Ένας από τους βασικούς λόγους (ή τις δικαιολογίες που προβάλλω στον εαυτό μου) που δεν έμαθα ποτέ να οδηγώ, ή τέλος πάντων η στιγμή που συνειδητοποίησα πως δεν ήθελα να μάθω, ήταν νομίζω μετά από μερικές εθιστικές ώρες Nintendo (αν και γενικά δεν πολυέπαιζα, ούτε μου έμεινε ευτυχώς συνήθεια), με μια δισκέτα Φόρμουλα 1, όπου μπορούσες όμως να πάρεις μόνο το Νάιτζελ Μάνσελ (εντάξει, πήρε έναν τίτλο, αλλά δεν ήταν τόσο σπουδαίος, για να έχει παιχνίδι με το όνομά του). Και αφού είχα στουκάρει σε διάφορους τοίχους, νιώθοντας την επιθετικότητα, που σου αφήνει σχεδόν πάντα ο υπολογιστής και τα μηχανήματα του διαβόλου (ΕΤΕ και μ-λ κίες) -που αν είσαι πχ blogger και σου λέει ο άλλος "καλημέρα" ή μια γνώμη, έχεις τόσα νεύρα συσσωρευμένα που το στέλνεις στο διάολο, μαζί με τα μηχανήματά του και την ΕΤΕ- σκέφτηκα πως όλα αυτά είναι πολύ διασκεδαστικά (με την κυριολεκτική έννοια του διασκορπίζομαι), αλλά στην πραγματική ζωή δεν έχεις πολλές ζωές και δεύτερες ευκαιρίες, αν οδηγείς, για να τις σπαταλήσεις. Και είναι αλήθεια πως ο καθένας μπορεί να μάθει να οδηγεί, όπως ίσως ο καθένας μπορεί να μάθει τις κινήσεις στο σκάκι, αλλά αυτό δεν τον καθιστά απαραίτητα κατάλληλο για οδηγό (ούτε για σκακιστή, αντιστοίχως), να βγαίνει παγανιά στο δρόμο, με το δρεπάνι παραμάσχαλα (χωρίς σφυρί και όπλα στους δρόμους).
Κι άντε πες πως αυτές είναι οι ανώριμες σκέψεις ενός εφήβου, που δεν έφτασε καν στη Βουλή των Εφήβων, για να τις εκθέσει με σοβαροφάνεια (τότε δεν είχαμε selfie, μόνο το Σαμαράκη). Και που δεν ωρίμασε αρκετά, όχι σε αυτό τον τομέα τουλάχιστον (γιατί η προσωπικότητά μας αναπτύσσεται ανισόμετρα, περίπου σαν τον καπιταλισμό) για να ξεπεράσει τις εφηβικές-παιδικές του φοβίες και να αναλάβει την ευθύνη να οδηγήσει (πχ όταν θέλουν να πιουν οι άλλοι οδηγοί της παρέας). Αλλά είμαι σίγουρος πως είναι αρκετοί ακόμα αυτοί που δεν ξεπέρασαν ποτέ το στάδιο της εφηβικής τους ανωριμότητας (ως οδηγοί και γενικώς) και γίνονται δημόσιος κίνδυνος με τη συμπεριφορά τους (την οδηγική και προπαντός τη γενικότερη), πιστεύοντας υποσυνείδητα πως συνεχίζουν να παίζουν σε ένα ηλεκτρονικό παιχνίδι, Βοηθάνε εξάλλου οι ελληνικοί δρόμοι και τα ήθη τους σ' αυτό το συμπέρασμα: γιαγιά με μπαστούνι 100 πόντοι, χωρίς μπαστούνι 150 πόντοι, μαζί με παππού διπλασιασμός πόντων, κοκ.
Μπορεί-μπορεί-να μας καταστρέφουν τη ζωή, μπορεί
τα ηλεκτρονικά παιχνίδια του σατανά, 6-6-6, μπορεί να είναι απλώς και δικές μου υπερβολές. Έχω όμως την εντύπωση ότι στην Αμερική (ή αυτό που λανθασμένα μάθαμε να λέμε έτσι) τα όρια μεταξύ πραγματικής ζωής και εικονικής πραγματικότητας, ηλεκτρονικών παιχνιδιών, τηλεοπτικών σειρών, κτλ, είναι κάπως δυσδιάκριτα. Πολλοί είναι αυτοί που εθίζονται από μικροί στην ψυχολογία του επαγγελματία κατά συρροή δολοφόνου, μέσα από video games. Κι άλλοι τόσοι αποχαυνώνονται από το χαζοκούτι και (όταν δε μιλάνε, λες και τους καταγράφει μια κάμερα, για να πέσει το ψεύτικο γέλιο μετά από την ατάκα τους) πιστεύουν ότι μπορούν να γίνουν μικροί, καθημερινοί υπερήρωες και να καταπολεμήσουν το κακό, που παραμονεύει σε κάθε γωνία, στον παραμικρό θόρυβο στο σπίτι, έναν παράξενο γείτονα, ή σε ένα φαινομενικά φιλήσυχο νέγρο, που βάζει το χέρι στην τσέπη του (για να βγάλει πιθανότατα ένα πιστόλι).
Ενώ παράλληλα υπάρχει μια τεράστια παραγωγή ταινιών, που εκθειάζουν το δόγμα "νόμος και τάξη" και την αστυνομοκρατία, καλλιεργόωντας τη λογική του καλού μπάτσου, του αγέρωχου καουμπόη, του αυτόκλητου σερίφη, που απονέμει δικαιοσύνη, κοκ.
Σε μια τέτοια κοινωνία που δεν είναι απαραίτητα πολύ διαφορετική από τη δική μας, απλώς πιο... προχωρημένη σε κάποια θέματα, είναι (εντελώς σύμφυτη με τη λογική της, αλλά συνάμα) παράλογη μια τόσο εκτεταμένη και σχετικά ελεύθερη (σε πλήρη αντίθεση με κάθε άλλη ελευθερία όπου πέφτει ψαλίδι) οπλοκατοχή.
Κι ας συνηθίζουμε πολλές φορές να τη θεωρούμε προοδευτική, γιατί έτσι εξοπλίζονται οι μάζες, λες και βρισκόμαστε σε (προ)επαναστατική κατάσταση και το βασικό ζητούμενο είναι πως θα πάρουν τα όπλα οι εξεγερμένοι.
