Κυριακή, 2 Μαΐου 2010

Χαμός στον κατήφορο

Διανύουμε γενικώς περίοδο ισχνών αγελάδων (που διαδέχτηκε αυτή των τρελών) και λιτότητας. Ο δέκατος τρίτος μισθός θεωρείται γρουσούζικος και περικόπτεται. Οι δεκατέσσερις γίνονται δώδεκα –και με τους έμμεσους φόρους ακόμα λιγότεροι- και το πενθήμερο ελαστικό τριήμερο. Μας κάνουν τα τρία δύο, μας βάζουν τα δύο πόδια σε ένα παπούτσι και το οκτώ του κόμματος το κατεβάζουν διαρκώς στο πέντε. Τα μ-λ ευτυχώς παραμένουν δύο και μόνο οι τροτσκιστικές οργανώσεις αυξάνονται προοδευτικά –χωρίς να συμβαίνει το ίδιο και με τους τροτσκιστές.

Τέτοιος λέει ήταν κάποτε κι ο ανδρέας στα νιάτα του. Αριστερός από μικρός δηλ. Τον έπιασαν όμως επί μεταξά και πρόδωσε τους συντρόφους του για να γλιτώσει. Και προδότης, από μικρός δηλ. Κι ύστερα πήγε στο αμέρικα κι υπηρέτησε στο ναυτικό της. Στην ελλάδα όμως δεν πολέμησε ποτέ. Πώς βγήκε αυτός ο άνθρωπος ένα με τη γενιά του εαμ και λεηλάτησε τις ψήφους της με μια σύνταξη; Πες εσύ, να πω κι εγώ.

Ούτε ο καραμανλής πολέμησε. Πήρε απαλλαγή λέει γιατί δεν άκουγε καλά. Ή ίσως γιατί κι αυτός είχε δυο κεραμίδια στα δυο του τα φρύδια σαν το δικό μας το λεωνίδα. Καραμανλής ή τανκς. Που για τους αστούς είναι συνυφασμένα με λεωνίδα, αφγανιστάν κι άνοιξη της πράγας. Αλλά το 82’ που πέθανε, ήταν αλλιώς τα κόζια κι η ελευθεροτυπία κυκλοφορούσε με πρωτοσέλιδο θρήνο για το φάρο της ειρήνης που έσβησε.

Εδώ σύντροφε αναγνώστη είναι η στιγμή να σου εξηγήσω τι εννοεί το λαϊκό στρώμα, όταν λέει πασόκος, καλός άνθρωπος. Είναι ο καλός δίκας που θα σου τύχει στη μονάδα και δε θα είναι φασίστας. Ο καλός δήκκις που πίστεψε τον τσοβόλα και γελάει με τον πάντζα. Οι συγγραφείς των προοδευτικών σχολικών βιβλίων της δεκαετίας του 80 που χάνονται σιγά-σιγά. Εκείνος που κρύβει τον κυριακάτικο ρίζο μέσα απ’ το παρόν του κουρή.

Κι έχει φυσικά και συμπλήρωμα. Τον πασόκο, λέρα εργατοπατέρα που έχει φάει τις κάλτσες του σε μίζες κι είναι βουτηγμένος στη μίζα και στη ρεμούλα. Αυτός με το ντεμέκ λαϊκό έρεισμα που σου σπάει τα νεύρα κι έκανε τον άθλιο να λέει τη συνδικαλιά πασοκιά.
Έχω δει στη μάνα μου και στη γενιά της πόσο αγνό μίσος τρέφουν για αυτή τη φάρα. Το βρόμικο 89 έχει βαθιές λαϊκές ρίζες. Στην ουσία ξεκίνησε από πιο πριν κι από τα κάτω.

