‘Ένα συλλαλητήριο των φυλών του εξωκοινοβουλίου που έχουν συγκολληθεί για τα καλά κι εσχάτως σχεδόν συν-διοργανώνουν από κοινού τα φεστιβάλ κάθε νεολαίας. Όλοι τους ήταν παρόντες, πλην των λακεδαιμονίων της αρας. Με αυτούς η αραν έχει κάτι σαν ειρηνική συνύπαρξη. Που ειρηνική ακριβώς δεν τη λες, πιο πολύ προς το ψυχροπολεμική κλίνει. Κι η συνύπαρξη υφίσταται με την έννοια που συνυπάρχουν μεταξύ τους οι επιβάτες ενός αστικού λεωφορείου. Άγνωστοι μεταξύ αγνώστων, δεν αλλάζουν κουβέντα και μπορεί να τους μυρίζουν τα χνώτα του διπλανού. Κι αν μαζευτούν πολλοί και πιάσει καλοκαίρι, όπως στις ευρωεκλογές του 09’, αρχίζουν να στριμώχνονται για να χωρέσουν όλοι στο ψηφοδέλτιο που έχει μόνο είκοσι θέσεις. Και τότε ο ένας να σου βρωμάει κι ο άλλος να σου ξινίζει, γιατί ξέρω εγώ δεν καταδίκασε τους σταλινικούς που έφτιαξαν το εαμ τη δεκαετία του 40’. Κι αρχίζεις να νιώθεις σαν χούτος περικυκλωμένος από ματζουράκηδες. Μυρίζεις συνεχώς τον ιδρώτα τους, εκτός απ’ τον δικό σου που είναι τίμιος σαν οπορτουνισμός.
Επιβάτες στην εξουσία αυτού του τόπου. Πώς θα την πούμε όμως; Λαϊκή ή εργατική; Δικτατορία ή λαοκρατία; Επόμενη στάση: πληρωμών. Κατεβαίνουν οι παλιοί σύμμαχοι που αναβαθμίστηκαν κι ανεβαίνουν καινούριοι, που δε βρωμάνε ακόμα. Έβαλαν ένα πατσουλί που μυρίζει από χιλιόμετρα για να καλύψει τις βρωμιές τους.
Κατά βάθος οι αρανίτες είναι απλοί σύντροφοι σαν εμάς. Λίγο καλοντυμένοι για εαακ. Λίγο δεξιοί γι’ αριστεριστές. Λίγο κυριλέ για χύμα φοιτητές. Λίγο μαζικοί για αλτουσεριανοί. Λίγο ύποπτοι για ανοίγματα στο σύριζα. Με λίγο ήρεμο πρόγραμμα για τέτοιο φεστιβάλ: τον ενωτικό πασχαλίδη και μια μπάντα με ρετρό αισθητική καμπαρέ δεκαετίας του 30’. Σκέτος αντίλογος και πνεύμα αντιλογίας στα στερεότυπα για τα εαακ που γνωρίσαμε.
Και οπαδοί της εφεε κατά βάθος. Είχαν και μια συλλεκτική αφίσα από το τελευταίο συνέδριο της εφεε το 95, προστατευμένη με γυαλί, σαν μουσειακό έκθεμα για να μην τη βεβηλώσουν τίποτα σύντροφοι. Κι αν δεν είχαν κάνει τόσο ακριβή εκτύπωση μπορεί να μπαίναμε στον πειρασμό και να τη ζουρνεύαμε. Δεκαεπτά ευρώ το κόστος, συμβολισμός για την χρονιά του οκτώβρη.
