Που λες
σφε αναγνώστη, θέλω κι εγώ μια φορά σαν τηλεθεατής δευτέρα βράδυ να δω όντως
μια ανατροπή στα τηλεοπτικά έθιμα της ημέρας. Γιατί όπως έχουν τα πράγματα
τελευταία, ανατροπή στα καθιερωμένα είναι όταν βγάζουν κάποιο δικό μας να
μιλήσει, λιγότερο χρόνο και από όσο εμφανίζεται στο διαφημιστικό τρέιλερ της εκπομπής,
όπως κελάηδησε ένας σφος στο τουίτερ.
Να τύχουν
δηλ όλοι οι πανελίστες της ίδιας αντιμετώπισης με τους δικούς μας εκπροσώπους. Να
τους αφήνουν να μιλάνε κάνα δίλεπτο το πολύ, γιατί –κοίτα να δεις σύμπτωση-
πρέπει να πάμε σε διαφημίσεις. Να τους πιέζουν να βάλουν μια τελεία (και παύλα,
παφίλη είσαι… ωραίος ρήτορας). Να τους βάζουν να λύσουν δυο τρία κοσμοθεωρητικά
ζητήματα πακέτο σε μία ερώτηση (σοσιαλιστικό μοντέλο, κούβα, στάλιν) για να
φανεί πως αοριστολογούν και υπεκφεύγουν. Να μιλάνε πάνω τους, όταν εμφανίζονται
από άλλο στούντιο και έχουν κακή επιστροφή.
Ή και
πιο ειδικά. Να ρωτάνε συνέχεια (μα κάθε φορά, σε κάθε εκπομπή) τους βενετογάλαζους
της κυβέρνησης ποιες διαφορές έχουν και γιατί δεν ενώνονται επιτέλους σε ένα
ενιαίο κόμμα. Να τους ρωτήσουν για το μοντέλο που ακολουθούν, σε ποια χώρα
εφαρμόστηκε και πέτυχε η πολιτική τους; Πού είδαν το χρέος να μειώνεται και το
λαό να ευημερεί με τις συνταγές του δντ, με νεοφιλελεύθερη ή σοσιαλδημοκρατική
διαχείριση; Ας αναφέρουν μια χώρα της εε ως παράδειγμα ρε παιδί μου, που
απέφυγε την οικονομική κρίση και δεν παίρνονται αντιλαϊκά μέτρα.
Να ρωτήσει
κάποιος τον πρετεντέρη αν όντως καταδικάζει τη βία από όπου κι αν προέρχεται κι
από πίσω να παίζουν πλάνα με τα ανδραγαθήματα των ματάδων και τη «νόμιμη,
κρατική βία» που λέει κι ο βορίδης. Ή ακραίες πράξεις σαν το μπουκάλι που πέταξε ο pretender στο γήπεδο (κι από τότε δεν έχει ξαναβγάλει διπλό ο άρης στο οακα). Να του ζητήσει
να εξηγήσει πώς κατάφερε να βγάλει όλο το σεπτέμβρη χωρίς εκπρόσωπο του κουκουέ
στην εκπομπή του (δεδομένου ότι ο σύριζα του έχει κηρύξει εμπάργκο) ενώ έβγαζε
από τον αλαβάνο μέχρι τον κωνσταντίνου του σεκ.
Και στο
καπάκι να ρωτήσει τη σώτη γιατί δεν μπορεί να κρατήσει το κεφάλι της όρθιο και
το στηρίζει πολλές φορές με τα χέρια της, λες και έπεσε στην χύτρα με τους μπάφους
όταν ήταν μικρή.
Να ρωτήσει
και τους δημαρίτες πόσο πασόκοι είναι από το έντεκα ως το είκοσι με άριστα το
δέκα κι αν αυτοί είχαν πέσει στην χύτρα με το σημίτη στα νιάτα τους στο εσωτερικού
και το συνασπισμό. Αν και θαύμαζαν και το ευρωπαϊκό όραμα του καραμανλή.