Κάπως έτσι πάει και με το εξωκοινοβούλιο. Οι σύντροφοι που έφυγαν το 89 είναι σπλάχνο από τα σπλάχνα μας που έχουν κρατήσει το αρχικό γενετικό τους υλικό και μια κουκουέ μόρφωση. Σήμερα όμως έχουμε να κάνουμε με μεταλλαγμένα δεύτερης γενιάς, άκρως επικίνδυνα. Ο μέσος αριστεριστής είναι γόνος παλιών ρηγάδων, πασόκων, μουλάδων που απογοητεύτηκαν και πάει λέγοντας. Στην χειρότερη μεγαλώνουν δίπλα σε πασόκους με παραλλαγή και διατηρούν κάποια βιώματα σε ανειρημένη μορφή, ενώ στην καλύτερη χωρίς κουκουέ μόρφωση που είναι βασικό στοιχείο για τη διαμόρφωση χαρακτήρα.

Η λογική ότι τα εαακ είναι πασόκοι πολιτικά είναι αθλιότητα (όπως και το κουκουέ-νου δου), ψυχολογικά όμως έχει βάση και δίνει υλικό για πασοκιές στις συνελεύσεις. Επί νδ κάνατε μόνο έρωτα, ποτέ πόλεμο. Κι εσείς με το πασοκ ποτέ δεν κάνατε μαϊούνηδες και δεκέμβρηδες (σσ: τα ελληνικά είναι μια υπέροχη γλώσσα, δεν είναι);

Δε μπαίνουν όλα στο ίδιο τσουβάλι, αφαίρεση κάνουμε. Αλλά όταν αφαιρείς πάντα κάτι χάνεις από την πραγματικότητα. Κάποιες φορές και την ουσία. Εξαιρούνται οι σεκίτες που είναι πασόκ εκ γενετής.

Βγαίνει λοιπόν τις προάλλες στον χατζηνικολάου ένας αδεδύς. Πασόκος. Κακός άνθρωπος. Βρήκαν λέει τον παπανδρέου, διαμαρτυρήθηκαν για τα μέτρα και τους είπε να τα πουν στην τρόικα, όχι σε αυτόν, γιατί δεν είχε δικαιοδοσία!
Βγαίνει στο καπάκι κι η λιάνα και λέει τα δικά της: γίναμε βαγδάτη, (πα)σοκ και δέος (με ξενική προφορά και σίγμα παχύ) και στο τέλος: μη μου λέτε λοιπόν γιατί είστε στους δρόμους, να πάω στη βουλή για να κάνω τι;
Βγαίνει μετά κι ο μαγκριώτης να μαζέψει φτυσιές, σεμνά και ταπεινά. Και πετάει η κανέλλη: σας είπαν να κρατάτε χαμηλούς τόνους, γιατί μας κηδεύετε κανονικά σήμερα. Έμπαινε λιάνα.

Τα καλύτερα όμως ήταν την ίδια ώρα στο μέγκα. Βρήκαν και διάλεξαν μέρα να φέρουν στο δελτίο τον μητσοτάκη. Είπε τον πόνο του για τη ντορούλα (καλά τα μέτρα, αλλά χρειάζεται μια κυβέρνηση προσωπικοτήτων να τα εφαρμόσει) κι έκλεισε με μια έκκληση προς κάθε πρόθυμο να βάλει πλάτη.

-Συμπεριλαμβάνετε και την αριστερά κ. μητσοτάκη σε αυτή την έκκληση; Γιατί ο σύριζα μιλάει για δημοψήφισμα και το κκε για ανυπακοή.
-Το δημοψήφισμα είναι μία ανοησία. Τόσες ανοησίες λέγονται, μία παραπάνω δεν πειράζει. Το πρόβλημα είναι η ανυπακοή. Ανυπακοή σημαίνει επανάσταση, εμφύλιο πόλεμο. Δηλαδή αυτό θέλουν;

Ρητορικό το ερώτημα. Αλλά τον εχθρό του τον ξέρει.