Ένας ρευματικός ειρωνευόταν την ευρώπη των λαών και την εφεε των φοιτητικών συλλόγων αλλά ψαχνόταν να βρει ποιος τους φόρεσε καπέλο την ελε στα κείμενα της ανταρσύα. Μου ‘λεγε και για το καρναβάλι της ξάνθης και την τοπική άλφα κάπα όπου έχουν ντυθεί λενινισταί (όχι μόνο για τις απόκριες) κι έχουν διαμάχη με τις υπόλοιπες ΑΚ, στις πανελλαδικές συναντήσεις τους. Ενώ μια άλλη σφισσα από την αραν μου ανέλυε τις λαμπρές προοπτικές που έχει στην αγορά ανεργίας, και τη στήριξη από το σπίτι, που από ασυλία ξέπεσε σε καθεστώς ανοχής με δυνατότητα ανανέωσης. Είμαστε όλοι μετανάστες.
Φτάσαμε πολύ αργά για τις πολιτικές ομιλίες, αλλά προλάβαμε τις συναυλίες. Κέφι, χορός, τραγούδι. Εγώ ήμουν στην κλασική στάση του ντιμιτρόφ: βράχος, γρανίτης, στέκει ορθός. Πλάι μου κορμιά που λικνίζονταν, ταλαντεύονταν ρυθμικά σαν ιστορικό προτσές, χόρευαν σε ρυθμούς αλλότριους, μακριά από το ταψί της ταξικής πάλης.
Και μια μυρωδιά από καμένο γκαζόν να πλανάται στον αέρα σα φάντασμα.
Όσοι με το χόρτο γίναν φίλοι/ με τσιγάρο έρχονται στα χείλη/ στα τρελά τους όνειρα δοσμένοι/ πάντα γελαστοί και γελασμένοι.
Ακούω στα κρυφά και μητροπάνο.
Και μια θολή ανάμνηση από ένα κούβα πάρτι της οργάνωσης στην παλιά φιλοσοφική που το ‘χαμε κόψει στη μέση εξαιτίας κάτι περίεργων μυρωδιών. Το είπα στον κομάντο κι αυτός ξέσπασε οργισμένος:
-Είστε πολλά χρόνια πίσω, ξεκομμένοι από την κοινωνία.
Κι είμαστε περήφανοι για αυτό. Γιατί αυτό το πίσω θα αντιστραφεί διαλεκτικά σε μπροστά και θα γίνει πρωτοπορία του κινήματος. Κι όταν αλλάξει η φορά του παιχνιδιού, οι έσχατοι έσονται πρώτοι.
Είδα άλλον ένα ρευματικό που σπουδάζει λέει απολιτικές επιστήμες κι άλλη μια αρανίτισσα που μου έταξε ένα μιλφέιγ. Τα μάζεψε όλα το μυαλό, σκόρπιες πληροφορίες, ατάκτως ερριμμένες και έγιναν ένα κουβάρι, σαν σε όνειρο. Ελέ, εφεε, καμπαρέ, μιλφέιγ. Σολντ άουτ στα εισιτήρια, γιατί οι διοργανωτές ήταν κομμουνιστικά απαισιόδοξοι και δεν είχαν φέρει πολλά μαζί τους. Αλφακαπίτες λενινιστές, κυριλέ αναρίτες. Χαώδης περί του όλου αντίληψη, χωρίς λογικό ειρμό και μέθοδο.
Η ονειροπόληση είναι πάντα μεταμοντέρνα σε αντίθεση με τις νομοτέλειες της πραγματικής ζωής. Κι οι πιο πολλοί διαλέγουν την απόδραση από την πραγματικότητα που είναι πιο ελκυστική σε όλες της τις μορφές. Γιατί, το μπλοκ τι είναι εξάλλου;
Την επόμενη μέρα πήγαμε στο διήμερο που διοργάνωναν οι κλαδικές οργανώσεις της οργάνωσης. Η πρώτη μέρα ήταν αφιερωμένη στους μετανάστες. Πολύ καλή η κεντρική ομιλία ιδίως η αναφορά στο λαος του καρατζαφέρη, που θεωρεί αιτία της κρίσης πότε τους μετανάστες και πότε τα golden boys. Φαίνεται τελικά ότι τα golden boys είναι αυτοί οι μελαψοί που θαλασσοδέρνονται στο αιγαίο για να ‘ρθουν στην ελλάδα και να ψάξουν μια θέση στον ήλιο (και τελικά βρίσκουν μόνο τον ήλιο).
