". Και υπό αυτή την λογική θεωρώ ότι η θεωρία των "αργών αντανακλαστικών" απλώς δικαιολογεί και βοηθά για την συνέχεια ούτε το κκε, ούτε τους φίλους του στην συγκεκριμένη περίπτωση.

    Ο.Χ.Ε.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διόρθωση στο προηγομενο σχόλιο: απλώς δικαιολογεί και ΔΕΝ βοηθά

      Ο.Χ.Ε.Π.

      Διαγραφή
  40. @ΟΧΕΠ

    Τα επιχειρήματα περί 20χρονων δε στέκουν. Υπάρχουν 20χρονοι οι οποίοι έχουν καλύτερη ενημέρωση για τα της επικαιρότητας από τους μεγαλύτερούς τους. Και στην περίπτωσή μας το τι ξέρουν ή δεν ξέρουν οι 20χρονοι είναι άσχετο. Η ΠΚΣ δεν είναι μία παράταξη όπως οι υπόλοιπες και δεν συμμετέχει στα ΔΣ με την εαακίτικη έννοια του όρου.
    Το βασικό συμπέρασμα από την όλη υπόθεση είναι ότι το Κόμμα δεν έχει κανένα πρόβλημα και κανένα άγχος να διορθώνει αδυναμίες και λάθη όπου και εφόσον υπάρχουν. Και πολύ ορθά κατά τη γνώμη μου κρατάει επιφυλακτική στάση σε πολλές περιπτώσεις. Στο 99.99% των περιπτώσεων μια τέτοια στάση σε προστατεύει και διαφυλάσσει τις αρχές σου.

    ένας "20χρονος",
    Α.Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπάστα ρε ΑΚ. Πουθενά δεν είπα ότι η ΠΚΣ είναι μία παράταξη με την εαακίτικη έννοια του όρου. Αυτό μας έλειπε δηλαδή!

      Αυτό που είπα είναι ότι δεν περιμένω από τον κάθε φοιτητή κνίτη ή φίλο της κνε να γνωρίζει από πριν το θέμα της Ηριάννας. Επίσης, αυτό που είπα είναι ότι το κσ δεν καθοδηγεί την κνε με επίσημες ανακοινώσεις και chainmail που θα τις βρουν μετά οι κνίτες στα κομματικά μέσα. Αυτά τα κάνουν οι με την εαακίτικη έννοια του όρου παρατάξεις.

      Η επιφύλαξη είναι δικαιολογημένη σε κάθε περίπτωση, αλλά μπροστά δεν πας μόνο με αντανακλαστικά και ψάχνοντας να βρεις τι λέει η κάθε ανακοίνωση. Απαιτείται να αναπτύσσεται και θεωρητικό και οργανωτικό υπόβαθρο παράλληλα. Εχουν ξεκινήσει κάποια πρωτόγνωρα βήματα εδώ και χρόνια στο κκε, αλλά οι πραγματικές αδυναμίες όταν υπάρχουν υπάρχουν εκεί και όχι στο πόσο γρήγορα βγήκε μία ανακοίνωση. Οταν εγώ άρχισα να απομακρύνομαι από την εαακ, διάβαζα όλες τις ανακοινώσεις του χώρου πιο συχνά από τους ίδιους τους εαακίτες. Αυτό αφενός όσο είχα επαφή με το χώρο του πανεπιστημίου με βοήθησε να ξεκαθαρίσω αρκετά τον ρόλο τους, αλλά όταν άλλαξαν τα δεδομένα και πήγα στο φανταρικό δεν μπορούσα αντικειμενικά ούτε να δω τις ανακοινώσεις του σπάρτακου και οποιουδήποτε άλλου με την ίδια ευκολία, ούτε οι προηγούμενες μου κληροδότησαν ένα υπόβαθρο να κρατηθώ στο νέες πιέσεις. Αυτό για εμένα μου το έδωσαν πολύ αργότερα το διάβασμα των κλασικών, η διατήρηση μίας επαφής με τις κομματικές δυνάμεις, μία στοιχειώδης γνώση του πως λειτουργεί το κόμμα. Δεν λέω ότι αυτά που έκανα όταν απομακρύνθηκα δεν τα κάνω ως ένα βαθμό και τώρα, αλλά νομίζω ότι είναι η άλλη πτυχή που υποτιμάται από αυτά που διαβάζω.

      Η καταψήφιση χωρίς να ξέρεις τα δεδομένα είναι εν μέρει φάουλ. Φυσικά δεν χαρακτηρίζω αρνητικά τα παιδιά που έκριναν έτσι (υποθέτω ότι στον σύλλογο σου κινηθήκατε με αυτήν την στάση;). Ούτε λέω όμως για εκείνα ότι έπραξαν και ολόσωστα.

