... μοβόρα νικηφόρα
και βροχερή (ανταπόκριση από το φεστιβάλ- ημέρα τρίτη).
Τελικά ο καιρός μας έκανε το χατίρι και η τρίτη μέρα του φεστιβάλ έγινε ΚΑΝΟΝΙΚΑ, όπως τόνιζαν κι οι ανακοινώσεις από τα μεγάφωνα τις προηγούμενες ημέρες. Ο ουρανός έριξε μόνο μερικές απειλητικές ψιχάλες, για να τρομάξει τους δύσπιστους και τους λιπόψυχους που έμειναν σπίτι τους και επιβράβευσε τους τολμηρούς που ήρθαν στο χώρο – και δεν ήταν και λίγοι. Οι πιο πονηροί άρχισαν να σκέφτονται το ενδεχόμενο της κρατικής προβοκάτσιας από την εμυ και άλλες μετεωρολογικές ιστοσελίδες που προέβλεπαν από βροχή μέχρι καταιγίδα για τις ώρες του φεστιβάλ. Μέχρι που έπιασε μια βροχούλα εκεί κατά τις 3 τη νύχτα, για να αποδείξει το ασύλληπτο: ότι για μια φορά τα στοιχεία της φύσης ήταν με το μέρος μας και δε γίναμε μούσκεμα, σαν τα παπιά στη λιμνούλα, που παρεμπιπτόντως πρέπει να έφαγαν του σκασμού και με υπερωρίες αυτό το τριήμερο.
Τελικά ο καιρός μας έκανε το χατίρι και η τρίτη μέρα του φεστιβάλ έγινε ΚΑΝΟΝΙΚΑ, όπως τόνιζαν κι οι ανακοινώσεις από τα μεγάφωνα τις προηγούμενες ημέρες. Ο ουρανός έριξε μόνο μερικές απειλητικές ψιχάλες, για να τρομάξει τους δύσπιστους και τους λιπόψυχους που έμειναν σπίτι τους και επιβράβευσε τους τολμηρούς που ήρθαν στο χώρο – και δεν ήταν και λίγοι. Οι πιο πονηροί άρχισαν να σκέφτονται το ενδεχόμενο της κρατικής προβοκάτσιας από την εμυ και άλλες μετεωρολογικές ιστοσελίδες που προέβλεπαν από βροχή μέχρι καταιγίδα για τις ώρες του φεστιβάλ. Μέχρι που έπιασε μια βροχούλα εκεί κατά τις 3 τη νύχτα, για να αποδείξει το ασύλληπτο: ότι για μια φορά τα στοιχεία της φύσης ήταν με το μέρος μας και δε γίναμε μούσκεμα, σαν τα παπιά στη λιμνούλα, που παρεμπιπτόντως πρέπει να έφαγαν του σκασμού και με υπερωρίες αυτό το τριήμερο.
Εκείνη την ώρα όμως όλα είχαν τελειώσει στο χώρο του φεστιβάλ. Και είναι
κρίμα από μια άποψη, γιατί ο κόσμος καθόταν στη λαϊκή σκηνή και δεν έλεγε να
φύγει, περιμένοντας ένα ανκόρ από τον κορακάκη και το φεστιβάλ συνολικά.
Κι αυτό είναι ένα από τα λίγα αρνητικά του καινούριου χώρου. Το πρόγραμμα
δεν τραβάει μακριά ως το πρωί, γιατί πρέπει να σεβαστούμε τους γείτονες στις
γύρω πολυκατοικίες. Άντε να προσθέσεις και τα «διαφυγόντα έσοδα» από τους
πλανόδιους με τους λουκουμάδες και τις καντίνες. Ή ότι το ίλιον πέφτει πολύ
μακριά για κάποιες περιοχές – μέχρι και το κάλεσμα από τα μεγάφωνα κάποιες
φορές απευθυνόταν ειδικά στο λαό της δυτικής αθήνας.
Κατά τα άλλα όμως είναι ένας μεγάλος και πολύ όμορφος χώρος που η ανάδειξή
του έχει ειδική σημασία. Κι αυτό μπορούσε να το καταλάβει κανείς κι από τη
διαδρομή προς το πάρκο τρίτση, από τα πανό των γειτονικών δημοτικών αρχών με
συνθήματα ενάντια στην απαξίωση του χώρου.
Τι κάναμε αυτήν την τελευταία μέρα του φεστιβάλ; Κανονικά θα ακούγαμε τη
συζήτηση με την μπέλλου, που πρέπει να είχε ενδιαφέρον. Ομολογώ όμως ότι εκείνη
την ώρα πιάσαμε την κουβέντα, συσφίγγοντας τους ακατάλυτους μπλογκερικούς
δεσμούς με άλλα αδερφά ιστολόγια κι έτσι δεν την προσέξαμε αρκετά, ώστε να
μπορέσω να την αναπαράγω σήμερα. Ελπίζουμε να την πετύχουμε κάπου (κανάλι,
εφημερίδα, portal, οπουδήποτε) και να έχουμε μια δεύτερη ευκαιρία.
Είδαμε όμως θέατρο σκιών και την παράσταση με τον καραγκιόζη που ήθελε να
γλιτώσει από τα χρέη του και προσποιήθηκε τον πεθαμένο, πιθανότατα γιατί δεν
είχε σκεφτεί τη λύση της επιτροπής λογιστικού ελέγχου – η περιβόητη ελε. Και
κάναμε μια βόλτα από τα ταμπλό με την έκθεση για την ιστορία του κκε και του
κομμουνιστικού κινήματος, που ήταν και πέρσι στο χώρο του φεστιβάλ, αλλά φέτος
είχαν εμπλουτιστεί. Εκεί ξεχωρίσαμε το σύστημα με τους συντρόφους από τη
νεολαία, που έπαιζαν ρόλο ξεναγού με αρκετή επιτυχία. Ένα στιγμιότυπο από την
αντεπανάσταση στην ουγγαρία το 56, με έναν ούγγρο κομμουνιστή που είχε σκοτωθεί
με ένα εικόνισμα του λένιν στην αγκαλιά του. Και ένα ποίημα του μπρεχτ για το
κόμμα που βρίσκεται σε κίνδυνο με το στίχο το κόμμα είναι σε κίνδυνο, στάσου όρθιος (ή κάτι τέτοιο). Κι εκεί είπαμε μεταξύ μας με κομμουνιστική αισιοδοξία ότι αν όλα
πάνε φέτος τόσο καλά όσο το 12, μπορεί του χρόνου να είναι αυτό το σύνθημα του
φεστιβάλ.
Είδαμε το αφιέρωμα στο λοΐζο, που ήταν ωραίο και προσεγμένο και έκλεισε με
το ακορντεόν κι όλο τον κόσμο να
τραγουδά με πάθος: δε θα περάσει ο φασισμός. Κι ήταν ίσως η πρώτη φορά μετά από
πολλά χρόνια που δεν το έλεγε μηχανικά, αλλά επειδή το ένιωθε και έχει σα
στάμπα τη ζωή του σημαδέψει.
Και μετά... θα θέλαμε να καθίσουμε και για το μικρούτσικο αλλά...
Εντάξει, δεν ωφελεί να κρυβόμαστε. Όλοι ξέρουμε ποιος ήταν ο πραγματικός
λόγος που ήμασταν εκεί και για τον οποίο έγινε κι όλο το φεστιβάλ στην
πραγματικότητα: η hip hop συναυλία στο μαθητικό στέκι. Και δεν υπήρχε καμία
περίπτωση να ακυρωθεί από τη βροχή, γιατί όταν όλος ο κόσμος θέλει κάτι τόσο
πολύ, θα συνωμοτήσει όλο το σύμπαν για να γίνει πράξη, όπως λέει κι ο
αλχημιστής. Ή μήπως ο ισορροπιστής; Τέλος πάντων...