Σε μια άλλη αποστροφή του λόγου του είπε κάτι για τις φυλές του ισραήλ κι αμέσως έσπευσε να πει ότι το λέει μεταφορικά. Σωστά, μη μας περάσουν και για εβραιο-μπολσεβίκους.
Δεν ακολούθησε συζήτηση όπως έλεγε στην αφίσα, υπήρχε όμως πλούσιο πρόγραμμα, με θεατρικό για την απεργία, πολιτικό τραγούδι κι έναν κάπως μποέμ τύπο που μας έπαιξε αλβανικά τραγούδια από την πατρίδα του. Θα μπορούσε ίσως να έχει περισσότερους μετανάστες, ούτως ή άλλως όμως ήταν φίσκα. Κι αν το βάζω σαν υστερόγραφο αντί να γράψω κάτι συνολικό, είναι γιατί είχα μείνει κι εγώ στους απ’ έξω, άκουγα τα μισά και δε μπόρεσα να κρατήσω σημειώσεις.
Εκεί πέτυχα και μια μικρή συντρόφισσα που είχε πάρει μια κομεπ και τη διάβαζε μες στο πλήθος, χωρίς να δίνει σημασία γύρω της. Συγκίνηση. Θυμήθηκα τα νιάτα μου. Κι ίσως κάποια μέρα διαβάσει τι λένε οι κλασικοί για τον κομμουνιστή, την προσωπικότητα, τις ευαισθησίες που έχει τον πλούτο από τα ερεθισμάτα που πρέπει να αφομοιώνει (κι αυτό περιλαμβάνει οπωσδήποτε την τέχνη).
Έχει όμως όλο το μέλλον μπροστά και τις πιθανότητες με το μέρος της να το καταλάβει, γιατί ακολουθεί τη βασική συμβουλή του βλαδίμηρου: να μαθαίνετε, να μαθαίνετε, να μαθαίνετε.
26 σχόλια:
Συγκινητική περιγραφή, ανθρώπινη και politically correct στα πλαίσια του άλφα άλφα (δέλτα;) μετώπου(κι εδώ θα χρειαστεί ερωτηματικό). Πολλοί από μας δυστυχώς κ. Μπρεζνιεφικέ, χρόνια γαλουχημένοι με την αρχή "πας μη έλλην βάρβαρος", τηρουμένων των (αριστερών) αναλογιών, δεν συμμετέχουν σε τέτοια άδολα πανηγύρια, αλαζονικά θεωρώντας τα "για τα πανηγύρια". Μπορεί και να είναι, αλλά μετά το άλφα άλφα δέλτα γίνεται άλφα με μένα, άλφα με σένα, δέλτα με τον κούκο που δεν θα φέρει την άνοιξη. Ήρθε από μόνη της. Σωστός λοιπόν
ήταν κι η μαϊμού εκεί?
Η ΑΚ Ξάνθης είναι κώλος και βρακί με το... ΚΚΕ μ-λ μόνο ενωτικό συνέδριο που δεν έχουν κάνει ακόμα
Μιας και είμαστε σε φεστιβαλική περίοδο, νομίζω ότι πρέπει να καλύψεις και το 2ήμερο της Ενωτικής Πρωτοβουλίας στα Χανιά.
Ζήτα από την Κ.Ε του blog να καλύψει τα έξοδα.. ή τον Όμιλο Χανίων :)
Το πρόγραμμα:
http://enotiki.gr/images/stories/season2/programma10o.png
Αφίσα και spot:
http://enotiki.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=178&Itemid=36
περιμένουμε το σχόλιο σου κ για την εκδήλωση του Σαββάτου, αν και σε βρήκα λίγο λάιτ, μάλλον τελικά μας συμπαθείς...
