Πάμε λίγο κωδικοποιημένα, γιατί αν αρχίσω τους φλύαρους συνειρμούς σαν τον απολαυστικό Σκουντή, σωθήκαμε και δε θα προλάβουμε ούτε το τζάμπολ.
-Πριν από καμιά 15αριά χρόνια, ο ΠΣΑΚ (ο σύνδεσμος των επαγγελματιών καλαθοσφαιριστών της χώρας) προκήρυξε απεργία για τα μέλη του στην πρεμιέρα της Α1 (τι GBL, ρε;). Επικεφαλής ήταν ο Λάζαρος, που (αποδείχτηκε φιλελές αντισοβιετικός αλλά) τότε ήταν πουλέν και πήγαινε κόντρα στον Βασιλακόπουλο, για αυτό τον έκραζε ο κολλητός του σωλήνα, ο Συρίγος, σαν «καλός Πασόκος». Απέργησαν όλοι οι Έλληνες παίκτες, πλην Λακεδαιμονίων, δηλαδή των παχυλά αμειβόμενων παικτών του ΠΑΟ και του Ολυμπιακού (αυτό για όσους τείνουν να τα βλέπουν όλα οπαδικά, ξεχνώντας τα ταξικά γυαλιά τους), δηλαδή της αφρόκρεμας των διεθνών, που είχαν και τη μεγαλύτερη δύναμη να μιλήσουν για τις διεκδικήσεις των συναδέλφων τους, έλα όμως που το χρήμα καθορίζει συνειδήσεις και πράξεις. Τα μέλη της διοίκησης του ΠΣΑΚ παρατάχθηκαν στη σέντρα, για να εμποδίσουν συμβολικά την έναρξη δύο αγώνων και τους πήρε σηκωτούς η αστυνομία. Τότε ο Σπανούλης πήρε αμέσως θέση, βάζοντας το ρητορικό ερώτημα «εμένα ποιος θα μου δώσει τα λεφτά μου». Μόνο για μπάσκετ...
Όποιος περίμενε κάτι καλύτερο από τον (όποιο) Σπανούλη ή έπεσε από τα σύννεφα με τη στάση του (να μην πει τίποτα για τις προεκτάσεις του αγώνα με το Ισραήλ και να μιλήσει "μόνο για μπάσκετ"), είναι ένας ευτυχισμένος άνθρωπος, μες στην αφέλειά του. Κρίμα μόνο που τα χαρτονομίσματα διαλύουν τα ροζ συννεφάκια, όπως στη σκηνή με τη Βλαχοπούλου ως μέντιουμ -πριν γίνει «σιδηρά κυρία» αλά ελληνικά, σε μια ταινία χίλιες φορές πιο καλτ από αυτές του Τσιώλη, αλλά χωρίς καλό μάρκετινγκ, που είναι το παν στην εποχή μας.
-Και να ήθελε να πει κάτι ο Σπανούλης -που ΔΕΝ...-, δε θα μπορούσε να το κάνει ευθέως. Όχι για να μην τσατίσει τον αντίπαλο, και να μην τον συσπειρώσει δίνοντάς του επιπλέον εξωαγωνιστικό κίνητρο. Αλλά για να μη θυμώσει ο εργοδότης του, η ΕΟΚ (και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο), που ξέπλυνε καλά και σχολαστικά το Ισραήλ με το φιλικό στην Κύπρο (ως κομμάτι του κράτους, κατ’ εικόνα και ομοίωση της κυβέρνησης), και η διοργανώτρια αρχή (FIBA Europe). Με άλλα λόγια, αν μιλούσε, θα θεωρούνταν αυτομάτως υπεύθυνος για «διπλωματικό επεισόδιο» και την επόμενη ημέρα θα ήταν σπίτι του, εκτός διοργάνωσης, για να μη λερώνει το οξυζενέ, αποστειρωμένο, «απολιτίκ» τοπίο.
Το μόνο που θα μπορούσε να κάνει, σε τέτοιο εχθρικό περιβάλλον, θα ήταν κάτι εντελώς υπαινικτικό: σαν το χασμουρητό της Σάττι ή το «κόψιμο» του Λούκα στην ανάκρουση των ύμνων. Τόσο - όσο, συμβολικό και διφορούμενο, έμμεσο και αναγκαστικά ασαφές.