Το αν και κατά πόσο λειτουργεί έτσι αυτή η σχέση, δημιουργώντας επαναστατικές παραδόσεις και αγωνιστική συνείδηση, μπορεί να το δει κανείς στην (καταπράσινη σαν βαθύ ΠαΣοΚ) Κρήτη. Όπου και πάλι όμως, τα πράγματα απέχουν πολύ από το να θυμίζουν σπαγγέτι γουέστερν και πολύ άγριες καταστάσεις. Οι Κρητίκαροι μπορεί να έχουν για ψωμοτύρι τις κουμπουριές, να προκαλούν διάφορα μικροατυχήματα σε γάμους που καταλήγουν σε κηδείες ή να γεμίζουν με σφαίρες την ταμπέλα του χωριού τους (για να προειδοποιούν τους ξένους, όπως στις ιστορίες του Λούκι-Λουκ), αλλά αν δεν μπλέξουν σε κάποια σοβαρή βεντέτα, δεν αρχίζουν να σκοτώνουν για πλάκα τον κόσμο γύρω τους. Μπορούν όμως να κάνουν θερινό ένα υπουργείο στο κέντρο της Αθήνας, θυμίζοντας συνειρμικά τους Κορσικανούς από τον Αστερίξ (Οκατεριαμπελατσιτσίξ).
Όλα αυτά βέβαια δεν έχουν καμία σχέση με όσα συμβαίνουν στην αμερικανική ενδοχώρα (και όχι μόνο), τις συνεχιζόμενες δολοφονίες και το άτυπο πογκρόμ της αστυνομίας εναντίον των μαύρων στα γκέτο (και όχι μόνο). Ή μάλλον μπορεί να σχετίζονται, αλλά αντιστρέφουν τη λογική συνέχεια, τη σχέση αιτίου-αιτιατού, θεωρώντας υπαίτιο το μαχαίρι (ή μάλλον πιστόλι στην περίπτωσή μας) κι όχι αυτόν που το κρατάει, το όργανο του εγκλήματος κι όχι τον εγκληματία ή αυτόν που τον όπλισε.
Μόνο που αυτό έχει διπλή ανάγνωση. Γιατί δεν μπορεί να μπαίνουν στο στόχαστρο μόνο ή κυρίως τα όργανα της τάξης και όχι η τάξη που υπηρετούν, η κυρίαρχη τάξη που τα οπλίζει, τα εκπαιδεύει, και τους παρέχει ασυλία (ή τους θυσιάζει σαν αποδιοπομπαίους τράγους κατά περίπτωση). Κι είναι αυτή η στόχευση που λείπει, η απουσία μιας σφαιρικής αντίληψης για τη γενική εικόνα και τις αιτίες που τη γεννάνε, που προκαλεί κατά τη γνώμη μου μια γνήσια κι αυθόρμητη αμηχανία σε ορισμένες από τις αντιδράσεις.
Κάτι που αναδεικνύει πολύ εύστοχα το μήνυμα ενός γνωστού ΝΒΑer (για να μείνουμε λίγο ακόμα στο αθλητικό κλίμα των προηγούμενων ημερών). Υπενθυμίζω πως οι παίκτες του ΝΒΑ είχαν πάρει μια πρωτοβουλία, στο προηγούμενο κύμα δολοφονιών έγχρωμων Αμερικανών από αστυνομικούς, με το εύγλωττο σύνθημα "I can't breathe". Δεν μπορώ να αναπνεύσω. Η οποία είχε προβληθεί ακόμα κι από καθεστωτικά ΜΜΕ, για να ξεπλύνει τις αμαρτίες του συστήματος (που είναι το ίδιο, είτε αφορά την καταστολή είτε την πιο αστραφτερή εκδοχή του θεάματος). Αλλά όπως λέει ο Καρμέλο Άντονι (παρά τις όποιες αντιφάσεις μπορεί να βρει κανείς στις διατυπώσεις του) "ο θυμός μας πρέπει να 'ναι απέναντι στο σύστημα. Αν το σύστημα δεν αλλάξει, θα συνεχίσουμε να ανοίγουμε την τηλεόραση και να παρακολουθούμε το ίδιο πράγμα".
Το σύστημα έχει καταρρεύσει. Τελεία και παύλα. Έτσι ήταν πάντα. Ο Μάρτιν Λούθερ Κινγκ διαδήλωσε. Ο Μάλκολμ Χ επαναστάτησε. Ο Μοχάμεντ Άλι πάλεψε πραγματικά για τις ΗΠΑ.
Ο θυμός μας θα πρέπει να είναι απέναντι στο σύστημα. Αν το σύστημα δεν αλλάξει, θα συνεχίσουμε ν' ανοίγουμε την τηλεόραση και να παρακολουθούμε το ίδιο πράγμα. Οφείλουμε να πιέσουμε τους υπεύθυνους προκειμένου αυτό το πράγμα που λέγεται ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ να λειτουργήσει σωστά.
Μια πορεία δεν έχει αποτέλεσμα. Το δοκιμάσαμε. Το δοκίμασα. Μερικές αναρτήσεις στα social media δεν έχουν αποτέλεσμα. Τα έχουμε δοκιμάσει όλα. Το να πυροβολείς 11 αστυνομικούς και να σκοτώνεις 5 ΔΕΝ θα έχει αποτέλεσμα.
Μολονότι δεν έχω κάποια λύση, και είμαι σίγουρος πως πολλοί επίσης δεν έχετε, πρέπει να ενωθούμε περισσότερο από κάθε άλλη φορά τώρα. Χρειαζόμαστε ο ένας τον άλλον. Οι πολιτικοί πρέπει να σηκωθούν και να παλέψουν για αλλαγή. Καλώ τους συναθλητές μου να βγουν μπροστά και ν' αναλάβουν την ευθύνη. Πηγαίνετε στους επικεφαλής των κοινωνιών, στους ηγέτες, στα μέλη του κογκρέσου, στους νομοθέτες και απαιτήστε αλλαγή.
Δεν υπάρχει πλέον το καθόμαστε πίσω και φοβόμαστε να καταπιαστούμε και ν' αντιμετωπίσουμε τα πολιτικά ζητήματα. Εκείνες οι ημέρες πέρασαν. Πρέπει να βγούμε μπροστά και ν' αναλάβουμε την ευθύνη. Δεν μπορούμε ν' ανησυχούμε μήπως χάσουμε την αποδοχή ή για το ποιος θα μας κοιτάει σαν τρελούς. Χρειάζομαι τις φωνές σας ν' ακουστούν. Οφείλουμε ν' απαιτήσουμε αλλαγή. Πρέπει να το θέλουμε. Η ΩΡΑ ΕΦΤΑΣΕ. Είμαι σε όλα μέσα. Αναλάβατε την ευθύνη. Δράστε. ΑΠΑΙΤΗΣΤΕ ΑΛΛΑΓΕΣ".