Λίγο αργότερα του το ‘κανε λιανά κι ο μαΐλης που έλεγε ότι νόμος είναι το δίκιο του εργαζόμενου λαού κι η τρέμη απάντησε πως στην αστική δημοκρατία κύριε μαΐλη νόμος είναι ό,τι ψηφίζει το κοινοβούλιο.
-Κε μαΐλη, το σύνταγμα πρέπει να τηρείται; κάνει τον αθώο ο πρετεντέρης.
-Το σύνταγμα αυτό είναι αντιλαϊκό και δεν το ψηφίσαμε. Δεν κατάλαβα. Είμαστε υποχρεωμένοι;
Κάγκελο οι ομιλούσες κεφαλές στην οθόνη. Σαν γκιλοτίνα έπεσε πάνω τους ο λόγος του μαΐλη.

Πες τα ρε μάκη! Το όπλο παρά πόδα! Και την υπογραφή του 74 για υπακοή στο σύνταγμα να την κρατήσουν για ενθύμιο. Τους έχουμε!
Το μόνο άμεσο σύνθημα στην παρούσα συγκυρία είναι να χτιστούν χειμερινά ανάκτορα για να εφοδεύσουμε.

Κι άντε μετά να τους κρατήσεις κακία.
Μου είχε μείνει από την απεργία το θέμα της τυποεκδοτικής. Το κόμμα λέει ότι οι εργαζόμενοί της εξέδωσαν το ρίζο εθελοντικά γιατί η εταιρία ανήκει στο κκε κι όχι σε κάποιον καπιταλιστή. Η διατύπωση θυμίζει αρκετά εκείνη την ανακοίνωση των 18 που διανοήθηκαν για την απόλυση στην άγρα (που δεν είναι μια οποιαδήποτε καπιταλιστική επιχείρηση) αλλά διαφέρει στην ουσία.

Κι οι υπόλοιπες εφημερίδες; Γιατί βγήκαν κανονικά;
Ένας σύντροφος που σχολιάζει στο γκράνμα λέει ότι η τυποεκδοτική λειτούργησε με προσωπικό ασφαλείας. Κι αυτή είναι η μόνη σοβαρή απάντηση που έχω δει σχετικά μέχρι στιγμής. Ευτυχώς δηλ που υπάρχει το διαδίκτυο. Και κρίμα που δεν αξιοποιείται περισσότερο για περιπτώσεις σαν κι αυτές –κι όχι μόνο.

Απ’ ό,τι ξέρω πάντως προσωπικό ασφαλείας υπάρχει σε δημόσιες υπηρεσίες, οργανισμούς και νοσοκομεία, όχι στον ιδιωτικό τομέα. Θα λειτουργούσε ποτέ σε μέρα απεργίας η σύγχρονη εποχή πχ με προσωπικό ασφαλείας; Όχι. Αν έγινε κάτι τέτοιο στην τυποεκδοτική ήταν για να μη βγουν άκυρες οι συμφωνίες της με όσους εκδίδουν εκεί τα έντυπά τους.
Ίσως κάτι μου διαφεύγει, αλλά μέχρι στιγμής αυτό καταλαβαίνω.

Κι όμως, η συγκυρία είναι τέτοια που αυτό περνάει σε δεύτερη μοίρα.
Οι αστοί λυσσάξανε, κανάλια φτιάξανε να βλέπουν τα παιδιά των εργατών. Κι όλα τα σφυριά τους βαράνε αυτό με το δρεπάνι και κάθε μορφή αγώνα. Χρειάζεται συστράτευση και δεν περισσεύει κανείς. Ακόμα κι αν δε συμφωνεί σε όλα (αγαπημένο κλισέ). Που ίσως είναι πολύ λιγότερα απ’ όσα πιστεύει.

Όπως είπε κι η αλέκα την πέμπτη, θέλουμε μέτωπο σε αντιμονοπωλιακή-αντιιμπεριαλιστική, αν θέλετε, αντικαπιταλιστική κατεύθυνση. Το αν θέλετε δεν είναι προαιρετικό, είναι κλισέ-φράση της συντρόφισσας γγ. Άντε να δούμε πόσοι θα είναι στη δική μας συμμαχία των προθύμων.

