Άραγε μια φωτό του Κοκού στο Καραϊσκάκη -την πέτυχα στο τουίτερ- ήταν από το χτεσινό ντέρμπι ή παλιότερο στιγμιότυπο; Μάλλον το δεύτερο, ε; Αλλά γιατί να αφήσουμε μια μικρή λεπτομέρεια να χαλάσει μια ωραία ιδέα για κείμενο; Και να μην κάνουμε μια υπόθεση εργασίας πως οντως ήταν, για να βάλουμε μερικά καίρια, ρητορικά ερωτήματα;
Το δόγμα "No politica" της Θύρας 7 συμπεριλαμβάνει δηλ και τον Κοκό; Να λέμε πάλι καλά που δε βγήκαν σήμερα ερυθρόλευκα πρωτοσέλιδα με τίτλους "προσκυνήστε το βασιλιά", "έδειξε το στέμμα του", κτλ;
Αν ήταν ακόμα στην Ελλάδα, θα είχαμε το "Copa del Κόκο", κατ' αντιστοιχία του Copa del Rey; Δε θα ταίριαζε και με τα οπαδικά συνθήματα για κότες, λαγούς, κτλ; Ή μήπως θα θεωρούνταν μπηχτή για τα κουτοπόνηρα κοράκια (που κάνουν τις αλεπούδες αλλά είναι κοινοί κλεφτοκοτάδες) και για τα γεμάτα βρακιά τους, όταν είναι να δώσουν σφύριγμα εις βάρος του ισχυρού;
Αν είχαμε βασιλευόμενη δημοκρατία κι όρκιζε αυτός την ΠΦΑ, θα είχαμε κυβέρνηση Κοκό Σ-Ανέλ; Και πότε θα ζήσουμε στιγμές σαν την Ισπανία, όπου ο βασιλιάς αποφεύγει να πάει στον τελικό του δικού του Κυπέλλου, για να μη λουστεί τις αποδοκιμασίες στον εθνικό ύμνο, που τα μεγάφωνα τον παίζουν στη διαπασών, για να καλύψουν τη γιούχα Βάσκων, Καταλανών, κτλ;
Ήξερες ότι μια μυστική αμερικάνικη έκθεση έλεγε για τον Κοκό ότι ασχολείται με την πολιτική με την ίδια αφέλεια που επιδίδεται στα αθλήματα κι ότι είναι περισσότερο γιος της μητέρας του, παρά του πατέρα του; Θυμάσαι ότι ήταν ολυμπιονίκης στη Ρώμη, κάτι σαν Κακλαμανάκης της εποχής, στην ιστιοπλοΐα; Από πού κι ως πού καταγράφτηκε ως Έλληνας όμως;
Θα είχε διακοπεί οριστικά το παιχνίδι σε άλλο γήπεδο; Ξέρεις ότι υπάρχει κενό στον κανονισμό για τα καπνογόνα, αλλά προβλέπεται λεπτομερώς τι γίνεται, όταν πέσουν στον αγωνιστικό χώρο; Κι ότι υπάρχει διαφορά στις συνέπειες αν πέσουν με καμπύλη τροχιά ή αν η πτώση τους είναι ευθύβολη;
Αν είχαμε βασιλιά, οι τερματοφύλακες θα κοιμόντουσαν ήσυχοι στην εστία τους, με το παραθυράκι ανοιχτό και θα τα έτρωγαν όλα στο γάμα; Και θα ξεκινούσε ποτέ αγώνας, εάν υπήρχε στην κερκίδα πανό κατά του υφυπουργού αθλητισμού: Κοντονή οι μέρες (της αφθονίας) σου είναι μετρημένες, ή κάτι τέτοιο; Ή αν οι παίκτες κρατούσαν πανό υπέρ των (πολιτικών) προσφύγων;
Θα μπορούσαμε να δούμε ποτέ σε γήπεδο επαγγελματικής κατηγορίας στιγμιότυπα όπως αυτό στο β' τοπικό της Κρήτης; Και παράγοντα να βάζει στο προφίλ του αντιναζιστικές μαντινάδες;
Ανώγεια, Βιάννο, Κάντανο
τα κάψαν οι Ναζί
φασίστες δε χωρούνε σε τούτο το Νησί!!!
