Κυριακή, 1 Μαΐου 2016

Δεν έχω πρόβλημα, αρκεί να μην προκαλούν

Η αρχή της κατηφόρας ήταν όταν κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο μια σκηνή με τις ερωτικές περιπτύξεις δύο αρσενικών λιονταριών. Κι από κάτω ένα τρομερό σχόλιο, καυστικό σε βαθμό που να λιώνει σίδερα: δεν έχω πρόβλημα με τα γκέι λιοντάρια, έχω και φίλους γκέι λιοντάρια, αρκεί να μην προκαλούν τον κόσμο με τη συμπεριφορά τους.

Και μετά ήρθε το Πάσχα. Και το κάλεσμα για κρεατοφαγία άθεων και μη. (Και ένας συνειρμός-παράφραση με το σύντροφο Οβελίξ: δεν το ‘ξερα πως μπορεί να φάει κανείς κι άλλα πράγματα). Κι η συγκαλυμμένη κατακραυγή: δεν έχω πρόβλημα με τους άθεους που τρώνε κρέας τη μεγάλη βδομάδα, έχω και φίλους άθεους που τρώνε κρέας τη μεγάλη βδομάδα. Αρκεί να μην προκαλούν με ανοιχτές εκδηλώσεις, αυτάρεσκες καφρίλες και δε συμμαζεύεται.

Το οποίο όμως μπορεί να γυρίσει μπούμερανγκ. Εύκολα.
Δεν έχω πρόβλημα με όσους πιστεύουν, νηστεύουν (και μετά κανονικά έρχεται το ληστεύουν, αλλά δεν το βάζω). Έχω και φίλους πιστούς που νηστεύουν (αν και το βασικό πρόβλημα είναι οι νηστικοί που περιμένουν το μάννα εξ ουρανού). Αρκεί να μην είναι προκλητικοί με ανοιχτές εκδηλώσεις, μεσαιωνικές δοξασίες, λατρευτικά έθιμα, κτλ.

Και μετά το συζητήσαμε με το Sniper. Και το λαϊκό στρώμα. Κι ήρθε η κατρακύλα.

Δεν έχω πρόβλημα με τους Κομμουνιστάς. Έχω και φίλους κουκουέδες άπλυτους που θα γίνουν σαπούνια (τι ωραία αντίφαση, όλα διαλεκτικά δεμένα). Αρκεί να συνεργαστούν, να εκσυγχρονιστούν, να αλλάξουν, να μπουν στο συνταγματικό τόξο, το λάκκο με τα γκέι λιοντάρια, σκύψε να πιάσεις το κομμούνι, και να μην προκαλούν με επαναστάσεις, απεργίες, ανατροπές πολιτεύματος και δικτατορία του προλεταριάτου.

Σωστό. Κι εγώ από την πλευρά μου δεν έχω πρόβλημα με όσους δεν ψηφίζουν ΚΚΕ. Έχω και φίλους που δεν ψηφίζουν ΚΚΕ (κι άλλους που λένε ότι ψηφίζουν, αλλά ο Μαρξ και η ψυχή τους τι ρίχνουν τελικά στην κάλπη). Αρκεί να μην προκαλούν ανοιχτά και να το κάνουν κρυφά στο παραβάν. Και να κατεβαίνουν στο δρόμο ό,τι σκατά κι αν ψήφισαν.

Επίσης, δεν έχω πρόβλημα με το εξωκοινοβούλιο. Έχω και φίλους από το εξωκοινοβούλιο, που ενοχλούνται άμα τους πεις αριστεριστές, κι έχουν δίκιο, γιατί μόνο αυτό δεν είναι οι άνθρωποι –τέρμα δεξιά το έχουν στρίψει το τιμόνι, όπου είναι πάντα η στρατηγική, εκτός κι αν κάθεται η τακτική. Αρκεί μόνο να μην είναι προκλητικοί, με χυδαία αντι-ΚΚΕ αντανακλαστικά.