Υγ: σήμερα έγινε η ανακοίνωση των μέτρων από τον παπακωνσταντίνου. Τα ξένα μέσα έκαναν πιο σκληρές ερωτήσεις από τα ελληνικά παπαγαλάκια, οπότε ο τύπος της κρατικής τηλεόρασης που είχε ζωντανή σύνδεση, θεώρησε σκόπιμο να μιλάει από πάνω τους και να μεταφράζει άλλα αντ’ άλλων για να τους καλύψει και να μην καταλάβουν ούτε οι γνωρίζοντες την αγγλική.

-Πώς αισθάνεστε που είστε το πιο μισητό πρόσωπο στην ελλάδα; ρωτάει ένας δημοσιογράφος στα αγγλικά.
Μετάφραση: τον ρωτάει σχετικά με το πολιτικό κόστος… Αθάνατη ελληνική ενημέρωση.

15 σχόλια:

Διαλεχτικάρια είπε...

Η νομική συνεισφορά μου στο σκεπτικό σου! Όταν κηρύσσεται απεργία, υποχρεωτικά ορίζεται από το σωματείο προσωπικό ασφαλείας, σε δημόσιο ή ιδιωτικό τομέα, ώστε να εξασφαλίζεται η ασφάλεια των εγκαταστάσεων κλπ κλπ. Στο δημόσιο τώρα τομέα και τις επιχειρήσεις κοινής ωφελείας, υπάρχει ένα επιπρόσθετο προσωπικό, ώστε όχι μόνο να αποφεύγεται ο κίνδυνος για τις εγκαταστάσεις, αλλά και για να εξυπηρετείται στοιχειωδώς το κοινωνικό σύνολο, να καλύπτονται δηλαδή οι βασικές του ανάγκες.

Αναφορικά με την τυποεκδοτική, η αλήθεια είναι ότι κυκλοφορούν κάποιες φορές ρίζοι ημέρα απεργίας. Αυτό οφείλω να ομολογήσω ότι δεν το βρίσκω κάκιστο,αλλά είναι φυσικά υπό συζήτηση. Από τη μία μεριά, οι εργαζόμενοι είναι εργαζόμενοι, πρέπει να απεργούν. Από την άλλη, ποιοι είναι οι εργαζόμενοι και σε ποιον εργάζονται;Αν αισθάνονται (λέω εγώ τώρα, δεν ξέρω με σιγουριά για όλους) κομμάτι της επιχείρησης, όχι φυσικά με την έννοια του σιχαμένου κοινωνικού εταιρισμού, αλλά με την έννοια ότι εκεί που δουλεύουν ιδιοκτήτης είναι το Κόμμα όπου ανήκουν ως τμήμα της εργατικής τάξης, δεν ξέρω, δεν μπορεί να μην αλλάζει καθόλου αυτό τα δεδομένα. Δεν μπορεί να μην μπαίνει μέσα το στοιχείο της προσφοράς, του γνήσιου εθελοντισμού,της θυσίας. Δεν μπορεί να κονταροχτυπιέσαι με το Κόμμα σου λες και είναι ο οποιοσδήποτε εργοδότης, γιατί δεν είναι όχι μόνο θεωρητικά, αλλά και πραγματικά (από τήρηση της εργατικής νομοθεσίας, μέχρι κάμπινγκ για τις διακοπές).Ένα δεύτερο και λιγότερο σημαντικό,είναι μεγάλο ζήτημα η αγορά και ενημέρωση από τον ριζοσπάστη όλων όσων ρίχνονται στη μάχη την ημέρα της απεργίας.
πέρα από αυτό, το επιχείρημα σου σχετικά με τις άλλες εφημερίδες που εκδίδουμε στέκει. Τέλος, υπάρχουν μέρες απεργίας που και ο ριζοσπάστης δεν βγαίνει.

