Την κυριακή το απόγευμα στη λδ του βορρά ήταν η ώρα του παιδιού. Εν αρχή στο πάρκο απέναντι από την ετ3. Προσπερνούσες στην είσοδο τους πορτιέρηδες απ’ το ξεκίνημα, που σου άπλωναν στο πρόσωπο την εφημερίδα τους σαν ένταλμα σύλληψης και έβρισκες πιο κάτω, προς τις κούνιες, την ανοιχτή συνέλευση, όπου είχε μετακινηθεί προς άγρα σκιάς. Πρόλαβα τρεις ομιλητές που άρχισαν όλοι λέγοντας πως θα σταθούν σε πιο πρακτικά ζητήματα. Και δεν έχω πρόθεση να αμφισβητήσω ή να ειρωνευτώ τις προθέσεις τους, αλλά είναι ζήτημα αν κατάφεραν να περάσουν ποτέ στο πεδίο της πράξης, γιατί σε τέτοια οργανωτικά ζητήματα, όπου ακούς πολλούς συντρόφους, αργεί να ξημερώσει, ιδίως όταν μιλάμε για εξωκοινοβούλιο κι αντάριζα. Αν τα παιδιά έμεναν μόνα τους να παίζουν, θα ξαναζούσαν τη φαντασίωση της κάτω βουλής και του λευκού πύργου, που είναι ο πιο γρήγορος δρόμος προς τον εκφυλισμό, για ένα και βασικό λόγο: πως είναι η πλέον αυτοαναφορική διαδικασία ατομικής εκτόνωσης κι ικανοποίησης ιδεολογικών φετίχ, η οποία μιλά εξ ονόματος του συνόλου, χωρίς ποτέ να γίνεται συλλογική επί της ουσίας.
Προχωρώντας προς το δημαρχείο και τον χώρο της προσυγκέντρωσής μας, πέτυχα ένα λεφούσι από άλλα παιδιά, μικρότερης ηλικίας, που γιόρταζαν μαζί με τους γονείς τους τη μέρα του πατέρα. Κι έβαζαν τα κεφάλια τους σε μια χάρτινη φιγούρα με ένα σχέδιο και τη λεζάντα: όταν μεγαλώσω, θέλω να γίνω δυνατός κι έξυπνος σαν τον μπαμπά μου. Και μια άλλη παραδίπλα για τα κοριτσάκια, όπου άλλαζαν μόνο τα γένη στη λεζάντα. Αλλά αν οι διοργανωτές είχαν σκεφτεί οικονομικά και κινηματικά, θα είχαν φτιάξει μόνο ένα και θα συμπλήρωναν τη λεζάντα. Θέλω να γίνω δυνατός-ή κι έξυπνος-η, σαν τον/την μπαμπά μου –γιατί ως γνωστόν, στη λογική του χώρου, το φύλο αποτελεί κοινωνική κατασκευή, βεβαίως-βεβαίως. Αλλά αν το ‘χαν φτιάξει άλλες συνιστώσες του χώρου, θα έλεγε: όταν μεγαλώσω, θέλω να γίνω δυνατός σαν το κουκουέ. Και αν αφορούσε εμάς το πράγμα, θα διοργανώναμε τη μέρα του πατερούλη και θα βάζαμε τη φιγούρα του συντρόφου με το μουστάκι, για να βγάζουμε συλλεκτικές φωτογραφίες.
Επόμενος σταθμός η έκθεση βιβλίου κι η παρουσίαση του βιβλίου του γκίντερ για την εξέγερση του σπάρτακου, από τον τηλέμαχο λουγγή. Που είχε προλάβει να γνωρίσει το συγγραφέα, όταν ήταν νέος και είναι –κατά δήλωσή του- τσιτατολόγος, γιατί «έχω κάνει πολλά χρόνια και με τους κλασικούς»! Ο βυζαντινολόγος λουγγής δεν ασχολήθηκε με τις βυζαντινολογίες του κινήματος, αλλά με το θέμα της δουλοκτησίας, κάνοντας αρκετούς παραλληλισμούς (χωρίς να έχει πάντα πολύ αυστηρό ειρμό, γι’ αυτό και μας ρωτούσε διαρκώς αν τον παρακολουθούμε) και προεκτάσεις στον χρόνο –μολονότι στην ιστορία επαναλαμβάνονται μόνο οι εξωτερικές μορφές κι όχι η ίδια η ιστορία.