Αρχικά βγήκαν στη σκηνή ο μέγας με τον dj rico, που μάλλον είναι
και οργανωμένο μέλος του κόμματος. Ο μέγας είπε ότι γράφτηκαν κάποια πράγματα
με τα οποία γελάνε κι οι πέτρες κι ότι αυτοί συμμετέχουν πολλά χρόνια στο
φεστιβάλ, άλλο αν κάποιοι το ανακάλυψαν τώρα. Ξεκίνησε τη συναυλία με το
τραγούδι επανάσταση όπου μεταξύ άλλων
δίνει συμπυκνωμένα έναν πολύ εύστοχο ορισμό του σοσιαλφασιμού: δημοκρατία ίσον χούντα φιλελεύθερα δοσμένη
και τους φασίστες με τη μάσκα
δημοκράτη-σοσιαλιστή.
Τραγούδησε επίσης το στα όπλα, που
τo αναφέραμε και σε προηγούμενη ανάρτηση, ένα άλλο που μιλούσε για την ιστορία
ενός μετανάστη, ένα τρίτο με τον τίτλο λόμπι
που είχε και μια ξώφαλτση αναφορά στον καπιταλισμό. Είπε ένα τραγούδι που έδενε
με τη μνήμη του καββαδία και ένα άλλο που το αφιέρωσε στη μνήμη του μητροπάνου
ο οποίος τίμησε πολλές φορές το φεστιβάλ με την παρουσία του. Και γενικώς είχε
ενδιαφέρον ρεπερτόριο. Στο τέλος είπε μαζί με τους νεβμα και το τραγούδι για μια μέρα βασιλιάς για αυτούς που τους ενδιαφέρει μόνο να
κυβερνάνε, αλλά κόπηκε στη μέση γιατί έπεσε το ρεύμα – το σαμποτάζ της
αυγής που περιμέναμε.
Οι νεβμα είπαν ότι θα έπαιζαν μερικά τραγούδια τους που δεν ακούγονται πολύ
συχνά και πως όταν βγαίνει ένας δίσκος καλό είναι να τον ακούμε από την αρχή ως
το τέλος. Ενημέρωσαν το κοινό για κάποια κομμάτια τους που είχαν ανέβει δωρεάν
στο διαδίκτυο. Και τόνισαν πολλές φορές πως ήταν τιμή τους η παρουσία τους στο
θεσμό.
Και μετά ανέβηκαν οι goin through.
Τραγούδησαν το μαζί μου ασχολείσαι, κερασμένο στην αυγή και το καλημέρα
ελλάδα που το έγραψαν οκτώ χρόνια πριν όταν όλοι πανηγύριζαν και τώρα με την πουτάνα την εε δικαιώνεται. Ο
βουρλιώτης είπε να δυναμώσει η μουσική για
να μας ακούσουν ως την αυγή, αναφέρθηκε στους χαλυβουργούς, στους μαθητές που έπαιξαν στη σκηνή πριν από αυτούς
και που έστησαν αυτό το θεσμό και κουνούσε ρυθμικά το κεφάλι όταν ο κόσμος
φώναζε συνθήματα: το χωρίς εσένα και το εννιά δεκαετίες για το κκε. Ήταν σχεδόν
συγκινημένος με τον κόσμο που ήρθε και γέμισε ασφυκτικά το χώρο της μαθητικής
και ευχαρίστησε την κεντρική επιτροπή (!) για την πρόσκληση και την τιμή που
τους έκανε.
Αυτά ως προς το ρεπορτάζ για το τι έγινε επί σκηνής. Περνάμε και στην
αποτίμηση επί της ουσίας. Μήπως μπορούμε να αρνηθούμε ότι οι goin through είναι life style συγκρότημα; Όχι
σύντροφοι, δεν μπορούμε να το πούμε αυτό. Όπως δεν μπορούμε να το αρνηθούμε για
τη συντριπτική πλειοψηφία των καλλιτεχνών που εμπλέκονται αναγκαστικά (λιγότερο
ή περισσότερο) σε αυτό, ακόμα και για όσους αποτελούν το λεγόμενο εναλλακτικό life style, που καταλήγουν να
είναι απλώς η άλλη όψη του ίδιου νομίσματος.
Το ζητούμενο λοιπόν σε αυτή την περίπτωση είναι να μη σε καταπίνει το life style, αλλά να το
κατακτάς εσύ κατά μία έννοια. Όταν πχ ο μάριος αθανασίου ρωτούσε για τους
χαλυβουργούς σε μια life style εκπομπή και άφηνε το πάνελ ξερό από την αμηχανία, είναι
προφανές ποια πλευρά βγαίνει κερδισμένη. Και είναι εξίσου προφανές ότι αν
κάποιος μουσικός σήμερα ήθελε να πάει με το ρεύμα και να πουλήσει φιγούρα, δε
θα ερχόταν στο δικό μας φεστιβάλ. Άλλους χώρους θα προσέγγιζε – ονόματα δε
λέμε, (οπορτουνιστικές) συνειδήσεις δε θίγουμε.
Υπάρχουν επίσης δύο πολύ βασικά ζητήματα. Καταρχάς ότι η νεανική σκηνή
φέτος έγινε μαθητικό στέκι, για να δοθεί βάρος στη δουλειά με τους μαθητές.
Έναν χώρο όπου έχουμε σημαντικές ελλείψεις και προκύπτει επιτακτικά η ανάγκη να
ανοίξουμε μέτωπο ενάντια στη χρυσή αυγή και την επιρροή της στα σχολεία. Καθόλη
τη διάρκεια του τριημέρου έπαιξαν πολλά μαθητικά ερασιτεχνικά συγκροτήματα και
υπήρχαν λίγα εμπορικά ονόματα. Αν λοιπόν αυτά τα ονόματα μπορούν να φέρουν τους
σημερινούς μαθητές στο φεστιβάλ και σε επαφή με την κνε, αν μπορούν να τους
περάσουν πέντε – απλοϊκά έστω- μηνύματα για τον αγώνα και την επανάσταση, τότε
έχουν – από μένα τουλάχιστον- την ανοχή μου και κάτι παραπάνω. Πόσο μάλλον που
το πρόγραμμά τους ήταν σχετικά προσεγμένο και αξιοπρεπές.
Δεύτερο ζήτημα. Αυτή τη στιγμή το κκε περνά από στενωπό και μετράει τους
φίλους του, ακόμα και στον καλλιτεχνικό χώρο. Κι επειδή οι δυσκολίες αυτές
έχουν σημαντικό οικονομικό αντίκτυπο, είναι δεδομένο ότι όποιος έρχεται να
παίξει στο φεστιβάλ το κάνει σχεδόν αφιλοκερδώς, ειδικά φέτος.
Από αυτήν την άποψη λοιπόν μπορώ να πω προσωπικά ότι γουστάρω τους goin through και τους νεβμα και
ας μην έβαζα ποτέ να ακούσω κάτι δικό τους στο σπίτι μου. Όπως γουστάρω τις
βαρετές εντεχνίλες που έρχονται χρόνο παρά χρόνο, τα πολυφωνικά που σε μεγάλη
ποσότητα νιώθω πως μου ξύνουν τα σωθικά, το λάκη που η κοιλιά του μεγαλώνει
σταθερά κάθε χρόνο και πλέον σέρνεται πάνω στη σκηνή... γουστάρω ακόμα και τη
σούλα βαζούρα. Κι ειδικά όσους ήρθαν φέτος για πρώτη φορά, όπως το μηλιώκα.