Να αλλάξει
κανάλι και να ρωτήσει τον αλέξη, γιατί παραμένει κολλημένος στη δεκαετία του 30’
και το νιου ντιλ του ρούζβελτ –άντε να φτάνει στην καλύτερη στις αναχρονιστικές
μεταπολεμικές θεωρίες του πατρός γκαλμπρέιθ. Ή ξέρω εγώ πόσων χρονών θα τον
έκανε κάποιος, αν τον άκουγε στο ράδιο (χωρίς να τον έχει δει φυσικά) με τόση
φρεσκάδα στο λόγο και τις απόψεις του. Και τι ποσοστά θα έπαιρνε τότε βεβαίως.
Να
γινόταν και κάτι πιο δραστικό, μπας και αποκτήσει λίγο ενδιαφέρον η συζήτηση,
που άγγιξε επίπεδα κουβέλη σε βαρεμάρα. Να έπαιρνε πχ κι ο τσίπρας μια κιθάρα, όπως
ο ζούγα στον πρετεντέρη και να άρχιζε το τραγούδι: με λένε αλέξη, σε λένε σοφία (σακοράφα), κρατώ τους δικούς μου, κρατάς
το πασόκ.
Ή να ήταν κάπως πιο ζωηρό το κοινό, όπως προεκλογικά με την
αλέκα, που είχε ξεσαλώσει.
Αν και
είναι αυταπάτη να πιστεύεις ότι μπορείς να στριμώξεις με μια ερώτηση έναν
επαγγελματία πολιτικό, που είναι προγραμματισμένος να απαντά αοριστολογίες και
να ξεγλιστρά σαν χέλι, όπως ο κωνσταντίνου από την ξανθιά εύσωμη σπιτονοικοκυρά
του στην ταινία the
κόπανοι.
Το ίδιο σύστημα
ακολουθούσε κι ένας πασόκος στη σχολή, που ήταν κατ’ επάγγελμα εριστικός στις συνελεύσεις
και όλοι ψάχναμε να του κάνουμε μια αποστομωτική ερώτηση. Οπότε φαινόταν σαν ένας
αλλά λέων, που τα βάζουν αναίτια οι άλλοι μαζί του. Και για αυτό δεν είναι πολύ
εύκολο να πετύχει το κόλπο.
Πόσο μάλλον
που οι περισσότερες ερωτήσεις-κριτικές που του γίνονταν ήταν μάλλον από τα
δεξιά. Με ένα κοινό πειραγμένο, που έμοιαζε με ακροατήριο του καζάκη. Και τον
χατζηνικολάου να στριμώχνει τόσο άγρια τον αλέξη, που τον ρώτησε μέχρι και αν
θα βάλει ποτέ γραβάτα. Μωρέ αν είναι να κυβερνήσει αυτός και ζαρτιέρες μπορεί
να βάλει, ή τέλος πάντων ζιβάγκο για να μη ρίξουμε τόσο το επίπεδο.
Αν ήμασταν
πέντε χρόνια πριν δε, μπορεί και να απαντούσε με σύνθημα: ή με τις κουκούλες ή
με τις γραβάτες. Αλλά τώρα πάμε για κυβέρνηση και πρέπει να δείξει πιο υπεύθυνο
και γραβατωμένο προφίλ. Για αυτό στο τέλος άφησε τις τυπικότητες στον ενικό και
το ξαναγύρισε στον πληθυντικό, που βολεύει και το σύριζα για να πουλάει
πλουραλισμό και να βλέπει κάθε πελάτης την εικόνα που θέλει.
Την ίδια
στιγμή στο μέγκα ο ζουγανέλης έλεγε πως σέβεται το κουκουέ και το βλέπει να
παλεύει δίπλα στην εργατική τάξη, αλλά δεν το ακολουθεί ο λαός, γιατί δε μιλάει
αρκετά για έθνος και για πατρίδα. Ο πρετεντέρης έβγαλε με τη σειρά του από τη
ναφθαλίνη τον καρατζαφέρη (κάνουν και ωραία ρίμα οι δυο τους με το χέρι-χέρι)
να μιλήσει για το μεγάλο δεξιό μέτωπο.
