Σημειώσεις με αφορμή τα χτεσινά.
Οτιδήποτε αξίζει να ειπωθεί για την περίπτωση του φιλελε-φασίστα διαφημιστή, Τζήμερου, ως περσόνας και ψυχολογικού προφίλ, το έχει γράψει ο Μώμος σε ένα θαυμάσιο κείμενο, από το οποίο δε θα πείραζα ούτε μία λέξη εκτός ίσως από το "ντροπαλός" στον τίτλο. Εξάλλου το "Τζήμερος" έχει καταλήξει να είναι η χειρότερη βρισιά, πιο βαρύ από κάθε άλλο χαρακτηρισμό.
Το βασικό που αξίζει να κρατήσει κανείς, είναι η αντίφαση ανάμεσα στη φιλελέ αντίληψη περί αριστείας και το χάσμα της με την πραγματικότητα. Ο Τζήμερος είναι ένα άτομο που δεν κατάφερε καν να τελειώσει τη σχολή του και να πάρει πτυχίο, ενώ ως πολιτευτής έχει μείνει σε ρηχά νερά, αλλά εκφράζει τους ομοίους του, πιστεύοντας πως για τις αποτυχίες του φταίνε κάποιοι άλλοι και βασικά το σύστημα. Αλλά με αυτό δεν εννοεί τον καπιταλισμό που δε δίνει ίσες ευκαιρίες, αλλά πχ τις κομματικές νεολαίες στο πανεπιστήμιο (που δεν τον άφησαν να αποφοιτήσει), την αναξιοκρατία που δεν επέτρεψε να επιβραβευτεί η ποιότητά του, κοκ.
Η αντίληψη περί αριστείας δεν περιέχει μόνο το κομμάτι του κοινωνικού δαρβινισμού, των πλούσιων κι ισχυρών που ζουν το δικό τους σαξές στόρι, αντίθετα με τους υπόλοιπους που γαντζώνονται πάνω τους και τους κρατάνε πίσω, καθώς κατρακυλάνε στον κοινωνικό Καιάδα. Και προφανώς δε βρίσκει απήχηση μόνο στους "άριστους" και "πετυχημένους", αλλά κυρίως στις παρεξηγημένες μεγαλοφυΐες που περιφέρουν το μεγαλείο τους αδικαίωτο, σαν την πάλη των τάξεων, που δεν τους απασχολεί βέβαια, γιατί δεν είναι ένα με την πλέμπα.
Κατά τα άλλα, όποιος θέλει να δει τι σημαίνει η θεωρία των δύο άκρων στην πράξη, δεν έχει παρά να εξετάσει την τακτική πολλών ΜΜΕ και ειδικότερα του Χατζηνικολάου (παλιού ρουφ στο κουρμπέτι) στο δελτίο ειδήσεων που παρουσιάζει. Η ουσία της θεωρίας αυτής δεν είναι οι ίσες αποστάσεις -είναι λάθος να το πιστεύουμε αυτό. Αυτές χρησιμεύουν μόνο, για να εξιλεωθεί το φασιστικό άκρο και να νομιμοποιηθεί, ώστε να βγει στον αφρό.
Ο Χατζηνίκος παριστάνει τον αντικειμενικό κι ουδέτερο που ψάχνει στοιχεία και αποδείξεις για την αλήθεια, μακριά από κομματικές σκοπιμότητες και προκαταλήψεις. Στην πράξη ωστόσο διακόπτει την Μπαλού, όταν χαρακτηρίζει πολιτικά τον Τζήμερο "φασιστοειδές" -δε δέχεται χαρακτηρισμούς, λέει- αλλά είχε αφήσει πριν το φασιστοειδές (Γκαζέτα να περάσει, δε βρίζω) ανενόχλητο να λέει ό,τι θέλει για φασίστες, τραμπούκους, κτλ. Ίσες αποστάσεις σημαίνει πως δεν είναι σωστό να λέμε τους φασίστες, φασίστες, τους κομμουνιστές όμως μπορείς να τους λες ό,τι θες, έχοντας το ακαταλόγιστο.
Στο ίδιο μήκος κύματος, η Τσαπανίδου ζήτησε το πρωί από την Μπαλού να καταδικάσει -όχι την επίθεση που δέχτηκε, αλλά- τη βίαια απομάκρυνση του Τζήμερου από την αίθουσα. Καταδικάζουμε τις ίσες αποστάσεις, από όπου κι αν προέρχονται. Αλλά την ίδια στιγμή, ο Τζήμερος έχει το ελεύθερο να μιλάει για φασιστικό κόμμα, τραμπούκους, κοκ.
Μπορεί επίσης να δει κανείς στην πράξη τα όρια της αντίληψης των φιλελεύθερων για την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και τις αφίσες. Η ανοχή του συστήματος σταματά εκεί που αρχίζει η αμφισβήτησή του. Κι η ελευθερία στους χώρους δουλειάς σταματά εκεί που ξεκινά η απεργία.
Ίσως για κάποιους αυτό να περνάει στα ψιλά, μες στην αναμπουπούλα, αλλά ο Τζήμερος δεν έσκισε ένα τυχαίο υλικό του ΠΑΜΕ ή του ΚΚΕ, που είναι κόκκινο πανί για οποιονδήποτε φασίστα ή φιλελέ ταύρο του Μάνου. Έσκισε αφίσες που καλούσαν στην απεργία στις 17 Μάη κι αποτελούν κόκκινο πανί για το σύστημα και τα τσιράκια του -ακόμα κι αυτά με δημοκρατικό μανδύα.