Κι άντε πες πως αυτές είναι οι ανώριμες σκέψεις ενός εφήβου, που δεν έφτασε καν στη Βουλή των Εφήβων, για να τις εκθέσει με σοβαροφάνεια (τότε δεν είχαμε selfie, μόνο το Σαμαράκη). Και που δεν ωρίμασε αρκετά, όχι σε αυτό τον τομέα τουλάχιστον (γιατί η προσωπικότητά μας αναπτύσσεται ανισόμετρα, περίπου σαν τον καπιταλισμό) για να ξεπεράσει τις εφηβικές-παιδικές του φοβίες και να αναλάβει την ευθύνη να οδηγήσει (πχ όταν θέλουν να πιουν οι άλλοι οδηγοί της παρέας). Αλλά είμαι σίγουρος πως είναι αρκετοί ακόμα αυτοί που δεν ξεπέρασαν ποτέ το στάδιο της εφηβικής τους ανωριμότητας (ως οδηγοί και γενικώς) και γίνονται δημόσιος κίνδυνος με τη συμπεριφορά τους (την οδηγική και προπαντός τη γενικότερη), πιστεύοντας υποσυνείδητα πως συνεχίζουν να παίζουν σε ένα ηλεκτρονικό παιχνίδι, Βοηθάνε εξάλλου οι ελληνικοί δρόμοι και τα ήθη τους σ' αυτό το συμπέρασμα: γιαγιά με μπαστούνι 100 πόντοι, χωρίς μπαστούνι 150 πόντοι, μαζί με παππού διπλασιασμός πόντων, κοκ.
Μπορεί-μπορεί-να μας καταστρέφουν τη ζωή, μπορεί
τα ηλεκτρονικά παιχνίδια του σατανά, 6-6-6, μπορεί να είναι απλώς και δικές μου υπερβολές. Έχω όμως την εντύπωση ότι στην Αμερική (ή αυτό που λανθασμένα μάθαμε να λέμε έτσι) τα όρια μεταξύ πραγματικής ζωής και εικονικής πραγματικότητας, ηλεκτρονικών παιχνιδιών, τηλεοπτικών σειρών, κτλ, είναι κάπως δυσδιάκριτα. Πολλοί είναι αυτοί που εθίζονται από μικροί στην ψυχολογία του επαγγελματία κατά συρροή δολοφόνου, μέσα από video games. Κι άλλοι τόσοι αποχαυνώνονται από το χαζοκούτι και (όταν δε μιλάνε, λες και τους καταγράφει μια κάμερα, για να πέσει το ψεύτικο γέλιο μετά από την ατάκα τους) πιστεύουν ότι μπορούν να γίνουν μικροί, καθημερινοί υπερήρωες και να καταπολεμήσουν το κακό, που παραμονεύει σε κάθε γωνία, στον παραμικρό θόρυβο στο σπίτι, έναν παράξενο γείτονα, ή σε ένα φαινομενικά φιλήσυχο νέγρο, που βάζει το χέρι στην τσέπη του (για να βγάλει πιθανότατα ένα πιστόλι).
Ενώ παράλληλα υπάρχει μια τεράστια παραγωγή ταινιών, που εκθειάζουν το δόγμα "νόμος και τάξη" και την αστυνομοκρατία, καλλιεργόωντας τη λογική του καλού μπάτσου, του αγέρωχου καουμπόη, του αυτόκλητου σερίφη, που απονέμει δικαιοσύνη, κοκ.
Σε μια τέτοια κοινωνία που δεν είναι απαραίτητα πολύ διαφορετική από τη δική μας, απλώς πιο... προχωρημένη σε κάποια θέματα, είναι (εντελώς σύμφυτη με τη λογική της, αλλά συνάμα) παράλογη μια τόσο εκτεταμένη και σχετικά ελεύθερη (σε πλήρη αντίθεση με κάθε άλλη ελευθερία όπου πέφτει ψαλίδι) οπλοκατοχή.
Κι ας συνηθίζουμε πολλές φορές να τη θεωρούμε προοδευτική, γιατί έτσι εξοπλίζονται οι μάζες, λες και βρισκόμαστε σε (προ)επαναστατική κατάσταση και το βασικό ζητούμενο είναι πως θα πάρουν τα όπλα οι εξεγερμένοι.
Το αν και κατά πόσο λειτουργεί έτσι αυτή η σχέση, δημιουργώντας επαναστατικές παραδόσεις και αγωνιστική συνείδηση, μπορεί να το δει κανείς στην (καταπράσινη σαν βαθύ ΠαΣοΚ) Κρήτη. Όπου και πάλι όμως, τα πράγματα απέχουν πολύ από το να θυμίζουν σπαγγέτι γουέστερν και πολύ άγριες καταστάσεις. Οι Κρητίκαροι μπορεί να έχουν για ψωμοτύρι τις κουμπουριές, να προκαλούν διάφορα μικροατυχήματα σε γάμους που καταλήγουν σε κηδείες ή να γεμίζουν με σφαίρες την ταμπέλα του χωριού τους (για να προειδοποιούν τους ξένους, όπως στις ιστορίες του Λούκι-Λουκ), αλλά αν δεν μπλέξουν σε κάποια σοβαρή βεντέτα, δεν αρχίζουν να σκοτώνουν για πλάκα τον κόσμο γύρω τους. Μπορούν όμως να κάνουν θερινό ένα υπουργείο στο κέντρο της Αθήνας, θυμίζοντας συνειρμικά τους Κορσικανούς από τον Αστερίξ (Οκατεριαμπελατσιτσίξ).
Όλα αυτά βέβαια δεν έχουν καμία σχέση με όσα συμβαίνουν στην αμερικανική ενδοχώρα (και όχι μόνο), τις συνεχιζόμενες δολοφονίες και το άτυπο πογκρόμ της αστυνομίας εναντίον των μαύρων στα γκέτο (και όχι μόνο). Ή μάλλον μπορεί να σχετίζονται, αλλά αντιστρέφουν τη λογική συνέχεια, τη σχέση αιτίου-αιτιατού, θεωρώντας υπαίτιο το μαχαίρι (ή μάλλον πιστόλι στην περίπτωσή μας) κι όχι αυτόν που το κρατάει, το όργανο του εγκλήματος κι όχι τον εγκληματία ή αυτόν που τον όπλισε.
