Σάββατο, 26 Δεκεμβρίου 2015

Είναι εφικτός

Δεν ανήκει στις ένοχες, μυστικές απολαύσεις μου, κι αν συνέβαινε κάτι τέτοιο, δε θα είχα πρόβλημα να βγω θαρρετά (από την ντουλάπα μου) και να το παραδεχτώ ανοιχτά, όπως κάνω πχ για τη δεκαετία με τις βάτες και την αισθητική της, που την υπερασπίζομαι κριτικά, σαν Σοβιετική Ένωση. Παρόλα αυτά, έπρεπε να συνοδεύσω μια σφισσα, με αντίστοιχα ένοχα (αλλά βασικά απενοχοποιημένα) γούστα και έτσι βρέθηκα στο σινεμά να παρακολουθώ μία από τις δύο ταινίες που κόβουν τα περισσότερα εισιτήρια, αυτές τις μέρες. Όχι τον πόλεμο των άστρων, αλλά αυτή που οδήγησε στην εν Ελλάδι αναβολή της παγκόσμιας πρεμιέρας του, κι έτσι γίναμε μόλις η προτελευταία χώρα στον κόσμο, όπου θα προβληθεί η ταινία, μπροστά μόνο από την Κίνα, κάτι που αποδεικνύει περίτρανα πως είμαστε η τελευταία σοβιετική χώρα της Ευρώπης.


Και τη βρήκαμε ευτυχώς σε αρκετά καλή τιμή (δύο εισιτήρια στην τιμή του ενός), ώστε να μην κλαίμε για τα λεφτά που δώσαμε, αλλά δυστυχώς κάπως καλύτερη των προσδοκιών μας, χωρίς πολύ υλικό για να γελάσουμε, όπως στην προηγούμενη ταινία (Αν): με την εγκυμοσύνη ελέφαντα, που κρατούσε τέσσερις εποχές, τις ανερυθρίαστες αντιγραφές σκηνών, τον παθιασμένο έρωτα με τα κορμιά να χτυπιούνται σαν κριάρια μεταξύ τους, και το φτωχικό, καθημερινό διώροφο ενός άνεργου σκηνοθέτη στην Πλάκα, που υπάρχει και τώρα στην ιστορία -αλίμονο- το ίδιο ή κάποιο άλλο γειτονικό, αλλά αυτή τη φορά στα χέρια κάποιου στελέχους πολυεθνικής εταιρίας. Και το οποίο σχολίαζε στις παραστάσεις του και στο περυσινό Φεστιβάλ κι ένας άλλος Χριστόφορος, (ένας είναι ο Χριστόφορος, αλλά το γράφω έτσι, για να παραπέμπει στον τίτλο της ταινίας), ο Ζαραλίκος, που έκλεινε το φετινό πρόγραμμά του διασκευάζοντας το Μπέλα-Τσάο (το οποίο παράγουμε σε μεγαλύτερες ποσότητες απ' όσες μπορούμε να καταναλώσουμε), με το προφητικό (ως προς την ταινία τουλάχιστον) φινάλε: αγάπη μόνο ρε μουνιά... (ναι μουνιά, γιατί όχι; Είναι πολύ ωραία λέξη, όπως έλεγε σε έναν παλιό δίσκο του ο Χάρρυ Κλυνν).

Σίγουρα ένας φανατικός του είδους έχει την ευκαιρία να δει περισσότερα πράγματα και να ικανοποιηθεί, όχι γιατί δεν τα περίμενε και δεν ήξερε πως θα τα βρει, αλλά ακριβώς γιατί τα βρίσκει, αναγνωρίζει κι επιβεβαιώνει κλασικά στοιχεία και νόρμες, όπως το ντεζαβού διαρκείας με τις κλεμμένες σκηνές-ατάκες-σενάρια ολόκληρα (σε έχω δει κάπου, κάπου σε ξέρω), τη μανία του με τους τοίχους στις ερωτικές σκηνές (αν και αυτή τη φορά δεν υπάρχει γυμνό, γιατί είναι σοβαρή ταινία), το Οιδιπόδειο διαρκείας με τις μάνες, τη φανερή έλλειψη ρεαλισμού σε μια σειρά συμπτωματικών συμπτώσεων στην πλοκή της υπόθεσης, όπου μπερδεύονται όλοι με όλους και την σχετικά προβλέψιμη εξέλιξη των πραγμάτων.