Δεν έχω πρόβλημα με (βασικά έχω, αλλά έχω συνηθίσει) τον αντικομμουνισμό. Ξέρω και μερικούς παλιούς (πρώην) συντρόφους που έχουν καταντήσει αντικομμουνιστές. Βασικά όμως δεν ξέρω πώς μπορείς να μη γίνεις προκλητικός, αν είσαι αντικομμουνιστής. Αρκεί να γίνεσαι προκλητικός σε βαθμό γραφικότητας, για να έχουμε τουλάχιστον κάτι για να γελάμε από την όλη υπόθεση. Όπως στο Rocky IV.

Δεν έχω πρόβλημα με όσους βάζουν ερωτήματα για το σύντροφο με το μουστάκι ως ιστορική προσωπικότητα. Έχω και φίλους που είχαν αντίστοιχους προβληματισμούς (και ζούνε ακόμα). Αρκεί στο τέλος, ουρανομήκεις επιδοκιμασίες, ουράααα, και θυελλώδικα χειροκροτήματα.

Δεν έχω πρόβλημα με όσους είναι αντι-Μπαρτσελόνα. Έχω κι ένα φίλο που είναι αντι-Μπαρτσελόνα και με πρήζει με το(ν) Κ(λ)οπ και τη Λίβερπουλ. Αρκεί να μην προκαλούν και να μη βλέπουμε μαζί παιχνίδια της Μπάρτσα, και μου σπάνε τα νεύρα με την εμπάθειά τους να υποστηρίζουν πάντα τον αντίπαλο, τάχα γιατί συμπαθούν τον αδύνατο και τάσσονται με τα αουτσάιντερ, από θέση αρχής.

Δεν έχω πρόβλημα με τους κάγκουρες που στηρίζουν τον Κριστιάνο Ρονάλντο. Ευτυχώς δεν έχω φίλους που να συμπαθούν τον Κριστιάνο Ρονάλντο. Αρκεί να τους περιορίσουμε σε συγκεκριμένες προστατευόμενες περιοχές (Μπουρνάζι) και υδροβιότοπους (πχ μια λιμνοθάλασσα με τζελ).
Παρεμπιπτόντως, δεν έχω πρόβλημα με το Μπουρνάζι. Έχω ζήσει και μερικούς μήνες στο Μπουρνάζι. Πέρα απ’ την Πλάκα (και το Βλαδιβοστόκ, είναι κι εκεί πατρίδα με σοσιαλισμό).

Δεν έχω πρόβλημα με όσους δεν τρώνε πολύ και θεωρούν το φαΐ υπερτιμημένη αξία. Έχω και φίλους που δεν τρώνε πολύ και προσέχουν τη διατροφή τους ή φουσκώνουν με ένα πιτόγυρο. Αρκεί να βγαίνουμε έξω για φαγητό και στο τέλος να πληρώνουμε όλοι, δια του τόσο, το ίδιο. Όλοι μαζί τα φάγαμε, εξάλλου…

Αρκεί βέβαια να μην είναι ψαροταβέρνα. Δεν έχω πρόβλημα με όσους προτιμούν το ψάρι. Έχω και φίλους που τρώνε ψάρια συχνά και δε σκέφτονται πόσα πιτόγυρα πχ θα μπορούσαν να φάνε με τα ίδια χρήματα. Αρκεί τα ψάρια τους να είναι πιο φρέσκα από του Αλφαβητίξ, να μη γίνονται αφορμή για καβγάδες και να μη σκεπάζουν την τσίκνα από το αγριογούρουνό μου, που είναι κλασική αφορμή για καβγά.

Δεν έχω πρόβλημα με τους Γερμανούς. Οι Γερμανοί είναι φίλοι μας. Αρκεί να μην τους προκαλούμε.

-Δεν έχω πρόβλημα με τα κότερα. Έχω και κότερο, πάμε μια βόλτα;
-Ναι, αρκεί να μην προκαλούμε το λαουτζίκο και τους απλούς λουόμενους, που δεν έχουν κότερα.

