Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2015

Πίσω από τον ήλιο

Το σημερινό κείμενο δεν απευθύνεται μάλλον σε όσους έχουν στερεωμένες βεβαιότητες και δεν έρχεται να προσθέσει τη δική του βεβαιότητα, πάνω στις άλλες. Αντιλαμβάνομαι πως μια μη κατασταλαγμένη θέση μπορεί να εκληφθεί ως δειλός κεντρισμός ανάμεσα στο συγκροτημένο λόγο των δύο αντικρουόμενων πλευρών, που μπορεί ωστόσο να μετατραπούν σε Συμπληγάδες, που καταπλακώνουν κάθε αμφιβολία ή διαφοροποίηση κι εμποδίζουν, σε τελική ανάλυση, την κριτική σκέψη και την αναζήτηση σχετικά με το επίμαχο ζήτημα.

Θεωρώντας λοιπόν πως έχει πολλές πτυχές, όπως φάνηκε και στα σχόλια της προηγούμενης σχετικής ανάρτησης και πως δεν είναι τόσο εύκολο, όσο φαίνεται, να διακρίνει κανείς την κύρια, ανακεφαλαιώνω κάποια δικά μου συμπεράσματα, ανάκατα με προβληματισμούς και ζητήματα προς διερεύνηση (σχετικά κωδικοποιημένα, για να χωρέσουν όσο το δυνατόν περισσότερα).

Το βασικό σημείο που μπαίνει από τη μία πλευρά είναι ότι δεν πρέπει να υπάρχει καμία διάκριση-καταπίεση εις βάρος των ομοφυλόφιλων κα οποιασδήποτε άλλης κοινωνικής ομάδας βάση της σεξουαλικής της προτίμησης, του χρώματος, κτλ. Και δεν υπάρχει κομμουνιστής ή φίλος του κόμματος (με κάποιες θλιβερές εξαιρέσεις, που δεν ειναι αμελητέες -αν όχι ως ποσότητα- ως φαινόμενο), που να διαφωνεί με την κατάργηση αυτών των διακρίσεων και τη διασφάλιση (νομική και ουσιαστική) των δικαιωμάτων αυτών.

Κριτήριο της θεωρίας (και των φραστικών διακηρύξεων) όμως είναι η πράξη. Κι όπως πολύ σωστά σημειώνει σε ένα σχόλιό της η Amor Omnia Vincit, το Κόμμα (όπως και η γυναίκα του Καίσαρα) πρέπει να φαίνεται και τίμιο, να παίρνει πρωτοβουλίες, μέσα κι έξω απ' τη Βουλή, για την κατοχύρωση αυτών των δικαιωμάτων, το σπάσιμο της ομοφοβίας -και παραπλεύρως της καυποψίας και της ρετσινιάς για το ομοφοβικό ΚΚΕ, που καλλιεργείται μεθοδευμένα.
Κι αυτό ανεξάρτητα από τη θέση που παίρνει για το Σύμφωνο Συμβίωσης (ΣΣ) ή μάλλον ως απαραίτητο συμπλήρωμά της. Εφόσον δηλ δε συμφωνεί το Κόμμα με το ΣΣ, πρέπει να προβλέπει στην πρότασή του, με ποιον τρόπο θα ξεπεραστούν τα πρακτικά προβλήματα, όπως αυτό που αντιμετώπισε ο σύντροφος του Χατζησάββα στην εντατική, κ.ά. (κληρονομικά, συνταξιοδοτικά, κτλ).

{Υπάρχει παράλληλα ένα ζήτημα, που θίγει και μια παρένθεση παραπάνω, και το οποίο αφορά αποκλειστικά το Κόμμα και τα όργανά του, και δεν μπορεί να συζητηθεί (πόσο μάλλον να λυθεί) σε ένα ιστολόγιο. Περιορίζομαι λοιπόν να γράψω το αυτονόητο, ότι δηλ αυτοί που περισσεύουν στην οργανωμένη πάλη και τη συνειδητή της πρωτοπορία, δεν είναι οι συνειδητποιημένοι ομοφυλόφιλοι, αλλά οι ομοφοβικές αντιλήψεις κι όσοι τις εκφράζουν, ακόμα και σαν καλαμπούρι της κακιάς ώρας.}