Αναφέρθηκε μεταξύ άλλων: στην κρίση της δουλοκτητικής κοινωνίας και τις κρίσεις εν γένει, που ναι μεν διαρκούσαν περισσότερα χρόνια τότε, αλλά παραδοσιακά οδηγούν την εκάστοτε άρχουσα τάξη στην εξαθλίωση των κατώτερων στρωμάτων και σε αντιπαραγωγικές επενδύσεις κεφαλαίων –μπορεί να μην υπήρχαν τράπεζες στην ελβετία, αλλά έφτιαχναν βίλες, θέρμες, πολυτελή λουτρά, κτλ. Στις εξπανσιονιστικές (sic) τάσεις της ρωμαϊκής αυτοκρατορίας –θυμίζοντάς μας πως ένας είναι ο εχθρός, ο εξπανσιονισμός. Στους τίμιους ρεφορμιστές της εποχής, τους γράκχους, που προσπάθησαν να επιβάλλουν κάποιες φιλολαϊκές μεταρρυθμίσεις , αλλά βρήκαν τραγικό θάνατο σε ενέδρα από πληρωμένους μπράβους και το λούμπεν προλεταριάτο που τρεφόταν με άρτο και θεάματα. Ενώ ανέφερε 4-5 φορές και την αδυναμία σύναψης μιας Λαϊκής Συμμαχίας των δούλων με τα κατώτερα λαϊκά στρώματα. Κι όταν επεκτάθηκε στα αίτια της ήττας και συμπεριέλαβε την έλλειψη ωρίμανσης του υποκειμενικού παράγοντα (καθώς οι δούλοι δεν αποτελούσαν πλειοψηφία στον ιταλικό χώρο), περίμενα συνειρμικά να σημειώσει και την καθοριστική σημασία ενός ισχυρού κκ ως συνειδητής πρωτοπορίας.
Κι αν όλα αυτά σου φαίνονται (και είναι) κάπως τραβηγμένα σφε αναγνώστη, πρέπει να σκεφτείς πως οι διάφορες μορφές δουλείας (και δουλοπαροικίας) παρέμειναν στο ιστορικό προσκήνιο μέχρι και τον εικοστό αιώνα, για να εξαφανιστούν οριστικά μόνο με την οκτωβριανή επανάσταση που έβαλε στο στόχαστρό της και τη μισθωτή δουλεία.
Φεύγοντας από τον χώρο της έκθεσης μαζί με άλλους συντρόφους πού ήταν «χρεωμένοι» εκεί –γιατί το παμε είναι τόσο διασπαστικό, που διασπά ακόμα και τις δικές του δυνάμεις, σύντροφε παπαδημούλη- πετύχαμε την πορεία, που είχε ξεκινήσει ήδη από την ετ3. Κι ακολούθησε ένας ιδιότυπος τηλε-μαραθώνιος στους δρόμους της πόλης, για να επιστρέψουμε στο ίδιο σημείο, και να δώσουμε τη σκυτάλη στους μουσικούς που θα έδιναν συναυλία. Κι εκεί υπήρχε πολύς φρέσκος κόσμος, που προτίμησε να μην ιδρώσει με άσκοπες βόλτες στο κέντρο, αλλά να δώσει κατευθείαν το παρών στη στρατού για το μουσικό πρόγραμμα –που θα ολοκλήρωνε ιδανικά μια ωραία μέρα τους στην παραλία για μπάνιο.