Κι υπάρχουν αναμφίβολα σημεία, που ακόμα κι ένας αμύητος, μη πεπειραμένος θεατής μπορεί να διακρίνει και να γελάσει. Όπως σχολίασε κι ένας σφος, είναι σα να άνοιξε ο Χριστόφορος μια μέρα την τηλεόραση, σε ένα δελτίο ειδήσεων, ή μια εφημερίδα, και να "εμπνεύστηκε" από (αντέγραψε) όσα είδε, (επ)ανακαλύπτοντας την Αμερική της κρίσης και των συνεπειών της. Κι όλα αυτά, πασπαλισμένα με μια σειρά λατρεμένα κλισέ, πχ το διαχωρισμό ευρωπαϊκού βορρά-νότου και τους τροϊκανούς που φέρνουν τις απολύσεις από το εξωτερικό και τα πάνω-κάτω στη ζωή των Ελλήνων, ότι οι πολιτικοί (και η πολιτική) είναι κακοί και μας χωρίζουν, Έλληνες, Άραβες και Γερμανούς, κοκ...
Αλλά δεν είναι τόσο τρανταχτά και ξεκαρδιστικά, όσο άλλοτε...

Άσε που μπορείς να βρεις ακόμα και θετικά στοιχεία, όπως την ερμηνεία της Καβογιάννη και του οσκαρικού της παρτενέρ, με την τόσο συμπαθή φυσιογνωμία, που λέγεται πως εντυπωσιάστηκε από τις ικανότητες της Καβογιάννη. Αλλά και την τελευταία κινηματογραφική εμφάνιση του Μηνά Χατζησάββα (που άξιζε πιθανότατα έναν καλύτερο επίλογο στην καριέρα του), και μάλιστα σε κόντρα ρόλο, όπου ενσαρκώνει έναν χρυσαυγίτη. Και προπαντός, το μονόλογο-ξέσπασμα της Καβογιάννη στο σύζυγό της: είσαι ένας μέτριος, ένας βλάκας, ένας φασίστας!

Γιατί ο αντίφα Παπακαλιάτης έχει και τέτοια πολιτικά μηνύματα, όπως φαίνεται και από τον τίτλο της ταινίας του: ένας άλλος κόσμος (είναι εφικτός). Με ποιον τρόπο; Με την αγάπη, τον αρχαίο μύθο της Ψυχής και του Έρωτα, που καταργεί όλα τα σύνορα και κάθε διάκριση.
Αγάπη μόνο ρε μουνιά...

Δεν είναι αυτό πολιτική σκέψη; Τι παραπάνω έχει δηλ η πολιτική της κυβέρνησης Σύριζα, που χρησιμοποιούσε αυτό το σύνθημα (ως συμπλήρωμα στο "οι άνθρωποι πάνω από τα κέρδη"), συνολικά η σοσιαλδημοκρατία με την "τέχνη του εφιικτού" (τίτλος βιβλίου του Μιτεράν) ή οι ριζοσπαστικές της εκδοχές της, όπως το αντικαπιταλιστικό ΣΕΚ (ας μη φορτώσουμε το κείμενο με πολλά εισαγωγικά, τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται), που είχε κάνει σημαία το Πόρτο Αλέγκρε και την πάλη κατά της παγκοσμιοποίησης (γιατί ο ιμπεριαλισμός δεν είναι μοδάτη έννοια).