      Τώρα για το θέμα της ηλικίας δεν χρειάζεται να πω κάτι. Αν στα ειδικά στοιχεία εξειδίκευσης της πολιτικής αντιπαράθεσης στους φοιτητικούς συλλόγους δεν ενσωματώνεις και τον ηλικιακό παράγοντα τότε πιθανώς δεν θα εξηγήσεις ολοκληρωμένα το ζήτημα. Για παράδειγμα, αν στο σύλλογο που καταψήφισαν υπήρχε οξυμένη αντιπαράθεση με την εαακ στην αμέσως προηγούμενη περίοδο είναι λογικό οι εκλεγμένοι συνδικαλιστές της πκσ λόγω ηλικίας να υπερέβαλαν στο πόσο επιφυλακτικοί ήταν και οι όποιες αδυναμίες να είναι και ως ένα βαθμό εξηγήσιμες και από αυτό.

      Προφανώς δεν υποτιμώ τους εικοσάχρονους.

      Ενας "40χρονος",

      Ο.Χ.Ε.Π.

      Διαγραφή
  41. Όταν μες τη μέση του δρόμου πλακώνονται και μαλλιοτραβιούνται οι πουτάνες, η "πιάτσα" μαθαίνει πολλά!
    http://www.enikos.gr/politics/523505/agria-kontra-sti-vouli-gia-tis-idiotikopoiiseis-kai-to-ypertameio
    Η ΝΔ και καλά, τον είχε σε ρέγουλα τον διευθύνοντα του ΤΑΙΠΕΔ, μόνο 215000, ενώ οι ΣΥΡΙΖαίοι, του δώσαν κι άλλες 55000, γιατί ο άνθρωπος δεν τα έβγαζε πέρα με την κρίση και επένετο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Δεν το είπες ΟΧΕΠ, όχι, αλλά ο τρόπος που παρουσιάζεις τη λειτουργία και τη δομή ή καλύτερα το πως αφήνεις να νοηθεί είναι στρεβλός και δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.

    2-3 από αυτά που έγραψες:

    "Η καταψήφιση χωρίς να ξέρεις τα δεδομένα"
    "δεν χαρακτηρίζω αρνητικά τα παιδιά που έκριναν έτσι"
    "αν στο σύλλογο που καταψήφισαν υπήρχε οξυμένη αντιπαράθεση"
    "οι εκλεγμένοι συνδικαλιστές της πκσ λόγω ηλικίας να υπερέβαλαν"

    Μιλάμε για παράταξη της ΚΝΕ και των φίλων της. Δεν χρειάζεται να πω κάτι άλλο.

    Θα συμφωνήσω μαζί σου ότι σε λάθος μέρος αναζητούνται τα φάουλ. Δεν θα συμφωνήσω στην εξήγηση που δίνεις. Όχι ότι αυτό που λες δεν πρέπει να καλλιεργηθεί, αλίμονο.

    Α.Κ

    ΥΓ: «(υποθέτω ότι στον σύλλογο σου κινηθήκατε με αυτήν την στάση;)»
    Έχει η δημοσιευτεί η στάση σε ορισμένα δσ. Αυτό αρκεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Μιλάμε για παράταξη της ΚΝΕ και των φίλων της."

      Οι κνίτες δεν είναι μεταφυσικές μετενσαρκώσεις πεπειραμένων συνδικαλιστών, ούτε κινητές εγκυκλοπαίδειες. Φυσικά, (χωρίς να το δεις αυτό ως συμβιβασμό με τις όποιες αδυναμίες) η δράση τους προχωρά παρά αυτές και δεν απαιτείται να είσαι πλήρως διαμορφωμένος από πριν για να είσαι μέλος.

      Ενας νεολαίος παρά την σημαντικότατη επιλογή που έχει κάνει να ενταχθεί στην κνε δεν ξεφεύγει πάντα από φαινόμενα απειρίας ή ανωριμότητας. Οπως από την αντίθετη μπορεί να εμφανιστεί κόπωση και εφησυχασμός δηλαδή.

      Ο.Χ.Ε.Π.

      Διαγραφή
  43. @Α.Κ - Ο.Χ.Ε.Π.
    Μην ασχολείστε με τα ΕΑΑΚ. Τα "παιδιά" έχουν διάβασμα και θα τους το χαλάσετε, μετά το σερβάιβορ(Μαχητές εναντίον Διασήμων) των φοιτητικών εκλογών. Του χρόνου διόλου απίθανο να διοργανώσουν μία εκδρομή στη Mikoonnooos.

    Το πόσο και αν είναι κάποιος ταξικά ώριμος, δεν είναι αποκλειστικά θέμα ηλικίας.

    Η ανακοίνωση της ΚΝΕ είναι αρκετή και λογικό να ήθελε κάποιο χρόνο για να βγει. Μην πέφτετε στην παγίδα των ταξικών αντιπάλων που ως "φίλοι" (ναι, μας πείσανε) ρωτούσαν ήδη στο
    http://sfyrodrepano.blogspot.gr/2017/06/blog-post_13.html
    αλλά στην ουσία βρήκαν πρόσχημα για να γράψουν την εξυπνάδα τους για το ΚΚΕ


    Δεκάδες οι περιπτώσεις κνιτων, κκεδων, παμιτων, πασιτων, φιλοκκε που διώκονται για την συνδικαλιστική τους δράση σαν και αυτή που έγραψα στο σχόλιο 2:14 μ.μ. αλλά αυτές δεν έχουν "Docoumento" . Ούτε από την Εφημερίδα των αντιΚΚΕ Συντακτών θα είχα την απαίτηση να ασχοληθούν μαζί τους.