Δοκιμάζονται επίσης στην πράξη, η στοιχειώδης επαφή της προπαγάνδας των φιλελέδων με την πραγματικότητα, που εφόσον δε συμφωνεί μαζί τους, τόσο το χειρότερο για αυτήν. Ως διαφημιστής μάλιστα, ο Τζήμερος ξέρει πώς να τη φέρει στα μέτρα του και να τη διαστρεβλώσει. Μπαίνει πχ ένα βίντεο με την αντίδραση -όπου τον πετάνε έξω από την αίθουσα όλοι μαζί, κι όχι ένα μπουλούκι του ΚΚΕ, όπως καταγγέλλει), αποσιωπώντας τη δική του δράση (να πάλι ο Μάνος) που την προκάλεσε.
Αυτός, σου λέει, πάντα κατεβάζει αφίσες, γιατί λερώνουν το δημόσιο χώρο -λες και είναι ο δικός του ιδιωτικός χώρος, για να το κρίνει. Οι άλλοι λοιπόν έπρεπε να τον εμποδίσουν; Ε όχι. Απαγορεύεται να απαγορεύεις -εκτός κι αν πρόκειται για αφίσες κι απεργίες.
Είναι αξιοσημείωτο, τέλος, το δίπολο "θύτης-θύμα" που χρησιμοποιεί κατά το δοκούν και σε διάφορα επίπεδα ο Τζήμερος. Αφενός θέλει να εμφανίσει τον εαυτό το ως θύμα των "σταλινικών τραμπούκων" και των συνοδοιπόρων τους, για να κερδίσει τη συμπάθεια των ουδέτερων. Αφετέρου ξέρει πως δεν πρέπει να φανεί αδύναμος -που είναι το χειρότερο ελάττωμα για τη φυλή των Αρίων και των Αρίστων- αλλά ως δύναμη κρούσης και αιχμή του δόρατος κατά των κομμουνιστών, των απεργιών και κάθε λαϊκής, συλλογικής κινητοποίησης. Κι αυτό είναι το πραγματικό μήνυμα που θέλει να περάσει με τη θρασύδειλη μαγκιά του και τα κωμικά του σχόλια -πχ, όταν θέλω να σπρώξω κάποιον, μπορώ να σπρώξω οποιονδήποτε.
Πόσο μάλλον γυναίκες, στις οποίες δείχνουν αδυναμία αλλά και τη "δύναμή" τους όλα τα φασιστοειδή, λες κι έχουν άμιλλα, αφού νιώθουν πως μόνο εκεί τους παίρνει να το κάνουν και πως θα κερδίσουν το θαυμασμό κι άλλων θρασύδειλων φασιστών του είδους τους.
Το πιο ανησυχητικό πάντως δεν είναι τόσο ο Τζήμερος αυτός καθαυτός, αλλά η χαζοχαρούμενη, σεξιστική (ή οτιδήποτε άλλο) αποδοχή της στάσης του από διάφορους κρυπτοφασίστες, που τώρα εκδηλώνονται. Κι είναι εντυπωσιακό πως μπορούν να πιστέψουν τα πάντα για το Στάλιν, τα σκυλιά του Κιμ, τους πυροβολισμούς στη Βενεζουέλα, κοκ, απλά και μόνο επειδή τα άκουσαν κάπου, αλλά για τον Τζήμερο χρειάζονται βίντεο, αποδείξεις κι ονόματα, πριν ψελλίσουν μια τυπική καταδίκη.
Οτιδήποτε αξίζει να ειπωθεί για την περίπτωση του φιλελε-φασίστα διαφημιστή, Τζήμερου, ως περσόνας και ψυχολογικού προφίλ, το έχει γράψει ο Μώμος σε ένα θαυμάσιο κείμενο, από το οποίο δε θα πείραζα ούτε μία λέξη εκτός ίσως από το "ντροπαλός" στον τίτλο. Εξάλλου το "Τζήμερος" έχει καταλήξει να είναι η χειρότερη βρισιά, πιο βαρύ από κάθε άλλο χαρακτηρισμό.
Το βασικό που αξίζει να κρατήσει κανείς, είναι η αντίφαση ανάμεσα στη φιλελέ αντίληψη περί αριστείας και το χάσμα της με την πραγματικότητα. Ο Τζήμερος είναι ένα άτομο που δεν κατάφερε καν να τελειώσει τη σχολή του και να πάρει πτυχίο, ενώ ως πολιτευτής έχει μείνει σε ρηχά νερά, αλλά εκφράζει τους ομοίους του, πιστεύοντας πως για τις αποτυχίες του φταίνε κάποιοι άλλοι και βασικά το σύστημα. Αλλά με αυτό δεν εννοεί τον καπιταλισμό που δε δίνει ίσες ευκαιρίες, αλλά πχ τις κομματικές νεολαίες στο πανεπιστήμιο (που δεν τον άφησαν να αποφοιτήσει), την αναξιοκρατία που δεν επέτρεψε να επιβραβευτεί η ποιότητά του, κοκ.