Ο Ντεγκρέτσιας δεν είναι κι αυτός ένα είδος πολιτικού πρόσφυγα; Προλετάριος χωρίς επάγγελμα (έπεσε κρίση στον κλάδο των γαλαζοαίματων) και πατρίδα; Και δεν είναι να σε πιάνει Φρ(ειδερ)ίκη με όσα βλέπουμε στο πρωτάθλημα, εντός κι εκτός γηπέδων; Η ορατότης μηδέν στο Καραϊσκάκη δεν είναι τρανή απόδειξη πως ο Κούρκουλος έχει δίκιο που φωνάζει "όχι άλλο κάρβουνο"; Πιστεύεις ότι αντέχουμε τελικά κι άλλο κάρβουνο, σανό, κτλ, ή θα στραφούμε σε εναλλακτικές μορφές ενέργειας;
Και τι απαντάς στο δίλημμα Κουρκούνας ή Κούρκουλος;
Ο Χάρρυ Κλυνν ήταν ο τελευταίος κομμουνιστής-πόντιος πρόεδρος ΠΑΕ (και της ΕΠΑΕ) που αυτοκτόνησε πολιτικά κι έγινε αυτό που είναι σήμερα; Ο Αλαμάνος μας έδινε τη Ριζούπολη για εκδηλώσεις λόγω γειτνίασης με το σπίτι του λαού, ή επειδή είναι δικός μας; Λες να του έκανε πολιτική δουλειά ο Απολλωνιστής Κάππος; Και ξέρεις ότι Αλαμάνος σημαίνει απάνθρωπος, λεηλάτης (τα γράφει ο Σκάρος στο βιβλίο που αναφέραμε χτες);
Θα έχανε χτες ο ΠΑΟΚ αν είχε τον αυθεντικό (Ομπντούλιο) Βαρέλα αντί για αυτόν που σκόραρε και στις δύο εστίες (κι αν ήταν στη Βραζιλία, θα είχε την τύχη του Μπαρμπόσα, για να μη σου πω τι θα γινόταν στην Κολομβία); Ή έστω τον Πάμπλο Γκαρσία ως σύγχρονο υποκατάστατο του Ομπντούλιο; Η ακόμα οποιονδήποτε άλλο Κάμπος, πχ τον Μεξικάνο με τις φανταχτερές στολές;
Δεν ήταν σπέσιαλ, ξεγυρισμένη η τεσσάρα της Τσέλσι στον Special On(c)e; Λες ο Μουρίνιο να τα πάει χειρότερα κι από τον Φαν Χάαλ πέρσι; Και να γυρίσει μετά ο Σερ Τσίχλας να τους ξανακάνει ομάδα, να πεθάνει πάνω στην προπονητική καρέκλα και να τον βαλσαμώσουν, για να τον περιφέρουν όπως τον παλαιοημερολογίτη μητροπολίτη στη Λαμία;
Κι αν πάνε φέτος 300 τόσα χαρτιά στον πάτο του πηγαδιού, του χρόνου θα ξοδέψουν κι άλλα; Δε θα έπρεπε κανονικά η Premier League να έχει για σήμα της ένα πλυντήριο (αντί για λιοντάρι) με τόσο ξέπλυμα μαύρου χρήματος, που γίνεται με βιτρίνα τις ομάδες;
Να περάσουμε σε άλλα θέματα του δελτίου μας;
Γνώριζες πως η ΕφΣυν αυτοπροσδιορίζεται ως συνεταιριστικό, αυτοδιαχειριζόμενο μέσο; Και πως ακόμα και στις καλύτερες οικογένειες και στις συνεταιριστικές, αυτοδιαχειριστικές επιχειρήσεις γίνονται απολύσεις; Μα τότε πού διαφέρουν από τις άλλες, καπιταλιστικές επιχειρήσεις; Ήξερες πως η ΕφΣυν απέλυσε το Δερβενιώτη (έναν από τους αξιόλογους σκιτσογράφους του καιρού μας) κι έκοψε τη στήλη του; Δεν έχει δίκιο ο Ζάχαρης που λέει: Ο Θεός να σε φυλάει απο συνεταιρισμένο αφεντικό κι από ασυνδικάλιστο εργάτη;
Σου λέει κάτι το αρκτικόλεξο ΕΚΕΑ; Ήξερες πως είναι η κίνηση του Κουβέλη; Άραγε να έχει πιο πολλά μέλη από το ΙΚΕΑ;