Δεν έχω πρόβλημα να φάω χυλόπιτα. Έχω και φίλες που τους την έχω πέσει και μου έριξαν χυλόπιτα. Αρκεί να μην προκαλούν, γυρίζοντας μπροστά μου με τον καινούριο γκόμενο που βρήκαν στο καπάκι.

Δεν έχω πρόβλημα με όσους σχολιαστές έχουν αντίθετη άποψη με κάποιο κείμενο της κε του μπλοκ. Έχω και φίλους που διαφωνούν πότε-πότε (αλλά όχι πολύ συχνά) με κάποια κείμενα, σημεία, διατύπωση. Αρκεί να μην είναι προκλητικοί και χυδαίοι. Να προσθέτουν κάτι στην πολιτική συζήτηση. Και βασικά να θέλουν να κάνουν τέτοια.
Το αυτό ισχύει στο ακέραιο και για τους συντρόφους που συμφωνούν.

Δεν έχω πρόβλημα με όσους σφους αναγνώστες δε βρίσκουν ιδιαίτερο νόημα σε αυτό το κείμενο. Φαντάζομαι πως θα υπάρξουν σφοι αναγνώστες που δε θα το βρουν ιδιαίτερα έξυπνο-εύστοχο. Αρκεί να το πουν στα σχόλια.


Απειλητικό υστερόγραφο: συνεχίζεται… (με  δικές σας ιδέες στα σχόλια. Αρκεί να μην είναι προκλητικές...)

12 σχόλια:

λαθραναγνώστης είπε...

Ουάου!!!!
Χριστός Ανέστη!
Αληθώς ο Κύριος!(την "κοπάνησε" από την ταξική πάλη?)
.....οι υπόλοιποι πρέπει να περιμένουμε τη δευτέρα παρουσία, γιατί στην παρούσα δεν προβλέπεται ανάσταση......Μόνο σταύρωση και ξανά σταύρωση!
Κι αν για να αναστηθούμε, πρέπει να έρθει η δευτέρα παρουσία, τότε, ακόμα ένας λόγος παραπάνω για να την φέρουμε εμείς.
"κι αν είναι ο λάκκος σου βαθύς
χρέος με τα χέρια σου να σηκωθείς"

Αλήθεια, η δευτέρα παρουσία, θεωρείται "αντικειμενικός παράγοντας" ή "υποκειμενικός"?
Για να ξέρουμε τι ψάχνουμε δηλαδή...
Κατά τας γραφάς πάντως, στη δευτέρα παρουσία, θα υπάρχει μόνο κρίση. Κρίση γι αυτά που κάναμε κατά την παρούσα παρουσία. Όταν ο "Άη Σήφης" θα ζυγίζει τα καλά και τα κακά του καθενός, να έχουμε κάνει και κάτι που να το βάλει στον αριστερό δίσκο της μπαλάντζας.
Ας όψονται λοιπόν αυτοί που (ξανα)περιμένουν τον Μεσσία να τους "ντελιβερήσει" στον καναπέ μισθό και σύνταξη.

Ανώνυμος είπε...

Σκηνή 1η
Η θεούσα στη δουλειά μοιράζει προπαγανδιστικό υλικό με τα παϊσια πράμματα και θάματα.
-Όχι δεν θα πάρω,ευχαριστώ.
(έκπληξη,παγωμάρα)
-Γιατί Τούρκος είσαι;
(Ο διευθυντής ακούει συνοφρυωμένος)

Σκηνή 2η
23.53,Μέγα Σάββατον,σωτήριον έτος 2016.Μεγαλούπολη.Μαζεμένοι πιστοί σε πλατεία συνοικίας.Ανυπομονούν, σφίγγουν τα πανωφόρια τους,φλυαρούν.Από τη βυζαντινή μεγαφωνική, ο εφημέριος από την καθοδήγηση δίνει γραμμή για την ανωτερότητα του "χριστιανικού πολιτισμού".Ο πρωταγωνιστής αγοράζει τσιγάρα και απομακρύνεται γρήγορα.Υπάρχει κάτι απειλητικό στον τόνο του παπά,λόγω της ημέραααας.

