Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2014

Μια χριστουγεννιάτικη ιστορία στο τρόλεϋ

Αναμένοντας το αποτέλεσμα της τρίτης ψηφοφορίας, τις εκλογές, τις συνθήκες να ωριμάσουν και το νέο φωτογραφικό στιγμιότυπο με κάποιο βουλευτή του κόμματος, η κε του μπλοκ έχει την χαρά να δημοσιεύει σήμερα, με βάση αυτό το τελευταίο, μια μικρή παρωδία της μαρίας του 19ου, η οποία δε σατιρίζει προφανώς τη γερασιμίδου, αλλά την έκπληξη κάποιων συννεφόπτωτων για τη λαϊκότητα των βουλευτών του κουκουέ και τις θετικές αντιδράσεις ενός κόσμου (το σ με ζήτα) με διαδικτυακή παιδεία, που μένουν συνήθως επί οθόνης, για να φαίνονται, χωρίς να εκφράζονται πουθενά αλλού.
Καλή ανάγνωση

-.-.-

(με αφορμή την φώτο της Ελένης Γερασιμιδου, στα ΝΕΑ)

Παραμονή Χριστουγέννων, ντάλα μεσημέρι, κόζζμος πολύς και κεφάλια
κατεβασμένα.. Τα τριγωνάκια των παιδιών είχαν βουβαθεί μπροστά σε αυτή
την βαριά ατμόσφαιρα των σκυθρωπών συνανθρώπων μου...

Συγκέντρωνα νοερώς υλικό για το πόστ που θα έσπευδα να κάνω στο προφίλ
μου, αμέσως μόλις επέστρεφα στο σπίτι. (στη βράση κολλάει το σίδερο)
Ξάφνου κι ενώ το βλέμμα μου πλανάται στο ασφυγκτικά γεμάτο τρόλεϋ, ακούγεται
μια φωνή από το πίσω μέρος:

Μαράκι, καλέ εσύ είσαι; Αχ είσαι εδώ ανάμεσά μας κι εσύ! Μα πόση χαρά μου δίνεις που κυκλοφορείς κι εσύ με το τρόλεϋ!
Δεν την γνώριζα την καλή κυρία, μα πάραυτα της χαμογελώ! (χαμογελάστε βρε τις σας κοστίζει;)
Είμαστε φίλες στο fb Μαράκι μου , συνεχίζει, σου κάνω πάντα λάικ!
Όλοι οι συνεπιβάτες μας κοιτούν, και σαν από ένα θαύμα τα προσωπά τους
αλλάζουν έκφραση! Τα τριγωνάκια των παιδιών αρχίζουν να τιτιβίζουν δειλά δειλά!
Μα ναι είναι το Μαράκι, αναφωνεί κι άλλη κυρία!
Μπράβο κορίτσι μου, συνέχισε να γράφεις τα ξέρεις όλα!
Ξέρεις μαθηματικά, γλώσσα, μουσική, τα χώνεις προς πάσα κατεύθυνση, για τους μετανάστες, τους φασίστες, τους ομοφοβικούς, είσαι δυναμική κοπέλα μου σε καμαρώνουμε! Ξέρουμε τι περνάς, με αυτούς που σε πολεμούν, με τα μπλοκ και τα ντιλίτ....
Μία τρίτη κυρία, που καθόταν , σηκώνεται να μου προσφέρει την θέση της!

Πολύ ταπεινά αρνούμαι και τότε ένας κύριος λέει δυνατά:
Μα τι απλός άνθρωπος είσαι! Το είχα καταλάβει, έχεις το ήθος της αριστεράς, είναι
ολοφάνερο! Είμαι σίγουρος πως τρως φακές σαν εμάς, πλένεις τα πιάτα σου μόνη σου.. Πές μας βρε Μαράκι κι ένα από τα αθυρόστομα που λες, βρίσε μας λίγο κατάμουτρα με την ευκαιρία , να το φχαριστηθούμε, μέρα που΄ναι!

Άφησα επιμελώς ατημέλητα να απλωθεί στα μάγουλά μου ένα αμυδρό ροζμπορδοπορτοκαλοκόκκινο χρώμα (δείγμα ταπεινοφροσύνης) και συνέχιζα να χαμογελώ συνεσταλμένα!
Έκανα ένα διάγγελμα , εφ' όλης της ύλης , με αρκετές αυτοαναφορές, ήμουν πολύ συγκινημένη!
Όταν τελείωσα, αυθόρμητα , ένας επιβάτης φώναξε:
Χίλια ΛΑΪΚ να έχεις κοπέλα μου!

Ο οδηγός σταμάτησε το όχημα, ήρθε μου έσφιξε το χέρι και μου ψιθύρισε:
Κάνε με ΑΔΔ....
Ένα δάκρυ κυλούσε στο πρόσωπό του...
Τα τρίγωνα των παιδιών έπαιζαν ουράνια μουσική, κι εγώ σκεφτόμουν πως ο αγώνας τώρα δικαιώνεται..
Κατέβηκα λέγοντας πολύ απλά: Ευχαριστώ, αυτός ο κόζζζμος θ' αλλάξει Κεμάλ!
Υπάρχει ελπίδα!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Δεν κατάλαβα τίποτα, εξήγησε λίγο.
Ναρκος