    17-57

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάπου εδώ να αναφέρω ότι το πόσο υποκριτικό είναι το επιχείρημα των εαακιτών περί εξεταστικής δεν φαίνεται λόγω αιωνίων στις τάξεις τους, αλλά από το γεγονός ότι σε κάθε περίοδο αποσυσπείρωσης ήταν η ίδια δύναμη που ζητούσε εμμονικά "αποχή από τις εξεταστικές", αλλά τώρα δεν τολμά ούτε να κινητοποιηθεί για μία μέρα λόγω αυτής.

      Αλλά εντάξει όταν επιλέγεις ψευδά δίπολα το σε ποια πλευρά τους βρίσκεσαι είναι και λίγο αδιάφορο. Σημασία έχει να μην δίνει τον τόνο το οργανωμένο ταξικό κίνημα. Αν τον δίνουν οι σοσιαλδημοκράτες Τ.Ι.Ν.Α. κάνουμε τώρα.

      Ο.Χ.Ε.Π.

      Διαγραφή
  44. @ΟΧΕΠ

    Όταν γράφω "Μιλάμε για παράταξη της ΚΝΕ και των φίλων της" εννοώ ότι η στάση της παράταξης εκφράζει το συλλογικό επίπεδο συνείδησης, τη συλλογική γνώση-ενημέρωση. Αυτά φυσικά συνυπάρχουν με τις αδυναμίες και τα προτερήματα του καθένα ξεχωριστά, πράγμα όμως που δύσκολα αποτυπώνεται. Αυτό εννοώ όταν λέω ότι παρουσιάζεις μια στρεβλή εικόνα. Είναι η ίδια η δομή που εξασφαλίζει αυτά τα πράγματα και αυτό που διακρίνει την οργάνωση συγκριτικά με τους υπόλοιπους.

    @17-57

    Δεν ασχολούμαι με τους εαακίτες και τη στάση τους εδώ πέρα. Αυτή αποκαλύπτεται μέσα στους συλλόγους και μέσα στα ιδρύματα μπροστά στους φοιτητές. Αν καθόμουν στο ίντερνετ να αραδιάζω τη στάση που έχουν κρατήσει σε ζητήματα από απεργίες, μέχρι δράσεις-παρεμβάσεις κτλ δεν θα τελείωνα ποτέ.

    Α.Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται κρίνω κυρίως με βάση αυτό το συλλογικό επίπεδο, για αυτό γράφω για συλλογική και οργανωτική ετοιμότητα. Η ηλικία και η ωριμότητα είναι δευτερεύοντα, αν όχι τριτεύοντα ζητήματα που συνυπολογίζω όταν έχουμε το ευτράπελο να αποτυπώνεται ένα διαφορετικό επίπεδο ετοιμότητας που δεν εμφανίζεται τόσο συχνά στον συνδικαλιστικό τομέα.

      Ο.Χ.Ε.Π.