Η αντίληψη περί αριστείας δεν περιέχει μόνο το κομμάτι του κοινωνικού δαρβινισμού, των πλούσιων κι ισχυρών που ζουν το δικό τους σαξές στόρι, αντίθετα με τους υπόλοιπους που γαντζώνονται πάνω τους και τους κρατάνε πίσω, καθώς κατρακυλάνε στον κοινωνικό Καιάδα. Και προφανώς δε βρίσκει απήχηση μόνο στους "άριστους" και "πετυχημένους", αλλά κυρίως στις παρεξηγημένες μεγαλοφυΐες που περιφέρουν το μεγαλείο τους αδικαίωτο, σαν την πάλη των τάξεων, που δεν τους απασχολεί βέβαια, γιατί δεν είναι ένα με την πλέμπα.
Κατά τα άλλα, όποιος θέλει να δει τι σημαίνει η θεωρία των δύο άκρων στην πράξη, δεν έχει παρά να εξετάσει την τακτική πολλών ΜΜΕ και ειδικότερα του Χατζηνικολάου (παλιού ρουφ στο κουρμπέτι) στο δελτίο ειδήσεων που παρουσιάζει. Η ουσία της θεωρίας αυτής δεν είναι οι ίσες αποστάσεις -είναι λάθος να το πιστεύουμε αυτό. Αυτές χρησιμεύουν μόνο, για να εξιλεωθεί το φασιστικό άκρο και να νομιμοποιηθεί, ώστε να βγει στον αφρό.
Ο Χατζηνίκος παριστάνει τον αντικειμενικό κι ουδέτερο που ψάχνει στοιχεία και αποδείξεις για την αλήθεια, μακριά από κομματικές σκοπιμότητες και προκαταλήψεις. Στην πράξη ωστόσο διακόπτει την Μπαλού, όταν χαρακτηρίζει πολιτικά τον Τζήμερο "φασιστοειδές" -δε δέχεται χαρακτηρισμούς, λέει- αλλά είχε αφήσει πριν το φασιστοειδές (Γκαζέτα να περάσει, δε βρίζω) ανενόχλητο να λέει ό,τι θέλει για φασίστες, τραμπούκους, κτλ. Ίσες αποστάσεις σημαίνει πως δεν είναι σωστό να λέμε τους φασίστες, φασίστες, τους κομμουνιστές όμως μπορείς να τους λες ό,τι θες, έχοντας το ακαταλόγιστο.
Στο ίδιο μήκος κύματος, η Τσαπανίδου ζήτησε το πρωί από την Μπαλού να καταδικάσει -όχι την επίθεση που δέχτηκε, αλλά- τη βίαια απομάκρυνση του Τζήμερου από την αίθουσα. Καταδικάζουμε τις ίσες αποστάσεις, από όπου κι αν προέρχονται. Αλλά την ίδια στιγμή, ο Τζήμερος έχει το ελεύθερο να μιλάει για φασιστικό κόμμα, τραμπούκους, κοκ.
Μπορεί επίσης να δει κανείς στην πράξη τα όρια της αντίληψης των φιλελεύθερων για την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και τις αφίσες. Η ανοχή του συστήματος σταματά εκεί που αρχίζει η αμφισβήτησή του. Κι η ελευθερία στους χώρους δουλειάς σταματά εκεί που ξεκινά η απεργία.
Ίσως για κάποιους αυτό να περνάει στα ψιλά, μες στην αναμπουπούλα, αλλά ο Τζήμερος δεν έσκισε ένα τυχαίο υλικό του ΠΑΜΕ ή του ΚΚΕ, που είναι κόκκινο πανί για οποιονδήποτε φασίστα ή φιλελέ ταύρο του Μάνου. Έσκισε αφίσες που καλούσαν στην απεργία στις 17 Μάη κι αποτελούν κόκκινο πανί για το σύστημα και τα τσιράκια του -ακόμα κι αυτά με δημοκρατικό μανδύα.
Δοκιμάζονται επίσης στην πράξη, η στοιχειώδης επαφή της προπαγάνδας των φιλελέδων με την πραγματικότητα, που εφόσον δε συμφωνεί μαζί τους, τόσο το χειρότερο για αυτήν. Ως διαφημιστής μάλιστα, ο Τζήμερος ξέρει πώς να τη φέρει στα μέτρα του και να τη διαστρεβλώσει. Μπαίνει πχ ένα βίντεο με την αντίδραση -όπου τον πετάνε έξω από την αίθουσα όλοι μαζί, κι όχι ένα μπουλούκι του ΚΚΕ, όπως καταγγέλλει), αποσιωπώντας τη δική του δράση (να πάλι ο Μάνος) που την προκάλεσε.
Αυτός, σου λέει, πάντα κατεβάζει αφίσες, γιατί λερώνουν το δημόσιο χώρο -λες και είναι ο δικός του ιδιωτικός χώρος, για να το κρίνει. Οι άλλοι λοιπόν έπρεπε να τον εμποδίσουν; Ε όχι. Απαγορεύεται να απαγορεύεις -εκτός κι αν πρόκειται για αφίσες κι απεργίες.
Είναι αξιοσημείωτο, τέλος, το δίπολο "θύτης-θύμα" που χρησιμοποιεί κατά το δοκούν και σε διάφορα επίπεδα ο Τζήμερος. Αφενός θέλει να εμφανίσει τον εαυτό το ως θύμα των "σταλινικών τραμπούκων" και των συνοδοιπόρων τους, για να κερδίσει τη συμπάθεια των ουδέτερων. Αφετέρου ξέρει πως δεν πρέπει να φανεί αδύναμος -που είναι το χειρότερο ελάττωμα για τη φυλή των Αρίων και των Αρίστων- αλλά ως δύναμη κρούσης και αιχμή του δόρατος κατά των κομμουνιστών, των απεργιών και κάθε λαϊκής, συλλογικής κινητοποίησης. Κι αυτό είναι το πραγματικό μήνυμα που θέλει να περάσει με τη θρασύδειλη μαγκιά του και τα κωμικά του σχόλια -πχ, όταν θέλω να σπρώξω κάποιον, μπορώ να σπρώξω οποιονδήποτε.
