-Δηλ πού διαφέρει ένας Λαφαζάνης από
το Κουκουέ;
Με ρώτησε ο σύναδελφος, προσπαθώντας άθελά του να με αφήσει στον τόπο. Για
να προχωρήσει, με τη βοήθεια ενός άγριου βλέμματος, σε διορθωτική,
συμπληρωματική δήλωση: αφού η πρότασή του
υπερκαλύπτεται από το Κουκουέ.
Υπερκαλύπτεται... όπως λέμε πχ πως το σύμπαν υπερκαλύπτει την Ελλάδα, η
πραγματικότητα τους πολιτικούς μας μικρόκοσμους, ή ο ωκεανός τα ερείπια της
χαμένης Ατλαντίδας, που είναι ζήτημα αν υπήρξε ποτέ (κάτι σαν το σοσιαλισμό,
για τους αριστερούς αντισοβιετικής κοπής –που είναι αντίφαση εν τοις όροις) και
της Παγγαίας, που είναι κάτι σαν την παναριστερά που διασπάστηκε.
Αλλά το προηγούμενο δεν έμεινε ατιμώρητο κι απαντήθηκε με το ίδιο νόμισμα.
Εξάλλου η αλλαγή νομίσματος (αντί της αλλαγής συστήματος) δεν είναι παρά η άλλη
όψη του νομίσματος της αστικής κυριαρχίας.
-Και γιατί δε ρωτάς ποια είναι η
διαφορά της ΝΔ με το Ποτάμι;
-Ε αυτοί
κυβερνούσαν τόσα χρόνια ρε συ, οι άλλοι έχουν νέα πρόσωπα.
Και σε πολύ καλή, γυαλιστερή, τηλεοπτική συσκεαυσία. Στις μέρες μας
άλλωστε, το περιτύλιγμα μετράει.
Αλλά ας επεκτείνουμε το αρχικό ερώτημα.
Ποια είναι η διαφορά μεταξύ Πράσινων και Βένετων; Γιατί δε φτιάχνουν έναν
ενιαίο φορέα που θα στεγάσει πολιτικά το «ναι» στο δημοψήφισμα και το μέτωπο
«μένουμε Ευρώπη»;
Ποιες είναι οι συγκλονιστικές κι αγεφύρωτες διαφορές του αριστερού και του
δεξιού μνημονίου; Ή μεταξύ του διαβόητου μέιλ Χαρδούβελη και της ελληνικής
πρότασης με τις 47+8 σελίδες (με τις οποίες, για να μην ξεχνιόμαστε,
συμφωνούσαν και οι βουλευτές της Λαϊκής Ενότητας); Γιατί δε φτιάχνουν όλοι μαζί
ένα μεγάλο κυβερνητικό συνασπισμό; Γιατί δε συνεργάζονται;
Από το Ποντίκι |
Πώς κρατιέται και δε ξεσπά σε γέλια η Φώφη, όταν μιλάει για τη δημιουργία
ενός πόλου μεταξύ της Νδ και του Σύριζα; Πού ακριβώς υπάρχει αυτός ο χώρος,
στον παρόντα χωροχρόνο, για να τον καταλάβει; Και ποιες είναι οι διαφορές του
πολυάριθμου κινήματός της από το Πασόκ της νέας εποχής; Δε νιώθει λίγο σαν την
Τζένη Καρέζη στο «δεσποινίς Διευθυντής», όταν βλέπει την κοινοβουλευτική ομάδα
του Σύριζα; (Μπα; Σκοντάψαμε σε γνωστές φυσιογνωμίες...).
Γιατί δεν τα βρίσκουν επιτέλους; Γιατί δε συνεργάζονται;
Ποια είναι η ουσιαστική διαφορά του Λεβέντη από άλλους αρχηγούς αστικών
κομμάτων; Καμία απολύτως. Απλά οι υπόλοιποι είναι τελευταία ακόμα πιο γραφικοί
από την Ένωση Κεντρώων. Τι έχουν να χωρίσουν λοιπόν; Γιατί δε συνεργάζονται;
Γιατί δεν ενώνονται;
Ποια είναι η σχέση της πρώτης φοράς με τις συνέχειές της (τα αποκαλούμενα
σίκουελ); Άραγε τι σηματοδοτεί η δημόσια διαφοροποίηση του Λαϊκού Στρώματος από
την τοποθέτηση του ΓΓ ότι τα σίκουελ είναι συνήθως χειρότερα από τις πρώτες
φορές; Τι είδους κινηματογράφο βλέπει ο ποιοτικός Λαφαζάνης στον ελεύθερο χρόνο
του; Και ποια η σχέση του με το (λαϊκό) κίνημα του σοσιαλιστικού σουρεαλισμού;
Σε τι διαφέρουν Σύριζα και ΛαΕ; Πόσο έγκαιρα φρόνισε να διαφοροποιηθεί ο
ΠιΛαφ; Όμως, Παναγιώτη, μην μπερδεύεσαι. Όπως έλεγε και μια αφίσα σας, ο Σύριζα
είσαι Εσύ! Γιατί λοιπόν δε συνεργάζονται; Γιατί δε ενώνονται;
Ποιες είναι οι αγεφύρωτες διαφορές του Αλαβάνου που συνεργάστηκε με την
Ανταρσυα το Γενάρη, με τον Αλαβάνο που τα βρήκε τώρα σε λίγα λεπτά με το
Λαφαζάνη; Έχει διπολική διαταραχή; Γιατί δε συνεργάζεται μεταξύ του; Γιατί δεν
τα βρίσκει επιτέλους;
Σε τι διαφέρουν όλα αυτά από την πρόταση του παλιού Σύριζα για το
αντιμνημονιακό μέτωπο;
Και σε τι διαφέρει το Σαν Σίρο από το Τζουζέπε Μεάτσα; (Στο ένα παίζει η
Ίντερ και στο άλλο η Μίλαν, όπως είχε πει κάποτε ένας πρόεδρος της ΑΕΚ).
Ρητορικά τα ερωτήματα.
Αν και το ευρύ, ενωτικό πνεύμα μπορεί να ξεπεράσει τις δυσκολίες και να
ευοδωθεί τελικά η συνεργασία τους, όλων ή έστω των περισσότερων (ακόμα και οι
τροτσκιστές του Σεκ, που είχε αναχθεί το τελευταίο διάστημα σε φάρο
φωτεινότητας συγκριτικά με άλλους, δεν προβάλλουν και πολύ ισχυρή άρνηση στις
ενωτικές προτάσεις). Κι αν κάποιος χρειάζεται ιδεολογικό άλλοθι, μπορεί να
ξεθάψει το επιχείρημα του Λένιν για τη συνεργασία και με τον πιο αμφίβολο, τον
πιο αμφιταλαντευόμενο σύμμαχο. Προφανώς όμως ο Βλαδίμηρος δεν είχε υπόψη του
πως αυτός ο σύμμαχος θα τραβάει αυτός προς τις θέσεις του τους εταίρους του,
αντί να συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα, που δεν
αρκούν να χαλάσουν μια ωραία ιστορία αγάπης.