Σίγουρα μας συμπαθείς... Αναμένω αντίστοιχη περιγραφή και των υπόλοιπων φυλών του χώρου μας, τρόπος ντυσίματος κτλ γιατί νομίζω ότι πλέον το image κάθε χώρου αποτελεί λαογραφικό στοιχείο που δεν πρέπει να χαθεί, ειδικά τώρα που πάμε να συγκροτήσουμε το κομμουνιστικό πόλο και όλοι θα φοράμε τα ίδια.
Κατά σειρά εμφάνισης.
Στα πλαίσια ενός πλατιού μετώπου με τριχόπτωση (από αυτά που ακούει στον χώρο). Ούτε εγώ θα πήγαινα εάν δεν είχα παρέα. Αλλά έτσι χάνεις ίσως τα καλύτερα.
Θα προβώ σε μια απογοητευτική ίσως ομολογία. Δεν το έχω διερευνήσει επισταμένα, αλλά δεν έχω καταλάβει τι είναι όλη αυτή η ιστορία με την μαϊμού της αραν.
Εγώ άκουσα για επαφές και με την χαριτάση.
Ή από το κόμμα, για να καλύψω και μια αντι-ιμπεριαλιστική συνάντηση που έχει στα κοντά. Αν συμπίπτουν χρονικά μάλλον θα την προτιμούσα.
Αν είχα προλάβει το πολιτικό μέρος θα μου έβγαιναν αυθόρμητες κακίες. Αλλά με τις συναυλίες πόσο μη λάιτ να βγει πια ένα κείμενο;
Δεν ξέρω τι ακριβώς γίνεται το σάββατο αλλά είναι καιρός να πάρει η βάση του μπλοκ την κατάσταση στα χέρια της και να αρχίσει τις δικές της ανταποκρίσεις, γιατί γίνονται πολλές κι ενδιαφέρουσες εκδηλώσεις αλλά πού να τις προλάβεις όλες.
Είπα εγώ ότι αντιπαθώ κανέναν; Μια προσπάθεια που απαντά ίσως σε αυτό που θέλεις γίνεται στο φιλολαϊκό. (δες και τη μπάρα με τα μπλοκ στα δεξιά).
Έχοντας αγοράσει προ πολλών ημερών το 2ήμερο εισιτήριο μου, για την ενίσχυση της μιας εκ των συσπειρώσεων, σκάω μύτη στο ΠΑΜΑΚ σχετικά νωρίς. Πριν ξεκινήσει η συζήτηση της Παρασκευής. Κόσμος λίγος, εμείς κι εμείς(οι μόνοι συνεπείς), όλοι χαλαροί και άνετοι και ειδικά οι διοργανωτές.
-Πού είναι ρε παιδιά τα περίπτερα;
-Πάνω.
-Γιατί πάνω;
-Γιατί μετά με τον κόσμο θα στριμωχτούμε και θα χαλάσουν.
Είχε γνώση η σουπιά ο αρανίτης της μαζικότητας. Εδώ παρατηρείται μια αντίφαση βέβαια(σαν αυτές που συνένωσαν τους αντάρτες) καθώς ξέμειναν απο εισητήρια.
Το κλίμα λοιπόν εντελώς διαφορετικό απο τα φεστιβάλ, συγνώμη, πολιτικά-πολιτιστικά 2ήμερα των νΚΑπελέυθερων, όπου δεν έχουν χρόνο ούτε να σου κόψουν εισιτήριο στην είσοδο, γιατί είτε κάνουν δουλειές της τελευταίας στιγμής είτε τρών τα νύχια τους απο το άγχος του αν θα έρθει κόσμος και αν βγεί το ππ2.
Μπαίνουμε στο αμφιθέατρο της συζήτησης(τα αμφιθέατρα δεν έχουν παράθυρα για κάποιο λόγο;) όπου αντικρίζουμε διάφορους γνωστούς-άγνωστους. Μας καλωσορίζει μια γλυκητάτη συντρόφισσα και ευθύς παίρνει το λόγο ο σύντροφος με το περίεργο επίθετο και το αρχαίο όνομα για να μιλήσει για τη νεολαία. Λίγος οφείλω να ομολογήσω αλλά δεν πειράζει είναι μικρός ακόμα και θα μάθει. Προσπαθούσε να κρατήσει ισσοροπίες ανάμεσα στο κατασταλτικό-ιδεολογικό και το επιχειρηματικό, αλλά του ξέφυγε προς το 2ο(γιατί στο τέλος νικά το καλό).