Πόσο μάλλον γυναίκες, στις οποίες δείχνουν αδυναμία αλλά και τη "δύναμή" τους όλα τα φασιστοειδή, λες κι έχουν άμιλλα, αφού νιώθουν πως μόνο εκεί τους παίρνει να το κάνουν και πως θα κερδίσουν το θαυμασμό κι άλλων θρασύδειλων φασιστών του είδους τους.
Το πιο ανησυχητικό πάντως δεν είναι τόσο ο Τζήμερος αυτός καθαυτός, αλλά η χαζοχαρούμενη, σεξιστική (ή οτιδήποτε άλλο) αποδοχή της στάσης του από διάφορους κρυπτοφασίστες, που τώρα εκδηλώνονται. Κι είναι εντυπωσιακό πως μπορούν να πιστέψουν τα πάντα για το Στάλιν, τα σκυλιά του Κιμ, τους πυροβολισμούς στη Βενεζουέλα, κοκ, απλά και μόνο επειδή τα άκουσαν κάπου, αλλά για τον Τζήμερο χρειάζονται βίντεο, αποδείξεις κι ονόματα, πριν ψελλίσουν μια τυπική καταδίκη.
23 σχόλια:
Δεν αποτελεί έκπληξη η συμπεριφορά της κ.Τσαπανίδου προς εκπρόσωπο του ΚΚΕ. Υπήρξε η συνέντευξη με την τότε Γενικη Γραμματέα Αλέκα Παπαρήγα και αν θα συμμαχήσει με τον Σύριζα σε κάποιο πρόγραμμα. Το απόσπασμα της συνέντευξης κυκλοφόρησε στο ίντερενετ σαν να ενίσχυε την γνωστή ΠασοκοΝεοδημοκράτικη άποψη "να παιδιά το ΚΚΕ δεν θέλει να κυβερνήσει, είναι κόμμα μόνο διαμαρτυρίας". Ας βρουν τώρα τον έξυπνο που μέσα σε Καπιταλιστική Οικονομία, ΕΕ και ΝΑΤΟ θα ακολουθεί αλα καρτ τους κανόνες του Καπιταλισμού της ΕΕ και του ΝΑΤΟ.
Υποθέτω πως η κυρία δεν ήξερε τις Ευρωπαϊκές Συνθήκες Μνημονίων διαρκείας π.χ.Μάαστριχ που υπέγραψε οΣυν/ Σύριζα. Τώρα που ο Σύριζα φέρνει το 4ο μνημόνιο μπορεί και να λύθηκαν οι "απορίες" της.
Στην υπεράσπιση του Σύριζα ως "νέου" φαίνεται να έχει μία μικρή ευαισθησία. Όταν Νδημοκράτης απαριθμούσε τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ που είναι στον Σύριζα, πάνω σε εξυπνάδα Συριζαίου για τα 40 χρόνια που κυβέρνησαν οι "άλλοι", μου φάνηκε πως προσπάθησε να αλλάξει το θέμα.
Η απάντηση προς λογής-λογής Τζήμερους και λοιπούς ιδεολογικούς συγγενείς φανερούς ή κρυφούς είναι μία. Ενδυνάμωση των συνδικάτων. Αυτό "πονάει" το κεφάλαιο
@Μπρεζνιεφικό Απολίθωμα
Αν νομίζεις πως το σχόλιο δεν πληρεί τους κανόνες δημοσίευσης, μην το δημοσιεύσεις
17-57
Συγκεκριμένα οι αφίσες ήταν νομίζω του συνδικαλιστικού οργάνου των εργαζομένων του υπουργείου.
Ο.Χ.Ε.Π.
Δεν λαμβάνονται υπόψη ούτε τα κείμενα, ούτε οι μαρτυρίες, ούτε τα ντοκουμέντα, ούτε τα βιώματα χιλίαδων ανθρώπων.
Video υπάρχει; Που είναι το video;
Για λογής λογής δημοσιογράφους που ζητάνε επίμονα το video.
Η αλήθεια μπορεί και να είναι κάπου στην μέση στην αντίσταση του ΕΑΜ-ΕΛΑΣ κατά των φασιστών στο Β' Παγκόσμιο πόλεμο. Επίσης στους ΝΑΤΟϊκους βομβαρδισμούς στην Γιουγκοσλαβία, στις Ιμπεριαλιστικές εισβολές στο Ιρακ, Λιβύη, Συρία.
Για λογής λογής "αντικειμενικούς" δημοσιογράφους του 50-50 που φταίει τόσο ο θύτης όσο και το θύμα.
Ψιλοτρολάρω αλλιώς δεν παλεύεται
Βέβαια οι περισσότεροι βιντεόπληκτοι και του 50-50 όταν μιλάνε για ΕΣΣΔ, Κούβα, τώρα με ΛΔΚ που κάπως καπιταλίζει ακόμα και για τους κοντινούς τους, του καπιταλισμού με ανθρώπινο πρόσωπο όπως του Τσάβες - Μαδούρο της Βενεζουέλας δεν είναι και τόσο του 50-50 και αναμασούν ότι βλακείες τους λένε τα "έγκυρα" διεθνή ΜΜΕ.