Μπαίνει το ερώτημα αν αυτά τα πρακτικά ζητήματα μπορούν να διευθετηθούν με διαφορετικό τρόπο ή περνάνε υποχρεωτικά από το ΣΣ. Όπως επίσης αν το ΣΣ είναι ένα είδος υποκατάστατου του γάμου και συνδέεται με το δικαίωμα της υιοθεσίας. Ομολογώ (σα Μανόλης Καψής) πως δεν έχω τις γνώσεις για να εκφράσω κάποια έγκυρη γνώμη, υποψιάζομαι όμως πως το θέμα δεν μπαίνει γενικά και αόριστα προς συζήτηση, αλλά συγκεκριμένα, με βάση και τις γενικότερες νομοθετικές επιδιώξεις (πχ της ΕΕ).

Θεωρώ επίσης αναγκαίο να έχουν επιστημονική βάση οι επεξεργασίες μας. Συνεπώς είναι απαραίτητο να παρουσιαστεί μια σοβαρή, συλλογική δουλειά και επιμέρους μελέτες στον τομέα των έμφυλων σχέσεων συνολικά και πιο ειδικά στο ζήτημα της ανάπτυξης-δαμόρφωσης της προσωπικότητας του παιδού και του ρόλου που παίζουν (ή παύουν σταδιακά να παίζουν) τα γονεϊκά πρότυπα, η σχέση με τη βιολογική μητέρα, τον πατέρα, κτλ. Κι επειδή η επιστημονική έρευνα και ο διάλογος της επιστημονικής κοινότητας δεν είναι ακριβώς κάτι ουδέτερο, για να περιμένουμε να αποφανθεί, καταδεικνύεται, κατά τη γνώμη μου, το κενό που έχει αφήσει το ΚΜΕ -ή τέλος πάντων την ανάγκη να υπάρχει κάτι αντίστοιχο.

Νομίζω πως χρειάζεται επίσης και μια πιο συστηματική και έγκυρη ενασχόληση για το πώς αντιμετώπιζαν αντίστοιχα ζητήματα α. Οι κλασικοί και β. Οι σοβιετικοί (ή άλλες ΛΔ), για να διαλυθούν κάποιοι αστικοί μύθοι ή εύκολα, απλοϊκά σχήματα (η Σοβιετική Ένωση κυνηγούσε τους ομοφυλόφιλους). Αλλά και για να μας δώσει μια βάση για την επικαιροποίηση και το προχώρημα του κεκτημένου τους.

-Από μια πρόχειρη σφυγμομέτρηση στον κύκλο μου, που δεν είναι απαραίτητα αντπροσωπευτική μιας γενικότερης τάσης, καταλαβαίνω ότι οι νεότερες γενιές είναι πιο δεκτικές στο ΣΣ κι ενδεχομένως κάπως πιο ευαισθητοποιημένες ενάντια στην ομοφοβία -κάτι που μεταξύ άλλων έχει να κάνει με βιώματα, παραστάσεις, και τη γενικότερη παιδεία που προκύπτει από αυτά. Δεν καταλαβαίνω ωστόσο, γιατί πρέπει να θεωρούνται αντιδραστικοί, "πίσω από τον ήλιο", κτλ όσοι τάσσονται με επιχειρήματα ενάντια στο ΣΣ, ενώ είναι προοδευτικοί, μπροστά από τον ήλιο (και την εποχή τους μη σου πω), όσοι θεωρούν το φύλο κατεξοχήν κοινωνική κατασκευή και βασικά προσωπική επιλογή του καθενός.

Θεωρώ παρεμπιπτόντως κάθε συμψηφισμό και εξομοίωση του τύπου "το ΚΚΕ λέει τα ίδια με την εκκλησία, το Φαήλλο, τους Χρυσαυγίτες, κτλ, φαιδρή κι αδιάφορη. Και βασικά ούτε καν πρωτότυπη, αν θυμηθεί κανείς την αντίστοιχη καραμέλα για το σχέδιο Ανάν, τα ναρκωτικά κι άλλα τέτοια θέματα που παρείχαν πιστοποιητικά προοδευτικότητας για αστικά κόμματα, όπως το ΠΑΣΟΚ και το ΠΑΣΟΚ της νέας εποχής.