      Διαγραφή
  45. Αδικα το βασανίζετε και αποθαρρύνετε και νέα παιδιά. Εννοώ τους συναγωνιστές της ΠΣΚ στα δ.σ. των φ.σ., που συζητάμε. Επραξαν ως όφειλαν, και όπως σωστά ήταν προετοιμασμένοι. Μακάρι και εμείς, στα αντίστοιχα χρόνια μας να είχαμε κατακτημένες αυτές τις εμπειρίες και αυτή την συλλογική ωριμότητα. Δυστυχώς, τότε, είμασταν γαλουχημένοι με την κουλτούρα των ...."δημοκρατικών" και ..."αριστερών" δυνάμεων, της "δημοκρατικής" παράταξης και ...δε συμμαζεύεται! Αν σας διηγηθώ σε τι επιμέρους εγκληματικά (κυριολεκτικα, ενίοτε και με την ποινική έννοια) λάθη μας είχε οδηγήσει αυτή η πολιτική θα σας σηκωθεί η τρίχα. Να θυμήσω μόνο, πως, π.χ., είχαμε αναδείξει και ..Δήμαρχο στην Χαλκηδόνα(;), που αποδείχτηκε μέλος εγκληματικής συμμορίας! Τον είχαμε ψηφίσει, ως μέλη της δημπτικής "δημοκρατικής παράταξης", χωρίς να γνωρίζουμε/ελέγξουμε το ποιόν του, θεωρώντας ότι αρκεί το ότι "την ευθύνη γι αυτόν είχαν οι συναγωνιστές των άλλων δημοκρατικών δυνάμεων"!!! Αν υπήρχε λαϊκή δικαιοσύνη, θάπρεπε να μας μπουζουριάσει όλους, σαν συνυπαιτίους... Ακραίο ίσως αλλά χαρακτηριστικό μιας λαθεμένης πολιτικής μαζικής ενότητας.
    Αφού δεν είχαν άλλην αξιόπιστη πληροφορία τα παιδιά πολύ καλά έκαναν - δεν μπορούσαν να κάνουν αλλιώς. Το ξου της κνε έχει άλλες δυνατότητες και ευρύτερες ευθύνες γι αυτό και μπορεί να είναι πιο "τολμηρό" στις αποφάσεις του. Τέτοιες αποφάσεις, μόνο ανώτερα όργανα μπορούν να παίρνουν, και, εννοείται, υπέχουν και τις αντίστοιχες βαρύτερες ευθύνες, που δεν περιορίζονται στα πλαίσια ανός δ.σ. κάποιου φ.σ.
    Να μην φοβάστε όταν η βάση είναι ..."σκληροπυρηνική" και τα κεντρικά όργανα πιο "ευέλικτα". Σε αυτή τη δομή, τα λάθη παλεύονται.
    Να φοβάστε, όταν τα κεντρικά όργανα κρατάνε τη σημαία και στη βάση από κάτω, ο οπορτουνσμός τρέχει από τα μπατζάκια της! Τότε το παιχνίδι έχει ήδη χαθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ελάτε ρε παιδιά τώρα...Το γ....με και ψόφησε!!!!!
    Δεν χρειάζεται τόσο πολύ κουβέντα για αυτονόητα πράγματα. Όλοι μας καταλαβαίνουμε την αναγκαιότητα να απαντιούνται τέτοια ζητήματα. Όλοι καταλαβαίνουμε την γελοιότητα επιχειρημάτων σαν αυτά που χρησιμοποιούν οι της ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Κανείς μας δεν τα έχωσε στην ΚΝΕ ή στους συνδικαλιστές της στα ΑΕΙ που είναι μέλη των ΔΣ.
    Κατά τη γνώμη μου σωστά αντιμετωπίστηκε το συγκεκριμένο θέμα. Αυτό που ήθελα να αναδείξω και νομίζω συμφωνούν οι περισσότεροι είναι ότι ακόμα κι αν έγινε μια πατάτα σε ένα ΔΣ Φοιτητικού Συλλόγου δεν μπορεί να γίνεται σημαία για να κάνουν επίθεση στο ΚΚΕ.
    Υποθέσεις κάνω γιατί δεν έχω κάποια επαφή με τα "αθλητικά"δρώμενα των ΑΕΙ. Άλλωστε με τις σαχλαμάρες που γράφουν πολλές φορές στα ψηφίσματά τους τα ΕΑΑΚ δεν μπορείς και να τα ψηφίσεις!!!!!
    Και επειδή είδα και κάτι σχόλια μουλούδων σχετικά με το ζήτημα, ΈΕΕ´´´ δεν χρειάζεται να τους παίρνουμε και στα σοβαρά.Οι μουλούδες έχουν αναγάγει το ψέμα ενάντια στο ΚΚΕ σε δευτέρα φύση τους.
    kk-1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. @Α.Κ

    Ναι αλλά "Είναι ωραία είναι ωραία με το ΝΑΤΟ για παρέα", και κάτι για "μπλεγμένα" αν είναι, δεν είναι ψιλοεθνικιστικές οι πορείες - συγκεντρώσεις κατά του ΝΑΤΟ είναι η πρώτη επίσημη φορά των αριστεριστών ή μάλλον "αριστεριστών".

    Που ναι στις βουλευτικές εκλογές κατεβαίνουν (ή κατέβαιναν;) με το σύνθημα του "εκτός Ευρώ, εκτός ΕΕ, εκτός ΝΑΤΟ"(στην ουσία εκτός Ευρώ και αν) μήπως και "ψήσουν" κανέναν αφελή ή κανένα ανυποψίαστο πως είναι κομμουνιστές και "κόψουν" καμία ψήφο προς το ΚΚΕ. Που είναι ο κύριος σκοπός της πολιτικής τους.

    Παλαιότερα κάποιος έλεγε πως δεν κατάλαβε αν υπήρχε χούντα γιατί διάβαζε

    17-57

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. 5+1 απεργίες που «έπνιξαν» μεγαλουπόλεις στα σκουπίδια (pics)
    https://www.reader.gr/news/diethni/51-apergies-poy-epnixan-megaloypoleis-sta-skoypidia-pics

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. "Να ευχαριστήσουμε κ τον ΣΥΡΙΖΑ που αναγνωρίζει πως η μόνη αντιπολίτευση στα μνημόνια είναι το ΚΚΕ.." . Σωστός!
    https://twitter.com/Trash2003/status/879946284777472000

    Ο μίστερ 70% μνημόνιο
    https://www.youtube.com/watch?v=NJyR3T8xf5I

    17-57

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. "εξασφαλισμένο εισόδημα". Σχόλιο για τον κοσμάκη που μαζεύει τα σκουπίδια
    https://twitter.com/spasmenoPar/status/880408033460985860
    φιλελέ και τρελελέ

    17-57

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. @ λαθραναγνώστης 28 Ιουνίου 2017 - 10:00 μ.μ.