Ο κύριος είχε ξαναπροκαλέσει με σκίσιμο αφισών του ΠΑΜΕ πριν ένα 6μηνο. Μόνο ως κίνηση της απελπισίας, μπορεί να ερμηνευτεί, παραμονές της απεργίας ενάντια στο 4ο μνημόνιο και επιτυχημένων συγκεντρώσεων της 1ης Μαϊου. Το ΠΑΜΕ ανεβαίνει
17-57
Διορθώνω - Προσθέτω την αρχή στο 12 Μαΐου 2017 - 4:36 μ.μ.
Για την Γαλλική Επανάσταση. Μάλλον δεν πρέπει να λαμβάνονται υπόψη ούτε τα κείμενα, ούτε οι μαρτυρίες, ούτε τα ντοκουμέντα, ούτε τα βιώματα χιλίαδων ανθρώπων.
Video υπάρχει; Που είναι το video; Άρα δεν έγινε..η Γαλλική Επανάσταση!
Για λογής λογής δημοσιογράφους που ζητάνε επίμονα τα video.
Η επιμονή για το video έχει και μία, για μένα, πονηρή τοποθέτηση για να φανεί πως το ΠΑΜΕ δεν είναι δυνατό. Μα αν δεν ήταν δυνατό, δεν θα είχαν ασχοληθεί μαζί του. Φάνηκε ακόμα και με την διακρτιτική απουσία του αστικού τύπου από τις μεγάλες εκδηλώσεις της Πρωτομαγιάς του ΠΑΜΕ από τα δελτία ειδήσεων, της εφημερίδες μέρα μεσημέρι στο Κέντρο της Αθήνας.
Δεν ισχύει το " το δεν το δείχνει η τηλεόραση άρα δεν υπάρχει". Εδώ δεν υπάρχει το 50-50 των "αντικειμενικών"
17-57
http://www.902.gr/eidisi/politiki/129245/ti-fasistiki-kai-thrasydeili-symperifora-typoy-tzimeroy-na-apomonosoyn-oi
>..Ανέφερε επίσης ότι το γεγονός καταδίκασε το σύνολο του Περιφερειακού Συμβουλίου
εκτός από τα μέλη της Χρυσής Αυγής.
Χέρι - χέρι, Τζήμερε... Όμως αγαπάει ο θεός τον κλέφτη, αγαπάει και τον νοικοκύρη λαό για να γίνει αφέντης στον τόπο του - και εσύ δεν χωράς.
Καλά ο Τζήμερος, αυτό εδώ το πήρατε χαμπάρι;
Είχα γράψει και παληότερα γι αυτή τη "μούρη", που το 2001 εισηγούνταν στην ΚΕ/ΚΚΕ θετικό απολογισμό για την ..."επιτυχή πολιτική μας στο Ασφαλιστικό"!
Σιγά-σιγά βγαίνουν τα σαλιγκάρια....
Είχε φτάσει και στο ΠΓ, ο μικροαστός, τρομάρα του.
Οχι, που δε θα 'ντώβρισκα:
Εδώ ήτανε.
Παρολο το γραφικο του πραγματος, με πρωταγωνιστη εναν σεσημασμενο αντικομμουνιστη, αυτο που βλεπω εγω ειναι μια αποθρασυνση των φασιστων εις βαρος του λαικου κοσμου. Τα γεγονοτα στο Περαμα, η επιθεση στην Κανελλη, οι τραμπουκισμοι εναντιων εκπαιδευτικών και γονεων, δεν ειναι τυχαια περιστατικα αλλα δειχνουν μια πορεια κλιμακωσης με ορόσημο την δολοφονια μεταναστων και Φυσσα.
Αυτο δεν μπορει να ειναι αλλο ανεκτο.Πρεπει επιτελους να ξεκινησει ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ αντισταση, αντιδραση, ενεργειες εναντιων καθε φασιστικης ενεργειας και νοοτροπιας. Τα ευχολογια και η παραίνεση "να τσακιστει ο φασισμος" δεν αρκουν πια και επιτελους πρεπει να απαντησουμε συγκεκριμενα τι εννοουμε οταν λεμε "τσακισμα", γιατι μου φαινεται οτι εχει γινει λεξη κλισέ, χωρις πραγματικο σχεδιο ή στρατηγικη πισω απο την λεξη
Β.Δ.
@Β.Δ.
Ο φασισμός μπορεί να αντιμετωπιστεί μόνο ως αγαπημένο παιδί του Καπιταλισμού. Και την μοναδική του λύση όταν "σφίξουν τα γάλατα". Ως ιδεολογία-πρακτική, ο φασισμός ως της συνέχεια της "ταξικής συνεργασίας" της σοσιαλδημοκρατίας "με άλλα μέσα", και αντιμετωπίζεται με την απομόνωση από τον λαό και ειδικά από τους εργατικούς χώρους.