Τι μας έμεινε ως γεύση στο τέλος της ημέρας και του φεστιβάλ; Η απορία για
το αν τελικά έχουμε τη σοβιετική τεχνογνωσία και τεχνολογία που διέλυε τα
σύννεφα στους ολυμπιακούς της μόσχας και τις ημέρες των παρελάσεων. Και η
εικόνα από τη δεύτερη μέρα με τον μπόμπιρα στο καροτσάκι που δεν μπορούσε να
μιλήσει καλά καλά, αλλά ήξερε να σηκώνει το χέρι του στο άκουσμα της διεθνούς
κι όποιον έβλεπε έκτοτε τον χαιρετούσε με σφιγμένη τη γροθιά. Οι σωστές βάσεις
μπαίνουν από τα μικράτα μας. Άντε και επανιδρυτικό στέλεχος των νέων
πρωτοπόρων.
41 σχόλια:
γεια σου σε Σφυρί.
και γω κάπως έτσι τα είδα τα πράγματα.
αλλά πάνω από όλα,
κινούμενος στο χώρο του Φεστιβάλ,
διαπιστώνεις ένα πράγμα:
κινείται σε αυτόν τον χώρο,
ότι πιο υγιές ζει κ αναπνέει στην ελληνική κοινωνία.
Να πω την αλήθεια και μένα βλέποντας το καιρό μια χαρά, ο νους μου πήγε σε προβοκάτσια της ΕΜΥ και του πλαγκίν forecastfox.
Δεν πήγα αν και η κόρη μου μου'λεγε πάμε και πάμε (μένω σχετικά κοντά, παιδί των δυτικών συνοικιών κι εγώ) αλλά η πουτάνα η μέση μου με έσφαζε από την σχεδόν πεντάωρη ορθοστασία της Παρασκευής.
Έμαθα από πολλούς ότι είχε πολύ κόσμο και το φχαριστήθηκα, εστω κι απ' το κρεβάτι του πόνου.
Και του χρόνου boyzz!
(που θa'λεγαν και οι G.T.)
ευχαριστηθηκα ανταποκριση!
δεν εβρεξε τελικα ε? Τσαμπα μασήσαμε οι πατρινοι και δεν ηρθαμε (αλλα εδω χρειαζοσουν γονδολα για να πας μεχρι το περιπτερο)
τελικα η Αυγη και εν γενει ο ΣΥΡΙΖΑ θελουν την συνεργασια με το ΚΚΕ
τοση διαφημιση στο φεστιβαλ ουτε η ΚΝΕ δεν εκανε φετος
χαχαχα η λασπη που πεταξανε γυρισε στα μουτρα τους
Ο λαος της δυτικης Αττικης αναγκαζοταν να φευγει αρον αρον και απο νωρις, ελλειψει συγκοινωνιας
Προλεκαλτ
Για τους διάφορους βρωμιάριδες,μπαφιάριδες αριστερούτσικους που χλευάζουν την συμμετοχή των Goin' Through και Νεύμα στο φεστιβάλ ας αναλογιστούν πρώτα:
1)Ξέρουν πολλούς καλλιτέχνες πουν έχουν κατέβει σε περιφρούρηση απεργίας στο λιμάνι?
2)Το να λες οτι το είδος αυτό είναι αμερικανόφερτο κ.τ.λ. δεν θυμίζουν όσους έλεγαν πριν 40 χρόνια για το rock τα jean το ίδιο πράγμα?
3)Έχουν κανένα καλλιτέχνη στο μυαλό τους που να έχει βγει απο την πολιτισμική επανάσταση που πρότειναι ο Ι.Λένιν?
4)Πέρυσι με τον G.Bregovic που μόνο αριστερό δεν τον λες,γιατί δεν διαμαρτυρήθηκε κανείς?(Ισα ίσα που ήταν εκεί οι περισσότεροι)
δοξα και τιμη στους ΤΕΡΑΣΤΙΟΥΣ GOIN THROUGH ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙΚΑΡΑΔΕΣ.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΑ ΛΥΚΕΙΑ ΜΕ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ , ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ. ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ.
ΘΑ ΛΙΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΝΑΖΙΣΜΟ
ΖΗΤΩ ΤΟ ΗΡΩΙΚΟ ΚΚΕ!!!
DRAZEN
Ωραίες στιγμές επίσης ήταν ο φωτογράφος του οδηγητή ή του ριζοσπάστη (λογικά) που σε στιγμές μεγάλου επαγγελματισμού είχε πωρωθεί στην εξέδρα της κάμερας στη συναυλία για το λοϊζο. Ο ορισμός του εργασία και χαρά.
Και το μπαρ κάτω απο το ταμπλό με το λένιν, όπου στην ενδοεπικοινωνία ακουγόταν λένιν ακούει και απαντούσε από το βάθος του χρόνου και των ψησταριών ίσως. Ναι ακούω.
Ήταν όλοι εκεί.
Ανέμενα εναγωνίως την ολοκλήρωση των ανταποκρίσεων σου σ. Απολίθωμα. Εύγε.
Προσωπικά απο το φεστιβάλ έμεινα σούπερ ευχαριστημένος, πορωμένος, καυλωμένος. Και επειδή κάθε μέρα πήγα και με διαφορετική επηροή, και όλοι μείναν ενθουσιασμένοι, νομίζω έγινε καλή δουλίτσα. Αειντε ψηλά τις σημαίες ρε!
ΥΓ1.http://efestival.kne.gr/?p=1220
ΥΓ2. Οταν έβλεπα τη νεολαία(μέχρι 30) πιο ενθουσιώδη απο κάτι 50ρηδες-60ρηδες απο την ομιλία της Αλέκας, μου ρθε στο μυαλό το κείμενο σου περι 14ου συνεδρίου και πως τώρα που τα στοιχεία της σοσιαλδημοκρατίας που εξαλείφωνται, δημιουργούν μια περίεργη συναίσθηση στον κόσμο που γαλουχήθηκε με αυτην.
metalorixos
Η τρίτη μέρα ήταν ΥΟ !! Τέλος..Όλα περιστρέφονταν γύρω απ την εμφάνιση του ΝΕΒΜΑΓΚΟΙΝΘΡΟΥΜΕΓΑ,όπως ακουγόταν απο τα ηχεία..Τίγκα κόσμος στη νεανική σκηνή,με κλασσική ερώτηση-συζήτηση στις παρέες "ποιος είναι ο σύντροφος ?" προς τον εκάστοτε "γνώστη"..50χρονες κυρίες να σηκώνουν ενθουσιασμένες τα χέρια ψηλά και 60ρηδες απογοητευμένοι που δεν ήρθε η Στικούδη(χουμοράκι)..Πάντως,αυτή η πό(ρ)λωση από τα δημοσιεύματα και τα άρθρα εκατέρωθεν δημιούργησε ομολογουμένως ένα πολύ πρώτο κλίμα και ένα τρελό κοινό.. Πολύ ωραίο,να μην ξανάρθουν..Απλά τα πράματα..Γράφοντας λίγο σοβαρά,και να πληρώνουν για να παίξουν,δεν πρέπει να επαναληφθεί..Εγώ να δεχτώ ότι ειναι ΚΚΕδες φανατικοί όλοι τους..Εε,είναι σαν κάτι περιπτώσεις ψηφοφόρων-οπαδών,που δεν έχουν και την πιο "κομμουνιστική στάση ζωής"..Δε σε ενοχλεί που σε ψηφίζουν,αλλά δε θες και να το λένε παραέξω..Γιατί έχει σημασία και το έργο του άλλου..Υπάρχουν πολύ καλύτερα συγκροτήματα αυτού του στυλ,που έχουν να πουν και 5 πράματα και μια πιο αγωνιστική στάση ζωής..
Ευχαριστούμε Γκοιν Θρου και αντίο σας !!