Α, θέλω επίσης να πω για τον ξύλινο θεό Μαίλη! άνοιξα τις προάλλες το ραδιόφωνο και δεν πρόλαβα ολόκληρη τη δήλωσή του που αναπαρήγαγαν. άκουσα ένα "ενάντια στο Σύνταγμα, είναι αντιλαικό". Σκάλωσα στην αρχή, λέω αυτό ήταν!Μετά τα μάζεψα, λέω εντάξει, λέει εκεί πέρα για ένα νομοσχέδιο που είναι αντεργατικό και είναι ακόμα και ενάντια στο Σύνταγμα βρε αδελφέ. Όμως όχι, εμπιστοσύνη στο Κόμμα σου, δε φοβάται να λέει αυτά που μεταξύ μας είναι δεδομένα.

Μια καλή συζήτηση είναι γιατί τα λέει τώρα. Η κρίση και η θύελλα (κι όμως, δεν ήταν υπερβολή) που δεχόμαστε μου φαίνονται πειστικές σαν απαντήσεις. Ή τώρα ένα βήμα μπρος, ή πατημένοι από τα σιδερένια βήματα των άλλων!

REDFLY είπε...

Απολίθωμα, είσαι φοβερός ...

Σε διαβάζω πάνω απο ένα χρόνο τώρα, και εδώ και στο Γκράνμα, και έχω διαπιστώσει πως εκτός απο αυτην την εκπληκτική ευχέρεια στον λόγο και την συγγραφή, όπως επίσης τις ουσιώδεις γνώσεις σου, έχεις και τρομερό χιούμορ και πολυποίκιλη φαντασία, πράγμα που δείχνει άνθρωπο με ιδιαίτερα ενεργή εγκεφαλική λειτουργία .... !!!

Κάποιος αρχαίος "σύντροφος" είπε (σύμφωνα βεβαίως με τα τότε επιστημονικά δεδομένα)... πως τα μεγάλα μυαλά ασχολούνται με ιδέες (και αναλύσεις των ιδεών αυτών), τα μέτρια μυαλά ασχολούνται με προβλήματα (και καθημερινά γεγονότα), και τα μικρά και ανύπαρκτα μυαλά ασχολούνται με τους άλλους .....

Καλά κάνεις λοιπόν, και ασχολείσαι με ιδέες και αναλύσεις , ... αποφευγοντας τα γεγονότα της καθημερινότητας, με τα οποία ασχολούμαστε εμείς....

Όχι μόνο το Κόμμα, έχει ανάγκη απο τέτοια μυαλά, αλλά και η ίδια η ΚΕ !

Έχεις τον απόλυτο σεβασμό μου σύντροφε και ελπίζω να συναντηθούμε κάποια στιγμή στους δρόμους !

Jean Sacque είπε...

"Το μόνο άμεσο σύνθημα στην παρούσα συγκυρία είναι να χτιστούν χειμερινά ανάκτορα για να εφοδεύσουμε". Απολιθωμα είσαι μεγάλος!!!

ουγκ, ουγκ! είπε...

@ Απολίθωμα
Επιβεβαιώνω κι εγώ νομικα τη διαλεχτικάρια (με "χου" και όχι "κου").
Επίσης μου κάνει εντύπωση που δεν σκεφτηκες μια μαγική λέξη της σοβιετίας (ειναι απο αυτές που μου κάναν μεγάλη εντύπωση όταν τις πρωτοέμαθα στην ΚΝΕ μαζί με το Αγκιτάτσια, Κοπτάτσια, νομενκλατούρα, νουντσιατούρα και Φιλισταίος). Το "σουμπότνικ". Είναι η εργασία που προσφέρει ο κομμουνιστής εθελοντικά για να βοηθήσει το κόμμα του στην υπόθεσή του και τη χρήση του περιέγρψε σωστά η διαλεχτικάρια.