Πόσοι από αυτούς ή ήταν ή είχαν συγγενείς στελέχη του προ οικονομικής κρίσεως Πασοκ; Συμβαίνουν και στη Γαλλία. Αμόν: "Εμείς «φτιάξαμε» τη Λεπέν"! Τώρα που καταποντίστηκε στις εκλογές τα λέει έξω από τα δόντια ο κ.Αμόν.
http://fadomduck2.blogspot.gr/2017/05/blog-post_71.html
Φεύγουνε οι φασίστες όπου βρεθεί ΚΚΕ-ΠΑΜΕ από το 2013 . Π.χ. Στην Κρήτη το 2013 οι φασίστες έκαναν ένα κρύο μπανάκι στην θάλασσα όταν είχε έρθει ένα Αμερικάνικο Αεροπλανοφόρο.
Πέρσι στην κάθοδο των αγροτών στην Αθήνα μπήκαν ως "πολίτες" αλλά έφυγαν με μαζική δράση όταν πήγαν να πάρουν τον λόγο στην εξέδρα. Και πολλά άλλα που ο λαός τους απομονώνει.Χωρις να προβάλλονται τα video από τα ΜΜΕ γιατί χαλάνε το ίματζ τους.
Τις ίδιες εποχές οι ντροπαλοί δεξιοί που το εμφανίστηκαν ως αριστεροί ή ως δημοκράτες χαριεντιζόντουσαν με φασιστοειδή ή τους ανεχόντουσαν στις πλατείες, στα κινήματα πολιτών, στο δημοψήφισμα - μνημόνιο Τσίπρα και στη Βουλή όταν έπαιρναν το μέρος τους που ο Πελετίδης στην Πάτρα δεν τους παραχωρούσε αίθουσα.
Ο τρόπος που έδρασε ο αντικομμουνιστής διαφημιστής, δείχνει την απελπισία τους. Ο τρόπος δημοσιογραφικής κάλυψης από το Πασοκ με Παραλλαγές και την Σοβαρή Δεξιά τα όρια της "ελεύθερης δημοσιογραφίας" των ιδιωτικών μέσων παραγωγής και του αστικού κράτους. Επιπλέον, το στρίμωγμά τους λόγω των συνθηκών εν αναμονή της ψήφισης του 4ου μνημονίου και διόλου απίθανων "εξελίξεων" στη Ν.Α.Μεσόγειο.
Ξαναρωτώ τους "αντικειμενικούς". Πως είμαστε σίγουροι πως έγινε η Γαλλική Επανάσταση αφού δεν υπάρχει video;
17-57
@Β.Δ.
Το λαϊκο κίνημα αποφασίζει και δρα με τους φορείς τους, τα σωματεία του, τα συνδικάτα του. Λογικές έξω απο αυτά, ρίχνει νερό στο νερόμυλο των "σοβαρών", "αντικειμενικών" για τα "δύο άκρα".
Το ζήτημα είναι η μεγαλύτερη συμμετοχή - συσπείρωση του λαού στους μαζικούς φορείς και η απομόνωση του φασισμού. Ενέργειες συνδικάτων σωματείων λαϊκών φορέων έχουν γίνει και γίνονται που συνδέουν την Στρατηγική με την Πράξη.
Αν περιμένεις από τα καπιταλιστικά μέσα ενημέρωσης σε εφημερίδες, ιντερνετ, ραδιόφωνα, τηλεόραση να χαλάσουν "το ίματζ του δυνατού" για τα φασιστοειδή και την προβολή της απομάκρυνσης - απομόνωση τους τους μέσα από τους λαϊκούς μαζικούς φορείς, τα συνδικάτα, τις λαϊκές επιτροπές, σώθηκες.
Θα στο πω διαφορετικά με τη σύνδεση οικονομίας-πολιτικής.
Θα ήταν ποτέ δυνατόν:
Σε έναν καπιταλισμό που πάνω από 110 χρόνια έχει περάσει στην Ιμπεριαλιστική και τελευταία του Φάση του (ο καπιταλισμός που "σαπίζει" κατά Λένιν),
μία χώρα με μονοπώλια, εξαγωγές κεφαλαίων, σύμφυση τραπεζικού-βιομηχανικού τομέα στην οικονομία μέσα σε Ιμπεριαλιστικούς Οργανισμούς να μην έχει φασισμό;
Η επίσημη επανεμφάνιση του φασισμού στην Ελλάδα μάλλον άργησε και είναι πιο μικρή σε σχέση με πολλές άλλες χώρες της "δημοκρατικής" Ευρώπης.
Γιατί κύριε; Μήπως γιατί υπάρχει ΚΚΕ, με σχέδιο εξόδου από την καπιταλιστική κρίση, που δεν πούλησε τις αρχές του όταν του έστρωναν το τραπέζι μίας άλλης διαχείρισης του Καπιταλισμού Σύριζα και λοιποί του ΠΑΣΟΚαριστεροι το 20111-2012;
Τις εποχές που άλλοι ανακάλυπταν το "νέο ΕΑΜ" στις πλατείες αλλά προσπαθούσαν να μην μιλήσουν για την ηρωϊκή 9μηνη απεργία στην Χαλυβούργια Ελλάδος.
17-57
@ΒΔ
Τσάκισμα, σημαίνει να απομονωσουμε γους φασιστες, να μην μπορουν να σταθουν πουθενά, να νιωθουν ανεπιθύμητοι σε καθε γειτονιά. Σιγουρα το τσάκισμα δεν σημαινει να φτιαξουμε ομαδες κρουσης και να πλακωνομαστε σαν χουλιγκανς, εαν αυτο υπονοεις
Προκειται για τροτσκιστη. Να τα λετε.