Υπάρχει και μια γελοιογραφία, που αποδίδει τα πράγματα με το όνομά τους
(αλλά δεν μπόρεσα να τη βρω για να την κοτσάρω) και απεικονίζει δύο εύσωμους
λουόμενους πολιτικούς (μάλλον έναν δεξιό κι έναν σοσιαλδημοκράτη, με τον ένα να
λέει στον άλλο πως οι τεράστιες πολιτικές τους διαφορές δεν μπορούν να φανούν
τώρα, που φοράνε μαγιό.
Εύρηκα, εύρηκα! Δηλ ο Πόε Χανιά. Τα συχαρίκια για τα εύρετρα του ανήκουν |
Αν φορούσαν κοστούμι όμως; Μπορεί να υπήρχε κόκκινη γραβάτα, σαν του
κυρ-Φώτη. Ή και καθόλου γραβάτα (αλά «πρώτη φορά αριστερά»), που βγήκε για να
τυλιχτεί σα θηλιά γύρω από το λαιμό μας.
Και γιατί δε συμμετέχει το Κουκουέ σε αυτή την ιστορία των διερευνητικών;
Να συναντηθεί να δουν τι θέλει ο καθένας;
Θέλετε μήπως
σοσιαλιστικό μετασχηματισμό της κοινωνίας; Σύγκρουση με τα μονοπώλια και με τη
μεγάλη ευρωπαϊκή ιδέα; Συγκρότηση λαϊκής συμμαχίας για την αλλαγή συστήματος
(και όχι απλά του νομίσματος);
Όχι, ε; Ε, δε
χάσαμε τίποτα να ρωτήσουμε, τουλάχιστον...
Και το δούλεμα
συνεχίζεται...
38 σχόλια:
Νομίζω το πράγμα πρέπει να γίνει πιο ξεκάθαρο.
Η "τρολιά": "Γιατί δεν συνεργάζεται ο Πι.Λαφ. με τον ΣΥΡΙΖΑ;", δεν είναι καθόλου "τρολιά".
Και οι 2 ΕΕ θέλουν! Η ΕΕ έχει μνημόνια 1000%, οπότε που τα χαλάνε;
Στο πολιτικό σόου τα χαλάνε, και στο πως αυτό καθορίζει την επιρροή του κάθε προσώπου, και ΟΧΙ της κάθε πολιτικής πρότασης!!!
Αυτή την στιγμή οι 2 ΣΥΡΙΖΑ διαφέρουν στο ότι οι μεν έχουν λεκιαστεί αποδεδειγμένα από την υπογραφή του μνημονίου Νο. 3, ενώ οι δε, ακόμα είναι αθώοι μέχρι αποδείξεως του εναντίου, παρόλο που έχουν πιαστεί στα πράσα σαν συνεργοί και ομοϊδεάτες!
Θα μπορούσε να είναι και σύνθημα για τις εκλογές, ή και γενικά: "Σταμάτα να διαλέγεις πρόσωπα, και άρχισε επιτέλους να διαλέγεις πολιτικές!"
Κώστας
Προτεινω το εξης οταν παρει ο λαος την εξουσια:
1)Να διασπαστει το ΚΚΕ σε 5-6 κομμουνιστικα κομματα με παρομοια προγραμματα
2)Αυτα τα κομματα να κατεβαινουν ξεχωριστα σε εθνικες εκλογες περιπου σαν τις σημερινες
3)Να τσακωνονται ολη μερα σαν τα σκυλια στα καναλια και μεσω των εφημεριδων τους
4)Στο τελος να συνεργαζονται μεταξυ τους
Ετσι θα χουμε αληθινη σοσιαλιστικη δημοκρατια και δε θα μας τη λενε ουτε οι αστοι ουτε οι οπαδοι του Πουλατζα (ο σοσιαλισμος ή θα ειναι δημοκρατικος ή κλπ κλπ).
ΥΓ Πλακα πλακα το κομμα του καπιταλισμου συγκεντρωντικα λαμβανει 'σταλινικα' ποσοστα,που ουτε ο ιδιος ο Σταλιν δεν ειχε ονειρευτει ποτε του.
η γελοιογραφια που λες ειναι απο αλταν;
Καλα το καταλαβα οτι θα ηταν απο αλταν
https://boulgarim.files.wordpress.com/2009/07/altan21cf83cf83cf83.jpg
ιδου
Ρε φίλε με το συμπάθιο, αλλά αν όλοι αυτοί είναι διαταραγμένοι (που είναι, δεν το συζητώ) τι είναι οι κουκουέδες που:
1. Μετέχουν στην αστική δημοκρατία τηρώντας άψογα τους κανόνες της (λαμβάνοντας πολλές φορές τα εύσημα γι’ αυτό) και χρηματοδοτούνται απ’ αυτή, με σκοπό να την ανατρέψουν;
2. Λένε πως θα κοινωνικοποιήσουν δια την εκλογικής νίκης (50%+) τα μέσα παραγωγής, τα οποία προφανώς οι καπιταλιστές θα παραδώσουν ευχαρίστως και αναίμακτα.
3. Λειτουργούν κανονικότατα καπιταλιστικές επιχειρήσεις ως σκληροί εργοδότες που περικόπτουν μισθούς και απολύουν εργαζόμενους αγνοώντας την ρήση για τον Καίσαρα και την γυναίκα του;
4. Μιλάνε για Σοσιαλισμό την στιγμή που κανένα κράτος στον κόσμο πλέον δεν τον εφαρμόζει. Η Κούβα άρχισε τα «ανοίγματα» και τα διάφορα καθεστώτα-οπερέτες της Ασίας, όπως ο μονοκομματικός στυγνός καπιταλισμός της Κίνας με τις εκατόμβες νεκρών εργατών και η βασιλευομένη λαϊκή δημοκρατία της Βόρειας Κορέας, προκαλούν τον οίκτο και μόνο.
5. Συνδέουν οτιδήποτε στραβό με τον καπιταλισμό και επαναφέρουν διαρκώς την ανάγκη ανατροπής του. Χίλια στραβά έχει ο καπιταλισμός και σωστά. Το θέμα όμως είναι πως η εναλλακτική που προτείνει το ΚΚΕ, ο υπαρκτός, είχε μάλλον περισσότερα. Ο κόσμος δεν μπορούσε να ταξιδέψει ελευθέρα, δεν μπορούσε να εκφραστεί ελεύθερα, η πληροφόρηση και η ενημέρωση ελέγχονταν ασφυκτικά, υπήρχαν ελλείψεις σε βασικά αγαθά (για τους δικούς τους λόγους τα συγκεκριμένα καθεστώτα είχαν μεταφράσει το μαρξιστικό πρόσταγμα για «ισότητα στον πλούτο» σε «ισότητα στην φτώχεια».), τα υψηλόβαθμα μέλη του κόμματος ήταν «πιο ίσα» από τον λαό και απολάμβαναν ιδιαίτερα προνόμια κλπ κλπ.