Θα σου στείλω στο μεϊλ σου μια μίνι ανταπόκριση απο τα ξένα εδώ γαλλια. (θες την κοτσάρεις εδώ σα σχόλιο ή σαν ποστ εδώ ή στο γκράνμα)

Φιλάκια ρουφηχτά!
Oυγκ, ουγκ (ενίοτε υπογράφων και ως οτι ναναι στο γκρανμα)

Μπρεζνιεφικό απολίθωμα είπε...

-Συμφωνώ με το σχόλιο από την αρχή ως το τέλος. Δεν είναι κάκιστο να βγαίνει ο ρίζος αλλά το συζητάμε. Το σκεπτικό είναι ότι συμμετέχει σε όλες τις απεργίες με την έννοια της μη απεργοσπασίας και τς στάσης αλληλεγγύης στον αγώνα. Αλλά μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό αυτό που λες. Το ζήτημα είναι όντως με τις άλλες εφημερίδες.

Στη συνέντευξη του ξύλινου θεού το θέμα είναι ότι με την ερώτηση αυτή ο πρετεντέρης πετούσε τη μπάλα στην εξέδρα και μπορούσε κάλλιστα να του την πει ο μαΐλης γιατί οι αστοί καταπατάν τη δική τους αστική νομιμότητα και δε μπορούν να παριστάνουν τους τιμητές.
Αλλά δεν πειράζει, καλά τους τα 'πε. Να το λέμε από τώρα να το συνηθίζουμε και να συνηθίζουν. Όσο πιο καθαρή μορφή παίρνει η μάχη κι ο διαχωρισμός τόσο το καλύτερο.

-Λοιπόν, ας κρατήσει ο καθένας τα μυαλά που έχει, ας προσπαθήσουμε ο καθένας ξεχωριστά να τα βάζουμε να δουλεύουν και τα καλύτερα από το κόμμα ας μπουν στην κε, στο πγ, στην κε του μπλοκ και οπουδήποτε.
Ας κρατήσουμε τους επαίνους για κάποιον που θα 'ναι πραγματικά φοβερός, αλλιώς θα ξαναγυρίσουμε στην προσωπολατρία και δε θα μας φταίει και κανείς γι' αυτό.
Για αυτό που είπε ο αρχαίος σύντροφος σκέφτομαι να γράψω κάτι εν καιρώ. Όσο για το κίνημα και τους δρόμους μπορεί να έχουμε συναντηθεί και να μην το ξέρουμε.

-Η κε του μπλοκ δεν έριξε τυχαία το σύνθημα να εφοδεύσουμε -αντί πχ να κάνουμε έφοδο. Είναι για να συσπειρώσει ευρύτερες αναρχικές μάζες που έχουν ως απώτερο στόχο να αφοδεύσουν στα χειμερινά ανάκτορα και γενικώς σε ό,τι κινείται (σκατά στο κοινωνικό προτσές είχα διαβάσει στις προάλλες σε μια λαμαρίνα). Είναι η τακτική σκατά στα σκατά της κοινωνίας -κατά το πόλεμος στον πόλεμο. Η επανάσταση θα νικήσει όταν η τελευταία κουράδα πνίξει τον τελευταίο γραφειοκράτη.

-Το σουμπότνικ αν δεν κάνω λάθος έχει να κάνει με τα κομμουνιστικά σάββατα έτσι; Αλλά όχι με τις απεργίες.

Είναι πολύ καλό, θα το κοτσάρω εδώ σαν κείμενο μες στην ημέρα. Και να φανταστείς πρόσφατα αναρωτιόμουν γιατί χάθηκες και δε σχολιάζεις πια στο γκράνμα.

fragoulas είπε...

παιδια ο απεργιακος ριζοσπαστης στις 24ωρες απεργιες είχε τυπωθει την προηγούμενη. Δηλαλή οταν κυκλοφορεί ρίζος στις Χ του μήνα που έχει απεργία, έχει τυπωθεί και φύγει μέχρι τις 12 το βράδυ την Χ-1 μέρα. Δεν κυκλοφορεί την Χ+1 μέρα.
Τώρα στην 48ωρη λειτούργησε διαφορετικά υποθέτω. Άλλες συνθήκες άλλες ανάγκες.