Συνεννοούνται;
http://www.rizospastis.gr/story.do?id=9355186
"Δύο μέρες πριν από τη χειροδικία του φασιστοειδούς Τζήμερου στην Αλεξάνδρα Μπαλού, με πρόσχημα τις αφίσες του ΠΑΜΕ για την απεργία στο Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής, η Χρυσή Αυγή κατέθεσε Ερώτηση προς τον υπουργό Εσωτερικών, ζητώντας να προχωρήσει στις «νόμιμες ενέργειες» για να σταματήσει η ανάρτηση αφισών και πανό του ΚΚΕ και του ΠΑΜΕ σε «δημόσιους χώρους».
Θυμίζουμε ότι ο Τζήμερος επιτέθηκε στο στέλεχος του ΚΚΕ αφού έσκισε τις αφίσες που καλούσαν στην απεργία, ενώ δικαιολόγησε την αθλιότητά του υπερασπιζόμενος την «καθαριότητα των δημόσιων χώρων». Και μην μπορώντας να συγκρατήσει το αντικομμουνιστικό του μένος, κάλεσε την «αστική δημοκρατία» να «βάλει όρια» στο ΚΚΕ. Δηλαδή, ο μεν θρασύδειλος Τζήμερος βγαίνει στα κανάλια και ζητάει «μέτρα» περιορισμού της δράσης του Κόμματος, φτάνοντας σε σημείο να μιλάει για «εγκληματική οργάνωση», οι δε ναζιστές βουλευτές απευθύνονται απευθείας στα υπουργεία ζητώντας παρόμοια μέτρα! Είναι αυτό που λέμε «τα μεγάλα (φασιστοειδή) πνεύματα συναντώνται»..."
την αυτοδικια επιδιωκει ο φασισμος για να βγει μετα στην κοινωνια κλαιγοντας σαν αδικημενος .Μονο το δυναμωμα του εργ,κιν. φοβαται και ο φασισμος και ο "μπαμπας του"
Παρεπιπτοντως ωραιο το αρθρο σου "Γλυκια εκδικηση " στην ΚΑΤΙΟΥΣΑ
Μια προταση προς την Κεντρικη Επιτροπη του μπλοκ
Θα μπορουσες, τα κειμενα που ανεβαζεις στο κατιουσα, να τα αναδημοσιευεις στο μπλοκ, ετσι ωστε αυτο να μπορει να ανανεωνεται καθε μερα, και να συνεχιζεται κανονικα η κουβεντα εδω.
Μη χασουμε και την ψυχοθεραπεια μας!
Προλεκαλτ
Συμφωνω με τον προλεκαλτ
Kabamaru για το προηγουμενο σχολιο
@Β.Δ
Όχι ότι με ενοχλεί ή ότι υποχρεούσαι να το γνωρίζεις, αλλά χρησιμοποιώ το συγκεκριμένο ψευδώνυμο (σιγά το ψευδώνυμο δηλαδή για να μην συμπέσει με άλλο) σε σχόλια σ' αυτό το μπλογκ. Σε κάθε περίπτωση θα το κάνω vita delta απλά και μόνο για να μην μπλέξουμε καμιά φορά τα μπούτια μας. Γι' αυτό που λες πάντως διαφωνώ. Για την ακρίβεια κάτι τύποι σαν το Τζήμερο το επιδιώκουν για να πουλήσουν μετά το δράμα τους για τους τραμπούκους κομουνιστές στα τηλεοπτικά πάνελ. Αυτό δεν σημαίνει ότι οι προκλήσεις πρέπει να μένουν αναπάντητες (όπως δεν συνέβη ούτε στη συγκεκριμένη), αλλά ότι κάθε απάντηση πρέπει να γίνεται συντεταγμένα και να έχει πάντα πολιτικό πρόσημο.
vita delta
Ξεσάλωμα νεοφιλελέδων.
Με βάση τα επιχειρήματα των οπαδών του Τζημερου κανένας πλέον δε θα καταδικάζεται αν δεν υπαρχει βίντεο.Ακομα και αν υπαρχουν μάρτυρες και μαλιστα και μη αριστεροί.
http://www.capital.gr/forum/thread/6025257?messageId=6025257
Που είανι το video κύριε; Φως φανάρι ότι 20-30 άτομα συνομώτησαν σε χρόνο μηδέν να πούνε όλοι το ίδιο επειδή τρέμουν την επέλαση του ογκόλιθου της πολιτικής που ακούει στο όνομα Θάνος Τζήμερος ο Aφισοσκιστής.
Στην εκπομπή της Τσαπανίδου της 12η Μαϊου είχε καλεσμένο εκπρόσωπο της ΠΟΕ-ΟΤΑ για τις πρόσφατες αποφάσεις του Ελεγκτικου Συνεδρίου. Πάνω που μιλούσαν για τις κινήσεις - απεργίες της ΠΟΕ-ΟΤΑ ζήτησε να σκεφτούν και τις τουριστικές περιοχές της Ελλάδας που μπορεί να πληγούν από απεργία στους δήμους.