Άρα πριν φτάσεις να χαρακτηρίσεις γραφικούς τους άλλους ρίξε μια ματιά πρώτα στο κόμμα σου.
Νίκος Β.
Ποε ...το "ψαχτηρι" !!!
Φίλε με το συμπάθιο κι από μένα, αλλά τη μόνη διαταραχή που βρίσκω είναι στο σχόλιό σου. Που αφενός μας τη βγαίνει ντεμέκ από "αριστερά", για να καταλήξει στο πόσο καλύτερος είναι ο καπιταλισμός από τον υπαρκτό σοσιαλισμό (και να μας το λες μάλιστα σε μια περίοδο κρίσης, που το καπιταλιστικό σύστημα δεν είναι σε θέση να δώσει ούτε καν τα στοιχειώδη). Κι από την άλλη να καταλαβαίνεις ότι το κείμενο μιλάει για διαταραγμένους και γραφικούς, ενώ στην ουσία δείχνει με πόσο αγαστή σύμπνοια δρουν και λειτουργούν.
Τα άλλα, με το συμπάθιο νο 2, αλλά δεν τα θεωρώ ούτε ακριβή ούτε άξια λόγου κι απάντησης.
5/5 αρλούμπες (μη πούμε τίποτε άλλο), ποσοστό 100%.
Οπότε καπιταλισμός μέχρι να φτάσουμε στο πισογύρισμα της δουλείας (με τους ρυθμούς που πάει το πράγμα), από το σοσιαλισμό "καλύτερα" θα είναι, ενδιαφέρουσα άποψη...
Όχι για τον προβοκάτορα, αλλά για κάποιον που θα κάνει μια αναζήτηση, θα πέσει πάνω στο άρθρο, θα τα διαβάσει και θα πει «τελικά δεν είναι καλή ιδέα» (αυτό δηλαδή που θέλει ο προβοκάτορας).
1. Άριστα κάνει που μετέχει στην αστική δημοκρατία. Η μόνη διαφορά μεταξύ αστικής δημοκρατίας και αστικής δικτατορίας είναι ότι η πρώτη σού επιτρέπει (έστω και οριακά) να κάνεις την προπαγάνδα σου. Έτσι μπορείς να έχεις στελέχη σου να χρησιμοποιούν το κανάλι της Βουλής 15 λεπτά χωρίς (πολλές) διακοπές, να παίζει σποτ σου στις εκλογές, να βγαίνεις στα πάνελ για να σε βλέπει κόσμος και να διαδίδεις τις θέσεις σου κλπ. Και ναι, να παίρνεις ως κόμμα ένα μέρος της υπεραξίας, που κλέβει η ΑΤ από την ΕΤ, για να χρηματοδοτείς την δράση σου. Γιατί όχι;
2. Διά της επανάστασης, εξυπνάκια. Που δεν θα σπάσει «ούτε ένα τζάμι» αυτοκινήτου ή πεζοδρόμιο ή στάση λεωφορείου κλπ που έχει χρυσοπληρωθεί από την ΕΤ, αλλ' αντιθέτως θα σπάσει τα χέρια που μπαίνουν στην τσέπη σου και κλέβουν ό,τι έχεις και, μόλις γιάνουν, θα τα βάλει να δουλέψουν προς όφελος της ΕΤ.
3. Ο μόνος τρόπος να έχεις ΜΜΕ στον καπιταλισμό είναι η νομική μορφή της επιχείρησης. Αλλιώς δεν γίνεται. Επιχείρησης που δουλεύει με ζημίες (που βουλώνονται από τις εθελοντικές εισφορές μελών και φίλων) και που κλείνει, προκειμένου να πληρώσει με το έσοδο της πωλήσεως τους μισθούς των εργαζομένων. Δηλαδή το ακριβώς αντίθετο από έναν σκληρό εργοδότη, που κλείνει το εργοστάσιό του για να το πάει στην Βουλγαρία, παίρνοντας μαζί και τα δεδουλευμένα τνω υπαλλήλων του, που δεν τα δουν ποτέ.
4. Η Κούβα και η Κορέα είναι δύο χώρες περικυκλωμένες και σε απαγορευτική απόσταση μεταξύ τους και κάνουν ό,τι μπορούν για να επιβιώσουν, μέχρι να δημιουργηθεί ξανά σοσιαλιστικό μπλοκ. Ωστόσο αμφότερες εξακολουθούν να περιφρουρούνται από τις επιθέσεις και τις προβοκάτσιες, μέχρι του σημείου που οι ΗΠΑ αναγκάζονται να αφήσουν το μαστίγιο και να πιάσουν το καρότο.
Η Κίνα είναικαπιταλιστική χώρα (έχει ατομική ιδιοκτησία στα μέσα παραγωγής) και καπιταλιστές μέσα στο ΚΚ. (Οι μουλάδες να τα βλέπουν αυτά.) Δεν είναι πώς φαίνεται η γυναίκα του Καίσαρα, είναι πώς είναι. (Η «αριστερά» να τα βλέπει αυτά.)
5. Καλά κάνουν και τα συνδέουν, γιατί έτσι είναι. Ο υπαρκτός είχε συγκεκριμένα προβλήματα, που το ΚΚΕ τα έχει αναλύσει, έχει αποκομίσει πλουσία πείρα, ξέρει πού οφείλονται και ποιά ήταν τα λάθη. Έτσι, δεν θα τα επαναλάβει (πιο σωστά: θα καθοδηγήσει την λαϊκή εξουσία ώστε να μην τα επαναλάβει εκείνη). Αν αυτό δεν σου φτάνει, δεν θα σου φτάσει τίποτε. Όπως κάθε σε επιστήμη, η θεωρία καθοδηγεί την πράξη, όμως παίρνει feedback από αυτήν και διορθώνεται, προκειμένου να ξανακαθοδηγήσει την πράξη, να ξαναπάρει feedback από αυτήν και να ξαναδιορθωθεί κοκ.
τελικα εχει δικιο η γελοιογραφια ...με τα σωβρακα δεν φαινονται οι διαφορες ...
Γι’ αυτόν λοιπόν που θα πέσει στο άρθρο τυχαία και μένα η απάντησή μου.
1. Αυτό και μόνο αποδεικνύει την υπεροχή της αστικής δημοκρατίας σε αντίθεση με την λαϊκή δημοκρατία του ενός κόμματος. Επιτρέπει την λειτουργία και την χρηματοδότηση κομμάτων που σκοπό έχουν την ανατροπή της.