-Το μόνο που ξέρει και θέλει να κάνει, όμως, ο Kill Bill (όχι killers στη Γάζα, ας μιλήσουμε μόνο για ταινίες) είναι να πει πχ για την ελληνική ψυχή, λες και έχει καταπιεί το κοντάρι της σημαίας ή για την υποψηφιότητα του Μόραλη στον Πειραιά, για να μας δείξει πόσο (οσφυο)εύκαμπτο είναι το κοντάρι της πατρίδας μας, όταν υποκλίνεται σε ευεργέτες εφοπλιστές (φαρμακοβιομήχανους, βιομήχανους στη χαλυβουργία κτλ -εντελώς τυχαία παραδείγματα). Άντε να μας έλεγε, σαν τον καραμούζα (σόρι, Βασιλική) Βαγγέλη Ιωάννου για τον «ωραιότερο ύμνο του κόσμου». Που είναι όντως υπέροχος, αλλά για τελείως διαφορετικούς λόγους και πρωτίστως γιατί μιλά για (χαίρε, ω χαίρε) λευτεριά -στην Παλαιστίνη.
Αυτά για να έχουμε συναίσθηση ποιους θαυμάζουμε, για ποιο λόγο και ποιο είναι το πραγματικό τους ανάστημα. Είχε απόλυτο δίκιο ο Κάρολος, όταν τα έλεγε, έστω σε λίγο διαφορετικά συμφραζόμενα. «Δεν είμαι πρότυπο για την ανατροφή των παιδιών σας, απλώς επειδή μπορώ να καρφώσω». Κι αυτόν τον Κάρολο τον λένε Μπάρκλεϊ...
-Όπως λέει ένας φίλος, ο μόνος που ίσως
έλεγε όντως κάτι, θα ήταν ο Νίκος Παππάς. Ο φίλος
του dpg (που είναι κινούμενος φασισμός) και του
Κασσελάκη (που είναι κινούμενο αντιδραστικό
No Politica ή επιχειρηματικό meta-politica). Όχι απαραίτητα γιατί ειναι με τη σωστή πλευρά
της ιστορίας, αλλά για να δείξει πόσο αντισυμβατικός
είναι.
Αυτό, για να έχουμε κι εμείς συναίσθηση
ποιους ξεχωρίζουμε και -καμιά φορά- εξυμνούμε
άκριτα (πρωτίστως για μένα το λέω, αλλά και συλλογικά).
-Άραγε υπάρχει λόγος να εξηγήσουμε πόσο ξεφτιλισμένο, ξεσκισμένο κουρελόπανο είναι το λάβαρο του No Politica που υψώνει υποκριτικά το σύστημα, για να ελέγξει πλήρως τις αντιδράσεις; Νο πολίτικα συλλήψεις για πανό και σημαίες της Παλαιστίνης, αλλά όχι για τις σημαίες του κράτους-δολοφόνου. Νο Πολίτικα αποκλεισμός για τη Ρωσία και τις ομάδες της από τις αθλητικές διοργανώσεις, όχι όμως για τους γενοκτόνους. Και γενικά συνθήματα για τα παιδιά που πεθαίνουν -λες και φεύγουν μόνα τους, από φυσικό θάνατο, ή ψάχνουμε να βρούμε ποιος είναι ο δολοφόνος στο Cluedo.
-Ίσως εκπλαγούν οι ανυποψίαστοι, αλλά η χώρα όπου σπάει ενίοτε η Νο Πολίτικα Ομερτά είναι το Αμερίκα του Τραμπ. Ακριβώς γιατί το (πολιτικό) μάρκετινγκ είναι τόσο εξελιγμένο, που προβλέπει-ενσωματώνει ακόμα και τις φωνές της αμφισβήτησης. Είμαστε έτη φωτός μακριά από την εποχή που ο GOAT Μάικ (μακρινός εξάδελφος των Κατσίκηδων που έπαιξαν στον ΠΑΟΚ) αρνούνταν να πάρει θέση, γιατί και οι ρεμπουμπλικάνοι αγόραζαν τα παπούτσια του. Σήμερα το σύστημα ξέρει ότι μπορεί να πουλήσει την αμφισβήτηση, με εναλλακτικό περιτύλιγμα, ως εμπόρευμα προς κατανάλωση. Και ότι αυτή δε θα αγγίξει ποτέ κόκκινες ζώνες, όπως τους εθνικά περήφανους πολέμους ή τις έξυπνες βόμβες που σκορπίζουν μαζικά τον θάνατο.