Στην τελική, ο Παπακαλιάτης, γόνος επιχειρηματία, που είχε αναλάβει την ΚΑΕ Ηράκλειο, κι αναθρεμμένος σε ένα κατεξοχήν μικροαστικό Πασοκονήσι, δύσκολα θα μπορούσε να μας πει κάτι παραπάνω για όλα αυτά. Ως εκεί έφτανε, ως εκεί μας είπε, κι από μια άποψη, πολύ καλά έκανε. Το πρόβλημα δεν είναι αυτός, αλλά η σιωπή των υπόλοιπων, του πολιτικοποιημένου καλλιτεχνικού κόσμου και γνωστών δημιουργών με ευρύτερη απήχηση, που δεν έχουν μιλήσει με το έργο τους, με αποτέλεσμα οι μόνοι που το έχουν πιάσει ως φαινόμενο, όπως μπορούν, να είναι ο αντίφα Παπακαλιάτης κι ο (ψηφοφόρος του ΚΚΕ ελέω Κανέλλη, νομίζω) Καπουτζίδης, στην Εθνική Ελλάδος. Κι αντιστρόφως, εγώ/εμείς που αγνοούμε ή σνομπάρουμε άλλους λιγότερο προβεβλημένους καλλιτέχνες κι έργα, που μιλάνε με αξιώσεις για όσα συμβαίνουν γύρω μας.

Όσο για το Σταρ Γουόρς, έχω υπόψη μου κάποιους παραλληλισμούς με τους Σοβιετικούς, τον πόλεμο των Άστρων και την αυτοκρατορία του Κακού, αλλά αυτά μάλλον δεν είναι ικανά από μόνα τους να με πείσουν να παρακολουθήσω ένα είδος που δε με έχει κερδίσει. Κι ο Σνάιπερ δεν είναι κι ιδιαίτερα πιεστικός, για να μπορέσει να με παρασύρει..

16 σχόλια:

Neophyte_commie είπε...

Πραγματικά, είναι προβληματικό ότι εξαιρετικοί δραματικοί ηθοποιοί (όπως η Καβογιάννη και ο μακαρίτης ο Χατζησάββας) αναγκάζονται, για να φάνε, να παίξουν στα κακοκλεμμένα σενάρια ενός ατάλαντου σκηνοθέτη (ακολουθώ τη γραμμή των λίγων εισαγωγικών και δεν βάζω στο «σκηνοθέτης»)…

Πάντως, τα Star Wars δημιούργησαν μεγάλο ρεύμα στην εποχή τους, καθώς η φαντασία δεν είχε μεγάλη επιρροή στον κινηματογράφο ακόμη, και, κατά δήλωση του Gene Rodenberry, έδωσαν ώθηση στο Star Trek, που με τη σειρά του έδωσε στα Babylon Five κλπ, με τα οποία μεγαλώσαμε.

Καλές γιορτές, Σφυροδρέπανε και όλους.

Ανώνυμος είπε...

H αλήθεια είναι ότι ο κινηματογράφος στην Ελλάδα έχει πάει πολύ πίσω τα τελευταία 5-6 χρόνια... Εγώ ας πούμε δεν περίμενα να δω από τον Παπακαλιάτη αντιφά στοιχεία σε έργο. Πάλι καλά βέβαια όπως είπες και εσύ!
Βέβαια για να μην αδικώ, υπάρχουν προσπάθειες, αλλά για κανένα λόγο δεν υπάρχει "ρεύμα" που πολλοί θα περιμέναμε.
Από την άλλη, γιατί σε μια σάπια περίοδο η τέχνη να βγαίνει μπροστά; Πέρα από ελάχιστες εξαιρέσεις, η τέχνη ακολουθεί την κοινωνία σε μι επαναστατικές καταστάσεις.

Ιβάν Τζόνι

Ανώνυμος είπε...

Να πας να δεις το durak (ηλιθιος) συντροφε. Φοβερη ταινια. Καλες γιορτες

No pasaran

Ανώνυμος είπε...