Και ο σοφιανός απέκρουσε τον
προβοκατόρικο έπαινό του για τις πορείες του παμε, όπου δε συμβαίνει το παραμικρό,
και μίλησε για αυτούς που δίνουν βήμα και νεκρανασταίνουν την ακροδεξιά
(ονόματα δε λέμε, υπολήψεις δε θίγουμε). Ενώ είπε πολύ εύστοχα στον οικοδεσπότη
του, πως αν είναι να μιλάμε φιλολογικά περί βίας, ακόμα και ο τίτλος της εκπομπής
του (ανατροπή) είναι βίαιος.
Αυτός
που κατάφερε ωστόσο να κλέψει τις εντυπώσεις, ήταν ο συνταγματολόγος
κατρούγκαλος που όπως γράφει πολύ εύστοχα ο redfly αντιμέτωπος με τον απίστευτο λαϊκισμό
του μιχελάκη, την ακροδεξιά χυδαιότητα της τριανταφύλλου, τον τραμπουκισμό του
πάγκαλου, τη δήθεν ηλιθιότητα του πρετεντέρη και την χρυσαυγίτικη ηλιθιότητα
του γρυσπολάκη, ο καθηγητής προσπάθησε να κάνει μια ιστορική κοινωνική και
πολιτική αν θέλετε ανάλυση της βίας και της «βίας».
Μπορεί
τώρα να κινείται στον χώρο του σύριζα και να είναι (αν συγκράτησα καλά)
εκλεγμένος στο συμβούλιο διοίκησης στο δημοκρίτειο πανεπιστήμιο, νομιμοποιώντας
το νέο νόμο-πλαίσιο, αλλά κάποτε ήταν συνεργαζόμενος με τη δημοκρατική συσπείρωση
για τις λαϊκές ελευθερίες. Κι αναρωτιέμαι τι μπορεί να έχει μεσολαβήσει έκτοτε,
γιατί η ανάλυσή του (όσο τον άφησαν δηλ να την εκθέσει) ήταν πολύ σωστή και
μόνο συριζαϊκής υφής δε φαινόταν να είναι.
Δεν ξέρω
αν ο σοφιανός έπρεπε να έχει ξεσπαθώσει νωρίτερα και να έχει πει αυτός πρώτος
κάποια πράγματα από όσα αυτονόητα σημείωσε ο κατρούγκαλος περί βίας. Η ανατροπή θα ερχόταν όμως αν έκανε μια συλλογική αυτοκριτική εκ μέρους του κόμματος και
της σύγχρονης εποχής που εξέδωσε κάποτε ένα από τα πρώτα βιβλία της σώτης τριανταφύλλου
(και είχε στις τάξεις του μπουμπούκια σαν το γρυσπολάκη).
Η οποία
σώτη έβγαλε καινούριο βιβλίο με τίτλο «αγαθές γαίες» και θέμα της τη σοβιετική ένωση, αποδεικνύοντας πως
πάσχει από κάποιου είδους σύμπλεγμα κι ότι ο αντικομμουνισμός είναι πλέον η
βασική πηγή «έμπνευσής» της. Κι η οποία είναι μεταξύ των 58 προσωπικοτήτων μια
πρωτότυπη διακήρυξη για τη δημιουργία-ανασυγκρότηση ενός κεντροαριστερού πόλου
και σε κάποιο σημείο λένε πως δε ντρέπονται για αυτό που είναι. Δηλ έλληνες. Αλλά
κατά βάθος εννοούν πασόκοι. Μας δουλεύουν ψιλό γαζί δηλαδή.