Ανώνυμος είπε...

Απολίθωμα, άσε τα ΠΑΣΟΚολαμογίστικα κολπάκια!

1. Φαίνεται πως το ΚΚΕ/ΠΑΜΕ έκανε ΜΟΝΟ για κομματικούς λόγους τη 48ωρη του, από το γεγονός πως η Τυποεκδοτική, λειτούργησε ΚΑΝΟΝΙΚΑ τυπώνοντας ΟΛΕΣ τις αστικές φυλλαδες, που κατά τα άλλα το ΚΚΕ βρίζει (αλλά τις οικονομικές και πολιτικές δοσοληψίες με τους αστούς πίσω από την εργατική τάξη, τις κάνει το κόμμα σου έτσι;;).

2. Το ΚΚΕ συγκυβέρνησε με τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ, και ΟΧΙ το ΝΑΡ έτσι;;; Το ΝΑΡ συμμετείχε στην εξέγερση του Δεκέμβρη όταν το ΚΚΕ μίλαγε για λάθος τηλεφωνήματα φονιάδων στηρίζοντας ΝΔ έτσι;;

γΙΑ ΚΟΙΝΉ ΔΡΆΣΗ ΤΊΠΟΤΑ ΕΤΣΙ;;

Τα υπόλοιπα, αργότερα...

Ανώνυμος είπε...

Ρε παιδιά ποιες είναι οι καθημερινές εφημερίδες που τυπώνονται πλέον στην τυποεκδοτική? Εγώ μόνο τη real news ξέρω που είναι κυριακάτικη. Κατα τ άλλα ο ριζοσπάστης στα πλαίσια της ανυπαρξίας ενημέρωσης και της γενικότερης προπαγάνδας που υπάρχει ειδικά για τη 48ωρη καλά έκανε, νομίζω, και κυκλοφόρησε. Δηλαδή το επίπεδο της προπαγάνδας έχει φτάσει να ασχολούμαστε αν έβγαλε έρπη ο γιωργάκης από τη στενοχώρια. Άσχετο αλλά ήθελα κάπου να το πω!

A8lios είπε...

Αυτό που σου έλεγα χτες:

http://www2.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=5609228

Δηλαδή απήργησαν και τις τύπωσαν εθελοντικά, όπως εθελοντικά δούλεψαν και οι δημοσιογράφοι του "Ρ" και του 902 αυτές τις μέρες.

Από εκεί κι έπειτα, ο καθένας έχει την άποψή του και φαντάζομαι δε πρόκειται να την αλλάξει.

Εγώ από τη στιγμή που το σωματείο τους δεν είχε 48ωρη και οι σύντροφοι/συναγωνιστές απήργησαν (με την έννοια ότι δε πληρώθηκαν), δεν έχω ιδιαίτερο πρόβλημα.

@Ανώνυμε
1.Είσαι μαλάκας.
2.Ξαναείσαι μαλάκας.

"γΙΑ ΚΟΙΝΉ ΔΡΆΣΗ ΤΊΠΟΤΑ ΕΤΣΙ;;"

Κοινή δράση ΚΑΙ με το ΠΑΜΕ ΚΑΙ με ΑΔΕΔΥ & ΣΥΡΙΖΑ δεν μπορεί να υπάρξει.

Ή με το κεφάλαιο ή με τους εργάτες.

The choice is yours,
που λέει και ο τυπάς στα "Saw".

Διαλεχτικάρια είπε...