2. “Επανάσταση”; Ακούς τελευταία εσύ αυτόν τον όρο από τους εκπροσώπους του ΚΚΕ σε οποιοδήποτε μέσο; Βγείτε και πείτε ανοιχτά για επαναστάσεις κλπ και αν ξεπεράσετε σε ψήφους το ΚΚΕ μ-λ τα ξαναλέμε.
3. Σοβαρά, μόνο οι κερδοσκοπικές επιχειρήσεις υπάρχουν στον καπιταλισμό; Κι άσε την τηλεόραση... Ένα ραδιοφωνικό σταθμό δεν μπορείτε να κουμαντάρετε και να κρατήσετε ανοιχτό, θέλετε και κεντρικό σχεδιασμό και πενταετή πλάνα τρομάρα σας.
4. Ώστε η Κορέα έχει σοσιαλισμό ε; Τι μου λες ρε παιδί μου… Ε, ρε και βλέπει από κει ψηλά ο Λένιν θα τραβάει τα μαλλιά που δεν έχει.
5. Η πολύ ανάλυση σας μάρανε. 100 χρόνια feedback! Οι παλινωδίες σας απ’ τον Στάλιν στον Χρουτσώφ, μετά στον Γκορμπατσώφ και τώρα πάλι στον Στάλιν είναι αξέχαστες. Είναι σίγουρο πως δεν θα επαναλάβετε τα ίδια λάθη γιατί έτσι όπως πάτε σε λίγα χρόνια πολύ απλά δεν θα υπάρχετε.
Νίκος Β.
Νεόφυτε, προς τιμήν σου και χαρά στη ψυχραιμία σου που βρήκες και του απάντησες!
Φαίνεται, είναι της μόδας, το σύστημα να χρησιμοποιεί πια μπάζα, μια και δεν έχει κάτι καινούργιο. Με μπάζα φτιάχνονται ο ΣΥΡΙΖΑ 1 και ΣΥΡΙΖΑ 2 και με μπάζα από παλιές προβοκάτσιες φτιάχνεται και ο πολιτικός τους λόγος.
Είπαμε βρε παιδιά ανακύκλωση, αλλά όχι και να ξανατρώμε τα σκατά! Μια στοιχειώδη επεξεργασία!
ΕΜΠΡΟΣ ΛΑ.Ε. ΜΗΝ ΣΚΥΒΕΙΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ
ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟ ΜΕ ΔΡΑΧΜΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!!
ΛΑΦΑΖΑΝ ΛΑΦΑΖΑΝ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ
ΣΚΙΣΕ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΩ.
ΜΙΑ Η ΣΩΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ
ΘΕΛΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΔΡΑΧΜΗ.
ΟΧΙ ΣΤΟ ΕΥΡΩ ΟΧΙ ΣΤΟ ΔΟΛΛΑΡΙΟ
ΙΣΧΥΡΗ ΛΑ.Ε ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΛΕΤΑΡΙΟ.
ΘΕΡΣΙΤΗΣ
ΓΕΙΑ ΣΑΣ
Η συμμετοχή του κκε στην βουλή του δίνει και την δυνατότητα να υπερασπίζεται όσο γίνεται τα όποια δικαιώματα εργαζομένων με όσα μέσα μπορεί να έχει, μια ματιά στις παρεμβάσεις-επερωτήσεις κτλ των βουλευτών του το δείχνει αυτό. Τώρα για την ανωτερότητα του καπιταλισμού που επιτρέπει και την λειτουργία όσων θέλουν να το ανατρέψουν είναι όντως φοβερό επιχείρημα. Βέβαια η ιδιωτική ιδιοκτησία είναι νομικά κατοχυρωμένο και απαράβατο δικαίωμα, και όποια ενέργεια ενάντια σε αυτήν θεωρείται έγκλημα, το αντίθετο συνέβαινε στην εσσδ, αλλά ντάξει, υπήρχε μόνο κκ, του οποίου μέλος με ίσα δικαιώματα μπορούσε να γίνει ο καθένας παρεπιμπτόντως και όπου τα φοβερά "προνόμια" των υψηλόβαθμων στελεχών (που επικαλείται ο Νίκος Β.) δεν είναι τίποτα άλλο παρά ανιστόριτες μαλακίες (και υπάρχουν άπειρες αποδείξεις για αυτό).
Στα υπόλοιπα που λέει τι να πιάσεις και τι ν'αφήσεις; Το ότι μπαίνει στο ίδιο τσουβάλι ο κεντρικός σχεδιασμός στον σοσιαλισμό με την λειτουργία επιχείρησης στον καπιταλισμό; Στο ότι υπάρχουν και "μη κερδοσκοπικές" επιχειρήσεις; Δλδ φταίει το κκε που είσαι εσύ αγράμματος ρε μεγάλε; Από περιέργεια επίσης για δώσε έναν όρισμο του σοσιαλισμού σου. Επειδή είδες όνειρο τον μαλλιοτραβηγμένο λένιν το λέω.
Στην τελική βέβαια τι ασχολείσαι; Αφού δεν θα υπάρχει κκε σε λίγα χρόνια όπως λες. Το παλεύεις χρόνια και χρόνια, το λες μπας και το πιστέψεις τώρα που το αγαπημένο σου σύστημα αγκομαχάει, αλλά δεν είναι και τόσο μαλάκες οι εργάτες να πετάνε τα εργαλεία τους στις κρίσιμες στιγμές.
Ijon Tichy
ΥΓ: Η ανωτερότητα του καπιτιλαστικού συστήματος έγκειται επίσης στο ότι δεν υπάρχει όριο στον αριθμό "πασοκ" που μπορούν να συμμετάχουν στις εκλογές. Να τα λέμε αυτά.
@Νικος Β. Ελέω ελεύθερου χρόνου!
1)Δεν αποδεικνύει τίποτα αυτό! Η αστική δημοκρατία όταν κινδυνεύει, αποδεδειγμένα τα τσεκουρώνει όλα και χωρίς πολλά πολλά!
Αυτή την στιγμή έχει ιδεολογική και οργανωτική παντοδυναμία, και γι'αυτό δεν την νοιάζει να αφήνει και κάποιες φωνές να προπαγανδίζουν ενάντια της. Αυτό γιατί δεν μπορούν να ανατρέψουν το κλίμα, αλλά εκτός αυτού, έτσι μπορεί να αποπροσανατολίζει και τον κόσμο ότι είναι "δημοκρατία", ενώ είναι ξεκάθαρα δικτατορία των μονοπωλίων.
2)Το ΚΚΕ δεν χρησιμοποιεί την λέξη "επανάσταση", πέρα από όταν το ρωτάνε αν αυτό εννοεί, αλλά λέει ξεκάθαρα και αναλυτικά, τι πρέπει να γίνει, τι πρέπει να αλλάξει και με πιο τρόπο! Κάτι που είναι πολύ πιο δύσκολο από το να πετάς μια λέξη και να το παίζει επαναστάτης.