-Θυμάμαι τις αντιδράσεις που είχε ξεσηκώσει παλιότερα μια ομιλία του Αλυσανδράκη στη βουλή, όπου συνέδεσε αν θυμάμαι καλά την αντίθεσή του στο ΣΣ με το ζήτημα της νομιμοποίησης ενός τρίου, σεξτέτου, οκτέτου, κτλ.
Εάν παρόλα αυτά η ουσία για το ΣΣ έγκειται στην αγάπη μεταξύ δύο ανθρώπων, ανεξαρτήτως φύλου, προσωπικά δεν έχω τις γνώσεις και κανένα μεθοδολογικό εργαλείο, για να διαχωρίσω την περίπτωσή τους από την πολυγαμία και να θέσω κάποιο (αριθμητικό ή άλλου είδους) όριο. Ούτε θεωρώ σωστή, εν προκειμένω, την ιστορική προσέγγιση και τη λογική να εξεταστεί μόνο το επιμέρους ζήτημα που φαίνεται ώριμο -ή τέλος πάντων πιο ώριμο από τα άλλα.

-Επιπλέον. Αν οι έμφυλες σχέσεις και η μορφή τους καθορίζονται από κοινωνικούς, ιστορικούς παράγοντες, και δεν είναι μια για πάντα δοσμένες, αν δηλ με άλλα λόγια "γκέι δε γεννιέσαι, αλλά γίνεσαι" (με κάποιες βιολογικές, ορμονικές εξαιρέσεις) αναρωτιέμαι αν μπορεί να σταθεί ο ισχυρισμός (ή τέλος πάντων να τον εξετάσουμε) ότι η κοινωνία μελλοντικά θα διαμορφωθεί με τέτοιο τρόπο που θα οδηγήσει στην εξάλειψη ή την ελάττωση της συχνότητας του φαινομένου (και παράλληλα πολλών άλλων σεξουαλικών συμπεριφορών, που θα εξελίσσονται παράλληλα). Κάτι όμως που ξεφεύγει πολύ από το ζήτημα που είναι στην επικαιρότητα.

-Η ταξική σκοπιά είναι πανταχού παρούσα. Νομίζω ότι οι πλούσιοι ομοφυλόφιλοι θα έχουν πάντα τη δυνατότητα να ξεπερνάνε κάθε νομικό εμπόδιο, ακόμα και για την υιοθεσία και μάλιστα όχι ορφανών παιδιών, αλλά με αγοραπωλησία από ένα φτωχό ζευγάρι που δε θα μπορεί να σηκώσει το οικονομικό βάρος της ανατροφής του παιδιού.
Από την άλλη, η ταξική αντιλαϊκή πολιτική των εκάστοτε κυβερνήσεων δεν αφήνει κανένα δικαίωμα όρθιο, για κανένα παιδί, ζευγάρι, οικογένεια, κτλ.

-Τελευταίο και λιγότερο σημαντικό ίσως, αλλά θα είχε νομίζω ειδικό ενδιαφέρον να πει τη δική της γνώμη της για το ζήτημα κι η Λιάνα Κανέλλη -με την ίδια έννοια, που περίμενα να δω και την τοποθέτηση του Νεόφοιτου, για το πώς βλέπει τα πράγματα, ανεξάρτητα με το αν συμφωνώ μαζί του ή όχι.

-Με τα παραπάνω κωδικοποιημένα ζητήματα δεν εξαντλώ προφανώς ούτε κατά προσέγγιση το ζήτημα, ούτε επιδιώκω να ανακυκλώσω την προηγούμενη συζήτηση (αν και μπορεί να εκληφθεί ως διευκόλυνση για όσους θέλουν να τη συνεχίσουν ή δυσκολεύονται να την παρακολουθήσουν μετά τα 200 σχόλια). Θα ήθελα όμως (χωρίς να μπορώ φυσικά να προκαταβάλω εισηγητικά την καμπή της συζήτησης στα σχόλια) να επιστήσω την προσοχή των σφων αναγνωστών/σχολιαστών στο ζήτημα του φύλου και των χαρακτηριστικών του, όπου βρίσκεται κατά τη γνώμη μου κι η ουσία του πράγματος.