    Η συνέχεια στο λινκ που μας παρέμπεψες στην κόντρα Τσακαλώτου και Σταϊκούρα που έβγαλε "λαβράκι"
    http://www.enikos.gr/politics/523505/agria-kontra-sti-vouli-gia-tis-idiotikopoiiseis-kai-to-ypertameio

    Κακό είναι να παίρνει κάποιος 270.000 ευρώ;
    https://twitter.com/spasmenoPar/status/880701727678373888

    http://mononews.gr/r-ekaterinari-kako-ine-na-perni-270000-evro/168006

    όχι κυρία μου. "Κακό" φαίνεται να είναι να πληρώνεται με το "εξασφαλισμένο εισόδημα" για κάποιους, των 620 ευρώ το μήνα στον τομεά της καθαριότητας.

    17-57

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. «Η Αυγή»: «Ορισμένοι κρίσιμοι για τα κοινωνικά και εθνικά συμφέροντα κλάδοι δεν έχουν το δικαίωμα της απεργίας»
    http://fadomduck2.blogspot.gr/2017/06/blog-post_30.html?spref=tw

    "..Μέχρι τώρα είχαμε δει, όταν κινητοποιούνται οι αγρότες, τα φώτα να πέφτουν πάνω στους «αγανακτισμένους» μεταφορείς. Οταν απεργούν οι εργαζόμενοι των μεταφορών, στους «αγανακτισμένους» αγρότες. Κι όταν απεργούν οι ναυτεργάτες ή οι ξενοδοχοϋπάλληλοι, στους «αγανακτισμένους» τουρίστες κ.ο.κ. Κάπως έτσι ξεδιπλώνεται πάντα η προσπάθεια ενεργοποίησης του «κοινωνικού αυτοματισμού».

    Ολα αυτά, όμως, είναι ερασιτεχνισμοί για την «Αυγή», η οποία είπε να ...ενώσει όλους τους «αγανακτισμένους» και να ξεμπερδεύει μια και καλή με τις απεργίες, που όπως λέει στηρίζονται «στην ομηρία των πολιτών»! Κάπως έτσι, καταλήγει να κατηγορεί για «ομηρία» της κοινωνίας, εκτός από τους εργαζόμενους των ΟΤΑ, τους αγρότες που «καταλαμβάνουν τους δρόμους και παραλύουν εμπορικά τη χώρα», τους εργαζόμενους στα λιμάνια, που με τις απεργίες τους προκαλούν τεράστιες ζημιές κ.λπ.

    Συνεχίζοντας στο ίδιο μοτίβο, ο αρθρογράφος μιλάει για «ασυγχώρητες ευθύνες» του ΚΚΕ, που όπως λέει
    «έχει ισχυρές συνδικαλιστικές προσβάσεις στους κλάδους των εργαζομένων στους ΟΤΑ και στους αγρότες»...
    Και αποφαίνεται για το ΚΚΕ:
    «Δεν μπορεί να είσαι και με τους αγρότες απεργούς και με τους εργαζόμενους στα λιμάνια απεργούς, όταν ο ένας κλάδος τιμωρεί ελαφρά τη καρδία έναν άλλο και όλοι μαζί τη χώρα που ματώνει και αγωνίζεται να βγει από την ασφυξία της χρεοκοπίας» (!)

    Εκτός λοιπόν από το δικαίωμα στην απεργία, το λιβελογράφημα της «Αυγής» θέλει να πετάξει στα σκουπίδια και την ταξική αλληλεγγύη, δηλαδή την έμπρακτη έκφραση της συμπαράστασης στους απεργούς ενός κλάδου από τους εργαζόμενους και τα λαϊκά στρώματα που πλήττονται από την ίδια αντιλαϊκή πολιτική, που συνθλίβονται από τον ίδιο αντίπαλο, τα μονοπώλια και το κράτος τους.
    Η «Αυγή» σκόπιμα παρουσιάζει όλους αυτούς να έχουν διαφορετικά και συγκρουόμενα συμφέροντα, για να υπονομεύσει την προοπτική κοινής πάλης και της συμμαχίας τους, να συκοφαντήσει την αλληλεγγύη και να παροτρύνει τον «κοινωνικό αυτοματισμό», κατατάσσοντας όποιον αγωνίζεται και διεκδικεί στους «εχθρούς» της οικονομίας και της ανάκαμψης.

    Ομολογεί εμμέσως εξάλλου ο αρθρογράφος ότι δεν γίνεται να είσαι και με την καπιταλιστική ανάπτυξη, και με τις δίκαιες εργατικές - λαϊκές διεκδικήσεις, αφού αυτές βλάπτουν τα «εθνικά συμφέροντα» όπως λέει το άρθρο, δηλαδή το συμφέρον της αστικής τάξης, με το οποίο ταυτίζεται ο ΣΥΡΙΖΑ, κάνοντας τη βρώμικη δουλειά για το κεφάλαιο.. "

    Ευχαριστούμε τον Σύριζα(ή μήπως καλύτερα να τον ονομάσουμε συνασπισμό των ριζοσπαστών "αγανακτισμένων";) που επιτέλους αναγνώρισε( αν και άργησε 7 χρόνια ) πως η μόνη αντιπολίτευση απέναντι στα μνημόνια είναι το ΚΚΕ.