3)Ναι μόνο κερδοσκοπικές επιχειρήσεις έχει ο καπιταλισμός ή επιχειρήσεις που τα παίρνουν χοντρά από καπιταλιστές και αστικά κράτη, για διάφορους λόγους.
Ένα ΚΚ δεν έχουν λόγο να το χρηματοδοτήσουν, αν αυτό έχει επαναστατικά χαρακτηριστικά.
4)Ναι έχει σοσιαλιστικό, κεντρικά σχεδιασμένο οικονομικό σύστημα, αλλά δεν έχει την πολιτική εξουσία ο λαός.
5)Το αν θα υπάρχει το ΚΚΕ σε λίγα χρόνια, άσε να το ξέρουν αυτοί που το κυνήγησαν με λύσσα για πάνω από 40 χρόνια, και εξακολουθούν με πιο έμμεσους ή light τρόπους, μάταια όμως.
Πέραν αυτού μπορεί να μην θες να το καταλάβεις, αλλά άμα ο άνθρωπος παράταγε τις προσπάθειες για κάτι νέο και καλύτερο, με την πρώτη ή την δεύτερη κλπ. αποτυχία, θα ζούσαμε ακόμα σε σπηλιές.
Ακόμα καλύτερα, άμα οι αστοί του 18ου αιώνα, παράταγαν τις επαναστάσεις τους με την πρώτη ή την δεύτερη κλπ. αποτυχία ή στραβή, τώρα θα είχαμε ακόμα φεουδαρχία.
Κώστας
Μα καλά δεν έχετε πάρει χαμπάρι ακόμα οτι ο Νίκος Β. είναι χρυσαυγιτης?Τι ασχολείστε σε λίγο θα μας πει για τα γκουλαγκ και το κατιν....
Οφείλουμε να υπερασπιζόμαστε τον λαό της Βόρειας Κορέας, όπως και τον λαό της Συρίας, της Λιβύης, της Αιγύπτου, κλπ, από τον ιμπεριαλιστικό κλοιό (ζητώ συγγνώμη αν κάποιος θίγεται από την ξύλινη γλώσσα μου).
Ταυτόχρονα, είναι καιρός να σταματήσουμε να πατάμε την μπανανόφλουδα κάθε φορά που μας την πετάνε: το να επιμένουμε ότι η Βόρεια Κορέα έχει σοσιαλισμό, ή "σοσιαλιστικά, κεντρικά σχεδιασμένο οικονομικό σύστημα, αλλά δεν έχει την πολιτική εξουσία ο λαός" είναι, εκτός από κραυγαλέο λάθος, ιδιαίτερα επιζήμιο.
Όταν λοιπόν ένας Νίκος λέει τέσσερις μαλακίες (συγγνώμη Νίκο, εκτός αν είσαι πολιτικά αναλφάβητος, που δεν είσαι, αλλιώς τι κάνεις εδώ μέσα; :-) ) και πετάει μέσα και μια Βόρεια Κορέα, ε, ας μην του κάνουμε την χάρη.
Γιατί τότε ο κάθε "Νίκος Β" την έκανε την δουλειά του.
HNB
Από τη στιγμή που ο τύπος εύχεται να μην υπάρχει ΚΚΕ, δεν έχει νόημα ούτε να του απαντά κανείς αλλά ούτε κι ο ίδιος να σχολιάσει ξανά πλέον.
Θερσίτη έγραψες με το σύνθημα.
Ο πρωτος συμμαχος της Λαε βρεθηκε. Το μαζικο αυτό κινημα που αποτελειται από ένα και μονο ανθρωπο συνεργαστηκε το Γεναρη με τους Ανελ. Όμως στη κρατικη χρηματοδοτηση αν και διεκδικησε το ¼ του ποσου που πηγε στους ανελ δεν πηρε τιποτε. Εμπνεομενος από ανιδιοτελη αισθηματα τωρα καταφευγει στη Λαε. Λιγα ακομη νουμερα σαν κι αυτόν να μαζεψει ο πιλαφ μαλλον δεν θα ξαναδει τα βουλευτικα εδρανα (θα ζητα δανεικα από τον μεγιστο χουντη που παραιτηθηκε από υπουργος και βουλευτης για να γινει ευρωβουλευτης) αλλος ανιδιοτελης σωτηρας του λαου αυτος.
http://iskra.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=21819:ell&catid=104:2010-07-14-16-10-32&Itemid=314
Διαβαζοντας καποιος τα νεοαγωνιστικα εργατοσποριτικα σαιτ που αρνουνται την υπαρξη ελληνικης αστικης ταξης ή εγκαλουν το ΚΚΕ που δεν συντασσεται με τις πρωτοβουλιες στη υπο διαλυση βουλη της ζωης και του λαφαζανη δε μπορει παρα να αναρωτηθεί:
Είναι απλως ανεγκεφαλοι ή η συνεχης πτωση των βασεων εισαγωγής στα ΑΕΙ εχει γεμισει με κρετινους τις σχολες των σωματων ασφαλειας
@HNB Για το θέμα της οικονομίας της ΛΔ Κορέας, δεν ξέρω γιατί να μην το λέμε.
Σίγουρα δεν είναι 100% κεντρικά σχεδιασμένη (σε πιο σοσιαλιστικό κράτος ήταν;) η οικονομία, αλλά είναι σε πολύ μεγάλο βαθμό. Δεν πέφτουμε σε καμία παγίδα εδώ.
Τα στοιχεία της παραγωγής και της διανομής που γίνεται από κρατικούς φορείς, είναι έξω για όποιον θέλει να τα δει, και εκτός αυτού υπάρχει και μια πολύ ωραία σειρά ρεπορτάζ εδώ http://franmeg.blogspot.gr/ που δεν αφήνουν και πολλά στην φαντασία.
Άμα δεν υπήρχε κεντρικός σχεδιασμός στην ΛΔ Κορέας, τα πράγματα θα ήταν στα επίπεδα όλων των πρώην αποικιών, σε Ασία, Ν. Αμερική, Αφρική κλπ.
Κώστας
Σωστός ο Χουντής! Μικρό μαγαζί η εγχώρια βουλή, χρεοκοπεί κάθε πεντέξι μήνες, δεν έχει σιγουριά για επαγγελματική αποκατάσταση. Ασε, που το έξω μαγαζί δίνει και άλλα λεφτά.
Ατιμη, κρίση, άτιμη μετανάστευση εγκεφάλων. Μας παίρνεις τα καλύτερα παιδιά!