212 σχόλια:

«Παλαιότερο   ‹Παλαιότερο   201 – 212 από 212
Ανώνυμος είπε...

Πέρασε το ΣΣ, και (καθώς είπα και άλλες φορές ότι διαφωνώ με την στάση του κόμματος) νομίζω πως οι τοποθετήσεις στην βουλή δεν ήταν καθόλου καλές. Ακόμη κι απ'την άποψη της διαφωνίας, θα μπορούσε να έχει το κόμμα κάποια εναλλακτική καθώς το ΣΣ έχει τεράστια κενά, και είναι κάτι λειψό και απ'την άποψη του αστικού εκσυγχρονισμού καθώς δεν καλύπτει στοιχειώδη δικαιώματα που αφορούν το φορολογικό και το ασφαλιστικό.

Όπως αναμενόταν έπαιξε και μπάλλα η συριζομονταζιέρα, βάζοντας το ΣΣ στο πλαίσιο των "ανθρωπίνων δικαιωμάτων" και με κάτι παραληρήματα και κυρήγματα περί ομοφοβίας από διάσημες τουιτερικές περσόνες των οποίων η πλειοψηφία αυτών που γράφουν είναι επιπέδου παναγιώταρου.

Εν τω μεταξύ έχουμε το πρώτο (ας με διορθώσει κάποιος αν υπάρχει ανάλογο στο παρελθόν) επίσημο λοκ-αουτ στην ΕΒΓΑ, ενώ στην Forthnet μηνύεται το σωματείο από την εργοδοσία που πριν την απεργία απέλυσε 8 άτομα. Κι οι δυο παραπάνω ειδήσεις στα ψιλά.

Ijon Tichy

ΥΓ: Ο ΓΜ νομίζω πως σχολιάζει τακτικά εδώ. Δεν νομίζω πως έχει καμία σχέση με τον Κώστα, αυτό το ανεκδιήγητο συριζοτρολλ.

Σεχτάρ ο Τρομερός είπε...

"Ομοφοβικούς" αποκτήσαμε.
"Πορνοφοβικούς" γιατί δεν έχουμε;
Οι καϋμένες οι πουτάνες σε πηγάδι κατουρήσανε;

Ανώνυμος είπε...

"Το ΚΚΕ θα αλλάξει στάση επειδή το λέει ποιος;Εσύ;Εδώ γελάμε."

Επειδή θα ήταν περίεργο το ΚΚΕ να έχει 99,9% σωστές θέσεις και μία λάθος έτσι στο ξεκάρφωτο.


"Εδώ οι ίδιοι οι ΛΟΑΤ,καλά-καλά δεν πρόλαβε να ψηφιστεί το ΣΣ,βγαίνουν και λένε πως είναι μια μάπα."

Δεν μ' ενδιαφέρει το ΣΣ, για τη συνολική στάση του λέω. Ας κατέθετε πρόταση το ΚΚΕ που να λύνει όλα τα προβλήματα.

"Είπες να κάνεις εκ νέου προσπάθεια μπαγασάκο για το άλλο όνομα πάλιωσε;"

Το ότι είσαι ιδιοφυία το είχα συμπεράνει.


@Σεχτάρ

"Θέλετε Κοινωνικά Δικαιώματα; Πάρτε "gay pride", Σύμφωνα συμβίωσης και ελεύθερη κάνναβι!
(Εναντίον των δικών μας, παπάδων, αυταρχικών νόμων κλπ.)"

H αντίδραση για δικούς της λόγους -δηλαδή για κάλυψη- φέρνει και νόμους που τιμωρούν ρατσιστικές συμπεριφορές τους οποίους στη συνέχεια αφήνουν ανεφάρμοστους. Αυτούς όμως τους νόμους τους ψηφίζει το ΚΚΕ, ψηφίζει τις αυστηροποιήσεις τους και καταγγέλει ότι δεν πάνε ακόμα μακρύτερα. Ο Κουτσούμπας αυτές τις μέρες πολλές φορές αναφέρθηκε στην υπερψήφιση τέτοιων νόμων από το ΚΚΕ.