Ήξερες πως ο Κουβέλης δε γύρισε στο Σύριζα για να γίνει υπουργός; Δεν είναι άλλωστε χαρακτηριστικό γνώρισμα των αριστερών Συριζαίων αυτή η ανιδιοτέλεια κι η ανυπόκριτη αδιαφορία για τα πόστα (ρωτήστε και στα ΑΣΚΙ να σας πουν);
Διάβασες πως ο Κουβέλης θεωρεί αριστερή την πολιτική του Σύριζα, γιατί κάνει ανακατανομή των βαρών και περιορίζει τις ανισότητες; Κι επίσης, ότι δεν κλείνει την πόρτα για συνεργασία της Δημαρ με το Σύριζα; Δε θα ήταν άλλωστε ο καταλληλότερος κουμπάρος για έναν τέτοιο αρραβώνα και ο πλέον κατάλληλος για κριτής στο αριστερόμετρο;
Έχει μείνει ίχνος αντιπολίτευσης στο δημοκρατικό, πολυφωνικό Σύριζα; Τι νόημα έχουν λοιπόν οι αλλεπάλληλες εκκαθαρίσεις; Τελειώνουν απλώς οποιονδήποτε τολμήσει να παρεκκλίνει χιλιοστό από την ευθυγράμμιση με τον ηγέτη; Ποιος τόλμησε όμως να ψηφίσει ενάντια στην εισαγωγική πρόταση του Τσίπρα για το γραφείο (ίσως γιατί δεν καταλάβαινε τι ψηφίζει) και έμειναν εκτός η Γεροβασίλη κι ο Μπαλτάς; Το παράπλευρο όργανο δίπλα στο (κατ' ουσίαν) κυβερνητικό γραφείο, ανήκει στην κατηγορία της γλάστρας ή του μπιμπελό;
Αληθεύουν οι πληροφορίες πως το φυσάει και δεν το κρυώνει ο ιστορικός της ΕφΣυν; Ξέρεις τι είναι να υποκλέπτεις εσωκομματικά έγγραφα και πληροφορίες, για να βγεις πχ πρώτος με την ημερομηνία του Συνεδρίου του ΚΚΕ, και να σε πληρώνουν με το ίδιο νόμισμα; Πώς είναι όμως τόσο σίγουρος ότι η διαρροή έγινε στο τυπογραφείο κι ότι θα χάσει τη δουλειά το παιδί που δουλεύει εκεί; Μήπως θα φροντίσει ο ίδιος για αυτό; Τι τον πείραξε πιο πολύ άραγε; Αυτό ή η παροιμιώδης γκάφα με τη λεζάντα; Μα να μην ξεχωρίζει το δίκοχο του ΔΣΕ με το χαρακτηριστικό Δέλτα, από έναν Ελασίτη;
Συνηθίζει να χρησιμοποιεί ως πηγή τον εαυτό του και να γράφει έτσι ταπεινά σε πρώτο πρόσωπο; Τον εκφράζουν άραγε τα αναθεωρητικά εμέσματα του συναδέλφου του στο δεύτερο μέρος; Και ποια ήταν η δική του συμμετοχή σε αυτό το μέρος;
Έχει γραφτεί άραγε κάτι πιο χυδαίο για το Χαρίλαο; (Ναι, αλλά μάλλον από τον ίδιο χώρο και πάλι). Πόσο τους πήρε να σκεφτούν το τσουβάλιασμα του ΚΚΕ με την εκκλησία στο τελευταίο κεφάλαιο; Αλλά περισσότερα για αυτό στο αυριανό σημείωμα.
20 σχόλια:
από χτες που διαβασα το αφιέρωμα για ον Χαρίλαο περίμενα το κείμενό σου
θα περιμένω λοιπόν μέχρι αύριο
αλέκος
Η πλάκα είναι ότι, όπως λένε, την ίδια ακριβώς γκάφα στη λεζάντα (το μπέρδεμα του ΕΛΑΣ με τον ΔΣΕ) την έχει και η βιογραφία του Χαρίλαου από τον Θεοχαράτο, που εκδόθηκε ύστερα από σχολαστική επιμέλεια κομματικών.
Η ακόμα μεγαλύτερη πλάκα είναι πως ο κομματικός επιμελητής της Τυποεκδοτικής είχε να επιμεληθεί ένα υλικό που έφτανε κοντά τις χίλιες σελίδες.