Αλλά, εγώ το ξαναβάζω: Ο Γιαννούκος ο Μπαλάφας, τι έγινε, ξέρει κανένας;
Απορώ με τον Σεχταρ που αμφιβαλλει ότι ο Γ. Μπαλαφας θα παραμεινει σταθερος στο μνημονιακο πλεον μετεριζι του συριζα. Αγωνιστες σαν το Μπαλαφα δεν παραδιδουν τα οπλα (και τη ισχυρη πιθανοτητα για εκ νεου εκλογη) Δυσκολα απαλλασεται η χωρα απο ανθρωπους σαν το Μπαλαφα σαν τις κατσαριδες ενα πραμα
Γ.Μπαλάφας: Στις εκλογές πάμε με καθαρή συνείδηση και κοιτάζοντας τον λαό στα μάτια
http://www.ecoleft.gr/2015/08/24/%ce%b3-%ce%bc%cf%80%ce%b1%ce%bb%ce%ac%cf%86%ce%b1%cf%82-%cf%83%cf%84%ce%b9%cf%82-%ce%b5%ce%ba%ce%bb%ce%bf%ce%b3%ce%ad%cf%82-%cf%80%ce%ac%ce%bc%ce%b5-%ce%bc%ce%b5-%ce%ba%ce%b1%ce%b8%ce%b1%cf%81%ce%ae/
Ο μπαλάφας σεχτάρ αν θυμάσαι ήταν από αυτούς που είχαν φέρει την χα προ των ευθυνών της λέγοντας ότι δεν νοιάζεται για τους μαύρους που πουλάνε ηρωίνη στα ελληνόπουλα:
http://leninreloaded.blogspot.com/2012/12/blog-post_26.html
Οπότε τώρα με την κρίση στο μεταναστευτικό πρέπει να είναι πνιγμένος στην δουλειά να κυνηγάει τους παράνομους τζιχαντιστές εμπόρους ναρκωτικών...
Προς ΗΝΒ: η βάση της οικονομίας της Β. Κορέας είναι σοσιαλιστική. Από κει και πέρα υπάρχουν τεράστιες διαφωνίες με αυτό που συμβαίνει εκεί. Αλλά όπως έχει ξαναειπωθεί από πολλούς αυτό το θέμα δεν είναι τίποτε άλλο πέρα από έναυσμα αντικομμουνιστικού παραληρήματος για τους διάφορους καλοθελητές (σαν τον παραπάνω) οπότε απαιτείται και ανάλογη αντιμετώπιση. Με αυτόν τον τρόπο έχει γίνει και πρώτη μούρη στα ειδησεογραφικά πρακτορεία που πασάρουν ως είδηση το ένα φίδι μετά το άλλο, ενώ ο αμερικάνικος στόλος σουλατσάρει στην περιοχή κάνοντας διαρκώς στρατιωτικές ασκήσεις με τους νοτιοκορεάτες (που μέχρι και πριν λίγα χρόνια είχαν κανονικότατη χούντα, όπως λίγο πολύ έχουν και οι αμερικάνοι, όπου τον τελευταίο χρόνο είχαμε εφαρμογή στρατιωτικού νόμου και απαγόρευση κυκλοφορίας σε μια σειρά πόλεις λόγω ταραχών για ρατσιστικά εγκλήματα από την αστυνομία -- άλλο θέμα που πέρασε κάπως στα ψιλά, ή πέρασε με εντελώς λάθος και χαχαχουχα τρόπο).
Ijon Tichy
@Κώστας
Σε ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Το σχόλιο σου είναι το μόνο σοβαρό σε ύφος και σε περιεχόμενο. Οι υπόλοιποι έχουν τόση σχέση με τον διάλογο όσο ο Κουτσούμπας με το Λακρός. Με βάση τις απαντήσεις σου θα ήθελα να παρατηρήσω τα εξής:
1. Η λαϊκή δημοκρατία τα τσεκουρώνει όλα εξ’ αρχής, κινδυνεύει - δεν κινδυνεύει. Μεταξύ προλεταριακής δικτατορίας χωρίς ελευθερία έκφρασης και κίνησης και αστικής δικτατορίας με ελευθερία έκφρασης και κίνησης προσωπικά επιλέγω το δεύτερο. Παρακολουθώ αρκετά πολιτικά blogs που -παρά τις διαφωνίες μου- τα θεωρώ αξιόλογα. 2-3 από αυτά είναι φίλα προσκείμενα στο ΚΚΕ, μεταξύ των οποίων και το παρόν. Σε κάποιο από αυτά λοιπόν πριν από λίγο καιρό (2-3 μήνες ίσως) είχα δει ένα βίντεο με την συνέντευξη ενός Βούλγαρου εργάτη ο οποίος, ενώ είπε για τα πολλά καλά που είχε ο σοσιαλισμός, στο θέμα της ελευθερίας ήταν κάθετος: αν έλεγες ελεύθερα την διαφορετική γνώμη σου σε τσιμπάγανε και «μην τον είδατε...».
2. Μα το θέμα είναι πως αυτά που λέει ΔΕΝ γίνονται χωρίς επανάσταση! Γιατί συντηρεί αυτόν τον κοινοβουλευτικό μύθο; Βέβαια η επόμενη απάντησή σου (3) νομίζω με καλύπτει και εξηγεί και πολλά για την τακτική του ΚΚΕ: «Ένα ΚΚ δεν έχουν λόγο να το χρηματοδοτήσουν, αν αυτό έχει επαναστατικά χαρακτηριστικά.». Όλα για το χρήμα. Να χαρώ εγώ κομουνιστική ηθική.
3. Εγώ με το μη κερδοσκοπικές επιχειρήσεις εννοούσα πως άμα ήθελαν τα μέλη του ΚΚΕ θα μπορούσαν να λειτουργήσουν εθελοντικά έναν σταθμό ραδιοφωνικό, ή τηλεοπτικό. Δεν είναι δα και τόσο φοβερό. Ο Λεβέντης, ένας άνθρωπος μόνος του κράταγε τηλεοπτικό σταθμό καμιά δεκαετία και βάλε. Και να έχουν μάλιστα και σοβαρό πρόγραμμα χωρίς τηλεμάρκετινγκ και αηδίες.
4. Κι όμως, παρότι έχεις απόλυτο δίκιο πως στην Βόρεια Κορέα δεν έχει την πολιτική εξουσία ο λαός αλλά ουσιαστικά μια οικογένεια, είδες τρέχουν όλοι να «υπερασπιστούν τον λαό» της, που στέκεται σούζα με τα μπλοκάκια δίπλα στον ηγεμόνα, που στο αντίκρυσμά του και μόνο μετατρέπεται σε ξαναμένες Ρουβίτσες και που κλαίει πάνδημα και συντεταγμένα τον μπαμπά και τον παππού του. Λίγη ντροπή…
5. Ναι αλλά βλέπεις πως όλα αυτά τα κινήματα μπορεί να έτρωγαν τα μούτρα τους πολλές φορές, αλλά φούντωναν με το πέρασμα του χρόνου. Το ΚΚΕ αντίθετα ξεφουσκώνει.
Νίκος Β.