Μήπως το ΚΚΕ έπεσε στη λούμπα της αντίδρασης στηρίζοντας τέτοιους νόμους και "αποσπώντας έτσι την προσοχή του προλεταριάτου από τα πραγματικά προβλήματα"; Ή μήπως είχε δίκιο όταν τους υπερψήφιζε και 100 φορές δίκιο όταν απαιτεί να είναι τέτοιοι που να λύνουν το πρόβλημα και να εφαρμόζονται και αναδεικνύει ότι ποτέ δεν θα το κάνει αυτό η παρούσα εξουσία;

Και αν ήταν σωστή η συμπεριφορά αυτή όταν η αστική εξουσία υποκριτικά έδειχνε ενδιαφέρον για κάποια ζητήματα δικαιωμάτων, γιατί δεν θα ήταν σωστή εδώ;

Το θέμα δεν είναι λοιπόν εδώ τι κάνει η αντίδραση γιατί δεν έκανε τίποτα καινούριο. Το θέμα είναι οι ίδιες οι θέσεις του ΚΚΕ που λένε ότι αν ένα παιδί δεν έχει πατρικό και μητρικό πρότυπο (τι;) θα βγει μη-ομαλό και μπερδεμένο. Στη λούμπα αυτής της παράλογης και αστήρικτης θέσης πέσαμε.


ΓΜ

ΛΑΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ είπε...

Επειδη τα καλα πρεπει να κυκλοφορουν ευρυτερα και γνωριζοντας οτι ο σφος ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ

http://laikhexousia.blogspot.gr/2015/12/blog-post_23.html

Neophyte_commie είπε...

«Αυτό που έβγαλα σαν νόημα-ειδικά σε ένα σημείο-είναι:"εσείς νομίζετε πως θα ανατρέψετε τις υπάρχουσες μορφές οικογένειας-που είναι σύμφυτες με τον καπιταλισμό-μέσα στον καπιταλισμό".»

Σωστό, σωστότατο, αλλά άσχετο. Ας υποστηρίξει τότε το Κόμμα την αναγνώριση των οικογενειών ατόμων ίδιου φύλου στον σοσιαλισμό. Ας το «παραπέμψει», που λένε οι οπορτουνιστές. Αλλά ας το δεχθεί.

Το πρόβλημα είναι ότι το Κόμμα αρνείται να δει ότι η οικογένεια είναι ανεξάρτητη του συνδυασμού των φύλων που την αποτελούν, πράγμα εντελώς αληθές (από την πραγματικότητα, για την οποία ορισμένοι σχολιάζουν με εκνευριστική άνεση χωρίς να την έχουν γνωρίσει) και εντελώς συμβατό με την οικονομική αντίληψη της οικογένειας από τον μαρξισμό-λενινισμό.

Το πρόβλημα είναι ότι το Κόμμα υποννοεί (και ορισμένοι εδώ μέσα το γράφουν ξεδιάντροπα, αυτορεζιλευόμενοι) ότι τα παιδιά των λοαδ θα βγουν μπερδεμένα επειδή θα μαθαίνουν ότι η τεκνοποίηση απαιτεί ετερόφυλο σεξ, ενώ θα βλέπουν τους ομόφυλους γονείς τους. (Βλαμμένα θα είναι αυτά τα παιδιά;) Οι υποστηρικτές αυτής της αλλοπρόσαλης παράλογης άποψης κάνουν πως αγνοούν ότι άλλο πράγμα η τεκνοποίηση και άλλο η ανατροφή, άλλο η βιολογία και άλλο η κοινωνία. Υπόψη ότι η αναγωγή της βιολογίας στην κοινωνία είναι αντιδραστικότατο σκεπτικό, που οδηγεί ευθέως στον κοινωνικό δαρβινισμό (μαλθουσιανισμό κλπ).