Όσο αξιέπαινες - θαρραλέες και αν είναι οι πρωτοβουλίες για το BLM των παικτών του ΝΒΑ (που είχαν αρνηθεί να επισκεφτούν τον Λευκό Οίκο) ή το γονάτισμα του Καπέρνικ στον εθνικό ύμνο, δεν παύουν να κινούνται σε αυστηρά καθορισμένα όρια, για να διοχετεύεται η οργή ανέξοδα -ακόμα και κερδοφόρα, ως διαφημιστική καμπάνια, που προβάλλει τις «εταιρικές αξίες» της ΝΙΚΕ. Παρόλα αυτά, σε μια δημόσια σφαίρα οργανωμένης αφωνίας, σαν τη δική μας, ζηλεύουμε ακόμα και τα αυτονόητα -που είναι και τα πιο δύσκολα να γίνουν. Μιλήστε, ρε, τι σας ζητάνε πια;
-Ο Παπαδοτζόν είναι από τους μετρημένους στα δάχτυλα που μιλάνε δημόσια ενάντια στη γενοκτονία και τη γενικευμένη αφωνία, συγκεντρώνοντας τα βέλη κυβερνητικών τρολ, του σιωνιστικού επικοινωνιακού μηχανισμού και όλο τον χυλό των Νο Πολίτικα κυρ-Παντελήδων, που δεν αντέχουν να «διαβάζουν για πολιτική» στο Γκαζέτα. Κακώς ίσως, από μια άποψη, γιατί δεν τους χωρίζουν τόσο πολλά από τις χιλιάδες εμμονές και το χαμηλό ταβάνι του Παπαδογιάννη, που στο ίδιο κείμενο συμψηφίζει τη γενοκτονία με τον πόλεμο στην Ουκρανία και αναρωτιέται γιατί επέστρεψε στις διεθνείς διοργανώσεις η... Λευκορωσία!
Παρόλα αυτά, παραμένει όαση σε μια έρημο
μουγκών (Shut up and dribble...), χωρίς άμμο ή μαλλιά στη γλώσσα
-που θα έλεγε και μια ψυχή. Και ήταν ο μόνος που
βρήκε το θάρρος να γκρεμίσει το τείχος της Ιεριχούς καταθλιπτικής σιωπής, κάνοντας τη σχετική
ερώτηση στον Σπανούλη για τον σημερινό αγώνα.
Η οποία, όμως, ήταν λάθος. Γιατί, στην απίθανη περίπτωση που υπήρχε όντως κάποιο σχέδιο συμβολικής διαμαρτυρίας (που ΔΕΝ υπάρχει), απλώς θα το έκαιγε. Τι απάντηση περίμενε δηλαδή; Ναι, υπάρχει τέτοια πρόθεση και θα την δείτε αύριο στο παρκέ;
Εκτός και αν ποντάρει στην έκταση που πήρε το θέμα και τη γενική κατακραυγή, για να «εκβιάσει» κάποια εξέλιξη και μια πιθανή συμβολική αντίδραση, το βράδυ -που δε συγκεντρώνει πολλές πιθανότητες. Πιο πιθανό είναι να γίνουν του Σπανού(λη) τα γένια ή να μείνει εκτός βάθρου η φετινή Σερβ... Α, γράψε άκυρο.
Σε κάθε περίπτωση, περιμένω να δω το καρπούζι στο μπλουζάκι του, στη μικτή ζώνη, στα πλάνα με τους διεθνείς, μετά τον αγώνα. Ή μήπως όχι;
-Ποιος άλλος έγινε παραφωνία στην καταθλιπτική σιωπή;
Ο Μιχάλης Κακιούζης που (έχει μια αναφορά-έκπληξη για την Αλέκα στο βιβλίο του και) είπε πως το ματς με το Ισραήλ δεν είναι μόνο αθλητικό, αλλά ευκαιρία να απαντήσουμε σε πολλά πράγματα. Δε θυμάμαι να λέει κάτι αντίστοιχο ως αρχηγός της χρυσής ομάδας στο Βελιγράδι, που απέκλεισε το Ισραήλ πριν την οκτάδα (είκοσι χρόνια πριν και δύο χρόνια μετά τη δεύτερη Ιντιφάντα) αλλά αυτό δε μειώνει την αξία της δήλωσής του.