Αλλά η αναδυόμενη μπόχα δεν ερχόταν από αυτούς, ούτε από το δικό μας μπάνιο στον ιδρώτα –ούτε καν απ’ τον παρακείμενο θερμαϊκό. Ερχόταν απ’ τα δελτία ειδήσεων των ιδιωτικών καναλιών που έσπαγαν στην ψύχρα την απεργία, για να σπάσουν τα νεύρα του κόσμου με την αντικειμενική τους ενημέρωση και να βοηθήσουν το σαμαρά να σπάσει αυγά και να κάνει ομελέτα με τα τσόφλια του σάπιου κατεστημένου (που σπάει κι αυτό από στιγμή σε στιγμή). Και φυσικά για να δώσουν γραμμή πως οι εκλογές πρέπει να αποφευχθούν πάση θυσία. Είπαν και ελάλησαν.
Ευτυχώς στην αστική δημοκρατία δεν υπάρχουν αδιέξοδα. Αν κάποιος καναλάρχης θέλει να σπάσει την «απεργιακή ομερτά», μπορεί να πάρει άδεια για πεντάλεπτο απεργιακό δελτίο και να το βγάλει κανονικά, με ωριαία σχεδόν διάρκεια. Και στο καπάκι να βγάλει πχ τον τράγκα με ένα καυτό απεργιακό θέμα για τα πραγματικά αίτια του θανάτου του χριστόδουλου, με την πολύτιμη συμβολή της δήμητρας λιάνη. Κι εάν κάποιος πολιτικός αρχηγός της συμπολίτευσης θέλει να αποφύγει τις εκλογές χωρίς να γίνει ρεζίλι, μπορεί να περιμένει το συμβούλιο της επικρατείας να τον βγάλει από τη δύσκολη θέση και να το παίζει εκ του ασφαλούς υπεύθυνη κι αγωνιστική δύναμη, που ξέρει από μεταρρυθμίσεις.
Και από την άλλη όμως. Αν θες να στήσεις προ-εκλογικού χαρακτήρα φιέστα, χωρίς να χάσεις την καλή έξωθεν μαρτυρία του ενωτικού αγωνιστή, μπορείς να ρίξεις το ανάθεμα στο διασπαστικό παμε, που βάζει συγκέντρωση στην αγία παρασκευή, αντί να ‘ρθει στο σύνταγμα να γίνει χειροκροτητής του πρωθυπουργήσιμου αλέξη. Κι αν είσαι συνδικαλιστής του ίδιου χώρου και κατά βάθος θες να σπάσει η απεργία, για να δείξουν τα κανάλια τη φιέστα του αρχηγού, αλλά να κρατήσεις το φιλεργατικό προφίλ και να μη σε πουν απεργοσπάστη, μοιράζεις τα κουκιά στην εσηεα, ένας υπέρ, ένας κατά και δεν επιβάλλεις κυρώσεις στους απεργοσπάστες που δυστυχώς σε παράκουσαν –εσύ όμως είχες όλη την καλή θέληση. Να σημειωθεί στα πρακτικά.
Κι έτσι όλοι μαζί είναι μια ωραία δημοκρατική ατμόσφαιρα, που εξέρχεται σταδιακά από το αδιέξοδο, όχι ακριβώς αλώβητη, αλλά φιλοδοξώντας να κλείσει γρήγορα κι ομαλά το όποιο ρήγμα άνοιξε. Κι εναπόκειται σε εμάς να το κρατήσουμε ανοιχτό και να το βαθύνουμε.
21 σχόλια:
Καημένε έμεινες στη μπόχα των δελτίων. Αν έβλεπες λίγο πιο αργά τηλεόραση, μετά από το ματς της Ιταλία με το Μεξικό, θα ανατρίχιαζες από τη σιχασιά μιας μπόχας που έρχονταν από Φάληρο μεριά κ έφερε ένα πολύ γνωστό επίθετο. Μαχαιρίτσας. Ο φίλος του Τράγκα.