Μόνο που αυτό έχει διπλή ανάγνωση. Γιατί δεν μπορεί να μπαίνουν στο στόχαστρο μόνο ή κυρίως τα όργανα της τάξης και όχι η τάξη που υπηρετούν, η κυρίαρχη τάξη που τα οπλίζει, τα εκπαιδεύει, και τους παρέχει ασυλία (ή τους θυσιάζει σαν αποδιοπομπαίους τράγους κατά περίπτωση). Κι είναι αυτή η στόχευση που λείπει, η απουσία μιας σφαιρικής αντίληψης για τη γενική εικόνα και τις αιτίες που τη γεννάνε, που προκαλεί κατά τη γνώμη μου μια γνήσια κι αυθόρμητη αμηχανία σε ορισμένες από τις αντιδράσεις.
Κάτι που αναδεικνύει πολύ εύστοχα το μήνυμα ενός γνωστού ΝΒΑer (για να μείνουμε λίγο ακόμα στο αθλητικό κλίμα των προηγούμενων ημερών). Υπενθυμίζω πως οι παίκτες του ΝΒΑ είχαν πάρει μια πρωτοβουλία, στο προηγούμενο κύμα δολοφονιών έγχρωμων Αμερικανών από αστυνομικούς, με το εύγλωττο σύνθημα "I can't breathe". Δεν μπορώ να αναπνεύσω. Η οποία είχε προβληθεί ακόμα κι από καθεστωτικά ΜΜΕ, για να ξεπλύνει τις αμαρτίες του συστήματος (που είναι το ίδιο, είτε αφορά την καταστολή είτε την πιο αστραφτερή εκδοχή του θεάματος). Αλλά όπως λέει ο Καρμέλο Άντονι (παρά τις όποιες αντιφάσεις μπορεί να βρει κανείς στις διατυπώσεις του) "ο θυμός μας πρέπει να 'ναι απέναντι στο σύστημα. Αν το σύστημα δεν αλλάξει, θα συνεχίσουμε να ανοίγουμε την τηλεόραση και να παρακολουθούμε το ίδιο πράγμα".
Το σύστημα έχει καταρρεύσει. Τελεία και παύλα. Έτσι ήταν πάντα. Ο Μάρτιν Λούθερ Κινγκ διαδήλωσε. Ο Μάλκολμ Χ επαναστάτησε. Ο Μοχάμεντ Άλι πάλεψε πραγματικά για τις ΗΠΑ.
Ο θυμός μας θα πρέπει να είναι απέναντι στο σύστημα. Αν το σύστημα δεν αλλάξει, θα συνεχίσουμε ν' ανοίγουμε την τηλεόραση και να παρακολουθούμε το ίδιο πράγμα. Οφείλουμε να πιέσουμε τους υπεύθυνους προκειμένου αυτό το πράγμα που λέγεται ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ να λειτουργήσει σωστά.
Μια πορεία δεν έχει αποτέλεσμα. Το δοκιμάσαμε. Το δοκίμασα. Μερικές αναρτήσεις στα social media δεν έχουν αποτέλεσμα. Τα έχουμε δοκιμάσει όλα. Το να πυροβολείς 11 αστυνομικούς και να σκοτώνεις 5 ΔΕΝ θα έχει αποτέλεσμα.
Μολονότι δεν έχω κάποια λύση, και είμαι σίγουρος πως πολλοί επίσης δεν έχετε, πρέπει να ενωθούμε περισσότερο από κάθε άλλη φορά τώρα. Χρειαζόμαστε ο ένας τον άλλον. Οι πολιτικοί πρέπει να σηκωθούν και να παλέψουν για αλλαγή. Καλώ τους συναθλητές μου να βγουν μπροστά και ν' αναλάβουν την ευθύνη. Πηγαίνετε στους επικεφαλής των κοινωνιών, στους ηγέτες, στα μέλη του κογκρέσου, στους νομοθέτες και απαιτήστε αλλαγή.
Δεν υπάρχει πλέον το καθόμαστε πίσω και φοβόμαστε να καταπιαστούμε και ν' αντιμετωπίσουμε τα πολιτικά ζητήματα. Εκείνες οι ημέρες πέρασαν. Πρέπει να βγούμε μπροστά και ν' αναλάβουμε την ευθύνη. Δεν μπορούμε ν' ανησυχούμε μήπως χάσουμε την αποδοχή ή για το ποιος θα μας κοιτάει σαν τρελούς. Χρειάζομαι τις φωνές σας ν' ακουστούν. Οφείλουμε ν' απαιτήσουμε αλλαγή. Πρέπει να το θέλουμε. Η ΩΡΑ ΕΦΤΑΣΕ. Είμαι σε όλα μέσα. Αναλάβατε την ευθύνη. Δράστε. ΑΠΑΙΤΗΣΤΕ ΑΛΛΑΓΕΣ".
21 σχόλια:
Και λιγο ξεβρακωμα
https://youtu.be/TT9bumC4EGc
sniper
Κι εμένα δεν μου άρεσε να οδηγώ και δεν είχα μάθει. Βέβαια, όταν τελείωσα το στρατό πήγα και έβγαλα άδεια (τίμια), διότι στις αγγελίες ζητούσαν να έχεις άδεια οδηγησης, αλλά δεν ειχα οδηγήσει ούτε ώρα. Τελικά άρχισα να οδηγώ στα σαράντα μου, αφού βέβαια πήρα ξανά δάσκαλο.
Έμαθα να οδηγώ στα 25 μου. Μέχρι τότε δεν είχα πιάσει τιμόνι στα χέρια μου. Ο δάσκαλος μου είχε πει.
Σ αυτή την ηλικία, δεν πρόκειται να μάθεις να οδηγείς καλά, απλώς ανεκτά. Οι καλοί οδηγοί, ξεκινάνε από τα 11-12 και όσοι επιζούν, γίνονται καλοί!