Και ο Βαλαβάνης στη Nova, από την παλιά γενιά του εμβληματικού «Τριπόντου» (αν όχι και της «Πρώτης»), που μπορεί να μη σταυρώνει σωστό όνομα, ούτε καν του «Πορζίνσκις» -sic-, αλλά σε ένα ματς του Ισραήλ με καταιγισμό τριπόντων, είπε πως δε χρησιμοποιεί άλλη φράση (πχ «βομβαρδισμό»), γιατί υπάρχει και μια γενοκτονία.
Ακόμα και οι ψίθυροι γιγαντώνονται εν μέσω εκκωφαντικής No Politica σιωπής.
Πέραν αυτών, ουδείς. Γιατί συμβαίνει αυτό; Γιατί δε βγαίνουν στους ανθρώπους του χώρου τα -θολά έστω- αντανακλαστικά που είχαμε δει για τους «όρτοντοξ μπρατς» στους νατοϊκούς βομβαρδισμούς της Γιουγκοσλαβίας; Δεν είναι μόνο θρησκευτικό το θέμα -όπως το πλασάρει το κυβερνητικό επιτελείο- ούτε απλώς θέμα φιλίας με πολλούς Γιούγκους μπασκετικούς, που πέρασαν από τα μέρη μας. Η... ορθή δόξα για πολλούς καθορίζεται από το χρήμα και το συμφέρον, από την επίσημη κρατική πολιτική, από την ιδεολογία των κυρίαρχων -που γίνεται κυρίαρχη ιδεολογία. Και οι εποχές μας διαφέρουν σε πολλά μεταξύ τους.
Το ’99 πχ στα κυβερνητικά «ΝΕΑ» μπορούσες να διαβάσεις τη στήλη του Στάθη, τον Τσίμα να θυμίζει τα νιάτα του -πριν βγει ο άλλος του εαυτός στη φόρα, πολλά φλογερά άρθρα ενάντια στον πόλεμο και την ιμπεριαλιστική επέμβαση. Πάνω απ’ όλα, τα ΝΕΑ είχαν μαζικό -και διαφορετικό- αναγνωστικό κοινό, με άλλες μνήμες και αναφορές. Σήμερα πολύ λιγότεροι αγοράζουν την εφημερίδα και ακόμα λιγότεροι το αφήγημα της «νέας Πράβδα» του κυρ-Βαγγέλη (του Μανιάτη και του Χαραλαμπόπουλου) ή το τυράκι του «τρίτου γύρου» με την κεντροαριστερά του Τσίπρα.
Τότε μιλούσαν πολλοί (ίσως οι περισσότεροι) και ο αντι-αμερικανισμός ήταν κυρίαρχο αίσθημα, που ανάγκαζε το κράτος σε ελιγμούς (και τους σημερινούς μουγκούς να μιλάνε). Σήμερα η κυβέρνηση (όπως και οι προηγούμενες) έχει ανακηρύξει το Ισραήλ σε στρατηγικό σύμμαχο, επηρεάζοντας άμεσα τον στενό πυρήνα των (κάποτε αντισημιτών και διαχρονικά σκατόψυχων) οπαδών της. Κι όσοι είναι φτερά στον άνεμο, ανεμίζοντας πάντα προς τα εκεί που φυσάει η εξουσία, φοβούνται να μιλήσουν για το έγκλημα, γιατί λογαριάζουν τις συνέπειες και το μπόλικο χρήμα που κινεί το σιωνιστικό κράτος. Για την ακρίβεια, φοβούνται περισσότερο τις συνέπειες μιας τοποθέτησης, από ό,τι τη γενική κατακραυγή του κόσμου (αν δε μιλήσουν). Κι αυτό είναι ίσως και δικό μας «λάθος» - ευθύνη.
Όσοι δε φοβούνται να μιλήσουν, πρέπει να μιλήσουν πιο δυνατά -πρωτίστως με τις πράξεις τους. Να διώξουν τον φόβο από αυτούς που αμφιταλαντεύονται και να κάνουν τα καθάρματα να φοβηθούν και να λουφάξουν, να μην μπορούν να σταθούν χωρίς να τους γιουχάρει ο κόσμος.
Όσοι εκνευρίζονται με τον (κάθε) Σπανούλη, που θα είχε πολλά να πει, αλλά σκέφτηκε ότι έχει πολλά να χάσει, ας σκεφτούν πρώτα τι κάνουν οι ίδιοι στην καθημερινή τους ζωή και δράση. Κι ας μη μεταθέτουν αλλού τις ευθύνες και τα νεύρα για το γενικό, επιβαλλόμενο σιωπητήριο.