    17-57

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Πάνε και τα λεφτά με τα τσουβάλια που θα έφερναν οι έλεγχοι από τις λίστες του εξωτερικού.

    Το έγγραφο δεν είναι από αυτό που παλιότερα λέγανε «συνδικαλιστικό της ασφάλειας».
    http://www.imerodromos.gr/to-syndikalistiko-tis-asfalias-ine-edo-zitane-onomata-ke-pliri-stichia/
    Video σχολιασμός από τον Μπογιόπουλο

    Επιπλέον
    http://www.aftodioikisi.gr/ergasiaka-ypallilwn-ota/poe-ota-gada-zita-ta-onomata-mas-erthoun-na-mas-sillavoun/

    17-57

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ω Θεέ μου..!
    Όχι τόσο πολύ αριστερά!
    Δεν την αντέχω, βάλτε και κάνα σκαλοπάτι, κάνα "ενδιάμεσο στάδιο"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΑΜΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΟΜΜΟΥΝΙΑ,

    ΘΑ ΣΑΣ ΜΠΟΥΝΤΡΟΥΜΙΑΣΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ. ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΗΡΙΑΝΝΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΙ ΑΣΧΕΤΗ ΤΕΛΕΙΩΣ.

    https://www.youtube.com/watch?v=lmGyH3Xg1a0

    ΕΚΑΝΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ Ο ΜΠΟΓΙΟ ΠΟΥ ΤΙΣ ΘΕΩΡΩ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΕΣ. ΑΝΤΕ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΑΚΑΝΕΙ.

    ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΤΟΥΡΙΣΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΧΟΡΕΥΟΥΝ ΟΙ ΛΕΒΕΝΤΟΜΑΛΑΚΕΣ ΟΤΑΝ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ, ΑΝΤΙΚΡΥΖΕΙ ΕΝΑ ΒΟΥΝΟ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ.

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΙΚΟΝΑ ΑΥΤΗ ΚΥΡΙΟΙ.

    ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝΤΑΙ ΣΤΕΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΠΛΟΓΚΣ. ΔΙΟΤΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΡΟΠΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟ.

    Ο HOMUS SOVIETICUS ΕΧΕΙ ΠΕΘΑΝΕΙ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΑΝΑΣΤΗΣΕΤΕ.

    ΟΧΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΧΙ.

    Η ΜΟΝΗ ΕΛΠΙΔΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ. ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΘΑΡΗ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΗ.

    ΘΕΡΣΙΤΗΣ

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. κάπως τα μπερδεύει
    https://twitter.com/dim70/status/880551429521510400

    Άρα ιδιωτικοποίηση είναι όταν δεν βάζουν χρήμα. Π.χ. Για τα αεροδρόμια, λιμάνια. ΤΡΑΙΝΟΣΕ μάλλον δεν υπάρχουν ιδιωτικοποιήσεις.
    Ή υπάρχουν "καλές" και "κακές" ιδιωτικοποιήσεις και ο Σύριζα είναι με τις "καλές" που φέρνουν χρήμα. Τότε τα 300 εκ. που θα έπαιρνε η κυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ αν (ξε)πούλαγε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι καλύτερη ιδωτικοποίηση από τα 45εκ που πήρε τελικά η Σύριζα-Ανέλ όταν την (ξε)πούλησε.

    Δεν απάντησε η κυβέρνηση των Σύριζα-Ανέλ στο ερώτημα τι θα γίνει με τους συμβασιούχους που θα τελειώσει η σύμβαση τους. Και στην καλυτερη θα μετατραπούν σε μόνιμο προσωπικό οι 2.400 από τις 10.000 που υπάρχουν στο σύνολο της χώρας όπως λέει η ΠΟΕ-ΟΤΑ. Οι υπόλοιποι τι θα γίνουν όταν οι συμβάσεις τους τελειώσουν; Μήπως θα απολυθούν;

    Επίσης επειδή καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες, δηλαδή οι δήμοι τους έχουν ανάγκη, άλλες προσλήψεις μόνιμου προσωπικού δεν θα γίνουν πέρα από τις 2.400 στην καλύτερη, ούτε όπως λένε θα γίνουν νέες συμβάσεις ορισμένου χρόνου(έτσι λένε), πως θα καλυφθεί το κενό των περίπου 7.600;

    Ποιος θα παρέχει το έργο των εργατοωρών των 7.600 για να καλύψει το "κενό"; Ή μέσω σύμβασης έργου ή μέσω ΚΟΙΝΣΕΠ που και στις δύο περιπτώσεις ο εργάτης "βαπτίζεται" ελεύθερος επαγγελματίας και φορολογείται περίπου σαν αυτόν, ή μέσω ιδιώτη. Η ιδιωτικοποίηση ή τα ακόμα περισσότερο μειωμένα εργασιακά δικαιώματα έρχονται από την "πίσω πόρτα και είναι" προ-πυλών.