Εν συνεχεία πήρε το λόγο η συντρόφισσα απο την Κερατέα, μια τοποθέτηση που περιμέναν οι περισσότεροι να ακούσουν. "Σίγουρα έχει κάνει σε αμφιθέατρο ΕΑΑΚ" λέω στον διπλανό μου, ο οποίος με μιάς συνφώνησε. "Φαίνεται απο τον τρόπο ομιλίας". Στο τέλος μάθαμε και το ποιόν της. Αντίλογος, ΑΡΑΝ, ΑΝΤΑΡΣΥΑ, Κερατέα. "Το ποιό δυνατό χαρτί της ΑΝΤΑΡΣΥΑ στην Κερατέα" μου λέει ένας σύντροφος της ευρύτερης Αριστεράς.
3ος, ο εκπρόσωπος απο Δυτικά, (μ-λ) για την ακρίβεια, τον οποίο ούτε καν ακούσαμε και τέλος η πριμαντόνα τη συζήτησης που άργησε να έρθει γιατί είχε λέει τουμπάρει νταλίκα με κάτι εύλεκτο στην εθνική. Δεν τούμπαρε όμως εμάς, γιατί ξέρουμε πως ο τργουδιστής βγαίνει πάντα μετά το υπόλοιπο συγγρότημα γιατί είναι η φίρμα(συνήθως). Καλά μας τα'πε. Θα'θελα να την ακούσω και σε μια ποιο σοβαρή διαδικασία.
Στο τέλος ήρθε και εκπρόσωπος των μεταναστών. Μας περιέγραψε τα πάντα απο την αρχή, αλλά η συντρόφισσα που τον μετέφραζε είχε κάποια θέματα στη μετάφραση αν και απόφοιτος σχετικής σχολής.
Θεωρητικά μετά άνοιγε διάλογος, αλλά ήταν περιορισμένος ο χρόνος γιατί ο ενωτικός Μίλτος θα έβγαινε στην σκηνή και θα μας ενοχλούσε ο ήχος. Το κόμμα βέβαια εδώ έχει βρέι λύση. Όλα σταματάνε στην κεντρική ομιλία ή ξεκινάνε μετά απο αυτήν. Θυμάμαι σε ένα φεστιβάλ ούτε αλκοόλ δε μου δίναν. Βέβαια εγώ εβγαλά γκόμενα εκεί και δε μ'ένοιαζε.
Σαν οικοδεσπότης άνοιξε ένας αρανίτης το χορό του Ζαλόγγου. Λίγο απ'όλα και σούπα. Μετά μίλησε ένας απο ΣΕΚ αλλά δεν τον άκουσα γιατί είμαι πολύ σεκ-σιστής και τρίτος μίλησε ένα παλικαράκι απο την Coca-Cola της Ελλάδας, απο αυτό το κόμμα που όσα χρόνια κι αν περάσουν θα μείνει ίδιο και κολημένο στην ιουρασική περίοδο. Για κάποιο λόγο το ΝΑΡ ήταν αλλά σαμπόταρε σιωπηλά την εκδήλωση.
Μου την είπε κι ένας παλιός μου καθηγητής, εντός εκτός κι επι τα αυτά στο χώρο, γιατί λέει αυτή η Αριστερά συζητάει συνέχεια τα ίδια. Δικιο έχει αλλά που να το βρεί και τί να το κάνει.
Στην επόμενη δεν πήγα, γιατί βαριόμουν να ξανακούσω τα ίδια(με επιρρέασε αρνητικά η συνάντηση της προηγούμνης βραδιάς). Απ'ότι βέβαια μου είπαν οι ρουφιάνοι μου έκανα καλά.