Anorymous a.k.a. Ο εναλλακτικός φοιτητής της πρώτης μέρας
(που δεν κατάλαβε και γιατί 'τσίμπησε' τον τίτλο του εναλλακτικού...)
"Και το ήθελε πολύ τσιμπούκια στον Νίβο και τον ισσορροπιστή".
http://www.youtube.com/watch?v=onNWFTCHyz8
Ωραία τραγούδια αναπαράγει το ηρωικό μέλος του ΚΚΕ dj Rico.
Στρατευμένη τέχνη που λένε.
Μπράβο σου πάντως, με πρόφαση την διαλεκτική, βάφτισες πάλι το ψάρι κρέας ,τους γκόιν θρου επαναστάτες και την επιλογή σας μακροπρόθεσμα επαναστατική.
Ελπίζω πριν την εξεταστική να τους προλάβετε και να μην σας τους πάρει πάλι η Δαπ.
https://www.facebook.com/events/123974124323081/
κοντόχοντρος
τα βιντεακια από goin through εχουν παιξει πολυ στο youtube από ο,τι ειδα.
ΤΖΑΜΙ.
Μια χαρα έκανε η ΚΝΕ και έφερε φετος τους goin through. η αναμετρηση με το ναζισμο θελει νευρο και αυτοπεποιθηση.
τα ελεεινα κοπροσκυλα της Αυγης, οι τρισαθλιοι αληταράδες της Αυγης να λαβουν τις ευχαριστιες μας για τη βοηθεια και να πανε να κλαψουν με την ησυχια τους. τους εχει σιχαθει ο κόσμος με την υποκρισια τους και το λακεδισμό τους.
ΖΗΤΩ ΟΙ ΓΙΓΑΝΤΕΣ GOIN THROUGH!!
ΖΗΤΩ ΤΟ ΗΡΩΙΚΟ ΚΚΕ!!
DRAZEN
Το σημαντικο ειναι οτι το φεστιβαλ για ακομα μια χρονια (και ειδικα αυτη τη χρονια) ειχε πολυ μεγαλη επιτυχια σε ολα τα επιπεδα.
Τωρα, το οτι καποιοι επιμενουν να μιλανε ακομα για τους going through, ενα θεμα δευτεροτριτο, δειχνει πολυ απλα οτι μεχρι εκει ειναι η κριτικη τους. Επιπεδου facebook και σχολιων κατω απο τα βιντεακια του youtube. Ξυδι, γαλατακι, κουλουρακια, περαστικα σας και του χρονου να μας κανετε μια λιστα με τους καλλιτεχνες που θελετε να ερθουν στο φεστιβαλ. Ετσι θα δεσμευτειτε να ερθετε κι ολας και να ενισχυσετε εμπρακτα το κομμα της εργατικης ταξης και τη νεολαια του.
θέλω να πιστεύω ότι ο DRAZEN είναι αντι-ΚΚΕ τρολλ
Ειλικρινα η κινηση του ΚΚΕ να φερει τους goin through ειναι απο τις λιγες θετικες κινησεις που εχει κανει τα τελευταια χρονια.Αν ερχοταν και η Στικουδη(οχι να τραγουδησει φυσικα) το γεγονος θα απογειωνοταν.
Και δεν ακουω αυτο το ειδος μουσικης καθως ειμαι αμετανοητος ροκας αλλα τα καλα να λεγονται.
Αντε και του χρονου Χατζηγιαννη.
Δυστυχως ομως σε ολα τα αλλα παιρνει κατω απο την βαση.
Πιστεύω ο φασίστας που υπογράφει σαν κόκκινη αντεπίθεση, κάλο είναι να κοπεί.
Ο χαρακτηρισμός λόγω των χαρακτηρισμών που χρησιμοποιεί απέναντί σε κομμάτια της αριστεράς.
Καρμπόν το πως περιγράφει η χα την αγωνιζόμενη νεολαία, την αριστερά κλπ.
Πρώτον το ΚΚΕ το ενισχύουμε στα φεστιβάλ από όταν μας πήγαιναν μικρούς οι γονείς μας μέχρι σήμερα 23 χρόνια μετά.
Δεύτερον το αν είναι το κόμμα της εργατικής τάξης επί του παρόντος, μένει να το δείξει η ιστορία (και μακάρι να δείξει κάτι τέτοιο), επομένως ας ηρεμήσουμε λίγο με τους μεσιανικούς χαρακτηρισμούς.
Αν το πάμε σε επίπεδο υποστήριξης η εργατική τάξη στις τελευταίες εκλογές ψήφισε ΣΥΡΙΖΑ.
Αν πάλι το πάμε σε επίπεδο έκφρασης αντικειμενικών συμφερόντων της εργατικής τάξης τότε αμφισβητώ γιατί τα συμφέροντά της τα εκφράζει το ΚΚΕ μόνο και όχι το ΝΑΡ το ΚΚΕ μλ κτλ.
Τρίτον, σε ένα φεστιβάλ αντικειμενικά κάνεις κριτική πάνω στον τρόπο ζωής που προωθεί και στην τέχνη που προβάλει. Υπό αυτή την σκοπιά οι γκόιν θρου είναι ένας τεράστιος συμβιβασμός που δεν άξιζε τον κόπο.
Δηλαδή αν τα καλλιστεία κνιτισσών βοηθούσαν στο άνοιγμα στην μαθητική νεολαία, που πιθανότατα θα βοηθούσαν τότε η ΚΝΕ θα έπρεπε να τα κάνει? Διότι υπό αυτή την σκοπιά τα κάνει για παράδειγμα το εκφυλισμένο ΚΚ Ρώσικης ομοσπονδίας?
Και τα καλλιστεία δεν απέχουν πολύ από την θέση της γυναίκας που προωθεί το συγκεκριμένο γκρουπ
Κοντόχοντρος
Η κουβέντα για τους γκοϊνθρού και τα συναφή έχει καταντήσει πάντως κωμωδία και γραφική μετά από τόσες βδομάδες... Αναρωτιέμαι αν όλοι οι "ευαίσθητοι" αριστερούληδες και επαναστάτες(;) παίνευαν όλα τα προηγούμενα χρόνια το φεστιβάλ της ΚΝΕ, το σημαντικότερο πολιτικό-πολιτιστικό δρώμενο στο χώρο της (όπως κι αν την εννοεί κανείς) αριστεράς, της νεολαίας και του κινήματος και απλώς το φετινό φεστιβάλ για πρώτη(!) φορά τους χάλασε την επαναστατική προλετκαλτίλα τους... (προφανώς και είναι ρητορική η ερώτηση!)
Από την άλλη, αυτές τις ώρες που γυρνάω βαριεστημένη στο ίντερνετ, φαίνεται ότι μπορεί να έχω πάσης φύσεως συναπαντήματα... Μόλις πριν λίγο είδα ότι (μόλις πριν λίγο...) η Νέα Σπορά ανέβασε νέα ανάρτηση και μας (προ)ειδοποιεί και για την επόμενη "Δήλωση" που έρχεται... Τσούκου τσούκου σκάμε μύτη...
http://neaspora.blogspot.gr/2012/09/blog-post.html
Ωραία.. Ας τα πάρουμε ένα-ένα.
Πρώτε ανώνυμε, αυτό το γεια σου ρε σφυρί, μου θύμισε την ατάκα από μια ταινία: σφυρί καλεί δρεπάνι. Κάτι σαν αυτό που περιγράφει ένας ανώνυμος πιο κάτω με το "μπαρ λένιν".