    17-57

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. .......και ο "θείος" Βολφγκανγκ, "καρφώνει" (στον πάσσαλο της ατίμωσης - καλά, εκεί ήταν καρφωμένος από την αρχή....) τον Τσίπρα.
    http://www.enikonomia.gr/economy/158535,soimple-den-kovo-ego-tis-syntaxeis.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. http://www.enikonomia.gr/economy/158535,soimple-den-kovo-ego-tis-syntaxeis.html

    o "θείος" Βολφγκανγκ, "καρφώνει" όπως γράφει και ο λαθραναγνώστης

    «Το κόμμα του κ. Τσίπρα προεκλογικά είχε υποσχεθεί ότι θα καταργούσε τα προνόμια των εφοπλιστών. Η κυβέρνηση δεν το έκανε για τους δικούς της λόγους. Είναι απόφαση της ελληνικής κυβέρνησης και της βουλής οι εφοπλιστές να προστατεύονται αλλά να γίνονται αλλού περικοπές».

    Ο Σύριζα(Συνασπισμός των Ριζοσπαστών "Αγανακτισμένων" λέω εγώ) θα ευχαριστεί όλους τους πολιτικούς σχηματισμούς, συλλογικότητες που ψήφισαν το "ΟΧΙ" στην κατάργηση των 56 με 58(έχουμε χάσει το μέτρημα) φοροπαλλαγών των εφοπλιστών.
    Ο θείος "Πάνος" ευχαρίστησε όλους όσοι ψήφισαν το "ΟΧΙ" γιατί με το "ΟΧΙ" κατα πως λέει μείναμε στο ευρώ.
    Όπως είχε πει ο Τσίπρας μετά τις εκλογές του Μαϊου του 2012 στον Χατζηνικολάου
    «Δεν είμαστε τρελοί να φύγουμε από το ευρώ»
    http://www.tovima.gr/opinions/article/?aid=460320 ( 01/06/2012 Βηματοδότης )

    @ΘΕΡΣΙΤΗΣ
    Δεν υπάρχει "θα". Το κάνουν ήδη με την συνδικαλιστική δράση εδώ και πάρα πολύ καιρό. Μία περίπτωση στο σχόλιο (28 Ιουνίου 2017 - 2:14 μ.μ.)

    Όμως οι παμίτες, κκεδες, κνιτες, ή επιρροές του Κόμματος στον συνδικαλιστικό τομέα , ή εργαζόμενοι που διεκδικούν τα δίκια τους σε εργοστάσια βρίσκονται στο "μάτι του κυκλώνα" ε για αυτούς δεν υπάρχει "ντοκουμέντο" ή "εφημερίδα των αντικκε συντακτών" από τις οποίες κατά κύριο λόγο "ενημερώνονται" αναρχικοί και αριστεριστές.

    Λογικό, που να τα ξέρουν τα "παιδιά" από τις εφημερίδες που "ενημερώνονται"; Άσε που τα ΕΑΑΚ έχουν και εξεταστική (οι του ΜΑΣ, ΚΝΕ μάλλον δεν έχoυν) και έχουν μία τεράστια δίψα για μάθηση ειδικά όταν υπάρχουν διήμερα κατά του ΝΑΤΟ άρα που χρόνος για "ενημέρωση";

    Τώρα και με τη "βούλα" της "Αυγής"
    «Λαγός» η «Αυγή» για νέο χτύπημα στο δικαίωμα της απεργίας
    http://www.902.gr/eidisi/apopseis-sholia/133537/lagos-i-aygi-gia-neo-htypima-sto-dikaioma-tis-apergias

    17-57

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. http://www.katiousa.gr/koinonia/ergazomeni-stin-kathariotita-ksepsychise-tin-ora-tis-douleias/

    Εργάτρια στον τομέα της καθαριότητας 62 ετών μητέρα 4 παιδιών. Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα την σκεπάσει. Έχω την περιέργεια αν θα εμφανιστει κανένα tweet από κανένα "έξυπνο" που να γράφει κάτι για "εξασφαλισμένο εισόδημα" και για "βολεμένους" εννοώντας τους εργάτες καθαριότητας.

    Κάποιοι φροντίζουν να κάνουν απαράδεκτες δηλώσεις
    http://www.katiousa.gr/koinonia/na-proedros-na-malama

    κάποιοι άλλοι γράφουν για τους εργάτες καθαριότητας που "τρέχουν να προλάβουν"
    https://twitter.com/La_Kappa_/status/881133260721532928

    ενω κάποιοι άλλοι με πολλά φρου-φρου "πως δεν δικαιούμαστε να μιλάμε"
    https://twitter.com/TelosTaFroufrou/status/881109069104390144

    17-57

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Σύμπτωση(;)
    https://pbs.twimg.com/media/DDjSqkCXUAAbumn.jpg

    Μην το πείτε στους ΕΑΑΚιτες. Δίνουν εξεταστική και διαβάζουν
    https://twitter.com/La_Kappa_/status/879239893901246464

    Ποιος είναι ο δεξιός και ποιος ο αριστερός φιλελλές;
    https://twitter.com/ginogsm/status/879026479266504704

    Επιτέλους κατακτήσαμε το διάστημα!
    https://twitter.com/christosaigaleo/status/881453334238031872