Και όσοι βρίσκουν φωνή μόνο στα ΜΚΔ ή περιμένουν από κάποιον Σπανούλη να πει όσα φοβούνται να εκφράσουν, δε θα βγάλουν αχ(να), ούτε όταν έρθει η σειρά τους. Κι ας μην περιμένουν κάποιο θάμα -μοιραίοι και άβουλοι αντάμα. Και του Σπανού(λη) τα γένια (ή τα μαλλιά) μπορεί να γίνουν, ακόμα και να χάσει τα μαλλιά στη γλώσσα του, αρκεί να έχουμε γενικό ξεσηκωμό.
Αλλιώς τα μόνα «θαύματα» που θα βλέπουν-με, θα είναι αθλητικού τύπου. Κι όσο δυνατούς συμβολισμούς και αν μας χαρίζει ο αθλητισμός, δεν μπορεί να καλύψει την απουσία όσων δεν αγωνίζονται ποτέ και επιλέγουν να χάνουν άνευ αγώνα.
5 σχόλια:
Απολίθωμα, στα ίσια και χωρίς φιοριτούρες: γιατί η αναφορά του Παπαδογιάννη στη Ρωσία και στον επιθετικό της πόλεμο στην Ουκρανία (αλλά και στη Λευκορωσία, το καθεστώς της οποίας επέτρεψε σε μία χώρα να χρησιμοποιήσει το λευκορωσικό έδαφος για να εισβάλει σε μία άλλη) σε ενόχλησε;
Είσαι οπαδός της ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία; Έπρεπε οι ρωσικές ομάδες να παίζουν κανονικά στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις;
Τη θέση του Παπαδογιάννη (πετάξτε έξω Ρωσία και Ισραήλ) την καταλαβαίνω. Το ίδιο είπε και ο πρωθυπουργός της Ισπανίας Σάντσεθ.
Η δική σου ποια είναι; Ισραήλ έξω, Ρωσία μέσα;
Π.
Η δική μου είναι ενάντια στον συμψηφισμό, και ότι υπάρχει εισβολή, ιμπεριαλιστικός πόλεμος αλλά όχι γενοκτονία. Επίσης ότι ο αποκλεισμός των ρωσικών και (μέχρι πρότινος) των λευκορωσικών (!) ομάδων έχει πολιτικά σταθμά και μπόλικη υποκρισία. Ελπίζω ότι αυτά είναι αυτονόητα και κοινή βάση για όλους μας.
Για όποιον παρακολουθεί τα κείμενα του Παπαδογιάννη, λέει κάτι διαφορετικό, από ξεκάθαρα φιλο-ΕΕ και σε τελική ανάλυση φιλονατοϊκή σκοπιά.
Στα ίσια λοιπόν και χωρίς φιοριτούρες, εσύ παρακολουθείς τακτικά τι λέει ο ΝΠ; Και αν ναι, γιατί θες να τον βγάλεις λάδι και στοιχίζεσαι με τη γνώμη του;
Απολίθωμα
1. Στη Γάζα δεν υπάρχει γενοκτονία. Υπάρχει απόπειρα εθνοκάθαρσης από μια ακροδεξιά κυβέρνηση του Ισραήλ, με τη συνενοχή του αρχιφασίστα Τραμπ, τον οποίο περιέργως ο πολιτικός σου χώρος τον αντιμετωπίζει περίπου με ανοχή/συμπάθεια, παρά τον εξωφρενικό ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ εκφασισμό που έχει φέρει στις ΗΠΑ σε πρωτοφανή κλίμακα (έχω ακούσει ψηφοφόρους σας να λένε για τον Τραμπ που "τουλάχιστον δεν ξεκινά πολέμους", δηλαδή είναι τάχα καλύτερος σε σχέση με τους προκατόχους του).
Γενοκτονία με τον ισραηλινό στρατό να παίρνει τηλέφωνα και να λέει φύγετε θα χτυπήσουμε δεν υφίσταται. Εκτός αν πιστεύεις ότι στη Ρουάντα οι Χούτου έπαιρναν τηλέφωνο τους άμαχους Τούτσι για να αποχωρήσουν. Ο κανιβαλικός τρόπος δε που έδρασε η Χαμάς κατά αμάχων στις 7/10 λειτούργησε εκτός των άλλων και ως απίστευτη προβοκάτσια υπέρ της ακροδεξιάς των αναθεωρητών σιωνιστών του Ισραήλ.