ρα
Πάρανομη εκπομπή σήματος νεριτ, κόψιμο 902,προσφυγή καναλαρχών εναντίον οποιασδήποτε κινητοποίησης για ερτ,χακέμα λογαριασμών facebook δημοσιογράφων.Κατά τ άλλα εκλογές δε θα γίνουν, η τυφλή δικαιοσύνη θα σώσει τα προσχήματα.Αλλά αυτά θα μείνουν.
mariori
πες και για την μποχα απο τις φουντες απο οι αθεοφοβοι ουτε στις πορειες και αγωνιστικες συναυλιες δεν μπορουν να αποχωρηστουν...
επικαιρο κομματι τοτεμ!!!
http://www.youtube.com/watch?v=QdD5LOplDZY
-Lyrical Dainja-
Αγαπητό απολίθωμα θα ήθελα τη γνώμη σου για τον απεργιακό ριζοσπάστη. Γιατί εμένα προσωπικά μου χτύπησε άσχημα το ότι πλήρωνες και είχε διαφήμιση της τράπεζας πειραιώς.
..
Μια μέρα πριν, το Σαββατο, είχε το lgbt pride. Για πρώτη φορά στην πολύχρονη ύπαρξή μου είχα την ευκαιρία να φιλτράρω ταξικά τις ομιλίες και να φανταστώ πώς θα ήταν μια ομιλία κάποιου εκπροσώπου του ταξικού κινήματος. Θα έπρεπε να απαντήσει στο «αρνούμαστε το ταξικό μίσος» που είπε ο κύριος εκπρόσωπος των bears, θα έπρεπε να εξηγήσει στην κυρία εκπρόσωπο της ActUp (αν δεν μπερδεύω το τρέχον καπέλο της) ότι η υψωμένη γροθιά σημαίνει κάτι πιο συγκεκριμένο από αλληλεγγύη γενικώς, και βέβαια θα έπρεπε να ρωτήσει τους Συριζαίους πού είναι οι δήμαρχοί του που τους ψάχνουμε από το 2008! Α, και να πει στον κύριο δήμαρχο-καπιταλιστή ότι ναι, το νερό είναι σχετικό!
Κάτι αριστεριστές που τα συνθήματά τους (ευτυχώς) καλύπτονταν από τη μουσική στην παρέλαση δεν τους αναφέρω καν.
.. (αν αυτό είναι το ψευδώνυμό σου)
αν καταλαβαίνω καλά οι διαφημίσεις ήταν να μπουν στο κυριακάτικο φύλλο και πέρασαν στο απεργιακό. Συμφωνώ πως έπρεπε να αποφευχθεί, αλλά ακούω βερεσέ όσα ακούγονται από διάφορους περίεργους για απεργοσπαστικό φύλλο, για να συμψηφίσουν το ριζοσπάστη με την αστική απεργοσπασία.
Εννοείτε πως έπρεπε να αποφευχθεί και δεν καταλαβαίνω γιατί να δέχεται ο ριζοσπάστης διαφημίσεις του Σάλλα και του κάθε Σάλλα γενικότερα, όποιος θέλει και έχει διάθεση απαντάει. Αλλά άλλο ήθελα να ρωτήσω φίλε απολίθωμα, λες στην προτελευταία παράγραφο της ανάρτησης σου κάτι για την ΕΣΗΕΑ αν μπορείς να μου πεις ακριβώς τι έγινε θα σου ήμουν υπόχρεος. Ευχαριστώ
http://syspeirosi.wordpress.com/2013/06/17/%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CE%B4%CE%AE%CE%B8%CE%B5%CE%BD-%CE%B1%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CF%8C-%CE%BA%CF%85%CF%81%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%AC%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF-%CF%86/
να ας πούμε ένας περίεργος ...
μια απεργοσπασία υπάρχει και είναι αστική , δεν υπάρχει εργατική ...
" κάποιος σύντροφος "
Σφυροδρέπανε χαίρε. (από το Ρωμαικό) λόγω Λουγγή.