Ενώ ο (κάθε άλλο παρά) εντιμότατος φίλος σου επιμελήθηκε καμιά εικοσαριά σελίδες, όπου αν εξαιρέσεις τα όσα είναι σε α' ενικό, παραπάνω από τις μισές, τις έχει απλώς αντιγράψει από άλλα βιβλία-υλικά.
Για το τυπογραφείο δε θα μας πεις τίποτα όμως, αφού έχεις εσωτερική πληροφόρηση;
Αλέκο, θα υπάρχουν σίγουρα πολύ πιο μεστές κι ενδιαφέρουσες απαντήσεις από τη δική μου παρουσίαση
Καμία εσωτερική πληροφόρηση δεν έχω, μονο ό,τι γράφτηκε δημόσια ξέρω.
Από την άλλη, άλλος είναι ο χρονικός ορίζοντας της προετοιμασίας ενός βιβλίου (μήνες) και άλλος ενός ένθετου (μέρες). Και στις δυο περιπτώσεις πάντως η γκάφα είναι κατακριτέα.
Από την άλλη-άλλη, βλέπω μια εναγώνια προσπάθεια να απαλλαχτεί από το βάρος της γκάφας ο ΓΠ δια του συμψηφισμού. Ο οποίος βέβαια (επιχειρείται να φανεί ότι) αφορά τους κομματικούς επιμελητές -κι όχι πχ το συγγραφέα του βιβλίου. Που σε κάθε περίπτωση, επαναλαμβάνω πως είχε να διαχειριστεί ένα τεράστιο υλικό. Και σίγουρα δεν μπαίνει στην ίδια ζυγαριά, ως λάθος, με μια πρόχειρη (αν όχι τσαπατσούλικη) αντιγραφή.
Διορθώνω. Ο Δ. Ψαρράς παίρνει προσωπικά την ευθύνη για το λάθος. Η ουσία πάντως δεν αλλάζει.
Ναι, αυτό είναι το μείζον θέμα, το λάθος στην φωτογραφία, όχι το ότι γίνεται προσπάθεια ο Φλωράκης να βγει μνημονιακός μετά θάνατον, από τους ίδιους ανθρώπους που εν τω μεταξύ έχουν βγάλει μετά θάνατον μνημονιακούς και τους Μαρξ (μεγάλος οραματιστής των κοινσεπ), Λένιν (νεπ, μπρεστ λιτόφσκ κα), Στάλιν (σύμφωνο μη επίθεσης) κτλ. Κι όλα αυτά λίγο καιρό αφού η αγαπημένη τους κυβέρνηση έδειρε πρώην αγωνιστές του δσε. Τσίπα μηδέν.
Ijon Tichy
Στο Ριζοσπάστη της 18ης του Οκτώβρη, στη στήλη «Από …μέρα σε …μέρα»
...«Σε κάθε περίπτωση, έξοδος από το ευρώ και την ΕΕ χωρίς αλλαγή τάξης στην εξουσία και αλλαγή των σχέσεων ιδιοκτησίας στα μέσα παραγωγής, σημαίνει συνέχιση του καθεστώτος εκμετάλλευσης και φτώχειας για τους εργαζόμενους και το λαό, είτε μιλάμε για την Ελλάδα, είτε για την Ιταλία, είτε για οποιαδήποτε άλλη καπιταλιστική χώρα του ευρώ και της ΕΕ».
ΣΧΟΛΙΟ
Με δυο λόγια συνεχίζει να επανέρχεται η θέση έξοδος από την Ευρωπαϊκή Ένωση με αλλαγή των τάξεων στην εξουσία, δηλαδή με σοσιαλιστική επανάσταση. Μα ποιος έχει αντίρρηση να γίνει η έξοδος της χώρας μας από την Ευρωπαϊκή Ένωση με αλλαγή των τάξεων στην εξουσία, ακόμη και με σοσιαλιστική επανάσταση; Αλλά εκεί βρίσκεται το πρόβλημα;
Το πρόβλημα βρίσκεται στο εάν θα γίνει η έξοδος από την Ευρωπαϊκή Ένωση, με αλλαγή των τάξεων στην εξουσία, αλλά σε συνθήκες που δεν έχει ωριμάσει η σοσιαλιστική επανάσταση. Αν το Επαναστατικό Κίνημα, σε συνθήκες που δεν έχει ωριμάσει η σοσιαλιστική επανάσταση, θα προωθήσει την έξοδο με μια συγκεκριμένη πρόταση, που θα είναι ένα τεράστιο βήμα προς το σοσιαλισμό.