Ερώτηση Τσαπανίδου
" Θα είστε το ίδιο σκληροί και στους τουριστικούς δήμους. Δηλαδή θα πηγαίνουν οι τουριστες στη Μυκονο και θα την βλέπουν να πνίγετε στο σκουπίδι;"
Γελούσε διακριτικά ο εκπρόσωπος της ΠΟΕ-ΟΤΑ. "Ωραίο παράδειγμα μου δώσατε κυρία Τσαπανίδου για την Μύκονο" "Δεν ξέρω τι θα γίνει στην Μύκονο" μετά "Αν θα υπάρξει πρόβλημα στη Μύκονο;"
Μετά τον Τζήμερο τον προστάτη της αισθητικής και τον άγιο αφισοσκιτή των αφισσών των απεργιών εργατικών σωματείων κατά του 4ου Μνημονίου των Σύριζα-Ανελ που θεωρητικά δεν τους στηρίζει,
προτείνω να δωθεί ο τίτλος της προστάτιδας κατά των σκληρών απεργιών της ΠΟΕ-ΟΤΑ ειδικά στην Μυκόνο στην κ.Τσαπανίδου.
tο video της 12ης Μαίου της εκπομπής της κ.Τσαπανίδου τόσο με την Μπαλού όσο και με την ΠΟΕ-ΟΤΑ(στην πρώτη ώρα του βίντεο) . Να μην λένε οι "αντικειμενικοί" βιντεοπληκτοι καθηγητές διαιτησίας πως δεν υπάρχει video άρα δεν ειπώθηκαν.
https://www.youtube.com/watch?v=C7fa-WHrBkw
Γελάνε και τα τσιμέντα μαζί τους.
17-57
http://www.liberal.gr/arthro/137688/apopsi/arthra/machaira-edoses-machaira-tha-labeis.html
όχι μονο ο αρθρογραφος ειναι εμετικος αλλα και οι σχολιαστες δεν πανε πισω
kabamarou
@kabamarou
Ό,τι φασισταριά και "αντικειμενικοί" έχουν πάρει σβάρνα το ίντερνετ και υποστηρίζουν τον τζήμερο έχει προσφέρει μία Πολύ Καλή υπηρεσία προς το λαϊκό κίνημα.
Την σύνδεση οικονομίας με πολιτική. Την πλήρη πλέον αυτοαποκάλυψη πολλών αυτοαποκαλούμενων "νεοφιλελέ", "αντικειμενικών", κ.α. όπως αλλιώς αυτοαποκαλούνται ως φιλικά διακείμενοι ή ως κρυφό φασιστοειδή με γραβάτες ή ταγιέρ.
Στο σάιτ της χ.α., υποστηρίζουν ότι ο Τζήμερος "έχει πει μεγάλες αλήθειες" . Προφανώς εννοούν το μίσος για το λαϊκό κίνημα και επιπλέον την προσπάθεια δημιουργίας μίας "σοβαρής" χ.α. .
Στην προκείμενη κίνηση μάλλον απελπισία ή/και ανυπομονησία δείχνει η κίνηση Τζήμερου, γιατί έμμεσα στηρίζει την Κυβερνηση με το σκίσιμο αφισσων απεργιών ενάντια στα νέα μέτρα, παρά υπηρετεί την υποθέτω πιθανή προσπάθεια του "να του βγει" άλλα Κανέλλη με την Μπαλού.
17-57
Τι να σου πω δε ξερω, και με τον κασιδιαρη και την κανελλη περιμενα αλλη αντιδραση απο τον κοσμο αλλα τελικα ακουγα απο πολλους οτι καλα της εκανε και τετοια. Και δε μιλαω μονο απο κρυφοφανερους φασιστες. Εγω φταιω που στα γεραματα εκανα φβ και ανοιγω οτι βλακεια ερχεται.
Kabamarou
Ουδέν κακό αμιγές καλού Kabamarou.
Ζητάνε το video για μία "επανάληψη" του "δυνατού"σε στυλ Κανέλη που μόλις του ακουμπήσουν μία τρίχα κλαψομουν..ει "Οι τραμπούκοι του ΠΑΜΕ" αν και αυτοί που τον έδιωξαν ήταν από σχεδόν όλες της δημοτικές παρατάξεις πλην χ.α.
Το" λάθος στον σχεδιασμό" (οι προκλήσεις είχαν επαναληφθεί προ 6μηνου)ήταν η χρονική συγκυρία που το ΠΑΜΕ ανεβαίνει, το μίσος του εναντίων των σωματείων που απεργούν μπροστά στο 4ο μνημόνιο. Μη θέλοντας, συσπειρώνει περισσότερο εργατόκοσμο στο ΠΑΜΕ. Ότι το μόνο κόμμα που δεν καταδίκασε ήταν η χ.α. προσφέρει μία ανεκτίμητη υπηρεσία (σύνδεση οικονομίας - πολιτικής) και ας ήταν ο σκοπός του τελείως διαφορετικός. Άρα η κίνηση του βγαίνει μπούμεραγκ. Για αυτό τον ονόμασα κίνηση απελπισίας
Με την Κανέλη είναι το απλό ένα. Μία γνήσια μεσοαστή φτύνει την τάξη στην οποία άνηκε, αφήνει μία ζωή με όλα τα προβλήματα της λυμένα και αντίθετα προσφέρει τις υπηρεσίες της στο εργατικό κίνημα. Αν η Κανέλη δήλωνε απλώς αριστερή, "αντιμνημονιακή" θα αναλαμβανε μεγάλα οφίτσια και υπουργεία και επί ΠΑΣΟΚ και επί Σύριζα.
Αυτό είναι το ανεξήγητο για τους "επικριτές" της. Ίσως γιατί η Κανέλη είναι έντιμη ως προς την συνείδeιση της. Αμφιβάλω για το ίδιο για τους "επικριτές" της.
17-57
Δημοσίευση σχολίου