Δεν εξαναγκάστηκε ο Χατζησάββας να παίξει για βιοπορισμό. Έτσι ήθελε και έκανε, δεν πείναγε ο άνθρωπος. Σαν πολλοί δεν μαζευτήκατε που πήρατε μόνοι σας το δικαίωμα να μιλάτε αντί αυτου;

Ανώνυμος είπε...

ΜΕ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΑΤΖΗΣΑΒΒΑ;

ΡΩΤΗΣΑΤΕ ΤΟΝ ΑΝΩΝΥΜΟ ΦΙΛΟ ΤΩΝ 3 ΚΑΙ 25 Μ.Μ.;

ΜΑΖΕΥΤΗΚΑΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΛΕΤΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ;

ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΛΑΗΡΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΩΝΥΜΟΥ ΤΩΝ 3 ΚΑΙ 25 Μ.Μ. ΚΑΙ ΜΗ ΜΙΛΑΤΕ ΑΝΤΙ ΑΥΤΟΥ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΩΝ. ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ.

ΑΝ ΗΤΑΝ ΠΑΡΩΝ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ, ΟΠΩΣ ΑΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ, Η ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΧΕΙ ΠΕΘΑΝΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΩΝ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΠΟΥ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ, ΚΑΙ ΑΝ ΣΑΣ ΕΙΧΕ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ Ο ΑΓΑΠΗΤΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΤΩΝ 3 ΚΑΙ 25 Η ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΗΤΑΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΕΩΣ ΤΟΤΕ ΝΑ ΜΙΛΑΓΑΤΕ ΓΙ ΑΥΤΟΝ.
ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΣΑΣ;

ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΝΤΡΟΠΗ.

ΑΠΑΙΤΩ Ο ΣΦΥΡΟΔΡΕΠΑΝΟΣ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΣΕΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΧΑΤΖΗΣΑΒΒΑΣ. ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΝΑ ΔΕΙΞΕΤΕ ΤΟΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟ ΠΑΡΑΛΗΡΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΩΝΥΜΟΥ ΤΩΝ 3 ΚΑΙ 25.

ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΘΕΙ. ΕΠΙΣΗΣ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΜΑΡΞ, ΕΝΓΚΕΛΣ, ΛΕΝΙΝ, ΣΤΑΛΙΝ, ΤΣΕ, ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ, ΜΠΕΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΞΑΝΑΠΙΑΣΕΤΕ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΑΣ.

ΣΑΣ ΕΔΩΣΕ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΜΙΛΑΤΕ ΑΝΤΙ ΑΥΤΩΝ Η ΕΣΤΩ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ.

ΗΜΑΡΤΟΝ ΑΝΩΝΥΜΕ ΤΩΝ 3 ΚΑΙ 25 Μ.Μ. ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΙ Ο ΓΕΩΡΓΙΟΥ.

ΘΕΡΣΙΤΗΣ

ΓΕΙΑ ΣΑΣ

Ανώνυμος είπε...

Δεν φτάνει που κάποιοι έβγαλαν τον Χατζησσάβα σχεδόν πεινασμένο για να χωρέσουν στα κουτάκια τους όσες επιλογές του μακαριτη δεν ήταν του γούστου τους, πετάχτηκε και η χωροφυλακή. Πού θα φτάσει το σκύλεμα του νεκρού; Θα μας ενημερώσετε οι ειδήμονες και για το πώς προτιμούσε τους χοχλιούς; Στιφάδο ή μπουρμπουριστούς;

Ανώνυμος είπε...

ΧΑΧΑ

ΑΝΩΝΥΜΕ ΤΩΝ 8 ΚΑΙ 35 ΑΚΟΥΣ ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΧΤΥΠΑ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ;

ΗΡΘΑΜΕ. ΟΧΙ Η ΧΩΡΟΦΥΛΑΚΗ ΟΜΩΣ. ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ. ΚΑΤΙ ΚΥΡΙΟΙ ΜΕ ΛΕΥΚΕΣ ΠΟΔΙΕΣ ΕΙΝΑΙ. ΜΗΝ ΣΚΙΑΧΤΕΙΣ. ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΘΑ ΣΕ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝΕ ΚΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ.