Σε ποιο Νιντεντο επαιζες ομως;Στο απλο,το σουπερ ή το 64;
Σίγουρα όχι το 64, δε νομίζω ότι μπορώ να ξεχωρίσω τα άλλα που λες
Μικρός έζησα σε περιβάλλον καθαρά κομμουνιστικής νησίδας-σπιτιού
Δεν αναφέρομαι μόνο για την μεγάλη Σοβιετική εγκυκλοπαίδεια τα μαρξιστικά βιβλία και τον Ριζοσπάστη και αργότερα 902 αριστερά στα εφεμ και τηλεόραση
Πως κατέληξα στο στρατόπεδο του οπορτουνισμού ιστορία για ζουλού και φρουδικούς αναλυτές
Ποτέ δεν ήμουν καλός μαθητής ,τεμπελάκος γενικά χαζοερωτευμένος κάθε τάξη με διαφορετικό κορίτσι σκράπας στην αριθμητική κ τις θετικές επιστήμες μόνο ότι είχε σχέση με διάστημα με ενθουσίαζε και διάβαζα με τις ώρες τις αποστολές Αμερικανών κ Σοβιετικών σε Σελήνη και Άρη.
Αυτά στο διάλειμμα της μπάλας που είχα πάνω από όλα ως θεά αλλά
όπως έλεγε ο πατέρας μου μόνο οι ερασιτέχνες Σοβιετικοί και Τσεχοσλοβάκοι άξιζαν οι επαγγελματίες του ποδοσφαίρου Άγγλοι Γάλλοι Πορτογάλοι ήταν πουλημένοι στο θεό του χρήματος
Από αυτά βγήκε ένα καλό δεν έπαιζα ποτέ πολεμικά ηλεκτρονικά δεν είχα όπλα σαν παιχνίδια και έβλεπα ταινίες χωρίς σκοτωμούς δηλαδή όπου προέκυπταν καταλάθος άκουγα το κήρυγμα για τον αμερικανικό κινηματογράφο που εκθείαζε εσκεμμένα την άσκοπη βία
Βλέπω σήμερα παιδιά νέους να τρελαίνονται με παιχνίδια γκραν θιφτ ότο με άλλα που παίζουν ονλάιν σε εξομοίωση πολέμου με απίστευτα ρεαλιστικά γραφικά
Υπάρχουν και τα αθώα τελευταία μόδα αυτά που κυνηγούν τερατάκια πόκεμον με τα κινητά
η τεχνολογία εξελίσσεται εγώ την θαυμάζω σε τομείς όπως υγεία , διάστημα, ρομποτική μπορεί να νοσταλγώ το μπολεκ και λολεκ της ερτ αλλά με ενθουσίασε ένα έργο κινουμένων σχεδίων σε σινεμά 3d ή εποχή των παγετώνων νεωεναν αστείο σκίουρο που κυνηγούσε το βελανίδι του
Στρατό πήγα όπλα κράτησα και καθάρισα δεν ένιωσα ποτέ όμως όπως νιώθει ένας έφηβος με το πλαστικό πιστόλι χειριστήριο ενός xbox νομίζω που παίζει halo .
Το έχω παρατηρήσει αυτή η έξαψη στο πρόσωπο του να σκοτώνει εξωγήινους κακούς με έχει εκπλήξει.Μαλθακό με λένε τώρα κάποια φιλαράκια οι κομμουνιστικές νησίδες του παρελθόντος κυριεύονται από τα λολιποπ αντροιντ κινητά τα RPG online στα πισι που παίζουν οι μικροί συγγενείς μου με την ανοχή των μεγαλυτέρων τους
Τα ίδια και χειρότερα σε φιλικά σπίτια συριζαίων και αλλόπιστων κεντροδεξιοτετοιων χάιτεκ τηλεοράσεις πλάσμα 50 ιντσών για το γκειμ οφ θρονς και τα σιειςαι εγκλήματα που πριν πολλά χρόνια ούτε να φανταστώ δεν μπορούσα ως κομμάτι ψυχαγωγίας
Μπρεζνιεφικό απολίθωμα πιστεύεις πως όλα αυτά είναι υπερβολική αντίληψη μιας πραγματικότητας που δεν έχω πρόλαβει να αφομοιώσω και νιώσω εξοικείωση; Το να διαβάζω ειδήσεις από το λάπτοπ πεντιουμ 3 παρακαλώ που μου στοίχισε παρακακαλώ 5 κατοστάρικα το κινητό με οθόνη πεντάρα άλλο ενάμιση και να γράφω σχόλια σε μπλοκ δεν με κάνει αρκετά κουλ και προχώ;
@απολιθωμα
εχω την εντύπωση οτι περα απο την δυσκολιας διακρισης πραγματικοτητας και εικονικης πραγματικοτητας για αυτή την κατασταση στην αμερική παίζει μεγάλο ρόλο και η διάλυση των κοινωνικων σχεσεων. Εχω την εντύπωση οτι η ελληνικη κοινωνια δεν εχει διαλυθει σε τετοιο βαθμο οπως στο εξωτερικο. Το βλέπεις εν μέρη και στον θεσμο της οικογενειας. Ειναι πολύ ποιο χαλαρή σε συγκριση με την ελλαδα.
χαμογελο
Σοφοκλή, αν μου επιτρέπεις, μια ψυχανάλυση στα γλήγορα.
Φοβάσαι τη σύγκρουση και τη βία της σύγκρουσης. Γι αυτό προτίμησες το ρεφορμισμό.
Το να φοβάσαι όμως και να αποφεύγεις τη βία, δεν είναι καλό. Η βία είναι η μαμή της ιστορίας.
Αυτή και μόνο αυτή.
Η προσέγγισή σου στο διάστημα, είναι ρομαντική (δεδομένου ότι δεν σου αρέσουν τα μαθηματικά), το βλέπεις μάλλον σαν τόπο φυγής, ή σαν αφορμή για να θαυμάσεις αυτούς που το κατακτούν, μια και δεν μπορείς να το κάνεις εσύ ο ίδιος. Το διάστημα είναι σκληρό και χωρίς μαθηματικά και εργαλεία - όπλα - δεν κατακτιέται.
Το ίδιο και η κοινωνική αλλαγή, δεν γίνεται με ειρηνική προσέγγιση - μετασχηματισμό του υπάρχοντος οικοδομήματος. Η ΕΕ, δεν μπορεί να μετατραπεί σε Ευρώπη των λαών όπως λένε οι απατεώνες/τυχοδιώκτες/λωποδύτες και τσογλάνια σαν τον Τσίπρα.
Τελικά, η βία που ασκούν οι γλυκούληδες και πράοι κοσμοπολίτες ρεφορμιστές στο κοινωνικό σύνολο, είναι πολύ χειρότερη και σαφώς πιο διεστραμμένη, από τη βία μια επαναστατικής αλλαγής.