Σπάιραλ, κι εμάς που είμαστε νεότεροι αλλά λιγάκι πιο εύσωμοι, η μέση μας έβγαλε την πίστη. Αρχικά το παίρνεις πατριωτικά κι αντιστέκεσαι με πείσμα: όχι, δε θα λυγίσω. Μετά από λίγη ώρα θες να δώσεις το βασίλειο (της ελευθερίας) για μια καρέκλα. Και στο τέλος θες απλώς να κυλιστείς στο χώμα ή στην λίμνη μαζί με τα παπιά, να νιώσεις την ευεργετική επίδραση της άνωσης. Οτιδήποτε, φτάνει μόνο να μην είσαι όρθιος.
Η πάτρα μάνι, είναι πρωτοπόρα στη λαϊκή σκηνή και δε μασάει τίποτα. Ωπ, ωπ, ωπ αντεπίθεση
Προλετκαλτ, εμείς αυτά στη λδ του βορρά, τα αντιμετωπίζουμε σε αγαστή συνεργασία με τον οασθ. Μετά την έκθεση μας περιμένουν αστικά για να μας πάνε στον χώρο του φεστιβάλ και τις μέρες που διαρκεί υπάρχουν έκτακτα μεταμεσονύχτια δρομολόγια, για να εξυπηρετήσουν τον κόσμο. Δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει αντίστοιχη συνεννόηση και στην αθήνα, αλλά αν είχαμε κάποιον μεγάλο δήμο δικό μας θα μπορούσαμε ίσως να το λύσουμε κι αλλιώς το θέμα.
Δεν ήξερα ότι έχουν κατέβει και σε περιφρούρηση στο λιμάνι. Μήπως τους μπερδεύουμε με τον τοτέμ; Και όχι, το σχόλιο δε θα κοπεί. Αυτούς στους οποίους αναφέρεται, προσωπικά δεν τους αντιλαμβάνομαι ως αριστερά, αλλά ως τη ζωντανή δυσφήμησή της.
Μεταλλωρύχε, το 14ο συνέδριο ήταν η αρχή του τέλους τους. Όσοι άντεξαν κι έμειναν τότε δε νομίζω ότι υστερούν σε ενθουσιασμό κι ατσάλωμα από τους νεότερους. Ίσα-ίσα. Το κείμενο για εκείνο το συνέδριο, ήθελε απλώς να δείξει ότι ο στάβλος του αυγεία δεν καθαρίστηκε μονομιάς σε μια μέρα κι ότι είναι μακρόχρονη διαδικασία.
Anorymous, τον τίτλο τον τσίμπησες γιατί εκείνη ακριβώς τη στιγμή είχα πεταχτεί στην εκδήλωση για την αλληλεγγύη. Οπότε βασίστηκα στην περιγραφή της mariorής κι αυτή με τη σειρά της στα ακουστικά σου και στον τρόπο ομιλίας σου. Και σίγουρα δεν το 'πε με αρνητική χροιά. Δεκτή η ένσταση, εγκρίνω και επαυξάνω στα υπόλοιπα.
Και γκραν φινάλε με κοντόχοντρο. Αν η σωστή χρήση της διαλεκτικής είναι να κάνεις το άσπρο μαύρο και να λες ότι το μουζουράκη τον φέρατε προτού γίνει φίρμα, φαντάσου να αποκτήσετε κάποτε δύναμη και να γίνετε εξουσία -λέμε τώρα- τι μαλακίες θα λες, για να δικαιολογήσεις πιο σοβαρά θέματα
Επίσης, αν υπολογίζεις να κάνουμε στοιχειωδώς σοβαρό διάλογο, είναι προϋπόθεση να διαβάζεις πρώτα τα κείμενα και να μην τα βγάζεις από την κοιλιά σου. Θες να μου πεις πού έκανα το ψάρι κρέας και πού ακριβώς γράφω για τους γκόιν θρου ότι είναι επαναστάτες; Θες να ξαναδιαβάσεις τι γράφει το κείμενο για τους γκόιν θρου, μήπως; Θες να σταματήσεις να κινείσαι στο δίπολο σοβαροφάνειας-τρολαρίσματος, ή αποτελεί νομοτελή όρο της διαδικτυακής σου ύπαρξης η συνδικαλιά;
Αυτό είναι στην ουσία χτεσινοβραδινό σχόλιο, που για τεχνικούς λόγους δεν ανέβηκε παρά μόλις σήμερα. Οπότε όλα τα άλλα περί κκρο, καλλιστείων, νέας σποράς και ό,τι άλλο καινούριο, πάει για αργότερα.
Βαγγέλη,προς αποφυγή παρεξηγησεών.Το βρωμιάριδες χρησιμοποιήται μεταφορικά,για τον χαρακτήρα.Το μπαφιάριδες είναι ψέματα?Ο συν δεν στηρίζει την νομιμοποίηση και τα legalize?Μέσα στους χωρους των ΕΑΑΚ δεν προωθείται σαν στυλ?Από πότε κάθε κατίνα που την έπιασε πόνος για το φεστιβάλ της ΚΝΕ(που υπό κανονικές συνθήκες την χλευάζει κάθε μέρα),έγινε αγωνιζόμενη νεολαία?Λέω κάτι που δεν ισχύει?
Υ.Γ.Από όσο ξέρω έχει κατέβει ο ΝιΒΟ σε περιφρούρηση σε λιμάνι.Δεν τον μπερδεύω με τον τοτεμ.
Νομίζω τελικά, ότι τα γκρουπ αυτά πατάνε σε δυο βαρκες, απο τη μια η εμπορικότητα (με την κακή έννοια, δηλ, με την έννοια που καθορίζουν εταιρίες, ερευνες αγορας, target groups κλπ) κι από την άλλη η κοινωνικοπολιτική αναφορά (που κανένα λόγο δεν έχω να τη θεωρήσω ανειλικρινή, ίσα-ίσα).
Δεν είμαι καθόλου ενάντια και στη σκέτη διασκέδαση και δε μιλάω γι' αυτή, μιλάω για την παραπάνω "πρώτη βάρκα" και τις (αισθητικές - ιδεολογικές) στρεβλώσεις που επιβάλλει και στη σκέτη διασκέδαση.
Κι έτσι τελικά, ελπίζω η παρουσία τους στο φεστιβάλ να παίξει ένα ρόλο μήπως μπουν και τα δυο πόδια στην ίδια βάρκα (και ποιά), τόσο για τα γκρουπ, όσο και για το κοινό της νεολαίας που τους γουστάρει.
Κατά τ' άλλα δε νομίζω ότι επειδή η "αυγή έγραψε", μπορεί το θέμα να πάρει διαστάσεις σύγκρουσης κομμουνισμού - αναθεωρητισμού, κομμουνιστών - "αριστερούληδων" κλπ κλπ.
Το φεστιβάλ μας έσωσε από τη κατήφια θα μας σωσει και απ τη κατσουφιά.
Κακή εντύπωση πάντως μου έκανε οτι κάθε 10-15μ σου πουλαγαν οδηγητή/ριζοσπάστη αντι τόσος κόσμος να είναι στη κουβέντα για τα χιλια δυο θέματα που τρέχουν, για το σοσιαλισμό για ότι θες...
Το βρωμιάριδες χρησιμοποιήται μεταφορικά,για τον χαρακτήρα.
Απο χρυσαυγιτες και λοιπους ακροδεξιους,οχι απο αριστερο κοσμο και αγωνιστες....
Τετοιες εκφρασεις (βρωμιαρηδες,απλυτοι κλπ) καποτε αποτελουσαν λογο να παιξεις ξυλο με τον αλλο,σιγα σιγα εξελιχθηκαν σε κακογουστο αστειο,τωρα βλεπω οτι υιοθετουνται κιολας...