Είναι πάντως γεγονός ότι η παρθενική εμφάνιση της ΑΡΑΝ ήταν καλή. Οι έταιροι συσπειρωσάδες απουσίαζαν μιμούμενοι τον Σάββα και τους πραγματικούς του αντάρτες. Ο γάμος πάντως είναι πραγματικός αν κρίνω απο το ότι ήταν οι νκάδες που ξεκινούσαν τα συνθήματα στις συναυλίες και μετά τους ακολουθούσαν οι διοργανωτές. Πολύ λαρτζιά οι τύποι.
Βλέπω το επόμενο ΕΑΑΚ να συζητάει μόνο για φεστιβάλ.
Φοβερή περιγραφή. Μπαίνεις στα υπ' όψιν της κε για μελλοντική συνεργασία
Επίσης να πω ότι κάποια στιγμή σε κάποια απ' όλες τις κουβέντες μας, μπήκε ο καζάκης, ο μίκης κι η σπίθα.
Κι έγινε η σπίθα πυρκαγιά
κι η ίσκρα θοδωράκης
Πρώτε ανώνυμε, έχουν ήδη κάνει ενωτικό συνέδριο κι έχει εκλεγεί ο ΓΓ, ενώ από όσο μαθαίνω έβγαλαν ήδη και πρόγραμμα εξουσίας.
Να ρωτήσω εγω ο άσχετος η ΑΡΑΝ είναι μαοικη απόφυση ? και ποια η σχεση της με την ΑΡΑΣ ? (με την ΑΡΕΝ υποπτεύομαι καμία). Γνωρίζει ο οικοδεσπότης αν νομιμοποιούμαι να χρησιμοποιήσω αυτές τις λέξεις στο σκραμπλ ?
Κι από αυτό είναι. Μαζί με δομισμό κι αλτουσέρ. Ευρω-μαοϊσμό μπορείς να το πεις στην τελική.
Οι ιδεολογικές διαφορές είναι λεπτές και καλύτερα θα ήταν να το εξηγήσουν οι ίδιοι, γιατί μπαίνουν αρκετοί τις τελευταίες μέρες. Πιο λεπτομερή εξέταση χρειάζεται για τη διερεύνηση των διαφορών μεταξύ αρανόφσκι-αρασόφσκι και του παίκτη αρανόκια (ίντερ) με τον αράς που παίζει στον πας γιάννενα.
Για το σκραμπλ εξαρτάται. Μπορείς να το δεχτείς αν δέχεσαι και το λήμμα κκε. Εγώ θα το μετρούσα πάντως.
μπουστακι κολλαν μαιμου ΑΡΑΝ
ΑΡΑΝ είναι το ναυτικό της ΑΡΑΣ.
Η επόμενη διάσπαση θα ονομαστεί ΑΡΑΑ...
Καταγγέλουμε ως αναληθή και προβοκατόρικα τα ανώνυμα σχόλια περί εκλογής ΓΓ και προγράμματος εξουσίας. Είναι αλήθεια βέβαια πως υπήρξαν διμερείς επαφές στη βάση της διευρεύνεσης μιας προγραμμάτικής σύγκλισης, αλλά υπήρξαν καίριες διαφωνίες σε βασικά προαπαιτούμενα. Για να μην κυριαρχεί το ψέμα και το θόλωμα των νερών, διαφωνίες που αναδείχτηκαν και δεν μπορούσαν να συγκλίνουν σε μια κοινή τοποθέτηση, ήταν το προαπαιτούμενο που έθεσε η ΑΚ (Ξάνθης), για την αναγνώριση του απελευθερώτικου ρόλου του Πόλ Ποτ στην καταπολέμηση της μυωπίας και αλλων ασθενειών της όρασης στην Λαική Δημοκρατία της Καμπότζης. Απο την πλευρά του ΚΚΕ (μ-λ) τέθηκε ως βασικός όρος η κρίτικη στον μεγάλο λαικό ηγέτη Ν. Ζαχαριάδη όσον αφορά τη θέση της απόχης απο τις εκλογές του '46. 'Οπως είναι προφανές παρόλες τις όποιες συγκλίσεις υπάρχουν στο σήμερα, χώρις καθαρές απόψεις γύρω απο την ιστορία του κινήματος, ενότητα δεν μπορεί να υπάρχει γιατί αυτή θα στηρίζεται σε σαθρά οπορτουνιστικα θεμέλια.