Το φαγάκι που μοιράζουν οι αφεντάδες, λιγοστό. Αν φωνάξω αρκετά δυνατά "εν τούτω νίκα" θα εξασφαλίσω τον επιούσιον;Δεν κοιτάτε τα πετεινά του ουρανού που δεν έχουν καμία έννοια;Τα φροντίζει ο ύψιστος.Κανένας μεταφυσικός φόβος ή ανησυχία παρά μόνο τρόμος να μην εξαιρεθείς από τη μοιρασά.
Ο κατής καταδικάζει απεργούς, κάτω από το βλέμμα του κυρίου.Ο ιατρός πχ ο ογκολόγος, αποφεύγει μεν να κρεμάσει τους Ανάργυρους, αλλά μια απεικόνιση της Παναγίας πάντα υπάρχει.Και μην ξεχνάμε τους αριστερούς πρωθυπουργούς να προσκυνάνε το τοτέμ:όλοι γνωρίζουν πως υποκρίνεται αλλά είναι η έμπρακτη υποταγή τους στα όσια και ιερά της φυλής των ντάντα-ούρκα και πως η προαιώνια τάξη δεν θα διασαλευτεί.

Σκηνή τέλους.
Η Αθηνά από τον Όλυμπο παρατηρεί ανέκφραστη το ανθρώπινο δράμα.

Δείτε επίσης:Οι Εκδικητές
Ο Θωρ ενώνεται με τον κάπταιν Αμέρικα για να σώσει τον ανίσχυρο ανθρωπάκο απο το "κακό".Ο αμερικανισμός ως μεταφυσική ή/και η μεταφυσική ως αμερικανισμός,η εκδίκηση αναγκαία όσο ποτέ...

Ναβουχοδονόσσορας
ΥΓ. Αδελφοί αλήθεια σας λέω,
Ο Σούπερμαν ποτέ δεν θα "αλλάξει τον κόσμο" ,δεν θα ανατρέψει το σύστημα της εκμετάλλευσης, εξάλλου έχει πάρει οδηγίες:Ποτέ μην επέμβεις στην ανθρώπινη ιστορία,στην οικονομία κάνει κουμάντο ο καίσαρας.Επιπλέον, η Λόις πάει μόνο με famous δεν πάει με την πλέμπα.

skatopsyxos είπε...

Δεν το έπιασα.Κρεατοφαγίας το ανάγνωσμα πρόσχωμεν;Και άντε πάλι να το ξαναπώ.Δεν βλέπω απλά κάποιο ουσιαστικό αποτέλεσμα,όχι από το να μην φας κρέας ή να τηρήσεις την νηστεία(σιγά την Μ.Παρασκευή 2 πιτόγυρα τσάκισα)για να μην προσβληθούν οι πιστοί,αλλά από το να πας να φας κρέας,να το αναγορεύσεις σε εκδήλωση άθεων που τρώνε κρέας γιατί έτσι ρε μ@@@@ά μπιπ ο αθεϊσμός,να του δώσεις κάτι τόνους δημοσιότητα και κάτι τρέχει στα γύφτικα τώρα τους κάναμε την μούρη...κρέας.Πρόκληση για την πρόκληση,με ένα θολοκουλτουριάρικο περιεχόμενο,μιλάμε η ζύμωση στην κοινωνία της θέσης μας για τον αθεϊσμό πέτυχε.Με την απεργία από την άλλη χρειάζεται να πω τι ακριβώς πετυχαίνεις;

skatopsyxos είπε...

Κι αφού είναι και να σπαζόμαστε με το έθιμο κάποιων να νηστεύουν,να φανταστώ σήμερα που σουβλίζανε,μαζευτήκανε πάλι οι ντούροι άθεοι και κάλεσαν σε μαζική κατανάλωση ζαρζαβατικών.Οι από δω γ@@@@ε τους από κει η φάση.

Νίκος παλιακνιτης είπε...

Χαράς το θέμα μιλάμε για δύο ημέρες διαφορά Παρασκευή με Κυριακή πες ότι ο σφος οβελία δεν βρήκε κυνήγι, αν και αδυνατον

Ανώνυμος είπε...

ΣΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΑΤΗ
Εργάτη Ανάσταση ζητάμε
Η «ανάσταση για τον εργαζόμενο λαό», που τόσα χρόνια ανεβαίνει Γολγοθά και ζει βδομάδες παθών πότε στο όνομα της ανάπτυξης, πότε στο όνομα της κρίσης, πότε στο όνομα της ανάκαμψης, δεν θα έρθει μέσα από αντιλαϊκά παζάρια και διαπραγματεύσεις, τις αντιπαραθέσεις και τους συμβιβασμούς που γίνονται για λογαριασμό των επιχειρηματικών ομίλων, του κεφαλαίου μέσα σε ιμπεριαλιστικές συμμαχίες.
Δεν θα έρθει από κυβερνήσεις δεσμευμένες στα συμφέροντα του κεφαλαίου, των μονοπωλίων, των ιμπεριαλιστικών ενώσεων
Η «ανάσταση για τον εργαζόμενο λαό» θα έρθει μόνο μέσα από το δρόμο της ρήξης με την ΕΕ, το κεφάλαιο και την εξουσία του.
http://emporoupallilos.blogspot.gr/2016/04/blog-post_49.html

Ανώνυμος είπε...

Δεν εχω προβλημα με τους τραγους οταν εξαπολυουν καταρες αρκει να μην πιανουν. Και βρεθηκα κυριακατικα με γαστριτιδα στα επειγοντα
Ακυρος

Ανώνυμος είπε...

Δεν εχω προβλημα με το ΚΚΕ-εσ. αρκει να μη μου την λεει για τις ψαλτικες μου ικανοτητες καθε ξεμωραμενος εξηνταρης μηχανικος - φυσικος - δικηγορος που καποτε στα νιατα του πιστεψε στα συνθηματα της λερας του Κυρκου και του ακατασχετα ασχετου Πουλαντζα, αλλα τωρα ξεμεινε ως εργοδοτης να θαυμαζει-αναδεικνυει σε κυβερνητικα ποστα ποτε τον Παπανδρεου και ποτε τον Τσιπρα να ειναι δεξιοτεροι των φιλελευθερων, αλλα και με πιο ψοφια συνθηματα απο αυτα που σιχαινοντουσαν σαν ησαν νεοι.


Δεν ειχα ποτε προβλημα με τα ΕΑΑΚ και τους ναριτες, αρκει να μην εβλεπα στα αμερικανακια αυτα που την πινουν την ψυχικη καταντια των κκε-εσωτεριστων και πρωην κοκμουνιστων που τα ανεθρεψαν με τις αγνες ιδεες του ΠΑΣΟΚ: παλεψε εσυ αγορι μου για εναν καλυτερο κοσμο και οταν ερθει η ωρα θα σε χωσω σε μια θεσουλα ή στο μαγαζι μας.


Δεν ειχα ποτε προβλημα με τον Μητσοτακη, εκτος απο τοτε που αφησανε την Ντορουλα εκτος προεδριας, μιας και βιαζομουν να δω οικουμενικη με πρωτη ελληνιδα γυναικα πρωθυπουργο και την καργια το λαο να λυσσομανα σεξιστικα, ωσαν να φταει το φυλο για τα νεα μετρα, αλλα την ντορουλα να δινει νεα ωθηση στην συντηρητικιποιηση του γυναικειου πληθυσμου τον οποιο θα καλουσε προς υπερασπιση της ευρωαϊκης πορειας της χωρας.


σαπορ τουτουρκι

Ανώνυμος είπε...