    Φρουρααα. Φρουρααα. που είναι η φρουρά; Βρήκα μία απεργία στην ανάκαμψη μου
    https://twitter.com/nikos_zog/status/881447423503192064

    Και το δροσερό χιούμορ του κυβ.εκπροσωπου που συγκυβερνά με την ακροδεξιά και τους θαυμαστές του Γεωργαλά
    https://twitter.com/alexsgouros3/status/880883124904873984

    17-57

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ισχύει ότι η αναρχική αλληλεγγύη στην Ηριάννα βρίσκεται πλέον στα τελευταία της (γιατί δεν δήλωσε αναρχικιά η ίδια) και έχουν αρχίσει τα περί βολεμένης που έβγαλε στην φόρα την υπόθεσή της για να προστατεύσει την ακαδημαϊκή της καριέρα κτλ; ¨Η πρόκειται για μεμονωμένες περιπτώσεις; Θα έλεγα το δεύτερο, αλλά γνωρίζοντας κάποια πράγματα για τον "χώρο" κρατάω πισινή.

    Ijon Tichy

    ΥΓ: Με αφορμή την απεργία στα σκουπίδια που έφερε για μια ακόμα φορά στην επιφάνεια -- με ευθύνη συριζαίων/φιλελέδων (δύσκολη η διάκριση πλέον) -- την κουβέντα για τους "βολεμένους" (που μαζεύουν σκουπίδια για 300 ευρώ τον μήνα) δίνω το παρακάτω άρθρο:

    http://www.contra.gr/Columns/Comment/tasos-magoulas/h-apaksiwsh-toy-ethnikou-proponhth-afora-toys-pantes.4729138.html

    Τι σχέση έχει; Ότι ενώ απ'την μια έχουμε την μαφία των σκουπιδιάρηδων που κρατά όμηρο την κοινωνία όταν κάνει απεργία, απ'την άλλη στον ΛεΜπρον των 30εκ τον χρόνο (μόνο από το συμβολαίο με τους Καβαλίερς -- βγάζει πολλά περισσότερα από συμβόλαια με χορηγούς κτλ) αναγνωρίζεται "απίστευτη συνδικαλιστική συνείδηση" (από μια αποστροφή του άρθρου). Ο εργάτης με ταξική συνείδηση είναι εγκληματίας, ο αστός με ταξική συνείδηση είναι φυσικά αξιέπαινος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ευτυχώς, έχουμε άλλη μία "αριστεροαναρχική"(ναι μας έπεισε) βέγκαν κριτική που θα ζήλευε κάθε original πασοκος
    https://twitter.com/TelosTaFroufrou/status/881142266747904000


    "Τρελή "απομάκρυνση του ΚΚΕ απ'την κοινωνία",αυτή που έχει κάτι εκατομ. περιπτώσεις με μη μόνιμες θέσεις εργασίας με 600 ευρώ
    https://twitter.com/papagalizw/status/881630428788133888

    Άλλος ένας "βολεμένος"
    http://www.activistis.gr/2017/06/blog-post_85.html

    Στην "Σοβιετία"(απαξιωτική έκφραση για την ΕΣΣΔ) μπορεί να έστελναν δορυφόρους στην Αφροδίτη αλλά δεν είχαν iphone plus
    https://twitter.com/ToTsirko/status/878635188905013248

    17-57

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Εργατικό "ατύχημα" και αυτή τη φορά στον τομέα της καθαριότητας.
    http://www.katiousa.gr/koinonia/neo-sovaro-ergatiko-atychima-se-krisimi-katastasi-symvasiouchos-ergatis-kathariotitas-sto-dimo-thessalonikis/

    Θα ξανασχολιάσουν στα tweet οι οπαδοί της θεωρίας του "Εξασφαλισμένου Εισοδήματος" και των "βολεμένων" συμβασιούχων υπαλλήλων καθαριότητας, και αλλων πολλών εξυπνάδων συριζαίoιή φιλελέδες (δύσκολη η διάκριση);

    17-57

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Το ΚΚΕ κύριε δεν κάνει τίποτα κατά τους μικροαστούληδες που είναι τρέλα με την την ροζ, ή την κοκκινόμαυρη ή την μαύρη την φανέλα. Η πράσινη πλύθηκε τόσες φορές ώστε ξεθώριασε
    http://www.902.gr/eidisi/neolaia-paideia/133885/anakoinosi-gia-tis-syllipseis-sto-kalpaki-mprosta-sto-26o
    Ανακοίνωση για τις συλλήψεις στο Καλπάκι μπροστά στο 26ο Αντιιμπεριαλιστικό Διήμερο της ΚΝΕ

    Η τζάμπα δουλειά δε βλάπτει. Ευνοεί σοβαρά την ανάπτυξη.
    http://www.katiousa.gr/koinonia/tzampa-douleia-de-vlaptei-evnoei-sovara-tin-anaptyksi


    17-57

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥ

Η κε του μπλοκ είναι ανοιχτή σε κάθε σχόλιο που προσπαθεί να προσθέσει κάτι στην πολιτική συζήτηση
Αρκεί να έχει κάποιο διακριτό ψευδώνυμο ως υπογραφή.