....το βλέπουμε εξ άλλου, μπροστά στα μάτια μας!
Λαθραναγνώστη έχω ένα απλό αλλά καλό τηλεσκόπιο με χρήματα που μάζευτρθαεις χρονιες στο λύκειο και ουτε μαθηματικά χρειάζεται ούτε γεωμετρία για να απολαύσεις τα άστρα
Την βία την έχω βιώσει ως μπούλινγκ παλιά στο σχολείο κυρίως ως ψυχολογική βία και μερικώς ως σωματική και δεν μπορούσα παρά να την απορρίψω ως ώριμος ενήλικας και όχι να κάνω αυτά που μου έκαναν
δυστυχώς αυτό συμβαίνει λένε οι ψυχολόγοι σε θύματα κακοποίησης ή ενδοοικογενειακής βιας που ποτε δεν γνώρισα αντιθέτως μάλιστα είχα μία ασφαλή οικογενειακή εστία
Όποιος αναγνώστης έχει ζήσει κάτι παρόμοιο με μπούλινγκ γνωρίζει πως η ανικανότητα άμυνας φέρνει οργή.
Η αδυναμία διαχείρισης της οργής διαφέρει από άτομο σε άτομο και επιφέρει κόμπλεξ με εκδηλώσεις βιας, εξάρτησης σωματικής από ουσίες ή πνευματικής από θρησκείες ή κακούς υπερβολικούς εθισμούς στην τεχνολογία κοινωνικά δίκτυα, βιντεογκειμς, πορνό
όμως μπορεί να αποβεί και δημιουργική
Αν υποπέσεις στις προαναφερόμενες παγίδες πάντα θα έχεις ευκαιρίες να ξεφύγεις όσο περνά ο καιρός θα δυσκολεύει όμως
Στο δικό μου χωράφι είχα ευκαιρίες απόδρασης και ελπιδας στις περιγραφόμενες από το περιβάλλον μου σοσιαλιστικές αταξικές κοινωνίες χωρίς μπούλινγκ βία και διακρίσεις αλλά και στην μπάλα σε αλάνα στους έρωτες πλατωνικούς και μη με συμμαθήτριες
Αυτά με έσωσαν και ευχαριστώ την οικογένεια μου και τις συγκυρίες
Κάποτε σκέφτηκα πως ίσως νόμιζα πως ξέφυγα από την αλλοτρίωση της προσωπικότητας μου ενώ στην πραγματικότητα είχα υποταχθεί στην κομμουνιστική ιδεολογία της οικογένειας
Σκέψου πως ζεις σε ένα αποστειρωμένο περιβάλλον με πνευματική τροφή τον Μαρξ τον Λενιν και το ΚΚΕ ( βάλε όπου κομμουνισμό και ΚΚΕ άλλες ιδεολογίες ) σε τι διαφέρεις από αυτόν που κατηγορείς τον ορθόδοξο με τις δεκάδες εικόνες αγίων την εκκλησία σχεδόν κάθε μέρα την βίβλο και τους πνευματικούς που σου γεμίζουν το κεφάλι με αηδίες.
Πως διαφέρεις από αυτόν που μεγαλώνει σε φαμίλια εγκληματιών εξαρτημένων από τη βία και το αλκοόλ;
Πως διαφέρεις από το κακομαθημένο πλουσιόπαιδο που ζει στην χλιδή και την αστική οικογένεια που ρουφά το αίμα του λαού;
Έφτασα στο ανατριχιαστικό συμπέρασμα πως όλα είναι θέμα τύχης γεννήθηκες εκεί με αυτό το ντιενέι σκασε και κολύμβα όπως σε μαθαίνει το περιβάλλον σου ιθαγενής στο Αμαζόνιο , βεδουίνος στην έρημο , άρχοντας στο Ριαντ , αγρότης στην Θηβα , μαύρος στο Μπρονξ, αστός στο Τσέλσι , κομμουνιστής ανθρακωρύχος στη Βαρσοβία, καθολικός Ιρλανδός, ρομά στην κεντρική Ευρώπη και η λίστα ατέλειωτη
Έχεις ψευδαίσθηση ελεύθερης βούλησης
Όμως γεννιέσαι και υπάρχεις χωρίς την βούληση σου κάπου κάπως και κάποτε στην εποχή των νεάντερταλ της αναγέννησης την επταετία της χούντας ή μία μελλοντική εποχή σε έναν άγνωστο πλανήτη που θα απειλήσει ο άνθρωπος
(συνεχίζω και κλείνω με σύντομο συμπέρασμα την ψυχοθεραπεία στο επόμενο σχόλιό με την ανοχή ή όχι του Μπρεζνιεφικού απολιθώματος πάντα)
@Απολιθωμα
Το ενα λεγεται Nintendo Entertainment System και βγηκε μεσα 80s
http://vignette2.wikia.nocookie.net/nintendo/images/8/8b/Nintendo_Entertainment_System_Model.png/revision/latest?cb=20120228011352&path-prefix=en
Kαι το αλλο Super Nintendo Entertainment System και βγηκε τελη 80/αρχες 90
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/31/SNES-Mod1-Console-Set.jpg
Σοφοκλή, μπορείς να συνεχίσεις, δε θα σου ασκήσω μπούλινγκ.
Να μοιραστώ επίσης την εκπληκτική αδιαφορία-απέχθειά μου για τα όπλα (κι ας γνωρίζω πως οι αντάρτες πχ τα είχαν σαν προέκταση του εαυτού τους, τα φρόντιζαν και τα αγαπούσαν, αλλά αυτό γινόταν γιατί τα έβρισκαν δύσκολα και τα χρησιμοποιούσαν σε άλλα κοινωνικά συμφραζόμενα και για άλλο σκοπό). Το ένα και μοναδικό 5Φ που έχω φάει είναι γιατί στη λύση κι αρμολόγηση του όπλου έβαλα ανάποδα το κλείστρο, νομίζω, (ελαφρυντικό, κρύωναν απίστευτα τα χέρια μου για να κάνω καλύτερο χειρισμό και τέλος πάντων πώς χώρεσε αυτή η μαλακία ανάποδα και μπήκες). Και τα μόνα όπλα που θυμάμαι πέρα από κάποια κλασικά που είχαμε είναι το ΠΑΟ και το Μίλαν, για ευνόητους αθλητικούς λόγους και όχι επειδή μπορώ να τα ξεχωρίσω αν τα δω στο δρόμο και δε μου τα συστήσει κάποιος.