Θα μου επιτρέψεις να προσθέσω κι εγώ μια σκηνή...Παρασκευή πριν το Σάββατο του Λαζάρου. Εκκλησιασμό σχολείων ως είθισται. ..στο τέλος ρης λειτουργίας ακολουθεί κήρυγμα του Πάτερ με θέμα γιατί ο Αη Γιώργης αποκαλείται και "Κουδουνάτος"...επειδή λέει παλιά στα χωριά ήθελαν να ξέρουν ποιος είναι ο "τρελός" του κρεμοτσαν ένα κουδούνι στο λαιμό,να τον αναγνωρίζουν οι "λογικοί"και να φυλάγονται.Όμως η δύναμη της πίστης μας είναι μεγάλη και όσοι προσεύχονταν με πίστη στον Άγιο θεραπεύονται από την ψυχική τους νόσο...γίνονταν καλά,έτσι τους έβγαζαν το κουδούνι από το λαιμό και το κρεμοτσαν στο εικόνισμα του Αγίου...θεραπεύτηκαν τόσοι πολλοί που γέμισε η εικόνα κουδούνια...γι 'αυτό ονομάστηκε "Κουδουνάτος"!
Όλη η προσπάθεια για την αποδοχή της διαφορετικότητας και η καλλιέργεια αντιρατσιστικής συμπεριφοράς ακυρώνεται από τέτοια "κηρύγματα αγάπης"...!
Συνεχίζω ,γιατί μάλλον ο καλός πάτερ δε θεώρησε αρκετό αυτό και αφού μας είχε μαζεμένους είπε να εκμεταλλευτεί την ευκαιρία να μας πει και άλλα παραδείγματα για τα θαύματα της πίστης (που δεν αμφισβητώ ότι ο άνθρωπος που πιστεύει στον εαυτό του ,όμως,παίρνει δύναμη)...ο καρκινοπαθής αν προσευχηθεί θεραπεύεται ...άσε που μόνο οι άπιστοι και αμαρτωλοί τον κολλάνε...τέλος τα τέκνα ζευγάρια αφού προσευχηθούν επιστρέφουν σε ένα χρόνο στο ναό μαζί με το παιδάκι τους...θεραπεία ,λοιπόν προς πάσα νόσο!!!Κάπου εδώ τελείωσε το κήρυγμα και πήραμε και το αντίδωρο, μαζί με μπόλικο προβληματισμό για το τι τελικά εξυπηρέτησε αυτή η επίσκεψη στο ναό...
mt

Ανώνυμος είπε...

Σεβομαι τις ευτραφεις θειες που στηνονται στην εκκλησια πριν την ανασταση και ορμανε σαν κοπαδι αφρικανικων βουβαλων να λαβουν το "αγιο φως" απο την εκκλησια και σπρωχνουν οτι υπαρχει γυρω τους για να το παρουν πρωτες. Εχω και φιλες ευτραφεις θειες που ζουν σε κοπαδια. Αρκει να μην προκαλουν και να μην τρομαζουν απο τα βαρελοτα και τις στρακαστρουκες και να μην τρεχουν προς το μερος μου για να τα αποφυγουν και να με ποδοπαταει μια ντουζινα απ αυτες οταν ειμαι 7 χρονων στην εκκλησια της μεταμορφωσης στο βολο, οταν επανειλημμενα εχω πει στους γονεις μου να μεινουμε θεσσαλονικη για το πασχα, γιατι βολο παμε καθε τρεις και λιγο και ελεος πια, θελω να παιξω με το φιλο μου το γιωργο που γιορταζει κι ολας.

sniper

Ανώνυμος είπε...

@mt
Τελικά οι τρελλοί έχουν κουδούνια! "Ανθέλληνας", "Τούρκος","ΕΑΜΒούλγαρος" "κουμμούνι"...Ντινγκι-Ντίνγκι-Ντίνγκι από μακριά οι "πανουκλιασμένοι".
Από τη λογοτεχνία:
Ο ήρωας θυμάται τον τοκογλύφο που μόλις έχει καταστρέψει άλλη μια χήρα.Σαρακοστή.Πάει ο τοκογλύφος ν ανάψει τσιγάρο από την καντήλα της εκκλησίας και το τσιγάρο λαδώνεται:"Αρτύθηκα!" καταριέται την ατσαλοσύνη του.(Η ζωή εν Τάφω.)Έχω κι άλλη, του Μίσσιου,τον οποίο βρίσκω εξαιρετικά βαρετό και επιτηδευμένο κατά τα άλλα -σατιρίζει ασυνείδητα τον Ποε κι αυτός- μα θα ανοίξει το κουτάκι με τις μαλακίες κι ο Απολιθωμένος θα μας δείρει και με το δίκιο του μέρες που είναι.