Και αυτό το ζήτημα είναι στην ημερήσια διάταξη και δεν μπορεί να το αγνοεί η ηγεσία του Κόμματος. Και μάλιστα δε μπορεί να το αγνοεί σε συνθήκες, που την κατάσταση, που επικρατεί στην Ευρωπαϊκή Ένωση, προσπαθούν να την εκμεταλλευτούν η ακροδεξιά και οι φασιστικές δυνάμεις, που φαίνονται να ενισχύονται. Και για το Επαναστατικό Κίνημα αυτό το ζήτημα δεν είναι ήσσονος σημασίας, γιατί υπάρχει το ενδεχόμενο να βρεθεί σε πολύ χειρότερες συνθήκες απ’ ότι και οι σημερινές.
Epanastasi lae
Τώρα (επανάσταση) ΛαΕ, ποιος αγνοεί τι και πού κολλάνε όλα αυτά με την ανάρτηση, είναι ένα ζήτημα. Απλά ήθελες να το πεις (τώρα κι όχι σε κάποια από τις πολλές σχετικές αναρτήσεις που έχουν ανέβει στο μπλοκ). Ακούστηκες..
Το πόσο μακρυά μπορεί να πάει ένα βλήμα (άρα και ένα καπνογόνο) εξαρτάται από την αρχική ταχύτητα (η ορμή) που θα του δώσει ο ρίπτης, επομένως από την δύναμη του χεριού του, και από την αρχική γωνία βολής.
Ανάλογα με την δύναμη και την γωνία, που θα βάλουμε, λοιπόν, έχουμε μιαν ορισμένη απόσταση βολής.
Το ενδιαφέρον εδώ είναι πως σε κάθε δεδομένη απόσταση, το βλήμα μπορεί να φτάσει με δύο διαφορετικούς δρόμους παρά το ότι η δύναμη, όπως είπαμε είναι ίδια. Μπορούμε να επιλέξουμε είτε επισκηπτική, είτε ευθύφορη βολή. Και στις δύο περιπτώσεις η τροχιά είναι πάντα καμπύλη, και πιο συγκεκριμένα παραβολική (κατά προσέγγιση, "θεωρητικά"). Υπάρχουν δηλαδή δύο αρχικές γωνίες βολής, που με την ίδια δύναμη θα στείλουν το βλήμα, η το καπνογόνο, η την μπάλα του μπάσκετ, σε μιαν ορισμένη απόσταση. Οι δύο αρχικές γωνίες είναι πάντα συμπληρωματικές, δηλαδή αθροίζονται πάντα σε 90 μοίρες.
Αλλά, από την άλλη, σε κάθε απόσταση μπορείς να φτάσεις με περισσότερες από μία δυνάμεις, με άπειρες, αρκεί νάναι μεγαλύτερες από μιαν ελάχιστη. Η ελάχιστη απαιτητή δύναμη για να φτάσει το καπνογόνο σε μιαν ορισμένη απόσταση, είναι εκείνη, που αντιστοιχεί σε αρχική γωνία βολής 45 μοιρών. Αυτή είναι και η μόνη περίπτωση, που δεν υπάρχει δεύτερη γωνία βολής, δηλαδή η επισκηπτική βολή ταυτίζεται με την ευθύφορη, όπως θα περίμενε κανείς, αφού 45+45 = 90 μοίρες. Η βολή 45 μοιρών είναι η βέλτιστη για την σχέση βεληνεκούς/δύναμη. Δηλαδή αν θέλουμε να πετάξουμε την πέτρα όσο το δυνατόν μακρύτερα, εξαντλώντας τη δύναμή μας, θα την ρίξουμε με κλίση 45 μοιρών.
Οι ευθύφορες βολές προσφέρονται περισσότερο για σημάδι, ενώ οι επισκηπτικές για αιφνιδιασμό η εξουδετέρωση της άμυνας του αντιπάλου.
Αυτά τα ξέρουνε οι πυροβολητές στο στρατό, οι μπασκετμπωλίστες, εμείς, όταν δουλεύαμε μικροί τη σφεντόνα, οι αθλητές της τοξοβολίας, οι μηχανολόγοι και οι φυσικοί, και οι ...αντάρτες!
Καλά είναι να τα φρεσκάρουμε, γιατί, που ξέρεις....