ακομη πιο φρεσκος μπαλαφας (κειμενο της πρωτοβουλιας 2010) γουαου που φερει την υπογραφη του πολυφιλητου ανηρ
http://news.in.gr/greece/article/?aid=1500020970
Τι σοβαρά σου απαντάνε, τι ασόβαρα, από το ένα μπαίνει από τ'άλλο βγαίνει...καπιταλισμός και (ούτε καν) ξερό ψωμί...
Άντε πάλι με το μπαρουφοεπιχείρημα "δεν μιλάτε ωραία". Και εν συνεχεία χυδαιότητες για το κκ που τα κάνει όλα για το χρήμα (για αυτό τους κουκουέδες τους κοπανάνε όπου τους βρουν στους χώρους δουλειάς και μετράει χιλιάδες απολυμένους και με μηνύσεις το παμε, γιατί μπορεί να τους ζήσει μόνο του το πλούσιο κόμμα) και για τον λεβέντη που συντηρούσε μόνος του σταθμό -- ναι, αυτό το αρχιλαμόγιο που κληρονόμησε περιουσία από τον πατέρα του και που έβγαζε "μεροκάματο" εκβιάζοντας τεχνικές εταιρείες ότι θα βγάλει τα άπλυτά τους στην φόρα (λες και τα ήξερε).
Έτσι γίνεται ο σωστός διάλογος. Ο αντικκε μπούφος θα πετάει την λάσπη του, τις αντιστόριτες μπαρούφες του, τα αλλού γι'αλλού συμπεράσματά του που στέκουν λογικά μόνο στο κεφάλι του, και τις ωραιότατες βρισιές του (μόνο για το κότερο του χαρίλαου δεν έχουμε ακούσει ακόμη -- το χρηματοδοτεί μάλλον η αστική δημοκρατία), και απ'την άλλη πρέπει να είσαι υποχρεωμένος να τον ακούς και να του απαντάς με το σεις και με το σας, αλλιώς δεν έχεις σχέση με τον διάλογο. Δεν βαριέσαι, εδώ ελευθερία θεωρείται το να λες την αποψάρα σου στο τουίτερ, στον ορισμό του διαλόγου θα κολλήσουμε τώρα...
Ijon Tichy
Οπως καταλάβατε, Αναυδε & Tichy, ψιλοτρολλάριζα με τον Γιαννούκο, δεν είχα καμιά προσδοκία να γίνει επαναστάτης στα ...γεράματα. Πρακτικιστής και οργανωτικός, υποτιμούσε την θεωρία, απολιτικός, ο ορισμός του "δεξιού", δηλαδή συντηρητικού, σαν νοοτροπία. Τώρα, το γιατί έγινε "αριστερός", μάλιστα ήθελε και ...κομμουνιστής(!)(έκανε στο κόμμα ~13 χρόνια) ανάγεται στην ψυχολογία και στην αρκετά περίπλοκη ψυχοσύνθεσή του. Περίμενα πως θα μείνει στο παρασκήνιο, μέχρι να κάτσει ο κουρνιαχτός και να ξεκαθαρίσει, ποιά είναι η "εγκεκριμένη" αριστερά, για να προσχωρήσει.
Τελικά το λινκ του Αναυδου, μου απάντησε, και το θεωρώ και μια καλή ένδειξη για τα επερχόμενα. "Εγκεκριμένος" παραμένει ο Τσίπρας, παρά το κύμα των αποχωρήσεων. Ο Γιαννούκος, μόνο μια φορά λάθεψε στη ζωή του: Τότε, που άφησε το "εσωτερικό" και προσχώρησε στο ΚΚΕ. Ηταν, βλέπετε, και η ΕΣΣΔ τότε, που ζέσταινε τις ελπίδες πολλών, για εξουσία και καρέκλες.
Μεγάλο ψέμα είπε ο αντικομμουνιστής για τον Λεβέντη.Το κανάλι 67 κασι η εξέλιξη του ήταν φουλ σε τηλεμάρκετινγκ και ροζ 090 όταν ήταν η εποχή τους.Αι σιχτιρ με τον Λεβέντη λοιπόν
@Ijon Tichy
Αδερφέ το θέμα τελικά από ότι φαίνεται δεν είναι οι δικές μου «αντιστόρητες μπαρούφες» ή οι δικές σου οι τεκμηριωμένες επιπέδου «Espresso» και «Λοιπόν». Το θέμα είναι ότι φοβάσαι τον Λεβέντη! Φοβάσαι πως θα σε περάσει μέχρι κι αυτός σε ποσοστά! Ε, ρε κατάντια...
Νίκος Β.
Έτσι είναι μάγκα μου, τα'λεγε και το βαθύ κόκκινο και δεν το ακούγαμε, τα ζώα, οι αρκουδέηδες. Πού να'δεις και τι χαμός γίνεται στα σωματεία με τον γέροντα λεβεντίσιο, πανικός. Και τα "εσπρέσσο" και τα "λοιπόν" να τα σέβεσαι, επιχειρησάρες επιτυχημένες του αγαπημένου σου συστήματος είναι (όχι σαν αυτές του λεβέντη τις "μη κερδοσκοπικές", πιο κοντά στις κερδοσκοπικές, σαν την τζάιαντ του γιάγκου δράκου πχ), δείγματα της κουλτούρας σου και της "ελευθερίας" σου (γιατί στην σοβιετία ήταν ενάντια σε τέτοια πολυφωνία -- άλλος ένας πόντος υπέρ του καπιταλισμού, πάρε να'χεις προλεταριακή δημοκρατία που πας να μου τσουλήσεις χωρίς κώλους σε περιοδικά).
Τράβα πιάσε τώρα το επόμενο μπλογκ από αυτά με τα οποία διαφωνείς, εδώ ξεκάθαρα μας κατατρόπωσες όλους να πούμε. Και να το ρίξεις και λεβέντη, να μας φοβίσεις περισσότερο.
Ijon Tichy
@Νίκος Β.
Απλά άλλοι έχουν περισσότερη υπομονή και άλλοι όχι...
1)Καμία λαϊκή δημοκρατία δεν έφτασε ποτέ στο επίπεδο που έχει φτάσει σήμερα η αστική δημοκρατία, ώστε να μην υπήρχε η ανάγκη να κυνηγήσει τους αντιπάλους της.
Όταν και αυτή με το καλό στεριώσει στην πλειοψηφία των κρατών, και καθιερωθεί παγκόσμια και ιδεολογικά, όπως έχει κάνει σήμερα η αστική δημοκρατία, δεν θα έχει πια φόβο τους γραφικούς αστούς της παλιάς σάπιας κοινωνίας.
Πέρα από αυτό, στην αρχή της η αστική δημοκρατία όχι απλά τσεκούρωνε, αλλά μιλάμε ότι η καταστολή στις σοσιαλιστικές επαναστάσεις ήταν παιδική χαρά μπροστά στο τι κάνανε οι αστοί!