Αυτή η θέση προφανώς προκύπτει από μεγάλο συντηρητισμό, βαθύ, βαθύτατο. (Μέχρι ο Λεβέντης, αν το βάζει ο νους σου, πήρε σωστότερη θέση από μας.) Και προφανώς θα αλλάξει. Πόσο σύντομα ή πόσο αργά, θα το δούμε. Ελπίζω να μην πάρει πενήντα χρόνια.

Για να μην παρεξηγούμαστε: Το ΣΣ είναι ένα εντελώς ανεπαρκές πράγμα που πρώτα και κύρια συντηρεί τη διάκριση. Η θέση των ΛΟΑΔ είναι πολιτικός γάμος με πλήρη τεκνοθεσία, καμιά διάκριση επί τη βάσει βιολογικών διαφορών. Αλλά ωστόσο είναι ένα βήμα, και το Κόμμα έπρεπε να το υπερψηφίσει, εστιάζοντας στην ουσία της ισότητας που διαφέρει από τον τύπο (αλλά να νομιμοποιηθεί να το κάνει έχοντας ψηφίσει τον τύπο). Έτσι, η ομιλία της Αλέκας θα ήταν αστεράτη και καθαρή. Τώρα είναι αστεράτη, αλλά κολυμπάει στη λάσπη.

ΥΓ: Μου 'χουν κοπεί δυο-τρία σχόλια ώς τώρα. Είπαμε…

Μπρεζνιεφικό απολίθωμα είπε...

Νεόφυτε υπάρχει από παλιά κάποιο θέμα με τα σχόλια σου και πηγαίνουν αρκετές φορές απευθείας στα ανεπιθύμητα.Δεν υπήρξε καμία πρόθεση να κοπεί κάτι.Ήδη μπήκαν εκ των υστέρων αλλά αν διαπιστώνεις κάτι τέτοιο και δε σου κάνει κόπο στέλνε μου κάποιο mail.

Ανώνυμος είπε...

Την αποχή της Αλέκας Παπαρήγα, του Θανάση Παφίλη ακόμα και του ίδιου του ΓΓ, πως την σχολιάζετε;


tkar

skatopsyxos είπε...

"Επειδή θα ήταν περίεργο το ΚΚΕ να έχει 99,9% σωστές θέσεις και μία λάθος έτσι στο ξεκάρφωτο."

Θα μπορούσε άνετα να συμβαίνει αυτό.Εσύ δεν ξέρεις καν το ποια είναι η θέση.Ούτε εγώ.Ούτε κανείς μας εδώ μέσα.Όσα ξέρουμε είναι όσα έχουμε δει/ακούσει/διαβάσει και αυτά μάλιστα αποσπασματικά από τις θέσεις του ΚΚΕ.Τα υπόλοιπα είναι απλά ψιλή κουβέντα και τι νομίζει ο καθένας μας.Fact.Αν θες να τις μάθεις τις θέσεις τράβα στον Περισσό,πιάσε την Αλέκα και τον Κουτσούμπα και πες τους να σου κάνουν ιδιαίτερα.Καλύτερα όλη την ΚΕ βασικά.Μετά ξανασυζητάμε για το αν είναι σωστή ή λάθος η θέση του ΚΚΕ και όχι καφενειακή συζήτηση.

"Ας κατέθετε πρόταση το ΚΚΕ που να λύνει όλα τα προβλήματα."

Εργατική-λαϊκή εξουσία,κοινωνικοποίηση των μέσων παραγωγής,αποδέσμευση από την Ε.Ε. κ.λπ..Σε μαλακίες θα απαντάω με κασέτα.
Έχει καταθέσει τόσες τροπολογίες και δεν σε θυμάμαι να γράφεις εδώ τίποτα για το πόσο σε πήρε ο πόνος που δεν ψηφίστηκαν.Το ΣΣ το έκανες σημαία για να την πεις στο "ομοφοβικό ΚΚΕ".