Χαμόγελε, θα συμφωνούσα γενικά.
ΠΓ, το δεύτερο.
@sofoklis92
Σε νιωθω φιλε μου...
Ηθελες να πας κι εσυ σαν παιδι για μπαλα και σε κυνηγουσαν απο πισω με τα μαρξιστικα βιβλια ανα χειρας.
Ηθελες να δεις λιγο μαγκαιβερ και κιτ και η τηλεορα ηταν κολλημενη μονιμως στον 902.
Ατιμο αποστειρωμενο κκεδικο περιβαλλον...
Α ναι και ολα ειναι θεμα τυχης βεβαια "ιθαγενής στο Αμαζόνιο , βεδουίνος στην έρημο , άρχοντας στο Ριαντ "...
Φανταζεσαι να ειχες γεννηθει στον γαλαξια GN-z11, η καπου στον Σειριο (υπαρχουνε παιδια);;;
Συγγνωμη κιολας αλλα τι μπουρδες ειναι αυτες που γραφεις αδερφε μου;
Κι έγινες συριζαίος...
Ευχαριστώ Μπρεζνιεφικό απολίθωμα κλείνω με 2 παραγράφους αν και το σύντομες είναι ήδη άκυρο
Σε μένα πιάνει η αυτοκριτική στον καθρέφτη
Ο καθρέφτης πέρα από χρήσιμο εργαλείο των νάρκισσων και των γυναικών βοηθά εμένα τουλάχιστον στο να δω που και πως βαδίζω πνευματικά Τεστ του καθρέφτη η αυτοσυνείδηση ότι αντανακλά εμάς αυτό που δεν μπορούμε να δούμε.Βλέπουμε όλη την ημέρα τους άλλους τους κρίνουμε παρατηρώντας τους βλέπουμε τα γεγονότα που διαδραματίζονται μπροστά μας ή στις οθόνες αλλά δεν βλέπουμε την εικόνα μας αυτό που βλέπουν οι άλλοι σε μας. Εμπρός λοιπόν σε ήσυχο περιβάλλον μην φοβηθείτε παρατηρήστε τον εαυτό σας στην αρχή θα εστιάσετε σε λεπτομέρειες του προσώπου τις εκφράσεις σας θα γελάσετε, θα δακρύσετε θυμουμενοι πως ήμασταν στις παλιές φωτογραφίες θα νιώσετε διάφορα συναισθήματα.Αν μπορείτε σκεφτείτε όπως σκέφτεστε στο τρένο ή στο κρεβάτι πριν κοιμηθειτε,καντε απολογισμό της μέρας της χρονιάς μιας απόφασης κοιτάζοντας τον εαυτό σας.Δύσκολα θα απωθήσει ή συνείδηση σας την αλήθεια μπροστά στον καθρέφτη.Πλέον η αντανακλαση σας είναι ο άλλος ο τρίτος που κρίνετε καθημερ ινά με ευκολία , ίσως ψυχεδελικό αυτό καταθέτω ως εμπειρία
Επί της πολιτικής πραγματικότητας γιατί δεν θέλω να ξεφύγω ως χέλι από τα δύσκολα.Η ερμηνεία του λαθραναγνώστη στέκει αν και δεν με γνωρίζει ταιριάζει στο ψυχολογικό προφίλ μου.Η αλήθεια είναι ότι διαβάζω πολλά σχόλια αναγνωστών με πολλές πληροφορίες και αρκετά είναι πολιτικά δυσνόητα για μένα και χρειάζεται να ξανά διαβάσω κάποιες γραμμές για να καταλάβω.Δεν κρύβω ότι αισθάνομαι μειονεκτικά από πλευράς γνώσεων σε πολλά ζητήματα και δύσκολα συγκρατώ τσιτάτα
Έχω πει είμαι ενεργό μέλος του Σύριζα και προσδιορίζομαι ιδεολογικά ως ευρωκομουνιστής και όχι αριστερός τσαβικός τροτσκιστής κλπ.Η γυναίκα μου ψηφίζει και είναι ΚΚΕ και Παφιλική και έχουμε ωραίες βραδιές πολιτικών αντιπαραθέσεων που κάποιες με οδηγούν δυστυχώς στον καναπέ. Επειδή με δυσκολεύουν οι αναλύσεις σε βάθος προτιμώ την απλοποίηση σε βαθμό αηδίας
Πουχου λοιπόν την δεκαετία του 60 πριν την 12η ολομέλεια υπήρχαν αντισοβιετικοί στο ΚΚΕ σε Ελλάδα και εξωτερικό ; Ας μου βρει κάποιος ένα μέλος που ήταν ή πίστευαν άλλοι ότι ήταν αντισοβιετικός τότε ! Έπαιξαν ρόλο οι χώρες που έζησαν οι κομμουνιστές του εξωτερικού και τα εκεί κομμουνιστικά εργατικά κόμματα στις μετέπειτα πεποιθήσεις τους; Πως σε μία νύχτα έγιναν αντισοβιετικοί όσοι μειοψήφησρν στην 12η ολομέλεια ; Εκ των υστέρων μιλάνε και από δω (ΚΚΕ Εσ.)και από εκεί για πράκτορες των Σοβιετικών, Ρουμάνων και σχέσεις με μυστικές υπηρεσίες Ρουμανίας και ΕΣΣΔ. Πόσο διαφορετικά ωρίμασε πολιτικά ο κομμουνιστής στην Ελλάδα με τη νεολαία Λαμπράκη το Ελληνικό κλίμα και πόσο αυτός που ζούσε στην Ουγγαρία ή στην Τσεχοσλοβακία ; Μιλάω για την δεκαετία του '60 και το συνδέω με το προηγούμενο σχόλιο της τυχαίας σποράς μας σε κάποιο μέρος του κόσμου που καθορίζει την πορεία και ζωή μας.Σημειώστε μερικά σημαντικά στελέχη του ΚΚΕ μεταπολεμικά μέχρι σήμερα ή μέχρι το θάνατο τους και κάντε ένα πρόχειρο διάγραμμα της πορείας τους στο χρόνο. Ήταν οι απόψεις τους που διαμόρφωσε αυτή την πορεία, η ταξική καταγωγή ,η προσωπικότητα τους , η ιδεολογική κατάρτισή ,ο τόπος που έζησαν, συνδυασμός ή κάτι άλλο ; Για τον Λένιν, τον Τρότσκι ,τον Στάλιν ή τον Τίτο είναι πιο εύκολο να απαντήσουμε.