ΕΣΥ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΤΙ ΦΑΓΗΤΑ ΤΟΥ ΑΡΕΣΑΝ. ΕΣΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΟΝ. ΒΛΕΠΕΙΣ Ε; ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΕΠΙ ΜΑΤΑΙΩ.

ΟΙ ΗΘΟΠΟΙΟΙ ΑΓΑΠΗΤΕ ΑΝΩΝΥΜΕ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΙΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΛΕΦΤΑ. ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟ. ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΖΟΥΝ. ΚΑΙ ΣΕ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΘΑ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΟΗΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΖΗΝ.

ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΠΕΘΑΙΝΑΝΕ ΣΤΗΝ ΨΑΘΑ ΑΜΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΡΕΠΕΡΤΟΡΙΟ ΤΟΥΣ ΜΟΝΟ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ΕΡΓΑ.

ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΩ ΕΠΙ ΜΑΤΑΙΩ, ΓΙΑ ΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΗΣΕΙ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ ΣΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ ΤΟΥ ΠΑΠΑΚΑΛΙΑΤΗ Η ΟΠΟΙΑ ΜΕ ΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΤΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΠΙΘΑΝΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.

ΘΕΡΣΙΤΗΣ

ΓΕΙΑ ΣΑΣ

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΠΙΟΣ ΑΣΤΕΙΟ ΟΜΩΣ ΑΓΑΠΗΤΕ ΑΝΩΝΥΜΕ.

ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΝΩ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ Ο ΑΡΧΙΜΠΑΤΣΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΕΠΙΚΑΛΟΥΜΕΝΟΣ ΑΝΟΗΣΙΕΣ ΕΣΙΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΩΣ ΧΩΡΟΦΥΛΑΚΕΣ.

ΕΙΠΑΜΕ ΟΜΩΣ. ΠΑΡΑΛΗΡΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΙΑ.

ΧΑΧΑ

ΘΕΡΣΙΤΗΣ

ΓΕΙΑ ΣΑΣ

Neophyte_commie είπε...

Εγώ είπα για καλούς ηθοποιούς που παίζουν σε μαλακίες για να φάνε. Τώρα τι κατάλαβε ο ανώνυμος… Σημειώνω υφέρποντα ρατσισμό· για την Καβογιάννη δεν είπες τίποτε.

Ανώνυμος είπε...

Επειδή τυχαίνει να έχω κάποια εικόνα για την περιουσιακή κατάσταση του Χατζησάββα ενώ αγνοώ της Καβογιάννη. Δεν πείναγε. Είναι καφρίλα να φορτώνεις μια συνειδητή επιλογή καποιου στο βιοποριστικό όταν αυτή δεν είναι του γούστου σου. Καφρίλα και σκύλευση.

Μπρεζνιεφικό απολίθωμα είπε...

Πολύ ωραία όλα αυτά, ανώνυμε, αλλά το επόμενο σχόλιο που δε θα έχει ψευδώνυμο, δε θα δημοσιευτεί.
Ευχαριστώ.
Καλές γιορτές.

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΩΝΥΜΕ ΕΧΕΙΣ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΗΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΕΤΣΙ;

ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ Σ' ΑΥΤΗΝ;

ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΠΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΣΤΡΕΜΜΑΤΑ ΕΛΙΕΣ ΕΙΧΕ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ.

ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ ΣΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ ΤΟΥ ΠΑΠΑΚΑΛΙΑΤΗ; ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΥΨΗΛΗ ΤΕΧΝΗ; ΦΥΣΙΚΑ ΚΙΑ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΗΜΑ. ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΛΕΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΕΙΚΟΝΑ, ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ.

ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΗΔΕΣ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ΝΟΜΙΖΟΥΝΕ ΟΤΙ Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΜΟΝΟ ΣΤΟΧΟ ΤΑ ΛΕΦΤΑ.

ΘΕΡΣΙΤΗΣ

ΓΕΙΑ ΣΑΣ

Neophyte_commie είπε...

Συνέντευξη της Ελένης Φιλίνη πριν πολλά χρόνια. Ερώτηση: «Πώς νιώθετε που παίζατε στις βιντεοταινίες της δεκαετίας 1980;». Απάντηση: «Η δουλειά μας ήτανε, έπρεπε να ζήσουμε». Εν πάση περιπτώσει, παίρνω πίσω το όνομα του μακαρίτη (της Καβογιάννη να τ' αφήσω;) και βάζω του Μίμη Φωτόπουλου, που δούλευε μέχρι τα άγρια γεράματα στα τερατουργήματα, του δε Ντίνου Ηλιόπουλου που είχε πάθει και εγκεφαλικό.

Καλά λες, Θερσίτη, κάποιοι νομίζουν ότι η δουλειά γίνεται για να περνάμε την ώρα μας.

Μπρεζνιεφικό απολίθωμα είπε...

Λίγα λόγια για τον Χαβαλέ του Ρόδα, Τσάντα και Κοπάνα (τους Φασίστες) ;)

Ανώνυμος είπε...

Με το να γραφεις με το caps lock ανοιχτο θερσιτη δημιουργειται η εντυπωση οτι εισαι επιθετικος προς αυτον με τον οποιον επικοινωνεις, ενω δεν διατυπωνεις παντα επιθετικα σχολια. Αν δοκιμαζες να βγαλεις τα κεφαλαια θα γλιτωνες σχεδον τα μισα βρισιδια που τρως αυτην την στιγμη. Οπως βολευεσαι βεβαια, απλως να βοηθησω οπως καταλαβαινω καλυτερα προσπαθω.



Τωρα οσο αφορα τον παπακαλιατη η οποιον αλλο που θελει να βαλει πολιτικους προβληματισμους να με συμπαθατε, αλλα δυο επιτυχημενοι δρομοι υπαρχουν (ενας για καθε ταξη) η να βγαζει το μεγιστο δυνατο κερδος κανοντας το πιο αντιδραστικο προιον κτημα της μαζας η να ξεφευγει απο αυτο το πολιτικαλ κορεκτ μικροαστικο αφηγημα για την κριση και να οδηγει το κοινο σε πιο πρωτοπορες ατραπους. Αρα ακομα και αν το κοιταξουμε ως κατασκευασμα και προιον του αστικου και οχι ως του εργατικου κινηματογραφου η επιτυχια του ειναι αμφιβολη και δεν μπορει να συγκριθει με την βιομηχανια του λουκας. Και αυτο το λεω ενω ειμαι πιο πολυ trekie και λιγοτερο οπαδος των φωτοσπαθων και των λειζερ.

Ο.Χ.Ε.Π.

Ανώνυμος είπε...

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΦΥΡΟΔΡΕΠΑΝΕ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΕΛΙΚΟ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ.

ΝΑΙ ΤΟ ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΜΠΑΣΚΕΤ ΣΗΜΕΡΑ.

ΦΙΛΕ ΟΧΕΠ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΝΟΧΛΕΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ. ΠΑΝΤΩΣ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΙΚΗ ΣΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΣΤΥΛ.

ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΙ ΘΕΡΣΙΤΗΣ ΘΑ ΜΟΥΝΑ ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΩΡΟΥΣΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΝΤΙΠΑΘΗΤΙΚΟ ΤΟ ΣΤΥΛ ΓΡΑΨΙΜΑΤΟΣ ΜΟΥ;

ΘΕΡΣΙΤΗΣ

ΓΕΙΑ ΣΑΣ