2)Δεν συντηρεί κανένα κοινοβουλευτικό μύθο. Ίσα ίσα που λέει ξεκάθαρα σε ΟΛΟΥΣ, ότι είναι μέσα για να ξεσκεπάσει την αστική πολιτική και για να κάνει προπαγάνδα από καλύτερη θέση και με καλύτερη απήχηση.
Αυτά είναι ξεκάθαρη διδαχή του παγκόσμιου κομουνιστικού κινήματος, και αυτά κάνει χωρίς να μπλέκει σε κυβερνήσεις της αστικής διαχείρισης.
Όσον αφορά τα λεφτά, είναι το πρώτο κόμμα που ζητάει μονίμως να καταργηθούν όλα τα προνόμια των βουλευτών και τώρα, και στον σοσιαλισμό.
Για τον Βούλγαρο, που το έχω δει και εγώ, απάντησα στο 1, αν και όντως την επόμενη φορά τα πράγματα θα μπορούν να είναι καλύτερα και σε αυτό το θέμα.
3)Το κάνει ήδη στο νετ αυτό, και μάλιστα αυτή την φορά η προσπάθεια είναι πολύ καλή. Δεν μπορώ να συγκρίνω, γιατί δεν πρόλαβα τον παλιό σταθμό.
4)Δεν είναι έτσι τα πράγματα. Ο λαός στην Β.Κορέα μπορεί να μην έχει την εξουσία, αλλά ζει πολύ καλύτερα έτσι, από ότι ζούνε οι λαοί όλων των γύρο κρατών, με εξαίρεση ίσως την Ν. Κορέα, που είναι και εμπροσθοφυλακή του Ιμπεριαλισμού, αλλά και που είχε μέχρι πολύ πρόσφατα χούντα.
Επίσης πρέπει να την υπερασπιζόμαστε πολιτικά, γιατί είναι από τα λίγα κράτη παγκοσμίως, που δεν δέχονται ανοιχτά την νέα παγκόσμια τάξη του πανταχού παρόντος ιμπεριαλισμού, και αντιδρά!
Μόνο και μόνο το γεγονός που τους έχουν τόσο άχτι οι Αμερικάνοι, τα λέει όλα.
5)Τα κινήματα φουσκώνουν και ξεφουσκώνουν, αυτός είναι ο ιστορικός κύκλος τους.
Το ΚΚΕ δεν είναι κίνημα, αλλά οργανωμένη πρωτοπορία της εργατικής τάξης, και η δράση του συνδέεται άμεσα με την δράση και την κίνηση της τελευταίας.
Επίσης το ΚΚΕ δεν ξεφουσκώνει, γιατί ποτέ δεν είναι κριτήριο η εκλογική επιρροή για ένα επαναστατικό κόμμα. Αυτό είναι λογικό, γιατί στην κυριαρχία της αστικής ιδεολογίας που ζούμε, δεν μπορεί ένα κόμμα που προβάλει άλλη αντίθετη ιδεολογία, να πάρει μεγάλα ποσοστά στις εκλογές.
Το ΚΚΕ σκοπό έχει να διαμορφώσει όσο το δυνατόν καλύτερες συνθήκες για να ζήσει καλύτερα τώρα ο λαός, αλλά κυρίως για να πάρει ο ίδιος την εξουσία, όταν θα έρθει πάλι το πλήρωμα του χρόνου να φουσκώσει πάλι το κίνημα.
Κώστας
Αυτο καταλαβε ο τεραστιος με το υψηλο επιπεδο και τους καλους τροπους.
Φίλοι του ΚΚΕ νομίζω πως οι μπαρούφες των αντικομμουνιστών γυρολόγων του διαδικτίου, αντιμετωπίζονται με τον ιδανικότερο τρόπο σε αυτή την ανάρτηση.Μας καίνε οι πραγματικές αγωνίες του ανθρώπου που παλεύει για την επιβίωση,την αξιοπρέπεια,τη χαρά της παρέας, την απόλαυση της πνευματικής αναζήτησης...Ας θεωρήσουμε λοιπόν τις λασπούλες που προσπαθούν να πετάξουν στο κόμμα ως μια...καλή ευκαιρία να απευθύνουμε το λόγο σε απλούς ανθρώπους που διαβάζουν τα σχόλια.Το βράδυ στο Σύνταγμα!
Ινδιάνα
Τι κουραφέξαλα είναι αυτά που γράφονται ότι η αστική δημοκρατία δεν κυνηγάει τους αντιπάλους της?
Η τρομοκρατία στους χώρους δουλειάς, δεν είναι καταστολή?
Το "μπανάρισμα" των αντιφρονούντων από τα ΜΜΕ, δεν είναι καταστολή?
Η πλύση εγκεφάλου, όπου επενδύονται δισεκατομύρια από το αστικό καθεστώς, δεν είναι καταστολή?
Η προετοιμασία για ένοπλη, βίαια καταστολή, όταν η αμφισβήτηση του αστικού καθεστώτος πάρει μαζική μορφή,δεν είναι ενδεικτική του τι πρόκειται να επακολουθήσει?
@λαθραναγνώστης
Έχεις δίκιο. Ο Νίκος Β. θέλει να αντιπαραθέσει τα είδη καταστολής στις Λ.Δ. και την ΕΣΣΔ, με ότι υπάρχει στις αστικές δημοκρατίες...
Όποτε όντως, και όταν δεν κινδυνεύει η αστική δημοκρατία έχει πάρα πολλούς τρόπους που καταστέλλει τις αντίθετες φωνές, και ευχαριστώ για την διόρθωση!
Ίσα ίσα βέβαια, που το γεγονός ότι υπάρχει πολύ πιο ανεπτυγμένη και μελετημένη-οργανωμένη καταστολή στις αστικές δημοκρατίες, δείχνει πολλά.
Κώστας
Niko B @
To "αφηγημα" σας χρειαζεται και καποιες πινελιες απο τα καλα και κλασσικα οπως :
- "τα παιδια της παπαρηγα ποιαν ειχαν μητερα και που τα σπουδασε"
- "τα κοτερα του Φλωρακη"
- "τα ρουβλια απο τη Ρωσια"
- "θα μας παρουν τα σπιτια "
- "θα μας κανουν πουτανες τις γυναικες" (κοινωνικοποιηση Μεσων Παραγωγης )
...χωρις αυτα η παραμυθα παει περιπατο καθοτι λειψη,υπαρχει ιστορικοτητα στο "αφηγημα" που πρεπει να καταδεικνυεται ...βελτιωθειτε (οι "παλιοι" κατι ηξεραν )
ελα και ενα αφιερωμα ειδικα για σενα με αγαπη απο τον γλυκουλη Κιμ
http://laikhexousia.blogspot.gr/2015/07/blog-post_65.html
Δημοσίευση σχολίου