Δεν υποστήριξα ποτέ πως είμαι ιδιοφυία αν και τις ίδιες χαζομάρες με σένα τις έγραφε και ο "Κώστας" με ίδιο ύφος,οπότε θα μπορούσες να είσαι άνετα.Εσύ από την άλλη υποστηρίζεις πως σε πήρε ο πόνος για το "πλανεμένο ΚΚΕ" γιατί το αγαπάς(φαντάζομαι έτσι λες)και θες να το δεις να θριαμβεύει η υπόθεση του(καταθέτοντας νόμους στην Βουλή που θα λύνουν όλα τα προβλήματα,lol).200 τόσα σχόλια τώρα τις ίδιες παρλαπίπες λες.

Και επειδή βρέθηκαν και τα "παππούδια" να σου απαντάνε με τον τρόπο τους για τα γονεϊκά πρότυπα,έτσι όπως το έχουν και στο κεφάλι τους,έχεις φαγωθεί.Don't feed the trolls λένε.Ελπίζω ο στρατάρχης,ο Άγις και οι λοιποί από δω και πέρα να το θυμούνται καλύτερα.

Από την άλλη σε όσα σου έχω πει εγώ,απλή τρελίτσα και cherry picking.Επειδή δεν σε παίρνει.Περιμένω την επόμενη εξυπνάδα σου εναγωνίως.Not.

skatopsyxos είπε...

Και όπως είπε και κάποιος παραπάνω,το ΚΚΕ αν αλλάξει στάση στο συγκεκριμένο θέμα θα την αλλάξει όταν θα υπάρχουν στέρεες αποδείξεις.Όχι επειδή το νομίζω εγώ,εσύ και ο κάθε ένας εδώ μέσα.

Ανώνυμος είπε...

ΓΜ δεν ξέρω ακριβώς σε ποιούς νόμους αναφέρεσαι, αν θες κάνε κάποια διευκρίνιση. Αν πάντως εννοείς περιπτώσεις όπως αυτή του αντιρατσιστικού νόμου, συνήθως στηρίζονται επιμέρους διατάξεις αλλά γενικότερα υπάρχει προσοχή καθώς πολύ συχνά υπάρχουν διάφορα παράθυρα που οδηγούν σε εκτρώματα για τα οποία το κκ προειδοποιεί. Για το ΣΣ δεν υπήρξε βέβαια τέτοια αντιμετώπιση.

Αυτό που λέει τώρα ο Σεχτάρ γενικώς είναι σωστό. Ωστόσο το ότι έφερε και κάτι θετικό (εν μέρει, καθώς και αυτό το ΣΣ μισό και κουτσό είναι) εν μέσω μύριων άλλων αντιλαϊκών μέτρων, δεν νομίζω πως θα έχει και μεγάλο αντίκτυπο. Κέρδισε μια μάχη στα σόσιαλ μήντια με την πανίσχυρη μονταζιέρα που έχει σε λειτουργία, αλλά εκτός αυτών δεν νομίζω πως ήταν τεράστιος ο αντίκτυπος, κι αυτό όχι γιατί ο κόσμος όντως ασχολείται με σοβαρότερα θέματα (δυστυχώς), απλώς οι περισσότεροι είναι αδιάφοροι για το ΣΣ.

Ijon Tichy

Neophyte_commie είπε...

Με συγχωρείς, Σφυροδρέπανε, δεν ήθελα να σου την πω. Το ξέρω ότι υπάρχει θέμα. Θα σου στέλνω άλλη φορά.

tkar: Άσε τις προβοκάτσιες. Όπως προκύπτει από τα πρακτικά, υπήρξαν τρία «παρών» στα άρθρα 15, 28, 42, 56 και στην τροπολογία 112*/6. Επίσης δεκαοκτώ «παρών» στο άρθρο 46. Όλα τους άσχετα με το ΣΣ, είναι τροποποιήσεις άλλων νόμων.

Neophyte_commie είπε...

«Όπως προκύπτει από τα πρακτικά.»
Ξέχασα την παραπομπή: http://www.hellenicparliament.gr/Praktika/Synedriaseis-Olomeleias?sessionRecord=7cdf2c14-035c-4ed5-90ad-a5770030cad6

«Παλαιότερο ‹Παλαιότερο   201 – 212 από 212   Νεότερο› Νεότερο»