Και μετα λεμε για μαχες με το ναζισμο και δυναμικες αντδρασεις...
zamorano
To βρομιάρηδες χρησιμοποιείται από δεξιούς και ακροδεξιούς για να μειώσουν την αγωνιζόμενη νεολαία."φύγετε από την κατάληψη για να κάνετε κανένα μπάνιο" έλεγε ο Τράγκας το 2006-07.Εμείς να προσέχουμε λίγο περισσότερο.
Δεν υπάρχει τρόπος να χρησιμοποιηθεί μεταφορικά για "χαρακτήρα",και τι εννοείς δηλαδή?Με ποια έννοια έχουν "βρώμικο" χαρακτήρα και ποιοι ακριβώς?Με ποια κριτήρια?Πες ότι έκανες μια ατυχή αναφορά,λήξτο εδώ...
Οι θέσεις κάποιου κόμματος ή της νεολαίας του για τα legalize κλπ δεν δικαιολογούν τον χαρακτηρισμό που χρησιμοποιείς.Η εμπειρία μου από τις αριστερές νεολαίες μου έχει δείξει ότι καμία σχέση δεν έχει η θέση ,με το τι κάνουν τελικά τα μέλη.Στα ΕΑΑΚ δεν είδα ποτέ κανέναν να προωθεί κάποιο τέτοιο στυλ.Το μόνο που είδα ήταν τον αρχικνίτη της σχολής να λέει ότι πουλάμε στα σχολεία.Να το βάλουμε και αυτό στα κριτήρια καθαρότητας του χαρακτήρα?
Από αυτά που λες βγάζω το συμπέρασμα ότι γυναίκα στην Αυγή έγραψε για το φεστιβάλ.Ο χαρακτηρισμός που χρησιμοποιείς περί "κατίνας" δηλαδή "γυναίκας ενοχλητικής ,φλύαρης κλπ" είναι ακριβώς το ιδεολόγημα πίσω από την κοινωνική αποδοχή της επίθεσης Κασιδιάρη σε Κανέλλη Δούρου.
Μην έχεις την αυταπάτη δηλαδή ότι όσοι είπαν ότι "καλά έκανε"(πολύς κόσμος δυστυχώς) το έκαναν ασχέτως φύλου.Η θεωρία της "γυναίκας που είναι γλωσσού" και δεν σέβεται την θέση της ήταν καθαρά πίσω από το "κάποιος έπρεπε να τις βάλει στην θέση τους".
Δηλαδή ρε φίλε,μια γυναίκα έχει μικρότερο δικαίωμα να γράψει εναντίον της παρουσίας των going through στο φεστιβάλ,ή εναντίον συνολικά του φεστιβάλ,ή ότι θέλει τέλος πάντων?
Αν όντως η αποφυγή παρεξηγήσεων ήταν ο σκοπός πίσω από το νέο σου σχόλιο,δεν τα πήγες και τόσο καλά...
Το προβλημα δεν ειναι η ελλειψη μεσων συγκοινωνιας,αλλα οτι εχουν αραιωσει ελεεινα τα βραδυνα δρομολογια.Οποτε εγω που αλλαζω τρια λεωφορεια,μετα βιας επιανα το τελευταιο.
Στην ομιλια της παντως Αλεκας ειχαν ναυλωσει πουλμαν για την επιστροφη.
Προλεκαλτ
O DRAZEN ειναι αντι-κκε τρολ;
την παλευεις;
drazen
δημοσίευσε αν μπορείς το σχόλιό μου για το ΚΚΡΟ
κοντοχοντρος
ισως πρεπει να εξηγηθω περισσότερο.
δε μου αρεσει καθολου η εικονα του κνιτη "καλου και σεμνου παιδιου"
δε μου αρεσει kαθολου η εικονα του κνιτη που ειναι λυκειοπαιδο π.χ. το 1996 και παει στο φεστιβαλ της κνε και ακουει β.παπακωνσταντινου και κατσιμιχα. να τους ακουσει βεβαια και αυτους , αλλα να ακουσει και τρυπες, μωρα στη φωτια, last drive. ακομα περισσότερο: το κεντρο βαρους να είναι οι τρυπες, τα μωρα στη φωτια και οι last drive.
δε μου αρεσει η εικονα του κνιτη φοιτητη που δε χτυπιεται μεσα στο μαθημα συνεχως με τον αστο καθηγητη της νομικης, της ασοεε και της παντειου, που δε δειχνει δηλαδή: α)ότι υπαρχει μια ολοκληρη επιστημη που καταρριπτει τις βλακειες του καθηγητη και β)ότι αυτη την επιστημη θελει να τη φερει στο φως, θελει αυτη η επιστημη να ΝΙΚΗΣΕΙ.
Πριν 5 χρόνια ίσως έλεγα ότι ο κομμουνιστης πρεπει να είναι στο χωρο του (εργασία, σχολειο, πανεπιστημιο, στρατωνας κτλ) απουτως διακριτως, απολυτως πρότυπο.
τωρα εν μεσω κρισης, αναζητωνται πολυ περισσότερα. ο κομμουνιστης πρεπει να γινει ενας μικρος λαικος ηγετης στο χωρο του, το αδιαμφισβητητο κεντρο αναφορας.
και σιγουρα ένα από τα xαρακτηριστικα της ηγεσιας είναι η αυτοπεποιθηση.
υγ: του χρόνου θελω system of a down στο φεστιβαλ, εάν είναι οικονομικως εφικτό. μιλαω σοβαρα.
drazen
Μερικοί είστε άλλα λόγια να αγαπιόμαστε. Χρησιμοποιεί κάποιος τον όρο "κατίνα" και τον κατηγορείτε για σεξιστή. Λέει κάποιος για "άπλυτους" και τον βγάζετε ...χρυσαυγίτη! Έλεος. Δηλαδή το "αυτιστικοί", το "κνίτες χίτες...", το "σταλίνες" δείχνει "αριστερό" πολιτισμό; Μήπως τώρα που συναγελάζεστε την κυβερνώσα "αριστερά" στα σαλόνια της, πήρατε πολύ στα σοβαρά το αλήστου μνήμης σύνθημα "ΕΑΑΚ ήθος πολιτισμός";
Ας πω κι εγώ την αποψάρα μου λοιπόν για το Φεστιβάλ. Πρώτα από όλα το Φεστιβάλ ΔΕΝ ήταν η συναυλία των Goin' Through. Ή πιο σωστά δεν ήταν μόνο αυτή. Για να ξεπετάξω στα γρήγορα την πιο ανούσια και ηλίθια συζήτηση περί του Φεστιβάλ, τα συγκεκριμένα συγκροτήματα ίσως ήταν η πιο τίμια συμμετοχή στο φεστιβάλ. Ναι, έχουν βγάλει παπαριές, ναι, προσωπικά δεν τους παλεύω καθόλου αλλά η αλήθεια είναι ότι έκαναν τα πάντα για χωρέσουν στο χώρο που βρίσκονταν. Ήξεραν που ήρθαν. Άλλες "έντεχνες" ντίβες (συγγνώμη για το "σεξισμό" που αναδύει ο χαρακτηρισμός... Δεν ξέραμε να είμαστε πολιτικώς (sic!) ορθοί για να μη θιγείτε...) το έχουν κάνει ποτέ;
Στην ουσία τώρα, το φεστιβάλ ήταν πράγματι μια απάντηση σε όλους. Δεν σημαίνει ότι όλος αυτός ο κόσμος είναι με το ΚΚΕ, δείχνει όμως ότι δεν μπορούν να κόψουν τη σχέση του ΚΚΕ με το λαό. Και αυτό είναι το σημαντικότερο.
Η πολύ καλή δουλειά, η φροντίδα σε όλα τα επίπεδα δείχνει πως πρέπει να δουλεύουμε.