Αλλά το
πασόκ είναι η ακριβώς αντίθετη έννοια από τη δουλειά. Γιατί με το πασόκ στην
κυβέρνηση, η ελλάδα πήρε το χρυσό στην ανεργία, που φτάνει σε ύψη ρεκόρ. Και επειδή
καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή, σε πλήρη αντίθεση με την πασοκιά, που είναι
ντροπή απ’ όπου κι αν προέρχεται. Ιδίως μετά το θάνατο του τελευταίου καλού
πασόκου, φίλιππα συρίγου.
58 (δηλ 29x2) κατασκευαστές πλυντηρίων συνείδησης και
πόλων συνιστούν πασόκ. Αυτοί (δεν) ξέρουν..
Το ερώτημα
είναι άλλο. Ο πορτοκάλογλου, που είναι ανάμεσα στις 58 περσόνες που υπέγραψαν,
ως τι ακριβώς ήρθε στο φετινό φεστιβάλ;
Δεν
είναι η δόξα, δεν είναι τα λεφτά…
24 σχόλια:
Σφυροδρέπανε, συμφωνώ με πολλά απ' αυτά που γράφεις, αλλά λες και παλαβά πράγματα: γιατί να κάνει αυτοκριτική ο Σοφιανός επειδή η Σύγχρ. Εποχή είχε εκδώσει το μακρινό 1990 ένα βιβλίο της Σώτης; Έπρεπε να μυρίσουν τα νύχια τους; Και τα τεύχη της Πολιτιστικής (του Στεμνή, ξέρεις, το περιοδικό που κατηγορήθηκε για σταλινικό) που έχω σπίτι μου, μήπως να τα πετάξω, επειδή στην (άτυπη) συντακτική επιτροπή ήταν η Σώτη (το ξέρω, γιατί ήμουν κι εγώ) και είχε και στήλη κινηματογράφου;
Αλλά ο Κατρούγκαλος, συμφωνώ, μνημειώδης. Εγώ δεν είδα τον Πρετεντέρη, μας το απαγορεύουν απ' το κόμμα (άλλο είναι το κόμμα), αλλά είδα ένα δεκαπεντάλεπτο βιντεάκι που τον είχε μόνο του κόντρα σε όλους αυτούς που λες, όπως πολύ σωστά τους περιγράφεις, και ειλικρινά τον θαύμασα.
ηταν ο γρυσπολακης στο κομμα; ποτε;
λιμοζ
Ηταν; Σημαινει κατι το "ηταν"; Μηπως ο Παγκαλος δεν ηταν; Το οτι δεν "ειναι" λεει οτι το ΚΚΕ δεν ειναι για ολους. ΑΑ
Μακραν η καλύτερη φάση της εκπομπής...Γρυσπολάκης Σοφιανός και η τούρτα με το αρσενικό...Εφάμιλλο με το μη μου γαμας τη συζήτηση κατα τη γνώμη μου. Ελιωσα...
Σοβαρά πάντως η εκπομπή ήταν άλλο ένα επεισόδιο , άλλη μια προσπάθεια να πιεστει ο ΣΥΡΙΖΑ να επιταχυνθούν 2 -3 διαδικασίες...Όπως ας πούμε να αποβάλλει από τα σωθικά του τα "άκρα" που θα αποτελέσουν τη βάση για το νέο οπορτουνιστικό μαντρι μαζί με ότι ξεμείνει από Ανταρσύα και με τον Αλαβάνο...
Σε μια μπαρουταποθήκη δεν παίζουνε με τη φωτιά και οι εποχές δεν είναι το αθώο 80...Ακόμα και οι λαϊκισμοί μπορεί να παρεξηγηθούν....Αμε...
Παράπλευρη απώλεια του σήριαλ ΧΑ....
Τα απολιθωμένα σέβη μου
Δε σοβαρολογώ προφανώς όταν λέω να κάνει αυτοκριτική. Θα αρκούσε μια αναφορά στον τρίτο τόμο του δοκιμίου, όταν βγει με το καλό;)
Λιμόζ, αν δεν κάνω λάθος ήταν στην τιμημένη δεκαετία με τις βάτες. Αλλά όπως λέει και ο ΑΑ το κκε δεν είναι (πλέον) για όλους.