Η υπεραξία δεν παράγεται στο δουλοκτητικό σύστημα, ουτε στο φεουδαρχικό. Ο Σοσιαλισμός είναι παιδι της εμπορευματικής παραγωγής (τα ξερείς αυτά, αλλά κουβεντα να γινεται).
Θα ηθελα να σχολιάσω κατά πρώτον, τη "συμπόρευση" ΠΑΜΕ-εξωκοινοβουλιο χτες. Βεβαίως το ΠΑΜΕ δεν ηταν μόνο στην ΕΤ3 αλλά και σε αλλη παρέμβαση στο στρατόπεδο που πουλιέται στους ιδιώτες, για αυτο φάνηκαν οι απουσίες των Δυτικών και της ΚΝΕ.
Παρατήρησα επίσης τον "έρωτα" των εξωκοινοβουλευτικων με την εικόνα και την αυτοπροβολή τους.
Αφού ακολουθούσαν το ΠΑΜΕ στην πορεία, μόλις φτάσαμε πίσω στην ΕΤ3, πήραν τα πανώ τους και περνώντας και (σπρώχνωντας θα έλεγα) μέσα από το ΠΑΜΕ, τα έστησαν απο πάνω μας.
Δυο ατομα αυτοί, εμεις όλοι του ΠΑΜΕ φαινόμαστε να κανουμε το ντεκόρ του πανό του Μ-Λ τελικά. Φάνηκε λίγο “άσχημο” αυτό το “σωνει και καλά” να ειναι εκεί μπροστα, άδσχετα αν άλλη οργάνωση, το ΠΑΜΕ εν προκειμένω, είχε οργανώσει την εκδήλωσή του αυτήν την ώρα. Το ΠΑΜΕ αποσυρε τις σημαίες και τα πανώ άμεσα, και σωστά έκανε γιατι δεν χρειάζεται τόση πρεμούρα της αυτοπροβολής "σώνει και καλά", η ουσία μετράει περισσότερο.
Εμ το άλλο πάλι.., μόλις έφτασε η πορεία και αρχισε η μουσική, το συγκρότημα που άρχισε να παιζει εκανε εισαγωγή το "επαναστατικο" τραγουδι των αμερικάνικων καμπαρέ και συνεχισε με καμπαρέ... εγω αλήθεια ξενερωσα σφυροδρέπανε..
.Αν νομιζουν ότι πρόκειται για "εορταστική πανήγυρη" και εκτονωτική προσπάθεια, με την αναλογη μουσική υπόκρουση, ανθρώπων που πήγαν εκεί για να χορέψουν τσα-τσα, μετά το μπάνιο, τοτε καπου πέφτουν εξω οι ιθύνοντες της ΕΡΤ, ας γνωρίζουν ότι υπάρχει και το Ελληνικό αγωνιστικό-επαναστατικό τραγούδι. Το καμπαρέ τι σχέση μπορεί να έχει με αγώνες..!
Ο Αγώνας θελει και παλμό επαναστατικό, θελει φλόγα, θελει επαναστατική κουλτούρα και το τραγουδι το επαναστατικό που θα "συνένωνε" όλες τις αριστερές "ψυχες" που ηταν εκεί με διάθεση για κάτι με ουσία που έβγαινε από τις συζητήσεις. Θα θυμασαι τις συναυλίες για τη Γιουγκοσλαυϊα με το Μικη να ξεσηκωνει και συναμα να ενώνει.
..Το αριστερό εξωκοινοβούλιο κυρίως μικροαστικής προέλευσης, πάντα θα είναι ολίγον "χύμα". Είναι στη φυση του η ταλάντευση, αλλά και η μαχητικότητα. Γνωστά αυτά όσον αφορά την κατεύθυνση, σε σχέση με το συνειδητό και οργανωμένο ΚΚΕ, το οποίο ΚΚΕ μπορεί να δημιουργεί αυτο που λείπει από το “ελευθεριακό” και “χύμα” εξωκοινοβούλιο, την δυναμη της ΠΡΑΞΗΣ, της δυνατότητας να υλοποιηθεί η θεωρία σε πράξη σύμφωνα με το διαλεκτικό υλισμό, (12η θεση για τον Φουερμπαχ), και δίνει την προοπτική τέτοιας δυνατότητας.