Για τον Ζαχαριάδη, τον Σιάντο, τον Πλουμπίδη, τον Φαράκο, τον Φλωράκη,τον Κύρκο, τον Γράψα ;
Αηδίες γενικώς.
Η πορεία του καθενός, δεν διαμορφώνεται μονομερώς από τα στοιχεία της προσωπικότητας του, αλλά από την αλληλεπίδραση αυτών των στοιχείων, με την αντικειμενική πραγματικότητα. Φυσικά και δεν υπάρχει "ελεύθερη βούληση". Ακόμα ένα παραμύθι των αστών για να μην καταλαβαίνει η εργατική τάξη ότι είναι χειραγωγούμενη όταν της διαμορφώνουν τη γνώμη (οι αστοί), με τα τεράστια μέσα που διαθέτουν, παρουσιάζοντας μια παραποιημένη εικόνα της αντικειμενικής πραγματικότητας.
Μπορεί πάντως, να γεννηθείς "άρχοντας στο Ριάντ", να προδώσεις τη τάξη σου και να γίνεις επαναστάτης (Κεμάλ https://www.youtube.com/watch?v=T-f-vQX942I),ή, μπορεί να γεννηθείς "ανθρακωρύχος στη Βαρσοβία" κι αντί για κομμουνιστής, να γίνεις αντικομμουνιστής άνθρωπος του Βαλέσα/των Αμερικάνων.
Κατά τα άλλα Σοφοκλή, καταλαβαίνω ότι στο ΣΥΡΙΖΑ "βολεύεσαι".
Έχεις βρεί έναν κατάλληλο "καθρέφτη" και οπορτουνίζεις ακόμα και απέναντι στον εαυτό σου.
(Harry Potter:Mirror of Erized)
....και προσοχή στις "συνομιλίες" με τον εαυτό σου.
Δεν είναι κακό να μιλάς στον εαυτό σου.
Το πρόβλημα αρχίζει από τη στιγμή.......που σου απαντάει........!
Λαθραναγνώστη υπάρχουν εξαιρέσεις, αλλά φαντάζομαι θα ξέρεις και εσύ ότι είναι ελάχιστες εκτός αν κάποιος ξέρει πολλούς κομμουνιστές πλούσιους σαουδάραβες που να μην πιστεύουν στο κοράνι. Αν είχες γεννηθεί εκεί ή πιθανότητα να είσαι κομμουνιστής όπως είσαι τώρα είναι ίδια με το ποσοστό του ΚΚ της Σ.Αραβίας (ποιο;;)Ο καθρέφτης δεν απαντάει ως τώρα , ευτυχώς αλλά αν απαντήσει ένας τρελλός ακόμη σε αυτόν τον λογικό κόσμο δεν θα ανατρέψει τις αναλογίες , οι λογικοί κερδάτε άνετα
Ο άλλος φίλος που λέει για αποστειρωμένο περιβάλλον ας διαβάσει ότι έχω γράψει πως χαίρομαι που μεγάλωσα σε αυτό αντί να εθιστώ σε αμερικανιές και βία
Zoot ναι έγινα Συριζαίος όπως η πλειοψηφία αυτών που στηρίζουν το ΚΚΕ αρχικά και καταλήγουν αλλού ,γιατί από τους 3 που ξεκινούν με το ΚΚΕ με το ζόρι να παραμείνει 1 στο ΚΚΕ στο τέλος της ζωής του , αηδίες θα πεις αλλά αυτό συμβαίνει με όσους νομίζουν ότι κατέχουν την απόλυτη αλήθεια, πετούν ένα αηδίες ή ένα αλληλούια και αμήν και τελειώνουν με όλα τα προβλήματα τουλάχιστον είσαι απόλυτα ευτυχισμένος μέσα από την πίστη σου στην σοφία της κε του ΚΚΕ ενώ εγώ ο βλαξ ταλαιπωρούμαι με τύψεις για όσα ψέματα έχουμε καταλήξει να λέμε στον κόσμο 1 χρόνο επειδή δεν μας βγήκε τίποτα σωστό στην πράξη. Και Ζοοτ κράτα μία λίστα της ΚΕ του τελευταίου συνεδρίου και σε λίγα συνέδρια να μας πεις πόσους από αυτούς θα ονομάσει ο νέος τάδε ΓΓ ως στελέχη που πήγαν να καταστρέψουν το κόμμα ;-) Θα μπορούσα να γράψω με επιστημονικό τρόπο όλα τα μέλη της ΚΕ που έχουν εκλέξει οι σύνεδροι τις τελευταίες δεκαετίες, να δούμε ένας ένας που κατέληξαν αλλά ως εδώ εγώ μπούλινγκ δεν κάνω ευχαριστώ όμως για τις λακωνικές απαντήσεις σε όσα σχόλια έχω κανει
"Θα μπορούσα, αλλά να, δε το κάνω, αλλά το ψιλοκάνω αλλιώς τελικά".
Ε ναι, αηδίες. Πολλές, με γαρνιτούρα τα γνωστά "ιερατικά" κλισέ/λούπες. Δε πιστέυω ότι έχεις τύψεις και ταλαιπωρείσαι. Σε ό,τι αφορά τα ψέματα δε καταλήξατε,έτσι ξεκινήσατε κι έτσι συνεχίζετε. Από τα πάνω μέχρι τα κάτω.
Απόλυτα ευτυχισμένος δε μπορώ και δε γίνεται να είμαι σήμερα. Ίσα ίσα.
Αρκετούς τους θυμάμαι απ'έξω, άλλους όχι, άντε και μας τους αράδιασες επιστημονικά και κάτι έγινε. Έτσι κι αλλιώς την ιστορία μας όλοι ανεξαιρέτως τη γράφουμε κάθε μέρα.
Zoot πίστεψε ότι θες για μένα αλλά αυτό το από πάνω μέχρι κάτω ίδιος επιμερισμός ευθυνών είναι ολίγον άδικο για τους κάτω
Κάποιοι περιμένουμε και το συνέδριο μας για να εκφραστούμε μας την επόμενη μέρα του συνεδρίου τα συζητάμε πάλι περί τύψεων και λαθών
Μπορει να ειναι κι αδικο, παρολο που εχω πεσει σε κακες κι "αμετανοητες" περιπτωσεις κατ' ιδιαν. Τα δειγματα δεν ειναι καλα.
Τωρα για το συνεδριο...
Τρολλαρει ο Σοφο,μην δινετε σημασια.
Δημοσίευση σχολίου