Για μένα κορυφαία στιγμή ήταν ο γρύσπο να κλαίει πως του πέταξαν τούρτα με αρσενικό και ο κατρ-ούγκαλος (με την καλή έννοια) να του απαντά πως δεν του την πέταξαν για να τη φάει. Και μετά που έκανε λόγια λέξη το 'τούρτωμα' που δεν μπορεί να εξισωθεί με το μαχαίρωμα
Υγ: ο γρύσπο ήταν ικανός να λέει επί έξι ώρες για τους φοιτητές που τον κράτησαν έξι ώρες όμηρο, χωρίς έλεος.
Να 'σαι καλα, σφυροδρέπανε, ακόμη γελάω. Και με την απάντηση στον Νίκο. Συγνώμη Νίκο, χρονογραφική αδεία η αναφορά περι κριτικής. Ετσι την εξέλαβα
Κατά τη γνώμη μου χαρακτηριστικότερες στιγμές της εκπομπής ήταν η αντίληψη του Μιχελάκη για την ιστορία, η οποία προφανώς είναι απλά κάποια πράγματα που παπαγαλίζουμε στο σχολείο για να προβιβαστούμε στην επόμενη τάξη και δεν έχουν θέση σε πολιτικό διάλογο, καθώς και η αντίληψη του Πρετεντέρη για την δημοκρατία, μια ψήφος ανά τέσσερα χρόνια και στο μεσοδιάστημα καναπές.
Αυτά πέρασαν ασχολίαστα γιατί (φυσικά) ο διάλογος γινόταν υπό άνισους όρους με έξι άτομα εναντίον ενός, συνεχείς διακοπές και ad hominem επιθέσεις. Σε μία σοβαρή δηομσιογραφική εκπομπή όπου οι δύο διαφορετικές απόψεις (γιατί δύο ήταν) εκφράζονται από ισάριθμους εκπροσώπους στους οποίους δίνεται αρκετός χρόνος ώστε να εκφραστούν τέτοιες χοντράδες δε θα περνούσαν απαρατήρητες.
Απογοητευτικός ο Σοφιανός που κατά τη διάρκεια αυτού του καννιβαλισμού το μόνο που είχε να πει ήταν "πότε θα μιλήσουμε και εμείς;".
Τέλος, πολλά μπράβο στον Κατρούγκαλο. Τα καλύτερα δεκαπέντε λεπτά ιδιωτικής τηλεόρασης εδώ και καιρό.
Μανώλης
πολυ καλο αρθρακι σφυροδρεπανε, γελασα με την ψυχη μου!!
καμπουρης
Πες τα Χρυσόστομε για τον Πορτοκάλογλου. Θυμάμαι κάτι δηλώσεις του γύρω στο 1999 την εποχή των συναυλιών για Οτσαλάν κ Γιουγκοσλαβία (που ήταν μέσα σε αυτούς που είχαν τραγουδήσει). Είχε μιλήσει για το πόσο γραφικό του φαίνονταν το θέαμα με τις κόκκινες σημαίες που ανέμιζαν κάποιοι κάτω από τη σκηνή.
ρα
Ευχαριστώ τον χέρκο και τον.. τίμιο γίγαντα για τα καλά τους λόγια (αν και ο δεύτερος θα ταίριαζε με την παρακάτω ανάρτηση περισσότερο).
Ρα δίκιο έχεις, αλλά πού να το βρεις. Και δεν πρέπει να είναι αυτό το μόνο δείγμα που έχει δώσει. Υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές που βγάζουν καλλιτέχνες, δεν έχει νόημα να επιμένουμε στο συγκεκριμένο.
Μανώλης ο σοφιανώς τήρησε κακώς το ευ αγωνίζεσθαι και ξεσπάθωσε προς το τέλος, έπρεπε να το είχε κάνει νωρίτερα, θα έλεγε και περισσότερα. Αλλά είχε καλές στιγμές, δεν ήταν απογοητευτικός.