Εγώ πάντως αυτό που καταλαβαίνω με το ένθετο είναι πως το δήθεν ερώτημα της efsyn "πώς το ΚΚΕ είχε πρόσβαση στο αφιέρωμα πριν καν κυκλοφορήσει" μετατρέπεται στο ερώτημα "πώς η efsyn ήξερε τι κριτική θα ασκήσει το ΚΚΕ (λεζάντα) ώστε να έχει έτοιμη απάντηση και να το βγάζει σε θέση άμυνας". Αφού και ο Πετρόπουλος γνώριζε για τη λεζάντα και τα είχε πει, αλλά και γνώριζε πως κι ο Χαρίλαος τα είχε πει, τελικά γιατί δεν το διόρθωσαν; Και τελικά ποιός αποφάσισε να ασκήσει το ΚΚΕ κριτική στη λεζάντα, δηλαδή στον εαυτό του; Μήπως όλα αυτά για να πούμε πως τελικά δεν είναι το ΚΚΕ που τρύπωσε στα ενδότερα της efsyn, αλλά το αντίθετο; Πολύ βρώμα η δουλειά!
Βρώμα η δουλειά, όταν μιλάμε για Ελευθεροτυπία.
Όσο για τον άλλο, "επαναστατικό" μνημόνιο ΛαΕ. Ταιριάζει καλύτερα.
Σεχτάρ, οι βασικές διαφοροποιήσεις είναι οι εξής (νομίζω):
Αν πέσει με μεγάλη καμπύλη δε στοχεύει κάποιον αντίπαλο. Επομένως είναι μικρότερης τάξης παράβαση.
Αν πέσει ευθύβολα, πάει να πει ότι τη ρίχνει κάποιος με πιστόλι, και το πιο πιθανό είναι να σημαδεύει αντίπαλο.
Στη θεωρία υπάρχει μια λογική, αλλά η πράξη και τα διαφορετικά σταθμά κατά την εφαρμογή είναι για γέλια.
Πριν την αυτοδιαχειριστικη απολυση δερβενιωτη υπηρξε η αυτοδιαχειριστικη λογοκρισια του σκιτσου του ζερβου (με τον τσιπρα να σνιφαρει μνημονια). Υπαρχει η αυτοδιαχειριστικη αμεροληψια όταν βαζεις έναν πατενταρισμενο εχθρο του ΚΚΕ να καλυπτει το ρεπορταζ του ΚΚΕ (ο οψιμος εραστης του μανιαδακη) υπάρχει η αυτοδιαχειριστικη υπερασπιση των μνημονιων από τους δηθεν εναλλακτικους ιστορικους του παλαι ποτε ιου και η αυτοδιαχειριστικη παραχαραξη της ιστοριας από τους ιδους με τη συμβολη του οψιμου μανιαδακικου για να προσδωσει στο ολο εγχειρημα μια αυτοδιαχειριστικη πινελια αντικειμενικοτητας . Συνοπτικα Η αυτοδιαχειρηση στην υπηρεσια του καπιταλισμου
Τελος ο λεξιλαγνος συριζεος τρεχει να υπερασπιστει την προχειροδουλια των προηγουμενων που η συμβολη τους στην ιστορια εξαντλειται σε κοπι πεϊστ και παραχαραξη.
Υγ και ο διεεεεεεξοδικος επαναστατης τρεχει να προλαβει τους ακροδεξιους μη και μας βγαλουν αυτοι από την ΕΕ που για καποιες αστικες μεριδες εχει εξαντλησει το ρολο της
Εγώ να κάνω μία ερώτηση,ο κολαούζος του Πετρόπουλου στο fb(τουλάχιστον) που ακούει στο όνομα Θανάσης Κάππος,ειναι ο γνωστός με την αριστερά στο ποδόσφαιρο και συγγενής του Κώστα Κάππου;
Επίσης κοίτα να δεις ρε παιδί μου μούγγα στην στρούγκα μετά την απόλυση του Δερβενιώτη και όλη την σχετική αναμπουμπούλα με τα λογοκριμμένα σκίτσα από τους υπερεπαναστάτες του ΕΑ (και όχι μόνο)που λιμνάζουν στον βάλτο που λέγεται τοίχος του ΓΠ, για τα περί "ελευθερίας έκφρασης διαφορετικών ιδεών στην ΕφΣυν" καθώς κατακεραύνωναν -λέει- την έλλειψη τέτοιας ελευθερίας στον Ρ και γενικά σε οτιδήποτε αφορά το Κόμμα.