Αυτα τα ολίγα ως σχόλιο..
@neophyte_commie:
Τι είναι οι bears;
Βears φιλε ανωνυμε χ 2 ειναι οι "αρκουδοι",ψηλοι νταβραντισμενοι μαλλιαροι τυποι ομοφυλοφιλικων προτιμησεων...
Kατι σαν αυτους στο blue oyster bar,αν θυμασαι τη μεγαλη των μπατσων σχολη...
LS
ο πρώην κομμουνιστής δημοσιογράφος έχει παντελώς αποστρατευθεί από κάθε προσπάθεια που κάνει ο επαναστατικός Τύπος να είναι οργανωτής κ διαφωτιστής μαζών.καθοδηγητικό όργανο,όργανο της ΚΕ των κομμουνιστών.
άρα λειτουργεί σύμφωνα με το καταστατικό του ΚΚΕ κ των πολιτικών αποφάσεων της ΚΕ.
αν η ΚΕ έκρινε σωστά(κ πολύ σωστά κατά τη γνώμη μου)ότι πρέπει να εκδοθεί φύλλο στήριξης του αγώνα των εργαζομενων(όπως το κανάλι του 902 αν κ απεργεί δίνει βήμα στον αγώνα της ΕΡΤ)
ο Περπερας χωρίς ντροπή μας λέει μέσα από την ιστοσελίδα του απεργοσπάστη Τρίμμη και της παράταξης του ότι τίθεται εκτός κ εναντίον σε κάθε προσπάθεια του Επαναστατικού Κομματικού Τύπου.
ε κ γω από δω του απαντάω:να σε χαίρεται ο Αλαφούζος κ ο Τρίμμης αγοράκι μου.
κάθε δικαίωμα έχεις να σκοτώσεις όλες τις Λενινιστικές αξίες υπάρχουν μέσα σου αλλά μη μας πουλάς κ αγωνιστιλίκι γιατί είσαι κατάπτυστος.
πάρτε κ ένα βιντεάκι με μια απο τις 20 περίπου συζητήσεις για την ΕΡΤ στον 902.
κ μιας κ θα πάει να ψηφίσει Τρίμμη στην ΕΣΗΕΑ μπορεί ο "κύριος" να μας πει τι έκανε για την περιφρούρηση της απεργίας?γιατί καλά τα λόγια κ τσαμπα μαγκια αλλά στν εργοδοσία κάνουμε την κοτούλα.
http://www.902.gr/eidisi/mme/20169/syzitisi-gia-tis-exelixeis-stin-ert-stin-tileorasi-toy-902-video
"ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝΕΡΓΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ"
Λοιπόν, αν έχω καταλάβει καλά στην εσηεα οι ψήφοι για τη συνέχιση της σχωρεμένης της απεργίας ήταν πέντε υπέρ τέσσεριες κατά και ένα λευκό. Οι έδρες είναι: 2 σύριζα, 2 παμε, 1 ανταρσύα, 1 πρώην παμε και αυτό μας κάνει σύνολο έξι. Η διαρροή ήταν η μία του σύριζα. Με πέντε στις 11 δεν υπήρχε πλειοψηφία για νέα απόφαση και έμεινε σε ισχύ η προηγούμενη η οποία όμως καταπατήθηκε χτες και σήμερα έσπασε και τυπικά. Έτσι απολαύσαμε το παπανδρεϊκό σόου του τσίπρα και όχι την πολύ μεγάλη συγκέντρωση του παμε στην αγία παρασκευή -σε αυτό έχει μια ευθύνη και η ερτ που προτιμούσε τον αλέξη από τα πλάνα στο προαύλιό της.