Αν και ειδα μονο αποσπασματα, το μονο που ειχε να πει ο Σοφιανος για ολη την αντιπαραθεση με τον Κατρουγκαλο ηταν -ποιος πεταει τουρτες; πειτε ποιος (ΣΥΡΙΖΑ; Αριστεριστες;) εμεις οχι και μετα λεει τσακωνονται οι καθηγητες;. Ε, ειναι καπως απογοητευτικο ασχετα με το αν τα ειπε τελεια ο Κατρουγκαλος, τι πολιτικη επιλογη εχει κανει, αν «σωζονταν» αφου του καταργησαμε το φορεα που τον συσπειρωναμε κτλ.
-Γιουπι-
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ ΜΠΡΕΖΝΕΦΙΚΟ ΑΠΟΛΙΘΩΜΑ.
Ο ΣΟΦΙΑΝΟΣ ΗΤΑΝ ΚΑΛΟΣ. ΑΛΛΑ ΕΚΕΙ ΘΕΛΕΙ ΠΑΦΙΛΗ.
ΕΙΝΑΙ ΗΠΙΩΝ ΤΟΝΩΝ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΕΙΣ.
Ο ΚΑΤΡΟΥΓΚΑΛΟΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΙΑ ΑΛΛΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΠΕΣΑΝΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ.
ΑΥΤΟΣ Ο ΓΡΥΣΠΟΛΑΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΠΕΤΑΣ ΣΚΑΤΑ ΟΧΙ ΤΟΥΡΤΕΣ.
ΤΟΣΟ ΜΑΡΘΑ ΒΟΥΡΤΣΗ ΕΙΧΑ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΔΩ. ΟΛΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΚΛΑΜΑ.
ΚΑΙ ΒΡΩΜΕΡΟ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ ΔΙΟΤΙ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΦΟΡΟΥΣΑΝ ΚΟΥΚΟΥΛΕΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΠΙΤΕΘΗΚΑΝ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ.
ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΜΕ ΘΟΛΟΥΡΑ ΝΑ ΕΜΠΛΕΞΕΙ ΤΟ ΚΚΕ.
ΕΡΩΤΗΣΗ
ΠΟΤΕ Ο ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΚΚΕ;
ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ, ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΑΟΣ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΑ.
ΘΕΡΣΙΤΗΣ
ΓΕΙΑ ΣΑΣ
καλός ο κατρουγκαλος (και αυτος περασε από ΚΝΕ-ΚΚΕ και ψηφιζε το κομμα μεχρι εσχατως ) αλλα από το να θεωρουμε μια καλη παρλατα περίπου ένα θριαμβο όπως εκαναν τα blog της ανταρσυας υπαρχει μεγαλη αποσταση. Στο κατω κατω προσπαθησε να δικαιολογησει τη λαικη βια με το ισχυον αστικο συνταγμα (που δηθεν την προβλεπει) !!!!
Ο Κατρούγκαλος δεν είναι ΣΥΡΙΖΑ, απλά έχει κάποιες "εισοδιστικές" απόψεις για τα Συμβούλια διοίκησης, για τις οποίες από όσο κατάλαβα δεν είναι και απόλυτα πεισμένος.
ΚΔ
Παρακαλειται:
ο σύντροφος που έριξε χυλόπιτα στη Σώτη παλιά στη ΚΝΕ να βγει δήμοσια να το πει.
Κάτι βαθύτερο συμβαίνει εδω.Δεν μπόρει να εξηγείται ετσι απλά η αντικομμουνιστική υστερία.
Ανεκπλήρωτος έρωτας:H χειρότερη μορφή έρωτα.
petroulas
http://www.902.gr/eidisi/koinonia/29241/pethane-o-g-hoyrmoyziadis-anakoinosi-toy-grafeioy-typoy-tis-ke-toy-kke-gia
sniper
Ο Χουρμουζιάδης ήταν μεγάλη μορφή -και έγραφε και ωραία. Κάμποσα αυτοβιογραφικά του πεζογραφήματα είχε δημοσιεύσει ο Ριζοσπάστης.