Διαολεμένα πασοκια. Και αν κάποτε επί ΠΑΣΟΚ είχαμε την πολυτέλεια να ασχολούμαστε με έναν βαθμό ελευθερίας παραπάνω με όλες αυτές τις αηδίες ήταν επειδή ο καπιταλισμός ήταν σε συνθήκες αναπτυξης και είχε να δώσει λίγο ψωμί. Τώρα επι ΠΑΣΟΚ ιμιτασιον,με 26-27% ανεργια ,και συνθήκες εργασιακού μεσαίωνα το να ασχολούμαστε με τις τρίχες και τις λάσπες του κάθε οπορτούνα στερεί δυνάμεις για αλλού. Από όλες τις πλευρές,είτε τις πιο άμεσες είτε τις πιο αθέατες, μία ζωή με το σύστημα είναι.
Θα έρθει ή ώρα τους. Αργά ή γρήγορα θα έρθει. Και θα το χαρώ όταν έρθει,ισως λίγο παραπάνω από οσο θα έπρεπε. Για τα όσα βάζουν τους λαούς να περνάνε όλα αυτά τα καθίκια.
είσαι σίγουρος οτι ο Θανάσης έμπλεξε με εργατικο αγώνα;
εγω μια ζωή (2006-2009) το θυμόμουν εξωφυλαρουχο του ΝΑΡ.
για ριξε ενα λινκ
ξερετε τωρα ο γνωστος μπαλαδόρος
υγ: τωρα μπορει και να με απατα η μνήμη μου αλλα...δεν το νομίζω
Δεν χρειάζεται να δώσω λινκ,αν έχεις facebook περνα μία βόλτα από τον τοίχο του Πετροπουλου ,όπου είναι εκεί και γράφει σχόλια μονίμως σαν το κουταβάκι του. Τώρα για το που προσδιορίζεται ο ίδιος δεν το ξέρω.
Σιγά το πράγμα, θολές οι διαχωριστικές γραμμές μεταξύ τους (αν κι όπου υπάρχουν).
Συγχωρέστε μου ένα ευτελές σχόλιο, αλλά είμαι Ρεθυμνιώτης και μου χτυπάει στο μάτι.
Η μαντινάδα είναι το ποίημα/ρίμα που αποτελείται από 2 δεκαπεντασύλλαβους ομοιοκατάληκτους στίχους που συμπληρώνουν ένα ολοκληρωμένο νόημα. Η συντριπτική πλειοψηφία μαντιναδολόγων και κατοίκων του νησιού, μεταξύ αυτών κι εγώ, θεωρούμε ότι απαραίτητα είναι γραμμένη στην κρητική διάλεκτο. Τα λέω αυτά γιατί βλέπω ανά καιρούς (γιορτές συνήθως) διάφορους να γράφουν ρίμες ή να παραφράζουν κάλαντα, ευχές ή άλλα σαχλά και να τα διαδίδουν ως μαντινάδες. Θα πρόσθετα επίσης (προσωπική άποψη) ότι η μαντινάδα έχει περιεχόμενο που συνδέεται με τα πιο απλοϊκά λαϊκά συναισθήματα. Αγάπη, λύπη, δυστυχία, μόχθος, θάνατος κτλ. Το λέω γιατί κατακλύζεται ο τόπος πλέον από «μαντινάδες» για Hilux, ουίσκια, χασίσα, μπαλωτές και ψευτο-καπετανιλίκια.
Το συγκεκριμένο λοιπόν είναι ένα σύνθημα και εκφωνείται με ανάλογο ρυθμό. Για την ιστορία η φωτογραφία είναι τραβηγμένη στα Ανώγεια. Στα αριστερά η τοπική ομάδα και στα δεξιά ο Λίβας, ομάδα που εδρεύει στο Ρέθυμνο και φτιάχτηκε πρόσφατα από αναρχικούς της ΑΔΡΕ (Αντιφασιστική Δράση Ρεθύμνου). Γι αυτό το μαύρο πανό και οι μαυροκόκκινες εμφανίσεις. Ελπίζω να αντέξουν τα παιδιά, γιατί παρά την περισσότερο ακτιβιστική αντί πολιτική τους δράση κάνουν ωραία κερκίδα στο γήπεδο. Αλλά τα έξοδα ακόμα και στην τελευταία κατηγορία για να παίξεις γαμημένη μπάλα είναι πολλά.
Ανδρέας.
Δημοσίευση σχολίου