Ρε Ανώνυμε 1, δηλαδή, με τα χίλια ζόρια να θέλουμε να κρατήσουμε ένα επίπεδο συζήτησης εδώ πέρα, κι εσύ να πετάς ένα "έγινε για κομματικούς λόγους η απεργία για να δουλεύει η τυποεκδοτική". Να κλάψω από θυμό ή από τα γέλια; Χιλιάδες δυνάμεις ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ρίχνονται σε διήμερη απεργιακή μάχη, σε περιφρούρηση, σε ακύρωση δικαστικής απόφασης που χαρακτηρίζει τη ναυτεργατική απεργία παράνομη, για να τυπώνουμε εμείς ριζοσπάστη;;;;!!! Πραγματικά, πασχίζω με το μικρό μυαλό μου να βρω τη σύνδεση! Είμαι και γυναίκα και στον γραπτό λόγο κρατάω λίγο τους τύπους, αλλιώς θα απαντούσα όπως ακριβώς ο Άθλιος! Έλεος..

Για ένα πράγμα νιώθω καλύτερα. Εκτός από το παμπάλαιο '89 που πετάγεται σαν μην πω σε όλες τις συζητήσεις, τώρα θα έχω και κάτι λίγο πιο κοντινό που θα πετάγεται σαν μην πω, τον Δεκέμβρη. Με ανανεώνουν κάτι τέτοια αλλιώς θα σκεύρωνε το κεφάλι μου

ΥΓ: Το "χου" αντί για "κου" ήταν συνειδητό

alekos είπε...

οι αριστεριστές ήταν στο φοιτητικο του ΄86 ήταν και το ΄95 εναντια στο γιωργάκη ήταν και το ΄98 ενάντια στον Αρσένη και ενάντια στον επόμενο υπουργό παιδείας και στον Γιαννίτση και ενάντια στον Σημιτάκο της ονε
γενικότερα δεν απέχουμε ποτε και από τίποτα κι αν έγινε το 90-91 και ο Μαηιουνης και ο Δεκεμβρης επί δεξιάς αυτά είναι συγκιριακά γιατί εμεις πάντα παλεύουμε και η γραμμη μας είναι πάντα στην ίδια πλέυση δεν επιλέγουμε "καλές" ή "κακές" κυβερνήσεις

ουγκ, ουγκ! είπε...

Ναι αυτό που λες ήταν το σουμπότνικ σε συνθήκες οικοδόμησης. Στον καπιταλισμο είναι το κόκκινο μεροκάματο.

Υ.Γ. Αν ήταν με κου θα αντιτιθέμουν εν τοις όροις μαζί σου!

Ανώνυμος είπε...

Subbotnik and voskresnik (from Russian words суббота [suˈbotə] for Saturday and воскресенье [vəskrʲɪˈsʲenʲjɪ] for Sunday) were days of volunteer work in the Soviet Union. The tradition is continued in modern Russia and some other former Soviet Republics.[1] Subbotniks are mostly organized for cleaning the streets of garbage, fixing public amenities, collecting recyclable material, and other community services.

The first subbotnik was held on April 12, 1919, at the Moscow-Sortirovochnaya railway depot of the Moscow-Kazan Railway upon the initiative of local bolsheviks.

The first all-Russian subbotnik was held on May 1, 1920, the one participated by Vladimir Lenin who took part in removing building rubble in the Moscow Kremlin, an episode portrayed in a famous painting by Vladimir Krikhatsky, Lenin at the First Subbotnik, of Lenin carrying a log. Lenin was excited by the idea of subbotniks, regarding them as seeds of free labour of communism.

Eventually "communist subbotniks" and "voskresniks" became obligatory political events in the Soviet Union, with annual "Lenin's Subbotnik" being held in the vicinity of Lenin's birthday.

Subbotnik was also promoted in the 1950s in the Eastern Bloc countries and in particular in the German Democratic Republic (GDR), as the USSR sought to build up the GDR as the westernmost outpost of socialism in Europe.

haridimos είπε...

Απο τον Τζιμάκο
http://vimeo.com/11459933
γύρω στο 25' είναι οι "μεταφράσεις" της ΕΡΤ

haridimos είπε...

Διόρθωση στο 20-23' είναι η 'μετάφραση'