Από το Γραφείο Τύπου της ΑΚ (Ξάνθης)
ρε απολίθωμα είσαι σίγουρος ότι υπάρχει ακομα η αραν?
αν μπεις στο σιτε τους ακόμα έχουν πρώτο θέμα τα ξύλα με την αρασ.
Ζει και βασιλεύει. Οι άλλοι είναι που λιγοστεύουν επικίνδυνα
http://odonitis.freehostia.com/?p=966
Επειδή θα σκάσω που δεν ξέρω, μπορεί κάποιος να εξηγήσει επιτέλους το περίφημο αστείο με τη μαϊμού της ΑΡΑΝ;
Ιουράσιε φίλε, η ΑΡΑΣ είναι οργάνωση μαϊμού της ΑΡΑΝ. Τόσο δύσκολο είναι πια να το καταλάβετε;
Η δεύτερη μέρα ήταν καλύτερη απο την πρώτη μιας και ΑΡΑΝ - ΝΑΡ συζήτησαν και για τον σοσιαλισμό στον 21ο αιώνα. Και άνοιξαν την συζήτηση περί φορέα. Μάλλον δεν τους έφτασε η ΑΝΤΑΡΣΥΑ και ετοιμάζονται για Κόμμα μέσα στο Κόμμα, με συγχωρείται μέσα στο μέτωπο.(Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ θα είναι μέτωπο με 2 κόμματα στο εσωτερικό του, μετά το ΣΕΚ και την ΑΡΑΣ να μην την παίζει κανένας. Γιατί ως γνωστόν κατά τα λεγόμενα όλων είναι επηρεασμένη απο την αστική ιδεολογία)
Απο έγκυρες πηγές έχω να πω οτι η ΑΡΑΝ, αφού κατήγγειλε την ΑΡΑΣ έχει χάσει το password για το site και περιμένει να λήξει η συνδρομή. Μέχρι τότε "θα παλεύει για την διόρθωση της φυσιογνωμίας του 'χώρου' και για την αριστερά που θέλουμε.."
Ρε Χατζηστεφάνου, μήπως ισχύει το αντίστροφο??
περα από το σωστό ορισμό του ρασκόλικα για ΑΡΑΝ-ΑΡΑΣ,
λογοτυπο ΑΡΑΝ
λογοτυπο ΑΡΑΣ
Προσέξτε τι ώρα γράφει σχόλιο ο κομάντο. Είναι πρωινός τύπος; Όχι δα. Από κάπου γύριζε. Οφείλουμε να του ασκήσουμε δημόσια πίεση για να δώσει μια ανταπόκριση. Το χρωστάει στο λαό του και την ιστορία του.
http://prwtovouliaantistasisxanthis.blogspot.com/
Αυτο ειναι το μπλογκ της πρωτοβουλιας στην οποια συμμετεχουν απο κοινου ΑΚ και ΚΚΕ μ-λ στη Ξανθη. συμμετεχουν επισης και ολοι οι υπολοιποι (ΣΥΝ, ΝΑΡ, ΑΡΑΝ, ΑΡΑΣ, ΟΚΔΕ Σπαρτακος) πλην των λακεδαιμονιων του ΚΚΕ
η προσπάθεια διαστρέβλωσης της πραγματικότητας δε θα γίνει ανεκτή.
Και θα αποκαλύψω την αλήθεια.
ΟΥΤΕ ΤΟ ΣΕΚ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ στην Πρωτοβουλία Αντίστασης Ξάνθης
Δημοσίευση σχολίου