@Κοντοχοντρος
Συγχαρητηρια που ενισχυετε το φεστιβαλ της κνε κι εσυ και η οικογενεια σου, αλλα δε νομιζω να θελετε κανενα βραβειο γι αυτο, οποτε πες απλα οτι πηγαινεις, γουσταρεις και ως εκ τουτου ασκεις κριτικη για να γινει καλυτερο στο μελλον. Δε νομιζω ομως οτι αυτη ειναι η σκοπια σου. Αναφερθηκα στο κκε λεγοντας το "κομμα της εργατικης ταξης" επειδη εκφραζει αντικειμενικα τα συμφεροντα της και πηγαζει απο τα σπλαχνα της, οποτε λιγο ακυρο το "μεσσιανικοι χαρακτηρισμοι". Δεν ειναι κακο να αμφισβητει κανεις αυτη του την ιδιοτητα, αλλα να αντιπροτεινεις το ΝΑΡ που δεν ειναι κομμα και την εργατικη ταξη την ψαχνει σε μελλοντικο συνεδριο του ή το μ-λ, την υποσημειωση της ταξικης παλης? Οσον αφορα τα υπολοιπα με καλυψε το μπρεζνιεφικο απολιθωμα, απλα θα πω οτι οι going through με αυτη τους τη σταση, εχουν θεση στο φεστιβαλ της κνε. Και εχουν και κανα δυο τραγουδια με λιγο νοημα, σε αντιθεση με το Μουζουρακη φερ ειπειν.
@Βαγγελη ζ, Κοντοχοντρο και λοιπους "αντισεξιστες"
Ο "αντισεξισμος" σας ειναι υπερβολικα ροζ για να τον βαφετε κοκκινο και η politically correct γλωσσα και ο πουριτανισμος σας δεν ειναι ουτε καν επιπεδου συριζα. Υπαρχουν παρα πολλες ΚΑΤΙΝΕΣ και ΧΑΖΟΓΚΟΜΕΝΕΣ εκει εξω που χειροκροτουσαν το χαστουκι του κασιδιαρη, καθως και παρα πολλοι ΠΑΡΛΑΠΙΠΕΣ που εχουν "αποψη" επι παντος επιστητου. Υπαρχουν αυτοι οι ανθρωποι, ειναι η πραγματικοτητα. Οι λεξουλες σας πειραζουν? Εμεις παντως σας περιμενουμε στα επομενα κνιτικα καλλιστεια. Ολο και καποια κριτικη για τη μουσικη υποκρουση θα εχετε να κανετε.
Βαγγέλη ζ,έχεις πάει ποτέ σε camping νεολαίας συν ή αράν?Αν έχεις και πιστεύεις αυτά που γράφεις,μάλλον έχεις θέμα με την οσμή σου.Τώρα αν σε θίγουν οι λέξεις που περιγράφω τα γεγονότα και όχι ότι τα γεγονότα αυτά είναι υπαρκτά,είναι προβληματικό.Ξετσίπωτοι,εθισμένη στην κάνναβη ψευτοαριστεροί.Καλύτερα τώρα?
Γενίκα δεν έχω θέμα να μην τα έχω καλά με ροζούλιδες,αλλά να μην παρεξήγουν ως προς το τι τους κατηγορώ.Δεν έχω θέμα ότι θέμα με το πότε κάνει ο καθένας μπάνιο,αλλά με το τι χαρακτήρας είναι.
drazen @ 18/9, 10:37,
Συμφωνώ μαζί σου για την εικόνα ενος ΚΝιτη.Και για σήμερα αλλά και για πριν από 5 χρόνια.
Όσο για το θέμα του προτύπου, ο ΚΝΙΤΗς πρέπει να είναι ένα αντισυμβατικό πρότυπο, το "αντισυμβατικό" όχι με την αστική έννοια - του στυλ επαναστάτης χωρίς αιτία, αλλά με την μαρξιστική -επαναστατική.
λαθραναγνώστης
Όταν κάποιος χρεώνει σε κάποιον οτι κακώς χρησιμοποιει κατηγορίες περί σεξισμού,να είναι σαφέστερος.Δεν υπάρχει σεξισμός στον καπιταλισμό?Υπάρχει και είναι κάτι κάλο? Ή δεν ειναι σεξιστική η άποψή οτι μια γυναίκα έχει άλλα δικαιώματα στο να εκφράσει μια γνώμη?
Αναρωτιέμαι, μόνο σε μένα κανουν εντύπωση αυτές οι απόψεις από υποτιθέμενο κομμουνιστή?
Περί camping:Πάρε τηλ τα ταξικα σου αδέρφια των ματ δέλτα διας να κανουν ντου στην αραν και τον συν. Εφόσον εφαρμόζεις πρακτικες κάλυψης-απόκρυψης σε αυτές τις οργανώσεις, και έχεις πράγματα να καταγγειλεις καντο.Αν θέλουν και ονόματά, δώσε Βαγγέλης ζ, θα με βρούνε.
Εφάρμοσε την γραμμή ρε παιδί μου μιας και για την κνε η ναρκοκουλτουρα δεν ειναι θέμα κινήματος άλλά καταστολής.
Που αντι να απαντήσει στο κράτος απαντάει στις φιλελεύθερες ουτοπιες του legalise με τα ίδια κριτήρια.Αν κάποιοι λένε για απελευθερωση εσείς απαντάτε "τσακιστε τους".
Πολύ θα το ηθελα βέβαια αυτά που λες να μην εκφράζουν την κνε, άλλά δεν είμαι αισιόδοξος από τον χώρο που σου παρέχεται εδω για τα ρουφιάνιλικια σου, και από το οτι ενοχλείς μόνο εμένα.
Βαγγελη ζ, η κακογουστη και αντιαισθητικη διαστρεβλωση των θεσεων της κνε και του κκε ειναι ευτυχως το πιο δυνατο σου σημειο...
Για πολλοστή φορά σε αυτό το blog,δεν έχει σημασία σε τι και σε ποιο ύφος απαντάω,αλλά αυτό που λέω και το ύφος μου.
Το "τσακίστε τους" προφανώς είναι σχήμα λόγου απαντώντας στο επίδοξο αξιωματικό της σοσιαλιστικής δίωξης ναρκωτικών που υπογράφει σαν κόκκινη αντεπίθεση.
Το ότι κανείς δεν αντιδράει σε όσα λέει μπορώ να το πάρω σαν ένδειξη ότι οι περισσότεροι συνομιλητές,που κατά τεκμήριο πρόσκεινται στο ΚΚΕ δεν ενοχλούνται από όσα λέει.
Από κει και πέρα το ΚΚΕ δεν έχει σαν θέση την αποποινικοποίηση χρήσης(μην την μπερδεύεται με την νομιμοποίηση ουσίας)άρα τοποθετείται με κριτήριο το "πόση καταστολή"
Άσε μας ρε βαγγέλη, κάνεις σαν κάτι θηγμένες κλώσες (ναι, ναι ακριβώς έτσι) των μεσημεριανών. Άκου εκεί σεξισμός! Επειδή είπε κάποιος την λέξη κατίνα! Όσο θα υπάρχουν κλώσες και κατίνες, θα υπάρχουν και οι αντίστοιχοι χαρακτηρισμοί. Και επειδή τα αντισεξιστικά σου ένστιγκτα είναι (γελοίως) υψηλά, να σου πω πως κατίνες και κλώσες υπάρχουν και στα δύο φύλα. Και το αν κάποιος θεωρεί ισότημες της γυναίκες, το αποδεικνύει στην καθημερινότητά του, όχι όταν μιλάει με το πολιτικαλι κορεκτ του αστικού καθωσπρεπισμού.