Κάποιε "σύντροφε" έχεις μείνει πίσω. Μπες στον ΕΑ να ανανεώσεις τα βέλη στη φαρέτρα σου.
Άβε σβερντλόφ. Είναι τρελοί αυτοί οι εξωκοινοβούλιοι όπως θα έλεγε και ο σφος οβελίξ.
Συμπληρωματικά στη γιορτή του πατερούλη μεταφέρω και τον στίχο από ένα παιδικό τραγουδάκι που ακούστηκε και μου μεταφέρθηκε από φίλο της κε του μπλοκ.
πατερούλη σε αγαπώ πολύ, θα μαι το αγαπημένο σου παιδί
το προλεκάλτ στα καλύτερά του
Τι λαός είμαστε, ρε π@#στη μου; Μέσα σε 5 μέρες ξαναβγήκαν ψησταριές έξω απ' την ΕΤ3 και πανηγύρια πως δικαιωθήκαμε! Κάτσε, ρε φίλε! Πώς δικαιώθηκες; Πίσω έχει η αχλάδα την π@#στια. Δεν το ξέρεις; Θα έπρεπε, όμως! Αλλά με ποια παιδεία! Ως γνήσιοι απόγονοι του Ζορμπά τείνουμε (πάνω που πάει να βγει κάτι καλό) και πάλι προς την αυτοκαταστροφή και τον χαβαλέ.
Ο Χριστιανόπουλος, ασχέτως άλλων απόψεων, εκεί! Υποβοηθούμενος, αλλά εκεί! Παρών. Όπως θα έπρεπε να έχουν κάνει και πολλοί άλλοι "οινο-πνευματικοί" άνθρωποι...
Και, καθώς είμαι καθαρόαιμο "αγγελόσκυλο", θα μου επιτρέψεις κι ένα.. μπαοκτσίδικο, για όσους χαρήκανε με τον Στέφενς και τη γνωστή.. κουστωδία του νέου μπάτμαν-λέγε με Ιβάν!
Χωρίς εσένα, Άγγελε, γρανάζι δε γυρνά! Μόνο μ' εσένα, Άγγελε, πρωτάθλημα ξανά!
η χούντα έπεσε
το στε αποφάσισε
η δημοκρατία νίκησε
πάνω από 2500 χιλιάδες υπάλληλοι, απολυμένοι και με τη βούλα του ΣτΕ.
http://www.902.gr/eidisi/politiki/20194/ti-apofasise-ste
όσο για τη μεγαλειώδη συγκέντρωση του Συντάγματος, εκεί που...
"τον Ιούλη του ́65, ο λαός μας αντιστάθηκε στο παλάτι και διεκδίκησε τη δημοκρατία. Τον Ιούλη του ́74 πανηγύρισε τη Μεταπολίτευση. Τον Οκτώβριο του ́81 λαχτάρισε την αλλαγή. Το καλοκαίρι του 2011 διαδήλωσε την αντίθεσή του στη βαρβαρότητα των μνημονίων και διεκδίκησε την αξιοπρέπεια" (δηλαδή πάει και η "εξέγερση" του δεκέμβρη του 08), ο cool Alexis έστειλε μήνυμα στον Σαμαρά:
"βρίσκω την ευκαιρία να απευθυνθώ από αυτό το βήμα στον πρωθυπουργό. Και να τον ενημερώσω γι' αυτό που δεν εννοεί να καταλάβει: κ. Σαμαρά, τελειώσατε. Να το επαναλάβω άλλη μια φορά για να το εμπεδώσετε:
Τε-λει-ώ-σα-τε! Είτε τα βρείτε, είτε δεν τα βρείτε απόψε, καληνύχτα σας. Μόνο αφήστε παρακαλώ στη θέση τους τα ασημικά που απέμειναν, γιατί δεν σας ανήκουν. Ανήκουν στον ελληνικό λαό", να μην βρεθεί και το ταμείο άδειο.
http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=518103
και για να το μαζεύω...