2. Στο Ισραήλ υπάρχουν πολιτικές δυνάμεις με ισχύ στο κοινοβούλιο (τα κόμματα του Γκαντς και του περισσότερο του Λαπίντ, επίσης το Δημοκρατικό στο οποίο έχουν συγχωνευτεί και οι Εργατικοί κλπ.) ή ακόμη και πολιτικοί του κυβερνώντος δεξιού Λικούντ (Γκάλαντ) που αντιτίθενται στον πόλεμο στον ένα ή στον άλλο βαθμό. Υπάρχουν επίσης δύο σχηματισμοί Αραβοϊσραηλινών στο κοινοβούλιο. Υπάρχουν επίσης φιλειρηνικές οργανώσεις, οργανώσεις αυτού που οι αστοί λένε "κοινωνία των πολιτών", υπάρχει η αριστερή - σοσιαλδημοκρατική - φιλοπαλαιστινιακή Haaretz, υπάρχουν οι πρώην πρωθυπουργοί Ολμέρτ και Μπάρακ που ραπίζουν το Νετανιάχου και τους φασίστες συμμάχους του, υπάρχει Ανώτατο Δικαστήριο που αντιστέκεται στα πραξικοπήματά του.
Στη Ρωσία μήπως μπορείς να μου πεις τι από τα παραπάνω υπάρχει; Υπάρχει η οποιαδήποτε δυνατότητα νόμιμης αντίστασης στον πόλεμο; Έχει δικαίωμα κάποιος να πει "πιστεύω ότι έχουμε άδικο στον πόλεμο της Ουκρανίας και πρέπει να επιστρέψουμε την Κριμαία και όλα τα άλλα κατεχόμενα εδάφη" και να μην πάει φυλακή; Δεν διάβασες άρθρα στο πρακτορείο TASS από την αρχή του πολέμου με γραμμή (σε απλά λόγια): "Οι Ουκρανοί θέλουν κατοχή 50 χρόνια, βίτσα και ξύλο, μέχρι να πειστούν ότι δεν υπάρχει Ουκρανία κι ότι είναι Ρώσοι, κι οποιος δεν πειστεί... καταλαβαίνετε".
Υπό αυτό το πρίσμα, ο αποκλεισμός των ρωσικών ομάδων ήταν το μίνιμουμ που μπορούσε να γίνει (για τις λευκορωσικές δεν έχω τόσο πάθος, γιατί δεν ξέρω αν ο Λουκασένκο κάνει όσα κάνει εκβιαζόμενος ή από γνήσια συμμαχία με τον Πούτιν). Και πρέπει να παραμείνουν αποκλεισμένες.
3. Όχι, δεν παρακολουθώ τι λέει τακτικά, τον θεωρώ πολακικό ζαίο, βαξεβανιστήρι και άρα εξ ορισμού αντιπαθητικό. Στα μπασκετικά επίσης όλο ανοησίες λέει. Απλώς λέω ότι η δική του θέση αποπνέει μια συνοχή, σε αντίθεση με εκείνη που εξέφρασες εσύ στην κριτική σου.
Π.
Έσκασε και ο απολογητής της "μοναδικής δημοκρατίας στη Μέση Ανατολή" που βγάζει σηκωτούς από το κοινοβούλιο κομμουνιστές βουλευτές αν μιλήσουν για την γενοκτονία που διεξάγει το κράτος τους.
Για το αν ο πολιτικός χώρος του οικοδεσπότη (εννοείς υποθέτω το ΚΚΕ; ) εκφράζεται με ανοχή/συμπάθεια για τον Τραμπ, σε προκαλώ να παρουσιάσεις έστω μία δημόσια/επίσημη τοποθέτηση που να επιβεβαιώνει τα λεγόμενα σου. Τα "άκουσα ψηφοφόρους σας να λένε" ως επιχειρήματα έχουν ίση αξία με το χαρτί υγείας.
Θα μπορούσα και εγώ να βγάλω από την κοιλιά μου τι άκουσα να λένε ψηφοφόροι της ΟΑΚΚΕ, εάν ήξερα κανέναν.
Επαγγελματίας οπαδός
Οπ, σόρι, δεν είχα διαγνώσει σωστά το προτσές.
Συνεπώς, με καθαρά αθλητικο-καφενειακούς όρους:
α. Σταμάτησα να διαβάζω μετά το "στη Γάζα δεν υπάρχει γενοκτονία".
β. Ακούστηκες. Επόμενη γραμμούλα
Δημοσίευση σχολίου