@γενικώς...
-Η Αθηνά ακόμα κοιτάει ανέκφραστη.Κανείς δεν κουνάει τα χέρια, κανείς δεν υψώνει τη γροθιά-

Για τα σουβλάκια μεγαλοπαρασκευάτικα βλ& δωδεκαθεϊστές,παγανιστές,εθνικούς σε υπόγειες διαδρομές με φασίστες και αντισημίτες χρυσαυγίτες.Πολύ τρέντυ.Έχει και μιλφάρες.Η θρησκοληψεία σε αποχρώσεις new age.
Στο προκείμενο,
Εγώ ΔΕΝ τους αντέχω πάντως με τα πανυγηράκια, την υποκρισία και τη λεκιασμένη προκατ αγνότητα τους. Το air-μαντολίνο που σολάρουν όταν περνάνε έξω από παπαδομάγαζο, το πρόστυχο βλέμμα ταπεινοφροσύνης, σαν να γονατίζει ερμηνεύτρια σε ταινεία του Γκουζγκούνη για τα περαιτέρω.Κατά βάθος λιμασμένοι είναι να ζήσουν τα εγκόσμια με όλο το πάθος και τη καύλα,αποφασισμένοι δε, να τσακίσουν το συνάνθρωπο τους χωρίς κανέναν δισταγμό για να το πετύχουν.Το κυριότερο, οι αποφάσεις και η νοοτροπία τους εηρεάζουν τη ζωή μου.Να μην τους βλέπω, ενοχλούν την αισθητική μου,μου γυρνάνε τ άντερα, δεν τους μπορώ βρε παιδί μου,να τα κάνουν στο κρεββάτι τους.
Η κυρίαρχη ιδεολογία κάνει τη δουλειά της.Οι συνειδήσεις τους όμως;

Ναβουχοδονόσσορας
(γιαυτό υπογράφω ως Αποτέτοιος-πιο εύκολο είναι)

Παπουτσωμενος Γατος είπε...

Mε τους χριστιανους (στην Ελλαδα τουλ.,αλλου δε ξερω),υπαρχει το εξης καλο,που ειναι ταυτοχρονα και κακο.

Οι περισσοτεροι ειναι μονο στα χαρτια,πατανε εκκλησια μονο το πασχα και αντε να φορεσουν κανενα σταυρο,ή να μην φανε κρεας μεγαλη Παρασκευη.Πρακτικα δε διαφερουν απο εναν αθεο στον τροπο ζωης τους,ουτε θα ασχοληθουν αμα δεν πιστευεις.Υπαρχουν οι true που τα πιστευουν οντως και θα σε πρηξουν αλλα ειναι μειοψηφια.

Πιστευουν στο θεο γιατι τον εχουν σαν βυσμα,προστατη και τιμωρο (οσων δεν συμπαθουν).Εχουν και μια κουτοπονηρια του τυπου ''ασε μην υπαρχει τελικα τιποτα αφου πεθανω,και βρεθω στην κολαση.Ας εχω μια πισινη''

Επισης,τις τελευταιες δεκαετιες υπαρχει η ταση οι ελληνες,ειτε ειναι δηλωμενοι ΧΟ,αθεοι,αθρησκοι κλπ,να πιστευουν στην πραξη σε ενα μιγμα ιδεαλιστικων παραμυθιων,εξω (και σε συνδιασμο) με τις κλασικες θρησκειες.

Πχ ματι,καρμα,μετενσαρκωση,γουρια,ζωδια,αριθμολογια κλπ.

Ας πουμε και χριστιανος και να πιστευει στη μετενσαρκωση.
Και αθεος αλλα και να πιστευει στο ματι.
Και παει λεγοντας.