Δεν θα συμφωνήσω με τον Άναυδο. Δεν είχα δει την εκπομπή των Βορίδη/ Πρετεντέρη και την είδα τώρα. Μακάρι να υπήρχαν και άλλες φωνές σαν του Κατρούγκαλου σε αυτές τις δύσκολες εποχές που η αστική εξουσία πάει να φιμώσει όλο τον λαό. Μακάρι να δούμε τέτοια αντιπαράθεση με τους άθλιους (όχι του Ουγκώ αλλά των αστών) και από εκπροσώπους του κόμματος. Ίσως οι εργαζόμενοι να βρουν ξανά μια ελπίδα, ένα χέρι να σηκωθούν. Γιατί όπως λέγαμε στο φεστιβάλ πέρσι "δώσε το χέρι σε όποιον θέλει να σηκωθεί", αλλά ακόμη καλύτερα άπλωσε το πρώτα εσύ για να το δει και να προσπαθήσει μετά να σηκωθεί.
Περιμένω το άρθρο σου για τον καθηγητή μας. Τώρα που ταξιδεύει για το δρόμο του μεταξιού. Τώρα που σώπασαν τα βατράχια της λίμνης.
Νομίζω πάντως ότι το βιογραφικό του 902 έχει ένα λαθάκι, ο Χ. γεννήθηκε το 1935, όχι το 1932.
ΘΕΡΣΙΤΗ,
Αν δε με απατά η μνήμη, ο Πάγκαλος έφυγε από το ΚΚΕ το '68 το αργότερο.
Αρα ανήκε στο τυπικά "ενιαίο" ΚΚΕ.
Το διασπαστικό "Κ"ΚΕεσ ιδρύθηκε μετά την περιώνυμη 12η (;) ολομέλεια του '68.
------------
Καλός ο Κατρούγκαλος σαν "μετωπική" παρουσία, αλλά για μάχη οπισθοφυλακών. Δεν απαντάμε όμως έτσι στον αποπροσανατολισμό του Λαού. Χρειάζεται πιο αιχμηρός και επιθετικός λόγος ενάντια στη βάση του κοινωνικού συστήματος.
Ας μιλήσουμε για τις σχέσεις παραγωγής, για τον Ιμπεριαλισμό, τα μονοπώλια, τους εφοπλιστές, και τους παρατρεχάμενούς τους, είτε Αλαφουζομπομπολαίοι λέγονται είτε Χαζονικολάου, Ψυχάρηδες, τράγκες κλπ.
Αλλιώς πριμοδοτούμε την Χ.Α. και τον Φασισμό, και άρα παίζουμε το παιχνίδι της κυρίαρχης τάξης.
Και προσοχή γιατί τα χειρότερα δεν είναι πίσω μας....
Η κε του μπλοκ εκφράζει τη βαθύτερη συμφωνία της:
με το σεχτάρ ως προς την ερώτηση του θερσίτη
με τον cos ως προς τον κατρούγκαλο
και με το βιογραφικό του 902 ως προς την ηλικία του χουρμουζιάδη -μέχρι αποδείξεως του εναντίου
Και με τον πέτρουλα στα της σώτης
ΚΔ ξέρεις κάτι περισσότερο για τον "εισοδισμό" που αναφέρεις;
Ξέρω πως ενώ είναι αντίθετος με τις μεταρρυθμίσεις στην τριτοβάθμια, έκανε αρχικά λόγο για συμμετοχή στα ΣΔ με σκοπό να αλλάξει από εκεί τους συσχετισμούς (εαν θυμάμαι καλά), αμέσως μετά τάχθηκε με την θέση μας αλλά τελικά έθεσε υποψηφιότητα. Αυτά όλα πρόπερσι.
ΚΔ
Ο,τι γυαλίζει δεν είναι χρυσός....
Δημοσίευση σχολίου