Τετάρτη, 18 Μαρτίου 2009

Free Γάζα Movement

Ο επικεφαλής θεράπων ιατρός του μπρεζνιεφικού απολιθώματος κ. μαγκντί κρεμαστινός εξέδωσε το κάτωθι ανακοινωθέν:

Σήμερα αφαιρέσαμε τον γύψο από τον ασθενή με επιτυχία. Κατόπιν λεπτομερούς εξέτασης, ακτινογράφησης και χαρτογράφησης του ποδιού κρίναμε σκόπιμο να το αφήσουμε ακάλυπτο κι ακηδεμόνευτο, χωρίς να το καπελώσουμε με γυψονάρθηκα και γάζες.

Η διανοητική υγεία του ασθενή παραμένει κρίσιμη αλλά ασταθής. Για οτιδήποτε νεότερο θα ενημερώσουμε πρώτα το πολιτμπιρό".

Μετά από τις τελευταίες δραματικές εξελίξεις η κε του μπλοκ συνεδρίασε εκτάκτως κι εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:

"Μετά την έξοδο της χώρας από τον γύψο, η άρχουσα τάξη επιχειρεί να εγκλωβίσει τις λαϊκές μάζες στο ψευτοδίλημμα καραμανλής ή τανκς και να τις αφοπλίσει ιδεολογικά.

Το λαϊκό κίνημα έχει καθήκον να αντιδράσει, να ανατρέψει τους συσχετισμούς. Το πραγματικό δίλημμα σήμερα είναι πατερούλης ή πατερίτσες. Σε ποιο από τα δύο θέλουμε να επιστρέψουμε;

Ο λαός μας έχει δύο δρόμους μπροστά του. Σοβιετία ή τανκς!
Άσε που το ένα δεν αποκλείει απαραίτητα το άλλο.

Η διαλεκτική σχέση των δύο καθρεφτίζεται ανάγλυφα στη λαϊκή ποίηση του γιάννη ρίτσου για τα σοβιετικά τανκς που χορεύουν βαλς στους δρόμους της πράγας (τώρα και στην πόλη σας).
Ο σοσιαλιστικός σουρεαλισμός στα καλύτερά του.

Η κε καλεί το λαό μας σε επαγρύπνηση. Το πόδι βγήκε από τον γύψο, αλλά η δημοκρατία στην χώρα μας παραμένει κουτσή. Πραγματική αλλαγή χωρίς το κκε δε γίνεται.
Η δημοκρατία θα αποκτήσει στέρεα θεμέλια μόνο με κκε ισχυρό, 17%, στην τρίτη κατανομή. Το τραγουδούν τα ρέματα δεν είναι ψέματα".

Στο δεύτερο μέρος που φέρει τον τίτλο σχετικά με την ταινία κατίν η ανακοίνωση της κε αναφέρει τα εξής:

"Η κε του μπλοκ επέδωσε σε κλειστό κύκλο αναγνωστών το εσωτερικό ντοκουμέντο με τον τίτλο κατινιές. Το ντοκουμέντο εγκρίθηκε με σπορτιγκικά ποσοστά και μεθόδους (δε φεύγει κανείς μέχρι να ομοφωνήσουμε). Η κε επιφυλάσσεται να δώσει το ντοκουμέντο στη δημοσιότητα ανάλογα με τις προσεχείς εξελίξεις και την τροπή που θα πάρει το θέμα.

Στο ενδιάμεσο προτρέπει ανεπιφύλακτα τους συντρόφους αναγνώστες να παρακολουθήσουν την ταινία Έλα να δεις που θα προβληθεί τις πρώτες μεταμεσονύχτιες ώρες (παρασκευή προς σάββατο) από το πρώτο κρατικό κανάλι.

Η ταινία είναι σοβιετικής παραγωγής με θέμα τον πόλεμο και θεωρείται από τα κλασικά αριστουργήματα του παγκόσμιου κινηματογράφου. Απέσπασε διθυραμβικά σχόλια κι από τον σον πεν, που κατά βάθος είναι καλός άνθρωπος και πράκτορας δικών μας συμφερόντων μες στο χόλιγουντ".

Δεν ξέρω αν είναι όντως το έλα να δεις η ταινία. Για να πω την αλήθεια, κρατάω μικρό καλάθι. Τη βαριά κουλτούρα δεν την κατανοώ πάντα.
Γι' αυτό θα τη δω με το παπαγαλάκι του κρεμλίνου, να μου εξηγήσει ό,τι δεν καταλάβω.
Μετά την παρασκευή ίσως έχουμε να πούμε περισσότερα.

3 σχόλια:

koukou είπε...

Μετά από μαραθώνια ψηφοφορία εγκρίναμε (με 100% ψήφους υπέρ) την αποκατάσταση του ποδιού σου στην προηγούμενη θέση του! Περιμένουμε να αναλάβει τα δύσκολα καθήκοντά του. Σιδερένιο!

Μπρεζνιεφικό απολίθωμα είπε...

Παρά την σαφή προτίμησή του σε ψηφοφορίες θρίλερ (όπως το 57-53 της αλέκας επί του δραγασάκη) το πόδι δηλώνει βαθιά συγκινημένο για την πανηγυρική όσο κι εύθραυστη αποκατάστασή του. Επιθυμεί ωστόσο να μην αναλάβει αυξημένα καθήκοντα και να στρατευτεί ως απλό μέλος στο δύσκολο αγώνα που έχουμε μπροστά μας.
Φιλοδοξεί τέλος να γίνει ατσάλινο κι όχι σιδερένιο, επιβεβαιώνοντας την πρόσφατη, χιλιοτραγουδισμένη επιστροφή του στο σύντροφο με το μουστάκι.

Μπρεζνιεφικό απολίθωμα είπε...

Τελικά δεν έχουμε να πούμε και πολλά.
Η αρχή του ήταν πλαδαρή και σουρεάλ. Το παπαγαλάκι του κρεμλίνου κοιμήθηκε κάπου στο τέταρτο και μ' άφησε αβοήθητο χωρίς να μου εξηγήσει τίποτα. Κι η κρούπσκαγια μου έχει βάλει κουίζ τι συμβόλιζε ο πελεκάνος. Που εμένα μου φάνηκε ότι είχε στόμα πελαργού και σώμα φλαμένγκο. Αλλά τι συμβόλιζε; Τις δίκες της μόσχας; Το 20ό συνέδριο; Το μετέωρο βήμα του πελαργού που μεταλλάχτηκε κι έγινε ναρίτης πελεκάνος;
Όποιος μπορεί ας βοηθήσει.

Το τέλος είχε πολύ σκληρές στιγμές. Δεν έχω δει καλύτερη αποτύπωση της φρίκης του πολέμου σε ανθρώπινο βλέμμα.
Αλλά αφενός δε συγκινούμαι πολύ εύκολα. Κι αφετέρου περίμενα κάτι περισσότερο από την καταδίκη της φρίκης του πολέμου.
Αφού ξέρω ότι δεν είμαι για βαριά κουλτούρα, τι το πολεμάω;