Και δεν χρειάζεται κανείς να καταγγείλει τους μπαφιάρηδες συνασπισμένους στην αστυνομία, το φωνάζουν και οι ίδιοι με περιφάνεια. Αλλά είναι θράσσος όταν διοργανώνεις από χασισο-πάρτυ μέχρι χασισο-κάμπιγκ, πρωτοστατώντας στην ναρκοκουλτούρα σε μια τόσο δύσκολη περίοδο για την νεολαία που κυριαρχεί το ιδεολόγημα της αποποινικοποίησης κλπ, να θίγεσαι που σε λέμε (τον συριζαίο εννοω) μπαφιάρη. Και πραγματικά δυστυχώς στην ίδια φάση είναι και πολλά παιδιά από τα ΕΑΑΚ-Ανταρσυα που φυσικά δεν τους βάζω στο ίδιο τσουβάλι με τους συριζαίους (αν και οι ίδιοι δείχουν να το θέλουν πολύ).
Τελος.
Αραμ
Δεν μου εξήγησες γιατί μια γυναίκα που δεν της αρέσουν οι going throygh σαν εναλλακτικό πολιτιστικό πρότυπο είναι "Κατίνα" και ποιες γυναίκες γενικότερα αξίζουν αυτόν τον χαρακτηρισμό.
Από κει και πέρα αν έκανες τον κόπο να διαβάσεις τι λέω,εγώ δεν ανέφερα κανέναν σεξισμό,μέχρι να αναφερθεί από άλλους.
Από κει και πέρα το να μην αναπαράγεις τα ιδεολογικά υποσύνολα της κυρίαρχης ιδεολογίας έχει να κάνει με τα πάντα,και με το πως μιλάς.Αν μια γυναίκα πει κάτι που δεν συμφωνώ και τις πω "τι μιλάς εσύ" "Κατίνα" κλπ,αυτό δεν είναι δηλαδή καθημερινή πράξη?
Με την ίδια λογική δεν υπάρχει ιδιαίτερο θέμα για τους κομμουνιστές να λένε ρατσιστικά ανέκδοτα. "το είπα και σε έναν Πακιστανό και γέλασε,εσύ γιατί γίνεσαι μυστήριος?"
Στο τέλος τέλος τα τρία ρημαδοεπίπεδα της ταξικής πάλης και ένα από αυτά το ιδεολογικό δεν είναι θεωρία δικιά μου,της ΑΡΑΝ,των ΕΑΑΚ της ΑΝΤΑΡΣΥΑ,ούτε και του ΣΥΝ και από το ότι τον αναφέρω και αυτόν πες ότι θες,είναι αστείο.
Εννοείται θίγομαι να βλέπω κομμουνιστές να πιστεύουν ότι σοσιαλισμός και κομμουνισμός είναι να βάλουν έναν επίτροπο του κόμματος σε κάθε εργοστάσιο και τέλος.
Όλη η πορεία του σοσιαλισμού τον 20ο αι είναι το ναυάγιο αυτής της λογικής που έβαζε το ορθόδοξο κομμουνιστικό κίνημα ότι θα φέρει τον παράδεισο επί της γης,αφήνοντας τα πάντα άθικτα:τρόπο παραγωγής,οικογένεια,πολιτισμό,ιδεολογία,ηθική,διάσταση πνευματικής χειρωνακτικής,εκπαιδευτή-εκπαιδευόμενου,πολιτικού προσωπικού -εργαζομένων,πόλης υπαίθρου
Συνοψίζοντας :ναι ,πειράζει ο κομμουνιστής να μιλάει ρατσιστικά,σεξιστικά,απαξιωτικά για θύματα κοινωνικού αποκλεισμού(τοξικοεξαρτημένους,μικροπαραβάτες,κρατούμενους)και γενικά να μην είναι όλη του η παρουσία ενταγμένη μέσα στην δράση του λαικού και κομμουνιστικού κινήματος φωτογραφία άλλης ηθικής,εναλλακτικού κοινωνικού αντιπαραδείγματος και γενικότερα ζωντανό ανάχωμα στο περιεχόμενο αλλά και την μορφή στην φασιστικοποίηση(που δεν ξεφουσκώνει αν δεις φασίστες στην τηλεόραση συντρόφισσα Αλέκα)
Αυτή είναι η πραγματική κουβέντα,μαζί με την κουβέντα για το πως θα στηθεί το μέγιστο ταξικό ανάχωμα της λαϊκής αλληλεγγύης,πως θα φτιαχτούν οι δομές του λαικού δημοκρατισμού απέναντι στον χρεοκοπημένο κοινοβουλευτισμό και πως θα ανατρέψουμε την εκστρατεία τριτοκοσμοπόιησης από το μέτωπο αστικής τάξης-διεθνούς χρηματοκρατίας και ΟΝΕ,ΕΕ και ιμπεριαλισμού .
Η κουβέντα για όποιον πιστεύει ότι αυτά γίνονται είναι ανοιχτή...
Με περιορισμένες δυνατότητες άμεσης παρακολούθησης της συζήτησης -πόσο μάλλον παρέμβασης- το σχόλιο μπορεί να μοιάζει λίγο ρετρό, αλλά δε βαριέσαι..
Φαντάζομαι ότι μπορούμε να δείξουμε την ίδια ευθιξία και σε άλλα μέτωπα. Μην ξανακούσω πχ τίποτα για βρώμικο 89' εδώ, γιατί με το ίδιο κριτήριο, ίσως θα 'πρεπε να κόψουμε το σχόλιο. Κι ας καταδικάσουμε όλοι μαζί τη νέα σπορά, που διασκέδασε τη μεταμεσονύχτια ανία της σφισσας αναγνώστριας παραπάνω, μιλώντας για "βρώμικες" επιθέσεις που δέχτηκε το τελευταίο διάστημα, με χρυσαυγίτικα επιχειρήματα περί άπλυτων, κτλ -και οι αναγνώστες του μπλοκ ξέρουν πολύ καλά ποιον εννοούσε.
Κατά τα άλλα κι επί του θέματος -κοίτα να δεις κάτι συμπτώσεις, πώς ξεφύγαμε πάλι- ο σημερινός ρίζος έχει πλούσιο ρεπορτάζ. Εδώ μπορείτε να δείτε ειδικά για τη συναυλία του σαββάτου: http://www1.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=7043660
Και στις άλλες σελίδες για όλες τις εκδηλώσεις της τρίτης μέρας.
Λοιπον, σοβαρη κουβεντα με ανθρωπο που εκανε δεκαπεντε τρισεκατομμυρια λογικα αλματα για να φτασει να πει οτι χαρακτηριζουμε κατινες οσες δε γουσταρουν going through κι οτι το κκε εφοσον δεν θελει αποποινικοποιηση θελει καταστολη, απλα ΔΕΝ μπορει να γινει. Κι ασε τα συνδρομα καταδιωξης οσον αφορα το γραψιμο σου. Ετσι "αδικημενοι" παρουσιαζονται ολοι οσοι κανουν σημαια τους το δικολαβισμο. Απο μενα τελος, οποιος αλλος θελει να ψυχαγωγηθει μαζι σου θα τον διαβασω ευχαριστα.
40 σχόλια για τους γαμωGoin Through και ουδένα για το γεγονός οτι ακούσαμε metalcore στο φεστιβάλ;! Και μάλιστα πολύ καλό, ειδικά αν σκεφτεί κανείς οτι μιλάμε για μαθητές;
Του χρόνου θέλουμε metalcore-mathcore-hardcore-nu metal πρόγραμμα στη μαθητική σκηνή!! Και τους SOAD θέλουμε όπως λέει και ο drazen και τους Slipknot αμα λάχει, και τους Dillinger Escape Plan!
Goin who?
metalcoreixos
Δημοσίευση σχολίου