η μεγάλη εικόνα, με την οποία συμφωνώ, ανέβηκε σε προηγούμενη ανάρτηση και λίγο πολύ έχει ως εξής: ο σαμαράς δουλεύει με το περιβάλλον του στην ίδια πολιτική λογική με την οποία εξελέγη πρόεδρος στη νδ.
"δεξιά" πλατφόρμα, όπως τότε στην (α)δέξια(;) Μπακογιάννη, με σκοπό μπροστά στην κάλπη να "λεηλατήσει" ότι υπάρχει στα (ακρο)δεξιά του.
οι άπιστοι ρίξτε μια ματιά εδώ (http://www.902.gr/eidisi/apopseis-sholia/20162/nd-omos-antikommoynismos-voridi-georgiadi-vgalmenos-apo-konservokoytia) και θαυμάστε πολιτικό λόγο.
το δίλλημα θα σχηματοποιείται σε "δεξιά", μεταρρυθμίσεις, ευρώ και σαμαράς
ή "αριστερά", συντεχνίες- συστήματα, λάθρο, δραχμή και τσίπρας.
ακριβώς τα ανάποδα θα παίζει ο τσίπρας για την "κυβέρνηση της αριστεράς" με σκοπό να "λεηλατήσει", όπως πέρυσι, ότι προσδιορίζει ως "αριστερά" του με διαφορά ότι το μετωπικό σχήμα αλαβάνου, εα, κο ανασύνταξης, ανταρσυα κλπ θα διαφοροποιείται και θα συσπειρώνει στο νόμισμα- δραχμή.
επομένως, πιάνουμε τα... γεφύρια μας γιατί οι μάχες εναντίον του αντικομμουνισμού και του οπορτουνισμού είναι μπροστά, απο όπου και αν προέρχονται(sic) και ανεξάρτητα του πότε θα γίνουν εκλογές.
όπως είπε και ο μπαρμπα- φώτης: "καλό μας αγώνα"
γιατί ο 902 δεν μεταδίδει ΕΡΤ ?
α ρε κυρ παντελήδες του ΚΚΕ !!!
" κάποιος σύντροφος "
οι προσκυνημενοι της ΕΣΗΕΑ μεσα από τις σελίδες της Εφ.των Συντκτών που ανήκει στον προεδρο της αλλά και μέσω του ασφαλιτοσαιτ του ΕΑ έφθασαν να εγκαλούν την ομοσπονδία Χάρτου γιατί δεν έκανε αυτη απεργία γι αυτούς και γιατί δεν περίφρουρησε πάλι γι αυτούς την απεργία τους
οι ιδιοι ολο λερωνουν τα βρακια
και από τους αλλους θεν παλλικαρία
Εντυπωση μου κάνει (αν και δεν θα επρεπε) ο αυτοματος συντονισμός στον αντικομμουνισμό τόσο των καλτσωνη-λιοση οσο και της ανταρυζα
Ολοι στον δρόμο που χαραξε ο Αλεξης
υγ ο δηθεν συντροφος μαλλον παραφρονησε ?
@ "καποιος σύντροφος" κλπους
αντικομμουνισμός και οπορτουνισμός
οι δυο όψεις του ίδιου νομίσματος.
άναυδε βάλε 902 και πες ότι δείχνει ΕΡΤ αν παραφρόνησα . Εκεί που μένεις εσύ δείχνει ΕΡΤ ?
η κατάληψη συνεχίζετε , γιατί σαν ΚΚΕ το λήγετε το κίνημα ? με ποιο δικαίωμα δεν διαθέτετε την δημόσια περιουσία που διαχειρίζεστε ( και ξεπουλάτε ) στους εργαζόμενους ?
να μελετήσεις το έργο και την διαδρομή του Βολφ Μπίρμαν .
" κάποιος σύντροφος "
Κάποιοι και κάποιοι άλλοι: Τι "γραμμή" έπεσε πάλι ρε παλληκάρια και είστε αλαφιασμένοι; Νέο το σουξέ;
Δημοσίευση σχολίου